PDA

Näytä tavallinen näkymä : Women only -lenkit Itä-Helsingistä

Polla
31.03.2012, 17.55
Noniin, tässä tämä mitä jo puhuttiin tuolla tammaravi ketjussa, sana on vapaa!

(Jos joku mode lukee tätä ni vois varmaan korjata tuon typottamani pienen h-kirjaimen isoksi, tack tack!)

Rituli
31.03.2012, 20.35
Lenkkiseuraksi huomenna Mustavuoresta, jos sää on suosiollinen?

Polla
31.03.2012, 21.05
Lenkkiseuraksi huomenna Mustavuoresta, jos sää on suosiollinen?

Ehdin jo sanoa lähteväni tuolta Viikistä lenkille, pöh.

Onko tää nyt se the parkkipaikka?

http://maps.google.fi/maps?q=60.236836,25.13691&hl=fi&sll=60.268854,25.296793&sspn=0.029498,0.104628&t=m&z=16

Ensi viikolla vois ajella immerbyntietä? Sä varmaan tiedät muitakin hyviä reittejä kanssa tonneittain :D

Rituli
31.03.2012, 21.23
Juuri tuo parkkis Itäväylän varressa on kyseessä.

noh en tonneittain, mutta muutamia. Lisää voidaan keksiä ja suunnitella millaist lenkkii ajettais, kun porukka kasassa ;)

Polla
31.03.2012, 21.31
Eiköhän tänne porukka kohta eksy speksaamaan.

Mulle käy parhaiten ensi viikolla tiistai ja torstai lenkkeilyyn jos lähtö on siinä 18 pintaan.

Matsuma
31.03.2012, 22.08
Noniin, tässä tämä mitä jo puhuttiin tuolla tammaravi ketjussa, sana on vapaa!

(Jos joku mode lukee tätä ni vois varmaan korjata tuon typottamani pienen h-kirjaimen isoksi, tack tack!)

Hienoa! Nimikin on sopiva :D
Mä en ole edes vielä ulkoiluttanut mun maantiefillaria. Joko siellä voi ajaa sileillä gummeilla?

Polla
31.03.2012, 22.28
Mä oon nyt ajanut 190 km crossarilla jossa on 23 mm Durano S renkaat. Eivät ole puhjenneet vaikka oon ihan rohkeesti rouskutellu meneen sepelillä. Mä painan about 65 kg joten oletettavasti paino, tuuri tai planeettojen asento tms. on ratkaisevassa asemassa ton puhkeemiseen kanssa.

Kuraa on niin paljon että maantiepeli viettää vielä talvihorrosta joten crossari on se weapon of choise itselläni.

Rituli
31.03.2012, 23.04
Cyclolla mie ajelen, ei ole vielä kesä. Nastat on jo narikassa, mutta nappulat alla. Maantiepyörä saa odottaa lämpimänpää ajankohtaa.

Polla
01.04.2012, 13.21
Joo, enhän mä ajaksanut roikkua kuin 23 kilsaa tuol viikin lenkillä, ihan hyvin olis voinut kattoo kristallipallosta etttä ei kansi lähteä :D

Tosiaan mun kunto on mallia vastatuuleen kulkee huonosti, myötäseen kivasti ja mäki ei nouse :D Että ajeltaisko tiistaina? Mitä rauhallisempaa sitä parempaa mulle.

Rituli
01.04.2012, 13.44
Tiistaina vois ajaa, säävarauksella. Leinkin pituus? Lähtö Mustavuoren parkkikselta klo 17:30?

Tänään kävin sitten ajamassa miesporukan mukana, kun täältä ei ketään ilmoittautunut seurakseni.

Polla
01.04.2012, 14.33
17.30 sopii hyvin, miten olis joku 35-40 kilsaa?

Toivottavasti sulla oli vähän parempi lenkki kun mulla :D

Rituli
01.04.2012, 16.26
Lenkkini oli onnistunut. Oli mäkinen reitti, mutta hengissä selvisin, kasvattaa luonnetta ;) Täällä idässä "kaveria ei jätetä".

Vauhdit tuleville lenkeille tietenkin sovitellaan lähtijöiden mukaan kuten myös reitit.

Polla
01.04.2012, 16.44
hyvä hyvä, katsotaan huomenna tai tiistaina päivällä miltä keli näyttää :)

Polla
02.04.2012, 13.44
Aika heikolta näyttää huominen :/ Nastoilla ei oikein kiinnosta ajaa pitkää lenkkiä kun siirtymääkin tulee kohtuullisesti. Jospa sit torstaina?

Rituli
02.04.2012, 15.28
Ajaminen loskalla ja sateella ei kiinnosta, olen sokerista :o. Ajaminen pitää olla mukavaa :D.

Lähden reissuun, mutta suunnitelmissa olis olla jo kotosalla perjantaina. Viikolopulle näytästäisi (vielä nyt) ennustavan kohtuu hyvää ajokeliä. Vois ajaa vaikka pidemmän lenkin JOS sää olis suosiollinen ja vauti sopiva.

Rituli
02.04.2012, 19.31
Mustavuoren parkkipaikka:
(http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60.237031,25.136032&spn=0,359.980452&z=16&layer=c&cbll=60.237184,25.136138&panoid=-gps3s9n9poVn71AK4Cj9g&cbp=12,138.36,,1,8.26)
http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60.237031,25.136032&spn=0,359.980452&z=16&layer=c&cbll=60.237184,25.136138&panoid=-gps3s9n9poVn71AK4Cj9g&cbp=12,138.36,,1,8.26

Polla
04.04.2012, 12.07
Itse pystyn ajamaan lenkkiä perjantaina ja sunnuntaina. Toivottavasti ei tule lisää snögää!

Rituli
05.04.2012, 07.14
Reissusta palaan pääkirkolle vasta huomen illalla, joten ajaminen jää. Ja toivottavasti sitä lunta ei tule lisää.

Fmi:n tämän aamun ennuste sunnuntaille lupailee hyvää ajokeliä :)

Nyt leidit mukaan!!

Polla
07.04.2012, 15.34
Huomenna lenkille? Anyone?

Rituli
07.04.2012, 16.04
Mustavuori huomenna klo 1100 (1030 tai 1000) aamulle ennuste pikkupakkanen

Miten olisi reitti Immersby - Nikkilä - Kuninkaamäki = n 50 km? Vauhti: meille sopiva :D

Maanantaillekin ennustettu kivaa ilmaa... :)

Polla
07.04.2012, 20.20
Mustavuori huomenna klo 1100 (1030 tai 1000) aamulle ennuste pikkupakkanen

Miten olisi reitti Immersby - Nikkilä - Kuninkaamäki = n 50 km? Vauhti: meille sopiva :D

Maanantaillekin ennustettu kivaa ilmaa... :)

Kuulostaa erinomaiselta ja mä voisin ilmestyä parkkikselle klo 11.00!

Maanantaina en ole stadissa :(

Rituli
10.04.2012, 17.39
Kiitos Pollalle lenkkiseurasta :D

Tuulensuunta & voimakkuus muutti reittisuunnitelmaa sen verran, että reitti ajettiin toisessa järjestyksessä.

Polla
11.04.2012, 09.27
Kiitos itsellesi! Ajettiin yhdessä tosi kivat 50 km ja itselle kilsoja tuli 79 :)

Tää viikko on vähän haastava työvuorojen takia ja viikonlopun olen poissa stadista, mutta ens viikolla ehdottomasti lähdetään taas lenkkeileen!

VesaP
11.04.2012, 09.45
Oletteko saaneet pidettyä "women only" lenkit oikeesti "women only" lenkkeinä vai onko sinne jo joitakin kolleja tunkenut mukaan? :) Ei, en ole itse tulossa mutta mitä noista aikaisemmista naislenkkiketjuista olen ollut ymmärtävinäni niin ei ne ihan "women only" ole pysyneet. Tottahan VesaP ohittaa moisen letkan säädyllisen kaukaa jos samalle tielle satutaan. Onneksi itse en jaksa enää Itä-Helsinkiin asti pyöräillä anyway. Siitähän tulisi useamman tunnin lenkki jo. Ei siinä vaiheessa enää aivot tajuaisi että onko edessä ajavien trikoiden sisällä nainen vai mies. :eek:

Polla
11.04.2012, 09.58
Oletteko saaneet pidettyä "women only" lenkit oikeesti "women only" lenkkeinä vai onko sinne jo joitakin kolleja tunkenut mukaan? :) Ei, en ole itse tulossa mutta mitä noista aikaisemmista naislenkkiketjuista olen ollut ymmärtävinäni niin ei ne ihan "women only" ole pysyneet. Tottahan VesaP ohittaa moisen letkan säädyllisen kaukaa jos samalle tielle satutaan. Onneksi itse en jaksa enää Itä-Helsinkiin asti pyöräillä anyway. Siitähän tulisi useamman tunnin lenkki jo. Ei siinä vaiheessa enää aivot tajuaisi että onko edessä ajavien trikoiden sisällä nainen vai mies. :eek:

Vasta yks lenkki alla joten naispitoisuus on ollut sen 100 %

Vähän kyl oli puhetta että asiasta voidaan lipsua jos tiedetään että lenkille tulevat herrat osaavat oikeesti kunnioittaa naisten tahtomaa vauhtia.

Sä asut nyt selkeesti ihan vääräs mestassa. Heitä pyörä Volvon takakonttiin ja aja mustavuoden parkkikselle, silleen tuntuu aika moni muukin tekevät mitä oon ohi ajaessa katellut

japoo
11.04.2012, 20.59
Vasta yks lenkki alla joten naispitoisuus on ollut sen 100 %

Vähän kyl oli puhetta että asiasta voidaan lipsua jos tiedetään että lenkille tulevat herrat osaavat oikeesti kunnioittaa naisten tahtomaa vauhtia.

Sä asut nyt selkeesti ihan vääräs mestassa. Heitä pyörä Volvon takakonttiin ja aja mustavuoden parkkikselle, silleen tuntuu aika moni muukin tekevät mitä oon ohi ajaessa katellutVesalla taitaa olla jonkin verran kokemusta Mustavuoresta lenkkeilystä (näin muistelen/olen ymmärtänyt).

Eiköhän näille Women only-lenkeille myös me miehet osallistuta kanssa. Me kuntojaoksen mihet osataan ajaa hiljaa... Ritulilla taitaa olla kokemusta myös näistä miestenlenkeistä...

Rituli
11.04.2012, 21.22
Eiköhän näille Women only-lenkeille myös me miehet osallistuta kanssa. Me kuntojaoksen mihet osataan ajaa hiljaa... Ritulilla taitaa olla kokemusta myös näistä miestenlenkeistä...

Japoo on oikeassa, kokemusta on. Ja kyllä kuntojaoksen miehet osaavat ajaa rauhallisesti.

Sään salliessa viikonloppuna ajettais? Lenkkiseuraaaa...

VesaP
13.04.2012, 11.08
Vesalla taitaa olla jonkin verran kokemusta Mustavuoresta lenkkeilystä (näin muistelen/olen ymmärtänyt).

Ei tuosta mutta niiden edeltäjistä legendaarisista VKP:n lenkeistä kyllä. Tahkottiin vuosia kesät talvet pari kertaa viikossa, satoi tai paistoi, paljon tai vähän! Välillä mentiin miljoonaa loistokelissä ja välillä taaperrettiin Söderkullaan metrisessä lumihangessa. Olivat niin suosittuja nuo että myös eräskin nimimerkki Espoosta käsin ajoi (pyörällä!) VKP:n pihaan ensin ja sit meidän kanssa XX tuntia lenkkiä. Se on hyvä niillä pohjilla nyt PariisiBrestejä ajella! :p

Mutta ontopicciin, eli "women only" lenkit ei sit ole täälläkään "women only" lenkkejä... :rolleyes: Olen varma että olisi naisia jotka oikeasti haluaisivat varmaan noita naislenkkejä ILMAN ukkoja, riippumatta siitä kuinka nopeasti tai hiljaa ajetaan. SEMMOISILLE lenkeille olisi varmaan kysyntää. :) En voi testata kun en ole nainen enkä ole niin naisellisen näköinen että voisin naamioitua naiseksi testatakseni... :)

Polla
13.04.2012, 11.35
Mutta ontopicciin, eli "women only" lenkit ei sit ole täälläkään "women only" lenkkejä... :rolleyes: Olen varma että olisi naisia jotka oikeasti haluaisivat varmaan noita naislenkkejä ILMAN ukkoja, riippumatta siitä kuinka nopeasti tai hiljaa ajetaan. SEMMOISILLE lenkeille olisi varmaan kysyntää. :) En voi testata kun en ole nainen enkä ole niin naisellisen näköinen että voisin naamioitua naiseksi testatakseni... :)

oho! oot varmaan eka joka ei rypistle kulmiaan ja mutise jotain siihen malliin että on ahdasmielistä toimintaa :D Mun mielestä on ihan jees että akat lähtee silloin tällöin ilman ukkoja lenkkeileen kun eihän mekään kaikille teidän reissulle kelvata mukaan :D Tämä ei siis mitenkään pahalla. Ja voi niitä miehiä tulla vierailevina tähtinäkin käymään.

Nostan sulle hattuu Vesa!

PHI
13.04.2012, 12.00
Meikä sattui eilen lenkillä kurvaamaan Bembölen Kahvituvan ohi siinä klo 18 maissa.
Tammaravit oli just lähdössä...vahvuus näytti olevan luokkaa 3 tammaa ja ainakin 20 oria, hah!
Nimi pitäisi muuttaa kyllä.

VesaP kanssa samaa mieltä siitä, että minkä ihmeen takia sinne naisten omille lenkeille pitää miesten tunkea mukaan,häh?? :mad:.
Ei vaan tajuu ei. Hieman kunnioitusta naisten omille lenkkitoiveille, nih.

Tietty jos naiset haluavat myös miehiä mukaan lenkeillensä, niin sitten ok. Mutta aloite tulee tulla heiltä.

japoo
13.04.2012, 12.52
Tuskin meistä Mustavuoresta lähtevistä miehistä kukaan itseään väkisin tunkee mukaan. Lähinnä sitä tarkoitin omalla kirjoituksella, että jos miehet pääsee mukaan, niin ajetaan naisten ehdoilla. Miehet ovat (vaan) mukaan...

Voisin kuvitella, että monelle naispuoleiselle on melko suuri kynnys osallistua porukkalenkeille, kun suurimalla osalla on PK (pudota kaveri) meininki... Naisten omat lenkit on tuskin sellaisia...

Summa summaarum: miehet mukaan vain siinä tapauksessa jos saa luvan ja jos saa luvan, niin silloin mennään naisten tahtiin.

Polla
16.04.2012, 10.23
Nonii, foorumi toimii, ajeltaisko sitten tällä viikolla? Viikonloppuna en ehdi lenkille :/

Pekka Sirkiä
16.04.2012, 18.33
Sorry, että huutelen "täältä toiselta puolelta aitaa" (lue. mainostan tiettyjä lenkkejä näin kauden aluksi... :rolleyes: )

HePon Tammaraveissa on uuden (!) lenkinvetäjämme laatima oikein hyvä lenkkikuvaus (http://fillarikalenteri.fi/eventinstance/1161/2012-4-19), josta selviää, miten lenkillä ajetaan naisten ehdoilla - eikä miesten - vaikka miehiä toki saa/voi olla mukana.

HePon Viikin Prisman ja Kuninkaanmäen keskiviikkolenkillä ajetaan useammalla keskariryhmällä. Kiireisemmät - yleensä miehet - lähetetään matkaan Kuninkaanmäen 2. lähtöpaikalta ekax, ja toisena "keskivauhtisten" kuskien ryhmä (muutama nainenkin on ollut tässä mukana), ja viimeisenä vakiolenkille lähtee hitain ryhmä - johon siis arvon naisetkin ovat tervetulleita. Matka on lyhyt, vain noin 50 km, ja paluu Uuden Porvoontien/Vartiokylän/Itiksen kautta takasin stadiin. Hitain lenkki sopii hyvin etenkin aloittelijoille, ja yritän olla siinä mukana ainakin alkukaudesta varmistamassa, että vauhti pysyy maltillisesti noin 25:ssä. Osa matkasta ajetaan Uuden Porvoontien kevyen liikenteen väylällä, mikä järjestely osaltaan hillitsee "vauhtiahurjastelua". Reitti on sen verran vaihteleva (lue. sopivan mäkinen), että kaikkein hitainkin porukka saa hyvän treenin - ja etenkin naiset tuiki tarpeellista voimaharjoittelua.

J.k. Keskiviikkolenkin reitillä on myös tasaisempi (ts. kevyempi paluu)vaihtoehto Sipoonjoen itäpuolelta, jota viime kaudella ajettiin myös usein.

Rituli
16.04.2012, 19.58
Foorumi toimii miten toimii...

Torstai näytästäisi lenkki-illalta sääennusteiden mukaan ja sunnuntai.

Polla
17.04.2012, 09.14
Torstai sopii hyvin :) Suunnitteles Rituli joku kiva lenkki! Moneltas startataan?

Rituli
18.04.2012, 06.09
Ajettaisko vaikka sama lenkki, n 50 km. Kiertosuunta tuulen mukaan. Vai mikä olisi sopiva iltalenkkimatka?

Lähtö voisi olla samaan aikaan, kun Maantielenkit itä-hellsingistä 1800 (1730)?

Polla
18.04.2012, 09.18
Ajettaisko vaikka sama lenkki, n 50 km. Kiertosuunta tuulen mukaan. Vai mikä olisi sopiva iltalenkkimatka?

Lähtö voisi olla samaan aikaan, kun Maantielenkit itä-hellsingistä 1800 (1730)?

Joo sopii :) eli klo 18.00 lähtevät miehet ajelulle?

mats sundin
18.04.2012, 10.11
Summa summaarum: miehet mukaan vain siinä tapauksessa jos saa luvan ja jos saa luvan, niin silloin mennään naisten tahtiin.

Etkö osaa Englantia? Kts. sanakirja "woman" ja "only". Tämä ja edellinen kommenttisi tuntuvat musta ensinnäkin kovin tungettelevilta ja toisekseen erinomaisen yksisilmäisiltä. En ole nainen, mutta pystyn helposti kuvittelemaan (ja tiedänkin) useita syitä miksi miehiä ei tällaisille lenkeille haluta mukaan. Edelleen pystyn kuvittelemaan (ja tiedänkin), että juuri tällaisille pelkästään naisille suunnatuille lenkeille voisi olla aika paljon kysyntää.

japoo
18.04.2012, 10.53
Etkö osaa Englantia? Kts. sanakirja "woman" ja "only". Tämä ja edellinen kommenttisi tuntuvat musta ensinnäkin kovin tungettelevilta ja toisekseen erinomaisen yksisilmäisiltä. En ole nainen, mutta pystyn helposti kuvittelemaan (ja tiedänkin) useita syitä miksi miehiä ei tällaisille lenkeille haluta mukaan. Edelleen pystyn kuvittelemaan (ja tiedänkin), että juuri tällaisille pelkästään naisille suunnatuille lenkeille voisi olla aika paljon kysyntää.Otetaan vaan ihan rauhallisesti... Osaan käsittääkseni englantia ihan riittävästi. No joka tapauksessa Ritulin ja kumppaneiden kanssa nähdään huomenna torstaina (ja ehkä sunnuntainakin) Mustavuoren parkkipaikalla klo 18.00 ajetaanpa sitten yhdessä vai erikseen... Ajokelejä vaan kaikille.

Polla
18.04.2012, 12.45
jees nähdään siellä! meillä oli viimeksi keskari 22 km/h ja tuskin huomenna kovempaa. Nimenomaan noi mäet tiputtaa keskarin alas. Muut ajaa ne kovempaa ylos ja jää venaileen kun ite piiperrän ylös parhaani mukaan joka tarkottaa mitä tahansa 8-20/kmh väliltä.... Tasasella ajettiin välillä kolmea kymppiä ja välillä kävelyvauhtia, fiiliksen ja tuulen suunnan mukaan joten samantyyppistä on varmaan huomenna tiedossa. Tasaisella ei oo mun mikään pakko kaahottaa eli jos joku pohtii uskaltaako tulla ajaan niin teretulemast, mitä hiljempaa, sen parempaa kun itelläni on nyt PK-kausi meneillään.

Rituli
19.04.2012, 15.24
Aurinkokin sieltä näyttäytyy :) joten lenkille siis. Mustavuoren parkkis klo 18.
Lenkkiseuraa...

Polla
19.04.2012, 21.00
Iso kiitos Rituli Ja AR:nen! Oli kauden paras ja nautittavin lenkki! Oon ihan endorfiini pöllyssä täällä himassa.

Hypättiin parkkikselta miesten matkaan, siinähän kävi melko nopeesti että multa loppui kunto kun porvoontien mäkiä vedettiin kolmea kymppiä. Oikein mainio kuntotesti, ei tartte elätellä harhakuvia :D. Noh sitten jatkettiin matkaa kolmeen akkaan ja oli todella hieno lenkki :D Sain nautiskella aurinkokannella ja taisin parit hyvin lyhyet vetovuorot tehdä noin näön vuoksi. Välillä ajettiin vauhdikkaasti 40km/h kirejä ja välillä taas kahtakymppiä rallatellen. Mäkikirejä tuli vedettyä myös kun mitenkäs muuten noita armottomia nousuja pääsee ylös kuin tuuttamalla täysiä eka alku kirin? Paitsi tietysti Rituli jolla ei kadenssi värähdäkkään nousuissa, varsinainen mäki kauris!

Polar valehtelee näin:

matka 45 km, keskari 25 km/h.

Itelläni tuli kilsoja 75,5 joten oikein mainio ilta lenkki :) kiitos!

Rituli
19.04.2012, 21.42
Kiitos ja kumarrus mukavasta lenkkiseurasta :)

Reitti: Mustavuori - Immersby - Nikkilä - Kuninkaanmäki - Sotunki - Mustavuori.

A R:nen
19.04.2012, 22.18
Keskareita, eeei... Mutta joo, kiitos täältäkin, tämäkin tosiaan meni kotimatkoineen jotain 20 km yli kauden edellisen pisimmän lenkin.

Polla
20.04.2012, 06.38
Keskareita, eeei...

Ai mitä, mä kun jo elin siinä luulossa että foorumi etikettiin kuuluu ilmoittaa lenkin jälkeen matka ja keskari, mielellään myös gps reitti ;) :D

No mutta tolleen nyt ajettiin eilen ja jalat kiittää :)

Rituli
20.04.2012, 16.21
Löytyisikö ajoseuraa maantielle huomenna ja/tai sunnuntaina?
Säävarauksella tietty.

Polla
20.04.2012, 21.09
mä ehdin sunnuntaina lenkille varmaan vasta joskus ilta seiska maissa jos sillonkaan :/ Huomenna ehdin ajaa vaan ehkä lyhyttä settiä.

Junnuraita
20.04.2012, 23.09
Saako joskus tulla kärpäsenä yläilmoissa kattomaan ajamista???

Rituli
21.04.2012, 15.56
Saako joskus tulla kärpäsenä yläilmoissa kattomaan ajamista???

hih hih ;) :D

Saisinko lenkkiseuraa huomenna klo 10? Aattelin ett vois ajaa 50 - 80 km.

Matsuma
23.04.2012, 12.06
Koskas ois seuraava ajo?

Polla
23.04.2012, 16.26
Koskas ois seuraava ajo?

Mä voisin ehtiä lenkille torstaina, mutta vasta 18.30

Rituli
23.04.2012, 17.16
Torstai vois sopia aikatauluun myös 1830.

Milläs keskarilla mentäis ja matka?

Polla
23.04.2012, 22.10
Torstai vois sopia aikatauluun myös 1830.

Milläs keskarilla mentäis ja matka?

Mä tuun metrolla paikalle kun pääsen töistä vasta klo 17.30, matka ihan mitä vaan mutta rauhallinen tahti? Oon ollut tässä flunssassa :( Ei oo tullu lenkkeiltyä sitten viime torstain :(

Rituli
24.04.2012, 21.38
Huomiseksi ennustettu mukavaa ilmaa. Saattaisin jättää viimeisen jumpan väliin ja lähteä maantielle...

Mustavuori klo 1800. Ajoseuraaa?

Rituli
25.04.2012, 19.54
Miten ihana lenkkisää olikaan. Mustavuoresta starttasin äijäporukan mukaan, mutta "pikajuna" jätti Immersbyn tielle. Haittaakse? Ei haittaa. Reitti Immersby-Nikkilä-Kuninkaanmäki-Sotunki. Nikkilästä sain paluumatkalle herraseuraa. Kiitos hänelle :D

Polla
25.04.2012, 21.23
no voi pikajuna sentään :( Nähdäänkö huomenna hitaamman junan merkeissä klo 18.30?

Rituli
26.04.2012, 06.25
no voi pikajuna sentään :( Nähdäänkö huomenna hitaamman junan merkeissä klo 18.30?

Voin kyllä lähetä tänäänkin ajamaan, säävarauksella. klo 18:30 on ok.

Polla
26.04.2012, 06.59
Sää näyttää nyt ainakin ihan lupaavalta, päivällä pitäisi sataa, illalla ei :)

Ja hei, ilmiintykää muutkin naiset mestoille :)

Sade77
26.04.2012, 07.16
Täällä on yksin nainen mestoilla :) Minkälaista vauhtia ajatte? Mä olen aloitteleva maantiefillaristi eikä vauhti vielä päätä huimaa saati matkan pituus. Asustelen Viikin Prisman kulmilla, joten lokaatio taitaa olla kunnossa.

Matsuma
26.04.2012, 07.42
Mä tulen kyllä heti mukaan, jos sattuu jokin sopiva aika löytymään :)

Polla
26.04.2012, 08.33
Täällä on yksin nainen mestoilla :) Minkälaista vauhtia ajatte? Mä olen aloitteleva maantiefillaristi eikä vauhti vielä päätä huimaa saati matkan pituus. Asustelen Viikin Prisman kulmilla, joten lokaatio taitaa olla kunnossa.

No moi! Ajetaan sitä vauhtia mikä porukalle on paras eli rohkeesti vaan mukaan, mun lenkki ei ainakaan mee piloille vaikka hipsuteltaisiin 20 km/h :D. Nyt ollaan ajeltu yksi tasaisen rauhallinen lenkki ja toinen intervalli tyyppinen, riippuu siis ihan siitä ketä paikalla on ja mitkä on päivän tunnelmat :)

Matsuma, kannattaa ehdotella aikoja ja päiviä, melko varmana saattaisi seuraa tarttua mukaan :)

Sade77
26.04.2012, 10.19
Kiva kiva! Mun vauhti voi olla justiinsa tuollaista leppoisaa 20km/h settiä, ainakin työmatka menee maasturilla tohon tahtiin, mutta siinä nyt joutuu pysähtymään valoihin tämän tästä. En osaa vielä oikein sanoa vauhtia, kun tämä harrastus on niin alussa ja kunnon tyypittelyt kiiturifillarilla vedetään vasta vappuna :)

Mulla olisi ensi viikolla ke tai to iltasella töiden jälkeen aikaa lähteä fillaroimaan, joten jos saadaan porukka kasaan ja sää suosii, niin messissä ollaan! Mutta tosiaan sillä varauksella, että olen ihan noviisi, että ei saa sitten vetää hernettä nenukkiin vauhdin tai muun yleisen tupeloimisen takia :D

Rituli
26.04.2012, 16.29
Jep, tänään klo 18:30 Mustavuori :D

Ladyt; entäs viikonloppuisin, la tai/ja su? Silloin olis aikaa ajaa pidempi lenkki :D

Rituli
27.04.2012, 06.15
eilen meitä starttasi 4 ladyä :D vauhti oli siinä 25 tienoolla.

reitti: mustavuori - box - immersby - mustavuori

Polla
27.04.2012, 07.55
Kiitos hyvästä lenkistä taas! Osa porukasta veti välillä vetoja ja kirejä, itelläni ei ollut menohaluja joten risteyksissä ja mäkien päällä vedettiin porukka aina kasaan. Kisoja tuli jotain 50.

Pitkä vappulenkki vois olla jees! Pistetäänkö mietintä myssyyn?

Matsuma
27.04.2012, 08.10
Mä oisin lenkin tarpeessa la ja vappupäivänä. La luultavasti menen HePon lenkille, mutta vapulle vielä kaipaan seuraa :)

Polla
27.04.2012, 10.31
Mä oisin lenkin tarpeessa la ja vappupäivänä. La luultavasti menen HePon lenkille, mutta vapulle vielä kaipaan seuraa :)

Vapunpäivä ja pitkä lenkki passaa mulle.

Hannem
27.04.2012, 10.50
Vappulenkille olisin tullut mielelläni messiin, mutta kun ei vaihteeksi menny niin kuin Strömsössä suunnitelmat sen päivän osalta...

Matsuma
27.04.2012, 14.40
Vapunpäivä ja pitkä lenkki passaa mulle.

Ok, lyödään tämä sitten lukkoon. :)
Nopeus 25-27?

Rituli
27.04.2012, 15.55
Wapun sääennuste näytästää lupaavalle (ainakin vielä). Kuis pitkä lenkki olis suunnitteilla?

Entäs huomenna ja/tai sunnuntaina? Ennustettu kivaa ilmaa.

Polla
27.04.2012, 22.33
Wapun sääennuste näytästää lupaavalle (ainakin vielä). Kuis pitkä lenkki olis suunnitteilla?

100 km? 27 keskari on mulle kyl upopiaa valitettavasti, mä hyydyn mäkiin ja ahdistun jos joutuu niitä rykimään ylös, joten jouduttais ajaan kieli vyön alla tasaisella eikä itteeni se kiinnosta. 25 saattaa viel onnistua. mä otan itelleni sen option et jos muilla on menohaluja ja itelläni on huono päivä eikä pyörä kulje ni voin kääntyy himaan. Koska muuten sen satasen ajamiseen voi mennä viis tuntii. Ja nyt en laske leikkiä ton ajankeston suhteen. Voidaan ajaa lyhyempikin lenkki.

tkl
27.04.2012, 23.02
Moikka,
mäkin voisin tulla Vappulenkille, vähän kysymysmerkillä vielä, mutta hyvältä vaikuttaa.

Rituli
28.04.2012, 06.59
Kattellaan / suunnitellaan jonkunlainen kiekura n 80 - 100 km ja ajetaan sopivalla vauhdilla. Ja ketään ei jätetä.

tkl
28.04.2012, 09.59
^Mukavalta kuulostaa!
Polla, mentäskö yhtä matkaa Kalliosta? Tsekataan täältä vielä tarkka aika ja paikka.

Rituli
28.04.2012, 14.13
Yks aika tärkee juttu on suunnittelematta... meninaan lähtöaika ;)

Polla
28.04.2012, 18.30
^Mukavalta kuulostaa!
Polla, mentäskö yhtä matkaa Kalliosta? Tsekataan täältä vielä tarkka aika ja paikka.

Ehdottomasti! Varataan siirtymään jotain 50 minuuttia niin voi löntystellä kaikessa rauhassa :) Mitä jos nähtäisiin tässä:

http://maps.google.com/maps/ms?msid=209072261084302866942.0004bebfb749882f0df3 4&msa=0&ll=60.19094,24.963663&spn=0.00592,0.013797

(http://maps.google.com/maps/ms?msid=209072261084302866942.0004bebfb749882f0df3 4&msa=0&ll=60.19094,24.963663&spn=0.00592,0.013797)

Matsuma
28.04.2012, 19.43
Mulle on kanssa <26 sopiva ja sekin vaatii tauot. Tuli tänään käytyä aika maximirajoilla Hepon la-lenkillä. Ehdotan kevään kunniaksi reissua Porvooseen :)

Elina81
28.04.2012, 20.27
Kivaa, että löytyy aktiivisia naispyöräilijöitä! Itse ajelen Pohjois-Helsinki-Vantaa-suunnalla, enkä törmää naisiin teillä kuin ehkä kerran viikossa. Miehiä polkee kymmenittäin vastaan. Tulisin joskus yhteislenkeille mukaan, kunhan aikataulut ja reitit sopii. Tällä hetkellä keskivauhti pidemmillä lenkeillä auttamattomasti alle 25km/h, joten ihan kovimpiin vetoihin ei vielä rahkeet riitä.

Moikatkaa, kun törmätään! Mut on helppo tunnistaa jo kilometrin päästä kirkuvasta fuksianpunaisesta ajotakista, jos lämpötila on alle 20 ;)

Polla
29.04.2012, 08.14
Oho, täähän on ihan mieletöntä, aktiivisia naisia tosiaan alkaa löytymään :D

Mä kannatan myös Porvoota! kakku kahvit! :D Joku paremmin itää tunteva varmaan osaa suunnitella lenkuran?

ps. Jos joku Kallion suunnilla asustava miettii tätä lenkkiä, niin ilmiinny vaan tohon Vääksyntien kulmaan! Pääsee jouhevasti mukaan siirtymää ajelemaan :)

A R:nen
29.04.2012, 09.34
Perinteinen järjestys Porvoon lenkille on suoraan 170-tietä Porvooseen ja takaisin Hinthaaran, Nikkilän ja Kuninkaanmäen kautta. (Itätuulella kannattaa ajaa päinvastoin.) Minäkin voisin yrittää liittyä joukkoon, jos ette ihan aamuyöstä lähde.

Polla
29.04.2012, 15.21
Öööööh! Mä tulin kipeeks :( Oli hienoa olla lenkillä ja tajuta Kivenlahdessa että ei tää pyörän kulkemattomuus ollutkaan perus jumitusta. Nyt jää kyl pyörä eteiseen tiistaina :/

Matsuma
29.04.2012, 22.49
Öööööh! Mä tulin kipeeks :( Oli hienoa olla lenkillä ja tajuta Kivenlahdessa että ei tää pyörän kulkemattomuus ollutkaan perus jumitusta. Nyt jää kyl pyörä eteiseen tiistaina :/

No onpa kurjaa. :(
Mä olen edelleen mukana. Mites muut, sovitaanko joku starttipaikka ja aika? Onko klo 10 liian aikainen?

Rituli
30.04.2012, 05.59
Mie aattelin startata 1100 Mustavuoresta, mutta lenkin pituus 50 - 80.
Suunnittelin mustavuori-jalostamo-anttila-linnanpelto-nikkilä-immersby-mustavuori (n 80), tai sitten jokin muu kiva reitti.

tkl
30.04.2012, 14.52

Voi rähmä : (
No tulee näitä, joku toinen kerta sitten! Pikaista paranemista ja näkemisiin jossain käänteessä. Voitas muuten mennä yhessä joskus ajaamaan noita lähimäkiä, vaikka sen sun tekemän reitin mukaan. (Kivempi kuunnella epämääräsiä kommentteja Ompun terassilta jonkun toisen kanssa kuin yksin ; )

Rituli klo 11 sopii hyvin. Jos mua ei sillon näy parkkiksella, älkää jääkö odottamaan, oon siinä tapauksessa joutunut skumppapullosirpaleiden uhriks tai jääny johonkin angrybirdspalloparveen jumiin..

Matsuma
30.04.2012, 14.53
Rituli, onko sulla antaa karttailinkkiä?

Rituli
30.04.2012, 16.23
Rituli, onko sulla antaa karttailinkkiä?

Parkkipaikan karttalinkkikö? Se löytyy sivulta 1 Pollan viestistä

Mulla orastavaa kurkkukipeetä (töissä niin kylmä) mutta josko tauti ei tulis...

jos muutoksia suunnitelmiin niin infoan viimeistään aamulla :)

Matsuma
01.05.2012, 00.57
Parkkipaikan karttalinkkikö? Se löytyy sivulta 1 Pollan viestistä

Mulla orastavaa kurkkukipeetä (töissä niin kylmä) mutta josko tauti ei tulis...

jos muutoksia suunnitelmiin niin infoan viimeistään aamulla :)

Jos sulta ei tule perumista aamulla, niin tulen mukaan :)

Rituli
01.05.2012, 07.18
Kaunis on aamu, vaikkakin tuulinen, joten kyllä sitä pitää käydä ajamassa. Parkkis klo 11.

Matsuma
01.05.2012, 08.38
Jep, tulossa ollaan.

Polla
01.05.2012, 09.01
Voi rähmä : (
No tulee näitä, joku toinen kerta sitten! Pikaista paranemista ja näkemisiin jossain käänteessä. Voitas muuten mennä yhessä joskus ajaamaan noita lähimäkiä, vaikka sen sun tekemän reitin mukaan. (Kivempi kuunnella epämääräsiä kommentteja Ompun terassilta jonkun toisen kanssa kuin yksin ; )

Joo mennään ens viikolla! Pitäähän sitä pyörällä ajaa lähimäkiä :) Tipsun kanssa ollaan myös viritelty facebookissa semmoista Espoon mäki treeni sessiota, viime vuodesta voin sanoa että oli jalat todella tyhjät :D Paljon ilkeempiä nousuja kuin Helsingissä tai Vantaalla.

Hauskaa Vappua kaikille! Pitäkää ketju kireenä ja mieli lepposena!

tkl
01.05.2012, 15.02
^Hyvälle kuulostaa!

Kiitos kaikille vappulenkkiläisille! Neljän porukka lähti parkkikselta ja kaksi liittyi mukaan loppumatkasta.
Reitti oli oikein hyvä, seurasta puhumattakaan!

Rituli
01.05.2012, 15.04
Tänään meidän 3:n ladyn seuraksi lähti myös herra. Lenkki kierrettiin tietysti "väärinpäin" kovaan vastatuuleen :( mutta sehän vain kasvattaa luonnetta ;)
Nikkilän ABC:n kaffepaussilta mukaamme lähti "maantielenkit itä-hellsingistä" pari herraa.

Reitti: Mustavuori - Jalostamo - Anttila - Nikkilä - Immersby - Mustavuori, matkaa n 75 km, keskari n 26

Kiitos lenkkiseurasta :)

Matsuma
01.05.2012, 15.59
Kiitos täältäkin koko jengille :)
Oli mulle ihan kunnon kuntotreeni, hyvä niin! Pituutta sopivasti.

Erityis kiitos Ritulille tsempistä, jolla pää kääntyili taakse jokaisessa mäessä:
Rituli: Pysyykö Satu kyydissä!?
Mä: Just ja just! :D

Matsuma
01.05.2012, 16.03
Tulikin tuplana.

Rituli
12.05.2012, 17.32
Nostetaas tätäkin ylemmäs, josko tuottais tulosta ;)

Rituli
14.05.2012, 19.18
Ennustaa huomiseksi hyvää ajokeliä (jos on FMI:seen luottaminen). Aattelin lähteä ajamaan jonkumoisen iltalenkin, löytyiskö kaveria?

Sade77
16.05.2012, 09.37
Sun inbox on Rituli täynnä, joten en saa meiliä läpi. Mutta siis ajelut sopii isossa ja pienessä ryhmässä, joten huudellaan täällä ja siellä ja tuolla ja kerätään ryhmä kasaan! :)

Polla
25.05.2012, 10.09
Mä meen Kalliosta sunnuntaina pällistelemään Giroa Jorvin mäkeen. Vapusta asti ollut sairastelu putki päällä joten mä ajan ihan kauheen rauhallisesti, jos joku muukin on seuraa vajaa niin pistäkää viestiä :)

Rituli
25.05.2012, 16.34
Mun pitäis ajaa se Jorvin mäki sunnuntaina :eek: Saas nähdä kuin eukon käy, pääseekö mäen päälle...:o

Polla
26.05.2012, 19.53
hyvin se menee! tsemppiä :)

Matsuma
29.05.2012, 09.33
Torstaina tai perjantaina, olisko seuraa? :)

Rituli
29.05.2012, 16.22
Torstaina vois käydä ajamassa vaikka Nikkilän-lenkin tms vastaavan. Sää & työvarauksella. Lähtö 1800?

Polla
29.05.2012, 18.18
Mä tuun torstaina kanssa :)

Matsuma
30.05.2012, 00.36
Mulla meneekin to puoli kahdeksaan duunissa, joten en tällä kertaa pääse. Mutta yritetään pikapuoliin, viim. ensi viikolla uudestaan. :)

Rituli
30.05.2012, 19.18
Huomenna mun ajot taitaa jäädä työmatka-ajoiksi. Työkiirettä pukkaa :(

Polla
31.05.2012, 07.03
Meinasinkin juuri kirjoittaa että ehkä ehdin, ehkä en :D Eli näillä mennään :)

Polla
31.05.2012, 15.02
Rykäsin perustaen tämmöisen, tervetuloa liittymään:

https://www.facebook.com/#!/groups/443091249048832/

CatWoman
01.06.2012, 17.19
Täällä ois yks kiinnostunut myöskin. Illat ja vklp iltapäivät ja illat myös sopivat. Torstaisin ei onnistu lenkit. Rapakunnossa, joten poljen lenkin pituudesta ja mäkisyydestä riippuen keskivauhdilla ööö 20-27km/h tällä hetkellä. En vingu pienestä. :) Kiinnostusta on enemmänkin maantieajoon kuin 'väistele koko stadia' -lenkkeihin.

Rituli
03.06.2012, 18.01
Tiistalle ennustetaan vielä toistaiseksi kivaa ilmaa, joten aattelin käydä ulkoiluttamassa maantiepyörää.

Rituli
09.06.2012, 18.41
Huomenna Porvoon ajoja kattomaan... Säävarauksella tietty, mut viel ennuste :cool:

Startti Mustavuoresta klo 9

Polla
03.07.2012, 20.37
Loppuviikosta olis kiva ajaa porukassa, löytyykö seuraa?

holapeelo
03.07.2012, 21.55
Loppuviikosta olis kiva ajaa porukassa, löytyykö seuraa?
Tällainenkin topicci löytyi, kiva! :) Mä voisin to tai pe lähteä ajelemaan. Olen lomalla, joten ihan päivälläkin käy :cool: Minkäslaisella keskarilla olette ajelleet?

Rituli
03.07.2012, 22.00
:D eiköhän jalatkin ole yhteistyökykyiset loppuviikosta, joten mukaan voisin lähteä

Polla
03.07.2012, 23.31
Olisko perjantai mitään? klo 18.00?

holapeelo, ollaan ajeltu sen mukaan ketä lenkille on tullut ja mitkä on olleet fiilikset :) kauheesti ei olla keskari tuijoteltu

Rituli
04.07.2012, 08.27
perjantai klo 18 ok

holapeelo
04.07.2012, 15.27
Jees, perjantai on hyvä :) Lähtö ilmeisesti Mustavuoren parkkikselta, jos näitä aiempia viestejä oikein tulkitsin.

Rituli
04.07.2012, 15.36
Mie aattelin lähteä pyörittelee rauhallisella vauhdilla Nikkilän lenkin tänään...seurakseni saap tulla jos haluaa.

Aattelin lähtee siin 18 tienoolla

Matsuma
04.07.2012, 16.40
Mä voisin perjantaina kanssa liittyä mukaan.

Polla
05.07.2012, 09.07
oho, meitähän taitaa olla kunnon lauma lähdössä! Siistiä :D

Holapeelo, joo mustavuoren parkkis on se mesta :)

Rituli
05.07.2012, 09.39
Eilen matkalla mainitsin yhdelle ladylle huomisesta... Hänkin arveli pääsevänsä mukaan :D

Polla
05.07.2012, 09.50
Minä ja tkl ollaan menos sahaamaan Pepen tempo reittiä tänään. Ollaan varmaan siellä klo 17.30 joten jos joku haluaa tulla höpiseen jotain tai seuraa sen itsensä rääkkäämisen ajaksi niin sieltä meidät löytää.

https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=216313334493582014373.0004aa00cc62f3ce6f2fe

Startti uuden porvoon tien päästä.

Rituli
05.07.2012, 10.21
Voi olla jotta tulen käymään tempopaikalla :)

Olisko joku halukas lähtee ajaa tänään vaikka Nikkilän lenkin rauhallisella vauhdilla?

tkl
05.07.2012, 11.21
Jep! Luit ajatukseni : ) Olin just aatellut, että jonkun sortin lenkki ton kympin jälkeen ois kiva.

Polla
05.07.2012, 13.37
jeh, joku hyvin rauhallinen ja tasatahtinen ton rykäsyn jälkeen vois olla ihan jees :)

Matsuma
05.07.2012, 14.18
Mä voisin liittyä seuraan rennolle vauhdille. Mikähän ois kellon aika? Ennen klo 18 en kyllä ehdi.

Rituli
05.07.2012, 14.42
Mä voisin liittyä seuraan rennolle vauhdille. Mikähän ois kellon aika? Ennen klo 18 en kyllä ehdi.

Treffit Mustavuoressa n. klo 1800 ja siit sitten Sotunkiin? Odottelen kyllä ja nyt on kerrankin lämmintä odotella :cool:

Polla
05.07.2012, 14.49
Löydätte luultavasti mut ainakin kuoleman kielissä makaamassa ojan pohjalta. Näkemisiin! :)

Matsuma
05.07.2012, 15.04
Joo, mä yritän ehtiä siihen Mustavuoren parkkikselle klo 18. Saatan myöhästyä max 10 min. Vähän riippuu, miten pääsen töistä lähtemään. Viimeinen päivä ennen lomaa ja pitää saada kaikki jutut valmiiksi. :)

Nähdään siellä!

Matsuma
05.07.2012, 21.12
Kiitti lenkkiseurasta! Mukavaa ajalla leppoisasti ja rupatella samalla :)

tkl
06.07.2012, 07.21
Oli kiva lenkki, kiitos kaikille!

Polla
06.07.2012, 07.22
Kiitti lenkistä! Pakko sanoa että itselle ennen yhteistä lenkkiä 20 kilsaa järkyttävään sivariin oli ihan liikaa. Tänään jää kyllä ajot väliin :D Mutta josko sitten ensi viikolla jotain lenkin tynkää, iltaisin ehdin ajamaan :)

Rituli
06.07.2012, 09.12
Olipas kiva lenkki eilen. Ei ajettu hampaat irvessä eikä räkäposkella ;) Tällaisia lenkkejä lisää... Iltaa kohden tuulikin tyyntyi

Niin oliko tänään joku lähdössä ajamaan klo 18 rentoa lenkkiä?

Matsuma
06.07.2012, 13.14
Olipas kiva lenkki eilen. Ei ajettu hampaat irvessä eikä räkäposkella ;) Tällaisia lenkkejä lisää... Iltaa kohden tuulikin tyyntyi

Niin oliko tänään joku lähdössä ajamaan klo 18 rentoa lenkkiä?

En tänään. Mulla on muita suunnitelmia. Ensi viikosta sopisi seuraavaksi.

Rituli
06.07.2012, 16.03
Tänään ajo jää väliin.

Ens viikolla alkaa arki, joten lenkille pääsee illalla sekä viikonloppuisin.

holapeelo
07.07.2012, 15.41
Ai että perjantain lenkki jäikin sitten väliin? Ihmekös kun ei muita näkynyt paikalla! Harmi että minulta meni tämä viesti ohi, yksin oli vähän tylsä ajella... :(

Rituli
07.07.2012, 17.52
No voi harmi :( Odottelin tuohon 17 asti josko joku olis infonnut lähtevänsä ajaa...Kannattaa seurailla palstaa.

Torstaina meitä oli ajamassa 4 ladyä :)

Rituli
08.07.2012, 09.06
Nyt olisin lähdössä ajamaan mustavuorsta n 10:45 varmaankin Nikkilän lenkin tms.

HelgeHelgersson
10.07.2012, 11.46
Kiinnostaisko ketään rauhallinen lenkki torstaina joko aamulla (tyyliin klo 10?) tai illalla (17?)? Itse en ole ryhmälenkeillä käynyt n. vuoteen, enkä muutenkaan ihan kauheasti pyörän satulassa istunut, mutta olisi kivaa taas aktivoitua. Viikin prismalta? Mustavuoresta? Kaikki käy, suunta johonkin Niksulaan päin?

Polla
10.07.2012, 13.34
Ai että perjantain lenkki jäikin sitten väliin? Ihmekös kun ei muita näkynyt paikalla! Harmi että minulta meni tämä viesti ohi, yksin oli vähän tylsä ajella... :(

:( Anteeksi! Tosi ikävää että menit sinne ihmettelemään :(

Perjantaina voisin lähteä rauhalliselle lenkille klo 18-19? Nyt on aikamoisia suunnitelmia lenkkeilyn suhteen joten torstaina en varmaan kykene jalkoja liikuttamaan.

HelgeHelgersson
11.07.2012, 13.26
Mä en oo viikonloppuna Helsingissä, joten perjantai ei onnistu. Ensi viikolla taas täällä ja tuun varmaan mukaan, jos meinaatte lenkkeillä joku päivä.

Rituli
12.07.2012, 06.22
Tänään vois lähteä pyöräyttää klo 18 Mustavuoresta jonkunlaisen rauhallisen lenkin?

@ Polla myös perjantaikin käy 18-19

Säävarauksella, olen sokerista ;)

holapeelo
12.07.2012, 12.17
No voi harmi :( Odottelin tuohon 17 asti josko joku olis infonnut lähtevänsä ajaa...Kannattaa seurailla palstaa.
Joo, en vaan näin lomalla kovin usein käy täällä palstalla tai edes koneella, joten meni sitten ohi. Mutta jos tänään on joku lähdössä, niin voisin liittyä seuraan :) Jonkun ennusteen mukaan iltapäivällä tulisi jokunen sadekuuro, mutta illaksi selkenee.

Rituli
12.07.2012, 13.04
Tänään vois lähteä pyöräyttää klo 18 Mustavuoresta jonkunlaisen rauhallisen lenkin?

@ Polla myös perjantaikin käy 18-19

Säävarauksella, olen sokerista ;)

Säävarauksella Mustavuori klo 18 lähden ajelee jonkinmoisen lenkin.
Nyt näytästää tulevan aika pahan näköinen sadealue just klo 17-18 fmi:n mukaan, joten tarkkaillaan...

Nyt näkyy tulevan niin iso sadekuuroalue, jotta jätän tän päivän ajot TdF ajojen katsomiseksi.

HelgeHelgersson
12.07.2012, 14.39
Hitsit. Mä ajattelin eilen, et lenkki tänään ei onnistu ja tein muita suunnitelmia illaksi. Tää ilta jää siksi multa väliin, mutta tosiaan ensi viikolla olisin mukana.

holapeelo
12.07.2012, 14.42
Äsken sateli aika rankasti täällä Vuosaaressa, mutta nyt se meni ohi. Merellä on sininen taivas, mutta mantereella aika synkät pilvet. Kumpaankohan suuntaan tuulee? :D

holapeelo
12.07.2012, 16.34
Nyt näkyy tulevan niin iso sadekuuroalue, jotta jätän tän päivän ajot TdF ajojen katsomiseksi.
Jees, sama vika. Huomenna en pääse, joten palaillaan ensi viikolla asiaan :)

Matsuma
12.07.2012, 21.58
Lähtiskö joku huomenna (pe) lenkille?

Rituli
13.07.2012, 10.35
Lähtiskö joku huomenna (pe) lenkille?

Säävarauksella klo 18 Mustavuori, ok?

Matsuma
13.07.2012, 11.58
Säävarauksella klo 18 Mustavuori, ok?

Jep! Käy hyvin.

Matsuma
13.07.2012, 23.51
Rituli, kiitti lenkistä! Meno oli mukavan hapottavaa :D

Oliko se mein reitti tämä
http://ra.fi/XFK9

Rituli
14.07.2012, 08.33
Kyllä vain tuo reitti ajettiin :) Noin päin reitti ajettuna vastatuulikaan ei ollut pahasti riesana.

Matsuma
14.07.2012, 13.45
Kyllä vain tuo reitti ajettiin :) Noin päin reitti ajettuna vastatuulikaan ei ollut pahasti riesana.

Jep. Piirtelin kartan tarkoituksella, niin hahmottuu noi mestat vähän paremmin.

tkl
17.07.2012, 09.27
Pikasella varotusajalla kyselen, oisko joku tänään päiväsaikaan lähössä lenkille?

Matsuma
17.07.2012, 10.11
Pikasella varotusajalla kyselen, oisko joku tänään päiväsaikaan lähössä lenkille?

Mä voisin lähteä, jos maltat ajella rentoa vauhtia?

tkl
17.07.2012, 10.50
Joo, sopii hyvin. Oisko tapaaminen esim. klo 14 vai saman tien? Onko sulla reitti-ideoita tai tavataanko esim. Viikin Prismalla ja ajetaan se normi Hepon ke-lenkki?

Matsuma
17.07.2012, 11.12
Kiva. Nähtäiskö klo 14 Viikissä. Hepon ke-lenkki sopii hyvin.

tkl
17.07.2012, 12.27
ok!...............

Matsuma
17.07.2012, 17.29
Sää koetteli ja kumikin sanoi piiissh. Kiitti lenkkiseurasta ja avusta renkaan kanssa! :)

tkl
17.07.2012, 18.10
Kiitos sulle mukavasta seurasta! Satakuntalaiset ei säätä pelkää :P
Kotimatkalla täristessäni kelasin, että ihan ku oltais hypätty suoraan syyspyöräilyyn.. mutta jos sää koetteli, niin renkaanvaihdosta selvittiin hyvin.

Matsuma
17.07.2012, 21.36
Näinpä!
Oli kyllä kolean kylmä. Kotona mietin, että jonkinlainen tuuliliivi ois ollut avuksi. Kaipa sellainen märkänäkin pitää tuulen poissa ja pitää lämpimämpänä.

Ipa
17.07.2012, 22.18
Heippa,
ajelin tänään lähes yksikseni tuon saman HePon Viikin reitin noin tuntia teitä ennen. Hindsbyntiellä sain vetoapua pariskunnasta (olivatkohan foorumilaisia?).
Kuninkaanmäen jälkeen vähän ripeksi ja sitten Immersbyn mäissä satoi kunnolla. Loppumatka meni kuivassa säässä, mutta heti kotiin päästyä (n. klo 15) alkoi satamaan kunnolla. Kummasti (vasen) lonkankoukistaja, pakara ja alaselkä alkoi kramppaamaan, kun oli vajaan kolmen viikon tauko kaikessa liikunnassa. Tässä iässä (= toisella puoliskolla) pitäisi näköjään treenata koko ajan.

tkl
18.07.2012, 08.53
Joo samaa mieltä, kyllä kolmen vkon "liikkumattomuus" helposti jossain kohtaa kroppaa alkaa tuntumaan. Sulla tais olla eilen parempi ajoitus sateiden suhteen, me taidettiin Matsuman kanssa onnistua keräämään kaikki eilisen päivän pahimmat kuurot.
Eilen meni näköjään vähän ristiin rastiin näitä lähtöjä, samoihin aikoihin suunnilleen samoille reiteille. Ens kerralla voitas linkata näitä ladyjen lähtöjä Kerhon ketjuun, kun samoilta seuduilta lähdetään, nyt en huomannut.

maja
18.07.2012, 16.20
Hei, onkohan torstaina tai perjantaina lenkkiä? Olis illat aikaa ajella :)

Rituli
18.07.2012, 18.56
Huomenna (tai perjantaina) voisi käydä ajamassa arki-illalle sopivan mittaisen lenkin. Klo 18 Mustavuori

Pientä räkätaudinpoikasta yrittää pukata :(...mutt periksi en anna :mad:, ainakaan helpolla.

Nyt nenä valuttaa räkää...mut en vielä luovuta

maja
19.07.2012, 09.40
Tarkistan vielä, että "Mustavuori" tarkoittaa sitä pientä Infotaulupaikkaa Itäväylän (sanotaan kai Porvoontieksi) varresssa vähän Mellunkylän Valtsun ja Kalvikintien risteyksen jälkeen kaupungista päin tultaessa vasemmalla. Ainakin siinä olen joskun nähnyt pyöräilijöitä ikään kuin tulossa tai menossa.
Torstai/tänään klo 18 sopii mainiosti. Suunnitellaan lenkki tarkemmin, kun tavataan.
Toivottavasti tauti vain uhittelee ja menee pois nopeasti. Valkosipuli ja villasukat auttaa mulla.

Rituli
19.07.2012, 10.48
Mustavuoren parkkipaikka:
(http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60.237031,25.136032&spn=0,359.980452&z=16&layer=c&cbll=60.237184,25.136138&panoid=-gps3s9n9poVn71AK4Cj9g&cbp=12,138.36,,1,8.26)
http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=60.237031,25.136032&spn=0,359.980452&z=16&layer=c&cbll=60.237184,25.136138&panoid=-gps3s9n9poVn71AK4Cj9g&cbp=12,138.36,,1,8.26

Lähtö on toiselta puolen tietä kevyenliikenteen alikulkutunnelin luona olevalta parkkikselta (linkki). Vastaavasti "maantielenkit itä-hellsingitä" -lenkit, päättyvät perinteisesti tuolle Infotaulu-parkkikselle.

Tositaiseksi olo ok, joten rauhalliselle lenkille voisi lähteä.

maja
19.07.2012, 11.16
OK. Paikka tiedossa. Tää onkin lähempänä Mustavuorta kuin tuo edellinen paikka. - Jep, mennään rauhallisesti fiilisten mukaan.

Taika
19.07.2012, 20.34
Kiitos lenkistä! Juuri sopiva kiekura mulle palauttavaksi lenkiksi ;-) Vastatuuli kyllä antoi paluumatkalla hieman haasteita...

maja
19.07.2012, 20.59
Kiitos myös teille lenkkiseurasta. Jep, vastatuuliosuus erottuu ainakin mun sykekäyrässä ihan selvästi. Ihana myös rupatella.

Polla
21.07.2012, 09.56
Onko ketään lomilla ensi viikolla? Olen iltavuoroissa koko viikon joten aamuisella ajoseura olis pop. Tiistai tai keskiviikko olis hyvä itselle, voin lähteä ajamaan viikistä tai idästä.

Muutto tulossa joten musta kuuluu varmaan enemmän ensi kuussa, etenkin kun asustan sitten lähellä mustavuoren parkkista :D

holapeelo
21.07.2012, 20.18
Jokohan sitä ens viikolla jaksais iltalenkille... On tää töihinpaluu loman jäljiltä ollut niin rankkaa :D Huominen meneekin sit Vueltassa.

Rituli
21.07.2012, 20.43
Huomenna Vuelta Vantaa kutsuu...toivottavasti räkätauti tästä enään pahene ja tämän päivän ajo vienyt jalkoja :(...

Mutta olisi toisaan kiva saada lisää nais-energiaa lenkeille. Torstaina meitä oli 3 ja reittinä ihan perus Immersby-Nikkilä iltalenkki :).

Rituli
31.07.2012, 06.37
Suunnittelin ajella tänä lyhyen arki-illan lenki.

Rituli
29.03.2013, 08.48
Hauskaa pääsiäistä :)

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQO3KsefegI0wC3kiVoWrkCOUCssfZ9N Ea-gFxl_C363_8YLir19g

...ja tulevana kesänä ajetaan porukalla, eikös vain ;)

Polla
11.04.2013, 12.57
Kyllä vain! Jos joku nolla kuntoinen haluaa ajoseuraa niin täältä sitä löytyy. En aja kovaa ja lenkit on lyhyitä ainaskin kuukauden verran.

Hannem
11.04.2013, 13.01
Jos joku nolla kuntoinen haluaa ajoseuraa niin täältä sitä löytyy.

Melkolailla nollakunnossahan tässä ollaan, kunhan räkätauti hellittää niin lähden mielelläni porukkalenkille.

Polla
11.04.2013, 13.03
Hienoa! Hitaiden kokoontumisajot :D

Hannem
11.04.2013, 13.06
Ei tarvi ainakaan miettiä että putoaa porukasta ;)

Rituli
11.04.2013, 13.59
Nyt kun vain säät olisi meille suosiollisia niin ajetaan.... :cool:

Polla
05.05.2013, 20.44
Hop Hop! Nyt on tullut ajettua omia lenkkejä sen alle ja oon käynyt yhdellä porukkalenkillä myös kuolemassa joten kunto on kartoitettu. Ajelen idässä paljon mäkisiä reittejä hissukseen kuntoa kohotellen, eli jos kiinnostaa niin mukaan vaan! Lupaan että mun seurassa ei vauhti läkähdytä.

Rituli
05.05.2013, 21.10
Maantiellä vai cyclolla "metsässä" ajellut? Ajoseuraa kaipalen, joten mukaan tulisin :D

Polla
05.05.2013, 21.24
Maantiellä, hiekkatiet on vielä liian kuraisia :D Huomenna oon menossa lenkille, miltäs kuulostais mäki setit? Yhdellä speksaamallani lenkuralla on noin 650 metriä nousua.

höh, piirsin googlemapsillä reitin mutta joku tiltti teki kartasta lukukelvottoman. Eli Immersbyntie - Hindsbyntie - boxintie - Uusi Porvoontie - Mastbyntie - Immersbyntie.

Rituli
06.05.2013, 06.06
Monelta olet lähdössä? Mustavuorestako? Jos yrittäisin vaikka ennättää mukana...

Reitti kuullostaa aika mäkiseltä, mutta mukavalta...:o

Polla
06.05.2013, 08.39
Joo, mäkeä on ajettava kun oon siinä niin huono :D Välttelemällä ei kehitystä tapahdu joten otin toisen lähestymistavan ;) Tuntuis auttavan.

Mä voisin olla klo 17.00 Mustavuoren parkkiksella, katsotaan ketä ilmiintyy paikalle.

Rituli
06.05.2013, 09.37
klo 17 tekee mulle tiukkaa...sopisiko 17:30? Yritän lähteä töistä "ajoissa"....

Polla
06.05.2013, 09.53
Joo, sovitaan 17.30!

tkl
06.05.2013, 10.05
Moikka,
hyvää alkanutta ajokevättä kaikille, kiva kun tämä ketju on herännyt taas : )
Mä oon talven aikana muuttanut Mustavuoren parkkiksen näkökulmasta väärään suuntaan, en kauas entisestä, mutta sen verran kuitenkin, että näihin arki-iltojen lähtöihin on hiukka hankala ehtiä. Seurailen kuitenkin tätä ketjua ja oon mukana aina kun kynnelle kykenen.

Polla
06.05.2013, 11.56
Hyppää metroon pyörän kanssa ja karauta Rastilaan tai Vuosaareen, siitä ei ole enää pitkä matka parkkikselle ja näin ehdit viikolla mukaan ajoon jos et iltaisin tee myöhään töitä. Toki viikonloppuisinkin ajellaan joten viimeistään joskus silloin nähdään!

tkl
06.05.2013, 12.10
Kiitti vinkistä, täytyykin tutkia vaihtoehtoja! Joo, ois mukava nähä pitkästä aikaa!

Polla
06.05.2013, 12.21
Mä heitän tänne illalla Rastila metro- mustavuori parkkipaikka GPS reittijäljen, niin löydät perille eksymättä jos tätä optiota haluat tulevaisuudessa käyttää

Polla
06.05.2013, 21.32
Nousua tulikin vain 460 metriä, kilsoja 50 ja keskari 22,5 km/h.

Kiitos lenkistä!

Rituli
20.06.2013, 10.19
Hyvää juhannusta :cool:

http://www.nukketaiteilijat.org/galleria/albums/userpics/Juhannus.jpg

heinäkuussa ajoseuraa....?

Rituli
28.09.2013, 09.53
Syksy on tullut :) Cyclocross lenkille...

holapeelo
11.03.2014, 14.26
Millos tämä ryhmä aktivoituu jälleen? Joko maantiepyörät on kaivettu esiin kellarista? :cool: