Näytä tavallinen näkymä : Maastolenkit Itä-Helsingissä
Sivut :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
Kiitos vihikoiralle hyvistä reiteistä.Ekse ollu sää kun ne tiesit? Terveisin turisti. Hyvä kun käytiin, mäkin pääsin välillä pois Laajasalon poluilta, vaikka olihan toi melkeen ulkomaanmatka jo. Harvoin tulee pohjosessa käytyä. Eikä tarvii alpeillekaan mennä kun voi mennä Jakomäkeen, vaikkei ihan joka vuos meniskään. Enpä ole kyllä Mustavuoressakaan ajanu kuin pari kertaa parkkipaikan ympäri ja renkaiden tai iskarien vikahan sekin on kun ei ole ainoot oikeet märälle juurakolle tullu kaupasta mukaan.
Ajelin tänään Laajasalossa. Nyt on semmoset ajat, että joka lenkki polkua on vähän vähemmän. No, en ole NIMBY, mutta pikkasen liian harvaan ja siten liian vähän rakennetaan. Hyvä sinänsä, että rakennetaan! Laajasaloon 100k asukasta ja alkais olla ratikkasilta kaupunkiin sekä ratikka myös Herttoniemen kautta Pasilaan no-braineri :D
Huomenna olis kriittinen pyöräretki itäväylää kotiin päin. Taidan mennä, harvemmin pääsee itäväylää polokasemaan. Ja sitte vaikka sen jälkeen joku idän maastokierros, olisko lähtijöitä siinä puol kolmen kolmen aikaan? Tai voihan tonne miekkariin mennä metsäpyörällä ja lähteä siitä sitte suoraan vaikka Mustavuoreen, josta Mellunmäen takaa Länsimäkeen, Fazerille, Jakomäkeen, Kivikkoon, Hallainvuoreen ja Herttoniemeen.
Edit: katellaan ens vuonna, mä meenkin nyt! IP on uus mahdollisuus silti!
Eipä tarvinnu yksin ajella, vaikka täällä hiljasta olikin. Kiitosta vaan maastoajoseuralle, tuli uutta polkua opittua! Ja itäväylällä oli reilut kakssataa ajokaveria.
Näytin Laajikan porakaivot muksulle tänään ja totesin saman, että olivat pistäneet maiseman ihan uusiksi Koirasaarentien hoodeilla. En meinannu tuntee koko mestaa...
Kaivot sentään löyty ja tuli pari fotoakin napattua. Tällä kertaa, kun en ollut ajossa, niin huomasin myös kyltit ettei sielä saa ajaa maastopyörällä. Kylteissä sana "maastopyörä" oli ihan alleviivattu. Voisko tän siis tulkita, että siellä vois ajaa sit vaikka crossarilla?
Pari kertaa sieltä on tullu ajettua, mutta en mä ainakaan mitään kylttejä ole nähnyt aikaisemmin. Tietty kun rantoja kiertäen tulee sinne Laajalahden kulmille, niin ei siellä taida edes mitään kylttejä olla.
Jossä meinaat sitä Koirasaarentien pohjoispuolella olevaa suojelualuetta, niin siinä hiton talonmiehenmökissä oli ainakin joskus joku ukkeli, joka huuteli perään kun ajettiin siitä sitä isoa polkua - tai mikä hiton ulkoilutie se on - siitä läpi. Se se on varmaan käyny estrogeenipäissään alleviivailemassa. En sitte tiedä kun se ole lähelläkään rantoja, että mikähän alue sulla on mielessä? Ei siellä missään muualla taida olla kielletty kuin sitte Jollaksessa Tonttuvuorentien pohjoispuolella Poikavuorentieltä itään ja vähän Tonttuvuorentien eteläpuolellakin. Siellä hauskasti vain "polkuverkoston alueella".
Nostan tätä, jospa Kurkimäen kupeessa tapaamamme kuski haluaa meidät (tässä tapauksessa drop ja minä) löytää. Herttoniemenrannassa mekin vaikutamme.
pyöräurpo
17.11.2013, 20.58
Moroo ja hei suuri kiitos ystävällisestä vastaanotosta ja relasta meinigistä! Mielelläni lähden ajelemaan seurassa jos vaan pysyn teidän hurjapääpyörien perässä luut ja kalusto ehjinä ;) Oma maastoajelu on semmosta nöösihtävää xc - enska - gg - luonnossa liikuminen / feng shui -sekamelskaa, ilman mitään kummempia tavotteita tai suorittamisia. Lenkillä on yleensä eväät messissä ja aikaa kuluu about 3-5 tuntia, tänään meni 4. Tommosen pläjäyksen ajelen kerran kaksi viikossa. Palaillaan täällä kun aihetta ilmenee!!!
Arska aka Pyöräurpo
Pyörät voi olla hurjia, muttei me niillä osata ajaa kovin kummosista paikoista :) Eikä jakseta ajaa kovaa. Etenkin kesäsin tulee itekin välillä vedeltyä noita retkiajoja kyllä silloin kun aikaa on, joten voi olla, että intressit kohtaa.
juminy ÄT gmail PISTE com
(mutta täältä voi myös onnistua tavoittamaan, toisinaan ehkä joitain viikkoja poissakin kyllä)
oisko la tai su kellään kiinnostusta. en ole jaksanu katella mimmosia ilmoja mut ajattelin ehkä ajella jos sattuu huvittamaan.
oisko la tai su kellään kiinnostusta. en ole jaksanu katella mimmosia ilmoja mut ajattelin ehkä ajella jos sattuu huvittamaan.
Tämä lähtee tod näk su aamusta. Huomennakin, mutta aikataulu auki. Sunnuntaina voisi sopia jossain idässä vaikka 9.30. Ei mitään megalomaanista, mutta muutama tunti.
Vanhat sedät tais olla huomenna tulossa aamupäivästä itäänpäin. Ties vaikka treffaisin metsässä...
kiinnostaisko laajasalo sit su 0930?
kiinnostaisko laajasalo sit su 0930?
Jyrkkä ehkä, menee hiukan liian länteen, pitäis tulla autolla. Toisaalta olisi sillekkin käyttöä. Eli kai se sopii jos en sua saa oppaaksi mulle vuosaari-rastila alueelle. Pitäisi joskus mennä sinnekkin, mutten yksin viitsi eksyillä.
voidaan me mennä muuallekin. ymmärrän kyllä ettei ihminen halua liian lähelle espoota viikonloppuna. en tunne vuosaari-rastilaa niin hyvin kun voisin mut kokeillaan!
Tänään saatan mennä yheltä. Esim. Laajasalo tms. Korjaus, vähän ennen kahta...
Itse olen lähdössä vielä enemmän länteen ajelemaan: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?45571-Gentlemen-only-2&p=2115877#post2115877
Voitais joskus treffata, jos sopii. Kiinnostais kokeilla nojakkia, jos semmosta voi vaan kokeilla eikä vaadi viikon harjoitusta ensin... tää siis ei-maastolenkit idässä -aiheesta, vaan vierestä. Sä varmaan ajat nojakilla polutkin?
voidaan me mennä muuallekin. ymmärrän kyllä ettei ihminen halua liian lähelle espoota viikonloppuna. en tunne vuosaari-rastilaa niin hyvin kun voisin mut kokeillaan!
Espoo sucks. Söntag 9.30, missä tärskyt?
Olisko se sitte Rastilan metukkapysäkki?
Jes!
Laajasalossa oli hiljaista, enkä pitkään ollu minäkään.
pyöräurpo
24.11.2013, 00.21
Moi! Meikä menee huomenna itseänikin nöösimmän kaverin kanssa about 4-tuntiselle idän turneelle, joten kattellaan toinen kerta.
EDIT: Mukaan toki mahtuu, lähtö vaan on vähän hasardisti Roihikan kirkolta 10.00 tai 11.00, riippuen miten myöhään tulee valvottua. Marraskuu tahtoo tehdä unirytmille tepposia. Tsekkaan palstan vielä aamulla varmistukseksi.
ok, ahma ja meikäläinen Rastilan metukkapysäkiltä 0930 ja mukaan mahtuu toki, jos jollekulle aika+paikka+seura kelpaa!
kiitos ahma! olipa kyllä mukava kruisi!
kiitos ahma! olipa kyllä mukava kruisi!
Kiitos sinne, ties vaikka otettaisiin ensi viikonloppuna uusiksi. Hieno sää, hyvä seura, parempi mieli.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=11621&d=1385297656
otetaan vaan jos aikataulut ja sen sellaset mätsää!
pyöräurpo
24.11.2013, 20.27
Kaveri sitten feidasi ja suuntasinkin sitten keskuspuistoon sen huonosti tuntemiani polkuja etsimään. Aika pian löysin oppaakseni nimimerkki Pahiksen, jonka avulla sitten polkua löytyi vaikka kuinka. Super nasta meininki, kaveri tarjosi vielä sumpit ulkoilumajalla kun olin jättänyt lompakon himaan. Nöyrin kiitos ja kumarrus!!!
Kaveri sitten feidasi ja suuntasinkin sitten keskuspuistoon sen huonosti tuntemiani polkuja etsimään. Aika pian löysin oppaakseni nimimerkki Pahiksen, jonka avulla sitten polkua löytyi vaikka kuinka. Super nasta meininki, kaveri tarjosi vielä sumpit ulkoilumajalla kun olin jättänyt lompakon himaan. Nöyrin kiitos ja kumarrus!!!
Pahis on muutenkin meitä parempaa seuraa.
pyöräurpo
25.11.2013, 01.02
Keskuspuiston linnut lauleli että teilläkin pysyy pyörä hyppysissä :) Minä sain todellakin skarpata ihan tosissani pysyäkseni yllämainitun perässä. Mutta nyt piisaa tämä ketjulle kuseksiminen, toivottavasti pääsen teidänkin kanssa polkuja mittailemaan lähitulevaisuudessa!
Taidan mennä ajamaan tänään 10:30...11:00 lähdöllä. Pari tuntia ja jossain tässä lähellä. Herttoniemenrannasta siis lähtö.
Ajelinkin metukalla Rastilaan ja sitte Mellunmäestä back. Välissä kävin vähän poluilla.
Tämä lähtee huomenna aamusta muutamaksi tunniksi. Auto ei ole käytössä, joten Kauko-itää tarjolla, mitä vain välillä Rastila - Södekulla, eniten houkuttelisi S-korpi. Jumi? Anyone?
Saatan lähteä aamulla 0930, jos jaksan eikä sada kovin märkää. Pitää vaan olla himassa jo 1130, joten voi olla, että mun kandee mennä Laajasaloon sitte kuitenkin.
Edit: nukuin kybään ja oikee olkapää niin kipiä, että ehkä ens lauantaina...
Edit2: kävinpäs sittenkin, joskaan en maastossa.
http://farm8.staticflickr.com/7299/11151729114_d336750c9b.jpg (http://www.flickr.com/photos/juminy/11151729114/)
Huomenna vois mennä ajamaan, jos ei laiskota. Aamusta luultavasti. Kävin tänään kävelemässä parisen tuntia kun ei huvittanu ajella.
Huomenna gfbd vai mikä se nyt oli...
Kyllä riitti tänään hyvin, että ite olen läski. Tarttis kyllä munkaan olla, meinaa ylämäet oikeen nousta. Metrolla ajelin ja käväsin samalla myös Myllypuro-Kontula-Kivikko-Jakomäki-Fazer-Länsimäki-Mellunmäki-M100-Kontula-Myllypuro-Hima. Kuminjälkiä näky melkeen joka polulla.
Kävin Viikissä laskemassa mäkeä.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=11754&d=1387131279
Persmäkeä tsygän kanssa. Saas nähä milloin sormi on tuon jälkeen taas ajokunnossa, oisko jo ens viikonloppuna :)
Sielä tuli Herttoniemeen raahustaessani mies ja musta Kona Wo vastaan. Ei muuta kuin enempi vaan maastoajoa alle, se se on parasta!
Ainii Ahma, saat vedellä viimeistään keväällä mulle niitä kauemman idän polkuja. Käivin "löytämässä" ne mestat siellä junatunnelin päällä mihin oli se joku nousu. Tosin olin laiskana enkä ajanu nousua vaan lähin siitä sinne oikeelle ja olihan puuta poikki polulla. Olen koittanu syksystä lähtien laajentaa reviiriä Laajasalo-Herttoniemi-Hallainvuori-Kivikko -akselilta, joten se kaukoitä kiinnostaa.
Onko Jumi maisemissa? Josko pukki toisi vapaa-aikaa ja pääsisi poluille. Tapanista eteenpäin anytime.
Katohan, mä en ollu huomannu tätä. Olen käyny kohtuuahkerasti ajamassa sinkulalla pikkuteitä ja jonkun polunkin. Mullon kato olkapää kipee jo jotain neljä viikkoa ja vissiin sormessa joku pieni murtuma kohta kaks viikkoa, mut pystyy ajeleen varovasti, vaan maastoon en ole kunnolla uskaltanu. Ajattelin, että jos ehkä yrittäis aamupäivästä kun alkaa toi sinkulointi kohta jo... tilasin siis vaihdeosat Inbred29:iin. Kun en oo noilla täysjoustoilla viittiny retkeillä.
Edit: meenkin iltapäivällä.
Mäkin kävin just. Vaikka metsässä on märkää kuin kylvyssä.
Seuraavan kerran pääsee oikeasti maastoon vasta ensi viikonloppuna, la, su ja ma.
Mennääkö avaa vuosi kimpassa?
Vois ottaa tavoitteeksi. Mä ajelin tänään etupäässä asvalttia, hiekkaa ja polkua. Tässä enemmyysjärjestyksessä. Oli k(u)iva lenksu kun ei yläpuolelta tullu vettä. Ja ihan kivaa vaihtelua, vaikkei mua ole nää kelit riivanneet, olen nautiskellu ihan kyllyydestä päivittäin. Mun täytyy vissiin teipata joku jäätelötikku tohon sormeen, niin se pääsee toipumaan, aika hyvin menee kyllä maastossa, mut muissa hommissa siihen aina joku osuu ja vihlasee :) olkapää jotenkin kanssa pikkasen parempi koko ajan, joten la vois olla hyvä ajopäivä, tosin myös su varsin mahdollinen.
Mites väärinajoa eli epämaastoa lännen suuntaan eli vaikka asvaltti/hiekka 1/1 jaolla vaikka Aidalle? Lähen esim. kuudelta ja jos nyt pari tuntia rullailis. No ei sitte!
Terve vaan tännekin. Palasin parin vuoden Porvoon kokeilulta itään ja idän metsiin täältä Puotilasta käsin.
Kysein tuolla Porvoolaisten ketjussa jo tuosta Hki-Porvoo välin ajamisesta polkuja pitkin, tarkoituksena siis lähteä lauantaina muutaman kaverin kanssa kokeilemaan siihen suuntaan. En usko, että Porvooseen asti päästään, jos maltillinen tavoite olisi Kivikko-Landbo-Söderkulla ja siellä lenkki ja jos menoa riittää niin Sipoonkorven kautta takaisin. Olen tuijotellut google mapsia ja kansalaisen karttapaikkaa reittiä miettiessäni, mutta olisko tähän liittyen ideoita mitä kautta kannattaa reittiä alkaa suunnittelemaan?
Tervetuloa takas itään! Itekin kävin kokeilemassa Vantaalla, mutta kolmen vuoden jälkeen tultiin back! Herttoniemenrannassa nyt.
Joskus ahman perässä ajanut Landbohon jostain siitä Porvoonväylän ja III:n risteämän kohilta, mutten kyllä valitettavasti kykene sitä neuvomaan. Osaisin varmaan sinne edelleen, mutta vain ajamalla, kartalta menee arpomiseksi. Muakin kiinnostais mahdollisuus ajaa polkuja Porvooseen. Parhaat vinkit saanet kyllä sieltä Porvoon porukalta.
Eiku kokeillaas silti...
Tää on ehkä itsestäänselvääkin, mutta jos vaikka ois apua. Jos kerran lähtö Kivikosta, niin ajatte itään (yks semi-ok reitti menee siitä Jakomäkeen johtavan kevyenliikenteensillan Porvoonväylän eteläpuolelta Maratontien sillan eteläpäätyyn; tosta (http://goo.gl/maps/EEY0J); ollu vähän huonolla käytöllä ja se laskeutuu vähäksi aikaa siihen tien penkalle, elä peljästy!). Maratontietä Porvoonväylän pohjoispuolelle ja sitte oikeelle mettään vähän sen perään kun siinä on se liittymä Porvoonväylälle oikeella (pitkokset on merkki oikeasta valinnasta). Maun mukaan reitti Fazerille (metsäähän on koukata vähän pohjosempaakin, ota pitkosristeyksessä vasuri, niin päädyt luonnollisesti pohjoisempaan) ja sitte Rajankylänpolkua Porvoonväylän yli eteläpuolelle ja välitön vasen polulle. Jatkatte menemään Länsimäentien yli, siinä ylityksen jälkeen on vähän mopospooria, jatkatte lähempänä tai kauempana Porvoonväylää aina III:lle asti. Sitte vissiin Länsisalmentie - Susiraja - tosta (http://goo.gl/maps/2dE2q) yli - polku muistaakseni heti oikeelle - tai sitten ei! Mut olette jo oikeessa pöpelikössä matkalla Landbohon... jotenkin muistelen, että sähkölinjan pohjaa tossa. Mut varmaan on pohjosempana vaikka mitä polkuja. ahman perässä sielläkin jossain varmaan ajanu, mut en pysty kartalta muistamaan. Landbosta eteenpäin en osaa yhtään sanoa.
En sitte tiedä... la / su / ma pitäis kyllä varmaan itekin vähän varovasti pöpelikköä ajella, mahtuuks mukaan, mihin aikaan ja jos mahtuu, niin onko ahma kuulolla ja näin pois päin? ahmasta on aina iloa kaukoidässä. Muutenhan miehen juttuja ei oikeen... no ei vaiskaan!
niin onko ahma kuulolla ja näin pois päin?
Roger. Takaisin etelässä. Mä on niin tumpelo noiden seurantahärpäkkeiden kanssa, etten pysty laittamaan mitään trakkia. Ja kehä 3:sen sisäpuoli on mulle täysin musta aukko. Mutta jos jotain pitää sanoa:
Vaihtoehto 1: Vuosaaresta Mustavuoren kiekan kautta Kasavuoreen, josta Östersundomin Siwalle. Siwalta Metsästäjien keskusliiton (?) talon jälkeen vasemmalle ja siitä polkuja pitkin Stora Dammenin eteläpään yli Landbon kaltseille. S-linjoja seuraten, ennen Landbota vasemmalle ja sieltä sitten baanoja Fiskträskin polun alkuun. Fiskträskistä pitäisi päästä hyvin Södikseen, olen itse ajanut tuon vain peesissä.
Vaihtoehto 2: Hakunilan ulkoilualueen polut - Rapuojantie (?), tuosta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?map.x=255&map.y=327&e=397289&n=6682422&scale=8000&tool=merkitse&styles=normal&lang=fi&tool=merkitse&lang=fi vasemmalle, järkyttävä tunkattava ylämäki, josta pientä ajettavaa polkua Storträskille. Storträsk idänpuolelta kiertäen, tuonne: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?map.x=297&map.y=307&e=399467&n=6685646&scale=16000&tool=merkitse&styles=normal&lang=fi&tool=merkitse&lang=fi , josta Fiskträkille jne. Toimisi muuten kivana kiekkana noinkin ilman mitään Södiksen kiekkoja.
Hiukan surkeeta kuvailla polkuohjeita sanallisesti, kyllä noille pätkille mahtuu monta risteystä, joista pitää kääntyä oikein jotta selkeä reitti löytyy. Hienoja paikkoja vaikka ajaisi "väärin". Mikä aikataulu teillä on, jos tarvetta voin lähteä yo. Kauko-Idän osuuden näyttämään. Jos vain mahtuu perheen aikatauluihin.
Ollan Jumin kanssa puhuttu tuosta Porvoon reissusta, tällä hetkellä vaan metsät niin järkyttävän hitaassa ja märässä kunnossa ettei oikein viitsi lähteä tuntemattomille poluille reittiä etsimään. Mutta lukuunottamatta Metsäpirtin kompostointikeskuksen seutua mulla on reitti kutakuinkin hallussa Porvooseen saakka. Josko ensi kesänä ehtisi. Tai jos tulee pakkaset enne lunta.
Kesällä sitte Porvooseen asti, jos reittiä löytyy! On talvikaudella vähän pitkä ajo ainakin mulle.
Mut mites ahma lauantain tai sunnuntain ajot? Mä voin lähteä näyttäään mk0:lle jotain pätkiä lähi-idästä kaukoitään, jos tarvis, mut meidänhän piti kai mennä ajamaan kans, että tota kerrohan omaa speksiäs, niin koitan sovittaa siihen? Onks Porvoossa joku hyvä pyöräliike muuten? Mullolis hyville asiaa.
Kesä hyvä.
La ja su ajoa, aikataulut vielä auki, riippuu vaimosta. Parhaiten onnistunee aamusta, mites sulla? Lähetkö näyttämää Kivikko- Jakis- Fazer väliä, mulla on sivistyksessä aukko.
Sitten etelän kautta himaan. Saat polkea lopun itsekses.
Tai sitten mennään sotkemaan Mk0: n lenkki. Meitähän olis kaksi läskiä, eiku...
Porvoossa käytin Pyörähuoltoa. Kimmo on hyvä mies. Miksei yläfemma kelpaa?
Yläfemma kelpaa, muista syistä kyselin :) Tsekkaan tuon Pyörähuollon siis.
Treffataanko siis Kontulassa lauantaina noin kello 10 aamulla? (mä en ole vielä vaimolle ilmoittanut aikaa, joten alustavana..)
Nyt mulle kaupataan ip vuoroa, ehtisin klo 12.30 Kontulaan. Onnistuuko vai jatkanko neuvotteluja?
Loistavaa. Missä tärskyt? Mä oon viimeksi ollut Kontulassa vuonna -83. Otettiin Kontulta pataan varmaan 6-0, kun kukaan meistä ei uskaltanut skulaa kun niiden faijat huusi ja kiroili kentän laidalla siihen malliin, että oltiin paskat housussa. Toivottavasti nyt menee paremmin.
Kiitos vinkeistä :) Noista pitää lähteä yrittämään!
En osaa sanoa vielä aikataulusta - toi kymppi ois alustavasti kuulostanut hyvältä. Meillä taitaa vähän kuihtua lenkki kokoon kun on kaikenlaista "työkiirettä" jne. :) Jos ei saada mitään aikaseks ni voisin lähteä teidän matkaan 12.30...
ahma, mk0, Prestige ja muut mahdolliset tulijat, nähään tossa (http://goo.gl/maps/s1cHG) la 12:30.
Ah, sinkula ei hellitä otteestaan, tänäänkin oli joku pakko käydä sillä ajamassa. Tällä kerralla lenkiltä löytyi Flow (http://www.fillaritori.com/index.php?/topic/18894-uusi-stans-no-tubes-flow-keh%C3%A4-26-ja-32r/)... mitä? 26":nen meni jo?
http://farm8.staticflickr.com/7388/11714113555_55c65e2b60.jpg (http://www.flickr.com/photos/juminy/11714113555/)
Idästä Porvooseen: http://www.sports-tracker.com/#/workout/erkkipeelo/j0ue3liktutuv0dl
Tossa jotain vinkkiä. Itäisimmästä kohdasta pääsee kärrypolkua ja polkua Ingmannin kupeeseen. Eli häipyy polulta ja suunnistaa kuvassa näkyvälle kääntöpaikalle. Ulkoa en osaa heti sanoa tarkkoja paikkoja polulle mutta niitä näkyy muistaakseni ihan maastokartassa ->pikakartta, retkikartta tms. Pilvijärvellä polkuja itään päin mutta vanha ei niitä enää muista.
Mä joudun passaamaan. Flunssaa pukkaa ja ma-su on oltava metsässä. Ens kerralla!
http://www.sports-tracker.com/#/workout/juminy/apidjp2pj50l27k4
Jännä juttu se vaihtajaongelma, joka siis johtu heikoista reisistä. Kiristin vahvan lukitteen kanssa korvakkeen pultit ja nyt taas näyttää hyvältä. Se vissiin se pieni klappi korvakkeessa teki sen verran paljon hajontaa vaihtajan puolivälissä, että se pääsi kihnaamaan rattaisiin. Emmätiiä, mut en keksinyt miten se nyt ilman klappia vois enää väliin mennä eikä se ollu sinne toki mennykään kertaakaan alkaen huhtikuusta 2011. Välillä vähän poljettaessa narissu toi ja arvelin, että joku rattaan pulteista on löystyny, ei ollu, oli kaikki :) Otinpas keulan samalla irti ja menenkin tästä vaihtamaan alapään oljyt.
ASIAAN! Maanantaina vois koittaa ajella, ehkä aamusta siinä 09:30 vaikka? Tai jos näyttää satavan ihan älsynä aapee, niin iipee?
Kiitokset Jumille tästä päivästä. Omat jalat oli huonot, eikä pyöräkään oikein kulkenut, mutta seura oli hyvää ja polut yllättävänkin hyvässä kunnossa. Eikä tuo seuranta ihan kissanpaskalta näyttänyt, vaikka sitä veikkasinkin.
Kuka tunnustaa ajavansa nykyään Kauko-Idän metsissä? Etenkin Labbackan ja Kasavuoren poluilla renkaanjäljet lisääntyneet tämän vuoden aikana tuhottomasti. Voorumilaisia?
Maanantaiaamu voisi hyvinkin sopia. Lukitaan alustavasti ja viestitellään huomenissa. Toiveita minne?
Kiitos itelles. Joo, alustava lukko ma 09:30 ja tota minne... mites ois joku Sipoonkorpi, en ole aikoihin käyny... tai sitte jos haluut, jotain ei-niin-tuttua, niin Laajasalossakaan ole hetkeen käyny ja Rastila-Vuosaari-Mellunmäki olis toki kanssa mahdollinen, nehän oli viimeks hauskat reitit siellä? Ja toi Mellunmäki vähän ajasta, kiemuroinnista ja nopeudesta kiinni. Myös yllärivaihtoehto treffit Herttoniemessä, keskuspuistoon, kuvamme Aidalla, maunulan maja, Taivaskallio, Viikki, Hallainvuori, Herttoniemi. Tarvii valon, mut jos kännykässä on fikkari, niin se riittää eikä sitä tarvii kuin reilun puol kilsaa...
Kuka tunnustaa ajavansa nykyään Kauko-Idän metsissä? Etenkin Labbackan ja Kasavuoren poluilla renkaanjäljet lisääntyneet tämän vuoden aikana tuhottomasti. Voorumilaisia?
Noteerasin viikko sitten kans että Labbackan polku alkaa olla valtavirran käytössä. Mä olen yrittänyt harventaa polulta oksia aina välillä niin se pysyy kans auki. Kantarnäsin päälle menevä polku sen sijaan on pysynyt pienenä
Mä kävin Kasavuoren kulmilla joulukuussa pari kertaa ja vedin siihen päälle clubin pikkujoulu porukkaa siellä. Mutta siellä muitakin renkaanjälkiä kyllä piisaa.
Laitan ed lenkin trackin jahka Sportstrakker alkaa toimia.
Huominen 9.30 bueno. Jumi saa valita mennäänkö S-korpeen, Rastilaan vai Labbacka (tunnelin päällä) - Mustavuori - Kasavuori. Keskuspuisto ei oikein nappaa kun sinne on tullut joku aita joka estää ajamisen. Mistä startti?
Otetaan toi Labbacka-Mustavuori-Kasavuori.
Sano sä? Jos et sano, niin mä vedän yllärin hihasta ja sanon, että Myllypuron metris :)
Mä sanon. Kun sä kerta tuut metrolla niin vaihdetaan pysäkki Mellunmäkeen? Mun ei tarvii ottaa autoa...
Cava bien. Mon stylo est jeune.
C'est... très intéressant! Ton pen is jeune. Ou...?
Merde... flunssaa tuntuis pukkaavan, joudun skippaamaan tänään. Je suis désolé.
Ihmettelin, että onpas pojilla pitkät lenkit kun Kauniaisten Kasavuorelle (http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/kartta?zoomLevel=9&coord=371560.507_6677378.801&mapLayers=base_35+100+&&showMarker=true) suuntaavat Itä-Helsingistä. Mutta sehän on Kasakallio (http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/kartta?zoomLevel=9&coord=398378.247_6679675.867&mapLayers=base_35+100+&&showMarker=true)! Molemmissa on tullut suhailtua.
http://www.sports-tracker.com/#/workout/erkkipeelo/b158vf1dl31cvksm kas tossa lupaamani tracki. Startista vähän kuvista eteenpäin oli mulle uutta polkua. Aika snadi ura mutta niin oli radanyli polkukin. Ympäristössa voi olla muutakin potentiaalia.
http://www.sports-tracker.com/#/workout/erkkipeelo/b158vf1dl31cvksm kas tossa lupaamani tracki. Startista vähän kuvista eteenpäin oli mulle uutta polkua. Aika snadi ura mutta niin oli radanyli polkukin. Ympäristössa voi olla muutakin potentiaalia.
Äijät on ajanut mun metsiä. Ilman lupaa. Höh. On siellä potentiaalia.
huomen klo 930 täs https://maps.google.fi/maps?ie=UTF-8&q=Siwa&fb=1&gl=fi&hq=siwa+%C3%B6stersundom&cid=13034855356997110191&ei=RBzQUs64MeThywO9joD4Dg&ved=0CKkBEPwSMAs ja muutaman tunnin lenkki tiedossa
En lähe noin kauas kotoa, pitäis lähteä jo aamuyöstä siirtymälle, mut toivottavasti ahma tulee näyttämään sulle miten fillarilla ajetaan.
Onks kellään muilla mitään turhaanajosuunnitelmia? En tiedä huomisesta, voi olla ettei jaksa, mut sunnuntaille epämääräinen ehkä.
Mä poljen huomenna Epulta ja Pahikselta jalat alta. Pitää varmaan jättää hankalat paikat ajamatta kun ne tulee mukaan. Jumi vaan puuttuu, muuten olis kaikki nöösit neuvottavana. Jep jep.
Naurettavat maastot teillä. Itse asiassa vieläkin hymyilyttää ne kalliobaanat, ei o meillä tollassia...
Kiitos ja kumarrus paikallisoppaalle ja myös hiljaselle tiedustelijalle joka kulki koko aika puoli kilsaa muun ryhmän edellä ja varmisti että kaikki lammikot ja ojat päästiin kahlaamaan.
Käväsin tossa etupäässä hiekalla ja asvaltilla - tai luntajan siellä oli - toteamassa ettei sinkula oikeen liiku sulavasti. Syyttäsin mielelläni lunta, mutta täytynee olla edes sen verran rehellinen, että pohjakunnossa ollaan. Huomenna vois yrittää ajella rauhallisesti metsäpoluilla valosan aikaan kun vielä ei ole ehkä liikaa lunta. En jaksa kattoa ennustetta tai ikkunasta ulos, mutta mitäs... Laajasalo/Vuosaari/Mellunmäki...eikö? Emmäkään tiedä vielä.
Tän päivän nelituntinen painaa perhe neuvotteluissa ja jaloissa sen verran että nykäsen jotain pientä kotimetsissä.
Sama varmaan kyllä mulla, että ajelen omiani jonkun lyhkäsen lenksun huomenna.
Onko Kasakalliolla teknistä polkua paljonkin? Polut hukassa tuoltapäin, jos jollain olis kivoja polkuja gpx tiedostona tuolta alueelta, olisin kiitollinen tai ihan opaskin kelpais joku päivä.
Kyllä Kasikselta tekniikkapätkää löytyy. http://www.sports-tracker.com/#/workout/erkkipeelo/7uuabhoieqaof7ar seuraa vaikka tota. Voin exportata ton myös spostiin.
Tosta trackista puuttuu pari pääväylää, mutta sivuaa niitä joten ne kyllä huomaa ohi ajaessaan. Kts myös viesti nro1819
Tattista, liitetään tähän vielä hölmö kysysys.
mulla on garmin Etrex30 saanko mä siihen noita sport trackkerin reittejä jotenkin suoraan laitettua, vai pitääkö ne olla gpx tiedostoja? Ja niitä ei saa kuin reitin "omistaja" imutettua?
Olikin hyvää pätkää. ens kerralla ilman kompassia, josko menis jouheemmin.
varsin kuumottava alamäki se joka tulee muinaishaudan kohdalta alas, tosin tunkattiin se ylöspäin.
Aika liukasta tuntuis olevan tuolla... kävin kevään ekan lenkin heittämässä omissa hoodeissa ja sukat märkänä tulin takas. (joo, piti stiflata, kun edessä oli jäätikköjä ja märkää sammalta...)
Mitäs, onks ajotouhuja kellään ollut mielessä? Vai onkse tälleen keväällä muut touhut. Varmaan tossa viikonloppuna vois ajella. Ehkä se menee käytännössä sunnuntaille puolpäivään tai iltapäivään.
Jos skidit tarvii asiallisia tsygiä, niin Mr. Bike Siilitie nelosessa (tjsp. katso kellariin, ettet mee ohi) myy kevyitä lastenpyöriä. Merkki alkaa F:llä. Uus liike, huoltaa myös iskareita, kandee kysyy mitä kaikkia.
Jos skidit tarvii asiallisia tsygiä, niin Mr. Bike Siilitie nelosessa (tjsp. katso kellariin, ettet mee ohi) myy kevyitä lastenpyöriä. Merkki alkaa F:llä. Uus liike, huoltaa myös iskareita, kandee kysyy mitä kaikkia.
Siis sieltä metroaseman puoleisesta talon päädystä sisään. En ole töissä tuolla, asiakkaana pelkästään.
Mitäs, onks ajotouhuja kellään ollut mielessä? Vai onkse tälleen keväällä muut touhut. Varmaan tossa viikonloppuna vois ajella. Ehkä se menee käytännössä sunnuntaille puolpäivään tai iltapäivään.
Houkuttelis ajot suuresti, mutta viikonloppu reilusti ylibuukattu. Aamuvarhaisella lähtenen, mutta silloinkin max parituntisia pihapiirissä. Mutta ilman muuta lähiaikoina Jussin peesiin, josko vaikka oppisi ajamaan.
Mä lähen maanantaina reissuun ja tuun back muistaakseni noin viidestoista päivä. Mut sitte syksyllä taas kävästään - ainakin yritetään! Jaa, no onhan tässä vielä muutama viikko ennenkuin alkaa päivä taas lyhenemään. Tässä (https://drive.google.com/file/d/0B0R-cRzry1NHQjNpZ2tPTG45dG8/edit?usp=sharing) sulle vähän kuvaa tien päältä.
Meikäläisellä pyöräilykausi lähti käyntiin, tosin aika tahmeasti pitkän tauon jälkeen.
Jos porukkalenkkiä tulossa jossain välissä, niin voisi yrittää lähteä mukaan polun tukkeeksi.
Juminyn ja Ahman kyydissä en kyllä pysy, mutta jotain lepposaa lenkkiä vois kyllä kuvitella ja vasta ens viikolla, kun tää on ihan bookattu.
No ni... Itä-Helsinki city boys and girls! Pantaisko aikaisempia suvia paremmin ajoseuraa tarjolle tälle poljettavan rakkauden kesälle? Mä lähen about nyt, mutta voisin lähteä iltapäivällä femman aikaan uudestaan, jos ei tarttis yksin - nyyh - mennä. Jos kellään on USTiteippiä (gorilla? stans? mullolis itellä tavallista mustaa roudarinteippiä, ehkä vedän sitä?) myydä sopuhintaan ja ehkä venatkin, niin mua vois kiinnostaa. Ei taida saada mistään kaupallisesta palvelusta tänään...
Mä oon kaukana pohjosessa. Maanantai ip/ ilta?
Joo, emmä keksi miksi ei, joten siis kyllä! Elikä viideltä maanantaina?
Ja sitte huomenna johonkin aikaan, kukaan? Aamu vaiks?
Tänään meni takavaihtajasta ketjun kiristysjousi tai jotain sen suunnalta rikki. Oli ketju aika lehmänselällä.
https://app.younited.com/?shareObject=0311af7c-0ebc-bee4-6c2f-bc57e39c316b
Ekakerta!
Klo 17 tod näk ok, varmistuu kunhan pääsen aamusta kotiin. Mistä?
Kontula? Tai sitte jos kehtaat, niin tuu Herttoniemeen, sullon kuintenkin virtaa enempi. Mullon jalat jotenkin basana, kävin toissapäivänä ja eilen ajamassa ja tänään aamulla juoksemassa ja se viimenen ei ollu soveliasta. Mut eiköhän huomenna pysty, vahvistan aamulla kun tiedän miltä tuntuu. Ja ehdota eri mestaa, jos ei näistä löydy sopivaa.
Mielenkiintoinen koimatka junassa kun 6 v poika heitti laattaa koko yön. Eli nukuttu ehkä kaksi tuntia, ei ajoja tänään. Lykätään ensi viikonloppuun.
Kuulostaa hauskalta. Pääsit jo vissiin kotiin, joten voiton puolella.
Mullon polvet sen verran huterassa kunnossa, ettei taida mustakaan olla poluille tänään. Eipä sovi läskille juokseminen. Kas kun viime viikolla kävin aamuisin kipittämässä eikä mitään ja eilen sitten näin. No, ehkä se oli sekin kun ajoin eilen kiireellä Pasilaan tsygällä, jossa on liian pitkä välitys.
Mut joo, ens viikonloppuna sitte!
Rakas blogi, tänään maalasin runkkon.
https://app.younited.com/?shareObject=02e0f48d-4452-a53e-4457-47b13c1bc6cc
Rakas blogi, tänään maalasin runkkon.
https://app.younited.com/?shareObject=02e0f48d-4452-a53e-4457-47b13c1bc6cc
Otitko runkkon värisävyn taustan bussista? Isänmaallisen hieno.
Joo, siitä otin. Pintahan on mitä on ja kestää mitä kestää, muttei se ole niin oleellista. Tarttis vaihtaa etukiakkoviaraaseen kirkkaat pinnat kun takanakin on. Gravel Grideri, vaikkei ne enää olekaan muadissa.
Miten Jumin larstai? Ip/alkuilta esim klo 18 lähtien saattaisi jopa onnistua. Su aikataulut auki, joko aamusta tai illansuussa.
Läskissä valkoiset tubelekset, tai ainakin on nyt tunnin pysynyt ilmat. Eli mä meen ihan s-tanan paljon paremmin, kovempaa ja isommin kuin ikinä. Melkein yhtä hyvin kuin sä.
Moi, mullon polvet jotenkin kipeenä. Vedin Orlandossa ärsyttävät Stubbit joka aamu ja ehkä se nyt ei vaan sovi ylipainoiselle lyllerölle. Mä lupaan lopettaa kaikenlaisen hölkkäämisen. Junalle tai bussille en yleensä juokse muutenkaan, joska myöhästyminen harmittaa vain, jos on yrittänyt. Kannattaa pitää langat omissa käsissään. Mut hei, mä käyn kokeilemassa vähän miltä tuntuu, toi vois nimittäin joku rauhallinen kruisi tehä hyvääkin. Ilmoittelen mobiililaitteella sulle miten on tossa noin yhen aikaan. Ok?
Su aamusta ehkä, tosin tosson puteli kuohujuomaa. Kirjoiteltiin vaimon kanssa molemmat työsoppareita tässä viikolla ja se on näköjään meinannu vähän juhlistaa. Ehkä siis mieluummin iltapuoleen, ehdottele jotain? Mä voin siis huomenna olla olematta nihkeä ja lähteä maastoon. Kävin tossa äsken ajelemassa hiekkatietä ja vähäsen asvalttiakin.
Enhän mä tätä ollut hogannut. Onnittelut.
Larstaina muuta, mutta sunnuntaina alkuillasta voisi ajella. Kivikkoon bmx- radalle ottamaan lämpöä ja sitten maastton? Jumilla olisi lyhyt matka. Anyone?
Tänks. Kyl toi BMX kiinnostaa. Ainakin pikkusen. Toinen juttu onko sen perään enää virtaa maastoon ja siellähän täytyy olla sitte koko rahalla. Ratamaksu ja pyörävuokra nääs.
Huomenna olis kymmeneltä lähtö tosta kompuran pihalta. Tai kai sieltä elintarvikettakin saa Shelliltä. Laajasaloon. On tulossa jotain farkkuhaalarimiehiä kehien takaa kans. ahmalta jo varmuuden vuoksi "ei", mutta jos joku muu tai mää haluaa lähteä kattomaan miten siat vinkuu.
Ajelin eilen ja tänään lenkit el Guapolla. On se keveen tuntunen nyt kun on Crestit ja tommoset 2,25" alimittaset kumekset (Ardentit). Eipä muuta, kyllähän noilla ajaa, mut joutuu vähän enempi painetta pitämään että säilyy ajettavuus. Tai siltä tuntuu ainakin. Ja ilman hissitolppaa ei ihan niin kivaa ole toi ajo. Kyllä semmonen vaan on sitte hyvä.
Ai niin ahmaseni, kuomaseni, sunnuntaina en taida ehtiä, lähen reissuun iltapäivällä, josta back perjantaina, joten ens viikonloppuna on mahdollisuudet taas la ja su ellei jotain muuta ilmaannu.
Nöyryyttivät minua droppi-Pullikset. No sepä oli minulle tulossa.
Juminyn ja Ahman kyydissä en kyllä pysy, mutta jotain lepposaa lenkkiä vois kyllä kuvitella ja vasta ens viikolla, kun tää on ihan bookattu.Sun täytyy ruveta pysymään kun ei toi Mika "ehi" koskaan ajamaan. Eiks Ruoholahdesta vois ajaa pohjoisen kautta back itään jotenkin soppelisti? Voihan sieltä, Lapinlahti, Hietsu, Laakso, Maunulanmaja, Taivaskallio, (Pikkukoski), Viikki, Herttoniemi. Was sagen Sie?
Nöyryyttivät minua droppi-Pullikset. No sepä oli minulle tulossa.
Ite nöyryytit, monessa kohtaa vielä ettäs kehtas vanhaa miestä....se yks kallio hylkii mua, (ja aika moni muukin spotti) mut hienot jutajaiset se ukko järkkäs, dänks!
Parit sisurit ja yks nilkka + kahet läppähaalarit roikkuu kuusen oksassa, ei paha.
Kiitoskia pullamössöpoikien puolesta vaan paliosti.
edit. 28,7km tuli rantojen miehille matkaa
http://i251.photobucket.com/albums/gg286/marcusbushwick/blog%20fodder/hillbilly.jpg
ps. tattista myös pakasta, kyl se käyttöön menee. kelasin että mulle on ihan se ja sama tunkkaanko mä ysi vai kymppi pakkaa
Ny mä vasta hogasin mitä täällä on juonittu!
mä haen kummatki haalarit, vai oliko ne toiset jo mun?
juu hyvä rento lenkki oli, harmi että tuli koti-ikävä
Ei ole taas ajettu pariin viikkoon kuin partaa pari kertaa. Eikä kiinnosta edelleenkään?
Ei ole taas ajettu pariin viikkoon kuin partaa pari kertaa. Eikä kiinnosta edelleenkään?
Mulla parta mitään kasva. Sunnuntai passaa aamusta tai illasta. Joko mennään?
Sori taas kesti, joo aamusta kiinnostais kovin. Olisko... kybältä jossain, vaikka perinteitä vaalien Kontulan metriksellä? Ellet sitten hingu Laajasaloon?
Tänään Teurastamolla:
https://app.younited.com/?shareObject=e47f0a91-fe14-a6ab-e745-a4c602c2035a
https://app.younited.com/?shareObject=f99b10a0-830e-1a56-a8de-215b871bf5c7
Käykääs idän ihmeet tsekkaamassa onko mieleen ja jos on, niin nimeä alle:
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/777
(Kuntalaisaloite: Pyöräkaistat Hämeentielle)
Sori taas kesti, joo aamusta kiinnostais kovin. Olisko... kybältä jossain, vaikka perinteitä vaalien Kontulan metriksellä?
Aamu meni jo. Ilta onnistuisi klo 18 alkaen. Sorge, vaimo oli nopeampi.
No ilta on ihan hyvä, ehkä parempi. Kuudelta Kontulassa?
No ilta on ihan hyvä, ehkä parempi. Kuudelta Kontulassa?
Jawolh.
Parfait! À demain.
Onks tää joku jälkiruoka?
Je ne sais pas, mais... jos idässä on muita, niin mukaan vaan Kontulasta kuudelta. Tossa on Roihikassa joku kirsikankukkatapahtuma (http://www.roihuvuori.fi/hanami/) puolilta päivin, käykääs kattoo se kans. Mäkin meen.
Je ne sais pas, mais...
Werden tach. Ich spreichen Conchita Wurzt und eine katten keese sprechen wheirchen.
Eli Jumille kiitos, hieno sää, mukava lenkki. Ei vaan olisi pitänyt testata Alpinea.
Merci beaucoup ahma! Kiva lenksu. Kurvailin vielä Mellunmäestä himaan jotain itelleni uusia pätkiä. Kyllä Helsinki on hetkisen kaunis tähän aikaan vuodesta. Alpine on mahtitsygä, ei muuta kuin fillaritoria kyttäämään :D
Tänään illalla? Sunnuntaina? Lauantaina en ite ehi.
Aika apaattista täällä Itä-Helsingin netissä, mut toisaalta hittoako sitä täällä haaskaamaan elämää.
Käväsin tossa tänään Herttoniemi-Hallainvuori kokeilemassa tuntumaa, mut jotenkin nuhasta oli, liekö joku flunssa tulossa vai muuten vaan huono fiilis. Jostain syystä vähintään jälkimmäinen oli päällä. Fak it fak it ool. (http://hefebaix.spreadshirt.fi/mug-A23844079/customize/color/1) Ahma tai jokumuukuka, joka jaksaa leikkiä vielä, sunnuntaina tai sitte seuraavana veekooällänä joku kaukoidänperseily tai ihan mitä vaan? Olen ens viikolla reissussa, joten ei iltamahkuja mulle.
Aika apaattista täällä Itä-Helsingin netissä, mut toisaalta hittoako sitä täällä haaskaamaan elämää.
Käväsin tossa tänään Herttoniemi-Hallainvuori kokeilemassa tuntumaa, mut jotenkin nuhasta oli, liekö taas joku flunssa tulossa vai muuten vaan huono fiilis. Jostain syystä vähintään jälkimmäinen oli päällä. Fak it fak it ool. (http://hefebaix.spreadshirt.fi/mug-A23844079/customize/color/1) Ahma tai jokumuukuka, joka jaksaa leikkiä vielä, sunnuntaina tai sitte seuraavana veekooällänä joku kaukoidänperseily tai ihan mitä vaan? Olen ens viikolla reissussa, joten ei iltamahkuja mulle.
Sunnuntai ja kauko-itä passaa. Mihin aikaan ja mistä?
Ei hitto, eihän se sunnuntai käykään laatuun. Mun pitää olla muualla. Shiiiit. My bad, tsorde, huomenna aamupäivällä tai sanotaan kybä viiva puol 11 tms. käy.
Larstai menee palautellessa. Oon ollut koko viikon taudissa, joten käyn varovasti pyörähtämässä kotimetsässä.
Ma iltana kasilta? Parempaan en ennen seuraavaa viikonloppua pysty.
Oisko ajointoa?
Mulla menee ajamiset polvea kuntouttaessa, mutta voisin lähteä noita ulkoiluteitä ajamaan tai vaikka kiertämään Uutelaa tms.
Huominen, vkl ja tiistai tällä tietoa vois onnistua...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vähän ollu hiljasta täällä. Nythän siellä olis polut aika ajettavia. En tiedä, jos illalla viittis lähteä vai käviskö kävelemässä tms. Eilen kävelin Kalasatama Herttoniemi pohjoiskautta kun en jaksanut kylmässä ajella :) Kävellessä kätevää kun ei tarvi edes lamppua pykälään. Tänään vois kyllä ajella vähäsen.
Mä luulin että Jumilla pyörä talviteloilla. Maastossa käyty läskillä päivittäin. Ainakaan täällä Kauko-Idässä polut ei vielä kestä lastenpyöriä vaan pitää olla läski. Huominen gines, mutta aattona ajelua puolenpäivän jälkeen?
Jahas, ei tää taida toimia nyt näin, että käyn kerran viikossa - tai kuussa - kattomassa mitä täällä lukee. No, puhelimellahan noi lenkit on ennenkin sovittu silloin kun oikeasti ollaan oltu menemässä.
Ei mulla kokonaan ole pyörä talviteloilla, olen mä melkein joka viikko ajellu. Nyt on flunssaa kyl. Varmaan vielä päivä tai toinen menee. Eikä toi loska oikein kiehtois muutenkaan.
https://app.younited.com/?shareObject=a4cb0559-c54d-2319-4255-ab19b5f51327
https://app.younited.com/?shareObject=03ec3709-9f4c-113a-a54a-f13784ff2fa2
Miten on aktiivit, usean vuoden polkua rullanneet, ovatko alueen polut alkaneet mennä jo käytössä yli? Siis ne vakiorundit joita kaikki näyttää vetävän? Viime vuonna muistan osan olleen mukavia, nyt ei 26" lla osaavakaan osaa mennä....
Moi. Herätän vanhan topicin henkiin. Olen tiistai-perjantain työreissulla Helsingissä ja tarkoitus ajella Sipoonkorvessa polkuja. Onko olemassa mitään porukka lenkkejä tai fb ryhmää missä niitä huudellaan?
Kiitoksia
Trollberga
01.09.2019, 20.56
"Itä-Helsingin (Mustavuoren) porukkalenkit" -säikeessä voi koettaa houkutella kavereita myös maastoon, vaikka kesäkaudella toiminta on yleensä maantiepainotteista. Kokeile kuitenkin pistää kysymystä sinnekin.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.