Meikäläisellä meni rengas tänään lenkin loppupuolella. Ciclissä alla kesäcontit ja eikös vaan pienen pieni sepelinsiru ollut onnistunut kaivautumaan renkaan läpi puhkaisten sisärenkaan. Episodi sattui paluumatkalla Porkkalan suunnasta, pari kilsaa ennen Kivenlahtea. Vararengas satulan alta käyttöön ja kotio päästiin komiasti.
Milloin renkaasi puhkesi viimeksi?
Collapse
X
-
Tänään puhkesi. Ajelin Simpsiön mäkeä alas hurjaa vauhtia, yli 50km/h. Sitten kuuluu narskahdus ja heti perään jysähdys ja minä lennän pyörän selästä ohjaustangon päälle ja koko komeus lujaa kyytiä ojaan. Selkäranka murtui kahdesta kohtaa ja sain auivovaurioita.
Noin meinasi käydä minulle. Ehdin ajaa alamäen loppuun kun sitten äkkiä huomasin kumin alta pullistuvan sisärenkaan. Pyörä ajokunnoton. Soitto isälle ja autolla kotiin. Onneksi kumi ei pamahtanu alamäen kohdalla...Last edited by Vieras; 10.04.2010, 21.06.
Comment
-
Mäkin peläsin pahempaa.Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
Ei saa pelästytellä tollai.
Ei tolleen saa tehdä.
Comment
-
Eilen puhkesi. En oo vielä tutkinut oliko sepeli vai mikä, kun en jaksanut ruveta tien sivussa rengashommiin vaan päätin talutella metrolle ja vaihtaa kotona samalla sitten kesärenkaisiin. Aimakin pihisi ilmat nopeasti pellolle, koska pumppaus ei auttanut kuin parin sadan metrin matkalle.
Comment
-
Oisko ollu 2007 vai 2008 kun Helsingin Enskakisat lähti Hallainvuoresta? Siellä oli semmonen pieni gäppi jossa laskeutuminen oli korkeammalla kuin lähtö. En ollut itse kisassa mukana, mutta tutustumisajossa jossa sain kumini lahjakkaasti puhki. Sen jälkeen käyttänyt tubeleksia eikä ole puhkeillut...
Comment
-

Comment