PDA

Näytä tavallinen näkymä : r2-bike.de

gts/R
09.09.2011, 11.53
Tälle putiikille ei vielä ollut omaa topikkia. Kauppa esiintyy kuitenkin foorumilla usein, ainakin linkkien muodossa.

Kysytään nyt kuitenkin kokemuksia, ennen tilauksen tekoa.

LJL
09.09.2011, 14.22
Olen tilannut ko. firmasta Tison hifikilkkeitä, maksoin luottokortilla (josta kulu 2% tilaushinnasta). DHL:n kautta toimitus suolaiseen 25€ hintaan. Hyvin pelitti. Ainut ongelma oli se, että osat olivat kalliita ja jäivät tarpeettomiksi :D

-Lauri

elasto
09.09.2011, 19.15
Pari kertaa olen tilannut.

Ensimmäisellä kerralla kun tilasin, niin tuntui kestävän ja kestävän kunnes lähetin sähköpostia ja kyselin seurantanumeroa jos paketti on jo lähtenyt matkaan. Vastauksena sain, että heillä oli yhden ohjaustangon kanssa mennyt varastosaldot sekaisin ja näytti siis mulle, että tanko jonka tilasin olisi varastossa vaikka se olikin toisen tangon varastosaldo ja mun tilaaman tangon saatavuutta ei edes tiedetty. Tästä ei siis viitsitty mulle ilmoittaa ja tilaus vaan seisoi paikallaan kunnes otin itse yhteyttä. Poistin sitten kyseisen tangon tilauksesta, jotta paketti saatiin matkaan ja palauttivat ylimääräiset rahat. Toimituskuluissakin yrittivät alunperin kusettaa, koska heidän sivuillaan luki ihan eri summat, mitä yritettiin velottaa. Tosin tuon tangon poistuessa tilauksen kokonaissumma tippui tasolle, jolle kyseiset toimituskulut kuuluivatkin.

Toisella kerralla kaikki meni ihan ok, mutta DHL päätti lähettää mun paketin Norjaan. Se nyt ei tietysti ole tämän putiikin vika.

haedon
09.09.2011, 19.28
Hyvin on toiminut nopeasti silloin kun maksaa luottokortilla. Eka kerralla käytin tilinsiirtoa ja silloin kesti vähän pidempään ennen kuin tuli vahvistus ja toimitus. Yleensä tulee aina tilattua yli 250 eurolla jolloin toimitus on 5 euroa. Tuolta tulee pääasiassa tilattua hifiosaa, joita ei hirveästi muualta saa, perusosaa tulee sitten yleensä tilattua Bike-components.de:stä.

Ana75
08.05.2012, 08.42
Hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä, sähköposteihin vastattiin nopeasti ja lähetys oli yhtä nopeasti perillä tilauksesta kuin esim. Bike-Components jne.
R2-bikellä on hyvä valikoima rattaita ja juuri siksi tilasin heiltä TA:n 10-rattaat Sramin kampiin.

FRE_A_K
10.05.2012, 21.14
Mulle unohtivat laittaa pakettiin kummankin jarrulevyn.
Lähettivät seuraavan tilauksen yhteydessä, kun näin pyysin.

Hyvä maku jäi ko. putiikista loppuunsa. Nopeat sähköpostivastaukset ja
pakettiin seuranta.

J_K
14.01.2013, 21.18
Ainakin nopeasti vastasivat kyselyyn onko halutut tavarat varastossa. Tänään sitten tilasin tuotteet ja paketti onkin jo matkalla. Postit ilmaiset ja yli 400€ tilauksesta -27,50€ koodilla shop400. Miinusta voisi antaa 1% PayPal kuluista, mutta menkööt kun ei ollut kuin 4€ ;)

J_K
18.01.2013, 18.56
Tavarat kotona tänään eli ihan nopeaa toimintaa.
Miinusta siitä, että toinen adaptereista puuttui, lupasivat sen lähettää kyllä pikaisesti. Formulan jarrujen osalta aiheuttaa vähän ihmettelyä se, että ne vaikuttaisi 2012 mallilta, mutta odotetaan nyt vastaus asiaan Formulalta.

Petteri Ellilä
22.01.2013, 09.02
Ei aivan salamannopeaa toimintaa ole tässä lafkassa.... Anyroad, DHL:kin näyttää prosessoivan lähetystä tovin. DHL:n seurannan mukaan paketin välittä suomen päässä Itella. Oletteko kysyneet seurantakoodia DHL:ltä vai Itellalta?

J_K
22.01.2013, 09.39
Kyllä se on Itella joka Suomessa hoitaa jakelun, ilmestyy aikanaan seurantaan.
Oma paketti lähti tilauspäivänä ja oli perilla saman viikon perjantaina, eli ihan normiaika tänne tuleville paketeille. Verkkokaupan saldoissa jonkun verran heittoa, kun varmistelin ennen tilausta tavaroiden olemassa oloa, tavaraa oli varastossa vaikka verkkokauppa näytti tilaustuotetta.

No odotellaan nyt jos se omasta tilauksesta puuttunut adapteri tulisi.

J_K
25.01.2013, 15.43
Puuttunut adapteri saapui alle viikossa, eli kaikki kunnossa siltä osin.

Petteri Ellilä
25.01.2013, 21.18
Joo, elikkäs se Itellan seuranta söi sujuvasti DHL:n koodia. Paketti tuli, hyvin pakattuna, paitsi stemmi puuttui. Uskaltaakohan paketista löytyneitä nallekarkkeja syödä, ties mitä ovat... Aamusella Robertille sähköposti aiheesta ja avot, tunnin päästä kilahti laatikkoon vastaus uuden seurantakoodin kera. Eli so far, so good. Kiekotkin tuntuivat olevan asiallisesti rakennetun...

LJL
25.01.2013, 21.48
Uskaltaakohan paketista löytyneitä nallekarkkeja syödä, ties mitä ovat...

Mulle oli lipsahtanut viimeisimpään tilaukseen jopa kaksi pakettia nallekarkkeja! Syötin toisen vaimolle (ainut lohdutus kun rahat meni r2-tilaukseen), ei olla vielä kumpikaan kuoltu.

-Lauri

VPR
28.02.2013, 23.30
Sähköpostiin vastattiin ainakin asiallisesti, katsotaan pitävätkö luvatut toimitusajat kutinsa.

juu-zo
01.03.2013, 14.01
21.2 tilaus sisään ja maksu tilisiirrolla seuraavana päivänä. 25.2 paketti lähti matkaan ja tänään 1.3 perillä. Nopeaa ja asiallista palvelua ja sähköposteihin vastattiin hyvin. Varmistin itsekin, että tuotteet ovat varmasti varastossa ennen kuin tilaan. Joissakin tuotteissa hyvät hinnat. Tilaan jatkossakin jos tulee tuolta osille tarvetta. Varsinkin erikoisempia kevennysosia hyvin saatavilla.

VPR
07.03.2013, 20.44
Paketti tuli 6 päivässä, hyvin toimii.

JackOja
10.04.2013, 09.31
Äskön lähti eka tilaus tähän putiikkiin. Saapas nähdä kuinka käy.

Hiukan vanhanaikaista tuo joidenkin Saksankauppojen laskutuslisä luottokortilla maksamisesta. Täälläkin 2% :mad:

LJL
10.04.2013, 10.05
PayPal-lisä on vaan 1%. Oon sen verran paljon tilannut kamaa tuolta että nykyisin luotan pelkkään PayPal-siirtoon (eritoten kun luottokorttimaksun läpimenossa on joskus ollut elämyksenluontoisia vaikeuksia).

-Lauri

JackOja
10.04.2013, 10.11
No onhan tuo 1% lisäkin ihan naurettavaa pelleilyä. Noh, vastapainoksi ennakkomaksulla olisi saanut 1% alennusta :D

Oikea tapa 2010-luvulla IMHO olis maksutavoista riippumatta ±0%. Mutta eipä mulla valittamista, aika helposti sai kuitenkin ilmaiset postit.

LJL
10.04.2013, 10.32
Oikea tapa 2010-luvulla IMHO olis maksutavoista riippumatta ±0%

Ehdottomasti samaa mieltä.

-Lauri

JackOja
18.04.2013, 10.00
No eipä mennyt ihan putkeen tämä eka tilaus tästä paikasta.

Jarruista (Avid) puuttuu CPS-prikat :seko: (noh, rekku lähti samantien. Saapa nähdä saanko ne pikaisesti tuolta vai pitääkö metsästää muualta... anyone?)*
Enkä saanut nallekarkkeja :mad:

Muuten kaikki meni ihan mallikkaasti.

EDIT:
*hyvässä hengessä yhteistuumin selviteltiin asiaa ja nythän on niin, että X0-jarruttimissa ei enää 2013 käytetä CPS:ää. Harmi homma, mutta mennään näillä. Tuo CPS vaan on ollut niin mainio ominaisuus Avideissa.

gts/R
30.04.2013, 07.40
Jep jep! Maksoin ostokset tilisiirtona, lähetin saman tien sähköpostilla kuitin ja lähetys saapui noin 5 arkipäivässä tilauksesta. Ja sain bonuksena nallekarkkeja.

JackOja
30.04.2013, 07.44
...sain nallekarkkeja...

Perhana, miksköhän mää en saanut :seko:

+ jotain muutakin.

Mielenkiinto heräsi, kerro lisää :)

gts/R
30.04.2013, 10.40
Mielenkiinto heräsi, kerro lisää :)

OT
Noh. Tarkoitus oli kertoa, että oli siinä paketissa sentään muitakin tuotteita kuin ne nallekarkit. Muotoilin tämän nyt sitten vähän toisin :cool:
/OT

crcm
03.05.2013, 17.24
Hmm valittaa että ostoskori ei toimi. "The requested URL /warenkorb.php was not found on this server." Opera ja Chrome.

savierk
09.08.2013, 15.37
Kauanko teillä on mennyt tilauksesta, että tavara on lähtenyt liikenteeseen? Tilasin 2 päivää sitten XX1- setin kyseisestä liikkeestä, eikä vieläkään tavara ole lähtenyt eteenpäin..Kaikkia osia näyttäs olevan varastossa..

mpeltonen
09.08.2013, 16.47
Olen odotellut kiekkojen lähtemistä yli kaksi viikkoa, alunperin luvattiin että viikossa kootaan ja lähetetään, kaikki osat oli varastossa.. (Ei mulla mikään kiire tosin ole mutta odottavan aika on silti pitkä).

LJL
09.08.2013, 17.02
Ekaa kertaa tuossa ennen Jämi84:sta kusi totaalisesti r2:sen toimitusajat. Tilasin torstaina, varmistin että kaikki kamat in-stock ja piti saada ne viimeistään tilausta seuraavan viikon perjantaina että ehtisi Jämille. Tuli maanantaina. Potutti niin paljon etten jaksanut edes valittaa.

-Lauri

savierk
09.08.2013, 18.35
Pari sähköpostia piti laittaa ja sen jälkeen tuli ilmoitus ja seurantakoodi, että paketti on matkalla.

Juha Jokila
09.08.2013, 20.36
Mulle nämä lähetti 4 cm tilattua kapeamman mcfk:n ohjaustangon.

mpeltonen
20.08.2013, 16.32
Tilasin täältä siis kiekot ja pientä sälää. Aikataulut ei ihan pitäneet: tilaus 25.7, tavarat saapui kotiin 20.8 (alunperin luvattiin lähetys viikon sisällä tilauksesta). Muuten olen ihan tyytyväinen, työn jälki näyttää hyvältä ja saksalaisella tarkkuudella certifikaatit joissa takuu- ja kiekkojen kasaajan tiedot. Yrityksellä on crash replacement -järjestelmä.

LJL
20.08.2013, 17.26
Luulen että niillä on joku ongelma. Aikaisemmin ollut yksi nopeimmista ellei nopein nettikauppa.

Gaastra
19.09.2013, 07.49
Tilasin eilen illalla Komm-Vor+ -satulan, nyt kun niitä Robertin mukaan heillä taas on varastossa. Saas nähdä kauanko menee ennen kuin tupsahtaa kotiin. Nallekarkkeja odotellessa :)

Gaastra
23.09.2013, 09.19
No se oli nopeeta toimintaa, satula lähti torstaina ja nyt aamulla oli tuotu kotiin.

Aki Korpela
14.12.2013, 08.57
Itselläni on toistaiseksi pelkkää hyvää sanottavaa r2:sta. Lähinnä kiekkoja oon tilaillut, ja ainakin niihin liittyvä toiminta kaikenlaisine takuutodistuksineen ja varapinnoineen on ollut pelkästään kiitettävää. :) Mutta nyt tuli ensimmäinen hankalampi tilanne vastaan. Tilasin 26-täpäriin 27.5-kiekot ja samalla leveämmän tangon. Kiekoissa ei tälläkään kertaa ole mitään sanomista, mutta tanko oli rikki jo ennen asennusta. :( Kyseessä on melko kallis palikka, 66-senttinen AX-Lightness Hera, joten saa nähdä, miten liike hoitaa tällaiset tapaukset... Sähköposteihin on ainakin vastattu nopeasti.

Exluossa
14.12.2013, 13.05
mutta tanko oli rikki jo ennen asennusta. :( Kyseessä on melko kallis palikka, 66-senttinen AX-Lightness Hera, joten saa nähdä, miten liike hoitaa tällaiset tapaukset... Sähköposteihin on ainakin vastattu nopeasti.

Poikki(ko)?Halkeama?

Aki Korpela
14.12.2013, 18.34
Poikki(ko)?Halkeama?

Käytännössä poikki. Kun tanko on irrallaan, vikakohtaa on vaikea huomata. Mutta kun ehdin jo asentaa tangon fillariin, ja olin intoa piukassa lähdössä testilenkille, etupäätä pumpatessa vika tuli ilmi. Stemmikiinnityskohdan oikealla puolella on halkeama, ja oikea puoli notkuu ihan reippaasti, kun tangolle laittaa kunnolla painoa.

Matti S.
26.12.2013, 13.19
Mitens kävi Heran kanssa?

Aki Korpela
31.12.2013, 09.25
Mitens kävi Heran kanssa?

Homma on vielä kesken, lähettivät tangon valmistajalle tarkastettavaksi. Uutta en siis ainakaan samantien saanut tilalle. Murtunut kohta näytti r2:n väen mielestä niin omituiselta, että tangossa täytyy olla valmistusvirhe. Mutta odotellaan...

Aki Korpela
11.01.2014, 08.30
Eilen oli tullut valmistajalta viestiä, että tangossa oli valmistuvirhe. Uusi tulee takuuseen tilalle. R2-bike on hoitanut hommaa miellyttävän aktiivisesti.

Exluossa
11.01.2014, 20.06
No sehän meni loppujenlopuksi hyvin :)

SuccessFactor
22.02.2014, 14.13
Huomiona mahdollisesti muille jotka täältä kiekkoja tilailevat; tilausvaiheesa näkyi varastosaldo vihreänä ja toimitusajaksi sanottiin 1-3 päivää, mutta varsinainen toimitusaika oli 3vk. Kertoivat kyllä jälkikäteen sitä kysyessä että joutuivat tilaamaan spekstut osat erikseen ja kasaamaan kiekot kokonaan koska varastossa ei ollutkaan juuri haluamaani mallia.

Lafkan hyvä puoli on ehdottomasti tuo että saa suoraan verkkokaupasta klikkailtua halutun kombon ja on ymmärrettävää ettei kaikkia voi olla aina heti varastossa, mutta olisi hyvä jos verkkokaupasta näkisi suoraan myös sen mitä versiota on heti saatavilla.

LJL
22.02.2014, 15.33
Lähettivät pyynnöstä hajonneen letkuliittimen tilalle uuden, niinkuin mun mielestä kuuluikin. Kyse siis r2:sen valikoimista löytyneestä akku-/säiliöpesurista, joka poislukien ko. hajoaminen erittäin pätevä laite.

maapaa
09.03.2015, 23.05
Hyvin toimii edelleen, lähetys saapui kolmessa päivässä suomeen.
Nyt sitten odottelen milloin posti saa kuljetettua noudettavaksi.

Antti_S
25.06.2015, 08.44
Itselle uusi tuttavuus tämä kauppa, mutta hienosti tuo toimi. Yli 250e ostokset ilman kuluja kotiovelle DHL/Postin toimittamana ja nopealla aikataululla.

Mvu
16.02.2016, 16.07
Nyt puolitoista viikkoa mennyt tilauksesta, mitään ei näy, ei kuulu, edes sähköpostiin vastailla. Ensimmäinen ja viimeinen tilaukseni ko. kaupasta.

JackOja
11.04.2016, 11.02
Jaahas, tämäkin kioski myy nykyään niinpaljo Suomeen, että verotkin ovat sen mukaiset. Niinku tiedoksi.

eagle
17.06.2016, 16.47
Nyt ei voi kuin kehua. Eka tilaukseni tuolta, lauantaina tilaus sisään, paketti matkaan maanantaina ja perjantaina posti kantaa ovelle, jopa täällä pohjoisessa.

LJL
17.06.2016, 17.16
Tilasin Ritcheyn kuituisen satulatolpan mutta sain Tunen KommVor+ -satulan. Kyrpien takatalvi

macci
23.12.2016, 00.16
Nohevaa toimintaa oli viimeisimmän tilauksen kanssa. DHL seurantakoodi ilmestyi alle tunnissa ja paketti lähti vielä samana päivänä eteenpäin (iltapäivällä tehty tilaus jossa kolme eri tuotetta).

arctic biker
29.12.2016, 14.12
Ei tää mikään kioski ole , valikoima on aika mahtava! Pientä hätää kun kaikki piti hyllytavaraa olla niin tiedoston. Vastaus saksaksi ja paluupostissa kirjoitin venäjää.

t3mppu
17.01.2017, 14.12
Hyviä kokemuksia täältäkin.

Nopea toimitus: Shipment notice / DHL koodi tuli tilauspäivänä (keskiviikko) ja kamat oli toimitettu seuraavana maanantaina.

Myös virhetilanteiden hoito sujui hyvin:
Tilauksen etujarru oli eri paria kuin takajarru, molempien piti olla Guide RS:n uudempaa revisiota (B1, uusittu satula), mutta etunen olikin vanhaa revisiota (A1).
Laitoin palautetta viikonloppuna ja seuraavana arkipäivänä tuli vastaus pahoitteluiden kera.
Tarjosivat vaihtoehdoksi 20€ hyvitystä tai väärän jarrun vaihtoa oikeaan, valitsin jälkimmäisen.

Täytin ohjeiden mukaan palautuslomakkeen ja täytin DHL palautustunnisteen tilauslomakkeen, josta toimitettiin tulostettava pakettitunnus sähköpostiin.
Pakkasin tuotteet ja vein postiin.
Paluumatka olikin sitten hitaampi, lähti maanantaina ja oli perillä seuraavan viikon tiistaina.
Uusi jarru lähti tulemaan keskiviikkona, oli perillä maanantaina ja paketista paljastui tällä kertaa oikea tuote.

Lakuduunaa
16.03.2017, 21.59
Ei valittamista, pari jimpojumia tuli alta viikossa perille nallekarkkien kera :)

Lakuduunaa
26.06.2017, 08.20
Tänne plussaa tälläkin kertaa. Paketti lähti 20.6, olisi ollut perillä jo 23.6, mutta meillä suomessa juhannus niin tuli tänään 26.6. Btw. Hyviä nallekarkkeja :)

Blackborow
08.07.2017, 09.18
Ei tämä nyt hyvältä näytä. Minkään sortin tilausvahvistusta ei ole tullut, mutta rahat kyllä veloitettiin kortilta samantien.

Faucon
08.07.2017, 21.46
Ei tämä nyt hyvältä näytä. Minkään sortin tilausvahvistusta ei ole tullut, mutta rahat kyllä veloitettiin kortilta samantien.
Minulla ainakin Gmail heitti ensimmäisellä kerralla tilausvahvistuksen roskapostiin automaattisesti. Voisikohan olla vastaava ongelma kyseessä?

Blackborow
08.07.2017, 22.12
Minulla ainakin Gmail heitti ensimmäisellä kerralla tilausvahvistuksen roskapostiin automaattisesti. Voisikohan olla vastaava ongelma kyseessä?
Kappas. Sieltähän tuo löytyi. Kiitos.

Lakuduunaa
05.09.2017, 09.42
Siinä ei tälläkään kertaa germaanikauppias kauaa kupannut, klo 9 laitoin tilauksen menemään ja vajaa 2 tuntia myöhemmin on romut jo liikkeellä.

MacGyver
07.09.2017, 08.58
Klo. 14:20 "we have received the payment for your order"
Klo. 14:37 "Your order has been shipped!"

Huoleton
18.09.2017, 10.51
Eilen (su) illalla tilaus ja tänään (ma) 11:39 shipped. Saksan aikaahan tuo on 10:39 ja viikonlopun tilaukset niillä jonossa. Oli vielä sellanen "vaikeempi" tilaus jossa oli mm. yksittäisiä erikokosia pinnoja. Nyt jo tiedän kokemuksesta että BD ja 24 olis arponu ainakin 3 päivää tota.
Näillä kun on vielä tuo tuotteiden selauskin parempi kun muilla niin mieluiten tilailen nykyään täältä.

hitlike
17.11.2017, 18.00
Nostetaampa tätä. Eka tilaus ko. kauppaan eilen illalla ja ei voi kun hyvää palautetta antaa. Tilasin vahingossa 2x tavaraa jota piti ostaa vaan 1x ja kerkesin maksaakin, mutta asia korjautui sillä kun lähetti supporttiin mailia, meni hetki kuin orderi muutettiin ja refund tilillä. Myös toiseen tuotteeseen liittye heti otettiin yhteyttä kun yhtä tilauksen tavaroista ei ollutkaan varastossa, ja siihen vastasin että voitteko lähettää vastaavan hieman kalliimman (4€ vs 5€ tankotupit) samaan hintaan, niin taas tuli melkein välitön vastaus ja homma onnistui. Siitä hetki niin paketti oli shipped ja DHL linkki postissa.

Esimerkillistä kommunikaatiota ja nopeutta.

KotooTöihin
17.11.2017, 18.50
Näin sen pitäiskin aina toimia. Kovin harvoin edes kotimaisen toimijan kanssa toimii nykyään näin. Nykyään vähän haastaa jo se kun meillä ei postia jaeta tiistaina ollenkaan. Täällä maalla suurin osa kuriireistakin menee postin kyytiin... Ei sinänsä haittaa kotiovelle ei tarvi yhtäkään pakettia odotella. Kaikki on saanu hakee ärrältä

Kanuuna
17.11.2017, 23.06
Muutamia tilauksia olen tuolta kanssa tehnyt ja aina kaikki toiminut mallikkaasti. Peukkua puljulle.

Sent from my iPhone using Tapatalk

JackOja
17.11.2017, 23.08
Sitäpaitsi R2 laittaa aina nallekarkit, Wiggle vain silloin tällöin.

Janski80
17.11.2017, 23.17
Nallekarkit kyllä nostaa pointsit korkeelle��, muutaman tilauksen tehneenä en vo muuta kuin suositella.

Mcross
11.12.2017, 17.10
Viime viikon maanantai-iltana pistin tilauksen sisään ja perjantaina hain jo postist (en ollut kotona, kun oli yritetty toimittaa). Nopeeta toimintaa! Tilasin juomapullo telineen ja sykevyön.

S.S
13.12.2017, 21.52
Uusimpaan projektiin liittyen tilaillut täältä pari kertaa, molemmilla kerroilla kaikki toiminut loistavasti ja paketti löytänyt perille alle viikossa.

Kanuuna
19.01.2018, 11.04
Maanantaina 15. päivä tilaus sisään. Nyt aamupäivällä 19. päivä paketti kourassa. Toimii. Kiitos kuulunee mahdollisesti DHL:lle.

JackOja
19.01.2018, 11.11
^oliko nallekarkit?

Kanuuna
19.01.2018, 11.24
^Totta kai![emoji23]ei ollut edes mitään tilattavaa, mutta teki mieli nallekarkkeja, niin piti pistää tilaus meneen[emoji28]

JackOja
19.01.2018, 11.32
^:) Kyllähän se pitää suu makiaksi saada pakkauksia avatessa ja palikoita punnitessa.

Nikkke
07.03.2018, 18.36
Onko jengi saanut seurantakoodia täältä tilatessa?? itse laitoin sunnuntaina tilauksen menemään ja vielä ei ole semmoista näkynyt, tilausvahvistus kylläkin tuli roskapostiin. Vähän eri meininki kuin bike-componentsilla tai bike-discountilta, heiltä tuli seurantakoodit heti seuraavana päivänä.

CamoN
07.03.2018, 19.46
Toimitusvahvistus tulee sitten kun tilaus on toimituksessa.

Tuntuu vähän siltä että näissä isoissa saksalaisissa kaupoissa ollaan pikkuhiljaa luisuttu väljempään varastoseurantaan. Harvemmin tuotteen varastotieto on enää "varastossa", vaan yleisemmin nykyään "toimitettavissa 1-3 arkipäivässä". Eli yritetään tiivistää omaa varastovalikoimaa ja ketjutetaan maahantuojan tms. varastosaldoa omaan verkkokauppaan.

Ihmettelisin jos toimitusvahvistus ei kolahda viimeistään perjantain kuluessa, olettaen että kaikki tilatut tuotteet olivat "saatavilla" tilaushetkellä.

JohannesP
07.03.2018, 19.51
Onko jengi saanut seurantakoodia täältä tilatessa?? itse laitoin sunnuntaina tilauksen menemään ja vielä ei ole semmoista näkynyt, tilausvahvistus kylläkin tuli roskapostiin. Vähän eri meininki kuin bike-componentsilla tai bike-discountilta, heiltä tuli seurantakoodit heti seuraavana päivänä.
En ole vähään aikaan tilannut, mutta omalla sivulla näkyy joitakin vanhoja tilauksia joiden alla Shipped ja package tracking. Sitä klikkaamalla aukee DHL:n seurantaikkuna.

Nikkke
07.03.2018, 20.07
En ole vähään aikaan tilannut, mutta omalla sivulla näkyy joitakin vanhoja tilauksia joiden alla Shipped ja package tracking. Sitä klikkaamalla aukee DHL:n seurantaikkuna.

Itse en tuonne tainnut rekisteröityä tilatessani joten tuota mahdollisuutta ei pääse käyttämään.

EDIT; Silloin varastosaldona oli että pitäisi löytyä, valmiina toimitettavaksi heti. Nyt kun katsoin kyseistä tuotetta niin 2-4 viikkoa toimitusaika, saa näemmä odotella.

heikki53
07.03.2018, 20.47
Joku viikko sitten panin tilaukseen yhden rinkulan, toimitusaika oli tuo 1-3pv, joka oli maahantuojan varastosta. Kun en saanut tilausvahvistusta muutamaan päivään, katsoin onlinessa tilauksessani oli toimitusaika muuttunut 4-6 viikoksi. Peruutin tilauksen, jolloin sain ilmoituksen, että maahantuojalla oli ollut yksi kappale joka oli matkalla r2 ja olisi lähtenyt seuraavana päivänä toimitukseen. Kuitenkin tilaukseni toimitusaika ilmoitettiin väärin, jota sitten hämmästelin r2 myynnille, enkä ottanut rinkulaa.

Krabba
10.04.2018, 15.54
Poistettu edellinen

JiiPee
23.08.2018, 09.07
Höm. Roinat maanneet Hampurissa jo kaksi päivää ja tilauksesta viikko. Dhl seurantakoodi tuli mutta nähtävästi jämähti jonnekin? Nahkabyysat soittaa siellä banjoa, kuulen etäisesti?

LJL
23.08.2018, 09.22
Jos viimeisin paikka on Hampurilainen, tavara matkustaa lahden yli. Itsellä näyttää tältä viimeisimmän ärsyttävän-kakkosen paketin seuranta tältä

Mi, 22.08.2018 13:09 --Die Sendung ist im Paketzentrum eingetroffen.

Mi, 22.08.2018 13:09 --Die Sendung ist im Zielland eingetroffen. (https://www.posti.fi/private/tracking/#/?lang=en)

Mo, 20.08.2018 10:11 Hamburg, DeutschlandDie Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben.

Sa, 18.08.2018 06:57 Neumünster, DeutschlandDie Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.

Fr, 17.08.2018 17:40 --Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.

Fr, 17.08.2018 12:05 Ottendorf-Okrilla, DeutschlandDie Auslands-Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet.

JiiPee
23.08.2018, 15.26
^Ai? No siinä tapauksessa soitan itse banjoa ja odotan.

Edit. Håhåjjii:

Item has been registered.
23.08.2018 klo 11:53

Posti Logistiikkakeskus

JiiPee
27.08.2018, 19.32
Höm, tänään tuli nallekarkit...kun kävin ärrällä kysymässä että olisikohan täällä paketti...että eeeeiii tarvitse kotio tuoda tai muutenkaan mitään kiirettä pitää mokoman paketin takia...että eiköhän me postipaten kanssa istuta alas ja kiehauteta oikein perskahavit....antaa noiden muiden hosua niiden pakettien päältä....mikä hätä meillä postipaten kanssa...valmiissa maailmassa :D

LJL
27.08.2018, 19.36
perskahavit

Eli laitetaan ärsyttävästä-kakkosen oranssiin juomapulloon kahveet ja kaadetaan pyllyyn? "Hohh... Hohoi!!!"

JiiPee
27.08.2018, 19.39
Eli laitetaan ärsyttävästä-kakkosen oranssiin juomapulloon kahveet ja kaadetaan pyllyyn? "Hohh... Hohoi!!!"

Jotenkin noin se menee, römpötipöts

LJL
27.08.2018, 19.47
Voisi muuten tehdä gallupin (ellei peräti ihan erillisen kyllä-avatun!?) sille, kuinka monta ärsyttävän-kakkosen juomapulloa on kertynyt... Mulla on niitä tallessa ehkä 10. Tilasin myös edellisessä tilauksessa ärsyttävän-kakkosen ajopaidan, halvalla 30€ kun sai :) Oikein passiivi!

jii.haanpaa
05.09.2018, 07.09
Onkohan kukaan palautellut tavaraa R2:lle? Tuli tilattua ajoreleitä, jotka haluaisin vaihtaa toiseen kokoon. Maksaako vaivaa lähteä kyselemään, vai olisiko iisimpää myydä romppeet torilla ja pistää uusi tilaus sisään? Ei viitsisi monia kymppejä maksella palautusrahteja tms.

LJL
05.09.2018, 08.15
Onkohan kukaan palautellut tavaraa R2:lle? Tuli tilattua ajoreleitä, jotka haluaisin vaihtaa toiseen kokoon. Maksaako vaivaa lähteä kyselemään, vai olisiko iisimpää myydä romppeet torilla ja pistää uusi tilaus sisään? Ei viitsisi monia kymppejä maksella palautusrahteja tms.

Käyttämättömät kamat saa palauttaa 100 päivää ilmaiseksi: https://r2-bike.com/Return

Postin kautta menee DHL:n palautuskoodilla oikein sulavasti.

solisti
05.09.2018, 08.33
^^Toimii todella sulavasti palautukset R2:lle. Ei mitään ongelmia.

jii.haanpaa
05.09.2018, 08.36
Katos perhana. Tänks.

JMJP
12.09.2018, 18.29
Lauantaina 8.9 ostohousut jalkaan ja tilausnappulan painanta. Tänään 12.9 status"
Mi, 12.09.2018 09:25 Hamburg, Germany ". Ei tämä nyt ihan ripeimmästä päästä ole. Toimitustavaksi ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin DHL, ja tilaus näkyy jo kuitenkin Postin seurannassa. Tuleekos tuo nyt sitten kummalla, DHL:n fiksu nuori mies on toimitellut tähän asti kaikki paketit iltasella, vaan jos Posti saa sormensa jotenkin peliin niin se on heti 1 päivä lisää toimitusaikaan. Reissuun lähtö lähenee ja päivitysosat vielä matkalla..

t3mppu
14.09.2018, 09.14
Yleensä menee näin:
DHL (Saksan posti) --> Posti tuo
DHL Express (kuriiripalvelu) --> DHL tuo Suomessa

LJL
14.09.2018, 09.22
Mulla on kaikki r2:n paketit tulleet Suomen päässä Postin toimittamana, en nyt muista onko se DHL Express vai ei. Ja hyvä niin, koska jos/kun kuriiritoimitus kusahtaa, paketti menee asiamiespostiin josta sen voi hakea milloin vain.

Pexxi
14.09.2018, 09.57
Yleensä menee näin:
DHL (Saksan posti) --> Posti tuo
DHL Express (kuriiripalvelu) --> DHL tuo SuomessaPostillakin on sitten eri tasoja toimituksessa, osa tuodaan kotiin ja jos ei toimitus onnistu niin sitten postiin ja osa menee suoraan postiin. Osa menee vielä sittten pakettiautomaattiin. Joku pieni paketti tainnut tulla ihan luukkuunkin. Pitääkin yrittää pitää kirjaa kuka vie mihinkin, voi riippua myös paketin koosta. Ainakin Best-bike-partsilta tuli kotiin postin tuomana.

JMJP
17.09.2018, 11.27
Seurannan mukaan postihenkilö on käynyt toteamassa ulko-oven lukituksi ja toimittanut 8.9. tilatun paketin lähimmälle R-kioskille. Tämä taisi olla toistaiseksi hitain toimitus ulkoisilta mailta..
Kiire tulee vielä päivitysosien asennuksen kanssa..

pee
18.12.2018, 21.56
Tämä oli nopea. Keskiviikkoiltana tilaus sisään ja maanantaina paketti perillä. Edes Posti ei viivytellyt.

JackOja
18.12.2018, 22.09
^unohdit tärkeimmän: saitko nallekarkit?

Pexxi
18.12.2018, 22.30
Mulla meni su-ma eli reilu viikko. Ilmaisen juomapullon sieltä nyt saa, nallekarkkeja ei ollut.

pee
18.12.2018, 22.55
Piti vielä käydä penkomassa laatikot läpi. Ei nallekarkkeja! Ei edes sen kylkiäisjuomapullon sisällä!

Kanuuna
19.12.2018, 00.31
Jäänytkin muuten kirjuuttamatta muutama viiko sitten tehty reklamaatiorosessi tästä puljusta.

Ei minkään näköistä ongelmaa viime talveksi ostettujen ISPien reklamaation kanssa. Homma hoitui nopeasti ja asiallisesti. Ei kielimuuria. Vanhoista renkaista kuvat ja parissa tunnissa renkaat olisivat olleet lähetysvalmiit. Ystävällisesi vielä kysyttiin, haluanko samaan pakettiin renkuloiden kanssa muuta roinaa, ilman toimituskuluja. Tottahan toki. Vanhoja ISPejä ei tarvinnut edes palauttaa. Edelleen parin vuoden yhteiselon jälkeen jatkoon.

JackOja
19.12.2018, 07.33
...nallekarkkeja ei ollut.

...Ei nallekarkkeja!...

SAATANA! Onko ne kokonaan lopettaneet nallekarkkien jakelun? Kyllä mä ottaisin mielummin karkit kun noita pulloja. Tekisivät edes 750ml pulloja ja mielellään vaikka eri värisenä.

LJL
19.12.2018, 09.08
SAATANA! Onko ne kokonaan lopettaneet nallekarkkien jakelun?

Mulla ei kerran tullut mutta sitten seuraavalla taas tuli. Arvaamattomat ovat ärsyttävän-kakkosen tiet

JackOja
19.12.2018, 09.48
^joo vaihtelee ihan satunnaisesti. Kerranhan mä sain kaks settiä karkkeja. Parempi olisi, että olisi joku yhtenäinen linja, karkkeja joko on tai ei ole. Ja mielummin kyllä.

Huolestuttava kehitys on kyllä tuo viime aikojen karkittomuus. Onkohan Saksassa huomattu, että nallekarkeissa on karsinogeeneja tjsp?

KotooTöihin
19.12.2018, 11.01
Kyllä mun eilen kotiutuneessa paketissa oli karkkia.

maapaa
19.12.2018, 11.41
Kyllä mun eilen kotiutuneessa paketissa oli karkkia.

Niin mullakin! Ja vielä kolme pikkuruista pakettia [emoji16]

anomuumi
20.12.2018, 17.57
Tilasin kesällä läskiin kammet, ei tullu karkkeja mukana. Pullon sain ja se on ollut ihan toimiva. Ehkä ne antaa niitä karkkeja vaan kalliimpien tilauksien kanssa?

JackOja
20.12.2018, 18.54
...Ehkä ne antaa niitä karkkeja vaan kalliimpien tilauksien kanssa?

Ei ole korrelaatiota tilauksen hinnalla namujen saamisen kanssa omalla kokemuksella.

Malamuutti
03.01.2019, 07.34
Täältä tuli paketti, ei ollut nallekarkkeja. Mutta paketti oli tosi nopsaan laitettu liikkeelle joten ei valittamista (tilaus tehty tapanina, paketti lähetetty 27. päivä ennen aamukasia Saksan aikaa).

pee
10.01.2019, 20.04
Pitäisi tehdä takuupalautus. On vuosi 2019, mutta R2:lle pitää tulostaa ensin palautustietolomake-pdf, täyttää se käsin, mennä linkistä DHL:n sivulle, täyttää erikseen heidän lomake, odottaa sähköpostia, tulostaa sähköpostista DHL:n palautuslomake ja liimata lappu pakettiin. Tosin, sähköpostia ei tule. Onhan tämä nyt aika perseestä.

pee
11.01.2019, 13.48
Ilmeisesti palautuskuponkitilaussysteemi ei ole yhteensopiva Gmailin kanssa, vaan viestit blokataan. No, eipä noita Gmail-käyttäjiä niin montaa ole, joten mitä välii.

pee
15.01.2019, 19.13
Viimeisimmässä tilauksessa lähestyivät he minua kaksin pussein. Kuten myös ilmaispullolla.

Takuupalautus maleksi viikonlopun Postin hellässä huomassa, joten yhtä rengasta vajaana ollaan edelleen. Ensi kertaa varten: asenna ensin edellisen tilauksen kamat ja tee uusi tilaus vasta sitten, tilaa uudessa tilauksessa rikkinäiset kamat ja hoida normipalautuksena rikkinäisten kamojen takuuasiat. Tjsp.

JackOja
02.09.2019, 15.35
Nallekarkit oli mukana.

EDIT: se unohtui sanoa, että tällä kertaa "1-3 days" ei pitänyt paikkaansa. Peräti viisi arkipäivää (viikonloppu välissä) kului ennenkuin paketti liikahti.

LJL
02.09.2019, 16.08
Nallekarkit oli mukana.

On tullut jokunen paketti tänä vuonna tilattua ja karkean arvion mukaan 1/2 tapauksessa on ollut nallekarkit mukana.

kervelo
05.09.2019, 10.55
Tänään tuli paketti, mutta ei nallekarkkeja mukana. :(

Mohkku
18.10.2019, 10.32
Tilaus torstaina, maksu pankkisiirrolla perjantaina. Maanantaina ilmoitus, että tilausta on alettu käsitellä ja perjantaina posti kiikutti nallekarkkeja sisältävän paketin.

Vivve
23.10.2019, 09.38
Paketti lähetetty alle 2h tilauksesta. Melko nopeaa. Nyt vain odotellaan.