PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kumpi polkupyörä pitkälle miehelle?

random_name
13.06.2015, 23.52
Hei kaikki,

Aluksi haluaisin kiittää tosi kivasta foorumista. Olen vähän silmäillyt tätä (myös muita ketjuja, joissa suositellaan hybridejä) ja mulle jäi tosi hyvä fiilis.

Nyt kuitenkin joudun tekemään vielä uuden ketjun, jossa pyydän apua.

Eli ensin tietoa musta:
186cm pituus, 115 paino ja polkupyöräharrastus on alkanut viime kuun alusta. Ostin tori.fistä käytetyn pyörän, joka ei kestänyt mua (molemmista pyöristä on irronnut 1 pinna ja etupyörä tekee ajaessa kahdeksikkoa). Olen opiskelija, joten hinta on mulle tärkein tekijä. Myöskään fillarin paino ei ole ongelma.

Löysin itselleni 2 sopivaa pyörää XXL:stä. Miksi XXL? Koska hintaan sisältyy 2 huoltoa, jotka maksavat yleensä vähintään 50 euroa. Mielestäni on tosi hyvä lisäys.

Eli seuraavat pyörät:
1) http://www.xxl.fi/pyoraily/polkupyorat/hybridipyorat/merida-crossway-woodland-gent-15-miesten-hybridipyora/p/1109229_1_style
Sopiva koko (löytyy 52, 55, 58). Katselin sitä tänään ja se näytti ihan hienolta (vaikka ulkonäkö on ihan viimeinen juttu mulle). Maksoi 599€ (vaikka en usko, että se on fillarin oikea hinta).

2) http://www.xxl.fi/pyoraily/polkupyorat/hybridipyorat/dbs-logic-k320-md-hybridipyora-15/p/1108339_1_style
Kokoja on vain 48 ja 52. Näytti hienolta. Hinta on 50€ enemmän kuin edellisessä.

On olemassa vielä tämä vaihtoehto:
http://www.xxl.fi/pyoraily/polkupyorat/hybridipyorat/merida-crossway-redwood-gent-eu-15-miesten-hybridipyora/p/1109227_1_style
Koot 52-58. Mutta V-jarrut.

Valitettavasti osia en tunne ollenkaan, joten en osaa sanoa mikä on parempi niissä kaikissa.

Fillaria kaipaan työmatkoihin kesän aikana (320 km kuukaudessa) ja sen jälkeen kouluun (20 km per reitti).

Kiitos kaikille etukäteen.

pepper
14.06.2015, 09.44
Noista kolmesta toi ensimmäinen..
Toisen saat unohtaa,liian pienet koot ja kolmannessa vaihteet hieman heikommat(v-jarrut ei tuonlaisessa käytössä ole yhtään heikommat/huonommat)