Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Hidas toimitus

1105
15.05.2014, 11.38
Mikä on teillä hitain tavaran toimitus nettikaupassa? Itsellä on tulossa kaikkien aikojen ennätys, tilasin tuotteet 14.4 ja edelleenkään ei posti ole pakettia tuonut. Pitäisikö tässä vaiheessa alkaa perätä rahoja takaisin? Kaiken huippu on se, että odotan tavaraa kotimaisesta kaupasta...:mad: En nyt vielä kehtaa sanoa kaupan nimeä, katsotaan vielä tämän päivän postit jos sattuisi osumaan oikeaan osoitteeseen.

Coatl
15.05.2014, 11.50
Vuosi oli 2006. Tilasin Ukin Musiikista levyjä. Se oli viimeinen kerta.
Maksoin tilauksen välittömästi vahvistuksen saatuani.
Kului puoli vuotta. Kysyin missä levyt viipyy.
"tulosa on odotellaantavaraa saapuvkasi saksaholanitoiosta"
Jäin odottamaan.
Meni toinen puoli vuotta, kyselin että missä tavara, tuleeko se kuriiri ryömien sieltä keskieuroopasta. Ei vastausta.
No, odottelin vielä vuoden. Levyjä ei tullut, joten esitin nettipankkitositteet suorituksesta ja kysyin saanko vastaavalla summalla + korvaus "kärsimyksestä" muita tuotteita
katalogista, mieluiten sellaisia joita 100% varmuudella löytyy hyllystä.
Tämä järjestely oli Ukin Musiikin puolesta OK. Valkkailin levyt katalogista, pistin viestiä.
Odotin kolme viikkoa. Levyt saapuivat. Kaksi levyä puuttui toimituksesta. En jaksanut enää valittaa.
Tilasin itse alunperin tilaamani levyt suoraan saksaholanitoiosta. Kolmen päivän kuluttua levyt kolahti postiluukusta sisään.

1105
15.05.2014, 11.56
Jaa, eipä tuo minun ongelmani sitten mikään ennätys taida ollakaan... Mutta onko näin että toimitukset kotimaasta kestävät pitempään kuin ulkomailta. Ja minä onneton olen aina yrittänyt suosia kotimaisia liikkeitä, niinhän sitä neuvotaan.

HMK
15.05.2014, 12.03
Nettikaupat on toimineet hyvin, mutta lähikaupungin paikallinen liike ei vieläkään ole toimittanut 2007 tilaamiani renkaita. Ei ole tullut sitä soittoakaan, jolla luvattiin ilmoittaa toimitusajasta. Kyselin kyllä niiden perään montakin kertaa, ja aina luvattiin ilmoittaa.
Samoin ne 4-5 myöhemmin vuosien varrella samasta paikasta tilaamaani tuotetta ja niihin liittyvät sovitut puhelut on edelleen tulematta. En ihmettele, että kyseinen yritys näkyy toistuvasti protestilistalla.

Eipä siinä mitään, olen kyllä saanut nuo tavarat ja muunkin tarvitsemani muualta.

T_2
15.05.2014, 12.04
Kotimaisilla kaupoilla ei välttämättä ole aina tavaraa varastossa, tämä lisää toimitusaikaa. Tuolta Helsingin Urheiluvälinehuolto -ketjusta on luettavissa aika huikeita suorituksia. Samaten "Suomen nopeimman" Signaturen ketjussa kerrotaan tarinaa siitä, kuinka joku oli odotellut satulaputkeaan jo kolme ja puoli vuotta.

Mulla hitain toimitus oli ohjainlaakerille hitusen vajaa puolivuotta, tuo oli tosin Saksasta ja yksityiseltä.

Mutta siis, kyllä niitä tilauksiaan välillä saa odotella.

1105
15.05.2014, 12.08
Eipä se posti vieläkään pakettia tuonut, joten kyllä se liike jo joutaa päästä yleiseen tietoon. Eli kyseessä on Helsinin Urheiluvälinehuolto, http://www.huh.fi . Tuosta liikkeestä en ole aikaisemmin mitään tilannut, ja varmaankaan en tämän jälkeenkään edes pyllistä siihen suuntaan. Onko muilla mitään kokemuksia tästä firmasta?

1105
15.05.2014, 12.10
Sattuipa viestit melkein samaan aikaan, ja vielä sama yrityskin mainittiin. Onhan se lohdullista että muillakin on ollut ongelmia. Olisi näköjään pitänyt kaivella nämä ketjut tarkemmin läpi ennen tilausta.

1105
15.05.2014, 12.25
Pitää nyt vielä sen verran tuoda tämän mainion firman edesottamuksia esille, että tässä meidän viestittelymme:

14.4 minä tein tilauksen.
14.4 Huh vahvisti tilauksen.
1.5 minä lähetin viestin ja kysyin missä tavara viipyy
2.5 Huh vastasi: Hei, maanantaina postiin.
8.5, 9.5 ja 12.5 kyselin sähköpostilla, ei vastausta

Tuo Helsingin Urheiluvälinehuollon vastaus 2.5 ei ilmeisesti tarkoittanut viime viikkoa, ehkä ei tätä vuottakaan. Pysykää kaukana tuosta putiikista!

timppa_234
15.05.2014, 12.57
Nettikaupoista hitain on ollut BikeComponents. Virheenä oli se, että tilasin tuotteen, jonka toimitusajaksi annettiin 6-8 päivää. Vaihdoin sen 3 viikkoa tilauksesta toiseen ja myöhemmin kolmanteen 6-8 pv tuotteeseen ja mitään niitä ei ollut saatavilla. Paketin tuloon meni reilut 2 kk tilauksesta.

greenman
15.05.2014, 13.35
Bike-componentsista ei missään nimessä tule tilaaman tuotetta, joka ei ole varastossa.
Varastossa olevat tuotteet tulee hyvin viikossa.

nimim. joskus kolme kk odotellut jotain renkaita.

Halloo halloo
15.05.2014, 16.49
http://www.puhelinvaraosat.com/

Uusi kosketusnäyttö luvattiin parissa päivässä. Kuukausi taisi mennä. Helppo on netissä kaikkea luvata. Erityisen kivaksi tapauksen tekee, että puhelinta ei kauhesti nykypäivänä tarvitse.

1105
05.06.2014, 20.04
Nyt pitää kyllä antaa sitten sitä positiivistäkin palautetta. Joudun perumaan aikaisemmat puheeni hitaasta toimituksesta. Vika nimittäin oli postissa. Paketti kävi kotipaikkakuntani postissa makaamassa muutaman viikon ja se palautettiin lähettäjälle kun en käynyt hakemassa. No, mitenpä sen hakee kun posti ei toimita paketista mitään tietoa. Sama kohtalo on ollut monilla muillakin paketeilla, ainakin täällä meidän postissa. Siinä vaiheessa kun paketti palasi lähettäjälle, niin sieltä otettiin yhteyttä. Paketti uudelleen postiin ja tällä kertaa tuli paikallispostista ilmoituskin. Toki ilman sitäkin olisin nyt käynyt paketin noutamassa...

Niin, tuote vastasi täysin odotuksiani. Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia postin lähettämättömien ilmoitusten kanssa?