PDA

Näytä tavallinen näkymä : Nettikauppojen toimitustavat

kianto
02.04.2011, 19.18
Onnistuneeko mistään ulkomaalaisesta nettikaupasta tilata fillarikamaa niin, että paketin voisi noutaa lähimmästä postista? Vai käyttääkö kaikki nettikaupat lähettipalveluita toimitustapanaan? Pienellä paikkakunnalla asuvana ja työssäkäyvänä tuo ovelle tuonti palvelu ei oikein ole toimiva.

StantheMan
02.04.2011, 19.23
Probikekit arpoi pakettinsa paikallisten siwojen välillä yhteen niistä. Roseversandin lähettämän pyörän hain postista ja kylläpä muidenkin paketteja on postiin tullut. Mutta, tuo muisti....

jaggi
02.04.2011, 19.37
Laittaa toimitusosoitteeksi työpaikan osoitteen?
Bike-box ainakin lähetti posti-ennakolla, mutta tästä on jo aikaa.

kianto
02.04.2011, 19.38
Työkin kun on pahus sellainen että ei ole kiinteää toimipistettä...

nure
02.04.2011, 19.58
CRC ainakin nykyään toimittaa postiin...

Zarni
02.04.2011, 20.12
CRC ainakin nykyään toimittaa postiin...
Viimeisin paketti tuli DHL:n kuriirin toimittamana kotiovelle...

TuH
02.04.2011, 20.21
Probikekit arpoi pakettinsa paikallisten siwojen välillä yhteen niistä.

Jännä, tiällä piäkaupungin kuppeessa PBK:n pussukat jaetaan normipostin mukana.

nure
02.04.2011, 20.30
Viimeisin paketti tuli DHL:n kuriirin toimittamana kotiovelle...

Jos olet paikalla...

Risto Koivunen
02.04.2011, 21.02
Onnistuneeko mistään ulkomaalaisesta nettikaupasta tilata fillarikamaa niin, että paketin voisi noutaa lähimmästä postista?

Eikös tuo onnistu kanssa niin, että laitat pakettiin poste restante -osoitteeksi paikallisen postikonttorin? Kysäise postikonttorin henkilöstöltä miten tämä toimii käytännössä.

tipsu
03.04.2011, 08.47
Rosen ja Wigglen paketit on tulleet postiin, ProBikeKit:ltä ovat tulleet luukusta sisään, eli postiin olisivat varmaan päätyneet, jos ei olisi mahtuneet, Bike24 toimitti DHL:llä, tilasin sitten paketin työpaikalle. Mutta varmaan tuo Riston mainitsema postikonttoriin tilaaminen on tuossa tilanteessa fiksuinta, kaupoilla on niin eri valikoimat ja hinnat, että ei toimitustavasta kannata tehdä kynnyskysymystä.

rhubarb
03.04.2011, 09.31
Riippuu käytännössä täysin asuinpaikasta. Poste Restante on varmaan paras vaihtoehto jos se täytyy itelloida.

Herminator
03.04.2011, 14.23
Sellainen pieni huomautus tuosta Poste Restante -jutusta, että postikonttori ei toimi (ilmaisena) varastona muiden kuljettamille paketeille. Eli: Jos esim DHL:n oma kuriiri yrittää tarjota pakettia konttoriin säilytettäväksi ja annettavaksi jollekin muulle, ei konttori ota sitä vastaan. Jos paketti kulkee matkansa loppupätkän konttoriin postin kuljettamana (ja posti saa siitä jotain kautta korvauksen), onnistuu poste restanteen tilaus.

Jake_Kona
27.04.2013, 12.41
Tilasin son-kiekon kasattuna kinetic-kaupasta ja minkäänlaista sp-vhvistusta ei ole tullut. Onko tavallista tämän kaupan kohdalla?

Jake_Kona
02.06.2013, 16.59
Nyt on kk kulunut ja aikaisempaan kyselyyn vastattiin nopeasti, mutta kiekkoa ei näy eikä kuulu. Kohta taidan perua koko maksun "maksukamusta". Vai pitäiskö vielä kysellä? Onko kellään hyviä kokemuksia Kinetic-kaupasta?

crcm
03.06.2013, 10.08
Nyt on kk kulunut ja aikaisempaan kyselyyn vastattiin nopeasti, mutta kiekkoa ei näy eikä kuulu. Kohta taidan perua koko maksun "maksukamusta". Vai pitäiskö vielä kysellä? Onko kellään hyviä kokemuksia Kinetic-kaupasta?

Avaa oma lanka kyseiselle kaupalle. Putiikin käyttäjät huomaa ehkä paremmin.

jakob
03.06.2013, 13.17
Mites kun tuo dhl yrittää toimittaa bike-componentsin pakettia ja en ole himassa tietenkään niihin aikoihin. Puhelimella en ole vielä läpi päässyt asiakaspalveluunkaan. Nyt näyttäisi olevan toinen toimituskerta käynnissä kun töissä istun. Montako kertaa ne yrittävät sitä oikein toimittaa ja vievätkö esim postin hoiteisiin sitä automaattisesti sen jälkeen?
Minkähän takia ei voi kuski vaikka soittaa ku on tulossa. Nopeasti tästä kotona kävisin paketin ottamassa vastaan jos tietäisin ajoissa milloin on tulossa.

JackOja
03.06.2013, 13.23
^ota yhteyttä nettilomakkeella tai puhelimella ja muuta toimitusosoitteeksi työpaikan osoite. Niin mä olen tehnyt jos olen vahingossa tilannut kotiosoitteeseen.

VesaP
03.06.2013, 14.09
a) Soitat asiakaspalveluun / laitat mailia /tms että jättävät paketin varikolle josta käyt sen noutamassa ko varikon aukioloaikana.
b) Jätät valtakirjan oveen teipillä että "Paketin XXX saa jättää tähän ovella rappusille.". Ja sit toivot että naapurin mul*ut ei ole pakettia nyysineet.
c) Juot itsesi niin känniin, että sinulla on seuraavana päivänä niin paha krapula, että täytyy ottaa saikkupäivä töistä. Ja otat paketin vastaan suoraan lähetiltä ja jatkat ryyppäämistä.

Itse suosisin järjestystä: C, B ja A.

jakob
03.06.2013, 19.41
^ota yhteyttä nettilomakkeella tai puhelimella ja muuta toimitusosoitteeksi työpaikan osoite. Niin mä olen tehnyt jos olen vahingossa tilannut kotiosoitteeseen.

Osoitteen vaihto näyttäisi olevan maksullinen. Osaako joku sanoa mihin aikaan yleensä yrittävät toimittaa? Kun keskiviikkona olisin kotona siihen kahteen asti.

jakob
04.06.2013, 09.50
Osoitteen vaihto ilmainen vaikka sivuilla väittävät maksulliseksi. Ei tosin tarvinnut osoitetta vaihtaa kun oli paketti lähipostin hoteissa ollut jo pari päivää!
Olisi ihan jees jos vaikka tulisi jotain ilmoitusta tälläisestä?