PDA

Näytä tavallinen näkymä : Uusi pyöräkauppa Keravalle



artzi2012
21.08.2013, 15.45
Keravalle avautuu http://www.cyclecenter.fi/ :)
osote muuten on santaniitynkatu 12 B 04250 Kerava pst....... Krisse avaa mestan 02.09.

JanneCoo
23.08.2013, 23.36
Kattos vaan. Sama osoite kun Lundbergillä. ;)
Mitäs johtopäätöksiä tästä vois vedellä?

Rajapaimen
24.08.2013, 08.45
Hienoa, hyvä Krisse

Markku Liitiä
24.08.2013, 17.53
Kattos vaan. Sama osoite kun Lundbergillä. ;)
Mitäs johtopäätöksiä tästä vois vedellä?Mystinen bugi, rivinvaihto ei toimi... Ei varmaan mitään johtopäätöksiä, paitsi että sijaitsevat samalla kadulla reilun sadan metrin päässä toisistaan. Lundbergin osoite on Santaniitynkatu 2 ja Cycle Centerin Santaniitynkatu 12. Muistakaas foorumille kirjoittavat Cycle Centerin työntekijät tms. sitten foorumin säännöt, etenkin mainostusta koskevat pykälät.

Risto Koivunen
24.08.2013, 18.53
Yli-luutija Liitiä voisi ehkä kanssa vähän muokata tuota otsikkoa informatiivisempaan suuntaan, tyyliin "Uusi pyöräkauppa Keravalan kauppalaan".

PS: voisiko joku avata kenestä Krissestä tässä mahdetaan puhua?

Markku Liitiä
26.08.2013, 09.21
Vai kauppalaan... Kun satun tietämään, avaan: Krisse on Kristian Alatalo, pitkän linjan pyöräkauppias/myyjä, entinen ja vetskuluokassa nykyinenkin kisakuski. Ollut töissä ainakin Velosportissa, Lundbergilla ja Cycle Centerissä ennestäänkin. Tuliko asiavirheitä?

ellmeri
26.08.2013, 09.34
Vai kauppalaan... Kun satun tietämään, avaan: Krisse on Kristian Alatalo, pitkän linjan pyöräkauppias/myyjä, entinen ja vetskuluokassa nykyinenkin kisakuski. Ollut töissä ainakin Velosportissa, Lundbergilla ja Cycle Centerissä ennestäänkin. Tuliko asiavirheitä?

Olikoha Bike-planetissa puhoksella itä-keskuksessa muistelen.

J.S
26.08.2013, 21.54
Onko Keravalla niin paljon ihmisiä, että kannattaa avata uusi pyöräliike toisen tietääkseni ihan hyvin menestyvän viereen? Kuhan mietin..

skela
27.08.2013, 08.07
Sanoisin, että alueelle kyllä mahtuu, ja ehkä liikkeet voivat kilpailla hieman eri asiakaskunnasta (maasto- tai maantiepyöräilyn harrastajat vs. arkipyöräilijät). Koska Kerava on pienellä alueella, kaikki on niin lähellä, että siellä pyöräillään paljon arkiajoa.

Olihan Keravan keskustassa pyöräliike, joka lopetti pari vuotta sitten, kun vuokrasopimus oli katkolla.
Kannattaa muistaa, että Kerava on lyhyen pyöräilymatkan päässä Järvenpäästä, Tuusulasta ja Itä-Vantaaltakin. Itä-Vantaalla tarjonta on melko vähäistä: Tikkurilassa Kunnon Pyörä, Rekolassa Cycles Eriksson ja Korsossa Keravalta muuttanut Jukka-Sport. Koivukylän Kari’s Bike lopetti joitakin vuosia sitten, samoin Tikkurilan Ajomies.

tunkkari
27.08.2013, 09.39
Tässä ihan lähellä on sellanen pieni kylä nimeltä Helsinki, josta ei kauhean pitkä matka ole Keravallekaan :) + muut kehyskunnat... Ja jos palvelu on hyvää, pyörätarjonta "mielenkiintoinen" ja riittävä, niin itse pyörää hannkkiessa olisin valmis ajelemaan ihan jopa Kirkkonummelta asti katsastamaan tilannetta.

JackOja
27.08.2013, 09.57
Onko Keravalla niin paljon ihmisiä, että kannattaa avata uusi pyöräliike toisen tietääkseni ihan hyvin menestyvän viereen? Kuhan mietin..

Mikä siinä vieressä on?

St0neyNut1
27.08.2013, 11.11
Mikä siinä vieressä on?

Lundberg.

Vähän epäilen kyllä tuota kannattavuutta, uusille pyöräliikkeille Keravalla. Kaikki muut tähän mennessä Keravalle tulleet pyöräliikkeet ovat joko muuttaneet muualle tai menneet konkurssiin. Itse asioinut Lundbergillä yläasteesta lähtien, eikä ole ollut moitittavaa. Tosin voisi tietysti käydä katsomassa tuota uuttakin paikkaa. Ainahan se on hyvä, että tulee kilpailua.

ellmeri
27.08.2013, 16.31
Lundberg.

Vähän epäilen kyllä tuota kannattavuutta, uusille pyöräliikkeille Keravalla. Kaikki muut tähän mennessä Keravalle tulleet pyöräliikkeet ovat joko muuttaneet muualle tai menneet konkurssiin. Itse asioinut Lundbergillä yläasteesta lähtien, eikä ole ollut moitittavaa. Tosin voisi tietysti käydä katsomassa tuota uuttakin paikkaa. Ainahan se on hyvä, että tulee kilpailua.

Krisu keskittyy varmaan kilpapyöriin eli ei taida meitä kiinostaa,kyllä niilläkin on kannattajansa.....ehkä.:rolleyes:

No ei muuta gu onnea yritykselle ja pitkää ikää.:cool:

artzi2012
01.09.2013, 00.02
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/252656-toinen-pyoraliike-keravan-jaakkolaan :) http://www.cyclecenter.fi/

artzi2012
02.09.2013, 22.06
Kävin moikkaamassa krisseä tänään! Mies tekee pyöräilyn eteen edelleen hienoa työtä....:) Valitettavasti eräs foorumin yli-innokas valvoja nimikkeen taakse kätkeytyvä Markku Liitiä ei anna arvostella foorumin kauppoja. On hyvin outoa kun hän hyökkää vain näiden minun kirjoitusteni kimppuun vaikken ole mitään tuotteita, hintoja tuonut esiin "yksilöinyt". Olisi kiva tietää mitä tällä liitäjällä on motiiveina. Katsottuani näitä tämän ketjun alla olevia keskusteluja/foorumin jäsenten fiilistelyjä hinnoista, palvelujen hinnoista, tarjouksista, ym. eipä tämän pojan editointeja paljoa niissä näy. Kerroppa meille kaikille mitkä sun motiivit on ja miksi annat muiden esittää hyvinkin voimakkaita mainoksia.... ON mennyt tossa hommassa joku nyt pahasti pieleen! tässä yks esimerkki;http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?16745-Salden tässä lisää;http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?24220-Alennusmyynnit/page81 löytyy garminia; polkupyörää hintoineen suomesta ja ym. mikä on kuule markku sun homman nimi?! Kuka syväkurkku sulle suoltaa noita tehtäviä joita yli-innokkaana toteutat.

grep
03.09.2013, 00.44
Huomasin lauantaina asiointimatkallani Lidlin nurkalla tämän uuden kaupan ja tulin hetken häirinneeksi liiketilan viimeistelytöitä jo ennen avajaisia.

Ymmärsin että punaisena lankana paremmat kilpa- ja sporttipyörät; speksaus, mitoitus ja hienosäätö prosessina hankinnan yhteydessä ihan kunnolla sopivaksi.

Juuri tällaista painotusta olen itse etsiskellytkin. Pari vähän sinne päin kokoista ja säädettyä keskinkertaista mankelia kotona ja käytössä jo onkin. Fillaroinnin koukuttaessa ja matkojen hiljalleen pidentyessä omia tuntemuksiakin on tullut erilaisia, pikkutarkempi bike fitting on kummasti alkanut kiinnostaa.

Omalta osaltani ehdottomasti jatkoon.

Markku Liitiä
03.09.2013, 09.45
artzi:

Minulla on aika vahva tunne, että sulla on olemassa Cycle Centeriin jonkinlainen kytkös. Olenko ihan väärässä? Et ainakaan ole Keravan Cycle Centerin tyytyväinen asiakas, kun aloit hehkuttaa kauppaa ennen kuin se edes oli avattu. Olemme näistä mainostusjutuista kurmoittaneet vuosien varrella esimerkiksi Ilosen Samua ja eräitä muitakin. Eräitä kauppiaita, jotka ovat nimimerkin takaa hehkuttaneet foorumilla oman firmansa tuotteita, on myös bannattu.

On eri asia, jos tavallinen tyytyväinen (tai tyytymätön) asiakas antaa palautetta pyöräkaupasta, jossa on asioinut.

Ei minulla ole mitään Keravan Cycle Centeriä vastaan. Olen tuntenut Alatalon Krissen noin 20 vuotta ja pidän häntä mukavana miehenä! Olen jopa ostanut hänen ensimmäisestä liikkeestään ihan omilla rahoillani teräsrunkoisen Kona Kilauean, olisiko ollut vuonna 1994.

Mitä mainitsemiisi syväkurkkuihin tulee, toimin kuin Jake ja Elwood aikoinaan: "I have a mission from God!"

Edit: Sen verran tuohon jumalalausekkeeseen voisi lisätä, että foorumin jäsenet ovat aika hanakoita ilmoittamaan viesteistä, joita pitävät sääntöjen vastaisina. Ilmoitusnamikka löytyy kunkin viestin vasemmasta alalaidasta, se kolmio siellä.

apatceh
03.09.2013, 10.58
Kävin eilen pyörähtämässä Lidli-reissulla cycle-centerissä. Alatalo nappasi heti ja alkoi jutustelee kovasti. Mukava mies. Ymmärsin, että pääpaino on maantiepyörissä, krossareissa ja fitness-pyörissä. Melkosen pienet tilat kyllä, mutta eiköhän sinne järkevällä asettelulla sovi paljon kamaa. Lisäksi hän mainosti itseään henkilökohtaisella myynnillä, eli säätää fillarit asiakkaan mukaan. Ja tyrkkäsi hän mulle lapun, jossa mainosti jotain fillarikoulua, jota pitää Peter Selinin kanssa. Jos vaan tuolla on hinnat kohillaan, niin sieltä vois jotain ostaakkin, ettei tarvi aina mennä Variston planettiin. Tsemppiä uudelle kaupalle, nämä laadukkaat lähikivijalkakaupat ovat aina tervetulleita :)

kuovipolku
03.09.2013, 13.02
Ja tyrkkäsi hän mulle lapun, jossa mainosti jotain fillarikoulua, jota pitää Peter Selinin kanssa.

FWIW: http://roadacademy.nimenhuuto.com/

acer
07.09.2013, 08.42
Kun satun tietämään, avaan: Krisse on Kristian Alatalo, pitkän linjan pyöräkauppias/myyjä, entinen ja vetskuluokassa nykyinenkin kisakuski. Ollut töissä ainakin Velosportissa, Lundbergilla ja Cycle Centerissä ennestäänkin

Pyörämaailman Topi Sukari.

Vorkki
26.07.2014, 18.54
Muutaman kerran olen Keravan Cycle Centerissä vieraillut ja positiivisena olen kokenut ennen kaikkea saamani palvelun. Toki haasteensa asettaa yhden miehen putiikille jos ovesta tulee sisään useampi asiakas kerrallaan. Pyöräkauppaa olen hieronut ja onnistunutkin. Joitakin tarvikkeitakin on jäänyt haaviin, mm kypärä, ajolasit, renkaita, sisureita, kiekot, jne. Toivon todella että palveluun keskittyvä uusi liike lähtee pyörimään, koska sellaiselle kivijalkakaupalle on tilausta. Mukava tuolla on ollut asioida ja varmasti tulee käytyä jatkossakin, vaikka lähempänä olisi monta muutakin pyöräliikettä, mm kaikki muut Cycle Centerin myymälät.