PDA

Näytä tavallinen näkymä : Wilier-kauppiaat

titaani
10.06.2010, 21.12
Wilierit kiinnostaisivat, mutta kukas niitä Suomessa myy? Pk-seudulla erityisesti.

Eagerbear
10.06.2010, 21.35
Wilierit kiinnostaisivat, mutta kukas niitä Suomessa myy? Pk-seudulla erityisesti.
Mysports Vaasas ny ainakin..
http://www.mysports.fi (http://www.mysports.fi/)
(http://www.mysport.fi/)

Patrik
10.06.2010, 21.37
Kai tämän kerran oman (kesä)työpaikan (http://www.mysports.fi/tmp_layout_site_8.asp?s=1144&lang=1&sua=1&tk=2447577&q=y) mainostaminen sallitaan... Netissä ei välttämättä ole kaikki mallit esillä, joten kannattaa soittaa ja kysyä.
Tietääkseni ei oo muita kauppiaita Suomessa. Voin olla väärässäkin.

Edit. Ylihidas...

Sanna04
09.01.2012, 21.20
Uaaaa! Mikä näitä MySportsin sivuja vaivaa?! Taaskaan ne ei aukene, "palvelin vastaa pyyntöihin liian hitaasti". En vaan olisikaan halunnut käydä katselemassa Suomesta saatavia fillareita. Muut kaupat ei vissiin vieläkään Wiliereitä Suomessa myy, vai?

hannupulkkinen
09.01.2012, 21.42
Osta Saldenilta. (http://www.salden.nl/) Se ei ole kaukana Suomesta ja on halapa.
Kannattaa vaikka käydä hakemassa. Matka on saman hintainen kuin Helsingistä Vaasaan.

Samu Ilonen
10.01.2012, 07.13
Joskus ei vaan voi tajuta Hannun tapaisia jannuja. Kun kysytään mistä saa Suomesta, eikä hinnasta edes puhuta, niin moiset jannut vaan jaksaa postailla että "ulkomailta" ja "halvalla". Vaikka hintaeroa ei nykyään ole edes, tai euroopassa välistä on jopa kalliimpaa, niin yhä vaan on vissiin pakko hakea sitä eksotiikkaa ja jännitystä. Jos tilaisin sen pikku kuvan perusteella ja ehkä saisin oikean koon säkällä niin silti voisin yllättyä jostakin kämmistä..ja saisin samalla sisältöä tylsään netti-elämääni....onhan sinäkin ajankulua...

Onhan se ihan kiva että ei tarvi sitten niitä kesä- tai muita työpaikkoja tarjota tuollaisten takia. Tsemppiä vaan sinnekin Siilinjärvelle ja toivon että sinunkin työpaikkasi ulkoistetaan jonnekin Kiinaan lähiaikoina.

Markku Liitiä
10.01.2012, 09.52
Samu on ehkä vähän aamuäreä, mutta minäkin ihmettelen, millä keinoin matkustaisin Limbrichtiin Hollantiin (Saldenin kotipaikka) samalla hinnalla kuin Vaasaan.

Vaasaan menisin autolla (Helsingistä 422 km), Limbrichtiin alkumatkan lentokoneella jollekin lähiseudun kentälle (Düsseldorf, Köln, Bryssel) ja sieltä pitäisi varmaan vuokrata auto, kun kerran pyörän ostosta on kyse. Tai sitten juna-taksi-yhdistelmällä. Mahtaisinko ehtiä samana päivänä takaisin, vai pitäisikö maksaa hotelliyöstäkin... Taitaisi tulla kyllä Vaasan-matka halvemmaksi.

villatakki
10.01.2012, 09.57
Joskus ei vaan voi tajuta Hannun tapaisia jannuja. Kun kysytään mistä saa Suomesta, eikä hinnasta edes puhuta, niin moiset jannut vaan jaksaa postailla että "ulkomailta" ja "halvalla".
.

Mä olen useita kertoja tämän foorumin fillari-/fillarikauppasuosituksia lukiessani miettinyt ihan samaa, siis tätä joidenkin tälle palstalle kirjoittavien valtavaa tarvetta mainostaa ulkomaisia kauppoja ja tunkea joka helvetin ketjuun noitten samojen puljujen nettiosoitteita. Varsinkaan kun hintaero jälkimmäisten ja kotimaisten vastaavien välillä on omien kokemusten perusteella usein pieni. Usein myös kotimaiset puljut vievät voiton hinnassa, kunhan vaan uskaltaa asiasta vähän neuvotella. Kun vielä aattelee, että kotimaisista kaupoista verotulot valuu meidän kaikkien hyötykäyttöön, ei omaan pääkoppaan mahdu ulkomaisten yritysten itsetarkoituksellinen tukeminen. (OT: mutta silti valitetaan joka helkutin toimimattomasta risteyksestä jne. ... No kaitpa ne toimivat pyöräväylät ja terveydenhuollot syntyvät joidenkin mielissä ilmaisiksi.)

Tästä aiheesta voisi aivan hyvin perustaa oman keskusteluketjunsa.

edit: Allekirjoittaneella ei ole mitään sidoksia kotimaisiin pyöräkauppoihin.

jaksu
10.01.2012, 10.25
Kyllähän sitä kotopaikkakunnan kivijalasta ostaa jos:

a) tavaraa on hyllyssä
b) hinta on järkevä
c) palvelu on hyvää

YT
10.01.2012, 10.30
Ei niitä pyöriä suomestakaan halvalla saisi, jos kukaan ei niitä ostaisi ulkomailta. Kilpailu se hinnat tiputti.

StantheMan
10.01.2012, 10.34

a) tavaraa on hyllyssä
b) hinta on järkevä

Yllä oleva on hyvin toteutunut viime aikoina:

Minä olen kaksi edellistä pyörääni ostanut paikallisesta kivijalasta. Kumpikin on ollut ns. "tehty" pyörä. Ensimmäinen ehkä ei suoranaisesti minulle, kun oli jo valmiina, kun kauppaan kävelin. Toisen osto tapahtui niin, että kävin yksi päivä kertomassa, että tarvitsisin max X-hintaa maksavan sinkulacrossarin. Seuraavana päivänä kaupan myyjä soitti, että täällä on. Olivat kasanneet sellaisen. Koeajon jälkeen kaupat tuli tehtyä. Nettikaupasta toimitusaika ei olisi noin nopea ollut ja toimitusmaksun kanssa hintakin varmaan lähes sama olisi ollut. Ennen olin sitä mieltä, että kaikki "netistä", mutta nyt olen huomannut, että mieleisen pyörän saa ihan alle kilometrinkin päästä "käteen" heti.

Nailoni
10.01.2012, 11.20
Uaaaa! Mikä näitä MySportsin sivuja vaivaa?! Taaskaan ne ei aukene, "palvelin vastaa pyyntöihin liian hitaasti". En vaan olisikaan halunnut käydä katselemassa Suomesta saatavia fillareita. Muut kaupat ei vissiin vieläkään Wiliereitä Suomessa myy, vai?

Taisi olla eilen joku isompi valtakunnallinen palvelinongelma.. Johtui siitä.

Sanna04
10.01.2012, 17.10
Samu on ehkä vähän aamuäreä, mutta minäkin ihmettelen, millä keinoin matkustaisin Limbrichtiin Hollantiin (Saldenin kotipaikka) samalla hinnalla kuin Vaasaan.

Varsinkin, kun sinne Vaasaan ei edes tarvitse matkustaa hankkiakseen fillarin. N. 20 e hintaa lisää ja pyörän sai hakea Matkahuollosta 4 kilometrin päästä.

Aakoo
10.01.2012, 17.20
Varsinkin, kun sinne Vaasaan ei edes tarvitse matkustaa hankkiakseen fillarin. N. 20 e hintaa lisää ja pyörän sai hakea Matkahuollosta 4 kilometrin päästä.
No miten tämä eroaa sieltä Hollanista tilaamisesta? Ainut asia miten kuluttaja hyötyy paikallisien liikkeiden suosimisesta fillarin hankkimisessa, on palvelu (esim. fillarin sovitus, ilmainen ensihuolto tms.). Tämä taitaa toteutua aivan yhtä hyvin pääkaupunkilaisen näkökulmasta niin Vaasasta kuin Hollannistakin verkkokaupasta tilatusta fillarista, eli ei lainkaan. Kukaan tuskin lähtee Helsingistä fillaria hankkimaan tai huollattamaan johonkin Vaasaan parin päivän reissulle? Suomessa vaan usein ne hinnat eivät ole samalla tasolla kuin ulkomailla, aikä valikoimakaan ihan sama. Hyviä ja huonoja diilejä on varmasti tarjolla molemmista vaihtoehdoista.

JohannesP
10.01.2012, 17.30
Itse ostin Cervelon kuukausi sit sopivalla alennuksella Suomesta ulkomaanhintoihin nähden joten ei tarvinut pitkään miettiä tilaanko. Taitaa muutenkin olla Cerveloissa sama lähtöhinta Euroopassa? Tietenkin samalla sai asiantuntemusta ja sellaisen pyörän kuin halusin sekä takuu toimii varmasti mitä pidän tärkeänä. En sanoisi, että ulkomailta tilatessa ei saisi samaa palvelua takuun kanssa, mutta aina on riski kun ei pääse itse liikkeeseen.
Saldenilla oli marraskuussa hyvällä alennuksella Wilierin pyöriä joita harkitsin vakavasti hinnan takia. Päätin kuitenkin haluavani ensin kokeilla kun kerran oli ensimmäinen maantiepyörä joten päädyin Cerveloon ja oon ollut täysin tyytyväinen hankintaan. Jos yli 2000€ pyörässä säästää yli 10% niin sillon voisin harkita tilaamista ulkomailta jos olisin varma sopivuudesta.

Sidin kengät tilasin juuri ulkomailta alennuksesta 120€ kuin vastaavasti Suomessa olisi pitänyt maksaa 150€ joten kyllä se hinta vaan ratkasi tälläkertaa kun olin varma koostakin. Speedplayn polkimia olen nyt katsellut alennuksista, mutta taitaa tulla haettua keväämmällä Samulta kun hinta on sama kuin ulkomailla ellei halvempikin...
Ja en ole maksuttu mainos, mutta hinta ratkasee itselleni täysin tarvikkeissa kun työmarkkinatuella tällähetkellä eletään.

hannupulkkinen
10.01.2012, 17.33
Kerveloistakin suurin hinta menee ulkomaille. Se että suomalainen myyjä vetää välistä tonnin ei ole minun eikä muiden pyörää ajavien etu. Palvelusta maksan mielelläni. Valitettavasti markkinatalous toimii vain näin ja sille ei taida olla vaihtoehtoa.
Sääli sinänsä. Ulkoistan itseni pian eläkkeelle ja kun tulot pienenevät yhä suuremmalla syyllä ostan sieltä mistä saan halvimmalla parasta laatua. Minun tehtäväni ei ole markkinataloudessa tukea suomalaisia kauppiaita, jotka myyvät EU:n ulkopuolella tuottettuja tavaroita. Siksi ostan italisalisia pyöriä italialaisilla osilla. Niissä on myös sielu.

Joskus ei vaan voi tajuta Hannun tapaisia jannuja. Kun kysytään mistä saa Suomesta, eikä hinnasta edes puhuta, niin moiset jannut vaan jaksaa postailla että "ulkomailta" ja "halvalla". Vaikka hintaeroa ei nykyään ole edes, tai euroopassa välistä on jopa kalliimpaa, niin yhä vaan on vissiin pakko hakea sitä eksotiikkaa ja jännitystä. Jos tilaisin sen pikku kuvan perusteella ja ehkä saisin oikean koon säkällä niin silti voisin yllättyä jostakin kämmistä..ja saisin samalla sisältöä tylsään netti-elämääni....onhan sinäkin ajankulua...

Onhan se ihan kiva että ei tarvi sitten niitä kesä- tai muita työpaikkoja tarjota tuollaisten takia. Tsemppiä vaan sinnekin Siilinjärvelle ja toivon että sinunkin työpaikkasi ulkoistetaan jonnekin Kiinaan lähiaikoina.

JohannesP
10.01.2012, 17.53
Vaikka oonkin uusi täällä niin en nyt ymmärrä mitä meinasit tuolla "suomalainen myyjä vetää välistä tonnin" maininnalla? Samulta löyty 2011 vuoden S2 samalla hintaa kuin ulkomailta ja RS oli huomattavasti halvempi.

Tottakai niiden myyjienkin pitää vetää pyörän hinnasta jotakin, itse en ainakaan ole kuullut mitään saavan ostettavan tehtaan hinnoilla. Kerro toki mistä valmistushinnalla saa pyöriä niin voi seuraavan hankkia sieltä.
Tietenkin Jenkeistä olisi saanut paljon halvemmalla, mutta tullien jälkeen olisi tullu kalleemmaksi.

Mihail
10.01.2012, 18.32
Omasta mielestäni on osa harrastamista ainakin itsellä, kun ostaa suomalaisesta kaupasta niin sitä varten pitää ottaa oikein vapaata töistä, kun täällä forssassa mitään ole. Aina mukava mennä ostamaan tavaraa samanhenkiseltä ja turista niitä näitä siinä samalla. Ja onhan se mukava hypistellä kaikkea muutakin aina siinä samalla ja tehdä heräteostoksia :)

Sprintrs
10.01.2012, 18.52
Kukaan tuskin lähtee Helsingistä fillaria hankkimaan tai huollattamaan johonkin Vaasaan parin päivän reissulle? .

Johonkin Vaasaan? Jaa ettei vai? Reippaampi pyöräilijä ajelee Wilierillään tuommoisen pätkän. Hollantiin ei taida onnistua yhtä helposti.
Nimim. On ajettu

Patrik
10.01.2012, 20.01
OT Suomessa on tällä hetkellä kolme pyöräkauppaa jotka käy mielessä joka kerta kun oon ostoaikeissa. Nämä kaupat kilpailevat joko asiantuntemuksella, palvelulla, valikoimalla tai hinnoilla. Yksikään näistä kauppiaista ei itke foorumilla tai hauku mua pystyyn jos tilaan jotain ulkomailta tai kehotan muita tekemään näin... /OT

MySportsissa oli ainakin syksyllä erä Izoard XP:tä joita myytiin alennuksella, vaikkapa tuskin yhtä halvalla kun esim. Salden. Enkä tiedä mitä siellä on enää hyllyssä, taisi mennä ihan mukavasti kaupaksi kun talvi viivästyi. Veikkaan että nettikauppa ei ole ajan tasalla, joten on paras soittaa ja kysyä mitä löytyy, ja tinkiä tietysti. Jos tarvii nippelitietoa tai mitoitusapua niin kannattaa pyytää Ari puhelimeen.

hannupulkkinen
10.01.2012, 22.33
Vaikka oonkin uusi täällä niin en nyt ymmärrä mitä meinasit tuolla "suomalainen myyjä vetää välistä tonnin" maininnalla? Samulta löyty 2011 vuoden S2 samalla hintaa kuin ulkomailta ja RS oli huomattavasti halvempi.

Kaveri hommasi Wilier Gran Turismon Campan Recordeilla ja Neutroneilla Saldenilta. Stonga, tolppa, stemmi ja pullotelineet olivat ei italaisia ja hiilaria. Hinta neljä tonnia. Suomesta kysyttäessä hinta-arvioksi annettiin yli 5 tonnia.
Tonni on paljon rahaa köyhälle.

JohannesP
10.01.2012, 22.55
Kerveloistakin suurin hinta menee ulkomaille. Se että suomalainen myyjä vetää välistä tonnin ei ole minun eikä muiden pyörää ajavien etu.
Kervelo = Cervelo ?
Puhuinkin itse koko ajan Cervelosta niinkun käsitin sinunkin puhuneen, joissa varsinkaan halvemmissa malleissa ei ole paljon eroa hinnaltaan ulkomaalaisiin kauppoihin. Joten on se ulkomaalainen tai suomalainen kauppa niin se vie todennäkösesti yhtä paljon välistä, kun kerran hinta on niin lähellä toisiaan.
Ja itsekkin mainitsin katselleeni Wiliereitä hyvään hintaan Saldenilla. Niinkun mainitsin, jos saisin 10% halvemmalla varmasti itselleni sopivan pyörän niin harkitsisin vahvasti tilaamista.

Nimim. työmarkkinatuella elävä köyhä.

Jake_Kona
10.01.2012, 23.50
Kun topikki meni kotimaisuus/ulkolainennettikauppa-linjalle heitän omat soppani kiukaalle.

Se hyöty minulle on ulkolaisista nettikaupoista eritoten crc:stä, että siellä valikoima on hurja. Siitä taas on hyötyä,
kun haluaa tutustua pyöräilysgeneen.

Hinta ja tuotevalikoimaa voi kaikessa rauhassa vertailla kodin omassa turvasatamassa.

Yli puolet pyöräilyyn käyttämistäni rahoista olen siirtänyt suomalaisille kauppiaille.
Pikkutavaraa on valikoimissa ulkolaisilla tarjoajilla vaan niin paljon paremmin ja hintakin 30% edukkaampi, joskus.

hannupulkkinen
10.01.2012, 23.52
Olin vähän epäselvä. Sorry. Tampereelta saatavista Cerveleoista ei ole kotimaista muuta kuin myyjä ja eurooppalaista ei ole kai mikään(paitsi myyjä). Samun näkökulma on siis aika kapea. On isänmaallisempaa ostaa euroopassa tehty pyörä Hollannista kuin Kiinassa ja Jaappanissa tehty kanadalainen pyörä Tampereelta. Eurooppa on isänmaamme ;)

jjyrki
11.01.2012, 13.47
Eiku kortta kekoon:

Noin neljännesvuosisadan ajelin aivan vääränkokoisella Motobecanella johon kerran vaihtui pakka, kahdesti ketjut ja puolentusinaa kertaa renkaat (juu, oli rengasrikkoja) kunnes kaveri ravisteli hereille ja kertoi että rojupuolikin on kehittynyt, mm vaihteet ja jarrut käteästi samoissa kahvoissa...
Noo nyt on muutamaan kertaa kalusto kaulittu ja käännetty ja kyllä edelleen ostan fillarin Suomesta, kun sopivasti aikansa väijyy niin kyllä hyvä ja järkihintainen syliin putoaa. Eri asia on jos haluaakin harrastaa merkkejä tai mystiikkaa, se maksaa.
Mut sit ne varaosat ja kiekot, kyllä itku tulee silmään jos jostain Velosportista kyselet kiekkoja tai vaikka vain esim Open Pro kehiä. bike24:stä on tullut ystävä ja DHL:n Jani tai Joni osaa ajaa meikäläisen pihalle vaikka silmät kii. Pari kertaa oon tosin onnistunut vänkäämään tutuksi tulleelta pyöräkauppiaalta komponentteja Saksan hintaan, ilmeisesti nettikauppa tuo paineita.
Nyt työn alla itaalialainen rautarunko 80-luvulta (Kolgano) johon tulee itaalialaiset osat (Kampangolo). Varmaan taivas repee.
Hannu, pidä vaan linjas, sulta tulee välillä ihan viihdyttävää tekstiä - ja samaa mieltä: kotimaamme ompi Eurooppa.

seppo
11.01.2012, 14.31
"On isänmaallisempaa ostaa euroopassa tehty pyörä Hollannista kuin Kiinassa ja Jaappanissa tehty kanadalainen pyörä Tampereelta. Eurooppa on isänmaamme!" Mikähän pyörä on tehty Euroopassa? Eiköhän ns. eurooppalaisten pyörienkin rungot ole väännetty Aasiassa! Viimeaikainen kehitys Euroopassa osoittaa, että jokainen maa Euroopassa ajattelee vain omaa etuaan, joten tukekaamme siis kotimaista työtä! Niin ne Hollannissa ja Italiassakin tekevät! :)

hannupulkkinen
11.01.2012, 15.34
Viimeaikainen kehitys Euroopassa osoittaa, että jokainen maa Euroopassa ajattelee vain omaa etuaan, joten tukekaamme siis kotimaista työtä! Niin ne Hollannissa ja Italiassakin tekevät! :)
Onkos suomalaisia hiilrirunkoja ja osasarjoja jossain saatavana. Kerro heti. Jos ei ole niin mieluummin eurooppalaista kuin kanadalais-aasialaista.

YT
11.01.2012, 15.40
Onkos suomalaisia hiilrirunkoja ja osasarjoja jossain saatavana. Kerro heti. Jos ei ole niin mieluummin eurooppalaista kuin kanadalais-aasialaista.
No FINNPOWER maasto/citypyörärunkoa alkaa kohta saada. En tiedä aikovatko tehdä maantierunkoja. Suomalaisia osasarjavalmistajia ei ole, mutta Rapala voisi olla hyvä kandidaatti kotimaiseksi sellaiseksi.

JohannesP
11.01.2012, 17.20
Voisitko vähän perustella tota mielipidettäs kun näytät olevan vahvasti sitä mieltä et Euroopassa viimeistelty + Hollannista ostettu pyörä on parempi Suomen kannalta kuin aasialais-kanadalainen Suomesta ostettu. Suomi ei saa ensimmäisestä vaihtoehdosta muuta kuin kuriirifirmalle pienen työn. Jälkimmäisessä sentään työllistää suomalaista kauppiasta + maahantuojaa vaikka muuten rahat menee samaan tapaan ulkomaille. Samalla ajattelutavalla meidän kannattais antaa saksalaisille esim kaikki telakkatyötkin jos kerran Eurooppa = isänmaa. En vaan ymmärrä tota väitettäs. Vaikuttaa vaan tyhmältä tekosyyltä, kun muuten ei keksiny perustella väitettään.

Mut en jaksa enään ruveta väitteleen.

YT
11.01.2012, 17.24
Mutta jäähän se säästetty rahasumma suomeen. Ei tosin kauppiaalle vaan minulle.

seppo
11.01.2012, 17.59

Ei kun tarkoitin, että Italian ja Hollannin pyörien rungot on valmistettu Aasiassa, eikä euroopassa! Kun pyörä laitetaan kokoon, niin maksetaan työstä Suomeen, eikä Hollantiin tai Italiaan!

hannupulkkinen
11.01.2012, 18.19
Johannekselle. Wilierin rungot tehdään Italiassa.
Kyllä minä enemmän eurooppalainen olen kuin aasialainen tai kanadalainen.
Pointti on kuitenkin se, että ostan sieltä mistä saan laatua edullisimmin. Minä EN ajattele kauppiaan toimeentuloa vaan oman pankkitilini katetta. Eihän tämä ole väittelyä vaan mielipiteiden vaihtoa. ;)

Concorde
11.01.2012, 19.55
Suomalaisia osasarjavalmistajia ei ole, mutta Rapala voisi olla hyvä kandidaatti kotimaiseksi sellaiseksi.

Olis oikeasti aika cool veto... Enää tarvis keksiä eri tasoisille osasarjoille vetävät mallinimet ja vetää suoraan 13-speediin.

JohannesP
11.01.2012, 20.26
Johannekselle. Wilierin rungot tehdään Italiassa.
Joku viisaampi voi kertoa totuuden, mutta googletuksella löytyy monta artikkelia aiheesta ja monessa puhutaan Taiwanista. Eikös runkot nykyään tule pitkälti Aasiasta, mutta maalataan Euroopassa? Esim vuoden 2010 tietoa:

Wilier frames are made by Mitsubishi in Taiwan, but designed in Italy. I recently discovered that Pinarello frames are also made in Taiwan. All Colnago frames, except the EPS, are also made in Taiwan.
http://range.wordpress.com/2009/08/14/2010-wilier-bicycles/

Pointti on kuitenkin se, että ostan sieltä mistä saan laatua edullisimmin. Minä EN ajattele kauppiaan toimeentuloa vaan oman pankkitilini katetta. Eihän tämä ole väittelyä vaan mielipiteiden vaihtoa. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/smilies/wink.png
Niin minäkin teen, mutta jos on mahdollisuus saada melkein samalla hinnalla Suomesta niin tuen mielelläni suomalaista kauppiasta jollon ehkä jatkossakin niitä hintoja on varaa pitää kilpailukykyisenä. Lähinnä meinannut Cerveloita tässä joista itse alotit myös. Wiliereissä nyt on asia aivan toinen ellei saa Suomesta todella hyvää tarjousta.

hannupulkkinen
11.01.2012, 21.52
Jep. Siltä näyttää, että Taiwaanissa nuo Wilierit tehdään. Muotit tehdään Italiassa.
Mortiloro tehdään vielä Italiassa. Guerciotti tehdään Italiassa. De Rosa tehdään Italiassa. Ciocc raamit tehdään Italiassa. Dedacciai (http://www.dedacciai.net/website/index.php)tekee näistä suuren osan.
Dedan runko vois olla minun seuraava pyöränrunkoni.

KSi
11.01.2012, 22.11
Basso tehdään Italiassa... no kohta tämäkin selviää jos näin ei ole.

http://www.bassobikes.com/en-UK/astra-black-red.php

IncBuff
11.01.2012, 22.26

a) tavaraa on hyllyssä
b) hinta on järkevä
c) palvelu on hyvääJep. Onneksi pari liikettä vielä löytyy jossa ainakin c) toteutuu joka kerralla. a) ja b) riittävän usein.

Pyörät olen yhtä lukuunottamatta ostanut Suomesta, mutta osat ja tarvikkeet toimittaa sakemanni kun hinta jää monesti 50% siitä mitä kivijalasta ostettuna ja se on vaan niin helppoa selata nettikaupasta mitä tarttee.

Pekka L
12.01.2012, 07.32
Menee kyllä todella offariksi:
Konan täpäristä vääntyi syksyllä vaihtajan korvake, sinänsä lapsellisessa tilanteessa kun olematon katajanpuska takertui vaihtajan rissoihin.

Noh, korvake on himpan eksoottisempi, kun siihen kiinnittyy pulteilla sekä chainstay, että seatstay.
Mietin jo metsässä, että mitähän toi maksaa...?
Derailleurhanger.com:sta sellainen löytyi heti, hinta postikuluineen vaatimattomat ~$84,99:eek:
Lisää selailua.
Suomesta postikuluineen 28€, hyllyssä.:)

Tuli se netistä ostamisen riemukin kaupan päälle, kun ei viitsinyt ajaa paikan päälle "kivijalkaan".

Osa jengistä on kyllä ajatuksineen niin metsässä, että oksettaa.

hias
30.06.2014, 16.00
Raapustanpa kokemusta otsikon aiheesta Mysportsin tiimoilta, tyystin uutena niin palstalla, kuin Wilierin kyydissäkin.

Pitkällisen ja ankaran vatvomisen jälkeen tilaus ko. kauppaan W. Izoard XP:stä pääosin Centaurin palikoilla ( vähän näkyy Velocea ja FSA:takin olevan joukossa..) 25.6, tänään 30.6. hain paketin matkahuollosta, ehjänä ja säädettynä. Tanko suoraan ja kohilleen, tyttären fillarista pedaalit ensi hätään satulan asettelua varten ( saattaa joutua niillä neitsytlenkillekin -ajokengät jossain Koblenzin tietämillä tulossa..).

Mysportsin osalta voisi sanoa, ettei paremmin tarvi mennäkään. Yhteydenpito tilauksesta toimitukseen toimi hyvin, eikä palvelussa muutenkaan moitittavaa. Joten kyllä kotimaata kannattaa kokeilla hankinnoissa!