PDA

Näytä tavallinen näkymä : Deesport (Helsinki)

phebis
16.04.2012, 11.59
Meikäläisen "Vakiokauppa" avas näköjään nettikaupankin. Näin lähellä asuvalle toimitustapa "nouto" pelittää hyvin.. tuli tekstarilla tieto, kun kamat (pakka ja ketjut) oli noudettavissa. Hinnatkin minusta ihan kohdallaan ja toimitusaika (pari päivää) aivan loistava.

Huolloissa tuntuu kyllä olevan pirullista ruuhkaa... (mikä ei ihme tähän aikaan vuodesta)

Olen kauppiaalta kysynyt jotain listojen ulkopuolistakin tavaraa (mm parit Mavicin vaatteet ostanu viime vuonna) ja useimmiten on aina onnistunu.

Nimim. suositaan välillä suomalaista..

JackOja
16.04.2012, 12.04
https://deesport.fi/

...olenkin tuosta joskus ohi kulkiessani miettinyt onkohan tuo vakavasti otettava putiikki. Pitänee siis pitää mielessä tuokin.

pettier
16.04.2012, 17.24
Löysin kaupan itse uudestaan vasta viimesyksynä, sen jälkeen olen muutaman kerran käynnyt hakemassa varaosia tai teroittamassa luistimia. Silloin kun liike sijaitsi edellisessä osoitteessa (Pakilantiellä) tuli sielä useasti. Täytyypä mennä tutustumaan nettikauppaan.

Zeipii
16.04.2012, 17.42
Ite käyn tossa usein työmatkalla hakemassa pikkusälää ja huollatan pyörät myös. Kun käytän säännöllisesti ja kauppias auttelee pikkujuttejen kanssa, kun työmatkalla poikkeilee. Asiallinen palvelu ja ok hinnat.

timoe
17.04.2012, 02.16
pakko kehua myös...ostin nettikaupasta sinkulan ja ihmettelin miksi ylempi ohjainlaakeri vain lonksuu vaikka tein mitä. Vein Laurille ja tutkittuaan asian totesi että emäputken ylä- ja alapää eivät olleet samassa tasossa. Korjasi vian ja taas pelitti. Ikinä en olisi tuota itse osannut epäillä :-

maantienässä
17.04.2012, 09.05
jos vielä saisivat nuo nettisivut toimimaan oikein, niin pääsis vertailemaan hintoja

mni
17.04.2012, 10.12
jos vielä saisivat nuo nettisivut toimimaan oikein, niin pääsis vertailemaan hintoja
Klikkaa sivun ylälaidasta "store" (https://deesport.fi/shop.php).

maantienässä
17.04.2012, 11.15
pääsen kyllä sivuille, mutta kuvat jäävät osaksi tuon keltaisen "tekstipalkin" alle . eivätkä alasivujen tekstit näy kunnolla

VanhaPate
17.04.2012, 17.25
Macin Safarilla toimii ihan hyvin noi sivut.

phebis
17.04.2012, 17.35
Munkin oli pakko viel kokeilla: oman koneen Chrome ja Firefox sekä duunin IE toimii moitteettomasti...

timoe
09.05.2012, 12.58
Nyt tuli kokeiltua , ostin nettikaupasta marathon racer renkaat myöhään eilen illalla ja nyt alle 1 vrk tuli viesti kännykkään, noudettavissa liikkeestä...ainut ongelma oli että ei pelittänyt ilman toimitusosoite kohdan täyttämistä vaikka oli nouto liikkeestä...(eivät olleet valmiiksi liikkeessä, sillä kävin niitä sieltä eilen kysymässä)

IoD
12.05.2012, 20.45
Etsin 10-rataspakkoja sieltä sun täältä, lähinnä saksalaisista nettikaupoista. Oikein alko huvittaa, kun yksi halvimmista vaihtoehdoista löyty Maunulasta, 2km päästä kotoa. Tänään kävin hakemassa kaksi pakkaa ja D-A -ketjut, tosi kätevää.

Pattaya68
01.06.2012, 18.37
Kävin ensimmäistä kertaa asioimassa kyseisessä liikkeessä ja jäi positiivinen fiilis. Palvelu oli lämminhenkistä ja asiakaslähtöistä. Tulen varmasti asioimaan uudestaan Deesportissa.

JMJP
05.06.2012, 21.45
Deesportin nettiputiikin koeponnistus:
Tilaus sisään 15min sitten lokasuojista hintaan 42,8€ +pk6€ (CRC:llä samat kamat 44,82€). Tuolla erotuksella kannatan kotimaista. Jos kamat kotona tällä viikolla, kannatan vastedeskin.

phebis
03.07.2012, 14.29
Eilen kävin ihan paikan päällä ostamassa työmatkakäyttöön M520 polkimet ja MT23 kengät... hyvällä paketthinnalla mun mielestä lähti...75€ yhteensä.
Alkaa vakiasiakkuus hiljalleen "kannattamaan" :D

Cyklooppi
14.09.2012, 14.12
Lähellä oli tilaus ulkomaan nettikaupasta, kun kivijalkaliikkeillä on tällä hetkellä nihkeästi kiekkoja tarjolla. Eilen tuli kotimatkalla haettua Deesport:sta Aksiumit erittäin kilpailukykyiseen 199 €:n hintaan. Aina on ilo asioida hyvin palvelevassa kivijalkakaupassa, kun tarvittavan saa heti mukaan kotiin hypisteltäväksi.

Illi25
04.07.2013, 15.09
Meikäläisen "Vakiokauppa" avas näköjään nettikaupankin. Näin lähellä asuvalle toimitustapa "nouto" pelittää hyvin.. tuli tekstarilla tieto, kun kamat (pakka ja ketjut) oli noudettavissa. Hinnatkin minusta ihan kohdallaan ja toimitusaika (pari päivää) aivan loistava.

Huolloissa tuntuu kyllä olevan pirullista ruuhkaa... (mikä ei ihme tähän aikaan vuodesta)

Olen kauppiaalta kysynyt jotain listojen ulkopuolistakin tavaraa (mm parit Mavicin vaatteet ostanu viime vuonna) ja useimmiten on aina onnistunu.

Nimim. suositaan välillä suomalaista..

Järvinen
05.03.2014, 20.21
Osui silmään verkkokauppaa selatessa, Deesportista Dura-Ace kiekot ihan kohtuulliseen hintaan:

https://deesport.fi/shop.php?cat_method=AND&c_5=5

Eikä taida tuo RS80:n olla sekään pahan hintainen?

slow
05.03.2014, 21.19
Itsellänikin tämä on päivittäisen matkan varrella ja tulee kannatettua aina kun on mahdollista. Palvelussa ei moitteen sijaa, ja valikoimakin on yllättävän hyvä tuon kokoiseksi myymäläksi. Tilaamalla on löytynyt jos ei hyllyssä ole. Suosittelen.

joni33
25.03.2014, 17.39
Tuli tänään käytyä ostamassa polkimet kyseisestä liikkeestä. Palvelemaan tultiin heti ja palvelu oli ystävällistä. Tuolla tulee varmasti käytyä jatkossakin. Vielä kun olisi pyörä johon asentaisin nuo polkimet.

slow
04.04.2014, 11.37
Taas löytyi muutama päivä sitten pikkukilkkeitä pikaiseen tarpeeseen. Arvostan suuresti kotimatkan varrella sijaitsevaa palvelevaa kivijalkamyymälää.

Schwalben Airmax Pro-rengaspainemittarin hintakin lienee lyömätön kun alle kympillä saa.

Human Traffic
04.04.2014, 12.00
Mäkin diggaan! Mulla kanssa työmatkan varrella plus että asun hyvin lähellä. Käyn silloin tällöin aina jotain pikkusälää ostamassa ja aina saannut todella hyvää palvelua. Vaikka siis ostokseni yleensä maksavat alle 20€ niin silti palvelu on ystävällistä ja kärsivällistä. Aina minua on palvellut sama mies ja uskoisin, että hän on myös omistaja. Hieno mies!

slow
04.04.2014, 15.52
Aina minua on palvellut sama mies ja uskoisin, että hän on myös omistaja. Hieno mies!

Juu, Lauri on puljun omistaja. Mies paikallaan.

Veivaaja
07.04.2014, 14.23
Joo, Lauri Snell on omistaja. Sattui mukavasti, kun muutin Maunulaan, niin hän avasi liikkeensä. Osaava, joten jos tulee jotain teknisempää, käännyn hänen puoleensa. Voin vain suositella.

Human Traffic
29.07.2014, 21.33
Nostetaanpas oman kylän liikettä ylöspäin! Sain taas niin ystävällistä palvelua, kun liikkeessä pistäydyin tekemässä muutamia pieniä hankintoja. Tänne liikkeeseen on vaan yksinkertaisesti ilo mennä! Se on jotain se.

conard
30.07.2014, 11.22
Täytyy antaa myös oma puoltava ääni Deesportille. Tässä on sellainen liike, johon pyöristä mitään ymmärtämätönkin voi hyvillä mielin viedä konkelinsa huoltoon ilman, että tarvitsee pelätä, että korjataan tarpeetonta tai laskutetaan muuten jotain kusetus mielessä. Palvelu on erittäin mukavaa ja samalla asiantuntevaa. Itse muutin herttoniemenrantaan, mutta silti täytyy kiikuttaa tsygä tonne, kun ei viitti pelata kaiken maailman viraabelikorjaamojen kanssa.

slow
08.09.2014, 13.37
Olin vähällä tilata ulkomaan kaupasta ketjuraipan vaan tuumin kysyä ensin paikallisesta. Park Toolin SR-1 tarttui mukaan kokonaisedulliseen € 19,90 hintaan.
Ja palvelustakin tuli hyvä mieli. Arvostan.

phebis
27.09.2014, 15.29
Pisti silmään Deesportin sivulla syysale:
"La 11.10 Klo 9.00-14.00Myymme kaikki kauden 2013-2014 hiihtovarusteet poistohinnoin.
Monot alkaen 20 euroa, kaikki sukset vähintään -50% + paljon sauvoja voiteita ym..Pyöräilytarvikkeissa poistokorit. kaikki yksittäiskappaleet ulosheittohintaan."https://deesport.fi/?pid=277

WiTo
02.10.2014, 18.22
Käytin tämän liikeen huoltopalvelua kaksi viikkoa sitten - piti asentaa uudet laakerit. Kahdessa päivässä oli jo valmista ja jälki oli erinomaista. Voin suositella!

Rusakko111
02.10.2014, 20.29
Cyclocrossista meni vaihdevaijeri, ja tynkä jäi kahvan sisään. Itä- Helsingin Pyörähuollon mukaan se on mahdoton sieltä onkia esiin,pitää ostaa kokonaan uusi kahva (siinä myös vaihtaja). Deesportin kaverin mukaan se on aivan hyvin sieltä ongittavissa ja uusi vaijeri maksoi 8 euroa+työ 18 e (säästö noin satku).

TODELLA HYVÄÄ JA YSTÄVÄLLISTÄ PALVELUA, aion käyttää ko. liikettä vastedes aina.

nikobiker
11.10.2016, 20.00
DeeSport lopettaa toimintansa :/

http://deesport.fi/?pid=1