PDA

Näytä tavallinen näkymä : superlight-bikeparts.de

Jasu
29.03.2011, 21.45
Päätin kokeilla moista putiikkia ja tilasin satulatolpan ja klipsin.

Vahvistus tilauksesta tuli parissa päivässä - seurantakoodia ei koskaan, mutta postilaatikkoon tuli viikon päästä tilausvahvistuksesta ilmoitus paketin saapumisesta.

Satulatolppa tuli oikean kokoisena ja värisenä, mutta satulaklipsiä ei paketin syövereistä löytynyt vaikka purin sen atomeiksi.

Jokusen sähköpostin olen jo liikkeeseen lähetellyt, mutta yhteenkään ei ole tullut vastausta, joten katsotaan saanko ikinä klipsiä. Eipä tuo nyt mikään hirveän kallis osa ollut, mutta ottaa päähän silti.

Tuli tosin maksettua Paypalilla, joten tuota kautta voi kaiketi pistää vielä valitusta.

Onko kenelläkään muulla kokemuksia tästä kaupasta?

Miha
01.04.2011, 20.57
pari kertaa on tullut ostettua, nopeasti ja täsmällisesti tuli. Aika paljon mielenkiintoista tavaraa kohtuuhinnalla.

Vallu
05.04.2011, 19.38
Kiekot, tuubit, tuubiteippiä ja pikkusälää tuli tilattua. Samaan tapaan reiluun viikkoon ei kuulunut mitään, kunnes paketti tuli postiin.

Sielläpä oli sitten pieni yllätys, kun renkaat oli valmiiksi liimattu vanteille, josta ei ollut ollut mitään puhetta... ostin tuubit varalle aikomuksena laittaa eri nakit vanteille, mutta se jää nyt tekemättä :)

Lisäksi tilatusta 4 tufon teipistä ei löytynyt merkkiäkään, oletan että pari meni vanteille, mutta pari sitten puuttuu...

Näin... saas nähdä kuinka Udo vastailee sähköpostiin.

Jasu
05.04.2011, 21.05
Yhden vastauksen olen tähän mennessä saanut - viestissä todettiin tylysti, että kaveri joka pakkasi mun kamat on 100% varma, että on pakannut mukaan satulatolpan klipsin. Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Paketti oli sen verran tiukasti pakattu ja saapuessaan hyvässä kunnossa, että ei se klipsi ole voinut kuljetuksen aikana sieltä pois tippua. Tuossa lattialla se pakkaus vieläkin nököttää ja on pakkausmateriaalit ja kaikki tutkittu sen verran tarkasti läpi ettei siellä kyllä mitään klipsiä ole.

Noh, ehkä olen vain sokea ja kyseessä on uusi superkevyt nano-klipsi, kokona atomi ja asentamiseen tarvitsee elektronimikroskoopin.

Sinne meni reilu parikybää viheltäen kankkulan kaivoon. Ainoana positiivisena asiana voi pitää, että puuttui se tolppaklipsi eikä itse tolppa, muuten olisi ketuttanut kertaluokkaa enemmän. Tästä kusiputkasta en tilaa enää mitään :mad:

Vallu
20.04.2011, 15.58
Kiekot, tuubit, tuubiteippiä ja pikkusälää tuli tilattua. Samaan tapaan reiluun viikkoon ei kuulunut mitään, kunnes paketti tuli postiin.

Sielläpä oli sitten pieni yllätys, kun renkaat oli valmiiksi liimattu vanteille, josta ei ollut ollut mitään puhetta... ostin tuubit varalle aikomuksena laittaa eri nakit vanteille, mutta se jää nyt tekemättä :)

Lisäksi tilatusta 4 tufon teipistä ei löytynyt merkkiäkään, oletan että pari meni vanteille, mutta pari sitten puuttuu...

Näin... saas nähdä kuinka Udo vastailee sähköpostiin.

Hyvinhän tuo meni. Parit meilit vaihdettiin, niin suostuivat sitten lähettämään teipit, joita tuli sitten se 4kpl. Eli bonuksena tilauksen päälle sain sitten renkaat valmiina liimattuina vanteille.

Hyvä maku jäi kuitenkin kokonaisuudessaan. Virheitä aina sattuu, mutta mukava että ne sitten myös korjataan.

Teippipaketeissa lukee muuten LEPICI PASKA :D

Trifon
28.08.2011, 22.25
Mites tuolla onnistuu Paypal-maksu? Löysin maksuvaihtoehdoiksi ennakkomaksun tilisiirtona ja maksun toimituksen yhteydessä (+9e).

Vallu
29.08.2011, 15.20
Mites tuolla onnistuu Paypal-maksu? Löysin maksuvaihtoehdoiksi ennakkomaksun tilisiirtona ja maksun toimituksen yhteydessä (+9e).

Kyllä mää ainakin maksoin paypalin kautta, ja hyvin toimi.

souni
13.12.2012, 17.02
En voi suosittele ko. puljua!

Tilasin kiekot marraskuun alussa, maksoin PayPalin kautta. Heti tilauksen tehtyäni (sunnuntaina) vastasivat, että heillä ei ole kehää ja saavat kolmen viikon päästä. Tarjoilivat useita muita heikompia vaihtoehtoja, joihin en suostunut. Sovittiin, että odotan ja kopensoivat tätä jotenkin. Kuukauden päästä otin taas yhteyttä, kun ei kuulunut mitään. Vastasivat, että menee tammikuulle, koska edelleen eivät saa kehiä. Tarjosivat taas samoja vaihtoehtoehtoja. En suostunut ja annoin kolme vaihtoehtoa (virhe?):
1. Takaavat saavani kiekot tammikuun alussa + reilu kompensaatio.
2. Tarjoavat paremman kiekon ja kasaavat asap.
3. Tilauksen peruminen ja rahat takaisin.
Postin jälkeen ei ole kuulunut paikasta yhtään mitään. Laitoin PayPalin kautta selvityksen päälle. 10 päivää odottavat superlight-bikeparts.de:lta vastausta. Katsotaan miten käy.

Toistamiseen en osta tuolta enää mitään.

kaakku
13.12.2012, 17.37
Mitkä kiekot tilasit?

Mä tilasin tuolta viime keväänä FRM 333 / Novatec -kiekot ja maksoin käteisellä kotiovella. Toimitus ei nyt mikään supernopea ollut, mutta oman tilaukseni osalta kaikki meni ihan hyvin.

niilo
15.12.2012, 08.40
Itse tilasin AC:n 29er kiekot ja maksoin myös vasta kun paketti oli kourassa, hyvin toimi. Tuosta toimitustavasta (COD) tosin tuli se 9e ylimääräistä mutta eipä se kokonaissummassa enää tuntunut.

Highlander
10.03.2013, 13.16
Ennen tilaamista kyselin löytyykö varastosta osat kiekkojen kasaukseen. Vastaus kesti kolme päivää. Tämän jälkeen tein tilauksen 4.3. maanantaina ja 8.3. perjantaina tuli viesti, että tilaus lähetetty. Maksu Paypal. Kiekot, renkaat sekä sisurit. Nyt ootellaan..

Highlander
14.03.2013, 09.57
Jep, hyvin toimi tämä. Kiekot, renkaat sekä sisurit toi lähetti 13.3. töihin. Kiekot näyttäisivät olevan hyvin kasattu. Saa nähdä sitten miten ajossa toimivat...painorajoitus 75 kg :rolleyes:

Ju$$i
18.04.2013, 19.34
3 viikkoo nyt vanteiden tilauksesta. Ei seurantakoodia eikä mitään hajua onko vanteet edes tulossa. Täytyy ottaa yhteyttä ja kuunnella meriselvitykset. Voipi olla että joutuu Peruun koko homman..

izmo
18.04.2013, 19.49
3 viikkoo nyt vanteiden tilauksesta. Ei seurantakoodia eikä mitään hajua onko vanteet edes tulossa. Täytyy ottaa yhteyttä ja kuunnella meriselvitykset. Voipi olla että joutuu Peruun koko homman..

Täytyy huomenna kysyä saiko kivijalkakauppa Ikean vieressä mitään tolkkua..

Lehisj
19.04.2013, 10.24

Tuo on erittäin epäluotettava pulju. En suosittele kenellekään. Itse tilasin tuolta viime syksynä kiekkosetin, jonka toimitus viivästyi aluksi ilmoitetusta n. kuukaudesta lopulta kolmeen kuukauteen. Ei tämä mitään, kun kuitenkin lopulta sain, mitä olin tilannut. Olin varautunutkin odottamaan kiekkoja.

Tarina ei kuitenkaan ollut ihan näin yksinkertainen. Lisäsin joulukuussa tilaukseeni kaksi eturatasta. Menin tyhmyyksissäni maksamaan ne etukäteen tilisiirrolla. Pyysin, että rattaat laitetaan kiekkojen kanssa samaan pakettiin. No kun kiekot saapuivat ei pakkauksessa tietenkään ollut kumpaakaan ratasta. Tästä luonnollisesti reklamoin ystävälliseen sävyyn ja pyysin pikaista toimitusta rattaille. No noin viikon sisällä tuli paketti sisältäen yhden rattaan. Reklamoin taas kauppaa sähköpostitse, mutta ei minkäänlaista vastausta meiliini. Tämän jälkeen kirjoittelin heille useampaan kertaan parin kuukauden ajan ja viimeisessä viestissäni ilmoitin, että otan yhteyttä Saksan kuluttajasuojaviranomaisiin virallisen valituksen muodossa. Ei edelleenkään minkäänlaista vastausta heidän puoleltaan. Olen myös yrittänyt soittaa puljuun useampaan kertaan, mutta sieltä ei vielä koskaan vastattu puhelimeen.

Eihän tappioni rahallisesti ole kovin suuri, mutta kyllä se kuitenkin korpeaa näin periaatteellisella tasolla. Eli summa summarum: älä osta tuolta mitään ja jos kuitenkin tilaat jotain, niin älä milloinkaan maksa tilausta ennakoon tilisiirrolla!

ralli1
21.04.2013, 20.03
Kiertäkää kaukaa tämä pulju!!!!!!
Pysykää isoissa tunnetuissa liikkeissä CRC,Bike components,Bike discount..........
Kyselin joulukuussa vanteiden saatavuudesta ,johon ilmoittivat 1-2päivää.Ei kun tilaus sisään ja odottelua...........Vajaan kolmen viikon kuluttua lukuisten kyselyjen jälkeen viesti tavaran lähettämisestä.
Vanteet tulivat mutta eivät ne mitä tilasin vaan pykälän huonommat ja kun välittömästi tivasin syytä moiseen kaveri vastasi pokkana ,että hänen mielestään lähettämänsä vanteet ovat jopa paremmat kuin tilaamani ja pidä vaan ne.
Kysellessäni palautus osoitetta ja tapaa tuli täydellinen hiljaisuus ,jossa vaiheessa ei kun luottokuntaan yhteyttä ja heidän neuvo oli :Pidä tavara ja tee heille korvauspyyntö menettämästäni rahasta (100€).
Näin tein enkä koskaan kuullut mokomasta puljusta muuta.
Ps. tilasin myös tiivistyslitkua ,joka ei tosiaan ollut sitä merkkiä mitä tilasin ja lukuisten tiivistys kertojen jälkeen paiskasin roskiin ja ostin lähisiwasta Stanin toimivan aineen

Ju$$i
21.04.2013, 20.24
Olin kaukaa viisas ja tilasin postiennakolla kun en uskaltanut etukäteen maksaa. Tosin maksaa 12 euroo..jos sieltä mitään tulee. Eivät ole vastanneet mailiin. Tätä säiettä lukiessa mietin saako tavaran tarkastaa ennen maksua. Jos vaikka eri tavaraa kun tilasin. Vois samantien palauttaa. Ilmeisesti palautus luonnollisesti asiakkaan piikkiin jos näin käy. Näyttää siltä, että tilaavat tavaraa omaan hyllyynsä vasta kun saavat tilauksia. Ei nyt ihan voi suositella tätä kikkaria.

haedon
22.04.2013, 06.51
Pari tilausta tuolta on tullut tehtyä ja ei tosiaan maailman nopein putiikki. Sähköposteihin ovat kyllä vastanneet mulle. Täytyy jatkossa olla vähän varovaisempi ja tilata vaikka COD, jos tulee tilattua näiden edellä mainittujen kokemusten jälkeen.

Highlander
22.04.2013, 09.22
Hehee...mulle tuli perjantaina ilmoitus, että tuo ylempänä oleva 4.3. tekemäni tilaus on lähetetty. Se siis tuli jo 13.3. Noh..mikäs siinä kyllähän mulle kelpaa ilmaiseksi toinen kierroskin ;)

Plus
28.04.2013, 19.39
Ei muuta kuin hyvää sanottavaa puljusta. Lähetin omat navat kasattavaksi, ja kiekot tulivat parissa viikossa, kommunikaatio toimi todella hyvin kokoa ajan, paketista tuli seurantakoodi heti kun kiekot lähtivät matkaan. Kiekot hyvin kasattu ja luotisuorat.

JKeats
08.03.2015, 09.34
Nostetaan vähän tätä ketjua.
Tilasin maasturiin 29 kiekot + muuta sälää ko. kaupasta ja toimitus tapahtui saksalaisella täsmällisyydellä 8 päivässä.
Kommunikointi, pankkisiirron vahvistus, tilausvahvistus ja UPS seurantakoodit asiallisesti sähköpostiin. (tosin saksaksi)
Ei moitittavaa.

OJ
05.09.2015, 01.48
Saksalaisen täsmällisesti menivät peruuttamaan mun tilaamat kiekot ilman mitään ilmoitusta. Rahat olivat myös siirtyneet saksalaisella tehokkuudella kortilta Paypalin avustuksella. Nyt katsotaan saavatko tilauksen takaisin raiteilleen.

Tämän säädön takia kauden eka cx kisa menee vanhalla pyörällä elleivät jollain ilveellä saa kiekkoja toimitettua keskiviikoksi, että ehtii liimaamaan tuubit. Eli ei mikään maailmanloppu, mutta kuitenkin. Toivottavasti kivijalasta löytyy BB30 laakerit ettei mene kauden avaus sivu suun.