PDA

Näytä tavallinen näkymä : Genesis Bike

Brad
25.10.2013, 21.10
Minkälasia kokemuksia ko. pyöristä? Olen katsellut tuota Croix De Ferriä, briteistä pitää tilata vai saako Suomesta?
http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/multi-sport/croix-de-fer

nure
25.10.2013, 22.26
Kauniita teräsrunkoja, joskus CRC myi ainakin jotain malleja, Suomesta saanti epätodennäköistä... Hankinta silti kannattavaa!

IncBuff
25.10.2013, 22.29
Ei tietääkseni saa Suomesta. Ukbikedepot, evanscycles ja moni muu myy Suomeen.

sonnet
26.10.2013, 21.52
Ei kokemusta vaan kuolausta. Kun keväällä en saanut mielekkäästi mistään oranssista ja oikeankokoista 2012 Day One Alfinea Suomeen, niin piti ostaa Kona JTS korvikkeeksi. Se on kiva mutta jotain jäi hampaankoloon.

edu
27.10.2013, 15.08
Mulla on nyt vuoden verran ollut (oranssi, heh heh) Day One Alfine8 Disc. Tilasin bikedepotista ja maksu + toimitus toimivat moitteetta. Oli jopa mukaan tilaukseen otetut lokarit asennettu paikalleen, se vaati hieman aisojen taivuttelua levyjarrusatuloiden vuoksi.

Hyvä fillari kaikin puolin, työmatka-ajossa pääasiassa (~10 kilsaa päivässä) käytössä ja kesällä tuli muutama maantielenkkikin ajettua. Pieni miinus tuossa Alfinessa tulee siitä, että renkaanvaihto vaatii hieman enemmän työtä.
Kerran sain talvella takajarrun vaijerin jäähän niin, että se jäi lukkoon. Sulattelu lämpimässä ja hyvä voitelu piti lopputalven vaijerit kondiksessa. Tekispä joku hydraulisen jarrun kahvan tohon alfineen :)

Buzz
18.03.2014, 16.45
Olen nyt iskenyt silmäni tuohon Day One Disciin, mutta koko mietityttää. Minkäs kokoista arvon foorumistit suosittelevat n.177cm pitkälle ja persjalkaiselle kaverille?

Pate@
24.09.2019, 15.16
Edellinen kysyjä ei ilmeisesti koskaan saanut vastausta, joten minä kokeilen vuorostani.

Day One, L vaiko XL? Omat mitat ovat 188 / 87 ja pitkät käsivarret. XL koon pyörän vaakaputken pituus, 60cm, tuntuu aika hurjalta. Kivijalka suositteli L-kokoa ja testiajomahdollisuutta ei ole.