Näytä tavallinen näkymä : Bikeshop.fi
Mikä pyörä on kyseessä? Oletko ajatellut, että bikeshop olisi voinut tehdä saman päätelmän huollossa ja alumiinirunkoisessa oikea korjaus on porata reikä keskiön alle. Eli pyörän lähettäminen päämajaan olisi saattanut olla ihan fiksu ratkaisu...
Vaikea kuvitella, että pyörän myyjä antaisi yhdellekään käyttäjälle ohjetta, että poraa reikä pyörän runkoon oli se ratkaisu ongelmaan tai ei. Aivan aiheesta siis myyjä pyytää pyörän huoltoon tarkistettavaksi. Viedäänhän autotkin aina huoltoon, kun niihin tulee takuukorjauspaketteja, vaikka ne itsekin pystyisi asentamaan.
maalinni
27.06.2019, 18.20
Ei kyllä muuta kuin hyvää sanottavaa bikeshop.fi:stä, tilasin keväällä sieltä kaksi fillaria, yhteensä olen tainnut tilata heiltä viisi pyörää. Yhdestä hajosi vaihdevipu puolen vuoden kuluttua, sain postissa uuden ilman että piti edes lähettää hajonnutta sinne. Mielellään jatkan asiakkuutta ja tuen Suomalaista firmaa guntherien sijaan.
edit: tuo multitool hajosi minullakin aika pian.
Tämä ei ole palaute tai mikään muukaan, mutta kun läppärin kovalevyltä tuli eräs aiheseen liittyvä parin vuoden takainen kuva vastaan, laitanpa sen tänne.
Jokunen vuosi sitten ostamani pyörän mukana tuli monitoimityökalu. Kerran alkoi runkolaukusta kuulua omituista kilinää. Syyksi paljastui kuvan palikkatesti, jota en yrittänyt selvittää.
Pahoittelut, jos tämä ei huvita Bikeshopin väkeä. Minusta oli varsin huvittava tilanne kaivaa nuo osat laukun pohjalta.
https://img.aijaa.com/m/00183/14716971.jpg (https://aijaa.com/8weUWJ)
Pyörä ja kuvan työkalua lukuunottamatta kaikki muukin on sitten pelannut hienosti.
Tuosta SBIANin keskiöstä en mitään tiedä, mutta luonnollisesti vika voi johtua joko viallisesta keskiöstä tai sitten viallisesta rungosta. Ammattimainen tapa on selvittää vian syy. Muuten ollaan helposti tilanteessa, jossa lähetetään uutta osaa uuden perään. Itse olen auton kanssa tehnyt kerran sen virheen, että pyysin vaihtamaan kolinan takia yhden nivelen. Jatkossa sitten pyydän korjaamaan kolinan aiheuttajan...
Tuossa työkalussa on ilmeisesti päissä kaksi pulttia jotka pitävät pakettia kasassa. Minulla meni yksi repussa mukana oleva linkkari päreiksi, eihän siinä noin monta osaa ollut, mutta yllättävän monta kumminkin. Sain sen kuitenkin koottua ja laitoin niihin kiinnitysruuveihin ruuvilukitetta ja on linkkari pysynyt kasassa. Pyörähän hyppii ja pomppii ajaessa, eli ei minusta suuri ihme ole jos tuollaiset purkautuvat. Eli jos mahdollista heti uutena lukitetta kehiin ja kiinni pysyy.
Edit: Linkkari oli ostettu kaiketi marketista eli bikeshop.fi ei kuuluu tohon linkkariepisodiin millään tavalla
Pyöräni mukana ei tuollaista rihkamaa tullut, ylimääräistä oli vain pyörän runkoon liimattu tarra ajopyörä joka oli liimattu sekä vinoon että oli kurtussa. Otin tarran ensi töikseni pois, oliko tuo enne 😗
Aina löytyy selkään taputtajia puolesta ja vastaan niin kuin edellä teksteistä voi lukea, täällä on kavereiden kesken on aivan päinvastainen taputuksen kohde:), sekaan mahtuu yksi järki kirjoituskin jossa vedotaan juuri siihen mikä on se akilleen kantapää se syy ostaa kotimaisesta kivijalkakaupasta. Monet kotimaiset kaupat ymmärtävätkin millä Suomessa pysyy hengissä, jos lähdetään pyrokraattisesti ratkomaan vedoten takuu sääntöihin ei ajatuksena ole kyllä asiakkaan palveleminen.
Pyörällä on ajettu nyt jo monta lenkkiä ja olen todella tyytyväinen siihen fiiliksen mitä se ajossa tarjoaa, tilaamani uusi keskiö tuli Saksasta todella nopeasi ja sain pyörän ajoon.
Koska tämä on palaute palsta käsittääkseni ja hyvää palautetta on tullut kiitettävästi tilauksien nopeasta toimittamisesta eikä minullakaan ole siitä pahaa sanottavaa mutta tämä asia ei ollut niin mustavalkoinen mitä täällä annettiin ymmärtää, eli jos joku luulee että kirjoitin aiheesta löysin perustein niin nyt olen varma siitä että vain minä olen syyllinen ja pehmikettä on puolustustekstiin laitettu niin että on saatu vielä enempi minusta se syyllinen.
Otetaan opiksi molemmin puolin asioiden hoidosta henkilökohtaisesti pitäen mielessä kuka sen rahan toimintaan tuo.
tilaamani uusi keskiö tuli Saksasta todella nopeasi ja sain pyörän ajoon.
Kenet haukut sitten kun uusikin keskiö hajoaa käsiin liian nopeasti jos kerta vika oli että vesi kertyy keskiöön eikä pääse pois? Laitoit siis laastarin ilman että korjasit ongelmaa?
Mun mielestä aikamoisen turhaa jeesustelua mitättömästä asiasta tämä koko keissi. Jos fillarissa takuuongelma, samantien fillari toimitettava myyjälle niin saavat korjata parhaalla katsomallaan tavalla, eikä tarvii lähetellä uusia osia tai kinuta niitä jatkuvasti. Ja hienoa että liike itse ottaa suoraan kantaa täällä julkisesti asiaan kun kerta julkisesti on firman toimintaa parjattu.
Edit: Jos fillarissa on paskan suunnittelun johdosta joku bugi, että paikat hajoo ennenaikojaan, myyjä hoitaa asian pyörän maahantuojan/valmistajan kanssa. Ei oikea akseli asian vääntämiseen ole myyjä-asiakas akselilla. Itselläkin aikoinaan kun hajosi fillarin runko, lähetin sen myyjälle (Hollantiin) ja sain paluupostissa muutaman kuukauden päästä (runko kävi Italiassa tehtaalla tutkittavana) uuden paremman rungon. Ei tarvinnut itse vääntää mitään.
Yritän olla puolustelematta ketään (Bikeshopissa olen käynyt tasan yhden kerran paikan päällä), mutta minun on pakko kysyä: olisiko Bikeshopin siis pitänyt "sokkona" lähettää uusi keskiö? Osaltaan sen vuoksi, koska itse koit pyörän lähettämisen tarkistettavaksi MH:n välityksellä hankalaksi ja riskaabeliksi?
Ymmärrän, että postimyyntiä harjoittava firma voi goodwillinä lähettää erilaista nippeliä ja myös selvästi (esim. valokuvien avulla osoitettavan) takuunalaisen vian korjaamiseksi tarvittavaa osaa, mutta jos vian syy ei ole täysin selvä, niin mielestäni siinä ei ole mitään byrokraattista, jos firma vaatii pyörän toimittamista tarkistettavaksi. Mielestäni tämä on vain realiteetti, joka pitää nykyisessä postimyyntimaailmassa hyväksyä - jos haluaa hoitaa takuuasiat omalla kylällä, niin silloin pitää maksaa premiumia ja ostaa juipelo sieltä oman kylän kivijalkakaupasta. Ei se nimittäin toimi pitkässä juoksussa, että jokainen vähäisestä tai jopa vähän isommastakin asiasta avautuva asiakas "ostetaan" ihan suoriltaan hiljaiseksi mitään kyseenalaistamatta, jotta kenellekään ei tule paha mieli. Enemmänkin kyse on siitä, että millä tavoin ja kuinka nopeasti tuon asian hoitaa.
Ja mitä tulee Bikeshoppiin, niin jo pelkästään se, että putiikki seuraa oman alansa harrastusfoorumia ja ehtii vastaamaan siellä, kertoo aika paljon asiakaspalvelusta. Tokihan se on näissä tapauksissa osaltaan myös vahingonhallintaa, mutta hyvä niin, jotta juuri tällaiset yksittäiset tapaukset eivät nouse määrittämään kokonaiskuvaa firmasta.
Haraldis
16.07.2019, 10.37
Ensimmäinen tilaus Bikeshopista ja on annettava "peukkua".
Tilasin Endura Singletrack Jacket 2:sen, jonka olisin saanut n. kympin edullisemmin ulkomaiselta saitilta, mutta päätin suosia ja tilata kotimaiselta toimittajalta suoraan varastosta.
Tilaus sujui vaivattomasti ja sähköpostiin tuli eri vaiheista hyvin tietoa. Lähetys lähti 24h sisällä ja oli noudettavissa seuraavana päivänä Postin pakettiautomaatista.
Ainoa miinus oli ettei tuotteen tiedoissa ollut kokotaulukkoa, jonka jouduin tarkistamaan Enduran sivuilta.
Ensin piti ostaa Kalkhoff Agattu mutta kun eivät Suomessa myy ja tarve oli työmatkoille/Vanajaveden rantoja kiertelemään.
Ostin pitkään pähkäiltyäni Kona Dew DL pyörän ja maksoin etukäteen. Tuli vahvistus mutta perään viesti että rungon vaakaputkessa pari naarmua, tilataanko uusi vai mitä tehdään? Mitättömiä naarmuja kuvan mukaan joten pyörä liikenteeseen ja alennuskuponki olisi kiva. Laittoivat takaisin rahaa tililleni, käyhän se niinkin :)
Matkahuolto toi pyörän kotiovelle. Itse pyörä oli vähän huolimattomasti kasattu. Huomio: vasta 30km ajettu!
- jalkatappi oli ruuvattu 12mm ruuveilla, oli matkan aikana korkannut sen kierteen verran mitä olivat kiinni. Jalkatappi oli paketissa irtonaisena. Ruuvit olivat tallella rungossa.
- satula takakenossa pari senttiä. Huomasin vasta koeajojen jälkeen että jotain outoa. Piti tarkistaa vatupassilla, ei sitä silmällä huomannut.
- takakappa ei vaihda isommalle kuin "yhden yli" menetelmällä. Alaspäin napsahtaa tarkasti.
- etukappa ei vaihda pienemmälle kuin rutisemalla, ylöspäin napsahtaa tarkasti
Itse osasin korjata vain tuon satulan asennon sekä jalkatapin kiinnityksen, hain oikean pituiset ruuvit 16mm ja kiinnitin niillä ruuvilukitteen kanssa. Vaihtajan säädöt menee paikalliseen pyörähuoltoon. En lähde viemään pyörää Bikeshopin myymälään Turkuun vaikka lähellä Hämeenlinnassa olenkin.
Erittän mukava pyörä ajaa, rullaa ja on tukeva! Iso äijän tarpeisiin! Renkaat toimii sekä asfaltilla että sorassa/metsäpoluilla. Jarrut kaipaisi säätöä, vähän pitkät liikeradat minun mieleeni. Alamäessä pitävät melkoista rutinaa. Pyörän painoa on moitittu mutta lisäsin siihen itse vielä Kryptonite EVO -lukkojärjestelmän vaijerilla. https://m.motonet.fi/fi/tuote/4500706/Kryptonite-EVO-mini-u-lukko--kaapeli-120-cm
Minusta ihan ok painoinen, helppo kantaa rappusia yms.
Varmaan ensi vuonna enemmän tarinaa mutta Bikeshopin kautta ihan onnistunut ostos. Postimyynnin peruskauraa: huoltohommat saa ihan itse pähkäillä missä ja miten tekee.
twentyniner
05.08.2019, 16.40
Reilu viikko sitten kesälomareissulla Turun suunnalla, pirautin liikkeeseen varmistaakseni onko haluamani fillarin tiettyjä kokoja myymälässä kokeiltavaksi? Vastaus oli myöntävä ja ei muutakuin pikku koukkaus aiotulta reitiltä kohti myymälää. Sisään päästyäni vanhempi herrasmies tiskin takaa lopetti selkeästi kesken olevat hommansa minun kerrottuani asiointini syyn. Hän tiesi jo etukäteen millä asialla olen vaikka ei ollut sama henkilö jonka kanssa puhelimessa keskustelin, tiedonkulku toimii :)
Fillari telineestä, penkki kohdilleen ja kävimme pienellä pyörähdyksellä etupihalla, se oli kerrasta nappiin koon suhteen...Asiakas kokemus oli hyvin positiivinen ja vielä kun Konan fillareiden hinnoittelu sekä "kanta-asiakkuuden" edut ovat kohdillaan , laitoin juuri tilauksen sisään 2020 Sutra LTD:stä. Kolmas Konani Turusta, eikä varmasti viimeinen.
KotooTöihin
26.08.2019, 21.32
4 viikkoa takaperin tilasin pyörän. Pyörä tuli hyvin säädettynä ja toimivana. Polkimet kiinni ja kovaa ajoo. Aivan priimaa ja peukut tälle.
Täytyy minunkin sananen sanoa tähän. Bikeshopista ostin Konan fillarin männä syksynä. Pientä kremppaa on ollut, mutta muutama fillarin kokemuksella on tullut vaikutelma, että näissä reilun tonnin sykkeleissä lähes aina on. Hyvinkin monen firman kanssa olen asioinut ja Bikeshop kyllä erottuu joukosta minusta nimenomaan poikkeuksellisen hyvän asiakaspalvelun toimesta.
- Hissitolppa ei talvella kestänyt ylhäällä. Havaitsin syyksi inasen liian lyhyeksi leikatun kaapelin, joka kylmässä oli kireä koko ajan. Hoidin itse ja sain kompensaationa lahjakortin. Sähköpostikeskustelu käytiin.
- Takakiekkoon tuli useamman reiän kohdalle halkeamia alumiinirimmiin. Lähetin kuvan ja sen perusteella laittoivat uuden heti tilaukseen. Toimitin kiekon ja muutamassa päivässä oli takaisin.
- Harmillisesti kiekko petti kisassa kun pinnanippelit aukesivat. Syy jäi auki, mutta saattoi olla myös minun moka epätiiviin litkutuksen myötä, koska sitä oli kiekon tiivistysten alle mennyt. Meni joka tapauksessa takuutyönä.
Samaisen Truvativin keskiölaakerin kanssa murheita on myös minulla. Vettä on sinnekin päässyt ja ruostunut. Natinat saa pariksi viikoksi pois putsauksella ja öljyllä/vaseliinilla. Maksaa parisen kymppiä, on kuluva osa ja kilsoja sykkelissä vuoden iän lisäksi 2500 km hitaasta maastosta. Enpä ole osannut takuuasiana ajatella. Ei sillä, minä ja varmaan moni muukin kuulisi mielellään, jos jokin vedenpoisto pitää rakentaa, että uusi ei tee samaa.
Mutta kyllä omien kokemusteni pohjalta hyvin varauksetta suosittelen! Voi jospa vain kaikki muutkin toimisivat kuten täällä.
On kyllä ihmeteltävä asia että Kona jatkaa edelleen tuon saman asian kanssa, vedenpoisto reikää ei ole edelleenkään uusissa malleissa. Ei varmasti tule kestämään tuo Truvativin keskiölaakeri joka on rakenteeltaankin heikko jo pelkkä veden näkeminen riittää:), eipä tarvitse enää ainakaan tuohon pyörää keskiöä vaihtaa:)
Tämä jäi vaivaamaan. Edellä Bikeshopin Visa erikseen totesi tänne myös tarvittaessa vastattavan yleisempääkin mielenkiintoa herättäviin kysymyksiin niin esitänpä sellaisen.
Eli tämä rungon vedenpoisto ja keskiölaakeri-asia. Kun perusteellisemmin pyörää huolsin ja kävin kaikki nippelit läpi niin huomasin, että myös droppi-tolpan pohjassa oli ruostetta ja tämä oli ilmaantunut nyt kesällä koska viimeksi keväällä sen huolsin ja katsoin sekä rasvailin. Samaa "vapaata" tilaahan tuo on keskikön kanssa eli lie sama vesi tehnyt tämänkin murheen. Selvästi kosteudenpoistolle on kriittinen tarve. Monia reittejä pyörässä on, joista vesi potentiaalisesti väärään paikkaan pääsee eri oloissa.
Jos reikä on syytä ongelmien ehkäisemiseksi porata niin millainen suunnaltaan sekä kooltaan ja mihin kohti? Kona Big Honzo siis kyseessä. Ei viitsisi triviaalia asiaa varten alkaa pyörää ympäri Suomea lähettelemään, mutta ei nyt koeporaamaankaan.
Bikeshop.fi
08.09.2019, 18.39
Tämä jäi vaivaamaan. Edellä Bikeshopin Visa erikseen totesi tänne myös tarvittaessa vastattavan yleisempääkin mielenkiintoa herättäviin kysymyksiin niin esitänpä sellaisen.
Eli tämä rungon vedenpoisto ja keskiölaakeri-asia. Kun perusteellisemmin pyörää huolsin ja kävin kaikki nippelit läpi niin huomasin, että myös droppi-tolpan pohjassa oli ruostetta ja tämä oli ilmaantunut nyt kesällä koska viimeksi keväällä sen huolsin ja katsoin sekä rasvailin. Samaa "vapaata" tilaahan tuo on keskikön kanssa eli lie sama vesi tehnyt tämänkin murheen. Selvästi kosteudenpoistolle on kriittinen tarve. Monia reittejä pyörässä on, joista vesi potentiaalisesti väärään paikkaan pääsee eri oloissa.
Jos reikä on syytä ongelmien ehkäisemiseksi porata niin millainen suunnaltaan sekä kooltaan ja mihin kohti? Kona Big Honzo siis kyseessä. Ei viitsisi triviaalia asiaa varten alkaa pyörää ympäri Suomea lähettelemään, mutta ei nyt koeporaamaankaan.
Tokihan tännekin vastaillaan mieltä askarruttaviin kysymyksiin :)
Tähän ei kuitenkaan voi antaa mitään yleispätevää vastausta, muuta kuin että vastaavissa tapauksissa tilanteet ratkaistaan aina tapauskohtaisesti. Voinen puhua kaikkien merkkien ja kauppiaiden puolesta siinä että mitään rakenteellisia muutoksia ei kuluttaja voi itse tehdä ilman takuun raukeamista. Ei vaikka omistaisi autokorjaamon, sorvauspajan tai cnc -koneistamon :D
Teemme huollossa kyllä tarpeen mukaan keskiön alle poraamalla vedenpoistoreiän, tällaiset löytyy omista jäykkäperistänikin. Rungoissa on lähtökohtaisesti takahaarukan alapuolella pienet reiät, joista vesi pääsee pois, mutta poistuminen vaatii pyörän ajoittaista nostamista pystyasentoon takarenkaan varaan. Kyseinen keskiön alta "puuttuva" reikä ei kuitenkaan rajoitu mitenkään erityisesti Konan pyöriin tai keskusteltuun Honzoon, sama tilanne on todella usealla valmistajalla. Samaan hengenvetoon todettakoon, että läheskään kaikille kuskeille tuo ei aiheuta mitään ongelmia, sillä siihen vaikuttaa ajokelit, pesutapa ja säilytysasento. Reikä luonnollisesti myös mahdollistaa veden pääsemisen rungon sisään helpommin. Tästä syystä runkoja ei aleta sen enempää porailemaan vakiona koonnin yhteydessä, kyseessä on minuutin homma eli ajallisesta asiasta ei ole kyse. Honzon eri versioita on yksinään meiltä Suomessa liikenteessä kolminumeroinen määrä ja ongelmien määrässä ollaan tuon asian tiimoilta promileluokassa.
Hissitolpan pohjassa olevalla tarkoitat varmasti joko vaijerin kiinnitystä tai itse vaijeria? Teräsosissa pieni ruoste tulee ihan väkisin ja ei sellaisenaan haittaa oikeastaan mitään. Vaijerit ja vastaavat ovat kuitenkin kuluvia osia ja menevät yleensä vaihtokuntoon jostain muusta kulumisen syystä kuin ruosteesta. Laita kuitenkin ihmeessä jossain kohtaa meille sähköpostitse kuvaa tuosta niin tutkitaan tarkemmin. Sen verran voin näin ulkomuistista sanoa että kyseisen kohdan ruostumisesta en muista yhtään tapausta, jossa toiminta olisi häiriintynyt tai tuote rikkoutunut.
Yleisenä ohjenuorana kaikkiin mieltä askarruttaviin asioihin, olkaa yhteydessä myyjäliikkeeseen aina ensin. Sen jälkeen voi spekuloida eri foorumeilla onko saatu vastaus tai toimintatapa oikea vai ei. Harmillisesti eri kanavissa näkee todella ihmeellisiä käsityksiä monen asian hoitamisesta tai miten tietty pyörään liittyvä homma kannattaa tehdä. Enkä tällä nyt tarkoita tätä käsiteltävää asiaa :D
Loppuun vielä nimerkille Laputo, laita meille sähköpostia aiheesta niin katsotaan missä asustelet ja olisiko paikkakunnalla sopivaa pyöräliikettä jossa vedenpoiston voisi porauttaa omakustanteisesti ilman takuun raukeamista. Voit sitten päättää jos näin tahdot tehdä. Ja jottei tule väärinkäsityksiä niin epäselvissä takuuasioissa otamme pyörät aina meille tutkittavaksi, kuten aiemmin todettu.
Ystävällisin terveisin
-Visa
www.bikeshop.fi (http://www.bikeshop.fi) / Ajopyörä
Juteltiin Kona pyöriä myyvän pyöräliikkeen omistajan kanssa ei siis Bikeshopin vaan erään toisen tästä samasta veden poistoreijän puuttumisesta ja hän oli ollut yhteydessä suoraan valmistajaan joka oli yksikantaan ilmoittanut että reijän poraaminen aiheuttaa välittömän takuun raukeamisen eikä suosittele sitä muutenkaan missään tapauksessa, eli porasi reijän kuka tahansa se Konan mukaan mitätöi runko takuun. Tämä ongelma ei ole mitenkään vieras, toisilla keskiön laakeri kestää pikkasen kauemmin ja joltain menee melko pian mutta se on selvä että tuo on suunnitelun osalta selvä susi, vääränlainen keskiö laakeri kyseisessä rungossa on se suurin virhe, ei puuttuva reikä mutta reikä ehkä saisi laakerin mahdollisesti pikkasen paremmin kestämään.
Tutkimuksen mukaan useimmissa pyörissä tuo reikä on valmiina mutta ei Konassa edelleenkään, jopa nykyisessä hiilikuiturunkoisessa pyörässäni sellainen kyllä löytyy. Silloin kun vielä kyseisen Kona Honzoni kanssa leikin oli hyvä konsti ja ehkä se ainut oikea tapa valmistajankin mukaan se että pesun jälkeen irroitetaan satutoppa ja käännetään pyörä ylös alaisin jolloin siltä ruikkaa se ruokalusikallinen vettä joka kerta, hyvä olisi jättää satutolppa irralleen ainakin seuraavaan ajokertaan että kosteus pääsee haihtumaan pois ja aina pitempien säilytys aikojen ajaksi.
Mutta Honzon osalta keskiön tuhoutuminen johtuu erityisen huonosta keskiön veden tiiviydestä, vesi pääsee rungon sisältä suoraan laakereille tuhoten ne nopeasti, tästä samaisesta keskiöstä on kyllä juttua netin syövereissä enempikin ja koskien juuri ks. tiiviyden puutetta vettä vastaan.
Uudessa Honzossa näyttäis keskiö muutetun toisen laiseksi, toivottavasti on parempi.
Hyvä pyörä mutta tuo asia pilasi koko komeuden ja lähtö tuli Konalle äkkiä, mutta kaikki syy ei ollut Konan.
Juha Jokila
08.09.2019, 22.31
Ei se runko voi hajota, jos keskiön alle poraa 3-4 mm reijän.
Ei laakereihin saa joutua vettä vaikka muhvissa olisi reikäkin.
Bikeshopille: Noo, 2500 km tuo kesti. Kun ei ole syvällisempää kokemusta niin en osaa sanoa, onko paljon vai vähän, mutta 17 euron osalle ihan riittävästi minusta. Taidan vain vaihtaa uuden ja yrittää huomioida asian käytössä. Nykyään pyörä on seinällä säilytyksessä sisällä. Käsin sen pesen enkä koskaan ruiskulla. Luulen, että reittejä vedelle on ainakin kaksi: satulatolpan tyvi ja keskiön sivut. SRAM:n sivuilta löytyikin tämän Truvativ-keskiön manuaali (se varmaan kannattaisi laittaa pyörän mukaan kaikille?) ja siinä patisteltiin jatkuvaan runsaaseen vaselinisointiin ulkosyrjien osalta. Enköhän saa tuon näitä käyttöteknisiä asioita huomioimalla pysymään kunnossa ilman reikiä. Ja eikös aina voi päivittää kammet ja jonkin BSA-keskiön jos niikseen haluaa?
Hissitolpan osalta pohjamekanismi oli kokonaan pintaruosteessa. Eipä se haitannut ja toimi kuten kuului + sain ruosteen pois, mutta kertoi että märkää tuolla on ollut.
Kiitos vastauksesta! Palaan asiaan, joskaan en näissä merkeissä. Kun on ihan toinen (pieni) murhe.
Bikeshop: "Maanantaina jysähtää, stay tuned."
Tuliko suutari?
"Check out our newest release on September 16 at orbea.com (http://orbea.com/) and on our social channels."
https://www.orbea.com/fi-en/ebikes/mtb-fun/wild-fs
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2419688218120333&id=259164087506101
Ok, tuosta on kyse. Varmaan sähkömaastopyörähifistelijöitä kiinnostaa tietää, kuka on uusi potentiaalinen kukkaron sisällöstä kiinnostunut. Minä odotin kunnon syysalea. Olisi pitänyt lukea tarkemmin.
^ja kommenteista päätellen muut odotti arvontaa :D
Viikko sitten perjantaina näihin aikoihin tilasin Bikeshopista sisurit ja maanantaina tuli Matkahuollosta viesti saapuneesta lähetyksestä. Kiitettävää toimintaa molemmilta tahoilta, paketti siirtyi viikonlopun aikana Turusta Rovaniemelle. :)
Paketti kyllä tulee nopeasti, viikonloppuna tilaus sisään ja tiistaina automaatissa. Tai siis olisi ollut, jos Posti ei olisi laittanut väärän ihmisen pakettia omaan lokerooni. Kattellaan saanko omaa pakettia milloinkaan😅
Terotalo
09.10.2019, 22.23
Loistavaa palvelua tänään klo 1830-1900. Sain koeajettua ja ostettua pyörän, sekä läjän tilpehööriä. Ulkona 1901.
Tuskin on vikaa asiakkaassakaan, jos kaikesta tuosta suoriutuu puolessa tunnissa.
Terotalo
10.10.2019, 22.25
Tuskin on vikaa asiakkaassakaan, jos kaikesta tuosta suoriutuu puolessa tunnissa.
Tiesin mitä halusin. :D
Tiesin mitä halusin. :D
Itsekin tiedän, mitä haluan. Lompakko ei aina halua tietää, mitä haluan. Eikä se maksa aina, mitä haluan. [emoji57]
Bikeshop ei pettänyt taaskaan, kun oli tarve vähän harvinaisemmalle varaosalle. Lähikaupat tarjosivat ei oota ja huonoja neuvoja tilata kiinalaisesta nettikaupasta. Sen verran pienestä oli nyt kyse, että hinnasta viis (Saksasta, ei siis Kiinasta, tilaamalla 5,2 € + postikulut), mutta yllättäen (tai aiempien kokemusten perusteella oikeastaan ei sittenkään) hintakin oli varsin kohtuullinen ja erittäin kilpailukykyinen. Kehotus kysyä liikkeestä jos katalogista ei löydy, on siis katteellinen ohje.
Liikevaihtoa ja katetta näillä tuotteilla ei tehdä, mutta asiakkaan kannalta se aika tehokkaasti ohjaa jatkossakin kyseiseen liikkeeseen asioimaan, jolloin kauppalista on hiukan näyttävämpi.
kurvaaja
04.02.2020, 10.41
Bikeshop toimi taas kuin se entinen junan vessa. Tilaus sisään, tilauksen tilannepäivitykset napsuu sähköpostiin ja seuraavana arkipäivänä paketti on lähikaupan Matkahuollon noutopisteestä noudettavissa. Hämmästyttävän nopeaa toimintaa. Myös vaihdot ja palautukset sujuneet tarvittaessa hyvin.
Turf Moor
04.02.2020, 19.56
Bikeshop toimi taas kuin se entinen junan vessa. Tilaus sisään, tilauksen tilannepäivitykset napsuu sähköpostiin ja seuraavana arkipäivänä paketti on lähikaupan Matkahuollon noutopisteestä noudettavissa. Hämmästyttävän nopeaa toimintaa. Myös vaihdot ja palautukset sujuneet tarvittaessa hyvin.
Tasan samanlaiset kokemukset kerta toisensa jälkeen itselläkin. Vaihtoja ja palautuksia ei ole toistaiseksi tarvinnut tehdä, mutta en epäile etteivätkö nekin toimisi. Eikä moittimista ole ollut palvelussa myöskään paikan päällä asioidessa.
Takuut pelaa nopeaa, parempi tietenkin jos ei tarvitsisi takuuta mutta hyvä että kauppaan pystyy luottamaan
Kiitettävän arvosanan voi kyllä kaupalle antaa.
brilleaux
12.05.2020, 11.58
Vähän on ruuhkaa nyt, pyörä tilattu 7.5.
Mutta kuitenkin; loppuviikosta pitäisi heidän mukaansa lähteä tännepäin.
Onhan tuolla sivustollansakin ilmoitus toimitusaikojen pitkittymisestä. En mä nyt silti pitkäksi toimitusaikaa moittisi jos +viikossa on pyörä minulla. :)
Minä tilasin 21.4 ja tänään piti tulla pihaan, mutta MH jotenkin ryssi homman. Jospa huomenna.
Pukyn potkupyörän takajarru (joku ihme rumpuviritelmä) oli menettänyt loputkin vähästä tehostaan ja varaosia ei internetin perusteella saanut juuri mistään. No, sähköposti Turkuun ja uusi jarru järjestyi nopeasti ja edullisesti.
Kivimies28
20.05.2020, 11.36
Tilasin muutaman tuotteen kohtuuhintaan. Tuote tuli ripeästi ja hyvin pakattuna.
brilleaux
20.05.2020, 12.57
Vähän on ruuhkaa nyt, pyörä tilattu 7.5.
Mutta kuitenkin; loppuviikosta pitäisi heidän mukaansa lähteä tännepäin.
Onhan tuolla sivustollansakin ilmoitus toimitusaikojen pitkittymisestä. En mä nyt silti pitkäksi toimitusaikaa moittisi jos +viikossa on pyörä minulla. :)
Pyörä oli kotiovella 15.5. iltapäivällä. Hyvin pakattu ja kasattu. Etujarrun vaijeri oli jäänyt kiinnittämättä nippusiteellä kiinnikkeeseensä, muutoin kaikki oli kuten pitääkin.
Pyörä oli kotiovella 15.5. iltapäivällä. Hyvin pakattu ja kasattu. Etujarrun vaijeri oli jäänyt kiinnittämättä nippusiteellä kiinnikkeeseensä, muutoin kaikki oli kuten pitääkin.
Tuohan kävi nopeasti, minulla kesti kolmisen viikkoa, vaikka tilaushetkellä pyörän kohdalla lähetysvalmius nettisivulla oli muistaakseni 48 h (sain tosin pienen hyvityksen viivästymisestä). Pyörän kotiin toimittaneen kuriirin autossa oli melkoinen sekamelska, josta kuski pyörän kaivoi esiin, joku pakoputkikin oli ihan rungon vieressä, onneksi ei ollut osunut pyörään. Ei kyllä vakuuttanut. Kaiken lisäksi samainen kuriiri toi edellisenä päivänä pelkästään samalla tilaamani tarvikkeet ja totesi, että pyöräkin olisi pitänyt tuoda, mutta eivät antaneet terminaalista. Jouduin ottamaan yhteyttä Matkahuoltoon. Pyörä oli muuten ok kunnossa, mutta joustosatulan vaijeri oli jäänyt kiristämättä.
Joten valitettavasti nyt kävi niin, että ei voi kehua kauppaa eikä matkahuoltoa. Nyt kävi näin, ehkä ensi kerralla paremmin.
sisurisampsa
20.05.2020, 21.25
Tuohan kävi nopeasti, minulla kesti kolmisen viikkoa, vaikka tilaushetkellä pyörän kohdalla lähetysvalmius nettisivulla oli muistaakseni 48 h (sain tosin pienen hyvityksen viivästymisestä). Pyörän kotiin toimittaneen kuriirin autossa oli melkoinen sekamelska, josta kuski pyörän kaivoi esiin, joku pakoputkikin oli ihan rungon vieressä, onneksi ei ollut osunut pyörään. Ei kyllä vakuuttanut. Kaiken lisäksi samainen kuriiri toi edellisenä päivänä pelkästään samalla tilaamani tarvikkeet ja totesi, että pyöräkin olisi pitänyt tuoda, mutta eivät antaneet terminaalista. Jouduin ottamaan yhteyttä Matkahuoltoon. Pyörä oli muuten ok kunnossa, mutta joustosatulan vaijeri oli jäänyt kiristämättä.
Joten valitettavasti nyt kävi niin, että ei voi kehua kauppaa eikä matkahuoltoa. Nyt kävi näin, ehkä ensi kerralla paremmin.
Joku tämän tyyppinen joustosatula, eihän näissä mitään vaijeria ole.
https://img.aijaa.com/m/00123/14840198.jpg (https://aijaa.com/i2VJmB)
Jos meinasit jousitettua satulatolppaa, ei niissäkään vaijeria pitäisi olla vaan elastomeerit. Mikähän sun ongelma mahtoi olla pyörän kanssa?
No helvetti mitä kirjoitinkaan. Siis hissitolpan vaijeri!
jii.haanpaa
11.06.2020, 11.37
Bikeshopille yksi positiviinen palaute lisää.
Hieman fillarin saanti viivästyi alkuperäisestä arviosta, mutta sattuneista syistä tänä keväänä on ollut ymmärrettävästi vähän enemmän muuttujia toimitusketjussa kuin yleensä. Tämä huomioiden nopeasti tuli kuitenkin. Arvostan myös sitä, että sähköposteihin ja kyselyihin vastattiin ennen ja jälkeen tilauksen ripeästi, vaikka varmasti piisasi hulinaa kivijalassa ja sähköisestikin.
Bikeshopin testifillarin tilaus osoittautui tälläkin kertaa erittäin toimivaksi ratkaisuksi. Sitä jäinkin tässä miettimään, että palautin testifillarin omilla säädöilläni ja nyt eilen saapunut pyörä tuli mulle millin parin sisään samoissa säädöissä. Muuta ei tarvinnut tehdä kuin stonga suoraan ja polulle. Sattumaa varmaan, mutta kiitos silti osuvasta luovutustsekkauksesta :)
Lievästi negatiivista tässä vaiheessa, ensi viikolla sitten enemmän, jos homma ei ala edistymään. Kaveri tilasi pyörän viime viikolla ja bikeshopin mukaan sen olisi pitänyt ehtiä ehkä jo viikonlopuksi. Ei ehtinyt. Eikä ehtinyt tämänkään viikon lopuksi. Eivät vastaa sähköpostiin, eikä puhelimeen. Palaan asiaan, toivottavasti positiivisissa merkeissä.
Bikeshop.fi
12.06.2020, 17.34
Kiitoksia taas palautteista kaikille!
Lievästi negatiivista tässä vaiheessa, ensi viikolla sitten enemmän, jos homma ei ala edistymään. Kaveri tilasi pyörän viime viikolla ja bikeshopin mukaan sen olisi pitänyt ehtiä ehkä jo viikonlopuksi. Ei ehtinyt. Eikä ehtinyt tämänkään viikon lopuksi. Eivät vastaa sähköpostiin, eikä puhelimeen. Palaan asiaan, toivottavasti positiivisissa merkeissä.
Mistäköhän tapauksesta on kyse? Aamusta iltaan painetaan hommia ja tälläkin hetkellä näppis sauhuten koitetaan pysyä sähköpostitulvassa kiinni :) Tilanne on melkoisen haastava kun tiimin koko on mitoitettu maltilliseen kasvuun ja koronakriisi on buustannut pyöräkauppaa todella hurjalla voimalla. Positiivinen ongelma toki, mutta ammattitaitoista henkilökuntaa ei haalita näin ennalta arvaamattomalla tahdilla oikein mistään. Puhelimeen on todella huonot saumat ehtiä valitettavasti vastaamaan läheskään kaikkiin puheluihin. Pahoittelut kuitenkin ettei olla ilmeisestikään kyseistä tapausta kunnialla maaliin!
Ystävällisin terveisin
-Visa
www.bikeshop.fi / Ajopyörä
Tilasin maanantai-iltana pyörän ja seuraavan viikon tiistaina tuotiin kotiin hyvin pakattuna.
Ohjaustanko paikalleen ja ajamaan.
Sähköposteihin vastattiin aina saman päivän aikana ja aina tuli asiallinen vastaus oli kysymys mikä hyvänsä.
Olen suositellut tutuille kun on puheeksi tullut
Lehtinen Juha
13.06.2020, 08.31
... Sähköposteihin vastattiin aina saman päivän aikana ja aina tuli asiallinen vastaus oli kysymys mikä hyvänsä.
Olen suositellut tutuille kun on puheeksi tullut
Juu sama juttu. Kysy mitä vaan niin aina on nopeesti vastattu ja selvitetty.
...toisin ku joku sakemanni bikesteri.:(
Loistavat kokemukset Bikeshopista yhden pyörän tilauksen ja kahden pienen tarviketilauksen perusteella. Ensimmäisellä kerralla kyselin varaosan sopivuutta pyörääni sähköpostilla sunnuntaina ja vastaus tuli muutaman tunnin sisällä. Toimitukset ovat myös tulleet perille yleensä parissa arkipäivässä.
Kiitoksia taas palautteista kaikille!
Mistäköhän tapauksesta on kyse? Aamusta iltaan painetaan hommia ja tälläkin hetkellä näppis sauhuten koitetaan pysyä sähköpostitulvassa kiinni :) Tilanne on melkoisen haastava kun tiimin koko on mitoitettu maltilliseen kasvuun ja koronakriisi on buustannut pyöräkauppaa todella hurjalla voimalla. Positiivinen ongelma toki, mutta ammattitaitoista henkilökuntaa ei haalita näin ennalta arvaamattomalla tahdilla oikein mistään. Puhelimeen on todella huonot saumat ehtiä valitettavasti vastaamaan läheskään kaikkiin puheluihin. Pahoittelut kuitenkin ettei olla ilmeisestikään kyseistä tapausta kunnialla maaliin!
Ystävällisin terveisin
-Visa
www.bikeshop.fi / AjopyöräMinunhan piti jatkaa aiheesta. Edellisen kirjoitukseni jälkeen, viikonloppuna kaveri sai vastauksen ja rahansa takaisin. Eli homma lopulta ok. Sen ymmärtää, että saldot voi näyttää väärin kun kauppa käy kuumana ja sähköpostiin vastaaminenkin voi tehdä tiukkaa. Siinä vaan alkoi rahattomaksi jääneellä kesäpojalla kuumottaa, kun mitään vastausta ei kuulu kolmeen sähköpostiin. Itse laitoin kokeeksi kysymyksen jostain ja tähän tuli vastaus reilussa puolessa tunnissa. Mutta kun vastaus tuli, homma hoitui hyvin ja rahatkin palautui nopeasti. Sikäli ei jäänyt mitään hampaankoloon ja tarvittaessa käytän kauppaa jatkossakin.
Jami2003
24.06.2020, 07.40
Paljon tulee Bikeshopista tilattua ja kaksi pyöräkin olen ostanut sieltä. Mutta sen kyllä olen itsekin huomannut että kun kaupat on tehty sähköposteihin vastaaminen hidastuu parista tunnista pariin vuorokauteen.
Siihen ja tuotekuvauksiin panostaisin, muuten kyllä toiminta on aika vimoista päälle hyvää.
Paljon tulee Bikeshopista tilattua ja kaksi pyöräkin olen ostanut sieltä. Mutta sen kyllä olen itsekin huomannut että kun kaupat on tehty sähköposteihin vastaaminen hidastuu parista tunnista pariin vuorokauteen.
Siihen ja tuotekuvauksiin panostaisin, muuten kyllä toiminta on aika vimoista päälle hyvää.Eikös tuo nyt ole ihan ymmärrettävää (vaikkakin valitettavaa)? Monen suuren firman asiakaspalvelussa on erikseen myyntilinja missä ei jonoa ole tms. Vaikka kuinka haluaisi kaikkiin viesteihin nopeasti vastata niin pakko priorisoida niihin jotka sillä hetkellä on myynnin kannalta kriittisiä.
Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla
Jami2003
25.06.2020, 09.49
Eikös tuo nyt ole ihan ymmärrettävää (vaikkakin valitettavaa)? Monen suuren firman asiakaspalvelussa on erikseen myyntilinja missä ei jonoa ole tms. Vaikka kuinka haluaisi kaikkiin viesteihin nopeasti vastata niin pakko priorisoida niihin jotka sillä hetkellä on myynnin kannalta kriittisiä.
Lähetetty minun SM-N975F laitteesta TapatalkillaMeillä firmassa vastataan arki vuorokauden sisällä kaikkiin tiedusteluihin. VARSINKIN heidän jotka ovat jotain tilanneet. Jos aikaa vievä juttu niin sitten vaikka että selvitämme ja palaamme.
Mulle antaa erittäin huonon kuvan asiakas palvelusta että siihen asti ollaan aktiivisia kunnes saadaan rahat. Vaikka kuinka homma menisi lopulta putkeen...
No tämä firma sentään vastaa parin vuorokauden sisällä. Varuste.netistä en tilaa enää mitään vaikka monta sataa euroa vuodessa olen sinne tunkenut. Satkun tilaus on sisässä ja mitään kontaktia en saa firmaan vaikka viikon jo aktiivisesti yrittänyt.
Tilasin pyörän keskiviikkona 24.6. Hakupaikassa oli lauantaina 27.6. Tästäkin ajasta puolet tuli matkahuollon piikkiin, kun pyörä odotteli kyytiä. Noin 30h tilauksessa pyörä oli matkahuollolla. Eli nopeutta löytyy ainakin nettitilauksissa. Puhelimella ei saanut kiinni kun yritin tiedustella paria asiaa. Positiivinen kokemus saksan kauppojen odottelun jälkeen.
Viime torstaina tein samaan aikaan Bike24 tilauksen (normaali toimitus) ja Bikeshopin tilauksen. Saksan paketti on jo matkalla, bikeshopin tilauksesta on tullut tilausvahvistus muttei ole muuten kuulunut mitään. Eipä tässä mikään kiire olekaan ja onhan asiasta sivuillakin mainittu. Koronan aikana jokainen bike24-, rose- ja r2-tilaus on tullut ihan normaalissa ajassa eli tähän mennessä ainoa "omasta tasostaan" tiputtanut on bikeshop. Eipä kyllä valittamista ole senkään suhteen.
Bikeshop.fi
30.06.2020, 18.36
Viime torstaina tein samaan aikaan Bike24 tilauksen (normaali toimitus) ja Bikeshopin tilauksen. Saksan paketti on jo matkalla, bikeshopin tilauksesta on tullut tilausvahvistus muttei ole muuten kuulunut mitään. Eipä tässä mikään kiire olekaan ja onhan asiasta sivuillakin mainittu. Koronan aikana jokainen bike24-, rose- ja r2-tilaus on tullut ihan normaalissa ajassa eli tähän mennessä ainoa "omasta tasostaan" tiputtanut on bikeshop. Eipä kyllä valittamista ole senkään suhteen.
Moro! Kyseessä lienee tilaus joka sisältää tuotteen / tuotteita jotka eivät tule omasta varastostamme, vaan tukkuriemme varastosta jostain päin Suomea tai muuta Eurooppaa? Ainuttakaan omasta varastostamme lähtevien tuotteiden tilauksia ei ole avoinna viime viikolta. Olemme päässeet todella ruuhkaisen ennätyskevään jäljiltä takaisin normaalirytmiin eli tilaukset muista kuin pyöristä omasta varastostamme lähtevät viimeistään seuraavana arkipäivänä. Pyörissä koontijono on tällä hetkellä noin kaksi arkipäivää.
Vertailu on aina tervetullutta ja aina kun jossain on selkeästi parannettavaa niin sinne suunnataan kyllä resurseeja mahdollisuuksien mukaan.
Kiitoksia kaikille taas palautteesta!
Yleisellä tasolla ollaan päästy taas takaisin suht normaalien toimitusaikojen rytmiin ja sähköposteihin vastaamisen kanssa myös viimeistään seuraavan arkipäivän vastauksiin päästään karkeasti noin 95% tehoilla, osa tapauksista vaatii aina syvempää tutkimista ja ottaa hieman enemmän aikaa. Henkilökohtaisella tasolla en paljoa perusta automaattisista tai vakioviesteistä että käsittelemme asiaa, mutta tietysti jos päiviin ei vastausta kuulu on se myös huono tilanne. Ja kyseisiin huonoihin tilanteisiin kyllä ollaan jouduttu tänä vuonna kun resursseja on pakko prioirisoida tiettyihin asioihin. Pahoittelut kaikille foorumilaisilla jotka ovat joutuneet odottelemaan vastausta turhan pitkään tai toimitusajat ovat venyneet.
Sesonki on ollut todella rajun kasvun aikaa ja en usko että ainoakaan firma pysyisi ihan täysin tilanteen päällä kun kovimman myyntikauden kasvu kuukausitasolla on aiempaan vuoteen verrattuna täysin yllätyksenä 40-90%. Erittäin positiivinen ongelma, mutta ammattitatoisia mekaanikkoja tai fillareista oikeasti ymmärtäviä henkilöitä asiakaspalveluun ei rekrytoida kovin nopeasti mistään. Kyllä tästä taas homma viilataan ja aina toiminnassa on parannettavaa :)
Fillariterveisi,
-Visa
www.bikeshop.fi
Moro! Kyseessä lienee tilaus joka sisältää tuotteen / tuotteita jotka eivät tule omasta varastostamme, vaan tukkuriemme varastosta jostain päin Suomea tai muuta Eurooppaa? Ainuttakaan omasta varastostamme lähtevien tuotteiden tilauksia ei ole avoinna viime viikolta. Olemme päässeet todella ruuhkaisen ennätyskevään jäljiltä takaisin normaalirytmiin eli tilaukset muista kuin pyöristä omasta varastostamme lähtevät viimeistään seuraavana arkipäivänä. Pyörissä koontijono on tällä hetkellä noin kaksi arkipäivää.
www.bikeshop.fi
Kiitos vastauksesta. Joo voi olla, että tulee jostain muusta varastosta. En tuosta tuotesivun tekstistä "keskusvarastossa - 7 pv" osannut päätellä, että ei tarkoita teidän varastoa. Toki nyt kun teidän sivuilta erikseen asiaa tarkastelin, niin se sieltä kyllä selvisi. 5 päivää on nyt täynnä eli vielä on aikaa päästä arvioituun toimitusaikaan.
runttaa-ja
07.08.2020, 18.25
Tilasin lokarit torstai-iltana nettikaupasta, lauantaina oli jo ärrältä noudettavissa hyvin pakattuina. Eipä voi valittaa.
Samana päivänä vastattiin sähköpostiin, kun pyörän ostoa suunnittelin ja kokoa mietin. Sain vahvan suosituksen koon suhteen ja pyörä tilaukseen. Kaikinpuolin homma toimi mallikkaasti ja pyörän saapumisen jälkeenkin sähköpostin vaihto sujui saman päivän puitteissa. Kiitos taas sujuvasta kaupankäynnistä.
Jami2003
06.10.2020, 07.22
Pakkohan se on taas kehut antaa. GG pyörään hiilikuitu keula hakusassa ja vaikka netin ihmeellisessä maailmassa olen pyörinyt niin kysymys vielä tännekin. Tuli pahoittelut samana päivänä että heillä ei ole sopivaa mutta Velobiassa olisi, linkin kera. Klo 17 tilaus Velobiaan ja keula lähti vielä 17:30 samana päivänä liikenteeseen.
Kyllä on mukava ostaa kotimaisesta liikkeestä kun aihetta on. Ja kehut kuuluu tällä kertaa myös Bike-shopille vaikkei edes löytynyt oikeaa hyllystä
Ostokokemukset ja niihin liittyvä asiakaspalvelu kyllä ollut kaikinpuolin priimaa mutta pakko antaa miinusta siitä että kaupanjälkeiset esim. takuuasiat voi ottaa oman aikansa ja että puhelimella ei ole mitään mahdollisuutta saada yhteyttä eikä yksikään monesta kymmenestä yrityksestä viimeisen vuoden aikana ole mennyt läpi. Elokuussa viimeksi kuulunut asiasta vaikka pari viikkoa sitten muistutusviestikin lähetetty, niin sikäli vähän turhauttavaa. Takuukeississä ei muuten ole mitään epäselvää ja osakin on ilmeisesti alkukesästä saakka ollut valmiina mutta homma jämähtänyt siihen. Vois harmittaa jos ei olis ollut varalle jarrua omasta takaa :D
Isosti pointseja Bikeshop.fin suuntaan. Olen etsinyt soveltuvaa sähkömaasturia useammasta eri lähteestä ja aika pitkälti muualla tarina on ollut, että halutun tyyppinen malli on joko loppu ja jos jostain löytyykin, niin kaupoilla on muuten vaan niin kiire että eivät pysty asiakkaitaan palvelemaan (pl. paikalliset kivijalkamyymälät tietty jos marssii paikan päälle).
Soitin Bikeshopiin eilen aamulla ja suorastaan yllätyin siitä että joku vastaa puhelimeen. Sain vastaukset niihin kysymyksiin mitä minulla halutusta pyörästä oli ja laitoin tilauksen netissä sisään. Bikeshop myös varoitteli että kasausjono on pitkä ja saattaa kestää toimituksessa parikin viikkoa. No, lopputuloksena oli että pyörä lähti matkaan jo eilen ja oli noudettavissa Matkahuollosta Espoossa tasan 24h tilauksesta. Stonga vaan suoraan ja muuten fillari ajovalmis. Olin suoraan sanoen vaikuttunut.
"Under promise, over deliver" toimii aina. Kohta siis testilenkille uudella pyörällä.
Tuntsan Palo
08.03.2021, 13.03
Vihaan nostaa tällaista asiaa hyvin palvelevasta pyöräkaupasta esille, mutta onko Bikeshop vielä pystyssä?
Pakko kysyä kun maileihin ei vastata viikonkaan sisällä eivätkä muutkaan yhteydenottokanavat toimi.
^Facebookissa viimeiset päivitykset on helmikuun lopulta ja Instassa joulukuussa. Kenties kevätruuhka on vain pahimmillaan alkamassa? Ei käy pyöräliikkeitä kateeksi tässä maailmantilanteessa, kun kysyntää olisi yllin kyllin mutta tarjontaa ei juuri nimeksikään... siihen päälle joka keväinen tungos, kun tuodaan pyörät talvitelojen jälkeen samaan aikaan keväthuoltoon...
Alkuvuodesta tilailin Bikeshopista litkuja ja pumpun telinettä. Kamat tulivat nopeasti perille, samoin vastaukset maileihin ihan ajallaan. Jouduin vielä tilausta korjailemaan, kun yhtä pientä tilpehööriä ei ollutkaan tulossa varastoon alkuperäisessä aikataulussa.
Joo kyllä viime kuun puolella ainakin tuli mailia. Huoltoasioissa vissiin voi kestää vähän kauemmin. Laita uutta viestiä jos ei hetkeen kuulu mitään. Tuo on vähän nihkeä homma tosiaan että puhelimella ei saa yhteyttä.
Tuntsan Palo
08.03.2021, 16.30
Joo kyllä viime kuun puolella ainakin tuli mailia. Huoltoasioissa vissiin voi kestää vähän kauemmin. Laita uutta viestiä jos ei hetkeen kuulu mitään. Tuo on vähän nihkeä homma tosiaan että puhelimella ei saa yhteyttä.
Jep. Ennen tänne eskalointia ( ehkä joku lukisi täältä ) on lähetetty uutta mailia ja tavoiteltu somessa. Hassua sinänsä että kyse ei ole huollosta, eikä tiedustelu vaan siitä että maksaisin tilatun pyörän pois.
Odottelen vielä hetken ennenkuin autoilen Turkuun.
villepolkee
08.03.2021, 17.02
Viime viikolla varasin huoltoajan sähköpostitse, vastaus tuli samana päivänä.
Jep. Ennen tänne eskalointia ( ehkä joku lukisi täältä ) on lähetetty uutta mailia ja tavoiteltu somessa. Hassua sinänsä että kyse ei ole huollosta, eikä tiedustelu vaan siitä että maksaisin tilatun pyörän pois.
Odottelen vielä hetken ennenkuin autoilen Turkuun.
Jospa niitä filllareita ei vaan ole ja maksaminen ei tuon vuoksi onnistu.
Veikkaan, että moni muukin olisi halukas maksamaan tällähetkellä pyöristä, jos sellaisen vaan saisi.
Ei tosiaan käy kateeksi fillariliikkeitä. Ostajia olisi, mutta kalustoa heikonlaisesti.
Vihaan nostaa tällaista asiaa hyvin palvelevasta pyöräkaupasta esille, mutta onko Bikeshop vielä pystyssä?
Pakko kysyä kun maileihin ei vastata viikonkaan sisällä eivätkä muutkaan yhteydenottokanavat toimi.
Ehkä mun kyselyt on tukkineet kanavan... tänään(kin) olen saanut kolme vastausta tuolta. Mahdollisesti hullun tuuria.
Bikeshop.fi
08.03.2021, 22.01
Täällä ollaan kyllä! :D
Tilanne vain on sellainen että olemme myynnillisesti eläneet loputonta elokuuta ja nyt mennään jo ennätyksellisen kovassa huhti/toukokuun tahdissa vaikka juuri vasta vaihtui maaliskuuksi. Henkilökuntaa on 1/3 vielä tämän viikona pitämässä viimeisiä viime vuodelta kertyneitä vapaita pois, jotta päästään täydellä miehityksellä taas hommiin. Viime vuosi oli sen verran brutaali kuormitukseltaan että siitä ollaan palauduttu vähän normaalia pidempään. Eli töitä vain on hetkellisesti enemmän kuin ehditään tekemään, rekrytoinneista ja ulkopuolisesta kiireavusta huolimatta. Ensi viikosta alkaen 100% miehitys paikalla lähes joka päivä ja huhtikuussa ollaankin sitten aikalailla kaikki hommissa 6 päivää viikosta kesäkuun alkuun asti. Pahoittelut siis jos kaikkiin yhteydenottoihin ei ole ehditty vastaamaan kunnolla. Nimimerkki Tuntsan Palo, nostin oletettavasti sinun meilisi huomiselle kärkeen, se on jostain syystä mennyt meiltä tutkan alta... :/
Puhelimitse meillä ei valitettavasti ole tällä hetkellä kovinkaan hyvät saumat saada kaikkia puheluja vastattua, joten suosittelen vahvasti sähköpostia.
Jospa niitä filllareita ei vaan ole ja maksaminen ei tuon vuoksi onnistu.
Veikkaan, että moni muukin olisi halukas maksamaan tällähetkellä pyöristä, jos sellaisen vaan saisi.
Ei tosiaan käy kateeksi fillariliikkeitä. Ostajia olisi, mutta kalustoa heikonlaisesti.
Korona aiheuttaa pyöräalan sisällä tällä hetkellä vahvaa jakoa "voittajiin" ja "häviäjiin". Paljon riippuu brändeistä ja niiden tuotanto/toimitusketjun onnistumisesta, kunkin kaupan omasta kyvystä / rohkeudesta / hulluudesta tilata suuria määriä ennakkoon jne. Osa on myös silkkaa tuuria. Sen verran tilanteesta kertoo että olemme tehneet esimerkiksi Konan 2022 malliston ennakkotilaukset jo loppusyksystä, normaalisti kyseinen tilaus olisi tehty heinäkuun nurkilla, siis tulevan kesän heinäkuun. Tällä hetkellä rakennetaan vahvasti tilauksia jotka ajoittuvat saapumisten osalta kevääseen 2022, osa toki jo tulevaan syksyyn. Tiettyjen komponenttien tuotantoja on buukattu jopa 14-16 kuukauden päähän, eli tuotantojen ja tilausten suunnittelu ei ole aivan helppoa tulevina vuosina.
Meillä on tällä hetkellä reilusti yli 1000 pyörää heti omasta varastostamme saatavissa ja lähes 1500 pyörää tilauskannassa tulossa lähikuukausien aikana. Kuormia tulee useampia viikossa, joten ei varastot suinkaan tyhjyttään ammota. Valitettavasti alalta on kuulunut aika murheellisiakin uutisia yritysten tilanteesta kun ei kysyntään pystytä millään tapaa vastaamaan ja vääjämättä näyttää siltä että pyöräkauppoja menee nurin myös tilanteen takia. Vaikka kilpailijoita ollaankin niin alan sisällä vallitsee lähtökohtaisesti kuitenkin kohtuullisen hyvä kollegahenki eikä toisten epäonnea moisesta johtuen toivo. Pandemia on siis aiheuttanut todella erikoisia tilanteita alalla kuin alalla.
Summa summarum ennätystahtia mennään taas ja pyritään pysymään tilanteen herroina vaikka välillä lipsuisikin. Pyöriä kyllä riittää, ei kaikkea kaikille, mutta varmasti jokaiselle jotakin. Meillä on kohtuullisen hyvät sähköpostin tiketöintijärjestelmät mutta mikään järjestelmä ei tietysti ole aukoton, antakaa kuitenkin tällä hetkellä se 1-2 arkipäivää armoa vastausaikaan ja sitten muistutusviestiä perään.
Jo erittäin keväisin fillariterveisin
-Visa
www.bikeshop.fi
Kiitos bikeshopille hyvin sujuneista kaupoista ja hyvästä kommunikaatiosta. Toivotaan, että pyöräkin tulee sitten aikanaan toukokuussa.
Tuntsan Palo
09.03.2021, 22.45
Kiitos Visa asiallisesta vastauksesta, asia on puolestani kunnossa ja mukava kuulla että vielä vuosi sitten ihan hulluina kuulostaneista haasteista huolimatta tulevaisuus näyttää valoisalta. Ehkäpä pian ostan nyt tulevan talouden toisen Orbean lisäksi kohta myös kolmannen:).
Viimeaikoina useammankin kerran tullut tilattua tavaraa ja kyllä kaikkineensa yhteydenpito ja toimitukset ovat sujuneet todella mallikkaasti, vallitsevasta tilanteesta huolimatta. [emoji1303]
Täällä kehutaan melko runsaasti ko. liikettä. No minkäs teet kun ei ole mitään negatiivistä sanottavaa minullakaan. Hinnat kilpailuykyisiä , toimitus ja palvelu yleensäkin mallikelpoista.
Onko täällä ketään kuka olisi ennakkotilannut aiemmin pyörää bikeshopista, onko teille tullut viestiä, kun pyöriä on saatu liikkeeseen lisää. Olen tilannut Orbea Laufey H30:n ennakkoon viime kuussa, arvioitu varastontäydennyspäivämäärä oli 19.05. Tilausvahvistuksessa lukee, että lähetämme ennakkotilanneille tilanneinfoa sitä mukaa, kun niitä saamme. Tiedän, että liikkeessä on ruuhkaa ja kokoamisessa ja luovutushuolloissa voi kestää, mutta ajattelin täältä kysäistä onko muille tullut mitään viestiä kun pyöriä on saapunut lisää varastoon. En ole viitsinyt ruuhkauttaa asiakaspalvelua sen enempää, kysymällä suoraan sähköpostitse.
Kuumeisesti odottelen pyörää, varsinkin kun vasta oli facebookissa erään firman mainos, että kyseistä pyörää olisi ollu 40km päässä "lattialla". :rolleyes:
EDIT: kyseistä runkokokoa on myyty loppuun ennakkoon se erä mihin omanikin kuuluu, joten verkkokaupan varastosaldon perusteella ei voi katsoa onko saatavilla. :)
Onko täällä ketään kuka olisi ennakkotilannut aiemmin pyörää bikeshopista, onko teille tullut viestiä, kun pyöriä on saatu liikkeeseen lisää. Olen tilannut Orbea Laufey H30:n ennakkoon viime kuussa, arvioitu varastontäydennyspäivämäärä oli 19.05. Tilausvahvistuksessa lukee, että lähetämme ennakkotilanneille tilanneinfoa sitä mukaa, kun niitä saamme. Tiedän, että liikkeessä on ruuhkaa ja kokoamisessa ja luovutushuolloissa voi kestää, mutta ajattelin täältä kysäistä onko muille tullut mitään viestiä kun pyöriä on saapunut lisää varastoon. En ole viitsinyt ruuhkauttaa asiakaspalvelua sen enempää, kysymällä suoraan sähköpostitse.
Kuumeisesti odottelen pyörää, varsinkin kun vasta oli facebookissa erään firman mainos, että kyseistä pyörää olisi ollu 40km päässä "lattialla". :rolleyes:
EDIT: kyseistä runkokokoa on myyty loppuun ennakkoon se erä mihin omanikin kuuluu, joten verkkokaupan varastosaldon perusteella ei voi katsoa onko saatavilla. :)Itse olisin aika pikaseen soittanut Bikeshoppiin saatavuuskyselyn ja jos ei vielä havaintoa, niin olisin vaikka juossut ton 40km, et olisin saanut pyörän heti.
Otin yhteyttä Bikeshoppiin, tänään oli kuorma saapunut heille. En malttanut enää olla utelematta asiaa ja olisin hakenut pyörän naapurikylästä, jos ei olisi ollut vielä pyöristä tietoa heillä.
Täytyy antaa pisteet taas Bikeshopille, vastaus tuli todella nopeasti ja asiakaspalvelu on ystävällistä, vaikka heillä varmasti riittää ruuhkaa näinä aikoina.
Sillanalta
06.06.2021, 11.03
Tilasin ensimmäistä kertaa pyörän etänä bikeshopista. Hyvin toimi, varsin helppo ottaa pyörä käyttöön vs canyonin puolivalmis jonkun muun pyörän ohjeilla. Mitään ohjeita ei tosin Orbean kohdalla tullut, mutta ei tarvittu. Toimitustavaksi sai joustavasti vaihdettua.
Jos jotain voisi toivoa: päivitystä arvioidusta toimitusajasta pyytämättä varsinkin kun alkuperäinen mennyt viikolla yli. Tämä kävi kaksi kertaa. Tuotetietoihin voisi panostaa vaikkapa verkkiksen tai varustelekan tapaan. Jos tavaraa ei ole, katevaraus olisi aika paljon kivempi maksun sijaan. Litkutuksen hinta suolainen vaikka pyörä tilattiin samalla.
Tilasin ensimmäistä kertaa pyörän etänä bikeshopista. Hyvin toimi, varsin helppo ottaa pyörä käyttöön vs canyonin puolivalmis jonkun muun pyörän ohjeilla. Mitään ohjeita ei tosin Orbean kohdalla tullut, mutta ei tarvittu. Toimitustavaksi sai joustavasti vaihdettua.
Jos jotain voisi toivoa: päivitystä arvioidusta toimitusajasta pyytämättä varsinkin kun alkuperäinen mennyt viikolla yli. Tämä kävi kaksi kertaa. Tuotetietoihin voisi panostaa vaikkapa verkkiksen tai varustelekan tapaan. Jos tavaraa ei ole, katevaraus olisi aika paljon kivempi maksun sijaan. Litkutuksen hinta suolainen vaikka pyörä tilattiin samalla.
Kiitoksia palautteesta!
Kaikki myymämme pyörät kootaan aina ajovalmiiksi, ohjaustanko täytyy kuljetusta varten kääntää pyörän suuntaiseksi, joten se täytyy ohjeiden mukaisesti laittaa takaisin ajoasentoon.
Viimeisin vuosi on ollut alalla todella hurjaa aikaa ja vaikka viikon viivästys arviosta onkin aina harmillinen niin globaalien viivästysten mittakaavassa se ei ole viivästys [emoji28] Olemme rakentamassa automaatiota tästä ilmoittamiseen siten että tieto tulisi integroituna myös valmistajilta asti. Tässä on työsarkaa vielä pitkäksi aikaa, mutta yritys on kova. Manuaalisesti seuranta on valitettavasti lyhyellä aikavälillä aika mahdotonta suuren tilauskannan takia.
Tiimimme on kokonaisuudessaan vain tusinan verran ja tuotetekstit tietyissä tuotteissa jäävät turhan lyhyiksi tai olemattomiksi. Pyrimme tietysti jatkuvasti tsemppaamaan. Oleellisinta kuitenkin on saada tuotteet ylipäätään kauppaan asti, vaikka sitten hieman vajailla teksteillä.
Käytämme yli kolmen kuukauden toimitusajan pyörissä hyvin nimellistä varausmaksua, sen alle tuotteet maksetaan kokonaisuudessaan, mutta esim Klarnan laskua käyttämällä maksu tapahtuu vasta toimituksen jälkeen.
Litkutus vaatii vaihtelevan määrän työtä ja mekaanikkomme myös pyörittelevät renkaat kunnolla läpi ja tekevät koeajot jotta litku leviää kunnolla ja rengas tiivistyy, hinta on mitoitettu sen mukaisesti.
Mukavaa kesää uuden Orbean kanssa!
Visa
www.bikeshop.fi
Sillanalta
07.06.2021, 13.40
Mitään ohjeita ei tosin Orbean kohdalla tullut, mutta ei tarvittu.
Virheellistä tietoa minulta. Kaupan omat selkeät yleisohjeet oli kuitin kanssa samassa nipussa.
Otin yhteyttä Bikeshoppiin, tänään oli kuorma saapunut heille. En malttanut enää olla utelematta asiaa ja olisin hakenut pyörän naapurikylästä, jos ei olisi ollut vielä pyöristä tietoa heillä.
Täytyy antaa pisteet taas Bikeshopille, vastaus tuli todella nopeasti ja asiakaspalvelu on ystävällistä, vaikka heillä varmasti riittää ruuhkaa näinä aikoina.
Tähän unohtui myöhemmin lisätä, että pyörä oli Kainuussa kotiovella jo seuraavana päivänä. Olin varautunut odottelemaan pyörän kasausta ja toimitusta vielä tovin, mutta pyöräkuorman bikeshopille saapumisesta seuraavana päivänä olin jo ajelemassa. :) aivan huippu kauppa!
Tuntsan Palo
11.08.2021, 19.52
Unohtui kehua tapahtumahetkellä, mutta tuskin sanoma vanhenee.
Tilasin heinäkuussa pikkusälää perjantai-iltapäivänä määränpäänä taatusti viheliäisen kaukana Turusta oleva itä-Lappiin. Toimitus oli paikallisella Matkahuollon asiamiehellä heti maanantaina puolilta päivin.
Seuraavalla viikolla tilaus sisään maanantaina puoliltapäivin. Toimitus oli noudettavissa tasan 48 tunnin päästä Levillä.
Ei hirveästi voi valittaa, kun toimituskulutkin ovat luokkaa mitättömät.
Hei onkohan Bikeshopin alennusprosentit tänä vuonna jossain välissä pudotettu alemmiksi?
Otapa yhteys kauppaan, miulla oli myös tippunu jossain vaiheessa ihan itsekseen, korjasivat kyllä kohdalleen.
Bikeshop.fi
17.08.2021, 10.10
Morjens kaikille!
Laitetaan tämä info myös tänne liittyen toimitusaikoihin, hintoihin ja muuhun:
Pyöräala on ollut täysin ennennäkemättömän kysynnän tilanteessa keväästä 2020 eli koronapandemian alkamisesta lähtien. Pandemia on lisännyt polkupyörien ja pyöriin liittyvien tuotteiden kysyntää globaalisti todella suuressa määrin, kun samalla taas tilanteen aiheuttamat tehtaiden, kaupunkien ja kokonaisten maiden sulkutilat ovat sekoittaneet sekä jarruttaneet tuotantoa ja logistiikkaketjuja. Samaan aikaan myös monilla muilla aloilla kysyntä on noussut todella paljon ja monesti eri alat kilpailevat keskenään raaka-aineista, tuotannoista sekä logistiikasta. Tämä puolestaan on aiheuttanut raaka-aineiden, työn sekä erityisesti kuljetusten kustannuksien nousua. Tilanteesta aiheutuu kolme erityisesti asiakkaitamme sekä tietysti myös meitä koskevaa asiaa, jotka koskevat aivan kaikkia merkkejä:
1. Toimitusaika-arviot. Tuotesivuilla näkyvät saapumisajat ovat arvioita, jotka saamme valmistajilta / maahantuojilta ja ne voivat muuttua todella nopeasti ja valitettavasti välillä myös todella paljon. Kaikkien kannattaa varautua ainakin parin kolmen viikon heilahteluihin alkuperäisestä arviosta. Viivästykset ovat valitettavasti välillä jopa kuukausia, mutta näistä pyrimme tietysti tiedottamaan heti kun itse tiedon saamme.
2. Korvaavat osat polkupyörissä. Pyörän teknisissä tiedoissa mainittu osalista ei välttämättä pidä paikkaansa, sillä valmistajat joutuvat vaihtamaan osavalmistajia "lennosta", jotta pyöriä ylipäätään saadaan tehtaalta valmiiksi. Osat tulevat olemaan samaa tasoa, mutta vain eri merkeiltä kuin alkuperäisesti suunniteltu. Korvattavat osat voivat olla esimerkiksi satula, kampisarja, takapakka, renkaat, jarrut, ohjaustanko jne. Ei varmastikaan siis kaikki samassa pyörässä vaan näin yleisellä tasolla. Kammet saattavat vaihtua Shimanosta FSA:n kampiin, takapakka Shimanosta Microshiftiin tai renkaat Maxxiksesta WTB:n renkaisiin. Muutoksista emme valitettavasti pysty ilmoittamaan etukäteen, sillä korvaavat tuotteet tulevat ja menevät jopa saman tuotantoerän sisällä.
3. Hinnat. Tuotanto- ja logistiikkakulut ovat kasvaneet rajusti alkaen keväästä 2020. Rahtikustannuksissa on vakiotunut hinnaksi moninkertaiset hinnat verrattuna pandemiaa ja Yhdysvaltojen ja Kiinan välistä taloudellista nokittelua edeltävään aikaan. Tästäkin syystä tehtaat ja merkit ovat joutuneet nostamaan hintojaan, joka luonnollisesti näkyy myös tuotteiden myyntihinnoissa. Foorumeilla näkyy irvileukojen kommenttia ahneista pyörämerkeistä ja kaupoista, mutta valitettavasti katteet eivät suinkaan ole meilläkään nousseet hintojen kanssa vastaavasti, monesti jopa mennään aivan toiseen suuntaan.
Globaali tuotanto- ja logistiikkatilanne on siis melkoisen haastava ja toimitusajoissa voi tulla viivästyksiä alkuperäisiin arvioihin verrattuna. Pyrimme olemaan parhaan kykymme mukaan tilanteen tasalla ja päivitämme jatkuvasti saatavuustietoja verkkokauppaan, sekä ilmoitamme ennakkoon tilanneille tilanneinfoa, sitä mukaa kun sitä saamme. Pyöriä on jatkuvasti matkalla meille ja kaikki tulevat kyllä saamaan pyöränsä, mutta toivomme kaikilta nyt erityistä kärsivällisyyttä tilanteen johdosta.
Sähköpostimme on suuressa vaarassa ruuhkautua kyselyjen takia, joten toivoimme että lähettäisitte vain yhden sähköpostin tilaustanne koskien ja antaisitte meille päivän kaksi aikaa vastata siihen. Jos jokainen lähettää useamman sähköpostin päivässä niin toiminta tulee ruhkautumaan pahasti. Kiitoksia ymmärryksestä kaikille!
Fillariterveisin
-Visa
Eilen 7.30 tilaus sisään, tänään 7.30 tilaus noudettavissa. Vähintäänkin mainiota toimintaa [emoji1303].
Henki Hieveri
24.09.2021, 12.26
Ostin Kona Rove AL 650 Bikeshopista. Sitä edelsi pitkällinen viestittely Bikeshopin kanssa. Pyörä oli sitten valmiina ja viikko sitten oli minulla new bike day ja matkustin Turkkuseen. Krävelipyörä on ihan uusi vempele minulle, mutta tuli ostettua hyvä fillari. Hyvä palvelu ja kaikki oli kaikin puolin kunnossa ja jees. Vähän jopa toppuuteltiin, kun yritin ostella ilmanpainemittaria.
Nyt kun on pyöräpula, jonka vielä odotetaan pahenevan, niin en uskonut, että saisin pyörää vielä tälle syksylle, mutta niinpä vain onnistui. Ellei olis kaukana Turkkusessa varmaan sovittaisin vähän pyöräilyvetimiä syksyn ankkeuteen, mutta elämä on.
Bikeshop.fi:stä ei ole muuta kun hyvää palautetta. Omalla kohdalla valitettavasti sattumalta kaikki tuote-/saatavuusongelmat ovat sattuneet juuri heidän kanssaan...Mutta ongelmat ovat johtuneet pelkästään valmistajista ja Bikeshop on vain joutunut hoitamaan ne :) Palvelu on ollut 5/5 . Suosittelen.
Tiistai aamulla tilausnapin painanta, keskiviikkona duunista tullessa paketti lähiR:ltä kyytiin. Kyl tavara Turuust lähtee aika sukkelaan.
Tiistai aamulla tilausnapin painanta, keskiviikkona duunista tullessa paketti lähiR:ltä kyytiin. Kyl tavara Turuust lähtee aika sukkelaan.
+1 Tilaus renkaista sisään ja paketti kotona seuraavana päivänä. Jaksaa yllättää joka kerta.
Tilasin lukon ja erinäisen kasan tarvikkeita.
Toimitus oli nopea. Ei valittamista.
Fiskars Bike Expo 2024 infoa osaltamme alla. Foorumilaisia erityisesti (toivottavasti) kiinnostavana mahdollisuus normaalia lyhyttä testilenkkiä pidempään ohjattuun demolenkkiin.
"Fiskars Bike Expo 4.5 klo 11-18
Bike Expon kattavin demopyörävalikoima sekä sisätilojen mahtavin Orbea MyO kustoimointikorneri! Tuomme taas perinteiseen tapaan merkeiltään ja valikoimaltaan Suomen laajimman testipyöräkaluston Fiskarsiin testattavaksi tositoimissa: Stevens Bikes, Orbea, Kona, Unno, Rock Machine, Tunturi ja aivan kuumimpana uutuutena Forbidden. Testattavana on maastopyöriä laidasta laitaan, sähköllä ja ilman, tietysti graveleita unohtamatta. Kaikille merkkiemme testaajille luvassa myös rahanarvoinen Expoetu uuden pyörän hankintaan! Muista mukaan henkkarit ja kypärä, omia polkimia et tarvitse.
Meidät löydät entiseen tapaan demoalueen keskeltä sekä sisältä 1. kerroksen päädystä Orbean MyO kustomointikornerista, käy myös Forbiddenin osastolla ykköskerroksen käytävällä!
Uutena kuviona ohjattu hieman pidempi demolenkki (15-20min), lähtöajat demoalueen osastoltamme klo 1200, 1330 ja 1500. Jos jokin tietty malli on kiikarissa niin tässä mahdollisuus varata juuri se etukäteen ja käydä testaamassa ilman odotteluja. Ohjatulle demolenkille pystymme ottamaan vain rajallisen määrän kuskeja, joten toivomme ilmoittautumiset ja toivotun mallin sekä koon meille sähköpostitse info@bikeshop.fi viimeistään 2.5. Koko testivalikoimamme löydät verkkokaupasta hakusanalla ”testipyörät”. Mikäli vapaita paikkoja jää niin ohjatulle lenkille pääsee myös ilman ennakkoilmoitusta tulemalla osastolle varttia ennen lähtöä.
Mahtavaa kevään alkua ja nähdään Fiskarsissa!"
Terveisin
Visa, www.bikeshop.fi
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.