above_forum

Collapse

Pieni pumppu presta-venttiilille?

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony47
    • 07/2026

Pieni pumppu presta-venttiilille?

.................................................. ..
    Last edited by Vieras; 25.04.2011, 22.02.
  • Nappulakenka
    Positiivinen palstavarhaiskeski-ikäinen
    • 07/2008
    • 2136

Kai tuo pumppu tulee lenkkikäyttöön?

Mulla on lenkillä aina mukana pieni crankbrothersin pumppu. Tuo mun on ilmeisesti tuo PP-malli, mutta muovi ei ole läpinäkyvää. Pumppu toimii prestalla ja autoventtiilillä. Ainoa mitä tuosta puuttuu on painemittari, mutta en sitten tiedä onko se kuinka tarpeellista lenkillä.

EDIT: sit mulla on mukana myös adapteri tuolle prestalle, että tarvittaessa saa kunnon paineet huoltoasemalta
    Still rides with 26er

Comment

• perttime
      Palstajyrä
      • 03/2005
      • 3478

Useimmissa pumpuissa on nykyään pää jonka voi kääntää sekä prestalle että autoventtiilille sopivaksi. Tai jopa molemmat päät kokoajan käytettävissä. Kuinka pieni on "pieni"? Pitäiskö täyttää iso maastorengas vai saada paljon painetta maantiekumiin?

edit:
      Milläs tuon CB:n pikupumpun saa lisäämään renkaaseen ilmaa? Omallani en ole onnistunut

Blackburn Mammothilla täyttyy maastorengas hyvin mutta kovat paineet saattaapi olla kovan työn takana. http://www.mtbr.com/cat/accessories/...25_136crx.aspx

"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"

Comment

• Nappulakenka
        • 07/2008
        • 2136

siinä on tuo siipumutterin näköinen homma, jossa näkyy mustat nuolet kumpaankin suuntaan. Se on lukitus vipu jolla saadaa yksi suutin tiiviiksi ja samalla ohjattua ilma renkaaseen tai jotain sinnepäin
        Still rides with 26er

Comment

• perttime
          Palstajyrä
          • 03/2005
          • 3478

Juu, ei auttanut. Toinenkin yksilö on nähty, jolla auttavasti saatiin rengas täytettyä, mutta helpoksi hommaa ei voinut kehua.

"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"

Comment

• mjh78

Alkujaan tämän lähetti Tony47 Katso viesti
            Onko mitään hyviä pieniä pumppuja presta venttiileille? Saa myös ehdottaa muita hyviä, koska minulla on myös autoventtiilin sovitin
            Lezyne. Toimii. Tossa on sovittimet sekä prestalle että autonventtiilille.

Comment

• Nappulakenka
              • 07/2008
              • 2136

Alkujaan tämän lähetti perttime Katso viesti
              Juu, ei auttanut. Toinenkin yksilö on nähty, jolla auttavasti saatiin rengas täytettyä, mutta helpoksi hommaa ei voinut kehua.
              Et vaan osaa
              Still rides with 26er

Comment

• PHI

Alkujaan tämän lähetti Tony47 Katso viesti
                Onko mitään hyviä pieniä pumppuja presta venttiileille? Saa myös ehdottaa muita hyviä, koska minulla on myös autoventtiilin sovitin
                Tämä on löytynyt oman ajopaitani takataskusta jo 4 vuoden ajan. Aivan loistava carbon-pumppu,höyhenen kevyt ja maantiefilon renkaaseen pumppaa tien päällä aika nopeasti tuommoiset 6 bar. Tämä on siis tarkoitettu ensisijaisesti maantiegumeksille, maasto vastaaviin saa sitten nylkyttää hieman pidempään

Comment

• Zarni
                  Yöhöpisijä
                  • 05/2003
                  • 7742

"This go to eleven!"
                  Team yöhöpinät

Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
                  Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.

Comment

• EePee
                    Jäsen
                    • 10/2008
                    • 901

Mulla on ollut Topeakin Micro Rocket Carbon pari kesää. Näyttävät sittemmin keksineen ilmareiän suojuksen. 55g. Tekee juurin sen, mihin tarkoitettukin. Pääsee kotiin.. Pienellä männällä saa kunnon paineen, jos vaan jaksaa hinkata. Huonona puolena vain lenkkikavereiden kettuilu "huulipunasta"..

Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Comment

• Zarni
                      Yöhöpisijä
                      • 05/2003
                      • 7742

Alkujaan tämän lähetti Tony47
                      Ok, mistä sen voi ostaa?
                      Urheiluaitasta, joka taitaa olla Topeakin Suomen maahantuoja.
                      Team yöhöpinät

Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
                      Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.

Comment

• yypy

Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
                        Mulla on ollut Topeakin Micro Rocket Carbon pari kesää. Näyttävät sittemmin keksineen ilmareiän suojuksen. 55g. Tekee juurin sen, mihin tarkoitettukin. Pääsee kotiin.. Pienellä männällä saa kunnon paineen, jos vaan jaksaa hinkata. Huonona puolena vain lenkkikavereiden kettuilu "huulipunasta"..

http://www.topeak.com/products/Mini-Pumps/MicroRocketCB
                        Mulla on sama pumppu. Toimii just siihen mihin tarkotettu.

Comment

• trentanove

Lezyne. Toimii. Tossa on sovittimet sekä prestalle että autonventtiilille.
                          +1.Tuollainen on myös minun paidantaskussa.

Comment

• Presta

Meikä suosittelee myös Topeak pumppuja, omani ostin Urheiluaitasta. Pieneksi pumpuksi todella hyvä.

Comment

• Nappulakenka
                              • 07/2008
                              • 2136

Alkujaan tämän lähetti Tony47
                              mistä ostit?
                              Intersportista samalla kun ostin isomman pumpun kotiin
                              Still rides with 26er

Comment

Working...