PDA

Näytä tavallinen näkymä : Radsport Bornmann

AriT
19.12.2006, 12.18
Onkos kellään kokemusta em. saksalaisesta kaupasta http://212.202.110.172/ ? Siellä näyttäisi olevan tarjolla aika edulliseen hintaan (299) alu/hiilikuitu runko Cicli B Prime muscle, mutta tietoja ja mittoja rungosta ei tunnu löytyvän kirveelläkään Kuukkelista puhumattakaan. Lähetin sivujen kautta tiedustelun aiheesta, mutta kauppias ei ole toistaiseksi vaivautunut vastaamaan.

Eli onko kauppias sellainen, jonka kanssa kannattaisi viedä asiaa eteenpäin vai katselenko tutumpia paikkoja? Samoin jos joku sattuu tietämään saitin, josta Ciclin datat löytyvät, niin otan tiedon kiitollisuudella vastaan.

abner
19.12.2006, 12.26
Itse olen tuolta muutama vuosi sitten yhden fillarin ja keulan ja muuta sälää tilannut. Homma toimi hyvin. Suosittelin kaverillekin, joka tilasi kanssa fillarin, eikä siinäkään moitteen sijaa ollut.

Nykyäänhän Pyörähuolto.com (http://www.pyorahuolto.com/) tuo noita Ciclejä maahan ilmeisen kilpailukykyiseen hintaan.

titaani
19.12.2006, 15.16
Geometriat ovat samat kuin Cicli B Prime+:ssa.
Ovat saksalaistietojen mukaan Fortin tekemiä runkoja. Prime+ oli 2-3 vuotta sitten Tourin testissä, paino oli sitten jotain muuta kuin ilmoitettu eli n. 1600 g.

Shimpan osien ostoon Bornmann on oikein hyvä paikka.

Juska Pattu
19.12.2006, 16.52
Tilasin pyörän sieltä ja se oli viimeisen päälle huolella kasattu, jopa satulatolppaa ja polkimia varten kierteet olivat valmiiksi rasvattu. Ei tarvinnut mitään säädellä. Ja mikä parasta, pyörä tuli vain yhden päivän myöhemmin, mitä lupasivat.
Luotettava pulju, voin suositella.

OJ
19.12.2006, 17.45
Mä jättäisin ton rungon tonne kauppaan...varsinkin jos on niin painava kun tossa väitettiin. Jostain syystä kaikki alu-rungot missä on ollut ton mallinen musclen takahaarukka ja mitä olen päässyt hipelöimään, on ollut tosi löysä takapää. Noiden alaputkien pitäisi olla "wishbone" malliset. Jos on ihan välttämätöntä saada hiilikuitua takapäähän, ni ota mieluummin toi Prime+.

Pekka L
19.12.2006, 19.21
Nykyäänhän Pyörähuolto.com (http://www.pyorahuolto.com/) tuo noita Ciclejä maahan ilmeisen kilpailukykyiseen hintaan.

Ja nimenomaan runkoja. Pyörän hintaa ne ei pysty painamaan niin alas. Kannattaa kysyä sieltä myös. Muuten Bornmann on ok paikka, tutut on sieltä tilanneet ja homma toimii. Tosin kun tilaus on tehty, on kuulemma aika turha kysellä mitään. Tavarat tulee kun tulee.

Ei liene ainutlaatuista saksalaisissa kaupoissa.

TuomasR
19.12.2006, 20.21
Kyselin Crossaria viime kesänä Pyörähuolto.comista. Hintaero Bornmanniin ei ollut mikään merkittävä, vain noin 100 euroa. Vaikka olen nuuka pirulainen :p, olisin ostanut pyörän mieluuummin pyörähuolto.comsta. Maksamalla sen huntin enemmän olisin saanut ensihuollon edullisesti ja mukavamman tavan hoitaa takuu yms. asiat

Mikähän Bornmannin webbiosoitteessa on (http://212.202.110.172/)? Eikö saksalainen raaski hommata nimipalvelua :D

Pekka L
20.12.2006, 05.16
Mikähän Bornmannin webbiosoitteessa on (http://212.202.110.172/)? Eikö saksalainen raaski hommata nimipalvelua :D

Kokeiles tota: www.ciclib.de (http://www.ciclib.de) ;)

maniton
20.12.2006, 18.00
Onko Saksan hintataso edullinen (läpi linjan vai joidenkin osien kohdalla) kontra Suomi? Jos tarvetta tässä tulisi. Teillä (palstalla olleilla) varmasti vertailevaa tietoa jo on. Veljenpoika kun siellä toistaiseksi asustelee... Myöskin pyöräilee... Voisi jotain tuoda.

Nikolas Ojala
20.12.2006, 19.01
Pari vannetta tilasin Bornmannilta ja ihan hyvin sujui.

Saksassa on huomattavan matala arvonlisävero vielä tämän vuoden loppuun asti, mutta ensi vuoden alusta se nousee lähes Suomen tasolle.

A.M.®
20.12.2006, 19.06
Onko Saksan hintataso edullinen (läpi linjan vai joidenkin osien kohdalla) kontra Suomi? Jos tarvetta tässä tulisi. Teillä (palstalla olleilla) varmasti vertailevaa tietoa jo on. Veljenpoika kun siellä toistaiseksi asustelee... Myöskin pyöräilee... Voisi jotain tuoda.

Hintataso siellä on hiukan edullisempi, mutta kukaan ei ole väittänyt etteikö täälläkin olisi joskus hyviä tarjouksia.

Meillä on alv 22% ja Saksassa 16%

Itse ostan ulkomailta usein saatavuuden ja hyvän valikoiman takia. Ja mieluusti sellaisesta liikkestä joka ilmoittaa tavaran olevan hyllyssä.

tonttu
20.12.2006, 19.09
juu, aika niukka sanainen kaverihan tuolla vastailee viesteihin jos edes vastaa, puoltoista kuukautta meni tilaamiseen / tilauksen muuttamiseen kun kaikkia osia ei ollutkaan hyllyssä. loppujen lopuksi kyllästyin siihen vääntämiseen ja tein tilaukseni muuaalta. (toisesta putiikista alle vuorokaudessa osat tulossa kohti suomea) ei kyllä asiakas palvelullaan kukoista mutta joidenkin osien hinnat on huomattavasti halvempia kuin toisissa saksan webbi kaupoissa.

Pekka L
20.12.2006, 20.34

Joo, Saksan alv on nyt 16%, vuodenvaihteen jälkeen 19%.

Hintavertailu kannattaa aina ja yksiselitteistä vastausta ei ole. Tällä hetkellä varmasti halvin paikka on USA kun taala edelleen halpenee, mutta vaatisi käytännössä tutun tai itsen sinne.

maniton
22.12.2006, 18.33
OK. Hyvä tietää! Kiitoksia. Tarjouksia kytäten toki Suomestakin löytää, mutta onhan tuossa alvissa jo rabattia!

Minni
23.03.2007, 21.21
Mieki sieltä vähän kyselin pyörää, eka meiliin tuli ihan kohtelias vastaus tyyliin "kysy uudestaan maaliskuun puolivälissä". Mutta sittemmin ei vastausta ole uteluihin tullut. Pitänee täräyttää tilaus menemään ja kattoo mitä tulee. Ja hikoilla jännityksestä seuraavat pari viikkoa. :p

jerrycan
01.04.2007, 19.52
Millaisia toimitusaikoja Bornmannilla on Cicli B-pyörille ollut?

jerrycan
27.04.2007, 22.54
Millaisia toimitusaikoja Bornmannilla on Cicli B-pyörille ollut?

23 päivää Crossille, josta 11 meni kuljetukseen. Postiennakkona tuli lähipostiin, hyvin pakattuna, lähetyskulut 55 eur. Stemmi, tanko ja jarrut olivat vaihtuneet toisenlaisiin webbi-spekseihin verrattuna, mutta olivat vähintään samaa luokkaa. Luonnossa todella hyvännäköinen, makuasia tietysti, mutta sekä värityksen että osien suhteen jotenkin tasapainoisen oloinen. Olen erittäin tyytyväinen.

jsalok
17.07.2008, 21.18
Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia tästä lafkasta?
Kiinnostaisi tuo Cicli B Cross Ultegra mikä siellä sivuilla on...

Alkaa kyllästyttämään nuo tuubirenkaiden vaihtovälit... Eka uusi kesti 130 km, toka uusi kesti 75 km...

fyuz
05.09.2008, 17.07
Canyon ei nähtävästi ollut halukas myymään minulle fillaria, joten laitoin keskiviikkona tilaukseen Cicli B Carbon Ultegran (51cm). Eilen tuli sähköpostiin lasku, jossa lukee "Cicli B Prime Carbon Rahmen"-rivillä 56cm eikä 51cm kuten odottaa saattaisi. Onko kellään täällä tapahtunut mitään vastaavaa? Lähetin asiasta postia versand@ciclib.de-osoitteeseen, mutten odota että siihen vastattaisiin. Nettisivujen palautesysteemi ei näytä edelleenkään toimivan. Puhuvatko nuo muuten lontoota ollenkaan? Ilmeisesti soittaminen on ainoa tapa selvittää asia...

marko71
09.09.2008, 10.48
Ei toimi www-osoite eikä sähköposti eikä mikään kyseiseen yritykseen. Onko kukaan muu kokeillut?

fyuz
09.09.2008, 16.20
Ei toimi www-osoite eikä sähköposti eikä mikään kyseiseen yritykseen. Onko kukaan muu kokeillut?

Nettisivut olivat alhaalla muutaman päivän, mutta näyttävät toimivan nyt. Aiemmin lähettämääni kyselyyn vastattiin tuosta versand@ciclib.de-osoitteesta, joten sitä voi ilmeisesti käyttää yhteydenottoon. Valitettavasti oma kysymykseni laskussa lukeneesta rungon koosta ymmärrettiin hieman väärin. Vastaus oli lyhyesti:

This frame is messured in slooping way. The real high is 48 cm. It is ok for you best regard Jens:)

Noh, täytyy toivoa että lähettävät oikean kokoisen pyörän.

Wavelength
15.09.2008, 22.01
Laitoinpa Cicli B Cross Trekkingin tilaukseen. Ei muuta kuin odottelemaan...

marko71
16.09.2008, 14.10
Pyöräsi?
Ilmoittele kokemuksistasi.

marko71
16.09.2008, 14.14
Itse olen 181 cm pitkä. Mielestäni oikea runkokorkeus olisi 58 cm.
Vaihtoehtoina on vain 56 ja 60 cm. Tuo Trekkingmalli taitaa merkitä sitä,
että kannattaisi ottaa 56. Mitkä omat mittasi/minkä rungon valitsit.

TeroM
16.09.2008, 19.30
Sika säkissä - pituus 192 cm, jalka 95cm, runko 60cm - kokemuksia alkaa kertymään huomenissa. Toimitukseen meni kuukauden päivät tilauksesta (11.8 tilattu, maksu näkyi tilillä 15.8, merkitty lähetetyksi 11.9 ja saapui 16.9).

Pyörä saapui, asiallisesti tukevaan pahvilaatikkoon pakattuna; polkimet, kiekot, tanko, satula, tolppa ja takavaihtaja pitää laittaa paikoilleen rasvattuihin koloihinsa. Toistaiseksi ainoa valituksen aihe on se, että tilauksen etenemisestä ja toimitusajoista ei hiiskahdettu sanaakaan, mutta toisaalta tältä ja muilta foorumeilta luetun perusteella en kyllä moista odottanutkaan. Anekdoottina; vain polkimet on nettisaitin mukaan toimitettu :)

60cm rungolla vaakaputken korkeus takaa on ~84cm ja edestä ~90cm.

fyuz
28.09.2008, 14.26
Tilaamani Cicli B Carbon Ultegra Entry saapui torstaina 25.9. (tilattu 4.9., maksettu 8.9.). Pyörään tarkoitettu haarukka oli päässyt loppumaan, joten tilalle tarjottiin veloituksetta 3T Funda Pro:ta ja Ritchey WCS:ää. Valitsin näistä 3T:n, koska Ritcheyn haarukkaa olisi joutunut odottamaan vielä kaksi viikkoa. Pakkauksessa ei ollut mitään valitettavaa, mutta pelkoni vääränkokoisesta pyörästä osoittautuivat todeksi: rungoksi oli laitettu 56cm:n eikä 51cm:n runko, jonka olin tilannut.

Nyt ketuttaa aikalailla, mutta eikai tässä auta muu kuin lähettää pyörä (tai pelkästään runko?) takaisin.

Wavelength
01.10.2008, 13.22
12.9. tilattu Cicli B Cross Disc Trekking saapui tänään. Ainoana vikana muuten mainiossa paketissa oli oikeanpuoleisen kahvan teipissä oleva viiltojälki: kahvassa näkyy noin viiden sentin raapaisu, jonka päädyssä oleva teippi on viittä vaille poikki, ja kahvan "sisukset" näkyvät. Vika ei siis ole suuri, mutta silti hieman harmillinen. Mahtaisiko Bornmannilta saada veloituksetta grippiteippiä, jos asian tiimoilta ottaa yhteyttä?

Mikrometri
01.10.2008, 13.52
Ihme on jos ei saa teippiä.Viitsitö punnita kunnollisella vaaalla paljonko on alle/yli 13 kg jos on 56 runkokoko.

Wavelength
01.10.2008, 13.53
Viitsitö punnita kunnollisella vaaalla paljonko on alle/yli 13 kg jos on 56 runkokoko.

Itselleni tuli 52-kokoinen runko.

okka
01.10.2008, 22.25
Viitsitö punnita kunnollisella vaaalla paljonko on alle/yli 13 kg jos on 56 runkokoko.
Paino on alle 13kg. Lokareiden kanssa. ja Krypton U-lukkokin mahtuu melkein mukaan.

TeroM
07.10.2008, 15.18
Off-topic, mutta silti.
Cross Trekking Disc yksilö 60cm rungolla ja marketin muovilokareilla painaa 11,3kg henkilövaa'alla kahdella eri menetelmällä mitattuna kolmen mittauksen keskiarvojen keskiarvona.

iiisss
25.10.2008, 08.18
ihan tälläinen käytännön kysymys: miten tuossa puljussa suoritetaan maksu?
ilmeisesti jälkikäteen suhteessa varsinaisen tilauksen lähettämiseen, mutta että maksetaanko luottokortilla vai jollakin tilisiirrolla tms?

fyuz
25.10.2008, 08.32
ihan tälläinen käytännön kysymys: miten tuossa puljussa suoritetaan maksu?
ilmeisesti jälkikäteen suhteessa varsinaisen tilauksen lähettämiseen, mutta että maksetaanko luottokortilla vai jollakin tilisiirrolla tms?

Tilisiirrolla. Sähköpostiin tulee tilauksen jälkeen lasku, jossa lukee tarvittavat tiedot tilisiirron tekemiseen.

Perugia
11.08.2009, 19.34
Pari heräteostosta Saksanmaalta - renkaita ja sisureita + XT polkimet. Contin sisurit olivat melkein ilmaiset 3,5 euroa laaki.

Mikrometri
11.08.2009, 22.56
895,- uusi Cicli B CC vuosimalli 2010 Sram Rivaleilla ja Avidin levareilla. Täällä lähes 500,- enemmän Pyörähuollossa.
Ei paha.
http://www.ciclib.de/Raeder/Cross/Cicli-B-Trekking-Cross-Mod-2010.htm?shop=bornmann&SessionId=&a=article&ProdNr=A4541&t=98&c=1023&p=1023

Mikrometri
11.08.2009, 23.09
Saa vielä samaan hintaan hiilarikeulalla.

m e r k s
12.08.2009, 08.25
895,- uusi Cicli B CC vuosimalli 2010 Sram Rivaleilla ja Avidin levareilla. Täällä lähes 500,- enemmän Pyörähuollossa.
Ei paha.
http://www.ciclib.de/Raeder/Cross/Cicli-B-Trekking-Cross-Mod-2010.htm?shop=bornmann&SessionId=&a=article&ProdNr=A4541&t=98&c=1023&p=1023

Satkulla hinta noussut "vanhaan" malliin nähden. Mielenkiintoista olisi tietää, onko runko kokenut mitään muutoksia. Ainakin pyörän kuva on edelleen pari vuotta vanha... Osalista hyvää (samaa) peruskauraa niin kuin edellisessäkin mallissa, tietysti osasarja on uudistunut.

Itsekkin tuolta omani olen tilannut. Ei ongelmia tilausprosessissa. Kannattaa huomioida se, että ainakin tuolta Bornmannilta (Pyörähuolto?) saa rungon haluamansa värisenä kunhan vain ilmoittaa tilauksen yhdeydessä värikoodin. Ei tartte ottaa sitä mustaa mitä näkee muutenkin.

Tärkeämpi juttu on se, että jos meinaa ilman koeajoa ostaa, niin jotain osviittaa saanee siitä, että 52" on passeli tällaiselle 185cm:lle.

Ajankohtainen pyörä, sillä jos ja kun kohta kesä loppuu, niin tuo pääsee taas pääasiallisen sorvin asemaan. Eipä silti tarvitsisi sataa koko syksyä. :seko:

Perugia
29.08.2009, 07.57
Nettitilauksesta paikallispostin ilmoitukseen, että lähetys on perillä kesti 17 päivää. Kama oli hyvin paketoitu ja kurantissa kondiksessa. Ei mitään maailman nopeinta toimintaa, mutta eipä tässä nyt hevosen selässä tilattujen tuotteiden osalta oltukaan.

simojoki
31.08.2009, 12.15
Ei paha.
Hä, viis sataa?
'09 Race-malli Rivaleilla ja Avideilla oli 1100€ pyörähuollossa.

No Saint
15.10.2009, 21.00
No Saint Angel XT Disc comp ´10. Tilaus 29.9.09 aamulla ja Bornmannilta maksuohjeet päivän aikana s-postiin. Suoritin tilisiirron samana iltana ja 14 päivän kuluttua pyörä oli DHL:n toimesta kämppään sisälle kannettuna. Pyörä oli erittäin hyvin pakattu ja virheettömässä kunnossa. Mahtavaa.

okka
20.10.2009, 09.16
Ei paha.
Todella puppua, sama pyörä Cicli B Cross Trekking Disc maksaa pyörähuollossa alk 1090,-.
Cross Race Disc XT-navoilla/DT-kehät ja Rival-osat alk 1190,-.
http://www.pyorahuolto.com/show.php?type=maantie&id=38
Tätä mallia ei Bornmannin listoilla ole, se on pyorahuollon kehittämä malli.

Juuhan
06.06.2010, 21.05
Satkulla hinta noussut "vanhaan" malliin nähden. Mielenkiintoista olisi tietää, onko runko kokenut mitään muutoksia. Ainakin pyörän kuva on edelleen pari vuotta vanha... Osalista hyvää (samaa) peruskauraa niin kuin edellisessäkin mallissa, tietysti osasarja on uudistunut.

Itsekkin tuolta omani olen tilannut. Ei ongelmia tilausprosessissa. Kannattaa huomioida se, että ainakin tuolta Bornmannilta (Pyörähuolto?) saa rungon haluamansa värisenä kunhan vain ilmoittaa tilauksen yhdeydessä värikoodin. Ei tartte ottaa sitä mustaa mitä näkee muutenkin.

Tärkeämpi juttu on se, että jos meinaa ilman koeajoa ostaa, niin jotain osviittaa saanee siitä, että 52" on passeli tällaiselle 185cm:lle.

Ajankohtainen pyörä, sillä jos ja kun kohta kesä loppuu, niin tuo pääsee taas pääasiallisen sorvin asemaan. Eipä silti tarvitsisi sataa koko syksyä. :seko:
Itekki oon tästä Ciclistä innostunu ja nytkö sais suht edullisesti, niin tämän firman tarjous kiinnostaa.Minkä verran ottivat lähetyskuluja?Tuleeko lasku vieläkin jälkikäteen vai joko hoituu visalla?
Saako näitä siis muunkin värisenä kuin mustana?Mistä ne värikoodit näkee?
Ja mitä tulee sokkona ostettavaan kokoon, mitä ilmeisimmin tällaiselle persjalalle 170cm(jalan sisämitta 72cm) tuo 48 on ainoa oikea vaihtoehto.
Kiitos

whelibob
20.07.2011, 14.21
Kuinkas nopeesti näillä on ollut tapana vastata maileihin? kannattaako tuonne soittaa, osaavatko englantia? Minkäslaisia toimitusaikoja on ollut tän vuoden puolella tilanneilla?

whelibob
21.07.2011, 11.25
Kuinkas nopeesti näillä on ollut tapana vastata maileihin? kannattaako tuonne soittaa, osaavatko englantia? Minkäslaisia toimitusaikoja on ollut tän vuoden puolella tilanneilla?
Kai täällä joku tietää. Lähetin maanantaina s-postia ja ei vieläkään vastausta ole kuulunut.
Kellään tietoa missä vaiheessa saksalaiset pitää kesälomansa? Jos sattunut niin, että ovat lomalla nyt. Sivuilla ei ole mitään mainintaa, että olisivat lomilla. Kova hinku ois kunnon retkipyörä saada että pääsis vaikka elokuussa jo reissailemaan.

Sörsselssön
05.09.2012, 08.40
Moi! Olen uusi asiakirjoittaja.

Pitkän ja perusteellisen etsinnän perusteella olen päättänyt ehkä hankkia retkipyöräksi Cicli B Trekking Alltour Mod. 2012 (http://www.ciclib.de/Raeder/Trekking/Cicli-B-Trekking-Alltour-Mod-2012.htm?shop=bornmann&SessionId=&a=article&ProdNr=A5212&t=98&c=1003&p=1003) ko. sivustolta tilattuna. Suhteellisen laadukkaat osat(?), hydrauliset jarrut, teräsrunko, mutta valitettavasti alumiininen haarukka. Foorumia lukeneena ilmeisesti teräshaarukka olisi retkikäyttöön parempi? Työnnänkö käteni kyynärpäitä myötenpaskaan, jos tilaan em. pyörän?

Seuraava kysymys koskee itse tilauksen tekemistä kyseiseltä sivostolta. Koska en osaa saksaa edes vähää alusta, niin voisko joku vääntää simppelin rautalankaohjeen, miten tilauksen tekeminen, maksaminen yms. hoidetaan?

Toinen vaihtoehto olisi sit ostaa Suomesta Kona Sutra, mutta tangonpäävaihtajat ei oikein nappaisi...

makkeli
05.09.2012, 09.48
Seuraava kysymys koskee itse tilauksen tekemistä kyseiseltä sivostolta. Koska en osaa saksaa edes vähää alusta, niin voisko joku vääntää simppelin rautalankaohjeen, miten tilauksen tekeminen, maksaminen yms. hoidetaan?

En myöskään osaa saksaa. Olen saanut tuolta pyörän ostettua postiennakolla. Paketti odotti postissa ja maksoin tädille siellä.

Tästä (http://www.ciclib.de/e-vendo.php?shop=bornmann&SessionId=&a=shippingcosts) voisi arvata, että fillarin osto tilisiirrolla maksaa 45 eur ja postiennakolla 55 eur. Ilmeisesti kuitenkaan fillari ei ole iso tavara, vaan hinnat tästä (http://www.ciclib.de/e-vendo.php?shop=bornmann&SessionId=&a=templ&template=../bornmann/lieferbedingungen) 50 tai 60 euroa.

Kemppis
05.09.2012, 12.15
Moi! Olen uusi asiakirjoittaja.

Pitkän ja perusteellisen etsinnän perusteella olen päättänyt ehkä hankkia retkipyöräksi Cicli B Trekking Alltour Mod. 2012 (http://www.ciclib.de/Raeder/Trekking/Cicli-B-Trekking-Alltour-Mod-2012.htm?shop=bornmann&SessionId=&a=article&ProdNr=A5212&t=98&c=1003&p=1003) ko. sivustolta tilattuna. Suhteellisen laadukkaat osat(?), hydrauliset jarrut, teräsrunko, mutta valitettavasti alumiininen haarukka. Foorumia lukeneena ilmeisesti teräshaarukka olisi retkikäyttöön parempi? Työnnänkö käteni kyynärpäitä myötenpaskaan, jos tilaan em. pyörän?

Toinen vaihtoehto olisi sit ostaa Suomesta Kona Sutra, mutta tangonpäävaihtajat ei oikein nappaisi...

Itse tilasin joulukuussa kyseisestä putiikista ton Ciclib B Trekking Crossin ja sillä on ajettu työmatkaa siitä lähtien. Olen ollut kaikinpuolin tyytyväinen pyörään enkä keksi nyt siitä muuta valittamista kuin SKS:n lokarit jotka ostin ovat nyt kaputt. Takalokarin yksi aisa poikki ja lokari heiluu ikävästi. Bilteman lokari odottaa asennusta. Kyseinen putiikki toimi hyvin, sähköpostikyselyihin vastattiin sujuvasti englanniksi. Kun olin tilannut pyörän, niin sain s-postin liitteenä laskun sekä tarkan listan pyörästä ja osista mitä olen tilaamassa(tein pieniä muutoksia vakiokokonpanoon). Toimituskulut olivat 45€. Tilauksen maksusta pyörän saapumiseen meni reilu viikko.

Jos englanti sujuu, niin toi googlen kääntäjä auttaa kun kääntää koko nettisivun saksasta englanniksi. Kääntäjä ei kannata käyttää suomeksi kun se ei oikein osaa sujuvaa suomea ja kielikukkasia löytyy :D

Sörsselssön
05.09.2012, 16.47
Kiitti vinkeistä!

Osaako kukaan kokeneempi Cicli B:n omistaja sanoa, sopisko tuo 52 cm:n runkokoko 175 senttiselle, jonka haaraväli on n. 78 cm?