PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mitä unta näit viimeksi?

heze
13.03.2009, 10.09
Kertokaahan millaista unta näitte viimeksi.

Minä näin sellaista että alkoi sota ja minua tultiin hakemaan helikopterilla tiettyä tehtävää varten :) Välillä näkee niin sairaita unia, että jos jollekkin on kertonut niin ovat vain sanoneet että "mene hoitoon"

tempokisu
13.03.2009, 12.11
Edellisyönä unessa katsottiin Upan kanssa ( rikkinäisiä) sisärenkaita, todettiin että " ei kannata enää paikata". Ja kas, aamulla kun menin kellariin hakemaan pyörää aamulenkille -- takarengas tyhjä.

Aamuteeveessä oli myös puhetta unien näkemisestä; paljon unia näkevä alkaa jo unessa "kertoa itselleen" että joo, mutta tämähän on vain unta. Mulle käy todella usein näin, teen unessa asioita kuten ne tekisin muutenkin, ja mietin juurikin että tämä nyt on vaan unta.

JariV
13.03.2009, 12.18
Viimeisimmässä unessa, jonka muistan, koitin paeta WTC:stä juuri ennen romahdusta. Oli melkoinen pakokauhupakouni... :eek:

Harryupp
13.03.2009, 16.10
Taisi olla jotain paritempoa ilman kumia

Iglumies
13.03.2009, 18.32
Näin unta jossa olin hämähäkki, laskeuduin seittiäni pitkin alaspäin, mutta maa tuntui pysyvän koko ajan yhtä kaukana.
Pinnistin ja ponnistin saadakseni tuotettua tarpeeksi seittiä, että pääsisin maahan asti.
Juuri kun voimani alkoivat ehtyä ja seitintuotto tuntui loppuvan, heräsin vierestäni kuuluvaan Vaimon huutoon: LOPETA, LOPETA, SÄNKY ON PUOLILLAAN PASKAA!

HiMa
13.03.2009, 18.45
En muista nyt vähään aikaan nähneeni unia. Tytär kertoi tänä aamuna, että näki unta tulevasta Malliksen matkasta sekä hyvässä että pahassa: Hyvää oli se, että pääsi sinne lomalle mutta huonoa se, että hotellin suuri uima-allas oli muurattu umpeen :eek:

ellmeri
13.03.2009, 20.15
:o..........en muista.

fob
14.03.2009, 07.38
Ostin hotellista asunnon. 4 huonetta, keittiö, kylpylä osasto (2 poreallasta, sauna, aaltoallas). Hyvät näköalat. Maksoi 900 000€, josta vaimo maksoi käteisellä suurimman osan. Hieno asunto, mutta koko ajan mietin: Miksi ihmeessä?

Onneksi heräsin!

EePee
14.03.2009, 07.50
Sähläysunen. Aika tyypillisiä mulle. Kauhee touhu, mutta hommat ei oikein luista ja lähtee yleensä vaan pahemmin lapasesta. Nyt oli jääny kaikki matkatavarat oliko Alpeille johonkin hotelliin ja yö meni kun yritin saada niitä takaisin. Huh huh! Onneksi tuli aamu ja kuopus sänkyyn..

Teesaa
14.03.2009, 09.27
Näin unta, että Jone Nikula olikin hyvä jätkä. Onneksi heräsin.

nakamura
14.03.2009, 19.46
Painajaisunen.

izmo
14.03.2009, 21.37
Ostin hotellista asunnon. 4 huonetta, keittiö, kylpylä osasto (2 poreallasta, sauna, aaltoallas). Hyvät näköalat. Maksoi 900 000€, josta vaimo maksoi käteisellä suurimman osan. Hieno asunto, mutta koko ajan mietin: Miksi ihmeessä?

Onneksi heräsin!

viime yön uni liittyi tämmöseen pikkasen... olin mennyt kylään Tampereen keskustan vanhaan asuntooni ja 33 neliön yksiö oli kasvanut valtavasti ja rappukäytävä iso kuin ostoskeskus ja ihmisiä pyöri rapussa tungokseen asti...

(harvemmin muistaa unia ja tämäkin uni ois unohtunut kohta jollen ois postannut tätä tänne)

Vepa
15.03.2009, 00.54
Näin unta jossa olin hämähäkki, laskeuduin seittiäni pitkin...

Eiiii, LOL:D:D:D.

Antaisin taas palleroita, mutta ei tää foorumisofta anna. Pitää muka jakaa ensin muualle.

Galahad
15.03.2009, 07.46
Olin elokuvissa ja jouduin tulkkaamaan ruotsiksi vieressä istuvalle pariskunnalle. Vieläkin on pää kipee siitä sönköttämisestä.

mutanaama
15.03.2009, 09.56
Oli näitä lentounia, kun mennä viiletin metsässä hirrrrmuisella nopeudella vaivattomasti kuin sepelkyyhky.

Eiku ....Sedät perkeleet lainaili pööriään IRLissä

random5
15.03.2009, 10.21
En muista muuta kuin kiljahtaneeni ei vielä! kun kuulin herätyskellon unen läpi.

heze
15.03.2009, 11.36
Viime yön unessa ajoin moottorikelkalla asuinalueella toisten ihmisten takapihoilla, kunnes tulin järven jäälle. Monissa unissa on ihmeellisen tarkkoja yksityiskohtia ja useimmat loppuvat juuri parhaalla kohdalla kun herää. Joskus kun nukahtaa uudelleen niin uni saattaa jatkua mihin jäi.

TimoF
15.03.2009, 16.56
Monissa unissa on ihmeellisen tarkkoja yksityiskohtia ja useimmat loppuvat juuri parhaalla kohdalla kun herää. Joskus kun nukahtaa uudelleen niin uni saattaa jatkua mihin jäi.
Ensimmäinen kohta pitää kyllä paikkaansa. Toista joskus toivoisi :rolleyes: mutta harvemmin niin käy....

Fin-76
15.03.2009, 17.24
Kanuunoiden kuutamopyöräilyn jälkeen näin unen, jossa ajoin Mustavuoressa alamäkeä ja vielä tykkäsin siitä. Toivottavasti tuo uni ei toteudu, muuten tarvitaan kipsiä ja luuruuveja

fob
16.03.2009, 10.35
Lentämistä kaupungin kaduilla ja Kanarian matkailua?!?

fob
17.03.2009, 07.49
Ammuin ohjatusti rynnäkkökiväärillä isoa Kleopatran patsasta päin näköä:eek:. Hieman veti vasemmalle (n. 5 cm), mutta korkeus oli kohdallaan. Aseen ääni oli jotenkin omituinen, liekö jotain kiinanpatruunoita. Unessa tarkastin, että ase oli kuitenkin suomalaista tuotantoa. Kiinalaisella tai itäisensaksanmalleilla en olisi suostunut ampumaan.:D

Mistähän nämäkin näyt syntyvät:seko:.

JackOja
17.03.2009, 08.37
Jotenkin levotonta ja seksuaalispainotteista :o

Kesänlapsi
17.03.2009, 15.38
Mielenkiintoinen uni oli kieltämättä viime yönä... Siinä "vietin aikaani" mm. George Lazenbyn kanssa (nuorena siinä).

JackOja
17.03.2009, 16.08
Mielenkiintoinen uni oli kieltämättä viime yönä... Siinä "vietin aikaani" mm. George Lazenbyn kanssa (nuorena siinä).

Siis sen lampaannäköisen Bondin kanssa? Kumpi oli nuori, sinä vai George?

Kesänlapsi
17.03.2009, 16.38
Tämä mies siis http://www.portrait.gov.au/exhibit/hollywood/content/Lazenby.jpg

Ja Lazenby siis nuorena, kuten tuossa ylläolevassa kuvassa. Minähän näytän kuulemma 16-kesäiseltä, eli vieläkin nuoremmalta mitä oma ikä on (22). Ja tuo uni varmasti johtuu siitä, kun aloitin katsomaan eilen On Her Majesty's Secret Service - Bondia...

heze
18.03.2009, 07.19
3 eri unta viime yönä. Ekassa ajoin tahkon mtb:n kuumassa ryhmässä kinahmi1 päälle kärjessä (ei tule toteutumaan). Toisessa voitin lotossa 5 oikein (pitäskö tehdä viiking). Kolmannessa valitin naapurille melusta ja se rupes itkee.

blondi
18.03.2009, 08.00
Olin täällä ja mua kiusattiin nimimerkin takaa. Vissiin meneet uutiset perille :-)

fob
18.03.2009, 08.39
" .................................................. ........................................... "

HiMa
18.03.2009, 08.50
Olin ostanu kaksi pyörää, täpärin ja jäykkäperäisen. Kaverit ihmetteli, että mitä mä niillä kaikillla pyörillä teen... Pitihän sitä sitten lähteä pyörää testaamaan, mutta trikoita en löytäny mistään. Miehellekin tiuskin, että onko nähny trikoita - ovat olleet aina siinä tietyssä vaatekorissa. No ajamaan taisin kuitenkin päästä, koska jalkapohjat oli aamulla tosi arat kun nousin sängystä :eek:

heze
19.03.2009, 07.39
Nyt oli kipee uni, en tiedä tohtisiko kertoa. Olin vene satamassa ja joku tyyppi tuli veneeseen ja yritti pahaa vaimolleni. Yritin kuristaa ja huusin vaimolle että juokse. Vaan se ei kuollu, joten pakenin itsekkin ja koppasin 4piippuisen pumppuhaulikon mukaani. Tyyppi seurasi meitä, joten ammuin sitä useita kertoja muttei se tehonnut.
Juoksimme takaisin veneelle että olisimme paenneet sillä, taistelu jatkui siellä.

Löin ruuvimeisselillä muutamia kertoja sitä rintaan ja osuin sydämmeen, sekään ei auttanut.
Hamusin haulikon käteeni ja ammuin metrin päästä sitä päähän niin että kaikki ne 4piippua laukes kerralla. Sitten näin sellaisen sirun törröttävän mikä oli terminaattorilla, ammuin siihen jonka seurauksena se lensi järveen ja tyyppi putos mukana. Sitten vene käyntiin ja pakoon. :( mistä tuollaiset unet tulee?

fob
19.03.2009, 08.14
Pitäis Hezen varmaan vähentää zombileffojen katselua:)

M_V
19.03.2009, 08.20
Viim yönä näin unta, jossa kesämökin edustalle oli keskelle järveä rakennettu yksi todella iso mustarunkoinen tuulivoimala. Meni kyllä maisema pilalle.

heze
24.03.2009, 07.35
Viime yönä olin saunassa ja siellä oli kanssani useita naisia. Huh huh, kylläpä oli kuumat oltavat :)

Sirkkusofia
24.03.2009, 08.45
Hirrrmuista pyöräilyunta... ajelein uudella fillarilla ja jostain syystä matkassa oli mukana pari harjanvartta... joku muksuistakin änkesi tarakalle, vaikka siinä ei tarakkaa ollutkaan. Sitten sompailin jotenkin niiden harjanvarsien ja uuden fillarini kanssa ihmisjoukon keskellä ja liikennevaloissa. Lopulta kun painoin molemmilla käsillä jarruja (harjanvarret kainalossa) niin ne antoivat periksi ja kammet osuivat tankoon... kääk... Heräsin ja katselin uutta fillariani, jonka säilytyspaikaksi on vakiintunut makuuhuone...

tempokisu
24.03.2009, 15.43
Oltiin Upan kanssa osallistumassa johonkin "parijuoksuun" piti juosta puolimaraton mies + nainen. Tuli ongelmia kun en päässyt ennen lähtöä vessaan, ja aattelin että pitääkö matkan aikana käydä...:o tuumasin myös kaverilleni että tämä menisi paljon paremmin jos ajettaisiin pyörillä. Silti tavoitteena oli ainakin pronssimitali.
Uni loppui just kun oltiin lähdössä juoksemaan.

Toisena episodina ajoin autolla ja joku mummeli törmäsi omalla pienellä mustalla autollaan. Mummelin takavalo hajosi, mutta sanoin että kyllä minä korvaan mahdolliset vauriot. Takavaloon laitettiin joku pieni "palanen" joka maksoi 10 euroa.

Kolmannessa episodissa olin jälleen juoksemassa, koulun liikuntatunnilla. Muiden oli tarkoitus vetää kovia vetoja, ja vaikka ite hölkkäsin ihan rauhallisesti, menin kepeesti ohi :D jossain metsäpolulla hölkkäiltiin.

Neljäs episodi oli ihan sekava, jossain asuntolassa huoneongelmia ja ainakin yksi luokka"kaverini" alakoulusta mukana, Silvosen Petri.

SirkkuSofialle: makkarissa minullakin pyöriä; tempopyörä ja design-pyörä. Olohuoneessa on Ferrari.

random5
25.03.2009, 10.36
Näin unta että sain kutsun kertausharjoituksiin :eek: :eek: :rolleyes: :eek:

Käytännössä tuo ei liene edes mahdollista.. Soderaketiksi ehkä...?

blondi
25.03.2009, 11.35
Olin kaupassa meidän perheen ja muutaman miehen kaverin kanssa. Mies sanoi alkajaisiksi kavereilleen, että mua pitää vahtia, etten osta mitään ylimääräistä (olenkohan kuullut kaupassa sen sata kertaa että nyt ei osteta mitään ylimääräistä:-). Mä kuitenkin bongasin lapsille tosi ihanat neonvihreät (WTF?) kumpparitja pätin että noi on pakko saada. No miehen bändin kitaristi kuitenkin huomas mun aikeet ja jahtas mua takaa, juoksin pitkin Prismaa kumpparit kainalossa. Sain kuitenkin harhautettua kaikki karkkiosastolle ja sain ostettua ne kumpparit.

Ihan kipee uni...

heze
31.03.2009, 08.18
Sain kuitenkin harhautettua kaikki karkkiosastolle ja sain ostettua ne kumpparit.

Ihan kipee uni...

Karkkiosastolle, miten ne nyt sinne harhautui :)

Kauheeta, unessa vaihdoin auton sellaiseen rumaan ikivanhaan laatikko volvoon. Kaikki pinnat sisältä oli pinttyneessä hiessä, lisäksi oli kesä helteet. Tuli ikävä ilmastointia ja oman auton raikkautta.

tempokisu
31.03.2009, 15.27
Näin unta että sain kutsun kertausharjoituksiin :eek: :eek: :rolleyes: :eek:

Käytännössä tuo ei liene edes mahdollista.. Soderaketiksi ehkä...?

No, ite näen erittäin usein saman unen. Joko on edessä ylioppilaskirjoitukset, enkä ole lukenut yhtään. Alan sitten miettiä, että enkö mä ole jo ylioppilas, kun olen lääkärintöissäkin....
Ja toinen toistuva uni on jotta pitää mennä jonnekin lääkiksen kokeisiin, ja samoin kuten yo-kokeissa, ei ole koekirjojakaan ollut. Sitten alan miettiä, miksi muuten pitäisi mennä koko kokeisiin, kun mähän olen jo valmistunut ja sv-numerokin, ja olen töissäkin ollut.

Viimeksi kuitenkin oltiin sodassa. Ihmettelin miksi lentokone lentelee niin matalalla, että voin jutella pilotin kanssa. Pilotti ihmetteli kun koordinaattien mukaan heidän pitäisi olla 3km korkeudessa. Varmaan väärät koordinaatit...sitten kaikki juoksi bunkkeriin, mukaan vaan. Saksalaiset hyökkäsi. Tässä sodassa meneteltiin siten, että ensin saksalaiset ampui. Ei tullut uhreja. Sitten oli suomalaisten vuoro, ja kovasti kaatui saksalaisia, sekä saksanpaimenkoiria. Joku säälitteli että koiria ammutaan, vastauksena tuli että ne koirat raatelee sun muuten.. Sitten ampui taas ( ne vähät jäljellejääneet) saksalaiset. Lopuksi ratkaistiin kiista siten, että saksalaiset sai ottaa jotain vaatteita mukaansa. :o

Toisessa episodissa olin värjännyt hiukseni päältä punaiset, alta siniset ( no tämä johtuu siittä, että oikeasti oli hiustenvärjäysprojekti, alta punaiset) sekä ostin aivan mahdottomasti barbie-nukkeja ja tarvikkeita kummitytölleni lahjaksi. ( jo on tytölle jotain jo hankittukin..)

fob
03.12.2009, 22.48
Olin fillaroimassa joulukuun alun lumettomassa pakkaskelissä paikassa, jossa on suuria mäkiä. Vastaan tuli joku pyöräilyturisti, joka ihmetteli nastarenkaita maasturissani. Lähdimme sitten ajelemaan kimpassa, jotta hänkin näkisi nastojen tehon jäisellä polulla. Pätkän matkaa ajeltuamme hän pyysi pysähtymään, koska hän halusi tarkastella nastoja tarkemmin. Molempien hämmästykseksi renkaissa ei ollut jäljellä kuin yksi nasta.

Ihmepätkiä sitä pyöriikin kuupan sisäisessä leffateatterissa.

heze
25.03.2010, 18.36
Unessani joku oli varastanut uuden bianchini, minä itkeä vollotin ja vaimo ihmetteli, että miksi itket, se oli vain pyörä.

HMK
14.02.2011, 19.58
Yleensä minulla ei näkemäni unet tartu mieleen niin, että niitä pystyisi kertomaan jälkeenpäin. Viime yönä kuitenkin sattui pitkään aikaan oudoin tapaus, joka unista muistan.

Näin unta, jossa olin nukkumassa jossain itselleni tuntemattomassa paikassa, joku metsäkämppä tai sellainen. Huoneessa oli useita ihmisiä, jotka olivat kaikki jollain tapaa tuttuja minulle elämäni varrelta. Osa sellaisia, joita en ole nähnyt jopa vuosikymmeniin, osa tuoreempia tuttavuuksia.

Siinä kämpän seinän vierellä nukkuessani tuli ikkunan pieltä koputtelemaan tikka herättäen minut. Rytmikkäästi neljän sarjoja naputteli: tok-tok-tok-tok, pieni tauko ja taas tok-tok-tok-tok jne... Tikkakaan ei ollut ihan tavanomainen tapaus. Väritykseltään muistutti palokärkeä. Kokomusta muuten, mutta punainen päälaki. Kooltaan ja muulta olemukseltaan kumminkin lähinnä korppia vastaava. Siinä vähän aikaa naputeltuaan nousin ylös, ja menin ikunaan ihmettelemään kummaa otusta. Lintu vain katsoi vastaan, ja jatkoi työtään.

Tässä vaiheessa unta heräsin oikeastikin, ja siinä tuleekin jutun varsinainen kummallisuus. Herättyäni ihmettelin huonessa kuuluvaa varsin voimakasta ääntä: kop-kop-kop-kop ... kop-kop-kop-kop... Minulla on asunnollani pari sellaista korkeahkoa vitriinikaappia, joissa on kirjoja. Viime yönä ilmanvaihdon aiheuttama ilmavirta tai jokin sai toisen kaapin oven liikkumaan ja pitämään tuollaista naputusta. Kaappi on ollut samassa kohtaa kaksi vuotta, ja nytkin oli useampi päivä, kun sen ovea oli viimeksi aukaistu. Mikä sen oven nyt pisti liikkumaan? Eikä täällä sentään sellainen veto käy, että se huonekaluja heiluttelisi. Hieman oli outo olo sen jälkeen, kun olin paikallistanut koputuksen ja käynyt liikauttamassa kaapin ovea naputuksen lopettamiseksi.

Monillehan lienee tuttua esimerkiksi herätä kovaan vessahätään etsittyään unessa epätoivoisesti kevennyspaikkaa sitä löytämättä. Tällaista en sentään muista aiemmin sattuneen

Tupe
15.02.2011, 09.27
Joku aika sitten näin unta, missä söin omaa koiraani elävältä. Luonnollisesti koira ei ollut asiasta moksiskaan. Kun olin saanut jalat syötyä, alaselkä katkesi ja lonkka irtosi. Siinä kohtaa muistan, kuinka koira vähän katteli taaksepäin vähän ymmällään. Ennen heräämistä ehdin vielä haukata peräpäästä parhaat lihat.

tempokisu
15.02.2011, 14.13
Pyöräily, tai pyöräilemättömyys on tullut uneenkin. Soittelin äiteelle ja kerroin etten nyt tulekaan kaffeelle, kun ei nyt jaksa/ voi ajella ja ny on taukoa...äitee siihen jotta jos kerta olet ylikunnossa niin on parempikin pitää taukoa. :o

Ja äiteehän on aina oikeassa.

Hupilisti
15.02.2011, 17.01
Erään unen muistan,ja hyvin. Oli kuumetta aika reippasti ja siksi unet outoja. Unessa olin fillaroimassa autiomaassa ja huomasin kengurun seuraavan minua. Se näytti äkäiseltä. Vaikka veivasin niin että hiekka suihkusi,en päässyt karkuun. juuri kun elikko oli pääsemässä rinnalleni,heräsinkin. Kävin kuitenkin käytävässä katsomassa,oli rullilla nököttävä pyöräni puhdas vai aavikon hiekan sotkema.
Sellainen uni ja sen jälkeinen todellisuus.

tempokisu
16.02.2011, 07.34
Näen kyllä tosi paljon unia, muistaisi vaan ne vielä palstallekirjoitusaikaankin..

Viime yönä olin vaihteeksi sodassa. Olimme niin pieniä sotilaita kaikki, että taistelutantereensi riitti oikein hyvin vanhempieni talo, piilouduttiin yhden sängyn alle.

Yksi aika monivivahteinen ja juontakiin sisältävä uni on jäänyt hyvin mieleen, laitetaan se nyt tähän:

Kävimme koulua jonkun talon kellarissa. Opettaja oli semmoinen vanhan ajan opettaja, jolla oli tunnolliset oppilaat "suosiossa". Minäkin olin, mutta jostain syystä putosin siltä listalta, ja olisi pitänyt takas "suosioon" päästäkseen mennä hmmm....yksityistunnille koulun jälkeen. Sen verta kyseenalaista, että enpä suostunut moiseen menettelyyn. Olin kyllä kahden vaiheilla mennä, mutta....
...onneksi ei tarvinnut päättää, sillä koulut loppui koska kaamia tulva valtasi maat ja mannut. Tiet olivat jokia, eikä päässyt liikkeelle pyörällä eikä autolla, huolestuin että minne mä nyt autoni vien? Väkeä alettiin evakuoida eräänlaisiin isoihin maanalaisiin suojiin, ja mietin missä mun vanhempani nyt sitten ovat. Apua!
Sotilaat, joitten olisi pitänyt turvata siviilit ja auttaa, niin he painuivat tankeillaan ensimmäisenä suojaan! ( pelkurit)

Lähdin sitten maanalaiseen "suoja"luolaan. Suoja siksi lainamerkeissä, sillä joka puolelta ilmestyi eräänlaisia isoja sähköisiä keltaisia "kärpäslätkiä", jotka osuessaan tappoi kohteensa. Mutta JOS onnistui pitämään kiinni tai olemaan punaisella merkityissä paikoissa, lätkä ei osunut. Ja minähän onnistuin pysymään hengissä ( muutenhan uni ei olisi jatkunut..).

Päädyin isoon "halliin". Hallin seinässä oli syvennyksiä, joissa kyyhötti polvillaan joitain ihmisiä valkoisissa kaavuissa, hyvin apaattisen oloisina nyökyttelivät päätään...jos nimittäin selvisi hengissä kärpäslätkistä, niin säilyi elossa, mutta siihen se sitten jäi. Ei ollut mitään. Ihminen ei tuntenut mitään, vaan istui siinä vaan ja yritti syödä jotain murusia mitä sähköinen "lusikka" toi eteen. Aina silloin tällöin syvennyksestä ilmestyi "arkku" johon oli mahdollisuus mennä, jos ei jaksanut enää.

Mä aattelin että tuommoista kohtaloa en haluu! Yhtäkkiä näkymä muuttui kokonaan. Halliin tuli paljon, paljon ihmisiä joilla kaikilla oli jonkinlainen hieno punainen asu. Nämä "ihmiset" olivat luopuneet omista periaatteistaan ja ajatuksistaan, ja seurasivat paholaista, mutta elämä oli kuitenkin ihan mukavaa ja kaikkea oli. Erityisesti hienot vaatteet, ja oli "turvassa".
Päästäkseen tähän joukkoon piti käydä läpi KOE. Sellainen koe, jossa piti olla itse valkkaamassa tähän kyseiseen joukkoon pääseviä, ja antaa tappava sähköisku niille jotka eivät suostuneet sääntöihin, eli luopumaan minuudestaan. Aattelin että mitä jos tulee kohdalle joku lapsi tai tuttu...ja muutenkin taitaa olla mahoton tehtävä...
Aloin kuitenkin hyräillä Sillanpään marssilaulua! ja se koituikin pelastuksekseni. "Paholaisten" johto oli hyvin militaristista porukkaa, ja kun kuulivat sävelmän, pääsin HETI kunniakansalaiseksi joukkoon. :D
Mut vietiin vaatetushalliin, jossa sain itse valita millaisen punaisen asun haluaisin.

Tähän se uni loppui :D ehdottomasti pisin uneni, jossa oli ihan kunnon juontakin. Yleensä mä ajattelen unessa samalla tavalla kuten ajattelisin muutenkin, ja pidän Sillanpään marssilaulusta.

Se, mitä nämä unet sitten merkitsevät, onkin jo toinen juttu. Kaikkeahan tästä varmaan saisi kehiteltyä...

Slim_Jim
18.02.2011, 11.25
Viimeyönä olin unessa ajamassa peruslenkkiä, heinäkuun helteitä, linnut laulaa, tuuli hivelee kasvoja.

Pysähdyn suojatielle painamaan nöyryytysnappia ja JEESUS tulee, tönäisee minut pyörältäni pois ja karauttaa fillarilla karkuun.

Kiskaisen jostain tandempyörän ja yhden kaverini ja me jahdataan Jeesusta pitkin kaupunkia. Lopulta Jesse pääsi karkuun kun se perhana poikkesi tieltä ja ajoi järven yli mun pyörällä. Katsoin vain laiturilta kun Jesse sotkee järven selälle ja itken.

Että sellaista taas...

tempokisu
20.02.2011, 15.00
Pelloille tykitettiin jotain keltaista vaahtoa, josta tuli keltaista "lunta" ja siihen tehtiin ladut. Siinä laskettelin sitten syöksylaskua. Oli sillee mäkisiä peltoja..

Osallistuin näytelmään. Piti valita esiintymisasuja, ja kaappasin pari aika kivaa röyhelöhametta, valkoisen röyhelöpaidan ja mustan nyöriliivin, sekä hain kotoa koruja ja punaisen venäläistyyppisen huivin.
Näytelmän käsikirjoittajana oli liikunnanopettajani lukiosta, Kekkosen Seija ja Antero. Seija sanoi että aatteli että olisin yksinhuoltaja, "vähän vanhempi yksinhuoltaja". Minä petyin, kun aattelin että saisin kerrankin olla joku nätti keimaileva neitonen, vaikka olisinkin yksinhuoltaja. Päätin että esitän niinko ite haluan :D

Sitten olin valitsemassa keräilynukkeja. Tuumin, että yksittäinen, vaikka miten hieno olisi, japani-nukke on kyllä liika kallis, noin 769euroa.
Otin sitten nuket mitä olen oikeastikin ihaillut, japani-tyyppiset nuket Snow White ja Red Rose. Kai mun pitää ne jossain vaiheessa sitten hankkia...:rolleyes:

EePee
23.02.2011, 07.50
Olin lumisotasilla esikoisen ja kummipojan kanssa. Tarkoittaakohan se, että suojakelit on tulossa?

Edit: Ennen lumisotaa olin vieraissa nuoremman naisen jaagattua mua :) ja jäin ns. rysän päältä kiinni. Mitähän se tarkoittaa? ...

mtok77
23.02.2011, 08.24
Motocrossia kovasti ajettiin

tempokisu
28.03.2011, 16.17
Voi herraisä, kaikkea sitä näkeekin.

Mun piti tavallaan "salakuljettaa" kätyrinä pienenpieniä timantteja, ja myin torilla strasseja ja tarkoitus oli ujuttaa ne timantit strassien mukana vastaanottajalle. No just silloin tuli poliisipartio paikalle, heitin timantit jonnekin tavaroitten sekaan ja tuumasin että niitä ei enää löydä.
Hieman pelotti miten nyt mun käy kun heitin arvokkaat tavarat pois, ja kun olin vain "välikäsi".

Mun piti pestä piraatteja. Kyllä, semmoisessa vanhanaikaisessa tassuammeessa. Aattelin jotta hommiin vaan sitten. Muut ihmiset ( tuttavat tai jotain) kauhistelivat, että siis alastomia miehiä :eek: ja mä sanoin että ei tämä ole ensimmäinen kerta :D
Mutta tarvii tunnustaa, piraatit haisi pahalle.

Sitten taas salakuljetusta. Piti salakuljettaa pirtua, johon oli sekoitettu viskiä jotta nesteeseen tulisi väriä. Aine oli keltaisissa pulloissa. En muista muuta kun että vein pulloja käsissäni, ja toivoin ettei poliiisi huomaa.

Viimeiseen uneen heräsin, ja itkin herätessäni.
Tulin tuolta em. salakuljetusreissulta "kotiin", koti oli mummolan mökki, ja kävin jotain katsomassa läheisessä metsässä. Orava juoksi sinistä koiraa pakoon ja puunrunkoa pitkin, mutta koira ahdisteli niin että oravan pää kääntyi taakse ja sen niskassa kuului napsahdus.
Orava ei kuollut, laitoin sen varovasti makuulle sammalmättäälle ja peittoa päälle, ja hain mummolasta kaikkia pieniä apilanlehtia yms. oravalle ruokaa, ja itkin. Itkin samaa siis herätessäni, oli tosi ahdistavaa. :(:o

heze
29.03.2011, 09.52
Oli uusi vuosi, ammuttiin paukkuja, yht äkkiä isä kaatui ulkona jakkaralta taakse päin, juoksin katsomaan ja nostin ylös,
otsassa reikä, oli ampunut itsensä, minä itkin halasin ja kuulin kuinka veri kohisi haavasta ulos.
Siihen sitten heräsin ja olo oli melko hieno.

EePee
29.03.2011, 10.55
Toissayönä kuului nahkasiipien läpsytystä sängyn alta, eli oli vähän sellaista liskojen yötä ilmassa viikonlopun jälkeen.

Viime yönä ostin keskikokoisen purjeveneen. Jotenkin myyjä vain onnistui perustelemaan hankinnan niin järkevästi, vaikka tiesin, ettei kotona ilahduttaisi..

mutanaama
29.03.2011, 13.39
Mä taas päätin kokeilla kikkailua, ja kaikki onnistu. Ihmettelin oikein että mikä tässä nyt niin vaikeeta oli.

Ines
29.03.2011, 14.37
olen monena yönä hommannut taloon lisää koiria...milloin mitäkin rotua ja aina useamman kerralla....ja aamulla herännyt helpottuneena, että "hei , eihän teitä ole kuin viisi, jeeee!!!"

tempokisu
31.03.2011, 11.37
No huh taas :eek: olin jossain laskettelukeskuksessa, mukana oli kaikkia sukulaisia erityisesti isän puolelta ( näitä joita olen joskus lapsena nähny)
ja tunsin oloni aika yksinäiseksi, muilla oli kaikki lasketteluvehkeet ja näin.

Sitten sain lääkäriltä "tuomion". Mulla oli jokin harvinainen ihosairaus, jalkojen iho "kuoriutui" pois, ja lääkäri sanoi että koska tauti ei tule paranemaan, mun olisi parempi kuolla, ja saisin sellaisen lääkkeen jolla henki lähtee kätevästi.
Oli just joulu tulossa, ja olin ihan hyvässä kunnossa. Sanoin että jos nyt joulun saisi vielä..
..ja päätin että en mä tähän nyt rupea kuolemaan, ihan hyvässä kunnossa olen ja voihan tämä tauti parantua, tai sen kanssa voi elää.

VesaP
31.03.2011, 13.43
koska tauti ei tule paranemaan, mun olisi parempi kuolla, ja saisin sellaisen lääkkeen jolla henki lähtee kätevästi.

Ei mene kisulla hyvin edes unissa. :( Pomon rouvaa kuitenkaan ei unessa näkynyt? :eek:

Kiovan Dynamo
31.03.2011, 14.20
Mää olin pari yötä sitten Tahkolla. Starttiaamu, lujasti päissäni ja kaikki kamat hukassa. En saanut edes fillaria kasaan. Ei naurattanut, ei. :eek:

tempokisu
01.04.2011, 10.23
Ei mene kisulla hyvin edes unissa. :( Pomon rouvaa kuitenkaan ei unessa näkynyt? :eek:

:p äläpäs nyt! tee hätäsiä johtopäätöksiä. :D

Nimittäin ny oli vuorossa tämmöistä:
Minulla oli äärimmäisen komea miesystävä:cool: mutta hänellä oli yksi paha tapa, nimittäin tuppas alkoa kulumaan aika paljon, koko ajan. Mutta ei se sinänsä haitannu, koska mies oli siis komea, ja muuten mukava. :o
Vein kaverin sitten kotiini, Valkeakosken kotiin, mutta - pahus:rolleyes: - äitee ja isä tulivat kotia. Esittelin sitten kaverin vanhemmilleni, ja sovittiin että saa jäädä tänne lepäämään, kun minun piti mennä töihin.

VesaP
01.04.2011, 11.53
:p äläpäs nyt! tee hätäsiä johtopäätöksiä. :D

Nimittäin ny oli vuorossa tämmöistä:
Minulla oli äärimmäisen komea miesystävä:cool:

No nyt aletaan enemmän olla asian ytimessä unien puolella! :) Sit vain toivoa että unet käy toteen! Siis ne hyvät unet, ei pahat.

tempokisu
01.04.2011, 12.10
No nyt aletaan enemmän olla asian ytimessä unien puolella! :) Sit vain toivoa että unet käy toteen! Siis ne hyvät unet, ei pahat.

:D:D joo

tempokisu
02.04.2011, 09.12
Uni jatkui, ainakin osittain.

Olin Helsingissä ostoksilla, ja yhtäkkiä mut vietiin väkiste sairaalaan. Olin muka jotenkin "kipeä". Ei vaan mitään tapahtunut, ja aloin aavistaa pahinta, laitoin hoitajan kertomaan totuuden.
Olin sairaalassa mielenterveysonkelmien takia.
Ja hirveän vihainen, halusin heti pois, laskuja tulee ja töihin pitää päästä eikä täällä olla. Perheeni ( äiti, isä ja jotain muita) oli myös siellä. Halusin tavata lääkärin ( eli tämän psykiatrin) ja vaadin päästä pois. Psykiatri kertoi että isäni on tämän takana, isäni haluaa "olla rauhassa" ja mun joksikin aikaa jonnekin pois. ¤%&&%¤#

Soitin miesystävälleni jotta hakee mun pois. Ja sanoin tän sairaalassa jotta poikakaveri tulee hakeen mun pois, ja siiitä on sitten leikki kaukana.
:p

Ihan hirveä uni, ja varmasti juontaa juurensa siihen että olen ollut taysissa ja kamalat kokemukset sieltä kun ei ole uskottu kertoissani mikä vaivaa.

haedon
02.04.2011, 20.19
Mä näin taas unta että olin ajamassa Mojolla jossain Kalliovuorilla mm. Gee Athertonin kanssa. Gee ajoi tientenkin kovempaa edellä ja mä perässä. Jossain mutkassa sitten lähti kiviä vyörymään alaspäin ja mä menin kiireesti perässä kattomaan ettei Geelle käyny mitään.

J T K
02.04.2011, 21.05
Nukuin sikeästi, kun samaan aikaan pari naapurin tyyppiä kolasi lunta olohuoneeni lattialta. Lähikaupan yksi heviosaston naisista keitteli teetä kahvinkeittimelläni samaan aikaan. Että semmoista..

HiMa
03.04.2011, 07.40
Viime yönä olin fillaroimassa Mallorcalla. Uni johtui varmaan siitä, että eilen tuli katseltua viime vuoden reissukuvat...

JackOja
06.04.2011, 18.53
Olin voittanut jossain Radio Helsingin kuuntelijakilpailussa palkinnoksi pääsyn mukaan Charlie Wattsin* haastatteluun kysymään joitain omia kysymyksiä. Yllättäen toisistamme tietämättä paikalla oli myös ystäväni Henkka, armoton Stones-fani hänkin.

Haastattelun kuluessa tuli sitten vuoroni esittää kysymykseni... mutta menin ihan puihin, en saanut sanotuksi mitään. Samoin kävi Henkalle. Charlie Watts sanoi sitten, että voisihan hän sitten vaikka signeerata meidän "Exile on Main Street"** -levymme. Jouduin toteamaan, että ei mulla ole sitä... niin myös Henkka :o

Mr. Watts turhautui selvästi ja sanoi antavansa sitten muistoksi edes signeeratut Dressmanin Stones-paidat! Ja hän kirjoitti tussilla paitaan: "Radio Helsinki - Charlie Watts Day"... MIT VIT??? Eihän se ollut mikään signeeraus :mad:

Kotiin päästyäni havaitsin paidan lisäksi olevan ylikokoinen teltta ja kaiken lisäksi hunolaatuisen oloinen :mad:

Mitä ihmettä, jotain Freudilaistako tuohon nyt liittyy :seko::seko::eek:

* Rolling Stones -rumpali, joka esiintyi sunnuntaina Tavastialla jazz-kokoonpanossa.
** Klassikkoalbumi vudelta 1972, joka ilmestyi taannoin hienona remasteroituna juhlapainoksena

tempokisu
07.04.2011, 07.49
Mitä ihmettä, jotain Freudilaistako tuohon nyt liittyy :seko::seko::eek:

:rolleyes: kyllähän unet tuppaa tuppaamaan ( no jokatapauksessa) alitajunnasta tärkeitä asioita, toiveita ja pelkoja, joita ilmeisesti pitää vielä käsitellä. Ottaa mukaan höysteeksi sitten ihan mitä tahansa, usein ihan jostain päivän aikana nähdystä/koetusta asiasta.

Ainakin oman "vakiopainajaiseni" on selkeää perua vaikeasta ja kaikin tavoin raskaasta opiskeluajasta. Tenttien ja pakollisten suoritusten kanssa oli stressiä, ne tulevat uniin vieläkin ( pitää mennä tenttiin mutta ei hajuakaan koko aiheesta, ei kirjoja, ja sitten mietin että miksi kun on jo sv-numerokin ja olen töissä...) toinen "vakiopainajaiseni" on että kännykkä sekoilee eikä sillä saa soitettua kun ei löydy tietoja ( parin kännykän kanssa oli ihan jatkuvaa ongelmaa kun näyttö "sekosi" ja känny piti huoltaa noin 2 kertaa vuodessa ja tietysti siinä on kaikkea viemistä ja hakemista..nyt onkin varakännykkä jos jotain sattuu ).

EePee
09.04.2011, 17.53
Viime yönä oltiin jonkinlaisen suomalaisen (hepo/itä-hellsinki tms) porukan kanssa ajelemassa keväisen Zürichin puistoissa cc:llä, jotenkin hommaan liittyivät myös sikäläiset ystäväni, sekoiluksihan se taas meni, kuten uneni tavallisestikin.. Lämmintä oli ja kaikilla liikaa päällä..

tempokisu
16.04.2011, 06.09
Tämä uni sai inspiraation siittä "Sucker Punch" ( tai jotain..) elokuvasta, josta tuli pätkiä tv-uutisissa.

No ensin olin lähdössä lenkille, äitee kertoi että lähtee viemään jotain yhtä vetoketjua ystävättärelleen Mikkeliin, mutta menee Jyväskylän kautta :rolleyes: totesin siihen että mun tarvii sitten keittää ite kahveet Valkeakoskella.

Sitten olin jossain tavarajuna-asemalla. Koirienulkoiluttajia tuli vastaan, ja koirat alkoivat ajaa toisiaan takaa ja niitten ne hihnat meni ihan syherölle. Onneksi ei musta välittäneet..

Sitten hiippailin junaratojen yli, ja vastaan tuli tuo em. elokuvan se vaalea nätti tyttönen. Hän sanoi hakkaavansa mun. Haa, mutta mä kampitin tyttösen, ja tyttö löi päänsä asfalttiin. ( no mitä uhkaili!)
Sitten tulin toisen kerran cyclolla samasta paikasta, ja tällä kertaa tyttö oli valmistautunut, hänellä oli ny "pyöräsaappaat mukana". Aikoi hakata mut niillä.
Mutta mä nappasin tyttelin saapikkaat ja heitin ne ojaan. Otin oman pyörämonon, ja napautin tytteliä päähän, sekä molempiin polvilumpioihin.
Mun kanssa ei pelleillä :mad::p

Onneksi heräsin, ja lähdin lenkille!

random5
16.04.2011, 07.56
Unesta en tiedä, mutta heräsin aamuyöllä petauspatjan alta lattialta tyynyt, lakanat ja peitot vierellä.

:seko:

msr
16.04.2011, 11.05
Taustana:
Huomasin pari vuotta vanhaan maasturiin kesärenkaita vaihtaessa, että satulatolppa oli vääntynyt (n. sentti oli satula taaempana kuin suoralla putjella). Sain pyörän ostoliikkeestä Nippelistä uuden vääntyneen tilalle. Eilen kävin ajamassa sitten ekan kerran uudella tolpalla.

Uni:
Aamulla huomaan, että tolppa on ihan rutussa ja mutkalla. Lähden sitten taas pyöräkauppaan. Myyjä vähän kiroaa, että miten on oikein mahdollista ja millaista ajoa oikein ajan. Pienen pähkäilyn jälkeen laatikosta löytyy käytetty DH pyörän runko, takaiskarilla ja raskaalla hissitolpalla :eek:. Kuulemma pitäisi kestää kun on takanakin joustoa ja tolppa järeä. Vähän mietin, että ei ole mun ajoon ehkä paras pyörä, mutta voishan tommonen ihan hauska olla. Siinä sitte vähän kyselen, miten nyt onnistuu vanhan keulan (100mm joustavan Dartin) pistäminen tuohon DH peliin :p. Myös tarjousta uusista kiekoista kyselin ennen lähtöä.

Vähän kyllä herätessä harmitti, kun en ollutkaan saanut täpärirunkoa:seko:

mutanaama
16.04.2011, 14.39
Mä olin jostain syystä maaseudulla työmatkalla, kun järvellä soutaessa ajattelin, että onkohan täällä sukeltajia. Kuinka ollakaan, viereisellä kalliolla oli paikallisen sukellusseuran Dir-henkinen porukka loitskareissaan. Aikaa ei oikeen ollut pidempään sukellukseen, joten vedin vapaana noin 20m syvyyteen, josta olisi päässyt jonkinnäköiseen luolaan. Juttelin siinä oppaan kanssa mukavia, ja kerroin, etten mene kiven sisään kun koulutusta ei moiseen ole. Näkyvyys oli kuitenkin huima 40-80m. Siitä huolimatta tämä kaveri sanoi, ettei aina löydä ulos sieltä, kun se suuaukko on niin pieni. Samalla kun siinä rupateltiin pyysin parilta tyypiltä välillä vähän ilmaa, kun keuhkot ei muuten olis kestäny... Kaiken kaikkiaan kiva uni.

Risto Koivunen
11.09.2011, 08.52
Viime yönä näin järkyttävän unen, jossa CC-pyöräni vaihtajan kahvat olivat yllättäen vaihtuneet Shimanon 105-mallista (10-lehtiselle takapakalle) Campagnolon kahvoihin (11-lehtiselle takapakalle). Pyörän muut osat eivät kuitenkaan olleet vaihtuneet.

Onko syytä olla huolissaan?

kebne
28.02.2012, 22.18
Näin viime yönä unta, että olin menossa ostoksille, mutta Velosport oli muuttanut pois!!! Jäljellä oli vain tyhjä kauppa lukittuna, teipit edelleen ikkunassa. Unessa en saanut selville, mikin Velosport oli lähtenyt.

kuovipolku
28.02.2012, 23.04
Isävainaa herättää minut kadonnutta koiraa etsimään. Tiedän heti mistä se löytyy: maalta tutussa mutakuopassa piehtaroimassa. Lähden kellarista pyörää hakemaan: takarengas on tyhjä. Vaihdan sisurin mutta en millään saa kiekkoa paikalleen koska takavaihtaja on koko ajan esteenä. Ilmeisesti selviän matkasta ilman pyörääkin, mutta maalla metsäpolut kulkevat eri teitä kuin luulin muistavani. Mutakuoppa suon laidassa kuitenkin löytyy ja isä onkin jo löytänyt koiran, joka tervehtii minua iloisesti. Vaikkei isä kysy mitään, rupean keksimään jotain juttua selittääkseni miksi en ehtinyt aikaisemmin.

(Tämä ei tosin ole viimeksi näkemäni uni, mutta kyllä viimeisin uni joka on herätessä jäänyt mieleen. Isä- ja koiravainaan olen aiemminkin tavannut unessa muutaman kerran, mutta tämä oli ensimmäinen fillari- tai fillarointiaiheinen uneni.)

Markku Liitiä
29.02.2012, 09.54
Asuimme omakotitalossa, joka oli ostettu talvella. Lumien sulettua huomasin, että pihalla on pienehkö vesiallas, joka oli täynnä hyvissä voimissa olevia luonnonkaloja, ahvenia ja sen sellaisia. Talon pihalla pyöri kaikenlaista porukkaa, ja mietin pitäisikö heitä alkaa häätää tontilta pois. Kala-altaan reunallakin istui joku täti fisuja ihmettelemässä. Sisällä lapsemme, joka oli kymmenisen vuotta nuorempi kuin oikeasti on, kiukutteli kamalalla äänellä. Pelkäsin, että se herättää pihalla olevissa ihmisissä kiusallista huomiota. Syyksi paljastui, että kakru oli kaatanut matolle vettä ja pistänyt maton ja lattian väliin sanomalehden sijasta ison karttakirjan vettä imemään. Tästä mutsi oli kimpaantunut.

HHH
25.06.2012, 11.42
Olin muka lainannut maasturiani jollekin naiselle kesäviikonlopuksi, ja kun menin hakemaan sitä takaisin tämä oli vaihtanut kenda nevegal kumien tilalle eteen Nokian WXC300 nastakumin ja taakse Swalbe Big Apple sliksin. Kehui vielä kovasti yhdistelmää, mutta minä en innostunut ajatuksesta vaan kehoitin hienovaraisesti (...kele...tana...tu!) laittamaan alkuperäiset kumit takaisin.

izmo
25.06.2012, 11.55
imurin letku hävinnyt.....

HHH
27.01.2013, 19.32
Kävin viime yönä jossakin pyöräliikkeessä asioimassa lukiten pyöräni rungosta pihalle tolppaan, ja kun tulin takaisin oli pyörästä kiekot kadonnut. Minä tietenkin nostin hirveän kiromekkalan kunnes sisältä liikkeestä kuului että "Crossmaxit?", jolloin käännyin kysymään että mitä hlevettiä? Liikeestä huudettiin "onko sulla Crossmaxit hukassa?", johon vastasin on prkl! Kohta tuli heppu ulos kiekkojen kanssa ja sanoi että oli vaan ottanut ne sisälle ettei kukaan varasta.

tempokisu
07.04.2013, 11.36
Jälleen kerran piti muka mennä opiskelupaikkaan ja mietin mitä muka on vielä suorittamatta? Sitten mietin että olen ollut töissä jo monta vuotta ja on tunnukset ja kaikki, että kyllä mä ne tentit olen suorittanut.
Tämä uni toistuu AINA.

Mutta tositapahtumat tulee nyt uniin. Hammasongelma vaivaa ja on kipeet ikenet nyt niin että unessakin selitin tämän aivan kuten tilanne on, kahdelle kirurgille, ja totesivat että jos kuitenkin katsottaisiin, kun olivat ensin lähettämässä kotia.
Kerroin että pelkään että kuolen tähän tulehdukseen, kuten oikeasti olen vähän ajatellutkin.

Jopotuinen
23.09.2018, 18.32
Huh! Usein näkee unia, että on opiskelemassa ja edessä onkin kauden viimeinen koeponnistus ja kaikki kirjat jääneet tyystin avaamatta ja vain yksi ilta aikaa perehtyä.
Viimeksi oli uskonnon opinnot tyystin tekemättä, mutta pelastuin sillä, että sitä lopulta kirjallista tenttiä ei tarvittukaan :)

tempokisu
23.09.2018, 19.14
Viimeksi multa irtosi pää. Siis päänuppi. Otin kainaloon ja menin paikattavaksi, pää liimattiin takas paikoilleen.

Köfte
23.09.2018, 19.15
Vanha näös palasi; Saksan lipun värisiä harjalintuja pihapensaat täynnänsä.
Indententti elukoilta kävi toteamassa saunalinnuiksi, koko alue suojeluun...
Kauheaa älämölöä pitivät sulkatukot; yöduunari ressukka yritti nukkua päikkäreitään.
Taidanpa pistää kostoksi saunan lämpiämään, kun eilen jäi käymättä.

Smo
23.09.2018, 21.42
Ajoin fillarilla jotain pystyssä olevaa ramppia horisontaalisesti kurvaten, vähän kuten surmanajajat pallossa mutta maan suuntaiseti vaakasuunnassa. Sit oli joku kiva tyttö ja annoin sille mun puhelimen jolla se ikuisti sen kun olin ihan ihmeissäni että onnistuin siinä. Puhelin oli parikymmentä senttiä leveä ja viisi senttiä paksu digijärkkärin painoinen ja kuvasi horisontaalia extralaajaa kuvaa.

callahan
24.09.2018, 04.51
Tosi omituinen uni, heräsin yöllä ja sitä ihmettelin. Jopa pariin kertaan toistui ja nyt en muista sitä :O

MäkiHiiri
24.09.2018, 08.48
Tosi omituinen uni, heräsin yöllä ja sitä ihmettelin. Jopa pariin kertaan toistui ja nyt en muista sitä :O

Sama!? Olikohan joku tuplaa unesi, kaksi yhden hinnalla -yö. Vai koettiinko joku aikavääristymä, menikö maapallo madonreiästä...

Jopotuinen
24.09.2018, 08.50
Viime yönä lähdin Keiteleen mökiltä kylille alumiinisella Kello soutuveneen kanssa, matkaa jotain 5..6 km.
Oikaisin matalikon yli, jossa oli pingotettuna joku oranssi naru aivan vedenrajassa. Päätin mennä sen yli. Jostain syystä jouduin menemään keulaan ja painelemaan airolla sitä narua syvemmälle, ettei tartu kiinni. Homma oli hankala, kun piti samanaikaisesti painaa narua alas ja saada venettä pyörimättä eteenpäin. Lisäksi vene oli kiikkerä, meinasin horjahtaa ja manasin mielessäni, etten tullut lähtiessä laittaneeksi liivejä päälle.
Se oranssi naru oli lähtöisin pohjaan lyödystä ranteen vahvuisesta paalusta, jonka päässä oli jokin elektroniikkaa sisältävä laitekotelo narun toisesta päästä ei mitään havaintoa. Ihmettelin vain, että mikähän se toikin on.

JackOja
24.09.2018, 08.57
En nähnyt viimeksi, mutta viime viikolla fillariaiheisen unen. Tilasin Wiggleltä (miksiköhän nimenomaan sieltä?) jonkinlaisen kaupunkipyörän ja kun tilaus oli vahvistettu ja laskutettu huomasin, että fillari oli järjetön. Mm. voimansiirto oli kummallakin puolella fillaria ja kiekot olivat n. 20-tuumaiset peltiset ilman renkaita... siis umpipeltikiekot?! Ynnä muuta outoa, en enää muista. Aloin etsia keinoa perua tilaus, mutta minkäänlaista cancel-nappia tai muuta ei löytynyt. Sitten heräsin hikisenä.

tempokisu
24.09.2018, 10.03
Mun käyttöpyörä oli varastettu ja purettu osiin. ( no sehän tapahtui joskus oikeestikin) mä en näe ikinä mitään "kivaa" unta, aina on jotain hajalla ( auto, kännykkä, fillari) tai menossa tenttiin ( johon ei tarviikaan mennä) tai sitten yritän huutaa apua! mutta ei saa ääntä, tai mennä pakoon mutta jalat ei liiku.

tempokisu
25.09.2018, 02.13
Ikävät unet jatkuu. Joku ihan uusi fillaripalstalainen oli lähettäny mulle yksityisviestin jossa haukkui mut ja ehdotti mulle uutta titteliä, tosi halveksivaa ja typerää titteliä.
Aattelin että en edes avaa viestiä kun sen otsikkona oli juuri se titteli....no vastasin sitten kuitenkin, totsin että se titteli on varattu Sinulle, ja toivottelin nahkeeta syksyä :) hymiön kera.

Herättyäni tuossa pari tuntia sitten oli pakko katsoa että oliko se unta vai ei; unta oli.

mk
25.09.2018, 07.22
Ajelin traktorilla ja kuljetin heiniä [emoji4] Oli realistisen olonen uni ja tuli nuoruus mieleen [emoji16]

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla

MäkiHiiri
25.09.2018, 10.27
Tulevaisuusunia taas. Vähän ne tyhjät pyöräilijöiden valtaamat tehdashallit kaipaavat jo vaihtelua ja kävin ajelulla omalla ufollani. Se on niin ihanaa!! Siellä on lukemattomia hanikoita ja namiskuukkeleita ja sen ohjautuvuus on ihanan herkkä. Se on tosi high-tech ja energian lähteenä on kahden kristallin toisistaan lietsoma energia ja pieni noin 0,5m hiukkaskiihdytin :D

LJL
25.09.2018, 19.39
En yksinkertaisesti muista. Oletan että siinä varmaan käveltiin ilman housuja julkisella paikalla

Jopotuinen
25.09.2018, 20.04
Viimeyönä Rouva oli ostanut uuden kaitaliinan.
Istuttiin siinä pöydän ääressä punkkua nautiskellen ja keksin tehdä jäynän. Laitoin viinilasin jalan toisen lasin sisään ja mukamas koskettamaan lasissa olevaa viinin pintaa.
Tämän jälkeen laskin lasin sen uuden kaitaliinan päälle ja kun nostin lasin uudelleen, niin liinan pintaan jäi punainen rinkula, lasin jalka oli sittenkin osunut viinin pintaan.
Sen jälkeiset vaiheet jäi epäselväksi, mutta rinkula taisi lähteä vedellä pois, ainakin enimmäkseen... suolakonstia ei kokeiltu.

JiiPee
25.09.2018, 21.50
En mitään, nukuin seinään päin.

callahan
26.09.2018, 02.45
^Tuo ei kai pidä paikkaansa, todennäköisesti ihminen näkee unta joka yö. Niitä ei vain muista herätessä...

Jopotuinen
26.09.2018, 07.31
Viimeyönä mentiin Rouvan kanssa Espanjaan. Hotelliin kirjautuessa ei huoneeseen meno onnistunut millään.
Hissi ajoi aina väkisin 8. kerrokseen, vaikka kerroksua hitellissa oli vain kuusi.
Muutama kerta mentiin ylös ja alas. Sitten sain hepulin ja sainoin johtajalle, että menemme toiseen hotelliin.
Siinä oli muitakin asiakkaita, joille tämä johtaja veti seinustalla olevan pianon sivuun ja avasi näille pianon takana olleen oven.

Matkalaukkuinemme siitä sitten häippäsimme ja päädyimme pankkiin rahaa nostamaan. Rouva sai jonkin häslingin aikaiseksi, kun sinnikkäästi halusi pesoja. Ihmettelin siinä samalla, että eikös olisi helpompaa nostaa rahaa seinästä.

Seuraavaksi oltiin jossa rantabaarissa. Siinä piipahti joitain puolialastomia karibian tummaihoisia. Bartenderi kertoi niiden olevan esiintyjinä ja että tekevät tuhmaa tuossa kulman takana. Jossain vaiheessa käännyin jakkaralla selkäni suuntaan ja näin hieman tämän porukan pornoilemassa, äijillä oli aivan hirveet veijarit ja roisketta.

Seuraavaksi kierreltiin jossain hotellirakennuksessa ahtaassa portaikossa huonetta etsimässä. Sitten tasanteelta löytyi suihkuhuone, mutta joku kertoi, ettei se toimi ja oli kättänyt lapun ja 0100 alkuisen numeron, johon asiasta soitettu. Kokeilin suihkua ja se toimi. Siellä oli myös WC pytty, mikä oli suuri helpotus hirveän kusihädän tähden, johon myös oikeasti heräsin.

Oli tipalla, etten kussut sänkyyn. Joskus on niinkin käynyt ja se on karu ja nolo tapa herätä.:D

tempokisu
26.09.2018, 07.48
Pääsin sairaalaan töihin, ja etsiskelin epätoivoisesti sopivaa osastoa. Tarjolla oli vaan naistentaudit ja synnytys, ja sinne mä en todellakaan halunnu. Kyselin sitten KVVY:ltä töitä, jotenkin se oli samassa paikassa, ja sieltä sanottiin että tämä on hyvä paikka, monta kertaa työpäivä päättyy jo puoliltapäivin ja voi saada päivästa 5000e palkkaa.
Jatkoin kuitenkin etsiskelyä, olisin halunnu veneily/kalaosastolle töihin.

MäkiHiiri
10.10.2018, 06.54
Oli uuden vuoden juhlat ja mä sain raketista nilkkaani. Ja koko homma oli jotenkin niinkuin mun syy. Ja tuli pakottava tunne pyytää anteeksi.

JiiPee
10.10.2018, 09.52
En nähnyt unta, nukuin silmät kiinni seinään päin.

tempokisu
10.10.2018, 10.39
Oli sota, ja mun olisi pitäny mennä kättelemään kohteliaasti Hitleriä. Pakoilin takarivissä, en joutunu kätteleen...

Jopotuinen
10.10.2018, 16.24
Venäjän maalla jossain kummallisessa turvatarkastuksessa.
Piti seisoa jonkin liukuhihnan alussa jonossa, josta ihmiset nousivat tietyin välein yksikerrallaan hihnalle.
Hihnalla kyseltiin kummallisia asioita, kevennettiin vaatetusta ja annettiin jokin vyölaukun tapainen, jossa oli runsaasti isohkoja taskuja koko matkalta. Taskuihin piti laittaa mukana olevia tavaroita.
Jouduin sitten vaikeuksiin, kun en ollut laittanut taskuihin yhtä pientä GSM puhelinta, kun en tiennyt että sekin olisi pitänyt.
Veivät sitten minut jonnekin kiusatakseen jotenkin. Pääsin lopulta pälkähästä, kun kaivoin taskusta pinon Marussian käyntikortteja aiemman projektin peruja ja yksi korteista kuului itse pääpirulle, Puttiinille. Kun näytin näille tätä korttia, olinkin sen jälkeen VIP.

Moskovan aikoina kuljetin oikeasti mukana Nikolai Fomenkon (https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikolai_Fomenko)ja muita Marussia tyyppien käyntikortteja matkassa ”turvakorttina”. Turvallisuutta uhkaavassa tilanteessa olisin näyttänyt kortteja uhkaajille ja sen jälkeen olisinkin ollut sankari heille. Eivätkä varmaankaan edes olisi uskaltaneet koskea. Fomenko niitä Puttiinin kavereita, Marussian omistajia, sekä venäjän suosituimpia viihdetaiteilijoita.
Olenkin sanonut Fomenkoa kahesti kätelleenä olleeni yhden kädenpuristuksen päässä Puttiinista.

tempokisu
10.10.2018, 16.45
^ muistuttaa mun yhtä unta; syttyi sota, mutta sotilaat pakeni maanalaiseen kammioon ja siviilit yritti paeta minkä voi. No me jouduttiin sitten jonnekin luolastoon, jossa oli "keltaisia alueita" joissa oltiin turvassa, muuten sellainen iso sähkökärpäslätkä lätkäisi. Mä onnistuin välttämään "kärpäslätkän" kuolettavat iskut. Seurasi iso huone, jossa oli ulokkeita ja niissä ulokkeissa istui valkokaapuisia ihmisiä, jotka ikäänkuin rukoili koko ajan. Aika ajoin ulokkeesta avautui ikkuna josta pääsi hyppään avaruuteen, ja jotkut hyppäsi kun olivat seonneet jo siinä rukoillessaan.
Jatkoin matkaa. Jouduttiin sitten jonoon, jossa valikoitiin ne jotka meni "eliminoitavaksi" ja ne jotka pääsi "parempiin piireihin". Testinä oli mm. pystyikö lähettään lapsen kuolemaan...jännitin siinä vuoroani että mitäs tekisin, ja aloin hyräillä "Sillanpään marssilaulua" - no sehän oli hyvä juttu, mut otettiin heti sinne "parempiin piireihin". Nämä "paremmat" ihmiset sai hienon punaisen asun, ja minä marssilaulua hyräillyt pääsin puvustamoon valitsemaan millaisen puvun haluan. Mä olin todella VVIP ( Very very important person)

tempokisu
11.10.2018, 22.41
Tuossa juuri illalla julistin äiteelleni että meen mieluummin vankilaan kun Taysiin osastolle, että jos tulee tilanne niin sinne Taysiin ei mua viedä..

No tästä inspiroituneena olin mukana eräänlaisessa "peiteoperaatiossa" jossa olin menossa vankilaan, tarkoituksena tutkia jotain rikosta tms. Päätin kuitenkin ottaa kaiken hyödyn irti vankila-ajasta ja otin selville miten siellä saa tietynlaisia "juttuja", siellä sai myös ilmaseen käydä kuntosalilla ja kävin. Lisäksi vankilassa oli tarjolla mielenkiintoinen kalabiologian kurssi, osallistuin myös siihen. Olin juuri rastittamassa mihin ruokailuihin osallistuisin, kun heräsin....

tempokisu
15.10.2018, 00.43
EIKÄ! taas syttyi sota, ja se sota alkoi nimenomaan tänä aamuna kello 02. Mä ajelin punaisella pikkumazdalla Valkeakoskelle, ja muistaakseni otin tietokoneen mukaan kun tässä puoli kolmelta on yksi tärkeä ebay huuto ( se on siis oikeesti). Huomasin sitten että apua, missä se tietokone on...no isän koneellahan mä voin operoida, mutta isä oli ottanu tietokoneen mukaan sotaan. Enkä yhtäkkiä löytäny autoani mistään, isä oli vieny sen jonnekin turvaan. Hätääntyneenä etsin pikkumazdaa ja kyselin naapureilta, ja yritin soittaa isän kännykkään. Kaksi isoa lentokonetta yritti rullata mun päälle, mutta jotenkin onnistuin luimuilemaan lentokoneitten alla. Mä en lähde minnekään pakoon, kun siis on se ebay-huuto...heräsin ihan paniikissa ( ja viluissani, hain villatakin päälle...) että onneksi ei ole sota ja tässähän se kone on. Ja kohta on se ebay-huuto.

JiiPee
15.10.2018, 15.00
En kehtaa kertoa.

LJL
15.10.2018, 15.11
Siinä oli ehkä pomo, tai sitten se ei ollut unta

tempokisu
15.10.2018, 16.52
^ ja jos siinä oli pomon rouva eli pomotar, se oli painajaista, pahaa painajaista ( kirjaimellisestikin).

Jopotuinen
15.10.2018, 17.50
Monasti näkee eroottisia unia, joissa itse on se päähenkilö :)
Ja aina ne unet katkeaa juuri siinä vaiheessa, kun aletaan päästä "asiaan". Ei edes tissi ehdi vilahtaa, kun filmi poikki :(
Varsin ahdistavia unia sellaiset.

Smo
15.10.2018, 17.59
Niin. Entisiä naisystäviä tulee uniin kuten viimeyönä. Ei se ahdistava ollut.

tempokisu
17.10.2018, 10.52
^ kerran näin unta jossa mieskaverini oli toi Jack Sparrow. Tuli kylään, asuin Valkeakoskellla. Vanhempani ei oikein tykänneet että semmoinen renttu...:D onneksi uni ei ollut kovin pitkä, ja loppui juurikin tuohon paheksuntaan.

Mutta viime yönä olin jossain juhlissa - jossa julkkiksilla oli juhlapuvut mutta minä osallistuin 100km vastavirtauintiin niin olin mustassa uimapuvussa. Meitä oli porukka menossa siihen uintirupeamaan, olin ainoa nainen. Ennen uintia tuli kaamee pissahätä ja etsin kovasti vessaa, mutta ei löytyny. No, ehkä sinne jokeen voi....ja huomasin että moni muukin aatteli ihan samaa, kaamee pisuhätä eikä vessaa missään.
Ennen uintia pyysin yhdeltä kaverilta lainaksi Jope Ruonansuun cd-levyä, kun halusin kopioida levyn itselleni :D
Uni loppui kun lähdettiin uintireissulle, ryhmän johtaja ilmoitti että eväs-lepohetkiä on kyllä matkan varrella.

Jopotuinen
18.10.2018, 17.58
Jokin aika sitten oli jatkuvasti unia, joissa aina kadotin mystisesti vaatteeni, usein miten yksi vaatekappale kerrallaan vain hävisi jotenkin ja olihan se sitten noloa koikkelehtia ilkosillaan tai lähes ja koettaa selvitellä tilannetta ja haeskella kadonneita vaatekappaleita jotenkin.

Yleensä tämä tapahtuu jossain ulkomailla, hotellissa, kaupungilla, lentoasemalla jne.

Mutta viimeksi tämä tapahtui hommissa. Unessa huokasin, että voi ei, taasko se alkaa! Sitten turhautuneena aattelin, että olkoot, nyt saa riittää ja lampsin sitten pitkin käytäviä häpeilemättä ja selkä suorassa munaskuigeleissa, toki kädet kuitenkin edessä.

Sen jälkeen ei ole ollut vaatteet kadoksissa, ehkä se ratkaisu oli se ratkaisu, mitä edeltävissä unissa haeskeltiin ja nyt olen täysin valmis kohtaamaan tilanteen myös oikeassa elämässä. :)

cycle to the hills - cycle for your lives

tempokisu
18.10.2018, 20.43
^ mä en kehtais edes katsella semmoista unta jossa oon ilkosillani, jotain rajaa nyt ihan oikeesti ( vältän muutenkin peiliin katsomista, vähänkö harmittaa että ostin aikoinani eteiseen oikein valtavan ison peilin...)

tempokisu
20.10.2018, 03.30
No tulihan se sieltä, vakiouni tai ainakin melkein....sillä olin kesäloman jälkeen jatkamassa opintoja. Ekat luennot oli Tampereella, mutta sitten yksi ruåtsin kielen tunti pidettiinkin jossain muualla ja siinä selvittelimme kurssilaiset että missä se nyt sitten on. Pakollinen tunti. ( vakiounessa huomaan että ei mun enää minnekään tenttiin tai luennoille pidä mennä kun olen suorittanut tutkinnon jo...)

Olin myös kokeillut pikaluistimien teriä, ne oli irroitettavat ja laitettiin kiinni tavalliseen kenkään. Upeaa luistella, pääsi kovaa vauhtia eivätkä jalkakivut vaivanneet. Halusin ostaa omakseni sellaiset terät, mutta jäin miettimään ja isäni kävi hakemassa jonkun kustannusarvio-lapun, luistimet maksoi 435euroa. Joo otan. Isäni yritti perustella että en tarvi eikä niistä ole hyötyä, kun maailman huiput ( juoksijat) harjoittelevat koko vuoden korkeanpaikan ilmanalalassa, ja minä pääsisin korkeanpaikanharjoitteluun ehkä muutamana päivänä vuodessa. Minä perustelin luistimia sillä että niillä eteneminen oli mukavaa ja pystyisin käymään siellä opiskelupaikassa kätevästi luistelleen ( tie Tampereelle oli jäinen rata).
Sitten olikin kamala nälkä, äitee teki metvurstipizzaa, ja sain tosi pienen palan. Halusin toisenkin, isomman palan, ja söin oman palani niin nopeesti että ehdin napata sen isommankin palan itelleni.

J-uge
29.10.2018, 22.53
Pyörästä oli muka yksi jos toinenkin osa ihan laho, joten päätin että ostanpa syysalesta uuden. Marssin liikkeeseen kyselemään mitä siellä olisi tarjolla. Myyjä sanoi että "meillä on netissä tämmöinen valintakone, täytäpä tämä". Siinä oli tyyliin yksi kysymys, valitse väri, johon valitsin jostain syystä valkoisen. Kone antoi tulokseksi vaaleanpunaisen Bianchin maantiepyörän (oli siinä jotain valkoisia yksityiskohtia). Ihan semmoista en ollut etsimässä, mutta kysyin kuitenkin onko teillä näitä varastossa. Myyjän vastaus oli että ei, kyseessä on tilaustuote.

tempokisu
31.10.2018, 04.02
Olin hirvimetsällä...tosin joka paikassa oli kylttejä ettei tästä saa ampua. Hirviä näkyny missään, mutta oli pakko päästä ampumaan joten kun tuli luvallinen paikka, ammuin reiän roskasaaviin, sain sen saavin "merkattua" ja olin tosi ylpeä että tuli osuma.
Unessa oli myös jäätelön syömistä, mutta siitä osuudesta en muista paljoa.
Penkkipunnerruksessa syntyi oma ennätys, sain ylös 75kg kahdesti. Sitten aloitin hauiskääntöharjoittelun. Otin myös influenssarokotuksen.

tempokisu
04.11.2018, 05.38
Apua, pomotar tuli mun uneeni! Oli tosi vihainen ( kuinkas muuten) ja käskytti että sinähän tulet töihin ja istut siinä, jolloin rauhallisesti kerroin sairastelustani ja että asia on sovittu pomon kanssa. Meni ihan vaikeeksi kun käskyttäminen ei onnistunutkaan :p
Erittäin todentuntuinen uni siis.

ilmora
05.11.2018, 15.07
Matkustin jotenkin ajassa takaisin ihan vieraiden ihmisten opiskelijabileisiin. Kysyin huvikseni oliko yksi tuttuni heidän luokallaan ja olihan se. Nuorempana ja humalaisempana kuin koskaan. Yritä siinä nyt selittää, että tunnet toisen vasta tulevaisuudessa, joten ennen kuin uni päättyi niin otin tiukasti kiinni ja sanoin: Nähdään 32-vuotiaina. Älä unohda.

Äärimmäisen hieno uni.

Jopotuinen
05.11.2018, 15.28
Kadotin kirjoitustaidon. Vaikka kuinka yritti kirjoittaa, niin neljännes kirjaimista jäi uupumaan lähes joka toisesta sanasta.

Olin jossain ulkomailla lentokentällä tekemässä vaihtoa, jonkun sekaannuksen tähden huomasin seisoskelevan sisäisten lentojen terminaalissa ja joku yliavulias lentokenttä nappasi pakaasit ja kiikutti ne Drop in liukuhihnalle ja katosi sitten johonkin. Matkan olisi pitänyt jatkua kansainvälisellä ja nyt seisoskelin siellä H. Moilasena matkatavarat menettäneenä tietämättä mihin päin pitäisi lähteä.
Mutta vaatteet pysyivät nyt päällä :)

MäkiHiiri
06.11.2018, 07.34
Tosi outo, mutta huisin mukavaa unta. Olin taas uniystäväni luona kylässä, nyt jo kokonaisuudessaan kolmatta kertaa. Hän muisteli, että olisin viimeksi ollut siellä 5 vuotta sitten. Ensimmäinen kerta olikin siellä missä ennen asuivat: saman talon penthousessa. Siellä huippas kauheena mennä "partsille", niin onneksi olivat muuttaneet alempiin kerroksiin. Juotiin kahvia ja juteltiin. Mukavaa, kun unessa tulee olo, että juttelussa tulee täysin ymmärretyksi. Oli kivaa olla hänen luonaan kylässä ja sovittiin, että ensi sunnuntaina mennään heidän talon baariin nautiskelemaan. Kutsuttuttiin myös muita tuttuja sinne.

Niin toivottavasti näen sitten joskus senkin unen. :) Ja oikeesti siitä täytyy olla liki 10 vuotta, kun olen viimeksi katsellut tuota ystävää unimaailmassa :D

JackOja
06.11.2018, 08.09
Olin ajelemassa Lapista etelään Viitostien kautta, mutta Pelkosenniemellä käännyinkin Savukosken suuntaan. Miksiköhän? En tiedä vastausta, heräsin.

affetus
06.11.2018, 08.33
Ilmeisesti pyöräjuttuja on tullut surffailtua tarpeeksi viime aikoina, kun viime yönä olin koeistumassa iskunvaimentimilla varustettuja saunan lauteita.

usko juntunen
06.11.2018, 21.28
Pitänee moderoida ittensä pois tältä voorumilta, kun ei säily enää asennusjuomat omassa kotona. Öiset kulkijat horii ne naamaansa.

Olin kuistilla järjestelemässä jotain pyöräkamoja, kenkiä, hanskoja yms sälää. Ikkunalaudalla kukkaruukkujen takana pikkusen piilon vieressä oli mulla just avattu Kossupullo, kun ovesta vyöryi sisälle kummallinen otus.
Päällänsä hällä oli melonnassa käytettävä kuivapuku ja olkapäillä punaiset poletit. Häveliäästi yritin blokata Kosenkkopullon selkäni taa, mutta vieras oli sen jo hoksinut.
Tämä ohikulkumatkalla oleva kyläilijä tuumas vaan ettei sitä kannata piilotella ja horaisi parilla ryypyllä putelin huiviinsa. Siihen heräsin suu napsuen.

Ne poletit vieraan olkapäillä oli tämmöset http://www.fillarifoorumi.fi/forum/customavatars/avatar26096_11.gif
ps. se puteli oli 0.35l Onneksi vai harmiksi, se jäi epäselväksi.

arctic biker
06.11.2018, 22.00
Painajaisia.

Smo
06.11.2018, 23.41
^^Mitä, Jiipee mennny Uskon uniin juomaan sen viinat? Usko oli joku viikko sitten jossain mun unessa, siellä jotain TV hommeleita rakenneltiin hylättyyn teollisuusrakennukseen.

Toissa yönä testailin venettä jonkun talon sisällä jossa oli vettä, ui tosi syvällä ja kun käänty melkein uppos mutta kun laitto kaasun pohjaan nousi vielä pintaan kunnes uppos kokonaan.

Nalho
07.11.2018, 09.10
Heräsin hirvittävästä hiottavasta painajaisesta jossa tuli sosiaalihuollosta ilmoitus että tänä syksynä he tuovat halot pitkinä.

kuovipolku
07.11.2018, 11.54
En juurikaan muista enkä muistele uniani, mutta tänä aamuna heräsin vasta kellonsoittoon - tai siis puhelimen herätysääneen - kesken unennäön. Olin jotenkin joutunut yleisurheiluvalmentajaksi ja vedin jonkinlaista askellustreenejä läheisessä Myllyhallissa.

Valmennettavieni joukosta muistan Kristiina Mäkelän (jonka sponsorilogoin koristellun auton olen usein nähnyt) ja Charlotte Kallan (joka siis oli vaihtanut sekä lajia että kotipaikkaa). Mukana oli myös lauma noin kymmenvuotiaita junnuja (joilla oli samanlainen jonkin futisseuran paita kuin iltalenkillä näkemälläni juoksijalle) ja kaksi porukkalenkeiltä tuttua kuskia.

tempokisu
14.11.2018, 09.57
Edellisyönä: Johnny Depp oli tulossa...tai siis saapui Suomeen, ja olin veljeni kanssa häntä vastassa. Oli tarkoitus päästä juttusille, mutta minä en ehtiny kun toivottaa tervetulleeksi Suomeen. Senverta oli kaikkia papparazzeja ja muita siinä että ei päästy enempää juttelemaan. Kuitenkin kun fanitapaamiset oli ohitte, Johnny tuli itse meidän luo ja juteltiin sitten, lähinnä veljeni jutteli ja minä yritin otaa valokuvia. Oli kuitenkin teleobjektiivi niin piti mennä aika kauas ottaan kuvaa.

Viime yönä: Olin köyhä ottotyttö, ja oli tulossa juhlat. Perheen oikea tyttö lupasi lainata jotain mekkoaan, mutta ei tarjonnu kun rumia mekkoja. Hyvä haltijatar ilmestyi ja antoi minulle todella kauniin mekon, ja kaikki oli kateellisia kun minulla köyhällä orpotytöllä oli juhlien kaunein mekko.
Matka jatkui laivalla, jossa olin ostoksilla ja katselin merihenkisiä mekkoja, ne oli kuitenkin niin minimekkoja ettei kehdannu, mutta yksi sopivan oloinen löytyi. Sain myös ystävän norjalaisesta miehestä. Laiva tuli maihin ja piti hypätä jäälle, pääsin maihin ja huutelin norjalaismiehen perään että rakastan sinua.
Sitten tuo aiemmin mainittu ilkee tyttö jahtasi minua ja tökki sormiini pieniä neuloja, mutta sain ne kaikki nypittyä irti ja pääsin pakoon.

MäkiHiiri
15.11.2018, 07.34
Me oltiin koko foorumipoppoo ruotsinlaivalla. Oltiin iloisesti baarissa ja mä olin kaverien pakkaamalla kaarevalla pehmosohvalla. Siellä oli menossa joku foorumin palkintogaala. Sitten yhtäkkiä mun hahmonimi huudettiin, pomppasin ylös ja vieressä olevat kaverit alkoivat tuuppia "no mene nyt sinne" Jänistyksen tunne selkäpiissäni on edelleen aito.

Jopotuinen
15.11.2018, 19.24
Heh! Mulle kävi samoin, mutta tosielämässä armeijassa

Olin Rovajärvellä pari viikkoa sotasilla ja porukkaa sinne oli hilattu ympäri Suomea joku reilu 6000. Sitten oli jokin happeninki, johon oli kärrätty kaikki kentälle seisoskelemaan muodostelmassa ja kuuntelemaan kenraalien höpinöitä.

Sitten se tapahtui. Alkoi tunnustuspalkintojen jakelu ja huusivat minua nimeltä sinne. Naureskelin muodostelmassa, että jopas sattui, toinen samanniminen tomppeli, joka ei tajua mennä sinne. Huusivat sitten toistamiseen ja käskivät pitämään vauhtia. Siinä vaiheessa kaverit tuuppivat minua menemään, että minua siellä kailotetaan. :o

Tuossa se on vielä tallessa. Honkalankun pätkään kiinnitetty kranaatin sirpale vuodelta 1985. :)

MäkiHiiri
16.11.2018, 00.18
:) vau, hieno juttu.

tempokisu
24.11.2018, 06.08
Pelastin Maailman. Maailma oli tuhoutumassa eli räjähtämässä, ainut keino oli kutoa maailman silmukat valmiiksi ja sain kudottua valmiiksi just ennen tuomionhetkeä. Olin Suuri Sankari. Laitoin tekstiviestiä vanhemmilleni, että ei hätää maailma pelastui.
Kuin unen loppuun tuli Pave Maijasen kappale "Jos tahdot sä osaat lentää"...se siis tuli oikeesti radiosta.

tempokisu
24.11.2018, 10.29
Koska menin nukkuun vasta 02 maissa aamulla, nukuin vielä merisään jälkeen kolme tuntia. Näin jälleen unta. Olin jossain hienossa hotellissa, ja menin hissiin joka oli vuorattu valkoisella topatulla silkillä ja kullalla. Seinistä sai erilaisia hienoja kulta-pinkkejä hajuvesiä mukaan, sekä vaaleanpunaiset pitsiyöasut.
Pääsin sitten meikattavaksi ja puettavaksi, myös hiusmuotoilu tuli samaan. Minulle stailauksen teki punkkarin oloinen lesbo, mutta teki tosi hienoa työtä. Sain mustat piukat housut joissa oli jotain kuviointia, vihreä-mustan punk-henkisen paidan ja mustan leveen vyön, koruja ja hiuksista tuli kelta-vihreä-punaiset lyhyet ja hyvin laitetut. Meikkiin tuli hienoja maalauksia, kuvioita ja yksi kissankuva sekä kala.
Sama henkilö laittoi sitten äidilleni ystävälleni ja minulle juhla-aterian, kattauksessa oli upeat kynttilänjalat ja saimme ruokajuomaksi kalleinta mahdollista champagnea. Ateria oli myös maukas, siinä oli erikoisia ruokia ( ei nahkiaisia). Äitini ei pitänyt ateriaan kuuluvasta jonkun kalan aivoista, mutta minusta se oli maukasta.
Semmoinen juhlapäivä, kun olin ensin pelastanut maailman kutomalla maailman silmukat valmiiksi.

tempokisu
28.12.2018, 08.27
^ yleensä kyllä näen painajaisia, mutta onneksi en muista enää herätessäni. Tänään heräsin että huusin eih! kaikki kauhukuvat tuli uniin. Pomon rouva oli laittanu mulle päivän asiakkaiksi kaksi, toinen klo 11 ja se toinen klo 16.45 ja se oli kohtuutonta. Kuten onkin. Ajokenkien suojukset repesi kaikki ihan riekaleiksi ( tämä tuli varmaankin taannoisesta sähköpohjallis-jutustelusta) sitten tuli verottajalta päätös että mun pitää maksaa mätkyjä 50 000e! ( tämä tuli kun soitin verotoimistoon).
No, kun huomasin että unta se vaan oli, niin olo oli helpottunut....

callahan
28.12.2018, 08.29
Helkutti, näin seksiunia! (missäs se nolostumishymiö on!!)

JiiPee
28.12.2018, 21.47
Pitänee moderoida ittensä pois tältä voorumilta, kun ei säily enää asennusjuomat omassa kotona. Öiset kulkijat horii ne naamaansa.

Olin kuistilla järjestelemässä jotain pyöräkamoja, kenkiä, hanskoja yms sälää. Ikkunalaudalla kukkaruukkujen takana pikkusen piilon vieressä oli mulla just avattu Kossupullo, kun ovesta vyöryi sisälle kummallinen otus.
Päällänsä hällä oli melonnassa käytettävä kuivapuku ja olkapäillä punaiset poletit. Häveliäästi yritin blokata Kosenkkopullon selkäni taa, mutta vieras oli sen jo hoksinut.
Tämä ohikulkumatkalla oleva kyläilijä tuumas vaan ettei sitä kannata piilotella ja horaisi parilla ryypyllä putelin huiviinsa. Siihen heräsin suu napsuen.

Ne poletit vieraan olkapäillä oli tämmöset http://www.fillarifoorumi.fi/forum/customavatars/avatar26096_11.gif
ps. se puteli oli 0.35l Onneksi vai harmiksi, se jäi epäselväksi.

Hah, semmosia ne Ferguson-ukot on juovat omat ja muiden viinakset :D

Näin unta että ajoin kuolemaa karkuun niin peevelisti vain huomatakseni että se pirulainen ajoi täyttä höyryä vastaan!

Smo
28.12.2018, 21.58
^Eikös täällä jossain retkitopiikissa puhuttu miten ventovieraat tarjoaa juomia tms jossain metsässä, varmaan sieltä hypännyt uniin
--

jouluna oli fudispallo serkun lapsilla ja nyt sitten unessa oltiin ulkomailla järkkäämässä jotain tapahtumaa ja sen oheishäppeningissä mun piti mennä pelaamaan turnajaista kun luulivat mua niin hyväksi sen perusteella kun pari kertaa koskin jalalla palloon (oon skidinä pelannu). Tais olla eri unet eri unijaksoissa viime yönä.

Jopotuinen
28.12.2018, 22.06
Viimeyönä samaistuin lukemani kirjan henkilön posttraumaattisen kokemukseen ja olin tykistökeskityksessä kerta toisensa jälkeen, jäi ikään kuin levy päälle.
Oli ukko ja lakanat aivan märkänä kun tuosta heräsin. Ei hyvä.

tempokisu
02.01.2019, 14.41
Mitäh, olikohan tää unta vai totta? Krea-arvoni oli noussut lukemaan 455, eli aika järkyttävä nousu aiemmasta lukemasta ( mikä oli jotain 299, oikeesti siis ja sekin on aika paha) tuumasin että tää taitaa olla tässä.

MäkiHiiri
18.01.2019, 07.59
Oli Joulua edeltävä iltapäivä ja meidän perhe oli pakkautunut autoon. Yritin esittää, että eikös mentäisi kauppaan vasta huomenna perinteisesti Kaverin perheen kanssa. Kuski oli menossa kauppakeskuksen suuntaan jo kovaa vauhtia ja oli sitä mieltä, että mennään nyt kun täällä kerta jo ollaan. Sitten vaan pohdin miten viestin Kaverille muotoilen osin tuskaisin tuntein, että hauskin tradiittio meni myttyyn. Mukana meillä oli myös vaalea mukava koira nimeltä Nunzio.

oem
18.01.2019, 10.22
Nekromongerit, (illalla katsotusta Riddicin Aikakirja-elokuvasta), yrittivät estää kahvinkeiton unessa. Heräsin siihen kun laittovat vaijeria kaulaani.:D

J-uge
18.01.2019, 11.01
Nekromongerit, (illalla katsotusta Riddicin Aikakirja-elokuvasta), yrittivät estää kahvinkeiton unessa. Heräsin siihen kun laittovat vaijeria kaulaani.:DHirvittävä painajainen, estivät kahvinkeiton [emoji44]

JackOja
11.02.2019, 10.19
Tein jonkinlaisia kotimekaanikon johtoasennushommia kotonani, kytkin kaiutin-, aateekoo- tai muita johtoja abiko-liittimillä ja puristin tarvittavat liittimet liitoksiin. Kaksi tiukkaa pukumiestä, jonkinlaisia mafiosoja, seisokeli selän takana antamassa neuvoja. Hermoni olivat mennä koska tiesin hyvin mitä olen tekemässä.

Tilanne oli räjähdysherkkä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Etsiskelin kiltisti aina sopivat liittimet miljoonalaatikostoni abiko-laatikosta ja tein hommat rauhallisesti. Jossain vaiheessa tuli tilanne, ettei sopivaa liitintä ollutkaan olemassa. Silloin toinen pukumiehistä ojensi taskustaan liittimen ja sanoi: "laita tällä". Liitin oli täysin epäyhteensopiva ko. tilanteeseen, aivan eri planeetalta suorastaan. Silloin paloi käämit lopullisesti, mutta myös puhelimen herätyskello herätti. Jäi hieman kesken, nyt vaivaa kun en tiedä mitä olisi tapahtunut.

Olen keittiöpsykologina miettinyt unen merkitystä enkä ole vielä keksinyt. Mietityttää mitä ne kaksi pukumiestä kotonani edustaa ja miksi minua neuvottiin asiassa, jonka hyvin osaan. Miksi he olivat juuri sellaisia, joille en uskaltanut sanoa vastaan? Miksi juuri abiko-liittimiä? Kotona on kaikki asennukset jo valmiita ja viimeisen päälle, eikä abikoa ole käytetty missään. Miten saisi saman unen jatkumaan ensi yönä?

tempokisu
11.02.2019, 12.34
Tosi ahdistava uni. Olin vieraana isossa kartanossa, mutta kartanonherralla oli tapana katsella pitkään ja pelottavan ahdistavasti kaikkia naispuolisia, erityisesti talon tytärtä ( en minä siis) ja palvelijoita. Vieraitten ei sallitty olla yötä, mutta mä olin palvelijoitten ja talon tyttären tukena, tytär vei mun illalla salatietä piiloon ettei herra huomaa, ja palasin sitten päivällä ikäänkuin olisin ollu yötä muualla.
Makoiltiin sitten yhden palvelijattaren kanssa heinäpellolla, ja palvelijatar oli ilkoisllaan ( mulla oli vaatteet)....voi pahus, mä huomasin miten kartanonherra tuijotti tätä nakua iljettävästi, ja huomautin hei kun huomasin.
Juostiin pakoon...ja heräsin siihen.

Tähän väliin haluan kertoa unen vuodelta 1983. Olin menossa Lidingöloppetiin ( kuten olinkin pian) mutta kisapaikalla "jäädyin" eli halusin juosta mutta en päässy liikkeelle. No pääsin sitten....voitin kisan ja sain ISON pokaalin ja pokaalin kannen koristeena oli karhu.
- näin kävi, voitin sen kisan ja sain valtavan ison ja hienon pokaalin, jonka kannen koristeena oli hieno kotka -

^ ajattele sitä tarinaa, kertaa se mielessäsi nukkumaan mennessäsi ja se voi hyvinkin jatkua.

kuovipolku
11.02.2019, 13.16
https://www.wikihow.com/Continue-a-Dream-from-Where-You-Left-Off

PS Miehet unessa olivat nykyaikainen versio eräästä jungilaisesta arkkityypistä eivätkä anna aihetta minkäänlaiseen huoleen. Tosin et varmasti halua nähdä sitä mustaa pakettiautoa. joka heitä seuraa ja jonka he pysäköivät kulman taakse, sillä sitä tarvitaan vasta kun joku ei ole suoriutunut häneltä vaaditusta määrästä riittävän laadukasta pyöräilyä.

JackOja
11.02.2019, 13.41
...Tosin et varmasti halua nähdä sitä mustaa pakettiautoa. joka heitä seuraa...

Sitäpä pitää varoa :eek:

Tarvii koittaa tuon unen jatkamista noilla annetuilla opeilla. Jos enää illalla muistan koko asiaa.

EDIT: eipä onnistunut

tempokisu
11.02.2019, 17.09
^ mulla on toiminu, joskus harvoin kun on nähnyt jatkamisen arvoista unta. Yleensä näen painajaisia eli pahoja unia, mikä on aika ymmärrettävää kun toi työpaikka-asia ahdistaa ja pelottaa ja jännittää enemmän kuin tarpeeksi.

oem
11.02.2019, 18.55
^Oletko hakenut muuta työpaikkaa?

LJL
11.02.2019, 21.16
Tein jonkinlaisia kotimekaanikon johtoasennushommia kotonani, kytkin kaiutin-, aateekoo- tai muita johtoja abiko-liittimillä ja puristin tarvittavat liittimet liitoksiin. Kaksi tiukkaa pukumiestä, jonkinlaisia mafiosoja, seisokeli selän takana antamassa neuvoja. Hermoni olivat mennä koska tiesin hyvin mitä olen tekemässä.

Tilanne oli räjähdysherkkä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Etsiskelin kiltisti aina sopivat liittimet miljoonalaatikostoni abiko-laatikosta ja tein hommat rauhallisesti. Jossain vaiheessa tuli tilanne, ettei sopivaa liitintä ollutkaan olemassa. Silloin toinen pukumiehistä ojensi taskustaan liittimen ja sanoi: "laita tällä". Liitin oli täysin epäyhteensopiva ko. tilanteeseen, aivan eri planeetalta suorastaan. Silloin paloi käämit lopullisesti, mutta myös puhelimen herätyskello herätti. Jäi hieman kesken, nyt vaivaa kun en tiedä mitä olisi tapahtunut.

Olen keittiöpsykologina miettinyt unen merkitystä enkä ole vielä keksinyt. Mietityttää mitä ne kaksi pukumiestä kotonani edustaa ja miksi minua neuvottiin asiassa, jonka hyvin osaan. Miksi he olivat juuri sellaisia, joille en uskaltanut sanoa vastaan? Miksi juuri abiko-liittimiä? Kotona on kaikki asennukset jo valmiita ja viimeisen päälle, eikä abikoa ole käytetty missään. Miten saisi saman unen jatkumaan ensi yönä?

Tämä oli vähän liiankin laadukas ja jänskättävä uni! Alkoi kyllä kiinnostaa mitä siinä olisi tapahtunut. Koska unta ei voi tunnetusti jatkaa, voidaan esittää hypoteesi jatkosta: seuraisi pseudoespanjaksi pukumiehille huutamista, mikä tietenkin kostautuisi. Toinen pukumiehistä pitäisi revolveria ohimolla hyräillen lappooniaa, ja toinen käskisi syödä abiko-liittimiä. Jossain vaiheessa alkaisi yskittää, jolloin pukumies kysyisi: "voisin antaa teille vettä, mutta en anna." Tätä jatkuisi aamuyön tunneille saakka, kunnes äkkiä verhon takana piileskelevä Friedrich Nietzsche astuisi olohuoneen parketille, tietenkin alasti. "Olette ihmisroska ja ansaitusti teidät sahataan kahtia", hän ilmoittaisi ja käynnistäisi moottorisahan.

Saa ehdottaa, mitä seuraavaksi tapahtuisi.

tommi2
11.02.2019, 22.02
^Mä ehdotan jatkeeksi, että epäsopiva abiko-liitin kytkeytyykin aivan kuin taikaiskusta yhteen ja "laita tällä"-äijä myhäilee tietävästi samalla lausuen "On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä, toiset ovat...." . Sitten heräät taas.

J-uge
11.02.2019, 22.59
Unessani ajoin autoa, ja tuli tarve tehdä u-käännös. Meinasin tehdä sen jonkinlaisen levikkeen kohdalla, kunnes huomasin että siinä on ehkä keltainen viiva, ja poliisit pitää ratsiaa levikkeen toisessa päässä. Keksin sitten että käyn varmistamassa niiltä saako sillä kohtaa tehdä uukkarin. Jostain syystä jouduin peruuttamaan, ja kolhaisin kaiteeseen lukittua maantiepyörää. Jotain porukkaa tuli sitä siihen ihmettelemään, ja totesivat että pyörän hiilikuituinen jarrukahva meni halki.

MäkiHiiri
22.05.2019, 06.59
Oltiin porukkalenkillä, ja jonkun paksumpi eturengas alkoi olla mennyttä. Sitten etsittiin avoinna olevaa huoltamoa.

MäkiHiiri
22.05.2019, 12.52
Se oli kyllä jo viikonlopulla, kun tuli nähtyä tulevaisuusseikkailu. Mentiin 800 vuotta eteenpäin parantamaan yks tyyppi. Oli ilmeisimmin käynyt luolassa ja annettiin sille kalanhoe daigremontiaanaa. Se oli megasiisti uni. Se oli semmonen lentohärveli, mutta aikasiirtymä meni paikoillaan, niin että näin puitten kasvavan ja kaatuvan, talojen ilmestyvän ja häviävän ja koko maiseman muuttuvan aika paljon. Siellä 800 vuoden päässä oli ihan vihreää. Ihmiset olivat istuttaneet joka paikan täyteen jotain samaa pähkinäpuuta. Kasvutyyli oli vaahtetamainen, mutta pyöreämpi ja tummanvihreämpi lehti. Koko puusto oli vain semmosta 3-4 metristä tuuhealehväistä puuta. Myös merenranta jyrkänteet oli tungettu sitä täyteen. Takaisin tulosta näin vielä 1/2 kunnes heräsin. Siitä se varmaan se mun maailmanpelastusahdistus iski, kun silloin noin puolivälissä matkaa kaikki näytti kamalalle, vain pölyävälle oranssin keltaiselle hiekalle.

MäkiHiiri
04.06.2019, 11.37
Mä näin ufointa unta mitä ikinä. Katoin telkkarii ja joku setä, joka erehdyttävästi muistutti oikeaa poliitikkoa sanoi hymyillen jotain siihen tyyliin, että kaikki saa 50€ enemmän rahaa. Taisin herätä hikisenä omaan kiljuntaani peittosolmutettuna.

tempokisu
04.06.2019, 16.04
Painajaisia näen.

Toissayönä heräsin siihen että en nähny juuri mitään, ja liikkuminen oli vaikeeta ja huomasin että toinen puoli minusta puuttuu. Oli vain vasen puoli. Yritin soittaa, kännykkä ei ottanut näppäilyjä vastaan, hanasta ei tullu vettä, telkkari ei auennut. Tietokone oli auki.
Vähä vähältä pystyi liikkkumaan enemmän, ja yritin kiertää asuntoa jos se liikkuminen siitä...ja näinkin vähä vähältä enemmän. Olin kuitenkin tosi epätoivoinen, edelleenkään ei voinu soittaa...mietin että laitanko isälleni sähköpostia että tulkaa auttaan!

Onneksi heräsin ja huomasin että noi ^ toimii ja olen ihan kokonaisena elossa.

Viimeyönä taas alahampaat kaikki murtui ja olin taas epätoivoinen että nyt pitää taas varata aikaa...ja voi herrajumala kun kaikki alahampaat on ihan murtuneet.
Heräsin ja huomasin kielelläni tunnustelevan alahampaita, ei ne nyt maailman parasta kuntoa ole mutta ei mitään rikkuja tai murtuneita kuitenkaan. Huh helpotus!

Onhan se hienoa kun painajaisen jälkeen herää ja huomaa että eihän ne asiat NIIN katastrofaalisen huonosti ole...

Jopotuinen
04.06.2019, 18.06
Joskus näin toistuvasti unia, joissa jalat kävivät raskaiksi ja kävely vaikeaksi, toisinaan oli erittäin vaikeata siirtää jalkoja toistensa eteen. Hyvin toden tuntuista, kunnes uni keveni ja saattoi havaita jalkojen taas pelaavan ja että kyseessä olikin uni.

Yhtenä yönä tässä hiljan nousin kesken unen ylös istumaan ja ihmettelin mitenkä on täysin pimeää, ennen kuin tajusin pitäväni pimennysmaskia silmillä :D
Maski on 100% valonpitävä, kevyt ja huomaamaton pitää.

sianluca
04.06.2019, 19.30
Ajelin talvikelillä unessani kovaa menevässä autojonossa, piti pysyä mukana, liikenneympyrässä lensin sitten ojaan....taitaa tunne "elämänhallinnasta" olla vähän kyseenalaistunut.....

JiiPee
05.06.2019, 22.22
Näin unta että kävelin hämärässä talossa veskiin. Yhtäkkiä näin hahmon seisovan kodinhoitohuoneen ikkunan edessä. Hahmo oli pitkään liikkumatta kunnes viimein hitaasti kääntyi.....

tempokisu
18.06.2019, 12.07
Eikä! fillarin takarengas oli taas tyhjä...voi että sentään. Heräsin ja aattelin että oliko tää nyt unta vai onko takarengas tyhjä....pakko käydä tarkistaan.
Oli unta, takarengas kunnossa :)

Firlefanz
18.06.2019, 12.50
Näin unta että heräsin omassa sängyssäni mutta että se olikin vain unta ja että tosiasiassa olin sairaalavuoteessa.

Selvennyksenä: nukuin omassa sängyssäni (kuten luonnollista olikin jo sen takia että olin käynyt nukkumaan omaan sänkyyni) mutta kuukausi sitten heräsin kyllä oikeastikin sairaalavuoteessa.

tempokisu
23.08.2019, 14.58
Päiväunilla painajaista. Sama muoto toistuu todella usein; en tiedä pitääkö mennä vielä tenttiin...mitä? mähän ole jo valmistunu ja töissäkin ollu, mutta missä se työpaikka on. Missä asunnossa mä asun; tässä nykyisessä, vai opiskelukämpässä vai vanhempieni luona?? Sitten tuli sellainen samanlainen kammottava ...yleinen pakokauhu ( mitä mulle tapahtuu, missä mä oon, miksei pääse nouseen sängystäkään ...) kun mitä koin ollessani vakavasti sairas 2007. Kun heräsin, tunne oli vielä niin voimakas etten pystyny siis nousemaan sängystä ylös...

Nukuin sitten vielä tunnin ja nousin normaalisti, ihan hyvin pysty käveleen ja toimimaan ja kaikki tutut tavarat ( auto, kännykkä, lompakko...) ovat tuossa paikallaan ja muistan missä se työpaikka on.

90kg
13.09.2019, 11.30
Näin unta että polvi oli kipeä ja turvonnut punertava jalkapallon kokoinen mötikkä. Oli vissiin huono asento. Oikeasti ei o kipeä. Toivottavasti ei ollut enneuni. :D