Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka
Katso viesti
Espoon kuvarastit
Collapse
X
-
Katso kartasta rasti 72. ja aja paikalle niin eiköhän asia avaudu. Ei muuten ole Sherwood vaan ShervoodAlkujaan tämän lähetti tomih Katso viestiToi Sherwood vieläkin hämää. Olen varmasti nähnyt tuon moneen kertaan, mutten pysty yhdistämään mihinkään paikkaan. Vihreän puuseinän olin varmasti nähnyt edeltävänä päivänä, mutta vasta tänään ohikulkiessa kiinnitin siihen huomiota.
Comment
-
Jotenkin toi seinä näyttää siltä, että sen olisin nähny, mutta ei kyllä aukee... Tossa vihjeessä on varmaan kans jotain syvällisempää (tai sit pinnallista) merkitystä jonka avulla mä en kuitenkaan tuota valitettavasti osaa lähtee ettimään. No täytyy lähtee ajeleen umpimähkään ympäri kotikaupunkia jos vaikka osuis matkan varrelle.Ride and Smile!
Comment
-
Espoossa taitaa kaikilla kaupunginosilla olla nimet, mutta mua valistettiin, että siinä toisessa kaupungissa kaupunginosilla on numerot, kaikilla paitsi yhdellä.Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viestiUusin rasti sijaitsee ainoassa nimetyssä kaupunginosassa.
Comment
-
Mä olen kanssa aivan varmasti nähnyt tuon seinän ja vielä useasti mutta en keksi missä! Vihjekään ei meinannut auttaa millään mutta lopulta mulle tulee mieleen ainoana nimettynä kaupunginosana Espoon keskus??? Toisaalta jotenkin luulin, että tuo olisi ollut erään koulun seinässä Espoon keskellä olevassa kaupungissa, jonka esikaupunkialueeksi Espoota sanotaan...
Comment
-
Lämpenee...Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viestiToisaalta jotenkin luulin, että tuo olisi ollut erään koulun seinässä Espoon keskellä olevassa kaupungissa, jonka esikaupunkialueeksi Espoota sanotaan...
Comment

No, enpä ole aikaisemmin pannut merkille 

Comment