Näytä tavallinen näkymä : Mad Croc Fatbike, 7-v, matta musta
Tervehdys kaikille. En löytänyt foorumeilta kyseisestä pyörästä mitään. Voitteko kertoa omia kokemuksia kyseisestä pyörästä. Olen ajatellut ostaa ensimmäiseksi läskipyöräksi tämän. Ajelen maastossa ja kaikkialla. Olen 189 cm pitkä. Onko pyörä liian pieni tai onko se huono / hyvä ? Kertokaa kiitos. Hinta on edullinen.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/37253/fvgdf/Mad-Croc-Fatbike-7-v-matta-musta
Onhan tuossa sporttiset lokasuojat sentään. Oikeesti, jos pyörän luvataan sopivan 165 - 185 senttiselle, UNOHDA! Oikeissa pyörissä on sata runkokokoa tuossakin välissä, eli oikea koko 165 senttiselle, oikea 170 senttiselle, oikea 175 senttiselle jne jne jne. Mennee samaan kastiin Sotkan Gardemaisterin kanssa. Siinä tosin oli muistaakseni kätevät taittuvat polkimet jotta säilytystilaa säästyy!
Hinta on varmasti edullinen, kun eihän *askasta paljoa voi pyytääkään.
Trolololooo. Kai tuollaisen voi ostaa, jos on ylimääräinen 500 euroa poltettavaksi.
Tervehdys kaikille. En löytänyt foorumeilta kyseisestä pyörästä mitään.
Tässä topicissa (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?53126-Jupiter-26-quot-l%E4ski-649%80-onko-joku-lasten-tai-muu-handicap-versio-Fat-Rambler) tuokin romu on pariin otteeseen mainittu.
.Olen 189 cm pitkä. Onko pyörä liian pieni
Mielestäni on.
tai onko se huono / hyvä ?
Mielestäni huono.
Hinta on edullinen.
Markalla saa markan tavaran. Voi olla hintansa väärti.
Markku Liitiä
09.06.2015, 10.41
Jos mistä tahansa tuotteesta valitsee halvimman mahdollisen vaihtoehdon, ei se yleensä kovin hyvä ole. Verkkokauppa.comin valikoimissa näyttää olevan myös Haibiken läskipyörä. Se on speksien perusteella erittäin paljon parempi, maksaa neljä kertaa enemmän, mutta painaa luultavasti viitisen kiloa vähemmän.
Kun olet 189 cm pitkä, yhdenkoon fillari on sinulle epäilemättä liian pieni, etenkin kun jopa myyjä sanoo sen sopivan 165-185-senttisille.
Nuo huomiot nettivilkaisun perusteella, omia kokemuksia kummastakaan ei ole.
Edit: Heh, palstajääräjaosto ehti ensin, kun harkitsin sanankäänteitäni. :D
Jack ilmaisi jo kaiken, ei tosiaan kannata olla niin pakkomielteinen hankkiessaan jotain että tuollaiseen pakko sortua. Rahaa säästöön, tonnin nurkilla alkaa jo irtoamaan käyttökelpoista, tuollaisella vain kaikki hauska häviää hommasta.
J.Kottenberg
09.06.2015, 11.16
Katsele ennemmin käytettyä fillaritorilta. Pääset koejamaan ja kokoakin on helpompi arvioida myyjän koon avulla.
Tietty vähän enemmän rahaa pitäisi olla käytettävissä. Viiteensataan ei taida kukaan myydä kelvollista käytettyäkään.
HC Andersen
09.06.2015, 13.30
Jättäisin suosiolla kauppaan.
Moi. Tänään pääsin ajamaan kyseistä pyörää tosin vaihteetonta mallia. Aivan mahtava oli ajaa tosin minulla ei ole vertailukohdetta. Mustana ei kuulemma saa, että ovat kaikki punaisia joten siitä pieni miinus. Muuten tykkäsin ja ei ollut pieni.
Onko kellään positiivista palautetta pyörästä, vai onko kaikki ei ei ei linjalla ? Ei mulla ole varaa ostaa 1000-3000 pyörää.
Onko kellään positiivista palautetta pyörästä...
Onhan se halpa.
...Aivan mahtava oli ajaa ... tykkäsin ja ei ollut pieni.
Eihän tuossa sitten paljoa enempää tarvitse miettiä. Pääasia, että tykkää.
Markku Liitiä
09.06.2015, 15.08
Moi. Tänään pääsin ajamaan kyseistä pyörää tosin vaihteetonta mallia. Aivan mahtava oli ajaa tosin minulla ei ole vertailukohdetta.
Jos pidät visusti huolta, ettet aja muilla läskipyörillä, Mad Croc pysyy iän kaiken parhaana koskaan ajamanasi läskipyöränä. Ja kun 7-vaihteinen versio on vielä parempi kuin 1-vaihteinen, niin mikäs on ollessa! Voi asiaa noinkin lähestyä.
Voi sitä tosin lähestyä niinkin, että kun äärihalpaa fillaria joutuu osien heikkolaatuisuuden takia remppaamaan tavallista enemmän, se ei kohta enää olekaan äärihalpa.
Voipihan sitä kysyä itseltään jotta jos ei johonkin ole varaa, niin miksi sitä pitää haluta.
Voipihan sitä kysyä itseltään jotta jos ei johonkin ole varaa, niin miksi sitä pitää haluta.
Koska läskipyörällä ajo olisi hauskaa puuhaa :) Lähinnä kaipaisin vastauksia niiltä ihmisiltä joilla on kokemusta kyseisestä pyörästä kiitos.
Ei täällä kellään tuollaisesta roskasta ole kokemusta.
^Älä ole niin jyrkkä ja ankara. Ei oo Mad-Crockin vika että jäi paketti tulematta kotiovelle ;) Mutta joo. Oikeesti ennemmin ostaisin jotain muuta kuin juuri tuon pyörän. Säästä vaikka vähän lisää ja osta XXL:stä se vähän kalliimpi Läskilada jostain -25% ystävänpäivä-pläjäyksestä.
Varmaan kannattaa ottaa tuo yksivaihteinen malli. Siinä on vähemmän hajoavia osia. Kärkkäinen myy kohtuuhintaan: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/mad-croc-fatbike-26--1-vaihteinen-punainen-maastopy%C3%B6r%C3%A4
Ei täällä kellään tuollaisesta roskasta ole kokemusta.
Minulla on, tosin hyvin vähän. Kaveri osti molemmille pojilleen moiset, ovat toimineet melkein kk:n jo. Toiselta pojista tosin putoilee ketjut koko ajan päältä mutta äkkiähän ne tuossa kylillä takaisin laittaa. Ajelin pyörällä muutaman sata metriä, onhan raskas laite, niin ohjaukseltaan kuin polkea. Toki painaa melkein puolet enemmän kuin Fatboy. Ohjauslaakeri napsui oikein miehekkäästi jo ensimmäisessä pienen ojan ylituksessä. Metsään en sillä kyllä edes lähtisi, luulen että hajoaisi ensimmäisellä lenkillä. Mutta menee pyörä niillä pojilla tuossa kyläpyörityksessä, onhan siinä kuitenkin isot renkaat ja se on se "must" juttu.
J.Kottenberg
09.06.2015, 16.11
^Tuon viestinkin perusteella kyseessä on ääripään pyörä. Siis halvinta ja heikkolaatuisinta.
Jos käyttökin on aivan ääripään käyttöä, siis luokkaa muutama kerta kesässä alle kilometrin päähän kioskille tai biitsille misuja tsekkaamaan ja takaisin ja on aivan varma, siis todella 100,00%, ettei pyörän muuhun tarvitse ikinä pystyä niin voihan sen siinä tapauksessa hankkia.
Onko kellään positiivista palautetta pyörästä, vai onko kaikki ei ei ei linjalla ? Ei mulla ole varaa ostaa 1000-3000 pyörää.
Ei ole kokemusta mutta halvat osat ja järkyn painava...
Miksi rupeat inttämään, osta jos tykkäät mutta hukkaan menee rahat...
Henri_Eronen
09.06.2015, 16.59
Noku eihän tuo ole edes halpa. Samaa kiinankuraa myy e-ville 170e kotiovelle kannettuna :)
Tää on näköjään RAHAMIESTEN palsta ;) 'en vinoile' ;) Mutta jos minulla on rahaa vain 500 erkkiä ni eikö se oo siinä ;)
Ja onhan siinä takuu joten ei mitään hätää. Testiin lähtee kohta. En minä paina kuin 100+++ , mutta kerron sitten kunnes saan kilometrejä taakse. Aijon ajaa 'rankalla' tyylillä, eli katotaan kestääkö :)
Ja onhan siinä takuu joten ei mitään hätää. Testiin lähtee kohta. En minä paina kuin 100+++ , mutta kerron sitten kunnes saan kilometrejä taakse. Aijon ajaa 'rankalla' tyylillä, eli katotaan kestääkö
No toivotaan että kestää, musta tosin tuntuu että saatat joutua kantohommiin. :rolleyes:
OT BTW Jos Greycap satut tämän näkemään niin tyhjennä vähän pm-viestejä? :D
seppo_taalasmaa
09.06.2015, 17.44
Noku eihän tuo ole edes halpa. Samaa kiinankuraa myy e-ville 170e kotiovelle kannettuna :)
linkitä ihmeessä :D, nikama samaistuakseni sinuun voin kertoa, että ostin keväällä uuden pyörän, itseasiassa 2. Mutta nyt on silti aivan mahoton fättikuume. Tiedän kuitenkin jo että useat halpamerkit ja isot marketit tuovat syksyllä uusia fatbike pyöriä myyntiin eikä siis tällä hetkellä kannata hankkia. Esim
voodoo, white jne. Uskoisin, että markettiläskejä saa syksyllä sinne 700e.
No toivotaan että kestää, musta tosin tuntuu että saatat joutua kantohommiin. :rolleyes:
Tuo taitaa olla lievimmästä päästä, mitä voi sattua jos tuolla yrittää ajaa vähänkään rajummin.
seppo_taalasmaa
09.06.2015, 17.46
linkitä ihmeessä :D, nikama samaistuakseni sinuun voin kertoa, että ostin keväällä uuden pyörän, itseasiassa 2. Mutta nyt on silti aivan mahoton fättikuume. Tiedän kuitenkin jo että useat halpamerkit ja isot marketit tuovat syksyllä uusia fatbike pyöriä myyntiin eikä siis tällä hetkellä kannata hankkia. Esim
voodoo, white jne. Uskoisin, että markettiläskejä saa syksyllä sinne 700e.
Nämäkään eivät tosin täytä "hyvän" läskin määritelmää mutta uskoisin, että saat rahallesi enemmän vastinetta.
Henri_Eronen
09.06.2015, 17.55
http://www.e-ville.com/fi/3126-suomi-varasto/14420-maastopyora-4-renkailla.html
60e:llä osia nyt vaihdeltu, eka satku polkuu takana. kyl mä täst alle kiloeuroon sähköläskin saan. :)
Henri_Eronen
09.06.2015, 17.57
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/09/18946d5a34ce6a49a2dec8704db9515c.jpg
seppo_taalasmaa
09.06.2015, 18.28
http://www.e-ville.com/fi/3126-suomi-varasto/14420-maastopyora-4-renkailla.html
60e:llä osia nyt vaihdeltu, eka satku polkuu takana. kyl mä täst alle kiloeuroon sähköläskin saan. :)
oletko punninnut pyörää :D?=
Henri_Eronen
09.06.2015, 18.33
Alle sata kiloo kuskin kanssa. Eli 22kg jäi jopon massaksi.
mutanaama
09.06.2015, 19.42
Hui Faatana!
Tank Driver
09.06.2015, 19.52
Onhan se valmistettu Suomessa.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/09/e2075034d82b0eecb74c0860b6720629.jpg
seppo_taalasmaa
09.06.2015, 21.13
Henri, laitappas vielä pari kuvaa siitä evillen kiloraudasta kun on niin "magee" :D eikä oo kuin 7e/kilo!
Tää on näköjään RAHAMIESTEN palsta ;) 'en vinoile' ;) Mutta jos minulla on rahaa vain 500 erkkiä ni eikö se oo siinä ;)
Ei, kyllä halvallakin saa asiallisia pyöriä uusia tai käytettyjä...
Läskipyöriä et saa halpaa ja hyvää samassa paketissa.
Suotta kyselet neuvoa jos oletettu vastaus ei miellytä.
Osta pois ja aja...
Läskipyöriä et saa halpaa ja hyvää samassa paketissa.
Sehän riippuu ihan siitä, että mikä on kenenkin mielestä halpa:) ja saako sit jonkun muun lajin hyvän pyörän _oikeasti_ halvalla?
Alottajalle: mikset osta Prismaläskiä eli tätä:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?53126-Jupiter-26-quot-l%E4ski-649%80-onko-joku-lasten-tai-muu-handicap-versio-Fat-Rambler
Ainakin parempi ko toi sun määdcroccis.
Keskiäkäinen lohjalainen
09.06.2015, 22.49
Ei täällä sellaisia rahamiehiä ole, jotka tärväisivät 500 egeä paskaan...
Mä katselin tuota Prisman läskiä ja totesin että on se tosiaan läski, massaltaan! Antakaa ihmeessä kysyjän ostaa romurautaa jos haluaa mutta kannatta miettiä että kaikkein pahin kuume on se että halut ja aivot ei kohtaa toisiaan siinä tilanteessa kun pitää saada jotain.
Moiseen ei kyllä viitsi koskea edes pitkällä tikulla mutta valmistajat tajunneet sen poltteen jota joillakin löytyy...
Keskiäkäinen lohjalainen
09.06.2015, 23.11
Alle sata kiloo kuskin kanssa. Eli 22kg jäi jopon massaksi.
Heh... painoa saman verran kuin kunnon läskillä + telamiinalla.
Sehän riippuu ihan siitä, että mikä on kenenkin mielestä halpa:) ja saako sit jonkun muun lajin hyvän pyörän _oikeasti_ halvalla?
Alottajalle: mikset osta Prismaläskiä eli tätä:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?53126-Jupiter-26-quot-l%E4ski-649%80-onko-joku-lasten-tai-muu-handicap-versio-Fat-Rambler
Ainakin parempi ko toi sun määdcroccis.
Halpuus ei ole mielipide vaan tavaroiden hintahaarukan määräämä asia.
Ja ei toi jupiter sen kummosempi ole...
Ja saa, muun lajin pyörän joka ei ole se muotihittipakkosaada lajin pyörä kelvollisilla(kestävillä,ei huippu osilla)palikoilla jo tuolla rahalla...
Viidelläsataa saa viidensadan pyörän. Tänään jouduin kantamaan Prismaläskiä n.200m räjäytystyömaan louhikossa, ei mitenkään raskaan oloinen. Jos ei jaksa rehata niin säästyneillä rahoilla voi sitten mennä vaikka salille hankkimaan voimaa. ;)
Siinä sitä rahaa vasta palaakin jos hankkii heti 2-4k€:n läskin osarilla/ luotolla ja parin kk:n jälkeen huomaa että tämä ei olekaan mun juttu. Arvon pudotus on varmaan enemmän kuin halppiksen hinta..
Jos tuo Mad-Croc maksais vaikka yheksän tonttua ei se silti yhtään parempi olis...
Eiks periaate ole se että köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa ja hyvää ei saa halvalla?
seppo_taalasmaa
10.06.2015, 10.52
Heh... painoa saman verran kuin kunnon läskillä + telamiinalla.
Kaikki tosimiehet kantavat mukanaan aina vähintään yhtä telamiinaa. Sitä kun ei koskaan tiedä koska se Putin haluaa tulla anastaan sun halppisfätin ja siinä samassa koko maan.
Tuo tuskin kelpaa edes rajan taa ja ei tarvi pelätä puolustusvoimatkaan pakkolunasta.
seppo_taalasmaa
10.06.2015, 15.35
Sitä ei koskaan tiedä milloin esim erikoisrajaneekerit https://www.raja.fi/rmvk/varusmieskoulutus/erikoisrajajaakarikoulutus alkaa käyttämään siirtymiin fättejä. Tuttuna hommana pv:ltä pyörät kilpailutettais ja arvaas kuka suomalainen toimija tarjoais läskin halvimmalla hinnalla :DDD Voi sitä hajonneiden krokotiilien määrää pitkin metsiä. Ei mutta tosissaan puhuttuna Canadassa ( JTF2) oli testattu surlyn läskipyöriä ja esim kaukotiedustelussa ovat aika päteviä pelejä. Äänetön, huoltovarma, helppo kuljettaa runsaasti varusteita mukana. Nopea siirtymiskyky heikollakin polulla keskipitkällä ja pitkällä siirtymällä verrattuna marssimiseen. Tosin Suomen budjetilla ei taida tulla kyseeseen kun ei ole kohta enää lapuan ammuksiin varaa.
...Äänetön...
Mikä vapari niissä oli?
^Siitä voi olla varmaa ettei ainakaan Hope...
aloittajalle voisi palstan ammattimiehet sanoa mielipiteensä XXL:n white xc275 comp pyörästä. Ei ole läski mutta eikö esim. tuossa ole rahalle enemmän vastinetta, vaikka kilohinta onkin huonompi
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
vaikka kilohinta onkin huonompi
Pyörissä se menee just niin että mitä paskempi Euro/Kg suhde, sen parempi pyörä/osa on! :)
Toki toki. Se yritti sisältää ironiaa ☺
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
^En ole ammattimies ja siksi tuon xc compin kävin hakemassa.
Keula on sen pyörän "ongelma", raskas(2,7kg) ilmakeulat kun jää siihen 2kg:n molemmin puolin.
Kyllä se ihan hyvältä tuntuu ja todella halpahan se on osiinsa nähden(vaihteet deorea ja shitmanon hydr.jarrut)eikä mikään järkyn painoinenkaan(13,4kg).
Rungolla elinikäinen takuu ja muuten 2v.
No katsotaan nyt miten toimii,mutta tuskin noiden osiensa puolesta tarvitsee murehtia...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.