PDA

Näytä tavallinen näkymä : Innsbruck ja maastopyöräily

Musashi
11.06.2014, 13.04
Moro!

Ollaan syyskuussa lähdössä kaljanjuontifestareille Muncheniin ja aateltiin jos samalla hiellä kävisi katsomassa Innsbruckin seutua. Siellä lienee melkosen hyvät mahkut maastopyöräilyyn? Kellään kokeumuksia tuolta? Mahdollisia bikeparkeja? Sillä varauksella tietty että olen ainut kahdeksan hengen porukasta kuka on maastopyöräilyä harrastanut :)

T_2
11.06.2014, 13.48
Tätä käsiteltiin joskus parisen vuotta sitten, joku sinne jopa meni, mutta en tiedä tuliko takasin? Ite en ole vielä päässyt tonne noin kroonisen rahapulan johdosta. Linkki vanhaan aiheeseen. (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?45066-Alpit-ja-maastopyöräily)

Toi Leogang / Saalbach olis myös kartasta katottuna about yhtä kaukana Mynchenistä.

PaveHeikkinen
11.06.2014, 18.38
Moro!

Ollaan syyskuussa lähdössä kaljanjuontifestareille Muncheniin ja aateltiin jos samalla hiellä kävisi katsomassa Innsbruckin seutua. Siellä lienee melkosen hyvät mahkut maastopyöräilyyn? Kellään kokeumuksia tuolta? Mahdollisia bikeparkeja? Sillä varauksella tietty että olen ainut kahdeksan hengen porukasta kuka on maastopyöräilyä harrastanut :)

Minkä moista fillarointia sulla on mielessä? Onko intoa kerätä korkeusmetrejä kiipeämällä, vai mennä koneiden voimalla toppiin?
Olen asunut viimeiset pari vuotta Innsbruckissa, ja tullut koluttua näitä huippuja tästä ympäriltä. Kyllä täällä poljettavaa löytyy! Aika jees sivu, katsella reittejä on www.outdooractive.de

Pave

Musashi
11.06.2014, 20.30
Tavoitteena enempi ensikertalaisten matkatoverien tutustuttaminen lajiin ja fiilistelyä leppoisasti hyvien maisemien kera. Joten koneiden voimalla krapulaiset läskit siirtynee ilman isoa kiukuttelua. Mutta kai sitä pitää itselle ottaa pari enskahenkistä kiukkusempaakin laskua joku päivä.

Jukhaha
11.06.2014, 22.24
Ei ollut mitään speksiä käytössä olevasta ajasta.

Leogangin bikepark on toimivaksi päiväreissuksi (aamulla vuokra-auto kaupungista alle, illaksi takaisin) todettu pari vuotta sitten, kun itse majotuttiin Munchenissä samaisen festivaalin aikaan.

PaveHeikkinen
13.06.2014, 17.48
Jukhaha:n mainitsema Leogang on loistava mesta. Varmasti riittävästi poljettavaa kaiken tasoisille.

Innsbruckissa ainakin Nordkettelle pääsee ainakin hissillä ylös ja toisella puolelle voi nousta ainakin Igls:in korkeudelle ratikalla / bussilla. Mulla ei valitettavasti ole lainkaan kokemusta noista hissinousuista. Patscherkofelin topissa on tosi hauskoja polkuja, mutta en ole täysin varma, että pääseekö sinne ajamalla ylös, jos hissit ei kuljetta (tie menee toppiin, mutta en tiedä onko se privaatti vai julkinen). Munchenistä vois hyvin lähteä myös Garmischin suuntaan ja mennä esim. Barmsee:lle!

Pave