PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pyöräsi kuva Vol III

Sivut : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Antti Salonen
13.06.2017, 09.43
Maantiepyörä on saavuttanut toivottavasti hetkeksi lopullisen kokoonpanonsa. Runkosetti on viimevuotinen ja paljon uutta palaa, osasarja 2012 hankittua Recordia, jolla mennään kunnes keksitään vahvoja perusteita päivittää. Paino on Garminin telineen kanssa skarpisti 6,79 kiloa, 8 baria ilmaa renkaissa 6,81 kiloa.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/1utnj6vsh31tx96/ritte2.jpg?dl=0

JohannesP
13.06.2017, 10.16
Talvella tuli muutaman kerran harkittua jos päivittäisi 10sp Redin johonkin uudempaan mahdollisesti jopa sähköihin. Onneksi tulin järkiini ja jäi tekemättä.

Pätee samoin Antin pyörään et mitä sitä suotta vaihtamaan toimivaa pois jos ainut uudistus olisi lähinnä ulkonäöllinen. Paremman pään mekaaniset hyvillä kaapeleilla toimii jo niin jouhevasti ja kevyesti ettei sähköjäkään kaipaa. Painonkaan suhteen ei ole enään viiteen vuoteen menty harppauksia eteenpäin.

GTJamppa
13.06.2017, 10.54
Ihan hyvä. Mitä nyt suossa ei kulje (paremmin kuitenkin kuin normimtb) eikä takarengas ei oikein suostu pitämään painetta kovin montaa päivää. Pitää varmaan lisätä litkua tms. taikatemppuja yritellä joskus. Tubeless vaikutti yllättävän paljon positiivisesti.

http://i205.photobucket.com/albums/bb92/jpiiroin/fuse/spez.jpg

tekkanine
13.06.2017, 22.10
https://c1.staticflickr.com/5/4252/35159801951_52b3859b25_k.jpg (https://flic.kr/p/VyXbaV)

Sirkkeli
14.06.2017, 11.28
^Onpas komee pari. Peukkuhymiö näille.

BEAT!!
14.06.2017, 16.17
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/19055744_10213243355900451_758536622490052779_o.jp g?oh=5e1a1df5a0aa20be14887da881c286c4&oe=59E2EA13

kolistelija
14.06.2017, 16.26
Peuran paalaaman Ridleyn tilalle tuli Scott (pun intended).

http://i.imgur.com/Q8IBFPN.jpg

Solisluun luutumaongelmien takia avaruudetinpino suorastaan eeppisissä mitoissa.

kuovipolku
14.06.2017, 17.13
(Pun completely missed.)

Pyörämerkki joka on mulle yhtä väritön ja mauton kuin ohravelli, vähän niin kuin Trek, mutta ilman negatiivisia konnotaatioita. Tuosta voisi tykätäkin ellei tuo emäputki/ohjainkannatin-yhdistelmä olisi noin h-tin massiivinen! Mutta kai sille on tutkitut syyt, aerodynamiikkaan, ohjauksen vakauteen ja siihen miten ajajansa näpeissä pyörä tuntuu olevan?

Ei mua toi stemmin slämmäämättömyys yhtään häiritse, droppia on silmän kannalta ihan riittävästi. Sen sijaan takajarrun "puuttuminen" on seikka johon mun vanhat ja konservatiiviset silmät eivät vieläkään ole tottuneet...

Jos vertaa vaikka tyylipisteet 5-0 vievään BMC:hen, "Scottit" ovat aivan liian isoja ja näkyvissä paikoissa (vaikkei niitä sentään kolmea enempää - per puoli - olekaan).

Sinivalkoinen tarra ei tietenkään istu pyörän ulkonäköön mitenkään, mutta sponsorille täytyy antaa se mikä sponsorille kuuluu - eikä se taida ajaessa kuin vähän vilkkua kun katsojan huomio kohdistuu täysin ajajan veistoksellisten reisien sulavaan liikkeeseen.

kolistelija
14.06.2017, 17.22
(Pun completely missed.)

Pyörämerkki joka on mulle yhtä väritön ja mauton kuin ohravelli, vähän niin kuin Trek, mutta ilman negatiivisia konnotaatioita. Tuosta voisi tykätäkin ellei tuo emäputki/ohjainkannatin-yhdistelmä olisi noin h-tin massiivinen! Mutta kai sille on tutkitut syyt, aerodynamiikkaan, ohjauksen vakauteen ja siihen miten ajajansa näpeissä pyörä tuntuu olevan?

Ei mua toi stemmin slämmäämättömyys yhtään häiritse, droppia on silmän kannalta ihan riittävästi. Sen sijaan takajarrun "puuttuminen" on seikka johon mun vanhat ja konservatiiviset silmät eivät vieläkään ole tottuneet...

Jos vertaa vaikka tyylipisteet 5-0 vievään BMC:hen, "Scottit" ovat aivan liian isoja ja näkyvissä paikoissa (vaikkei niitä sentään kolmea enempää - per puoli - olekaan).

Sinivalkoinen tarra ei tietenkään istu pyörän ulkonäköön mitenkään, mutta sponsorille täytyy antaa se mikä sponsorille kuuluu - eikä se taida ajaessa kuin vähän vilkkua kun katsojan huomio kohdistuu täysin ajajan veistoksellisten reisien sulavaan liikkeeseen.
Pyörämerkki Ridleyn nimi tulee Ridley Scottin nimestä, johtuen siitä että merkin perustaja on suuri Alien elokuvien fani.

Emäputki on massiivisen näköinen sen takia että se jatkuu alas renkaaseen asti, ei sen takia että yläpää on massiivnen. Kuvissa sen massiivisuus tuntuu korostuvan ja kevenee huomattavasti kun nuo isot muotoillut prikat poistaa stemmin alta. Pyörän saatat tänään nähdä livenäkin, mikäli keskiviikkolenkki kuuluu viikon ohjelmaasi. ;)

kuovipolku
14.06.2017, 21.35
Pyörämerkki Ridleyn nimi tulee Ridley Scottin nimestä, johtuen siitä että merkin perustaja on suuri Alien elokuvien fani.

Tiesin toki tämän, mutta olenko koskaan sanonut että olen varsin usein hidas?

Vaihtarina annan nämä (jos et ole ennen nähnyt):

http://road.cc/content/news/172197-sir-ridley-scotts-first-film-was-all-about-bike-and-now-you-can-watch-it-online
http://player.bfi.org.uk/film/watch-boy-and-bicycle-1965/

Emäputki on massiivisen näköinen sen takia että se jatkuu alas renkaaseen asti, ei sen takia että yläpää on massiivnen. Kuvissa sen massiivisuus tuntuu korostuvan ja kevenee huomattavasti kun nuo isot muotoillut prikat poistaa stemmin alta. Pyörän saatat tänään nähdä livenäkin, mikäli keskiviikkolenkki kuuluu viikon ohjelmaasi. ;)

Joo, kävin, näin ja katsoinkin vähän tarkemmin ja erityisesti sitä - ja totta puhut. Ei ollenkaan niin pahan näköinen luonnossa (ja pyörä elävänä muutenkin edukseen) nähtynä.

zort
14.06.2017, 22.19
Oon aatellu jotta vanhojen ukkojen ei tartte vehkeitään kuvata mutta otin kuvan tosta mun fillarista:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170614/f03d0618fe27a67a95884882a32a552f.jpg
(Devinci Django 29)

Jami2003
14.06.2017, 22.54
Kyllä tollasta vanhan ukon vehjettä kelpaa esitellä :)

LJL
15.06.2017, 00.41
Joo, kävin, näin ja katsoinkin vähän tarkemmin ja erityisesti sitä - ja totta puhut. Ei ollenkaan niin pahan näköinen luonnossa (ja pyörä elävänä muutenkin edukseen) nähtynä.

Eroottinen kuljettaja kaunistaa pyörän kuin pyörän (ei sillä etteikö ko. Scott olisi eroottinen ilman eroottista kuljettajaa, mutta näin)

kuovipolku
15.06.2017, 01.20
Eroottinen kuljettaja kaunistaa pyörän kuin pyörän (ei sillä etteikö ko. Scott olisi eroottinen ilman eroottista kuljettajaa, mutta näin)

Ei se kuljettaja jota siinä parkkipaikalla katselin tai jouduin katselemaan pyörää arvioidessani ollut minusta vähimmässäkään määrin eroottinen - enkä usko että hän yhtään pettyy tästä lausumastani tai ottaa sen negatiivisena yleispätevänä arviona omasta viehätysvoimastaan - vaikka ainakin minusta urheililijoiden (sukupuolesta ja milteipä lajistakin riippumatta - eikä tarvitse olla lähelläkään maailmanhuippua, riittää kun on saavuttanut tietyn tason ja suorituspuhtauden) kropassa ja lihasten toiminnassa on jotain joka vangitsee katseen ja jota voi noin niin kuin esteettisesti ihastella.

PS En mä silti hetkeäkään epäröisi jos leikittäisiin "kumman kaa?":ta ja kysyttäisiiin: BMC vai Scott? Enkä jos kysyttäisiin Scott vai Canyon?

PPS Scott voisi olla vastaus vain silloin kun kysyttäisiin mikä on WT- tai Pro Conti -tasolla käytetyistä pyöristä vähiten silmääsi miellyttävä.

paaton
15.06.2017, 08.20
Se vanhempikin foil oli jo tosi komea pyörä. Tämä uusi on vieläkin menevämmän näköinen. Keulakin on livenä "aero"tangon kanssa kevyen näköinen.

Wyllin Duncan
15.06.2017, 10.09
Sori en saanu isompana.

Tällä tulee kyllä selkeesti isoin kilsamäärä ajettua vaikka tallista löytyy maantiepyörä ja täysjousto. Aivan loistava työmatkapyörä, hiekkatie sekä polut luonnistuu ja syksyllä/alkutalvesta myös kisaviivalla. Vaikka kyseessä alumiinirunko niin takahaarukka myötäilee mukavasti epätasaisuuksia

Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg, mutta lähtee vielä pois kun satula vaihtuu aikalailla kevyempään ja XTR:n polkimet, jotka ei toimi lumessa ja kurapaskassa.

Pyörän on todettu kulkevan kovempaa Telenet Fidea Lionsin ajoasussa, joka täydentää omaan silmään miellyttävää värimaailmaa.

https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/EtHyetDnc0WoigvdUoQxUyFDftMb4l6nOCnJqAdZGOo-2048x1536.jpg

Sotanorsu666
15.06.2017, 11.00
Sori en saanu isompana.

Tällä tulee kyllä selkeesti isoin kilsamäärä ajettua vaikka tallista löytyy maantiepyörä ja täysjousto. Aivan loistava työmatkapyörä, hiekkatie sekä polut luonnistuu ja syksyllä/alkutalvesta myös kisaviivalla. Vaikka kyseessä alumiinirunko niin takahaarukka myötäilee mukavasti epätasaisuuksia

Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg, mutta lähtee vielä pois kun satula vaihtuu aikalailla kevyempään ja XTR:n polkimet, jotka ei toimi lumessa ja kurapaskassa.

Pyörän on todettu kulkevan kovempaa Telenet Fidea Lionsin ajoasussa, joka täydentää omaan silmään miellyttävää värimaailmaa.

Mulla on CX01 ja se painaa 8.4kg samoilla kiekoilla wtb:n crosswolfeilla(litkutettu), xt polkimilla ja kahdella pullotelineellä. Eipä siis isoa painoeroa ole runkojen välillä. Mukavampi kuitenkin kuiturunkoinen on ajaa ja mielestäni se musta/punainen on paremman värinen, vaikka ei tuokaan pöllömmän näköinen ole.

Wyllin Duncan
15.06.2017, 11.16
Itse läähätin CX01:stä, mutta se oli turhan arvokas vaikka sainkin erittäin hyvän tarjouksen.

Jos olisin silloin tiennyt ajavani näin paljon crossarilla ja hakeutuvani kisaviivalle niin ne eurot olisi kyllä jostain kaivettu.
Mutta näinkin erittäin tyytyväinen.

Tukkasotka
15.06.2017, 15.19
Sori en saanu isompana.

Onko tuo takapakka 11-36? Edessä 40?

tehaku
15.06.2017, 16.12
Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg.

Itellä on sama pyörä, mutta toistaiseksi en ole alkuperäiseen kokoonpanoon koskenut. Muistatko, että mitä pyörä painoi ennen kiekkojen vaihtoa? Tarkoitus olisi hommata jossain vaiheessa parempi kiekkosetti ja laittaa alkuperäisiin nastarenkaat. Mukava pyörä tuo on ajaa. Ero vanhaan 10 vuotta vanhaan cycloon oli melkoinen. :)

Wyllin Duncan
15.06.2017, 17.27
Takana 11-32 ja edessä 40

Alunperin paino oli muistaakseni 9,4kg

Alkuperäiset kiekot on talvikäytössä nastarenkaille ja ajaa asiansa niiden kanssa hyvin.

kuovipolku
15.06.2017, 19.06
Mulla on CX01 ja se painaa 8.4kg samoilla kiekoilla wtb:n crosswolfeilla(litkutettu), xt polkimilla ja kahdella pullotelineellä. Eipä siis isoa painoeroa ole runkojen välillä. Mukavampi kuitenkin kuiturunkoinen on ajaa ja mielestäni se musta/punainen on paremman värinen, vaikka ei tuokaan pöllömmän näköinen ole.

Epäilevällä Tuomaalla voisi olla esittää tähän väliin kysymys: oletko ajanut sekä CX01:llä että CXA01:llä, kun pidät ensinmainittua mukavampana ajaa? Vai onko kyseessä pelkästään tällainen yleinen käsitys siitä että kuiturunkoinen voittaa aina alumiinrunkoisen mukavuudessa?

Mutta mulla on esittää se kommentti että sikäli kuin olen ymmärtänyt lukemani oikein noiden kahden suhteen ei kyse tarkasti ottaen ole samasta rungosta. Mallilyhenteistä huolimatta ne eroavat muutenkin kuin materiaaliltaan. CX01 on geometrialtaan puhtaampi cyclocrosspyörä, CXA01 cyclocross/gravel/adventurepyörä ja sen sanotaankin itse asiassa olevan sama runko kuin mallistosta poistunut Granfondo GF02 Disc.

Last but not least, musta/keltainen *on* paremman näköinen ja Wyllin Duncanilla on kieltämättä ollut silmää valita juuri oikean belgialaisen cyclocross-tallin ajoasu (vaikka talli ajaakin Trekillä):

http://www.wvcycling.com/images/ploeg/2016/TFC.jpg

PS CXA01 voisi olla minunkin valintani (jos olisin nyt nykyaikaistamassa cx/gg/a-pyöräkalustoani), mutta koska olen vähän tällainen tuuliviiri eli suunnilleen aina samaa mieltä kuin viimeksi lukemani minut vakuuttanut arvostelu tai artikkeli, minua vähän arveluttaisi se että BMC ei (ainakaan vielä tämän vuoden mallissa) ole siirtynyt pikalinkuista läpiakseleihin, joiden jo olen alkanut uskoa (asiasta mitään todella tietämättä) olevan ehdottomasti parempi vaihtoehto (ainakin kaltaiselleni käyttäjälle).

SamiMerilohi
15.06.2017, 21.29
Paljon on tullut tässä kevään aikana pyörän päivittämistä (komponentteja tai kokonaan uusi pyörä) mietittyä, ja nyt oli viimein päätöksen aika.

http://i.imgur.com/Vw7sY0T.jpg

Norco Fluid 7.2+. Plussarenkaat on mielenkiintoinen uusi tuttavuus, samoin hissitolppa sekä pitkä ja matala geometria. Ero edelliseen 29" XC-jäykkäperään tuntuu paljon isommalta kuin etukäteen kuvittelin.

Innostuin ottamaan detaljikuvia: yksi (http://i.imgur.com/5tAnM6x.jpg) kaksi (http://i.imgur.com/X0HqTV1.jpg) kolme (http://i.imgur.com/tUTrt9H.jpg)

Sotanorsu666
15.06.2017, 22.04
Epäilevällä Tuomaalla voisi olla esittää tähän väliin kysymys: oletko ajanut sekä CX01:llä että CXA01:llä, kun pidät ensinmainittua mukavampana ajaa? Vai onko kyseessä pelkästään tällainen yleinen käsitys siitä että kuiturunkoinen voittaa aina alumiinrunkoisen mukavuudessa?

En ole ajanut CXA01:lla, mutta alumiinisia crossareita on ollut 4kpl & 1kpl teräksisiä(sinkulana tosin). Tällä omakohtaisella vertailupohjalla olen sitä mieltä, että cyclocross pyörä on ehdottomasti mukavampi ja parempi, kun se on hiilikuitua. Joku muu voi olla eri mieltä, mutta itse en lenkkipyöräksi enää osta kuin kuituisia crossareita, ellen hairahdu kokeilemaan titaanista. Työmatka-ajossa ja loskalenkkipyöränä on nytkin alumiininen Merida 500 täyspitkillä lokareilla. Hyvä pyörä tuohon käyttöön, mutta en kyllä tuolla ajaisi enää hiekkatiellä tai poluilla lenkkiö tuon BMC:n jälkeen. Kun tietää paremmasta, niin sitä alkaa himoita ja jos siihen on puitteet, niin miksipä ei. Kyllä maailmaan pyöriä mahtuu.

svheebo
17.06.2017, 09.38
No laitetaan nyt päivityskuva maasturikatraasta [emoji4]

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170617/52415990c3c0b9dfef85ab9f6ecbdb07.jpg

Ja erikseen uusin tulokas

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170617/ab2939c82cbe9c70f3638c30e3d01038.jpg

zort
17.06.2017, 17.14
Kyllä tollasta vanhan ukon vehjettä kelpaa esitellä :)

No juu.
Saa muuten hyvän kyydin ja.
[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

jone1
17.06.2017, 17.58
svheebolla komeita pyöriä.
Ps. taidat olla poikamies.:)

svheebo
17.06.2017, 19.29

Enpä ole, minulla on suvaitsevainen Vaimo. Hän sanoi itse kun omakotitalosta kerrostaloon muutettiin että "toiseen makkariin tulee fillareille paikka, niitä ei pyöräkellariin viedä".

keskinopeusmies
17.06.2017, 19.38

Kannattaa treffikutsut lähetellä yv:nä..

Sent from my iPad using Tapatalk

beehoo
17.06.2017, 20.19
Kyllähän seinällä oleva pyörä on sisustuselementtinä paljon näyttävämpi kuin esim. vieraskielisiä fraaseja sisältävät tarrat yms. Aivan fruittari hommia moiset...

Jami2003
17.06.2017, 23.26
Kuulostaa asialliselta vaimolta.

Itseä hirvittäisi se pesemisen määrä tuollaisessa ratkaisussa. (Sano nyt vielä että vaimosi pesee pyörät lenkkisi jälkeen kun ensin on tarjonnut palauttavan oluen :D )

Taimo M.
18.06.2017, 16.24
Mistä tai millä nimellä kannattas etsiä tuommoista telinettä jossa noi svheebon maasturit roikkuu?

kolistelija
18.06.2017, 16.51
On kyllä väärin valittu akka jos kuvan mukaisesta asetelmasta voisi päätellä sinkkuuden. Juuri saatiin kolme pyörää vietyä muihin tiloihin, jäljelle jäi kuvan asetelma. :p Tässä myös esimerkki siitä että kannattaa katsoa että tuollainen kiristettävä tolppa osuu palkin kohdalle... (Topeakin tolppa, kun joku kysyi)
http://i.imgur.com/3j7HuMG.jpg

Taimo M.
18.06.2017, 17.37
^Paha! :) ja tänksistä.

wanhus
18.06.2017, 17.55
^ http://www.ikeahackers.net/2008/02/stolmen-bike-rack.html

penyeach
19.06.2017, 09.17
(Pun completely missed.)

Tämä jotenkin herätti ajattelemaan omaa näkemystä pyörien estetiikasta. Minusta nimittäin harva fillari on tyylikäs itsekseen, (verkko)kaupan hyllyllä tai isolla rahalla talliin ostettuna. Tyyli syntyy käytöstä ja tarkoituksesta ja pyörän oikeasta suhteesta näihin. Tämän takia en mm. pidä vaikkapa keskivertokuntoilijan vähälle käytölle jäänyttä Colnago C60:tä erityisen hienona, mutta minusta esimerkiksi Kuovipolun täällä jossain vaiheessa esitelty, ilmeisesti suhteellisen vähän rahaa käyttäen hankittu, hyvin pidetty ja paljon ajettu kokoelma on jotenkin käyttäjänsä oloinen ja erittäin tyylikäs.

Ylläolevaan tapaukseen tämä taas liittyy niin, että melkein mikä tahansa pyörä jota ajat niin kovaa, että sinulla on sponsori, ei minusta oikein voi olla olematta hieno.

Mr Hyde
19.06.2017, 09.21
Yli kymmenen täpärivuoden jälkeen tuli vaihdettua tällaiseen. Cannondale Beast of the East 3, jossa ei paljon alkuperäistä palikkaa enää ole. Hauskuuskerroin lenkeillä on kasvanut huimasti!

https://ep1.pinkbike.org/p5pb14848606/p5pb14848606.jpg

kuovipolku
19.06.2017, 12.28
Tämän takia en mm. pidä vaikkapa keskivertokuntoilijan vähälle käytölle jäänyttä Colnago C60:tä erityisen hienona,

Ymmärrän periaatteessa näkemyksen vaikken sitä täysin jaakaan - mutta ulkoisestihan voi vähälle käytölle jääneen C60:n erottaa paljon ajetusta mutta hyvin ja rakkaudella pidetystä C60:stä vain äärimmäisen pienistä käytön jäljistä, jotka eivät välttämättä edes kuvassa näy, joten on vähän pakko ihastella molempia yhtä lailla:-)

minusta esimerkiksi Kuovipolun täällä jossain vaiheessa esitelty, ilmeisesti suhteellisen vähän rahaa käyttäen hankittu, hyvin pidetty ja paljon ajettu kokoelma on jotenkin käyttäjänsä oloinen ja erittäin tyylikäs.

Koira elää päänsilityksellä ja minä elän tällä monta viikkoa:-) Nyt maantiepyörät ovat aavistuksen verran tyylikkäämpiä kuin vielä kuvia otettaessa, sillä stemmin alapuolella ei ole enää spacereita, mutta ei sellainen notkean mutta vahvan kisakuskin työvälineen näköinen pyörä minulle sopisi esteettisestikään.

Ylläolevaan tapaukseen tämä taas liittyy niin, että melkein mikä tahansa pyörä jota ajat niin kovaa, että sinulla on sponsori, ei minusta oikein voi olla olematta hieno.

Tämä kolistelijan Scottista sanottu on harvinaisen osuva tiivistys. Jos sitä ei heti täysin ymmärrä, ei ymmärrä pyöräilystä yhtään mitään!

mkpaa
19.06.2017, 14.43
Vaihteeksi tällaisella kokonaisuudella viikonloppuna liikenteessä.

https://c1.staticflickr.com/5/4248/35003545690_6ee00e6e7f_c.jpg (https://flic.kr/p/Vk9jCs)

VesaP
19.06.2017, 14.53
^"Ruska" reitin koeajo? :cool: Siinä on meidän Suomen "Machine" kun joku haukku ko termillä Allegaerttia tuolla toisaalla. :cool:

pätkä
19.06.2017, 16.00
é-pyörä kävi ulkona

http://i1283.photobucket.com/albums/a545/patka80/public/IMG_0796-2_zpsioqjv2dh.jpg

Halloo halloo
19.06.2017, 18.58
Ensiapupyöräksi varmaan tosi nopea.

mikrau
20.06.2017, 21.33
http://i.imgur.com/8hFQ0gt.jpg

zort
20.06.2017, 22.00
^Hienonnäköinen pyörä hienossa ympäristössä [emoji106]

Gibsy
20.06.2017, 22.08
Polkimet värikoodattu keulan säätönamiskan mukaan ;)

kauris
21.06.2017, 08.56
Näkyy olevan :)

Mutta hieno Jeffsy. Juuri tuon mallin ja tuon värisenä minäkin tilaisin L koossa jos niitä vain olisi myynnissä. Marraskuussa olisi vasta saatavilla :(

Tukkasotka
21.06.2017, 12.36
http://i.imgur.com/Jk2gnsc.jpg

Planet X London Road kasattu GT Graden elimistä kesän ajaksi.

mkpaa
21.06.2017, 13.53
http://i.imgur.com/Jk2gnsc.jpg

Planet X London Road kasattu GT Graden elimistä kesän ajaksi.

Rujoista hitsauksista huolimatta aika asiallinen geometria ja detailit. :)

Tank Driver
21.06.2017, 23.11
Ei saatana.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170621/e4e04afcb7aa3aace1e4d75a8daaa172.jpg

Köfte
21.06.2017, 23.32
^ Miksei? Hienohan tuo on

Polun tukko
22.06.2017, 10.38
Strive pikku muutoksilla.
-work components -1' angleset
-cane creek dbcoil cs, valt jousella
-x01 eagle carbon kammet
-renthal fatbat carbon tanko
-custom decalia keulassa

Angleset muutti pyörän luonnetta erittäin positiivisesti

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170622/d0479bded0deb149488c7a78f70e10ef.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170622/57369f24df01e7f96213434f7cd2231d.jpg

Welly
22.06.2017, 16.37
Nyt on hieno Canyon!!!

lai
22.06.2017, 20.09
Jatketaan Londonroad kermit the frog:
https://lh3.googleusercontent.com/kib0CdsIDDDSaOQDSiQVXgsMM_wJx6mhOe9zmwAIyZJO7v5fOI 1XcLLAY2jsmKvaK5NkC64wWeuEnWBbrKQ6aDHuFcJgy6ku1slW gmVgLSTd3yAa3SG2a13BhZJ-6fEYy9Oty8tylHNCbERiRfm877D5ZxAVOhuSodEwnFDwYocXcj PYEkgTMjTW7nybDsfsLWnVgUrwYmgbRycWVJDw5OCF5-35ThciP80L7aqpJA1bcOAo0mIEqtXRzfNxrLvpdr--S_NhycAc3MA7Ecs2qlRuLbehpUyvLsftgiXc-yjXjHqInSgX_b9JVhtH_xTBzNEVqnw02xKyI0WU4cK00i09p1T 8b6QrfwxTexesjfcYWjQP1Zz9kaTuHZVv00M1KeXpywkZ84ChF VvB6Y6reWsPDyJaLJ5PueLk4Bx0weNd3eDnc-AknkTDM3sW7632aLLx5P__im2-Ke80uSHcWNlZA4n-817Wg3Xq0bgAsCnO15fkblvPDGoV090S6hlFlofKVZJC8i5_BS Dw9dlcerw9poYEfR_KNQnBPJNwGiSj9cHHXf3i1kikoaL_vFFr BtSZAdmGcaOc6orqhzFO93ydvDFJGDfnDURjzC5dSRjAx8L9AA ZG=w1263-h947-no

Köfte
22.06.2017, 23.42
Rujoista hitsauksista huolimatta aika asiallinen geometria ja detailit. :)

Väriä myöten kelpoisa. Kummastuttaa kyllä itseänikin nuo nykysaumat.
Olisikohan nämä nykyseokset hankalampia, vai rahako puhelee?

Tukkasotka
22.06.2017, 23.56
Halvalla kun rungon sai. Syksyksi siitä on tulossa commuter lyhyin pystystemmeineen, jalkatukineen, lokareineen ja laukkuineen. Tunnustus tolle Rival 1x11 ja 11-36 SRAM pakalle. Toimii.

TheMiklu
23.06.2017, 00.00
On One/Planet X menee halpa hinta edellä aika pitkästi. Tuo London Road on aevan ihana runko mutta saumat on rumat jne. Sinällään siisti runko.

Kuronen
23.06.2017, 11.41
Tuolla vihreällä Planet X:llä voisi ajella soralenkin, vaikka onkin vähän karun oloinen.

Jami2003
23.06.2017, 13.57
Jep jotenkin uskottavan näköinen sorarouskutin.

janne kuivakangas
23.06.2017, 14.33
Tämmöstä tuli vaihdossa 😊 ✌ On-one inbred 29er sinkula nyt välitykset tulee maastoon sopivat kumit vaihdettu myös continental mountain king 29 x 2.4, takana 2.2 race King. .mukava pyörä 😊https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170623/cb434f8bbce757922420d34afb0293ab.jpg

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

TANUKI
23.06.2017, 14.50
Kuutio sai takuusta vuoden uudemman mallin rungon. Palikat sopivat värimaailmaan onneksi mielestäni täydellisesti [emoji1] https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170623/460edfabc5e101a20a915835bf20a445.jpg

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

marco1
25.06.2017, 19.13
Vanha ja likainen.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19564&d=1498407005

Jami2003
25.06.2017, 19.17
Oma sorarouskutin elementissään. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170625/ba7037d0b63287fe36a04e427dd3fa90.jpg

Mike_5
27.06.2017, 13.18
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19567&d=1498558603

Polygon Square One Ex 8

justus6969
27.06.2017, 13.37
^halpa ja hyvä :)

JackOja
27.06.2017, 13.45
^^ räyheän oloinen vehje!

Piti kyllä googletoida ja tarkistaa ettei toi mikään sähköpyörä ole :)

pturunen
27.06.2017, 13.47
R3ACT pitäisi olla yksi parhaista jousiratkaisuista. Hieno on...

Mikko-Petteri
27.06.2017, 14.31
Tässä halpaa ja hyvvvööö

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19570&d=1498561430

PlanetX London Road

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19572&d=1498561494

On-One Codeine 29er

Itse kootut, nopeat ja painavat. :cool:

kuovipolku
27.06.2017, 15.02
Oma sorarouskutin elementissään.

Oikein onnellisen näköinen pyörä - ja sellainen kuva joka saa aikaan halun lähteä omille soratielenkeille!

Juha Jokila
27.06.2017, 16.29
Tässä halpaa ja hyvvvööö

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19570&d=1498561430

PlanetX London Road

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19572&d=1498561494

On-One Codeine 29er

Itse kootut, nopeat ja painavat. :cool:
Nämä ei näy.

Edit: Nyt rupes näkymään.

PorukkalenkkienMM-Mestari
27.06.2017, 16.34
^^^^^^^ Pärjäisi vielä paremmin näissä missikisoissa, kun osaisi piilottaa seisontatuen kuvauskulmalla.

V3sku
27.06.2017, 17.15
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19567&d=1498558603

Polygon Square One Ex 8

TaJuttoman siisti Polygon

Mikko-Petteri
27.06.2017, 17.21
Nämä ei näy.

Itselle kyllä näkyy ja uloskirjautuneena näkyy...

Myry
27.06.2017, 17.48
Foorumin mittakaavalla halpaa ja painavaa. Ei edes terästä tai hiilikuitua! Eikä maksanut kuukauden tai edes kahden viikon palkkaa!

http://i.imgur.com/zkulsILl.jpg?1 (http://imgur.com/zkulsIL)

Tyytyväinen olen silti ollut :).

stumpe
27.06.2017, 18.29
Polygon Square One Ex 8

Kovasti kehuttiin pinkbikessä ettei pyörä keinu vaikka 180mm joustoa. On kyllä aika heiveröiset kummit ton tyyppiseen pyörään?:rolleyes:

stumpe
27.06.2017, 18.33
http://i66.tinypic.com/5ulc37.jpg

Laitetaas lisää onnivannia. On muuten hauska pyärä.

keskinopeusmies
27.06.2017, 20.02
[QUOTE=Myry;2682357]Foorumin mittakaavalla halpaa ja painavaa. Ei edes terästä tai hiilikuitua! Eikä maksanut kuukauden tai edes kahden viikon palkkaa!

http://i.imgur.com/zkulsILl.jpg?1 (http://imgur.com/zkulsIL)

Tyytyväinen olen silti ollut :).[

Riippuu vähän paljonko tienaa..

Siemenlinko
27.06.2017, 20.47
http://i66.tinypic.com/5ulc37.jpg

Laitetaas lisää onnivannia. On muuten hauska pyärä.
Hieno.
Onko se Ti29er?

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

alteregoni
27.06.2017, 21.08
Polygon Square One Ex 8

On kyllä pähee.

stumpe
27.06.2017, 21.48
Hieno.
Onko se Ti29er?

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Ei kumpaakaan. Teräs 27.5. Titaanisena toki kelpuuttaisin.:rolleyes:

Ana75
28.06.2017, 09.43
Tuommoinen Santa tuli täpäriksi. Täytyy sanoa, että tykkään kovasti :)

https://lh3.googleusercontent.com/4HKMsKFrTD1hYnMwYG0jWjp8lgTHaGTv56g64vRE4IQQ9pFIyF eVwdCIXBRjaIHpL9VnYyOzuP7dsz5CtUQdqPss3Sost0P9f10-gnsnvAZPfJDeF0RQKiYadeW9IUZJ0ea5gbyY-R5ik0sY1XsN7yCfXDxm4_x5UUv8OpZCM1e1SDgj37X70Pr11Or GQbrgbTLWHD2u_egTajD-uAeZRWYqPDsu43zUIAibT_3oZlKR7G1oGTtMJm5zS1eB0kGqIw luK5mlx-fp5hr7rnUiNnyaxGSmSjEo6OPyTXuEAvLlGczkSBvRuJWsQC3L 9-jxzam7godNJztOM95uqhBqee5tLoNoa_Xo0KQtjx9VqqNfcDE5 cZHDROfZmxS4i4eQdemklCtwfnTDiJdslqZ77RuHM4cZ6zpeBK ZwEEdzQ2dpBafQnvQgpys4jhUCnHBlRtZ3Sl0BTvSxnJZdMa0m sGSBXfnxcdUsOFcyF9YsIMlMP3VKcgLEVCaYuKJJ1nx0j0f-RdkEXmILq7euQH6KeZj3c-fs_amx-J36DY9knzjWU7Hvh3dav5_oDR9c90_CswBOLpa4d2xFmazMRSR fBHz42O4MxNSdqSAuQQR2d8Xqo1zYaQy_JpdpXTGH0zXRleEvA TaMGraYBe0dLiOT60TFPLhZoBkVIQ7cWJQxnQ=w1262-h836-no

pturunen
28.06.2017, 09.57
^enkä ihmettele yhtään.

JackOja
28.06.2017, 09.59
Juu, SC näyttää kevyeltä ja nopealta. Onko noi kiekot hiilaria vai alua?

Ana75
28.06.2017, 10.11
Juu, SC näyttää kevyeltä ja nopealta. Onko noi kiekot hiilaria vai alua?

Kuitukehät ovat. Tallboy on varsin ketterä ja leikkisä pyörä ajaa, mutta samalla taipuu pieneen rymistelyynkin. Keulana oleva Pike tuo mukavasti jämäkkyyttä etupäähän.

mikko001
28.06.2017, 16.24
Polygon Square One Ex 8

Ei varmaan tarvii odottaa, että montaa samanlaista tulee metsässä vastaan.

LJL
28.06.2017, 17.30

Jes, mahtava vehe. Cuitukiekot viimeinen kirsikka ruotsalaisen oon päällä.

Lupaan laitella kuvia omasta xc-konkelista heti kun uusi satulatolpan klemmari saapuu. Samalla alustavasti perun Tunen KommunistiVormulan haukkumisen (satulanvaihto Berkiin ei auttanut, vojjj bergele :D) ja siirryn haukkumaan Carbon-Ti:n klemmaria..

yannara
28.06.2017, 23.59
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/19477506_10155540062788826_1391229350323391720_o.j pg?oh=6a396e58cd6b342131986757d7dc60fe&oe=5A107FEF

shitmonkey
29.06.2017, 02.26
^Nyt on pakko fiilistellä, vielä pari vuotta sitten oli täällä samainen Caldera, tosin päiviteltynä. On se vieläkin hieno! Ao. pyörä on siis jo vaihtanut omistajaa, hieman epäkorrektisti siis tässä "jonkun toisen pyörän kuva".

https://0qbtja.bl3301.livefilestore.com/y4mYvE_ius26ZQKU3GzKyFq-TuKY2Njq75R8WXUW4Gb26TPJ3VVYabuzIx0mxXSkFIf4jVf-XEpPL4nFpd-a90o_ooOYxH1SC8CJGxOeMnWi1dP4ZxPaXqRDBp3QMKfa8QL04 Bp84Mvul32sCBFooyGuo50FkioOxKF4elq25YRuXDROmzYVjqw UFPUTfLObylS13EeYygxpbmwkQsX3S7LPg/tori%20sivusta.jpg

Mr Hyde
29.06.2017, 08.27

Hieno on Tallboy! Eiköhän sillä lyödä taas ennätyksiä Tahkolla ;)

Warlord
29.06.2017, 11.13
Isompina päivityksinä viime kesään kammet, pakka ja jarrut Forceista Redeiksi. Lisäksi pientä osaa vaihdettu.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170629/af2f7eb3cec0696d3bc1563492d09152.jpg

yannara
29.06.2017, 16.59
^Nyt on pakko fiilistellä, vielä pari vuotta sitten oli täällä samainen Caldera, tosin päiviteltynä. On se vieläkin hieno! Ao. pyörä on siis jo vaihtanut omistajaa, hieman epäkorrektisti siis tässä "jonkun toisen pyörän kuva".

En oo ikinä nähnyt tota väriä vaikka oon kaikki Konat käynyt läpi. Mikä vuosimalli? Onko renkaat 26" muka? Näyttäis isommalta ja muutenkin uudempi kuin mun. Mun on 2005.

EDIT: taitaa olla sama vehje mutta mikä ihmeen väri toi on? :D ... (osat ainakin samat).

Garymies
29.06.2017, 18.32
Pyörä valmiina Tahkolle. Stonga vaihtui Easton Haveniin ja 77Designz eturattaansuoja asennettu. Huippuvehje ajaa tämä. Ehkä vielä joskus kuitukiekot alle.

http://i1318.photobucket.com/albums/t647/Garymies/sherpa3_zpsvba1towh.jpg (http://s1318.photobucket.com/user/Garymies/media/sherpa3_zpsvba1towh.jpg.html)

Jsavilaa
29.06.2017, 18.40
Nättiä Konaa, tuo on yks parhaita värejä konalla. Samalle nuo mun ruudulla näyttää, eri valossa vaan kuvattu. Runkokoko on shitmonkeyn Calderassa varmaan tuuman pienempi niin sattaa näyttää isompirattaiselle, myös tuo lyhempi jäykkä keula vaikuttaa.

Lähetetty minun Mobira Cityman laitteesta Tapatalkilla

raparipo
29.06.2017, 20.51
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19274855_436240846756613_4726288580652413624_n.jpg ?oh=4d7ca720e617cf29545720838b36f1a9&oe=59CF56BA

justus6969
29.06.2017, 21.16
#hdrfilter #eyesburning #2010ish #nicebikeanyway

hellkama
29.06.2017, 21.42
http://i.imgur.com/4K3csVa.jpg

thunder
29.06.2017, 23.32
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170629/fee7b3c592f4736988662fb653bc8087.jpg

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Munarello
30.06.2017, 09.32
Saisikohan tuosta sähköcuben takavalosta (sehän se kai on?) vähän enemmän hyötyä irti jos ripustaisi sen esim satulatolppaan..? Nythän se näyttäisi jäävän ikään kuin lokasuojan taakse piiloon.

Blackborow
30.06.2017, 09.35
Onko tuossa sähkö-Cuben haarukassa oikeasti noin lyhyt jousto vai onko tuo juminut.

maalinni
30.06.2017, 10.25
Onko tuossa sähkö-Cuben haarukassa oikeasti noin lyhyt jousto vai onko tuo juminut.

Eihän noissa montaa senttiä taida joustoa olla. Mutta näkyykö tuo takavalo renkaan yli?

hellboun
30.06.2017, 10.40
http://i65.tinypic.com/icqrk8.jpg

Tässä samalla kysellä et missähän hinnoissa nää nykyään pyörii?

Blackborow
30.06.2017, 11.43
Viiskymppiä jos toimiva.

kmw
30.06.2017, 14.13
Tuntsan käyttöarvo on tuhatkertainen vs. myyntiarvo.

keskinopeusmies
30.06.2017, 23.26
Tuntsan käyttöarvo on tuhatkertainen vs. myyntiarvo.

Käyttöarvoko 50 000€
Tuskimpa nyt ihan.

JackOja
30.06.2017, 23.32
Käyttöarvoko 50 000€
Tuskimpa nyt ihan.

Mitenkä sen nyt sit laskee?

Jos jättää ostamatta 1.6 litran diesel-motilla varustetun Skoda Octavian ja ajaa sen sijaan tuolla Tuntsalla kaikki matkat, niin äkkiäkös tuo käyttöarvo realisoituu.
TM laski justiinsa, että mainitulla autolla ajaminen maksaa kaikkinensa 35€/100km.

Eli riittäiskö 17500km?

keskinopeusmies
30.06.2017, 23.59
Mitenkä sen nyt sit laskee?

Jos jättää ostamatta 1.6 litran diesel-motilla varustetun Skoda Octavian ja ajaa sen sijaan tuolla Tuntsalla kaikki matkat, niin äkkiäkös tuo käyttöarvo realisoituu.
TM laski justiinsa, että mainitulla autolla ajaminen maksaa kaikkinensa 35€/100km.

Eli riittäiskö 17500km?

Kovat on persulla polvet ja asenne jos tuolla hinkkaa hampaat irvessä 17500km.

Varusteisiin, ruokaan ja varaosiin ei tietenkään persulogiikalla lasketa mitään arvoa. Ja kolmanneksi monilla ei ole mahdollista ajaa työmatkaa kun autoa tarvitaan päivisinkin töiden suorittamiseen.

PorukkalenkkienMM-Mestari
01.07.2017, 00.54
Jos 50km tuolla Tunturilla vetää päivässä, kertyy vuodessa 18250km. Teoriassa mahdollista. Itse pystyisin tuolla Tunturilla max 17km/h keskariin maantiellä joten 50km kestäisi 3h. 3h joka päivä. Joten käytännössä ei. Pyöräkommunistina on toki kivaa ajella huoltiksien ohi ja välttää 1.5€/l bensarokotus. Pyöräkommunistina en ole busseja käyttänyt moniin moniin vuosiin. En muista koska viimeksi menin bussilla. Jos niistä laskee säästöt niin niillä ostelee uusia kiekkoja ja pyöriä vähän väliä.

Hapro
02.07.2017, 01.00
Uusi pyörä pääsi heti tositoimiin Kolilla.

http://kuvanjako.fi/j5jnl.jpg

Hösö
05.07.2017, 06.47
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170705/15faf0efb8442b9c360dd92131e7062f.jpg

Eddy Merckx vaihtui tämmöiseen Genesiksen Croix De Feriin. Nyt mahtuu rupulikumiakin alle. [emoji1305]

Ja kyllä, siinä on tyttöjen penkki. Ja kyllä, ne on epätrendikkät maantiepolkimet. Ja kyllä, ei toi munapussi penkin alla ole ehkä kaunein ratkaisu, mutta siellä kulkee sujuvasti vararengas(niinkö sitä ikinä tarvis ku on litkutetut nakit), kaasu ja työkalut...

Mut jokatapauksessa, tykkään kovasti vaikka ei tuo mikään keijukainen ole![emoji4]

Polun tukko
05.07.2017, 08.07
Tusina strive

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170705/4d3d3b6eaacf5ab3219846fd246e9faf.jpg

Puskis
05.07.2017, 11.33
Saisikohan tuosta sähköcuben takavalosta (sehän se kai on?) vähän enemmän hyötyä irti jos ripustaisi sen esim satulatolppaan..? Nythän se näyttäisi jäävän ikään kuin lokasuojan taakse piiloon.

Näyttää siltä, että ainakin yleensä näkyy ihan tarpeeksi. Jos johdutus tulee lokasuojaa pitkin, eikä ylimääräistä pituutta ole, niin aika kova homma ruveta siirtämään eri paikkaan. Satulatolpassa kiinteä valo saattaa olla tiellä ja ylempänä seatstayssa menee vinoon. Reilusti alempana seatstayssa näkyisi pinnojen läpi kokonaan.

Laroute
05.07.2017, 18.25
Viiskymppiä jos toimiva.

Hintahan tuolla voi olla viisikymppiä, mutta käyttöarvo 1000 euroa. Eli, sillä tekee kuntoilun osalta, sille soveltuvassa maastossa saman, kuin tonnin pyörällä, kun kunnossa pitää.

Mantsos
06.07.2017, 13.18
Juuri sain ensimmäisen "isomman" fillariprojektini valmiiksi. Lyhykäisyydessään ostin kaupasta uuden maasturin jonka sähköistin. Ei ollut aivan niin yksinkertainen projekti mitä ensiksi ajattelin, vaikka kuvista voisikin niin ymmärtää. Muutaman päivän tuskailujen ja erilaisien työkalujen perässä juoksemisien jälkeen kuitenkin valmistui kys. pyörä valmiiksi. Vielä olisi tarkoitus lyhentää sähköpiuhoja ja hankkia lokarit.

https://image.ibb.co/ii9p5F/kuva1.jpghttps://image.ibb.co/i6gfCv/kuva2.jpg

Mcross
07.07.2017, 14.54
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19606&d=1499428077

29" täysjousto tuli hommattua. Merida Ninety-six. Tupit on vaihtunut jo vihreiksi ja ohkasemmiksi. Täytyy sanoo et pyörä huutaa enemmän vauhtia kuin mun kintuista lähtee.

Sotanorsu666
07.07.2017, 22.09
Käppyräsarvisten pesupäivähttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170707/dba2b76cbe24a781c4c0566a526e9512.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170707/298d6bac3c147302cfed7fd4483b0298.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170707/afd5e9c7db4273c0c760849f432aabd7.jpg

nopsako
08.07.2017, 01.40
Sotanorsulla kova trio, mutta se miksi kommentoin on se, että tuo Meridan "lowrider" tyyli tihkuu seksiä. Just kaverin kanssa mietittiin sen pyörään vastaavaa. Takaa sais olla vielä pidemmällä, että menis linjassa.

Warlord
08.07.2017, 10.37
Mikä stonga tuossa Gir'sissä on?

Blackborow
08.07.2017, 11.05
Mitkä loksut tuossa Meridassa on?

Sirkkeli
08.07.2017, 12.02

Näyttäs SKS Racebladeilta mun silmään..

Sotanorsu666
08.07.2017, 12.08

SKS Longboardit 45mm leveänä. Laitoin rumat täyspitkät suojamaan vaatteita ja reppua, kun tuo Merida jäi vain työmatkakommuutteriksi BMC:n oston jälkeen.

Sotanorsu666
08.07.2017, 12.10
Mikä stonga tuossa Gir'sissä on?

Tällä sivulla kun ei ole yhtään Gir'siä, niin jos tarkoitat tuota minun OMSia, niin se on joku ZIPPin kuituinen, mallia en muista.

Warlord
08.07.2017, 17.12
^juuri sitä tarkoitin, kiitos

mk
09.07.2017, 08.48
Trek Fuel ex8 2018https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170709/ef7f4dea3be1d0285bd66e58df9ad8d7.jpg

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla

Pas_2
09.07.2017, 13.43
Sunnuntain ajelua grillin huuruisen ja aurinkoisen Porvoon kaduilla...[emoji41]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170709/df5f9acd14059b47f5d04a434a26d65f.jpg

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

edu
10.07.2017, 15.50
Katos tallikaveri ^

Kävin myös sunnuntaiajelulla:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170710/dace1353622f7bc25a5b95842a9b3d51.jpg

Pas_2
10.07.2017, 22.30
Katos tallikaveri ^

Kävin myös sunnuntaiajelulla:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170710/dace1353622f7bc25a5b95842a9b3d51.jpg^komia on väri edun pyörässä, jep...Kendan slant six gummeilla vastatuuleen koetetaan polkea Zjaiantilla[emoji41]

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

kuovipolku
11.07.2017, 07.02
^komia on väri edun pyörässä

Jos tykkää väreistä ja pyörästä ja valokuvista (ja maisemista etupäässä Saksanmaalta), niin täältä löytyy lisää: https://torstenfrank.wordpress.com/tag/giant/

PS Minä tykkään.

Sambolo
11.07.2017, 21.54
Tänään valmistui budjettiprojekti. Mm runko dyykattu roskiksesta järkky kunnossa:D Ainakin satula ja polkimet vaihtuu kyllä vielä.
https://i.imgur.com/8Ens4K7.jpg

jcool
12.07.2017, 21.47
Hossan reissulta räpsy...
https://farm5.staticflickr.com/4212/35073546783_01199768fa_h.jpg

litku
13.07.2017, 21.47
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170713/0c46cfe186f2fdc1ede93864bb60d80d.jpg

Uusi kampisetti. Siispä hyvä syy pistää uus kuva. Jarruja vaille täydellinen Record osasarja. Mutta ehkä minä pärjään nuilla Ciamillo Zero Gravity pysäyttimillä =)

Köfte
13.07.2017, 22.23
^ Vaikka en näistä muovirungoista pidäkään, tässä on jo värienkin puolesta asiaa;
(Recordista lisäpisteitä). Vielä kun saisivat vaakaputken aikaiseksi:)

P.S. pärjää noillakin pysäyttimillä:cool:

Pietu
14.07.2017, 14.12
Kevyesti tuunattu Spessu tarmac sl4 saapui taloon. Heti laitettiin vaihtoon
- kiekot fly 60 powertap
- tanko 3T ergonova team
- kammet ja jarrut shimanoa alkuperäisten axis ja fsa romujen tilalle

Ja sillä saatiin ihan nätti pyörä aikaiseksi "karvalakki" mallista.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170714/a8f90c65adbe74d91f900ff4335af560.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170714/046a9ccd3d5a9ba0b4f4a3f38c3aa8b0.jpg

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

yannara
14.07.2017, 23.33
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20024205_10155596615838826_7600167838242352551_o.j pg?oh=7a910c753bec152a01a666968c30f0c3&oe=5A0DFC4B

To_Ok
14.07.2017, 23.47
Tuossa pari viikkoa sitten tuli saksasta tällanen. Se olikin sitten ensimmäinen ja viimeinen puhdas kuva ko. laitteesta :phttp://i261.photobucket.com/albums/ii56/TKanko/20170627_150637083_iOS_1.jpg

Sotanorsu666
19.07.2017, 07.50
^ Komea peli saatana

Sotanorsu666
19.07.2017, 08.32
Tuplat.......

Kanuuna
19.07.2017, 14.41
Tuossa pari viikkoa sitten tuli saksasta tällanen. Se olikin sitten ensimmäinen ja viimeinen puhdas kuva ko. laitteesta :phttp://i261.photobucket.com/albums/ii56/TKanko/20170627_150637083_iOS_1.jpg

Minkäs kokoista nakkia mahtunee alle?

To_Ok
20.07.2017, 11.16
Tuossa on nyt 29"x2.4" alla eikä siihen ihan hirveesti ylijäämätilaa varsinkaan keulaan jää. nopeesti Piken speksit googlaamalla sanovatten, että keulaan mahtuu 66mm leveä rengas.

Kanuuna
20.07.2017, 16.56
Tuossa on nyt 29"x2.4" alla eikä siihen ihan hirveesti ylijäämätilaa varsinkaan keulaan jää. nopeesti Piken speksit googlaamalla sanovatten, että keulaan mahtuu 66mm leveä rengas.

Asia kunnossa.

PedroK
22.07.2017, 01.16
Laitan nyt tän vielä kertaalleen vaikka vuosi sitten piti olla viimeinen kerta tällä värityksellä. Mopo alkanut karata noiden sinisten osien kanssa, joten seuraavaksi pitää alkaa kerätä jotain toista väriä. Oon vaan niin fiiliksissä noista mun uusista reissurenkaista. Schwalbe G One 2,35 mahtuu just 29" Recon Goldiin WTB Asym i29 kehällä. Tonärillä leveyttä 62mm. Rullaa muuten sitten niin itsestään, että oikein häijyä tekee. Tiedä sitä sitten, että kauanko kestopinnoitteella kestää. Tuli siinä samalla päivitettyä maastoa varten voimansiirtoa Sunracen 11-42 pakalla ja sille kaveriksi KMC dlc mustat ketjut. Ketjut oli vähän kalliit, mutta kai ne on sit hyvät? Tämä on tiettävästi eteläsuomen kallein markettipyörä kun lasketaan neljän vuoden aikana käytetyt rahat ja oppirahat ja kaikenmaailman testaukset ja kokeilut. 12,43kg on nyt paino kalapuntarin mukaan Crankbrotherssin doubleshoteilla. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170721/2b53cd3cc493e35ab7ae00e6d282c34f.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170721/1b823e52501d1fd162dfb67a5428b549.jpg

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

wahis
22.07.2017, 20.07
Tuli lomalla ollessa käytyä pyörät läpi ja samalla kuvattua ne. Näillä pitäisi polkea ennenkuin taas keksii jotain uutta projektia...

OMS Ultra - Maantielle
https://www.dropbox.com/s/rergnyw6j0el00u/OMS%20Ultra%20-%20Pieni.jpg?raw=1

Felt B16 - Triathloniin
https://www.dropbox.com/s/kt433asgi7rymyt/Felt%20B16%20-%20Pieni.jpg?raw=1

Felt F65X - Arki- ja työmatka-ajoon sekä huonojen kelien lenkkipyörä
https://www.dropbox.com/s/csuwx2vyaw0js00/Felt%20F65X%20-%20Pieni.jpg?raw=1

Canyon Grand Canyon CF - Talvipyöräilyyn ja seikkailu-urheiluun
https://www.dropbox.com/s/h50w0so5atxev4a/Canyon%20Grand%20Canyon%20CF%20-%20Pieni.jpg?raw=1

Felt Edict FRD - Maastoajoon
https://www.dropbox.com/s/66ktw0glnokx84e/Felt%20Edict%20FRD%20-%20Pieni.jpg?raw=1

Needleman
22.07.2017, 20.28
Komeita pelejä
Millä oot perustellu puolisolle noin monen pyörän tarpeen? Koitan just keksiä selitystä kolmannelle pyörälle

efut
23.07.2017, 08.18
Tämän kesän ajossa ollut Stumpjumper. Rovalit vaihtui leveämpiin DTn kiekkoihin. Isompi eturatas, satula ja ohjaustanko vaihdettu. Kiertovaihdin.
13 ja puoli kiloa polkimineen, mittareineen, rungon sisällä olevine työkaluineen ja vararenkaineen.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170723/27c4af5572f1e2ce276dfbf3781f77a0.jpg

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

SSGT-92
23.07.2017, 10.08
Kuis tota,mites tän ny ... eiks toi oo raskas ajaa noil kuvan rengas paineil... ?:):D

Ihis81
23.07.2017, 10.40
http://kuvanjako.fi/otdti.jpg

wahis
23.07.2017, 13.31
Millä oot perustellu puolisolle noin monen pyörän tarpeen?
Eipä niitä hirveästi ole tarvinnut perustella. Osa oli jo ennen nykyistä puolisoa, joten muutaman lisääntyminen ei ole haitannut. Varmaan auttaa asiaa kun puolisokin harrastaa pyöräilyä. Kaikkien pyörien hintaa ei ole tosin voinut mainita.

Ihis81
23.07.2017, 13.56
Rahaa ku on niin ei tartte perustella...

T.K.
23.07.2017, 14.09
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170723/16b79206bb2490c41093568e85bf9a96.jpg

Sent from my Sony Xperia using Tapatalk.

mkpaa
23.07.2017, 21.17
Näillä mennään Transcontinental raceen tällä kertaa. Tarkempi lista tavaroista ja lisää kuvia: https://www.randonneurs.fi/transcontinental-race-2017-complete-kit-list/
https://farm5.staticflickr.com/4328/35938877882_b79066dc17_b.jpg (https://flic.kr/p/WKN9iy)

kuovipolku
23.07.2017, 23.03
Mielijohde on ehkä itsellenikin outo, mutta jotenkin tuosta Transcontinental-Orbeasta tulee mieleen cyberpunk, on se siinä määrin jännä yhdistelmä mekaanista tekniikkaa, elektroniikkaa, nahkaa ja corduraa(?), perinteistä pyörää ja aeropyörää ja ties mitä. Voisi kysyä onko se - hyvällä tavalla - kone vai polkupyörä, kysyttiinhän joskus oliko Robocop kone vai ihminen:rolleyes:

Jos joskus harmaan eri sävyjen ja mustan muodostama kokonaisuus näyttää hyvälle, niin nyt. Ja kun varustus on tietyllä tavalla vedetty täysin överiksi, mutta kuitenkin pelkkää toimivuutta silmällä pitäen, se onkin yhtäkkiä jotenkin hienoa katsojankin silmissä!

Oletko muuten ajatellut kysyä Orbean kiinnostusta ryhtyä ihan pienellä summalla sponsoriksi? Kyllä mkpaan reissuja kelpaisi esitellä osoituksena pyörän laadusta, toimivuudesta ja kestävyydestä. Eikä sosiaaliseen mediaan tuotetussa sisällössä pitäisi yhteistyökumppanin näkökulmasta olla moittimista.

mkpaa
23.07.2017, 23.23
Sponsorointijutuista on lähtökohtaisesti enemmän haittaa kuin hyötyä. Ihan jo senkin takia, että sitten pitäisi ajaa jollakin vaikka ei haluaisi. Tarpeeksi vaikea löytää sopivat tavarat vaikka saa yhdistellä mitä haluaa.

yannara
23.07.2017, 23.34
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20286757_10155637136208826_7059396556318775087_o.j pg?oh=f0d63bc8bb68f518bb5f337077684489&oe=5A0E9286

Jman
24.07.2017, 12.47
Laitetaanpas taas kuvaa tempopyörästä kun on sen verran tullut päivityksiä. Nyt on ajoasentoakin viilailtu kovan asiantuntijan avustuksella, niin ei enää joitain häiritse täällä foorumilla korkea ohjaamokaan.;)

Viimeisimmät päivitykset:

- Zipp 808 eteen
- Single speed konversio
- 58t TT-spesifinen eturatas
- Aerocoach Align-pädit joissa parempi sivuttaistuki
- 35-asteiset Ski bend extensionit väärinpäin asennettuna

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/6a119df5e740307eb2db4d4482565678.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/7b7b22f926020ff2ed8eaf6d8a138295.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/b6dc122452135cc32d9596dd52a1d68c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/662b266adfc61ac3101961c099a364a0.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/1d38fcf9e68888a2d34f46b54d7a4c5f.jpg

kmw
24.07.2017, 13.05
^Aikamoinen. En osaa päättää että hyvä vai paha, mutta on aikamoinen. Alle 45km/h vauhti on ..ttuilua rungon ja osien suunnittelijoille.

H. Moilanen
24.07.2017, 13.05
^Miten tuollainen muovinen eturieska kestää käyttöä?

Jman
24.07.2017, 13.15
Eturieskan kestävyys jää nähtäväksi. Toivottavasti kestää.:)

VesaP
24.07.2017, 13.23
^Onko siinä piikitkin kuitua vai vain pelkkä tuo keskusta? Itsellä aikoinaan oli täyskuituiset eturattaat kilpurissa ja hyvin kesti ainakin itsellä. Tosin möin rieskat pois kampien kanssa aikoinaan kun vaihdoin "turvallisempaan" Campagnolon rautaan. Ja noissa kuituosissa lienee aika nuukaa kuka/miten on tehty. Hyvin tehtynä kestävää ja huonosti tehtynä...no, ei niin kestävää. :)

Jman
24.07.2017, 14.18
On täyttä kuitua. Hampaat on tehty koneistamalla. Kyllä tuon luulisi kestävän, varsinkin kun ei ole etuvaihtajaa.

Kyseinen rieska on muuten Aerocoach ARC

efa
24.07.2017, 16.55
https://i.uppaa.fi/2017/07/24/spessu6d326.jpg
Mullon tämmönen

shitmonkey
24.07.2017, 18.02
Kun ei lenkillä muista kuvata niin tässäpä nyt sitten varikolta. Yksinkertaistin harrastusta ja luovuin maastopuolella täpäristä. Samalla sitten vaihdoin jäykkäperän rungon (just for fun) Cuben Reactionista Eliteksi.

XTR:n osasarja, foxin tötterö, ritcheyn ohjaamo ja syntacen kuitutolppa. Eksoottisinta kokoonpanossa lienee XTR:n kiekot.

Paino ei ollut ensimmäisenä mielessä tämän kanssa, mutta as is ~9.45kg. Hipoilemalla saisi monesta paikasta sitäkin pois.

https://3t0cjq.bn1302.livefilestore.com/y4mxEVhR-mpxHLfuQTHQhPWDVbR5PMWDaEUHW_cU_6fg3LBUdklqvkgttR9 jFx15yILk-U-2dYcxS8JIr1dL5Vgdz0Fb87imZH8xUPLkfvuttx8gUgWhd9Y_b OECFdaFQ1kcawGtJIDcQxcW5Tdj_7MxKCfo1IgfE-lM0AdV_ZUgxJR_QOG36SAWKb7M_QXh1DRIFXovA1HtUma8pDok _f_Gg/cuube.jpg

LJL
24.07.2017, 21.10
Samalla sitten vaihdoin jäykkäperän rungon (just for fun) Cuben Reactionista Eliteksi.

XTR:n osasarja, foxin tötterö, ritcheyn ohjaamo ja syntacen kuitutolppa. Eksoottisinta kokoonpanossa lienee XTR:n kiekot.

Mmm, ihQ xc-cuutio... Todella laadukkaat, kevyet ja kestävät palikat kautta linjan renkaat mukaan luettuna, ei taatusti laukea ajamalla juuri mistään. Erotiikasta tinkimättä.

rocksted
24.07.2017, 22.09
Noin ajatuksella ja hartaudella kasatussa pyörässä ruosteellakin lienee joku funktio, en vain keksi mikä.

Laitetaanpas taas kuvaa tempopyörästä kun on sen verran tullut päivityksiä. Nyt on ajoasentoakin viilailtu kovan asiantuntijan avustuksella, niin ei enää joitain häiritse täällä foorumilla korkea ohjaamokaan.;)

- Zipp 808 eteen
- Single speed konversio

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/7b7b22f926020ff2ed8eaf6d8a138295.jpg

Jman
24.07.2017, 22.11
Noin ajatuksella ja hartaudella kasatussa pyörässä ruosteellakin lienee joku funktio, en vain keksi mikä.

:D :D :D Katu-uskottavuutta, näkyy että on pyörän päällä hikoiltu.

Pitäisi jostain koittaa hommata haponkestävästä tehdyt pultit.

rocksted
24.07.2017, 22.16
:D :D :D Katu-uskottavuutta, näkyy että on pyörän päällä hikoiltu.

Hyvä vastaus :cool:

Kalle H
24.07.2017, 22.34
Konan Private Jake eksyi Gravelilta hieman syrjään, hauskaa oli.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/c6fc07aabd13aabade12eb081bc30ec8.jpg

keskinopeusmies
24.07.2017, 23.23
On täyttä kuitua. Hampaat on tehty koneistamalla. Kyllä tuon luulisi kestävän, varsinkin kun ei ole etuvaihtajaa.

Kyseinen rieska on muuten Aerocoach ARC

Niin ja mikä idea näissä kuiturattaissa sitten on muuta kuin se että ihanan kallista fiilis..

Kalle H
25.07.2017, 00.12
^Kyllähän kaikki kuitunen on aina automaattisesti nopeata, kevyttä ja muutenkin ihanaa. Mä ostaisin itselleni kaikki kuitusena kahvikupista lähtien, jos olis vaan pakka kunnossa.

https://www.bikerumor.com/2013/04/08/found-limited-edition-tune-carbon-coffee-cups/

shitmonkey
25.07.2017, 01.11
ei taatusti laukea ajamalla juuri mistään. Erotiikasta tinkimättä.

Hyvin sisäluettu, tätä tällä on juuri haettu!

Laroute
25.07.2017, 08.23

- Zipp 808 eteen
- Single speed konversio

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/6a119df5e740307eb2db4d4482565678.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/7b7b22f926020ff2ed8eaf6d8a138295.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/b6dc122452135cc32d9596dd52a1d68c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/662b266adfc61ac3101961c099a364a0.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170724/1d38fcf9e68888a2d34f46b54d7a4c5f.jpg

Hieno pyörä, mutta yksi asia kiinnittää suuresti huomiotani. Ketjun pituus! Mielestäni ketju on yhden lenkkiparin verran liian lyhyt. Tulee meinaan tehohävikkiä voimansiirrossa tuolla ketjupituudella. Tunnettu tosiasiahan on, että mitä löysempi ketju, sitä pienempi hävikki. Nythän tuo ketju on takaa pienimmällä rattaalla ja jo silloinkin vetää vaihtajaa lähestulkoon liiaksi eteenpäin. Pienemmälle välitykselle vaihdettaessa viimeistään kääntää liiaksi vaihtajaa eteenpäin ja kiristää ketjua liiaksi. Itse laittaisin aivan varmasti yhden parin lisää ja varmaankin moni muukin.

Jos tuo takavaihtajan kulma olisi sama esim. kolmanneksi pienimmän takarattaan kohdalla, niin se olisi ehkäpä hyvä kompromissi ketjun pituudelle.

Voisin väittää, että annat tuolla ketjun pituudella minimaalisen edun kilpailijoillesi tehohävikin muodossa, itse saamatta kyseisestä ketjun pituudesta mitään hyötyä. Voin tietenkin olla väärässäkin.

Jman
25.07.2017, 09.31
Hieno pyörä, mutta yksi asia kiinnittää suuresti huomiotani. Ketjun pituus! Mielestäni ketju on yhden lenkkiparin verran liian lyhyt. Tulee meinaan tehohävikkiä voimansiirrossa tuolla ketjupituudella. Tunnettu tosiasiahan on, että mitä löysempi ketju, sitä pienempi hävikki. Nythän tuo ketju on takaa pienimmällä rattaalla ja jo silloinkin vetää vaihtajaa lähestulkoon liiaksi eteenpäin. Pienemmälle välitykselle vaihdettaessa viimeistään kääntää liiaksi vaihtajaa eteenpäin ja kiristää ketjua liiaksi. Itse laittaisin aivan varmasti yhden parin lisää ja varmaankin moni muukin.

Jos tuo takavaihtajan kulma olisi sama esim. kolmanneksi pienimmän takarattaan kohdalla, niin se olisi ehkäpä hyvä kompromissi ketjun pituudelle.

Voisin väittää, että annat tuolla ketjun pituudella minimaalisen edun kilpailijoillesi tehohävikin muodossa, itse saamatta kyseisestä ketjun pituudesta mitään hyötyä. Voin tietenkin olla väärässäkin.

Hyvin bongattu.=) Tuossa kuvassa ei ole lopullinen ketju vaan joku vanha, minkä nappasin tallista kun sekoilin uuden ketjun kanssa ja lyhensin sitä aluksi liikaa. Nyt on oikean mittainen ketju kiinni.

Keskinopeusmiehelle: Itse asiassa kuituinen ratas ei ollut itsetarkoitus. Hain isompaa kuin 54t ja sellaista jota voisi käyttää ainoana eturattaana ilman etuvaihtajaa. Valinnanvaraa ei juuri ollut.

Plus
25.07.2017, 13.40
Paino ei ollut ensimmäisenä mielessä tämän kanssa, mutta as is ~9.45kg. Hipoilemalla saisi monesta paikasta sitäkin pois.

Tuo taitaa olla C:68? Oman 21"-kokoisen C:62:en sain 9,66 kg mutta sinulla taitaa step-cast Foxi ja runko tehdä tuon 210g painoeron... Omassakin saisi stemmin vaihdolla jo melkein 100g pois. :D
Etuvaihtajan kiinnityskohdan väritin mustalla tussilla, ettei pistä niin pahasti silmään.

https://c1.staticflickr.com/5/4292/35345669943_282606714e_h.jpg

shitmonkey
25.07.2017, 21.30
Tuo taitaa olla C:68? Oman 21"-kokoisen C:62:en sain 9,66 kg mutta sinulla taitaa step-cast Foxi ja runko tehdä tuon 210g painoeron... Omassakin saisi stemmin vaihdolla jo melkein 100g pois. :D
Etuvaihtajan kiinnityskohdan väritin mustalla tussilla, ettei pistä niin pahasti silmään.

Muistankin tän, tais olla aiemmin skinwall-kumeilla? Oma on tosiaan 68 ja 19". Mittasin rungon painon uutena, oli 1090g. Aiempi 19" reaction gtc oli 1190g eli aika pieniä eroja noissa on... jossain cube kyllä mainosti tätä alle kilon runkona, mutta olisko sitten 1x versio ilman maaleja tms jännittävää kikkailua. Toi tussaaminenhan on hyvä idea :D. Monta vuotta jo miettinyt raaskiiko noihin jonkun virallisen tulpan ostaa. Toisaalta, voipi siihen vielä etuvaihtajakin joskus tulla (tussaaminenhan tätä ei toki estä) :cool:.

Keevo
26.07.2017, 00.35
http://i9.aijaa.com/m/00830/14423708.jpg (http://aijaa.com/73qBhb)

Taloudesta ei löytynyt yhtään edullista pyörää, joten hankin projektikuntoisen bottecchian ja projektoin sitä muutaman päivän.

Oli niin liukas liikkumaan, että perinteisessä kuvaus-paikassa lähti rullaamaan minimaaliseen mäkeen, jota en ole ennen edes huomannut :D siksi piti etupyörä tukea kukkaruukkuun..

Jukste
26.07.2017, 09.06
Viime vuonna tuli testattua kaverin pyörää (vasen ylemmässä kuvassa) täällä Karhusjärven vähän haastavimmilla poluilla ja tykästyin tuohon vähän edurompaan fiilikseen. Siitä asti takaraivossakytenyt idea hankkia Strive itsellekin joku päivä. Pari viikkoa sitten tuli niin hyvä tarjous, että tuli tilattua CF 8.0 Race malli itsellekin ja nyt ekaa kertaa lenkillä juuri tuolla Karhusjärven maastossa. Ja olihan siinä hymyssä pitelemistä, kun lasketteli mäkiä alas ja tykitteli haastavimpia juurakko/kivikko traileja läpi. Ajettavuudeltaan aika erilainen kuin Nerve.

http://i.imgur.com/eAPMdXa.jpg

http://i.imgur.com/mZYgJcl.jpg

Kugelschreiber
26.07.2017, 16.11
Rotko täälki. ekan työmatkan perusteella vaikuttaa aivan hyvältä :)

http://i8.aijaa.com/b/00118/14423970.jpg

http://i8.aijaa.com/b/00118/14423970.jpg

sähkärinteippi tolpassa indikoi mun neuroosiani. jos lähtee valumaan ni osaan sit mennä itkemään johonkin enkä yritä esim. kiristää ylimomenttiin

zander
26.07.2017, 18.26
pesupäivä

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170726/2b4978ca16abed60f6db662550de63c9.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170726/f0fd0f0689c00cd07faa5cb1d1a83503.jpg

MPS
26.07.2017, 20.16
No nyt on hieno valikoima!
Varmaan ketuttaa kun ei voi ajaa kuin yhtä kerrallaan :p

juse
26.07.2017, 21.59
Takuuasiat pellaa ainakin Canfieldin veljeksillä! Rungosta murtui yksi vaihdevaijerin kuoren pidike ja lähettivät tilalle uuden yksilön.:cool: Muutenkin yhteydenpito ollut todella vaivatonta.
Pitävät huolen asiakkaistaan.

https://farm5.staticflickr.com/4315/35307856473_b6bdef6a79_b.jpg (https://flic.kr/p/VN2ZC6)

kmw
26.07.2017, 22.48
^ oih. Ajaisin.

Reiss
27.07.2017, 14.10
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170727/04a195a4c6a0cc9f0d4cdbcf9777dec5.jpg

sianluca
27.07.2017, 18.56
https://imagizer.imageshack.us/v2/1040x585q90/923/EWhBKP.jpg

Tank Driver
27.07.2017, 19.07
Canfield on ehdottoman naitava laite. Uuh.

Polun tukko
27.07.2017, 20.11
Ei ne kaksysit niin homoja ookkaan

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170727/479192b3ec1ba93efec7acf3c8edadfe.jpg

kmw
28.07.2017, 00.38
Yks kerta ei miehestä homoa tee ja toka kerta sattuu jo paljon vähemmän. Tosi komee pöörä tuos yllä. Kulkee vatmaan mettässä ihatäysii?

Polun tukko
28.07.2017, 05.27
Yks kerta ei miehestä homoa tee ja toka kerta sattuu jo paljon vähemmän. Tosi komee pöörä tuos yllä. Kulkee vatmaan mettässä ihatäysii?

Kyllä ja lintassa

Sotanorsu666
31.07.2017, 09.17
Uusi satula, uudet kiekot 32mm gatorskineillä, niin voi jatkaa maantiekautta vähän pidempään syksylle ja talveksi menee nastat noille kiekoille. Kuvan kokoonpanolla pitäisi ajella myös mökille vajaa 200km parin viikon päästä.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170731/64d001264c5ad2a85f3ee3f2b42210d9.jpg

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Polun tukko
31.07.2017, 12.03
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170731/ba361c2deb52c21a416bc03d47cb72a2.jpg

edu
31.07.2017, 12.15
Olin myös viikonloppuna tukkimassa polkua

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170731/4a63189daaa6a741c3397f6408486f8b.jpg

kauris
31.07.2017, 23.03
Tuli asennettua uusi kiinasatula. Stemmikin on uusi sitten edellisen kuvan. Ja renkaina nyt myös uudet (tai noh, pari vuotta kaapissa vanhennetut) Schwalbe onet 24 mm leveänä.

https://ep1.pinkbike.org/p5pb15000509/p5pb15000509.jpg

https://ep1.pinkbike.org/p5pb15000503/p5pb15000503.jpg

nve
01.08.2017, 20.46
Tämmöinen tarjous rotko tuli hommattua ekaksi täysjoustoksi.
Muuten vakio mutta edessä ab:n ovaali ja renkaina litkutetut 2.6 leveät rocket ronit.
Ihan kiva peli polkukurvailuun.

https://pic.useful.fi/Hy8PCNAIb.jpg

Plus
01.08.2017, 20.49
Nätti CAAD12 kauriilla!

duris
01.08.2017, 21.18
Hieno kyllä tuo Cannondale. Tänään tuli vastaava vastaan Espoon Bembölesä Kehä3 varressa, vai lieko ollut sama?

fiber
01.08.2017, 23.31
Menevän näköinen Cannari. Hiukan tyhmänä (ja laiskana kun en googlaa) kysyn: ei varmaankaan CAAD 12:ssa ole 2x12? Viittaako tuo takapakan maksimivälitysmäärään vai johonkin muuhun? Isompi etulimppu vaikuttaa isolta. Onko vain 53 vai isompi?

zander
02.08.2017, 01.12
CAAD12 on Cannarin alurungon versio/malli. Niitä on siis ollu CAAD9, 10 jne.

Jii-Pee
02.08.2017, 02.04
Aivan mahtava Cannondale kauriilla! voisi ennen kuolemaa päivittää supersix tuommoiseen :eek:

kauris
02.08.2017, 08.54
Kiitos kehuista. Sattui tulemaan aika hyvin rungon esiin tuova kuva illan jo hämärtyessä. Rungon värisävy vaihtuu hieman valaistuksen mukaan. Päivällä auringossa on enemmän oranssi kuin punainen.

En ole päässyt ajamaan viikkoon, joten joku muu tuli durista vastaan kehällä.

Ja Caad on, kuten yllä kerrottiin, Cannondalen alumiinirunkoisen pyörän nimi ja numero viittaa siihen kuinka uusi malli on. 12 on viimeisin. Etuhaarukka on täyskuituinen. Rattaat on edessä 52-36 ja takana on 11 lehteä.

jaksu
02.08.2017, 08.59
CX01 kyllä mahtuisi edelleen hienosti TE01 ja GF01:n kaveriksi ja voisipa jopa GF vaihtua tuollaiseen CX jos kohdalle sattuisi.

CAAD12 on kyllä hieno runko. Harmi että paikallinen jämy on mikä on :( ja eihän se ole kuitenkaan BMC :)

Sotanorsu666
02.08.2017, 12.14
CX01 kyllä mahtuisi edelleen hienosti TE01 ja GF01:n kaveriksi ja voisipa jopa GF vaihtua tuollaiseen CX jos kohdalle sattuisi.

CAAD12 on kyllä hieno runko. Harmi että paikallinen jämy on mikä on :( ja eihän se ole kuitenkaan BMC :)

Kannattaa kyllä ostaa, jos noita musta/punaisia runkoja vielä jostain saa, koska uuteen malliin ei vaihdu kuin väritys musta/harmaaksi ja ainakin omasta mielestäni tuo musta/punainen on saatanan hieno väritys tuohon runkoon.

jaksu
02.08.2017, 12.23
Kannattaa kyllä ostaa, jos noita musta/punaisia runkoja vielä jostain saa, koska uuteen malliin ei vaihdu kuin väritys musta/harmaaksi ja ainakin omasta mielestäni tuo musta/punainen on saatanan hieno väritys tuohon runkoon.

Ilmeisesti ainakin tehtaan varastot ovat tyhjänä noista. Ainakin mulle sopivassa koossa.

Jii-Pee
02.08.2017, 14.02
kauriin innoittamana Trek Farley kuvia vertailuksi onko värissä samaa. Kuvat ei niinkään laadukkaita.

https://cvws.icloud-content.com/CAEQARoQ6bj0Il0UMhQHw5zmIsCBZg/0185734f2c8713ee23e40d4293accfe1b2b9dae2e2/IMG_1141.jpg?v=0&z=https://p61-content.icloud.com:443&x=1&a=BnRUF7EaAAl9EjBXG3WGLKMJxZFcA4jgPAEAAA%3D%3D&e=1501682376000&r=d5b6adc4-a529-4122-ae14-92efcc9572ae-6&c=&s=TpKIWS0hEUNoSShe70u_V1ziExkhttps://cvws.icloud-content.com/CAEQARoQ6bj0Il0UMhQHw5zmIsCBZg/015f3762e2c6aa3039a7bde8c0ac2fee08ce6df87b/IMG_1138.jpg?v=0&z=https://p61-content.icloud.com:443&x=1&a=Bm7BRpFuE0ifDK0Cih2BG0ILwgGRA4jgPAEAAA%3D%3D&e=1501682376000&r=d5b6adc4-a529-4122-ae14-92efcc9572ae-3&c=&s=IAvALbvtdDBgxOmWzcJEZ0wWAckhttps://cvws.icloud-content.com/CAEQARoQ6bj0Il0UMhQHw5zmIsCBZg/01fd676cb3b6f41894b8a695ed350afd3522e49e3a/IMG_1126.jpg?v=0&z=https://p61-content.icloud.com:443&x=1&a=BvRn5mamOBoTaKlKPpignQAZnl1DA4jgPAEAAA%3D%3D&e=1501682376000&r=d5b6adc4-a529-4122-ae14-92efcc9572ae-4&c=&s=0kYcN92XG12HgJsHUHgtkIDXsW8

noniinno
02.08.2017, 15.07
^ Tuo on tosi makean värinen, kuin karkki.
Kuten myös Cännäri. Seinälle mancaveen tai miksei olkkariinkin.

SamiMerilohi
03.08.2017, 21.34
Molemmissa pyörissä vähän uutta kilkettä, joten otin uudet kuvat.

http://i.imgur.com/tyvTYkU.jpg

Norco Fluid 7.2 HT+

http://i.imgur.com/NiNt4Sn.jpg

White RR Lite Carbon

noniinno
04.08.2017, 16.21
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170804/4b437110e4bb555e67812bd0fe1f0e70.jpg
Lyötiin plussakortti pöytään.

bicicletta
05.08.2017, 08.54
Annan Batavus vanhukselle uuden elämän ihan fiilis pohjaltahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170805/6220806b9e881f6bec17a99fcdda79ef.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170805/18f3b7ca33a4fe9f692d521ab1916afc.jpg

Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla

tiaalto
05.08.2017, 21.17
Suo, kuokka ja Orbea

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170805/6cde9bb47fac5ed423fc985f19a8d77f.jpg

Bempster
07.08.2017, 21.35
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170807/8fdd5ce89941c2654155f5c5499b7bc1.jpg

3T Exploro/Zipp 202 Disc/Ultegra DI/Quarq/Dugast/

CamoN
07.08.2017, 22.47
3T Exploro/Zipp 202 Disc/Ultegra DI/Quarq/Dugast/

En ole aivan täysin sisäistänyt Exploron konseptin hienoutta, mutta on se vaan kaunis. Ei voi mitään.

frp
08.08.2017, 08.48
^^Kelpaisi, mutta miksi näin uudessa mallissa ei ole flatmount jarrukiinnitystä.

Jekkujätkä
08.08.2017, 09.57
http://i.imgur.com/WQW6lnw.jpg
Salakuljetta nykykuosissaan.

pturunen
08.08.2017, 13.34
Smuggleri on kyllä asiallinen vekotin. Iso peukalo!

ibeatyouanytime
08.08.2017, 16.26
^^^^^^ Liikaa spacereita ja kaulaputki 5cm lyhyemmäksi. Näyttäisi ainakin hyvältä. Ei maantiepyörillä kuulu ajaa mukavasti.

tempokisu
08.08.2017, 16.29
Ei maantiepyörillä kuulu ajaa mukavasti.

Kuuluupa. Vain jos ajat oikein kovaa ja teet vaikka ylämäkivetoja niin tuntuu hyvältä ja pahalta. Ainakin mun maantiepyörillä ajaa tosi mukavasti, erityisesti Ferrarilla erittäin mukavasti ja ketterästi. On mulle oikeen kokoset fillarit ja erityisesti mukavta satulat.

Munarello
08.08.2017, 21.13
Ei tuon rölötyksiin kannata reagoida. Se on vain jälleen yksi foorumilla viime aikoina pyörineiden trollaajien reinkarnaatioista.

klemola
08.08.2017, 21.30
https://lh3.googleusercontent.com/y41W9aSKXkXaROUTxHk7Z0IJxwUxN1wcjlfPXxojIu2tSbFz5o LvgcJejBjKHYWDdZNItvnFGzZHvjd89tH2UPjlCajAr33V4veQ td1ZQoN-EdfPzXHp4jcz_N8bmJUUi-lZKIaPyNee_ZuC40XXZEyVN7wGkmeD1Oztucv24yLRLJutf0N7 9ygDz0Hk9YA0S587SZh-zgY9Ycw5QeVvFU41I3or2AXNR8NGTYgLAW0mzGfFCdAXTwxlqR oD9NjvhAq3W4zraaQ0qkb7Pio6x0Sl1PG5OQlgDrlvM-NP1KlJ32sNCm5jp0wIA2gooUWoHwCk7av5s_WLCL_7qfQOngv4 PmJIwfDzzFBscEGmgwwG5FREmtgRl-FMQLO1CJQSiKR_Qx632nzNlwgtDNsF0rhD7bgJUYiLElyxutFC JYl1a8Xpcsd4KsxRisjoabL4xSMrZi_w299OAYYt4Zbvopic8W vKIwm_9--zq4huJDhidfppT8Ls8FExivRwnI5dQGOmJs7Rs6puztbufUB9h lnEAgdzb0Z1_iXXenPGRxovTn_USCoFw1kBTofEwkZOWMFyvJH hME_I-CQyTMjU2pr01mVPikv1MCW2giH9O1QaMuy93V9p0fPVNg=w808-h606-no

CamoN
08.08.2017, 21.34
Onko tässä haettu cacan vai ruosteen sävyä?

klemola
08.08.2017, 21.48
Oikeasta ruosteesta on kyse, tosin vain pinnassa. Alla Carbonia. Ruoste on ihan rust.
https://lh3.googleusercontent.com/3omSapwfAG-BGhVkEuYyh4UkKhVhtlI7RvR5a3WAkiXv9M3lGxMi3XTu7OHNT QaMmvgZbYlXcxuwxQvCPHpWGzSOswKz4s5zpMa-hZBwIzE55edgz_VAU87Nab4GDm4_ZdWk9eFQd6p7rKkxo_dThh aLI84YvfxESCEs4d1pcobOMxVjUaQ0ywhTl0Wh2wt-Tm745YuVHuy0xKMYZSpJMTTZHKlaOR6JH24eUdvZRXmflLerou YzwI3who9R9RhAtcXS7nlGw8oZKDKO6sf3JrPfqcwo2e6xs5c1 8Vrf6POnWfenDRjTS1d_yu-CPSzt6WwsGaWWZ88wAQGFOv1BvmEuIQPgjmLmBnMJ_dYDD8f63 wlM8YxoUr1zvEcO8Lq9X3Jw0XYvWnao_481z5YQEF5WtNgVV7O pC7Dj7hozxHax8qx2rB8FOGuvvET7s6pz9MWexdddflcJRm9A-qB45TEkyoWMxS6Lhm-dZp4RCFvUofaIRc7_hZ6garRcNgSThjn82D-wwrQ4hdup73_5kvU_gTcvKPm4XD1870ccRj7ktu9As0OSetyMN qjKzRdGwgI56P4ScZMvWIWKl-08l1SX1OSkRKvsJbQgYwSo3SHj4aHwma6uZeix4g=w808-h606-no

tonytee
10.08.2017, 21.15
Loppuihan se sade ja pääsi koeajolle, makian olonen laite! :D

https://i.imgur.com/M1UHrO9_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

Ohiampuja
11.08.2017, 10.45
Loppuihan se sade ja pääsi koeajolle...
Onpas hieno peli, tuollaisesta minäkin voisin unelmoida. :)

Blackborow
16.08.2017, 21.29
Ei raskinut kuitucrossaria raiskata työmatkakäytössä ja kun halvalla sai. Vähän on koko kuitucrossarin tallissa olon oikeutus kyllä nyt haussa. Oikein mukava peli ajaa tuokin ja jarrutkin löysivät tehonsa pienen sisäänajon jälkeen.

http://i.imgur.com/UajL7Ey.jpg

Jopo81
17.08.2017, 08.58
Loppuihan se sade ja pääsi koeajolle, makian olonen laite! :D

https://i.imgur.com/M1UHrO9_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=highOn kyllä komea. Ihan alkaa mietityttämään, että hommaisiko xxllästä läskin plussarengastukselle uuden rungon ja kasais jonkun droppitankomonsterin puksun kaveriksi[emoji848]

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

cuppis
17.08.2017, 12.18
Hieno Fargo! Itsellä 2016-malli joten ei mahdu plussa kuin eteen. Tuo pyörä tuntuu vain paranevan mitä enemmän sille antaa kilometrejä.

^Jopoa suosittelen hankkimaan heti oikean monsterirungon ettei tarvitse maksaa turhia oppirahoja. Harva normirunko toimii dropin kanssa kunnolla.

tonytee
17.08.2017, 12.48
^Viikon ajojen ja säätöjen jälkeen alkaa tosiaan tuntua että tuo on paras pyöräni tähän mennessä. Saas nähä miten talvella pysyy poluilla pystyssä. :D

Jopolle suosittelen samaa kuin cuppis. Koetin tuota droppi setuppia edelliseen Surlyn ICT:n runkoon, mutta kun ei siitä oikeen hyvää saanut kun runko on yksinkertasesti liian pitkä moiselle ohjaamolle.

agee
17.08.2017, 13.47
Pitipä tuossa eilen lähteä kiskoman vähän lenkkiä. Ajelin muutaman kilometrin ja totesin, että etureidet edellispäivän lenkistä kyllä vielä sen verran kipeät, ettei viitsi enempää rääkätä. Pysähdyin eräälle sillalle ja aloin kuikuilemaan alaspäin, kunnes huomasin mukavan näköisen kivisillan ja sopivan matalan veden. Pyörä olkapäälle ja hyppäsin alas sillan vierestä loivaa rinnettä. Tunkkasin pyörän ensin sillan alle kiviä pitkin kunnes huomasin sopivan kohdan, johon saisin pyörän pystyyn...

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20900563_10155559917869318_2832140935577950599_o.j pg?oh=4c2bfedfa7fcdedba92b26be9422233d&oe=5A30A640

Mika K
17.08.2017, 14.58
Talon toinen Konga eli randopyörä menetti lokarinsa ja sai alleen 40mm kumekset ilman lokareita eli ihan selkeesti syksy ja gg-hommat tulollaan.. :)

https://c1.staticflickr.com/5/4399/36627331015_98bc034a7d_c.jpg

https://c1.staticflickr.com/5/4419/36627331335_4ed428af87_c.jpg

https://c1.staticflickr.com/5/4422/36627331895_e921c4b773_c.jpg

https://c1.staticflickr.com/5/4363/36580843006_0950c5959b_c.jpg

LJL
17.08.2017, 15.38
^ Ååh. Eroottista retoriikkaa, tai siis retorista erotiikkaa. Rehtorillista... Äh. Joka tapauksessa - hieno on!!!

kmw
17.08.2017, 20.29
On gyl nätti Konga.

Jii-Pee
17.08.2017, 21.11
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19698&d=1502993034

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19697&d=1502993034

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=19696&d=1502993034

Fuel EX 27.5 Plus 2018 Sram Eagle. Kuvat ekalta lenkiltä hyvinkään kytäjän maastoista. Kuvien saaminen/lisääminen foorumille paskinta ikinä :rolleyes:

JackOja
17.08.2017, 22.08
Talon toinen Konga ...

Valtavan hieno on.

Oletko sinä koskaan harkinnut vaihtaa tuon X4:n X2:een?

Mika K
18.08.2017, 07.04
Jos tuota Thomsonin stemmiä tarkoitat, niin kyseessä ei ole X4 vaan vanha kunnon Elite. Ja ei X2 ei ole käyttööni vaihtoehto, sillä jollain retkireissuilla tangossa on kiinni kohtuullisen kokoinen tankolaukku ja leveän tangon kanssa tukevuus kulkee tässä ennen keveyttä :)

JackOja
18.08.2017, 08.19
Erittäin hyvä pointti ja perustelut siellä. Itseäni hieman vaivaa omassani tuo ehkä turhan jämyn näköinen palikka. Kommenttisi sain minut ajattelemaan asiaa toisesta näkökulmasta.

Jopo81
18.08.2017, 11.48
No jossen droppia käytä niin jotain keksin jossain välissä[emoji23] kokeilee vaikka midgeä tms kippuratankoa.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Sambolo
18.08.2017, 13.13
Upea trekki ��

Köfte
18.08.2017, 15.53
Talon toinen Konga eli randopyörä menetti lokarinsa ja sai alleen 40mm kumekset ilman lokareita eli ihan selkeesti sjksy ja gg-hommat tulollaan.. :)

Hieno on Antin värkkäämä runko (kokonaisuutena myös). Isomman miehen kulkine mittasuhteista päätellen?
Mitkäs nuo jarrut ovat? Kaveri isona ukkona kaipailisi vanteisiin lisää pysäytysvoimaa...

P.S. se "toinen" Konga?

eagle
18.08.2017, 18.54
Pesun jälkeen..https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170818/6f6df08ed1dd8cfe79d40ba739075d9d.jpg

.Vaeltaja.
19.08.2017, 11.44
1/7. Specialized stumpjumper comp carbon 29
http://i6.aijaa.com/m/00290/14438053.jpg (http://aijaa.com/QM5HeO)

.Vaeltaja.
19.08.2017, 11.47
2/6. Felt DD30..tai se mitä alkuperäisestä jäljellä.

http://i9.aijaa.com/m/00227/14438064.jpg (http://aijaa.com/Bf0N9s)

stenu
19.08.2017, 14.41
Otin maastopyörästä kuvan, kun edellisestä kuvasta on melkein viisi vuotta. Muuttunut ei ole varsinaisesti mikään ja on ihan paras edelleen. Etäistä sukua Mika K:n pyörälle, koska Konga aikoinaan tämän paragonisoi.

https://c1.staticflickr.com/5/4405/36663979415_ae3be1a8a6_b.jpg

makton
19.08.2017, 15.54
Tampereella viime talvenakaan mitään lunta ollut, joten läski vaihtui plussakokoon.

http://i.imgur.com/6brqRHMh.jpg

TheMiklu
19.08.2017, 17.26
Arkiyleiskäyttörossarigravelgrinderiseikkailupyà ¶rä sekä ehkä maailman kaunenin(/kauhein) italialainen entistä italialaisenpana!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170819/cc07d6e5e5ddb70dd39bef5c0cb99bb4.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170819/ad6317065e44844d5d3a325cb40044f3.jpg

pturunen
19.08.2017, 18.05
Tampereella viime talvenakaan mitään lunta ollut, joten läski vaihtui plussakokoon.

http://i.imgur.com/6brqRHMh.jpg

Tälle iso peukku!

pturunen
19.08.2017, 18.06
Otin maastopyörästä kuvan, kun edellisestä kuvasta on melkein viisi vuotta. Muuttunut ei ole varsinaisesti mikään ja on ihan paras edelleen. Etäistä sukua Mika K:n pyörälle, koska Konga aikoinaan tämän paragonisoi.

https://c1.staticflickr.com/5/4405/36663979415_ae3be1a8a6_b.jpg

johtuuko kuvakulmasta vai mistä, mutta renkaiden koko näyttää 40":lta.

Ohiampuja
19.08.2017, 21.16
Tässä mun maasturi nykykuosissa. Eli Fox vaihdettu jäykkään keulaan ja Ardentit Maxxiksen Ikoneihin. Tykkään kovasti, nyt on palattu perusasioiden äärelle. :)

https://farm5.staticflickr.com/4411/36558608111_1787e50c77_b.jpg (https://flic.kr/p/XGyqvv)

kmw
19.08.2017, 21.31
Stenun Gunnarille peukaloita yms.

Mika K
20.08.2017, 11.31
Hieno on Antin värkkäämä runko (kokonaisuutena myös). Isomman miehen kulkine mittasuhteista päätellen?
Mitkäs nuo jarrut ovat? Kaveri isona ukkona kaipailisi vanteisiin lisää pysäytysvoimaa...

P.S. se "toinen" Konga?
Kiitokset! Juu rungon korkeus CT on 64cm eli ei ihan normikauraa. Jarrut on Velo Orangen vanha cantimalli. Uusi malli on tuollainen https://store.velo-orange.com/index.php/components/brakes/calipers/grand-cru-long-arm-cantilever-brakes.html

Niin ja se toinen Konga :D

https://c1.staticflickr.com/9/8776/17117593549_d02940184e_c.jpg

https://c1.staticflickr.com/5/4285/34679874903_b883fefcdc_b.jpg

https://c1.staticflickr.com/5/4267/35398421095_8999dac4a5_c.jpg

Köfte
20.08.2017, 11.54
^ Kiitos kuvista & linkistä. Vinkkaan etiäpäin.

mkpaa
20.08.2017, 17.49
Heidän pyöriensä kuvia Transcontinentalista. https://www.flickr.com/photos/mkpaa/albums/72157687749965336
Sieltä löytyy aina kaikkea jännää kuten tämä Garmini. :)

https://farm5.staticflickr.com/4343/36520457712_f4dd0217d3_c.jpg (https://flic.kr/p/XDbTJ1)

sentier
20.08.2017, 18.33
Onko tossa tripsterin satulatolpassa joku iskunvaimennus vai mikä toi hässäkkä on?

mkpaa
20.08.2017, 19.07
Onko tossa tripsterin satulatolpassa joku iskunvaimennus vai mikä toi hässäkkä on?

Vaikuttaa red shiftin dual position tolpalta. https://redshiftsports.com/dual-position-seatpost

kmw
20.08.2017, 20.06
https://pic.useful.fi/BJkiWrD_b.jpg

Grr
20.08.2017, 20.09
Jaa niin unohtui laittaa tää ajaton tulevaisuuden klassikko tänne kanssa.

https://lh3.googleusercontent.com/R_oMldzG-k5kS-94MO39AAWcYlIMxbD3ghDrR1wW3dz-BDPrtGTrN2lJVViUIcM5hBQRduQkdLycSraPNtMG1mZnlcfXJv TI1caR_urk0kIBEH3TD_-RVXJ57IsVju5QzRB5Jw1GsvMIy8s0YMr3lFhEJJs2FTz19sCog Y8_V12BBH2wNlQm3ESlk6FrAXRUOq57stDB9PNhvu0nZjExly6 7cVNk4DOjAe6egIcDc4ixfvamkqU_heiVPtPC5vX3Ay-7QUYzHqnEmWuFYfODwKveVJSZvZyiexCjhWiXfezarUfTqGUrg WpaKyzNNraUwSW2KTFxIj_Q657mG_Qq57KyscJk8yjSfynGFsh I3CMS6PlZyv0gLLXE7kKV6QmkvbUWeTd0oDFQwCoqUwLQBsVBj zE_phbiaKsa8eKcOZtrgKmAsrh639YXbWWZykfVnxt4k9uA613 CQcIMxlOvAPP45snhP3gnmgDtEHPoeufY3lACErkIZJp_GC9Uy tHlTBAU5rj0qh6UUg3XLvs5QpVnkrcVTGM9X8T3eMiI7MaPUCQ IiAfiWd9qm_7qn27mqcIYHMeVEmIHZ5HcASiBjuAIeBKkHUkZB WT6916w-PYD-Zskl3PDDtl87jbrsDZEJdcgZcNTTQJM6XawhUna6kolOMDSfjA BrYenviw2vL-mPQ=w800-h578-no

kmw
20.08.2017, 20.09
On-One Fleegle on oikke hyvä.
https://pic.useful.fi/rJO8MrvOZ.jpg