Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Hyviä maastopyöräily reittejä vailla?

Arskav
23.06.2015, 16.11
Tervehdys. Kaivattais ehdotuksia sellaisista paikoista missä on hyviä maastopyöräily reittejä ja myös lapsille/vaimolle jotain hauskaa. Tahkoa olen miettinyt mutta sen reiteistä olen kuullut puolesta ja vastaan..

okahkonen
23.06.2015, 20.39
Helsingin keskuspuistossa on aika hyviä. Onko millaisia maantieteellisiä rajoitteita?

Arskav
23.06.2015, 20.53
Ei mitään muuta kuin rajojen sisällä:)

Roces
23.06.2015, 22.09
^

http://www.jälki.fi/

perttime
23.06.2015, 22.13
Ipanat Särkänniemeen ja isäntä jollekin Tampereen porukkalenkille?
... vai pitäisikö hupia riittää moneksi päiväksi?

JackOja
24.06.2015, 09.18
Tervehdys. Kaivattais ehdotuksia sellaisista paikoista missä on hyviä maastopyöräily reittejä ja myös lapsille/vaimolle jotain hauskaa...

Helsingin keskuspuistossa on aika hyviä....

Komppaan tätä. Jos Helsingin keskuspuiston polut alkaa kyllästyttää niin EKP:ssa on lisää polkuja. Sitten vielä kaikki muutkin lähiömetsät ja pari kansallispuistoa.

Naaras ja kakarat Linnanmäelle, Korkeasaareen, museoihin, rättikauppoihin, Ikeoihin jne jne.

Tai sitten tuo ehdotettu Tampere.

Ski
24.06.2015, 10.44
Www.bhc.fi
Syötteen reitit :)

Arskav
24.06.2015, 11.04
Kyllä syötteellä tulee käytyä..kun tässä oulussa asustelen.. vaimoa ei nyt oikein syöte houkuttele.. mutta toki muuten on tarkoitus vielä tehdä reissua tuonne.

hannupulkkinen
24.06.2015, 11.12
Vuokatissa on hyviä maastopyöräilyreittejä ja monenlaista muutakin kivaa perheelle. Tässä Tahkon naapurissa asuvana en kyllä oikein sitä voi suositella lapsille ajopaikaksi.

JackOja
24.06.2015, 11.15
...Tahkon naapurissa asuvana en kyllä oikein sitä voi suositella lapsille ajopaikaksi.

Mä käsitin kysymyksenasettelun niin, että Arska ajelee ja muu perhe tekee jotain muuta sillä aikaa.

Arskav
24.06.2015, 11.27
Mä käsitin kysymyksenasettelun niin, että Arska ajelee ja muu perhe tekee jotain muuta sillä aikaa.
Nimen omaa näin:)

Smo
24.06.2015, 11.53
Komppaan tätä. Jos Helsingin keskuspuiston polut alkaa kyllästyttää niin EKP:ssa on lisää polkuja. Sitten vielä kaikki muutkin lähiömetsät ja pari kansallispuistoa.

Naaras ja kakarat Linnanmäelle, Korkeasaareen, museoihin, rättikauppoihin, Ikeoihin jne jne.

Tai sitten tuo ehdotettu Tampere.

Ulkopääkaupunkiseutulaisille: EKP= Espoon keskuspuisto .. sieltä pääsee sitten Oittaan kautta Nuuksioon. Oittaalla on julkiset saunat, leikkipuisto ja uimarantakin. Voi myös viedä muun perheen Ison Omenan kirjastoon ja suunnistaa Espoon Keskuspuistoon tai Entressen kirjastoon ja polkasta Oittaa-Nuuksio akselille .. nuo kirjastot ovat nykyisin aika leikkipaikkoja tietokonepeleineen jne :D

Fillarihemmo
20.07.2015, 20.34
Itse ostin sport trackeriin premium-version ja asuntovaunu lomareissuja olen suunnitellut sen perusteella missä on ollut kivan oloisia träckejä seurattavaksi,eli premiumilla pystyy seuraamaan toisten ajamia jälkiä,kunhan träkin omistaja on asettanut sen "public"-tilaan.
Onnistuneita ajoja on ollut Nokialla, Lempäälässä,Jyväskylässä, Mikkelissä,Espoossa,Peurungalla.. Jotkut reitit oli tosi kivoja ja omaan tyyliin sopivia,mutta jotkut tylsiä,mutta seikkailuhengellehän sitä on aina lähettävä tommosille reissuille.