PDA

Näytä tavallinen näkymä : Yleinen itkumuuri

Munarello
10.04.2015, 21.34
Täällä voi esim jäsen asb purkaa pahaa oloaan ilman, että tarvitsee rölöttää noissa oikeissa ketjuissa.

LJL
10.04.2015, 22.36
Yliopistolla itkumuuriksi sanottiin sitä ilmoitustaulua johon tenttitulokset ripustettiin

Jopotuinen
11.04.2015, 08.53
Nyyh!......

El-Carpaso
11.04.2015, 10.14
Yliopistolla itkumuuriksi sanottiin sitä ilmoitustaulua johon tenttitulokset ripustettiin

Tunnetaan yhä samalla nimellä, Nimim. Ympän tuloksia odotellessa...

PuffySticker
11.04.2015, 10.20
Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulussa tenteistä pääsee suh helposti läpi. Itkumuuri meillä on pääsisäänkäynnin lasinen seinä, jonka sisäpuolelle monipäiväisten pääsykokeiden aikaan kiinnitetään lista jatkoonmenijöistä. Korkeakoulujen pääsykokeista voisi tehdä ihan menestyksekkään realityn.

Smo
11.04.2015, 11.28
Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulussa tenteistä pääsee suh helposti läpi. Itkumuuri meillä on pääsisäänkäynnin lasinen seinä, jonka sisäpuolelle monipäiväisten pääsykokeiden aikaan kiinnitetään lista jatkoonmenijöistä. Korkeakoulujen pääsykokeista voisi tehdä ihan menestyksekkään realityn.

Joo se pääsekoeshow on ihan omaa luokkaansa.. ja lahjattomat käy kaikenmaailman valmennuskursseja ja treenaa

LJL
11.04.2015, 13.29
Tunnetaan yhä samalla nimellä, Nimim. Ympän tuloksia odotellessa...

Heh :D Itsehän hylsytin kerran ja sitten ryhdistäydyin päästäkseni ykkösellä läpi.. Kökkö oli ankara arvostelija, tai sitten en vaan osannut vesilakia

Katila
11.04.2015, 13.44
LJL:lle bannia ja heti! Täällä ei naureta!

tempokisu
11.04.2015, 14.13

Olipa 202 kertaa aihetta iloon. 2 kertaa uusin.

ai, mä luulin että joku ajatteli perustaa mulle oman topicin. Mä kyllä perustan Omat Topiccini ite, jos on aihetta.

tarkennus: uusin toisen tentin koska en mennyt ensimmäiseen yritykseen lain. Toinen tentti olikin eri mihin olin lukenut...se nyt ei sitten sujunut ollenkaan ja uusin.
Pääsin läpi jopa siittä tentistä jossa piti mm. piti selostaa "mitä yhdynnässä tapahtuu". Eniten hävetti kuitenkin kun piti ite näytellä "potilasta" ja "lääkäri" kysyi asioita, joista ei ollut mitään kokemusta ..eh..se vielä videoitiin. Jotain naistenjuttuja.
Silti, tenttiminen ei taannut että oppi yhtään mitään. Olin mielestäni erittäin huono oppilas, ja luultavasti armosta pääsin läpi. Työssä on vasta oppinut, ja elämänkokemuksen myötä arkuus olla ihmisten kanssa hävinny.

tipsu
11.04.2015, 21.33

Minä en onneksi iteroinut kuin yhden biokemian tai jonkun vastaavan kurssin. Toksikologian ykkönen kyllä vähän itketti, mutta mitäs oli kurssi järjestetty lämpimänä loppukeväänä, ei silloin parikymppinen malta luennolla istua.

Mitään asiaanliittyvää ei ole. Tai on! Tässä kuussa tulee viimeistä kertaa yli pariin vuoteen kunnolla rahaa. Toukokuusta siirryn kotihoidontuelle, ja sillä rahalla ei juhlita. Kesällä sekin raha katoaa, kun vaihdamme kotimaata, ja menetän Suomen sosiaalietuudet. Eli valivali, tahdon rahaa. Mamman pitää pysyä latten maussa, niin kaikilla on kivempaa ;)

Katila
12.04.2015, 21.26
Oo Tipsu, saanko olla utelias ja kysyä minne päin matka vie? Harmi että lähdette!

Valitan siitä, että täällä kirjoitetaan aiheen vierestä, keles!

arctic biker
13.04.2015, 05.12
Pankki-automaatttia olen itkumuuriksi kuullut kutsuttavan, oikein hyvin ymmärrän.

El-Carpaso
13.04.2015, 13.58
HEEHAW!

Tänään ei itkettänyt itkumuurilla kun ymppä pärähti kolmosella läpi! Suck it!

Noei mut jos joskus pitää töissä jotain ympäristöoikeudellista tehdä niin harkitsen vakavasti burnouttia ja puolen vuoden meditaatiolomaa Goalla...

tipsu
14.04.2015, 18.54
Oo Tipsu, saanko olla utelias ja kysyä minne päin matka vie? Harmi että lähdette!

Valitan siitä, että täällä kirjoitetaan aiheen vierestä, keles!

Saa olla utelias, muutamme Sveitsiin, Zürichiin. Maantiepyörä jää Espooseen, joten kenties innostun joku kerta täällä käydessä lenkille mukaan :) .

LJL
14.04.2015, 19.12
Tänään ei itkettänyt itkumuurilla kun ymppä pärähti kolmosella läpi! Suck it!

Onnea!! Siviilioikeudellisissa asioissa mielenterveys ja mielekkyys säilyy aika mukavasti. Just tänään sanoin töissä kun kysyttiin kapitalisaatiosopimusten verottamisesta yrittäjällä niin alkoi ahdistaa ja sanoin suoraan että kysy joltain muulta :)