Näytä tavallinen näkymä : Thunder Burtille vaihtoehtoa?
snowfake
01.03.2015, 00.13
ZTR Cresteille ei vaan oikeen tunnu Racing Ralph menevän, ainakaan niin että voisi kuvitella metsässä vaihtavan sisuria. Väittivät että Schwalben gummeilla sama vika kaikilla, eli turvallisempaa olisi Burttien sijaan ostaa jotain toista merkkiä.
Eli mitä tilaukseen? 29er täysjäykkään sinkulaan tulossa, eli täysiä pitää aina mennä ja eihän se vetopito tossa niin just oo kun ei oo varaa antaa vauhdin tippua :) Mitä Burtille on vaihtoehtoja, burtti on 29x2.1 snakeskininä 515g niin jotain sinnepäin ois hyvä olla...
Kare_Eskola
01.03.2015, 11.09
Maxxis Ikon 2.20 3C EXO TR. Mutta painaahan se enemmän.
Etsiskelin itse hiljattain, ja päädyin kapoiseen Burttiin. Ajokokemukset puuttuvat mutta kehälle nousi ongelmitta. Kyllä ne käytössä sen verran löystyy, että pärjäät.
Litkuttaa ne Ralphit niin ei tartte vaihtaa sisuria. Ainakin omille Cresteille kyllä Ralphit menee käsipelillä. Uudet paketista otetut kumit on tiukkoja, mutta kun käyttää vanteella niin venyvät sen verran, että helppo case jatkossa.
snowfake
01.03.2015, 11.56
Tjoo, itse en meinannut millään saada. Kaikki saippualitkukikat tuli kokeiltua, muutama rengasrauta käytössä, "leivoin" rengasta sieltä alkupäästä loppupäähän jne jne. Kyllä se aika tuskaista oli ja toista en enää saanut kun alkoi tuntumaan että vanne vääntyy ennen kuin Ralphi menee vanteelle.
Mahtavatko venyä niin paljon että jos kävisi keskellä metsää haaveri niin kohmeisilla sormilla saisi laitettua sinne sisurin? Nyt on toisessa pyörässä venymässä, pitänee ehkä kokella.
Mutta muitakin rengasehdotuksia otetaan vastaan :) Eihän ne Ralphit hukkaan mene, voi laittaa tuohon täpäriin ne.
noniinno
01.03.2015, 12.27
Spessun kumet kyllä menevät Cresteille ilman kiroilua. Kyllä ne Schwalbetkin siitä löystyvät. Pääasia on, että olet laittanut teipin vanteelle kunnolla ja esim. kuumailmapuhaltimella lämmittämällä varmasti uran pohjaan.
snowfake
01.03.2015, 12.28
Onza Canis vois tietty olla, yksi sellainen on pitää punnita tuo että onko se alle 600g. Se nyt ehkä vielä menisi :)
Onko tuo Thunder Burtti hyvä kumi? Ajattelin omaan täysjäykkään sinkulaan laittaa taakse moisen kun ajatus ei tosiaankaan ole sillä röllimettässä ajella. Eteen sitten Ralphi tai Roni?
Oletko katsonut misukan wildrace ultimatea, muistaakseni n. 500gr
Oletko katsonut misukan wildrace ultimatea, muistaakseni n. 500gr
WildRace'r on hyvä rengas, suosittelen varsinkin takakumiksi. Mulla on ollut pari niitä 2.25" leveitä, taisivat painaa reilu 700g/kpl.
Onko tuo Thunder Burtti hyvä kumi?...
Kyllä se kesäkelillä on oikein hyvä tykityslenkillä tai kisoissa. Pito nyt ei ole RaRa tai RoRo luokkaa, mutta yllävän hyvä tuollaiseksi renkaaksi. Itse ajelin kesällä edessä liteskin tai raceguard-versio ja takana snakeskin. Pari rengasrikkoa tuli kesällä kyljestä reveten.
Ainakin bike componentsissa tarjoavat wild'racer ultimatea 29-2.25 500gr/kpl.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.