Näytä tavallinen näkymä : Kuvasi Aidalla
Piti käydä Imatralta asti pällistelemässä tuota Aidaa viikonloppuna. En sano juuta enkä jaata, ystäviä löytyy molemmiltapuolin aidaa.
https://lh6.googleusercontent.com/-UI67ePcbzkw/U2dJooiuQ6I/AAAAAAAAAaQ/myk5srx19dQ/w666-h665-no/%2540aida.png
Ai niin, olinhan siellä minäkin:
https://lh5.googleusercontent.com/-oqWLA8fK0eM/U2dlTSh3tWI/AAAAAAABUs8/KsdQ6_nvCQc/w426-h320/20140427_002.jpg
PyöräIle
22.05.2014, 22.54
https://dl.dropboxusercontent.com/u/76105131/kuva_aidalla.jpg
janne kuivakangas
22.05.2014, 23.00
Onnitelut! 😊
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Mahtavuutta! Paljon onnea.
nytkyllä herkistyin
ihan hepohoukutin mukana.
onko tuo ihan tuore vaimo Ilellä?
No huh huh! Hääkuvauskeikkaa aidalla. On syytä varoa, ettei hepat syö kukkia
HC Andersen
23.05.2014, 00.00
Hieno hääkuvasi Aidalla!
Tank Driver
23.05.2014, 00.14
Sanaton on hän.
mutanaama
23.05.2014, 00.28
Voi vide, aivan mahtavaa!!!! Onnittelut!!
Hissitolppa
23.05.2014, 09.24
WAU! Siis todella mahtavaa! Onnittelut!
toripolliisi
23.05.2014, 10.06
Onnittelut! Vaimon mekkoon sointuvista kengistä plussaa!
ps. koskahan saadaan ensimmäinen treffikuva aidalta? Varmaan nuo sinkkuketjun tyypit hoitavat tämän tyylikkäästi kotiin.
Grandi66
23.05.2014, 10.13
WAU, onnittelut.
On vähä pitkä matka treffeille Aidalle.
toripolliisi
23.05.2014, 10.28
OT: Treffit helvetistä 4D! Tertun ja Jarmon oli tarkoitus lähteä ikimuistoisille treffeille. 600km brevetistä ja Aida vierailusta tulikin 3päivän maanpäällinen helvetti!
Onnea Ilelle ja morsiolle rohkeasta valinnasta lyödä hynttyyt yhteen.
Hissitolppa
23.05.2014, 23.28
Oli aivan pakko tulla uudestaaan hehkuttamaan. Aivan loistavaa heittäytymistä kaikilta ketjuun kuvan postanneilta!!
vaikken mistään mitään ymmärrä nää on niitä hetkiä jolloin rakastan intternettiä!
Kesäillan tullen männiäiset kaivautuvat ulos koloistaan.
http://kuvaton.com/k/y81o.jpg (http://kuvaton.com/k/)
Juha Jokila
19.07.2014, 13.12
^Aida vääntynyt rikki? Sabotaasia, järkyttävää, hälyytys, ottakaa kiinni!
Ei sitä ole rakennettu kaikkien lättähattujen ja sakilaisten nojailua kestämään.
heppatyttönen
22.07.2014, 18.06
Terkkui kauramoottorilta ;)
http://i.imgur.com/qd6UzVn.jpg?1
p.s. paljon on tullut kohdattua huomaavaisia fillaristeja, siitä kiitos :)
HC Andersen
22.07.2014, 18.21
Kauramoottorisi Aidalla:)
^^Mahtavaa omistautumista jälleenkerran ketjulle ja harrastukselle.++++;)
mutanaama
22.07.2014, 20.06
Mitä mun kauniit silmät näkevätkään! Iglun valmistama ja mun sekä HC:n hellin kätösin asettama heppamerkki lepää edelleen paikallaan. :)
Shimaani
22.07.2014, 21.33
Pitäisköhän setälauman lyllertää jossain välissä päivittämään sitä vappupotrettia vähän kesäisemmäksi? Ninku kukkaseppeleet ja kesämekot ja ....
Tuosta hepasta on kyllä paha parantaa *tuumailoo*
^ Hyvä idea. Voitte laulaa, jolloin tulee ooppera Aidalla tai tanssia, jolloin tulee balettiesitys Aidankorjaaja.
Hepassa on pitkä ohjainkannatin. Jos pyörässäkin olisi tuommoinen yli 1000mm stemmi, tarvittaisiin suitset
^ Tahtoo setälauman mukaan Aidalle, kun ei omin voimin osaa, vaikka vierestä pävittäin ohi ajelenkin. Hienoja kuvia postattu :) Tosin näin slow'n kahtena tuossa yhdessä kuvassa, pitäisiköhän huolestua?
HC Andersen
23.07.2014, 12.30
Kyllä setälauman jatkoksi mahtuu akkalauma, eli synkronoidaan kalenterit. :)
^ Tahtoo setälauman mukaan Aidalle, kun ei omin voimin osaa, vaikka vierestä pävittäin ohi ajelenkin. Hienoja kuvia postattu :) Tosin näin slow'n kahtena tuossa yhdessä kuvassa, pitäisiköhän huolestua?
Ajellaan joku päivä taas bussia niin eiköhän se aidakin paljastu? Milläköhän vielä saataisiin oikein lauma setiä bussiin?-)
Shimaani
23.07.2014, 18.50
Ja sit se olis ninku Magical Mystery Tour liki 50 vuotta sitten...
Tuplapeukut kauramoottorille.
Siihen Tragical Hystery Touriin on päästävä mukaan.
Kuulostaa spektaakkelilta :) Elokuussa some day?
HC Andersen
23.07.2014, 23.38
Elokuun eka viikko sopii ja sitten kolmannesta viikosta eteenpäin.
mutanaama
24.07.2014, 01.33
Juu, kimppakivaan valmiina
Semmonen kellonaika sitten, että ehtii töistäkin mukaan.
Reflector
24.07.2014, 15.03
Kuullostaapi siltä että mukaan olis päästävä.
Mukana ollaan yhteiskuvaan jos sallittaan, tästä Vallilasta ei kauaa mene Aidalle
Tank Driver
24.07.2014, 15.39
Ilimotelkaa mullekin jos vaikka kävisi pyhiinvaelluksella.
Human Traffic
24.07.2014, 16.03
Count me in! Ei tälläistä tilaisuutta voi missata. Tunnen jo kuinka aidan henki juttelee minulle.. tai sit se onkin muija. No, kimppakivaa!
^Kyllä sinäkin kelpaat.
Jos vaan saadaan aika lyötyä lukkoon pienellä varoitusajalla, niin koitan rullailla Itäsiivestä paikalle. Ja koitan houkutella Grandin kyytiin. Tosiaan, joku klo "illalla" olisi mukava :)
Munkkikahvit ja Suomikarkki Aidalla
https://c2.staticflickr.com/4/3891/14760718363_1a481768c1.jpg
Heppa Aidalla
https://c2.staticflickr.com/4/3881/14554207858_ddbcacaffa.jpg
Olin vähän pettynyt taukomahdollisuuksiin, ei ollut pöytää eikä tuoleja.
Ja joku ajaa lahjakkaasti hevosuralla?
Ja joku ajaa lahjakkaasti hevosuralla?
Heppatytöt saa ajaa ratsupolkua tallille ja tallilta?
^Joo. Sehän on heille samanlainen perusoikeus, kun maantiefillarilla tienreunassa ajaminen. Älä vaan itse mene pyörällä tuohon heppapolulle, koska sinulla ei ole sinne mitään asiaa. Hepat säikyy ja tulee onnettomuus
Kolme turistia oli sinne eksynyt .. nainen huusi muulle porukalle "vähän raskas tie ajaa" johon huikkasin "se on hevosreitti" .. noita mutaman hengen turistiporukoita tuntui haahuilevan tuolla kylillä muutenkin ajaen vähän miten sattuu.
Älä vaan itse mene pyörällä tuohon heppapolulle, koska sinulla ei ole sinne mitään asiaa. Hepat säikyy ja tulee onnettomuus
Kyyyllä siitä välillä tulee mentyä yli
HC Andersen
25.07.2014, 22.19
Katila ehdotteli elokuun arkiiltaa esim 18 päivä kl. 19 Aidalla, mites Tankki kunon pitkän matkalainen?
Tank Driver
25.07.2014, 22.23
Järjestettävissä, kunhan joku kertoo mulle mihin pitää ilmestyä.
Katila ehdotteli elokuun arkiiltaa esim 18 päivä kl. 19 Aidalla, mites Tankki kunon pitkän matkalainen?
Tämä kalenterissa. Voin tulla Tankkikuskia vastaan, mihnä vaan sovitaan.
Asu ilmeisesti vapaa vaan ei pakollinen? Pyöräinstallaatio? Ihmispyramidi? Kill you kaikille?
Tonnehan aidalle polkasee äkkiä arki iltana kauempaa....
Jos espoolaiset saa osallistua, niin materialisoidun paikalle
Tank Driver
25.07.2014, 23.55
Tämä kalenterissa. Voin tulla Tankkikuskia vastaan, mihnä vaan sovitaan.
Linnatuuleen? Mä oon oikeesti maalta.
Vaikka Pirkanhoviin. Täytyy varata aikaa jotta jaksaa kihnuttaa vanhalla mankelilla sinne.
Privaattiosastolla voi jatkaa tätäkin.
HC Andersen
26.07.2014, 00.26
Aida ei syrji Espoolaisia.
kolistelija
26.07.2014, 00.27
Aida ei syrji Espoolaisia.
O_o
:D
Arvostettavaa. Olen siellä tai olen neliö
Reflector
26.07.2014, 10.37
:D Kun Aida kutsuu on siihen vastattava...täytyy vissiin ottaa järeä kamera kalusto paikalle suurta pyhiinvaellusta ikuistamaan.
Tahtoo myös mukaan... En vieläkään ole "eksynyt" aidalle vaikk oon yrittänny....
Pitääkö olla läski?
Oon läski :o...En omista "läskipyörää"... maasturilla vai cyclolla?
Järjestettävissä, kunhan joku kertoo mulle mihin pitää ilmestyä.
Shimaani
27.07.2014, 12.53
Jaaha, tästäkin siis saahaan aikaan aito kansanjuhla (http://www.youtube.com/watch?v=sEW-Qb2qqA8). Vielä kun jstn saatais grillivahti laittamaan makkurinpaistohiillos odottamaan metsän siimeksestä esiinkömpiviä bakkanaalittelijoita...
Rituli: mieluummin maasturi alle, kyllä ne polut ajaa CC:lläkin mut sit pitää olla jo lähettiainesta ja -asennetta.
Maasturi alle ja puumamekko ylle. Se on siinä.
kolistelija
27.07.2014, 15.34
Voi jestas sentään. Mä jään tästä kaikesta paitsi. :(
Netissä on sitten sanonta: "Pics or gtfo"... luotan teihin.
Human Traffic
27.07.2014, 15.37
Katila ehdotteli elokuun arkiiltaa esim 18 päivä kl. 19 Aidalla
Näin. Saavun paikalle. Olutta ja makkaraa kenties? Kansantanssia? Olutta.
Kansanjuhlassa on kansantanssia, eli ripaskaa ja tanhuamista
Maasturi alle ja puumamekko ylle. Se on siinä.
juu tottakai puumamekko päällä :o
...mutta se kohtauspaikka-X?
Nöyrän & vienon toivomuksen esitän notta kohtaus Aidalla olisi viikonloppuna.http://www.youtube.com/watch?v=l_eWsuMekSw Viikolla pääsen minnekkään vasta n. 20.30. Mutmut jos ei niin ei. Karma on mitä on ja ei siinä paljon pyristelyt auta.
Katila ehdotteli elokuun arkiiltaa esim 18 päivä kl. 19
Nostellaanpa tätä. Vielä ehtii rasvata nahkahousut ja jemmata urheilujuomat jäähtymään.
Kääk, muistin just että meillä on vauvauinti, en sittenkään pääse. Hele
Tank Driver
11.08.2014, 18.17
Vie vauva uimaan ja pole ite Aidalle.
Waimo oli niinkin suvaitsevainen, että salli miehen mennä aidalle sijasta että vauvauintiin. Siis edelleen tulossa.
juu tottakai puumamekko päällä :o
...mutta se kohtauspaikka-X?
Rituli: Oisko klo 18:50 siinä lasten liikennepuiston ja heppamaneesin välissä? Nimim. Eksyneeltä näyttävä, joka odottaa hoodit tuntevia herrasmiehiä näyttämään tietä
Human Traffic
12.08.2014, 00.22
Tanan työnteko haittaa vapaa-aikaa sen verta etten ehdi pitkäkoskelle klo 17. Ehkä löydän teidät äänen ja hajun perusteella? Starttaan maunulasta klo 17.30 pintaan.
Ilmaannun Aidalle klo 17.55 ja teen havaintoja ympäristöstä. Jos ketään ei näy, oletan että olin ainoa joka tuli paikalle
Ilmaannun Aidalle klo 17.55 ja teen havaintoja ympäristöstä. Jos ketään ei näy, oletan että olin ainoa joka tuli paikalle
Katila ehdotteli elokuun arkiiltaa esim 18 päivä kl. 19 Aidalla
Tuu ny kuitenkin tuntia myöhemmin jos seura kelpaa.. :)
Tuu ny kuitenkin tuntia myöhemmin jos seura kelpaa.. :)
Yps, painovirhepaholainen. 18.55 ;)
Kuka tuo aggregaatin, jääkaapin & Weberin?
Tank Driver
12.08.2014, 09.50
Kuka tuo aggregaatin, jääkaapin & Weberin?
Sinä.
Auts. Mistä mä nyt aggregaatin pieraisen. Weeberi on kolmensadankilsan päässä. Ei ollu tarkoitus käydä siellä lähiaikoina :(
Juha Jokila
12.08.2014, 14.39
^Hommaa sellanen kaasulla toimiva kylmälaatikko ja huoltsikalta pari heti valmista fooliogrilliä. Sitten vaan kaslerit laatikkoon ja Saimaan juomatehtaan tölkkejä lopputilaan. Toimii perusleirissä missä vain.
Eikös weeberi ole jo niin mennyttä aikaa ja nyt pitää olla Iso Vihreä Muna (tm)?
Jätetään se muna kuitenkin pois kuvasta.
Shimaani
12.08.2014, 16.37
Eipä tässä ketiussa ihmeemmin ole kuvia näkyny viimeiseen kolmeen sivuun
toripolliisi
14.08.2014, 12.00
Joko se teidän miitti oli? Missä kuvat, prkl!
HC Andersen
14.08.2014, 12.07
Tulevana maanantaina18.8 kl. 19 Aidalla
El-Carpaso
14.08.2014, 12.23
Viimeksi helsingissä ollessani yritin ettiä aidaa ja löysinkin siitä tallien läheltä jonkin samannäköisen puuhässäkän, mutta sitä aukkoa ei näkynyt missään. Onko niitä Aidoja enempi vai missasinko mä sen vaan jonku puskan takaa?
On sitä Aitaa (Tm) enemmänkin, siinä ihan ihmisten lenkkiväylän vieressä, ja sitten ylempänä ratsupolun vieressä, joka on se eniten ketuttanut pätkä koska se katkaisi perinteisen polun. Nykyinen reitti on tosin yhtä hyvä tai parempi. Siinä ratsukentän metsässä seikkailemalla löytyy aita ja reitti
Rautaperse
14.08.2014, 22.20
Jätetään se muna kuitenkin pois kuvasta.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=13922&d=1408040157
Eipä tässä ketiussa ihmeemmin ole kuvia näkyny viimeiseen kolmeen sivuun
Keskuspuisto oli tänään pullollaan maastopyöräilijöitä. Eikä s**tanan kerettiläiset vaivaudu edes pyhiinvaellus paikalle.
:D Asia on vilpitön. Mutta onkohan tuo raaka vai keitetty.
Mistäs menis helppokulkuinen opastus tuonne aidalle huomen ryhmäkuvaan?
Tank Driver
17.08.2014, 23.15
Klo 16 Pasilan rautatieasemalta lähtee opastus, kuulemma.
Ihan tohon aikaan ei kykene ku työt häirii harrastamista...
^^ Pasilasta Aidalle 3h? Viekö opas Vuosaaren vai Soukan kautta?
Mää tähtään Aidalle n. 18.47.20.
Wettä sataa kun Esterin perseestä.. Sehän ei haittaa
HC Andersen
18.08.2014, 00.46
^^Käydään läpi Hellsingin muut nähtävyydet, esim. Tuomiokirkko, Uspenskin katedraali, Kauppahalli sekä Sibelius monumentti oli alustavassa ohjelmassa.
^Onneksi Esterin perse on lämmin tällai kesällä.
mutanaama
18.08.2014, 09.30
Mää olen ip vielä kirkkonummella, toivottavasti ehdin paikalle.
Tank Driver
18.08.2014, 09.52
^^ Pasilasta Aidalle 3h? Viekö opas Vuosaaren vai Soukan kautta?
Mää tähtään Aidalle n. 18.47.20.
Mä halusin välttämättä Korkeasaareen.
Reflector
18.08.2014, 10.25
Aattelin suunnata suoraan Malmilta about 17:30 aikaan Maunulan majan kautta kelvejä pitkin (kamera repussa ei tällä säällä viittis mudassa liiaks ryvetä)
Voisin tulla paikalle majalle kello 17.30. Enkä todellakaan aikonut tuol vehkeel lähtee kovin mutaiselle alustalle leikkimään... Hiekkapohjainen tie ei haittaa. Mut kivikkojuurakko höystettynä mudal voi ol hieman turhan kovaa kokeiluu...
Takalokasuojapyörällä teitä pitkin olen tulossa. Poluilla on märkää, rapakuramutaa ja kovin pluikasta, emmää semmosta.
Reflector
18.08.2014, 11.44
Voisin tulla paikalle majalle kello 17.30. Enkä todellakaan aikonut tuol vehkeel lähtee kovin mutaiselle alustalle leikkimään... Hiekkapohjainen tie ei haittaa. Mut kivikkojuurakko höystettynä mudal voi ol hieman turhan kovaa kokeiluu...
Sopiihan tuo, ilmaisin vissiin vähän huolimatomasti ajan, siis lähden Malmilta noin 17:30 ja Maunulan Majalta olis lähtö siinä 18 korvilla, sillä ollaan kelvejä pitkin hyvissä ajoin Aidalla. Jos muitakin olisi Maunulan Majalta lähdossa saapi yhtyä joukkoon.
Tämä selvä. Maja 18.00. Voi ol jotta näin maanantaiaamuna lukemisen ymmärtämisessä on minullakin vaikeuksia.
Nappulakenka
18.08.2014, 13.52
Taidanpa minäkin valua paikalle jos siis vain löydän perille :) Jos en muuta keksi niin liityn Reflectorin ja tee_pu:n letkaan. Kurakaaria mulla ei ole, joten voin ottaa peränpitäjän roolin :D
Ensin kuvaa munasta ja sitten yhtymistä joukkoon - oh dear, mitä tästä sopasta vielä kehkeytyykään! :rolleyes:
...jos siis vain löydän perille...
Aidanaukkohan on tuossa (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Aidanaukko&srs=EPSG%3A3067&y=6675539&x=384399&lang=fi), heporeitin varrella, jos joku ei vielä tiedä.
Jos kovasti sataa niin... taidan jättää... kansanjuhlan... väliin :o
Miks täällä ei oo jo kuvia jossa ootte illalla Aidalla? Kuvia kehiin!
Erästä armeijan kouluttajaa siteeratakseni, "JOO MEN NEJJJ". Ei tämmöistä asennetta, paikalle on saavuttava vaikka paskat housussa. Kerrankin on kokoontumisajo, joskaan kukaan ei (onneksi) tiedä kuka on kuka. Voi tulla vaikka henkirikos, mistä sitä tietää! Näkemisen arvoista.
Grandi66
18.08.2014, 14.05
Kaks hurjaa tulee G-klupin itäsiivestä.
Waimo oli niinkin suvaitsevainen, että salli miehen mennä aidalle sijasta että vauvauintiin. Siis edelleen tulossa.
ei tullut lupaa, menen sisarusuintiin lutraamaan.
HC Andersen
18.08.2014, 14.27
Muista aina veli Mutiksen viisaat sanat: Anteeksi saa helpommin kuin luvan...
Noh, onhan se tärkeämpää lillua altaassa kuin hillua aidalla. Olisin itsekin menossa lillumaan jos olisi käsky käynyt, erityisesti jos sävy olisi ollut "seksuaalisen kanssakäymisen unhoittaa saat"
Rituli: Oisko klo 18:50 siinä lasten liikennepuiston ja heppamaneesin välissä? Nimim. Eksyneeltä näyttävä, joka odottaa hoodit tuntevia herrasmiehiä näyttämään tietä No eihän tää mesta oo siellä päinkään, missä Aida! Olisiko klo 18:50 siinä ratsastushallin pohjoisnurkalla?
Aidanaukkohan on tuossa (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Aidanaukko&srs=EPSG%3A3067&y=6675539&x=384399&lang=fi), heporeitin varrella, jos joku ei vielä tiedä.
Jos kovasti sataa niin... taidan jättää... kansanjuhlan... väliin :o Jos et olis laittanut tota karttaa, niin olisin seuraavan virkkeesi perusteella haukkunut sut velliperseeksi (ellen siis olisi hyvätapainen ja kiltti henkilö :rolleyes:)
Nappulakenka
18.08.2014, 14.34
Kiitos JackOja :) Mä jo katselinkin tuolla toisessa topikista(sieltä mistä kaikki sai alkunsa maastopyöräily ja ratsastus Helsingin Ruskeasuolla (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?50175-maastopy%C3%B6r%C3%A4ily-ja-ratsastus-Helsingin-Ruskeasuolla/page4))missä olit sutannut karttaan tuon paikan #136 (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?50175-maastopy%C3%B6r%C3%A4ily-ja-ratsastus-Helsingin-Ruskeasuolla&p=2128718#post2128718) . Mä en vaan ole ajanut HKI Keskuskuspuiston ytimessä, vaikka ihan vieressä olenkin asunut. Nykyään mä rämmin Sipoonkorvessa ja siinä lähettyvillä jos pyörän selkään ennättää.
Muista aina veli Mutiksen viisaat sanat: Anteeksi saa helpommin kuin luvan...
En oo saanut edes Fattyä anteeksi ja sävy oli sama kuin LJL:n kuvaamassa viestissä.
Tank Driver
18.08.2014, 15.50
En oo saanut edes Fattyä anteeksi ja sävy oli sama kuin LJL:n kuvaamassa viestissä.
Olisit ostanu Borealiksen:
- Jaa tommonen. Oliko kalliimpi kuin vanha?
- ...ei.
- Jaa.
- Jaa se meni poikki.
- ...joo
- Jaa. No voi.
Jaska saatana Aidalle!
Jaska saatana Aidalle!
Tämä.
Esterin perse on anteliaalla tuulella
Esterin perse on anteliaalla tuulella
Joo. Kivasti testbedi työntää Hangosta käsin oikein kivan punaista sadealuetta kokoajan Hesan päälle. :D
Varmaan hehkeetä seista siellä läpimärissä trikoissa kuusen alla! :) Kuvia sit pliis, live-videostriimiä jne!!!
Josko siellä jollain olis mukana nuo turvasokkatarranauhapolkimetkin!
Disclaimer: Tuo trikooseisominen oli siis hehkeetä leikittelyä vaan. Itsekin vedän 1.5h tunnin päästä märät triikot takaisin niskaan ja lähden ööö...kastelemaan niitä lisää. Otan tosin nokan kohti pohjoista, en Aidaa. Äkkiä päästävä lämpimään suihkuun kotia. Mutta sit voin sohvalta kuikuilla livestriimiä häppeningistä kännykällä!
toripolliisi
18.08.2014, 17.24
Sataa se saatana muuallakin joten vähemmän puhetta ja enemmän kuvia ja Aidaa!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sataa se saatana muuallakin joten vähemmän puhetta ja enemmän kuvia ja Aidaa!
Eipä hätäillä siellä aidattomalla puolella suomea, palaveri on vasta 2,5h kuluttua. Täytyy tässä varmaan kohta alkaa pukeutua jos sitä heittäisi jonkun ketunlenkin matkalla.
toripolliisi
18.08.2014, 17.30
Olen vaan odottanut tätä multikliimaksia kuukausia, ja nyt tärkeimmällä hetkellä alkaa kuulua soraääniä pikkusateesta!! Mä en kestä!
Human Traffic
18.08.2014, 17.34
Mä oon siellä vähän ennen seiskaa.
Nappulakenka
18.08.2014, 17.53
**TILANNETIETOA**
Iski ihan älytön kuuro Jakomäen suuntaan, pihalla virtaa useampi pieni puro tällä hetkellä.... :D Pitäisi kohta puoliin lähteä, että voi hissukseen ajella Maunulan Majalla kuudeksi. Jos mua ei siellä kuudelta näy, niin ei tarvitse jäädä odottamaan, tulen perässä sitten :)
Onkohan tämä oikea aukko tässä pohjoispuolella?
pinohiiri
18.08.2014, 20.43
Missä kuvat, missä nettistriimi, missä selostus, missä porilaisten marssi??!?!? Jakakaa nyt meille aidattomillekin tunnelmia...
Loistava reissu mutta tulipahan tehtyä! Heppatätikin suuttui :D Kuvaa (kuvia?) odotellessa! Oli hauska nähdä foorumilaisia livenä, se ihmeellistä porukkaa on.
Jake_Kona
18.08.2014, 21.14
Kauheasti porukkaa Aidalla eikä kellään kameraa mukana. Tai sitten liikaa urheilujuomaan tuntua. #RaiRaiRai
AidaJengi pongattu pirkkolan sillalla, kartta väärinpäin?
mutanaama
18.08.2014, 21.21
Jos mä nyt sitten avaan:
https://lh5.googleusercontent.com/-roo2jQM6q3k/U_I1uWxZBaI/AAAAAAAADo8/EqTWI9S0AZs/w1586-h892-no/DSC_0039.JPG
Pahalta näyttää! :D
Kyllä siinä hepat vauhkoontui. Oikeasti (ei onneksi kovin pahasti)
Näkyvän väristä porukkaa, kaipa niitä kaakitkin ihmettelevät. Olikos tuossa koko poppoo, vai oliko kokoontumisajo laajempikin?
... oi jospa oisin saanut olla mukana.
Kävi juuri kuten pelkäsin: olin huudeilla ajoissa ennen seitsemää, mutta Aidan etsimiseen ja löytämiseen meni niin kauan aikaa, että eihän siellä enää ketään ollut. No, tulipahan tehtyä iltalenkki sateesta huolimatta.
Tunnelma on jotenkin harras. Muutama puhuu selvästi puhelimeen, mutta pitääkö siinä muut hiljaista hetkeä Aidan kunniaksi vai mitä häh?
Laskin että paikalla olisi ollut 19 henkilöä
toripolliisi
18.08.2014, 21.48
Lolleroo ku on jäykkää :) missä helikopterit, epätoivoiset sinkkupolkijoiden pokausyritykset tai alastomuus?
mutanaama
18.08.2014, 21.48
Tunnelma on jotenkin harras. Muutama puhuu selvästi puhelimeen, mutta pitääkö siinä muut hiljaista hetkeä Aidan kunniaksi vai mitä häh?
Ei mulle ihan selvinnyt, mutta niin sen täytyy olla.
Human Traffic
18.08.2014, 21.53
Olipas hauska ajaa pötkön perässä! Se oli jotenkin aika helpon näköistä se meininki..
Reflector
18.08.2014, 22.43
https://lh5.googleusercontent.com/-I05ga5Ut3b8/U_JIvWwOgiI/AAAAAAAAJw0/9DLbTMY9Akg/w1024-h683-no/201408187189%2B%281024x683%29.jpg
Enemmän kuvia (https://plus.google.com/photos/109425595603996091947/albums/6048976861890442833?hl=EN)
Todistusaineiston mukaan 20 oli paikalla
mutanaama
18.08.2014, 22.46
Katilan puuma-asukaan ei ole enää yllä :)
Reflector
18.08.2014, 22.54
Mutta Gentlemannit tietysti peittää soveliaasti Katilan kameran linssiltä ettei puuma-asuttomuus ihan hypi silmille.
Toihan oli melkein mellakka.
Loistavia kuvia. Hlökohtainen suosikkini vakavat ilmeet
Rautaperse
18.08.2014, 23.02
Hieno kuva. Pötkön vekkuli ilme erityisesti naurattaa. Virtuaali tuoppi kaikille osallistujille. Itse jouduin jättämään välistä, perhesyiden takia.
toripolliisi
18.08.2014, 23.03
Nyt on meininkiä!! Loistavaa tyypit!
mutanaama
18.08.2014, 23.07
https://plus.google.com/photos/109425595603996091947/albums/6048976861890442833?hl=EN Saas nähdä tuleeko satikutia, kun tämän tänne liitän, mutta ilmeistä päätellen hetken nauratti.
Reflector
18.08.2014, 23.10
https://plus.google.com/photos/109425595603996091947/albums/6048976861890442833?hl=EN Saas nähdä tuleeko satikutia, kun tämän tänne liitän, mutta ilmeistä päätellen hetken nauratti.
keneltä sitä satikutia sais, mä laitoin linkin jo tuohon kuvan alle "enemmän kuvia"
Mä lupasin, jotta maasturi alle ja puumamekko ylle. Jos ei jätkät sitä ton ylemmäks saanu hilattua, niin no can do. Olipa mukava tavata livenä monia palstapersoonia. Kiitos kaikille spektaakkeliin osallistuneille!
mutanaama
18.08.2014, 23.15
Hmmm... sä olit kierosti piilottanut sen, HC:n vika.
Olipa hupaa!
mutiksen meitsie yhteiskuvassa oli hauska!
kiitos kärsivällisyydestä!
olipas huutomerkkejä...
HC Andersen
18.08.2014, 23.27
Aivan loistava häppeninki, väkeä valui Aidalle ympäri etelä Suomea vaikkakin Esterin perse oli hyvin anteliaalla päällä. Mukava saada taas muutamalle palstapersoonalle oikeat kasvot.
HC Andersen
18.08.2014, 23.33
mutiksen meitsie yhteiskuvassa oli hauska!
Se oli oikeasti mustie eli kuva musta, se onneton ei onnistunut ottamaan meitsietä kun mä hyppelin siinä edessä.
mutanaama
18.08.2014, 23.42
Linssilude aidalle
https://lh5.googleusercontent.com/-0SJoMuKRVZE/U_JWuYkpBBI/AAAAAAAADrk/VtvGJKYCnmE/w670-h1191-no/DSC_0043.JPG
Upea ristiretki! Loppuhuipennukseksi Aidan henkikin pääsi murahtamaan kentän laidalta. Päästiin ilmeisesti kuitenkin kaikki ilman fyysisiä vammoja karkuun?
Huolimatta siitä, että meidät toivotettiin muuta kuin pyöräilyä harrastavan kansanosan puolesta poistumaan paikalta pidän tapahtumaa varsin onnistuneena.
Erityiskiitos lenkkiseurasta kaikille sateessa liukastelleille. Ja Reflectorille loistavasta kuvaamisesta.
Aidan itsenäisyyspäivävartio? Adventtitontut Aidalla? Aidan Joulu? Uudenvuoden ilotulitteet lienee kuitenkin syytä pitää kaukana täältä.
JackOja, shame on you..
Jepa jee! Lisää tällaista.
Kiitos hienoista kuvista @R.
Tank Driver
19.08.2014, 00.54
No ni, taas toimii hepulin. Kiitos seurasta kaikille spektaajille. Erityiskiitos Hooceen ja Slown opastukselle ja huolenpidolle. Kiitos myös uskomattoman hienoista poluista! Hieno päivä olla ihminen! Huonompi olla hevonen.
Onpas kivan näköinen sessio. Hyvät kuvat. Onpa mainiota, että topicin aloittajakin oli paikalla.
...JackOja, shame on you..
:o :o ...joo, hävettää. Ensin lauantaina skippasin sateen takia 4k:n ja nyt tämäkin :(
Kerrankin olisi maailmanluokan bile ja sitten pelkää muutamaa sadepisaraa... otankin tästä takkini ja...
Nappulakenka
19.08.2014, 09.43
Seremonian ajan Aidalla ei kuurosateet kuisanneet eli on siinä jotain pyhää kun luontoäitikin kuuntelee. Ainoastaan pakanat huteli Olympia-kentän suuntalta ja paholaisen lähettämän ratsutytön kulkinekin hermostui lähestyessä Aidaa. Hienosti tyttö hallitsi ratsun*PALJON vihreitä palloja* :)
Hissitolppa
19.08.2014, 09.59
Ihanko tosissaan siellä tuli joku tilanne päälle ja teidät ajettiin pois? Menee kyllä hivenen liian herkällä kaakit kaupunkiympäristössä jos ei edes seisoskella saa Aidan lähettyvillä.
Ihanko tosissaan siellä tuli joku tilanne päälle ja teidät ajettiin pois? Menee kyllä hivenen liian herkällä kaakit kaupunkiympäristössä jos ei edes seisoskella saa Aidan lähettyvillä.
Joo, eikös se Aida ole ihan julkinen paikka, varsinkin jos seisoo Aidan "ulkopuolella"? Eihän siitä kukaan heppatyttö saa tulla ketään poisajamaan? Jestas! Respectit tosin heppatytölle jos uskaltaa tulla tuommosen karvanaamajoukon eteen avautumaan ja komentelemaan!! :D
Ei hepat sovi kyllä kaupunkikuvaan jos ne ei kestä ihmisiä! Mutta joo, tää on Aida ketju, ei heppaketju!!
Sieltä kentältä huudettiin (ei näköyhteyttä) jotain tyyliin "Voisitteko pyöräilijät mennä pois, meillä täällä hevoset koko ajan kuuntelee ja jännittää" ...en tarkkaa sanamuotoa muista. Mun mielestä ei ole oikein huudella, jos on kuitenkin jo aidan saanut pystyyn. Mutta en varmastikaan voi olla oikeassa, sen täytyy olla totta ettei edes aidan takana olevassa metsässä saa pitää vähän hauskaa :)
Reflector
19.08.2014, 10.11
Seremonian ajan Aidalla ei kuurosateet kuisanneet eli on siinä jotain pyhää kun luontoäitikin kuuntelee. Ainoastaan pakanat huteli Olympia-kentän suuntalta ja paholaisen lähettämän ratsutytön kulkinekin hermostui lähetyssä Aidaa. Hienosti tyttö hallitsi ratsun*PALJON vihreitä palloja* :)
Vähän on hieno ja sopiva titteli Nappulakengällä :)
Hieno oli tapahtuma ja hienoa myös saada kasvot monelle palstapersoonalle, kiitos kaikille!
Tank Driver
19.08.2014, 10.18
Kyllähän ne hummat meitä selkeästi aristi, että sikäli ymmärrän esitetyn pyynnön siirtyä kauemmas. Esitystapa vain oli kovin karkea ja osin harhaanjohtava, sillä väitteestä huolimatta pysyimme visusti meille tarkoitetulla puolella. Eipä sillä, kyllä minäkin olisin hevosen ominaisuudessa meitä pelännyt.
Reflector
19.08.2014, 10.19
Menee kyllä hivenen liian herkällä kaakit kaupunkiympäristössä jos ei edes seisoskella saa Aidan lähettyvillä.
Pohdiskelinkin tuota kotimatkalla, verrattuna Tuomarinkylän heppoihin, niin ovat todella herkkiä tuolla. Ruskeasuon tallihan on niin vanha että kaupunki on kasvanut sen ympärille vaikka metsää on jäänytkin suojaamaan. Onhan siellä kuitenkin kaikenlaista toimintaa hiekka kentällä oppineet hevoset sietämään, niin varmaan oppisivat sietämään myös pyöräilijöitä metsässä. Mietin myös sitä että paljon vaikuttaa hevosiin myös se jos kouluttaja hermostuu kentällä, nimimerkillä entinen heppatyttö.
Sieltä kentältä huudettiin (ei näköyhteyttä)
Kuullosti enemmän jostain kuuluttimesta tulevalta ääneltä .. kivaa oli mutta en oo yhtää ton näkönen nyt heti uus kuvaussessio
Smo, sähän olit ihan eri näköinen miltä kuulostit?-) Eikös se jotenkin niin mennyt.
Kuullosti enemmän jostain kuuluttimesta tulevalta ääneltä ..
Jol voi olla että tuli megafonista.. Saamarin takakireään sävyyn, kyllä se on selvää, että toisella puolen toivotaan että saisivat ilman mitään muun maailman häiriötä ratsastaa. Ja saahan sitä toivoa. Monet toivoo esim. maailmanrauhaa
Kuraa oli paitsi housuissa, myös kengässä. Joillakin
Sandaalit ja T-paita niin ei vaatteet kastunu.
Ketjureaktio
19.08.2014, 11.19
Perkeles, en seurannut foorumia pariin viikkoon ja heti missasin tämän. Olin maastojuoksulenkillä keskustasta Pakistanilan suuntaan ja sentään törmäsin pariin tuttuun naamaan Postintaipaleen kulmilla. Hienoa spirittiä, kokoontua Aidalla kelistä huolimatta!
Grandi66
19.08.2014, 11.20
Kiitokset täältä itäsiivestä. Jatkokurssi kiroilun jalosta taidosta annettu pötkölle, nyt on sitten olkapäät kipiät eli mies on romuna sitten TdH aikaan.
Reflector
19.08.2014, 13.50
nyt on sitten olkapäät kipiät eli mies on romuna sitten TdH aikaan.
Hyvinhän tässä on 2vko aikaa toipua :D
https://c2.staticflickr.com/6/5555/14976166741_0b37cb6c16.jpg
Romupuhelimella lonkalta sinnepäin .. hyvät oli mallit ja äksönit
Jake_Kona
22.08.2014, 22.26
#Uutispläjäys
Aidalla-ketjun suuri nettisuosio kaatoi fillarifoorumin palvelimen. :Että tälläinen salaliittoteoria tälle päivälle:
kävin katsomassa heposia
https://lh3.googleusercontent.com/-h7b6cu3b4W8/VBfiKD0dj6I/AAAAAAAAH1Y/G5C6RwCP9YY/w470-h835-no/20140915_124232.jpg
Vähän näytät pelokkaalta!
Sieltä voi megafoonista tärähtää, jos ei ole kunnolla. Kannattaa olla peloissaan, myös aidan tällä puolen
Kävin pyhiinvaeltamassa tänään. Salakuljetin ajokengän pohjassa nokareen hevonshittiä kotiinkin.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/20/325c936a14f90e9428682c2e786594a3.jpg
mutanaama
20.09.2014, 17.25
Hah, siitäs saivat niin että tuntui!
Ei tee kunniaa Aidalle toi nyykähtänyt palanen..
Kappas, mulla näkyy kuva koneella vinossa vaikka luurissa on oikein.. Noh, samapa tuo.
Hääppönen
20.09.2014, 20.57
Menneisyyden Spede-purkkakorteista: "Vino päivä iskee, milloin sattuu". :)
Kävin pyhiinvaeltamassa tänään. Salakuljetin ajokengän pohjassa nokareen hevonshittiä kotiinkin.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/20/325c936a14f90e9428682c2e786594a3.jpg
Tais tulla tuonäköinen hemmo tänään Silvolan altaalla vastaan. Mä olin lapanen pystyssä kahdelle läskille.
Jep, niinpä kävi, olin se jälkimmäinen joka nyökkäsi tervehdykseksi.
Reflector
21.09.2014, 16.00
Jep, niinpä kävi, olin se jälkimmäinen joka nyökkäsi tervehdykseksi.
Lieköhän svheebossa Aidan profeetta ainesta kuin Hesarin toimittajakin bongas samalla reisulla :o Artikkeli (http://www.hs.fi/kaupunki/Nelj%C3%A4+syyt%C3%A4+menn%C3%A4+Helsingin+Keskusp uistoon/a1411183265694)
Vähän off-topiccia mutta hauska että laittoivat kommenttini ihan suorilteen "Porukka huutaa kuin hyeenat" :D Kysyi että onko jotain mikä ihmetyttää täällä niin sanoin että koiraihmisten käyttäytyminen, hermostuneisuus. Juurikin Pitkäkosken parkkiksella oli hupaisa episodi, koiranulkoiluttajia tulossa kävellen ja autoilla, joltain vanhalta papalta pääsi sellainen vanha, pulska labbis irti, käveli siinä parkkiksella niin jumakeuta mikä meteli. Ihan kuin kolmas maailmansota olis alkanut. Hirvee huuto, kaikki möyhys keskenään, viereisen auton nainen karjui kahdelle vielä autossa olevalle sakemannilleen "hiljaa, hiljaa!!", johon Hänen miehensä totesi vissiin vähän häpeissään että älä huuda..."Huudanpas!!" Sai siinä pidellä pokkaansa ettei alkanut itse huutonauramaan. Muuten oli mukavaa, vähän flunssasta toipilaana menin rauhaksiin ympäriinsä. Kohtasin jonkun pariskunnan joista nainen ajoi täpärillä ja mies numeroläskillä, oli kiva vaihtaa ajatuksia siinä.
Vähän pelotti mutta kukaan ei ärjynyt tänään.
http://kuvapilvi.fi/k/yhAI.jpg
Kun oli asiaa Pasilaan, niin ainoa mahdollinen reitti helssingistä oli luonnollisesti Aidan kautta. Karhu- ja susivaaraan jo Kuhankuonon poluillla tottuneena vaarallinen matka halki erämaan ei peloittanut. Pyörä ei ollut mukana, joten otin kuvan jossa ratsastan Aidalla auringonlaskuun.
http://i.imgur.com/BViNsSU.jpg
Juha Jokila
15.11.2014, 00.31
^Tähtäinkuvio on selvästi suunnattu kaviouran suuntaan.
HC Andersen
21.12.2014, 17.38
Meitsie Aidalla lumen kunniaksi
http://i222.photobucket.com/albums/dd231/hcandersen/DSC_01401_zps56847ed5.jpg
Tämä kulttuurikohde on itselläni vielä käymättä. Huhti- tai toukokuussa on tavoite päästä asia korjaamaan. Sitten pitää myps selvittää pääseekö kohteeseen krossarilla ja missä kohde on. Tunnelmaa ja aihetta nostaakseni ohessa kuitenkin otos lainastosta.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/28/a8ca883f9cee0fa7b2828b499c15db3c.jpg
Kaunis kontribuutio Oulusta. Ja kyllä, paikalle pääsee helpostikin rossarilla. Ulkoilutie ei ole kaukana. Jos sillä samalla pyörällä haluaa tutustua K-puistoon paremmin mettän puolelta (minusta se parempi puoli) niin leveimmät renkaat mitkä mahtuu rungossa pyörimään. Sitten kun pohjoisen delegaatio aikoo hoodeille niin voi tänne huudella jos vaikka alkuasukasopas löytyisi.
karttalinkki (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=4000&text=Aida&srs=EPSG%3A3067&y=6675550&x=384408&lang=fi)
Kesä ja kärpäset antavat odottaa itseään. Onneksi on kuraa, kavereita ja Aida.
http://kuvapilvi.fi/k/y22c.jpg
sixsixone
21.03.2015, 23.40
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/21/75152321e94ecd65d812803e7dfdc0d6.jpg
mutanaama
22.03.2015, 02.18
Toi on muuten hieno! Kunnon könsikäs :)
HC Andersen
29.03.2015, 15.09
Omituisten häristimien maastoyhteislenkki kävi aidalla.
http://uppaa.fi/images/2015/03/29/DSC_00140f5fc.jpg
Onko liikaa pyydetty, että ekaan viestiin editoitaisiin saapumisohje Aidalle. Tarkoitus on käydä kohteessa pääsiäisviikolla ( joka siis on hiljaisen viikon jälkeen).
Liikuva shikaani
29.03.2015, 16.37
^^Siisti reissu oli eikä ylivoimaisesti parasta peliä löytynyt vaikka kattaus oli laaja:)
HC Andersen
29.03.2015, 16.50
Internettiä kun lukee niin olihan reissulla 3 ylivertaista fillaria: läski, cyclorossi ja 29" jäykkäperä, olihan sitten vielä mukan museorekisteröity 26" xc täpäri joka sekin eteni metsässä.
mutanaama
29.03.2015, 22.50
Onko liikaa pyydetty, että ekaan viestiin editoitaisiin saapumisohje Aidalle. Tarkoitus on käydä kohteessa pääsiäisviikolla ( joka siis on hiljaisen viikon jälkeen).
Täältä ketjusta (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?50175-maastopy%F6r%E4ily-ja-ratsastus-Helsingin-Ruskeasuolla) löytyy kaikki olennainen, monta eri selitystä kuinka paikalle pääsee.
Hieno stilleben Aidalla. Jospa oisin saanut olla muuukaaaaanaaaa.
Pötkö E. Ajomies harvakseltaan täällä haahuilee, mutta tapaan alkuviikosta niin pyydän et hää alotusviestiin laittaa karttalinkkiä ja lähestymisohjetta.
Liikuva shikaani
11.04.2015, 18.47
Käytiin kääntymässä aidalla, olipa kesäinen keli!
https://lh4.googleusercontent.com/-22ygB4aUcac/VSky3VVGiCI/AAAAAAAAAFI/QrYGiwBy5UY/w903-h677-no/IMG_0799.JPG
El-Carpaso
09.05.2015, 09.59
http://i.imgur.com/BVLRWft.jpg
Pitihän se Rovaniemeltä asti käydä kahtomassa, että mikä tämä puhe jostain aidasta oikei on.
Löyty peräti kahden tunnin ettimisen jälkeen. Ihan kivoja polkuja teillä on tuolla.
Ei kukaan käyny koko kesänä?? Piantsin neitsytmatka Aidalle oli pakko dokumenteerata.
https://lh3.googleusercontent.com/-P2E7wquAU3E/Vc7xyBpiNtI/AAAAAAAAFGg/H-QFMX-JNQk/s640-Ic42/Valokuva-0001.jpg
Pyhiinvaellus 2015
Olisi imo aika käydä osoittamassa ripsektit jne. Ehdotan notta la 29.8 kl 18.00 Aidalla. Luultavimmatusti hidas juna lähtee Munkkikoskelta pari h aiemmin kohti etelää.
Tank Driver
15.08.2015, 21.49
No jumalauta tämä ihme on pakko tulla todistamaan paikanpäälle!
Human Traffic
16.08.2015, 01.15
Mukana ollaan.
mutanaama
16.08.2015, 02.48
Mä jätän tämän väliin
Voisin liittyä joukon jos saisin opastusta, olisiko halukaita lähteä Maunulan majalta.
Human Traffic
16.08.2015, 13.26
Mä voin lähteä maunulan majalta. Siitä ei hirveän pitkää lenkkiä silloin tule, mutta kai siiinäkin pikku hien pientaan saa.
Aikoinaan kun ei vastausta saanut täältä niin googletin. Tämä on ilmeisesti hevosten suojaksi tehty aita helsingissä, mutta mistä tulee tämä tapa käydä siellä kuvauttamassa itseään?
Tapa tulee ihan tästä ketjusta! :)
Niinno, pakkohan toi kai on olla jos tosiaan porukka ei ole eläissään nähnyt elävää hevosta ja ymmärrä olla sitä pelästyttämättä.
Hissitolppa
16.08.2015, 13.57
Aikoinaan kun ei vastausta saanut täältä niin googletin. Tämä on ilmeisesti hevosten suojaksi tehty aita helsingissä, mutta mistä tulee tämä tapa käydä siellä kuvauttamassa itseään?
Ei sitten tullut mieleen selata tätä ketjua alusta? Siellähän se linkki on jo toisella sivulla http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?50175-maastopy%F6r%E4ily-ja-ratsastus-Helsingin-Ruskeasuolla.
Liikuva shikaani
16.08.2015, 14.45
Vahva ehkä Munkkikosken junaan.
Mä voin lähteä maunulan majalta. Siitä ei hirveän pitkää lenkkiä silloin tule, mutta kai siiinäkin pikku hien pientaan saa.
pistänyt yv:tä, ehkä löytyy muita kuka liity meihin majalla
Klo 17 juna Maunulan majalta Munkkikoskelle ja sieltä sitten koko letka Aidalle?
Ei sitten tullut mieleen selata tätä ketjua alusta? Siellähän se linkki on jo toisella sivulla http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?50175-maastopy%F6r%E4ily-ja-ratsastus-Helsingin-Ruskeasuolla.
Jo toisella sivulla. Ei vaan jaksanut plarata ja elätellä toivoa et löytyy, kun keskustelu alkoikin jo niiden kesken jotka tiesi mistä puhutaan. Enpä taida tehdä ihan helsinkiin asti pyhiinvaellusta lähiaikoina, mut joskus jos on sielläpäin niin ilman ja muuta
Hissitolppa
16.08.2015, 23.11
Jo toisella sivulla. Ei vaan jaksanut plarata ja elätellä toivoa et löytyy, kun keskustelu alkoikin jo niiden kesken jotka tiesi mistä puhutaan. Enpä taida tehdä ihan helsinkiin asti pyhiinvaellusta lähiaikoina, mut joskus jos on sielläpäin niin ilman ja muuta
Kaikki mulle heti tai jotain. Jos olisit edes ensimmäisen sivun jaksanut plarata, niin olisit saattanut aavistella vastauksen tulevan melko nopeasti.
Niin, elämä on, ajalla on arvo ja sitä rataa. Yleensä sen ekan sivun jaksaa plaraa, kun on tuota muutakin tekemistä. Guugle kyllä sitten löytää aina suht hyvin.
Olisihan se kovin herrasmiesmäistä käytösä aloituspostaukseenkin laittaa infoa mitä lirpake koskee.
Klo 17 juna Maunulan majalta Munkkikoskelle ja sieltä sitten koko letka Aidalle?
Hmmm..... Mitähän on veli Slown juomarepussa? Pakko olla jtkn epoheposvimbaa jos tommoinen lenkura mettiä pitkin ja 18.00 Aidalla.
Mää nöyräsi ehdottaisin notta juna aloittaa hoipertelunsa 16.00 @Munqqis. Pitäisi ehtiä Maunulaan 17.00 ja raikkaana + tres photogenic Aidalla 18.00.
Yritän tulla mutta vain Aidaa katselemaan. Ajot jäänevät väliin perhepoliittisista syistä.
Hmmm..... Mitähän on veli Slown juomarepussa? Pakko olla jtkn epoheposvimbaa jos tommoinen lenkura mettiä pitkin ja 18.00 Aidalla.
Mää nöyräsi ehdottaisin notta juna aloittaa hoipertelunsa 16.00 @Munqqis. Pitäisi ehtiä Maunulaan 17.00 ja raikkaana + tres photogenic Aidalla 18.00.
Ei muuta kuin lukihärjö jonka myötä kuvittelin tapaamisen olevan Munkkiksella klo 18..
Mitä nöyrin kannatus tarjotulle suunnitelmalle.
Aida ei ole ohjelmistossa nyt: http://www.ooppera.fi/ohjelmisto/aida/2587
Saas nähdä misä mää sit ole ;)
http://www.arena.it/arena/en/shows/aida.html
http://youtu.be/l_eWsuMekSw Nauttikaa.
Rakas latuman,
Ja muut kanssavelosi..velodi...vepoli...velosidinistit...à ¤h, just sä
Kuvasi aidalla-ketjussa ei ole mitään järkeä.
Eikä myöskään siinä että moinen "Aida" pitää rakentaa tuonne Helsinkiläisten ulkoilijoiden yhteiseen tilaan, tai tilattomuuteen kun ei kerran niitä seiniä siellä....ole.
Tuo aita on rakennettu kohtaan jossa tullaan mukavaa ja vauhdikasta alamäkeä suoraan heposten köpöttelyreitille. Jokainen (vähintään 99%) vauhdikkaammin ajava on ajanut tuosta aiemminkin ja tietää että siellä alhaalla tämä hepostelureitti on. Ja että säikähtänyt heponen on uhka. Kaikelle.
Silti on pakko minä-minä-minä-ajolasit naamalla painaa täpöö just tämä polku, vaikka samainen kallio/mäki on täynnä hyviä polkuja jotka eivät päädy tälle hepostelureitille.
Eikä se aida ole mikään fyysinen juttu välttämättä. Löydän mää itsestänikin välillä sen aidan, suuren ymmärtämättömyyden kaikesta ympärillä tapahtuvasta.
Kun ajotunteja kertyy ja ymmärrät mistä on kysymys, niin kyllä se fyysinenkin Aida on siihen mennessä löytynyt.
Ugh
^hyvästi sanottu.
Nomut kuitenkin sataa sikana 29.8. ... :o
Tank Driver
18.08.2015, 10.45
Kiitos, pötkö. Meni roska silmään.
Tulee happåa jalkoihin kun tulee Aidalle ja seuraavana aamuna on tuurde
...seuraavana aamuna on tuurde
Tuurde? Turd (https://www.google.fi/search?q=turd&biw=1551&bih=871&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIhK685oayxwIVw44sCh2qZAMo)?
Mites sais sit porukan noudattaa varovaisuutta, vai onko tossa aivan perättömästi heitetty toi aita?
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Mites sais sit porukan noudattaa varovaisuutta, vai onko tossa aivan perättömästi heitetty toi aita?
Hei, ole hyvä ja mene siihen alkuperäiseen Aida-ketjuun pohtimaan. Tämä ketju on siitä irroitettu pyhiin tarkoituksiin
mutanaama
18.08.2015, 11.26
Uljaasti ilmaistu. Pyydän kuitenkin osallistujilta hillittyä käytöstä, ja mielellään Aidan pohjoisenpään luona tapahtuvaa kokoontumista, mikäli osallistujia on vähänkin enemmän. Jokainen saa itse määritellä kuinka monta on enemmän. Alueella liikkuu henkilöitä joille hevosten säikyttely on suurta hupia, ja pystyyn nouseva heppa paras palkinto. Tästä syystä sekä ratsastajat, että hevoset ovat melko herkkinä kentän välittömässä läheisyydessä tapahtuvasta äksönistä.
Jake_Kona
18.08.2015, 11.43
Suosittelen Aidalla Ry:tä asentamaan salaisen riistakameran niin saadaan havaintoja luonnonmukaisesta NasseTädistä. Psst älkää kertoko kenellekään.[emoji6]
Tälläinen Nassetäti on joskus tarttunut kuvaan, liekö kyseessä kuitenkaan sama tapaus: https://www.riemurasia.net/kuvat/hillo-/Nasse-t%C3%A4ti/29765
Halloo halloo
20.08.2015, 02.08
Vähän aidanseipäästä tämä, muttei sitten toisaalta kuitenkaan: Päivänä eräänä olin sujahtamassa aidan raosta. Kentälllä heposia, kentän laidalla neito. Kysyin voinko edetä. Sanoi, että etäämmältä löytyy toinen reitti. Menin etäämpää reittiä.
Taitaa Nassetädillä olla lainahousut kun on noin isot lahkeet.
Jake_Kona
20.08.2015, 09.52
^^^Kovin on sama tyyli kuin edeltäjällään. Imuroidaan kuvia netistä ja kerrotaan kuvitteellisia (joille ei ole kuvia) pyöräilytarinoita.
Kävin Aidalla:
https://lh3.googleusercontent.com/-JO2FHavJXg8/VdW182VN24I/AAAAAAAADM0/Bsx9zKSs-yc/s640-Ic42/20150819_153431.jpg
Jos haluatte rakentavalla tavalla ilmaista mielipiteenne Aidasta (ja siinä samalla maastopyöräilysta Ruskeasuon alueella muutenkin), niin antakaa mielipiteenne kun alueen asemakaavaa oletettavasti piakkoin päivitetään. Oli listattu kevättalvella jaetussa kaavoituskatsauksessa ja on ollut vireillä jo jokusen vuoden. Eli pitäisi tulla luonnos kommentoitavaksi oletettavasti tämän vuoden puolella. Vaikuttaa vahvasti ratsastusjärjestöjen lobbaamalta. Toivotaan, että kaavassa huomioidaan muut osapuolet muutenkin kuin sopeutettavina toimijoina.
http://kartta.hel.fi/applications/hanke/showplan.aspx?map=yes&ID=Kslk%202009-0497
Asemakaavaluonnos ilmestynee aikanaan mm. tänne
(http://www.hel.fi/www/Helsinki/fi/asuminen-ja-ymparisto/kaavoitus/ajankohtaiset-suunnitelmat/)
Tank Driver
26.08.2015, 23.12
En saata odottaa Nassetädin tapaamista.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.