Näytä tavallinen näkymä : Seisontatuki

jmjlaine
03.04.2015, 19.25
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/03/36acb2b040fbea5953bd84afd6318261.jpg
Nyt löytyi uuteen Radoniin sopiva tuki jo värityksen puolesta. Löytyy clas Ohlsonilta. Itse en kyllä pärjää ilman, kunnes se takertuu johonkin kiinni. Toiset tykkää tuesta toiset ei. Mutta huomasin toisenkin hyödyn kun itsetarkoituksen eli tuki on sen verran takana, että polkimet mahtuvat pyörimään. Ketjujen pikahuolto onnistuu mukavasti.
Runkolukko, lokasuojat, tavarateline, seisontajalka, se pakkarilla oleva sivulle käännettävä punainen heijastinhässäkkä, pinna- ja poljinheijastimet mallia perinteinen, jousitettu satula, jalkajarru. Mitä hienoo sitä nyt kukin tykkää pyöräänsä laittaa...
Okei, lokasuojia käytän kurjan kelin työmatka-ajossa itsekin.
Ja myönnetään, jalaksi tuo on keskimääräistä tyylikkäämpi ja tuon pyörän väriin toki sopiva.
jmjlaine
03.04.2015, 22.57
Joo ja etukori. 1.5m Turvaviiri , 30cm sivupeilit, räpätin...oishan noita. Kukin laittaa mitä tarvitsee. Odottakaas kun laitan kuvan turvaistuimen kanssa :P
No,jokainen pitäköön huvinsa ja saa tuohon varmaan hameverkon sävyynkin.
30 hampainen
03.04.2015, 23.03
Kilikello. 
Tuollainen seisontatuki tuhoaa maalipinnan, siitä huono. Omassa cyclossa tuollakohtaa hirveät ruvet.
lis. Mulla oli tismalleen samanlainen kun aloitin pyöräilyn kuntoilumielessä 2011. Pari kuukautta sitä pidin ja sitten linkosin sen johonkin. Täysin turha vehje.
jmjlaine
03.04.2015, 23.23
Varmasti voi maalipintaa naarmuttaa, mutta siirtelin jo pari kertaa ja ei pahemmin jälkiä näkynyt. Alumiinia, niin sopivan pehmeää. Jokaisella omat tarpeet, kaksiviikkoa jo kiroillut tuon pyörän kanssa kun etsinyt paikka missä pysyy pystyssä. 
Renkaat on sen verran leveät, että eivät meinaa mahtua telineeseen jos semmoinen on tarjolla.
50 vuotta olen pyöräillyt seisokkituki ja pyöräteline? niitä en ole vielä kaivannut...
^ Sittenpä se tarve noille vasta tuleekin kun joskus pysähdyt. ;)
Tosimies ei seisontatukea tarvitse - ei makuuhuoneessa eikä pyörässä
Taas sarajassamme turhia vastauksia. Jokaine  tekee fillarilleen mitä halua. Maastopyörässä ne lokasuojat näyttää ihan karmeilta, mutta jos ne haluaa ripustaa, siitä vaan. llä  Itsellä on jopa sellainen hirvitys kuin sivulaukku, hiton hyvä kuljettaa siinä kauppatavarat kotiin, toki pyörä odottaa seisontatuen varassa kaupan ulkopuolella (mitenkäs muuten). Reppu on epämiellyttävä. Minulle pyörä on harrastusvälineen lisäksi hyötyajoneuvo. Siksi koen tuon Salsa Muklukin tuiolla kellarissa täysin turhana, eipä kukaan muukaan tunnu sitä tarvitsevan kun ei kaupaksi mene.
Minä otan moottoripyöristäkin seisontatuet pois. Ne voi aina pysäköidä seinää tai puuta vasten.
YT:n viesti oli varmaan toki vitsi mutta on prätkä ja pyörä kuitenkin aika eri asia. Niitä on esim tarkoituskin säilyttää vaikka kaupassa käydessä parkkiruuduissa autojen väleissä eikä lähempänä kaupparakennusta, jossa ei pyörälle ole pulaa sopivasta seinän, tolpan, puun tai aidanvieruspaikasta.
Varmasti voi maalipintaa naarmuttaa, mutta siirtelin jo pari kertaa ja ei pahemmin jälkiä näkynyt. Alumiinia, niin sopivan pehmeää. Jokaisella omat tarpeet, kaksiviikkoa jo kiroillut tuon pyörän kanssa kun etsinyt paikka missä pysyy pystyssä. 
Renkaat on sen verran leveät, että eivät meinaa mahtua telineeseen jos semmoinen on tarjolla.
Olisi hyvä kun saisi tuetuksi kahteen putkeen kuten http://www.ebay.com/itm/Bike-Bicycle-24-28-Adjustable-Side-Stick-Stand-Black-Bike-Accessories-/151290278108?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item23399a70dc
Ostin omani viime kesänä tokmannista noin 6-7 eurolla mutta nyt niitä ei siellä näy.
Se on kiinteä ja mukana muoviläpyskät rungon ja tuen väliin.
Siksi koen tuon Salsa Muklukin tuiolla kellarissa täysin turhana, eipä kukaan muukaan tunnu sitä tarvitsevan kun ei kaupaksi mene.
Offia, mutta sulla on hinta perseellään. Tuolla hintaa saa uuden ajamattomankin kaupasta kotiin jossa on paremmat vanteet. 1899 euron listahinnalla olevaa pyörää on paha kaupata käytettynä 1800 eurolla.
^Turha tosiaan ihmetellä jos ei mene kaupaksi... Monasti ihmisillä aika epärealistisia kuvitelmia omaisuutensa arvosta... Siksi itse en koskaan tule saamaan sellaista summaa omasta täysjäykästä joka vastaa sitä mitä on laittanut rahaa...
Alottelia-14
04.04.2015, 12.06
Onko näitä pyöräilyn muotisääntöjä jossain listana? :)
Itsekään en tiennyt, ettei tuollaista saa olla. Kahdessa omista kolmesta fillaristani on, kun semmoinen on jo ostettaessa ollut kiinni. Fättiksessä ei ole. Ehdin jo miettiä ostoa, mutta näköjään ei kannata. Itse kaipaisin sitä lähinnä lenkin jälkeen, että olisi helpompi pesaista fillari kivetyksellä, eikä seinä olisi aina pesun jälkeen märkä.
Täytynee toteuttaa se jonkun linkkaama pölliin tehty halkio, se näytti saavan virallisen hyväksynnän. :)
jmjlaine
04.04.2015, 12.34
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/04/9679f994b4b31b085213e6d080e66a1e.jpg
Kuten lupasin:-). Näin päästään koko perhe harrastuksen pariin. Ei sillä kilpaa ajeta kaksipäällä, melkoinen takapaino.
30 hampainen
04.04.2015, 12.55
^Onhan vakuutukset kunnossa?
^Turha tosiaan ihmetellä jos ei mene kaupaksi... Monasti ihmisillä aika epärealistisia kuvitelmia omaisuutensa arvosta... Siksi itse en koskaan tule saamaan sellaista summaa omasta täysjäykästä joka vastaa sitä mitä on laittanut rahaa...
No ei tonnin alkupyynti ole kyllä epärealistinen. Kyllä se tuolla kellarissa säilyy. Maksamaan en rupea siitä, että joku hakee.
orc biker
04.04.2015, 19.28
Minähän suosittelin tuota jalkaa jollekin. Olikohan juuri ketjun aloittaja? Joka tapauksessa minähän sanoin, että tuo on hyvä toisin kuin useimmat. Joku puhui maalipinnan tuhoutumisesta, mutta jos on huolissaan sellaisesta, niin kiertää vähän ilmastointiteippiä alle, niin ei varmasti tuhoudu.
Olen vähän kateellinen noista vaijerivienneistä. Ei tule sormien alle kantaessa ja takalokarin valintaan saa lisää vaihtoehtoja, kun mahtuu kunnolla. Mutta toisaalta oma Radonini on nätimmän värinen ja en ole nähnyt yhtään samanlaista tulevan ikinä vastaan (enkä ehkä näekään, kun mallit ovat muuttuneet). Yksilöllinen massatuotepyörä :D
pikkukara
16.04.2015, 13.13
Kuten lupasin:-). Näin päästään koko perhe harrastuksen pariin. Ei sillä kilpaa ajeta kaksipäällä, melkoinen takapaino.
Onko jalka kestänyt lapsen kanssa puljaamista, ettei kaadu tai pyöri chainstayn ympäri, kun sitoo kaveria istuimeen?
jmjlaine
16.04.2015, 13.22
Ei sen varaan voi laskea. Painoa on niin paljon jos muksu kyydissä niin kaatuu varmasti. Mutta antaa se sen tuen että pyörä istuimen kanssa pysyy pystyssä ja saa kaverin helposti istuimeen kun itse antaa tukea samalla.
jussi 163
16.04.2015, 15.41
Ei sen varaan voi laskea. Painoa on niin paljon jos muksu kyydissä niin kaatuu varmasti. Mutta antaa se sen tuen että pyörä istuimen kanssa pysyy pystyssä ja saa kaverin helposti istuimeen kun itse antaa tukea samalla.
Kaikki ei tätä hoksaa lastenistuimen kanssa jalka Ei ole maku asia vaan se täytyy olla.
Itsellä sellainen perinteinen kaksijalkainen malli biltemasta.
Tosin odotan sitä päivä kun voin sen pois ottaa.

vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.