PDA

Näytä tavallinen näkymä : Puolison suusta:

Sivut : 1 [2]

duris
21.07.2014, 16.57
Verkko-aluspaitaa bibsien päälle pukiessa:

"Näytät ihan Freddie Mercurylta"

Freddiehän on jumala, joten otin kohteliaisuutena

joni33
13.09.2014, 14.00
Näillä suunnilla harvemmin tulee vastaan tt-pyöriä, mutta tänään tuli, kun autolla oltiin liikkeellä. Vaimon katsottua ajajan asentoa kysyi. Eikö noin luonnoton ajoasento tee selkävaivoja vanhenmiten? Hankalahan mun oli alkaa vastaan väittämään, kun en ole koskaan tt-pyörää kokeillut.

Dark
13.09.2014, 16.48
Näillä suunnilla harvemmin tulee vastaan tt-pyöriä, mutta tänään tuli, kun autolla oltiin liikkeellä. Vaimon katsottua ajajan asentoa kysyi. Eikö noin luonnoton ajoasento tee selkävaivoja vanhenmiten? Hankalahan mun oli alkaa vastaan väittämään, kun en ole koskaan tt-pyörää kokeillut.

Niin, kovin erilaisia ovat pyöräilijät ja vaimot! Itse pidän TT-pyöräni ajo-asentoa kovasti miellyttävänä. Ja vanhemmitenko vaivoja?
Ettei niitä ole tullut, pidän syynä sitä, että ajan lenkkejä (niin ja tietenkin kilpailuja!) myös TT-pyörällä. Sillä vaan on samoilla sykkeillä
suuremmat keskinopeudet, kuin maantiepyörällä!
Ja ikää on, ettei viitsi kertoa. Vai onkohan 45-vuotisella jooga-harrastuksella jotain osuutta asiaan, ettei pyöräasennot, mitkään, tunnu
epämiellyttäviltä!!

HC Andersen
13.09.2014, 19.56
Vaimo joskus tokasi ja tänään muistui mieleen "joku saisi susta hyvän vaimon, hyvä keittiössä ja makuukamarissa"

Velogi
01.10.2014, 08.04
"Missäs se mun auton nokkahihna on?"
Hetken kesti tajuta että kyseessä oli lohkolämmittimen johto.

devon
16.10.2014, 20.21
"Kai sinä tajuat, että sinä ajat ihan holtitonta vauhtia!?"

Koeajoin uutta lamppua :cool:

LJL
16.10.2014, 21.09
"Missäs se mun auton nokkahihna on?"
Hetken kesti tajuta että kyseessä oli lohkolämmittimen johto.

Reps :D Kai sen voi nokkahihnaksi käsittää

Api76
17.10.2014, 19.47
Viimeviikonloppuna vaimmo avautu, olin työhuoneessa laskuttamassa pe illalla 23 maissa, (53h töitä viikolla) hain kaljaa alkoi hassu keskustelu: v: ootko aamulla lähdössä?
m:joo 06 (autourheilu harrastus) v Lopeta se kaljan kittaaminen ja tee ne työs, sun on pakko levätä joskus!!! karhuolut sano pss ja ukko jaa ja painui taas koppiinsa kuuntelemaan raskasta musiikkia tarpeettoman kovaa.... En ymmärrä akkojen vouhkaamista, komeesti kerkisin nukkuun lähes 5h.

Highlander
15.01.2015, 13.58
Sain työkaverilta (nainen) joululahjaksi kaulahuivin. Vaimo ei oikein tykännyt vaikka yritin selittää, että se on mulle samanlainen kaulahuivi kuin mikä tahansa muukin kaulahuivi vaan: "Sä et pidä sitä ja se ei ole esillä meidän naulakossa" (tällä hetkellä se on kuitenkin naulakossa, mutta haudattuna muiden vaatekappaleiden alle) :seko:

VesaP
15.01.2015, 14.09
Sain työkaverilta (nainen) joululahjaksi kaulahuivin. Vaimo ei oikein tykännyt vaikka yritin selittää, että se on mulle samanlainen kaulahuivi kuin mikä tahansa muukin kaulahuivi vaan: "Sä et pidä sitä ja se ei ole esillä meidän naulakossa" (tällä hetkellä se on kuitenkin naulakossa, mutta haudattuna muiden vaatekappaleiden alle) :seko:

Nyt sulla on ongelma. Arvon lady töissä kuitenkin haluaa että sinä käytät aktiivisesti hänen tarkoin harkittua lahjaansa sinulle. Jos se ei koskaan näe sitä, se ei oo enää sun kaveri töissä. Ja jos taas heität harva se päivä ko huivin kaulaan töihin lähtiessä, sun vaimo ei haluu olla enää sun kaveri... Miten meinaat klaarata tämän pahan ongelman?

Ongelma olis pahempi vielä jos olisit saanut lahjaksi boksereita tai jonku timmin aluspaidan missä "sun lihakset tulee hienosti esille"! :)

Highlander
15.01.2015, 14.30
Nyt sulla on ongelma. Arvon lady töissä kuitenkin haluaa että sinä käytät aktiivisesti hänen tarkoin harkittua lahjaansa sinulle. Jos se ei koskaan näe sitä, se ei oo enää sun kaveri töissä. Ja jos taas heität harva se päivä ko huivin kaulaan töihin lähtiessä, sun vaimo ei haluu olla enää sun kaveri... Miten meinaat klaarata tämän pahan ongelman?

Ongelma olis pahempi vielä jos olisit saanut lahjaksi boksereita tai jonku timmin aluspaidan missä "sun lihakset tulee hienosti esille"! :)
Olen käyttänyt sitä siis tasan yhden kerran ja se oli noiden ylle kirjoitettujen kommenttien jälkeen ja kun vaimo näki (oletin, että ei olisi nähnyt) niin tuli hieman palautetta jonka jälkeen sanoin, että poltanko sen?:D Vaimo sanoi sitten myöhemmin rauhoittuneena, että lahjoita se jollekin kaverillesi? Ei kai lahjaa ole tapana antaa eteenpäin.

Mutta joo...siis ratkaisu voisi olla se, että töisin kaulahuivin tänne töihin..hmm.. Kaikista eniten mua kuitenkin ihmetyttää, että miksi naisten pitää yrittää tulkita kaikkia mahdollisia asioita ja tehdä saman tien johtopäätöksiä?

Ohiampuja
15.01.2015, 15.02
Kaikista eniten mua kuitenkin ihmetyttää, että miksi naisten pitää yrittää tulkita kaikkia mahdollisia asioita ja tehdä saman tien johtopäätöksiä?
Mitäs itse sanoisit, jos vaimosi kertoisi saaneensa työkaverilta uuden stemmin tai satulatolpan pyöräänsä. :)

Highlander
15.01.2015, 15.11
Mitäs itse sanoisit, jos vaimosi kertoisi saaneensa työkaverilta uuden stemmin tai satulatolpan pyöräänsä. :)
Joo, tää oli hyvä pointti. Ihmettelisin kyllä koska ajoi pyörällään ehkä kerran tai kaksi viime vuonna.

VesaP avasi tätä aika hyvin, mutta tarvittaisiin varmaan joku naispuolinen henkilö mukaan keskusteluun myös. Suuri kysymys on kai, että luokitellaanko kaulahuivi kuuluvaksi johonkin tiettyyn lokeroon? mistä voi tulkita näitä merkityksiä? ..pipo ei kuulemma kuulu siihen lokeroon.

VesaP
15.01.2015, 15.19
Sanoisin että kaulahuivi on boksereista seuraava askel, turvallisempaan suuntaan! Tarpeeksi intiimiä herättääkseen lahjan saajan tunteet kun voi nuuhkia sitä kanssatyöntekijän herkkää hajutevettä mitä hän on "vahingossa" suihkuttanut huiviin ensin lahjan luovuttamista. Tarpeeksi intiimiä siis, mutta kuitenkin tarpeeksi viatonta. Viattoman sydämenkukan pieni kädenojennus vastakkaiselle taholle, josta kaikki toivovat asioiden selventyvän jotta palavereissa voisi tulevaisuudessa olla vielä herkempi tunnelma kun paltsuhuoneen pyödän alla jalat kevyesti koskettavat toisiinsa exceltaulukoiden samalla videokankaan kautta antaen romanttisen hämyisen valaistuksen tänne niin arkiseen mutta kuitenkin tunteita täynnä olevaan huoneeseen!

plr
15.01.2015, 17.38
Highlander on pahassa paikassa. Kolmiodraama on nyt sellainen, että mitään ennustetta ei uskalla täältä sivusta antaa. ;)

Premnas
15.01.2015, 17.49
No tuodaan nyt sitten sitä naisnäkökulmaa tähän asiaan. Tai ehkä en voi edustaa naisia kun en itekään tajua :D. Jos nyt otetaan sellanen asetelma että mun mies olisi saanut joltain työkaveriltaan (naiselta) lahjaksi kaulahuivin niin joo, ehkä ihmettelisin sitä vähän mutta loppureaktion ratkaisisi se, miten mies huivia käsittelee. Jos siis mies käsittelee huivia kuin mitä tahansa vaatekappaletta ilman minkäänlaista tunnetta niin miksi olla mustasukkainen. Eri asia jos toinen alkaa salaa öisin nuuhkia sitä tiettyä vaatekappaletta...

Iglumies
15.01.2015, 18.47
... Eri asia jos toinen alkaa salaa öisin nuuhkia sitä tiettyä vaatekappaletta...

Mitenkä sen "tietyn vaatekappaleen" nuuhkiminen enää liittyy kaulahuiviin:seko:

devon
15.01.2015, 18.51
En minäkään naisia ymmärrä, vaikka yksi näistä oudoista otuksista olenkin, mutta ehkä tässä vaikuttaa myös se millainen työkaveri on? Onko se vaan yksi työkavereista, vai onko tästä naisesta tullut puhuttua enemmän? Onko kyseessä hemaiseva pakkaus vai äidillinen emo, onko lahja siis intiimiin vivahtava vai huolenpitoa huokuva? Ja onko vaimolla syytä (nyt tai ennen) mustasukkaisuuteen?

Itse ihmettelisin jos saisin mitään työkavereilta, ne on vaan ne firman jätkät...

Wili
15.01.2015, 20.47
Itse saattaisin kyllä hieman ihmetellä homman pyyteettömyyttä, jos ainoana työntekijänä saisin vastakkaista sukupuolta edustavalta työkaverilta kohtuu henkilökohtaisen joululahjan työpaikalla, jossa ei ole ollenkaan tapana jakaa joululahjoja työntekijöiden kesken. Ja ihmettelisin myös samalla tavoin mikäli sama tapahtuisi puolison työpaikalla. Mutta olenkin nainen eikä siten tarvitse ymmärtää (edes naisten) [emoji1]

Sent from my iPhone using Tapatalk

kolistelija
15.01.2015, 20.58
Toisaalta, jos nätti työkaveri antaisi minulle kaulahuivin joululahjaksi, olisi seuraava askel ilma muuta... noh, niin. Ostaisin tökaverille stemmin.

plr
15.01.2015, 22.00
Onko kyseessä hemaiseva pakkaus vai äidillinen emo, onko lahja siis intiimiin vivahtava vai huolenpitoa huokuva?

Ei tuo jälkimmäinen ole mitenkään vähemmän vaarallinen, jos ajatellaan miehen nappaamista. Ja kun Highlander on jo piilotellut sitä huivia vaimolta, niin tässä ovat kaikki ainekset erittäin mehevään, monimutkaiseen ja suureen draamaan. ;)

ilmora
15.01.2015, 22.35
Ainoa kysymys on: onko se itseneulottu kaulahuivi? Onko sen eteen nähty aikaa ja vaivaa? Kaulaliinahan voi olla yllättävän henkilökohtainen lahja. Se kiedotaan kaulaan suojelemaan kylmältä ja viimalta. Sitä valitessa joutuu miettimään - onko se hänen tyyliään, millaisista väreistä hän pitää?

En ehkä antaisi miespuoliselle työkaverille joululahjaksi kaulaliinaa. Se on hyvin arkinen käyttötavara, mutta sen on tarkoitus saada ajattelemaan lahjan antajaa, olla mukana päivittäisessä arjessa tai juhlassakin. Ymmärtäisin sen vain jos kyse on jostain yhteisestä huumorista eli lahja olisi läppä tai lahjan antaja on huomattavan paljon vanhempi toista. Silloin se on äidillinen osoitus.

Ihmiset ovat kyllä kiehtovia. Kaulahuivissakin on draaman ainekset. :seko:

Hääppönen
15.01.2015, 22.41
Higlanderille selviytymiohjeeksi: polta se kaulahuivi vaimon läsnäollessa. Kerro lahjoittajalle, että huivi meni käyttökunnottomaksi mesen moottoria tien laidassa korjatessa. Yleinen rauha palaa elämääsi. :cool:

tempokisu
15.01.2015, 23.16
Tätä topiccia on tosi mielenkiintoista lukea.

Kaulahuivi lahjaksi. En kyllä miellä ollenkaan "henkilökohtaiseksi" tai vielä vähemmän vihjailevaksi. On melko hyvä valinta, tosin hyvä vähän tietää minkätyyppistä kaulahuivia tai vaatetusta yleensä käyttää. Mulle voisi olla tavallinen "kauluri" koska käytän joko pyörätakkia tai jotain tuulitakkia. Veljeni nimenomaan toivoi joululahjaksi kaulahuivia, ja sai harmaa-musta-vaakaraidallisen.
Sellainen "puputurkispallero"-kaulahuivi on muuten todella ihana, jos saaja käyttää turkista.

Monasti lehtien kyselypalstoilla parjataan että mikä ihme semmoinen ukko kun antaa vaimolle joululahjaksi kattilan tai paistinpannun, tai pölkkärin.
Entä jos vaimo on nimenomaan toivonut uutta käyttöesinettä? Mä olen toivonut kattilaa joku vuosi sitten, ja sain. Kaverille vihjasin että kunnollinen vasara olisi hyvä, ja semmoinen tuli. Tosi hyvä lahja. Tänä vuonna sain sisägummeja - jotka oli iloinen yllätys, kun ostaissani ulkorengasta unohdin ostaa sisurit ja sitä jo harmittelin.

Olen kaverille ihan kaverina ostanut jouluksi semmoisia after-shave / eau-de-perfume-lahjapakkauksia, varmaan tosi tavanomainen mutta myös varma valinta, menee käyttöön. Ostin kerran lyhyet (pienellä lahkeella) aluhousut, kun löytyi ihan mielettömän hienot ja laadukkaat, jellona-printillä. Isälle tuli saman sarjan, mutta autokuosilla. Tänäkin vuonna olisin ostanu, mutta se putiikki ( Villimies) oli lopettanut ( tai siirtynyt, mutten tiedä minne)
Vaikea ostettava on mun mielestä kravatti. Kerran ostin isälle kravatin, tosin ei "päälahjaksi" mutta oli ihan pakko ostaa kun löytyi :D keltainen jossa pieniä jäniksiä. Sitä voi pitää pääsiäisenä!

plr
15.01.2015, 23.28
En ollut väärässä draaman suhteen: Vaimo, "työkaveri" ja Highlader kuumeisesti miettivät asioiden merkityksiä. Tunteet ovat pelissä. Selviytymisohjeeksi on ehdotettu tulista vaihtoehtoa vaimon kanssa, valehtelua työkaverille, mersun moottorin korjausta ja "satulatolppaa". Ei paljon kiinnosta pyörien osasarjojen tekninen analyysi tuolla toisessa säikeessä, kun meno on tällaista.

Ohiampuja
15.01.2015, 23.45
Mutta mikä olisi naiselle vihjaavampi annettava kuin pitkä ja jämäkkä stemmi. Sellainen vanhan liiton 13 cm pitkä ylväs jöpöttäjä. :)

ilmora
16.01.2015, 00.10
^ Entisaikaan käytettiin kukkaiskieltä, jolla välitettiin salaisia viestejä - onko tämä nyt jokin 2000-luvun fillaristiversio? Mitä jos antaa purkin säämiskärasvaa?

YT
16.01.2015, 07.49
Highlanderin kannattaisi jäädä kotiin. Kyllä yhden ihmisen palkalla tulee toimeen.

VesaP
16.01.2015, 09.40
Aamulla piti tsekata vessassa kotona istuessa jo kännykällä miten tilanne on edennyt. Nyt sit töihin tultua (matka täynnä ARMOTTOMIA nysväreitä, 50k vauhtia 80k alueella jne...) heti uudestaan. Tää on upeeta, joku ketju missä niin maastolökäpöksykuskit kuin maantiesucciksetkin viihtyy, ilman että tulee Shimano vs Campa sotaa!

Disclaimer: Campy toki syö Shitmanoa aamupalakseen.

kauris
16.01.2015, 09.59
Minä sain lukioaikaan jo nykyisen vaimoni kanssa seurustellessa eräältä naispuoliselta koulukaverilta joululahjaksi bokserit, jossa olin jotain nallen kuvia. Enhän mä niitä uskaltanut pitää tai asiasta kertoa. Eivät olleet kyllä mitenkään tyylikkäätkään. Heitin ne lopulta menemään ja aloin välttelemään lahjan antajaa muutoinkin. Minulla ei ollut tätä henkilöä kohtaan kiinnostusta alkaa menemään tuolle tasolle, jos siinä mitään tasonvaihdon vihjausta olikaan. Siihen asti oltiin tyyliin vain käytävällä juteltu ennen yhteisen matikantunnin alkamista. Ehkä se oli saanut väärän käsityksen.

tempokisu
16.01.2015, 10.06
(matka täynnä ARMOTTOMIA nysväreitä, 50k vauhtia 80k alueella jne...)

Disclaimer: Campy toki syö Shitmanoa aamupalakseen.

Tarkoitat varmaan 50km/h. Tällä kelillä mieluummin ( ja yleensä) ajan hitaasti ja varmasti että pääsen perillekin, auto ehjänä. Montako minuuttia nyt Vesa myöhästyit?

Ihme valitusta. Sulla kuitenkin töitä on, etkä ole edes kipeä?

Itsok
16.01.2015, 10.13
Mutta mikä olisi naiselle vihjaavampi annettava kuin pitkä ja jämäkkä stemmi. Sellainen vanhan liiton 13 cm pitkä ylväs jöpöttäjä. :)

Ja tietysti 17 asteen nousukulmalla?

Highlanderille neuvoksi että tähänkin asiaan auttaa pullo. Tai ei sillä ainakaan asioita paljon huonommaksi voi saada. Jokatapauksessa sä oot jo hävinny tän pelin.
Ainut mahdollisuus pelastaa tilanne on, että varaat lennot Pariisiin vaimollesi ja itsellesi ja loman päätteeksi matkaat Saksaan ja tulet uuden karhealla bemarilla Ruotsin läpi takaisin kontti täynnä Grafenwalderia. Huivin "unohdat" vaikka riemukaarelle.

VesaP
16.01.2015, 10.17
Tarkoitat varmaan 50km/h. Tällä kelillä mieluummin ( ja yleensä) ajan hitaasti ja varmasti että pääsen perillekin, auto ehjänä. Montako minuuttia nyt Vesa myöhästyit?

Ihme valitusta. Sulla kuitenkin töitä on, etkä ole edes kipeä?

Kiitos kannanotostasi! Aivan oikeassa olet, tarkoitin km/h! Ymmärsit siis salakirjoitukseni juuri kuten oli tarkoitettu! Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa kun valitin vääriä asioita ja vielä väärässä ketjussa! Ja kiitos kysymästä, on töitä. Ja en ole kipeä. Kaikki on hyvin. Elämä on hyvin. Life rules!

macco
16.01.2015, 10.47
Hän: "taasko piti kaikkee tilata"
Minä: "mutta tilaan vain tarpeellista"

Sanottakoon tähän että vaimo on erittäin pihi, miettinyt ehkä viisi vuotta uuden pyörän ostamista. Minä olen hieman erilainen.

Highlander
16.01.2015, 11.15
Sanoisin että kaulahuivi on boksereista seuraava askel, turvallisempaan suuntaan! Tarpeeksi intiimiä herättääkseen lahjan saajan tunteet kun voi nuuhkia sitä kanssatyöntekijän herkkää hajutevettä mitä hän on "vahingossa" suihkuttanut huiviin ensin lahjan luovuttamista. Tarpeeksi intiimiä siis, mutta kuitenkin tarpeeksi viatonta. Viattoman sydämenkukan pieni kädenojennus vastakkaiselle taholle, josta kaikki toivovat asioiden selventyvän jotta palavereissa voisi tulevaisuudessa olla vielä herkempi tunnelma kun paltsuhuoneen pyödän alla jalat kevyesti koskettavat toisiinsa exceltaulukoiden samalla videokankaan kautta antaen romanttisen hämyisen valaistuksen tänne niin arkiseen mutta kuitenkin tunteita täynnä olevaan huoneeseen!
Hehee :D nyt menee toimistokahvit väärään kurkkuun... Ja kiitos kaikille muillekin kommentoijille myötäelämisestä...tämän täytyy olla mahdollista vain fillarifoorumilla ;) Ilmora kysyi millainen kaulahuivi on...se on sellainen perinteinen ruudullinen. Väriltään ruskean kirjava joka sopii kyllä ihan vaatetukseen. Ei mikään merkkituote kuitenkaan.

Tarkennus vielä...plr, en ole siis missään vaiheessa piilotellut sitä :) Toin sen kotiin samana päiväna kun sain sen. Siinä se oli eteisessä pöydällä kun vaimo tuli kotiin. Ja sitten myöhemmin käytin sitä kerran.

JackOja
16.01.2015, 11.20
...Ei mikään merkkituote kuitenkaan.

Olisko se tullut lahjan antajalle kylkiäisenä kun on tilannut jonkun naistenlehden?

Mun vaimolle noita huiveja ja rihkamakoruja tulee aina joskus manitsemassani yhteydessä. Mää voisinkin alkaa antamaan niitä lahjaksi työpaikan emännille.

Highlander
16.01.2015, 11.28
Olisko se tullut lahjan antajalle kylkiäisenä kun on tilannut jonkun naistenlehden?

Mun vaimolle noita huiveja ja rihkamakoruja tulee aina joskus manitsemassani yhteydessä. Mää voisinkin alkaa antamaan niitä lahjaksi työpaikan emännille.
Ei oo...se oli ostettu yhdestä tunnetusta vaateliikkeestä. Liikkeen nimilappu kiinni huivissa. Varmaan kiinalaiset pikku kätösin valmistaneet :d

tempokisu
16.01.2015, 12.04
Kiitos kannanotostasi! Aivan oikeassa olet, tarkoitin km/h! Ymmärsit siis salakirjoitukseni juuri kuten oli tarkoitettu! Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa kun valitin vääriä asioita ja vielä väärässä ketjussa! Ja kiitos kysymästä, on töitä. Ja en ole kipeä. Kaikki on hyvin. Elämä on hyvin. Life rules!

Minulla on mielipaha kyllä aivan muista asioista, juuri päinvastaisista mitä viimeisissä lauseissasi mainitset.

ArtoR
16.01.2015, 15.04
tähänkin asiaan auttaa pullo.

Eli voisi olla paikallaan vetäistä pullo huiviin? Jos sillä saisi vaimon huomion kääntymään pois huivista.

The flying Chocobo
16.01.2015, 15.22
Tämä kaulahuivijuttu on aivan ilmiselvästi episodi jonka voisi luokitella toisen reviirille tunkeutumiseksi. Tässä tapauksessa huivin saajan puoliso kokee, että arvon herran kaula on hänen reviiriään, johon muilla naisilla ei ole asiaa. Jos joku herran kaulaan koskee niin se on oma puoliso, ei muut tai näiden huivit.
Tuohon stemmiasiaan pitäisi ehdottomasti noudattaa samaa reviiriajattelua; mikäli armas naaras saisi stemmin vieraalta uroolta, tulee oman uroon välittömästi ryhtyä puolustamaan reviiriään ilmoittaen että meidän talossa ei muiden stemmit jöpötä, vain isännän omalla stemmillä on tähän lupa. Tästä seurauksena isäntä huolehtii, että pesään tunkeutunut vieras stemmi murskataan sen ollessa hiilikuitua tai metallisen kyseessä ollessa, sulatetaan korkeassa lämpötilassa. Mikäli stemmi oli rouvalle mieleinen, herra hankkii omalla kustannuksellaan vastaavanlaisen. Näin osoitetaan oman kiintymyksen vahvuus ja valmius puolustaa pesää vierailta tunkeutujilta. Lopputuloksena molemmille tulee hyvä mieli ja tulevaisuuden onni on turvattu.

VesaP
16.01.2015, 15.40
Tästä seurauksena isäntä huolehtii, että pesään tunkeutunut vieras stemmi murskataan sen ollessa hiilikuitua tai metallisen kyseessä ollessa, sulatetaan korkeassa lämpötilassa. Mikäli stemmi oli rouvalle mieleinen, herra hankkii omalla kustannuksellaan vastaavanlaisen. Näin osoitetaan oman kiintymyksen vahvuus...

Tuota, käviskö ennemmin että mies sanoo tuhoavansa tuon naisen lahjastemmin, ja sanoo ostavansa siis itse uuden. MUTTA, antaakin sen SAMAN stemmin sit seuraavana päivänä olevinaan itseostamana takaisin? Vaimo luulee että stemmi on rakkaalta mieheltä työllä ja tuskalla hankittu vaikka oikeesti se on siltä limaniska-nuljaska-liiviinuijakanditaatilta minkä tulet tappamaan asap jollain tavalla anyway.

Rahat säästys, ja vaimo olis tyytyväinen! Vai eikö häh?

mutanaama
16.01.2015, 15.45
Tuon on ratkaisuna lipeä tai fillaritori. Kun stemmi porisee lipeäkylvyssä, voi hullun naurun säestämänä miettiä asiaa myös metaforana.....

The flying Chocobo
16.01.2015, 15.47
Tuota, käviskö ennemmin että mies sanoo tuhoavansa tuon naisen lahjastemmin, ja sanoo ostavansa siis itse uuden. MUTTA, antaakin sen SAMAN stemmin sit seuraavana päivänä olevinaan itseostamana takaisin? Vaimo luulee että stemmi on rakkaalta mieheltä työllä ja tuskalla hankittu vaikka oikeesti se on siltä limaniska-nuljaska-liiviinuijakanditaatilta minkä tulet tappamaan asap jollain tavalla anyway.

Rahat säästys, ja vaimo olis tyytyväinen! Vai eikö häh?

Tuo on varsin mahdollinen toimintatapa, mikäli tämä suoritetaan erityistä varovaisuutta noudatten. Kun on kyse herkistä asioista, naisilla on taipumus olla hyvin tarkkoja näissä. Mikäli vierasperäistä esinettä aikoo uudelleen käyttää, se tulee tutkia huolellisesti mahdollisten tuntomerkkien havaitsemiseksi (mahdolliset naarmut, valujäljet ja muut merkinnät) ja mielellään niin päivänavlossa kuin ultraviolettilampun allakin. Sitten stemmi on syytä tietenkin desinfioida huolellisesti mahdollisesti joudutaan myös tekemään jotain mahdollisten tuntomerkkien poistamiseksi/muuttamiseksi. Riskejä on, mutta taitava kaveri kyllä varmasti niistäkin selviää. Huolellisuutta ei vain voi kyllin korostaa.

plr
16.01.2015, 16.00
Tarkennus vielä...plr, en ole siis missään vaiheessa piilotellut sitä :)

Ai niinkö? Oleellinen poimittu itse sylttytehtaalta:

".. kun vaimo näki (oletin, että ei olisi nähnyt) niin tuli hieman palautetta .."

Jätän piilottelun arvioinnin lukijoille.

Jatkoa odotellen..

Premnas
16.01.2015, 16.43
Hahhah, tää on mieletön ketju! Kotiin tullessani oli jokseenkin kettuuntunut olo mutta nyt jo täysin rento kun kävi lukemassa tätä ketjua :D.

Entäs jos olisi pelastanut tilanteen ilmoittamalla että on maksanut tavarasta? Yhdelle luokkakaverille neuloin villasukat kun pyysi, mitäköhän senkin puoliso siitä sitten tykkäsi. Toisaalta en mä niitä sille olisi tehnyt jos asia ei olisi tullut puheeksi ja ilmaiseksi en kuitenkaan.

ArtoR
16.01.2015, 18.23
"Vaimo, ei tässä mitään, maksoin työkaverin tavarasta."

bici74
16.01.2015, 19.29
^ :D kalenterista tarkistamatta tiedän että tänään on perjantai.

plr
16.01.2015, 20.53
Jokos työkaveri ja vaimo ovat lukeneet analyysimme tilanteesta? Se siirtää tämän telenovelan vaiheeseen kaksi, koska osapuolet eivät enää voi teeskennellä, että kaulahuivilla ei olisi kaikkia keskustelussa mainittuja syvällisiä merkityksiä.

Highlander
16.01.2015, 21.17
plr :) niin siis näki kun käytin sitä sen yhden kerran..olin tulossa kotiin. Sovittu oli, että en käytä sitä ainakaan jos ollaan kahdestaan ulkona. Toivon ehkä, että eivät ole lukeneet...onhan tässä saatu ainakin huvitusta yhdestä kaulahuivista :D lupaan kyllä raportoida mikäli tapahtuu joku dramaattinen käänne..

Sent from my iPad using Tapatalk

BONK
16.01.2015, 21.38
Olisiko tähän vaimon loukkaantumiseen vaikuttanut se, että sinulla oli päällä ainoastaan ko. kaulauhuivi? Hieman kuvan osoittamaan tyyliin...

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/01/22/article-2266427-17166819000005DC-191_306x423.jpg

plr
16.01.2015, 21.50
onhan tässä saatu ainakin huvitusta yhdestä kaulahuivista :D

Sehän tässä huvittavaa onkin, että tilanteen vakavuus ei ole vielä täysin auennut kaikille. Joku Dura-Ace/Red/Super Record-väittely on kevyttä verrattuna kaulan hallintaoikeuteen. ;)

Highlander
28.01.2015, 13.10
Olisiko tähän vaimon loukkaantumiseen vaikuttanut se, että sinulla oli päällä ainoastaan ko. kaulauhuivi? Hieman kuvan osoittamaan tyyliin...

Mulla oli jalassa jouluaiheiset Simpson bokserit jotka taas sain joululahjaksi joku vuosi sitten miespuoliselta kaverilta. En taida postata kuvaa... :seko:

Sellainen käänne luultavasti liittyen tähän kaulahuivi caseen oli viime viikolla, että vaimo halusi ihan välttämättä tulla käymään mun luona töissä pikakahvilla ohikulkumatkalla :D

VesaP
28.01.2015, 13.15
Mulla oli jalassa jouluaiheiset Simpson bokserit jotka taas sain joululahjaksi joku vuosi sitten miespuoliselta kaverilta.

Hailanderi on kyllä joku ultimaattisen upee kaikkiin sukupuoliin vetoava pakkaus kun tuommosia epäilyttäviä lahjoja tulee joka piipusta niin miehiltä kuin naisiltakin!!! Kyllähän tuo nyt näyttää että vaimo saisi siellä pistää landerin talutushihnaan ja pitää tiukasti lähietäisyydellä, kun muuten hukkuu mies kosintalahjoihin!!! Tsiisus!

Vaimo kävi näyttäytymässä siellä että kuka on se ainut oikea naaras joka tätä maskuliinista olentoa komentaa ja ketä hän vain tottelee!! Ihan hyvä, pitää reviiristään huolta eikä anna muiden hyppiä housuihin! :cool:

Jos täällä äänestettäisiin vuoden palstatapahtumaa 2015 niin vaikka vuotta ei vielä ole paljoa mennyt niin Hailanderin kaulahuivi on kyllä vahvasti mitalisijoilla varmaan vuoden loputtuakin!!

Highlander
28.01.2015, 13.33
^Höpöjä...mutta laitan kuvan ainakin kaulahuivista kun kerkiän ettei joku tuttu epäile, että trollailen taas. Sitä tummanpunaista pussia missä se oli ei valitettavasti ole näkynyt enää missään :d

Concorde
28.01.2015, 13.37
" Voit ostaa uusia vasta, kun nykyiset on myyty!"

Nyt sitten myydään... :D

Markku Liitiä
28.01.2015, 13.43
Oletko Highlander ihan varma, ettei vaimosi lue Fillarifoorumia? Toivottavasti ei, jottei draama kärjisty entisestään. Tuo on kyllä pattitilanne: jos kaulaliina pyörii kotona, vaikka kaapissa muiden romppeiden alla, siellä se kuitenkin on ja putkahtaa vaimosi silmien eteen ennemmin tai myöhemmin. Jos taas poistat kaulaliinan himastasi, se vasta epäilyttävää onkin!

Highlander
28.01.2015, 13.52
Oletko Highlander ihan varma, ettei vaimosi lue Fillarifoorumia? Toivottavasti ei, jottei draama kärjisty entisestään. Tuo on kyllä pattitilanne: jos kaulaliina pyörii kotona, vaikka kaapissa muiden romppeiden alla, siellä se kuitenkin on ja putkahtaa vaimosi silmien eteen ennemmin tai myöhemmin. Jos taas poistat kaulaliinan himastasi, se vasta epäilyttävää onkin!
Ei se enää haittaa vaikka lukisikin, mutta ei lue. Kerroin, että kirjoitin tänne ja hän halusi kuulla mitä kommentteja täällä on :rolleyes:

MTBVespa
28.01.2015, 14.43
Hailanderi on kyllä joku ultimaattisen upee kaikkiin sukupuoliin vetoava pakkaus kun tuommosia epäilyttäviä lahjoja tulee joka piipusta niin miehiltä kuin naisiltakin!!! Kyllähän tuo nyt näyttää että vaimo saisi siellä pistää landerin talutushihnaan ja pitää tiukasti lähietäisyydellä, kun muuten hukkuu mies kosintalahjoihin!!! Tsiisus!

Highlander, tuo tosi elämän Jani Pesonen. https://m.youtube.com/watch?v=cASRrhgawPA

Highlander
28.01.2015, 14.58
Highlander, tuo tosi elämän Jani Pesonen. https://m.youtube.com/watch?v=cASRrhgawPA
Buahahaa :D jokuhan taisi täällä kysellä aiemmin taustoja...tarkennuksena siis oon ollut kohta 19 vuotta uskollinen vaimolleni sanan varsinaisessa merkityksessä ;)

http://youtu.be/VBe_guezGGc

Oatmeal Stout
28.01.2015, 15.33
Sitä tummanpunaista pussia missä se oli ei valitettavasti ole näkynyt enää missään :d
Mennyt parempaan käyttöön?

https://www.youtube.com/watch?v=Z-fxM8RqTEw

haedon
30.01.2015, 23.36
Ei mikään oma puoliso vaan naapurin. Tänään nimittäin kun tulin hiihtämästä niin jäin auttamaan naapuria avannon tekemisessä. Siinä puuhastelessa katseltiin kun hänen emääntänsä peruuttaa pihaan, mutta tulikin virhearvio ja aidantolppaan pätkähti takakulma mäsäksi. Siinä vaiheessa ilmoitin naapurille että taidan hipsiä kotiin, mutta naapurin mielestä minun kannatti jäädä, kun siitä tulee kuitenkin huuto että sen on hänen syynsä. Eli siis naisen logiikalla kun tolpat ovat miehen asentamat niin kun hän peruuttaa siihen niin sen on tietenkin miehen syy. No täähän meni melkein käsikirjoituksen mukaan. Emäntä ei vieraskoreana uskaltanut suuremmin alkaa mutta huusi rannalta että "Kivassa paikassa toi sun tolppa!". Mä siihen tuumasin että "katsoppas jos ei tuota tolppaa olis ollut niin sun autos olis pari metriä alempana kyljellään puupinoa vasten, jotta tossahan kävi ihan hyvin". Kun pääsin kotiin niin naapuri vielä soitti naureskellen että mitä minä sanoin:D.

devon
02.02.2015, 10.41
Se tolppa varmaan ilmestyi siihen mystisesti sen jälkeen, kun rouva siitä lähti?

haedon
02.02.2015, 10.45
Se tolppa varmaan ilmestyi siihen mystisesti sen jälkeen, kun rouva siitä lähti?
Niinpä:D. Se on ollut siinä vissiin 60-luvulta eli nykyisen omistajan isän tekemä. Siinä on ollut aiemmin portti ja tolpat ovat siis molemmin puolin. Ne tosin ovat valkoiset, joten saattaa talvella hävitä lumeen, vaikka taustalla onkin kyllä kuusi. Mitä eilen kävin hiihdon perään naapurissa kaljalla niin tolppagate jatkuu edelleen;).

mk
09.03.2015, 09.18
Nuo sun uudet ajohousut (Castelli sorpasso bib tights red (http://www.surreyhillsmtber.co.uk/wp-content/uploads/2013/04/castelli-sorpasso-bibtight-620x350.jpg)) näyttää päälläs tosi sexyiltä :o

Tilley
09.03.2015, 11.22
Kai tänne voi lasten suustakin kuultua laittaa, kun sellaista ketjua ei erikseen ole? Pikkuneiti 2-v: "Isillä on hienot sukkahousut."

Ohiampuja
10.03.2015, 13.11
Jos lapsiin mennään, niin vuosia sitten muksut huusi pihalla kuorossa että "Sukkahousumiehet lähtee!" meitä oli siis useampi siinä lähdössä kimppalenkille meidän pihasta. :)

metu81
22.04.2015, 09.46
vaimo: Miks sä sitä romua ruuvaat joka päivä?
mä: Ku se on RIKKI!
vaimo: OSTA UUS!
mä: (mietiskelee...) Kai se on sit ostettava ku käsketään, mut ei kiusallakaan vielä.

noniinno
22.04.2015, 16.10
Painimaan menossa? (Olin bibsit ja hikinauha päässäni menossa kellariin traineroimaan)

Antza44
22.04.2015, 16.45
^Jäit kii senkin sala painija;).

noniinno
22.04.2015, 17.05
^Pohojammaan syntyperä velvoittaa. Varsinkin yksin painiminen on veikeätä puuhaa. Korjaan, bibsit olivat jalassa, eivät päässä.

The flying Chocobo
23.04.2015, 12.05
... taidat olla lenkille lähdössä kun on jo vaipat jalassa...

buiggo
02.05.2015, 14.26
Ei liity fillareihin mitenkään mutta edelleen naurattaa. Sängyssä kattoa ihmetellessä havahdun kun emäntä alkaa puhumaan unissaan: (ei ensimmäinen kerta) ''Musta olis ihan tyhmää jos rupeisit srtippariksi kun et sä osaa tanssiakaan.''

Siinä sitä itsekseen miettimään että mistähän nyt tuulee, en mielestäni ikinä ole ilmaissut minkäänlaista halua esiintyä millään tavalla :D

beehoo
02.05.2015, 16.13
^ ootko nyt aivan varma, että kyse oli edes sinusta ☺

noniinno
02.05.2015, 22.37
[emoji1] niinpä...

LJL
06.08.2016, 23.07
Tänään kun tulin maastolenkiltä: "Huh huh. Kuramies"

tempokisu
09.08.2016, 06.02
No tämä tulee kummilapsen kohta 7vuotta, suusta.

Kummityttö on kovasti että hänestä tulee isona myös lääkäri, kun kerta kummitätikin on.
Tuli sitten puhetta kun harmittelin työni olevan lähinnä ajokorttitodistusten tekoa ja tietokonelomakkeen naputtelua. Ja mitä kyselen ajokorttia hakevalta "laajennetussa" tarkastuksessa.
Kummityttö osasi helposti vähentää alenevasti 7 luvusta 100, kellotaulun piirustus- tehtävä sujui myös, ja tyttö ihmetteli että onko lääkärin työ kysellä tämmöisiä?
En mä sitten halua lääkäriksi :D

plr
09.12.2016, 15.01
.. millainen kaulahuivi on...se on sellainen perinteinen ruudullinen.

Ettei vain ollut tällainen kaulahuivi?

http://www.scarymommy.com/burberry-scarf-go-fund-me-mistress/

Jopotuinen
09.12.2016, 19.53
Aiotko juopotella tänään?
(Oli jo käynyt kaupassa puolestani)

jarit
10.12.2016, 10.49
"kestääkö se ja onko se varmasti riittävä? Olisiko kannattanut kerralla hankkia sellainen jota ei tarvitse heti vaihtaa? "
Keskustelun kohteena oli Tacx Flow Smart.

paaton
10.12.2016, 11.04
"kestääkö se ja onko se varmasti riittävä? Olisiko kannattanut kerralla hankkia sellainen jota ei tarvitse heti vaihtaa? "
Keskustelun kohteena oli Tacx Flow Smart.

Harvinaisen viisaita sanoja :)

kmw
10.12.2016, 12.12
"Mahasi on kasvanut"

Jopotuinen
10.12.2016, 15.33
Joskus ottaa pattiin tää tripla varmistelu, kuten vaikkapa tänään:
- Otatko vielä kahvia?
- En ota
- Et ota enään kahvia?
- En ota
- Laitanko pois päältä?
- Aaarghh..!

Highlander
10.12.2016, 22.43
Ettei vain ollut tällainen kaulahuivi?

http://www.scarymommy.com/burberry-scarf-go-fund-me-mistress/
Tämmöinen[emoji3]

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161210/d7b079b65de57bd7ae8379f6152e8a85.jpg

plr
10.12.2016, 23.38
Ai se on vielä käytössä? :)

jarit
11.12.2016, 08.35
"ei minulla ole mitään tuota bemarin hankintaa vastaan, mutta en vain ole tottunut ajatukseen että menet autokauppaan ja teet kaupat. Yleensä sinua saa patistella autokauppaan menoon jonkin aikaa"
Tähän oli helppo vastata että:" nii-i, voihan sitä mieskin olla joskus autokaupoissa aloitteellinen."

tempokisu
11.12.2016, 09.26
^ onhan se hianoo että jossain taloudessa keskustellaan noin artikuloidusti.
Jaa sää meet autokauppaan ostaa bemarin vai? ( ihmettelevään epäuskoiseen äänensävyyn) Joo.

Ah, te olette Åbosta :D

jarit
11.12.2016, 10.37
^ kiistämme jyrkästi olevamme åborginaaleja ja tämä asuinpaikka on meidän valinta. Se on etuoikeus, sillä muut jotka tänne ovat syntyneet, eivät ole voineet valita turkulaisuuttaan :)
Bemari on Tampereelta ja sai luonnollisesti lempinimen "nysse".

Highlander
11.12.2016, 11.55
Ai se on vielä käytössä? :)
Ei oo jostain syystä[emoji110]lepää kolmen kaulahuivin alla, mutta aina välillä hipelöin sitä. Vähän niin kuin viikinki sotasaalista[emoji10]

tempokisu
11.12.2016, 12.37
^ kiistämme jyrkästi olevamme åborginaaleja ja tämä asuinpaikka on meidän valinta. Se on etuoikeus, sillä muut jotka tänne ovat syntyneet, eivät ole voineet valita turkulaisuuttaan :)
Bemari on Tampereelta ja sai luonnollisesti lempinimen "nysse".

Turku on hiano kaupunki, monta kertaa tämän täällä palstalla todennu. Erityisesti Turun Saaristo, ja siellä alunperinkin asuva on todella etuoikeutettu.
En ole ite valinnut omaan kämppääni tai missä se on, mutta hiano paikka mun harrastusten kannalta. Ja silti tulen oleen ikuisesti valkeekoskelainen, pirkkalaista meitsiksestä ei ikinä tule.

PatilZ
11.12.2016, 13.31
"Moro"

Se pakkas tavarat autoon ja lähti. Kai se sentään takaisin tulee?

usko juntunen
20.11.2017, 19.29
Erika jättää Dänin heti kun se alakaa pissiä housuihinsa.

H. Moilanen
21.11.2017, 14.53
Haista paska!

Saatoin kevyehkösti provosoida tilannetta pohjalle...

JiiPee
21.11.2017, 16.09
"Tää on kivaa" kuvarastien bongausreissulla räntäsateessa

JackOja
21.11.2017, 16.16
"Moneltako tuut?"

Köfte
22.11.2017, 01.54
Erika jättää Dänin heti kun se alakaa pissiä housuihinsa.

Rouva kommentoi samansuuntaisia; olkoonkin Armin reinkarnaatio. Myönsi kyllä
E:n olevan A:ta lahjakkaampi laulaja:)

Steni
03.08.2018, 17.00
Vaimo työkaverilleen:
"Jos mä kävellessäni pyörätiellä jään pyöräilijän telomaksi,
niin ukko ei varmaan tule mua sairaalaan katsomaan....."

usko juntunen
15.09.2018, 21.27
"Millonka muutat Inariin?"
Joku rovaniemeläinen meloja laittanu kuvia foorumille Inarinjärveltä ja mä innosta hihkuen mänin niitä esittelemään;)

"Kenkäs haesoo kissan kus..pissille"
Nostaa juuri pestyt hienot Bontragerin maastokengät terasille??!!

Jami2003
15.09.2018, 21.37
Joku rovaniemeläinen meloja laittanu kuvia foorumille Inarinjärveltä ja mä innosta hihkuen mänin niitä esittelemään;)

"Kenkäs haesoo kissan kus..pissille"
Nostaa juuri pestyt hienot Bontragerin maastokengät terasille??!!Tuleeko taas ulkoruokintaa :)

Maalainen
15.09.2018, 21.47
Maalainen autoilemassa Helsingissä silloisen tyttöystävän, nykyisen exän kanssa aikana ennen opastavia laitteita:
-Ollaan oikealla kadulla, aja vaan eteenpäin.
-Ok.
-Niin, aja eteenpäin!
-Joo-o, koko ajan!
-Sä ajat VÄÄRÄÄN suuntaan!
-Mitv..., käskit jatkaa eteenpäin?
-Joo, mutta toiseen suuntaan. Tämä on takaisinpäin. Oon aina menny bussilla toiseen suuntaan, se on eteenpäin!

usko juntunen
15.09.2018, 21.58
Tuleeko taas ulkoruokintaa :)
Rangaistus lusittu. Tulin iltapäivällä yhden yön reissulta Tiilikan puistosta ja nyt kengät haisee sanonko mille...?;)

Jami2003
15.09.2018, 22.01
Kuulostaa ihan inhimilliseltä rangaistukselta :)

OKS
16.09.2018, 19.19

Huh huh, anteeksi. :o

usko juntunen
27.10.2018, 10.51
"Sinähii oesit kuollu aekapäevee sitten, jos et liikkus"

Tolkun mies
05.11.2018, 12.49
"Tarvitaanko tämän juomiseen tiiimipaita ?"
(Tein vaimolle espresson mutteripannulla Segafredosta.)

MäkiHiiri
03.02.2019, 00.34
"Sä tykkäät porttereista."
Se on ihan kiva että joku tietää mistä mä tykkään.