PDA

Näytä tavallinen näkymä : Nishiki kodiak 2015

Tonib
06.06.2015, 17.09
Otsikon fillarista kyselisin mielipiteitä kun niistä itse en juurikaan tiedä. Yritin selailla foorumilta tietoa tästä, mutta en löytänyt. Itsellä pituutta 172 niin varmaankin 27,5 toimisi itselläni paremmin kuin 29? Käyttö on suht vähäistä ja ajelen sekamaastoa asfaltilta metsäpoluille. Vanha pyöräni on sama, mutta varmaankin 20 vuotta vanhaa painosta joten ajattelin, että olisi aika päivittää. Saksasta moni suosittelee tilaamaan, mutta itse maksan mieluummin vähän enemmän ja pidän rahat suomessa.

stumpe
06.06.2015, 17.26
Linkki olis kiva kyseiseen pyörään..

pepper
06.06.2015, 19.33
Linkkiä pyörään, kukaan rupea kaivelemaan pyörän speksejä jos ei kysyjäkään viitsi...

nure
06.06.2015, 23.40
Koskas nuo nöösit tuon oppii... Jos setä auttaa http://www.bestbikes.fi/product_details.php?p=1119 Eipä tuota mitenkään ylistää kyllä voi, tässä tapauksessa niin että jos rahat haluaa pitää Suomessa niin tuollaiseen saa tyytyä sillä saksanmaalta lähtisi jo huomattavasti parempi... Saahan tuolla rahalla kuitenkin paljon kiloja ;-)

Tonib
07.06.2015, 12.31
Juu sorry en huomannu laittaa linkkiä pyörään :( onko paljon väliä tavan polkijalle painaako pyörä 12,6kg vai peräti 13kg. Itellä ylipainoo kuitenki se 15kg ;)...ihme voorumi ku kaikki opastaa siirtään ne rahansa ulkomaille. Ei tää homma toimi niin...tykkäsitte tai ette. Sehän on silti suoraan sieltä, että täällä köyhässä ja konkurssikypsässä maassa kaikki on valitettavan kallista.

pepper
07.06.2015, 13.13
Ei tuolla painolla nyt hirveetä merkitystä ole,hinta vaan on turhan kova pyörän tasoon nähden ☺
Itse hain juuri tälläsen ankkurin,saman tason pyörä mutta reilusti halvempi(rungolla elinikäinen takuu,muilla osilla 2v sekä kolme pyörä huoltoa kaupan päälle)
http://whitebikes.fi/white2015/maasto/xc275-comp/

nure
07.06.2015, 14.31
Reilu 14 kiloa...Paljonkos luulet että tuosta kotimaahan jää? Jos noin ajattelee niin silloin kannattaa tosiaan panostaa kotimaisiin tuotteisiin.

Me emme ole mikään kansantaloutta parantava foorumi vaan lähinnä pyöräilyyn keskittyvä...