.................................................. ..
Pieni pumppu presta-venttiilille?
Collapse
X
-
Kai tuo pumppu tulee lenkkikäyttöön?
Mulla on lenkillä aina mukana pieni crankbrothersin pumppu. Tuo mun on ilmeisesti tuo PP-malli, mutta muovi ei ole läpinäkyvää. Pumppu toimii prestalla ja autoventtiilillä. Ainoa mitä tuosta puuttuu on painemittari, mutta en sitten tiedä onko se kuinka tarpeellista lenkillä.
EDIT: sit mulla on mukana myös adapteri tuolle prestalle, että tarvittaessa saa kunnon paineet huoltoasemalta
Still rides with 26er
-
Useimmissa pumpuissa on nykyään pää jonka voi kääntää sekä prestalle että autoventtiilille sopivaksi. Tai jopa molemmat päät kokoajan käytettävissä. Kuinka pieni on "pieni"? Pitäiskö täyttää iso maastorengas vai saada paljon painetta maantiekumiin?
edit:
Milläs tuon CB:n pikupumpun saa lisäämään renkaaseen ilmaa? Omallani en ole onnistunut
Blackburn Mammothilla täyttyy maastorengas hyvin mutta kovat paineet saattaapi olla kovan työn takana. http://www.mtbr.com/cat/accessories/...25_136crx.aspx
"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"
Comment
-
siinä on tuo siipumutterin näköinen homma, jossa näkyy mustat nuolet kumpaankin suuntaan. Se on lukitus vipu jolla saadaa yksi suutin tiiviiksi ja samalla ohjattua ilma renkaaseen
tai jotain sinnepäin
Still rides with 26er
Comment
-
Juu, ei auttanut. Toinenkin yksilö on nähty, jolla auttavasti saatiin rengas täytettyä, mutta helpoksi hommaa ei voinut kehua.
"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"
Comment
-
Lezyne. Toimii. Tossa on sovittimet sekä prestalle että autonventtiilille.Alkujaan tämän lähetti Tony47 Katso viestiOnko mitään hyviä pieniä pumppuja presta venttiileille? Saa myös ehdottaa muita hyviä, koska minulla on myös autoventtiilin sovitin
Comment
-
Et vaan osaaAlkujaan tämän lähetti perttime Katso viestiJuu, ei auttanut. Toinenkin yksilö on nähty, jolla auttavasti saatiin rengas täytettyä, mutta helpoksi hommaa ei voinut kehua.
Still rides with 26er
Comment
-
Tämä on löytynyt oman ajopaitani takataskusta jo 4 vuoden ajan. Aivan loistava carbon-pumppu,höyhenen kevyt ja maantiefilon renkaaseen pumppaa tien päällä aika nopeasti tuommoiset 6 bar. Tämä on siis tarkoitettu ensisijaisesti maantiegumeksille, maasto vastaaviin saa sitten nylkyttää hieman pidempäänAlkujaan tämän lähetti Tony47 Katso viestiOnko mitään hyviä pieniä pumppuja presta venttiileille? Saa myös ehdottaa muita hyviä, koska minulla on myös autoventtiilin sovitin

Comment
-
Mulla on ollut Topeakin Micro Rocket Carbon pari kesää. Näyttävät sittemmin keksineen ilmareiän suojuksen. 55g. Tekee juurin sen, mihin tarkoitettukin. Pääsee kotiin.. Pienellä männällä saa kunnon paineen, jos vaan jaksaa hinkata. Huonona puolena vain lenkkikavereiden kettuilu "huulipunasta"..
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Comment
-
Urheiluaitasta, joka taitaa olla Topeakin Suomen maahantuoja.Alkujaan tämän lähetti Tony47Ok, mistä sen voi ostaa?
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Comment
-
Mulla on sama pumppu. Toimii just siihen mihin tarkotettu.Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viestiMulla on ollut Topeakin Micro Rocket Carbon pari kesää. Näyttävät sittemmin keksineen ilmareiän suojuksen. 55g. Tekee juurin sen, mihin tarkoitettukin. Pääsee kotiin.. Pienellä männällä saa kunnon paineen, jos vaan jaksaa hinkata. Huonona puolena vain lenkkikavereiden kettuilu "huulipunasta"..
http://www.topeak.com/products/Mini-Pumps/MicroRocketCB
Comment
-
Intersportista samalla kun ostin isomman pumpun kotiinAlkujaan tämän lähetti Tony47mistä ostit?
Still rides with 26er
Comment

Comment