PDA

Näytä tavallinen näkymä : Koillis-Savo- Riistavesi alue

Tuomas Juntunen
31.07.2013, 21.37
Helou!

Onko riistavesi-Koillis-savo alueella maastopyöräilijöitä? Vai pitäneekö pakata fillari autoon ja puijolle tai neulamäkeen tulla. Itse olen ajanut täällä ja varsin mukavia reittejä muutamia mutta yhteislenkit ei huono idea olisi. Itekseen kun rymyää ja aina sattuu jotain kun vauhti kasvaa.... :cool:

Ilimotelkaapa!!

MTBVespa
01.08.2013, 04.42
Missäpäin tarkemmin ottaen olet maastopyöräillyt?

Tuomas Juntunen
01.08.2013, 10.06
Vaarun takamaastoissa joku ajaa motocrossi pyörällä ja siellä on mäkeä ja polkuja mukavasti. Sitten Riistavedeltä lähtevää kelkkauraa olen ajanut Pelonniemen atraimeen ja ajatelin siitä jatkaa vielä kortejoelle päin.. siitä jos jatkaisi niin vesistö pätkät noilla kelkkaurilla vaatii vauhtia enempi..

MTBVespa
01.08.2013, 11.09
Vaaru? Minkälaista baanaa toi Riistavesi-Pelonniemi väli on? Itse asun Jännevirralla. Vois joskus käydä ajelee siel päin. Käytiin kävellen Niittylahdessa oleva retkeilyreitti. Huomiona oli että se on pääosin maastopyöräiltävissä. Vastapäivään varmaan parempi.

Tuomas Juntunen
01.08.2013, 12.44
Vaarulla on harjua ja rinnettä. Kaavin tien toisella puolella riistaveden keskustan tuntumassa. Varsin mukavaa ajettavaa polkua. Ei älyttömän teknistä paljoa.

Riistavesi pelonniemi pätkä oli muutamasta kohtaa aika umpeen kasvanuttakin mutta pääosin monkkärillä ajettua polkua. Pidin kyllä kovasti. Pari oja paikkaa mistä ei päässyt.

Voin lähteä kyllä näyttämään noita reittejä.

Onko jännevirralla polkuja?

MTBVespa
01.08.2013, 13.04
Uuhimäki-Vuorela akselilla on. Paljonkin, eritysesti Vuorelassa. Paljonko arvioisit Vaarulla olevan kilometreissä ajettavaa polkua?

Tuomas Juntunen
01.08.2013, 14.14
Mun peruslenkii on ollut siinä 1h30 ja 13-16km. Jos pelkällä vaarulla pyörii niin 10km. Mutta vielä on monta paikkaa missä en ole käynyt.

Tuomas Juntunen
06.08.2013, 13.18
Voisin joku päivä Vuorelan polkuja tulla rymistelemään. Lähdetkö polkua avaamaan?

Tuomas Juntunen
26.04.2014, 21.11
Otetaanpa aihe uudelleen esille. Lähteekö joku mukaan. Vaarulta löytyy 20km polkua ja atraimeen ja takaisin 18km. Minä ajan jokaviikko. Ei haittaisi jos joku muukin lähtisi mukaan.

ja nuo vuorelan polut olis kiva. Rymytä!