PDA

Näytä tavallinen näkymä : Veikkolan maantielenkit

Steely
02.08.2011, 22.19
Iltaa

Tämä foorumi on tarkoitettu Kirkkonummen pohjoisosassa Veikkolan ympäristössä asuvien maantiepyöräilijöiden lenkkien suunnitteluun.

Lenkit voisivat alkaa Veikkolasta kymppikioskin kulmalta uuden ostoskeskuksen vierestä.

Tuleva viikonloppuna voisi ajaa esim. seuraavanlaisen lenkin (n. 100 km).

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004a98a57bfd3bf9f844

Itse ajaisin tämän mielellään aamulla/aamupäivällä, mutta jokin muukin aika sopii.

Ilmoitelkaa tälle foorumille, jos tällaisiin yhteislenkkeihin on kiinnostusta ja kertokaa toiveita lenkeille (lenkkien pituus, vauhti, ajankohdat, ..).

Ryhmässä ajaminen on oma taiteenlajinsa, josta minullakaan ei ole paljoa kokemusta.
Seuraavassa eräs siihen liittyvä ohje

http://www.ik-32.org/ilmoitustaulu/2008-2_turvallinen_ryhmaajo_jari_kulmala.pdf

SIX GARBON
03.08.2011, 20.46
Tääl ois yksi kammen vääntäjä jolta puuttuu ryhmässä ajamisen taito. Veikkola on ihan hyvä lähtöpaikka. Asun Karkkilassa mutta matka 40km ei haittaa jos lähdöt ala ennen 8 muuten aamupäivä sopii vallan hyvin. Keskari sais olla jotain 25-27km/h koska olen noviisi ryhmäpyöräilyn saralla. Lisäksi haluaisin tutustua Kirkkonummen ympäristöön fillarilla.:):)

Steely
03.08.2011, 22.00
Tääl ois yksi kammen vääntäjä jolta puuttuu ryhmässä ajamisen taito. Veikkola on ihan hyvä lähtöpaikka. Asun Karkkilassa mutta matka 40km ei haittaa jos lähdöt ala ennen 8 muuten aamupäivä sopii vallan hyvin. Keskari sais olla jotain 25-27km/h koska olen noviisi ryhmäpyöräilyn saralla. Lisäksi haluaisin tutustua Kirkkonummen ympäristöön fillarilla.:):)

Kiitti vastauskesta,

Näyttää siltä että Karkkilaan tarvittaisiin myös lenkkiporukka, ettei näin pitkiä siirtymiä (40 km) tarvitsisi ajaa.
Aion jatkossa täällä lenkkeillessä pysäyttää vastaantulevat fillaristit ja tiedustella heiltä kiinnostusta ryhmäajoon.
Kaikkihan sitä eivät halua, mutta uskoisin suuriman osan haluavan, mutta kaikkihan eivät tiedä esim. tämän fillari-lehden foorumin olemassaoloa.

tunkkari
04.08.2011, 06.05
Ilmoittaudun heti kiinnostuneeksi... Jos vain vauhdit pysyvät kohtuullisena. Yksin tulee junttailtua enimmäkseen. Ja eiköhän tähän löydy vielä jokunen polkija lisääkin, niin saadaan porukkaa kasaan.

Tulevana viikonloppuna lauantai aamu näillänäkymin olisi sopivin ajankohta. Jos vain saa kotilisenssit kohdilleen :) Tai sunnuntaina aamulla tarpeeksi ajoissa myös voisi onnistua.

Steely
04.08.2011, 09.12
Ilmoittaudun heti kiinnostuneeksi... Jos vain vauhdit pysyvät kohtuullisena. Yksin tulee junttailtua enimmäkseen. Ja eiköhän tähän löydy vielä jokunen polkija lisääkin, niin saadaan porukkaa kasaan.

Tulevana viikonloppuna lauantai aamu näillänäkymin olisi sopivin ajankohta. Jos vain saa kotilisenssit kohdilleen :) Tai sunnuntaina aamulla tarpeeksi ajoissa myös voisi onnistua.

OK,

Sovitaan kellonaika ja päivä lähempänä lauantaita. Nyt sääennusteiden mukaan la olisi parempi.
Vauhti voidaan sopia sitten porukan mukaan.

UKK
04.08.2011, 10.31
Hyvä idea ja olen kiinnostunut tulemaan mukaan. Tuli eilen ilmoittauduttua TdHelsinkiinkin, joten ryhmäajoa pitäisi harjoitella. Itekseni olen nyt polkenut ja noita Espoon lenkkejä harkinnut. Ryhmäajoon sain keväällä hiukan opastusta Steelyn linkkaaman jutun kirjoittajalta. Enimmäkseen olen ajanut Nummela-Vihti suuntaan. Vauhdit yleensä lyhyemmillä (1-2 h) lenkeillä n. 28 km/h ja pidemmillä (70+ km) n. 26-27 km/h. Alla on toistaiseksi alumiini cyclocrossari, joka rajoittaa hiukan vauhtia. Parhaiten pääsen elokuussa mukaan viikolla. Esim. tänään olen illalla menossa pariksi tunniksi pyörällä tienpäälle tai Nuuksioon. Viikonlopun olen toisaalla.

Nummelassahan on ilmeisesti myös jonkinlaista kimppalenkkisysteemiä. Veikkolassakin näkyy aika paljon ihan aktiivipyöräilijöitä olevan, joten luulisi täältä sakkia saavan kasaan, kun sana vähän kiertään tai joku näkee ryhmän olevan liikkeellä.

Kiitokset Steelylle aktiivisuudesta.:)

kp63
04.08.2011, 10.41
Joo respektiä Steelylle täältä Espoon suunnalta, nyt ollaan oikealla tavalla liikkeellä ja toivotaan, että saatte aikaan vakituisen porukan.

Xamnala
04.08.2011, 11.07
Kiitti vastauskesta,

Näyttää siltä että Karkkilaan tarvittaisiin myös lenkkiporukka, ettei näin pitkiä siirtymiä (40 km) tarvitsisi ajaa.
Aion jatkossa täällä lenkkeillessä pysäyttää vastaantulevat fillaristit ja tiedustella heiltä kiinnostusta ryhmäajoon.
Kaikkihan sitä eivät halua, mutta uskoisin suuriman osan haluavan, mutta kaikkihan eivät tiedä esim. tämän fillari-lehden foorumin olemassaoloa.

Olesken Pusulassa viikonloppuisin mökillä. Olen ajellut Karkkila-Ikkala-Kärkölä-Somero-Somerniemi-Nummi-Saukkola jne.. reittejä kohtaamatta yhtään mantiepyöräilijää lenkeilläni. Olisi mukavaa jos löytyisi jokunen lenkkikaveri viikonloppuina yhteislenkille. Lähtöpaikka voisi olla Karkkila-Pusula linjalta. ps. vauhti ei ole häävi noilla mäkisillä reiteillä.

Steely
04.08.2011, 11.56
Olesken Pusulassa viikonloppuisin mökillä. Olen ajellut Karkkila-Ikkala-Kärkölä-Somero-Somerniemi-Nummi-Saukkola jne.. reittejä kohtaamatta yhtään mantiepyöräilijää lenkeilläni. Olisi mukavaa jos löytyisi jokunen lenkkikaveri viikonloppuina yhteislenkille. Lähtöpaikka voisi olla Karkkila-Pusula linjalta. ps. vauhti ei ole häävi noilla mäkisillä reiteillä.

Terve,

Karkkilassa vaikuttaa SIX CARBON, jonka kanssa voitte laittaa pystyyn foorumin "Karkkilan maantielenkit".
Hyvä tapa on suunnitella lenkki etukäteen (esim. Google maps) ja julkaista se, jolloin muut ja ulkopaikkakuntalaisetkin voivat aika ajoin liittyä lenkkiin, jos se osuu lähemms omia asuinseutuja.

Joo, 25-27 ka-vauhti on jo aika kova noissa maastoissa tavalliselle kuntoilijalle :)

UKK
04.08.2011, 12.27

Muutaman kerran olen tuolla suunnalla kesän aikanan polkenut, kun olen matkannut Veikkolasta mökille Karjalohjalle ja piti ajaa ensimmäiset satasen lenkit. Eipä siellä paljon autoja saati fillareita näy. Tosin kyllä minua vastaan aina joku lajitoveri on tullut ja kättäkin on heilautettu. Hienoja teitä tähän lajiin.

Menee ohi aiheen, mutta esim. Kiikalan vanhan lentokentän ohi menevällä Oinasjärven tiellä (lähtee Somerniemen eteläpuolelta) kohti Suomusjärveä näin n. 20 km matkalla 2 autoa. Pinta ko. tiessä on aika huono ja railoa riittää. Yksinäinen mutta hauska kokemus.

Xamnalalle: Uskoisin että Nummelasta voisit saada matkaseuraa. Kannattaa Probikesta kysyä, milloin ja mihin suuntaan tekevät lenkkejään. Kuljetko mökille Pusulaan pyörällä ja mistä päin? Voitaisiinko pyörittää osa mökkimatkasta vuorovedolla? Laita vaikka YV:tä jos kiinnostaa. Tehdään sitten vaikka oma aihe: läntisen Uudenmaan mökkimatkat, jos löytyisi muitakin tällaiselle yksisuuntaiselle lenkille pe iltaisin / la aamuisin ja toiseen suuntaan su iltaisin.

Jatkossa kommentoin tähän vain näitä Veikkolan lenkkejä, sorry.

Xamnala
04.08.2011, 14.26
Muutaman kerran olen tuolla suunnalla kesän aikanan polkenut, kun olen matkannut Veikkolasta mökille Karjalohjalle ja piti ajaa ensimmäiset satasen lenkit. Eipä siellä paljon autoja saati fillareita näy. Tosin kyllä minua vastaan aina joku lajitoveri on tullut ja kättäkin on heilautettu. Hienoja teitä tähän lajiin.

Menee ohi aiheen, mutta esim. Kiikalan vanhan lentokentän ohi menevällä Oinasjärven tiellä (lähtee Somerniemen eteläpuolelta) kohti Suomusjärveä näin n. 20 km matkalla 2 autoa. Pinta ko. tiessä on aika huono ja railoa riittää. Yksinäinen mutta hauska kokemus.

Xamnalalle: Uskoisin että Nummelasta voisit saada matkaseuraa. Kannattaa Probikesta kysyä, milloin ja mihin suuntaan tekevät lenkkejään. Kuljetko mökille Pusulaan pyörällä ja mistä päin? Voitaisiinko pyörittää osa mökkimatkasta vuorovedolla? Laita vaikka YV:tä jos kiinnostaa. Tehdään sitten vaikka oma aihe: läntisen Uudenmaan mökkimatkat, jos löytyisi muitakin tällaiselle yksisuuntaiselle lenkille pe iltaisin / la aamuisin ja toiseen suuntaan su iltaisin.

Jatkossa kommentoin tähän vain näitä Veikkolan lenkkejä, sorry.

Valitettavasti mökkimatkalle ei minusta lenkkiseuraa saa, sillä vaimo ei aja autoa. Tuo Oinasjärventien pinta on sitä luokkaa etten ihan vapaaehtoisesti sinne pyörän nokkaa suuntaa-on tullut kokeitua. :(

Jukka Nevanperä
04.08.2011, 15.53
Moi
Hieno homma!! Täällä olisi yksi innokas mukaan lenkeille!
Olen Veikkolasta. Lenkkien pituudet ja vauhti ok.
Mukava, että joku touhunnut tällaista yhteislenkkitoimintaa :-)

tunkkari
05.08.2011, 06.05
Mites on viikonloppu satkun kanssa? Ajatuksia ajankohdasta....
Itselle sopisi lauantaina aamulla lähtö 9 aikaan kymppikioskilta.
Kovin paljon myöhemmin en enää oikein ehdi mukaan.
Säätiedotuskin puoltaisi aamulähtöä :) Puolenpäivän jälkeen saattaa alkaa satelemaan.

Steely
05.08.2011, 08.29
Mites on viikonloppu satkun kanssa? Ajatuksia ajankohdasta....
Itselle sopisi lauantaina aamulla lähtö 9 aikaan kymppikioskilta.
Kovin paljon myöhemmin en enää oikein ehdi mukaan.
Säätiedotuskin puoltaisi aamulähtöä :) Puolenpäivän jälkeen saattaa alkaa satelemaan.

Jos tämä la 09 sopii muillekin niin lähdetään 10-kioskilta silloin.
Aikaa tämä lenkki vaatii 4-5 h vauhdista, tauoista riippuen.

Ennusteiden mukaan sade tulee lännestä vasta myöhemmin iltapäivällä.
Tarkistetaan tilanne vielä tänä iltana.

Muutin reitin vielä niin että ajetaan Evitskogintielle Kylmälän kautta, jotta
ei tarvitse ajaa niiin pitkään tuota tylsää Evitskogintietä.
http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004a98a57bfd3bf9f844

Jos parijono saadaan aikaiseksi, niin voidaan harjoitella siten ajamista pidemmillä väleillä ja kokemuksen karttuessa siirrytään oikeaoppiseen tiukempaan ryhmitykseen.

Jatkossa voidaan sopia vakiopäivät ja ajat erityyppisille lenkkeille (säävarauksella).
Toki AdHoc lenkkejä voi aina tällä foorumilla ilmoittaa esim. "Ajan lenkin ...
siten että olen kioskilla kello ...", jolloin muut voivat liittyä siihen mukaan.

Jan Kruse
05.08.2011, 08.39
Onko ajatuksena PK ja 28-30km/h?

Steely
05.08.2011, 10.09
Onko ajatuksena PK ja 28-30km/h?

Riippuu porukasta.
Tämän ensimmäisen yhteislenkin voisi ajaa hiljaisimman toiveen mukaan.

Jatkossa voidaan sitten sopia vauhdit yms. etukäteen.

tunkkari
05.08.2011, 21.50
Aika hiljaiselta näyttää. Liekö paikalle tulossa polkijoita. Itse ajan yhdeksältä kympin kautta ja polkaisen taipaleelle. Steely kaiketi tulossa myös... ainakin parilenkki jos ei porukkalenkki ;)

Ida S
06.08.2011, 07.44
Tuli huomattua tämä keskustelu sen verran myöhään ettei tän päivän lenkkiin enää keretä.

Mutta jos lenkkejä järkätään lisää jatkossa, löytyy täältä kaksi innokasta mukaanlähtijää (jos tällaiset nuoret naisenalut on tervetulleita porukkaan :-D)! Meilläkään ei ole kokemusta isommasta kuin kolmen maantiekuskin porukasta, joten ryhmässä ajaminen tekisi hyvää ennen Tour de Helsinkiä.

Steely
06.08.2011, 12.45
Aika hiljaiselta näyttää. Liekö paikalle tulossa polkijoita. Itse ajan yhdeksältä kympin kautta ja polkaisen taipaleelle. Steely kaiketi tulossa myös... ainakin parilenkki jos ei porukkalenkki ;)

Lenkki suoritettu.

Kolme koirasta ( Steely, tunkkari, TNurminen) lähtivät kiskalta 09:02.
Speksin reitiistä poikettiin Nummelassa siten, että happotestiä harjulle ei haluttu ja ajettiin reippaasti suoraan Nummenkylään, josta turkutien kautta
Kahvimaan risteykseen.

Ajettiin liian kovaa about 29-30, johon minä syyllistyin osaksi pyörämittarini virheestä johtuen eli kävi ilmi että mittarini on näyttänyt n. 10 % liian pieniä arvoja !
Esim. kun tunkkarin kanssa ajettiin sakkolenkkiä Lapinkylään (jotta 100 km täyttyy), niin Tunkkarin mittari näytti 33 ja minun 30 !

Nyt voi korjata mm. kilometrikisan arvot vähän paremmiksi :)
kun olen kalibroinut mittarin uudestaan eli eturenkaan ulkokehän pituus pitää oikeasti mitata eikä luulotella !

Kiitokset hyvästä seurasta.

Ja ensi viikonloppuna uudestaan joko la,su säistä riippuen.

Steely
06.08.2011, 12.51
Tuli huomattua tämä keskustelu sen verran myöhään ettei tän päivän lenkkiin enää keretä.

Mutta jos lenkkejä järkätään lisää jatkossa, löytyy täältä kaksi innokasta mukaanlähtijää (jos tällaiset nuoret naisenalut on tervetulleita porukkaan :-D)! Meilläkään ei ole kokemusta isommasta kuin kolmen maantiekuskin porukasta, joten ryhmässä ajaminen tekisi hyvää ennen Tour de Helsinkiä.

Terve,

Kannatusta sai ainakin viikonloppulenkki about 09:00 lähtöajallla, la tai su säästä riippuen.
Mielestäni voisi olla muitakin vakiopäiviä, vaikka kaikki eivät niihin pääse esim. minä ja tunkkari ajamme usein työmatkoja kesäaikana, jolloin ei enää illallla jaksa/ehdi/motivoidu ajoihin, mutta muita halukkaita voi olla.

Vakio-ajan etu on se, että ei tarvitse joka kerta tällä foorumilla huhuilla lähtijöitä, jolloin voi ao. aikana olla 10-kiskalla ja ajaa sitten yksi jos muita ei sinne ilmesty.

Ehdottakaa !

tunkkari
06.08.2011, 13.37
Näillänäkymin huomenna samaan aikaan klo 9 lähden ajamaan.
Tällaista lenkkiä piirtelin

http://maps.google.fi/maps?saddr=Veikkola,+Kirkkonummi&daddr=60.2030418,24.5185917+to:60.15756,24.52917+t o:Gesterbyntie+to:60.2214639,24.3592534+to:60.2496 301,24.3847501+to:Veikkola,+Kirkkonummi&hl=fi&sll=60.203663,24.43634&sspn=0.155932,0.462456&geocode=FWqllwMdRPl0ASkNLjE-FuyNRjEQEI65U7UACg%3BFSGglgMdvx92ASmVkzElmvKNRjExV J8lUbUAEw%3BFXjulQMdEkl2ASmfwuB6L42NRjGhRiQeUbUAEw %3BFZyTlQMdRP90AQ%3BFRfolgMdVbFzASlpAOmfvOyNRjHRkK gfUbUAEw%3BFR5WlwMd7hR0ASnJInk0feyNRjHxrSgeUbUAEw% 3BFWqllwMdRPl0ASkNLjE-FuyNRjEQEI65U7UACg&mra=dpe&mrsp=5&sz=12&via=1,2,4,5&z=12

Näitä vakiokierroksia :) huomenna ei ehdi enempää... pitää olla viim. 11 kotona.

Ketä lähtee mukaan??? Sittenhän voi heitellä mielensä mukaan sakkolenkkejä lisäksi...

Steely
06.08.2011, 15.17
Näillänäkymin huomenna samaan aikaan klo 9 lähden ajamaan.
Tällaista lenkkiä piirtelin

http://maps.google.fi/maps?saddr=Veikkola,+Kirkkonummi&daddr=60.2030418,24.5185917+to:60.15756,24.52917+t o:Gesterbyntie+to:60.2214639,24.3592534+to:60.2496 301,24.3847501+to:Veikkola,+Kirkkonummi&hl=fi&sll=60.203663,24.43634&sspn=0.155932,0.462456&geocode=FWqllwMdRPl0ASkNLjE-FuyNRjEQEI65U7UACg%3BFSGglgMdvx92ASmVkzElmvKNRjExV J8lUbUAEw%3BFXjulQMdEkl2ASmfwuB6L42NRjGhRiQeUbUAEw %3BFZyTlQMdRP90AQ%3BFRfolgMdVbFzASlpAOmfvOyNRjHRkK gfUbUAEw%3BFR5WlwMd7hR0ASnJInk0feyNRjHxrSgeUbUAEw% 3BFWqllwMdRPl0ASkNLjE-FuyNRjEQEI65U7UACg&mra=dpe&mrsp=5&sz=12&via=1,2,4,5&z=12

Näitä vakiokierroksia :) huomenna ei ehdi enempää... pitää olla viim. 11 kotona.

Ketä lähtee mukaan??? Sittenhän voi heitellä mielensä mukaan sakkolenkkejä lisäksi...

Voin lähteä mukaan maltillisella palautusvauhdilla (esim. 26-28).
Saatan matkan varrella tehdä mäkivetoja, mutta odotan sitten muita elleivät he aja ohi :mad:
(Pitäisi harrastaa myös jonkinlaista treeniohjelmaa eikä vain "ajella")

PS. Pyörän mittari on kalibroitu nyt uudestaan ja huomenna voidaan katsoa paljonko se vielä heittää GPS-mittariin nähden :)

tunkkari
06.08.2011, 15.30
Voin lähteä mukaan maltillisella palautusvauhdilla (esim. 26-28).
Saatan matkan varrella tehdä mäkivetoja, mutta odotan sitten muita elleivät he aja ohi :mad:
(Pitäisi harrastaa myös jonkinlaista treeniohjelmaa eikä vain "ajella")

PS. Pyörän mittari on kalibroitu nyt uudestaan ja huomenna voidaan katsoa paljonko se vielä heittää GPS-mittariin nähden :)

Jotain tuollaista ajattelin. Keskivauhti maltillinen jne..

Jukkatykki tulossa myös mukaan. Ainakin kolme... vielä mahtuu

randall
07.08.2011, 07.26
Hieno juttu tämä ketju.. Itse olisin kiinnostunut joku päivä liittymään mukaan. Tänään taitaa tulla liian hoppu, koska asun K:nummen keskustan tuntumassa.

Myös iltalenkit (~2 h) kiinnostavat, jos ajoseuraa löytyy.

tunkkari
07.08.2011, 10.15
Hieno lenkki oli tänäänkin. Vauhdiltaan ei tosin sitä mitä alunperin oli suunnitelmissa ;)
Lisää vaan porukkaa rinkiin, kaikki mukaan ketä haluaa...
Aina ei kuitenkaan pääse jokainen, niin löytyis kummiskin lenkkiseuraa useammin.

Steely
07.08.2011, 11.05
Hieno lenkki oli tänäänkin. Vauhdiltaan ei tosin sitä mitä alunperin oli suunnitelmissa ;)
Lisää vaan porukkaa rinkiin, kaikki mukaan ketä haluaa...
Aina ei kuitenkaan pääse jokainen, niin löytyis kummiskin lenkkiseuraa useammin.

Kiitokset omasta puolestani vetäjille, vaikka vauhti oli minulle pääosin VK-tasoa enkä mäkitreenejä pystynyt enää välissä vetämään.

Jatkossa kaikista lenkeistä olisi hyvä ilmoittaa foorumilla (Veikkolan maantielenkit) notaatiolla

<Paivä>; <Lähtöaika,paikka>; <lenkin nimi>; <lenkin tyyppi, vauhti> ; <lenkin pituus>

Esim.

Su 7.8; 09:00 10-kioski; Vakkari xx; PK 26-28 km/h ; 55 km

Tekstiin kartta tai selostus reitistä.

Tällöin ihmiset tietävät, voivatko he lenkkiin osallistua esim. reitin varrelta ja sopiiko se heidän treeniohjelmaansa.
Siis vaikka ei pyri kilpa-ajajaksi, niin olisi hyvä tehdä erilaisia harjoitteita.

Osa lenkeistä voisi olla tällöin esim. mäkitreenejä sisältäviä, joissa on varattu riittävä palautumisaika vetojen välillä. Jokainen toki vetää ne omalla vauhdillaan tai jättää kokonaan väliin.
Näille lenkeillä vauhti muutoin pitäisi olla suht. alhainen.

Steely
09.08.2011, 16.29
Ajan seuraavan lenkin huomenna tai torstaina sateesta riippuen.
Nythän on luvattu kovasti sadetta mutta tänäänkin on voinut päiväsaikaan
mukavasti ajella.

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa12b7ae154dcc3be

Kannattaa katsoa testbedistä ( http://testbed.fmi.fi/history_browser.php ) löytyykö rakoa lenkille.

Jos on muita lomalaisia niin voisi lähteä 10:00 tienoilla. Ilmoittakaa aika joka sopii. Pimeä tulee nyt 21:30 tienoilla.
Vauhti maltillinen 26-29 porukasta riippuen. Jos on ajanut itse vähintään 24 vauhtia niin peesissä pitäisi helposti mennä 26.

PS. Olin tänään mäkiharjoituksessa Österbyntiellä ja kun palasin Kylmälään
Sjökullantien suunnasta niin Sjökullantien ja Eerikinkartanontien risteyksessä kolme nuorta olivat tulleet Veikkolan suunnasta autolla ja ajaneet ulos vastaantulevan kaistan kallion kautta. Eivät näyttäneet loukkaantuneen, mutta jos minä olisin tullut ao. kohtaan pari minuuttia aikaisemmin niin en ehkä olisi tätä postia enää kirjoittamassa !
Paloauto tuli myöhemmin siivoamaan öljyt pois tieltä :D

Steely
10.08.2011, 13.35
Huomenna voisi ajaa seuraavan peruslenkin ajankohtana, joka sopii (sää, osallistujat).
Säätiedotus on tällä hetkellä taas huomiselle masentava, mutta niin se oli eiliselle ja tällekin päivälle, mutta esim. tänään oli loistava keli aamulla.
http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa249bf9cfe2c9409

Ilmoittakaa aika joka sopisi ja toive vauhdista. Ellei ilmoituksia tule niin ajan tämän lenkin heti aamusta lähtien kun sateessa on taukoa.

PS. Ajoin tänään yksin eilen julkaistun lenkin
http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa12b7ae154dcc3be
koska muita kiinnostuneita ei ilmaantunut.

Omalla PK+ vauhdilla keskariksi tuli 29,3 km/h. Minulle olisi riittänyt paljon alhaisempikin vauhti, mutta osallistujien puuttuessa ajauduin PK+ vauhtiin :)

tunkkari
10.08.2011, 14.39
Nyt näyttää koko viikko sille, että mä en pääse lainkaan matkaan. Perjantaina saattaisi olla sauma päästä illalla jollekin parin tunnin kierrokselle. Jos lisenssit heltiää nin voin speksailla jonkunlaista kierrosta.

Steely
10.08.2011, 15.23
Nyt näyttää koko viikko sille, että mä en pääse lainkaan matkaan. Perjantaina saattaisi olla sauma päästä illalla jollekin parin tunnin kierrokselle. Jos lisenssit heltiää nin voin speksailla jonkunlaista kierrosta.

Viikonlopuksi pitäisi speksata 100 km luokkaa oleva lenkki.
Kummatkin päivät näyttävät sään puolesta hyvältä.
La minun pitää olla 15:00 mennessä kotona eli lähtö kello 09:00 tienoilla sopii.
Vauhti osallistujien mukaan max. 29 km/h.
Voin tehdä pari ehdotusta ellei mitään muita ehdotuksia tule.

UKK
10.08.2011, 23.13
Olen myös ensi viikonlopun pois maisemista ja lasten harrastukset sotkee viikolla aikatauluja. Mutta jatkossa olen kiinnostunut tulemaan mukaan eli jatkakaa vaan ilmoittelua. Toivotaan että kelejä piisaa.

Hiukan vahvistusta aikaisempaan:
Konkaripolkijat lähtevät Veikkolassa lenkeilleen paloasemalta? Kuulemma esim. su aamuisin klo 9.30 on ollut ainakin ennen tapana lähteä. Myös viikolla on ollut jotain lähtöjä samasta paikasta. En tiedä tahtovatko muita mukaan?

Alueella on myös jotain järjestäytymissuunnitelmia: http://www.facebook.com/probike.nummela

tunkkari
11.08.2011, 08.49
Viikonlopuksi pitäisi speksata 100 km luokkaa oleva lenkki.
Kummatkin päivät näyttävät sään puolesta hyvältä.
La minun pitää olla 15:00 mennessä kotona eli lähtö kello 09:00 tienoilla sopii.
Vauhti osallistujien mukaan max. 29 km/h.
Voin tehdä pari ehdotusta ellei mitään muita ehdotuksia tule.

Näyttääpi sille, ettei ehdi viikonloppunakaan ;(

Täytyy hinkata työmatkaa :)

Steely
12.08.2011, 12.48
Viikonlopulla molempina aamupäivinä voi tällä tietoa sään puolesta ajaa.
Lähdetään Veikkolan paloasemalta su kello 09:30, koska kuulemma (UKK) sieltä lähitisi silloin jokin porukka liikkeelle.

Tästä porukasta en ole löytänyt mitään tietoa ja jos joku
tietää näiden henkilöiden yhteystietoja niin minulle voi laittaa henk. koht. viestin.
Heidän kanssaan voidaan sitten sopia yhteislenkki, jos se heille sopii.

Ellei sovi niin voisi ajaa seuraavan myötäpäivään
http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa4bbed1972142829

Tämä lenkki on vain n. 75 km ja tarvittaessa sitä voidaan pidentää esim. ajamalla Turuntietä Brobackan kautta Bemböleen.
Jokin muukin lenkki tai aika käy.

Jukka Nevanperä
13.08.2011, 10.36
Mä voisin myös yrittää saada lisenssijä tuohon sunnuntain lenkille :-)

Steely
14.08.2011, 12.32
Paloaseamalle ei aamulla ilmestynyt muita kuin minä ja Jukka.
Ajoimme speksin mukaisen lenkin ajassa 2h 40 min. Minun matkamittari näytti matkaa 79 km, joten keskariksi 29.6 km/h.
Googlen kartta ilmoittaa 82 km, mutta kartassa on ainakin yksi virhe.
(http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&...bbed1972142829 (http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa4bbed1972142829))

MUTTA Jukan GPS mittari näytti n. 5 km lyhyempää matkaa !
Voisiko ero johtua siitä että GPS pätkii ja pyörään ei ole konfattu manuaalista mittausta katkojen ajaksi ?

Minun mittarissani on edelleen kalibrointivirhe eli mittaus tehdään etupyörästä, joka kulkee yleensä pidemmän matkan kuin takapyörä.
Edelleen pyörän kehä on otettu kaavasta 2 * pii * r. Säteen arvosta r pitää vähentää painauma, jolloin 5 millin painaumalla (1.5 %) matkaksi tulisi 1 km vähemmän. Siis tämä ei vielä selitä eroa Jukan mittaukseen.

Niin tai näin, niin lenkki oli mielestäni hyvä, sää oli erinomainen.
Kiitokset kaikille osallistujille.

Jatkossa voisi aika ajoin tehdä niin että osallistumme Espoon lenkkeihin (Forum Espoon lenkit), jos Veikkolan lenkkeihin on näin vähän osallistujia.

PS. Huomisesta alkaen ajelen taas arkisin työmatkoja, joten iltalenkkejä en voi tehdä.
Ensi viikonlopulle yritän selvittää tämän Veikkolan paloaseman jengin statuksen.

tunkkari
14.08.2011, 13.55
Kuulin, että vkl lähdöt olisi paloasemalta klo 9.00. Ihan varma en ole, mutta jos näin on niin eipä ihme ettei ollut ketään ;)

Jukka Nevanperä
14.08.2011, 15.10
Mulla tuli matkaa 72,3 ja keskari 27,3 paloasemmalle ja kyllä se sinne kartalle sen piirsi ja sama matka siitä tuli en tiedä mistä tuota lähtis selvittää.

Steely
14.08.2011, 19.27
Mulla tuli matkaa 72,3 ja keskari 27,3 paloasemmalle ja kyllä se sinne kartalle sen piirsi ja sama matka siitä tuli en tiedä mistä tuota lähtis selvittää.

Piirsin kartan uudestaan, jolloin matkakasi tuli 76,3 km, jolloin keskariksi 28,6 km/h.

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa79e201d5cf70853 (http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aa79e201d5cf70853)

Varusteet foorumilla voi ehkä olla tietoa siitä, pätkiikö GPS-mittaus tai antaako se virheellisiä tietoja esim. mäkisessä maastossa, kuten tässäkin oli kyse.

Joskus saman lenkin voisi ajaa autolla.
Tai piirtää reitti jollakin toisella sovelluksella.

tunkkari
14.08.2011, 20.17
Luottaisin kyllä tuohon Jukan mittariin. Gps saattaa hiukan oikaista jos se hukkaa satelliitin välillä. Silloin se mittaa niiden kahden paikan välin ja laskee suoraan niiden välisen matkan. Tossa Garminin mittarissa varmistuksena pinna-anturi tai mikä se nyt lieneekään jonka mukaan se mittaa jos satellitit häviää.
Itsellä Suunnon T6 ja gps podilla kun olen vertaillut sen mittaamia matkoja googlemapsiin piirrettyihin ei ole ollut juurikaan eroja.
Tiedä häntää mikä on :)

Steely
15.08.2011, 10.47
Luottaisin kyllä tuohon Jukan mittariin. Gps saattaa hiukan oikaista jos se hukkaa satelliitin välillä. Silloin se mittaa niiden kahden paikan välin ja laskee suoraan niiden välisen matkan. Tossa Garminin mittarissa varmistuksena pinna-anturi tai mikä se nyt lieneekään jonka mukaan se mittaa jos satellitit häviää.
Itsellä Suunnon T6 ja gps podilla kun olen vertaillut sen mittaamia matkoja googlemapsiin piirrettyihin ei ole ollut juurikaan eroja.
Tiedä häntää mikä on :)

Moro,

Koska tämä asia kuuluu toiselle foorumille niin katsokaa seuraavasta
alkaen
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?p=1679810#422

Siellä viimeinen kysymys on "Oliko Edge-miehellä erillinen nopeus/kadenssimittari vai tuliko matka GPS:stä? "
Juha voisi komentoida tätä asiaa suoraan sinne.

Muutoin siellä ollaan mieltä että Google olisi luotettavin eli 76,5 km kun Edge näytti 4 km vähemmän ja minun manuaalinen n. 1.5 km enemmän.

PS. Ensi viikonlopulla Espoon porukka ajaa n. 300 km 28-32 vauhtia, vetäjistä, tuulesta yms. riippuen. Katsokaa ao. keskustelua "Espoon lenkit" foorumilta.
Kokemuksena varmaankin mielenkiintoinen, mutta vaatii koko päivän ja lähtö 08:30. En itse uskalla tällä kunnolla lähteä, vaikka ehkä peesissä menisikin.

Raimo
15.08.2011, 17.59
Sunnuntaisin lähtö on kuulemma paloasemalta normaalisti 9:30.
Tiistaisin lenkkeilevät paloasemalta 18:00 .
Ajattelin mennä huomenna katsomaan tilannetta, jos sää sallii.

Steely
15.08.2011, 18.20
Sunnuntaisin lähtö on kuulemma paloasemalta normaalisti 9:30.
Tiistaisin lenkkeilevät paloasemalta 18:00 .
Ajattelin mennä huomenna katsomaan tilannetta, jos sää sallii.

Tervetuloa myös meidän lenkeille.
Minäkin saatan tulla huomenna, jos on parempi sää.
Yritetään kartoittaa millaisia lenkkejä he ajavat ja ottavatko uusia henkilöitä porukkaansa.

tunkkari
15.08.2011, 19.44
Ajat ovat hyvät ja jos sinne on kaikki tervetulleita, niin eiköhän sieltä ainakin joskus itsensä löydä...

Raimo
15.08.2011, 20.22
En ole konkareiden lenkeillä paloasemalla käynyt aikaisemmin. Ajat kuulin eräältä konkarilta (tänä kesänä ei ole niin usein kuulemma ollut konkareiden mukana ) , jonka näin tänään Probikessa (ko konkarin kanssa oltiin usein talvella luistelemassa yhtäaikaa Nummelan lentokentällä). Itse olen pyöräillyt tänä kesänä yksikseen. Viime kesänä kävin useamman kerran Vantaankoskella sunnuntaina ja jonkun kerran Bembölen tuvalla tiistaisin. Mutta olisihan se mukavaa lähteä porukkalenkille suoraan Veikkolasta. Olen tosi aika amatööri.

Steely
15.08.2011, 21.02
Olen tosi aika amatööri.

Kiitos samoin, mutta ei voi pudota mistään ;)

tunkkari
17.08.2011, 07.42
Oliko eilen lenkki??? Uutisia, miten meni :)

Steely
17.08.2011, 08.35
Tere,

Miten ihmisillä on la,su lisenssejä lenkille ?
Toiveita aloitusajasta,lenkin pituudesta ja reitistä ?

En itse pääse lauantaina ( poikien kanssa Tallinnassa ).

Sunnuntaiksi luvattu parempaa ilmaa ja ehkä silloin pitäisi taas käydä paloaseman kautta, mutta
aika on epäselvä onko se 09:00 vai 09:30, milloin se "Veteraaniporukka" sieltä lähtee.
Viime sunnuntaina 09:30 siellä ei ollut ketään.

Eilen en ollut paloasemalla kello 18:00. Ilmassa oli sateen uhkaa ja olikohan siellä ketään.

tunkkari
17.08.2011, 09.35
Viikonlopuksi luvattu hyvää keliä... Itse en myöskään pääse kumpanakaan päivänä :( tytöllä potkupalloa...
Mulle puhuttiin, että klo 9 olis lähtö. En toki ole varma...
Ajelen vielä kuivilla keleillä työmatkoja mahdollisimman pitkään syksyyn. Näin ollen viikkolenkit jää aika vähille. Viikonloppusin kyllä, kunhan ei ole muita esteitä.

Raimo
17.08.2011, 12.54
Meitä oli eilen paloasemalla 6 pyöräilijää.
Sadevaaran takia ajettiin alla oleva lyhyt kierros.
http://connect.garmin.com/activity/107033857

Torstaina myös lähtö 18:00 paloasemalta.

Steely
17.08.2011, 13.17
Meitä oli eilen paloasemalla 6 pyöräilijää.
Sadevaaran takia ajettiin alla oleva lyhyt kierros.
http://connect.garmin.com/activity/107033857

Torstaina myös lähtö 18:00 paloasemalta.

Tuohon porukkaan ilmeisesti pääsee muitakin ?

Minäkin ajan työmatkoja aina kuin mahdollista ja iltalenkit viikolla ei oikein
onnistu.

Koita selvittää mihin aikaan he lähtevät tulevana sunnuntaina.

Vauhti tuossa lenkissä Garminin mukaan oli n. 30 km/h, joka porukassa noin
lyhyellä lenkillä pitäisi mennä vielä kevyesti.

Raimo
18.08.2011, 20.52
Tulevana sunnuntaina ei ole paloaseman lenkkiä. Seuraava konkareiden lenkki on tiistaina 18:00.
Itse olen kiinnostunut lenkistä lauantaina tai sunnuntaina. Sään puolesta sunnuntai näyttäisi tosiaan paremmalta.
Ilmoitelkaa, jos viikonloppuna on kiinnostusta.

Steely
18.08.2011, 21.01
Tulevana sunnuntaina ei ole paloaseman lenkkiä. Seuraava konkareiden lenkki on tiistaina 18:00.
Itse olen kiinnostunut lenkistä lauantaina tai sunnuntaina. Sään puolesta sunnuntai näyttäisi tosiaan paremmalta.
Ilmoitelkaa, jos viikonloppuna on kiinnostusta.

Sunnuntaina voisi ajaa jonkin lenkin esim. 09:30 lähtöajalla. Lähtö 10-kiskan kulmalta.
Olisko n. 100 - 120 km OK vauhdilla joka sopii kaikille ?
Voin tarvittaessa piirtää jonkin kiekan, jos kukaan muu ei sitä halua tehdä.

Raimo
18.08.2011, 21.10
sunnuntaina voisi ajaa jonkin lenkin esim. 09:30 lähtöajalla. Lähtö 10-kiskan kulmalta.
Olisko n. 100 - 120 km ok vauhdilla joka sopii kaikille ?
ok

Steely
19.08.2011, 21.13
Sunnuntaina voisi ajaa jonkin lenkin esim. 09:30 lähtöajalla. Lähtö 10-kiskan kulmalta.
Olisko n. 100 - 120 km OK vauhdilla joka sopii kaikille ?

Olisko tuollainen satku myötäpäivään

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aae0064aa78653f8a

Ainakin minä ja Raimo olemme lähdössä, jolloin saamme jo parijonon aikaiseksi :D

Raimo
19.08.2011, 21.27
Olisko tuollainen satku myötäpäivään

http://maps.google.fi/maps/ms?msa=0&msid=207584090151405894727.0004aae0064aa78653f8a

Ainakin minä ja Raimo olemme lähdössä, jolloin saamme jo parijonon aikaiseksi :D

Näyttää hyvältä.

Steely
21.08.2011, 14.06
Näyttää hyvältä.

Ajoimme Raimon kanssa speksin mukaisen lenkin pienellä poikkeuksella Lohjan Asemalla.

Tällä kertaa ei ollut ongelmia matkan mittauksen kanssa eli
- Google 101,0 km
- Steely 100,7 km
Mittaus etupyörästä 2100 millin kehäpituudella
- Raimo 100,7 km
Garmin Edge 800, pelkkä GPS

Ekat 40 km ajettiin reippaasti Lohjan Asemalle n. 30 keskarilla ja loppuosa suht. hitaasti.
(Tervalammentien "raatelevat nousut").
Kokonaiskeskariksi tuli about 26.
Reitti oli mielestäni hyvä ja olemme etuoikeutettuja, kun asumme Veikkolan
kaltaisessa paikassa, josta nopeasti pääsee haasteellisille pyöräilyreiteille.

VPKlta lähtee viikolla lenkkejä ti,to 18:00.
Minä en niihin pääse, koska hinkkaan työmatkoja.

Ensi viikonloppuna taas uudestaan, elleivät kaikki ole jo TDH tunnelmissa, jolloin
saan ajaa yksin :)

Spica
21.08.2011, 18.26
Ensi sunnuntaina voisi olla innostusta tulla tällaiselle about sataselle, jos vauhti on speksattu sinne max 28km/h, sen verran kivasti kulki tänään hiidenveden ympäryslenkki. Ongelma vain on, että viimeistään klo 14.00 pitäisi olla Nummelassa (onnistuisi siis jos ei ylitä satasta pitkälti).

Steely
21.08.2011, 19.01
Ensi sunnuntaina voisi olla innostusta tulla tällaiselle about sataselle, jos vauhti on speksattu sinne max 28km/h, sen verran kivasti kulki tänään hiidenveden ympäryslenkki. Ongelma vain on, että viimeistään klo 14.00 pitäisi olla Nummelassa (onnistuisi siis jos ei ylitä satasta pitkälti).

Tervetuloa !

Voit itse ehdottaa sopivaa lenkkiä ja aikataulua esim. siten että se kulkee Veikkolan ja Nummelan kautta ja jäät pois sitten Nummelessa.
Minäkin voin tehdä ehdotuksen.
Eikä ProBike lähde Nummelasta sunnuntaisin ? Tai ajavatko he liian kovaa ?
Tuo Hiidenveden ympärys kiinnostaa, jota en ole vielä ajellut.

Raimo
21.08.2011, 19.20
Ajoimme Raimon kanssa speksin mukaisen lenkin pienellä poikkeuksella Lohjan Asemalla.

Tällä kertaa ei ollut ongelmia matkan mittauksen kanssa eli
- Google 101,0 km
- Steely 100,7 km
Mittaus etupyörästä 2100 millin kehäpituudella
- Raimo 100,7 km
Garmin Edge 800, pelkkä GPS

Ekat 40 km ajettiin reippaasti Lohjan Asemalle n. 30 keskarilla ja loppuosa suht. hitaasti.
(Tervalammentien "raatelevat nousut").
Kokonaiskeskariksi tuli about 26.
Reitti oli mielestäni hyvä ja olemme etuoikeutettuja, kun asumme Veikkolan
kaltaisessa paikassa, josta nopeasti pääsee haasteellisille pyöräilyreiteille.

Minä en niihin pääse, koska hinkkaan työmatkoja.

Ensi viikonloppuna taas uudestaan, elleivät kaikki ole jo TDH tunnelmissa, jolloin
saan ajaa yksin :)
Alkumatka
http://connect.garmin.com/activity/108294401

Loppumatka

(http://connect.garmin.com/activity/108294401)http://connect.garmin.com/activity/108294375
(http://connect.garmin.com/activity/108294375)
=> Kokonaiskeskari noin 26,9

Raimo alkoi hyytymään loppumatkan nousuissa

UKK
21.08.2011, 23.18

Vihdoin ja viimein näyttäisi olevan saumaa kimppaan. Lisenssi vetämässä ti ja to. Viikonloppu näyttää huonommalle, kun pitää kustata penskoja turnaukseen.

UKK
21.08.2011, 23.27
Hyvä lenkki ollut teillä su. Ajelin samoja teitä pe ja su mökkimatkalla. Itse ajan tuon Ojakkalan ja Vihdin välin hiukan idempää Suonpääntien kautta, kun siinä on aika tuore pinta ja erittäin vähän liikennettä. Jos ei ole tuttu, niin suosittelen.

tunkkari
22.08.2011, 16.52
Näyttäisi siltä, että pääsisin sunnuntaina lähtemään porukkaan mukaan. Satanen sopivalla vauhdilla kuulostaa hyvälle. Kovin myöhään ei oikein tosin pääse lähtemään. Mulle sopisi parhaiten vaikkapa jo klo 8 lähtö. Joku voi speksata lenkin, mä vaan ajelen :)

Steely
22.08.2011, 17.01
Näyttäisi siltä, että pääsisin sunnuntaina lähtemään porukkaan mukaan. Satanen sopivalla vauhdilla kuulostaa hyvälle. Kovin myöhään ei oikein tosin pääse lähtemään. Mulle sopisi parhaiten vaikkapa jo klo 8 lähtö. Joku voi speksata lenkin, mä vaan ajelen :)

Siitenhän meitä olisi jo ainakin kolme (Spica, Steely, tunkkari).
Voin piirtää jonkin lenkin vaikkapa Hiidenveden kiertäen niin että Spica voi liittyä porukkaan Nummelassa about 09:00.

UKK
23.08.2011, 10.18
Toivottavasti tänään olisi väkeä Veikkola paloasemalla klo 18, vaikka sateen uhkaa onkin.
Forecan mukaan ei sada: http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/map/radext?zoom=sfi, mutta ilmatieteen laitoksen ollaan siinä rajalla: http://www.hs.fi/saa/?param=rr1h&view_map=Suomi#karttalinkit

Ensikertalaisena en tyrkytä mitään reittiä, vaan yritän roikkua mukana.

tunkkari
23.08.2011, 11.03
Minä olen tulossa tänään peesailemaan ;), jos ei sada kaatamalla....

Steely
23.08.2011, 19.14
Minä olen tulossa tänään peesailemaan ;), jos ei sada kaatamalla....

Tänään ajettiin n. 47 km huikealla 11 hengen porukalla, kolme ensikertalaista.

Kuulemma jatko on

- Torstaina 17:40 ykkösliikenneympyrältä (Nesteen kulmalta) samantapainen lenkki

- Sunnuntaina VPKlta 09:00 80-120 km 27 km/h
Viime sunnuntaina olivat jossakin toimitsijoina, josta syystä lenkkiä ei ollut.

Osallistummeko tähän lenkkiin vai halutaanko ajaa kovempaa, aikaisemmin tms ?

Raimo
23.08.2011, 19.26
Tämän päivän lenkin data

http://connect.garmin.com/activity/108842510

UKK
24.08.2011, 09.01
Kiitokset mukavasta lenkistä ja hyvästä seurasta. Laskujeni mukaan meitä oli peräti 12. Tarkoitus tulla mukaan myös torstaina. Sunnuntaina olen toimitsijana muissa lajeissa - valitettavasti.

tunkkari
24.08.2011, 09.32
Torstaina mukana näillä näkymin. Sunnuntaiksi myös näyttäis olevan lisenssit kunnossa. Mulle käy oikein hyvin tuo VPK klo 9.00 tuolla vauhdilla. Lähtöaika ok, jos ei aikaisemmin pääse lähdölle :) Vauhti myös ihan hyvä pitkälle lenkille...

Steely
24.08.2011, 10.50
Torstaina mukana näillä näkymin. Sunnuntaiksi myös näyttäis olevan lisenssit kunnossa. Mulle käy oikein hyvin tuo VPK klo 9.00 tuolla vauhdilla. Lähtöaika ok, jos ei aikaisemmin pääse lähdölle :) Vauhti myös ihan hyvä pitkälle lenkille...

Sitten minäkin osallistun "pappalenkille" (johon itse kohta kuulun :D )

Jos rasitusta haluaa lisää niin voi anoa vetovuoroa.

Torstaina en pääse (ajan työmatkaa, ellei aamulla sada kaatamalla).
Ne jotka ovat paikalla torstaina voivat varmistaa su-lenkin ajan ja lähtöpaikan,
koska eilen ilmoitettiin että huominen torstain lenkki lähteekin liikenneympyrältä eikä VPKlta.

Porukalle pitäisi mainostaa että ilmoittavat lenkeistään tällä foorumilla tai vaikkapa Facebookissa kuten joku eilen ehdotti.

Raimo
24.08.2011, 18.25

Samoilla sanoilla minäkin.

tunkkari
25.08.2011, 19.19
Hieno lenkki tänäänkin! Samanlainen kuin tiistaina. Sunnuntaina on lähtö VPK klo 9, kuten ollut puhe.
Mä kaiketi käyn polkemassa myös lauantai aamuna rauhallisen 60-70km. Lähen kohtuaikaisin aamulla, viimeistään noin 8 aikaan. Jos on mukaan lähtijöitä niin voidaan sopia tarkemminkin.

Raimo
25.08.2011, 19.37
Hieno lenkki tänäänkin! Samanlainen kuin tiistaina. Sunnuntaina on lähtö VPK klo 9, kuten ollut puhe.
Mä kaiketi käyn polkemassa myös lauantai aamuna rauhallisen 60-70km. Lähen kohtuaikaisin aamulla, viimeistään noin 8 aikaan. Jos on mukaan lähtijöitä niin voidaan sopia tarkemminkin.

Alla lenkkidataa
http://connect.garmin.com/activity/109309502

(http://connect.garmin.com/activity/109309502)

Iletys
25.08.2011, 21.27
Jaa se oli teidän poppoo kun tuli vastaan paluumatkalla (teistä katsottuna) ennen Veikkolan keskustaa. Varmaan tuli tammaravien isompi lössi vastaan meitä ennen. No joka tapauksessa. Hienon porukan olette saaneet kasaan!

UKK
25.08.2011, 22.24
Alla lenkkidataa
http://connect.garmin.com/activity/109309502

(http://connect.garmin.com/activity/109309502)

Kiitos taas vedosta ja seurasta. Meitä taisi olla 8 ja lopussa peräti 9. Paljon oli tänään pyöräilijöitä liikkeellä. Lopussa tuli vastaan tammat ja pienempiä porukoita.

Steely
26.08.2011, 07.50
"Espoon lenkit" tekee sunnuntaina seur. lenkin

http://maps.google.fi/maps/ms?msid=206728268303433991286.0004ab6184404f402482 1&msa=0&ll=60.255826,24.416428&spn=0.239147,0.727158

Menee samoja latuja mitä mekin olemme ajaneet, mutta tuosta voisi hyödyntää koukkauksen idempää Backsintien kautta.

Jos nimenomaan tälle sunnuntain lenkille haluaa osallistua eikä VPKn 09:00 lähdölle niin mukaan voi liittyä Veiikolasta (ajavat vastapäivään).
Varmistus tarvittaessa Espoon lenkeistä. Muu speksi oli "28-30. mäet hiljaa".

Raimo
28.08.2011, 12.20
Sunnuntain lenkkidata

http://connect.garmin.com/activity/109934590
(http://connect.garmin.com/activity/109934590)
Oletuksena data on maileina. Oikealta ylhäältä voi vaihtaa "View in metric".
Payer-napista pääsee ajamaan reitin.

Reissussa 9 kuskia.

tunkkari
28.08.2011, 12.33
Hyvin samanlainen data oli mullakin. Kova oli reissu...
Vähän porukka repesi lopussa.
Nyt jää vähäksi aikaa porukkalenkit väliin, ainakin näillä näkymin. Sateitakin pukkaa ja ens vkl reissussa.
Toivotaan pitkää kuivaa syksyä, että ajot jatkuis :)

Steely
28.08.2011, 12.42
Hyvin samanlainen data oli mullakin. Kova oli reissu...
Vähän porukka repesi lopussa.
Nyt jää vähäksi aikaa porukkalenkit väliin, ainakin näillä näkymin. Sateitakin pukkaa ja ens vkl reissussa.
Toivotaan pitkää kuivaa syksyä, että ajot jatkuis :)

En osallistunut, koska nukuin huonosti yön (liian kuuma, (tekoselitys :))).
Vauhtia oli näemmä n. 31 km/h eli siinä taas näkee porukan voiman.
Reitti oli ihan hyvän näköinen mm. mainiot Immulantie ja Niemenkyläntie sisältyivät.
Selvisitte kaiketi myös kuivana eli juuri nyt alko Kylmälässä satamaan aika reippaasti.

Jatko lienee: ti 18:0+ VPK ja to 17:40 liikenneympyrä, su 09:00 ?

Vai onko su ollenkaan TDHn vuoksi ?

Itse en viikolla osallistu, jos ajan työmatkaa, kuten tarkoitus ( jopa sateessa (kysehän on oikeanlaisesta pukeutumisesta :) ))

Toivotaan hyviä ilmoja loppusyksylle.

Raimo
28.08.2011, 16.31
Tiistaina ainakin on VPK:lta 18:00 . Itse en pääse.
Su meen TDH:hon.
Torstaista ei tietoa.

illO
30.08.2011, 15.42
Onko tänään siis porukkaa lähdössä VPK:lta?
Voisin tulla mukaan, mikäli reitti suuntautuu Nummelaan päin.
Onko VPK siis siinä Siwan vieressä?

tunkkari
30.08.2011, 16.39
Mä olen ainakin menossa katsomaan 18 sinne, josko siellä ois muitakin. Jos ei, niin ajelen jonnekin jonkinlaisen lenkin ;

tunkkari
30.08.2011, 19.20
Hyvä lenkki tänäänkin 7 urhean polkijan toimesta sadetta uhmaten. Hieman kastuttiin ;)

Seuraava lenkki TORSTAI klo 18 Nesteen ympyrä. Sunnuntaina myös kaikille jotka eivät lähde tdh ajoon on tarjolla VPK lähtö klo 9.00

Steely
30.08.2011, 19.25
Hyvä lenkki tänäänkin 7 urhean polkijan toimesta sadetta uhmaten. Hieman kastuttiin ;)

Seuraava lenkki TORSTAI klo 18 Nesteen ympyrä. Sunnuntaina myös kaikille jotka eivät lähde tdh ajoon on tarjolla VPK lähtö klo 9.00

Ilmottaudun su 09:00 lähtöön ellei sada.
Lenkki voisi olla Kylmälä-Evitskog-Siuntio-Niemenkyläntie-Kahvimaa-Nummela-Ojakkala-Lepsämä-Bemböle-Veikkola.
Vauhtia 28-30.

tunkkari
30.08.2011, 19.29
Siellä tais olla jonkinlaista speksausta molemmille lenkeille. Ei jäänyt kovin mieleen kun en pääse kumpaankaan :)

Raimo
01.09.2011, 20.23
Tänään 4 polkijaa.
Alussa vähän satoi, muuten hyvä keli.
Itse ylipukeutunut. (Testailin sadevarustelua, mutta sade petti.)
http://connect.garmin.com/activity/111072474

Steely
04.09.2011, 13.16
Nesteen liikenneympyrältä lähti 10 ukkoa ja yksi lady.
Ajoimme Kirkkonummen kautta Kunnarlan kahvilaan, jonka jälkeen
seurasimme TdH-porukan ajoa Velskolan mäissä.
Matkaa tuli about 100 km ja vauhtia normaalisti (28-30).

Hyvä lenkki. Kiitokset kaikille osallistujille.
Seuraava normaalisti ti 18:00 VPKlta.

Ensi viikolle nyt luvataan taas sateita (Foreca).
Testasin viime viikon sateissa sadevarusteita työmatkoilla ja totesin mm. kengänsuojista että
vesi tulee altapäin sisään. Tähän kuulemma auttaa etulokasuoja ja hyvä "vedenpitävä" sukka
(Gore Tex) kengässä. Tilaan suojat Pro Ventura, jolla pitäisi pystyä ajamaan kesäkengällä n. -15
pakkaseen asti. Nähtäväksi jää.

Raimo
04.09.2011, 17.56
Terveisiä TDH:sta

http://connect.garmin.com/activity/111792838

V (http://connect.garmin.com/activity/111792838)elskolanmäessä näkyikin joitain tuttuja.

Raimo
06.09.2011, 20.08
Tiistain lenkki : 8 kuskia

http://connect.garmin.com/activity/112400684

Steely
07.09.2011, 08.31
Tiistain lenkki : 8 kuskia

http://connect.garmin.com/activity/112400684

Kiitos Raimo, että pidät foorumia hengissä.
Seur. lenkki lienee to 18:00 VPKlta vai liikenneympyrältä ?

Sama kysymys su 09:00 lähtöpaikkaa koskien. Viime sunnuntaina menin VPKlle mutta lähtö olikin Nesteeltä :)
Onneksi yksi kaveri oli passissa VPKlla ja ohjasi sinne tulleet Nesteelle.
Mainitsin viime su lenkin jälkeen tästä foorumista porukalle.

Viikkolenkekeille en siiis pääse kun fiilistelen työmatkoja Turuntiellä.

Illat alkavat pimetä ja kohta pitäis lähteä aikaisemmin kuin 18, jos ei halua ajaa valoilla.

Raimo
07.09.2011, 18.41
Tuleva torstai 8.9. klo 18 vpk
su 11.9. klo 09:00 vpk

Raimo
11.09.2011, 12.53
Tänään 9 pyöräilijää. Sää oli loistava.
http://connect.garmin.com/activity/113449031

tunkkari
14.09.2011, 12.50
Lauantaina klo 9.00 lenkki Vpk:lta. Hienoa keliä pukkaa.... Ajamaan!!!

randall
14.09.2011, 19.13
Onko lauantaille reittisuunnitelmaa...? Jos on lisenssi kunnossa, niin voisin tulla mukaan.

Steely
14.09.2011, 19.58
Lauantaina klo 9.00 lenkki Vpk:lta. Hienoa keliä pukkaa.... Ajamaan!!!

Onko lauantaille reittisuunnitelmaa...? Jos on lisenssi kunnossa, niin voisin tulla mukaan.

Minäkin voin tulla mukaan tai sitten lähden Espoon lenkkien excursiolle (200-300 km retki), jos he sellaisen järjestevät.
Reitteihin liittyen tälläkin foorumilla on monia vanhoja reittejä joita voi ajaa uudestaan.
Ehdottakaa !

tunkkari
14.09.2011, 20.12
Ei ole ehdotuksia. Itse ehtisin ajella 2h max 3h. Sitten täytyy olla veikkolan urheilukentällä... Ehdotuksia otetaan vastaan.

tunkkari
15.09.2011, 06.50
Ehdotuksena tuli Bemböle Velskola Otalampi Ojakkala Veikkola reilut 60km.

Raimo
15.09.2011, 14.26
Tällainen siis

http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=311498

randall
15.09.2011, 17.11
Näyttääkin siltä että en pääsekään lauantaina aamulla. Mahtaako sunnuntaina olla mitään lenkkiä?

Steely
15.09.2011, 21.22
Näyttääkin siltä että en pääsekään lauantaina aamulla. Mahtaako sunnuntaina olla mitään lenkkiä?

Sunnuntaisin on aina VPKlta 09:00 n. 100 km lenkki. Talviajan ajoista ei ole tietoa.
Pitäisi olla myös tulevana sunnuntaina.
Minä aion tälllä tietoa osallistua tähän, joka sopii paremmin kuin lauantai.

Raimo
17.09.2011, 12.01
Tänään meitä oli kuusi pyöräilijää
http://connect.garmin.com/activity/114909938

Steely
18.09.2011, 10.15
Sunnuntaisin on aina VPKlta 09:00 n. 100 km lenkki. Talviajan ajoista ei ole tietoa.
Pitäisi olla myös tulevana sunnuntaina.
Minä aion tälllä tietoa osallistua tähän, joka sopii paremmin kuin lauantai.

VPKlta lähti kuusi henkilöä. Minulta hajosi etukumi Nummelassa ja en viitsinyt
odotuttaa muuta porukkaa. Pieni lasinsiru oli mennyt renkaan läpi.
Tälläkin eturenkaalla on ajettu jo n. 5000 km ja olisi ehkä syytä vaihtaa.
Ajoin kotiin Tervalammentietä pitkin.
Viikolla paikkailin takarengasta pariinkin kertaan kunnes luovutin (ajettu 3000 km).

Raimolta tullee raportti koko lenkistä myöhemmin.

Raimo
18.09.2011, 12.46
Raportti :Mika vähän kiihdytteli lopussa:

http://connect.garmin.com/activity/115207415

UKK
22.09.2011, 09.27
Forecan mukaan sateet voisivat olla illalla ohi (Ilmatieteenlaitos tosin on eri mieltä!). Jos näin on, niin olisiko ryhmää lähdössä lenkille tänään klo 18 VPK?

tunkkari
22.09.2011, 12.36
Näyttää hieman sateiselle. Vanhemmasta kaartista en tiedä, mutta itse en ole lähdössä. Periaatteessa lenkin pitäisi olla. Ei ole tullut ilmoitusta että muuttuisi maaston puolelle

Steely
22.09.2011, 15.36
Näyttää hieman sateiselle. Vanhemmasta kaartista en tiedä, mutta itse en ole lähdössä. Periaatteessa lenkin pitäisi olla. Ei ole tullut ilmoitusta että muuttuisi maaston puolelle

En osallistu minäkään tänään. Viikolla työmatkoissa on riittävästi haastetta näillä sadekeleillä.
Veteraanit ovat lähdössä viikonlopulla Kanarialle ajelemaan. Kuulemma näitä matkoja voi tilata Tjäreborgilta ja hinnatkin vaikuttivat kumman edullisilta ottaen huomioon matkan erikoisluonteen.
Samoin alkanevat matkan jälkeen ajelemaan metsälenkkejä.

Raimo
22.09.2011, 19.16
Perjantaina R-kioskilta lähdetään 18:00 pienelle lenkille.

UKK
23.09.2011, 12.48
Äsh ehdin jo sopia muuta.

Sunnuntaille lupaavat hyvää keliä maantiepyöräilyynkin. Vaikka konkarit ovatkin jo etelässä, niin onko klo 9.00 VPK:lle tulijoita? Sellainen n. 3 h passaisi hyvin.

Oli eilen hiukan teknisiä ongelmia ja myöhästyin muutaman minuutin VPK:lta, mutta ilmeisesti ryhmää ei syntynyt? Kävin itsekseni Kahvimaalla, Nummelassa yms enkä edes kastunut!

tunkkari
23.09.2011, 13.22
Kyllä kaiketi sunnuntaina ysiltä on normi lenkki vpk:lta.

Raimo
23.09.2011, 14.05
Kyllä kaiketi sunnuntaina ysiltä on normi lenkki vpk:lta.
Tarkoitus olis tulla vpk:lle su 9:00

Raimo
23.09.2011, 18.53
3 polkijaa ajeli Evitskogin lenkin.

Raimo
25.09.2011, 13.06
Tänään 4 polkijaa lähti vpk:lta. Ajettiin 75-92 km

Raimo
28.09.2011, 17.48
Pe 30.9. 18:00 lyhyt pyrähdys
Lähtö yhdysliikenteen isolta parkkipaikalta (heti turuntien ja liikenneympyrän vieressä josta hyvä näkyvyys)

Steely
28.09.2011, 18.53
Pe 30.9. 18:00 lyhyt pyrähdys
Lähtö yhdysliikenteen isolta parkkipaikalta (heti turuntien ja liikenneympyrän vieressä josta hyvä näkyvyys)

Osallistun, jos työkiireet sallivat.
Sään pitäisi olla ennustusten mukaan loistava, lähes 20 astetta lämpöä.

UKK
28.09.2011, 23.33
To olisi sopinut hyvin (=herkistellyt sitä varten koko viikon). Pe en pääse. La klo 10 sopisi hyvin. Su en pääse.

Raimo
29.09.2011, 08.18
La 1.10 klo 10:00 Lähtö yhdysliikenteen isolta parkkipaikalta (heti turuntien ja liikenneympyrän vieressä josta hyvä näkyvyys)
vastapäivään lenkki http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=315575

Steely
29.09.2011, 14.18
La 1.10 klo 10:00 Lähtö yhdysliikenteen isolta parkkipaikalta (heti turuntien ja liikenneympyrän vieressä josta hyvä näkyvyys)

Tuo lienee se sama lenkki, jonka Raimon kanssa kahdestaan ajelimme joitakin viikoja sitten. Hyvä lenkki.
Onkohan sunnuntaina 09:00 VPK-lenkkiä ?

Vai lähtisimmekö La Espoon lenkkien excursiolle 260 km ?
Sinä menisi "mukavasti" koko päivä.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?15602-Espoon-lenkit/page113#3373

Slaso
29.09.2011, 16.46
Onko lauantain lenkille jonkinlaisia keskinopeudellisia tavoitteita vai mennäänkö fiiliksen mukaan?

Raimo
29.09.2011, 19.19
Hieman muokattu lenkki lauantaille.
http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=315829
Vauhti fiiliksen ja kykyjen mukaan.

Slaso
30.09.2011, 16.56

Mukana ollaan :)

Raimo
30.09.2011, 19.23
Mukana ollaan :)
Hyvä.
Tänään 4 polkijan voimin kierrettiin Evitskogin pyrähdy.

Jukka Nevanperä
30.09.2011, 21.10
Moi Miten pitkä toi la aamun lenkki olisi?
Jos ei ihan jäätävä matka niin voisin tulla.
Onko toi parkkis se uuden kohdalla?

Raimo
30.09.2011, 21.33
Hieman muokattu lenkki lauantaille.
http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=315829
Vauhti fiiliksen ja kykyjen mukaan.

Raimo
01.10.2011, 13.21
Tänään 8 polkijaa ajeli seuraavasti
http://connect.garmin.com/activity/118248405

Raimo
03.10.2011, 06.10
Ajetaan Evitskogin pyrähdys tiistaina klo 18:00 , koska tänään näyttää sateiselta.

UKK
03.10.2011, 15.29
Tämän hetkisen ennusteen mukaan huomenna illalla voisi olla kuivaakin. Tulossa roikkumaan.

Steely
03.10.2011, 20.09
Tämän hetkisen ennusteen mukaan huomenna illalla voisi olla kuivaakin. Tulossa roikkumaan.

Ajan PK'ta (rehellisesti :) ) työmatkoilla ja en voi osallistua enää VK-lenkille.

Kuten on ollut puhetta, niin kuntoa kehittävässä harjoittelussa suurin osa pitäisi olla PK'ta eikä
niin kuten nyt on vähän ollut että koko ajan ajetaan "täysillä" (VKta).

Keyser Söze
19.04.2012, 21.57
Su klo 10 kevyttä peekoota - ei veekoota ;) - kohti Virkkalaa.

Ti & to klo 18 ehkä sitten vähän sitä veekootakin. :)

Lähtöpaikkana Eerikinkartanontie 1.

Tervetuloa!

Steely
20.04.2012, 21.15
Su klo 10 kevyttä peekoota - ei veekoota ;) - kohti Virkkalaa.

Ti & to klo 18 ehkä sitten vähän sitä veekootakin. :)

Lähtöpaikkana Eerikinkartanontie 1.

Tervetuloa!

Tulen paikalle 10-kiskalle.
Jos Veteraanit lähtevät samaan aikaan, niin heidän joukkoon voinee tarvittaessa
liittyä, jos tähän joukkoon ei tule muita.

Onko tarkempaa suunnitelmaa reitistä esim. Virkkalaan asti tai Siuntiosta Lohja As suuntaan ?

Steely
23.04.2012, 15.23
Lenkkiin osallistui seitsemän miestä, yksi nainen.
Ei kumirikkoja tai muita teknisiä virheitä.
Taukoa piti pitää Nummenkylässä, mutta Nesteen huotsikka oli kiinni, jolloin
jatkettiin suoraan Veikkolaan.
Kiitokset kaikille osallistuneille ja lenkin vetäjille

http://connect.garmin.com/activity/171026252 (http://connect.garmin.com/activity/171026252)

(Sykevyö jäi kotiin ja kadenssianturi ei asiallisesti kiinnitettynä :))

Keyser Söze
24.04.2012, 22.00
Ti 1.5. klo 10 "Simapyöräily" 111 km

Reitti: Giro d´Espoo. Lähtöpaikka: Veikkola (Eerikinkartanontie 1).

Steely
25.04.2012, 09.46
Ti 1.5. klo 10 "Simapyöräily" 111 km

Reitti: Giro d´Espoo. Lähtöpaikka: Veikkola (Eerikinkartanontie 1).

Raitista porukkaa kun ollaan 1.5 tähän aikaan ajokunnossa
tai sitten lenkin tarkoitus on hoitaa krapulaa :cool:
Yritän tulla paikalle.

Raimo
25.04.2012, 16.08
Tullaan Simapyöräilyyn!

Keyser Söze
25.04.2012, 20.41
Raitista porukkaa kun ollaan 1.5 tähän aikaan ajokunnossa

Hyvä syy olla korkkaamatta! :)

VPR
25.04.2012, 21.39
Omat simat mukaan ja munkkitauko?

Raimo
26.04.2012, 20.38
Omat simat mukaan ja munkkitauko?
Mentiin tänään tällaista vauhtia http://connect.garmin.com/activity/171963421
kun menitte tupalaisten kanssa Ojakkalantiellä ohi.
Omat simat ja joku munkkipysähdys jossain sopivassa paikassa

Keyser Söze
27.04.2012, 21.24
Yhden pysähdyksen taktiikkaa ja max 27-28 keskaria toivottu, niillä mentäneen.

Vappupäivänä autoilijoita luulisi olevan tavallista vähemmän liikenteessä (aivan kuten itse Girossakin). :)

Slaso
28.04.2012, 21.29
Hoi, voiko simapyöräilyyn liittyä espoosta bodomin kohdalta?

karhile
28.04.2012, 22.33
Hoi, voiko simapyöräilyyn liittyä espoosta bodomin kohdalta?

Espoon lenkkien puolelta löytyy seuraava viesti: "Pieni poppoo lähtee Veikkolasta 1.5. klo 10 polkemaan Giro d´Espoon reittiä.
Bemböle/Kahvitupa ohitetaan palttiarallaa klo 11."

Eli tuosta voi päätellä lenkille pääsevän mukaan myös matkan varrelta.

Itse liityn joukkoon Nupurintiellä tai viimeistään Kunnarlantien alkupäässä.

Steely
29.04.2012, 14.23
Ajettiin 5 miehen voimin.

http://connect.garmin.com/activity/172808147

Ei kumirikkoja tai muita teknisiä ongelmia.
Näitä yritän osaltani ehkäistä suojanauhalla päälirenkaan ja sisäkumin välissä (Weldtite Sureride).

Porkkalan kärjesssä oleva kuppila ei ollut auki.

Seur. Lenkki ti1.5 kello 10:00 (Eerikinkaratanontie 1) on Giro Espoo 2012 reitti
myötäpäivään eli mm. Bembölestä voi liittyä mukaan jos tällainen hidas 27-28 vauhti
riittää.

AarJok
29.04.2012, 19.40
Steelyn speksi on kyllä hyvä. Taidan tulla mukaan vappukaravaaniin. Gumbölentien ja Nupurintien risteys taitaa olla reitillä lähimpänä meikäläistä, joten yritän hypätä siitä kyytiin.

polkupedaali
30.04.2012, 14.50
+1 mukana.

Petteri Lahtinen
30.04.2012, 15.46
Minäkin olen tulossa mukaan täältä Sepänkylästä Gesterbyntien varresta, eli lähden hieman ennen yhdeksää liikkeelle ja ajelen Giron reittiä n. 28 km, jolloin olen Veikkolassa kymmeneltä.

Steely
30.04.2012, 18.03
Steelyn speksi on kyllä hyvä. Taidan tulla mukaan vappukaravaaniin. Gumbölentien ja Nupurintien risteys taitaa olla reitillä lähimpänä meikäläistä, joten yritän hypätä siitä kyytiin.

Speksi on Giro Espoon reitti (http://www.girodespoo.fi/2012/index.php/reitti) ja ne joilla on navigointiominaisuus mittarissa voivat imuroida sen tuolta sivulta, ainakin
Garminiin (Edge 800) sen saa. Ettei tarvitse matkalla arvailla mistä pitää ajaa.
Aivan kesäajotamineissa ei ole syytä lähteä, koska ilman on viileämpi kuin tänään ja rannikolla voi tuulla aika reippaasti.

Raimo
01.05.2012, 13.49
Veikkolan simapyöräily suoritettu.
Veikkolasta lähti kymmenkunta ja matkalla parhaimmilaan 15 kuskia letkassa. Osa ei ajanut ihan täyttä reittiä.
Dataa : http://connect.garmin.com/activity/173606543

Steely
01.05.2012, 14.51
Veikkolan simapyöräily suoritettu.
Veikkolasta lähti kymmenkunta ja matkalla parhaimmilaan 15 kuskia letkassa. Osa ei ajanut ihan täyttä reittiä.
Dataa : http://connect.garmin.com/activity/173606543

Kolme henkilöä irtaantui jossakin vaiheessa eri reitille, mutta kilometrejä tuli silti 109.
Tulimme hyvin hitaasti loppumatkan Veikkolaan.

http://connect.garmin.com/activity/173624369

Keyser Söze
04.05.2012, 16.32
Simapyöräily reitteineen oli jees. Paljon oli risteyksiä. Torvea ei töötätty Vappuna! Kiitos vaan kaikille mukana olleille. Vuoden päästä uudestaan.

Sunnuntaina klo 9.30.

Steely
06.05.2012, 13.20
Kahdeksan kuskia ajeli hienossa kevätilmassa hapokkaissa Vihdin
maastoissa 85 km, 27.2 km/h vauhdilla.

Kiitokset osallistujille ja vetäjälle.

http://connect.garmin.com/activity/175242245

Seuraavat lenkit ti,to 18:00
Minä ajelen arkisin työmatkoja ja en yleensä näihin osallistu.

Raimo
11.05.2012, 19.52
Sunnuntaina äitenpäivälenkki 9.30 .

Steely
11.05.2012, 21.07
Sunnuntaina äitenpäivälenkki 9.30 .

Mukana, jos saan "äidiltä" luvan :eek:

Steely
13.05.2012, 14.41
Mukana, jos saan "äidiltä" luvan :eek:

Veikkolasta lähti 8 kuskia, 2 poistui aiemmin äitienpäivän viettoon.
Yksi rengasrikko: Varoitukset eivät toimineet ja Raimo ajautui kuoppaan, takarengas hajosi.
Sovittiin, että jatkossa pyritään huutamaan jos tulee äkkinäinen varoitustarve.

http://connect.garmin.com/activity/177668994

Seur. lenkki tiistaina 15.5 kello 18

Helatorstaina pidempi lenkki Someron suuntaan. Lähtöajaksi suunniteltiin 09:00.
Ilmoitan tarkemmin kun aika varmistuu.

Raimo
15.05.2012, 20.01
Helatorstaina lenkki 9:00
ja seuraavana sunnuntaina lenkki 9:00.

Steely
15.05.2012, 21.22
Helatorstaina lenkki 9:00
ja seuraavana sunnuntaina lenkki 9:00.

Helatorstain sääennuste näyttää vielä huonolta.
Toivottavasti ennusteet paranevat.

Sakari Kyrö
15.05.2012, 21.28
Sunnuntaina lähtisin mielellään mukaan. Mistä lenkit yleensä alkaa?

Keyser Söze
15.05.2012, 21.49
Lenkit lähtee aina keskustasta, Eerikinkartanontie 1. Tervetuloa!

To (kyllä, sadetta lupailee) ja su lisäksi la klo 8.15 on parin tunnin aamulenkki.

Steely
17.05.2012, 12.47
Tänään neljä sadetta pelkäämätöntä uskaltautui lähtöpaikalle:
Hennu,Mika,Jorma,Steely

Sadevaaran vuoksi emme lähteneet Somerolle, vaan teimme pienen
kierroksen
http://connect.garmin.com/activity/179024471

Vähän tihutteli aika ajoin, mutta ei härinnyt ajoa.
Yksi kumirikko loppumatkasta. Minä olen toistaiseksi välttynyt näiltä, joko
hyväksi mainostetuilla Spessun 25 mm leveillä renkailla tai Weldtite Sureride
suojanauhan ansiosta.

La 19.5 kello 08:15 tarjolla noin 2 tunnin lenkki.

Su 20.5 kello 09:00 Somerolle n. 160 km

Raimo
19.05.2012, 09.56
Lauantain aamulenkki kahden miehen voimin.
http://connect.garmin.com/activity/179605540

Niclas
19.05.2012, 10.34
Sunnuntaina olen mukana. Lähtö taitaa olla Veikkolan 10 kioskilta, eikö vaan?

Steely
19.05.2012, 20.28
Sunnuntaina olen mukana. Lähtö taitaa olla Veikkolan 10 kioskilta, eikö vaan?

Lähtö on huomenna 20.5 kello 09:00 toisen liikenneympyrän viereiseltä parkkipaikalta. (Mainittu edellisissä viesteissä).
Viimeksi oli puhetta matkasta Somerolle n. 160 km, mutta se tarkentuu huomenna lähtöpaikalla.

Sakari Kyrö
20.05.2012, 14.08
Löytyisikö illalla lähtijöitä vajaan 70km lenkille? Aamulla en päässyt, ja tekisi mieli illalla noin 19:00 aikaan lähteä reilun parin tunnin lenkille. Laittakaa tekstari 044 5300 500 numeroon jos haluatte lähteä mukaan.

Raimo
20.05.2012, 14.32
Tässä lyhyemmän lenkin dataa (4 pyöräilijää) : http://connect.garmin.com/activity/180062026 . Liityimme Espoon porukan peesiin Veikkolassa ja erosimme omaksi porukaksi Kirkkonummella.
Someron lenkkiläisten dataa odotellessa.

tunkkari
20.05.2012, 14.58
Pitempi lenkki Somerolle n. 160km keskari jotain 27-28. Steely voi laittaa tarkkaa dataa. Ykkösluokan lenkki oli taas kerran ;)

Steely
20.05.2012, 15.58
Pitempi lenkki Somerolle n. 160km keskari jotain 27-28. Steely voi laittaa tarkkaa dataa. Ykkösluokan lenkki oli taas kerran ;)

Kahdeksan ukkoa lähti Veikkolasta ja yksi vihtiläinen liittyi joukkoon Nummenkylässä.

Menomatka Somerolle hyväpintaista Somerontietä meni
"heittämällä". Paluumatka Vihdin mäkien kautta söi miestä.

Ei teknisiä ongelmia, mutta kuskit alkavat vanhuuttaan reistailla
esim. yhdellä kuskilla pyörälijöiden ammattitauti, valtimotukos.
Ihmekös tuo kun kilometrejä on takana jo yli 300 tuhatta ja mm. 22 kpl Vätternrundaneita.

http://connect.garmin.com/activity/180097062

Kiitokset kaikille osallistujille ja Jorman tasaiselle vedolle.

Tuolle Somerontielle pitää suunitella jatkossakin lenkkejä
siten että minimoidaan Turuntien huonon osuuden ajoa Nummenkylästä
eteenpäin esim. liitytään Somerontielle Koisjärven kohdalla.

UKK
21.05.2012, 07.16
Oliskohan toiveita saada Turuntielle lisää uutta pintaa vielä tänäkesänä? Ainakin Saukkolan kieppeillä oli viikko sitten hieno uusi pinta ja tehty hiukan piennartakin!

UKK
21.05.2012, 07.42
Täytyis itsekin uskaltautua noille pidemmille lenkeille Giron jälkeen. Oliko puhetta onko su lähtöajat jatkossakin 9.00? Pysyykö mitat tuossa n. 150 km:ssä? Hiukan ahdistaa noi isot ja suorat tiet, kun autot vilahtaa satasta ohi .

Steely
21.05.2012, 09.13
Täytyis itsekin uskaltautua noille pidemmille lenkeille Giron jälkeen. Oliko puhetta onko su lähtöajat jatkossakin 9.00? Pysyykö mitat tuossa n. 150 km:ssä? Hiukan ahdistaa noi isot ja suorat tiet, kun autot vilahtaa satasta ohi .

Tällä hetekllä tietoni mukaan:
- Ti, To 18:00 noin parin tunnin lenkki VK-painotteisesti.
- Su 09:00 pidempi lenkki, yleensä max. 150 km.
Itsenäni kiinnostaisi ajaa joskus pidempi siten että Koisjärven kohdalta Somerontietä Somerolle , josta joko
etelän tai pohjoisen kautta takaisin. Matkaa tulisi reippaat 200, joka kolmella tauolla pitäisi
onnistua. Voin jossakin välissä piirtää tuollaisen katselmoitavaksi.

Tulevina viikonloppuna osallistumiset su-lenkeille voivat olla rajoitettuja johtuen massa-ajoista:
Giro d'Espoo, Pirkan ajot, VätternRundan, ...
Itse osallistun näistä ainakin yöpirkkaan 15-16.6 ( 134 km )

UKK
21.05.2012, 10.45
Millaisen tauon (tauot) pidite nyt Someron lenkillä?

Steely
21.05.2012, 11.20
Millaisen tauon (tauot) pidite nyt Someron lenkillä?

Vain yksi, Someron ABCllä.
Kaksi taukoa olisi monen mielestä pitänyt olla, mutta päätettiin ajaa yhtä soittoa takaisin.
Mallorcalla ajelevat ovat tottuneet siihen että taukoa pidetään sopivasti noin 10 km välein sijaitsevissa kylissä :)
Suomessa tällainen ylellisyys ei ole mahdollista.
Mielestäni taukoa olisi hyvä pitää vähintään 60 km välein pidempänä tai lyhyempänä.
Paljon auttaa jo se että pidetään 5 min huili ja verryttelytauko aika ajoin ja varsinainen kahvi-/ruokailutauko harvemmin.

Raimo
31.05.2012, 21.57
Torstai pyrähdys : http://connect.garmin.com/activity/184120570

Steely
01.06.2012, 10.05
Sunnuntaina veteraanit lähtevät tietääkseni kello 09:00
Eerikinkartanontie 1.
Vauhti viime lenkeillä on ollut 27-28 tienoilla ja matka 100 km kieppeillä.

Sääennusteen mukaan ajoittaisia kuuroja voi olla, mutta sehän
ei haittaa.

Steely
03.06.2012, 19.13
Sadetta pelkäävät lähtivät neljän miehen porukalla (Jarmo, Mika, Raimo, Steely)
"Route 66" lenkille vasta 17:00.

Hapekkaassa kelissä ajettiin VK-painotteisesti (ainakin minulle)
yhdellä tauolla Pikkalassa n. 66 km.

http://connect.garmin.com/activity/185169748

Kiitokset osallistujille.

Raimo
03.06.2012, 19.33
Sadetta pelkäävät lähtivät neljän miehen porukalla (Jarmo, Mika, Raimo, Steely)
"Route 66" lenkille vasta 17:00.

Hapekkaassa kelissä ajettiin VK-painotteisesti (ainakin minulle)
yhdellä tauolla Pikkalassa n. 66 km.

http://connect.garmin.com/activity/185169748

Kiitokset osallistujille.

Tässä Raimon datat: http://connect.garmin.com/activity/185180506 . Lopussa hiukan kovemmilla sykkeillä Jarmon vetämänä. (Mäkisempi loippumatka).

Steely
04.06.2012, 10.39
Tässä Raimon datat: http://connect.garmin.com/activity/185180506 . Lopussa hiukan kovemmilla sykkeillä Jarmon vetämänä. (Mäkisempi loippumatka).

Aika kovilla suhteellisilla (max. sykkeestä) syketasoilla Raimon kanssa ajettiin eli tällaiset lenkit ovat meille enemmän VK,MK-tasoa.
Vanhuus ei tule yksin :-)
Tänään työmatka (30 km) sujui kyllä yllättävän irtonaisesti eli kovin tukkoon ei tuo eilinen jalkoja vielä saanut.

Raimo
05.06.2012, 19.17
PK tiistai http://connect.garmin.com/activity/185918369

Raimo
07.06.2012, 19.20
Torstain hyvät peesit : http://connect.garmin.com/activity/186554480

Steely
09.06.2012, 11.43
Seuraavaa lenkkiä suunniteltu su. 10.6 kello 9 tai 10 (Tarkennan myöhemmin), Eerikinkartanontie 1, Veikkola.

Myötäpäivään. Tasavauhtista n. 26-28 km/h on toivottu. Ainakin yksi tauko Saukkolassa.

https://maps.google.fi/maps/ms?msid=207584090151405894727.0004c1fb4ab9224d698b 4&msa=0&ll=60.264172,24.153786&spn=0.101662,0.326157

Steely
09.06.2012, 14.13
Seuraavaa lenkkiä suunniteltu su. 10.6 kello 9 tai 10 (Tarkennan myöhemmin), Eerikinkartanontie 1, Veikkola.

Myötäpäivään. Tasavauhtista n. 26-28 km/h on toivottu. Ainakin yksi tauko Saukkolassa.

https://maps.google.fi/maps/ms?msid=207584090151405894727.0004c1fb4ab9224d698b 4&msa=0&ll=60.264172,24.153786&spn=0.101662,0.326157

Lähtöajaksi on sovittu 09:00

Raimo
10.06.2012, 13.26
Su eräs data: http://connect.garmin.com/activity/187439121

Steely
10.06.2012, 13.46
Su eräs data: http://connect.garmin.com/activity/187439121

Kiitokset puolestani kaikille osallistujille hyvästä seurasta.
Viisi henkilöä lähti, kaksi erkani joukosta Lohjan Asemalla.
Kolme jatkoi about speksin mukaisesti. Mulla hajosi takakumi Karstun "pikataipaleella".
Nyt pitää kovasti analysoida miten tämä on mahdollista, kun oli suojanauhat ja uusi päällikumi.

Minulla kulki tänään aika hyvin ja oli mukava vetää noita Vihdin mäkiä vähän reippaammin.

http://connect.garmin.com/activity/187446232

Raimo
17.06.2012, 11.19
Aamulenkki klo 7:30 . Viimeiset puolituntia satoi. http://connect.garmin.com/activity/189735019

Steely
18.06.2012, 11.14
Tänään pari kaveria lähtee kello 19:00 koestamaan
Solvallan opiston mäkeä. Jos tällainen mäkitreeni kiinnostaa niin
mukaan vaan. (Eerikinkartanontie 1).
Itse en pääse, koska pitää ajaa suoraan työpaikalta Vihtiin hakemaan autoa huollosta.

Jatkossa lenkit normaalisti ti,to kello 18:00 ja su kello 09:00.
Sillon "tosi-veteraanit" ovat taas paremmin mukana jos ovat VätternRundanista selvinneet.
Yksi yli 70-vuotias suomalainen tällä rundilla kuoli, mutta ei ollut veikkolalaisia.

Tällainen "saappaat jalassa" tästä maailmasta lähtö on toki kaikkien urheilijoiden tavoitteena :-)

Raimo
19.06.2012, 20.35
Ti lenkki http://connect.garmin.com/activity/190707373

Raimo
21.06.2012, 14.33
Hyvää Juhannusta kaikille Veikkolan Veivaajille !

Steely
01.07.2012, 18.01
Tämänsunnuntaiseen 09:00 lähtöön osallistui
viisi henkilöä. Kiitokset osallistujille.
Veteraaneja ei nyt ollut mukana, koska olivat toimitsijoina CCH kisoissa.
Keli ei olisi voinut olla paljoa parempi. Kesä näyttää vihdoinkin alkaneen.

http://connect.garmin.com/activity/194535398

(Tämä on Raimon dataa, koska oma mittarini reistaili).

Raimo
12.07.2012, 20.23
Torstain Route66 http://connect.garmin.com/activity/198492646

Raimo
15.07.2012, 13.53
Su lenkki : http://connect.garmin.com/activity/199375664

Steely
20.07.2012, 10.27
Ajettiin itäpuolinen Route 66 vastapäivään.
Lähtiessä Veikkolan päällä oli iso sadepilvi, josta vähän alussa tihutteli, mutta sade loppui Bembölessä.
Sen jälkeen nautimme hienosta kesäillasta. Tällainen +18 lämpötila ja pilvipouta on paljon parempi
ajokeli kuin ns. parempi (lämpimämpi) kesäilma.
Brobackan lenkillä vastaan tuli Espoon Tammaravien kaksi porukkaa
siistissä parijonosssa. Koulutus ei ole mennyt hukkaan :)
Toivottavasti eivät kastuneet vastaantulevaan sadepilveen.

Kiitokset kaikille osallistujille.

http://connect.garmin.com/activity/200951390

Seur. yhteislenkki su kello 09:00

Steely
22.07.2012, 13.08
Vain Ropponen Matti tuli paikalle kello 09 ja ajoimme kahdestaan itäpuolisen Route 66 laajennettuna
kun kummallkaan ei ollut motivaatiota ajaa pidempää lenkkiä. Kahvit Pirttimäessä.
Olivatkohan veteraanit Vantaan Vueltassa. Eilisessä ZZ Top, Peer Gynt konsertissa Kaisaniemessä heitä ei näkynyt,
jossa Peer Gynt veti myös pitkään pyöräilleille sopivan biisin "Years on the road".

http://connect.garmin.com/activity/201778615

Kristaa olisi tarvittu vetämään kahta vanhaa miestä :-)

Seur. yritys ti 24.7 kello 18:00

PS. Ja nyt seuraamaan sampanjan kilistelyä viimeisellä TdF-osuudella.

Steely
31.07.2012, 21.20
Tällä kertaan seitsemän lähti matkaan.
Jäimme Timon kanssa pois kyydistä Mankin Nesteellä ja ajoimme
2 * 5 km VKta rasitustasolla: syke max 85 % välillä Mankki - Veikkola.
Tämä pätkä ei ole ihanteellinen VK-harjoittelulle, koska on profiililtaan ylämäkeä ja
paikoitellen jyrkähköä.
Matkalla tuli vastaan IK32 kuskeja jossakin harjoittelussa. Bongasin KP63 nimimerkin.

http://connect.garmin.com/activity/205121994

Kiitokset kaikille osallistuneille.

Seur. yhteislenkki to 2.8 kello 18.
Speksi vielä avoin. Itse ajaisin joko PKta tai mäkiharkkaa.

Raimo
02.08.2012, 20.07
Torstain route 66 hyvässä peesissä : http://connect.garmin.com/activity/205825061

Steely
02.08.2012, 21.07
Torstain route 66 hyvässä peesissä : http://connect.garmin.com/activity/205825061

Kevyeltä tuntui ajaa peesissä, mutta sykemittari oli asiasta eri mieltä eli keskisyke 153 = 83 % maksimista. Siis VK+ tasoa.
Tällaisella suht. tasaisella reitillä näinkin kovassa vauhdissa (34.5) voi peesissä pysyä. Siis VK-kestävyys on suht.
hyvällä tasolla ja harjoitus täytti tehtävänsä.
Vauhti tuntui olevan liian kova muille kuin Ilpo Martikaiselle, koska vain hän pystyi pidempiä aikoja vetämään.

Kitokset osalltujille ja Ilpolle hyvästä vedosta.

Seur. yhteislenkki su kello 09:00. PK 28-30 Reitiksi on suunniteltu seuraavaa:

http://goo.gl/maps/FWRS8

imartika
02.08.2012, 21.36
Mukava lenkkihän tuo oli, Garminissa näyttää olevan kiva ominaisuus tuo automaattisten kierrosten tallennus.
Pitää joskus ajaa tämä pätkä uusiksi tyynemmällä kelillä josko "haamuraja" (35) keskari menisi rikki.

Steely
03.08.2012, 13.07
Mukava lenkkihän tuo oli, Garminissa näyttää olevan kiva ominaisuus tuo automaattisten kierrosten tallennus.
Pitää joskus ajaa tämä pätkä uusiksi tyynemmällä kelillä josko "haamuraja" (35) keskari menisi rikki.

Paljosta 35 ei uupunut eli minulla Garmin näytti 34,6 Veikkolan S-Marketin kulmalla, jolloin vauhti oli vielä päällä.
Joissakin kohti ajettiin aika "hiljaa" kun vetohaluisia ei löytynyt. Paremmalla yrittämisellä 35 olisi ylittynyt.

Steely
07.08.2012, 20.18
Peräti viisi henkilöä uskaltautui uhmaamaan sadetta tänään.
Alkumatkasta vähän tihutteli, muttei haitannut.
Mukavan raikas ilma ja kevyt palauttava lenkki eilisen
mäkiharkan jälkeen.

http://connect.garmin.com/activity/207800382

Kiitokset Jormalle vedosta ja muille osallistumisesta.

Torstaina 9.8 Jorma lähtee 18:00 Siikajärven vanhan kaupan kohdalta
Solvallaan mäkiharkkaan.
Muille on tarjolla vauhdin hurmaa / kylmää kyytiä itäpuolisella
Route66 lenkillä, jonne voi tulla kannustamaan imartikaa 35 ka
rikkomisessa. Vetäjiä kaivataan, jotka pystyvät vetämään porukkaa tasaisella lähes 40 vauhtia.
Minä voin vetää alamäessä :cool:

Raimo
09.08.2012, 22.46
Torstain data ennen mun töppäilyjä: http://connect.garmin.com/activity/208581958
Tavoite oli hyvin hanskassa siihen asti

Steely
12.08.2012, 21.07
Viiden henkilön voimin ajettiin 11-12.8 saariston rengastie

http://www.saaristonrengastie.fi/

vastapäivään n. 250 km.

Sitä voi voimakkaasti suositella: Hienoja maisemia rauhallisilla (ruuhka-ajan ulkopuolella) hyväpintaisilla teillä,
upeita merimatkoja lautoilla, hyviä ja edullisia majoitusvaihtoehtoja reitin varrella.

Reitin lautta-aikautaulut kannattaa selvittää etukäteen ja suunnitella asiat sen mukaan.
Kaikki lautat eivät kulje non-stop ja loma-ajan ulkopuolella harvemmin.

Steely
24.08.2012, 21.55
Normaali lähtöaika 09:00 ja vauhti (28-30).

Seuraavaa n. 150 km lenkkkiä vastapäivään suunniteltu

http://goo.gl/maps/5HRt3

Tällä tietoa sade alkaa vasta alkuillasta.

Raimo
26.08.2012, 15.16
Nejjän miehen voimin seuraavasti http://connect.garmin.com/activity/215117487

Steely
26.08.2012, 15.36
Nejjän miehen voimin seuraavasti http://connect.garmin.com/activity/215117487
Paras lenkki tänä vuonna.
Mielestäni upea reitti: Tervalammentie, Suonpääntien laskettelut,Vanjärventie, Antiaistentie,...
Antiaistentie oli uusi kokemus ja ajoittaisesta huonosta pinnasta
huolimatta makea vetää nimenomaan näinpän (Karkkilasta Pusulaan), jolloin alun suuren mäen jälkeen hauskaa laskettelua kohti Pusulan
Nesteen kahvilaa :-)
Tuolle Antiaistentielle ei kannata lähteä ohkaisilla kisakumeilla. Minulla ja Raimolla kalustona Specialized Roubaix, jonka jousitukset olivat tähän vetoon paikallaan.
Keskisyke mulla 150 (81 %) eli PK+ tasoa.
Sykettä nostivat vedot eli vetovuoro osui 15 km välein tällä 4 henkilön porukalla. Tämä oli mielestäni hyvä systeemi.

Steely
31.08.2012, 22.13
Iltaa

Seuraavaa suunniteltu myötäpäivään

http://goo.gl/maps/1FCv4

Kello 09:00 Eerikinkartanontie 1.

5 km vetovuoroilla, kuitenkin niin että vuoron voi jättää väliin jos
siltä tuntuu esim. ka syketaso ylittänyt/ylittämässä PK-tason.
Tämä PK-tason yläraja voi olla fiilisasia, mutta kirjallisuudessa se on usein 70-75 % max. sykkeestä.
Tällaisella tavalla ideaalisessa tilanteessa lenkin jälkeen kaikki ovat yhtä rasittuneita.

Yksi tauko esim. ST1 Saukkola.

Sääennusteiden mukaan aamupäivällä on pilvistä, mutta kirkastuu myöhemmin.

Steely
10.02.2013, 16.32
Lenkkiporukka keskustelee aktiivisesti eräällä Facebook-sivustolla, koska
se on luontevampi, privaatimpi foorumi kommunikointiin.

Jos asut Veikkolan liepeillä tai haluat aktiivisesti osallistua toimintaamme
niin laita privaatti viesti minulle, niin sinut voidaan sitten liittää tuohon FB ryhmään.

Tulevana kesänä ohjelmassa yhteislenkkejä on kolme kertaa viikossa (ti, to, la tai su ), joista
ainakin yksi VK-harjoituksena. Tämän lisäksi muita ad hoc juttuja.

Muita tapahtumia on mm. toteuttaa taas elokussa Saaristolenkii (Turun saaristoreitti)
kuten viime vuonnakin.

Steely
26.06.2013, 09.29
Perjantaina 28.7 kello 18 on suunnitteilla ajaa samantyyppinen iltalenkki Veikkolasta (Eerikinkartanontie 1) alkaen,
mitä ajettiin Bembölen tuvalta viime torstaina.
Reitin alkuosa olisi Veikkola-Tervalammentie-Ojakkala-Suonpääntie-Vihti-Vanjärventie-Karkkila.
Loppuosa kuten torstain lenkillä eli Pusula-Lohja-Siuntio-Lapinkylä.
Matkaa veikkolalaisille tulee n. 130 km. Vauhti 28-30.
Tauot Karkkilassa ja Lohjalla (Mäntynymmi).

Lenkki ajetaan, jos osallistujia tulee vähintään viisi.
Tällä hetkellä Veikkolasta on lähdössä kolme kaveria.

Steely
28.06.2013, 08.23
Perjantaina 28.7 kello 18 on suunnitteilla ajaa samantyyppinen iltalenkki Veikkolasta (Eerikinkartanontie 1) alkaen,
mitä ajettiin Bembölen tuvalta viime torstaina.
Reitin alkuosa olisi Veikkola-Tervalammentie-Ojakkala-Suonpääntie-Vihti-Vanjärventie-Karkkila.
Loppuosa kuten torstain lenkillä eli Pusula-Lohja-Siuntio-Lapinkylä.
Matkaa veikkolalaisille tulee n. 130 km. Vauhti 28-30.
Tauot Karkkilassa ja Lohjalla (Mäntynymmi).

Lenkki ajetaan, jos osallistujia tulee vähintään viisi.
Tällä hetkellä Veikkolasta on lähdössä kolme kaveria.

Last call: Vastatkaa tähän viestiin, jos tämä lenkki kiinnostaa, kiitos.
Tällä tietoa ainakin kolme kaveria lähdössä.

karhile
28.06.2013, 09.39
Joku on toki saattanut täysin inhimillisistä syistä luulla lenkin olevan vasta kuukauden päästä ilmoitetun päivämäärän (28.7) takia, mutta nyt varmaan on sitten selvä lenkin olevankin jo tänään 28.6.

Steely
28.06.2013, 09.49

Lenkki olisi siis tänään 28.6 kello 18.

Steely
28.06.2013, 14.29
Veikkolan 18:00 lähtö on peruttu vähäisen kiinnostuksen vuoksi eli
Veikkolastakaan ei saatu enää kolmea henkilöä.
Sen sijaan Veikkolasta lähtee kelo 19:00 (Eerikinkartanontie 1) neljä henkilöä n. 100 km lenkille Siuntion-Päivölän suuntaan.

Steely
28.06.2013, 23.09
Sen sijaan Veikkolasta lähtee kelo 19:00 (Eerikinkartanontie 1) neljä henkilöä n. 100 km lenkille Siuntion-Päivölän suuntaan.
Lenkki ajettu viiden henkilön voimin, neljä Veikkolasta
ja yksi Espoosta. 115 km , 32.3 km/h
Hieno kesäilta ja kahvit Mäntynymmen huoltoasemalla.
Näitä jatketaan pitkin kesää.
http://connect.garmin.com/activity/334509740

mikko-a
29.06.2013, 15.33
Suurkiitos erinomaisesta iltalenkistä. Ei voisi perjaintai-iltaa paremmin viettää ...

Raimo
29.06.2013, 16.32
Suurkiitos erinomaisesta iltalenkistä. Ei voisi perjaintai-iltaa paremmin viettää ...
Tervetuloa toistekkin. Sulla oli laadukas veto.

Steely
30.06.2013, 21.06
Tiistaina 2.7 kello 18:00 Veikkolasta (Eerikinkartanontie 1) n. 104 km
reipas pyrähdys yhdellä tauolla (Virkkala ST1) vauhdilla 30-32 km/h.
Jonkinlaisia valoja hyvä olla loppuiltaa varten. Samoin irtohihaa ja -lahjetta.

http://goo.gl/maps/o2URa (Lähtö ja paluu Veikkolaan)

opander
02.07.2013, 09.10
Moi !

Voisin tulla yrittämään tämän illan lenkille, jos porukkaa on edelleen lähdössä. Asuin- ja aikarajoitteiden vuoksi tulisin mukaan Lapinkylän kyläkaupan kohdalta. Arvioitu ohitusaika lienee 18.10-18.20. Onnistuuko?

Petteri Lahtinen
02.07.2013, 10.31
Minäkin voisin ajella täältä Kirkkonummen keskustan kupeesta Lapinkylän kaupalle ja hypätä siitä letkaan mukaan.

Raimo
02.07.2013, 13.53
Lähtö edelleen voimassa. Viimeeksi Veikkolasta kaupalle kesti 12,5 min

Steely
02.07.2013, 21.24
Tiistaina 2.7 kello 18:00 Veikkolasta (Eerikinkartanontie 1) n. 104 km
reipas pyrähdys yhdellä tauolla (Virkkala ST1) vauhdilla 30-32 km/h.
Jonkinlaisia valoja hyvä olla loppuiltaa varten. Samoin irtohihaa ja -lahjetta.
http://goo.gl/maps/o2URa (Lähtö ja paluu Veikkolaan)
Lenkille osallistui kahdeksan, kuusi Veikkolasta, yksi Espoosta
ja yksi Kirkkonummelta.
Kiiitokset omille ja vierailijoille.
Hetken aikaa satoi, mutta ei haitannut menoa.
Speksit vähän ylittyivät vauhdin osalta, mutta kun
se kaikille sopi niin OK.
http://connect.garmin.com/activity/336565487

Raimo
02.07.2013, 21.56
Lenkille osallistui kahdeksan, kuusi Veikkolasta, yksi Espoosta
ja yksi Kirkkonummelta.
Kiiitokset omille ja vierailijoille.
Hetken aikaa satoi, mutta ei haitannut menoa.
Speksit vähän ylittyivät vauhdin osalta, mutta kun
se kaikille sopi niin OK.
http://connect.garmin.com/activity/336565487
Virkkalaan asti 9 osallistujaa (Pete palasi siitä Nummelaan)

opander
02.07.2013, 22.10
Kiitokset vielä kaikille mukavasta lenkistä. Itselle lenkki oli kesän vauhdikkain ja pisin. Taukopaikalle saakka sateesta huolimatta matka meni mukavasti letkan perällä. Loppulenkistä omalla vetovuorolla teki tiukkaa. Muuten sätkittiin perässä. Veikkolan lenkit näyttäisi olevan hyvä vaihtoehto myös espoolaislle. Siirtymä itselle esim. on lyhyempi kuin Vantaankoskelle. Jos loppukesästä sattuu kohdille, niin mielellään tulen uudestaan.

tee_pu
03.07.2013, 13.20
Mitenkähän usein Veikkolan suunnalla porukkalenkit oikeen toteentuvat saati minkä sorttista matkaa teillä yleensä on ollut?

Steely
03.07.2013, 13.57
Mitenkähän usein Veikkolan suunnalla porukkalenkit oikeen toteentuvat saati minkä sorttista matkaa teillä yleensä on ollut?

Lenkkejä ajetaan nykyään vähän satunnaisesti aikojen osalta ja tietämys niistä vaatisi että liityt ao. facebookryhmään (Veikkolan Veivaajat)
Lähetä minulle privaattiviesti FB nimestäsi niin liitän sinut kaveriksi, jonka jälkeen pääset ao. ryhmään.
Olemme siis kokeneet että FB on parempi media diskuteeraukseen näistä asioista kuin tämä julkinen kankeahko foorumi.

tee_pu
03.07.2013, 14.09
Kiitoksia vastauksesta. Mikäli sille suunnalle ilmaannun asumaan niin palaan asiaan :)

Steely
10.07.2013, 19.55
Veikkolan perinteiset "VK-lenkit" jatkuvat (toivottavasti).

Seuraava veto to 11.7 vakiopaikalta (Eerikinkartanontie 1).
Ajetaan vuorovedolla (ei ole pakko vetää). Kello käynnistetään,pysäytetään Evitskogintien-Sjökullantien risteyksessä.
Vieraspaikkakuntalaiset voivat liittyä mukaan esim. Lapinkylässä.

http://goo.gl/maps/H1Ve3

Steely
17.08.2013, 16.23
Huomenna parkkipaikalta (Eerikinkartanontie 1) kello 10 156 km tasarasitteinen ( mäet hitaammin )
lenkki Karkkilan Hyvinkään suuntaan myötäpäivään.

https://maps.google.fi/maps?saddr=Turuntie%2FÅbovägen%2FRoute+110&daddr=Tervalammentie%2C+Vihti+to%3ALahdentie%2C+Vi hti+to%3ASuonpääntie%2C+Vihti+to%3AVanjärventie%2C +Vihti+to%3AVanha+Vihdintie%2C+Karkkila+to%3AHelsi ngintie%2C+Karkkila+to%3ALäyliäistentie%2C+Karkkil a+to%3AKarkkilantie%2C+Loppi+to%3ALäyliäistenraitt i%2FRoute+132+to%3AHyvinkääntie%2C+Loppi+to%3APelt okuumolantie%2C+Hyvinkää+to%3AHämeenlinnantie%2C+H yvinkää+to%3ARajamäentie%2C+Hyvinkää+to%3AHerusten tie%2C+Nurmijärvi+to%3ARajamäentie%2FRoute+1311+to %3AKiljavantie+to%3ALopentie%2FRoute+132+to%3AKlau kkalantie%2C+Nurmijärvi+to%3ALahnuksentie%2C+Klauk kala+to%3AVanha+Lahnuksentie%2C+Espoo+to%3ASnettan sintie%2C+Espoo+to%3AKunnarlantie%2C+Espoo+to%3ANu purintie%2C+Espoo+to%3ATuruntie%2FÅbovägen%2FRoute +110&hl=en&ie=UTF8&ll=60.497651%2C24.554787&spn=0.092144%2C0.276718&sll=60.25259%2C24.484406&sspn=0.09284%2C0.276718&geocode=Fc-nlwMdDOx0AQ%3BFSyLmAMdPY90ASnxlrLfJOmNRjHtDFgkDDOr 6g%3BFVU0mQMd4EV0ASlXu8nbYeiNRjHxYUQA6oI9jw%3BFYSh mQMdvwV0ASlhtoQh3ueNRjFKvNvcBxQQow%3BFfeLmgMdCMZxA SmpDMREmtyNRjGNdAINBsxMaA%3BFdUwmwMd3XJxASlv5n25lN uNRjHjpHt2vaOp3w%3BFeKtmwMdWLJxASk5JiH4ZtmNRjGpC8_ StPN0Nw%3BFTI0nAMd_hpzASlZ0L9VzdiNRjFPYzEbKFT2ZA%3 BFeTYnAMdmsF0ASmzCnNOvnWORjHnvpOpswxQuQ%3BFbXJnAMd JIF1AQ%3BFXrOnAMd_Sp2ASmHvJr2JHWORjG86VdJkn3TiA%3B FWf3nAMdoHV6ASltkxfZyQ6ORjHFa5PF_RN5ng%3BFc6-nAMdx3R6ASnvIo4dH_2NRjErhdx6pOnwdg%3BFeJUnAMdJjh6A SnFWGkqGwmORjF6pC8_Fe4WuA%3BFToUnAMdpcB5ASnfbL5wpQ mORjG-Zv0zZVMY8Q%3BFYeUmwMdqaV5AQ%3BFTeMmwMdcYV5AQ%3BFdr jmgMdYjt4AQ%3BFQtJmQMdN8V5ASnzXNhoEvuNRjEtwkFkyTVW rw%3BFfcnmQMdabJ5ASmxM2f8i_qNRjE10l5BZVjkUQ%3BFT41 mAMdcvZ4ASkFC5Ja9fCNRjGFEuskGCxsDQ%3BFeLolwMdr4x4A SmHmRgGAPGNRjFDGzO9v99mNA%3BFSZQlwMdajd4ASlNVK2EfP GNRjGqJC2pDonRzg%3BFTcxlwMdfD53ASmr3NhqPvKNRjE1IIg Mc_g-Kg%3BFdaflwMdxxx1AQ&oq=Siikajärven&mra=dme&mrsp=0&sz=12&t=m&z=12

Steely
06.09.2013, 10.52
Sunnuntaina lähtö parkkipaikalta ( Eerikinkartanontie 1 ) kello 9 (aika voi vielä muuttua)
Hyvinkään suuntaan n. 130 km vauhdilla 28-30, joka tarkentuu matkan
aikana porukan mukaan.

http://goo.gl/maps/SM7Lb (vastapäivään)

Raimo
19.07.2014, 16.14
Minä ja Steely saunalenkillä : http://connect.garmin.com/activity/544700322#