PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kehu oma kuntosalisi

Katila
24.10.2011, 17.58
Tein taas syrjähypyn ja varasin tutustumisajan vieraaseen kuntosaliin (Forever). Periaatteessa olen melko tyytyväinen nykyiseenkin palveluntuottajaan (SATS), mutta ehkä jotain kuitenkin voisi olla toisin, en vaan tiedä, mikä. Esim. kesällä en käynyt salilla kertaakaan, vaikka hyvää olisi tehnyt ja tarpeeseen tullut. Onko ongelmana sijainti vai aukioloajat vai mieluisien ryhmäliikuntatuntien vähyys, mene ja tiedä.

Mikä sinulle on tärkeää omalla salillasi? Jos haluat mainita salin / ketjun nimen, en pane pahakseni. Onko hinta-laatusuhde mielestäsi kohdallaan? Muita hyviä pointteja?

Pekka L
24.10.2011, 18.13
Hinta-laatu on ainakin kohdallaan, kun työpaikalla on oma, luonnollisesti ilmainen sali:)

Perusvehkeet löytyy, mutta jos halajaa voimanostajaksi, niin tuolla ei pääse kuin alkuun...
Kuntopyörä on syvältä perseestä. Kyllä sillä(kin) alkulämpöä sotkee, mutta mieluummin C2 soutuergolla.

Muualla ei oo juurikaan tullut jostain syystä käytyä.

nure
24.10.2011, 18.16
Vaatimattomuus kaunistaa, Smith syväkyykkyä varten, prässissä se 240 kiloa, lisää saa painoista, penkki, ylätalja ja ristitalja... Siinä kaikki mitä tarvii...

HC Andersen
24.10.2011, 19.24
Meillä kotona on käsipainot, hyvää kahvia sekä mukavaa seuraa. Ainiin meinasin unohtaa emännällä on joku LegMagic härpäke (lähes käyttämätön) ja Zumba DVD:t löytyy myös.

PikkuPatleetti
24.10.2011, 19.44
Meikän sali on 150 metrin päässä himasta, maksaa 43 egee (luultavasti lähiseudun halvin) ja sisään pääsee 05-23. Lisäksi meikä luottaa omistajan tietotaitoon, sekin merkitsee paljon. Aika vakiporukka tuolla pyörii, mutta mukavasti ovat ottaneet vastaan. Kuntopyörä on kyllä sieltä jostain, joten lämpät hoitelenkin yleensä crosstrainerilla..

Juha Lehtinen
24.10.2011, 20.10
Itse käyn kuntosalilla jossa 1/2-vuoden kausikortti maksaa 120€ ja saa käydä niin usein kuin ehtii ja laitteita on minulle riittävästi.

HeliT
24.10.2011, 21.14
Sali on kotona: joogamatto, jumppapallo, jumppakuminauha, tasapainolauta ja pilatesrulla, välineiden hankinnan jälkeen ei maksa mitään eikä tarvitse katsoa kun tälläytyneet tyypit lukee akkainlehtiä stepperissä :).

EePee
24.10.2011, 23.51
Harvoin tulee harrastettua mitään sisäliikuntaa, poislukien lätkä. Viime vuosina en ole muilla saleilla käynyt kuin perinteikkäällä Töölön Kisahallilla. Noh, sadan metrin matka ja poikien voimistelutreenit lienevät pääsyy, mutta tykkään paikasta muutenkin. Nykyään löytyy mutakin kuin irtopainoja, suosikini on circuit-alue parvella. Kyljessä on nykyää fiininpi steppereillä yms. sisustettu sali, mutta siellä en ole käynytkään.. Hinta-laatusuhde Kisiksellä on kohdallaan, 10 kerran sarjalippu (edelleen hienoa vanhaa bussilippumallia) tai kuukausilippu ovat 24 euroa, kausari 72 euroa. Kiva lueskella lähtiessä vuoden 52 olympialaisten tuloksia aulan kahdesta tolpasta..

rolle72
25.10.2011, 00.22
Hyvää: Viisi painonnostolavaa, kolme kyykkytelinettä, levypainoja tarpeeksi, painonnostotankoja tarpeeksi, ei musiikkia, lähin peili wc:ssä, ei lehtiä (paitsi World Weightlifting, Tempaus ja Voimanostaja), vain muutama kone ja nekin harvoin käytössä, seuran vuorolla ilmainen pääsy, ei penkkirinkejä eikä trikoopissiksiä, levyt löytyvät treenin jälkeen aina telineistään (vaksi hakee vaikka kesken suihkun laittamaan tankoon jätetyt paikalleen).

Huonoa: Kaikki salilla harvemmin käyvät peruskuntoilijat eivät tiedä, että nostajalle annetaan nostorauha eikä siitä edestä haahuilla juuri silloin, kun pitäisi yrittää isoa rautaa.

OJ
25.10.2011, 02.32
Jossei tälläytyneitä pissiksiä ole vääntämässä stepperiä, niin menee vähän niinkuin salitreeni hukkaan. Mä tykkään sellaisista saleista, joissa on useampi kyykkyteline. Koulun sali oli oikein loistava vaikka siellä oli vain yksi kyykkyteline, mutta onneksi peruskävijät olivat kyykkyrinkaajia ja stepperichicksejä, niin kyykkytelineellä ei ollut ruuhkaa.

supertele
25.10.2011, 06.59
Hyvää
- Toimipisteitä ympäri helsinkiä ja yksi espoossa
- Lähin paikka 300 metrin päässä
- Kuntosalin lisäksi:
* Ryhmäliikunta (mm. spinning)
* Palloiluvuoroja suht runsaasti
* Otahallin yleisurheilumahdollisuudet vapaasti käytettävissä yleisellä vuorolla.
- Hinta n. 80 € / vuosi

Huonoa
- Ei saunaa kaikissa toimipisteissä.

hannupulkkinen
25.10.2011, 08.11
Mulla on käytössä monta salia. Kaikki ovat kaupungin omistuksessa ja niihin on vapaa pääsy kaupungin hyvinvoinnin palvelualueen työntekijöillä. Taso on kirjava ja vaikka lähimpään selkäpenkkiin on työpöydältä matkaa 75 metriä niin jostain syystä aina pienen pakon kanssa sinne raahautuu.

DaNi_BoY
25.10.2011, 13.42
Koulun punttis ihan ok! Sais se olla parempikin, mut on se sentään Mika Poutalan suunnittelma!
Salin ovessakin lukee "Mika Poutala kaatoi täällä seiniä harjoittelun oheella"

pazi
25.10.2011, 14.06
Ouluhalli. Löytyy kaikki tarvittavat, ja bonuksena vähän yli 300m juoksurata sekä mahdollisuus viedä oma treineri ja pyörä. Maksaa opiskelijalta 2€/käynti.

lirva
25.10.2011, 17.38
4event Hämeenlinna

_Hyvää_
Suht hiljainen paikka, ei ole ruuhkaa.
Kaikki perus vehkeet löytyy.
Kylpylän saunaosasto käytössä, lähinnä höyrysauna on pop.
Areena jossa voi lätkiä mm. sulkapalloa, golffia.
Pyörällä pääsee 10 minuutissa paikalle.

_Miinusta_
Ei mitään ohjattua, eikä liiemmin ohjaajiakaan.
Osa laitteista ollut "rikki" jo toista vuotta.
Aukioloajat viikonloppuisin.

syklopaatti
25.10.2011, 18.26
Sali on kotona: joogamatto, jumppapallo, jumppakuminauha, .
Nää löytyy multakin ,sekä käsipainot. Tasapainolauta ja parit kahvakuulat vielä hankintaan niin se on siinä.

Katila
25.10.2011, 20.00
Täytyy ihailla HeliT:n ja syklopaatin ja muiden motivaatota harjoitella kotona. Mulle salilla käynti on myös omaa vapaa-aikaa ilman muksuja ja kodin vaatimuksia.

Summa summarum: Tosipyöräilijä ei salin tasolla koreile, vaan perusrauta riittää? No, mä olenkin vain työmatkapyöräilijä *sopiva hymiö tähän*

Eso
25.10.2011, 20.27
Täytyy ihailla HeliT:n ja syklopaatin ja muiden motivaatota harjoitella kotona. Mulle salilla käynti on myös omaa vapaa-aikaa ilman muksuja ja kodin vaatimuksia.

Just näin jos niin haluaa. Mietin samaa nyt taas syksyllä, mutta salit ahdistaa ja matkat vielä enempi, joten on helpompi sopia omaa aikaa omassa alakerrassa-ajan säästöstä hyötyy koko perhe. Ymmärrän, että se ei kaikilta onnistu.

Tacx:lla vedetään kämpän kellarikerroksessa projektorin heittämssä virtuaalimaisemissa ja/tai stereoiden/filmin auttamana. Pari irtopunttia löytyy, mutta ei jaksa sellasia... sauna seinän takana, mutta palauttaville kylmille juomillle joutuu könyämään yläkertaan.

Tacx:n virtuaalitreenikkeen hankkiminen pari vuotta sitten oli paras pyöräilyhankintani tähän asti.

Slim_Jim
26.10.2011, 19.58
Kunnonsali, Varkaus
+Ohjattua liikuntaa (spinning, pilates, bodycombattia sun muuta)
+Aloittelijoille ohjattuja salikäyntejä (joku starttisali-niminen homma)
+Laitteita ja ihan mukavan laaja vapaiden painojen puoli
+Kantis pääsee treenaamaan miltei mihin kellonaikaan tahansa

-Personal rainereita ei aina oikein jaksa kiinnostaa / eivät ehdi, mutta eipä se mitään, tämän vuoksi opettelin veljen kanssa tekemään omat saliohjelmat ja lukemaan aiheesta (mm. Starting Strenght sun muuta, vähän pakkotoistoa) ja kyselemään kovemmin treenaavilta neuvoja.
-Alkuviikosta asiakaspiikki, mutta loppuviikko hiljaista

Punaportti, Hämeenlinna (KK Tavastian sali)
+Kyllähän siellä käy paremman puutteessa
+Paljon kohtalaisen uusia laitteita

-Toisaalta niillä hienoilla laitteilla ei ainakaan meikä treenatessa tee juuri mitään (paitsi ehkä peck deckillä, taljoja nyt ei ihan nautilus-laitteiksi voi laskea)
-Ei tarpeeksi vapaita painoja, ei tankoja yms.
-Ei kuntovälineitä kuten jumppapalloa tai tasapainolautaa, voimapyörää yms.
-Isoja määriä pissiksiä istumassa ympäriinsä räpläämässä kännykkää :C
-Huonot aukioloajat

Nyt vielä 1kk jäljellä työharjoittelusta jäljellä Varkaudessa, sitten ~7kk Hämeenlinnassa joten pitää joku sali sieltä valita. FysFit vaikutti joltain olohuoneelta.

OJ
27.10.2011, 01.26
Mulle salilla käynti on myös omaa vapaa-aikaa ilman muksuja ja kodin vaatimuksia.=Luksusta? Täällä tuntuu, että kaikki työajan ulkopuolinen aktiviteetti, joka vaatii yli 30 sekunnin siirtymän, on kortilla kun kaikki reissuaika on vähästä treeniajasta pois ja kotiväki jostain syystä odottaa mun päivittäistä läsnäoloa. Pahoittelut offtopikista.

Pitää varmaan katsastaa toi lähin YMCA jos siellä tulisi vaikka käytyä. Perhelippu on $62/kk ja pääsee uimaan yms. Sali näyttää postimerkin kokoisissa valokuvissa stepperipainotteiselta, mutta eiköhän sieltä kyykkyteline löydy.

rolle72
27.10.2011, 08.25
Jossei tälläytyneitä pissiksiä ole vääntämässä stepperiä, niin menee vähän niinkuin salitreeni hukkaan.
Paljon paremmalta näyttää painonnostajanaiset tiukoissa trikoissa tekemässä syväkyykkyä. Paremmat kropatkin niillä on. ;)

BONK
27.10.2011, 10.52
Kotiin (= ex-autotalliin) on tullut haalittua useampien vuosien varrella kaikki (omasta mielestä) tarpeellinen.

- Spinning-pyörä ja C2 ergo
- kumimattoa lattialle ja tatamia muutama siivu
- nyrkkeilysäkki, paljon käsipainoja ja voimistelurenkaat
- tukeva power rack + penkki + ylä-/alataljat
- pari laakeroitua tankoa ja levyjä enemmän kuin riittävästi
- yms. asiaan liittyvää rojua - kahvakuulia, vatsa/selkälauta, erilaisia taljakahvoja, kuntopalloja, grippereitä, ...

Kun tuolla on vielä netti, telkkari, stereot ja jääkaappi eikä vaimon huuto kuulu sinne, niin itse en enempää kaipaa saliharjoittelulta.

Katila
27.10.2011, 11.00
Kun tuolla on vielä netti, telkkari, stereot ja jääkaappi eikä vaimon huuto kuulu sinne, niin itse en enempää kaipaa saliharjoittelulta.
:D

=Luksusta? Täällä tuntuu, että kaikki työajan ulkopuolinen aktiviteetti, joka vaatii yli 30 sekunnin siirtymän, on kortilla kun kaikki reissuaika on vähästä treeniajasta pois ja kotiväki jostain syystä odottaa mun päivittäistä läsnäoloa. Pahoittelut offtopikista.

Luksustapa hyvinkin :) Ymmärrän kotiväkesi aatokset, sattuneesta syystä. Meillä käy niin, että kun ukko tulee kotiin (matkalaukkuun mahtuvine jumppakuminauhoineen), akka lähtee :)

OJ
27.10.2011, 13.31
Paljon paremmalta näyttää painonnostajanaiset tiukoissa trikoissa tekemässä syväkyykkyä. Paremmat kropatkin niillä on. ;)
Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta perusajatus on sama.

haedon
27.10.2011, 18.44
Kotona on tullut tähän asti tehtyä kuntopiiriä ja nyt on tullut pari kertaa viikkossa vietettyä työpaikan salilla ruokatunti. Rauhassa saa tehdä eikä maksa mitään:). Loppuun lyhyt veto vielä ceekakkosella. Kaikki mahdolliset laitteet löytyy mitä tarvii joten ei kai sitä parempaa voi toivoa.

rhubarb
27.10.2011, 19.04
On aivan varmaa, että kotona en saa mitään aikaiseksi, joten pitäisi kai löytää sopiva kuntoklubi. Sekä S-ketjun että E-ketjun pajat ovat varsin lähellä. Onko kenelläkään vertailupohjaa tai muuten kummastakaan mitään hyvää sanottavaa? S-ketjulla näyttää olevan kohtuullisella muutaman euron lisämaksulla mahdollisuus käyttää kaikkia seudun keskuksia, joka saattaa olla ihan hyvä ominaisuus.

HeliT
27.10.2011, 19.25
Mun motivoi koti"jumppaan" selän ja koipien kunnossapito. Liikkuvuusjuttuja, joogaa ja venyttelyä on pakko tehdä aamulla noin 20min, illalla reilu 30 min, niin kroppa pysyy suht ok kunnossa. Välillä sitten vähän keskivartalon lihasjuttuja.

majis
27.10.2011, 19.54
Itse olen pitänyt vuosaaren urheilutalon kuntosalista. Ihan ok laitteet ja mukavaa henkilökuntaa.
Kuntoilijoiota ihan laidasta laitaan ja kohtuulliset hinnat. Kymmenen kerran kortti sopii tälläiselle
tuurikuntosaleijilalle.

rolle72
27.10.2011, 20.33
Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta perusajatus on sama.
Ihan rehellisesti sanoen mä en juuri naisia salilla katsele, tykkään siitä kun naisetkin on siellä nostamassa eikä itseään esittelemässä. Rauta painaa ja akat kiroo.

Niin, tuo mun salini on siis Ruskeasuon urheiluhallin voimailusali.

Katila
31.10.2011, 14.46
On aivan varmaa, että kotona en saa mitään aikaiseksi, joten pitäisi kai löytää sopiva kuntoklubi. Sekä S-ketjun että E-ketjun pajat ovat varsin lähellä. Onko kenelläkään vertailupohjaa tai muuten kummastakaan mitään hyvää sanottavaa? S-ketjulla näyttää olevan kohtuullisella muutaman euron lisämaksulla mahdollisuus käyttää kaikkia seudun keskuksia, joka saattaa olla ihan hyvä ominaisuus.

Pistin Raparperille privaa.

Kiovan Dynamo
31.10.2011, 14.55
Ouluhalli. Löytyy kaikki tarvittavat, ja bonuksena vähän yli 300m juoksurata sekä mahdollisuus viedä oma treineri ja pyörä. Maksaa opiskelijalta 2€/käynti.

Raatin uimahallin sali, löytyy kaikki tarvittava, kun harvemmin tulee juostua ja rainerillakin ajan kotona. Maksaa opiskelijalta 2€/käynti.

No, Ouluhallikin on ihan ok, on sielläkin tullut käytyä, hyvänä puolena se, että työpisteeltä oli ehkä 400 metriä matkaa jalkaprässiin.

NHB
22.12.2011, 00.15
Vuosiin en ole oikein kunnolla jaksanut innostua punttitreenistä, mutta nyt treeni maistuu kuin parikymppisenä. Suuri kiitos tästä kuuluu salille. Ruostekellareissa ja lihaskipuluolissa paljon aikaa viettäneenä luulin, että mulle on aivan sama millainen sali on, kunhan sieltä vain löytyy riittävästi rautaa ja muutamat peruskamat. Väärässä olin.

Salireissu alkaa mukavasti jättämällä takki narikanhoitajalle. Sen jälkeen 2-3 kaunokaista toivottavat tervetulleeksi salille respassa. Vaatteet vaihtuvat kliinisen puhtaassa pukkarissa, jossa on kaappeja riittävästi ja hienosti toimivat elektroniset lukot. Itse salilla on myös todella puhdasta ja ilmanvaihto pelaa. Kaikki painot ja laitteet ovat alan huippua ja ehdottoman hyvässä kunnossa. Jos kaipaa neuvoja, niin todella osaavia ohjaajia löytyy paljon. Ryhmäliikuntoja on tarjolla monipuolisesti. Normaalit jumpat, spinnig ja kamppailulajit löytyvät kaikki. Vähän oudompiakin lajeja löytyy. Esimerkiksi naamajumppa ja strip dancing ovat ainakin minulle eksoottisempia liikuntamuotoja.

Treenin päätteeksi, ja miksei muulloinkin, voi ostaa salin baarista virvokkeita tai urheilulisäravinteita. Puhtaissa raikkaissa pesutiloissa on miellyttävä peseytyä treenin jälkeen. Luonnollisesti salilta löytyy myös turkkilainen ja suomalainen sauna sekä poreamme. Niin ja tietenkin tilava 25 metrin uima-allas pitää olla siltä varalta, jos alkaa norpatuttamaan. Pesun jälkeen voi kuivata itsensä salin tarjoamiin puhtaisiin pyyhkeisiin. Eipähän tarvitse kanniskella ja pestä pyyhkeitä ja sheikkereitä.

Salilla ei tarvitse juurikaan jonotella kun salikortin hinta on sopiva. Salilla käyvät naiset ovat todella viehättäviä, eivätkä he sitä turhaan peittele. Treeni kulkee ja kehitystä syntyy kun luonnollisen testo-boostin saa pelkästään katselemalla ympärilleen. Suosittelen.

mik-kola831
02.01.2012, 13.24
Mä olen vähän laiska käymään salilla... On ollu joskus kolmen vuoden jäsenyys salille, mut en käyny ku ekan vuoden silleen suhteellisen säännöllisesti, sen jälkee alko käyntikerrat harvenemaan... Sen jälkeen sinne tuli uutuutena hierontatuolit, ni se "kuntoiluaika" meni sitte niissä :D Mun mielest tylsää semmonen salikäynti, ite mieluummin harrastan juoksua, tai tanssia tai jotain iha muuta :)

mikkox
02.01.2012, 14.29
Oulussa asuessa tuli käytyä Teknopalatsilla vaikka viimeiseen pariin vuoteen se ei ollut lähelläkään asuntoa eikä työpaikka, mutta muuten tykkäsin. Lähinnä käyn BodyPumpissa. Punttis puoli oli aika ahdas ainakin tuolloin. (Noin vuosi sitten)

Vantaalle muuton jälkeen on tullut käytyä KorsoGymillä. Taitaa olla lähin sali mikä tarjoaa BodyPumppia ja spinningiä, eikä sinne tarvitse jäsenyyttä. Itse käytän kymmenen kerran kortteja, kun ei tule niin usein käytyä, että kuukausimaksua kannattaisi maksaa. Tuolla oulun salilla oli sama juttu, siksi siitä tykkäsin. Kesäkaudella, kun ei pahemmin tuota sisäurheilua tule harrastettua, vaan kaikki aika menee pyörällä metsässä riehuessa, niin ei paljon nappaa maksella tyhjistä kuukausista. Toistaiseksi ole ollut tyytyväinen saliin, vaikka itse puntti puoli on kunnolla testaamattakin. Ei se kovin ruuhkeiselta koskaan ole näyttänyt, kun siitä ohi kävelee pukuhuoneeseen. Mukavasti löytyy steppereitä ja juoksumattoja lämmittelyyn, mikä on ihan mukava, jos ei pääse pyörällä salille tulemaan.

Kiovan Dynamo
02.01.2012, 17.23
Punttis puoli oli aika ahdas ainakin tuolloin. (Noin vuosi sitten)

Nykyään punttipuoli on työnnetty sinne tunnelin toiselle puolen ja tilaa on aika hyvinkin. Jotenkinhan se on vähän sekavan oloinen, kun taas pitkästä aikaa kävin, mutta ihan hyvä muutos. Saapas vaan nähdä, miten tällä viikolla mahtuu mukaan, kun kaikki uudenvuodenlupauskuntoilijat ovat siellä. No, onneksi sekin höpötys loppuu kolmessa viikossa, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. :D

Talisker
02.01.2012, 18.35
Kantapaikkamme, Syke Tamperella myyty: ostajana Fressi.

pinohiiri
02.01.2012, 19.20
Kantapaikkamme, Syke Tamperella myyty: ostajana Fressi.

No ohoh. Uusi vuosi, uudet kujeet todellakin...

fiber
09.08.2013, 11.56
Antakaapa suosituksia stadin Malmi-Tapanila-kulmilta, kun tarvetta olisi saada neuvoja perusjuttuihin pyöräilyä ymmärtävältä PT:tä tai saliohjaajalta. Ihan perussetti välineiden puolesta riittää. Plussaa on spinning-mahdollisuus, mutta ei välttämätön, koska se hoituu myös esim. Tapanilan Erällä tai ehkä HePon animaalissa.

zamierm
12.08.2013, 16.43
Oman autotallin varastohuone on nykyään rautaa täynnä. Löytyy pari tankoa, käsipainoja, levypainoja, ylä-/alatalja, penkki, vinopenkki, C2, säkki... peruskamaa millä pärjää ja niskahartiaseutu pysyy vetreenä.

plussaa
- lyhyt matka (ehdottoman tärkeä, poistuu yks syy olla menemättä)
- oma rauha
- kamat aina valmiina alotukseen
- ei jonotuksia

miinusta
- alkuinvestointi eli se eka "kortti" maksaa jonku satkun
- lisää kamaa pitää ostella niin taas menee satku
- paskat stereot
- ei telkkaria
- ei nettiä
- sisustus ruma
- ei avustajia/tsemppaajia eikä mitää muitakaa neuvonantajia

LJL
12.08.2013, 17.32
Kehun oman työpaikan salia. On se hirveä mutta kaikkea voi melkeinpä tehdä eikä maksa mitään. Ja pyörä on parkissa parkkihallissa ja suihkuun pääsee siellä missä yleensäkin, joten yhtään ylimääräistä energiaa ei pala puntille menossa.

-Lauri

ellmeri
12.08.2013, 21.04
Mulla punttisalina oma kämppä ja siellä yx huone,keskellä matto jokunen jumppanauha ja voimajooga kirja'

Ei kolise ja naapurit ei häiriinny voi olla että joskus kuuluu syvää huokailua mutta....saavat kuvitella millanen asana menossa.

Ei ole vammoja tullu harjoitellessa,toista oli ennen punttisalilla ja nyt niitä vaivoja hoidellaan.

Steingarten
04.11.2013, 19.55
Osaisko joku kehua hyvää salia Tampereella joka tarjoaa spinningtunteja? Miel. ilman jäsenyyttä?? Viikon loma kotipuolessa lähestyy, ja taitaa olla tiet jo huurtehiset..

Kiitti!

Talisker
04.11.2013, 20.15
Kanuunat ajavat kolme viikkotuntia Fressi Sykkeellä.
Yleensä liki täysi sali, n 35 ajajaa.
Milloin olet tulossa?

Steingarten
04.11.2013, 20.22
Kanuunat ajavat kolme viikkotuntia Fressi Sykkeellä.
Yleensä liki täysi sali, n 35 ajajaa.
Milloin olet tulossa?

Upeeta, kiitos Timo. Oon 14.-17.11. sekä 21.-30.12. Mansessa. Onko Kanuunoiden tunneista mitään netti-infoa? Lähinnä kiinnostaa tuo kertamaksu/jäsenyys -politiikka..

Talisker
04.11.2013, 21.51
Harmillisesti sattuu vain yksi kanuunaspinning noille päiville, 14.11. klo 18.30.
Silloin ajamme intervallin.
Kertamaksulla (4,50) pääsisit sinne "kanuunana" vierailemaan, jos tilaa on.
Nyt se on vielä täynnä, mutta peruutuksia tullee.

Joulukuussa olen Intiassa 15.12. lähtien ja kanuunaspinning on tauolla 9.1. saakka.

tmile
04.11.2013, 22.33
Osaisko joku kehua hyvää salia Tampereella joka tarjoaa spinningtunteja? Miel. ilman jäsenyyttä??

GoGo (http://www.gogo.fi/) ja Elixia (http://www.elixia.fi/) antavat ilmaisen tutustumiskäynnin jos ei ole ennen ollut.

Sitten on muutama muu joihin päässee myös "tutustumaan" tai kertalipulla: http://www.actic.fi/, http://www.easyfit.fi/, http://www.kuntoklubialbatross.com/

GoGo tai Elixia parhaat, Kanuunaspinnin jälkeen tietysti. ;)

Kare_Eskola
04.11.2013, 22.45
Taloyhtiöön tuli vuosi sitten.

Soutulaite, spinningpyörä, boulder-seinä (!), puolapuut, jumppapallo, kahvakuulia, käsipainoja, jumppamattoja, talja erilaisine penkkeineen ja otteineen, vapaat painot x 2 (penkki ja kyykky), peili, vaaka ja stereot. Lisäksi toin omat rullat.

Hyvin akustoitu, hyvin ilmastoitu. Lähes aina tyhjä.

180 euroa vuodessa.

Aika helppo mennä, kun on alakerrassa. Ei ole ikävä isoja saleja.

Steingarten
05.11.2013, 11.24
GoGo (http://www.gogo.fi/) ja Elixia (http://www.elixia.fi/) antavat ilmaisen tutustumiskäynnin jos ei ole ennen ollut.

Sitten on muutama muu joihin päässee myös "tutustumaan" tai kertalipulla: http://www.actic.fi/, http://www.easyfit.fi/, http://www.kuntoklubialbatross.com/

GoGo tai Elixia parhaat, Kanuunaspinnin jälkeen tietysti. ;)

Upeeta, kiitoksia Talisker ja tmile! Taytyy tutkia lapi. Kanuunoiden tunnit toki kiinnostaa, mutta jos osuvat vain alkuviikolle, saattaa olla etta omalla kohdalla ei natsaa..

Steingarten
07.11.2013, 11.20
Eritoten Fillarifoorumin ulkosuomalaisille tiedoksi: Tampereen GoGo City myi reilusti viikkojäsenyyden hintaan 25 €, sis. sekä punttiksen että ryhmäliikunta-aktiviteetit. Spinningtuntien tasosta ei ole vielä omakohtaista kokemusta, mutta tuntivalikoima on ihailtavan kattava.

Marcolli
07.11.2013, 13.06
Ei oo omaa salia, jota kehua. Joudun käyttämään muiden omistamia saleja.

Jukkis
07.11.2013, 13.07
Kare Eskolalle : Taloyhtiössänne ei mitä ilmeisemmin asu kaiken jarruna olevia seniorikansalaisia. Tai sitten ovat jo niin homeessa, etteivät ole ymmärtäneet vastustaa taloyhtiön omaa salia ;)
No toisaalta; minä olen omakotitaloasuja kaukana kaikesta eli totaalisen täydellisesti oma tupa ja oma lupa, mutta nuoruudessa lyhyen jakson kerrostalossa asuneena muistan elävästi mistä tuosta edellä mainitsin,,,

Kare_Eskola
07.11.2013, 15.21
Hallitus kaapattu kolmekymppisille, salin rahoitus kohtuullisen järkevällä pohjalla ja akustointi & laitteet sen verran hyviä ettei kolina häiritse ykköskerrosta. Toimii.

tmile
07.11.2013, 20.44
Spinningtuntien tasosta ei ole vielä omakohtaista kokemusta, mutta tuntivalikoima on ihailtavan kattava.

Hauskaa spinnigiä, tasosta en tiedä mutta on siellä joskus näkynyt useampikin pyöräilyn suomen mestari vääntämässä samaan aikaan.

Itse en kyllä vain jaksa yksin sisällä / kotona pyörittää varttia kauempaa. On pakko raahautua erikseen jonnekin jotta tulee oikeasti tehtyäkin jotain.

Viikate74
08.11.2013, 06.30
Työnantaja on fiksusti panostanut liikkumiseen. Työpaikalla on täysin varusteltu sali Wattbikeineen päivineen. Arvostan, lisäksi 24/7 käyttöaika iso plussa.

Ana75
08.11.2013, 08.20
Työnantaja on fiksusti panostanut liikkumiseen. Työpaikalla on täysin varusteltu sali Wattbikeineen päivineen. Arvostan, lisäksi 24/7 käyttöaika iso plussa.

No voi juma! Wattbike kaiken muun lisäksi. Oletko päässyt vaikuttamaan esim. tuon Wattbiken hankintaan? ;) Minulla oli myöskin edellisellä työnantajalla hyvä sali ilmaiseksi käytössä ja sauna lämmin.
Nykyisin pitää pärjätä omalla kotisalilla, kahvakuulia ja ovirekki löytyy.

järppä
10.11.2013, 17.30
Nykyisin pitää pärjätä omalla kotisalilla, kahvakuulia ja ovirekki löytyy.

Tää olis halpa, hyvä ja sua lähellä: http://gogoexpress.fi/gogo-express/lielahti/
Toinen potentiaalinen vaihtoehto satunnaiseen käyttöön vois olla Ylöjärven uuden uimahallin kuntosali, johon pääsee uinnin ohessa samalla edukkaalla kertamaksulla.