PDA

Näytä tavallinen näkymä : Tikkurilan ajomies

Sivut : 1 [2]

HC Andersen
14.10.2011, 23.43
Itse ajattelin tulla ihan maantiepyörällä piipahtamaan sulkemisaikaan.. Mites noi baarihommat Tikkurila vai keskusta?

Ajomiehen naapuribaari eli tod. näk. vanha markka tai joku toinen laatupaikka.

Katila
15.10.2011, 07.25
Vai hämmentää setälauma soppaa. Mä tullen varmaankin sitten puoli kahden hujakoilla vääränmallisella pyörällä keskenäni nyyhkyttelemään elon kurjuutta ja kaiken päättymistä.

pötkö
15.10.2011, 10.25
tohon naapuribaariin päädytään oletettavasti noin klo 18.

laitattehan riittävästi vaatetta päälle, vauhti on verkkainen, taukoja on oletettavasti vähän väliä ja tuolla ulkona on hurjan kylmä

kolistelija
15.10.2011, 18.36
Jäipä sittenkin väliin minulta, perhevelvollisuudet pakottivat jämään kotiin. Kävin kuitenkin nopeasti kiertämässä Hallainvuoren kautta Jakomäen metsiin jos olisin törmännyt hautajaiskulkueeseen, laihoin tuloksin.

kmw
15.10.2011, 22.07
Hyvät oli juhlallisuudet. Kiitokset Pötkölle ihan kaikesta ja kanssasurijoille noin yleisesti muuten vaan. Kauhian läskipyörähimon sain, mutta en valita:)

Kare_Eskola
15.10.2011, 22.20
Käytiin neidon kanssa baarissa havaitsemassa, että Ajomies oli huolehtinut saattueensa nesteytyksestä jo metsässä. Karaokena kuultiin tietysti "Ajomies".

Kevyet mullat!

sakuvaan
15.10.2011, 22.36
Olipas jalat soosina reissun jälkeen, meinasin vetää turvalleni kun hyppäsin rampen kyydistä pois.

Viteoo joskus kun saan ton matskun kahlattua läpi...

HC Andersen
15.10.2011, 23.24
Paras lenkki ikinä, olen tosi kiitollinen!

pötkö
16.10.2011, 00.08
ja tänään on jo tänään, jestas.

kiitos kaikille kaikesta, mulla oli lystiä koko tän 4 vuotta, ja sama peli jatkuu jotenkin. raportoin tapahtumien käänteistä jossain uudessa topicissa.
Tikkurilan ajomies oli sitten tässä, EHKÄ seuraava projekti onkin sitten Hiirimäen ajomies, ehkä maalaispojan paluu maalle sujuu lampaidenkasvatuksen merkeissä... vatsausta tähän ei tiedä vielä kenkään.

pus ja hei.

Jazman
16.10.2011, 02.17
jees poks holireit... tulipa käytyä ekan kerran mestoilla ja mukaan tarttui edes jotain sälää, vaikkakin oli vähän opportunistinen fiilis poistaa pilkkahinnalla kamaa hyllystä...

mut elämä jatkuu ja kohta taas tavataan ja sit tosiaan vien sut Pötkösein hjuvalle lenkille joko Laajikaan tai sit Vuokkiin... noh, keksin kyl jotain hyvää settii, ei hätää :)

mutanaama
16.10.2011, 08.25
Kiitos kovasti lenkistä. kotoa kotiín tuli 75km, joista viimeiset 25km kuulemma taksilla.

P.S Ei kukaan olis mun fillaria nähny? (itselleen muistiin) Ja sit hei, seuraavalla kerralla kandee juoda varmaan muutakin ku jallua ja kaljaa. Vuorokausvaihtelu kuskin painossa hienot 4kg.

HC Andersen
16.10.2011, 09.08
Kiitos kovasti lenkistä. kotoa kotiín tuli 75km, joista viimeiset 25km kuulemma taksilla.

P.S Ei kukaan olis mun fillaria nähny? (itselleen muistiin) Ja sit hei, seuraavalla kerralla kandee juoda varmaan muutakin ku jallua ja kaljaa. Vuorokausvaihtelu kuskin painossa hienot 4kg.

Fillaris laitettiin epun putkaan, kandee kysyä siltä.

Shimaani
16.10.2011, 10.15
Putkaan joutui vaikkei edes vikuroinut...:seko: Hautajaissaattolenkki oli yli-ihQ aarteenmetsästyseksyilyseikkailu, lisää tämmöistä menoa:cool: Jalat on vähän hassun tuntuiset mutta eiköhän ne taas omiks muutu
Iso kiitos kaikille mukanaolleille ja järjestelytoimikunnalle papukaijjamerkki:)

PaH
16.10.2011, 14.30
Thx Epulle ja muulle seurueelle! Funeral Party Ride on sit näemmä muuttunu ihan äreiks
kinkereiks mun erkaantumisen jälkeen. Liika jäykkää oli talon tarjooma urheilujuoma mulle,
onneks himmasin ajoissa.

Harkitsin paluusiirtymää tien pieltä pitkin, mut tulin 100m jälkeen järkiini ja kurvailin kotio sit metsiä myöten,
yllätyin et sain paluuseen kulumaan pari tuntia. Pyöräkin oli aamulla siellä minne sen jätin :cool:

Ripa523
16.10.2011, 20.22
Nyt on vähän samanlainen olo kuin Putte possun nimipäivissä: "...oi jospa oisin saanut olla mukana". Mutkun velvoitteet vei neidin lentopalloharrastuksen parissa keskemmälle Suomea - ja sieltä ei sit ehdittykään ihmisten aikaan takas.

Pötkölle Hyvää Jatkoa ja kovasti tsemiä tuleviin haasteisiin, eiköhän me jossain kohtaa vielä törmäillä!

Cokkeli
24.10.2011, 20.09
Missä nyt pitää iskarit huoltaa?

HC Andersen
24.10.2011, 20.12
Missä nyt pitää iskarit huoltaa?

www.fillariosa.fi

Kare_Eskola
02.11.2011, 15.39
Ajomies nähty Hi5Bikesissä Hertsikassa haalari päällä. Kuulemma toi myös kalunsa, nimittäin työkalunsa.

kolistelija
02.11.2011, 16.16
Ajomies nähty Hi5Bikesissä Hertsikassa haalari päällä. Kuulemma toi myös kalunsa, nimittäin työkalunsa.
Shhh...
Tuollainen kailotus voi karkoittaa asiakkaan. Eihän kukaan tavallinen maan matonen uskalla tuonne mennä. Heidän hengittämä sisäilma on liian arvokasta muiden tuhlattavaksi.

Toisaalta.. minulla olisi pari juttua jotka ovat vailla Heidän kalunsa kosketusta.

pötkö
06.03.2012, 11.18
Herzikaan, Herzikaan!

Siellä Hi5bikesin takahuoneessa vielä ollaan ja kesällä siellä ollaan kans!
kiekkoja syntyy, sorvi laulaa ja trallallaa.

innostuin tänne raportoimaan kun laitoin sivut internetissä haihtui pois!

Jazman
06.03.2012, 11.27
Huollatteko muuten keulat kanssa?
Voisin tuoda fillarin puunattavaks, kun meinaan pistää sen kiertoon...

fiber
10.04.2012, 22.55
Herzikaan, Herzikaan!

Siellä Hi5bikesin takahuoneessa vielä ollaan ja kesällä siellä ollaan kans!
kiekkoja syntyy, sorvi laulaa ja trallallaa.

innostuin tänne raportoimaan kun laitoin sivut internetissä haihtui pois!
No penteles, hyvä että laitoit, kun luulin sun jo lampsineen etelähämäläiseen maalaismaisemaan. Olis tuossa laittoa parissa konkelissa, joten pitää poiketa.

pötkö
20.03.2013, 17.47
Noniin!

Tikkurilanajomies on nykyään Hikiänajomies, ja Hikiäntie 199, 12240 Hikiä on osoite. Jos laitatte postikortteja sieltä kaukaa etelästä ni löytää tolla tänne perille.

Paikalla olen lähinnä sovitusti, vaikka paja tuossa pihassa onkin. Että kannattaa soitella ennen tänne kurvaamista... sama vanha puhka 045 12 888 73

Varasto tuttuun tapaan pieni. Ja palvelu ystävällistä!

Tervetuloa

twentyniner
20.03.2013, 20.14
Hieno juttu. Kiekkoja pitäisi jossain vaiheessa rihtailla.

PaH
20.03.2013, 20.27
Wautsivau! Aineskin tää lupaa kantaa Hikiänajomieheen ehjättäväks kaikki ne ongelmaiset, jotka onnistuvat omissa kätösissä korjaantumaan korjaamattomaan kuntoon.

kmw
20.03.2013, 21.05
Komppaan PaHista täysiiii.

Onko Yläfemma jo pelkkää historiaa?

lansive
21.03.2013, 10.22
Jees!

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFVBcQhFH4RtzUfKMQma-dW5D-aql2zOp4tf80EvXvUqXZTcxD

JackOja
21.03.2013, 11.46
Taas kaupunkilaisia sorsitaan :mad::)

^hieno pallo, yksi hienoimmista ikinä!

lansive
22.03.2013, 15.40
Taas kaupunkilaisia sorsitaan :mad::)

Kerrankin meitä maalaisia ei sorsita! http://smileys.emoticonsonly.com/emoticons/d/duck-78.gif

TuH
22.03.2013, 17.33
Onko Yläfemma jo pelkkää historiaa?

Ei kuulemma ole. Yläfemmalaisten mukaan Eppu heittää siellä yhä keikkaa parina päivänä viikossa (ma ja pe, jos muistan oikein).

HC Andersen
27.03.2013, 22.01
Käytin tänään ensimäistä kertaa Hikiän Ajomiehen palveluita. Ensivaikutelma oli hyvä, palvelu oli ystävällistä ja työn laatu oli ensiluokkaista, huumori oli ala-arvoista... eli kaikki oli kuin ennen.

J.F
28.03.2013, 10.37
Ei toi Hikiä oikein osu työmatkan varrelle mutta jonkun matkan varrelle voisi osuakkin. Sielläpäin kuulemma kivaa polkuakin voisi löytyä..

kmw
28.03.2013, 14.19
..... Sielläpäin kuulemma kivaa polkuakin voisi löytyä..

Jeh. Hikiä-VPCX viime syksynä oli okein eeppisromantillisella poluilla. Laatupaanaa Hyvinkään suuntaan on runsasaasti.

J.F
28.03.2013, 15.21
Jeh. Hikiä-VPCX viime syksynä oli okein eeppisromantillisella poluilla. Laatupaanaa Hyvinkään suuntaan on runsasaasti.

Sitten ei muuta kuin järkkäämään ajomies-invitational mtb-tapahtumaa. ;)

Sent from my Gary Fisher Roscoe using Tapatalk.

VPR
28.03.2013, 15.30
Tien toiselta puolelta Eskon koululta ajetaan AHH-ajot huhtikuun lopussa: http://hypykisat.fi/ahh/

kmw
28.03.2013, 15.54
Bordåån mieheltä hyvä idée. Kunhan lumet häviää niin Salpausselkää pitkin Hikiältä Lentokentälle yms. Jos nuin päin niin Erkylän vuoristoradalle olisi tuoreempaa jalkaa. Oliskohan matkalla samnlaisia rasteja kuin Tikkurlan Ajomiehen hautajaisajoissa?

JackOja
28.03.2013, 17.14
...Hikiältä Lentokentälle yms.

Hyvinkään lentokentälle?

Mää olen hiukan odotellutkin koska joku järkkäis jonkun tuonkaltaisen ajon... Hyvinkäältä Salpausselkää jompaankumpaan suuntaan & takaisin.

J.F
28.03.2013, 21.04
Idea ansaitsee varmaan jatkomietiskelyä. Itse voisin kyllä osallistua mahd. järjstelyyn.

Sent from my Gary Fisher Roscoe using Tapatalk.