Näytä tavallinen näkymä : FAT-Bike bmx ketju
mutanaama
18.07.2013, 21.50
Elikkäs tänne sellaiset viestit, missä käsitellään fattiä lähinnä bmx/dirt kikkailussa.
Tänään oli taas ilahduttava määrä raikkaassa kelissä ajelijoita kivikon pyöräkrossiparkissa. Ensikertalaisiakin muutama. Kuvia laitan jahka selvitän, mitä tapahtui kun kone kaatu. Fyysisesti, eikä nyt lue muistikortteja.
Juu, tuli saatua bmx kaste tänään, pienen pilvenreunan kastelemana ihan kirjaimellisesti. Mistä tähän saa ruudun kokoisen hymiön. Ens kerralla uudestaan.
HC on läskien Juha Föhr. Kiitokset kaikille, itsellä oli jotenkin arkaa tänään. Nyt on hyvä treenata kun liityin jäseneksi. Jos vaikka saisi vähän rohkeutta lisää siihen ekaan töyssyyn. Ja tokaan. Ja kolmanteen.
HC Andersen
18.07.2013, 22.48
Pieneltä pilvenreunalta lorahti kohtalaisesti vettä Kivikkoon, no ei ainakaan rata pölissyt. Hyviä killereitä sai tehtyä kanssakisaajille noissa vesilätäköissä *evil*. Huomautuksena on todettava että on hämmästyttävää kuinka paljon vettä mahtuu shimanon MT-91 kenkään, nyt flunssan ehkäisyyn hieman Jekkua. Kiitos kaikille, oli mukavaa... nähdään samoissa merkeissä kahden viikon kuluttua (ens viikolla pyöräkrossiparkki on suljettu)
mutanaama
18.07.2013, 22.54
Katoppa ku mutis räpsi kuvia.
https://plus.google.com/photos/105662871439366575720/albums/5902025591550448641?authkey=CIKg5Y7UzZSgEw
Täytyy sanoa että on teillä vähän mahdottoman siisti rata siellä, hieman paremman näkönen kö onkiniemessä.
HC Andersen
18.07.2013, 23.05
Päivän voiton salaisuutena oli: Olen ensimäisenä vesilätäköllä!:D
https://lh6.googleusercontent.com/-9eag7HvybzY/Ueg4aKhr0QI/AAAAAAAACZc/c7taP4WowcQ/w769-h577-no/P1070031.JPG
Täällähän on Bianchi Cup kuviakin (https://plus.google.com/photos/102216290254160295926/albums/5901537563205099841)...
Yep
Elä nyt Lauttis telo itteäs, kun tolleen riehut läskeillä.
Meitä senioreita ei Nokialla liikaa ole.....
Näyttää kuvissa mukavalta touhulta,
pitää varmaan käydä bmx kokeilemassa.
Täytyy vaan laittaa vakuutukset kuntoon ennen sitä......
Tuosta saa hyvin terävyyttä, sitähän tarvitaan Nokialla :) Nojakilla ei ehkä kuitenkaan kannata kokeilla.
Nuo Mutiksen kaatosateen aikana ottamat kuvat on päheitä. Mii laik.
Kuvat ovat hienoja. Samoin Hooseen uusi paita :)
mutanaama
19.07.2013, 00.04
Ja sitten, valokuvauksen Päivi räsänen esittää kokoillan elokuvan tiivistettynä.
Saattaapi ladata vielä hetken.
http://uholas.pp.fi/Jaettavat/fillari/bmx.wmv
HC Andersen
19.07.2013, 00.06
Jostain kumman syystä noi hillityn väriset paidat on aina ainoat jotka on halvennuksessa...
mutanaama
19.07.2013, 00.07
No nii´i, niitä jää varmaan toooosi vähän hyllyyn.
mutanaama
19.07.2013, 00.19
Aijuu, jos joku haluaa noista videoista alkuperäisen version niin pyytää vaan.
Kiitokset vielä testiajoista, kuume ei laskenut, se nousi.
Shimaani
19.07.2013, 06.52
Jaha,
onk täänyssisse naama virneessä paksukilla -topikki?:)
kolistelija
19.07.2013, 06.55
Jaha,
onk täänyssisse naama virneessä paksukilla -topikki?:)
Siis topikki jossa ei speksailla, kyräillä eikä jaeta gps-jälkiä?
Hiihei! Kunhan vielä pääsis radalle asti. Vielä olisi 7 tuntia töitä ennen lomaa, kolistelija on nyt vähän väsy...
Onks kellään gps-jälkeä Pyöräkrossiparkista?
On, mutten jaa! Vakoilisit ajolinjat kuiteskin :D
mutanaama
19.07.2013, 10.07
Lauttis veti kyllä hyvin ensikertalaiseks, tai sitten oot salaa reenannu ;)
Shimaani
19.07.2013, 16.57
Nonikkertokaanyjjo kuka sen viimesen sijan vei kun mää olin ei-paikalla?
mutanaama
19.07.2013, 17.06
Ei kukaan, kato vaik vidjeoista
Shimaani
19.07.2013, 17.59
Wau!
Siis viimeinen sija on pysyvästi mulle varattu?!?!
Woo - Hoo!
Oho.
Ja taas sataa
Muok:
Tuossa vidjossa touhu näyttää just niin päättömän hauskalta kuin miltä se tuntuu, nyt vaan lisää paksutteluväkeä viivalle:)
Oliko se niin ettei tänään ole FBMX:ää (rata suljettu)?
kolistelija
25.07.2013, 13.46
Viideosta kyllä näkee et jätkät kehittyny. Ei siinä kauaa mee radan kiertämisessä...
Ja joo, radalla on kai joku koulutusjuttu tän viikon.
HC Andersen
31.07.2013, 18.32
Huomenna pääsee taas radalle, Wo-Hoo!
Jokos arvon herrat ovat anoneet läskiBMX:ään SM-statuksen? Tai edes näytöslajina kisoissa.
Shimaani
31.07.2013, 18.52
^Liian vakavamielistä *pffht*
Uhkaavat (http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/details/20130801)huomiseksi lätäköi, Woo - Hoo!
Täältä myös hep huomiselle. Läskeillä on ihan muut SM:t mielessä. Pitääks tähän nyt laittaa, wooo-hooo...
Rickmaple
31.07.2013, 21.18
Minkälaisten kellon aikojen välissä on läskejä nähtävissä Kivikossa huomenna?
Huomenna kisoissa mukana! Kisat alkaa 18.30, harjoittelua sitä ennen.
Pitääkse kohta ostaa fbemaksi perhana... täytyy ehkä tulla kattomaan...
HC Andersen
31.07.2013, 22.05
Täältä myös hep huomiselle. Läskeillä on ihan muut SM:t mielessä. Pitääks tähän nyt laittaa, wooo-hooo...
Jotenkin verkkokalvoileni paloi edellisistä lausesista kuva Rob Halfordmaisesta nahkaiseen niittiajopukuun sonnustautuneesta läskipyöräilijästä, huutaen korkeelta ja kovaa WOO-HOO :o
HC Andersen
31.07.2013, 22.07
Ja jos on kypärä mukana niin läskejä pääsee myös halutessa testailemaan.
Rickmaple
31.07.2013, 22.24
Minä, minä, minä!!! Mut ehdin paikalle vasta joskus 19:30 aikaan. Kai siellä silloin vielä läskit liikkuu?
HC Andersen
31.07.2013, 22.32
Yleensä meidät heitetään sulkemisen aikaan niskaperseotteella ulos että henkilökunta pääsee kotiin. Eli ollaan vielä paikalla... 19.30
Hauskaa oli jälleen kerran ajella läskien perässä täpärillä.
Mites se "kcal per kalia" -kaava menikään? Montako kaliaa voi juua 2644 kcal kulutuksella?
HC Andersen
01.08.2013, 22.33
Kivasti oli väkeä taas viivalla, läskejä taisi olla enemmän kuin bemakseja:D. Koko kroppa on ihan täydellisen väsynyt.
Jee, oli hyvät kisat. Tänään en jäänyt viimeiseksi kuten Bianchi Cupissa kävi.
Shimaani
01.08.2013, 22.51
Positiostani en luavu.
....Montako kaliaa voi juua 2644 kcal kulutuksella? Tuo on sixpäkin paikka, tahtimittarin mukaan mää en saa juua ku neljä. Oli se vaan taas hupaa vaikka Mutis veikin sen pienen punaisen pois ettei kukaan vaan sais mtn typereitä ideoja mstn pikkupyöräämisestä...
mutanaama
01.08.2013, 22.55
Joo, aika finaalissa taas. Täytyy se kyllä sanoa, että aika jämäkkä tuo onnivanni on, erittäin positiivinen kokemus. Mun osalta kisavauhdin huiput jäi kauas viime kerrasta, ja tuo toka suora piti ajaa hyvin varovasti. Mut hyvää skabaa käytiin siitä huolimatta. Varmaankin jäi enemmän paukkuja seuraavaan suoraan.
Oli kyllä taas todella woo-hoo. Viikon paras päivä. Karnevaalitunnelmasta verkkokalvoille syöpyi läskiaalto alle 3 v sarjan kisaajille. Ensi viikko jää välistä, mutta seuraavaan treenaan sen ekan hyndan ettei anna liikaa etumatkaa...
Finaalissa oli tämän näköistä (http://lauttis.kuvat.fi/kuvat/Fillarikuvia/20130801+FBMX-0005-1.mov/_full.jpg) (70MB:n video) kuvattuna Fattyn in bike -kameralla. Kivaa oli, ja ensi kerralla uudestaan :)
HC Andersen
01.08.2013, 23.40
Hyvä video Lauttiksella, näkee hyvin nuo korkeus erot ja vauhdin.
Ajattelin, että ens kerralla vois laittaa kameran nopeimman läskin (kuka lieneekään) satulatolppaan kuvaamaan taaksepäin, sais kiritysilmeet ja taistelut paremmista sijoituksista kuviin mukaan.
kolistelija
02.08.2013, 10.26
Kuvista päätellen myös petjalalla on eksynyt liian vähän ilmaa renkaisiin, nyt sinnekin on kehittynyt heliumitasku:
https://plus.google.com/photos/109425595603996091947/albums/5907371294726584161
Mä myös luulen että kaksi sivustaseuraajaa alkaa kohta näyttämään aika vahvoja tarttuvan taudin oireita... ;)
HC Andersen
02.08.2013, 10.53
Hienoja kuvia, noita saa varmaan käyttää somessa.
kolistelija
02.08.2013, 10.57
Hienoja kuvia, noita saa varmaan käyttää somessa.
Hjoo, sama ku ennenkin. Niillä ei saa tehä rahaa ja kuvaajan voi mainita jos kokee että vesileima ei näy.
Komeita kuvia ja kliffa video. Pienellä reenaamisella ja vakavoitumisellahan toi repuusisakki:p näyttäs melkein urheilijoilta. Oltiin me taas komeita kaikki, mukaanluettuna pienipyöräisilläkin (lajiin kuuluvalla kalustolla??) ajavat. No hymyilkää nyt vähän älkääkä ujostelko.
kolistelija
02.08.2013, 12.35
Mutis tartti vähän työntöapua ekalla rundilla, muuten meni varsin hienosti:
http://www.youtube.com/watch?v=VKtDppqf4PQ
mutanaama
02.08.2013, 21.28
Joo, noi mäet on vähä vaikeita. Onneks on proletaareja.
Mä myös luulen että kaksi sivustaseuraajaa alkaa kohta näyttämään aika vahvoja tarttuvan taudin oireita... ;)
Hmm...Olin tuossa alkamassa katselemaan jotain 15 min. pitkää videoclippiä Vimeosta, kun emäntä käskytti saunaan...Ensimmäinen ajatus oli: "noo...mä voin saunan jälkeen käyttää tämänkin 15 min. läskipyörien katseluun netistä"...Siis mitä ..ddua...nykyinen pyöräkin vielä "työn alla"...!!!...:D
Edit: en siis todellakaan ole hommaamassa läskipyörää...kai???
Shimaani
02.08.2013, 22.54
Läskipöörä on vähän ku raadonkaasu - se vaan hiipii talouteen ja sit siitei eroon pääse.
Joo, noi mäet on vähä vaikeita. Onneks on proletaareja. Mutiksella on sentään helppoa kun sitä tarttee tuuppaa vaan ylämäkeen. Tuo Kolistelijan vidjo on kyllä taas ihan *piip* hyvä.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.png
Ei, tätä ei *piip* tehrä naama rutussa tahi muuten tosikkoina :p
mutanaama
03.08.2013, 02.12
.. en siis todellakaan ole hommaamassa läskipyörää...kai???
No et varmaan nii ole. Paskoja ja raskaita, hankalasti kääntyviä naurettavan näköisiä muotijuttuja. Tekee kilpakuskista kerralla kikattelevan pikkutytön. Et revi siitä-
^hassu mutanassu narraa taas... Läskikuskit on mainoksen uhreja eiku siis saavat menestyksekkäästi jujutettua uusiakin tuohon lankaan. Ihme sakkia kaikki tyynni, notkutaan munkkimyymälöissä ja jäätelökioskeilla *paheksuva sormenheristys* väittäen, että urheilu/ulkoilu/liikunta voi olla oikeastikin kivaa.
Oisin voinu uskoa viisaampia ja pilkkoa vanhan laitteen tarveaineiksi, mut halusin läskin toiseksi maastopyöräksi. Nyt omistan käytetyn läskin ja todella vähän käytetyn jäykkäperäfreeridejyrän.
Montako yötä muuten herra rickmaple:n jouluun on, aloin laskea torstai-iltana?
Rickmaple
03.08.2013, 13.40
Montako yötä muuten herra rickmaple:n jouluun on, aloin laskea torstai-iltana?
Ei tarvitse herroitella, mutta tasan niin monta kuin on öitä siihen kunnes suomeen saapuu ensimmäinen powder blue (jätskin) värinen Trek Farley. Sitä ennen pääsen testaamaan kyllä myös 24" BMXää jonain torstaina... Ja onneks niissä kuvissa ei muuten näkyny ku trikoomies rullaili bmx-radalla!!!
Onks tänään torstai? FatBMX päivä?
Shimaani
08.08.2013, 21.44
Juu,
ja Kivikossa hupaa riitti. Perän nosto väärässä paikkaa generoi kummaa kiliuntaa :-b
HC Andersen
08.08.2013, 22.30
^Nostit myös hyvin parilla pykälällä sijoitusta viime viikosta :D
Grandi66
08.08.2013, 22.34
Pitäsköhä tulla syksyllä kokeilee Krampuksella????
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2
HC Andersen
08.08.2013, 22.36
^Ehdottomasti.
Shimaani
09.08.2013, 22.28
Himmpulaatio.
Näyttää siltä että uiikkokisa (http://www.pyorakrossiparkki.fi/media/tiedostot/kummit/viikkokalenteriehdotus-1208-alkaen.pdf)on siirretty keskiviikolle.
*kalenteriarukkaa*
Grandi66
09.08.2013, 22.44
Kuis pitkään syksyä tuo bemaksi rata on auki, jos vaikka keskenviikon tulis Krampuksen kanssa etelään, jos vain majapaikan löytää.
Sent from my B1-A71 using Tapatalk 4
http://www.pyorakrossiparkki.fi/aukioloajat-ja-hinnat.html
ja siellä klikkaa "TÄÄLTÄ".
Jos kerran kaukaa tulee, niin kandee ottaa suojat ja racing-pyörä (lisäksi) samantien. Se on ratamaksuineen es-cortilla eli ass-etukortilla 19e, jos oikein räknäsin.
HC Andersen
12.08.2013, 12.40
Viikkokisat siirtynyt torstaista keskiviikolle, kellonajan pysyessä samana eli 18.30, ilmoittautua täytyy viimeistään 18.00.
HC Andersen
13.08.2013, 21.33
Mä leikin huomenna rouwan kanssa kotia, niin mä en pääse ulos.
Tämä yrittää tulla, ei ihan satavarmaa, mutta kuitenkin...
kolistelija
13.08.2013, 21.44
Näyttäis siltä että sataavarmasti, siloin en voi sanoa mitään satavarmasti.
Shimaani
13.08.2013, 21.51
Mä leikin huomenna rouwan kanssa kotia, niin mä en pääse ulos. Kyllähän ny jonkun pitää pomppia lätäköihin:cool: Kun ajetaan sateessa niin sit kastutaan, vähän ninku mettässä.:)
mutanaama
13.08.2013, 22.31
Juu, sateeseen
mutanaama
14.08.2013, 12.29
Pöh, siellähän sataa ihan tosissaan. Ei sillä, että olisin sokerista, mutta kun tuo rata on hiekasta, niin aattelin vaan omalta osalta säästää rataa myös tuleville kerroille. Eli jos vodaa tulee tähän malliin vielä neljältä, niin mää ainakin passaan.
En ehtinyt, vaikka vaimolta tuli lupa. Hukkaan meni sekin. Toisaalta Mutiksen perustelut oli ihan järkeenkäypiä, pysyypähän rata kunnossa. Yritän mennä pe- su välillä jonain päivänä reenaamaan, samaan voisi tietysti yhdistää muutakin ajoa. Seurankipeitä?
mutanaama
14.08.2013, 20.46
heh, kerrankin tekosyy.
Loistokeli. Ei satanut, ei ollut kuuma, tosin vain yksi lätäkkö, missä pomppia. Ja kun läskijoukon sokerinen eliitti oli poissa pääsi rauhassa hyppimään pöydillä, tai ainakin rullailemaan. Olis harmittanut, jos en olis lähtenyt. :D
mutanaama
14.08.2013, 21.34
No voi räkä, ja mä olen vain vääntänyt tarjouksia ja kiukutellut netissä.
HC Andersen
14.08.2013, 22.39
Mulla oli pätevä tekosyy, mutta kerkesin äsken käydä juoksuttamassa koiria paksupyörällä märässä metsässä.
Se on rata remontissa ens viikolla, ei ilmeisesti kisoja :(
Shimaani
16.08.2013, 20.32
Sillon varmaan jtn tekoa ässäm kisojen kaa ja meitin lafka tekee sen rempan.
muok: Radalle tulee uusi hipopäällyste joka sitoo sen pintakerroksen kii, Mutismontussahan näkyy vallan hyvin kuinka rata on kuluna.
Tänään bongattu pitkäpartainen FBMX-treenari kivikossa. Itsellä päivä kului viereisellä agikentällä kisoissa. Tulokset vähän samat täälläkin kuin BMX-radalla, vauhti ei riiitä...
mutanaama
18.08.2013, 20.29
Oi, sielläkin on mun välillisesti nimeämä paikka. Niinkuin kassipuro ja hanurikivi.
Shimaani
18.08.2013, 20.43
Setämiehet jättää jälkensä;)
Tänään bongattu pitkä partainen FBMX-treenari kivikossa... Vaikken olekkaan pitkä niin lähes üllättävää on että mtn ei saa tehrä salaa.:) Tänään oli mun vuoro pitää lippua näkyvillä ja nyt on jalat ja kroppa melko tyhjät.:cool: Ehkä mää vaan laskettelin innostuksissani liika monta alamäkeä siinä iltapäivän mittaan:o
Viikkokisat tällä viikolla perjantaina klo 18. Saa nähdä kerkiääkö kotiin ajoissa, että tuonne ehtisi.
HC Andersen
20.08.2013, 21.40
^Veit jalat suustani... olin juuri kirjoittamassa samaa.
mutanaama
20.08.2013, 22.08
Prkele, suattaapi olla että olen tuolloin autoton, eikä 30km siirtymä takasin innosta.
Haa, perjantai passaa, keskiviikko ei olisi onnistunut. Sinne siis.
Shimaani
20.08.2013, 23.05
Prkele, suattaapi olla että olen tuolloin autoton, eikä 30km siirtymä takasin innosta.Ei mullakaan ole ku paku.
HC Andersen
20.08.2013, 23.16
Prkele, suattaapi olla että olen tuolloin autoton, eikä 30km siirtymä takasin innosta.
Helvetin huono tekosyy, tulen hakemaan sut.
Pöh, ei olisi ke käynyt, mutta ei perjantaikaan. Vien kummitytön + omat kersat Lintsille.
Onkos sunnuntain sm-kisojen yhteydessä Läski BMX -mestaruustaisto?
Kivikkoon tännään
läskeillä männään.
Sotkeutuen (hmm, migä sse oikein oli, se on ihan tuossa mielessä minulla, eilen kaalisopan laitoin, hyvin oli lihat pehminny, ei oikein ees purra tarvinnu, imeksi vain lusikasta, ryystöksi sanovat...)
kaikkeen jännään.
Enpähän taida päivätöitäni vaihtaa proosalliseen julkilausumaan. Taitas loppuu leipä :D
mutanaama
23.08.2013, 13.43
Juu, elä ihmeessä irtisano itteesi nykyisestä duunista :D
kolistelija
23.08.2013, 14.17
Ajattelin kysellä josko skloddit tahtois ajaa potkuläskibemaksiskabaa. Eli ehkä tuun ehkä en...
Rata on kuulemma nopeessa kunnossa, lähtee useampi sekunti pois kierrosajasta uuden pintankäsittelyn takia. Niin ja ne nyppylät on jyrkempiä nyt, eli skarpisti sitten ekoilla kierroksilla, ettei pääse vahinko yllättämään.
HC Andersen
23.08.2013, 23.39
Onkos sunnuntain sm-kisojen yhteydessä Läski BMX -mestaruustaisto?
Sunnuntaille ei vissiin saatu omaa lähtöä, mutta tänään kisattiin tiukasti, kesti hieman aikaa että pääsi uudesta radasta jyvälle. Tänään ajettiin ainoastaan kelloa vastaan, mukana mm. cruisereiden MM-3, nuorten EM-1 sekä esim. itse Lehikoinen.
kolistelija
23.08.2013, 23.42
Hmm... GPS:n mukaan mulla oli kierrosajat 41-43 sekuntia. Virallinen timing 45 sekuntia.
Ei sillä ettäkö olisi nopealta tuntunut. Kolmas suora oli mun rytmitajulle ihan mahtoton. Aluksi liian kovaa, *tumps*, lopuksi ei ollut vauhtia.
HC Andersen
23.08.2013, 23.44
Mä olin lahjonut ajanottajat *cool*
Rata oli IMO parempi kuin aiempi. Ensimmäinen töyssy ei ollut yhtä paha, Mutiksen kuoppa oli madaltunut ja pakokauhua herättänyt kakkossuora paljon ajettavampi. Kolmonen oli vaikeampi, mutta kokonaisuutena homma oli kuin heinän tekemistä. Paljonko HC laittoi Lehikoista pataan?
HC Andersen
24.08.2013, 07.43
Mä otin Lehikoiselta pataan vähän reilu 4 sekuntia, ollen kokonaiskisassa 10.
Turun läskit lyllertää taas huomenna Kupittaan BMX-radalla klo 12.00 eteenpäin. Sinnevaan!
Kugelschreiber
25.08.2013, 15.52
Kiitokset kaikille seurasta, oli hauskaa. Yksin en olis lähtenyt yrittämään radan ekan tuplahyppyrin ylitystä hyppäämällä, mut muiden perässä kyllä :D
Ens kerralla varmaan otan vaihdepörän, saa vähän harvemman välityksen silmään kuin nyt käytössä olleen 32/19:n.
HC Andersen
26.08.2013, 21.10
Ajetaanko Suomen Turussa aina sunnuntaisin FatBMX cuppia? Voitais yrittää tulla täältä nykyisestä pääkaupungista joskus sinne vanhaan pääkaupunkiin kisailemaan.
Shimaani
26.08.2013, 21.21
Onko se Kivikon Hulluttelupäivä™ nyt sitten keskiviikko?
HC Andersen
26.08.2013, 21.40
On ja lisätään siihen perään muutama turhanpäiväinen sana jotta saadaan kymmenen merkkiä täyteen.
Tämä läski saapuu taas huomenna Kivikkoon, muita mukana?
Läskipyörää omistamattomana tulen huutelemaan vieraisiin topikkeihin. Turussa vois järjestää FatBMX talvikisat kun ja jos tulee lunta. Rata olis siihen ihan sopiva.
Shimaani
27.08.2013, 22.31
Kahteen edelliseen juu!
HC Andersen
27.08.2013, 22.54
Mä tulen kanssa huomenna. Tuo Turun talvikisa pidetään mielessä.
Tääki yrittää rymytä huomenna kilipailuihin ( <- jotku vuohieläinjuhlat?? justjust )
I wanna also kiss your Turku. Maine kasvaa niistä oudoista tarinoista, vaikka se tarkoittas ankean loskatalven räntärännikohkausta.
Miksi viikkokisat on vaan kerran viikossa :D Hauskaa oli taas, kiitos kaikille hyvistä kisailuista. Oliko niin, että vain hc käytti likaisia keinoja finaalissa ;)
mutanaama
28.08.2013, 22.19
Pärkkele kun mulla se vikan lähetyksen itsetekemä varaslähdön hyöty kutistui kikatteluun. Noh, maksimisykkeet tällä kertaa 184, että kaipa tuolla kaikkensa antoi. Kisojen jälkeen keksittiin kuinka manuaalilla mennään, mut vaikkei osattu, ei se harjotusta häirinnyt. Viime rundilta huiput kasvo uudella radalla opllen nyt 37km/h. Ero aikasempaan rataan on selkeä, nyt huiput tuli jo lähdössä, eikä tokan suoran alussa. Mut tänään jäi jotenki erityisen hyvä fiilisi muutaman uuden opitun asian takia. Kiitos muuten Heikille vinkeistä, niistä oli oikeasti apua.
Äijät petraa kuin siat juoksuaan - mielestäni ajoin paremmin kuin ikinä ja silti menestys jäi sangen vaatimattomaksi. Ei musta taida saada sprintteriä, mutta on se törkeän hauskaa. Pakko mennä salaa treenaamaan starttia. Kiitos kaikille.
Ai niin, se vitsi. Oikeasti se meni:
"Aika puskastahan se tuli", sanoi synnytyslääkäri pidellessään turkkilaisnaisen ennenaikaisesti syntynyttä lasta.
HC Andersen
28.08.2013, 22.21
Juu mä käytin psykoloogista häirintää petjalaa vastaan finaalissa. Mutta tosi hyvin jengi veti, erot on pienentynyt roimasti, varsinkin ekan patin kaikki on oppinut ajamaan tosi hyvin .
varsinkin ekan patin kaikki on oppinut ajamaan tosi hyvin .
Suolaa haavoihin. Tack.
mutanaama
28.08.2013, 22.30
No mut hei, alko se sultakin sujumaan. Ja ainiin juu, mä olin yhdessä lähdössä toinen. Eli siis lähes sankariainesta. Tosin seuraavalla rundilla varastin härskisti Shimun seiskapaikan, kun pikkasen meni kone tukkoon.
HC Andersen
28.08.2013, 22.46
Voitosta oli niin helppo taistella kun luvassa oli aivan tajunnan räjäyttävät palkinnot: mainetta ja kunniaa, SukuLaku sekä Pyöräkrossiparkin tarra. Se SukuLaku oli muuten todella tuore ja tosi pehmeä... *Slurps!*
Mut mä voitin mutiksen sykkeessä, mulla huiput 186. Vedin siis enemmän täysiä :D
mutanaama
28.08.2013, 23.02
No nii.. mutku.... siis mä tai jotain, ettäs tiedät.
Shimaani
28.08.2013, 23.02
Äijät petraa kuin siat juoksuaan ...... Jaa että vauhti senkun hidastuu?*grin* Pikku possuthan mennä viipottaa sataa ja tuhatta kun taas vanha karju ei viitti enää ees kävellä ripeästi. Tänään meni jo muutamaan kertaan se eka patti jarruttamati, seuraavaks pitää alkaa polkea siihen vauhtia. Ja opetella se porttilähtö.
Nimim.
A - haa
HC Andersen
28.08.2013, 23.32
Laitetaan vielä kuva palkintoseremoniasta ei-naamakirjalaisille.:cool:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1175717_710398445644111_1289764158_n.jpg
mutanaama
29.08.2013, 00.38
Nii, se vielä unehtu tuossa sanoa, että erehtymätön CS600 tarjosi ajosession kulutukseksi 1500 kcal. Kuskin paino/pituus, kunto, ikä ja sykejakauma huomioitu. Edellinen mittaus reilu 30km läskillä antoi noin 1200kcal, joten onhan tuo melkoista rääkkiä.
HC Andersen
03.09.2013, 20.54
Huomenna on taas Viikkokisapäivä™
Ja tää paska ei pääse kun joulukuuhun saakka on jokatoinen keksiviikko iltatöitä. Mun mielestä läskikisat pitää siirtää viikonlopulle, siellähän on iltaisin pimeää ja muutenkin kurjaa. Teillä on kuitenkin kivaa ja mulla kurjaa. Epistä.
Muistetaanko ottaa palkinnot mukaan?
HC Andersen
03.09.2013, 22.06
Kaikki ottaa mukaan jonkun pienen palkinnon, saadaan palkintonyyttärit :D ja kaikki on voittajia :cool:
Ja tää paska ei pääse kun joulukuuhun saakka on jokatoinen keksiviikko iltatöitä. Mun mielestä läskikisat pitää siirtää viikonlopulle, siellähän on iltaisin pimeää ja muutenkin kurjaa. Teillä on kuitenkin kivaa ja mulla kurjaa. Epistä.
Kannatan ajatusta siirrosta viikonloppuun. Mulla on seuraava ei-työ-keskiviikkoilta 25.12.
Shimaani
03.09.2013, 23.03
Jaaniijuu, se palkintonyytti. *läpsohtaan*
Kisahan ajetaan silloin kun se järjestetään ja paikalla ovat net kun pääsevät paikalle. Viime lauvantainakaan siellä ei olluna muita paksuttelijoita ku mä eikä olluna kisaakaan vaan kuulia hengailuilua psurttien välissä.
Tää joutuu kans passaamaan huomisen. Pikapekkanen iltavuorosta on turhan räikeästi läpinäkyvä. Höh.
No toivottavasti noi metsäpinkomisesta turvonneet polovet sais ees huilia.
HC Andersen
04.09.2013, 22.18
Tänään oli varsin tiukkaa vääntöä, totutut sijoitukset meni muutamaan kertaan uusiksi ja sitä joutu ihan oikeesti polkemaan täysii eikä voin enään hölläillä missään muuten oli ukkoa puskemassa ohi oikealta ja vasemmalta. Hyvä skaba! Ens kerralla mä otan kanssa palkintoja mukaan, nyt oli hieman hankalaa kun syndit oli juomarepussa ja siirtymän radalle ajoin fillarilla.
mutanaama
04.09.2013, 22.30
46:00' 47:89' 48:06' 49:08' 50:34' 56:54
viimeinen tulos oli paras N25 sarjassa, jonka poikkeuksellisesti ajoi viiskymppinen mies. Parta hämäsi.
Mä tästä videosta (http://lauttis.kuvat.fi/kuvat/Fillarikuvia/FBMX130904.m4v) kattelin, että oma aika olis ollut aika tasan 47 sekkaa, mutta menee mittaustarkkuuden piikkiin nuo erot. Jatkossa kannattaa sitten kaikkien yrittää pysyä mun perässä, niin pääsee kuviin mukaan :D
mutanaama
04.09.2013, 23.32
Luotetaan meidän ajanottajaan Heikkiin, jolle taas suuri kiitos.
HC Andersen
04.09.2013, 23.42
Tuosta Lauttiksen kuvaPERSpektiivistä meno oli melko vauhdikkaan näköistä, ei mikään ihme että sykkeet nousee, hiki virtaa sekä jalat hapottaa.
Shimaani
05.09.2013, 19.53
Juu, ei jaksanna edes träkständissä pysyä kauvaa ennen maaliviivaa. Sitä minkä porttilähdössä tumpeloidessa häviää ei ratakiekan aikana *piip* vaan saa kii.
t:
se N25 mestari;)
Viime lauvantainakaan siellä ei olluna muita paksuttelijoita ku mä eikä olluna kisaakaan vaan kuulia hengailuilua psurttien välissä.
Kuuli hengailu on se tärkein osio, mikä pitää opetella aivan ensimmäiseksi. Sujuu parhaiten bemaksipyörällä...
Huomenna su klo 12.00 läskibemaxia Kuppiksella. Ich komme, tule sinäkin.
Hengailun jälkeen metsäajoa vaikka par tuntia, jälkimmäinen voisi startata about kello 14. Hintelätkin tervetulleita
Shimaani
10.09.2013, 19.06
Pärskuta,
keksiviikon fäbämäx menee ohi -sektoriin kun joudun viemään vanhaarouvaa risteilylle. Klick (http://ep1.pinkbike.org/p4pb10084433/p4pb10084433.jpg)
(Dumpperilla kamaa Santahaminasta Melkkiin)
Täytyykin pistää rengaspaineet kohdilleen huomista kisaa varten. Kävin jo investoimassa palkintoonkin.
mutanaama
10.09.2013, 19.42
No katos keffeliä, näin se meni viikko nopeesti, kun oli mukavaa seuraa. Huominen sitten taas kestää..
;)
Tämäkin saapuu. Palkintoja en taida tarvita.
HC Andersen
10.09.2013, 22.19
Annan huomenna muille mahdollisuuden ja jätän tulematta.
Kiinostaisi tietää että onko Kupittaalla turussa ajoja tänä sunnuntaina? Kiinnostaisi päästä ajamaan rataa muittenkin kuin itseni kanssa.
-jere
No katos keffeliä, näin se meni viikko nopeesti, kun oli mukavaa seuraa. Huominen sitten taas kestää..
;)
Moneltas tää alkaisi? Jos vaikka uskaltaisin tulla katsomaan setien hurjastelua?
mutanaama
11.09.2013, 09.29
18:30, koitan muistaa muutamia kilkkeitä raahata mukaan.
Puihin meni, en pääse paikalle. Ttu.
HC:n antama tilaisuus käytetty hyväksi, joka lähdössä kahden parhaan joukossa :) Tällainen menestys ei varmaan tule toistumaan.
mutanaama
12.09.2013, 02.45
Jep, ei niin. Mä taisin voittaa jopa yhden lähdönkin, mutta hallitsin taas suvereenisti M40-luokkaa.
Huomenna su klo 12.00 läskibemaxia Kuppiksella. Ich komme, tule sinäkin.
Melko vaisua oli edustus länsirannikon laardibmx-treeneissä viime su. Nyt jännittää saadaanko viime viikon kävijäryntäys tuplattua. Sama aika, sama paikka.
ei meitä tänäänkään siellä kupittaalla montaa ollut :D
No ei, mutta osallistujamäärä sentään kolminkertaistettiin viikon takaisesta --> lisääkin väkeä mahtuisi mukaan. Ja aika mukavasti sun OnOne näytti lentävän hypyissä :)
On se muuten mystistä miten tällainen vanhakin havaitsee jonkinmoista kehitystä ajotekniikassa. Ensi kesänä läski liitää!
Kugelschreiber
15.09.2013, 19.31
^Olisin tullut mutta nukuin onneni ohi :( Mutta jos vaikka ensi viikolla taas :)
mutanaama
15.09.2013, 21.42
No ei, mutta osallistujamäärä sentään kolminkertaistettiin viikon takaisesta --> lisääkin väkeä mahtuisi mukaan. Ja aika mukavasti sun OnOne näytti lentävän hypyissä :)
On se muuten mystistä miten tällainen vanhakin havaitsee jonkinmoista kehitystä ajotekniikassa. Ensi kesänä läski liitää!
Jep ja kun se ajotekniikka paranee myös metsässä vähän kuin vahingossa.
HC Andersen
18.09.2013, 00.04
Luovutan huomisen voittoni jollekin muulle, joudun suorittamaan parisuhdepaksupyöräilyä.
mutanaama
18.09.2013, 00.47
Mää oon menossa taas nolaamaan itseeni, tosin tämänpäivänen maastolenkura saattaa huomenna tuntua hiukan jaloissa.
Ei pääse, työtä pitää tehdä. Jos seuraa löytyy olisin viikonloppuna kiinnostunut peemäksäilemään, toki samalla voisi pyöriä lähimaastoissakin.
Töitä, ei pääse. Mutiksen kertoimet nousussa.
Shimaani
18.09.2013, 18.20
2,5h sateessa pyöräilyä on tälle päivälle jo ihan tarpeeksi joten myös N25 sarjan pokaali menee uusjakoon
mutanaama
18.09.2013, 18.30
Jaa, enpä taida sitte määkään sinne yksin mennä riekkumaan
Turkulaisia läskejä ulkoilutetaan taas huomenna su Kupittaan BMX radalla klo 12 eteenpäin parin tunnin verran. Syyskelit näyttäisivät olevan kohdillaan, be there!
Riders ready? Ajattelin yrittää saada paikan lähdön eturivistä tänään. Muita tulossa?
Jos en itse ole töisssä, niin vaimo on. Paskalta näyttää, keskiviikko on Ahmalle surkea kisapäivä vuoden loppuun saakka.
mutanaama
25.09.2013, 12.50
Mä tuun 100% varmasti, ellei iske joku hätäkeikka päälle.
Kaippa tuonne raahaudutaan. Jalat on kyllä eilisen salareenin jälkeen aika tukossa. Fulfeissikin tuli eilen testattua kun poljin osui nollavauhdissa ekan kaarteen yläosassa asfalttiin ja tultiin sitten ryminällä alas :-)
Turkulaisia läskejä ulkoilutetaan taas huomenna su Kupittaan BMX radalla klo 12 eteenpäin parin tunnin verran. Syyskelit näyttäisivät olevan kohdillaan, be there!
Saako sinne tulla joskus kameran kanssa? Mulla kun on tuota kokemustakin vähän kovempien kuskien kuvaamisesta... :rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=9Rp4A-42jmU#t=8m45s
HC Andersen
25.09.2013, 18.47
Mulla on pätevä tekosyy joten multa jää tänään kisat ajamatta.
Shimaani
25.09.2013, 18.58
Ha Tsiu says no.
mutanaama
25.09.2013, 21.52
Opittiin tänään miten lähdetään ilman varaslähtöjä kun kompura on poissa pelistä. Siinä kuule klossit kolisi ja miinä viiletin jo viimeistä mutkaa kun muut vielä etsi lähtöportin alamäessä mihin ne jalat piti oikein laittaa. Säälistä annoin sitten noiden +50 ryhmän kuskien voittaa muut lähdöt. Mut sen verta oli nopeatempoisia nuo lähdöt, että oikeen alko vatsaa pistämää.
Ettet vaan ottanut varaslähtöä :D Miten muuten oli mahdollista, että ensimmäisen 10 sekunnin aikana jäätiin 20 sekuntia.
mutanaama
25.09.2013, 22.59
Nono, ei nyt takerruta pikkuseikkoihin :)
Juu. Hauskaa oli jälleen kerran. Eipä olekkaan pitkään aikaan maitohapottanut noin paljon.
Saako sinne tulla joskus kameran kanssa?
Saa toki, yleensä siellä ei vaan ole paljoa kuvattavaa kun Turun läskit tuntuvat hyljeksivän bmx ajelehtimista. Voisit tietty ihan itsekin tulla viivalle...? :)
mutanaama
30.09.2013, 00.26
Kun nyt kaikilla ei kuitenkaan ole naamakirjaa käytössä, niin lainaan sieltä kauden päätöskisan tekstit tänne:
BMX Helsinki Ry järjestää:
Pyöräkrossiparkin kauden päätöskilpailut 26.10.2013
ILMOITTAUTUMINEN Pyöräkrossiparkissa klo 13.00-14.00
Alle 18v. kuskit 5€...
Yli 18v. kuskit 10€
Lisäluokat 5€/kpl
Ilmoittautuminen ja maksu paikan päällä, käteinen, kortti tai liikuntaseteli käy
LUOKAT
Junioriluokat syntymävuoden mukaan
2005+ (Mini)
2001-2004 (Junior)
1998-2000 (Expert)
Aikuisten luokat
Cruiser 24" ei ikärajaa
Naiset 20" ja 24” - ei ikärajaa
Harraste 20" - yli 15v. kuskeille
Elite Miehet 20" - ei ikärajaa
Fatbike/MTB/harraste – ei ikärajaa
Ilmoittautuessa varmista oikea ja tasollesi sopiva luokka. Vanhemmat juniorit voivat valita luokkansa tason mukaan, viimeisen päätöksen kilpailijan luokasta tekee tuomaristo.
SÄÄNNÖT
Junioriluokissa normaali BMX-säännöstön mukainen varustus, luokissa hyväksytään tapauskohtaisesti muut kuin BMX-pyörät.
Aikuisten luokassa kypärä- ja hanskapakko.
Pyörissä oltava toimiva jarru, tapit yms. vaaralliset ja ylimääräiset osat poistettava. Selkeä numerolaatta oltava pyörässä ilmoittautuessa!
Jokainen vastaa itse sopivaksi katsomastaan vakuutusturvasta. Kilpailu on epävirallinen ja lisenssiä ei tarvita.
Kilpailun aikana normaalit BMX-lajisäännöt käytössä.
KILPAILUFORMAATTI
Kaikki kuljettajat ajavat vähintään 3 alkuerää, sekä yhden finaalin. Myös B-finaalit ajetaan.
Perheviesti: joukkueessa samaa sukua olevat aikuinen ja lapsi (alle 12 v) Yhteenlaskettu ikä oltava vähintään 35 vuotta. Aikuiset aloittavat lähtöportista normaalisti, ajavat yhden kierroksen maaliin asti ja jatkavat täyttä vauhtia lähtöpaikalle. Lähtöpaikalla odottava lapsi ajaa aikuisen merkistä myös yhden kierroksen ja mäen ylös lähtöpaikalle, ja lähettää matkaan aikuisen vielä yhdelle kierrokselle. Viestin maali on lähtömäen päällä
AIKATAULU
Ilmoittautuminen 13-14.00
Rata auki harjoittelua varten 14.00 alkaen
Kuljettajakokous 10min ennen kilpailun alkua.
Kisa alkaa viimeistään 16.00
Myöhästyneitä ei oteta mukaan aikataulusyistä!
Palkintojen jako klo 18.00, jaossa myös Suomen Cup –pokaalit!
MUUTA HUOMIOITAVAA
Makkaraa ja muuta herkkua, limsaa, TEHO Sportin tuotteita ym. hyvää.
Potkupyöräkisat n. klo 16.00 ja 17.00, kaikki palkitaan!
Tapahtuma on myös oivallinen tilaisuus ottaa mukaan käytöstä poistuvaa kalustoa & varusteita, infot kalustoon ja näytille. Myyjät ja ostajat - tulkaa kohtaamaan!
Pukuhuoneet löytyvät hiihtohallista
Parkkeeraus hiihtohallin parkkipaikalle
VATSA TÄYTEEN
Iltaruokailu klo 20 hienon BMX-kauden päätteeksi Cafe Pirittassa, Tokoinrannassa, os. Eläintarhantie 12, 00530 Helsinki (http://ursula.fi/piritta/ (http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fursula.fi%2Fpiritta%2F&h=nAQGFOooS&enc=AZMyK_fIV6FI81m707cgA8yUdRP4cmJQXnRwq85f4ccgNj OEeB4ZQwM5FTdXATqF-BM&s=1)) Sitova ennakkoilmoittautuminen info@pyorakrossiparkki.fi 21.10. mennessä. Buffet-pöytä ja oma kabinetti jos paikalla on yli 20 henkeä, muuten mennään a la cartella normi pöytävarauksella. Hinta n. 30 euroa/henkilö, maksu paikan päällä.
HC Andersen
30.09.2013, 00.51
Mulla ei ole keskiviikolle yhtään tekosyytä joten joutuu varmaankin tulemaan kisailemaan.
Neljä kuskia oli tänään lystiä pitämässä, yksi peräti väärällä nimellä :) Ens kerralla pitää jo ehkä ottaa ajovalot mukaan.
mutanaama
02.10.2013, 22.13
Kun muut huijas ja irrotteli ketjujen kanssa, niin mäkin olin välillä ikäryhmäni paras.
Onneksi oli niitä "ratarikko" huutelijoita niin pärjäsi...
HC Andersen
02.10.2013, 23.07
Se oli helppo luovuttaa kesken kun takaata kuului "ratarikko"
Onko tänään kisailua Kivikossa?
Mä olen ainakin sisäharrastuksissa vaihteeksi.
mutanaama
09.10.2013, 18.13
Tää pääs vasta himaan, tänään ei ehdi.
HC Andersen
09.10.2013, 18.25
Kastuin aamulla sen verran että ajokamat on edelleen märät, joten jään kotiin.
Ja mullakin muita menoja tänään. Siellähän olis kunkun paikka tarjolla.
mutanaama
09.10.2013, 19.22
Aaltoja täältä sinne voittajalle.
En mä sitten ilmoittautunutkaan kisaan kun läskejä ei näkynyt, pumppailin kuitenkin omaksi ilokseni radalla (vein silti varaamani palkinnon omaan jääkaappiin).
Sagin pienennys 40% ->35% auttoi selvästi, pääsi kakkossuoran läpi pumppaamalla kunhan otti kaarteesta vauhtia.
Ass saveri pitää muuten hassua ääntä kun ottaa kiinni takapyörään, ihan kuin olisi ollut vanhan ajan räpätin :-)
Onko tänään tulossa porukkaa kupittaalle läskeilemään?
HC Andersen
15.10.2013, 22.10
Olisin huomenna aivan pitelemätön radalla jos saapuisin paikalle, en viitsi nolata teitä muita mun hurjalla vauhdilla mikä mulla olisi, joten luovutan varman voiton jollekin muulle. Siis suomeksi sanottuna mä möin läskistä jarrut ja odotan sumujen saarilta uusia.
Shimaani
15.10.2013, 22.50
Laitetaan sit N25 sarjan palkintojakkarakin jakoon, on jtnkn veto vek.
Mulla on tekosyy, pitäis polkea 600 km siirtymää, että pääsis kisapaikalle, liikaa tasoitusta jopa multa.
Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
mutanaama
16.10.2013, 00.41
Ehdin päivällä ehkä hetkeksi ajelemaan, ilta menee töiden merkeissä.
Jaa HC kaipais muka jarruja jumpparadalle, haiskahtaa tekosyyltä.
Minä taas en tule todistamaan näkemyksiäni vieläkään vääräksi, polvien kuntoutuskuuri jatkuu vielä.
"jumppaa, taikka kuole. Taikka jumppaa, taikka jumppaa ja kuole..."
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=t_FpYsO1K6M
Kait mun sit pitää kapeenakkisella mennä ainakin katselemaan josko joku läski ilmestyisi.
HC Andersen
22.10.2013, 23.29
Mä en huomenna pääse ajamaan, läski palasina.
mutanaama
23.10.2013, 00.30
Pakkohan se on yrittää tuonne huomenna päästä. Nyt on tullu lorvittua liikaakin.
Minäkin yritän päästä paikalle.
Juu juu... radalle vaan.. käyn hakee litran palkintoa voittajalle...
mutanaama
23.10.2013, 20.56
Jee, hyvä me!! Paksupyörät voitti ylivoimaisesti kauden viimeisen viikkokisan. btw, parkkipaikalla tapahtuneen paksupyörän törkeän valorikkeen jälkeen paikalta poistunut autoilija häipyi näkymättömiin nopeasti takavalojen ollessa sammuksissa. :)
Jee. Mä olin kuudes paksupyöräluokan kisassa :-) Oli kyllä mahtava viikkokisa (ja koko kausi). btw, oliko se eka hyppyri mitä Marc neuvoi siinä finaalin jälkeen, en ehtinyt kuulla alusta asti.
^Joo, pitäisi kuulemma hypätä sen pöydän yli. Kovasti odotin, että mutis olisi näyttänyt malliksi, miten se käy. Heikin suoritus kisassa oli mahtava, kun ottaa huomioon, että osallistujia oli neljä :D Hauskaa oli koko kausi. Nyt ei tiedä, kumpaa odottaa enemmän lumen tuloa vai lumien sulamista. Molempi parempi varmaan. Talviläskibemaksi olis kova juttu.
Shimaani
23.10.2013, 21.46
Asiasta kukkaruukkuun - koska se täsmäisku Kupittaan pemaksiradalle toteutuu vai jääkö pelkäksi ajatelmaksi?
Mitä jos vaikka 16.11. Meillä on silloin iltakisat.
HC Andersen
23.10.2013, 22.48
^ Tuohan vois vaikka sopia...
Joo, voisi sopia tännekin
No ei kun sankoin joukoin sitten paikalle! :) Ja jos on lunta, niin paksupyörät ajavat ensin pari tuntia tauotta rataa ympäri, niin saadaan urat aikaiseksi...
mutanaama
24.10.2013, 00.04
Saakos sen jälkeen kuitenkin ajaa pari lämmittelykierrosta ennen kisaamista ;) Vauhti karkaa muuten liikaa.
mutanaama
24.10.2013, 20.05
TÄRKEÄ TIEDOTUS Elikkäs aikataulun muutos.BMX Helsinki Season Final @Pyöräkrossiparkki! (https://www.facebook.com/events/600820833293464/?ref=5)
sunnuntai kello 10:00
Jihuu!!! Larstaina en olis päässyt.
mutanaama
27.10.2013, 17.11
Fat-BMX-kausi ohitse, tämänpäiväisen KV-kilpailun voitti ylivoimaisesti HC, Lauttis tais ottaa finaalissa kakkospaikan ja Lateksi sijoittui kolmanneksi. Kiitos kaudesta ja jatketaan ens vuonna.
Kerkesin töistä juuri paikalle kun palkintojen jaot alkoivat. Oliko HC polkien liikkeellä? Sai sen verran palkintoja että auto olisi tarpeen.
kolistelija
27.10.2013, 17.58
Onnea Mestarille!
Mä olin kotona masentumassa kun tauti ei oikein ole irrottanut otettaan vielä. *nyyh*sniff*
Jee, kausi paketissa. Nyt ei auta kuin odottaa kevättä. Olikin tuo viimeinen lähtö sellainen taktiikka-ajo, piti hämätä Lateksia lähdössä luulemaan, että sillä ei ole kenkä polkimessa kiinni. Sitä se jäi sinne viivalle ihmettelemään.
mutanaama
27.10.2013, 19.07
JEAH! Reilu peli ei vetele.
HC Andersen
27.10.2013, 19.55
Oliko HC polkien liikkeellä? Sai sen verran palkintoja että auto olisi tarpeen.
Olin pakettiautolla liikkeellä kun osasin odottaa mieletöntä palkintovyöryä.
HC Andersen
27.10.2013, 19.58
Eihän kausi ole vielä ohi, meillähän on vielä Suomen Turun osakilpailu 16.11
Onnet mestarille ja anteeksi että vika oli tällä kertaa vika kun mää en ollut mukana.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/600359_10201463807991470_192049462_n.jpg
HC Andersen
10.11.2013, 22.54
Nostetaan aihetta hieman, kun kisa on jo ens lavvantaina :woo-hoo:
mutanaama
10.11.2013, 23.06
Aijoo, ens la ei käy.
Edelleen vakavassa harkinnassa.
mutanaama
11.11.2013, 00.47
http://uholas.pp.fi/Jaettavat/FatwetBMX.wmv Vesiestetreeniä
Onko Turussa lauantaina läskiluokkaa? Minä olisin lähdössä kisaamaan, jos se ajataan. Täällä (http://bmxracing.fi/iltakisat/) ei läskiluokasta puhuttu mitään. Mikähän mahtaa olla tilanne?
HC Andersen
13.11.2013, 21.44
Mä vielä vähän ehkäilen tuon lauantain suhteen.... tällä hetkellä se on enemmän ei kun joo.
Kyselin järjestäjiltä läskiluokasta. Se ajetaan, jos on osallistujia. Miten on åboriginaalit, läytyykö osallistujia? Tai muualta suomesta?
HC Andersen
15.11.2013, 13.18
Mulle selvisi että mä haluan lauantai iltapäivästä pestä ja vahata parkettilattian himassa, joten minkäs teet kun halut yllättävät.
Jos mä olen ainoa osallistuja niin voitto on todennäköinen. Eikö kukaan paikallinen haluaisi voittaa?
Mä olin täysin suvereeni. Ei ollut vastusta paikallisista, eikä muistakaan. Voittajafiilis, vaikka olisi ollut kiva, jos olisi tullut toinenkin osallistuja. Keli oli kyllä hieno, täysikuu ja lämmintä.
http://lauttis.kuvat.fi/kuvat/Fillarikuvia/tkufbmx.jpg/_full.jpg
Nyt kun alkaa olemaan taas ajankohtaista:
http://www.youtube.com/watch?v=nrKMWfI81C4
HC Andersen
09.04.2014, 23.26
Tosiaan... tässähän pääsee kohta radalle taas :)
Hahaa, mä maksoin jo jäsenmaksunkin. Ja tilasin seurapaidan. Eli kun oon taas hännillä niin teen sen tyylillä. Heti mukana kun kisat alkaa, näyttää töidenkin suhteen aikataulut hyviltä.
Hahaa, mä maksoin jo jäsenmaksunkin. Ja tilasin seurapaidan. Eli kun oon taas hännillä niin teen sen tyylillä. Heti mukana kun kisat alkaa, näyttää töidenkin suhteen aikataulut hyviltä.
Jäsenmaksu kanssa maksettu, paitaa en vielä hankkinut. Mulla taitaa ehkä luokka vaihtua kun tuli joku risteilijä hommattua.
Reflector
10.04.2014, 19.02
Kauden alkamista oottelen :) vois jopa välillä osallistua eikä vaan kuvata, vaikka noit kuvei tuli viime vuonna satoja, niin aina on se paras kuva vielä ottamatta
Koskas läskibemaksia ois tarkoitus ajella ensimmäisen kerran ja onko jotain vakipäivää ajateltu? Pitää aloittaa hyvissä ajoin keskustelut kotona, kun mielin tälle kaudelle mukaan ajelemaan.
Ei ollu paivämääriä vielä paremmin kuin: "Avaamme jälleen huhtikuussa." Ja heidän lukujärjestystä kun tihrustin, niin näyttäis olevan viikkokisat viime kesän malliin torstaisin klo 18:00.
Hintoja yms. http://www.pyorakrossiparkki.fi/aukioloajat-ja-hinnat.html
Viime kaudella oli yleensä porukkaa sen verran, että saatiin oma sarja viikkokisoihin. Lähtöportti/rata on mallattu kahdeksalle hörhölle ja myöskään kovin vajaita eivät tykänny lähettää, eli jos kolme-neljä paksua, niin ne tuppasivat löytymään täytteenä jostain muusta lähdöstä.
HC Andersen
22.04.2014, 21.03
24.4 avautuu Pyöräkrossiparkki, pitäisikö ekat kisat pitää torstaina 8.5 (jos viikkokisat on edelleen torstaisin)
Mikä jottei jo huomenna? Vai onko se varattu salaa harjoitteleville :)
HC Andersen
23.04.2014, 12.33
Mulla on ainakin metsäpyöräilypäivä emännän ja koirien kanssa.... Lahjattomathan voi mennä salaa reenaamaan :)
^^ nyt ei ole sitten eksjyyssiä olla poissa
Eipä radalla paljoa porukkaa ollut. Lauttis paksuilla renkailla liikkeellä ja mä 1,75" kapeilla nakeilla olevalla risteilijällä.
Olisko muita "oikeita" bmx ajajia ollut liikkeellä vain 3-4 kpl.
Lehikoinenkin bongattiin kun tuli n. 15 kurssilaisen kanssa "ohimennen" radalle täpäreillä ajamaan, jatkoivat sitten metsään.
Tästä se kausi alkaa...
Ahmanpoikanen oli eilen ekaa kertaa bmx- kerhossa ja voi sitä juttujen määrää session jälkeen. Koko perheelle selvennettiin kuinka isosti ja kovaa sitä tuli ajettua. Oli välillä melkoista häröpalloa radalla, mutta ihmeeksi yhtään oikeaa kolaria ei tainnut tulla. Itselläkin oli läski mukana, mutta enemmän tuli seurattua jälkikasvua kuin ajettua. Mutta pari "punppua" tuli kokeiltua ja olihan se kivaa. Ensi viikolla uudestaan.
Toukokuun torstai iltoihin iski työnakki, joten viikkokisaa itse pääsen vasta kesäkuussa. Käyn salaa reenaamassa.
Komeet oli ne sun valkoset läskirenkaat kun eilen pikaisesti nähtiin.
Onko kukaan tulossa huomenna ilmeisen sateiseen viikkokisaan?
Mulla on jäänyt treenit väliin kun parantelen vielä pikkusormea, mutta voin teidän iloksi tulla kannustamaan teitä.
Reflector
07.05.2014, 20.16
Jos ei ihan kaatamalla sada ettei kamera kokonaan kastuis ja meniöitä on, saatan kuvaamaan tulla.
HC Andersen
07.05.2014, 20.49
Mä taidan käyttää tässä vaiheessa "olen sokerista" kortin.
Minä verhoudun "mulla huomenna iltavuoro" -kaapuun. Pehmitin päivemmällä myös luontoani sekalaisessa maastossa Kangasalla melkein viidenkymmenen kilsan verran. Piti sisällään myös enskamopopaanaa, eli harjoittelu oli jopa lajinomaista (vaikkei räjähtävää).
mutanaama
07.05.2014, 21.43
Tää arpoo, nytkin lopettelin työt että saa tehtyä veroilmoituksen loppuun.
Reflector
07.05.2014, 22.32
Pyöräkrossiparkki onkin ilmeisesti sään vuoksi huomenna kiinni. Paree olla sitten oikein tosi kökkökeliä...
HC Andersen
07.05.2014, 22.45
Mä vedän sitten takas tuon "olen sokerista" kortin käytön myöhempää käyttöä varten.
Mulla olisi ollut tekosyy.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.