PDA

Näytä tavallinen näkymä : Verkkokauppa.com

Tctic
16.03.2015, 10.46
Nyt on näemmä verkkokauppakin ottanut fillarikamat valikoimiinsa. Hinnat näyttävät olevan kilpailukykyiset, mutta valikoimaa ei ainakaan näin aluksi ole liikaa. Kunhan valikoima laajenee, niin tuo voi ensituntuman perusteella korvata bike-discountin ainakin osittain vakiotilauspaikkana.

kervelo
16.03.2015, 11.11
Verkkokauppa.comin kesto-ongelma on jo vuosia ollut se, ettei tavaraa ole suoraan hyllyssä. Siinä ajassa, kun kotimainen kauppias saa tuotteen hankittua hyllyyn, saa vastaavan tuotteen helposti tilattua ulkomaisista verkkokaupoista ja usein edullisempaan hintaan. Saa nähdä miten homma lähtee sujumaan pyörätavaran kanssa.

Tctic
16.03.2015, 12.07
Mielestäni verkkokauppa ilmoittaa harvinaisen selvästi, että mitä on hyllyssä/missä on hyllyssä, joten en usko, että tuo on iso ongelma. Tosin jos valikoima/varaston koko ei ole riittävä, niin sitten homma ei toimi. Verkkokaupan postikulut ovat 2,9€ ja tavara on normaalisti ollut noudettavissa 2vrk:n kuluttua tilauksesta, joten siinä tulee eroa verrattuna Saksaan/Britteihin.

Toivotaan parasta, että jatkossa saadaan "annettua" ennen Saksaan lähetetyt rahat Suomalaiselle toimijalle.

IncBuff
16.03.2015, 12.21
Verkkokauppa.comin kesto-ongelma on jo vuosia ollut se, ettei tavaraa ole suoraan hyllyssä. Siinä ajassa, kun kotimainen kauppias saa tuotteen hankittua hyllyyn, saa vastaavan tuotteen helposti tilattua ulkomaisista verkkokaupoista ja usein edullisempaan hintaan. Saa nähdä miten homma lähtee sujumaan pyörätavaran kanssa.En tiedä mitä herra on verkkokauppa.comista ostellut, mutta eipä tuollaisen tavallisen elektroniikka yms. romun kanssa ole ikinä ollut saatavuusongelmia.

Ohiampuja
16.03.2015, 12.36
Kyllä Verkkokaupan sivuilla on paljon nimikkeitä, joilta puuttuu saldotiedot kokonaan. Eli ensi haku voi tarjota hienosti valikoimaa vaikkapa kännykän suojakuorista, mutta sitten todellisuudessa saldot löytyy vain kolmas-osasta nimikkeitä.

BONK
16.03.2015, 12.40
Aika paljon "eioota" näytti valikoimissa olevan. Valikoima oli tosin yllättävänkin laaja ja hintaluokka 1-2 k€ sekä isot runkokoot loistivat poissaolollaan.

IncBuff
16.03.2015, 12.41
Voiko edes olettaa että heti on kaikkea valtavasti kun myyntiä vasta aloitellaan?

Itse odotan, että valikoima tuosta laajenee ja varastossa on enemmän tavaraa kunhan toiminta käynnistyy kunnolla. Aika tiukille joutuu nämä kivijalat kun joku Suvala pyytää Schwalben maastokumista 70 euroa ja vk.com myy alle 35 euron.

SammyB
16.03.2015, 12.48
Kyllähän se niin on, että kaikki uusi on oletusarvoisesti paskaa, kunnes yleinen mielipide kääntyy puolelle. :D

tunkkari
16.03.2015, 12.53
Onhan tuolla nyt tavaraa varastossakin kohtuudella. Jos ei ole aikaa odottaa, niin tilaa muualta. Ei kait se kaupan vika ole, kun joku ei osaa ennakoida. Mulle kaikki nyt ja heti ;) Esim. Contin 4000s II 2€ halvempi kuin Bike-Componentsilla. Tietääpä mistä ostaa seuraavat ja hakemalla ei toimituskuluja...
Nii ja uskoisin varastomäärien lisääntyvän, kun alkaa kauppa pyörimään... Sen näkee, kun jaksaa odottaa ;)

pommis
16.03.2015, 13.25
Onkohan noi meridan tai gt:n pyörät millaisia?Täysjousto kyllä kiinnostas.

Grr
16.03.2015, 14.25
Mulla meni Verkkokaupan kanssa niin pahasti sukset ristiin reklamaatioasioissa viitisen vuotta sitten että lopetin asioinnin. Pitäiskö taas?

JohannesP
16.03.2015, 15.05
Muuta mielenkiintoista ei näkynyt paitsi edullinen rengasvalikoima sisureineen. Eipä tarvi enään Saksaan lähettää rahoja jos tuolta rupeaa jatkossa saamaan lähelle samaan hintaan muutamassa päivässä.

Monella kivijalkaliikkeellä hinnottelu on vieläkin sitä ovh hintojen katselemista. Viimeksi viime viikolla tuli monella sataa ostettua tavaraa paikallisesta liikkeestä ja lähti jopa edullisemmin, kuin mistään ulkomaankaupasta. Katetta jää vähemmän käteen, mutta varmasti tuo vuosien saatossa firmaan enemmän rahaa, kun saadaan tyytyväinen asiakas vuosiksi. Katettta pienemmäksi ja tavaraa enemmän liikkeelle.
Itse olen ainakin siinä vaiheessa tuore ja samalla entinen asiakas, kun koitetaan nyhtää kaikki irti mikä saadaan eikä muka ole ollenkaan pyöristämisen varaa.

Kontti
16.03.2015, 15.48
Juuri hetki Tammistossa etsiskelin läskipyörää kaksipuoleisia SPD/flatti polkimia.
Tuntui kaikilla olevan hintana 60€, joka oli minusta kohtuuton.
Saksassakin 30 tai vähän yli.

Verkkokauppa.com 28,90€. Halpaa on.
Shimano M324 SPD MTB -kääntölukkopoljin
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/45258/fngvg/Shimano-M324-SPD-MTB-kaantolukkopoljin-hopea

T_2
16.03.2015, 16.01
Näillä on aika legendaarinen maine takuuasioden käsittelyn suhteen.

pommis
16.03.2015, 16.48
Ei ole ainakaan itsellä ollu reklaamaatioiden kanssa mitään ongelmia.Toisaalta ymmärrän että myyyjällä on oikeus korjata tuote enkä ole ollut vaatimassa heti uutta tilalle.

plr
16.03.2015, 17.02
Niissä noin viidessä tapauksessa, joissa olen asioinut Verkkokauppa.com:ssa takuu/virheasioissa, mielestäni henkilökunta on käsitellyt asiat mallikelpoisesti. Näin siis Pirkkalassa.

T_2
16.03.2015, 17.06
Ei mullakaan ole ollut ym. ongelmia, mutta ei kai netti ole vahingossa täyttynyt Verkkokaupan takuuasioidenhoito-ongelmista?

JKK
16.03.2015, 17.07
Itseäni huvittaa tuo Klarnan koroton maksuvaihtoehto. Kuukausierän kun kertoo vaikka 12:sta, niin hintaahan on jumalattomasti lisää.

T_2
16.03.2015, 17.10
Nyt haiskahtaa taas siltä että äänekkäimpiä ovat he, joilla hommat kusee. Ja silloin ei voine myyjää syyttää.

T_2
16.03.2015, 17.13
Netistä on hyvin hankalaa löytää puolueetonta tietoa.

Jotkut sanovat että paskaa ja toiset ylistävät.

Ite en tähän nyt sano enää mitään. Ostan heiltä, jos tarvetta tulee :)

plr
16.03.2015, 17.34
Ei mullakaan ole ollut ym. ongelmia, mutta ei kai netti ole vahingossa täyttynyt Verkkokaupan takuuasioidenhoito-ongelmista?

Hyvä, että ei ole kertaakaan sattunut omalle kohdalleni. Olen jopa takuuasioiden erityisen kivuttoman hoidon vuoksi suosinut liikettä ostopaikkana. Näinkin voi käydä. :)

JKK
16.03.2015, 17.40
Nyt haiskahtaa taas siltä että äänekkäimpiä ovat he, joilla hommat kusee. Ja silloin ei voine myyjää syyttää.

Kyllä minä sieltä aina tilaamani tuotteet olen saannut. Nyt on snadi likviditeetti vaje ja aktselin yhtä kamaa tuolla korottomalla maksuvaihtoehdolla. En ymmärrä korottomuutta jos jos esim 100€:n ostos maksaa korottomana 120€

IncBuff
16.03.2015, 17.46
Yhteenvetona voisi kai todeta että on ihan perseestä, että Suomen markkinoille tulee uusi kotimainen yrittäjä. Ei käy laatuun, että joku tarjoaa tavaraa samaan hintaan kuin saksalaiset. Kyllä Suomessa tavaran pitää maksaa 2x sen kuin Saksassa.

T_2
16.03.2015, 18.02
Kyllä minä sieltä aina tilaamani tuotteet olen saannut. Nyt on snadi likviditeetti vaje ja aktselin yhtä kamaa tuolla korottomalla maksuvaihtoehdolla. En ymmärrä korottomuutta jos jos esim 100€:n ostos maksaa korottomana 120€

Joo, siis mä olen ostanut tuolta aina paikanpäältä ja sillä mielellä että takuu on perävalotakuu, ja ei mitään ongelmia omalla kohdalla ole ollut.

Kontti
16.03.2015, 19.07
Juuri hetki Tammistossa etsiskelin läskipyörää kaksipuoleisia SPD/flatti polkimia.
Tuntui kaikilla olevan hintana 60€, joka oli minusta kohtuuton.
Saksassakin 30 tai vähän yli.

Verkkokauppa.com 28,90€. Halpaa on.
Shimano M324 SPD MTB -kääntölukkopoljin
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/45258/fngvg/Shimano-M324-SPD-MTB-kaantolukkopoljin-hopea

Ja näköjään XXL on vastannut heti ja tiputtanut saman polkimen puoleen aiemmasta.
http://www.xxl.fi/pyoraily/pyoran-varaosat/polkimet/maastopolkimet/shimano-pd-m324-spd-kombipoljin/p/1030721_1_style

teräsrunko
16.03.2015, 19.09
Yhteenvetona voisi kai todeta että on ihan perseestä, että Suomen markkinoille tulee uusi kotimainen yrittäjä. Ei käy laatuun, että joku tarjoaa tavaraa samaan hintaan kuin saksalaiset. Kyllä Suomessa tavaran pitää maksaa 2x sen kuin Saksassa.

:D Hyvä yhteenveto! Mielestäni on kyllä ihan hyvä, että tulee vakavasti otettava kotimainen toimija tälle alalle. Jos hintataso ja muut ehdot ovat sopivia, niin ihan mielelläni kiikutan rahani vaikka tuonne BD:n sijaan. Mutta aika kovia saavat olla, että hinnoissa ja palvelutasossa pääsevät edes lähelle. Toinen asia on, että Verkkokauppa.com näyttää ottavan kovaa vauhtia haltuunsa yhtä ja toista verkkokaupattavaa - kuinka syvällisesti sitten jaksavat keskittyä polkupyöräkauppaan?

tommi2
16.03.2015, 19.29
alle 400€ fatbikekin oli valikoimissa...

CamoN
16.03.2015, 20.02
Aika pitkäänhän Verkkiksen bisnesideaan on kuulunut kaikenlainen logistiikkakustannuksien minimointi yms. jotta voidaan pitää hinnat alhaalla ja toisaalta varastot puolityhjinä. Siitähän meinasi tulla joku vuosi sitten sanomista, kun kiersivät mediatuotteiden teostokustannuksia välivarastoimalla Viroon ja lähettämällä asiakkaalle suoraan sieltä. Ja nykyään asiontikokemus ainakin Jätkäsaaren myymälässä on melko mielenkiintoinen ainakin kun ei ole hakemassa tavaraa hyllystä ja maksamalla kassalle vanhan liiton tyyliin. Ennakkoon tilatun ja maksetun tavaran noutoa varten saa ruuhka-aikana ensin jonottaa jotta pääsee varsinaisesti jonottamaan.

Varmasti tuolta irtoaa ihan hyviä diilejä sikäli kun valikoima kattaa omat tarpeet. Omaan silmään osui mm. alumiinirunkoinen GT Grade 105-sarjalla ja nestejarruilla, aivan hyvä peli sporttiseksi arkipyöräksi. Hintalappu Verkkiksessä alle tonni ja käytännössä sama pyörä esim. Wigglessä yli 1200€. Toisaalta sitten sitä hiilikuiturunkoon kasattua ei ole valikoimassa ollenkaan (vielä).

maudicel
16.03.2015, 20.02
Ihmettelinkin, kun Jätkäsaaren parkkihallissa oli viime viikolla Cannondalen tarroissa oleva paku koko päivän parkissa.
Voi kunpa tulisi vielä Campan osia tuonne, mutta luulen, että pysyvät Shimano/ Sram linjalla.

mauggeli81
16.03.2015, 20.02
En tiedä mitä herra on verkkokauppa.comista ostellut, mutta eipä tuollaisen tavallisen elektroniikka yms. romun kanssa ole ikinä ollut saatavuusongelmia.

Minulla on ollut. Esimerkiksi hyvin yleiseen matkapuhelimeen eli Samsung Galaxy s4 Miniin ei ollut Pirkkalan Verkkokaupassa akkua hyllyssä. Tuntuu että aina kun menen sieltä etsimään jotain ihan perustavaraa niin ei saa kuin tilaamalla. Television antennipistokkeeseen menevää haaroitintakaan ei ollut hyllyssä vaan olisi viikon joutunut odottamaan. Hain sitten citymarketista kyseisen osan.

IncBuff
16.03.2015, 20.10
Toinen asia on, että Verkkokauppa.com näyttää ottavan kovaa vauhtia haltuunsa yhtä ja toista verkkokaupattavaa - kuinka syvällisesti sitten jaksavat keskittyä polkupyöräkauppaan?
En minä tästä mitään kivijalkaan verrattavaa polkupyöräkauppaa odotakaan vaan nimenomaan nettikauppaa, jolla nyt sattuu olemaan myymälä josta voi tarvitsemansa hakea tai tilata sinne. Mulle riittää erinomaisesti jos saavat homman sille tasolle että noita peruskamaa kuten renkaita, pakkoja vaihtajia jne. saisi noin Saksan hinnoilla joko suoraan tai päivässä parissa tuohon paikallisen verkkokauppa.com myymälän noutotiskille. Saksasta menee aina se viikko vähintään, joten jos vaikka kesken ajokauden saa kiveen revityn renkaan tilalle uuden nopeasti lähes Saksan hintaan niin loisto homma.

JohannesP
16.03.2015, 20.41
Voi olla, että XXL:stä saa kohta myös halvalla renkaita. Vai mitenköhän katsovat nettitilauksissa hintatakuun kun Verkkokauppa ei ole .fi domainin alla. :) Pääkaupunkiseutulaiset saavat ainakin hakea suoraan XXL myymälästä tavaraa alle Verkkokaupan hinnan.

BONK
16.03.2015, 21.17
Itsellä on ainakin sujunut verkkokauppa.com:n kanssa asiointi paria pikku vastoinkäymistä lukuunottamatta ihan hyvin, sekä yksityishenkilönä että yrityksen kautta. Tuskin koskaan tulevat olemaan mikään "fillarigurujen putiikki", mutta hyvää hintapöhinää tuovat ihan taatusti ja olisihan se hienoa, jos ei tarvitsisi enää rajojen yli pahemmin tilailla.

Ohiampuja
16.03.2015, 21.40
Ei tässä Verkkokauppaa ole tarkoitus mollata, juuri tänään kävin Pirkkalasta hakemassa emännälle uuden puhelimen.

Onneksi nettisivuilta näkee mitä oikeasti löytyy hyllystä, koska joskus jotain tarvikkeita etsiessä se tarjoaa komeat määrät nimikkeitä, mutta niistä osa vanhoja tai poistuneita.

http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/6371c/Tabletit-Android?s=price&o=A&p=2&l=100

mahead
17.03.2015, 00.24
Minäkin bongasin äsken Verkkokauppa.comin laajentuneet fillari- ja tarvikevalikoimat. Ja otan kyllä ilolla vastaan tämän uutisen. Paljon mieluummin tuen kotimaista kauppiasta (vaikka omistus osin ulkomaalaisissa käsissä olisikin), etenkin kun homma on omalla kohdallani pelannut aivan loistavasti. Taannoin pari viikkoa vaille 5-vuotias kiintolevy hyvitettiin takuusta täydellä hinnalla (takuu 5 vuotta), kun vastaavaa ei tietenkään enää ollut tarjota. Sama homma erään näytönohjaimen kanssa. Ja aina on otettu kamat mukisematta vastaan jos olen tullut oston jälkeen katumapäälle ja käynyt kiikuttamassa takaisin. Näin siis Oulun myymälän tiskillä.

Nyt kun vielä hintatasokin on ihan bike-discount.comin tasolla, niin eipä voi valittaa. Samoja kamoja saa kotimaiselta kauppiaalta nopeasti ja ainakin omalla kohdallani luotan siihen että jatkossakin takuuasiat toimivat mainiosti. Kuten joku muukin sanoi, omalla kohdallani toimiva ongelmien ratkonta on jopa syy maksaa pikkasen enemmän jotta voi käydä Verkkokauppa.comista ostamassa. Eihän tämä tietysti niitä lohduta joilla asiat on menneet huonosti.

orc biker
17.03.2015, 01.55
En tiedä mitä herra on verkkokauppa.comista ostellut, mutta eipä tuollaisen tavallisen elektroniikka yms. romun kanssa ole ikinä ollut saatavuusongelmia.
Tavallisen elektroniikkaromun kanssa on ollut jatkuvasti saatavuusongelmia. Jos ostaa jotain sinne päin, niin ehkä jotain löytyy, mutta jos oikeasti ymmärtää esim. tietokoneen komponenttien päälle ja haluaa tietyn, niin ei meinaa onnistua sitten millään.

orc biker
17.03.2015, 01.55
Samoja kamoja saa kotimaiselta kauppiaalta nopeasti ja ainakin omalla kohdallani luotan siihen että jatkossakin takuuasiat toimivat mainiosti. Kuten joku muukin sanoi, omalla kohdallani toimiva ongelmien ratkonta on jopa syy maksaa pikkasen enemmän jotta voi käydä Verkkokauppa.comista ostamassa. Eihän tämä tietysti niitä lohduta joilla asiat on menneet huonosti.
http://tronic.vapaavuoro.uusisuomi.fi/vapaa-aika/178338-vika-on-mekaaninen-%E2%80%93-verkkokauppacom-uhkaa-perintatoimilla

Ongelmana on tässä näkyvä ihan johtotasolta lähtevä ajattelu:

"Samsung hoitaa omien tuotteidensa takuuhuollot. Me olemme tässä vain välikätenä, Seppälä sanoo Uudelle Suomelle."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/73299-riita-249-eun-kellosta-nain-verkkokauppacom-selittaa-tylya-vastausta

Suomessa kauppias on vastuussa myymistään tuotteista, mutta Verkkokauppa.com tuolla tavoin vain pesee kätensä asiasta. Eihän se ole kuluttajan ongelma, kuka huoltaa Verkkokauppa.comin myymät laitteet ja mitä ongelmia heillä on. Kauppa vastaa ja sillä sipuli.

"Kuluttajaviraston lakimiehen Rikhard Merikosken mukaan myyjällä eli tässä tapauksessa Verkkokauppa.com:lla on ensisijainen vastuu tuotteesta, ei Samsungilla.
–Kyllä ensisijainen vastuu takuusta on myyjällä. Kyllä myyjää kohti aina voi vedota näihin virheisiin, ja esittää vaatimuksen, Merikoski sanoo Uudelle Suomelle."

Mutta eipä näytä tuo kauppa haluavan vastata.

"Valitettavasti tuotteet kuitenkin joskus hajoavat, ja aina se ei ole myöskään valmistajan vika, Seppälä vastaa."

Siinäpä jotain, mitä kannattaa pitää mielessä virhevastuuta ja takuuta ajatellen. Että mikä on Verkkokauppa.comin asenne, kun jotain joskus kuitenkin hajoaa. Eli vaikka mielelläni suosin suomalaista aina kun mahdollista, niin tässä tapauksessa mieluummin lähetän rahani B-d:lle. Valitan, mutta liian hapokasta. Ei vain pysty. Mutta toivon, että tämä avaa vähän kilpailua Suomessa ja muut lähtevät mukaan järkevämpään pyörän komponenttien hintatasoon yhtyneessä Euroopassa. Lupaan siirtää ostokseni heti johonkin edulliseen ja luotettavasti takuutkin hoitavaan suomalaiseen kauppaan, jos sellaisen jostain bongaan.

Alottelia-14
17.03.2015, 07.33
Siitähän meinasi tulla joku vuosi sitten sanomista, kun kiersivät mediatuotteiden teostokustannuksia välivarastoimalla Viroon ja lähettämällä asiakkaalle suoraan sieltä.

Meinasi tulla? Siitähän on väännetty eri oikeusasteissa vuosia ja korkeimman päätös tuli juuri viime viikolla:
https://www.teosto.fi/teosto/uutiset/korkein-oikeus-verkkokauppacom-vastuussa

Vähän samanlainen yrityshän oli se pelien postitus Ahvenanmaalta ja taisi sieltä muitakin muutaman kympin tuotteita lähteä. Sehän torpattiin aika nopeasti tiputtamalla alviraja viiteen euroon ja ikävästi samalla näin yksityisenäkin joutuu tuon takia asioimaan Tullin kanssa turhan usein muutaman euron takia. :(

Grr
17.03.2015, 10.22
Suomessa kauppias on vastuussa myymistään tuotteista, mutta Verkkokauppa.com tuolla tavoin vain pesee kätensä asiasta.
Tää.

Pikkujuttuja takuuasioissa mulla oli jo aiemmin muutama, varsinainen kamelin selän katkaissut keissi meni näin:
Ostin puhelimen. Se oli DOA eli rikki jo myyntipaketissaan.
Noh, takas kauppaan vaihtamaan luuri ehjään. - Ei, se ei käy. Eikä onnistu rikkinäisen tuotteen palauttaminen ja rahat takaisin.
Verkkokauppa totesi että heillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa sen jälkeen kun raha on vaihtanut omistajaa. Mun olisi itse pitänyt omalla kustannuksella toimittaa tavara virallisen maahantuojan (ei Verkkokauppa) valtuuttamaan huoltoon ja hoitaa asia heidän kanssaan. Virallista maahantuojaa kiinnosti ns. ihan v*tusti ongelmat harmaatuodun laitteen kanssa.
...
Asiaa vatuloitiin useampi viikko. Lopputulemana oli se, että kauppa saatiin lopulta purettua. Minä sain rahani takaisin ja Verkkokauppa menetti yhden asiakkaan.

arctic biker
17.03.2015, 11.17
3,5 miljuunaa ekua maksuun? Ja tuosta ei enää voi valittaa mihinkään? Taitaa olla niin ettei kohta koko verkkokauppaa ole.

Alottelia-14
17.03.2015, 11.24
3,5 miljuunaa ekua maksuun? Ja tuosta ei enää voi valittaa mihinkään? Taitaa olla niin ettei kohta koko verkkokauppaa ole.

Jatketaan vielä sen verran OT:tä, että ei tuo nyt Verkkokaupan tulevaisuuten suuremmin tainnut vaikuttaa:
"Verkkokauppa.comin kassassa oli vuoden alussa yli 35 miljoonaa euroa. Verkkokauppa.com kertoi maanantaiaamun tiedotteessa, ettei päätöksellä ole merkittävää vaikutusta yhtiön taseasemaan tai nykyiseen liiketoimintaan."
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/verkkokauppacom-tuomittiin-koviin-korvauksiin/RBw3aFbZ

YT
17.03.2015, 12.12
Minulla on takuuasiat hoituneet aina suoraan verkkokaupan kanssa. Joskus ovat sanoneet puhelimessa, että voin lähettää viallisen vehkeen suoraan maahantuojan huoltoon. Olen vastannut siihen, että "Ei, vaan lähetän tämän teille teidän kustannuksellanne asiakaspalutuksena."

Alottelia-14
17.03.2015, 13.01
Tilasin eilen puolenpäivän maissa parit varastossa olevat lukkopolkimet ja maksoin ne samantien. Odotin, että olisivat lähteneet saman päivän aikana postiin, mutta vasta tänään tuli ilmoitus, että tilaus on käsitelty ja postitettu. Seurantakoodi tosin ei toimi vielä, eli taitaa päästä Postin huomaan vasta myöhemmin ja lienee huomenna perillä.

Onhan se silti nopeampaa kuin ulkomailta, eikä kai saisi valittaa, kun ei nopeampaa toimitusta edes luvattu. :)

JKK
17.03.2015, 14.09
Tilasin eilen puolenpäivän maissa parit varastossa olevat lukkopolkimet ja maksoin ne samantien. Odotin, että olisivat lähteneet saman päivän aikana postiin, mutta vasta tänään tuli ilmoitus, että tilaus on käsitelty ja postitettu. Seurantakoodi tosin ei toimi vielä, eli taitaa päästä Postin huomaan vasta myöhemmin ja lienee huomenna perillä.

Onhan se silti nopeampaa kuin ulkomailta, eikä kai saisi valittaa, kun ei nopeampaa toimitusta edes luvattu. :)

Normaali toiminta tapa Verkkokauppa.com:lla on juuri tuo. Luulisin, että tilauksia tulee päivän mittaan aika paljon.

mahead
17.03.2015, 19.03
Ongelmana on tässä näkyvä ihan johtotasolta lähtevä ajattelu:

Käsienpesu on tietysti aina ikävää. Ymmärrän tosin sikäli Verkkokauppa.comin näkökulman, että jos he eivät itse tuotetta tutki vaan heidän toimeksiannostaan alihankkija/kumppani, niin tokihan ne sitten niiden antamia ratkaisuja noudattelee. Muutenhan Verkkokauppa.comin olisi sama hoitaa itse kaikki takuujutut, eikä siinä oikein olisi järkeä kun hinnastonimikkeitä on kuitenkin jokunen. Tietysti sitten jos se kumppani tekee ihan käsittämättömän ratkaisun, niin hommahan ei toimi. Ja jossain vaiheessa olisi suotavaa että edes noissa ilmiselvissä tapauksissa otettaisiin järki käteen ja pysähdyttäisiin miettimään että missä meni vikaan, ja missä kohtaa voisi parantaa ja miten tilanteen voisi ratkaista kaikkia miellyttävällä tavalla.

Ja alleviivataan nyt vielä etten tässä puolustele tuota Verkkokaupan toimintaa; virhevastuu on virhevastuu eikä se siitä kumppaneita käyttämällä muuksi muutu. Mutta kunhan nyt vain pohdiskelen että miksi Verkkokauppa.com on päätynyt noinkin kummalliseen päätökseen tuon Samsungin kellon tapauksessa.

Sinänsä ironisesti itsekin tosiaan kirjoitin että olen valmis maksamaan vähän ekstraa siitä ilosta että homma toimii. Hankintalistalla on ollut myös Oakleyn aurinkolasit itsetummentuvilla linsseillä. Täkäläisessä pitäjässä on myynnissä ainakin Instrussa, joten ajattelin että tokihan tuolla joutuu varmasti ylihintaa maksamaan nettikauppoihin verrattuna, mutta ehkä sen voisi maksaa jotta voi ainakin itse sovittaa ja valita semmoiset jotka tuntuu hyvältä. Eikun liikkeeseen alustavalle selvittelylle, siellä hetken jonotuksen jälkeen sain asiakaspalvelijan esittelemään mallistoa. Kerroin mitä haluan, mihin tarkoitukseen ym. No Oakleytä heillä ei ollut kuin yksivärisillä linsseillä, ja saatavilla oli aika lailla tavallisen aurinkolasin tyylistä lasia. Sellaiset löytyy jo vahvuuksilla, joten enpä minä semmoisia tarvinnut. Myyjä esitteli myös paria itsetummentuvaa Serengetin mallia, mutta samaan aikaan rupesi esittelemään toiselle henkilölle niitä Oakleyn laseja. Hetken päästä myyjä katosi siitä sanaakaan sanomatta täysin, enkä enää puolen tunnin odottelun jälkeen häntä tavannut. Sitten piti ruveta lähtemään kun auton parkkiaika alkoi loppua. Kysyin sitten toiselta myyjältä mihin hintaan he myisivät ne Serengetit joita siinä olin kattellut. Myyjä otti ne käteensä, pyöritti hintalapun (289 e) esille ja sanoi että 289 eurolla. Alennusta ei kuulemma anneta (samaan aikaan liikkeen seinillä kampanja että osta lasit, saat aurinkolasit kaupan päälle, mutta kaippa se koski sitten vain vahvuuksilla olevia laseja).

Vaikkei tuossa nyt mitään vääryyttä tms. tapahtunutkaan, niin jäi siitä itselleni silti semmoinen fiilis että kiitos, mutta Oulusta löytyy muitakin silmälasikauppoja joten ei kiitos. Lisäksi vähän huvitti, kun se katoamistempun tehnyt myyjä aiemmin vastasi alennusta kysyneelle toiselle asiakkaalle niistä Oakleyn laseista, etteihän he niistä mitään alennusta voi antaa, muutenhan ne vietäisiin käsistä. Niin, sehän se on suomalaisten ketjujen painajainen, että tuotteet myyvät hyvin. Mieluummin myydään yksi tuote 10 euron katteella kuin kymmenen tuotetta 2 euron katteella.

Tätä taustaa vasten oli mukava huomata että Verkkokauppa.com on ottanut ne Oakleyt valikoimiinsa, ja että kun Instru haluaa Oakley Radar -laseista yksivärisillä linsseillä 309 e, Verkkokauppa.com myy niitä itsetummentuvilla linsseillä 250 eurolla. Enhän minä sieltä Verkkokauppa.comistakaan mitään erikoispalvelua saa, mutta en sitä odotakaan ja myös hintataso heijastelee sitä.

mahead
17.03.2015, 19.07
Minä sain rahani takaisin ja Verkkokauppa menetti yhden asiakkaan.

Missä myymälässä näin kävi? Kun voisko tässä olla myymäläkohtaisia eroja, kun tuntuu että täällä Oulussa ei noin kävisi. Ainakin omalla kohdallani siinä on sattunut järkeviä tyyppejä jotka ovat ymmärtäneet kun niille on asian selittänyt, ja aina on tilanteet menneet omalta kannalta parhain päin, toisinaan jopa paremminkin kuin hyvin (esim. se näytönohjain: vanha malli joten hinta oli tipahtanut paljon siitä kun olin sen ostanut, mutta ulisevan tuulettimen laakerin ansiosta sain rahat takaisin => samalla rahalla sai sitten tehokkaamman näytönohjaimen tilalle).

Alottelia-14
18.03.2015, 06.58

Siellä se makaa vieläkin. :(

"Tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut Itellalle.
Rekisteröinti:17.3.2015 klo 09:29:30
Paikka:00220"

J.S
18.03.2015, 08.47
Onko tosiaan niin, että pyörät lähetetään laatikossa kasaamattomina ja mitään pyöriä tai tarvikkeita ei pääse näkemään tai sovittamaan eli vain nettikauppaa näiden osalta? :/

oem
18.03.2015, 08.56
[QUOTE=Alottelia-14;2344957]Siellä se makaa vieläkin. :(

Juuri tuohon kyllästyin verkkokaupassa vuosia sitten ja en enää tilaa sieltä.

Suffeli
18.03.2015, 09.23
Minulla kaikki hoitunu ok kyseisessä kaupassa.
Ennenvanhaan postitukset lähti tilauspäivänä.

Keevo
18.03.2015, 10.49
Tsiisus.. Contin gran prix 4000II 35eur laaki.

Mites, onko xxl:n palautusoikeus mallia rahat takaisin vai hyvityskortti??

Jakke81
18.03.2015, 11.09
^eikö ne maksa sulle hinna erotuksen tililles hintalupauksen piirissä, siis jos tuote on sama.

VesaP
18.03.2015, 11.12
Siellä se makaa vieläkin. :(

"Tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut Itellalle.
Rekisteröinti:17.3.2015 klo 09:29:30
Paikka:00220"

Tämä putiikki on monesti ollut it-romua tilatessa just tuommonen että ne kyllä teknisesti lähettää paketin (= siirtänevät sen jonnekin rullakkoon ja laittavat Postille edi-sanomana lähetystiedot) mutta paketti voi olla pari kolmekin päivää tuossa tilassa ennenkuin oikeesti rullakko menee Postin haltuun ja ne koodaan sen systeemiinsä. Eli ihan peruskauraa tuo. :)

VeeVee
18.03.2015, 11.43
Itseäni huvittaa tuo Klarnan koroton maksuvaihtoehto. Kuukausierän kun kertoo vaikka 12:sta, niin hintaahan on jumalattomasti lisää.

On se KOROTON, mutta osamaksulla ostettaessa tulee kuukausittainen laskutuslisä ja avausmaksu. Onhan tuo hieman asiakkaan hämäämistä, mutta täysin laillista, koska korkojen sijaan peritään muita kuluja.

Laskutuslisä vain 3,95 euroa kuukaudessa ja avausmaksut alkavat 9,90 eurosta.

Tulee tuotteelle mukavasti lisähintaa, jos ostat esim. 200 euron tuotteen vuoden tai edes puolen vuoden maksuajalla.

Jsavilaa
18.03.2015, 12.45
Maanantaina tilasin pyörätyökalun jota ei ollut Oulussa, äsken tuli spostia että noudettavissa. Ei tuo nyt kohtuuttoman kauaa kestäny toimittaa. Mielenkiintonen seurata miten tämä pyöräpuolen valikoima kehittyy.

BONK
18.03.2015, 13.03
Katselin äsken Misukan PRO4 enduranceja ja näytti verkkokauppa.com:ssa olevan samaan hintaan kuin sakemannien marketeissa. Tosin toimitusaika oli 12-14 päivää, mutta silti - suunta on oikea.

mahead
18.03.2015, 13.07
On se KOROTON, mutta osamaksulla ostettaessa tulee kuukausittainen laskutuslisä ja avausmaksu. Onhan tuo hieman asiakkaan hämäämistä, mutta täysin laillista, koska korkojen sijaan peritään muita kuluja.

Laskutuslisä vain 3,95 euroa kuukaudessa ja avausmaksut alkavat 9,90 eurosta.

Tulee tuotteelle mukavasti lisähintaa, jos ostat esim. 200 euron tuotteen vuoden tai edes puolen vuoden maksuajalla.

Juuri noista syistä johtuen "todellinen vuosikorko" on ainut korko, jota kannattaa katsella ja vertailla. Sekin tieto pitää (tai pitäisi) löytyä aina kun luottoja tarjotaan, ja on ainut jokseenkin vertailukelpoinen luku eri rahoitusmuodoille.

am8119
18.03.2015, 15.45
Varmasti tuolta irtoaa ihan hyviä diilejä sikäli kun valikoima kattaa omat tarpeet. Omaan silmään osui mm. alumiinirunkoinen GT Grade 105-sarjalla ja nestejarruilla, aivan hyvä peli sporttiseksi arkipyöräksi. Hintalappu Verkkiksessä alle tonni ja käytännössä sama pyörä esim. Wigglessä yli 1200€...

Onko joku jo tuolta pyörän ostanut, ja onko ihan liikkeessä hypisteltävänä ?

Wrench
18.03.2015, 18.23
Onko joku jo tuolta pyörän ostanut, ja onko ihan liikkeessä hypisteltävänä ?

Ei ollut ainakaan vielä pyöriä sisällä. Ovat paketeissaan varastossa.:(

Alottelia-14
19.03.2015, 10.49
Tulihan se nettitilaus sieltä. Maanantaina puolenpäivän maissa siis tilattu ja maksettu. Torstaina perillä.

"Verkkokauppa.com paketti on nyt noudettavissa * pakettiautomaatista. Lokerokoodi *. Viimeinen noutopäivä on 26.03."

JackOja
19.03.2015, 10.53
Tulihan se nettitilaus sieltä. Maanantaina puolenpäivän maissa siis tilattu ja maksettu. Torstaina perillä.

Hieno homma! Paljon nopeammin kuin Saksasta. Nopeimmille briteille tuolla ei ihan vielä pärjätä, mutta puntahan on nyt just kalliskin.

Kuntoilija
25.03.2015, 10.35
Hyvin näyttää toimivan. Tilasin Wahoon BT kadenssi- ja nopeusanturin markkinoiden halvimpaan hintaan ja toimitus oli noudettavissa postissa neljässä päivässä, vaikka tilattaessa arvio oli yli 10 pv ja varastosaldo miinuksella.

mutanaama
25.03.2015, 18.53
Linkkiä kiitos

Hyvin näyttää toimivan. Tilasin Wahoon BT kadenssi- ja nopeusanturin markkinoiden halvimpaan hintaan ja toimitus oli noudettavissa postissa neljässä päivässä, vaikka tilattaessa arvio oli yli 10 pv ja varastosaldo miinuksella.

Kuntoilija
25.03.2015, 20.05
Linkkiä kiitos

http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q=wahoo+blue+sc+nopeus+

huotah
25.03.2015, 21.51
Kadenssiantureista puheen ollen, tällainen on ilmestynyt valikoimiin: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/29250/fqmsq/Garmin-kadenssianturi#product-description

Alottelia-14
26.03.2015, 08.10

Tilasinpa toisenkin kerran, nyt oli niin nopeaa, että toivottavasti jäisi tavaksi. :)

Eilen iltapäivällä puoli kahden maissa tilattu ja maksettu. Eilen 16:14 pakattu ja seurannassa ennakkoilmoitus, eilen 21:18 Postin lajittelussa. Tänään 06:48 perillä pakettiautomaatissa. :)

(ja postikulutkin oli vain 0.90e)

Muoks: Katsoin vähän väärin, se olikin aamulla vasta paikkakunnalla ja nyt 10:11 haettavissa. :)

Dude
26.03.2015, 10.30
Ei ole Verkkokauppa.com täydellinen (kuten ei mikään muukaan kauppa). Vaan jotain on S.Seppälä tehnyt oikein, kun kauppa on ton kokoiseksi saatu kasvatettua. Jos homma ois pelkkää kusetusta, niinkuin jotkut tuntuvat ajattelevan, ois kauppa mennyt nurin aikaa sitten.

Mulla on kyllä aina kaikki takuukäsittelyt menneet helposti tuolla. Se on vaan niin, että hyvin menneistä et toittotele ympäri somea. Muutama epäonnistunut case vesittää 100 hyvin mennyttä casea. Tämän luulisi kyllä olevan selvää kaikille ja siksi nämä pitää pyrkiä minimoimaan. Ihmettelenkin, että edes nämä muutamat on päässeet näin suuriin otsikoihin. Välillä kyllä uskon myös asiakkaalla olevan peiliin katsomisen paikka (silti tätä ei asiakkaalle saa suoraan sanoa, vaan pitää pyrkiä jotenkin asia hoitamaan).

Ja hyvä, että joku koettaa Suomessa tätä fillariverkkokauppaakin ravistella hinnoilla. Nykyisistä toimijoista suuri osa pitää verkkokauppaa lähinnä näön vuoksi.

Serpico
25.04.2015, 06.54
Torstaina iltapäivällä tilaus sisään ja eilen iltapäivällä oli haettavissa postista paketti. Verkkokauppa kyllä saa jännästi lähes 99 % varmuudella tilatut tuotteet perille tänne pohjanmaalle seuraavaksi päiväksi tilauksesta. Tänäkin vuonna on jo tullut tilattua monia tuotteita Verkkiksestä ja ei ole itselläni mitään valitamista firmasta. :)

que2
25.04.2015, 16.51
Jännää vaihtelua, kun omasta mielestäni viime aikoina verkkokaupalla on mennyt aina ylimääräinen vuorokausi ennen kuin saavat varastossa olevaa tavaraa liikkeelle.

Viimeksi tilattu varastossa olevaa tavaraa torstaina 9.4. aamupäivällä. Tämä olisi teoriassa ollut noudettavissa Smartpostissa tiistaina 14.4. 16:20, mutta kun posti jälleen kerran lähetti tekstiviestikoodin vasta 18:05 paketti oli käsissä keskiviikkona 15.4.

Tämä on verkkokaupan aspan mukaan normaalia, eikä parannusta ole luvassa.

Tämä tapaus oli nyt osittain postinkin hitautta, mutta useimmiten arkiaamuna tilattaessa osoitelappu tulostetaan seuraavana päivänä ("EDI-sanoma vastaanotettu") ja ensimmäinen postin skannaus on sitä seuraavana päivänä.

Edit: kodin > tekstiviestikoodin

timppa_234
25.04.2015, 17.37
Verkkokaupan tilausta saa nopeutettua vähän kun valitsee sen toimitusvaihtoehdon, jossa saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä. Silloin sunnuntai-iltana tilattu paketti on perillä 30 km päässä jo keskiviikkoiltana.

Mut pari kertaa on tullut asioitua Verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa enkä suosittele sitä heikkohermoiselle. Tilaan tavarat mielummin vaikka Saksasta kuin Verkkokaupasta.

que2
25.04.2015, 19.52
Verkkokaupan tilausta saa nopeutettua vähän kun valitsee sen toimitusvaihtoehdon, jossa saapumisilmoitus tulee tekstiviestinä. Silloin sunnuntai-iltana tilattu paketti on perillä 30 km päässä jo keskiviikkoiltana.

Joo, tosin tuleehan se koodi Smartpostistakin tekstiviestinä, mutta siinä siis jostain syystä tuo 2h viive joka on ajoitettu juuri niin että pakettia ei saa mukaan kotimatkalla. Tuo minun edellinen viesti meni vähän epäselväksi, mutta tarkoitus oli siis puhua tekstiviestitse tulevasta koodista, ei kodista... Jos posti oikeasti haluaisi parantaa palvelua niin voisivat käydä aamulla täyttämässä Smartpostin, eikä vain illalla tyhjennyksen yhteydessä.

Meni vähän aiheen vierestä, mutta alkaa olla todellinen ongelma suomalaisille verkkokaupoille, kun eivät postin takia pysty kilpailemaan nopeudessa ulkomaisten kanssa.

Verkkokauppa.com:n osalta toivoisin että joskus taas saisivat tavaraa liikkeelle tilauspäivänä, sitä en ainakaan itse ole muutaman vuoteen nähnyt.

Ohiampuja
02.05.2015, 19.13
Tässä Seppälän haastattelu...

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/verkkokauppacomin-seppala-nain-ohut-on-nettikaupan-myyntikate/L3UmkiH5?ext=ltr&utm_source=Kauppalehti_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Kauppalehti_Uutiskirje

Hyötypolkija
03.05.2015, 11.35
Suomessa kauppias on vastuussa myymistään tuotteista, mutta Verkkokauppa.com tuolla tavoin vain pesee kätensä asiasta. Eihän se ole kuluttajan ongelma, kuka huoltaa Verkkokauppa.comin myymät laitteet ja mitä ongelmia heillä on. Kauppa vastaa ja sillä sipuli.

Joo, ihme vetkuilua. Toisaalta tuota tuntuu harrastavan tänä päivänä todella moni SER-kaman myyjä, joten kaipa se on pakko, jos haluaa hinnalla kilpailla?

Yllättäen sen blogaajan ongelmat syntyi Samsungin SER-laitteella. Itsellänikin toinen niistä huonommista kokemuksista Verkkokauppa.com:n kanssa liittyi Samsungin läppäriin. Hirveää vastuun pakoilua. Mutta toisaalta jotain positiivista, enää ei näemmä heillä ole Samsungin läppäreitä lainkaan myynnissä. Ilmeisesti toivottomat romut tiputettu pois häiritsemästä voitollista kauppaa, eli ainakin suuremmassa mittakaavassa ongelmaan reagoitu. Vaikka tuon läppärin takuukäsittelystä jäikin paskan maku suuhun, omissa silmissä Verkkokauppa.com on silti edelleen plussalla. Teosto-riiston vastainen taistelu on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen ja muutenkin toiminta on selvästi sellaista, että ei kangistuta kaavoihin ja ainakin pyritään pääasiassa asiakkaan toiveiden mukaiseen toimintaan. Siinä kasvun ohessa tosin vähän roiskuu rapatessa, mutta ei haittaa, jos ei tule tavaksi.

Tuosta blogin Samsungin kellon takuukäsittelystä vielä. Itselläni ihan samanlainen kokemus Nokian puhelimesta Nokian syöksykierteen alun aikoihin. Kummallista, että jo laitteen tutkimisesta rokotetaan reilusti. Sitten vaan rikkinäinen paska kouraan ja vi**uilut perään, että hajotit itse mekaanisesti. No, tuollahan siis toteavat melko suoraan, että nämä ovat niin heikkoja p**koja nykyään kaikki, että normikäytöllä tuosta ne prakaa. Eli yksilössä ei ole valmistusvirhettä, vaan koko valmistus on virheellinen ja kaikki samaa kuraa. Ei voi kuin hymyssä suin vilkutella uppoavalle laivalle(Samsung), kuten tuolloin aikanaan tein Nokialle. Romuja ei maailmaan kaivatakaan.

Sundo
03.05.2015, 13.58
Ei se ongelma ole ulkoistetut huoltopalvelut, vaan vastuun pakoilu tilanteessa, jossa se ulkoistettu palvelu ei ole hoitanut hommia oikein. Minäkin kuukauden verran väänsin niiden kanssa Lenovon läppärin huollon suhteen, kun Infocare oli sen ihan perseelleen hoitanut. Läppäri lähti viallisen näytön paneelin ja vinojen saranoiden vuoksi huoltoon, takaisin tullessa saranat oli edelleen vinossa ja näyttöön vaihdettu väärä paneeli. Lähetin sen tietysti bumerangina takaisin, ja Infocare ei sitten tehnyt yhtään mitään korjatakseen virheensä vaan pistivät sen 40e tarkastuslaskun kera taas takaisin. Aikaa tähän meni parisen viikkoa.

Siitä sitten väännettiin aikansa, kun huolto kiven kovaan väitti paneelin olevan juuri samaa mallia kuin tullessakin, vaikka Lenovo ei edes myynyt kyseistä läppäriä sellaisella paneelilla jonka olivat siihen tunkeneet. Lopulta sain siitä rahani pois. Verkkokaupan olisi tuossa jo huomattavasti aiemmin pitänyt todeta, että läppärin huolto meni vituilleen ja hoitaa asia huollon kanssa. Sen sijaan siellä vaan tiskillä todettiin, että vituiks meni "mutta meidän politiikka on tämä, vaikka nähdäänhän me tässä että se on väärin korjattu". Eli ihan puhdasta vastuunpakoilua ja hyvin pidetty huoli siitä, että asiakasrajapinnassa ei vahingossakaan ole ketään, jolla olisi valtuuksia korjata liikkeen tekemiä virheitä.

Alottelia-14
04.05.2015, 08.08
Täältä varmaan löytyy kiinnostuneita tuollaiselle? Testailun ja arvostelun jälkeen kärryn saa omaksi.

http://woobox.com/3ya45j
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/29190/fnqqh/Vantly-polkupyoran-perakarry-kahdelle-lapselle-keltainen

Nana
16.05.2015, 19.18
Taidan ostaa täältä Cannondale Airport Max Floor jalkapumpun. Yritin vain tilausta tehdessä valita 24h kioskin hakupaikaksi, mutta ei siellä ollut sellasta valittavana ja vahvistuksessa sanotaan, että voi hakea myymälästä aukioloaikana. Soitin 24h puhelinpalveluun, mutta siellä ei vastaa kukaan. Miksei tuota 24h kioskia saa valittua noutopaikaksi, tietääkö kukaan?
Sieltä sais nopeasti pumpun mukaan.

CamoN
16.05.2015, 19.25
Miksei tuota 24h kioskia saa valittua noutopaikaksi, tietääkö kukaan?

Joku logistiikkapolitiikka niillä siinä on. Talvella piipahdettiin kaverin kanssa siellä kioskissa keskellä yötä ja kaveri olisi halunnut jonkun tuotteen sieltä "kaupan" valikoimasta kioskin tiskille, mutta eivät voineet toimittaa. Sillä hetkellä virallinen syy taisi olla että se varsinainen varasto on yöllä kiinni, eli ei voi edes pyynnöstä hakea mitään.

Asiakkaan suuntaan tuo on vähintäänkin erikoinen käytäntö, kun jonkun tuoteryhmän tietyt tuotteet pidetään siellä kioskin valikoimassa ja toisia vastaavia taas ei. Myyjälle on tietysti mukavaa rajoittaa sen kioskin asiakasmäärää jotenkin, ettei sitä kautta noudeta kaikkea mahdollista ruohonleikkureista lähtien.

Nana
16.05.2015, 19.41
^

Okei, vaikuttaa todella oudolta mielestäni, kun idea on juurikin olla avoinna 24h, jotta tuotteen voi hakea milloin vain, mutta eivät silti edes 24h puhelimeen vastaa. Soitin useaan kertaan, mutta ei. Olisin tosi mielelläni hakenut jo tänään pumpun. Jos Verkkokauppa saa toimivaksi tuon 24h kioskin ja puh.palvelun heillä olis valtava etulyöntiasema moniin muihin nähden, etenkin pikaisesti tuotteen haluavien palvelussa, mutta toistaiseksi näyttää siltä, että tuo toimii vain teoriassa, eli osalla tuotteista ja silloin sen hyöty kauppiaallekin jää kyllä marginaaliseksi.

kyprok
16.05.2015, 20.36
"Voit myös tehdä ostoksia 24 h kioskissa mihin aikaan tahansa, sillä varastomme keräilee ja toimittaa tuotteita myös 24 h.Varastossa olevat tuotteet voidaan myös noutaa kioskiin, mutta tällöin edellytyksenä on se, että tuotetta on heti saatavilla varastosta. 24 h kioskin ulkopuolella olevilla nettipäätteillä voit maksaa ostoksesi kaikilla verkkomaksutavoilla. Yli 200 euron tuotteet pitää aina tilata ja maksaa netin kautta, jos haluat noutaa ne normaalien aukioloaikojen ulkopuolella (laki vähittäiskaupan aukioloajoista 945/2009)."

On tullut tuota muutaman kerran itse koeponnistettua normaalien aukioloaikojen ulkopuolella.

Nana
16.05.2015, 20.59
^
Tuotetta oli heti saatavilla varastossa, enkä silti saanut sitä sinne.
Yksi syy valita tuo pumppu oli, että sitä oli sekä myymälässä, että netitse tilattavissa ja oletin voivani hakea sen vaikka samantien.

Nana
17.05.2015, 15.42
Lisäyksenä eilisiin: Verkkokaupassa selvisi, että, mikäli tuotetta on varastossa ja siten ehdot 24h kioskinoudolle täyttyvät tuotteen voi sieltä hakea, vaikka tästä ei erikseen mainita vahvistusviestissä. Olisi tietysti hyvä asiakkaan kannalta saada tuo varmistettua jo lisämainintana esim. "aukioloaikojen jlk nouto 24h kioskista", mutta pääasia, että palvelu on olemassa.
Sain siis pumpun noudettua kaupasta ja samalla Giro Monzan ja Giro Savantin ollessa loppu varastosta ostin Giro Veronan, jotta on edes joku sopivankokoinen kypärä. Näköjään tämä pienempi koko ei aivan alas otsalle yllä, mutta parempi sekin kuin kypärä, joka liukuu takaraivolle.
Kerron pumpusta kokemuksia kun ehdin sitä testailemaan. Ihan tyylikkään näköinen härpäkehän tuo on.

Nana
22.05.2015, 14.52
Kävin eilen hakemassa valkoraidallisen 23mm Schwalbe Onen täältä. Tilasin valmiiksi netistä ja sainkin lähes samantien kumin matkaan kaupassa. On muuten mukavan ja nopean tuntuinen kumi. Nyt en ehtinyt pidemmälle lenkille, mutta menen kyllä testaamaan paremmin heti kun ehdin.

IncBuff
30.06.2015, 18.07
Rikoin sunnuntain lenkillä Racing Ralphin kyljen. Kotiin päästyä tilaus vk.comiin sisään ja tänään hain uuden Racing Ralphin alle. Hinta jäi pienemmäksi kuin Saksasta olisi tullut posteineen. Tämä riittääkin minulle. Valikoima saisi toki olla laajempi.

Serpico
23.07.2015, 22.02
Maanantai illalla postitetut lokasuojat oli haettavissa keskiviikko iltapäivällä postista. Kymmenen pistettä ja papukaija merkki Verkkikselle, esimerkillistä toimintaa jälleen kerran.

am8119
14.10.2015, 18.29
Jokseenkin outoa hinnoittelua. Meridan cycloista paremmat osat omaava malli on edullisempi..

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/62938/ggsmg/Merida-Cyclo-Cross-500-2016

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/62650/ggsqd/Merida-Cyclo-Cross-300-2016

Bike-Discountissa hinnat juuri toistepäin ..

http://www.bike-discount.de/en/buy/merida-cyclo-cross-500-472620/wg_id-40

http://www.bike-discount.de/en/buy/merida-cyclo-cross-300-472586/wg_id-40

niipperi
14.10.2015, 21.30
^ Taitaa halvempaa löytyä suoraan hyllystä ja parempi malli on ennakkotilattava tuote siksi halvempi.
edit. Paitsi jos opettelee lukemaan niin on kyllä outo :D

Mankelist
14.10.2015, 22.10
Shimpan cn-hg53 ketjut tilasin ja toimitusaika-arvio oli aluksi 20 pv, lopulta 40pv päästä tavara oli haettavissa. Onneks tilasin vaan varoiksi, enkä akuuttiin tarpeeseen. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Nana
11.11.2015, 14.36
Itse en ole täältä postitse tilannut kertaakaan kun kauppa on lähellä. Tilaan netin kautta puhelimella tai läppärillä ja lähden yleensä samantien hakemaan. Ennenkuin ehdin perille on vahvistus tullut ja liikkeessä vain näppäilen koodin koneelle, odottelen hetken, että se haetaan ja käyn ostamassa. Tämä on mielestäni varsin toimiva systeemi.
Samoin olen toistaiseksi erittäin tyytyväinen palautusten sujuvuuteen. Oli sitten viallinen tuote tai vahingossa väärä tuote ostettu ne on hoituneet helposti. Go Verkkokauppa!

Krabba
07.05.2016, 13.24
Kmc:n 10-ketju halvempi kuin Crc:llä. Sitte vielä postikulut automaattiin 2,90. Kannattaa vissiin jatkossakin tarkastaa eka verkkokaupan tarjonta.