PDA

Näytä tavallinen näkymä : Silverfish-uk, kokemuksia?

zort
16.12.2013, 17.18
​Jos olette joskus tehneet ostoksia otsikon mukaisesta brittiliikkestä, lukisin mielelläni kokemuksista.
Haulla löytyi niukanlaisesti juttua.

Marsusram
16.12.2013, 21.01
​Jos olette joskus tehneet ostoksia otsikon mukaisesta brittiliikkestä, lukisin mielelläni kokemuksista.
Haulla löytyi niukanlaisesti juttua.

Silverfish-uk (http://www.silverfish-uk.com/) on jo pitkään ollut monen laatumerkin brittimaahantuoja.
Varsinaista vähittäiskauppaa käy hyvin vähän verrattuna tukkuvälittäjän rooliin.
Tukkurilla on tyypillisesti demopyöriä ja muita yksittäiskappaleita.

syklopaatti
16.12.2013, 22.31
Tilasin tuolta syksyllä Yetin 12mm drop out setin ja jotain muuta pikku sälää. Paketti tuli reilussa viikossa.

zort
17.12.2013, 16.34
Tilasin tuolta syksyllä Yetin 12mm drop out setin ja jotain muuta pikku sälää. Paketti tuli reilussa viikossa.

Maksoitko luottokortilla? Jostain syystä mun yritys maksaa visalla epäonnistuu. Sieltäkään ei oikeen osata sanoa mistä moinen johtuu. Nyt siellä selvitellään josko jollain muulla konstilla onnais.

zort
20.12.2013, 14.33
No joo, nyt on paketti matkalla tännepäin. Ei huolinu heidän maksujärjestelmä meikäläisen visaa, joten antoivat tilitiedot sekä £ että € -merkkisille tileille. Maksoin pankin kautta visalla sinne € -tilille ja seuraavana päivänä paketti lähti matkaan. Ei tainnu kuitenkaa pukin mukaa ehtiä ehkä.
Tossa kun tuli meilailtua sinne jonkun verran niin täytyy sanoa että hyvin vastailivat ripeästi ja asiallisesti kysymyksiin. Ainoo mistä piti mainita oli että rungon toimituskulut olikin nyt £50 sen £25:n sijaan mitä pari kk sitten mulle kerrottiin. Oli kuulemma kuriiri vaihtunut.

zort
02.01.2014, 17.21
Asiallisesti paketoitu lähetys tuli pari päivää ennakoitua aiemmin. Ihan hyvin siis kaupat sujui ainakin tän tilauksen suhteen. Paitsi että seurantanumero piti kysyä itse ja hyvä että tulikin kysyttyä kun nämä dpd:n kuriirit ei tunnetusti soittele vaikka numero lapussa olikin. Mutta terminaalistahan se oli kätevä itse noutaa silloin kun itselle parhaiten sopi.