PDA

Näytä tavallinen näkymä : Pyörähuoltoa Espoossa?

niskahiki
14.12.2011, 21.29
Tiksiin on turhan pitkä matka Karakalliosta viedä perushybridi-arkikulkinetta hyvään huoltoon... Meille nämä huudit ovat uusia, ei mitään hajua missä täällä olisi rasvanäppejä. Missä ois, onko kokemusta, suosituksia?

Smo
14.12.2011, 21.43
Sellon Pyörä lepuskissa.

VPR
14.12.2011, 21.47
Leppävaarassa myös ei-harrastajille suunnatut Etelä-Suomen Pyörähuolto ja Leppävaaran Urheilu.

niskahiki
14.12.2011, 21.51
Mitä tarkoittaa ei-harrastajille suunnatut? :)
Itsehän olen harrastaja, tuo kauniimpi ei. Itse kyllä edellytän myös ronkelikönkelin huollolta hyvää työn jälkeä. Jos fillarin geometeria edes teoriassa vastaisi omaani niin ajaisin sen itse tiksin ajomieheen huoltoon. Omat pyöräni käytän siellä tai mountainbikeshopissa.

Haka
14.12.2011, 22.34
Kilon asemalla http://www.2your.eu/

TuH
14.12.2011, 23.01
Kilon asemalla http://www.2your.eu/

Onko se muka vielä siellä? Paikan sivuillahan on lukenut jo jonkin aikaa, että olisivat muuttaneet Pähkinärinteeseen.

J.F
14.12.2011, 23.09
.......ajaisin sen itse tiksin ajomieheen huoltoon.

Voi olla vähän vaikeempi rasti tänäpäivänä!

blind
15.12.2011, 07.14
Tapiolan polkupyöräpajassa olen käyttänyt työmatkakulkinetta ja 29 maasturia. Ihan asiallinen yhden miehen paja.
www.tapiolanpolkupyorapaja.com (http://www.tapiolanpolkupyorapaja.com)

JK71
15.12.2011, 09.39
Sellon Pyörä lepuskissa.

Pulju myi Spessun hotrock 16 lastenpyörän, jossa oli ohjaustangon kiinnitys niin löysälle että kippasi vaakasuoraksi eteen, kun suht hiljaa apparien kanssa ajeleva poika ajoi puskaan. Tuon perusteella kyseenalaistan kyseisen kaupan luotettavuuden. Luulisi että pyöräliikkeeseen voi sen verta luottaa ettei tarvitse jokaista pulttia tarkistaa momenttiavaimen kanssa.

ErkkiM
15.12.2011, 10.56
Tapiolan polkupyöräpajassa olen käyttänyt työmatkakulkinetta ja 29 maasturia. Ihan asiallinen yhden miehen paja.
www.tapiolanpolkupyorapaja.com (http://www.tapiolanpolkupyorapaja.com)
Juu, meidän perheen naisten käyttispyörät olleet myös tuolla nyt kahdesti samoin maasturitkin kertaalleen. Hinta ihan kilpailukykyinen semminkin kun fillarin saa takas hyvin pestynä ja puunattuna. Ja aikataulut pitää eikä odotusaika ole pitkä. Kokeile.
-E

Sirkkusofia
15.12.2011, 11.09
Leppävaarassa myös ei-harrastajille suunnatut Etelä-Suomen Pyörähuolto ja Leppävaaran Urheilu.
Etelä-Suomen Pyörähuoltoa en voi suositella. Korjaus ei onnistunut, valohoidosta lasku, veloitus uusien osien mukaan - käytetty vanhoja.

Kontti
15.12.2011, 12.20
Kerran käytin pyörän Etelä-Suomen pyörähuollossa, toista kertaa en mene. Työn laatu oli heikompaa ammattimekaanikolla, kuin mihin peukalokeskelläkämmentäharrastelija pystyy itse. Turha paikka.

rantanr
15.12.2011, 19.26
hyvään huoltoon
Normaali perushuolto on pesu, pyörän ravistus ja rasvaus. Eiköhän kaikki liikkeet sen osaa. Kannattaako nuo teettää liikkeessä, on toinen asia. Pesu, ravistus ja rasvaus pitäisi joka tapauksessa tehdä säännöllisesti.

niskahiki
15.12.2011, 19.31
Kiitos! Välttelemme eteläsuomen pyörähuoltoa ja taidamme kokeilla Tapiolaa, sinne ei ole liian pitkä matka. Ja tässä aiheessa kokemusta on että pieniä yhden tai kahden tekijän fillaripajoja kannattaa suosia. Pienyrittäjillä ei ole varaa eikä intressiä mokata valitsemassaan kiskassa.

niskahiki
15.12.2011, 19.33
Normaali perushuolto on pesu, pyörän ravistus ja rasvaus. Eiköhän kaikki liikkeet sen osaa. Kannattaako nuo teettää liikkeessä, on toinen asia. Pesu, ravistus ja rasvaus pitäisi joka tapauksessa tehdä säännöllisesti.

Ok, sanotaan sitten "vuosihuolto" sillä tuon esittelemäsi "perushuollon" teen ihan itse. Nimitän sitä tosin viikkotarkistukseksi.

rantanr
15.12.2011, 20.04
"vuosihuolto"
Ei vuosihuolto tuon enempää ole, jos fillari on kunnossa. Jos on vikaa (kiekot vipattaa, keskiö naksuu, vaihteet hyppii), niin rahalle saa vastinetta. Olettaen että viat korjataan.

TetedeCourse
15.12.2011, 20.06
Kivenlahden Pyörähuollosta (http://www.treknet.fi/kivenlahdenpyorahuolto?gclid=CPek6rTVhK0CFYlZmAodG ni1Tg) olen saanut erinomaista palvelua

ErkkiM
15.12.2011, 22.05
Kiitos! Välttelemme eteläsuomen pyörähuoltoa ja taidamme kokeilla Tapiolaa, sinne ei ole liian pitkä matka. Ja tässä aiheessa kokemusta on että pieniä yhden tai kahden tekijän fillaripajoja kannattaa suosia. Pienyrittäjillä ei ole varaa eikä intressiä mokata valitsemassaan kiskassa.

Jos Tapiolaan viet niin muista mainita, että sait vinkin täältä foorumilta. Juteltiin nimittäin kerran aiheesta "foorumin voima" ja pikkufirman näkyvyys... -E

PHI
15.12.2011, 22.08
Kivenlahden Pyörähuolto, ehdottomasti. Ammattinsa osaavia kavereita.

Iletys
15.12.2011, 22.29

+1

niskahiki
31.01.2012, 18.22
Lisää kiitoksia vastauksista! Roplasin rouvan pyörän omin näpein siihen kuntoon että sillä ajaa siihen asti kunnes kohta muutetaan Karakalliosta muualle Espooseen. Käteväähän se on sitten muuttotuskan ajaksi viedä perheen kaikki fillarit huoltoon. Eivät ole tiellä pakatessa eivätkä muuttokuormassa ja tulee huollettua samalla. Viedään todnäk Tapiolaan tai jos ei niin Kivenlahteen. Ja muistan kyllä kertoa että foorumin suosituksen perusteella :)

Petteri Lahtinen
05.05.2012, 06.11
Kivenlahden pyörähuolto teki erittäin positiivisen vaikutuksen ensimmäisellä asiointikerrallani. Päivitin Bianchini komponentteja tuoreempiin ja innokaana tee-se-itse-miehenä onnistuin asentamaan Campagnolo Centaur Power Torque -kampisetin virheellisesti siten että ketjulinja ei asettunut oikealle kohdalleen. Lisäksi kampi jämähti siinä määrin jumiin, etten enää onnistunut sitä virheen korjaamiseksi irrottamaan vaikka välillä kävin sijoittamassa kohtuullisen rahasumman erikoistyökaluihin. Seuraavaksi olisin todennäköisesti onnistunut rikkomaan nätin hiilikuituisen kammen. Kivenlahden pyörähuolto hoiti homman kuntoon ripeästi ja ammattitaitoisesti. Säätivät vielä samalla pyytämättä vaihteet ja laittoivat renkaiden ilmanpaineet kohdilleen. Koko homman kustannus oli selvästi pienempi kuin ostamieni työkalujen hinta.

Saintnoaim
05.05.2012, 07.46
Suomenojan BikePlanetin alakerrassa on hyvä pyörähuolto. Mukavia ukkoja ja tekee ripeesti hommat. työnjälki on hyvää.

Nikkke
05.05.2012, 20.38
En kehota käyttämään tuota Sellon pyörää. Todella asiatonta palvelua. Tästä voi lukea kyseisen kaupan omasta topicista tekstin minkä olen kirjoittanut.

rjrm
05.05.2012, 21.23
Minä olen saanut Sellosta hyvää palvelua. Kerran käynyt, kerran reklamoinut, johon reagoitiin 150% tehokkuudella!

tunkkari
06.05.2012, 06.18
Sellon pyörään en enää mene. Käytin oman maasturini Espoon keskuksessa huollossa Espoontorin pyörässä. Olen tyytyväinen palveluun, nopeuteen ja työn laatuun.

timppa_234
06.05.2012, 07.44
Suomenojan BikePlanetin alakerrassa on hyvä pyörähuolto. Mukavia ukkoja ja tekee ripeesti hommat. työnjälki on hyvää.

Suosittelen myös perusfillarin huoltoon. Hyvää työtä ja tulee valmiiksi ruuhka-aikaankin nopeasti. Huollon hinta kannattaa silti sopia etukäteen, lähinnä varaosat voi olla yllättävän kalliita.

VPR
06.05.2012, 20.54
En kehota käyttämään tuota Sellon pyörää. Todella asiatonta palvelua. Tästä voi lukea kyseisen kaupan omasta topicista tekstin minkä olen kirjoittanut.
Ai tästä? http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?37971-Sellon-py%F6r%E4&p=1567680&highlight=#post1567680

Nikkke
06.05.2012, 21.32
Ai tästä? http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?37971-Sellon-py%F6r%E4&p=1567680&highlight=#post1567680

Kylläpä vitsi lentää!

mutanaama
06.05.2012, 22.30

Mitä viestiä sitten tarkoitit, ainakaan en tuosta löytänyt mitään vinkkiä.

Supermario
18.05.2012, 17.09

Komppaan ensimmäisten kokemusten perusteella.

tk_fillaroi
28.05.2012, 15.55
+1 erinomaisia kokemuksia Kivenlahden pyörähuollon osaamisesta ja palveluasenteesta. Todella esimerkillistä toimintaa. Itsekin olen nyt siirtynyt huollattamaan oman ajokalustoni heillä, vaikka asun ihan toisella puolella kaupunkia.

Mikrometri
03.06.2012, 06.00
Osaavatko huoltaa radiaalisesti pinnattuja Campagnoloja ? Ei tarviis viedä Veloon Hesaan.

Autot huollatan tuolla:

http://www.automilano.fi/automilano-espoo.html

niskahiki
17.07.2012, 18.08
Meiltä kävi näillä suosituksilla sitten kaksi arkiajokkia Kivenlahden huollossa. Täytyy sanoa että oli nopein laadukas huolto mitä oon kokenu. Ei edullisimmasta päästä, mutta vastinetta koko rahalle. Suosittelen!!

Tosin taitaa tätä nykyä hintataso olla kaikkialla arvonsa tuntevilla samaa luokkaa anyway.
Ja sit taas, fillarihuolloissa erot on kympeissä kun autohuolloissa sadoissa euroissa.

ErkkiM
01.08.2012, 11.13
Meiltä kävi näillä suosituksilla sitten kaksi arkiajokkia Kivenlahden huollossa. Täytyy sanoa että oli nopein laadukas huolto mitä oon kokenu. Ei edullisimmasta päästä, mutta vastinetta koko rahalle. Suosittelen!!

Olisko tuo suositeltava paikka viedä Commencal Meta Sram X.9 komponenteilla tutkintaan ja korjaukseen?
(Pyörässä on nimittäin krooninen vaiva voimansiirron kanssa - ei pysy vaihteet säädöissä, ketjut katkeilee jne.)
Nyt pyörä on arvoton, kun ei ole kuosissa. Huolto maksaa varmaan maltaita - mutta --- saakohan tuolta luotettavaa työmääräarviota ja voiko viedä itse jo ostettuja vaihtokomponentteja?

Toinen vaihtoehto on Bike Planet - josta olen saanut hyvää työtä (mutta pienesti hapan maku kun osia ja osasarjaa on surutta pistetty vaihtoon kysymättä ensin - eikä vanhoja komponentteja saanut mukaansa....)

-E

rantanr
01.08.2012, 11.48
Pyörähuolto Tanskanen Tontunmäessä on myös hyvä.

jopo73
02.08.2012, 20.49
Kivenlahti +1

ErkkiM
02.08.2012, 21.33
Eilen vietiin pojan Commencal Kivenlahden pyörähuoltoon. Vastaanotto jo vakuutti. Kuuntelivat meitä, tarkistivat pyörän päällisin puolin, keskusteltiin mahdollisista "vioista", esim. Mavicin vapaarattaasta sain uutta tietoa... Sinne jäi huoltoon/korjaukseen.

Sovitusti soittivat tänään ja sovittiin hommataanko vapaaratas vai ei. Todettiin tarpeettomaksi. Ip soittivat uudelleen - koeajon jälkeen - ja suosittelivat eturattaiden vaihtoa - kulumaa jo sen verran että kovaa väännettäessä ketjuikka taipumusta pomppia... eli kysyivät lupaa tilata uudet eturattaat (2), hintaan 30€.
Juuri näin homman pitää toimia - olen toiveikas että työn laatukin on samaa tasoa.
-E

jruots
04.08.2012, 13.45
Vein maantiepyörän ensihuoltoon eilen joskus kolmen jälkeen Kivenlahden pyörähuoltoon ja tänä aamuna sieltä tuli viesti yhdentoista aikoihin, että pyörä on valmis. Pyörää noutaessa selostettiin, että mitkä paikat oli tarvinneet erityishuomiota eli lähinnä kyseessä oli laakereiden kireydet jotka oli tässä pyörän alkumetreillä päässeet vähän löystymään. Hyvä kuva jäi huollosta jota tulee varmasti käytettyä jatkossakin.

Jaani
04.08.2012, 16.07
Täältä myös pisteet Kivenlahteen.

ristopee
06.08.2012, 07.35
Itsekin käytin alkukesästä maantiepyöräni ensihuollossa Kivenlahdessa. Hyvä fiilis jäi ja samaa paikkaa tulen ensi kerrallakin käyttämään.

ErkkiM
10.08.2012, 22.16
Itsekin käytin alkukesästä maantiepyöräni ensihuollossa Kivenlahdessa. Hyvä fiilis jäi ja samaa paikkaa tulen ensi kerrallakin käyttämään.
Jatketaan hehkutusta.
Eilen haettin Commencal huollosta. Yhteydenotot huollon aikana toimivat. Ensin perus-/täyshuolto, koeajon jälkeen soittamalla kysyttiin lupa eturattaiden vaihtoon - samalla aikataulu tarkennettiin, ja uuden koeajon jälkeen havaittiin myös takapakan olevan vaihtoiässä - soitto, ja lupa vaihtoon annettiin.
Nyt on pojalla alla huippukunnossa oleva fillari. Itse olin ostanut jo aikaa sitten uudet ketjut, ja ne oli vaihdettu kuten sovittu - eli sai viedä omia osiakin. Hyvä.
Hintakin oli mielestäni kohillaan - 136€ - kun huomioi, että se pitää sisällään uuden takapakan ja eturattaat (2). Ollaan kovin tyytyväisiä ja varmasti asioimme ko. liikkeessä vastakin. Niin, ja palvelu oli koko ajan ensiluokkaista - ei kiireen tuntua ja rauhassa vastalivat kysymyksiin ja joka vaiheessa kerrottiin sen hetken analyysit, mitä tehty jne. 10 +++
-E

Jukkis
09.11.2012, 12.23
Nyt on sitten pakko herättää hämmästystä ja antaa täydet pisteet ja pointsit ja mitä vielä Etelä-Suomen Pyörähuollolle ainakin mitä laakerikartioiden hommaamiseen fillarin etunapaan tulee. Voitte käydä katsomassa topicista "Laakerikartioiden hankkimisen hankaluus,,," tarkempi tarina, mutta taustat lyhyesti sellaiset, että Spessun merkkiliikkeessä ei osattu myydä Spessun Hi Lo etunapaan laakerikartioita; ei vaikka niitä tukusta mallin kanssa yritettiin tilata. Tänään sitten ajattelin, että käydäänpä nyt tuossa niin ikään ihan duunipaikan kupeessa olevassa Etelä-Suomen Pyörähuollossa, kun tuo kehuttu Kivenlahti vaatisi turhan ison koukkauksen matkalla kotiin. Katso ja kavahda; liike avaa arkisin ovensa kymmeneltä ja kun sinne pari minuuttia yli saapastelin, oli kaverilla jo kädet kyynärpäitä myöten mustana ja rassaili huoltopuolella fillaria.
Ilman sen isompaa arpomista löytyi osarullakosta uudet kartiot. Otin uuden akselinkin sitten samalla ihan vain ostamisen ilosta. Mainio putiikki, mainio tyyppi ja tosiaankin kauan kaivattu hetki lopultakin käsillä; saan fillarin ajoon puolentoista viikon odottelun jälkeen :cool:

Reco
11.12.2012, 14.36
Pulju myi Spessun hotrock 16 lastenpyörän, jossa oli ohjaustangon kiinnitys niin löysälle että kippasi vaakasuoraksi eteen, kun suht hiljaa apparien kanssa ajeleva poika ajoi puskaan. Tuon perusteella kyseenalaistan kyseisen kaupan luotettavuuden. Luulisi että pyöräliikkeeseen voi sen verta luottaa ettei tarvitse jokaista pulttia tarkistaa momenttiavaimen kanssa.

Onko siitä kauanki aikaa? Jos on rumba aikana käynyt, niin väistämätää joskus, joku ruuvi voi unohtua kiristää ja koska ihmiset erehtyvät kuka missäkin silloin tällöin, olisi kannattanut käydä viemässä henkilökohtaista palautetta.? Itse olen ollut erittäin tyytyväinen liikkeen asiakaspalveluun, huollon pelaamisesta, laajasta valikoimasta ja lyhyistä odotteluajoista jos joku osa ei ole hyllystä saatavilla. Tietenki tuollainen tangon kirstyksen tekemättä jääminen on selvää hajamielisyyttä, mutta palautteella joka pitää antaa varmasti myös edesauttaa sitä että vastaavia tapauksia ei tule uudelleen. kyllä niitä kömmähdyksiä sattuu väistämättä meille jokaiselle silloin tällöin.

Monarkki
15.04.2013, 20.22
Pitäis varailla aika huoltoon mahdollisimman pian. Hakusessa mielellään paikka, jonne olisi lyhyt matka Viherlaaksosta ja plussaa myös, jos huollon saisi odottaessa. Mitä paikkoja suosittelisitte?

melkein munkki
16.04.2013, 07.21
Vie Espoontorin pyörään...sinne itsekkin olen kuluttanut muutaman sata euroa...hyvä palvelu...asun itsekkin Viherissä :cool:

Jukkis
16.04.2013, 07.23
Siis odottaessa; oletko vakavissasi ? Jos fillari kaipaa muutakin kuin ketjujen voitelua, niin en ole ainakaan tähän ikään (ja sitä on valitettavan paljon) kuullut mestasta, jossa edes suostuttaisiin availemaan keskiöitä ja napoja asiakkaan jöpöttäessä vieressä. Ja tulis siinä sullakin aika pitkäksi ;)

Human Traffic
16.04.2013, 08.20
Kyl nykyihmiset on kiireisiä kun pitää pyöränhuoltokin saada odottaessa..

Michael L.
16.04.2013, 08.22
Kuka puhuit, että asiakas jöpöttäisi vieressä? :D Eiköhän monestakin paikasta pysty huollon varaamaan etukäteen aika tarkasti jolloin huollon aikana voi hoitaa lähistöllä muita asioita tai istua tunti(?) ihan vaan autossa lukemassa vaikka lehteä? Soittamalla selviää!
Voi olla, että olen väärässäkin... :)

TetedeCourse
16.04.2013, 08.25
Kivenlahden pyörähuollossa on muutaman kerran saanut huollon odottaessa, kyseessä ovat olleet pikkuviat ja olin varautunut jättämään pyöräni sinne. Sain jopa katsella/opastusta siihen kuinka vaihdevaijeri vaihdetaan.

Jukkis
16.04.2013, 18.34
29er:n vanteet vein tänään Bikelineen kivenheiton (reiluhko sellainen) päähän Munkkiniemen ostarista. Hinnastohinta rihtaukselle on 30 per kiekko, mutta kundi pyöritteli kiekkoja hetken ja niitä katseltuaan totes: "Eipä näissä juurikaan heittoa ole" ja lupas ne huomiseksi, vaikka sanoin ettei niillä ole kiirettä. Työmääräykseen kirjoitti hinnaksi yhteensä 20 ekua. Propsit taas Bikelinelle :) Viimeksi hain sieltä samaiseen fillariin uudet laakerikartiot kun Velosportissa sanottiin, että "aika mahdotonta noihin Nishikin napoihin on uusia kartioita tilata" ja suosittelivat joko uusia napoja tai kokonaisia kiekkoja,,,

Jukkis
23.04.2013, 11.21
Myöhäinen kuitti, mutta rihdattavaksi viemäni vanteet olivat seuraavana päivänä noudettavissa ja hinta yhteensä 20 €. Tähän asti kun olen teettänyt homman joko Sellon Pyörässä tai Leppävaaran Urheilussa, on aina laskutettu sen listahinnan mukaan, vaikka vanteissa ei koskaan mitään mainittavaa vipotusta olis ollutkaan. Bikelinen listahinta siis rihtaukselle 30 €/kiekko, mutta kun niissä ei mitään isompaa ollutkaan, oli veloitus siis huomattavasti edukkaampi toisin kuin näissä muissa liikkeissä,,,

ristopee
27.04.2013, 11.19
Kehutaan taas Kivenlahden pyörähuoltoa. Vein maantiepyöräni keskiviikkoiltana ja perjantaina aamupäivällä tuli viesti että pyörän voi hakea pois. Äsken hain pois ja hyvää jälkeä olivat tehneet. Vapaaratas tuntui olevan hiljaisempi kuin uutena. Asiakaspalvelu oli hyvää ja mukavan rentoa.

Siellä näytti olevan vähän hiljaista nyt eli viekäähän ihmiset pyöriä huoltoon niin pysyy hyvä huoltopaikka pystyssä. Siellä näytti löytyvän myös jotain maantiepyöräsälää: venttiilijatkeista levykiekon venttiilinpeittotarraan (mikä onkaan) ja Zippin levykiekkoon. :P

Warlord
04.05.2013, 10.13
Vein projektin jarru- ym. huoltoon torstaina just ennen sulkemisaikaa, sovittiin maanantaiksi valmiiksi. Kuitenkin perjantaina tuli puolen päivän jälkeen tekstari, että filu on valmis. Oli tehty just mitä sovittiin, annettiin vielä yksi huomio lievästä väärinasennuksesta (omastani siis). Ja aina on kiva kuulla jonkun kehuvan pyörän ulkonäköä, varsinkin kun projekti alkaa olla melkolailla tekijänsä (hyvän ;) ) maun mukainen. Palvelu oli ystävällistä ja kiireetöntä, vaikka viedessä oli jonoa. Hinta oli niin kuin sovittiin, ja mukaan vielä -50% kuponki syyshuoltoa varten. Ja ennen huoltoon vientiä puhelimeenkin vastattiin, ihan ekalla soitolla. ;)

Muutamassa huollossa olen asioinut, näiden jälkeen en voi kuin suositella Kivenlahden Pyörähuoltoa. Kiitos!

yourself
15.06.2013, 09.24
Olen Leppävaarassa asunut melkein 7 v. ja kannattaa tosiaan pysyä kaukana Leppävaarassa sijaitsevista Etelä-Suomen pyörähuollosta ja Leppävaaran urheilun pyörähuollosta. Etelä-Suomen pyörähuollon hylkäsin jo ajat sitten monien huonojen kokemusten jälkeen. Välillä sielläkin, ilmeisesti vahingossa, hommat meni hyvin. Mutta liian usein huonoa palvelua, äksyilyä asiakkaalle ja huolto tehty viimeistelemättä ja jokin osa roikkunut kiristämättä tms. aiheuttaen lisävahinkoa.

Nyt tällä viikolla kävin Leppävaaran urheilun pyörähuollossa ja sain aluksi oikein hyvää palvelua (ilmeisesti omistaja). Noh, kotiin takapyörän vaihdon jälkeen (tiedän että ko. fillarissa v-mainen homma vaihteen irrottamisen vuoksi) lähdettäessä huomaan että vaihteet eivät toimi. Venkslailen niitä parina päivänä lyhyillä matkoilla kunnes tarkemmin ongelmaan tutustuttuani huomaan että vaihdevaijeri ei ole ollenkaan takana kiinni. Mietin heti, että mitenkäs tämä alkaa kuulostaa ihan Etelä-Suomen pyörähuollon touhuilta?

Vien sitten pyörän takas huoltoon, jossa yllätysyllätys ei olekaan omistaja paikalla vaan muistaakseni sama ukko joka on Etelä-Suomen pyörähuollossa töissä. Palvelu ainakin on samanlaista: mitään ei huollossa ole kuulemma tehty väärin, TAKAPYÖRÄN VAIHTAMISELLA EI KUULEMMA OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ VAIHTEIDEN TOIMIMATTOMUUDEN KANSSA ym. bullshittiä. Pyörää EI voi jättää huoltoon pe niin että noudan ma (olen menomatkalla töihin)...

Aivan järkyttävä katastrofi siis. Joten: jättäkää Leppävaaran pohjoispuolen brezneviläiset asiakaspalvelut väliin ja viekää vaikka junalla (kuljettaminen ilmaista hsl-alueella) Pitäjänmäen pohjoispuolella sijaitsevaan pajaan. Löytyy ilmeisesti googlen haulla kartalta. Mukava ukko ja hyvää työtä.

Kare_Eskola
04.07.2013, 21.06
Kiitokset Kivenlahden pyörähuollolle laajasta varaosavalikoimasta & erinomaisesta palvelusta.

Odottakaa
13.07.2013, 15.44
Kiitoksia Kivenlahden pyörähuollolle (http://www.kivenlahdenpyorahuolto.fi/), ripeästi kaveri nappasi polkimet irti ja laittoi uudet tilalle (itse vedin 15mm lenkkiavaimen kanssa itku-potku-raivarit ;) ) ja kiitos opastuksesta kuinka tulevaisuudessa "jumahtaneet" polkimet lähtee ;-)

(Miksei muutes liikkeelle löydy jo omaa ketjua tuolta Kaupat foorumilta?)

Pyörällä ja autolla
26.07.2013, 14.35
Kiitokset Espoontorinpyörän Kimmolle ja Sakelle todella hyvästä ja nopeasta palvelusta. Ei tarvitse miettiä mistä ostaisi varaosia tai mihin viedä pyörät tarvittaessa huoltoon.

Michael L.
30.07.2013, 12.44
Täältä myös iso käsi bikelinelle.. meinasi työmatka katketa rengasrikkoon kyseisen liikkeen lähellä, mutta mitä vielä, matka jatkui uudella sisärenkaalla 15min myöhemmin liikkeen ollessa jo kiinni. Hintakin todella kohtuullinen! me like!

Hyve
12.03.2014, 13.00
Kivenlahden pyörähuollosta osaavaa ja erittäin nopeaa palvelua, 29er kiekkojen ensirihtaus/-kiristys ja cx takakiekon navan vaihto.

dflt
05.04.2014, 17.48
Onko kellään kokemuksia Mankkaan pyörähuollosta? Pyörä pitäisi viedä vuosihuoltoon ja tuo olisi melkein naapurissa.

okahkonen
05.04.2014, 18.43
Erittäin asiallinen paikka. Ei ehkä suuntaunut ihan hipo vehkeisiin, mutta osaa myös tarvittaessa kieltäytyä töistä. Perushommiin voin lämpimästi suositella!

Felina76
25.04.2014, 14.54
Ikävin asiakaspalvelukokemukseni vuosiin. Veloittivat yhteensä 140 e ja paskaa sain käteen siltikin. Vaihteet eivät toimi vieläkään ja kuluttajaa kohtelivat kuin koiraa. Ei enää koskaan ko. firmaan!!!

janne68
26.04.2014, 05.34
Ikävin asiakaspalvelukokemukseni vuosiin. Veloittivat yhteensä 140 e ja paskaa sain käteen siltikin. Vaihteet eivät toimi vieläkään ja kuluttajaa kohtelivat kuin koiraa. Ei enää koskaan ko. firmaan!!! bikeplanet espoossa->halvempi huolto ja vaihteet todellakin toimii huollon jälkeen!

Smo
26.04.2014, 07.02
Jos pitää Espooseen mennä niin suosittelen Kivenlahden Pyörähuoltoa. Lauttasaaren ibike on myös melkein Espoossa.

Felina76
26.04.2014, 21.04
Kiitti vinkeistä! Joskus kannattaa todellakin kiertää omat huudit kaukaa...

Nappulakenka
27.04.2014, 15.59
Ikävin asiakaspalvelukokemukseni vuosiin. Veloittivat yhteensä 140 e ja paskaa sain käteen siltikin. Vaihteet eivät toimi vieläkään ja kuluttajaa kohtelivat kuin koiraa. Ei enää koskaan ko. firmaan!!!

Vie ensi kerralla Sellon Pyörään :) Itsellä ei ole kuin positiivisia kokemuksia kyseisestä puljusta