Näytä tavallinen näkymä : Eurosport ihastuttaa ja vihastuttaa
keski-ikäinen
10.08.2013, 17.40
Meinasin vähän katella yleisurheilun MM-kisoja playerillä, mutta eiköhän selostus ole taas sitä slaavinkieltä. Eli semmoinen uudistus, ei muuta kun olkkariin TV:n ääreen.
wirillion
11.08.2013, 14.42
Selainversio näyttäisi nyt toimivan suomenkielisellä selostuksella, mutta androidsovellus ei ole toiminut viikkoon. Kokeiltu puhelimella ja Android Mini PC:llä. Antaa kirjautua sisään ja laite rekisteröityy, mutta ei lataa videota tai ilmoittaa palvelinvirhettä. Nettiyhteys pelaa wifillä ja 3g:llä, joten vika ei ole niissä.
Jake_Kona
07.09.2013, 18.34
Pitkästä aikaa yritin katsoa vueltaa, mutta ei onnistukkaan nyt tänään.
Munarello
08.09.2013, 12.43
Harmi, ettei playerin arkistoissa ihmeemmin ole pyöräilyä. Itse otin testiin juuri sillä ajatuksella että voisi katsella vueltaa arkistoista silloin kun en syystä tai toisesta ole suoran lähetyksen aikaan ruudun äärellä. Tai sitten en vaan osaa.. Just nyt siellä näyttää olevan jotain tour of albertaa kanadanmaalta, mutta ei vueltaa.
Jake_Kona
09.09.2013, 00.19
Pitkästä aikaa yritin katsoa vueltaa, mutta ei
Kuukausimaksunsa maksaneelta estämällä estetään käyttö. Huhuh
Käsky takas!!
Onkin tilaus loppunut edellisen päivän jälkeen. Lol
Ei se ollutkaan automaattisesti uusiutuva
Mitä ihmettä? Ammattilaispyöräilyä Eurosportilla ja suomenkielinen selostus ei-Selinin toimesta.
Munarello
08.02.2014, 18.35
Taisihan herra Selin jo eilen mainita, että tänään selostaa joku muu joten pelko pois. Kyse ei nyt ainakaan ole kuolemantapauksesta. :)
Hans Opinion
24.02.2014, 14.45
Eurosport ihastuttaa: tänään huomasin, että Eurosport Player -applikaatio on nykyään tarjolla myös ainakin Samsungin smart tv:ille. Aikaisemmin jouduin katsomaan läppäriltä tai ipadilta, mutta tämähän mullistaa kaiken.
Jeps, hyvin pelittää Player Samsungin töllössä (3g mokkula), Eurosport2 näkyy myös ja jopa HD:nä... selvästi halvempi ja laadukkaampi kattaus näin kuin esmes PlusTn kautta jonkin anteeni-kanavapaketin mukana tuleva pelkkä Eurosport...
Tässä alkuvuodesta tilausta uusiessani huomasin myös sellaisen parannuksen, että playeria voi nyt käyttää kahdelta Apple-laitteelta samalla tilauksella. Aiemmin käyttöoikeutta piti siirrellä laitteelta toiselle.
rokkisukka
06.04.2014, 13.07
Toimiiko muilla Playeri ihan moitteettomasti tällä hetkellä vai onko vaan mun koneessa vikaa. Kännyllä kyllä näkyy.
Edit: Never mind, toimiihan se sittenkin.
BianchiMan
06.04.2014, 16.54
Eurosport on kuukauden kanava Welho/Dna kaapelissa joten klassikot tässä kuussa näkee ilmaitteeksi.
Tour de Romandieko ei näy Suomen ES:lla ollenkaan?
Eurosport ihastuttaa, mutta Unibetin uusin mainos vitututtaa ihastuttavalla kanavalla! Jumalauta kun tärykalvot hajoo kun se mainos pamahtaa eetteriin aina. Muutenkin miljoona vedonlyöntiputiikin mainosta joka mainoskatkolla niin sitten tuo uusin Unibetin mainos volume x 100 muihin verrattuna. Tai kuten joku mainospamppu sanoisi, ei ole volume sen kovemmalla, se on dynamiikkaa. *****.
Sori, menis ennemmin vitutusketjuun mut laitan tänne. Koska ESport ihastuttaa. Vain tuo U-betin mainos ei ihastuta.
BianchiMan
29.04.2014, 16.09
Onko tietoa toimiiko playeri nyt jo silleen että yksi tilaus kattaa PC:n ja ipadin kautta katsomisen? Viime vuonna vielä piti olla molempiin oma tilaus.
Ainakin mä katson sujuvasti sekä koneelta että puhelimesta samalla lisenssillä. Sama oli viime vuonna.
BianchiMan
29.04.2014, 17.43
Ainakin mä katson sujuvasti sekä koneelta että puhelimesta samalla lisenssillä. Sama oli viime vuonna.
Pitää testata, viime kesänä EI tuo mainitsemani kombo toiminut.
Asetyylikoliini
29.04.2014, 18.48
Pitää testata, viime kesänä EI tuo mainitsemani kombo toiminut.
Kyllä mä ainakin katsoin viime kesän Touria sekä OS X:ltä että iOS:ltä yhdellä ja samalla lisenssillä.
BianchiMan
29.04.2014, 20.16
Kyllä mä ainakin katsoin viime kesän Touria sekä OS X:ltä että iOS:ltä yhdellä ja samalla lisenssillä.
Windows / ipad oli oma toimimaton kombo.
iMac, iPad, SGS3, PC kaikilla näkyy ja kukkuu ihan hienosti samalla tilauksella.
BianchiMan
29.04.2014, 21.32
Tuolla eurosport playerin sivuilla tuo lukeekin nyt selvästi. Ios laitteille voi tilauksen tehdä pelkästään, itunesista. Tätä tiliä ei voi käyttää muilla laitteilla.
Ajattelinpa katsella Giron lähetystä ES:n arkistosta, kun siellä kevään mittaan on noita kisoja ollut, kokonaista kolme lähetystä löyty: Tour d'Azerbaijan - Stages 1-3. Just.
Eurosportin selostajakaksikosta oli ihan hyvä juttu sunnuntain Hämeen Sanomissa. Ei tosin löytynyt juttua HS:n verkkoversiosta, joten tässä skannattuna kiinnostuneille. Jos ei linkit toimi niin koitan jakaa jollain muulla tavalla.
Koko artikkeli: https://www.dropbox.com/s/sx9hx59spqiwjzi/SLinnan%20isa14052011540.pdf
Jutun kuva: https://www.dropbox.com/s/3i2bhdoicg4movm/SLinnan%20isa14052011550.pdf
toripolliisi
20.05.2014, 13.19
Loistavaa ja kiitos Badawan!
Munarello
23.05.2014, 18.22
Tänään se tennisjuttu realisoitui, sillä taisi Giron lähetyksen aloitus myöhästyä yli puoli tuntia tennismatsin takia. Ja nyt ne näyttää parhaillaan mustaa ruutua.. :)
Edit: Eurosprotplayeriltä näkee sentään dedikoidulta giro-kanavalta Cyclisme lähetystä (ilman selostusta).
JuhoIlmari
23.05.2014, 18.44
Mustaa ruutua pukkaa taas, hermot menee, olut loppuu.
Sitten ne hermot vasta meneekin kun tuo musta ruutu rävähtää kun maaliin on matkaa 1km tai alle. Parempi ajaa ite..
Munarello
30.05.2014, 17.15
Eurosprotilla varmaankin uumoiltiin, että Federer hoitaa matsinsa kahdessa erässä vaan kuinkas kävi.. Loppuuhan tuo tennismatsi ehkä jo vartin päästä. Tämän takia Eurosportplayer on ihan kiva, sillä sieltä sentään näkee Giroa (ilman selostusta).
Juha Lehtinen
30.05.2014, 18.58
Eurosport playerilla saa vaihtoehtoisesti katsoa myös Belgian ympäriajoa.
Kopsataan tännekin tuonne vitutusketjuun laittamani:
"
Eurosportti pilasi eilisen Tourin esittelytilaisuuden niillä VITUN haastatteluosuuksillaan. Jäi esim kokonaan Europcar ja Thomas Vöckler näyttämättä, ja Movistar ja Valverde kun piti pomppia sinne vitun haastattelustudioon.
"
^Oli pakko kelata noi osuudet yli. Ei sen ranskaispellen englannin sössötystä jaksa.
Eikä Greg Lemond'kaan oikein sykähdytä tv-esiintymisellään. Mihin ovat kadottaneet todellisen asiantuntijansa, Sean Kellyn?
^Oli pakko kelata noi osuudet yli.
Juurikin näin! Jumalauta ne keskeytti jopa Chris Froomen jutustelun päälavalta kun hyppäsivät studioon kesken kaiken! Anteeksiantamatonta!
Ja jos esittelytilaisuus oli jo tuommoista, arvata saattaa että Juurosportti ei näytä kunnolla AINUTTAKAAN palkintojenjakotilaisuutta etappien lopuksi, vaan kesken keltapaidan annon hyppäävät haastattelemaan jotain 50:ksi sijoittunutta, just kuten viimevuonnakin :( Kyllä sen verran pitäisi kunnioittaa järjestäjiä ja ajajia että näyttäisivät pätkimättä arvopaitojenkin jaot! Siinä iho menee jo about kananlihalle kun alkaa soimaan se Tourin palkintojenjaon perinteinen melodia taustalla, ei siinä sais hypätä enää mihinkään pirun haastatteluun kesken kaiken. Vaan pitäisi katsoa rauhassa kun Chris Froome kävelee hauiskäsineen lavalle, ja vetää taas uuden keltapaidan päälleen....! Go SKY! :D Kaikki dissaa Froomea, joten mää kannatan! :)
No, pääasia että näyttävät ylipäänsä pyöräilyä toki. Liian hyvään ei saa tottua. Jos olisi pyöräilyn katsomisessa YLEn varassa, olisi "aavistuksen" köyhempää.
Samaa mieltä edellisten kanssa, näyttäisivät erikseen ne lemond höpinät siinä sen omassa ohjelmassa.
BianchiMan
06.07.2014, 13.41
Playeri ei ole toiminut moneen päivään Samsungin smartilla. Ilmoittaa ettei internet yhteyttä. Kuitenkin koko ajan esim Hbo toimii. Asensin uudestaan mut sama ongelma. Ipadilla ja pc:llä tilini toimii hyvin. Muilla samaa?
viipottaja
06.07.2014, 15.34
Playeri ei ole toiminut moneen päivään Samsungin smartilla. Ilmoittaa ettei internet yhteyttä. Kuitenkin koko ajan esim Hbo toimii. Asensin uudestaan mut sama ongelma. Ipadilla ja pc:llä tilini toimii hyvin. Muilla samaa?
Kylläpä vain. Sopivasti tourin alkuun hyytyi Sampan smart-tv appsi vastaavalla tavalla. Kaikki muu skulaa. Pistähän palautetta, josko vaikka jotain tuolle tekisivät.
Ensikokeilu ESP player / win phone ei kyllä luottamust herttäny. 2 km ennen maalia koko puhelin tiltissä. Selostuskielenä oli ruotsi???? Kuinkas olette saaneet kielen muutettua? Läppärissä kuitenkin selostus ihan suomeksi
Ensikokeilu ESP player / win phone ei kyllä luottamust herttäny. 2 km ennen maalia koko puhelin tiltissä. Selostuskielenä oli ruotsi???? Kuinkas olette saaneet kielen muutettua? Läppärissä kuitenkin selostus ihan suomeksi
Ei auta win phone alustalle, mutta itellä oli sama ongelma etelänaapurin reissulla. Selostuskieli venäjä. Ratkesi F-securen freedome vpn appilla josta valitsemalla proxypalvelimeksi suomi sai Selinit kuulumaan.
Samsungin smartilla on playeri taas herännyt henkiin!
Tähän asti on ihastuttanut mutta nyt vihastuttaa. TdF päivän etapista kymppi jäljellä eikä playeri toimi, tana.
Munarello
05.09.2014, 19.39
Sääh, onko siellä tenniksen US avoimissa huomenna joku superpäivä tulossa vai miksi Eurosprotti siirtää huomista Vueltan etapin lähetystään tunnilla? Taitaa mennä jälkilähetykseksi ja kun kyseessä on aika jyrkkä vuorietappi niin pitäisköhän protestiksi perua playerin tilaus.. Sen tilalle taidan ottaa Maikkarin 'haistakuluttajapaskaurheilupaketin' josta seurailen sitten jalkapalloa.
Munarello
06.09.2014, 19.05
Sääh kertaa kaksi. Eihän siellä edes mitään tennistä näytetty vaan jokin naisten golfin jämäkilpailu meni la vueltan edelle. Pitää nyt ihan oikeasti jo ihmetellä, että mitä svidua Eurosprot? Lähetys alkoi 17,5km ennen maalia.. Sama kuin jalkapallo-ottelusta näytettäisiin viimeiset kymmen minuuttia. En vielä tilannut maikkarin haistapaksasprottipakettia, koska nyt on maaotteluviikonloppu, mutta on toi nyt niin kuluttajan aliarviointia isommalla skaalalla..
Eurosportplayer striimauspalvelu näyttäisi olevan jotenkin sekaisin. Kun klikkaa kanavaa, aukeaa vain musta ruutu. Android app:lla lähetykset näkyy, muttei millään selaimella omassa pc:ssä. Linkit ko palvelussa on myös sekaisin, yhteystiedot viittaa oikeudellisiin ehtoihin jne.
Playerin nykyversio on surkea. Talvitauon jälkeen kun uusin taas tilaukseni, yllätyin kun mikään ei tunnu toimivan. Sovelluksen käynnistyminen iPadissa kestää joskus minuuttitolkulla. Kun sitten käynnistyy, ei vanhojen tapahtumien videoiden katselu toimi, koska edes lajia ei saa valittua. Sovelluksen pitäisi toimia yhdellä tilauksella kahdessa ipadissani, mutta toimii vaan toisessa, vaikka kaikki temput on jo supportin kanssa kokeiltu. Nämä ja monet muut jutut ovat tulleet vastaan muillakin eli en ole ainoa, jolla on ongelmia.
En jatka enää tilaustani, täytyy katsoa jos myöhemmin saisivat toimivan appsin aikaiseksi.
trash-base
14.03.2015, 16.25
Hitsi! Oon miettinyt nyt että tilaisko playerin mut jos tuollaiset on kokemukset niin suosiolla odottelen että palvelu paranee jos on parantuakseen...
Sama täällä, kumma kun noin iso firma ei saa playeriä pelaamaan.
Muutama viikko sitten otin playerin. Olen käyttänyt pöytäkoneella ja läppärillä (windows). Ei ole ollut mitään ongelmia. Lumialla kokeilin mutta se sovellus ei pelittänyt kunnolla. Eipä tuosta puhelimen ruudusta mitään viitsi katsoakaan joten meikäläisen tarpeisiin on saanut rahalle vastinetta.
Kello 18.00 piti alkaa Tirreno Adriatico päätösetapin. 40 minuuttia ylimääräistä tuli hiihtoa, ja nyt kymmenisen minuuttia älyttömiä Watts-pätkiä. Mitä ihmettä? Vaimo vieressä tsekkasi Gazzetta dello sportin sivut, ja sanoo että etappi on kyllä ajettu.
Onko mun telkku rikki vai mitä näkyy muilla?
Munarello
17.03.2015, 20.03
Kello 18.00 piti alkaa Tirreno Adriatico päätösetapin. 40 minuuttia ylimääräistä tuli hiihtoa, ja nyt kymmenisen minuuttia älyttömiä Watts-pätkiä. Mitä ihmettä? Vaimo vieressä tsekkasi Gazzetta dello sportin sivut, ja sanoo että etappi on kyllä ajettu.
Onko mun telkku rikki vai mitä näkyy muilla?
Snookeria siellä näyttää tulevan. Eurosprotti on pahamaineisen dynaaminen näissä, että suorat lähetykset menee jälkilähetysten edelle. Ehkä ne nyt unohti, että tänään pelataan "erittäin tärkeitä" snooker-otteluita tai sitten snooker-turnauksen aikataulu on vaan myöhästynyt.
Hah, suoraa tai nauhoitetta, pyöräily on lapsipuoli. Tuutista tuli 40 minuuttia nauhoitetta viikontakaisesta Wasaloppetista ja sitten kymmenen minuuttia täytesälää: Wattseja, mainoksia, Eurosportin kanavaesittelyjä jne.
Pistin playerin tilaukseen, hyvin näytti pelaavan kun hetken kokeilin PC/xbonella.
Sunnuntaita odotellessa:rolleyes:
kolistelija
19.03.2015, 18.08
Pistin playerin tilaukseen, hyvin näytti pelaavan kun hetken kokeilin PC/xbonella.
Sunnuntaita odotellessa:rolleyes:
Playeri on viime aikoina toiminut ihan hyvin, mutta itse kanavalta voi odottaa mitä tahansa. Ehkä sieltä tulee joku jännä pingismatsi jota on pakko näyttää suorana juuri kun MSR on viimeisillä kilometreillä tjsp...
Josku playeriä testailin ja toimihan sen,mutta kun ei tullut oikein mitään katsottavaa niin jäi pois. Eurosportilla ohjelmatietojen vääryys on ihan perseestä,yrität katsoa suoraa lähetystä pyöräilystä,niin lähettävät viikon takaista hiihtokilpailua. Oudoksi jutun tekee se että tietokoneella löytyi Englannin eurosport streami josta voi katsoa suoraa lähetystä pyöräilykisasta,mut eurosport näytti suomessa samaan aikaan vanhaa hiihtokisaa,ei voi käsittää tollasta touhua...
Olen parisen vuotta käytellyt tätä, tältä pohjalta en voi suositella palvelua kuin uhkarohkeille. Sen verran epävakaata on toiminta. Jos haluaa nähdä jonkun kilpailun tai ottelun, tähän ei ainakaan voi luottaa.
Munarello
27.03.2015, 17.21
Höhöm. E3 Harelbekeä pitäisi tulla, mutta ilmeisesti erittäin tärkeät snooker-ottelut ovat jälleen venähtäneet.
Joo,mä olen kironnut ja räyhännyt turhautuneena eurosportin toimintaan kerran jos toisenkin. Nyt mä annan kaiken anteeksi(ja ihan selvinpäin).
E3 Harelbeke..Mikä? En ole koskaan kuullutkaan..Katselin tota jälkilähetyksenä ja nautin kovasti :) .Hyvä kisa,hienosti kuvattu ja Christian Selin oli hyvässä vedossa, mikä muu media esittää meille suomalaisille töllöstä belgialaisen pyöräilykisan ja vielä suomeksi selostettuna?
Munarello
28.03.2015, 10.47
Lisään nyt vielä sen verran, että vaikka Harelbeken lähetys alkoi snookerin takia parikymmentä minuuttia myöhässä niin myös pyöräkilpailu ylitti reilusti lähetysaikansa. Ei ole helppo homma ja varmasti parhaansa tekevät. Ehkäpä Eurosport tarvitsisi pari lisäkanavaa..
Mistäs te noita katotte? Eurosportplayerillä ainakin näkyy tarvittaessa kanavia vaikka kuinka paljon, ainakin silloin kun itse olen linjoilla ollut. Tosin suomenkielistä selostusta ei välttämättä kuule mutta se nyt on sivuseikka. Eniten harmittaa kun nykyään ei enää näköjään näytetä motogp-lähetyksiä :mad:
Useasti näkee Eurosporttia dissattavan, mutta onhan tuo ES ja varsinkin ESplayer varsin kohtuullisesti hinnoiteltu palvelu. Onneksi Eurosport näyttää suurimman osan kauden päätapahtumista. Siinä vaiheessa kun isojen kisojen lähetysoikeudet alkavat luisumaan Canal Sporteille, Viasat Sporteille jne. jne. ollaankin ikävässä (kalliissa) tilanteessa, mikäli noita haluaa ilman suurempia kikkailuja seurata töllöstä.
Munarello
28.03.2015, 14.43
Mistäs te noita katotte? Eurosportplayerillä ainakin näkyy tarvittaessa kanavia vaikka kuinka paljon, ainakin silloin kun itse olen linjoilla ollut. Tosin suomenkielistä selostusta ei välttämättä kuule mutta se nyt on sivuseikka. Eniten harmittaa kun nykyään ei enää näköjään näytetä motogp-lähetyksiä :mad:
Tarkoitin niitä kahta tv-kanavaa. Jos niillä olisi kanava tai kaksi lisää niin olisi enemmän pelivaraa ohjelmakarttaa laadittaessa.
Maantiepyöräily taitaa olla ainakin täällä Suomessa toistaiseksi vielä sen verran marginaalinen laji, että ei varmaan jo ensi kaudella näy Maikkarilla. :) Siitä en tiedä mitn, kuinka suuri on kiinnostus pyöräilyä kohtaan Ruotsissa, jossa taitaa (mutua, en tiedä enkä jaksa tarkistaa) olla sekä Canalin että Viasatin päämajat..?
Paras vaihtoehto olisi pelkästään pyöräilyyn keskittyvä erillinen streaming-kanava, joka jättäisi snookerin, mäkihypyn ja muun roskan näyttämättä. Yleinen suuntaus maailmalla on päästä eroon kaapelioperaattoreiden kanavapaketeista ja siinä samalla kun kaikki tv-palvelut siirtyvät nettiin, kansainvälisen pyöräilykanavan luominenkaan ei luulisi olevan mahdotonta.
Minkälainen kuvanlaatu on nykyisin playerissa?
Viimeksi joskus vuosi-pari sitten kokeillessani laatu oli katsomiskelvotonta kuraa. Kuvassa ilkkui vielä kiusana joku "superhyperhd" teksti muistuttamassa että hei, sua kusetetaan parhaillaan. Netflix tulee kuitenkin terävänä perille, joten kodin vehkeet lienee kunnossa.
Kokemus oli karmea. Tilauksen lopetuskaan ei ollut mahdollista ipadilla, vaan piti kaivaa läppäri kaapista tulille ihan sitä varten.
Joko striimin kuvanlaatu on hd? Ennen sitä pitäkööt renkaanvaihtotyökalunsa.
En ole tainnut ikinä nähdä Playerissä täyttä HD-laatua, vaikka nettiyhteydessä on nopeutta tuplaten enemmän kuin paras kuvanlaatu sivujen mukaan vaatii.
Yleensä laatu vaihtelee kelvollisen ja täyden sutun välillä.
Hyvin on pelannu player, ainakin viimeisen viikon aikana ja selostaja(t) hyvii(ä) niinkuin aina!
Kuvanlaatu heikompaa kuin normi tv:n.
Kuvanlaatuun vaikuttaa varmaan myös se, miten katsotaan. Yhdistelmällä Ipad ja Apple tv kuvanlaatu vastaa television normaalikuvaa. Pikselimössöön en ole törmännyt.
Munarello
29.03.2015, 19.32
Itse olen käyttänyt playeria riittävän suorituskykyisellä PC:llä. Kaistaa on 40Mbit/s mutta ei sieltä ole vielä tullut lähellekään HD-tasoista kuvaa. Kyllähän siitä selvää saa, mutta jos mahdollista niin katson mieluummin telkusta HD-kanavaa.
Pyöräilyä tulee nyt ihan jatkuvalla syötöllä, vähän hienoa:)
Asiakaspalvelua soneralaisittain:
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/kanavapaketit/discovery
Joo, kyllä vituttas rankasti jos ei Juurosportti näkyisi. Onneksi näkyy. :) Saa tsiikailla triikoohousupellejä HD laadulla. Tai taitoluistelun loppugaalaa jossa maailmanmestarin tissit vilahti kun puku oli aika minimaalinen eikä pysynyt päällä... SD laadulla tuotakaan ei olis ollut niin hienoo katsella.
Nyt kaikki metsästää kuitenkin ko gaalan uusintoja ohjelmatiedoista. :D
Itse katselen Eurosport HD:tä elisaviihteen kautta. Viihteessä saa jatkuvaan tallennukseen kaikki jokerimerkeillä "pyöräily*" "cykel*" jne. omaan hakemistoon. Tallennuksista saa valittua kaikki pohjoismaiset kielet.
Ainoa miinus on että Eurosportin lähetyksiä voi katsoa vain viihteen digiboxin kautta, kun muiden kanavien tallennuksia voi katsella kaikilla laitteilla.
Tältä näyttää viimeiset tallenteet (klikkaa suuremmaksi):
http://i8.aijaa.com/t/00071/13780204.t.jpg (http://aijaa.com/unZAzE)
Onhan tuo ihan perseestä. Juuri ennen Rondea. Voi saatana!
Onhan tuo ihan perseestä. Juuri ennen Rondea. Voi saatana!
Satelliittilautanen katolle jos vain joku rako mahdollisten puiden välistä löytyy sopivaan sateliittiin? Varmaan saa vielä viikonlopuksikin asennettua jne :)
tempoilija
01.04.2015, 16.42
Tuo soneran perseilyhän ei rajoitu siihen, että Eurosportin katoamisesta ilmoitetaan samalla hetkellä kuin se katoaa.
Nimittäin eilen soitti soneran puhelinmyyjä ja kyseli, mitä kanavia katsotaan. Sanoin, että lähinnä Eurosporttia. Myyjä ei tästä hämmentynyt vaan saman tien kauppasi uutta määräaikaista sopimusta kertomatta Eurosportin katoamisesta mitään.
Melko härskiä touhua.
Neuvotteluja kuulemma pyritään jatkamaan että kanavat saadaan takaisin. Millaisistakohan rahoista tuossa oikein on kyse.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040119455398_uu.shtml
^^
Käytännössä yötä myöten on neuvoteltu, ja saimme itse tämän tiedon myöhään eilen illalla, Vaikuttaisi,että sonerallakin tieto sopimuksen kariutumisesta on selkiytynyt varsin myöhäisessä vaiheessa.
Itse katselen Eurosport HD:tä elisaviihteen kautta. Viihteessä saa jatkuvaan tallennukseen kaikki jokerimerkeillä "pyöräily*" "cykel*" jne. omaan hakemistoon. Tallennuksista saa valittua kaikki pohjoismaiset kielet.
Ainoa miinus on että Eurosportin lähetyksiä voi katsoa vain viihteen digiboxin kautta, kun muiden kanavien tallennuksia voi katsella kaikilla laitteilla.
http://i8.aijaa.com/t/00071/13780204.t.jpg (http://aijaa.com/unZAzE)
Näiden tallennusten pysyvyydestä ei mun käsittääkseni ole takeita,jos eurosportilta tulee noottia voivat elisalla lopettaa tallennuksen sekä poistaa vanhat tallenteet serveriltä. Muutenkin elisalla vuonna 2016 taitaa loppua mainosten ylikelaaminen viihdeboxilla sekä muitakin muutoksia luvassa..
Eurosportin omatuotanto on kyllä laadukasta,huomaa kyllä kun ostavat joissain kisoissa alihankkijalta tuotannon,niin tulee näitä pätkiä miltä ei kuvayhteyttä irtoa lainkaan tai pätkii ihan pirusti.
Tänään olin Soneraan yhteyksissä muissa asioissa ja kysyin tilannetta. Ruotsissa olivat kuulemma päässeet tällä viikolla sopimukseen Eurosportin paluusta.
Pyysi kärsivällisesti odottelemaan josko Suomessakin nyt tapahtuisi jotain.
Hyvin pelannut playeri Pc:llä, kuvanlaatu ei mikään huippu mutta selvää saa.
Tänään taas 4h asiaa, huisaa!
JuhoIlmari
12.04.2015, 10.00
Toinen miinus on se, että nauhoituksista puuttuu tämän kevään kokemusten perusteella loppuratkaisu, kun kisa on venynyt ilmoitetun lähetysajan yli. Just ratkaisevat minuutit puuttuvat.
Yritin juuri uudistaa Playerin tilaukseni, mutta ei onnistu sitten millään :mad:. Aina vaan herjaa että maksu ei kelpaa.
Sama kortti käytössä kuin viimeksi. Kaikkea on kokeiltu mutta herjaa vaan.
Mites muilla?
Meikä uudisti tilauksen suoraan iPadiltä App Storen kautta ja siinä kävikin nyt silleen, että tilaus on sidoksissa mun Apple ID´hen, eikä sähköpostiin entiseen malliin. Olishan tuo pitänyt heti hoksata, mutta hetken piti sutia paikallaan miksi tilaus ei ole muka aktivoitunut.
StantheMan
14.07.2015, 14.44
Ja vitut toimi#@# Ipadissa, siis. Ei uusi tilausta, eikä aloita uutta.
Ei onnistunut ipad / appstoren kautta tilauksen uudistaminen. Tai onnistui laskutusosaston mielestä, sähköpostiin tuli ilmoitus veloitulsesta.
Kanava ei käynnisty. "Your sub..ion has been validated" tjsp vilahtaa, mutta näkyviin tulee takaisinESPlayerin aktivointisivu, se jolla tilauksen uudistaminen tapahtui.
Menikö kuukausimaksu turhasta? Mikä tässä on sekaisin, tunnukset? Luulisi omalla appletilillä uudistettaessa ohjelman toimivan heittämällä.
Laitoin appstoreen valituksen, mutta kovin ympäripyöreän kohtelias ''hei olen mark applelta, laittaisitteko lisätietoja vaikka paskaakaan ei ongelmanne kiinnosta' -vastausviesti englanniksi tulikin.
Millä tuon saa käyntiin?
StantheMan
14.07.2015, 19.28
Jep. Sama kohtalo täällä :(
Jassoo, lopettivat sitten eurosport playerillä lähetysten nauhoittamisen. Tähän asti päivän TdF-lähetys on tullut saman päivän aikana, enää ei.
Tiedän että olen hirveä ongelma-asiakas, mutta vastike rahoille olis ihan kivaa.
Ei onnistunut ipad / appstoren kautta tilauksen uudistaminen. Tai onnistui laskutusosaston mielestä, sähköpostiin tuli ilmoitus veloitulsesta.
Kanava ei käynnisty. "Your sub..ion has been validated" tjsp vilahtaa, mutta näkyviin tulee takaisinESPlayerin aktivointisivu, se jolla tilauksen uudistaminen tapahtui.
Menikö kuukausimaksu turhasta? Mikä tässä on sekaisin, tunnukset? Luulisi omalla appletilillä uudistettaessa ohjelman toimivan heittämällä.
Laitoin appstoreen valituksen, mutta kovin ympäripyöreän kohtelias ''hei olen mark applelta, laittaisitteko lisätietoja vaikka paskaakaan ei ongelmanne kiinnosta' -vastausviesti englanniksi tulikin.
Millä tuon saa käyntiin?
Olette siis kirjautunut playeriin etusivun Log in with iTunes Account linkin kautta? Tällöin Tilit -> Tilaus pitäisi näkyä iTunes login tjsp.
Ei ole arkistossa vieläkään tiistain, -eikä keskiviikon etappia. Ensimmäisen viikon toimi vielä hyvin - lähetykset tulivat ajallaan arkistoon, mutta ei enää, *tana. Pakottavat lataamaan torrentin.
Appleltilille olen kkahdesti saanut rahat palautuksena urvelluksen jälkeen. Nopeasti.
Taasko ne jättää kiinnostavimmat etapit pois arkistosta. Pahoitin mieleni ko. asiasta jo keväällä Pariisi-Nizzan / Tirreno-Adriaticon aikaan. Kivasti tuli arkistoon tasaiset etapit mutta heti kun alkoi tulla kokonaiskilpailun kannalta mielenkiintoisia etappeja, niin eipä pystynyt enää jälkikäteen katsomaan...
Nyt olin suunnitelut katsovani Tourmaletin tässä viikonloppuna - P!! jos ei onnistukaan... Pitää playeristä luopua ja hommata vanhan liiton tallentava digiboksi ja laittaa siihen vaan manuaaisesi tarpeeksi pitkiä nauhoituksia... Kyllä nyt harmtta!!
ristopee
16.07.2015, 14.30
Eurosport player tökkii kiusallisen paljon nyt, eihän tästä työnteosta tulee mitään kun ei voi kuunnella ja katsella lähetystä :seko:
Tarkistin eurosportin aspasta, kuulemma heillä ei ole oikeuksia arkistoida kaikkea. Eli playeri on turhin turhake mitä maa päällään kantaa.
Joo tänään vaan jotain saatanan 20 sekan klippejä ja viimeisin pitempi arkistopätkä on 32 min kooste alkuviikon tilanteesta. Lisäksi, kun eivät osaa merkata päimääriä etapeista klippeihin.
Näköjään tää oli sitten taas tässä, kun arkistoon ei sitten enää tule etappeja.
Olisi ihan helvetin hienoa myös etukäteen tietää, mitkä tulee arkistoon.
Pienen ihmisen palauteviesti asiakaspaleluun:
suomi@eurosport.com
Tervehdys!
On aivan mahdotonta seurata Touria!
A) etapit eivät tule arkistoon!
B) ette etukäteen anna mitään infoa, miksi/ mitkä etapit eivät tule arkistoon!
C) ette merkkaa videoita/ etappeja mitenkään!
Huom! Kyseessä on yli 100-vuotias etappiajo! Paino sanalla e t a p p i.
Lisäksi lähetyksen puhe pätkii kaiken aikaa. Tämä toistuu vuodesta toiseen. Viime viikolla, kun olin virossa ei venäjänkielinen lähetys pätkinyt lainkaan.
T. Yksi pettyneistä
J........
Espoo
Lähetetty iPadista
Itseäni on nyt alkanut kyrsimään tuo huono kuvanlaatu kun on muutaman kuukauden playeriä käyttänyt. HD kuvakin on rakeisempaa kuin 60-luvun mustavalkolähetys. Lisäksi playerin uusittu ulkoasu ja käytettävyys on perseestä.
Jep jep ja Ihan kuin KELA:n tädin vastauskirje:)
.......................
Hei ja kiitos viestistäsi,
Eurosport Player-asioissa voit olla yhteydessä asiakastukeen tästä: http://www.eurosportplayer.fi/contact.shtml
Joskus tuo ei kaikilla selaimilla toimi, mutta toki sähköpostia voi laittaa myös suoraan support-com@eurosport.com
Parisiin pääkonttori on ottanut tuen haltuunsa emmekä Suomesta käsin pääse asiakkaiden tietoja katsomaan
Tuki toimii englanniksi, saksaksi ja ranskaksi.
Terveisin
Santeri/Eurosport Finland
Munarello
27.08.2015, 18.57
Jos jotakuta sattuisi alkaa ärsyttämään tiuhaan toistuvat pikavippi- ja vedonlyöntipuljujen mainokset ynnä muut tärkeät tiedotteet niin se on sitten kuulemma kilpailijoiden vika. Ajavat niin lujaa. Eisss... Ymmärrän kyllä, että ES toimii mainosrahoitteiseksi, mutta mielessä on jo käynyt, että pitäisiköhän jo kellottaa kuinka suuren osuuden lähetysajasta kuva on muualla kuin itse asiassa.. Taitavat ne sentään lätkiä mainoskatkoja tiheämmin lähetyksen alkuun ettei tarvitse mennä katkolle enää kesken loppukiriä.
Jami2003
27.08.2015, 19.27
Pidin kaksi kuukautta es playeriä ja laitoin pois koska täysin paska.
Player on kyllä huonoudessaan omaa luokkaansa, HD-kuva on puuttunut pian puoli vuotta.
Parin kuukauden ajan kokoruututila ei ole estänyt näytönsäästäjää menemästä päälle.
Tänään oli lakannut kokoruuduntila toimimasta kokonaan ja palautelomakekin on rikki...
Pitkään vastustin kaikenlaisia maksullisia TV-palveluita mutta kun internet-liittymän uusiminen tuli ajankohtaiseksi, lankesin Sonera Viihteeseen Mix M -kanavapaketilla sisältäen mm. Eurosportin. Alun pienien teknisten ryppyjen jälkeen täytyy sanoa että olen palveluun yllättävän tyytyväinen. Se on ollut jopa niin hyvä, että uskaltaisin veikata digi-TV-palveluiden lakkaavan ennemmin tai myöhemmin jonka jälkeen operaattorit tarjoavat enää TV-over-internet -tyyppisiä ratkaisuja joko runkoverkossa tai mobiiliyhteydellä.
Tällä hetkellä ei ärsytä mikään muu kuin vanhemman Selinin rosoinen ärrä, joka ilmeisesti kuuluu jokaiseen eurooppalaiseen erisnimeen tai espanjalaiseen/ranskalaiseen termiin. Ja se on kieltämättä vähän hassua että maksullisiltakin kanavilta (kuten Eurosportilta) tulee muitakin kuin kanavan sisältöön liittyviä mainoksia, mutta siihen ei varmaan ihan hetkeen tule muutoksia.
Katso ES playeriä webasta, aloita lähetys n. 15 minuuttia myöhässä ja skrollaa alkuun asti, skippaa kaikki mainokset, profit.
Täälläkin tyytyväinen Sonera iptv-käyttäjä.
Digi-tv puolella tapahtuu taas lähivuosina ja jos niitä haluaa katsella, pitää olla uusinta uutta.
http://www.digitoday.fi/mobiili/2015/03/18/kolme-muutosta-suomen-verkkotaajuuksiin-vuonna-2017--nain-ne-vaikuttavat-televisioon-ja-mobiilisurffaukseen/20153429/66
Tänään ES poikkeuksellisesti ihastutti: Huomasin että Playerin Android-versioon on tullut Chromecast-tuki.
HD-kuvaa odotellessa...
Olisihan se hienoa katsoa Eurosportilta vaikka edes jälkilähetyksinä tuota Tour Down Underia, mutta ei, vaikka kuinka olisi UCI WT:n avaus. Katsotaan sitten muutaman viikon päästä kun äijät jauhaa aavikkoa ees ja taas. Siinä sitä jännitystä riittää, että ajetaanko hatkassa oleva ukko kiinni luotisuoralla moottoritiellä vai ei. Ugh!
Onko pyöräilyä seuraavalle muita kanavavaihtoehtoja Eurosportin lisäksi?
Vakavissaan eipä taida olla sellaista vaihtoehtoa mistä näkisi samasta paikasta livelähetystä yhtä paljo tai edes lähellekkään.
No jos totta puhutaan niin Ranskan TV:n kanavat näyttää ison läjän ASO:n kisoja suorana pitempinä lähetyksinä jopa mitä Juurosport, ja RAI näyttää kait italian kisoja jne. Ranskan kanavat sai ainakin vielä joku vuosi sitten ilmaiseksi muistaakseni Atlantic Bird 3 satelliitista. Nykyisestä tilanteesta en osaa sanoa kun oma AB3 lautanen jostain syystä lopetti toimintansa enkä ole jaksanut kutsua antennimiehiä säätämään sitä taas. Ko satelliitti on ilmeisen nuuka katselukulman suhteen kun ei ole Klaukkala ko satelliitin pääkatselualuetta eikä ole keilaa tänne perähikiään suunnattu siitä vaan joutuu tulemaan toimeen äärirajan "höyryillä" jonka lautanen joko kaappaa tai sit ei. Riippuu kiekon halkaisijasta katolla ja puskista jotka voi tulla veemäisesti eteen. :)
Onko pyöräilyä seuraavalle muita kanavavaihtoehtoja Eurosportin lisäksi?
ES-Player ja VPN virtuaalisijainnin kera antoi hieman laajennusta brittieurosportin muodossa, mutta kylläpä sitä aika pitkälti ollaan Eurosportin ja eri nettistriimien varassa.
Onkos muilla playeri toiminu. Nyt ei mulla aukee anroidilla eikä lumialla. Läppärillä näyttää toimivan
StantheMan
15.02.2016, 21.31
Joo. Anroidilla ei toimi.
Mihin on hävinnyt Eurosportin ohjelmaopas? Minulla se on ollut iät ajat kirjanmerkissä josta on päässyt katselemaan ohjelmatietoja. Eilen se vielä näkyi, mutta nyt on sivulla vain tyhjää siinä kohdassa missä olivat molempien kanavien viikottaiset ohjelmatiedot. En ole missään vaiheessa kyseistä sporttia tilannut ainoastaan katsellut ohjelmatietoja, koska tuo ykköskanava näkyy telkkarissa pelkällä Elisan kanavakortilla. Onko tässä nyt kyseessä jokin vittuillakseen tehty kyykytysyritys?
Mihin on hävinnyt Eurosportin ohjelmaopas? Minulla se on ollut iät ajat kirjanmerkissä josta on päässyt katselemaan ohjelmatietoja. Eilen se vielä näkyi, mutta nyt on sivulla vain tyhjää siinä kohdassa missä olivat molempien kanavien viikottaiset ohjelmatiedot. En ole missään vaiheessa kyseistä sporttia tilannut ainoastaan katsellut ohjelmatietoja, koska tuo ykköskanava näkyy telkkarissa pelkällä Elisan kanavakortilla. Onko tässä nyt kyseessä jokin vittuillakseen tehty kyykytysyritys?
http://tv.eurosport.fi/tvschedule.shtml
(http://tv.eurosport.fi/tvschedule.shtml)
Tuotako meinaat?
En tiedä mikä kyberterroristi on koettanut häiritä konettani, sillä kokeilin aiemmin kolmella eri selaimella tuota ohjelmaopasta aina sama homma eipä pelannut. Pirun monen tyhjän yrityksen jälkeen alkoi yllättäen taas pelittää. Ihmeiden aika ei ole ohi.
Jani Mahonen
15.02.2016, 22.38
Olisiko ollut palvelussa katko?
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
ESPltä nyt myös ykköskanava HD:nä.
Tänään tapahtui melkoinen ihme, Eurosport Playerin tuki lähetti vastauksen kysymykseeni saman päivän aikana, ja siinä jopa vastattiin siihen mitä olin kysynyt.
Tätä ennen vastausta on normaalisti saanut odottaa kahdesta viikosta kuukauteen...
Tuleekohan Suomessa jaettavissa Eurosport-kanavissa eri kielien ääniraitoja, ja onko ne otettavissa käyttöön? Eilen Milano - San Remon loppuratkaisuja toisesta lähteestä jälkeenpäin katsellessa piristi mukavasti, kun selostaja vaikutti olevan tolkuissaan ja artikulaatiostakin sai selvää.
Sonera Viihde -palvelun kautta katselen. Laatikon asetuksista saa määriteltyä eri kielien prioriteetteja, mutta en ole löytänyt asetusta josta esim. englanninkielen saisi pakotettua käyttöön.
kuovipolku
20.03.2016, 12.05
Vanhanaikaisesti kaapeliteitse Soneran välittämää Eurosport 1:stä katsellessa on valittavana suomen-, ruotsin ja englanninkielinen selostus. Vipstaaki löytyy yhtä vanhanaikaisesti digiboksin asetuksista eli koska mulla ei ole mitään aavistusta miten nettijakeluteinen Eurosport toimii, vastaukseni on täysin hyödytön.
(Myönnän vaihtaneeni Selinin/-it joskus ruotsalaiseen selostaja-kommentaattoripariin, joka ei välttämättä ole ollut yhtään parempi.)
PS Aikanaan kun ktasoin Eurosportia antennin kautta, nettipelikasino ym mainokset olivat suuriimaksi osaksi norjankielisiä. Nyt kaapelilla ne ovat järjestään kaikki ruotsinkielisiä. Go figure.)
Lienee niin, että ovat nuo muutkin kielet alkujaan mukana, mutta miten omaan ruutuun, se jo eri juttu. Minulla on ollut "aina" DNA kaapeliyhteys ja siinä on mukana noita kieliä. Riippuu vaan vastaanottimesta miten ne saa ulos. Sonystä helposti LGstä en ole löytänyt. Väliin tosiaa Selinien hölötys menee yli, etenkin kun ovat molemmat. Ääniä on kuitenkin mukava olla joten kielenvaihto. Samoin snookkeriselostaja pitää väliin vaihtaa. Sonerasta ei mitään havaintoa.
TeliaPartio
21.03.2016, 13.33
Heippa! Meillä Viihteen boksiin saa suomen lisäksi ruotsinkielen. Enkkua ei harmi kyllä. Ainakaan tällä erää. Palaute toki vastaanotettu :)
Niina@SoneraPartio
Onko muilla tietokoneen kautta eurosport playeria käyttävillä ollut ongelmia? Cromea kun käyttää niin kuva pätkii pahasti ja välillä menee koko lähetys poikki. Sen sijaan edgeä käyttämällä toimii moitteettomasti. Player herjaa että silverlight puuttuu mutta se on kyllä asennettu ja päivitetty. Ilmeisesti cromen tuorein versio ei toimi kunnolla playerin kanssa. Toivottavasti jokin tulevista päivityksistä korjaa asian. Täytynee käyttää edgeä siihen saakka.
Tänään se ihastutti!
Hieno kisatapahtuma selostuksineen, suomeksi.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160426/95653abf3f4188fcad0c749e9dd6a15e.jpg
Mielenkiintoinen selostaja tänään Turkin ympäriajolla. [emoji3]
Sent from my iPad using Tapatalk
Munarello
26.04.2016, 17.44
^Legendaarista! :D €sprot osaa kyllä sähläämisen, mutta tuo on jotain... Oliskohan joku S€niilin venäläis-brasilialainen serkku kyseessä? :)
kuovipolku
11.05.2016, 11.29
Siihen on jo oppinut varautumaan että pyöräilylähetys alkaa ilmoitettua myöhemmin, jos tennisottelu/autokilpailu/tms venyy (ja joskus harvemmin pyöräilylähetys voi toki alkaa ilmoitettua aikaisemminkin).
Mutta koska yleensä katson sen minkä katson joko livenä tai talletettuna livenä, en osannut ollenkaan varautua siihen että päivän ohjelmatiedot eivät pidä kutiaan edes yöllä (jolloin ymmärtääkseni kaikki lähetettävät ohjelmat ovat uusintoja tai koosteita eikä sen vuoksi pitäisi tulla muutoksia ilmoitettuihin alkamisaikoihin). Giron 4. etapin öisen uusinnan ajastus klo 1.30-> tuotti tällä kertaa tunnin verran jonkin sortin autourheilua..
PS Ylläoleva menee Eurosportin kontolle, mutta kaapeliyhteyden tarjoaja lienee syypää siihen että Eurosport 1 näytti pelkkää mustaa ruutua aamuseitsemältä. Nyt toimii taas normaalisti. Tapaus on toinen laatujaan (tai voihan kertoja olla useampiakin, mutta en ole vain sattunut avaamaan telkkaria/katsomaan Eurosportia).
Katsoisin mielelläni giron iltaisin eurosport playerista, mutta miten monta päivää eurosportilla yleensä menee tallenteiden arkistointiin?
Ahdistaa. Motogp com pukkaa tallenteet katseluun lähes välittömästi kisan jälkeen.
Munarello
11.05.2016, 17.10
^ES Playerin arkiston varaan tuskin kannattaa suurten ympäriajojen seuraamista jättää, koska muistaakseni/mielestäni sinne ei välttämättä laiteta joka etapista edes koostetta.
Kysymys: Onko muillakin viime päivinä kadonnut äänet ES1-kanavalla? Nytkin täällä pätkinyt/ollut mykkänä lähes koko lähetyksen ajan. (Mainoskatkolle saivat toki äänet päälle.) Ei vissiin pelkästään mun laitteissa vika, kun playerikin on mykkänä..
Edit: No nyt on äänet taas toimineet..
Aiemmin on tuohon arkistoon voinut luottaa, mutta nyt on kyllä aika iso pettymys ollut kun ei ole ehtinyt lähetyksiä seuraamaan.
Minulla on playerin menut satunnaisesti suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Giron uusin etappi on tallentunut tanskankielisenä. Suoraa lähetystä sain time shiftattua taaksepäin päivän Giroon asti, siellä kyllä Selinit joikaa.
Ihan ihme himmeli.
Juuri meinasin udella, että miten ihmeessä saan valittua suomenkielisen audio raidan tuolle giron 5. päivälle. Siellä kyllä on suomi raitakin, koska yhden kerran se jo alkoi suomeksi. Mainoskatkon yli hypättyäni se sama tanskalainen mongerrus alkoi taas.
Jami2003
11.05.2016, 22.18
Eurosport on uskomatonta shaibaa nykypäivänä. Toivottavasti joku Netflix ottaisi kopin myös suurien urheilulähetysten näyttämisen suorana ja jälkeen koosteena.
No on siihen selvää parannusta tullut. Kuvanlaatu on tosiaan viimevuotista parempi. Eurosportilta tulee kuitenkin useita audio raitoja, eli uudelleen pakkaaminen on monimutkaisempaa.
Nykyään ainakin motogp ja SBK ovat kyllä jo oikeinkin käytettäviä netin kautta.
Jami2003
11.05.2016, 23.24
No on siihen selvää parannusta tullut. Kuvanlaatu on tosiaan viimevuotista parempi. Eurosportilta tulee kuitenkin useita audio raitoja, eli uudelleen pakkaaminen on monimutkaisempaa.
Nykyään ainakin motogp ja SBK ovat kyllä jo oikeinkin käytettäviä netin kautta.
Joko tukee chromecastia?
Tukee chromecastia, ainakin Android-kännykässä.
Androind-kännykän ES Playerillä katsottaesa arkistossa viimeisin etappi on lauantailta, tietokoneen selaimella näkyy tämän päiväinen etappikin, tosin selostus oli ruotsiksi...
Aiemmin on tuohon arkistoon voinut luottaa, mutta nyt on kyllä aika iso pettymys ollut kun ei ole ehtinyt lähetyksiä seuraamaan.
Liittyisikö tämä jotenkin oikeuksiin samoin kuin YLElläkään ei kaikkiin ohjelmiin ole uudelleennäyttöoikeuksia.
Liittyisikö tämä jotenkin oikeuksiin samoin kuin YLElläkään ei kaikkiin ohjelmiin ole uudelleennäyttöoikeuksia.
Tuntuu olevan enemmän softa puolella - kun yritin mökillä katsoa Android-tabletilta niin arkistossa oli vain tuo lauantain lähetys. Nyt pöytäkoneelta kun katsoo Chromen kautta niin kaikki lähetykset löytyvät kyllä joo, mutta ruotsinkielisinä kuten Timpelläkin. Viimeinen suomenkielinen tallenne on lauantailta. Hitsin kiva. Kieli vois vielä menetellä, mutta ei sitä ylipirteää ruotsalaista selostajaa vain jaksa kuunnella. Hermo menee.
Nähtävästi myös tiistain tallenne puuttuu kokonaan, äänenvoimakkuuden säätäminen ei toimi ja kun vaihdoin normaali näkymästä kevytversioon niin kielikin vaihtui jälleen kerran... norjaksi, tanskaksi? :seko:
Joo, näyttääpi tosiaan olevan niin että Eurosport Player ei osaa tällä hetkellä tallentaa mitään ohjelmia suomeksi. Kotikoneella kaikki tulee ruotsiksi, kännykällä suomeksi mutta siellä ei ole muuta sisältöä kuin Giron kooste sunnuntailta.
Jonkin sortin mokailun maailmanennätystä siellä tavoitellaan, muuta en keksi.
Stasipamppu
17.05.2016, 19.33
Jep, samaa ongelmaa täälläkin. Laitoin eilen palautetta ja ne vastaskin. Saa nähä koska korjaantuu.
Laitoin eilen palautetta ja ne vastaskin. Saa nähä koska korjaantuu.
Hoituiko englanniksi, vai pitäsikö yrittää ranskaksi?
Itselläni ei ole playerin kevytversiolla(kaan) tuo live-tv puoli lähtenyt läppärillä toistamaan muutamaan päivään. Viikonloppuna oli onneksi tabletti käytettävissä, ja äsken toimi työpaikan koneella lähes moitteettomasti (tosin jumittui, jos tekee usean pikasiirron lyhyen ajan siällä, kun yritin Giron etapin tapahtumia pikakelailla...)...
Itselläni ei ole playerin kevytversiolla(kaan) tuo live-tv puoli lähtenyt läppärillä toistamaan muutamaan päivään. Viikonloppuna oli onneksi tabletti käytettävissä, ja äsken toimi työpaikan koneella lähes moitteettomasti (tosin jumittui, jos tekee usean pikasiirron lyhyen ajan siällä, kun yritin Giron etapin tapahtumia pikakelailla...)...
Ainoastaan Chromen incognito-ikkunalla olen saanut ESP:n pelittämään nämä päivät. En tiedä mikä on tässä nyt se maaginen ero tavalliseen selausikkunaan?
Stasipamppu
17.05.2016, 22.23
Hoituiko englanniksi, vai pitäsikö yrittää ranskaksi
Hoitui joo. Nimistä päätellen taisi brittejä molemmat asiakaspalvelijat olla.
Hoitui joo. Nimistä päätellen taisi brittejä molemmat asiakaspalvelijat olla.
Saitko mitään järkevämpää vastausta, vai olitko tähän tyytyväinen?
The details you provided have been sent to our technical teams for analysis.
We hope we can resolve the problem quickly.
Thank you for your understanding. Please contact us if you require any further information.
Stasipamppu
17.05.2016, 22.43
Sama vastaus tuli mulle ja siihen oli tyytyminen.
Eikös se ole tuota samaa ollut jo vuosia? Äänestäkää lompakolla.
Eikös se ole tuota samaa ollut jo vuosia? Äänestäkää lompakolla.
Minne äänestää... Ei tuota eurosportita muualtakaan näy, ainakaan suomenkielisenä.
Olen jo lompakollani äänestänyt, etten osta elisalta yhtään mitään.
Täysin kohtuuttoman hintaista maksaa 39e/kk nelonen pro setistä, josta olisin katsellut pelkästään motogp kisat.
No, onneksi en pakettia tilannut, kun eivät saaneet motogp:n sopparia ollenkaan.
Ehkä joutuu kuitenkin sen verran taipumaan, että hakee tuon kanavakortin. Sillähän taitaisi eurosport näkyä pääkaupunkiseudulla ilmaiseksi.
Tosin silloin pitäisi alkaa virittelemään se tallennuspuolikin kuntoon. PC-laitteilla paritetut HD-kanavat vaativat vähän säätämistä ja bokseja ei ole minulla koskaan ollut.
Huomattavasti mieluummin katselisin eurosportinkin netin kautta. Motogp ja SBK kuitenkin toimivat jo tosi hyvin.
Itselläni ei ainakaan ole muuta valittamista kuin mainokset ja nekin ruotsiksi.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Niin... Jos palvelu on huono, kannattas se jättää maksamatta. Ja sitten olla ilman europorttia. Ei se oikeasti ole mahdotonta. Kokeile.
Niin... Jos palvelu on huono, kannattas se jättää maksamatta. Ja sitten olla ilman europorttia. Ei se oikeasti ole mahdotonta. Kokeile.
No, eipä tuo ole näkynytkään sitten viime toukokuun. Tekisi vain mieli katsella toureja, mutta kai se on pakko vaan osoittaa mieltään.
Palautteen laittamisella saattaa kuitenkin olla suurempi vaikutus. Ne muutamat sadat boikotoivat suomalaiset eivät paljoa eurosportin tilastoissa näy.
Itse sain seuraavan vastauksen kun tiedustelin miksi arkistossa ei ole kaikkia etappeja:
Dear Customer ,
Thank you for your patience.
Following your question about the Giro videos from 10/05/2016 I would like to inform you that for some stages the replays were not created and this is why these videos are not available in the VOD section.
We apologize for the inconvenience.
Best regards,
Herättää kysymyksen siitä miksi ESP olisi silloin palvelu, joka tulisi hankkia?
Minä sain jo pientä naljailua vastaukseksi, kun kyselin toistamiseen milloinhan mahdatatte saada kielet suomeksi.
No, nyt siellä on ainakin yritystä. Ja periaatteessahan ongelma on korjattu. Nyt ei tanskalaiset tallenteet näy enää lainkaan arkistossa, tosin eipä siellä nyt ole mitään muutakaan, mutta ehkäpä seuraavat tulisi jo suomenkielellä.
Jee.
maalinni
21.05.2016, 19.41
Hienoon paikkaan Giron vika mainoskatko! :(
Shamrock
23.05.2016, 15.17
Näkyykö muilla edelleenkään mitään sisältöä videoarkistossa? Olen kirjelmöinyt asiakaspalvelun kanssa jo jonkun aikaa ja sieltä lähinnä pahoitellaan ja kysellään samoja asioita moneen kertaan. Jos ei siellä ole materiaalia muillakaan nähtävissä, niin kai se vika on aika yksiselitteisesti ES:n päässä.
Ei näy. Jatkan naljailua eurosportin asiakaspalveluun ja lopetan tilauksen giron jälkeen.
Shamrock
23.05.2016, 15.48
Joo... Touhu vaikuttaa aika amatöörimäiseltä, luulisi että kun on Discovery ES:n taustalla, niin tällainen yksinkertainen asia järjestyisi, ja olisi edes osaava ja toimiva asiakaspalvelu.
Pesonito
23.05.2016, 16.33
Twitterin puolella kertovat ettei ole oikeuksia muuhun kun suoratoistoon. Outoa, kun siellä kuitenkin aika-ajo löytyy.
Stasipamppu
23.05.2016, 17.09
Näkyykö muilla edelleenkään mitään sisältöä videoarkistossa?
Ei näy muuta kuin tunnin koostelähetys.
Twitterin puolella kertovat ettei ole oikeuksia muuhun kun suoratoistoon. Outoa, kun siellä kuitenkin aika-ajo löytyy.
Häh? Ekat tyyliin 8 etappia oli katseltavissa jälkeenpäin, tosin kesti aina 48h että ne sinne ilmesty. Ja sama homma Tour of Californian kanssa, ekat etapit oli arkistossa, mutta ei enää.
Aikamoista pupeltamista...
Ruotsiksihan nuo etapit olivat sen kielivirheen aikaan kaikki arkistoituna. Eli aikamoista skitsnackia.
Minulle mailasivat että "mitään virhettä ei havaittu". Sitten kieliongelma kuin itsestään "korjaantui", eikä mitään pyöräilyä ole ollut arkistoituna.
Ja Freedomen avulla löytyi brittien arkisto kyllä kevyesti, joten ei vaan suomalainen asiakaskunta kiinnosta?
Voi olla muuten täysin mahdollista, ettei noita tallenteita saa näyttää suomeksi paikallisten tv-operaattoreiden sopimusten vuoksi. DNA/welho vai mikä pentele se nyt taas olikaan, haluaisi varmasti myydä paljon mieluummin omaa nettiTV palveluaan kalliiseen hintaan.
...Tour of Californian kanssa, ekat etapit oli arkistossa, mutta ei enää...
Kalifornian kisan etapit voi katsoa halutessaan myös jälkeenpäin ilmaisella tour-tracker-appsilla. Sama sovellushan näytti kisan myös livenä.
Munarello
24.05.2016, 09.42
Pelkään, että tällä viikolla saattavat puljata lähetysaikoja lennosta, sillä jos Ranskan avoimen tennismatsit venyvät tai viivästyy niin voi vaikuttaa Gironkin lähetyksiin..
Mitamita! Arkistoon on ilmestynyt giron etappeja SUOMEKSI, tämäkin päivä löytyy.
Onpas vaihtelua katsoa brittipuolta kun mainokset jotain muuta kuin Byggmax tai miljoona nettikasinoa.
Munarello
07.06.2016, 20.59
Ei kerpele taas tuota playeria. Jäi ottamatta tämän päiväinen kriteriumin etappi digiboksin levylle joten ajattelin siis katsoa verkosta.. Just joo, streami pätkäsee noin kahden sekunnin välein. Koneessa riittää aivan taatusti potku ja 40-megainen linjakin antoi nopeustestistä normaalit lukemat. Juutuupi-videot toimii normaalisti. Pakko olla palvelimen puolella ropsi. Stn, taidan katkaista tilaukseni saman tien varsinkin kun ei ole muutenkaan juuri tullut käytettyä.
Onpas vaihtelua katsoa brittipuolta kun mainokset jotain muuta kuin Byggmax tai miljoona nettikasinoa.
...ja kommentaattorina mainio Matt Stephens. :)
No nyt on pakko kehua playeria. Sai katsella 1. Etapin lopun livenä skattan kalliolla kännykän kautta ja arkistoonkin näyttää jo ilmestyneen sama pätkä kokonaisuudessaan. Toimii.
Näkyykö muilla arkistossa Tour de Francen etapit? Jostain syystä minun playerissä (Ipad) ei enää näy yhtään etappia arkistossa.
No eipä näy täälläkään androidilla.
Mun mielestä toissapäivänä arkistossa oli vielä kaikki alun etapit. Onkohan olemassa mitään muuta palvelua josta etapeita voisi katsoa jälkikäteen? Tekisi mieli lopettaa Eurosport-playerin tilaus.
Juha Lehtinen
07.07.2016, 22.18
Ei näy iphonessakaan muuta kuin 2 lyhyttä klippiä.
Ei auttanut brittienkään arkiston puolella käynti. Nada.
Munarello
08.07.2016, 10.27
Itse totesin jo aiemmin, että paras kun taltioi etapit ajastuksella omalle boksille. Tosin tällä tourilla on pitänyt varmistaa kunnolla lisäaikaa loppupäähän kun ovat ajelleet välillä niin hiljaa. Ei käy sitten kuten muutama viikko sitten jotain etappia esplayerin arkistosta katsoessani, että taltiointi loppui noin 900 metriä ennen maalia..
Joo..
Liian aikaisin taas kehuin. Vaikuttaa aika tahalliselta touhulta. Pari päivää tourin alussa kaikki toimii ja sitten homma lyödään läskiksi. Timeshift tökkii myös perkeleesti.
Vaikea kyllä keksiä miksi näin, onko tullut liikaa liikennettä eikä serverit kestä?
Juha Lehtinen
08.07.2016, 12.35
Itse totesin jo aiemmin, että paras kun taltioi etapit ajastuksella omalle boksille. Tosin tällä tourilla on pitänyt varmistaa kunnolla lisäaikaa loppupäähän kun ovat ajelleet välillä niin hiljaa. Ei käy sitten kuten muutama viikko sitten jotain etappia esplayerin arkistosta katsoessani, että taltiointi loppui noin 900 metriä ennen maalia..
Itsekin tuon huomannut että pitäisi laittaa aikaa lisää loppupäähän kun tallennus on loppunut liian aikaisin.
Vaikea kyllä keksiä miksi näin, onko tullut liikaa liikennettä eikä serverit kestä?
No joo... Näinhän se tietenkin on ja pienestä suomesta tingitään ensimmäisenä. Mutta eihän tuo tdf pitäisi enää mitenkään yllätyksenä tulla.
Käytän Eurosportplayeriä jää hermothan sen kanssa meinaa mennä. Pikselimössön vielä sietää, mutta timeshiftin toimimattomuus tuppaa korpeamaan pahemman kerran. Ja jotenkin sitä on tottunut muissa palveluissa siihen että myös arkisto toimii. Kouluarvosanaksi 6/10. 😞
Outoa tuossa timeshiftissä on tosiaan se, ettei kuvanlaatu vaikuta toimivuuteen millään tavalla. Kelaaminen kannattaa unehtaa ja lagaamisen alkaessa olen itse päivittänyt suosiolla selaimen. Sitten vaan ruutu peittoon ettei tulosta nää ja uudelleen oikea kohta alapalkista.
Varsinkin loppukiri on hienoa katsoa näin.
Milläkös täällä ihmiset katselevat EurosportPlayeria? Nettiselaimella näkyy 29 pyöräilyvideota arkistossa. iPadilla ei ainuttakaan! En pääse katselemaan selaimella, koska tilaus on tehty iOS AppSoren kautta, mutta ovatko nuo tosiaan katsottavissa selaimella? ...ja takaisin kelaushan ei tietenkään ole käytössä mobiililaitteilla...
=)juha
Ios app :)
Selaimen kautta ostamalla toimii (huonosti) puhelimella ja kännykällä.
Juha Lehtinen
08.07.2016, 17.36
iPhonella ja iPadillä tulee eurosport playeria katsottua. Näköjään arkistoon on aikaisemmat etapit ilmestyneet.
iPhonella ja iPadillä tulee eurosport playeria katsottua. Näköjään arkistoon on aikaisemmat etapit ilmestyneet.
Niinpä näkyy, hyvä homma. Onneksi en vielä kerinnyt lopettaa tilausta (oli kyllä tosi lähellä).
Hans Opinion
25.08.2016, 14.38
EuroSport lopetti sitten tukensa meikäläisen vanhemmalle Samsung tv:lle... eilen Playerin ruudulla enää sorittelu infoa... pistin diilin poikki kun en saanut ajettua telkkuun katsomisen mahdollistavaa alustaa... kellään ratkaisua ongelmaan?
"23/08/16 - Connected TV, Windows Phone and XboxDue to technical reasons Eurosport Player has been suspended on the Connected TV, Xbox and Windows Phone.
Eurosport Player is still available on PC/Mac and on mobile devices for Android and iOS."
Chromecast voi olla hyvä vaihtoehto vanhempaan telkkariin, jos vaan on hdmi liitin. Playerin pitäisi toimia sillä, mutta en ole kokeillut.
Mulla on tietokoneesta piuha telkkariin, hdmi. Tv toimii siis toisena näyttönä. Jos ei ole hdmi:tä niin onnistuu myös vga:lla. Tai jos wifiyhteys niin tv:ssä ja kännykkässä, tabletissa tai tietsikassa niin myös langattomasti voi liittää. Noissa wifiyhteyksissä on vaan se huonopuoli että pätkii ja se on v***n ärsyttävää.
Chromecast voi olla hyvä vaihtoehto vanhempaan telkkariin, jos vaan on hdmi liitin. Playerin pitäisi toimia sillä, mutta en ole kokeillut.
Jep. Toimii. Meillä Panan sisäinen ESP-appi jumittelee satunnaisesti - tietty siinä parhaassa katseluvaiheessa. Investoin Chromecastin.
Noissa wifiyhteyksissä on vaan se huonopuoli että pätkii ja se on v***n ärsyttävää.
Ei wifi-yhteyden kuulu pätkiä. Kannattaa tarkistaa laitteet ja asetukset. Jos käytössä on joku operaattorin kautta saatu halpistukiasema, ei kannata tietenkään odottaa liikoja.
Jani Mahonen
26.08.2016, 11.59
Jep. Minäkin päivitin sinänsä toimivan wifi-purkin ihan siksi että hommasin vähän paremman ja nopeamman!
No mulla nimenomaan on joku operaatorin tukiasema ja taitaa olla aika vanhakin. Mutta koska tuo pitkä hdmi piuha on hommattu ja hyvin pelittää niin empä sen takia ala tukiasemaa vaihtamaan. Koko paketti on lisäksi kytketty kotiteatteriin niin saa myös paremman äänen kaupan päälle.
"23/08/16 - Connected TV, Windows Phone and XboxDue to technical reasons Eurosport Player has been suspended on the Connected TV, Xbox and Windows Phone.
Eurosport Player is still available on PC/Mac and on mobile devices for Android and iOS."
Samsung Smart TV:n appin kautta näkyvässä infossa kerrotaan kyseessä olevan "muutaman viikon" mittainen keskeytys. Toivottavasti ei muutu lopulliseksi.
Samsung Smart TV:n appin kautta näkyvässä infossa kerrotaan kyseessä olevan "muutaman viikon" mittainen keskeytys. Toivottavasti ei muutu lopulliseksi.
Alkaa hiukan tuntua lopulliselta "muutamalta viikolta". €Sportin sivuilta on hävinnyt SmartTV mainokset ja tilalle on tullut suoratoisto mobiililaitteista.
Yritin googlettaa nopeesti syytä muutokseen, mut ei osunut mitään aiheeseen viittaavaa. Olisikohan kyseessä lisenssimaksujen tms. välttäminen. Eri ihan normaalia voiton maksimointia. Itselle tää SmartTV tuki oli se ensisijainen vaihtoehto palvelun käytössä.
www.tahkomtb.fi
Olenkos miä ainoa, jolla E$ Player on viime viikkoina (Vueltan aikana) pätkinyt pahasti, välillä striimi katoaa kokonaan useiksi minuuteiksi. Onneksi yhdenkään etapin loppuratkaisujen keskeiset tapahtumat eivät ole sen vuoksi jääneet näkemättä. Arkisto on kuitenkin toiminut aika hyvin, mutta suoran lähetyksen aikajanalla selaus ei yleensä ole toiminut.
Olen yrittänyt sekä vanhan läppärini mokkulayhteydellä (Sonera) että 4G-tabletilla (Saunalahti). Kummallakin pätkii. Sijaintina Askola.
Voihan olla kyse verkon kuormittumisestakin , koska suora lähetys saattaa toimia kohtalaisen hyvin muuhun vuorokaudenaikaan.
hannupulkkinen
03.09.2016, 11.13
DNA-tvn kautta Eurosportti näkyy mainiosti. Itse pähkäilin playerin ja tämän välillä ja onneksi valitsin tuon DNA-tvn. Hintakin on melkein sama.
DNA-tvn kautta Eurosportti näkyy mainiosti. Itse pähkäilin playerin ja tämän välillä ja onneksi valitsin tuon DNA-tvn. Hintakin on melkein sama.
Eikös tosta tule tuplasti kalliimpi? dnatv 3,50€ + kanavapaketti 9.90€
Watsonin kautta näkyy myös. Ilmaisia tutustumiskuukausia olen toistaiseksi käyttänyt.
Playeriä käytin aiemmin, mutta siinä tuntuu vaan ongelmat jatkuvan.
hannupulkkinen
03.09.2016, 11.57
Eikös tosta tule tuplasti kalliimpi? dnatv 3,50€ + kanavapaketti 9.90€
Minusta tuohon 3.50 kuuluu aikamoinen määrä kanavia ja paketilla saa lisää. En ole ihan varma. Tarvitsen sitä mökillä Lapissa kun siellä ei näy kuin antenniperuskanavat. Ei se hinta ole kuitenkaan kovin paha. Tavallaan minulle tuo maksaa joka tapauksessa sen kolme ja puoli lisää kun kuitenkin tarvisen muutakin kuin eurosportin.
Muoks! Kyllä tämän (https://www.dna.fi/documents/15182/25854540/DNA_TV_Hinnasto.pdf)mukaan pelkkä dna-tv maksaa sen 3,5 euroa. En ole katsonut mitä laskuttavat, mutta mitään kanavapakettia en tilannut. Pelkällä dna-tvllä näkee eurosportin yks ja kaks sekä joitakin muita, mutta ei esimerkiksi yleisiä kanavia. Lisäksi voi tilata kanavan kerrallaan lisää.
Onkos tuo dna-tv omaa suokua Plus-TV?
Minulla on myös ollut ongelmia sekä aikajanan että arkiston kanssa .fi-versiossa. .co.uk-versiossa toimii paremmin mutta ei jaksaisi venkslata.
Kestovitutuksen aihe Playerin kanssa on tietenkin se Back To Live-videokuva joka aina spoilaa etappien ratkaisut…
Pelkällä dna-tvllä näkee eurosportin yks ja kaks sekä joitakin muita, mutta ei esimerkiksi yleisiä kanavia. Lisäksi voi tilata kanavan kerrallaan lisää.
Ei pitäs näkyä. Koska myyvät kyseiset kanavat paketissa. dna sport tai mix paketeissa.
Pelkästään ylen kanavat näkyy tolla dnatv sovelluksella suorana. https://www.dna.fi/tuki-kanavalista
hannupulkkinen
03.09.2016, 21.47
[QUOTE=hcfreak;2577881]Ei pitäs näkyä. Koska myyvät kyseiset kanavat paketissa. dna sport tai mix paketeissa.
Pelkästään ylen kanavat näkyy tolla dnatv sovelluksella suorana. https://www.dna.fi/tuki-kanavalista[/QUOTE
Voi olla. Pitää tarkistaa laskusta. En kyllä ole tilannut muuta kuin tuon dna-tvn. Muistelen, että sillon kun sen tilasin niin oli tarjous, jonka mukaan sai valita muutaman kanavan ylen lisäksi. Ehkä se oli määräaikainen tai sitten ei. Eipähän tuo konkurssiin vie ja kun toimii niin hyvä on.
Hans Opinion
05.09.2016, 10.42
Hans todistaa myös että Cromecast pelittää... laitteella kuin laitteella... jos vain telkusta löytyy hdmi-liitin.
Sain ESP:n toimimaan myös peilaamalla (Screen Mirroring) kännykästä mutta kuva nyki ilkeästi... nähtävästi tv-wifi on vanha eikä "ehdi mukaan". Yhteensopivuusongelma vaivasi myös wifi-direckt vaihtoehtoa mutta Cromecast tosiaan toimii ja on helppo asentaa, suosittelen mikäli kuva ei muuten siirry ja/tai näy hyvin. Gigantista hankin CC:n 39€urolla.
EuroSportPlayerin uusi sovellus on selvästi aiempaa informatiivisempi ja kaikin puolin monipuolisempi sekä helppokäyttöisempi; statistiikkaa on mukana jo nyt jonkin verran ja uskon (ja toivon) että jatkossa yhä enemmän.
Kuulukos muilla ääni lähetyksestä
Taimo M.
07.09.2016, 18.20
^ Ei kuulunu pitkään aikaan! Tovi sitten tuli takasin. Ruotti kyllä kuulu.
Ai,vika ei ollutkaan mun vehkeissä kun ääntä kuulunut :rolleyes:
Jahas, playeri päätti juuri kesken katselun että timeshiftausta ei enää tueta. Millään selaimella ei striimi loikkaa taaksepäin ajassa vaikka mitä tekisi.
Itse olen katsellut Eurosporttia telkkarista mutta sen katsominen alkaa tuntua mahdottomalta. 10 minuutin välein tulee 3 minuuttia mainoksia. Ei tunnu reilulta, että maksan kanavasta ja silti ohjelma-ajasta on neljäsosa mainoksia.
Nää kaikki isot tourit näkee paljon paremmin suoraan maiden omilta kanavilta geoblokkauksen ohittamalla. Ei kannata maksaa jostain eurosportista.
Jani Mahonen
10.09.2016, 13.37
Itse olen katsellut Eurosporttia telkkarista mutta sen katsominen alkaa tuntua mahdottomalta. 10 minuutin välein tulee 3 minuuttia mainoksia. Ei tunnu reilulta, että maksan kanavasta ja silti ohjelma-ajasta on neljäsosa mainoksia.
Ensin lähetystä tunti boksiin ja alkaa sitten katsoa. Kuroo kiinni hyppimällä mainokset yli. En ole enää pitkään aikaan katsonut näitä ihan suorana...
Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
Nää kaikki isot tourit näkee paljon paremmin suoraan maiden omilta kanavilta geoblokkauksen ohittamalla. Ei kannata maksaa jostain eurosportista.
Jep, ihan silkkaa kärsimysnäytelmää tämä Eurosportin seuraaminen. Niin kauan kuin kuva vaan saadaan paikan päältä kansainväliseen välitysverkkoon, 55" telkkarissa paistuu nykimätön ja pikselöitymätön HD-kuva. Ikävästi ajajista on jatkuvasti tarjolla muitakin tuntomerkkejä paidan värin lisäksi, joten kilpailun kulusta pysyy jopa hajulla. Kun alustana on esim. Sonera Viihde tai vastaava palvelu, lähetyksen seuraamisen voi aloittaa vähän myöhemmin kuin se oikeasti alkaa ja mainosten hyppiminen onnistuu puolisuorassa lähetyksessä vaivattomasti. Vielä jos selostuskielen saisi päättää kahden kotimaisen - englannin ja suomen - välillä vapaavalintaisesti, päättäisin varmaan päiväni harakiriin. Eihän sellaista vaivatonta viihteen seurantaa kestäisi, kun ei olisi koko ajan jotain säädettävää tai jännitystä siitä, näkeekö kisaa ollenkaan.
Kylläpä eilen pitkästä aikaa vitutti tää Eurosport. Vääntäydyin sohvalle klo 21.30 kuten aikaisempinakin iltoina ja aloitin katsomaan Lontoon rata-ajojen viimeistä päivää jotta voittaako Cav&Wiggins skaban niin eiköhän perkeleen paska juurosportti näytä jotain helvetin jalkapalloa jenkkilästä!! Jumalauta, sekö se on tärkeempää kuin jättää näkymättä kuuden päivän kisojen viimeinen ja tärkein päivä, kun kaikista muista päivistä tullut tyyliin 10 tunnin lähetys. Voihan perkeleen perkele sentään!
Edit: Vai tuliko tuo perkeleen kisa sittenkin jo aikaisemmin päivällä? Meinaan Cyclingnewssin tulokset on jo alkuillasta... ARGH! Eli oliko oma moka eikä Eurosportin moka?
Ja sit pakko avautua, aivan HANURISTA Eurosportin kotisivujen ohjelmalistaus nyt. Se on joku "#¤"#¤"#¤ tablettihässäkkä nyt ja taustalla vielä liikkuvaa kuvaa. Ärsyttävyydessään TOP1 listan kärjessä kyllä!! Vttu!
Sieltähän voi arkistosta kattoa joitain jos meni ohi. Ettei ois talviaikaan siirtyminen aiheuttanu sekaannusta?
^Mistä moinen arkisto löytyy Canal Digitalin satelliittiasiakkaille?
Markku Liitiä
31.10.2016, 16.24
Viestin #462 voi kyllä laskea yhdeksi VesaP:n klassisista vitutusavautumisista! Virtuaalipalkinto ruusunlehvin sille!
Viestin #462 voi kyllä laskea yhdeksi VesaP:n klassisista vitutusavautumisista! Virtuaalipalkinto ruusunlehvin sille!
Minä niin voin samaistua tuohon tilanteeseen :)
^Mistä moinen arkisto löytyy Canal Digitalin satelliittiasiakkaille?
Aijoo sori. Olin ihan eurosport playerissä :)
Ei taida olla mitään yhteystietoja suomi-eurosportin toimitukseen/tms jonne voisi valittaa kuinka karmeat noi niiden uudistetut webbisivut on TIETOKONEELLA käytettäessä? Ei ainakaan löydy noilta sivuilta enää maili-infoa. Joskus vanhoilla sivuilla muistaakseni oli jotkut yhteystiedotkin. VMP!
Ja ei taida Eurosportti näyttää huomenna alkavaa Gentin 6-dayssiä? Oliko Lontoo ainut jonka näyttivät?
Prkl miks pitää näyttää tennistä ja jalkapalloa keskellä talvea ja näytetään hiihtolajeja jälkilähetyksenä. Ohjelmatiedot ollu kyl päin puuta viiveaikoina niin eurosportin omassa ku muuallaki.
Onneks ei tarvi tilata enstalvena ku yle saa oikeudet hiihtolajeihin
Munarello
22.01.2017, 00.47
Koska tennis on €urosportin lempilaji ja Keski-Euroopassa nyt satutaan pelaamaan potkupalloa talvella. Hiihtolajeista nyt en tiedä varmasti mitään, mutta ampumahiihdot on tainneet kyllä tulla suorina. Murtomaahiihdon maailmancupin kohdalla voi olla syynä esim jämäsarjan tv-oikeudet, jotka ei esim salli suoria lähetyksiä..? Sitten kun se doping-hiihdon ilosanoma ensi talvena alkaa Ylen kanavilla niin päästään varmasti maksamaan myöskin korotettua yleveroa, koska ei sitä huvia ilmaiseksi saada ruutuihin.
Mielestäni koko Eurosport Nordic pitäisi lopettaa ja täälläkin näkyisi sen jälkeen normaali eurooppalainen ES. Joskus on toki mielenkiintoista katsoa jotain murtsikkaa, mm. Tour de Ski, mutta kaikkia turhia pikkukisoja tai yhdistetyn ja mäkihypyn kisoja saavat kiinnostuneet katsella ylen tarjonnasta. Bundesliga ja muut huippuliigat, alppilajit ja pyöräilyt ovat Eurosportin keskeistä tarjontaa Euroopassa ja täällä sama sopisi hienosti.
Ja selväähän on, että moottoriurheilut ja pubilajit - tikanheitto, biljardi tms. - kuuluvat jollekin toiselle kanavalle. [emoji1]
Edit: eurooppalaisella eurosportilla taitaa talvisin tulla puolet lähetysajasta erilaisia kelkkailulajeja, joten ei se tämäkään idea ihan valmiiksi mietitty taida olla. [emoji848]
Markku Liitiä
23.01.2017, 10.44
Meillä näkyy Eurosport, jossa on norjankieliset mainokset. Siellä on mainos, jossa vanhempi äijä kiipeää pystyjyrkkää vuorenseinämää ylös koskikajakki mukanaan. Sitten se laskee alas hirveän kosken, jossa on 20 metrin pystysuora pudotus, alas päästyään pyydystää paljain käsin lohen ja syö sen raakana. Lopussa kajakki on autotallin seinällä ja mies katselee sitä, kissa tarkkailee vierestä. Sitten tulee norskinkielinen teksti, jota en ymmärrä. Voisiko joku kertoa, mikä on mainoksen punch line?
kuovipolku
23.01.2017, 12.34
Täytyypä koittaa bongata mainos varta vasten, muutenhan en sitä todennäköisesti satu näkemään ennen kevään klassikkojen alkamista. Veikkaan kissanruokamainosta, mutta eihän mainosnikkareiden oivalluksia osaa aina arvata.
PS Soneran kaapeliverkossa mainokset olivat pitkään norjankielisiä, mutta pari-kolme vuotta sitten ne vaihtuivat ruotsinkieliseksi ja nyt ne ovat jo jonkin aikaa olleet jälleen ruotsinkielisiä. Jossain vaiheessa taisi olla niin - ja voi toki olla vieläkin - että Eurosport Nordicin mainokset olivat operaattorista riippuen ruotsin- tai norjankielisiä. (Tästä oli kerran sukeutua hupaisa mukamasväittely siitä osaanko todella erottaa norjan ruotsista...)
Talisker
23.01.2017, 17.16
Norjankielisiä ovat mainokset elisa-viihteen Eurosportpaketissa.
Ärsyttäviä vedonlyöntimainoksia pääosin.
markkinn
23.01.2017, 18.01
Meillä näkyy Eurosport, jossa on norjankieliset mainokset. Siellä on mainos, jossa vanhempi äijä kiipeää pystyjyrkkää vuorenseinämää ylös koskikajakki mukanaan. Sitten se laskee alas hirveän kosken, jossa on 20 metrin pystysuora pudotus, alas päästyään pyydystää paljain käsin lohen ja syö sen raakana. Lopussa kajakki on autotallin seinällä ja mies katselee sitä, kissa tarkkailee vierestä. Sitten tulee norskinkielinen teksti, jota en ymmärrä. Voisiko joku kertoa, mikä on mainoksen punch line?
https://youtu.be/glA_tRkVrDs
Kommenteissa sanotaan että joku norjalainen "ebay" mainos.
kuovipolku
23.01.2017, 19.12
No nyt on kaikki selvää - paitsi että mulla on niin huono korva etten saa puhutusta norjasta juurikaan kiinni. "Tässä minä olen...kiveä ja tulta...kuolemankamppailu...." Mutta juonihan tulee selväksi: heppu on sielunsa silmin nähnyt itsensä mainoksen sankarina ja ostanut kajakin.
"Hva tenkte du på egentlig?" Mitä oikein ajattelitkaan (kun ostit sen hemmetin kalliin kajakin, joka tietenkin nyt seisoo käyttämättömänä autotallin seinää vasten muistuttamassa vikaostoksesta)?
"Gjør noe smart med dumme kjøp" Tee jotain fiksua tyhmille ostoksillesi (eli laita ne myyntiin finn.non eli norjalaisen tori.fin kautta).
"Mulighetenes marked" Mahdollisuuksien markkinat
Ja kissahan tietysti katsoo siihen malliin että tiesinhän minä tuon jo ennen kuin ostit kajakin että miten siinä käy. Kissathan ovat tunnetusti ihmisiä viisaampia.
Samassa sarjassa on näköjään useampia mainoksia, kaikki norjalaisen musiikkivideo- ja Hollywood-elokuvaohjaajan tekemiä:
https://www.youtube.com/watch?v=7KBAoLB7j3A Entisöitävä urheiluauto
https://www.youtube.com/watch?v=gigjAAQHHmw Flyygeli
https://www.youtube.com/watch?v=ttH9iiV2PcY Järjestelmäkamera
Markku Liitiä
24.01.2017, 09.36
Kiitos, kuovipolku!
Nyt selkis. Kun noita lauseita ehtii tsiigata vähän pidempään, saan niistä kyllä tolkkua.
Norjankielisiä ovat mainokset elisa-viihteen Eurosportpaketissa.
Ärsyttäviä vedonlyöntimainoksia pääosin.
Meillä ei ole Elisa Viihdettä, vaan taloyhtiön luontaisetuihin kuuluva kaapeli-tv ja lisäksi Elisan halvin kanavapaketti. En nyt tähän hätään muista, kumpaan Eurosportit kuuluvat, varmaan jälkimmäiseen. No, ei sillä väliä, norjankielisiä mainoksia joka tapauksessa Eurosportilla. Aiemmin ne olivat ruotsinkielisiä.
Huoh. K (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?39692-Eurosport-ihastuttaa-ja-vihastuttaa&p=2630196&highlight=eurosport#post2630196)yllä niin ärsyttää tuo ku ei pidä ohjelmatiedot paikkansa. Ei ainakaan eurosport playerissä. Nyt muka piti tulla miesten hiihto jälkilähetyksenä mut tuleekin alppihiihtoa
Meillä ei ole Elisa Viihdettä, vaan taloyhtiön luontaisetuihin kuuluva kaapeli-tv ja lisäksi Elisan halvin kanavapaketti. En nyt tähän hätään muista, kumpaan Eurosportit kuuluvat, varmaan jälkimmäiseen. No, ei sillä väliä, norjankielisiä mainoksia joka tapauksessa Eurosportilla. Aiemmin ne olivat ruotsinkielisiä.
Canal Digitalin satelliittiasiakkaan (meikän) Eurosport HD 1/2 kanavien mainokset ovat myös norjalaisia. Ärsyttävää mongerrusta ja samoja vedonlyöntimainoksia joka helvetin mainoskatkolla vähän väliä. Ja yhdessä uudessa mainoksessa joku olevinaan hyvä idea mainostoimiston tyypeiltä laittaa mainokseen ovikellon rimputusta helvetti kovaan ääneen --> kissat hyppii seinille aina kun ko mainos tulee, tai ainakin katsovat hyvin paheksuvasti että mitä helvettiä.
Näiden mainosten takia esim live-pyörälähetyksiäkin tulee _aina_ katsottua epälivenä, eli jos on pitkä etappi niin ensin joku tunti pitää antaa mennä bufferia levylle ja sit vasta alkaa katsomaan --> voi kelata kätevästi mainokset yli ja sit kun etappi on lopussa, ollaankin jo itsekin ihan oikeassa livetilanteessa mukana kun mainokset kelasi välistä pois.
Edit: Ja pyöräkausi alkaa Eurosportilla huomenna! Dubai Tour alkaapi kello 11.30 TAI 12.00. Tuosta *ITUN uusitusta eurosport.fi sivuston fuking-mobiilipaska tv-oppaasta ei ota erkkikään selvää.
https://www.youtube.com/watch?v=wLkz7C-2RHM
Munarello
30.01.2017, 10.00
Edit: Ja pyöräkausi alkaa Eurosportilla huomenna! Dubai Tour alkaapi kello 11.30 TAI 12.00. Tuosta *ITUN uusitusta eurosport.fi sivuston fuking-mobiilipaska tv-oppaasta ei ota erkkikään selvää.
Hienoa! Telkku.comin ohjelmatietojen mukaan olisi ES1-kanavalla huomenna 11:30-13:30 Tour of Dubai ja 13:30-14:30 Cadel Evans Ocean Road Race. Eikun tallennusta ajastamaan, tästä se taas alkaa ja kohta ollaan jo kevään klassikoissa.
Muistelenko väärin, että viimevuonna es playerilta näkyi tallenteetkin paremmalla laadulla? Nyt tuolla on vain 400p tallenne.
Kyllä mulla ainakin 720 näkyy mutta katselunautinnosta ei voi oikein puhua kun pätkii jatkuvasti. Netti pitäisi olla kunnossa kun netflixit yms toimii ihan sujuvasti.
Ne on tainu priorisoida kapasiteetin live streameillensä. Kanavat näkyy hyvin mut noi arkistossa olevat pätkii useinmiten.
720p saa androidin sovelluksella mutta ei tietsikan selaimella.
Munarello
01.02.2017, 17.47
Hmm, mitähän nyt taas? Ohjelmatietojen mukaan piti tulla Valencian etappikilpailua, mutta mikäli en nyt aivan ole erehtynyt niin jotain harrastelijoiden mäkihyppykisojahan tuolta tulee tällä hetkellä.
Juha Lehtinen
01.02.2017, 17.58
^ eurosportin tuntien tuo ei ole yhtään yllättävää, toki ärsyttäväähän tuo on.
edit. pienellä viiveellä näytti lähetys ilmestyvän eurosport 2.lle.
Player on ollut lähes käyttökelvoton jälkilähetyksissä viime aikoina. Harva se pätkä tuntuu puuttuvan ja silloin softa aina heittää liveen (tai jää jumittamaan mustana).
Player on ollut lähes käyttökelvoton jälkilähetyksissä viime aikoina. Harva se pätkä tuntuu puuttuvan ja silloin softa aina heittää liveen (tai jää jumittamaan mustana).
Näin on. Minulla tallenteetkin ovat laganneet. Tosi ärsyttävää yrittää katsoa jotain pujottelua trainerin päällä, kun softa heittelee vähän väliä 5-10 taaksepäin.
LIVE-lähetys on onneksi toiminut hienosti.
Toivottavasti time-shift saadaan kuntoon ennen toureja.
Oi kun hyppäisikin taaksepäin eikä suoraan spoilerikohtaan (joka tietty näkyy jo aina takaisin liveen-ruudussa kun vähänkään vahingossa hiirtä liikuttaa).
Playerin suunnittelijat ja ylläpitäjät ovat vain työhönsä kettuuntuneita nörttejä, jotka eivät saa riittävästi rahaa. Tänään ajattelin katsoa ampumahiihtoa, niin eikös ampumahiihto ikonin klikkauksen jälkeen ensimmäisen ohjelman kuvauksessa lukenut SAKSA VOITTI. Esimerkiksi MotoGp:n nettipalvelu on valovuoden edellä eurosportista. Spoiler free toiminnot ja kaikki, et todellakaan nää vahingossa kisan lopputulosta.
Jälkilähetyksen katsominen playerilla on kyllä taidetta. Jos edes pieraiset varomottamasti, niin pallurat alkavat pyörimään ja siirryt live-lähetykseen jossa greipel juhlii jo maalissa.
Lauantaina olisin katsonut rinttihiihtoja jälkilähetyksenä mutta jäipä katsomatta kun aikaikkunaa sai vaan puoli tuntia taaksepäin. Ennenhän se oli kolme tuntia. Liekö pysyvä muutos? Muutenkin nuo jälkilähetykset on toiminut huonosti, pätkii ym. Cromella ei toimi player ollenkaan. Edgellä sentäs jotenkuten. Todella hidas lataus. Jos haluaa vaihtaa kanavaa niin kestää ikuisuus että alkaa näkymään. Ei paljon kanavasurffausta kiinnosta tehdä.
Onneksi hiihdon maailman cup siirtyy ylelle ensi vuonna niin voi tämän kauden päätyttyä hyvillä mielein lopettaa tilauksen. Eihän tuonne jää katsottavaa enää kuin maantiepyöräily ja se on niin tylsää katsottavaa että ei haittaa vaikka ei näekään.
Lauantaina olisin katsonut rinttihiihtoja jälkilähetyksenä mutta jäipä katsomatta kun aikaikkunaa sai vaan puoli tuntia taaksepäin. Ennenhän se oli kolme tuntia. Liekö pysyvä muutos?
Kyllä se varmaan edelleenkin on teoriassa kolme tuntia, mutta varmaankin jokin häiriö on tapahtunut E$:n tallennussysteemissä. Samaa on tapahtunut epäsäännöllisesti joskus ennenkin. Lisäksi Arkistoon ei ole tullut mittän uusia ohjelmia viikonvaihteen aikana. Saavatkohan nämä vielä jostakin pelastettua?
Onneksi hiihdon maailman cup siirtyy ylelle ensi vuonna niin voi tämän kauden päätyttyä hyvillä mielein lopettaa tilauksen. Eihän tuonne jää katsottavaa enää kuin maantiepyöräily ja se on niin tylsää katsottavaa että ei haittaa vaikka ei näekään. Eiks tämä muutos tule vasta ensi kauden jälkeen, eli ensi kauden joutuu vielä kärsimään? Lisäksi Christian Seliniä olen kaivannut hiihtoselostajaksi.
Jotain positiivistakin: Tabletille päivitetty uusi Player antaa nyt hyppiä arkistotallenteita katsellessa. Aikaisemmin tämän yritys on johtanut ikuisesti pyörivään pallukkariviin...
Eiks tämä muutos tule vasta ensi kauden jälkeen, eli ensi kauden joutuu vielä kärsimään?
No niimpä onkin pärkkele! http://yle.fi/urheilu/3-9249528
Viime kaudella ES Playeriin kypsyneenä kiinnostaisi nyt vaihtoehtoiset, toimivat tavat katsoa kanavaa, ja nimenomaan jälkilähetyksiä.
Onko esim. Soneran tai Elisan Viihde -palveluiden kautta mahdollista päästä kiinni ES:iin ja nauhoittaa lähetykset pilveen, mistä niitä voisi katsoa oman tahtiin "suorana jälkilähetyksenä"? Plussaa siitä, jos Chromecast toimii.
Kaapeli-/antenniorjuus ei ole tässä tapauksessa vaihtoehto.
Soneran viihteen mobiilista löytyy surf paketista joka maksaa 29.90e ja tallennuspalvelu 6.50€
On kyllä se verran buginenki chromecastin ja kännyn kans että en suosittele.
Ilmaseksi voi testata vaikka hbo nordic:ia ja tallennuspalvelua sen kautta kuukauden.
Soneran viihteen mobiilista löytyy surf paketista joka maksaa 29.90e ja tallennuspalvelu 6.50€
On kyllä se verran buginenki chromecastin ja kännyn kans että en suosittele.
Ilmaseksi voi testata vaikka hbo nordic:ia ja tallennuspalvelua sen kautta kuukauden.
Tattis. Eli samaa scheissea, mutta kovemmalla hinnalla. No, ehkä tuon voisi kuitenkin epätoivon hetkellä koeponnistaa.
anttipietila
22.02.2017, 14.30
Tattis. Eli samaa scheissea, mutta kovemmalla hinnalla. No, ehkä tuon voisi kuitenkin epätoivon hetkellä koeponnistaa.
Viime kaudella ei Soneralta pystynyt tallentamaan maksukanavia taikka Eurosporttia siis pilveen, omalle kovalevylle onnistuu kyllä. En oo kattonu josko on muutosta tullut.
Näköjään on noin. https://www.sonera.fi/kauppa/tv-ja-viihde/tallennus
En sen kummemmin tutustunu. c-morea ja hbo nordicia tuolta ilmaseski vain kokeilin.
hbo:ssa olikin vain kirjasto että ei siinä ois pystynykkää. c-mores oli kanavatkin
Pari minuuttia sitten piti alkaa K-B-K koostelähetys. Sitä vastoin kanavalla pyörii edelleen urheilu-uutiskatsaus.. jossa kerrotaan kuka voitti K-B-K:n. Saamarin pösilöt :/
Hilpeästi ohjelmatiedoissa oli tarkalleen, että kooste alkaa "21.01". :D Kun joskus Eurosportilla olisikin minuutintarkkaa...
Olen todennut, että player-tilaus rauhoittaa mukavasti. Eurosportin aikataulut ovat aina olleet mitä sattuu, mutta player hiukan helpottaa, koska siellä usein on oma live-kanava näille tapahtumille, jotka jäävät muiden jalkoihin. Esim.nyt viikonloppuna sekä OHN että KNK näkyivät siellä livenä. Ainoa kurja puoli tuossa on se, ettei tuolta katsoessa pääse kuuntelemaan Selinien selostusta.
Ai playerissä on enkkuselostus? No kai se pitää ottaa, kun striimit tuntuvat vain huononevan vuosi vuodelta.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.