PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mitä odotat?

Sivut : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]

ruuduntakaa
27.04.2021, 14.01
Uutta pyörää. Pari viikkoa kynsien pureskelua vielä.

Firlefanz
27.04.2021, 17.14
Giron alkamista, sään lämpenemistä ja kevään vihertymistä.

F. Kotlerburg
27.04.2021, 17.40
Sisällisotaa ja anarkiaa hallituksen kaatuessa.

mackaiweri
28.04.2021, 12.01
Uutta vaihtajankorvaketta. Suomen Posti ei ole saanut sitä kahden vuorokauden aikana Helsingin keskustasta lajittelukeskukseen asti. Odottavan aika on pitkä.

taski63
28.04.2021, 12.05
Puoli neljää. Viikonloppua. Kesälomaa. Eläkeikää. Miten niin "vain töissä täällä"? :P

JohannesP
28.04.2021, 18.52
Kolme tilausta tehnyt ja kaikki paketit jumittuneet matkalle. Huonoa tuuria tai tässä maailmassa ei enää mikään logistiikka liiku.

Edes postikaan ei saa kuljetettua 150 km matkaa viikossa eikä postin aspa kuulemma näe missä kaupungissa paketti menee vaikka 6x postin logistiikkakeskus merkintää ilmestynyt. Jännityksellä odotan mitä vaikutusta posti aspan "laitan kiireellisyysmerkinnän logistiikkakeskukseen" oikein tarkoittaa.

Edit: 5 min puhelusta seuraan päivittyy: Lähetys on lajiteltu Vantaa 01530. Sentään paketti edennyt Espoosta Vantaalle.

Föhn
28.04.2021, 18.54
Osanottoni. Nyt tuntuu menevän postilla logistiikan ( ja logiikan) suhteen erityisen huonosti.

JohannesP
28.04.2021, 19.16
^ Kiitos :)

Toi kiireellisyysmerkintä tuli samantien aspan suusta niin ei ehkä ollut ensimmäinen kerta. Postin paketti-chattiinkin yritin päästä parin tunnin ajan tasaisin väliajoin siinä onnistumatta. Kannattaa nähtävästi mielummin soittaa, kun menee ihan perus mpm.

Nyt mielenkiinnolla odottaan tuleeko huomiseen mennessä vai pitääkö perua perjantai aamulle varattu huolto mihin tätä pakettia olisi tarvittu.

Föhn
28.04.2021, 19.48
Postin kanssa on melkein aina jotain säätöjumppaa. Koskien lähinnä näitä Express paketteja. Viimeisin keissi oli r2;sen paketti. Seurannasta näin että saapui kotikaupunkiinija siihen se sitten jämähti. Sovellus ei osannut kertoa mitään enempää. Chatti ei tietenkään toiminut. Sitkeä 40 minuutin jonotus jossa päiväänsä kyllästynyt aspan neiti selitti ettei tuollaista seurantakoodia ole olemassa. Koodia näpytellessään paketista tuli ilmi että se viivästyy 1-2 päivää jota taas ei sovelluksessa näkynyt. Käski odotella, kyllä se sieltä tulee. Ei tullut. Tällä viikolla uusinta soitto ja nyt aspallakin oli haluja selvittää asiaa. Kävi ilmi että pakettia ei oltu kirjattu lähteväksi edes jakeluun. Ellen olisi kysellyt perään, siellä se olisi vieläkin.
edit; lisäys
niin siis minulla oli myös sama tilanne, fillari menossa kasaukseen ja osana takapakka joka tuosta kasauksesta olisi jäänyt uupumaan. :)

tempokisu
28.04.2021, 21.06
^ tsemiä postin kanssa, minulla Suomen posti on kyllä ihan ok mennyt mutta ulkomaanpakettien kanssa hohhoijaa....mutta paketteja odotellaan.
Ja syksyä, siis tässä on viikot ja päivät ihan samanlaisia, tuntuu että sama päivä alkaa aina uudelleen....syksyllä olisi edes Nakkilaa ja talkoita.

mackaiweri
30.04.2021, 10.35
Suomen Postin huomassa täälläkin yksi paketti. Ei näköjään riitä viikko Helsingistä Tampereelle. Harmittaa vaan penteleesti, kun maantieajot jää ilmeisesti tänäkin viikonloppuna väliin puuttuvan vaihtajan korvakkeen takia.

mackaiweri
05.05.2021, 13.45
Suomen Postin huomassa täälläkin yksi paketti. Ei näköjään riitä viikko Helsingistä Tampereelle. Harmittaa vaan penteleesti, kun maantieajot jää ilmeisesti tänäkin viikonloppuna väliin puuttuvan vaihtajan korvakkeen takia.
7 arkipäivää vaati Postilta saada paketti perille. Matkahuolto sai paketin Joensuusta Tampereelle 23 tunnissa.

Nickname
07.11.2021, 10.10
Odotan talvea ja oikein paljon lunta että pääsee hankeen hiihtämään ja laskemaan, ei olekkaan tullut talvea odotettua moneen vuoteen.

Joni Kani
07.11.2021, 16.08
Sama. Tulispa 2m lunta heti ja pääsis hiihtämään. Vois mennä hiihtofoorumeille...

Tempo
19.11.2021, 12.47
Ootan, että nuhakuume menis. Pääsis sisäsoutamaan ja toivottavasti pyöräilemään (riippuu ilmoista). On mullakin joku ihme mieltymys tuohon lumeen vaikka en viime vuosina ole enään hiihtänyt. Tykkään lumitöistä ja lumikenkäkävelyllä on kivaa. Varsinkin aurinkoisena kevättalvena.

tempokisu
19.11.2021, 22.23
^ ^^ ei piruvie sentään ei lunta!!! viime talvi oli ihan kamala....mä odotan että pääsen Nakkilaan ensi viikolla ja vien paistamolle raporttia viime kerran käynnistä ....

m-52
19.11.2021, 23.13
Sama. Tulispa 2m lunta heti ja pääsis hiihtämään. Vois mennä hiihtofoorumeille...
Lunta odottelen minäkin, mutta puoli metriäkin rittäisi. Pääsisi hiihtämään. Ihmettelen niitä suomalaisia, jotka eivät halua talveksi lunta.

Ari Fill
20.11.2021, 01.30
Lunta odottelen minäkin, mutta puoli metriäkin rittäisi. Pääsisi hiihtämään. Ihmettelen niitä suomalaisia, jotka eivät halua talveksi lunta.

Ihmettele vaan. En todellakaan halua talveksi lunta. Olen ennenkin todennut, että vaikka olen syntyperäinen suomalainen ja suonissani virtaa varsinais-suomalaista ja kanta-hämäläistä verta, niin usein tunnen itseni kaikkea muuta kuin suomalaiseksi. Kaikki nämä lumet, hiihdot, saunat, kesämökit, makkarat, tanssilavat, joulupukin maat, akankannot, ryyppyjuhlat jne. jne. eivät ole minua varten.

tempokisu
20.11.2021, 01.42
Ihmettele vaan. En todellakaan halua talveksi lunta. Olen ennenkin todennut, että vaikka olen syntyperäinen suomalainen ja suonissani virtaa varsinais-suomalaista ja kanta-hämäläistä verta, niin usein tunnen itseni kaikkea muuta kuin suomalaiseksi. Kaikki nämä lumet, hiihdot, saunat, kesämökit, makkarat, tanssilavat, joulupukin maat, akankannot, ryyppyjuhlat jne. jne. eivät ole minua varten.

No ihan sama. Paitsi että talkoissa pitää saada makkaraa :D ja jos sitä lunta nyt kuitenkin tulee, niin maltillisesti kiitos ja että kelvit aurataan.

m-52
21.11.2021, 11.31
Tuo luettelo pätee osittain minunkin kohdalla, mutta 2 ensimmäistä kuuluvat suosikkeihini talvella, kesällä ei niinkään.

Ari Fill
21.11.2021, 16.41
Tuo luettelo pätee osittain minunkin kohdalla, mutta 2 ensimmäistä kuuluvat suosikkeihini talvella, kesällä ei niinkään.

Täytyy vielä todeta, että tämä lumi on ihan oma henkilökohtainen ongelmani :), ja on todella hienoa, kun lumi saa ihmiset liikkumaan hiihtoladuilla, rinteillä ja jäillä. Arvostan.

Jami2003
21.11.2021, 17.38
Mulle kelpaa lumettomuus hyvin jos on sitten ympäri vuoden parikymmentä astetta lämmintä ja valoisaa yli 12 tuntia vuorokaudessa. Eli sellainen etelän keli. Mutta tässä pimeässä kylmässä otan kyllä sateen ennemmin lumena kuin vetenä.

F. Kotlerburg
21.11.2021, 18.32
Mulle kelpaa lumettomuus hyvin jos on sitten ympäri vuoden parikymmentä astetta lämmintä ja valoisaa yli 12 tuntia vuorokaudessa. Eli sellainen etelän keli. Mutta tässä pimeässä kylmässä otan kyllä sateen ennemmin lumena kuin vetenä.
Se on juuri näin. Mikään ei ole paskempaa kuin +2, pimeys ja jatkuva vesisade, mutta ilmeisesti joku siitäkin tykkää.

Firlefanz
21.11.2021, 19.02
Paskempaa ei ainakaan etelärannikolle niin kovin tyypillisinä talvikuukausina tarvitse hakemalla hakea: +2 laskee muutamaksi päiväksi -5 asteeseen ja saadaan kunnon kaatokeli - tai jos mennään nollan alapuolelle sen verran että sade tulee lumena eikä vetenä tai räntänä, palataan kuitenkin heti plussan puolella ja lumi on enää pelkkää likaista loskaa.

Jostain kumman syystä rupesin oikein innolla odottamaan sitä että olisi miltei pakko vaihtaa nastarenkaat. Osin siksi että ne kerran vaihdettuaan ei tarvitse enää kytätä sääennustuksia tai arvailla, osin siksi että silloin fillarilenkit mitä todennäköisemmin lyhenevät ja harvenevatkin ja tekevät tilaa sauvakävelylle ja -rinteelle (joita jonkin aikaa tehtyään huomaa odottavansa kärsimättömästi hiihtokauden alkua eli omalta kohdaltani sitä kaunista päivää kun latukone ilmestyy meitsin hoodeille...

usko juntunen
21.11.2021, 20.59
Lunta kaivataan täällä(kin) Lumen puutteesta kärsii koko kroppa, sen sain kokea eilen la. puusavotassa. Mutta ajattele positiivisesti -kuten paikallisen panimon slouganissa sanotaan.
Tulipa samalla hyvä ahkion vetoreeni :)

Lunta kaipaa myös luonto. Kysy vaikka kotimaista ruokaa tuottavilta viljelijöiltä.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLWQnn-R76pMhcoJVBxx1MUV3lEuRq4nDKTz96eEtV6rFDQW-jK7clETZZ31E-L8DRpbBA5ds-pw27vmuL5QQ-cr0Zmc7rm3p65SKg681ax2I1-w-_baD8u2vejk4KsoDyeWudqan8B1j8TgXsMMTBIlSw=w1240-h698-no?authuser=0https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLU8UbZKjwPYvLu8LHodFQeEoPjGZ1edY4IOMRC2hO0mfPyX0 G4EISPPkCj4Klj7YrSqclgSSZ_aS7v0ljVs3lF3Chu2oev7Y-dhZEQEmP94i-sfTnXlzYt0p8lJyQ8V9W93ue3mQ_qyaXcemX-KOHQKpQ=w1240-h698-no?authuser=0
Oiskohan voidevalmistajilla jotain apuja tähän keliin....:cool: fluorivapaata tietenkin.

Il ciclista di Roine
21.11.2021, 22.51
Seven Bikesin toiminnan alkamista Rtechin vanhoissa tiloissa Lahdesjärvellä.
Messiaaliset odotukset maantiepyörähuollon pätevyydestä ja tarkkuudesta.

Ari Fill
21.11.2021, 23.40
Se on juuri näin. Mikään ei ole paskempaa kuin +2, pimeys ja jatkuva vesisade, mutta ilmeisesti joku siitäkin tykkää.

Ilmeisesti heitäkin on ja hyvä niin. Itse en ole kovin ilahtunut kuvatusta säätilasta, mutta lumituisku ei ole yhtään parempi, vaan mielestäni pahempi. Ikuusuus kysymys, koska toiset pitävät toisenlaisesta säätilasta kuin toiset.

JackOja
24.11.2021, 12.46
Sähköasentajaa. Pitäis tulla kohta korjaamaan pari juttua.

Köfte
27.11.2021, 01.47
Talouden vastuuhenkilönä tytärtä kotiin... Tokihan neiti on jo ollut 2 viikkoa täysi-ikäinen,
mutta muut terveydelliset asianhaarat vaativat vielä(kin) lisävalvontaa. Voisi melkein heittää
samalla "Vituttaako?"-topickin puolelle lennosta...huoh.

ruuduntakaa
01.12.2021, 11.15
Huomista. Kakkosluukku.

tempokisu
21.01.2022, 12.02
Oikein innolla odottelen 3.rokotteen jälkiseuraamuksia...

^^ jäsen "Köfte", täysi-ikäisyys ei ole tae yhtään mistään ( paitsi voi asioida alkossa )..kun miettii vaikka itseäni, koskaan kasva aikuiseksi.

edit. höh, mitään oireita ole, ei edes käsi kipeä.

edit2. eikä vieläkään mitään klo 16.45, ja mä varauduin..

Firlefanz
21.02.2022, 09.53
Odotan ennustetun lumisaderintaman saapumista klo 13 aikoihin.

PS Jollain tasolla, mutta kuitenkin vähemmän intensiivisesti, odotan myös jonkinlaista suurempaa sotilaallista toimintaa tapahtuvaksi Ukrainan suunnalla. Tai siis en odota tilanteen purkautuvan ja palaavan siihen jo normaaliksi muuttuneeseen joka vallitsi puolisen vuotta sitten.

K.Kuronen
21.02.2022, 10.17
Että normaalit ajat palaavat takaisin: että korona on latistunut nuhakuumeeksi, että ihmiset unohtavat maskin, että voi varata matkan ja lähteä, että voi istua baarissa.

Että ei ole sodan uhkaa.

Että kevät tulisi ja leskenlehdet puhkeaisivat kukkaan. Että kärpäset ja muut lentävät otökät heräisivät. Että aurinko paistaisi. Haavan lehtien havinaa.

izmo
21.02.2022, 11.35
Aurinkoo odotan myös... ei näy vielä

tempokisu
21.02.2022, 18.52
Kevättä, kesää ja erityisesti syksyä. Talvi voisi jäädä pois kokonaan.

m-52
22.02.2022, 00.28
Että tuonne itänaapuriin saataisiin joskus täyspäinen johtaja.

m-52
22.02.2022, 14.05
Edellisen lisäksi, että jalkapallon UCL:n loppuottelu siirretään pois Pietarista.

Oatmeal Stout
22.02.2022, 14.30
Että tuonne itänaapuriin saataisiin joskus täyspäinen johtaja.
Nopeiten se toteutuu siten, että Putin pitää lupauksensa ja liittää Venäjään tsaarin hallitsemat alueet, joten sitä odotellessa ...

IJa
22.02.2022, 15.45
Edellisen lisäksi, että jalkapallon UCL:n loppuottelu siirretään pois Pietarista.

Voitaisiin perua kokonaan koska se tuhlaa luonnonvaroja.

m-52
22.02.2022, 16.25
Eipä taida onnistua, kun Uefan johdossa on Kremlin sylikoira.

Arosusi
22.02.2022, 17.28

Lontoo olisi hyvä paikka, urheilullisesti ja ilmaston kannalta kun Liverpool tai Manchester ei käy.

Köfte
11.07.2022, 23.14
Kahden viikon päässä siintävää kesälomaa. 8 työpäivää vielä tänä aamuna alkaneen viikonlopun korvaustoiminnan jälkeen.

tempokisu
12.07.2022, 01.59
Huomenta.
Muutamia paketteja odottelen. Ja kuten jo aiemmin laittelin, syksyä - kututalkoita ja nahkiaiskautta. Lomaviikko siihen saumaan viikolle johon osuu päivä 16.8.
Kesä on käytännössä jo ohi, jo kellastuneita lehtiä ja pimeitä öitä.

callahan
12.07.2022, 10.41
25`ttä päivää ja silloin tapahtuvaa toimenpidettä.

tempokisu
13.07.2022, 12.02
^ joo, kunhan kututalkoot on lapioitu niin toimenpidettä ( isoa sellaista) odottelen minäkin. Muuten varaisin aikaa jo nyt, mutta vaarantaa talkootyöt.

JackOja
28.07.2022, 08.17
Lähtöä kesäretkelle. Jos kävisi tuon ajamassa.

https://pic.useful.fi/oAxXrVzMO.jpg

Travelkicking
28.07.2022, 09.46
Virallista ilmoitusta vihreän siirtymän peruuttamista. Ensi talvea varten ajetaan ylös sammutettuja ydinvoimaloita ja rakennetaan uusia hiilivoimaloita ainakin Keski-Euroopassa. Ydinvoimako vihreätä :rolleyes:

Ari H
28.07.2022, 12.47
Eläkkeelle pääsyä: 4v, 10 kk 9pv. Noin.

hphuhtin
28.07.2022, 12.55
Virallista ilmoitusta vihreän siirtymän peruuttamista. Ensi talvea varten ajetaan ylös sammutettuja ydinvoimaloita ja rakennetaan uusia hiilivoimaloita ainakin Keski-Euroopassa. Ydinvoimako vihreätä :rolleyes:

Ydinvoimahan olisi vihreää siirtymää.. ;)

Itse odotan että saan käden pois kipsistä. Vielä viikko.

callahan
28.07.2022, 15.25
Työt kun uhkaavasti lähestyvät, niin eläkettä. Kymmenen vuotta josseivat nosta taas tuota. Voi kun eliniän odote mystisesti laskisi ja pääsisi eläkkeelle vaikka heti tai huomenna ainakin.

Aikoinani nauroin yhtä "äijää" joka jauhoi 10 vuotta eläkkeestä. Funtsin että mikä ***** tota vaivaa. Nyt kun vierestä lähtee tyyppiä eläkkeelle, sellasia mitä oleta pitänyt "about samanikäsenä" niin kyllä toi alkaa suussa maistumaan jo. Hyvällä tsägällä joutuu kortistoon jo paljon ennen tota.

55 v on suunnilleen se ikä millo alkaa "hourimaan" et on vanha, äitimuorille sanoin usein että äläs nyt kun se sanoi karjalan murteella mieku oon jo vanha. Aattelin että itse en ikinä moista suusta päästä, minä, vanha.

Nyt ikää 60 ja (valitettavan) usein sana pääsee suusta. Sillo helvetin hyvä tilanne jos voi aatella jotta pääsis kortistoon, on ollu järkee ja hyvät tulot sun muuta (=rahaa piisaa) :D Tälläsillä tyhmillä kuten minä se on eri.

tempokisu
28.07.2022, 16.06
^ no nuorihan jäsen "callahan" on, on muakin nuorempi ja minä kun elän elämäni parasta aikaa. En ollenkaan odota mitään kansaneläkettä, toivon että voin tehdä vaikka tätä työtä ja jos kutsu käy niin ei jää harmittaan että "olisi pitänyt.." kaikki asiat mitä on halunnut tehdä/kokea tms. olen tehny. No ei se Willamette Fallssissa käynti, mutta muuten.

Oatmeal Stout
28.07.2022, 18.41
^Olitko sä yli 60? Mä muistelin et vähän vaille... mutta toisaalta mitä multa odotat (on topic , hahahah).
Hän täyttää jo tällä vuosikymmenellä maagisen 60 vuotta.

Juha Lehtinen
28.07.2022, 19.21
Tempokisu on vielä nuori, olisi itsekin yhtä nuori "huokaus".

viimeinenlenkki
28.07.2022, 19.32
Nyt eläkkeellä (työkyvyttömyys ikä 61 )ainut tässä on mitä nyt odottelisi.suurin muutos oli tämä eläkkeelle jääminen omalta osaltani kun kävi vähän varkain enkä ollut valmistautunut eläkkeelle jäämiseen.ehkä sitä odottelen milloin tähän oikeasti tottuu.

viimeinenlenkki
28.07.2022, 19.33
No nyt välähti sitähän tässä odottelen kun laittavat ensiviikolla rytmit kohdilleen,toivottavasti myös onnistuvat.

Juha Lehtinen
28.07.2022, 19.37
Itse toivoisin lottovoittoa että voisi jäädä nyt pois töistä ettei tarvitse eläkeikään asti odottaa. Toivottavasti olen edes lähellä nyky kuntoa kun on aika siirtyä eläkkeelle.

tempokisu
28.07.2022, 20.40
^ no tottakai sitä lottovoittoa, isompi kämppä ja aika iso etulyöntiasema töissä. No olisihan sen uuden talon kanssa sitten tekemistä...
..mutta nyt odottelen kututalkoita ja nahkiaiskauden avausta 16.8.

m-52
28.07.2022, 22.04
Mustikoiden kypsymistä, lakat on nyt poimittuna. Mustikoiden jälkeen puolukat ja myöhemmin syksyllä karpalot.

tempokisu
06.08.2022, 06.10
^ mustikoita ja vadelmia on vaikka miten, kääk! kun menee poimiin niin on ihan sekaisin että mistä tästä nyt aloittaisi...

Mutta Aamulehtä tässä odottelen...pääsisi kaffetta ja aamupalaa syömään.

SvaR
06.08.2022, 14.48
Milloin foorumin älymystö saa tuloksen selville kusemis kilpailussaan.

JackOja
06.08.2022, 15.20
Seuraavaa lomaa.

kauris
10.08.2022, 09.45
Töiden alkamista. Not.

tempokisu
13.08.2022, 10.09
Positiivisella jännityksellä kauden ensimmäisiin kututalkoisiin lähtöä. Tarvii nyt vähän malttaa ettei taas lähde liian aikaisin ja ihmettele missä se paikka on? vähän jännittää oma jaksaminenkin, vaikka varsinkin ekoissa talkoissa kannattaisi ihan maltillisesti ottaa.
Onneksi on kiva sää :)

JackOja
13.08.2022, 19.33
Tulispa joku sadepäivä. Olisi tarvetta huoltohommille, mutta ei malta jos on ajokelejä.

Föhn
13.08.2022, 19.40
^ Tässä on vähä sama ongelmaa. Kunhan talvi palaa niin viimestään silloin pari pyörää atomeiksi. Jos pistäisi laakeriosastolta kaikki uusiksi kunnosta on jo tilattu.

bici74
16.08.2022, 00.12
Perjantaita, silloin iltapäivästä alkaa loma. Kiesus, onhan tätä odotettukin.

tempokisu
17.08.2022, 21.03
^Niin ja callahan sanoi olevansa 60 ja kisu häntä vanhempi... elon laskuoppi meni solmuun

Mä luin vaan alun, että 55v....sori, no mä olen henkisesti paljon vanhempi mitä juttuihin tulee. Jäsen "callahan" jostain syystä kateellistui ja alkoi nälviä mua minkä ehtii.

Odotan aikaa että talkoot on talkoiltu ja pääsen varailemaan lääkäri- ja leikkausaikaa.

ilmora
20.08.2022, 23.52
Uutta pyörää. Mutta missä se on?

JackOja
23.08.2022, 12.11
Tulispa joku sadepäivä. Olisi tarvetta huoltohommille, mutta ei malta jos on ajokelejä.

Ei saatana, tänään piti sataa! Ei voi enää odotella, pakko metsästää eräs kitinä. Epäilen takanapaa, mutta voi olla keskiö- tai poljinlaakerikin.

Köfte
23.09.2022, 19.22
Rouvaa kotiin, illallinen alkaa olla viimestelyä vaille valmis.
Tunteepahan taas vaihteeksi itsensä hyödylliseksi.

Hääppönen
23.09.2022, 21.20
Sitä, että fillarifoorumille asetetaan kommenttien lähettämiseen vaikkapa 185cm kirjoittajan pituuden alarajaksi. Jäisi moni turha urvellus pois ja foorumin taso nousisi.

Arosusi
23.09.2022, 22.42
Sitä, että fillarifoorumille asetetaan kommenttien lähettämiseen vaikkapa 185cm kirjoittajan pituuden alarajaksi. Jäisi moni turha urvellus pois ja foorumin taso nousisi.
6 jalkaa on oikea mitta. Kaikkihan tietää ettei veri kierrä yli 185 cm korkeudessa.

Odotan:
"Kansanäänestyksen" tulosta.
Päästäänkö yli 100 %. Jännää!

Firlefanz
23.09.2022, 23.02
:D Tässä kai pitäisi esittää kysymys miten pitkä Hääppönen mahtaa olla - mutta uskon ja toivon että hän on huumorimies ja pituudeltaan 179 cm.

Kirjoittajien määrä tietysti vähenisi, mutta on sanottava että elävässä elämässä olen tavannut ihan tarpeeksi miehen kokoisia, joilla on ollut merkillisen kompleksinen pätemisen tarve - eli se sama ominaisuus, jonka arvelen olevan Hääppösen meielstä keskeinen tekijä turhien urvellusten takana.

Tempo
24.09.2022, 08.32

Joo, jäis minunkin turhat kommentit kommentoimatta ja jotkut osittain vitseiksi tarkoitetut viestit väärinymmärtämättä. 183cm ja harmittaa kyllä, että en kasvanut miehen mittaan.

Eli 185cm ehdottomaksi alarajaksi, ja mieluummin vähän enemmän, vaikka189cm.

Tempo
24.09.2022, 09.17
Vai meniskö se sittenkin painorajan mukaan. Sitten olis melkein kaikilla ainakin periaatteessa mahdollisuus päästä mukaan. Ei alle sata kiloisille höyhensarjalaisille? Ei tarttis lihottaa kun kymmenen kiloo.

Tempo
24.09.2022, 10.06
^Joo, kunhan ei pyöräilyä oteta millään lailla mukaan näihin foorumin jäsenkarsintoihin.

Arosusi
24.09.2022, 11.27
Useimmat naiset ovat alle ton, eli pitkää herraseuraa tässä haetaan.

Tässä voi soveltaa tieteellistä tutkimusta missä todettiin että onnellisin parisuhde syntyy jos mies 9 % pidempi kuin nainen.

Eli

M 182,88 - 185,00
N 167,78 - 169,72

Hääppönen
24.09.2022, 13.03
Pelkästään tästä sivusta näkee, että kääpiöt on vauhdissa. Osa puuttuu vielä...

Hääppönen
24.09.2022, 13.10
John Cleese:
"Putinille lisää pituutta, niin saataisiin rauha Ukrainaan"Eurooppaa kiertävä koomikko arvioi myös naapureiden valtionpäämiehiä.
Veljeskansan kimppuun hyökänneen Venäjän presidentin Vladimir Putinin ongelman Cleese ratkaisee metrimitalla. Hevosen selässä paidatta patsasteleva presidentti näyttää ehkä suurelta, mutta valtiovierailu paljastaa todellisuuden. – Hänhän on pieni mies. Ranskan presidenttiäkin lyhyempi. Ja Macronhan on pätkä, lempinimeltään Micron. Vähän lisää mittaa, niin tuhannet ja taas tuhannet ihmiselämät olisivat säästyneet. https://yle.fi/uutiset/3-12622821

jalkkis
24.09.2022, 16.24
Vai meniskö se sittenkin painorajan mukaan. Sitten olis melkein kaikilla ainakin periaatteessa mahdollisuus päästä mukaan. Ei alle sata kiloisille höyhensarjalaisille? Ei tarttis lihottaa kun kymmenen kiloo.Eikö raja pitäisi olla äon mukaan? 185 olisi passeli raja. Kaikki me tavikset saisimme kateellisena ja tietysti ilman tunnuksia ihailla sivistynyttä keskustelua pahoista tubeless ongelmista. Ja ai että kun olisi kultivoituneita offtopik-aiheitakin.

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

Firlefanz
24.09.2022, 16.46
Unkarilaissyntyisen matemaatikon John von Neumannin kerrotaan olleen niin älykäs että muilta huippuälykkäiltä matemaatikoilta ja fyysikoilta ei kauan kulunut siihen että he huomasivat von Neumannin olevan niin paljon heitä älykkäämpi että he eivät pysyneet mukana tämän vauhdissa.

Eli älykkyydessä on ihan sama juttu kuin pyöräilyssä: vaikka olisit kuinka kova tai vain luulet olevasi kovakin - kuten esimerkiksi minä joskus ajettuani viimeisen tunnin ilman että kukaan on ajanut ohi voin tuntea olevani sentään jonkinlainen maantiepyöräilijä enkä mikään sunnuntaiajelija - niin aina on joku, joka on vieläkin kovempi.

Mutta muuten korjaisin käsitystäsi siitä että älykkäiden ihmisten keskustelu olisi sivistyneempää kuin muiden tai että heidän kiinnostuksenaiheensa olisivat laadultaan kultivoidumpaa. Taitaa olla päinvastoin niin että koska älykkäät ihmiset ovat tottuneet siihen että he ymmärtävät asiat nopeammin ja todella tietävät paljon tai jopa kaiken asioista, niin heidän on vaikeaa tai mahdotontakin tajuta että heidän älykkyytensä voi tehdä heistä typeriä asioissa joita he eivät todella tunne tai joihin heidän oppimansa ajattelutapa ei ollenkaan sovellu.

PS itse rajaisin keskusteluoikeuden niille jotka ovat harrastaneet sekä nyrkkeilyä että shakkia SM-tasolla.

JackOja
22.10.2022, 17.38
Lasagnea uunista.

Kampinalle
22.10.2022, 21.18
Vaimolla korona. Odotan kauhulla, milloin mulla alkaa oireet. No, yli 2,5 vuotta tuota onnistui välttelemään

Laroute
22.10.2022, 21.44
Odotan tänäkin iltana "Minulla ei ole päänsärkyä". Ehkä turhaan, ehkä en. (Tähän silmää vinkkaava pallopää).

Köfte
22.10.2022, 21.59
Vaimolla korona. Odotan kauhulla, milloin mulla alkaa oireet. No, yli 2,5 vuotta tuota onnistui välttelemään

Meillä ollaan selvitty vajaat 60-vuotiaina onneksi vähillä oireilla
3 piikkiä takana molemmilla. Lähipiirin riskiryhmäläiset 2/3 ovat
nyt myös tautivuoteen omina; vähillä oireilla onneksi.
Lähetetty

tinke77
22.10.2022, 23.17
^ Meillä kolme sairastanut, minä en.

Travelkicking
23.10.2022, 09.12
Vladimirovitšin irtisanoutumisilmoitusta. Ihan sama kuka ilmoittaa ja mikä syy.

bici74
23.10.2022, 22.02
Ei se kaikille tule, tiedän perheitä joissa joku on säilynyt terveenä. Meillä yksi lapsi sairastui ja parin päivän sisään kaikki muut.Me ollaan yksi näistä perheistä. Tai mistäs sitä satavarmasti tietää kun itsellänikään ei ollut mitään oireita, vain positiivisia testituloksia.

jalkkis
23.10.2022, 23.54
Me ollaan yksi näistä perheistä. Tai mistäs sitä satavarmasti tietää kun itsellänikään ei ollut mitään oireita, vain positiivisia testituloksia.Jos pelkillä kotitesteillä menee, niin ei sitä tiedä. Olen ymmärtänyt, että jos kotitesti positiivinen niin se on positiivinen. Negatiivisesta ei tiedä.

Puolisko sai virallisen positiivisen labradignoosin mutta vain kerran se näkyi kotitestissä, vaikka tauti oli päällä. Tyttö piirsi olemattoman/haalean viivan, eli se oli positiivinen (?). Mulla ja pojalla ei tarttunut kotitikkuun mutta veikkaan, että ainakin minulla oli, kun oli lenssuntynkää ja olin altistunut joku tovi aikaisemmin.

Onneksi meillä oireet olivat tosi lieviä. Kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri.

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

F. Kotlerburg
26.10.2022, 12.32
Että Posti kuskaisi paketin automaattiin niin voisi lähteä käymään muillakin asioilla.

Oatmeal Stout
26.10.2022, 19.02
@19:00 Motala

Köfte
27.10.2022, 01.18
67 km päästä vanhan uskollisen perhevankkurin matkamittariin läsähtää 400 tkm.
Eipä ole riesana lääppynäyttöjä, tai mykkää navia. Kylmäkonekin toimii tarvittaessa.

samooja
27.10.2022, 15.45
Sotaa, mitä muutakaan, kuolema tulee odottamatta.

MV
27.10.2022, 15.51
Espanjalaista inkvisitiota

Lähetetty minun SM-P610 laitteesta Tapatalkilla

Hower
27.10.2022, 16.26
Åren laskettelumatkaa, varattu maaliskuulle.

viimeinenlenkki
27.10.2022, 17.26
Sitä odotan että tulisi jotain mitä odottaa.

kauris
27.10.2022, 21.59
Åren laskettelumatkaa, varattu maaliskuulle.

Tuo olis siistiä. Itse käynyt vain kerran noin 10-vuotiaana. Oli hieno paikka Lapin tuntureihin verrattuna.

Kampinalle
27.10.2022, 23.19
Että tää helvetin koronatauti loppuisi. En muista, milloin olisi näin kipeenä ollut.

Köfte
28.10.2022, 00.31
Että tää helvetin koronatauti loppuisi. En muista, milloin olisi näin kipeenä ollut.

Osanotto, itse onneksi selvisin kohtuu vähällä, räkää tuntuu vieläkin puskevan riittävästi 2 kk taudista.
Yksi työkaveri on yskinyt keuhkotautisen kuuloisena jo pari kuukautta, alkaa olla hermo jo aika kireällä.
Pahimpina oireina olivat ennustava kurkkukipu, päänsärky ja aivan järjetön väsymys. Paras suoritus oli
18 tuntia uinailua/vrk. Sikapöpö aikoinaan oli myös aika ikävä kokemus. Lähi-ihmisten riskiryhmäläiset
vaikuttavat onneksi selviävän vähällä, mitä nyt syyslomailu meni persiilleen.

JackOja
07.01.2023, 16.59
Liedellä muhivan currypossupadan valmistumista.

Opulus
07.01.2023, 17.19
Huomista lumisadetta.

Mutta juuri nyt sitä että voin ihan kohta sammuttaa uunin ja jättää padan(*) hautumaan ja lähteä sitten hiihtämään pariksi tunniksi.

(*) Amerikkalaisen vegaaniruokavaliota noudattavan ultrajuoksijan reseptin mukaan, joskin hiukan sovellettuna Sott Jurek's Minnesota Winter Chili

(http://runrogueracers.com/2017/03/recipe-minnesota-winter-chili/)

JackOja
13.01.2023, 17.09
Että nää ***tanan kiinanruton jälkitaudit loppuis.

Opulus
13.01.2023, 17.17
Sääjakson vaihtumista.

Ihan sama millaiseen.

Situm
13.01.2023, 19.24
sais yhden rundin pelattua onnistuneesti ja lähtis koiran kanssa kävelylle

laattamaa
13.01.2023, 20.21
Että tyäpaikka saa työsuhdepyörä asiat pähkäiltyä niin saisi läskin taas alle.

Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla

JackOja
05.03.2023, 20.20
Oireita. Söin jukurtin, joka parasta ennen 1.3., aaaarrrrgghhhh....

Smo
05.03.2023, 23.35
^Turhaan odotat. Mä oon syönyt varmaan vuodenkin vanhaa mökkijääkaapista joskus :D

En tiedä odotanko mitään. Tai jos noi pakkaset tois ulommas merelle uutta jäätä luisteltavaksi.

JackOja
04.04.2023, 15.23
Jotta ylläpito poistaa tuon turhan politiikatoposun. Ihme ettei se tapahtunut jo heti.

bici74
25.04.2023, 22.04
Lauri Markkasen TJ 0-päivää. Joka päivä joku 5 juttua iltapulussa. Cooperin testi ollut tapetilla jo viikon verran.

nure
27.04.2023, 23.30
Lämpimiä ilmoja...

Ari Fill
27.04.2023, 23.57
Lämpimiä ilmoja...

Sama täällä, oli muuten taas törkeän kylmä tuuli tänään Turun seudulla.

Il ciclista di Roine
28.04.2023, 23.43
Atomium huomenna, mahdollisesti. Sadevaraus.

Il ciclista di Roine
30.04.2023, 11.27
Atomium huomenna, mahdollisesti. Sadevaraus.

Nähty. Suosio yllätti.
Käytännöllinen vinkki: Ostakaa liput sähköisesti. Eipä tarvitse jonottaa 20-25 minuuttia Brysselin taivaan alla.
Digiajassa kaiken voi kokea kotikoneelta tai -puhelimelta. Odotin "vaakaputkissa" valoesityksiä ja sellaisen koin. YouTube.
La vérité: Suurempi elämys rakennuksen visuaalinen ilmestys kuin steppailu sisärakenteissa.

Mitä maksoi?
Pääsylippu aikuiselle: €16,00
Pysäköinti henkilöautolle: €10,00

Yllätti:
Moottoritienopeudet Alankomaissa päiväaikaan vain 100 km/h, Belgiassa sentään 120 km/h.
Hollantilaiset eivät noudata maansa alhaisia nopeusrajoituksia, jopa Baltiassa liikennelain noudattaminen on tavanomaisempaa. Niinpä A27 moottoritie pohjoiseen suljettu peräänajon takia Nieuwendijk ja Almkerk kylien kohdalla Alankomaissa 29.04.2023.

Kraftwerk-diggareille aiheeseen liittyen:
https://youtu.be/lyrVuUYWUaM

Opulus
10.05.2023, 13.09
Hiukan häpeillen tunnustan odottavani F. Kotlerburgin pannan päättymistä.

JackOja
21.07.2023, 17.05
Possojen jälleennäkemistä.

F. Kotlerburg
15.08.2023, 09.46
Keulaa ja iskaria huollosta. Lisäksi uutta ohjainlaakeria.

K.Kuronen
15.08.2023, 10.05
...että tulis uudet kahvakumit 105:n ja BB7:n jarrupalat, että saisi laittaa työmatkakrossarin nippuun. Alaselkä on vähän jumissa, että se tokenisi.

JackOja
15.08.2023, 10.10
Seuraavaa lomaa...

F. Kotlerburg
22.08.2023, 19.47
Millä nimimerkillä Firlefanz/Opulus kuka nyt onkaan palaa tällä kertaa.

tempokisu
01.09.2023, 20.49
Että huominen olisi ohi.
On nimittäin ihan helvetillinen päivä. Pitää ajella autolla rippijuhliin Helsingin keskustaan!! isä tai veli saa viedä auton parkkihalliin....

ps. loma, mikä se on?

tempokisu
02.09.2023, 21.42
^ no olipa raskas reissu. Eikä se keskustassa ajelu, mutta sekä meno- että tulomatkalla infernaalinen kaatosade. Ihan kammottavaa, pyyhkimet ei meinaa riittää, näkyvyys on todella huono ja tie tulvii vettä. Sai kyllä keskittyä ajamiseen, ja tasasumuvalo päälle.
Vuoden raskain ja kammottavin päivä - mutta nyt se on ohi!

JackOja
03.09.2023, 13.38
Seuraavaa lomaa...

JackOja
20.09.2023, 09.13
Tyyntyiskö tuuli illaksi sen verran, että viitsisi lähteä fillaroimaan. Ja seuraavaa lomaa tietty.

kauris
20.09.2023, 09.37
Viikonlopun alkamista

Kepsu
22.09.2023, 11.38
Selma Savolaisen keikkaa Porvoo Jazzissa. Odotan erittäin innolla.

Jukero#1
24.11.2023, 09.37
Nuren palaamista linjoille.

xs2jammu
24.11.2023, 11.01
Kevättä, kevättä ja ekvättä ;) Vaikka talvikin ihan mukavaa aikaa on, mutta toi uusin hankinta odottaa kaevrin tallissa paljasta asvalttia. No runsaat neljä kuukautta ja sitten .....

JackOja
30.11.2023, 14.43
Että pääsis hiihtämään. Toisaalta myös kesääkin. Ja sitä, että ihminen vastaisi viestiin.

taski63
30.11.2023, 15.23
Ensisijaisesti viikonloppua ja Jyväskylän reissua. Toissijaisesti jouluruokien kokkailua ja nauttimista muutaman viikon päästä. Pidemmällä tähtäimellä kevättä.

Juha Lehtinen
18.12.2023, 18.56
Yövuoroa. Tänään alkoi 12-tunnin työvuokokeilut. 2-aamuvuoroa ja 2-yövuoroa 6-vapaata. Omalla vuorolla yövuoro.

Sent from my iPad using Tapatalk

JackOja
25.12.2023, 20.53
Loppuis jo tää joulu...

tempokisu
25.12.2023, 21.24
Joululaulujen jankkaamista radiokanavilla Yle Suomi ja Sun. Telkkarista myös.
Muuten, en kertaakaan kuullut "Sydämeeni Joulun Teen" - sen sijaan Whamin "Last Christmas" on kuultu kolme kertaa. Joku "haaste" että oletko kuulematta ja Loirin joululaulu on siitä suomalaisversio.

ilmora
21.01.2024, 16.59
Keväisempiä kelejä. En ole fillaroinut sen jälkeen, kun kotitoimistoon siirryin. Kaikki nastarenkaatkin laittamatta, kun ei ole työmatkatarvetta ollut. Mutta toisaalta joudun myös rakentamaan kuntoa ihan uusiksi sen homeen tuhojen jälkeen.

YocceT
21.01.2024, 18.18
Sama! Aivan sysipaska talvi: jos ei ole siperiatyylistä pakkaskeliä niin on jäätävä lumi-inferno (tai millä nimellä sitä iltapulut kulloinkin nimittää). Tulispa jo kevät ja sula asvaltti ja kuivat soratiet.

xs2jammu
22.01.2024, 10.39
paljasta asvalttia

Kepsu
22.01.2024, 16.58
Lisää lunta että riittää käyttöä Taigalle ja hiihtimille.

TERU
02.02.2024, 09.39
Että nure tulis remmiin...

Opulus
02.02.2024, 10.41
Että MRe palaisi Fifo-tauoltaan, olipa se sitten vapaaehtoinen ja omavalintainen tai työn, terveyden, muiden harrastusten aiheuttama tai vain yleisistä syistä johtuva.

JackOja
22.02.2024, 20.50
Kesää, tulispa jo kesä. Hirveä hinku olisi tehdä kesäjuttuja, pyöräretkiä jne.

nure
22.02.2024, 23.19
TERU, l'm back!

pturunen
23.02.2024, 10.31
Pakkasia tai vaihtoehtoisesti, että sulais tuo lumi sitten kokonaan pois.

tronK
23.02.2024, 11.39
Pakkasia tai vaihtoehtoisesti, että sulais tuo lumi sitten kokonaan pois.

Sama täällä. Toisaalta vähän kaipaisi vielä semmosta kunnon 50cm lunta ja sopivia pakkasia, pääsisi kerran talveen Nuuksioon lumikenkäilemään. Toisaalta kunnolla sulat väylät olisivat kivat juoksutreeneihin.

TERU
23.02.2024, 18.31
TERU, l'm back!
On huomattu, hiljaista ollutkin, jatketaan entiseen malliin.

nure
23.02.2024, 19.52
^Niin tehdään, kollega!

JackOja
27.02.2024, 10.09
Mediahässäkkää, somekohua ja -raivoa uutisesta, jonka mukaan vantaalaiset naiset ovat lihavia
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010253978.html

xs2jammu
27.02.2024, 11.15
Jaa, mitä odotan. No odotan että pääsee hakemaan prätkät kotiin ja prätkän ajokausi alkaa.

Hower
27.02.2024, 11.35
Odotan, että pallomaha häviäisi itsestään. Kun tämän luettuani totesin, että liikkuminen on sen suhteen ajanhukkaa: https://dynamic.hs.fi/a/2022/liikuntaeilaihduta/

"Mitä rivakampaa liikuntaa ihmiset harrastivat, sitä hitaammin kaloreita paloi lepoaineenvaihdunnassa."

nure
27.02.2024, 12.07
Että "loma" loppuu ja pääsee pyöräprojektin kimppuun.

Föhn
02.03.2024, 18.22
Tuomiota. Positiivisessa mielessä koskien lähinnä itseäni. Vaimo, rahoitusalan ammattilaisena jolle paljastan vuosittain fillareihin liittyvät ostokset, laittaa hän ne nippuun ja tekee niistä sitten "analyysin" ja tämä ei hänen vaan minun toiveesta. Joskus tulee miettineeksi että jos tuolla rahasummalla, minkä tuonne ulkomaille kylvää, saisi pysyvän ja hyvä asiakassuhteen suomalaisiin kivijalkakauppoihin ilman että asiakas on väärässä linjaan niin ei ainakaan Oulun kauppiailla olisi hätää.

nure
02.03.2024, 21.10
^Kivijalka olisi suosikki jos kaiken mitä haluaa saisi. Vaimoni ei edes halua tai ole kiinnostunut mihin rahani menee, onneksi...

Föhn
02.03.2024, 21.51
No ei sitäkään kiinnosta muuta kuin se data miten, milloin ja miksi ja minkä vuoksi

nure
03.03.2024, 00.35
^Itselle mainitaan että omiapas rahasi ovat... Välillä ihmettelee pakettien tulvaa.

JackOja
03.03.2024, 09.58
Aamiaisen alkamista.

xs2jammu
12.03.2024, 12.51
Äsköisen lenkin aikana tuli mieleen että olispa mukava päästä puhtaalle asvaltille mulle uudella pyörällä jonka ostin vuoden vaihteessa, Orbea Orca.

Kepsu
13.03.2024, 16.26
Näitä odotellut jo odotellut jo jonkin aikaa, tulisko jo huomenna?

Kingston Wall: III Tri-Logy -Eeppinen kolmosalbumi Robert Palomäen uudelleen miksaamana!- (2-LP, 15.3.2024 - 0,00 €)
Kingston Wall: III Tri-Logy -Eeppinen kolmosalbumi Robert Palomäen uudelleen miksaamana!- (CD, 15.3.2024 - 20,99 €)
Kingston Wall: III Tri-Logy -Tässä paketissa 2LP + spesiaali T-paita, jonka saa vain ennakkotilaamalla Levykauppa Äxästä. Rajoitettu painos. / Eeppinen kolmosalbumi Robert Palomäen uudelleen miksaamana!- (T-paita - M, 15.3.2024 - 66,99 €)

nure
13.03.2024, 22.29
Jos huomenna vois tilata uuden rungon...

TERU
14.03.2024, 09.05
Sankoin joukoin syväodotamme mistä rungosta kyse?

nure
14.03.2024, 11.10
^Nordest "viisaiden" vastustuksesta huolimatta....

TERU
14.03.2024, 14.41
Oma päätös omaan pyörään on parasta ja viisainta.
Tuohon kun vielä käyttää palstan viisaat neuvot...malleja tuolla näytti olevan vaikka kuinka, mikä nuista kiikarissa?

nure
14.03.2024, 20.44
^ https://nordestcycles.com/en/product/albarda-ti-kit Mutta älä kerro kenellekään niin ettei taas haukuta pystyyn ;-)

TERU
15.03.2024, 07.45
Joo ei tätä kautta leviä, eikä tuon tasoiseen minulla sanottavaa, seuraan tuolla FBG ketjussa projektia, mikäli tuohon aihioon ryhdyt.
Tuohon kasaamalla saa pyörän jota ei lähikaupasta voi ostaa...talteen otin linkin.

arctic biker
15.03.2024, 17.13
Jos polvi ja ukko kuntoutuu niin Mcarbonin kuitukiekkoja .

nure
15.03.2024, 17.59
TERU, eihän tuosta mitään kevyttä tietenkään saa mutta alle kahdeksan kiloa on realistinen tavoite. Infoan FBG ketjussa kunhan pääsen vauhtiin.

Aakoo
20.03.2024, 12.36
Neljää pakettia saapuvaksi, ja sitten toivottavasti pääsee pääsiäisenä kasaushommiin!

Föhn
21.03.2024, 17.32
Neljää pakettia saapuvaksi, ja sitten toivottavasti pääsee pääsiäisenä kasaushommiin!
Voisit alkaa jo paljastella mitä kivaa olet tekemässä. Vai onko jo jossain ketjussa mainittu?

nure
21.03.2024, 18.21
Että runko saapuu aikataulussa...

Föhn
21.03.2024, 20.33
Että runko saapuu aikataulussa...
Onko kaikki osat fitness flatbar maantiegraveliin jo valmiina?

nure
21.03.2024, 21.51
^Ei ole, osa vasta kun runko saapuu ja oikeastaan tuosta pitäisi tulla "oikea" FBG, ehkä hieman maantie suuntautunut renkaista riippuen...

Aakoo
21.03.2024, 22.29
Voisit alkaa jo paljastella mitä kivaa olet tekemässä. Vai onko jo jossain ketjussa mainittu?Ei taideteoksia paljasteta ennen kuin valmistuvat [emoji1]! Kuvia tulee sitten kun tämä tuikitavallinen polkupyörä on kasassa.

fiber
21.03.2024, 22.30
flatbar gravel... Ai niinku hybridi? Odotan, että joku selittäisi :)

nure
21.03.2024, 23.20
^Noista termeistä/tyypeistä jo keskusteltu useasti. Jokaisella mielipiteensä mutta kuka loppupeleissä määrittää sen mikä on mikin. Toisaaltaan puritanisteilla on nuo termit ja niiden "oikeaoppisuus" liki elämän tarkoitus.

^Jep, tuikitavallinen kuten suurinosa täälläkin pyörivien tietäjien pyöristä, siinä on timanttirunko, kaksi kiekkoa, tanko, satula, jarrut, vaihteet jne... Kuitenkin hieman persoonallisempi kuin Saksalaiset postimyyntipyörät.

Steve Baggy
15.04.2024, 11.23
Ostaako neljäs postitatko kyselijä fillaritorilla myynnissä olevat osat.

nure
15.04.2024, 12.24
Että FedEx saa Puolan paketin tänään toimitettua...

JackOja
29.05.2024, 21.28
Joko huomenna sais sorajauhimen huollosta. Alkaa jo kyllästyttää olla ilman.

nure
29.05.2024, 21.55
No arvatkaa, prkle!

Janne75
29.05.2024, 22.16
Ensi maanantain duunipaikan karting-tapahtumaa ja ensi viikon jälkeistä 8 viikon kesälomaa. :cool:

Kepsu
30.05.2024, 14.54
Iltaa ja Kakea.

Blackdawn
12.06.2024, 16.25
Lauantaina 15.6.2024 250km hiekkatie/polku lenkkiä maastopyörällä Salosta Hankoon ja takaisin - aikaraja 16h

nure
12.06.2024, 18.01
Paria pakettia.

Kepsu
27.07.2024, 19.21
Oiro Penaa ja paria muuta aktia. Treffit illalla.

Aakoo
31.07.2024, 16.25
Milloin Shimano saa markkinoille 12-vaihteisen 46t rattaan Ultegran kampiin? Niitä kampia on saanut valmiina keväästä asti, mutta irtoratasta ei näy, ei kuulu. 50t on mun gravelhommissa ihan turha.

Arosusi
05.08.2024, 16.35
Milloin Shimano tuo 12-v pakan 11-28 markkinoille. Takavaihtajan säätöläpyskässä se on piirretty ja B24:n sivuilla mainittu. Voisin vakavasti harkita siirtymistä 12-v koska tuo olisi aivan kuin luotu omaan käyttöön. 11-19 yhden piikin nousulla ja sitten 21, 24, 28!

JackOja
05.09.2024, 20.36
Syyskelejä. Kelpaisi jo pikkuhiljaa.

Kepsu
05.09.2024, 22.00
Tulee heti kun tuuli kääntyy, voi hetken tuntua erikoiselta helteiden jälkeen.

JackOja
12.11.2024, 15.57
Nyt se jo pitkään mainostettu talvi sitten tullee kun Korkeasaaren karhut menivät nukkumaan.

migis
12.11.2024, 16.11
Notta työnantaja saa tuotua lupaamansa pyöräedun tarjolle.

nure
12.11.2024, 17.18
Odatan kevättä...

Ari Fill
12.11.2024, 17.46
Odatan kevättä...

pian tulevaksi

nure
12.11.2024, 18.17
^Siis mahdollisimman pian! Toinen odotus on uusi projektirunko...

Hower
13.11.2024, 09.40
Droppitanko hybrideistä omaa ketjua.
Kun on joku "flatbar gravel".

Aakoo
13.11.2024, 11.41
^Minulla on drop bar hybrid, mutta en ajatellut että siitä saisi ketjua aikaiseksi.

Copilot
13.11.2024, 12.00
Kolmatta maailmansotaa.

Esuli
13.11.2024, 12.28
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/14616693

Kolmannen maailman sodan jälkeen tämä on myös kilpapyörä, jos vain renkaita saa jostain.
Sitä odotellessa.

stenu
13.11.2024, 12.41
Hiihtokelejä.

Smo
13.11.2024, 12.50
Luistelujäitä, tosin riittää kyllä että tulevat sitten joulukuussa

Föhn
13.11.2024, 13.57
Kaukokiitoa. Harmikseni eivät pystyneet jakelemaan päivän viimeisenä. Olisi ollut tyrkyllä kurottaja+ kuski tuohon aikaan jolla olisi kätevästi heittänyt remppakamat kätevästi neljänteen kerrokseen.

Opulus
13.11.2024, 13.59
Lumettoman ajan masennuskautta.

(On tänä vuonna jostain syystä pikkaisen myöhässä, mutta kyllä se sieltä vielä tulee - eikä muutama aurinkoinen tunti joinain päivinä siihen mitään auta.)

nure
13.11.2024, 14.03
Hower, joka ainoalle pyörätyypille ja rengaskoolle oma ketju ehdottomasti. Toisaaltaan, ei nuo gravelitkaan paljon poikkeaa esim. DropbarFitness pyörästä ;-)

Esuli
21.11.2024, 19.21
Odotin pitkään, liian pitkään että joltakin muultakin palaa hermo, mutta ei se ollu vielä sulo.
https://www.fillaritori.com/topic/294677-kona-sutra-graveli-52-kotka/

Copilot
02.12.2024, 10.17
Autot-ketjun muuttumista Teslasta trollaamiseksi ja jankkaamiseksi sekä lopulta sen poistamista.

JackOja
02.12.2024, 10.22
Joo, joillekin ei vain mene jakeluun.

JackOja
17.12.2024, 16.03
Kesää. Oispa jo kesä.

Sivustakatsoja
17.12.2024, 16.06
Toki myös odotan kesää, mutta talvi tai kevätkin kävisi.

nure
17.12.2024, 18.04
^^ Sama juttu, johan tätä talvea olikin jo. Toisaaltaan tämä sulaa/jäätyy/sulaa keli on perseestä, jos vaihtoehtona lunta ja pakkasta niin sen kuitenkin mielummin ottaisin.

tempokisu
29.12.2024, 07.40
^ samoin, odotan talvea ja pakkasta että jää kantaisi kun on lokin pesän korjaus projektina. Ja se kivi on 100m rannasta.
Jännityksellä ja vähän pelollakin odotan huomista terveyskeskuskäyntiä.

SvaR
05.01.2025, 18.59
Että kohtuu maaninen meno rauhoittuisi.

navajokoira
05.01.2025, 19.10
Pelkureita jotka ilmestyy lyömään vapareita kun kohde on piiritetty.

xs2jammu
05.01.2025, 19.16
paljasta lämmintä asvalttia ;)

stumpe
19.01.2025, 15.26
Nuren myymän ibiksen hinnan tippumista

Kepsu
19.01.2025, 16.03
Lunta ja pakkasta, saisi tulla vaikka enemmänkin. Voi vaan olla että saan aika kauan odotella.

Sivustakatsoja
20.01.2025, 19.17
Kevättä, kun talvi taitaa olla peruttu. Odotus on niin kova, että asensin käyttökuntoon Salsaan kevääksi tulevan etukiekon, vain litku puuttuu.

samooja
28.01.2025, 15.19
Odotan viikonloppua.

taski63
28.01.2025, 15.40
Odotan viikonloppua.
Kuten varmasti moni meistä.

samooja
28.01.2025, 15.48
Kuten varmasti moni meistä.

En väitä vastaan, ja käytän tilaisuuden päästäkseni kertomaan jollekkin että tullee uus kamu, just aikuistunut työkoira. Keväällä ja syksyllä nukkuivat vanhemmat koirat pois. Menis vaan tää viikko nopeesti.

nure
30.01.2025, 12.09
Stumpe, paljonkos pitäis tippua...?

JackOja
22.05.2025, 15.52
Huomenna alkavaa EGW-tapahtumaa. Grävelii, herkkuja ja ipaa, kyl kelpaa.

Sää on ap hieman nihkeä, tosin. :(

https://pic.useful.fi/wyht9KUR2.jpg

JackOja
13.06.2025, 14.46
Hampparin tuloa pöytään.

MPS
17.06.2025, 13.29
Lentoa Saksaan.

JackOja
17.06.2025, 17.48
Paistettua siikaa. Lähtikö ne vasta kalastamaan sitä? Vähän on painetta nyt, lautta viiden kilsan päästä lähtee kolmen vartin päästä ja tossa kaupassakin pitäisi ehtiä käydä.

EDIT: tulihan heti kun ajankuluksi vähän mussutti.

Ja mielellään mussutti annoksenkin, oli hyvää.

https://pic.useful.fi/S5fluTfau.jpg

JackOja
19.07.2025, 14.38
Sisurijäbän sisurinvaihtoa.

nure
19.07.2025, 15.02
Huomista junan lähtöä.

Smo
28.07.2025, 15.55
Puita tässä kuivattelen eli odottelen puiden kuivumista

Esuli
24.08.2025, 10.44
https://yle.fi/a/74-20177448
Milloin joutuu Karhun eli Kontion eli Mesikämmenen körmyyttämäksi.