PDA

Näytä tavallinen näkymä : Kuka ajoi silloin siellä?

Sivut : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

hannupulkkinen
06.08.2006, 17.11
Kinnulassa perjantaina 4 elokuuka kello 16.15 Cervelolla?
Entäs Vetelissä Pirkkutaisella samana päivänä noin kello 19.00
pyörän merkkiä en nähnyt, mutta moikkasimme.

Täällä voisi kysellä tällaisia ja vastailla jos tietoa on.
Uteliaitten topikki:)

mk
06.08.2006, 17.29
minä ajelen täällä veteli-kaustinen suunnalla, mutta en taida olla tuo kyseinen henkilö.
4.pv lenkki oli aikaisemmin.
Minulla tuollainen musta Trek (http://photo.pinkbike.com/photo/839/pbpic839725.jpg), jolla ajelen sekä maastoa että maantietä kiekkoja vaihdellen.
Saa silti morjestaa tavattaessa :)

hannupulkkinen
06.08.2006, 17.44
Olin käymässä syntymäkunnassani ja kun ajoin puolentoista tunnin lenkin niin kaksi maantiepyöräilijää tuli vastaan. Aikaisemmin kun olen siellä pyöräillyt en ole nähnyt koskaan yhtään ainutta maantiejyrää. Pyöräilyharrastus taitaa olla levinnyt myös niille kulmille.

KaisaTheKissa
06.08.2006, 18.39
Sinä tyttö siellä Laukaan kaupan kassalla. Olit aivan ihana. Minä olen se tyyppi joka kävi lauantai-aamuna ostamassa limonadia sekä purukumia. Minusta tuntui että meidän välillä oli kemiaa. Jos luet tämän ja tunnistat itsesi niin pistä mailia osoitteeseen: epätoivoinen.netti.nössö@suomi24.fi

A.M.®
06.08.2006, 18.49
Kuka s**tanan mummo ajoi juuri ajorataa pitkin vaikka tien vieressä on kevyenliikenteenväylä :mad:

hannupulkkinen
06.08.2006, 20.32
Nonih ... ei kauan kestänyt:D

ville m
06.08.2006, 20.37
minä ajelen täällä veteli-kaustinen suunnalla, mutta en taida olla tuo kyseinen henkilö.
4.pv lenkki oli aikaisemmin.
Minulla tuollainen musta Trek (http://photo.pinkbike.com/photo/839/pbpic839725.jpg), jolla ajelen sekä maastoa että maantietä kiekkoja vaihdellen.
Saa silti morjestaa tavattaessa :)

Olen itse sieltä kotoisin, mutta nyt jo kohta 15 vuotta muualla asunut. Kesällä kun poikkean, niin otan aina joskus maastopyöräni mukaan, mutta... Polut ovat kortilla! Kyllähän siellä sitä erämaata riittää, mutta ei polkuja! Missäs oikein maastoa ajat?

HMK
06.08.2006, 21.34
Viikonloppuna olin reissussa Seinäjoen suunnalla pyörä mukana. Sunnuntaina 6.8 puolenpäivän jälkeen ajoimme siellä Tuomikylän? tiellä. Joku seisoi risteyksessä päivystämässä turvaliivi päällä ja liikenteenohjauslätkä kädessä. Ilmeisesti Farmari-näyttelyn asialla. Cyklorossari nojaili tolppaan vieressä.

Takimmaisena ajanut Bianchi-kuski valkoisessa kypärässä (allekirjoittanut)vastasi nyökkäyksellä tervehdykseen. Jotta morjesta vaan sinnepäin.

Kristian Ovaska
07.08.2006, 11.28
Kuka s**tanan mummo ajoi juuri ajorataa pitkin vaikka tien vieressä on kevyenliikenteenväylä :mad:
Näin tapauksen - mummo ajoi Fiatilla viittäkymppiä viidenkympin alueella. Todella röyhkeää tilan viemistä ja liikenteen hidastamista. Tuollaiset voisivat ajella kevyen liikenteen väylällä, niin pääsisivät Mersut ja muut oikeat autot ajamaan seitsemääkymppiä autotiellä.

Hans Opinion
07.08.2006, 13.30
Olin käymässä syntymäkunnassani ja kun ajoin puolentoista tunnin lenkin niin kaksi maantiepyöräilijää tuli vastaan. Aikaisemmin kun olen siellä pyöräillyt en ole nähnyt koskaan yhtään ainutta maantiejyrää. Pyöräilyharrastus taitaa olla levinnyt myös niille kulmille.

Vai on Pulkkinen sieltä päin kotojaan - Hans on Kyyjärven poikia. Kinnulan suunnalla olen kyllä ajellut mutta en juuri tuolloin. Eikös kaimaanilla ollut myös xl-karpooni joten tunnistaminen on helppoa jos noilla nurkilla tavataan.

hannupulkkinen
07.08.2006, 13.54
Vai on Pulkkinen sieltä päin kotojaan - Hans on Kyyjärven poikia. Kinnulan suunnalla olen kyllä ajellut mutta en juuri tuolloin. Eikös kaimaanilla ollut myös xl-karpooni joten tunnistaminen on helppoa jos noilla nurkilla tavataan.
Joo sieltä olen kotoisin, mutta en ole siellä asunut vuosikymmeniin.
No kivempaahan täällä vähän mäkiesmmässä maastossa on.
Kerran ajoin nuorena Vetelistä Jyväskylään ja mielestäni Kyyjärvelle saakka oli alamäkeä. Taitaa olla siltä reissulta yhden päivän ajon ennätys 220 kilsaa. Minulla oli venäläinen kilpapyörä jossa oli viisi vaihdetta. Hyvin sujui.

Sami P
07.08.2006, 14.00

Samaa mietin minäkin viime viikolla mechelininkadulla sibeliusmonumenttipuiston kohdalla... Mun mielestä siinä oli kevyenliikenteenväylä:o

flys
07.08.2006, 14.43
Samaa mietin minäkin viime viikolla mechelininkadulla sibeliusmonumenttipuiston kohdalla... Mun mielestä siinä oli kevyenliikenteenväylä:o

Ei ole.

Mr.Auer
09.08.2006, 15.43
Jep, Mekkeliininkadulla ei oo pyörätietä, ja sitte ku ajat siinä 40 km/h pyörällä sääntöjen mukaan väistellen oikenpuoleiselle kaistalle pysäköityjä autoja ni takaa 60 km/h tulevat taksit senku vilkuttaa valoja ja soittaa torvea...
Nimim. Taksit pois liikenteestä :D

Puavo
09.08.2006, 16.56
Jep, Mekkeliininkadulla ei oo pyörätietä, ja sitte ku ajat siinä 40 km/h pyörällä sääntöjen mukaan väistellen oikenpuoleiselle kaistalle pysäköityjä autoja ni takaa 60 km/h tulevat taksit senku vilkuttaa valoja ja soittaa torvea...
Nimim. Taksit pois liikenteestä :D

Samaisella kadunpätkällä poliisitäti rohkeni väittää, että paikkani on pyörätiellä. Ilmoitettuani liikennejärjestelyjen puutteesta sanoi, että reitit on sitten valittava sen mukaan... Ilmeisesti tarkoitti, että Manskun varren pyörätie olisi oikea reitti:eek:

En enempää viitsinyt esivallan kanssa vääntää, kun pysäytyksen syy oli aivan todellinen rike, yllätyksekseni selvisin huomautuksella arkiyönä tapahtuneesta punaisia päin ajamisesta...

Juha Tretjakov
09.08.2006, 18.23
Samaisella kadunpätkällä poliisitäti rohkeni väittää, että paikkani on pyörätiellä. Ilmoitettuani liikennejärjestelyjen puutteesta sanoi, että reitit on sitten valittava sen mukaan... Mitä vittua? Kuka on päättänyt poliisin ohjeistuksesta, jonka mukaan pyöräilijä olisi reitinvalinnallaan vastuussa liikennejärjestelyistä? Tieliikennelaissa niin ei ainakaan sanota. Huomautuksesi ei varmaankaan ollut kirjallinen, jotta voisin tiedustella asiaa paperiin kirjatulta huomauttajalta itseltään?

Jos epäkohtiin vaan alistutaan tyynesti, tällaiseksi tää menee: teoriassa pyöräilyä kaksinkertaistetaan kovasti joka vuosi, mutta käytännössä suorittavan portaan virkamiehet vaan tekevät kaikkensa estääkseen vähäisetkin pyöräilyn edellytykset.

Puavo
09.08.2006, 22.57
Suullinen huomautushan tuosta tuli, valitettavasti valistusta ei siis saa tarkemmin ohjattua. Surullistahan tässä on ennen kaikkea se, että poliisit liikenteessä ovat lähtökohtaisesti autoilijoita. Vai onko joku nähnyt pyöräpoliisin talvella/sateella/ajoradalla?

flys
10.08.2006, 14.59
Samaisella kadunpätkällä poliisitäti rohkeni väittää, että paikkani on pyörätiellä. Ilmoitettuani liikennejärjestelyjen puutteesta sanoi, että reitit on sitten valittava sen mukaan... Ilmeisesti tarkoitti, että Manskun varren pyörätie olisi oikea reitti:eek:

Mannerheimintielläkään ei ole pyörätietä välillä Runeberginkatu-Tukholmankatu/Lääkärinkatu.

Ja jos tämän välin haluaa ajaa, niin silloin oikea paikka on: Bussikaista.

Juha Tretjakov
10.08.2006, 21.01
Mannerheimintielläkään ei ole pyörätietä välillä Runeberginkatu-Tukholmankatu/Lääkärinkatu.

Ja jos tämän välin haluaa ajaa, niin silloin oikea paikka on: Bussikaista.True. Ei siellä ole missään opastetta, kehotetta, eikä käskyä, että "mees fillaris kanssa ajamaan Urheilukadulle pois oikean liikenteen tieltä". Ja taas pyöräily kaksinkertaistuu.

HMK
10.08.2006, 21.05
Miksi tämäkin säie kääntyi iänikuiseksi jankkaamiseksi hellsingin liikennejärjestelyistä? Menkää muualle. Ei tämä kai tätä varten ollut.

StantheMan
10.08.2006, 21.34

Niinpä? :D

Mr.Auer
11.08.2006, 11.41
Miksi tämäkin säie kääntyi iänikuiseksi jankkaamiseksi hellsingin liikennejärjestelyistä? Menkää muualle. Ei tämä kai tätä varten ollut.

Oho ja anteeksi. Niinpä teki. Ollaas hiljaa. ... Nii ja mut saattoi nähdä tänään aamuyöllä välillä Roihuvuori - Myllypuro oranssilla maasturilla :p Ennen kuutta joku tuli vastaan cyclocross/maantiepyörällä ajokamat ja mustat lasit päässä :)

Mikrometri
11.08.2006, 12.05
Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset pyöräilijät ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.
Osalla se on selvästi ns.asennevamma.

Sykerö
11.08.2006, 12.33
Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset pyöräilijät ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.

Eli poliisit busseihin ja bussit Mikrometrin neuvojen mukasesti pois Helsinkistä niin onkelmat ratkeaa..?

flys
11.08.2006, 19.17

Eli ilmeisesti en saisi mennä kotiini ajamalla vaan taluttamalla pyörääni succicset päällä ja klossit kolisten viimeiset 500m.

TJ
11.08.2006, 19.52
Osalla se on selvästi ns.asennevamma.Oli ne järjestelyt Stadissa millaisia tahansa niin yhdyn poliisin näkemykseen asiasta eli toiset autoilijat ei vain kykene ajamaan kuten pitäisi.

A.M.®
11.08.2006, 21.04
Kuka ajoi tänään n. klo 14 ns. "tall bikella" Siuntion Kylpylän kohdalla Virkkalaan päin?

Sami P
12.08.2006, 20.08
Ei ole.
No olis se silti voinut pysyä poissa siitä AUTOtieltä, jos pitää taapertaa liki kävelyvauhtia.

Ja perhana, tänään joku volvo-kuski heristi mulle sormea kun kävelin vihreillä valoilla sen eteen! Kaikki on edessä tai tiellä, hypätkää kaivoon:D

ellmeri
12.08.2006, 20.14
Ketkä ajoivat pöyrisjärven maisemista norjaan tai sieltä pöyrisjärvelle,elokuun ekalla viikolla,oli kolmet jäljet?jotkut sliksi renkaatkin tai kuluneet.:seko:kyse ei oo klubilaisista.

flys
12.08.2006, 20.23
No olis se silti voinut pysyä poissa siitä AUTOtieltä, jos pitää taapertaa liki kävelyvauhtia.

Siellähän se pitää ajaa jos ei ole alle 12v nuori. Ja eihän siellä käsittääkseni ole MINIMInopeusrajoitusta.

Juha Tretjakov
12.08.2006, 22.42
Tänään päivällä Stadi-Porvoo-menopaluureitillä kolmikko Cännäri-Felt-ladybikemikälie, jonka Felt kaatui mun sääreen. Oli tosi noloa kulkea siitä fillarilla himaan koipi verillä, varmaan kaikki ohikulkijat luuli MUN vetäneen lipat jossain. Mä en toivu tästä häpeästä ikinä.

Mikrometri
12.08.2006, 23.19
Mitens Mikrometri eksyy aina fillarifoorumille vaikka suuri osa mielipiteistä tuntuu olevan pyöräily-tai muuten vaan -vastaisia :p
Jos Mikrometri saa valita niin hän kyllä aina liikkuu pyörällä.
Rajoittuneita piiperöitä vastaan olen.
Ja aamulla lähden fillarilla liikkeelle.Saa taas NRV:t lepopäivän.

Mikrometri
13.08.2006, 00.29
Kerran jätiin 75 Alfan Hämeentielle yöksi.Uusi alue.Nämä ELF:n hemmot oli kävelly sen yli.Hyppineet katolla.
Muutin pois.

Mr.Auer
13.08.2006, 07.34
http://koti.welho.com/kjussil1/pauliakin_kiinnostaa.jpeg

Olisit vaan myyny sen Alpha-urokses nii ei ois ollu ongelmaa :D
Ja ihan vaan tiedoks - ei ne ollu mitään ELF-tyyppejä, vaan Kallion pirinarkkeja. Trust me. Ne veis kyllä sun pyöräskin jos jättäsit niitä siihen yöksi.

Elmiira
14.08.2006, 10.51
Ketkä ajoivat pöyrisjärven maisemista norjaan tai sieltä pöyrisjärvelle,elokuun ekalla viikolla,oli kolmet jäljet?jotkut sliksi renkaatkin tai kuluneet.:seko:kyse ei oo klubilaisista.

Näimmä varmaankin samaisia jälkiä, sillä oltiin Pöyriksen kierroksella heinäkuun viimeisellä viikolla.

Mutta, kuka ajelee Tapiolasta Lepuskiin päin arkiaamuisin klo n. 7.45 punakalla maantiepöörällä? Iltapäivällä sit toiseen suuntaan..

No joka tapauksessa, moikka sullekin _o/

VesaP
14.08.2006, 10.59
Kuka kurja on ajanut minun olohuoneessa kun aamulla heräsin niin kuntopyörä oli parhaalla paikalla keskellä olohuonetta sohvan paikalla??

ellmeri
14.08.2006, 16.02
Näimmä varmaankin samaisia jälkiä, sillä oltiin Pöyriksen kierroksella heinäkuun viimeisellä viikolla. /

Jaaha,millasella porukalla olit liikeellä?missä kurvailitte.Meidän kuvia nähtävillä MTBCF:n sivuilla valokuvat-lappi-06:D

hannupulkkinen
14.08.2006, 18.38
Kuka kurja on ajanut minun olohuoneessa kun aamulla heräsin niin kuntopyörä oli parhaalla paikalla keskellä olohuonetta sohvan paikalla??
Kalpea haamu, joka ei päivänvaloa kestä:D

Elmiira
14.08.2006, 19.52
Jaaha,millasella porukalla olit liikeellä?missä kurvailitte.Meidän kuvia nähtävillä MTBCF:n sivuilla valokuvat-lappi-06:D

Me (2) oltiin siis ihan jalkasin liikkeellä. Jälkiä näkyi vanhaan lapinkylään johtavalla mönkijäuralla.

Ensi vuonna olisi kyllä tarkoitus lähteä kyllä ihan fillarilla.

ellmeri
14.08.2006, 19.57
Me (2) oltiin siis ihan jalkasin liikkeellä. Jälkiä näkyi vanhaan lapinkylään johtavalla mönkijäuralla.

Ensi vuonna olisi kyllä tarkoitus lähteä kyllä ihan fillarilla.

Okei,käykää ensvuonna kurvailemassa reitti.:D

Sami P
15.08.2006, 14.12
Siellähän se pitää ajaa jos ei ole alle 12v nuori. Ja eihän siellä käsittääkseni ole MINIMInopeusrajoitusta.

No pitäisi ehkä olla? Eli kävelypyöräilijät kävelyteille?

Tai kävelytiet pyöräilijöille!?

flys
15.08.2006, 14.18
No pitäisi ehkä olla? Eli kävelypyöräilijät kävelyteille?

Tai kävelytiet pyöräilijöille!?

Näinhän se on ollut jo vuosia...

Highlander
17.08.2006, 10.19
Olikohan joku keltapaitainen kanuuna? tulossa maastopyörällä Vehoniemen suunnalta eilen illalla ennen klo seitsemää? tämmöistä moikkasin "isolla tiellä" :rolleyes:

jobec
05.05.2007, 17.43
(Nostetaan nyt ikiwanhaa topicia, ettei tarvitse luoda uutta.)

Haluaisin vain kiittää sitä sinisissä pukeutunutta maantiekuskia, joka ajeli tänään puolilta päivin Saarenmaantieltä Kaarina Maununtyttärentietä Valkeakoskelle päin. Tarjosit vetoapua, mutta eihän meikäläisen kunnolla pysytty siellä perässä pitkäänkään. Ja sitten putoamisvaiheessa oli ilma niin lopussa, etten voinut edes kommunikoida. :)

- punamusta Spessukuski

mnph
05.05.2007, 18.10
Oho. Ainakin me ajelimme niillä seuduilla noihin aikoihin (elokuun alku 2006). Yhdellä kuskilla taisi tosiaan olla melko sileät renkaat.

KestreL
05.05.2007, 18.30
Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen? Mä oon nähny teiät niin monta kertaa..

http://map2.navici.com/FON.Y29weXJpZ2h0LW9uCjMzNzkzNDEgNjY3OTU3MyA2MDAgNT AwIDEgYmtnZApzY2FsZS1vbgozMzc5MzQxIDY2Nzk4OTAgImFk ZHIiIEcKc2hpcG91dA==.0ftnswHbYE9+t8DACjJXtOi2KuE=. png

ellmeri
05.05.2007, 20.01
Oho. Ainakin me ajelimme niillä seuduilla noihin aikoihin (elokuun alku 2006). Yhdellä kuskilla taisi tosiaan olla melko sileät renkaat.

Juu,jostain jo aikasemmin hokasin sun olleen kyseisenä aikana maisemissa.
Älkää ny tänäkesänä ainakaan ennakoon ruisailko "meidän poluilla"menee uutuuden viehätys.:D

Esko
06.05.2007, 16.50

Isäni toimi aikanaan vuoden ajan Vetelissä opettajana. Vaikka se selittäisikin monta asiaa (ja ikäluokkakin ainakin melkein täsmäisi), en silti usko hannupulkkisen kuluttaneen penkkiä hänen tunneillaan. :rolleyes:

Sinä mukava ja nätti pyöräilijätyttönen, kolmekymppinen tai vähän alle. Näin sinut joskus jossain tai sitten ehkä en, mutta näkisin kuitenkin mielelläni uudestaan. Tiedät kyllä mikäli tarkoitan sinua. Otathan yhteyttä.

:rolleyes:

Kukahan lienee se vanhempi mieshenkilö, joka jo vuosituhannen vaihteessa ajeli oranssilla Marin Rift Zonella (?) ja pysäköi sitä Tapiolassa saman istutuspuun metallisen suojakehikon toiselle puolelle kuin mihin minäkin olen oman Marinini aina kiinnittänyt. Viimeksi bongasin pyörän ko. paikasta varmaan joskus vuosi sitten, omat pysäköinnit kun tuolla ovat hieman harventuneet.

Janu
10.05.2007, 10.41
Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen? Mä oon nähny teiät niin monta kertaa..

Tuleehan tuosta ajeltua, mie oon se joka ajaa hiljaa ja jolla o komia Rush (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showpost.php?p=780610&postcount=4840)

Töihin tullessa huomasin, että pyörätelineessa oli jollain sinivalkonen Nishikistä tehty fixi, etujarru oli ja on-onen takanapaki sattu silmään. Tunnistaako kukaan palstalainen omistavansa moista? Helsingissä Ruoholahdessa bongattu.

hannupulkkinen
10.05.2007, 11.30
Isäni toimi aikanaan vuoden ajan Vetelissä opettajana. Vaikka se selittäisikin monta asiaa (ja ikäluokkakin ainakin melkein täsmäisi), en silti usko hannupulkkisen kuluttaneen penkkiä hänen tunneillaan. :rolleyes:

Milloin ja missä koulussa isäsi oli. Minä olin 55-60 Vetelin yhteiskoulussa ja vuoden lukiossa. Kun en pärjännyt niin lähdin maailmalle. Muistan, että yhteikoulussa kiusasimme käypäläisiä melkein hengiltä. Mitä asiaa se selittäisi jos olisin ollut hänen tunneillaan?:D

Esko
10.05.2007, 12.33
Milloin ja missä koulussa isäsi oli. Minä olin 55-60 Vetelin yhteiskoulussa ja vuoden lukiossa. Kun en pärjännyt niin lähdin maailmalle. Muistan, että yhteikoulussa kiusasimme käypäläisiä melkein hengiltä. Mitä asiaa se selittäisi jos olisin ollut hänen tunneillaan?:D

Pitäisi ehkä varmistaa, mutta eiköhän tuo lie kuitenkin 70-luvun alkua ollut. Ja vuosiluvuista riippumattakin olin kutakuinkin varma, ettet samassa koulussa ole ollut.

Hmm, mitäköhän? :rolleyes:

Hiilari
10.05.2007, 14.05
Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen?

Muun muassa mä. Alla kauniilla ilmalla sininen Chesini. Sateella ja rapakeleillä keltainen NOX cc.

Gynis
11.05.2007, 08.14
Oliko se itse VesaP joka ajoi eilen (to 10.5) noin kello 18 aikoihin Röyläntiellä ylämäessä mua vastaan. Kyseisellä tyypillä oli alla keltainen Giantti ja päällä keltainen ajotakki. Ainakin kuski jaksoi nostaa kättä tangosta kun tervehdin.:D

p bonk
06.06.2007, 17.54
Ketkä olivat päässeet Orionin Kotiapteekki -lehteen (nro 2/2007) poseeraamaan? Surlyn perässä kulkee Burleyn lapsikärry ja pyörä taitaa olla lähettien ajopelejä, ainakin BC Hellsinki-tarra ja erilaiset pinnoissa kiinni olevat lätkät näkyvät hyvin.

mk
22.07.2007, 11.22
Ketkä tunnustaa ajaneensa porukkalenkkiä tänään klo 10 aikoihin välillä Alaveteli-Kaustinen ? Pirttiniemi-Jylhä välillä tuli ensin pari maantiepyöräilijää vastaan ja n.10min perässä isompi joukko 10-15 pyöräilijää. Osa moikkaskin . Minä ajelin yksin vastaan quickstep (http://www.derondeshop.be/shop/files/t_673.jpg) paita päällä. :eek:

Punainen Pilvi
22.07.2007, 19.21
Oliko se joku teistä? Eilen alkuillasta matkalla kohti pohjoista pyörät hopeaisen diesel-volkkarin katolla, tauolla siinä iin pohjoispuolella olevalla marjapuuron värisellä grillillä/terassilla perheensä kanssa.

tempoilija
22.07.2007, 21.01
Ketkä tunnustaa ajaneensa porukkalenkkiä tänään klo 10 aikoihin välillä Alaveteli-Kaustinen ?

Eiköhän se vastaus löydy Ykspihlajan Reiman tai Kälviän Tarmon suunnalta, vaikka kälviäläisistä huomattava osa olikin ISM-kisoissa Sipoossa.

Tai sitten ensi viikon Seljes Triathlon on paisunut niin jättimäiseksi, että joku on ryhtynyt treenaamaan tosissaan kisareitillä :D

yrittelijäs
04.08.2007, 16.42
Havaittu kaksi pyörämatkailijaa, perävaunut pyörissä kiinni. Torstaina 2.8. Siilinjärveltä muutama kilometri Viitasaaren suuntaan, suunta länttä kohti. Miten reissu sujuu kärryt perässä maantiellä? Jos matkalla olette vielä, toivon hyvää loppumatkaa.

Punainen Pilvi
05.08.2007, 18.18
Havaittu joku suhteellisen pervon näköinen sinkuloija temppuilemassa -oiskohan ollut siinä kampin kauppakeskuksen liepeillä - toissa iltana.
Ellen tietäisi paremmin niin väittisin etä se oli ystäväni dt.

Chambza
11.08.2007, 21.59
Tulipas muuten tänään Haltialan suunnalla todella hieno Colnago vastaan. Nopiaan mentiin ohi ja kohdalla oli muitakin mankeloitsijoita jotka söivät huomiokykyä hieman ettei riittävän tarkasti nähnyt, mutta punaista ja mustaa näkyi. Ettei olisi ollut peräti Pyöräsi Kuva-topicissa foorumnistien (sivuunkirjoittanut mukaanlukien) kuolaa valuttanut arvoisan nimimerkki Get-a-wayn arvoisa Ferrari?

raato
12.08.2007, 10.58
Kuninkaantie - Luoma - Masala. Valkoinen suoratainkoinen maantiefillari tuli lenkin loppupuolilla selkä edellä vastaan. Ohi en kehdannu mennä.. ois vielä polkenu suohon maastopyöräilijäparan, mutta ihan kohtalaista vauhtia piti kunnes koulun kohdalla tiet erkani. Olikohan joku foorumilainen? En fillarin merkkiä tunnistanut, mutta vaikutti putkiprofiili Nishikin hybridi prolta?

Jukka Häkämies
12.08.2007, 13.12
Valtatie kolmosella jossain Kurikan paikkeilla perjantain ja lauantain välisenä yönä noin 00:30 tempofillarilla, valot stongassa ja kypärässä?

X-Caliber
13.08.2007, 10.25
Kuka / ketkä tunnustavat olleensa pyöräilemässä lauantaina Paloheinässä kesken 100km juoksun SM-kilpailun?

Osaa ne pyöräilijätkin törttöillä eikä vain autoilijat: kuva (http://www.seponkotisivut.com/vb/attachment.php?attachmentid=264&d=1186929734)

AnttiL
14.08.2007, 09.12
Kaksi maastopyöräilijää eilen tuolla jalkarannan/messilän suunnalla tuli vastaan ja kääntyivät perään.
siinä juteltiin ja pienen pätkän ajettiin kimpassa.
jos sattuu lukemaan niin voisi privaa heitellä :rolleyes:

bihtori
14.08.2007, 09.21
Osaa ne pyöräilijätkin törttöillä eikä vain autoilijat: kuva (http://www.seponkotisivut.com/vb/attachment.php?attachmentid=264&d=1186929734) Ei pysty näkemään tuota kuvaa rekisteröitymättä. Voitko heittää kuvan imagesäkkiin tai muualle? Lisäksi olisi mukava kuulla yksityiskohdista ja tunteiden kuumenemisista!

X-Caliber
14.08.2007, 10.00
Ei pysty näkemään tuota kuvaa rekisteröitymättä. Voitko heittää kuvan imagesäkkiin tai muualle? Lisäksi olisi mukava kuulla yksityiskohdista ja tunteiden kuumenemisista!

kuva (http://www.endurance.fi/kuvat/IMG_2000_2.jpg)

Ei ole mun ottamani, enkä ollut itse tilannetta paikalla todistamassa, mutta joka tapauksessa jos jompikumpi kuvan fillaristeista olisi vaivautunut hieman hidastamaan vauhtiaan he eivät olisi kohdanneet juuri juoksijoiden kohdalla. En ainakaan kuullut mistään varsinaisesta tunteiden kuumenemisista, ei kuulu ultrajuoksun henkeen ryhtyä rasittamaan itseään avautumalla kesken kilpailun, se aiheuttaa vain turhaa stressiä ja rasitusta. Sattuipa vaan kyseisen kuvan ottaja jälkeenpäin ihmettelemään tilannetta.

Koska kilpailureittiä ei ole suljettu muilta käyttäjiltä on siellä käveleminen, juokseminen, pyöräily ja rullahiihtäminen ym. tietenkin sallittua aivan normaalisti, mutta edes vähäinen muiden reitin käyttäjien huomioon ottaminen voisi joskus olla paikallaan. Varsinkin kun 100km juoksukilpailun jälkipuoliskolla kaikkien juoksijoiden refleksit eivät ehkä ole aivan terävimmillään ja äkilliset väistöliikkeet voivat johtaa jopa suoranaisiin loukkaantumisiin.

Reino Hoo
14.08.2007, 13.25
kuvaa ei löydy serveriltä...:rolleyes:

X-Caliber
14.08.2007, 13.40
kuvaa ei löydy serveriltä...:rolleyes:

Nyt löytyy.

p bonk
14.08.2007, 14.12
Oisko sen näköinen tilanne, että juoksijoita ohittanut pyöräilijä on arvioinut vastaantulijan vauhdin väärin.

samooja
14.08.2007, 17.37
Kuvan pyöräilijöillä ei ole kummallakaan kypärää? Liekö kyseessä autoliiton agentit? Jotka koittavat tahrata lajin uljasta öö no jotain ?

Shimaani
14.08.2007, 17.52
Kuka / ketkä tunnustavat olleensa pyöräilemässä lauantaina Paloheinässä kesken 100km juoksun SM-kilpailun?

Osaa ne pyöräilijätkin törttöillä eikä vain autoilijat: kuva (http://www.seponkotisivut.com/vb/attachment.php?attachmentid=264&d=1186929734)
Huh - mää jo säikährin että oliko mulla niin kiire että olisin törppöillyt mutta ei sentään.
Ihan offaria mut kisasta olis voinut varoittaa vaikkapa Paloheinän majalla ja muilla sisääntulopisteillä sellasilla hyvin näkyvillä, vaikkapa lippusiimasta roikkuvilla plakaateilla joitten kiertämiseks olis tarvinnu liki pysähtyä ja lukea se plakaatti. Nyt ainakin mun huomioni kiinnitti vain ja ainoastaan keskellä paria risteystä ollut suuntaviitta jossa oli juoksutossun kuva. Ja tietty ne numerolapuilla merkatut juoksentelijat jotka kierrän aina kaukaa.
Juoksijat oli varmaan aika väsyjä tuon päivän jälkeen, hurjia tyyppejä. *peukku*

Esko
14.08.2007, 17.56
Kuvan pyöräilijöillä ei ole kummallakaan kypärää?

Älä nyt viitsi leikkiä tulella samooja, tämä viestiketju kun on sentään saanut vielä toistaiseksi olla rauhassa 'tuntemattoman' vuodatuksilta. :D

X-Caliber
14.08.2007, 18.28
Offtopic jatkuu, pahoitteluni.

Ihan offaria mut kisasta olis voinut varoittaa vaikkapa Paloheinän majalla ja muilla sisääntulopisteillä sellasilla hyvin näkyvillä, vaikkapa lippusiimasta roikkuvilla plakaateilla joitten kiertämiseks olis tarvinnu liki pysähtyä ja lukea se plakaatti. Nyt ainakin mun huomioni kiinnitti vain ja ainoastaan keskellä paria risteystä ollut suuntaviitta jossa oli juoksutossun kuva. Ja tietty ne numerolapuilla merkatut juoksentelijat jotka kierrän aina kaukaa.

Tuossa olet muuten täysin oikeassa, toisaalta kilpailun osanottajamäärä taisi tulla järjestävälle taholle pienoisena yllätyksenä. Tietenkin tapahtumasta olisi voinut varoittaa, vaikka osanottajia olisi ollut vähemmänkin. Kun satun kisan järjestäjiä jossain näkemään voin tiedottaa toivomuksesi kirjattavaksi ensi vuoden "parannettavaa"-listalle.

Juoksijat oli varmaan aika väsyjä tuon päivän jälkeen, hurjia tyyppejä. *peukku*Olosuhteet lauantaina olivat kyllä melkoisen paahtavat. Ainakin huoltosuoralla, jossa itse muutaman tunnin vietin aikaa. Voitonhan tuossa kisassa muuten vei kaveri, joka on fillariakin kuljettanut aika vauhdikkaasti, uinti- ja juoksuosuuden välissä. Mm. Ibizan ironmanin voiton ja pitkien matkojen MM-joukkuepronssin arvoisesti.

Punainen Pilvi
14.08.2007, 18.34
Kauhea kun tuo huutaa

ville m
01.06.2008, 10.07
Eilen sukuloimassa Kaustisen Köyhäjoella. Ohi pyyhälsi täkäläisissä maisemissa harvinainen ilmiö: kaksi maantiepyöräilijää. En tiedä mistä kaukaa olivat eksyneet tänne - ehkä foorumilaisia? Valitetttavasti tunnen maantievehkeitä niin huonosti, etten pystynyt siltä etäisyydeltä bongaamaan merkkejä.

plehti
01.06.2008, 10.30
Enpä ole aikaisemmin törmännyt kahteen Alanistiin enkä kyllä muutenkaan kohdannut muita Alanilla ajavia, mutta tänään sekin ihme tapahtui aamulenkin yhteydessä. Itse en tosin ollut tällä kertaa reissussa Alanilla vaan Cervelolla...

/ panu.

mk
01.06.2008, 10.54
Eilen sukuloimassa Kaustisen Köyhäjoella. Ohi pyyhälsi täkäläisissä maisemissa harvinainen ilmiö: kaksi maantiepyöräilijää. En tiedä mistä kaukaa olivat eksyneet tänne - ehkä foorumilaisia? Valitetttavasti tunnen maantievehkeitä niin huonosti, etten pystynyt siltä etäisyydeltä bongaamaan merkkejä.
Eilen tuli ajeltua Köyhäjoenkin läpi Kaustiselta Halsualle mennessä. Yksin liikenteessä maantiepyörällä ja sininen quickstepin paita päällä, alla Lapierren pyörä. Aika harvoin täälläpäin tosiaanki noita maantiepyörällä liikkujia tapaa. :rolleyes:

Concorde
06.03.2009, 19.37
Tänään aamukasin nurkilla joku kyykytti Fordeja Fortilla Mansen Hämeenpuistossa teatterin nurkalla. Joku täältä?

Mustanpuhuva Fortin CC näytti liikkuvan hyvää kyytiä. http://fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

Nufan
06.03.2009, 20.28
Oliko foorumilaisia, kun turussa pyyhälsi fixi? kuski harmaalla pyörällä meidän neljän hengen seurueen ohi noin kello 11:00 Turun aluetyöterveyslaitoksen kohdilla lemminkäisenkadulla.

Komea pyörä oli. Kaveri tuumas kun pyyhälsit ohi, että onpa selkä pysynyt hyvin puhtaana, vaikka ei pyörässä ole lokareita ensinkään.
Samaa ihmettelin kyllä itsekin. pyöräsi ei näyttänyt roiskivan vettä selkämykseen.

twentyniner
16.03.2009, 11.40
Pure Blood (veikkaisin S-koko), eilen Hyvinkäällä ja kuski tuntui hiukan olevan hukassa ;)

mnph
16.03.2009, 11.47
Lauantaina kukonlaulun aikaan ajeli joku komealla Ellsworthilla Hietalahden torin kulmilla. Helsingissä siis.

walesi
16.03.2009, 11.55
Enpä ole aikaisemmin törmännyt kahteen Alanistiin enkä kyllä muutenkaan kohdannut muita Alanilla ajavia, mutta tänään sekin ihme tapahtui aamulenkin yhteydessä. Itse en tosin ollut tällä kertaa reissussa Alanilla vaan Cervelolla...

/ panu.

Toinen seisoi mäessä ja toinen sen päällä :)

Sorp, nyt vasta huomasin. Kertonee jotain myös vauhdista tien päällä...

Concorde
18.05.2009, 09.25
Kiitoksia Kanuunakirittäjälle tänään Metsäkylästä Ratinaan. :)

Tank Driver
18.05.2009, 14.16
Kuka ajelee Toijalan seudulla mustanpuhuvalla Yetillä?

Fin-76
18.05.2009, 23.12
Kuka ajelee Toijalan seudulla mustanpuhuvalla Yetillä?Onko semmonen setä-ikäinen (45-50 vee) ja musta AS-R (täpäri) :seko:

Tank Driver
18.05.2009, 23.33
Onko semmonen setä-ikäinen (45-50 vee) ja musta AS-R (täpäri) :seko:

No o.

Fin-76
18.05.2009, 23.43
No o.Kas kummaa, työkaverihan se siellä on kruisaillut. Joskus ajeli enemmänkin metsissä, mutta nyt kuluu vain ne ulommat rattaat (wannabee maasturisti?) Ei vaan, hän on hiukan sairastellut ja parantelee kuntoaan...

Tank Driver
18.05.2009, 23.48
Veri vetänee edelleen maastoon, tällä kertaa bongattu pientareen toiselta puolelta nurmikolta, toisella puolen kulkee pyörätie. :)

Johan Moraal
22.05.2009, 13.35
Kuka Gentlemanni ajoi tänään Savonlinnan Pihlajaniemeltä poispäin Skorpionilla?

Asentaja
22.05.2009, 14.04
Kuka nuori mies ajoi Pohjois-Tapiolassa maanantaina klo 7:55 yksipyöräisellä? Propsit sulle, hyvän näköistä oli meno.

ville m
24.05.2009, 20.45
Flunssaviikon jälkeen toipilasajelulla Lentolan Prismaan muksujen kanssa. Itse olin vaimon kauppakassilla ja pojat omilla Islabikes Beinn:llä. Kirkkoharjussa Linturinteen kohdalla tuli vastaan naiskuski, joka ystävällisesti antoi tilaa meidän poitsuille - kiitos siitä. Hetkeä myöhemmin soramontun kupeella mieskuski sivuutti meidät. Olikohan foorumilaisia..? Molemmat huomioivat mallikelpoisesti meidän hitaamman karavaanin.

luonto
24.05.2009, 22.55
Ihana blondi maastopyörämimmi rullaili Kyläsaarenkatua kun ajoin cyclocrossarilla samaista katua autojen puolella, katseemme kohtasivat, linnut lauloivat ja sunnuntairullailu sai aivan uuden sävelen <3 <3 <3

Asentaja
27.05.2009, 12.12
Keitä te olitte eilen te kolme maastopyöräilijää Mankkaan kallioilla? Muistatte varmaan, Videon (http://www.vimeo.com/2097871) kohdassa 13:08. Yksi taisi olla peräti neiti-ihminen - sori että en jäänyt tervehtimään, mutta kun näillä arki-iltojen lenkeillä on niin kiire. Käännyitte väärään suuntaan, Olarin polut ovat aivan tykkejä.

villho
27.05.2009, 12.23
Keitä te olitte eilen te kolme maastopyöräilijää Mankkaan kallioilla? Muistatte varmaan, Videon (http://www.vimeo.com/2097871) kohdassa 13:08. Yksi taisi olla peräti neiti-ihminen - sori että en jäänyt tervehtimään, mutta kun näillä arki-iltojen lenkeillä on niin kiire. Käännyitte väärään suuntaan, Olarin polut ovat aivan tykkejä.

Oiskohan ollut joitain MTBCF:n tyyppejä... joillain heistä (tai siis meistä) oli tarkoitus lähteä ajelemaan Mankkaan ostarilta eilisiltana.

JackOja
27.05.2009, 13.05
...te kolme maastopyöräilijää Mankkaan kallioilla? Muistatte varmaan, Videon (http://www.vimeo.com/2097871) kohdassa 13:08...

Häh? Joku ajaa meidän tiimin polkuja :eek: Mutta ei me eilen siellä oltu :seko:

pavel
06.08.2009, 21.57
Pisti ihan silmään tuossa nelisen tuntia sitten Vartioharjun tienoilla lähellä Plantagenia valkoinen maantie-Cannondale ripauksella punaista osaa siellä täällä.

Komia oli!

Archie
06.08.2009, 22.08
Kuka oli se vantaalainen viemärisukeltajan näköinen mies, joka ajoi ohitseni tänään Ellsworthilla tuossa ennen seiskaa? Sinäkö? ;)

ellmeri
06.08.2009, 22.17
Kuka oli se vantaalainen viemärisukeltajan näköinen mies, joka ajoi ohitseni tänään Ellsworthilla tuossa ennen seiskaa? Sinäkö? ;)

Tulitko taas sauvakävellen vastaan,vai...
Joo tulin varmaan,missä kohdattiin,olin stadiin menossa ruoholahten kuuntelee saundsekkiä ennen Madonnaa ja sieltä kurvailin 22,30 kotiin.:D

Archie
06.08.2009, 22.35
Väärä vastaus, en tullut vastaan... :D

ellmeri
06.08.2009, 22.40
Ohikaan et menny,ainakaan pöörällä.:cool:

Henki Hieveri
07.08.2009, 10.28
Nishiki, Pasilan K-kaupan edessä, katselin kateellisena mittaria. Ajaja, joka oli lähtemässä pois tiputti kypäränsä kivetykselle (jonka jälkeen mietin, onko kypärä enää käyttökelpoinenkaan).

Samuli
07.08.2009, 13.30
Pisti ihan silmään tuossa nelisen tuntia sitten Vartioharjun tienoilla lähellä Plantagenia valkoinen maantie-Cannondale ripauksella punaista osaa siellä täällä.

Komia oli!

Oliko Cannodalessa musta keula ja teksti putkessa punaisella? Tuollainen tuli bongattua kahden aikaan liki samassa paikassa. Ja Osmo Bianchilla ajeli n.50m perässä.

maissi
11.08.2009, 07.26
Kuka ajoi tänään Tampereen Turtolan Citymarketin kohalla keskustaan päin kippurasarvisella. Olin se janari, joka yritti hybridillä ohi ja jäi peesaamaan alamäkeen. Pahoittelen toimintaani, mutta oli vähän kiire, kun tuli nukuttua pommiin.:o

Moppe
11.08.2009, 18.34
Kuka olit, joka tulit vastaan tänään vähän Tapanilan jälkeen (Lahdessa) eräällä polulla noin yhden maissa? Morjastettiinkin.:) Mainitsen tästä sen vuoksi, että olet ensimmäinen harrastaja, joka huomaa minutkin.:) :)

pavel
11.08.2009, 19.12
Oliko Cannodalessa musta keula ja teksti putkessa punaisella? Tuollainen tuli bongattua kahden aikaan liki samassa paikassa. Ja Osmo Bianchilla ajeli n.50m perässä.

En kyllä noin tarkkaan ehtinyt katsoa, mutta muistelisin siinä olevan punaista tekstiä. Se oli saletti foorumilainen, tunnusta! :p

Tänään noin tunti sitten pyyhälsi vastaan arabianrannassa ihan siinä veden tuntumassa (palsta?)kaksikko. Toinen ajeli valkoisella hardtail-Canyonilla ja toisella oli joku crossari, en ehtinyt tsuumailla tarkemmin.

bere
12.08.2009, 06.58
Kukas rullaili aamuisessa sateessa seiskan jälkeen munkkiniemestä tukholmankadulle vihreällä meta 5.5sella jossa valkoiset kiekot? Nätti pyörä, bussin ikkunaan jäi ehkä vähän kuolaa...

VesaP
12.08.2009, 08.09
Tuossa jokunen päivä sitten kun menin ostaa jätskiä Cittarista Klaukkalassa niin paikallisen S-Marketin kohdalla oli kaksi jannua ihan samanlaisilla Cervelon maantiepyörillä. Pyörissä oli se leveä "aerodynaaminen" vaakaputki eli ei tätä kevennysmallia vaan sitä toista. Keitähän he, veljekset kuin ilvekset?! Toisella kuskilla tais olla nilkasta polveen asti ulottuva side/harso tuntomerkkinä. Olisko ihan RACING vamma?! Respect. :)

VesaP
13.08.2009, 19.32
Jaahas, kuka PIRULAINEN tunnustaa?!?!? Äsken ajettiin autolla joskus kello 16.45 pintaan vanhaa kolmostietä Klaukkalan liittymän pohjoispuolella kohti pohjoista. Ja siinä Mäkisen varikon jälkeisessä loivassa mutta pitkässä ylämäessä meni kaksi kilpapyöräilijää rinnakkain. Eihän siinä mitään, ajan itsekin monesti rinnakkain jos olen jonkun kanssa kaksin lenkillä. Mutta nämä kestävyysurheilun gladiaattorit ajoi siten että toinen ajoi toisella auton rengasuralla, ja toinen toisella. Siis oikeasti, veivät KOKO HELVETIN LEVEÄN vanhan kolmostien toisen kaistan kokonaan. Siis HALOO, autot joutui koukkailemaan vastapuolen ojan kautta melkein että pääsi ohi ja oli vielä ruuhka-aika. MYÖNNÄN, en tykännyt niiden ajopaikasta ja ajoin hihaa viistäen ohi ja koukkasin äkkiä takaisin omalle kaistalle niiden nenän edestä.

Ei jumalauta, EI KOKO TIETÄ TODELLAKAAN LAITETA TUKKOON KAHDEN KUSKIN VOIMIN!!! Seurasin peilistä niin sankarit vain katsoi toisiaan ja jatkoivat entistä leveämmin ajoa. Ulompi kuski ajoi melkein about keskiviivalla siitä eteenpäin mitä nyt peilistä näin kilsan pari taaksepäin.

EI TSIISUS!!! Stnan tollot kilpapyöräilijät!!! Ei ihme että monilla autoilijoilla on tämmöinen asenne pyöräilijöitä kohtaan jos oikeesti jotkut noin tyhmästi ajelee!

Jos ajetaan rinnaikkain, ajetaan niin että about molemmat ajavat siellä pientareella, jookosta?!? Tuossakin kohtaa OLI puolimetrinen piennar jolla toinen olisi voinut ajaa ja toinen siinä valkean reunaviivan päällä.

asb
13.08.2009, 20.24
Ei jumalauta, EI KOKO TIETÄ TODELLAKAAN LAITETA TUKKOON KAHDEN KUSKIN VOIMIN!!! Seurasin peilistä niin sankarit vain katsoi toisiaan ja jatkoivat entistä leveämmin ajoa. Ulompi kuski ajoi melkein about keskiviivalla siitä eteenpäin mitä nyt peilistä näin kilsan pari taaksepäin.

Ehkä se kaveri oli kyllästynyt satoihin hihaa viistäviin ohituksiin ja halusi yksinkertaisesti estää turvattomat ohitukset? Tunnustan itsekin ajaneeni tahallaan pyörällä keskellä kaistaa, kun ajoin hiljaisia teitä peräkärryn kanssa kesälomalla ja jatkuvasti autoilijat ohittelivat hihaa viistäen (en nyt ihan yksi- tai kaksinumeroisilla teillä kuitenkaan).

bere
13.08.2009, 20.27
Joo ei ole hyvä tämä ajotyyli.

VesaP
13.08.2009, 20.40
Ehkä se kaveri oli kyllästynyt satoihin hihaa viistäviin ohituksiin ja halusi yksinkertaisesti estää turvattomat ohitukset? Tunnustan itsekin ajaneeni tahallaan pyörällä keskellä kaistaa, kun ajoin hiljaisia teitä peräkärryn kanssa kesälomalla ja jatkuvasti autoilijat ohittelivat hihaa viistäen (en nyt ihan yksi- tai kaksinumeroisilla teillä kuitenkaan).

Tuota noin, en nyt kyllä millään ymmärrä asiayhteyttä. Millä tapaa keskellä tietä ajaminen estää turvattomat ohitukset?!? Nyt joutui koukkaamaan vieläkin enemmän hihaa viistäen ohi kun tyypit peitti koko leveen kolmostien... :mad: Tämmösellä ajotavalla sitä luodaan sitä "pyöräilijät on perseestä" mielikuvaa autoilijoiden mieleen. :( Vaikka itse olen tottahitossa pyöräilijöiden puolella aina ja iänikuisesti niin kuitenkin ajan myös autolla jonniinverran aina ja tuommonen fillariajotyyli on vain totaalisen hanurista ja vaarallista myös. En ollut ainut joka joutui koukkailemaan hihaa viistäen ohi siinä vaan kaikki ennen mua ja mun jälkeenkin. Ja varmasti KAIKILLE autoilijoille siinä tuli ajatus että SAATANAN PYÖRÄILIJÄT!!!

Ärsyttävää sillä vaikka huomenna voi sama autoilija ajaa minusta ohi kun ajan itse pyörällä ja se vielä vittuuntuneena ajaa mustakin hihaa viistäen ohi vaikka ajaisin nätisti pientareella.

PatilZ
14.08.2009, 08.03
En tunnusta olleeni, en myöskään hyväksy moista ajotyyliä, mutta ...

Moninpaikoin vanhalla 3-tiellä eli tiellä 130 on pientareella ajo tehty mahdottomaksi. Vanha asfaltti on aikoinaan jyrsitty pois, mutta vain ajoradalle on laskettu uusi. Ei hjuva. En muista, mikä on tilanne ko. kohdassa.

Tämähän ei poista ko. tempun typeryyttä. Tuo vain sen esille, että yksinäisen pyöräilijän tai peräkkäin ajavien on pakko tulla ajoradan puolelle. Jo pelkästään se tuntuu ärsyttävän monia autoilijoita ja ymmärrettävästä syystä. On varmaan vaikea käsittää, miksi joku ajaa fillarilla ajoradan puolella, kun on leveä piennarkin. Sitä suuremmalla syyllä mielestäni moiset hölmöilyt pitää jättää pois.

Viimeksi eilen ajoin ko. tietä pitkin Hämeestä Helsinkiin ja tänään iltapäivällä (yllätys, yllätys) Helsingistä Hämeeseen. Ja siis "ruuhka-aikaan". Joten komppaan tässä VesaP:n huolta siitä, että tänään joku valmiiksi ärsytetty autoilija vetää hihaa viistäen ohi. Haluaisin päästä nimittäin hengissä kotiin. Siellä odottaa lapset, vaimo, lasagne uunissa ja kylmät kaljat jääkaapissa. (tähän sellainen hymiö, jossa silmät kiiluu ja kuola valuu suusta)

lansive
14.08.2009, 08.29
Kukahan meni eilen vähän ennen kuutta mustalla Stereolla Merituulentietä itään? Juomareppukin oli selässä.

pelichio
14.08.2009, 09.28
Kukahan meni eilen vähän ennen kuutta mustalla Stereolla Merituulentietä itään? Juomareppukin oli selässä.

Se saatoin olla hyvinkin minä, tosin pyörä oli Fritzzi. Oliko reppu ruskea? Oliko mustat shortsit? Oliko punainen pitkähihainen paita?

JackOja
14.08.2009, 10.33
Oliko reppu ruskea? Oliko mustat shortsit? Oliko punainen pitkähihainen paita?

Olitko se silloin sinä? :D

lansive
14.08.2009, 10.59
Se saatoin olla hyvinkin minä, tosin pyörä oli Fritzzi. Oliko reppu ruskea? Oliko mustat shortsit? Oliko punainen pitkähihainen paita?

Hyvin mahdollista, että oli Fritzz. En kerinnyt niin tarkkaan katsomaan, mutta takaiskarin sijainnista katsoin äkkiä, että Cube tuo ainakin on. Punainen pitkähihainen paita oli, mutta muut yksityiskohdat jäivät vähemmälle huomiolle.

Kyllä tässä taisi tulla osuma.:D

pelichio
14.08.2009, 11.35
Hyvin mahdollista, että oli Fritzz. En kerinnyt niin tarkkaan katsomaan, mutta takaiskarin sijainnista katsoin äkkiä, että Cube tuo ainakin on. Punainen pitkähihainen paita oli, mutta muut yksityiskohdat jäivät vähemmälle huomiolle.

Kyllä tässä taisi tulla osuma.:D

Jep, olin matkalla Bike Planetin kautta Olarin metsiin. Oli kivan viileetä ja kuraista pitkästä aikaa :)

Taisit olla toinen Cube-kuski tällä suunnalla, ei oo maastossa vielä tullu yhtään vastaan.

asb
14.08.2009, 20.19
Tuota noin, en nyt kyllä millään ymmärrä asiayhteyttä. Millä tapaa keskellä tietä ajaminen estää turvattomat ohitukset?!?

Siten, että siloin yksinkertaisesti ei ole tilaa ohittaa silloin, kun on vastaantulijoita. Autoilija joutuu hidastamaan ja joutuu konkreettisesti tunnustamaan pyöräilijän täysivaltaiseksi ajoradankäyttäjäksi. Sinä nyt vain satuit olemaan yksi niistä puupäisimmistä autoilijoista, jotka provosoituvat pyöräilijän nähdessään ja tekevät kaikkensa näyttääkseen kuka on kingi ja kenellä on oikeus kulkea asfaltilla (tai et ehkä oikeasti ole, mutta sellaisen kuvan annoit itsestäsi sille pyöräilijälle). Onkos sinua koskaan sapettanut tuollainen autoilija? Tiedätpä seuraavalla kerralla, ettet ole itse yhtään parempi. Vai kuinka?

Ette ehkä ymmärtäneet (en tietenkään ihmettele sitä ollenkaan), mutta en todellakaan suosittele tuollaista pääteillä harrastettavaksi. Olisitte sen ehkä voineet lukea viestistänikin. Hiljaisilla sivuteillä, joissa ei ole liikennettä ja missä autoille olisi muuten aivan hyvin tilaa tehdä turvallisia ohituksia, tuolle ei ole mitään estettä. Ja sen vakuutan, että sillä, missä kohdassa tietä ajat, on todellakin merkittävä vaikutus autoilijoiden ohitustapaan. Jos otat paikkasi ajoradalta, saat myös tarvitsemasi tilan. On kokeiltu ja toimii niin taajamassa, kuin sen ulkopuolellakin.

Eikä todellisuus todellakaan ole näin mustavalkoinen. Mutta eihän sitä tarvitse miettiä Internetin äärellä?

elasto
15.08.2009, 22.42
Tänään näkyi Helsinki International Air Show:ssa lentokentän ympärillä paljon PRO:n näkösiä Jannuja ja Liisoja. Varmasti palstalaisia, oli räikeetä ajovarustetta ja kaikkea.

PHI
15.08.2009, 23.07
Hiljaisilla sivuteillä, joissa ei ole liikennettä ja missä autoille olisi muuten aivan hyvin tilaa tehdä turvallisia ohituksia, tuolle ei ole mitään estettä.

Mainitsemasi kaltaisilla sivuteillä tuo toki onnistuu, mutta missä tuollaisia sivuteitä oikeasti on? Ainakin ne hiljaiset sivutiet joita itse lenkeilläni käytän täällä Espoon suunnalla, ovat hyvin mutkaisia ja mäkisiä. Liikennettäkin on jonkun verran. Siinä jos leivotaan menemään kahden kuskin voimalla tien leveydellä, niin ei hyvä seuraa. Aikansa pyöräilijöiden takana jurnutttanut autoilija saa sitten mittansa täyteen ja voi hyvinkin lähteä mielipuoliseen ohitukseen mutkassa / mäessä. Sieltä kun joku tulee vauhdilla vastaan niin vot. Auton kuski vaarantaa sekä oman henkensä että pyöräilijöiden.

Meidän seuran kuskit ajelevat ainakin enemmän tuolla VesaP:n kuvaamalla tavalla: Jos liikennettä ei ole, toinen ajaa pientareella/reunaviivan päällä ja toinen hieman ajoradan puolella. Jos kuulemme takaa lähestyvän auton, takimmainen kuski heittää hetkeksi etummaisen peesiin. Kun ollaan isommalla porukalla liikkeellä, niin ajetaan todella tiiviissä parijonossa tai kovemmassa vauhdissa sitten pitkänä nauhana tien reunassa.

Ei ole vaikeaa.

asb
16.08.2009, 10.11
Mainitsemasi kaltaisilla sivuteillä tuo toki onnistuu, mutta missä tuollaisia sivuteitä oikeasti on? Ainakin ne hiljaiset sivutiet joita itse lenkeilläni käytän täällä Espoon suunnalla, ovat hyvin mutkaisia ja mäkisiä.

Kerro nyt pitäisikö itkeä vai nauraa? Kaveri on nähnyt Kehä 3:n ulkopuolelta vain nelostien penkereet ja ihmettelee, kun Suomi on niin ruuhkainen paikka, ettei pyörällä mahdu ajamaan.

Sidi2
16.08.2009, 15.29
Kerro nyt pitäisikö itkeä vai nauraa? Kaveri on nähnyt Kehä 3:n ulkopuolelta vain nelostien penkereet ja ihmettelee, kun Suomi on niin ruuhkainen paikka, ettei pyörällä mahdu ajamaan.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=36097

Joo, kaveri tuskin osaa ajaakan muuta kuin kolmipyörää...

VesaP
17.08.2009, 07.49
Sinä nyt vain satuit olemaan yksi niistä puupäisimmistä autoilijoista, jotka provosoituvat pyöräilijän nähdessään ja tekevät kaikkensa näyttääkseen kuka on kingi ja kenellä on oikeus kulkea asfaltilla

Toki. Meikä näkee aina punaista ja alkaa vituttaa ja otsasuonet pullistumaan kun näenkin pyöräilijän maantiellä. En voi ymmärtää moisia sukkahousuhippejä mitkä SAATANA tulevat minun AUTONI lähelle niillä hikisillä kilpavaimitäpaskojanenyton-pyörillään. Pysykööt siellä pyöräteillä ja jos ei oo pyöräteitä niin ei sit ajeta. Toissapäivänäkin piti vetää mustat ajokuteet päälle kun kävin itse ajelee 5 tuntia fillarilla ettei kukaan tunnista että olen se pyöräilijöiden vihollinen numero 1 jotta eivät ala latomaan turpaan kun näkisivät... :rolleyes:

Btw, ja ajoin ko 5 tuntia fillaria mutta en kertaakaan peittänyt kaistaa vaikka kahdestaan ensin vaimon ja sit kaverin kanssa ajettiinkin. Jos ajettiin rinnan ja kuulin että auto tulee niin kiihdytin joko vauhtia että pääsin kaverin eteen tai sit jarrutin ja menin kaverin taakse. Ei meidän tarvinnut vartavasten tukkia koko saakelin ajokaistaa. No, lopetan asian vääntämisen tähän eli case closed osaltani.

Nappulakenka
17.08.2009, 08.47
Toissapäivänäkin piti vetää mustat ajokuteet päälle kun kävin itse ajelee 5 tuntia fillarilla ettei kukaan tunnista että olen se pyöräilijöiden vihollinen numero 1 jotta eivät ala latomaan turpaan kun näkisivät... :rolleyes:
Ghost rider :eek: :D

VesaP
17.08.2009, 12.55
Ghost rider :eek: :D

GhostRider - Klaukkala Run. Järkyttävää kaahausta pientareella 0 - 65km/h. Tuhansia autojen ohituksia ahtaista väleistä. :cool: (tosin autot ohitti tämän GhostRiderin enkä keulinut kun ei keuli mut anyway... :o) Pitää ensikerralla ottaa hd-videokamera mukaan, teipata se kypärään kiinni ja nauhoittaa 5 tuntia treeniä ja laittaa video youtubeen. Siinä on poliisit kyllä heti kolkuttelemassa ovelle prkle sen jälkeen! Syyte: Tylsistytetään väki hengiltä. :eek: Toisaalta, jos video olis kuvattu vaikka viime lauantaina, kuvassa olis ollut monen tunnin ajan Bilaton perse kun ajoin vain peesissä. Ei siihen kyllästy! :D

asb
17.08.2009, 17.15
Meikä näkee aina punaista ja alkaa vituttaa ja otsasuonet pullistumaan kun näenkin pyöräilijän maantiellä.

Suosittelen, että viet ajokorttisi poliisille (osaan mäkin lainata valikoivasti).

PHI
17.08.2009, 18.32
Toki. Meikä näkee aina punaista ja alkaa vituttaa ja otsasuonet pullistumaan kun näenkin pyöräilijän maantiellä. En voi ymmärtää moisia sukkahousuhippejä mitkä SAATANA tulevat minun AUTONI lähelle niillä hikisillä kilpavaimitäpaskojanenyton-pyörillään. Pysykööt siellä pyöräteillä ja jos ei oo pyöräteitä niin ei sit ajeta. Toissapäivänäkin piti vetää mustat ajokuteet päälle kun kävin itse ajelee 5 tuntia fillarilla ettei kukaan tunnista että olen se pyöräilijöiden vihollinen numero 1 jotta eivät ala latomaan turpaan kun näkisivät... :rolleyes:

:D:D:D... nauraa vedet silmissä!

Tuntsan Palo
19.08.2009, 21.44
Campagnolo-verhoiltu naisten takamus Bianchillaan Lauttasaarentiellä tänään klo 20.10?

Nimimerkillä: Melkein ajoin tolppaan:D (tietenkin kun sen yhden kerran olin ilman kypärää lenkillä).

FlyingCircus
19.08.2009, 21.52
Ai naisten? Ettei nyt kuitenkin vain yhden?

Mc_Mursu
20.08.2009, 09.27
Eilen meni Haltialassa ohi aika montakin pyöräilijää, mutta erityisesti mieleen jäi kaksi maastopyöräilijää n. klo 19 aikaan. Taisivat katsoa hieman kummissaan, kun olin "peltohommissa". Oliko palstalaisia?

Rickmaple
20.08.2009, 12.55
Eilen meni Haltialassa ohi aika montakin pyöräilijää, mutta erityisesti mieleen jäi kaksi maastopyöräilijää n. klo 19 aikaan. Taisivat katsoa hieman kummissaan, kun olin "peltohommissa". Oliko palstalaisia?

Mä ajoin kaverin kanssa siellä seiskan maissa, mut en mä ainakaan kehenkään peltoilijaan huomiota kiinnittäny. :seko:

lindeju
20.08.2009, 13.35
Suosittelen, että viet ajokorttisi poliisille (osaan mäkin lainata valikoivasti).
Joo, kortti pois tuolta hullulta pyöräilijöidenvihaajalta. Ja sen Vectra mulle, tai ainakin se moottori. :D

Mc_Mursu
20.08.2009, 21.07
Mä ajoin kaverin kanssa siellä seiskan maissa, mut en mä ainakaan kehenkään peltoilijaan huomiota kiinnittäny. :seko:Se oli tuossa joenvarressa kulkevalla ulkoilutiellä (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Tosta+ajoivat&y=6684409&x=2553378&lang=FI), missä ajoivat. Välimatkaa näillä kahdella maastopyöräilijällä oli ehkä 50 m. Toinen mun mielestä ainakin katto kummissaan. Itse yritin kovasti tiirailla, että onko tuttuja ja minkäläisia pyöriä on, joten voi olla, että pyörän päältä katsottiin vain "ttuako toi mulkkaa" -tyyliin ja unohdettiin sitten. :p

Tosin noita hienoja fillareita meni aika paljon, että en enää tarkemmin muistellen menekään ihan takuuseen siitä olivatko ne juuri nämä kaverit ketkä katsoivat kummissaan. Meitä oli siinä pellolla useampi ja aika monen ohikulkijan mielenkiinto kyllä heräsi puuhiimme.

lansive
21.08.2009, 08.18
Oliko joku foorumilainen kun eilen ajoi Cannondalen maantiepyörällä Niittykatu 8:n pihaan? Minä juuri pakkailin mustaa Cube Stereota auton telineeseen.

Concorde
22.08.2009, 19.52
Vielä anteeksipyyntö sille komeaa mustavalkoista AMS-kuutiota Julkujärven takalenkillä ulkoittaneelle ja urheilijaa vahvasti muistuttaneelle polkijalle, kun meidän collieneiti pysäytti sun matkanteon kahdesti. :o

Pyörän eteneminen oli vahvan näköistä http://fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

pavel
23.08.2009, 15.29
Valkoinen täbäri-Trekki Foxin keulalla porhalti Maunulassa Pirjontiellä kohti Pakilantietä siinä klo10.50 aikohin.

Oli ajokamat reppuja myöten sen mukainen, että pakko olla foorumilainen!

xs2jammu
23.08.2009, 18.50
Kellä oli rengashomma meneillään iltapäivällä Vantaalla lentokentän takana samaan aikaan kun MM-motocrossin väki purkautui pois. Joku siinä vaihto sisäkumia kevyenliikenteen väylällä.

VesaP
24.08.2009, 11.40
Campagnolo-verhoiltu naisten takamus Bianchillaan

Joo, tuo toimii. Kantsii pitää sormet tiukasti jarrukahvoilla ettei aja perään. :D

apatceh
24.08.2009, 19.44
Kuka ajeli tänään Raahessa Kastellintietä siinä 17.30 Bianchilla? Musta takki ja kypärä. Samalla hetkellä ajo toista puolta tietä nainen vastaan pyörällä.

Henki Hieveri
26.08.2009, 11.01
Kuka ajoi eilen 25.8. Trekillä eläimellistä vauhtia Kurvissa?
On ihan poikkeuksellista, että minun lisäkseni joku EI aja siinä kohden jalkakäytävällä. Kaveri jatkoi Vallilaan päin Hämeentietä pyörätiestä välittämättä.

asb
26.08.2009, 11.56
Joo, kortti pois tuolta hullulta pyöräilijöidenvihaajalta. Ja sen Vectra mulle, tai ainakin se moottori. :D

Jaa. Että sellainen tapaus olikin kyseessä. Pitäs kai lukea toi "Autoja"-topicci läpi, että osais tulkita palstalaisten kirjoituksia paremmin.

Hengari
26.08.2009, 20.57
Se oli tuossa joenvarressa kulkevalla ulkoilutiellä (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Tosta+ajoivat&y=6684409&x=2553378&lang=FI), missä ajoivat.

Meitä oli siinä pellolla useampi ja aika monen ohikulkijan mielenkiinto kyllä heräsi puuhiimme.

Ainakin itse ihmettelin, kun jotkut ilmeisesti metallinpaljastimella peltoa tutkailivat. Mitä sieltä pellolta etsitte?

mnph
21.09.2009, 17.36
Hiljattain tuli suunnilleen Kauniaisissa vastaan hienokuntoinen Killer Vee, jossa oli keulana Lefty. Kuski ei ollut aloittelija.

Mc_Mursu
21.09.2009, 20.13
Ainakin itse ihmettelin, kun jotkut ilmeisesti metallinpaljastimella peltoa tutkailivat. Mitä sieltä pellolta etsitte?Jep. Etsittiin tietenkin jotain löytämisen arvoista. ;)
Aika pettymys tuo paikka oli. Harrastuksensa kullakin (http://picasaweb.google.com/McMursu91/PorukkaPiippailutHelsinginPelloilla#).

El-Capricum
21.09.2009, 21.47
Kukas muuten eilen ajeli viiden jälkeen tuomarinkylän ABC:ltä tuuskin ali ja jatkoi kuusmiehen kaarta pitkin kohti paloheinän golfkenttää samalla taksia hiillostaen? Varusteina oli kaverilla valkoista ja punaista succiskampetta ja väreihin mätsäävä maantiefilo. Merkkiä en nähny ku ei ollu vahvuuslasit päässä.
PS. olisi ollut mukava yrittää pysyä perässä, mutta darranen kaveri ei jaksanu. :D

Re-con
22.09.2009, 08.44
Kuka maastopyoralla ajava eilen kaatu risteyksessa mopoilijan takana kun oli tulossa kalastajantorpalta pain?!? :D oli muuten melko tyylikasta

pavel
24.09.2009, 21.11
Tuossa eilen illalla yhdeksän aikaan näin Manskulla muuan hameväen edustajan ajavan valkoisella Cannondale-crossarilla..jos en nyt ihan väärin muista, niin saatoipa se olla jopa heräteostos:rolleyes:

kebne
24.09.2009, 21.15
Se olin minä! Niin... ja se oli se heräteostos Cännäri.
Olisit ajanu kiinni ja nykässy hihasta :)

pavel
24.09.2009, 21.32
No kylähämmulla kellot soi (siis päässä) heti kun huomasin sut, hehe..
En viittiny alkaa polkee perässä, en ois kumminkaan saanu kiinni :D

Lookki oli tyylikäs ja fillari selkeesti tykki!

kebne
24.09.2009, 21.40
Kiitos kiitos :) Tänään illalla taas ihan pientä "insera-cannondale" kisaa polkiessa kotiin...
Mä ajelen päivittäin tota Manskua pitki duunimatkat.

finrandojin
24.09.2009, 22.38
Tänään ajeli seitsemän kieppeillä (illalla) jotkut miehet pikkupoikamaisen innostuneina Tampereen linja-autoaseman läpi, kauhean onnellisen näköisiä olivat. Aattelin heti että noitten on pakko olla vöörymiläisiä.
Jonkun Bianchi-succistelijankin vielä bongasin kotimatkalla, siinä Iidesrantaan menevässä liikennepylpyrässä odotteli valojen vaihtumista.
Ja jonkun toisen maantievarusteisen jonka kypärä oli tiukassa takakenossa, mutta kasvoilla tosipyöräilijämäisen typerän onnellinen virne. (En minä millään pahalla, oma ilme lienee pyöräillessä vähintään yhtä pöhkö, joten lähinnä koin sielunsisaruutta. Tai siis niin, ajaja oli mies.)
Hassua kun aiemmin lueskeli tätä foorumia sieltä jostain kaukaa missä jäseniin ei kovin helpolla törmännyt, kun nyt tuntuu että kuka vaan pottapää saattaa olla juurikin se tai tämä käyttäjä jonka kirjoituksia olen lukenut jo vuoden.

JackOja
25.09.2009, 09.47
Suurpellossa, tässä näin (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6675968&mode=rasta&x=2541328&lang=FI), tulei eilenillalla noin 1830 aikoihin vastaan pari pron näköistä MTB-hemmoa. Ketähän nekin oli?

Kesänlapsi
25.09.2009, 10.12
Monesti Ylämyllyntietä pitkin ajaessa on muutama innokas pyöräharrastaja ajellut maantiepyörällä vastaan, itse tosin Volvon puikoissa yleensä bongauksia tehdessä. :P Ajeleekos täältä kuinka moni Ylämyllyn suunnilla tai yleensäkin täällä Pohjois-Karjalan alueella? Itse tiedän pari täältä fillarifoorumilta, mutten oo satavarma että oisin just kys. henkilöt bongaillu. :rolleyes:

Agatha Sofia
25.09.2009, 10.23
Monesti Ylämyllyntietä pitkin ajaessa on muutama innokas pyöräharrastaja ajellut maantiepyörällä vastaan, itse tosin Volvon puikoissa yleensä bongauksia tehdessä. :P Ajeleekos täältä kuinka moni Ylämyllyn suunnilla tai yleensäkin täällä Pohjois-Karjalan alueella? Itse tiedän pari täältä fillarifoorumilta, mutten oo satavarma että oisin just kys. henkilöt bongaillu. :rolleyes:

Kohtuullisen lähellä Pohjois-Karjalaa tuli pyörähdettyä sunnuntaina. Sivakkavaara ja Luikonlahti lenkin keskikieppeillä.

Nakili
25.09.2009, 13.47
Suurpellossa, tässä näin (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6675968&mode=rasta&x=2541328&lang=FI), tulei eilenillalla noin 1830 aikoihin vastaan pari pron näköistä MTB-hemmoa. Ketähän nekin oli?

Eilen tuli tuolla suunnalla kolmen pöörän voimin rymyttyä.. Ainaki luulen niin:rolleyes:
Minä Stumpjumperilla, toinen kaveri hopean värisellä Hecklerillä ja kolmas mustalla Focuksella. Muutama saman lajin harrastelija näky lenkillä tosiaan. Joillekkin moroteltiin, mut jotkut valitsi sen verran herkän hetken vastaantulolle, ettei vaan pystyny:)

koedi
26.09.2009, 14.59
Ken jyräili täällä tänään? http://tinyurl.com/ybhkpg6
Sori kun en jäänyt turisemaan. Piti hötkyillä kotiin lapsenvahdiksi.

ps. miten tuon linkin saa fiksusti upotettua tekstiin?

rhubarb
26.09.2009, 15.19
Tarkoititko että näin (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/image?request=GetMap&bbox=2543828,6680461,2544428,6681061&scale=4000&width=600&height=600&srs=NLSFI:kkj&styles=normal&lang=FI&lmid=1253970405353)? Tagi on '['url=http://linkki.si]Tekstiä'['/url] ilman heittomerkkejä (millään keksinyt miten tuon järkevästi saa näkymään...BBCode on aika hirveä väkerrys.)

Jos kuvaa meinasit, niin sitten vain img-tagi ja URL tagien väliin.

Nappulakenka
26.09.2009, 20.57
Ken jyräili täällä tänään? http://tinyurl.com/ybhkpg6
Sori kun en jäänyt turisemaan. Piti hötkyillä kotiin lapsenvahdiksi.

ps. miten tuon linkin saa fiksusti upotettua tekstiin?

Mikä fillari sulla oli? Musta Spessu tai valkoinen Giant Trance? Itse tuli tervehdittyä kyseisten fillarireiden kuskeja Lepuskin metsissä. Sit vähän ennen Selloa tuli hetki ajettua 3 kolmen maastokuskin kanssa. Olivat tulossa Masalan suunnalta ja jatkoivat matkaa Vermon suuntaa. Lenkin alkupuollella Espoon Keskuspuistossa tuli vastaan Scott -kuski.

koedi
26.09.2009, 21.19
Mikä fillari sulla oli? Musta Spessu tai valkoinen Giant Trance?

Trancella liikenteessä. Harvemmin on tullut ketään vastaan vaikka renkaiden jäljet vaan lisääntyvät noilla main.

Nappulakenka
26.09.2009, 21.47
Trancella liikenteessä. Harvemmin on tullut ketään vastaan vaikka renkaiden jäljet vaan lisääntyvät noilla main.
Ai se olit sinä... Ookei, näppärästi Trance nousi sen mutaisen/savisen mäen http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif Kävin tänään ekaa kertaa tutustumassa Lepuskin polkuihin ja hyvä maku jäi, vaikka selkä alkoi taas reistailla :)

Smo
27.09.2009, 10.40
Eilen neljän tienoilla tuli joku pron:n näköinen maantiekuski Ikkalan suunnasta Karkkilaan ja kääntyi vasemmalle, punamustavalkoisella kalustolla ja vaatetuksella. Ajoin autolla ohi ja näytin peukkua mutta ilmeistä päätellen se taisi luulla että näytin nyrkkiä tai keskisormea..

Wasserträger
27.09.2009, 10.57
Mikä fillari sulla oli? Musta Spessu tai valkoinen Giant Trance? Itse tuli tervehdittyä kyseisten fillarireiden kuskeja Lepuskin metsissä.

Jeps, mustalla stumpjumper fsr:llä olin minä liikkeellä :)

Nappulakenka
27.09.2009, 11.54
Jeps, mustalla stumpjumper fsr:llä olin minä liikkeellä :)
Ahaa.. eli ainakin pari foorumilaista tuli vastaan :) harvoin meinaan ketään näkee...

Smo
27.09.2009, 12.59
Toissa vuonna tuli lepuskin metsissä rymyttyä silloin tällöin, kunnes Käpysinko pöllittiin.

Subdog
28.09.2009, 13.18
Tänään sai hyvää kiriä Vihdintiellä kun toinen täysjousto sattui samalle tielle. Maantiepyörästä pannujen seurauksena tanko särki, joten Kännärillä pitää toistaiseksi viilettää pidemmät matkat.

Taisi olla Gary Fisherin pyörä alla toisella. Muutama kilsa ensin siinä mentiin, kunnes käännyin liikennevaloihin, Fisu jatkoi vissiin matkaa vasemmalla puolella ja sai puolisentoista minuuttia etumatkaa. Lisää höyryä ja tiemme kohtasivat alikulkusillalla muutama kilometri myöhemmin. Ei pitäisi kapuloissaan kyllä kiriä, mutta pakkohan se aina on. :)

Shimaani
03.10.2009, 19.17
Lauvantaina 0310 noin kello 1445 joku ajoi hirrmuvauhtia Ylästöntien laidan klv pitkin Voodoo Rohloffilla. En kehdannu tuuttaa sinisen pikkupakun torvella... :cool:

Uusinnostunut
03.10.2009, 19.33
Iltapäivällä palatessamme pieneltä lenkiltä sattui samoihin liikennevaloihin seriöösin näköinen kaveri joka oli palaamassa 150 kilsan lenkiltä. Mikä se levykiekkoinen filo mahtoi olla (jos lukee tätä) ?

Marsusram
04.10.2009, 18.39
Lauvantaina 0310 noin kello 1445 joku ajoi hirrmuvauhtia Ylästöntien laidan klv pitkin Voodoo Rohloffilla. En kehdannu tuuttaa sinisen pikkupakun torvella... :cool:
Vihree Dambala Rohloffilla näkyi Luukissa kahveella la 1615 maissa, Isot Omenat sillä oli alla.

LP6600
04.10.2009, 19.35
Eilen puolenpäivän aikoihin kangasalla kartingradan tuntumassa taas kerran vastaan tuli naismaasturi kuski... foorumilaisia...?

Jazman
06.10.2009, 23.25
Rymistelin maasturilla Mustavuorelta alas Itäväylälle ja huomasin kaksi succismiestä tulevan idästä päin kohti. Toisella musta, toisella valkoinen Gir's alla (oli muuten komeet pelit!).
Aika rauhallisella vauhdilla herrat jatkoivat matkaa Helsingin suuntaan, muuten en olis kyllä pystyny läskinakeilla peesaamaan.
Pisteet spiderman succiksista myös, oli hymy herkässä perää pitäessä :)

Aioitte kääntyä Vuosaaren suuntaan ja jäitte valoihin, niin siinä kohdassa piti jarruttaa itsekin ja vaihtaa pari sanaa. Ja toivottaa hyvää lenkin jatkoa...

Etenin Itäväylää kohti Itäkeskusta, kun jostain kurvasi uusi succiskuski kippurasarvisella Planet-X:llä rinnalle (hieno peli sekin!). Pysyttelin perässä jonkun matkan, kunnes jatkoit kohti Puotilan metroasemaa ja itse kurvasin Itäväylän ali Vartsikan suuntaan...

Oliko kenties foorumilaiset asialla?

(Omat tunnusmerkit: projekti-GT, Yokon musta windstopper-puku ja keltainen heijastinliivi)

Uusinnostunut
07.10.2009, 20.39
Jälkimmäiseen syyllinen, oli niin hieno ilma mutta jalat jääty Shimanon kengissä vajaan parin tunnin lenkillä. Huomenna mennään taas, jos ennusteet pitää paikkansa....

Jazman
07.10.2009, 20.48
Itiksen Partioaitassa on alelaatikossa thermosukkia, ostin sieltä itselleni parin ja ne on pitäny ihan kivasti jalat lämpiminä (myös Shimanon popoissa).
Ehkäpä törmätään taas joku päivä :)

kebne
08.10.2009, 13.06
Tossa menneellä viikolla (kai) kansallismuseon kohdalla ylitti tietä samaan aikaan Campan asuun verhoutunu Orbea kuski. Oli niiiiiin hienon näköinen musta maantiefillari, etten kovin pitkää silmää kehdannu pyörään luoda. Kysyin, että: ootko foorumilaisia kun niitä tässä yleensä näkee. Kaveri siihen totes, että: Häh mikä? Lujaa se lähti kohti oopperaa ja siitä Kallion suuntaan.

elasto
08.10.2009, 13.09
Tossa menneellä viikolla (kai) kansallismuseon kohdalla ylitti tietä samaan aikaan Campan asuun verhoutunu Orbea kuski. Oli niiiiiin hienon näköinen musta maantiefillari, etten kovin pitkää silmää kehdannu pyörään luoda. Kysyin, että: ootko foorumilaisia kun niitä tässä yleensä näkee. Kaveri siihen totes, että: Häh mikä? Lujaa se lähti kohti oopperaa ja siitä Kallion suuntaan.

Heh. Jos se luuli, että sä tarkotit sitä kauppakeskusta. :seko:

finrandojin
08.10.2009, 18.53
Minä näin tänään tyylikkääseen succiskokonaisuuteen sonnustautuneen nuoren mieshenkilön polkemassa Cuutiollaan Treen yliopistolta Peltolammia, vaikka lähtikin Euromarketin kohdalla eri suuntaan kuin minä. Yhtä kaikki, malliesimerkki siitä miten succiksissa voi näyttää tyylikkäältä :)

StantheMan
08.10.2009, 19.06
Joku veti nokan edestä pimeällä pimeällä maantiepyörällä (ainakaan valoa en ehtinyt havaitsemaan) Maaherrankadulta Sataman suuntaan äsken, kun kävelin pilatuksesta kotiin päin. Vähän säikäytti kyseinen huligaani.

powerade
09.10.2009, 15.49
matkustellessa tässä syys tuntumassa pisti silmään orbean 26 renkailla, harmaa-vihree maastuli pika lokareilla kettingillä köytettynä pyörä telineeseen, foorumilaisia?

JayJ
11.10.2009, 14.13
Tänään oli loistava keli ajella ja näytti olleen muitakin liikkeellä. Aamupäivällä Tuusulantiellä tuli ensimmäinen vastaan Ruotsinkylän risteyksen tienoilla ja seuraavat kolme Katriinantiellä DHL:n lähettyvillä. Pari ainakin nosti käpälää. :) Olitko se sinä?!

phebis
11.10.2009, 14.28
Iltapäivällä palatessamme pieneltä lenkiltä sattui samoihin liikennevaloihin seriöösin näköinen kaveri joka oli palaamassa 150 kilsan lenkiltä. Mikä se levykiekkoinen filo mahtoi olla (jos lukee tätä) ?

Hehe.. satuin todennäköisesti näkemään teidät kaikki. Tosin autosta. Olitte varmaan noin 15.15 aikaan viikin kirjaston lähettyvillä. Itekki ihmettelin tuota tri(?)-pyörää... Katsoin merkin, mutta en nyt muista millään mikä se oli... Joku lyhyt.. esim Gir's tms. se olis saattanu olla.

haedon
11.10.2009, 14.41
Torstaina maantielenkillä, kun ajoin Fiskarsin läpi niin joku ampas täysjoustopyörällään metsästä tienlaitaan ja oli hifivalaisinta joka paikassa. Morjestin, mutta vauhtia oli sen verran etten ehtinyt nähdä morjestiko takaisin.

Kemizti
15.10.2009, 13.40
Vallan unohdin: Eilen klo 15:55 aikoihin Lentolan prisman kangasalan puoleisissa valoissa tasapainottelit valojen vaihtumista odotellessa puna-hopeisella AFH-täpärillä suuntana kangasala, olitko se sinä, eli kuka tunnustaa ??

Oatmeal Stout
16.10.2009, 07.42
Hei SInä viehkeä neitokainen, joka kuljit Helsingissä 15.10 noin kello 18:00 uuden jalkapumpun kanssa - minkä merkkinen pumppu oli?

VesaP
16.10.2009, 08.48
Kukahan oli tuossa Vaskivuorentien ja Vantaanlaaksontien liikenneympyrässä (eli se Bilian kohdalla oleva kiertoliittymä) verissäpäin naamallaan äsken kello 09 pintaan? Toivottavasti ei käynyt pahasti. En pysähtynyt autolla jelppaamaan kun oli jo väkeä siinä sua auttamassa. Näytti äkkiseltään että maasturissa oli "katusliksit" alla? Aika hurjaa ajella slikseillä tuolla kun kuitenkin peilijäätä oli vaikka missä. Autollakin tuli luisteltua aikalailla...

phebis
16.10.2009, 11.36
Hei SInä viehkeä neitokainen, joka kuljit Helsingissä 15.10 noin kello 18:00 uuden jalkapumpun kanssa - minkä merkkinen pumppu oli?

Aika väsynyt yritys:D. Kysyisit ny suoraan sitä numeroo.
:cool:

apatceh
16.10.2009, 13.05

Tää oli hyvä:) Piristi kummasti :D

pavel
18.10.2009, 18.09
Kuka uhmasi märkää asfalttia Hertsin rannassa siinä klo 14 tienoilla?Alla oli tyylipuhdas Colnago. En muista mallia mutta valkoinen ja oli siinä vähä sitä vihreää ja punaista, kuvia ollut foorumilla. Kuskilla mustat/hieman punaista-ajovermeet.

Käsittääkseni kyseinen pyörä on vain kesäisille keleille ja kaiketi ajoasfalttikin saa olla korkeintaan muutaman vuoden ikäistä. ;)

JarZan
20.10.2009, 00.19
Kaksi kaverusta (kai) ajeli maastossa Nokian Renkaiden kohdalla tois puol Porin tietä. Siellä kallion päällä ajelitte polkua pitkin ja hämärää alkoi olla kun valot oli jo päällä. Tunnusta itsesi. Ja kerro samalla mikä reitti siellä menee? Mistä sinne pääsee ja mihin se vie?
Etsiskelen hyvää reittiä Ylöjärvi Porintie välillä.

Aki Korpela
22.10.2009, 07.41
Vallan unohdin: Eilen klo 15:55 aikoihin Lentolan prisman kangasalan puoleisissa valoissa tasapainottelit valojen vaihtumista odotellessa puna-hopeisella AFH-täpärillä suuntana kangasala, olitko se sinä, eli kuka tunnustaa ??

Kovasti vaikuttaa tutulta. Pälkäneellä tuli käytyä.

mandello
03.11.2009, 15.58
3.11 klo 8 Tapiolan Kulttuurikeskus ja ehkä sama henkilö 1.11 iltapäivällä (n klo 14) Olarin Prisman pohjoispuolella

Musta Focuksen cyclocross, kuskilla sunnuntaina oranssit kengänsuojat. Tänään aika mustasävyinen asustus. Molemmilla kerroilla reppu selässä.
Oletko foorumilaisia?

Nappulakenka
03.11.2009, 16.09
Mahtoiko joku voorumin maastokuski tähystellä Kehä 2:n liikennettä tällä sillalla (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?map.x=300&map.y=311&cx=2541431&cy=6676021&scale=8000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&mode=rasta&tool=merkitse&mode=rasta) noin klo 15.20?

Schöne Scheisse
04.11.2009, 10.00
Kuka ajoi tässä päivänä eräänä hiukan aamukahdeksan jälkeen (Helsingin) Yliopistonkatua Mikonkadulta Porthaniaan päin? Pyörä oli Ridley, ajovarusteista silmiin osuivat keltainen tuulitakki ja keltaiset kengänsuojukset. Meno oli jotenkin eksyneen näköistä, oltiinhan kivikaupungin keskustassa ja aamuvilinässä. Yksisuuntaista katua ajettiin toki oikeaan suuntaan, vaikkakin jalkakäytävällä, joskaan ei liian suurella nopeudella...

ellmeri
04.11.2009, 10.46
Kuka ajoi tässä päivänä eräänä hiukan aamukahdeksan jälkeen (Helsingin) Yliopistonkatua Mikonkadulta Porthaniaan päin? Pyörä oli Ridley, ajovarusteista silmiin osuivat keltainen tuulitakki ja keltaiset kengänsuojukset. Meno oli jotenkin eksyneen näköistä, oltiinhan kivikaupungin keskustassa ja aamuvilinässä. Yksisuuntaista katua ajettiin toki oikeaan suuntaan, vaikkakin jalkakäytävällä, joskaan ei liian suurella nopeudella...

Varmaan joku Urpo vantaalta,noin määkin ajan Hesassa :D..ja keltainen tuulitakki jonka Lohja-24 säälipalkintona sain Fjallelta.

Muuten sopis mutta mulla ei oo Ridleytä.

Hannu S
04.11.2009, 12.29
Mahtoiko joku voorumin maastokuski tähystellä Kehä 2:n liikennettä tällä sillalla (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?map.x=300&map.y=311&cx=2541431&cy=6676021&scale=8000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&mode=rasta&tool=merkitse&mode=rasta) noin klo 15.20?

Jaa, noihin aikoihin taisin olla ko. sillalla suunnittemassa lenkille jatkoa :)

resti
06.11.2009, 20.57
Kiitos sille tuntemattomalle Octavia-kuskille joka pysähtyi Kulomäentien/Tuusulantien risteyksen pysäkille kysymään tarvitsenko jeesiä kun rengas meni tänään. Ikävä kyllä olin niin Rammsteinin ja lumisateen lumoissa että en ensin edes huomannut että joku on pysähtynyt taakseni.

Concorde
12.11.2009, 10.57
Tänään Tampereen aamussa varttia vaille ysi Satamakatua alaspäin viiletti mustanpuhuva jäykkäperä sujuvasti aamuliikenteen tahtia. Vahvan näköistä menoa ;)

jtt
14.11.2009, 21.42
Kävin tänään auttamassa isäukkoa remontissa. Kotiinpäin polkiessa puolenpäivän aikoihin (noin klo 12:30) tuli Pitäjänmäellä (http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/?mm=trip&sm=&m=&adv=&map=2&n=1&a=10808&b=&c=&keya=Korsutie%252018&keyb=&keyc=&an=18&bn=&cn=&date=20091114&time=2121&params=1l3l1l3l2lll1l1l1l1l1l0&temp_a=2548207%2C6679618&temp_b=&temp_c=&time=2121&date=20091114&which=&px=2548249&py=6679600&ppx=2548249&ppy=6679600&zx=2548249&zy=6679600&zoom=16&width=600&height=400&route=&ss=&se=&click=2&cs=&nc=0&detail=&sr_order=&loc_mode=&edit_stop=&fcmap=&x=309&y=206) vastakkaisella kaistalla vastaan maastopyöräletka. Oliko joku seuran lenkki käynnissä?

AnttiL
22.11.2009, 12.43
tänään golfkentän välisellä tiellä maastopyöräijä?
Aika uuden näköinen cube?
Kuka lie :rolleyes:

Schöne Scheisse
01.12.2009, 14.32
Maanantai-iltana puoli viiden aikoin Myllypurontietä Liikuntamyllylle päin. Pyörä: musta. Vaatteet: mustat. Erityistuntomerkkejä: ei etu- eikä takavaloa, ei heijastimia sen paremmin miehessä kuin pyörässä. Muuta: vauhti liikennevirran mukaista eli noin 35 km/h, meno ajoradalla sujuvaa (mutta olosuhteet huomioon ottaen jotenkin järkyttävää katseltavaa vastaantulevasta autosta: "Oliko se pyöräilijä! Oli se.")

micoz
01.12.2009, 14.45
Morjens sille Cicli-B? CX kuskille, lisätunnistimena valkoinen etuhaarukka, jonka kanssa treffataan aamuisin Manskulla Ruskeasuon kohdilla minun pyrkiessäni etelän suuntaan Soma DC crossarilla.

Ollanpa joskus tavattu iltapäivälläkin toisin päin Hml motarin varrella.

asb
01.12.2009, 14.46
Pyörä: musta. Vaatteet: mustat. Erityistuntomerkkejä: ei etu- eikä takavaloa, ei heijastimia sen paremmin miehessä kuin pyörässä.

Jos autoilijat eivät näe sua, ne eivät voi yrittää osua sinuun.

Race-Face
01.12.2009, 15.47
Jos autoilijat eivät näe sua, ne eivät voi yrittää osua sinuun.

Itse käytän kyseistä taktiikkaa. Hyvin toimii! Vaik kyl mie lamppuakin käytän, edessä. Takalampun kiinnike hävis.

rhubarb
01.12.2009, 16.29
Erityistuntomerkkejä: ei etu- eikä takavaloa, ei heijastimia sen paremmin miehessä kuin pyörässä.

Ei tuossa nyt mitään erityistä ole, kaverihan voi olla n. puolet tällä hetkellä pyöräilevistä!

VPR
01.12.2009, 17.34
Vauhti erottaa.

Schöne Scheisse
03.12.2009, 09.09
Havaintojeni mukaan suurin osa pimeistä pyöräilijöistä on ns. pyörälläliikkujia jotka ajavat kesät talvet omaa rauhallista kyytiään uskaltautumatta koskaan ajoradalle. Lopuista työmatkahybridisteistä, zombikuskeista, trendipelleistä ym löytyy kyllä menijöitä, joiden nopeus voi hetkittäin olla päälle kolmenkympin, mutta hekin tyytyvät yleensä olemaan vaarana muille kevyen liikenteen väylien käyttäjille.

Tämä maanantai-illan kamikaze oli tosiaan ensimmäinen näkemäni "oikea pyöräilijä", joka ajoi kuin olisi ollut treenilenkillä ja vain sattunut unohtamaan, että pimeä laskeutuu aikaisemmin kuin heinäkuussa.

J.F
03.12.2009, 10.23
Onkos Foorumilainen joka usein ajaa mustalla maastopyörällä, valkoisella etuhaarukalla, mustissa succicsissa ja oranssissa/punaisessa takissa Sipoon suunnalta stadiin päin Uudella Porvoontiellä (tai sen vierellä menevällä pyörätiellä) melkein joka aamu. Joskus on kaverikin mukana melkein samannäköisissä kuteissa.

Tänäänkin about 8.20 Östersundomista vähän keskustaan päin näin sinut autosta. Meno on aika urheillullista.:)

Tema
03.12.2009, 12.24
Kävin tänään auttamassa isäukkoa remontissa. Kotiinpäin polkiessa puolenpäivän aikoihin (noin klo 12:30) tuli Pitäjänmäellä (http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/?mm=trip&sm=&m=&adv=&map=2&n=1&a=10808&b=&c=&keya=Korsutie%252018&keyb=&keyc=&an=18&bn=&cn=&date=20091114&time=2121&params=1l3l1l3l2lll1l1l1l1l1l0&temp_a=2548207%2C6679618&temp_b=&temp_c=&time=2121&date=20091114&which=&px=2548249&py=6679600&ppx=2548249&ppy=6679600&zx=2548249&zy=6679600&zoom=16&width=600&height=400&route=&ss=&se=&click=2&cs=&nc=0&detail=&sr_order=&loc_mode=&edit_stop=&fcmap=&x=309&y=206) vastakkaisella kaistalla vastaan maastopyöräletka. Oliko joku seuran lenkki käynnissä?
MTBCF:n kruisinki oli tuolloin noilla nurkilla. Itse en tosin ollut mukana.

Visa
04.12.2009, 17.39
Kuka tai mikä mahtaa tulla kotimatkallani Paattistentiellä vastaan huomattavan kirkkaan etuvalon kanssa harva se päivä kello seitsemän tienoilla? Kaukaa katsottuna epäilen usein moottoripyöräksi tai yksisilmäiseksi autoksi, mutta tulee ilman pärinää ja etenee pyörätietä pitkin, joten luultavasti on polkupyörä vaikka kirkkaan valon lisäksi pyörästä tai kuskista ei valon lisäksi pystykään tekemään mitään havaintoja.

rhubarb
04.12.2009, 17.46
Eilen torstaina tuli joku työmatkailijan oloinen kaveri oranssihko putkikassi selässä Kehän vartta siinä lentokentän ja Hämeenlinnanväylän välillä joskus 16-17 välillä. Kovaa menoa, *peukku*.

Siinä sitten vähän myöhemmin Lapinlahden rannan hiekkatiellä joku vatun uuno ajoi pimeässä 20km/h+ valot väärinpäin - vilkkupunainen edessä ja taisipa olla vielä valkoinen takana. Vaihda nyt -tana ne jos tätä luet..

ristoh
06.12.2009, 12.21
mahtoiko olla foorumilaisia jkl:n Länsi-päijänteentien ja keskussairaalantien risteyksessä liikennevaloissa 5.12 iltasella, vaihdettiin muutama sana kelistä ja kerroit fillarin olevan uusi.. meno vaikutti keveältä :)

EePee
06.12.2009, 20.56
Tänään Helsingin keskuspuistossa suhahteli paljon cyclocrosseja. Maunulan kohdalla n. 11.35 matkalla pohjoiseen kolmen letka, valkotakkinen (olisko ollu Focus) keulilla, kelta- ja sinitakkinen perässä. Oikean pyöräilijän näköisiä. :) Pirkkolassa kentän takana puolen päivän aikaan yksinäinen cc pyöräilijä matkalla etelään. Ja sitten maaliikennekeskuksen kohdalla etelään päin kaksikko punaisessa ja sinimustassa takissa. Tonne meinaan itsekin suunnata, kunhan vaan saan vielä vaijerit vedettyä omaan cc projektiini. Sopivavauhtinen lenkkiseura olisi tervetullutta. Tänään olin ihan vaan juoksukävelylenkillä sauvojen kanssa..

akkki
12.12.2009, 11.19
Olmi bongattu Raatekankaalla krossarilla.

Edit. Siis Joensuussa :D

Pushkin
12.12.2009, 13.14
Tänään Helsingin keskuspuistossa suhahteli paljon cyclocrosseja...

Oiskohan tässä nyt joku asiayhteys tähän tapahtumaan olemassa:

http://www.yksivaihde.net/site/2009/12/08/vpcx-grande-finale-2009-haltiala-12122009/

:cool:

Edit: Joo, katoin päivämäärät jotekin silmät ristissä, taas...

xs2jammu
12.12.2009, 13.45
Kuka polki tänään yhdentoista jälkeen maasturilla Koivissillata kohti Vihdin kirkonkylää Porintietä pitkin. Oli mukava moikata kun törmäs toiseen "hulluun" pitkästä aikaa lenkillä.

Hulk
13.12.2009, 17.54
Mikäs noin 10 hengen maasturi ryhmittymä ajeli hertsikan metroaseman läheisyydessä tänään n. klo 14? Itse pyöriskelin pitkin idän katuja, nastarenkaita sisäänajellen :)

zippo
13.12.2009, 18.14
Hiihtomäentiellä oli kääntöpaikka meidän sessiolla about klo14.00,kuskeja 6kpl.

kebne
13.12.2009, 18.30
Keskuspuistossa Laakso-Pitkäkoski kuusi kuskia, yksi morjesti :) Tosin yksipyöräisellä vastaantullut sai ilmeisesti sen verran tasapainoilla yläilmoissa, ettei voinut antaa keskittymisen herpaantua :D Hieno taidonnäyte kyllä! Oli varmaan foorumilainen...

Hulk
13.12.2009, 18.40

Juu, sen verran nopeasti ehdin katsomaan, että kappalemäärä meni väärin :D

drop
13.12.2009, 19.16

Katohan, just noihin aikoihin poistuin Herttoniemen suunnalta pyörän kanssa.

timoe
14.12.2009, 14.07
13.12 sunnuntaina iltapv Paloheinässä nähty musta korppi raakkumassa taivaalla ja 2 punaista härkää + sininen chebici maan päällä...

Oikein vauhdikkaasti tulivat Paloheinän täyttömäen länsirinnetta alas lähes suoraan hiekkatiellä kävelijöiden joukkoon, ja chebici keulilla ilm luuli olevansa maantiekiitäjä (eikä CC), kun huusi tööt tööt alas tullessaan. (tunnetaan myös nimellä roadrunner tai maakäki)

Ei siinä kohtaa tosin voi miltään kilikelloja kilistellä, voipi karata mopo käsistä, mutta setäenergiaa uhkuen mietin kyllä että olisiko pieni hiljentäminen ollut turvallisempaa :)

Nappulakenka
09.01.2010, 16.42
Vähän neljän jälkeen Nuottaniemessä ajoi herra valkoisella Trek täysjoustolla ja suuntana oli Friisilä. Taisi olla Trek Fuel Ex ja viistoputkessa kuraläppä. Olitko foorumilainen?

drop
10.01.2010, 15.38
Ketkäs tuli äsken vastaan keskuspuistossa mojon ja giantin kanssa?

Heikki K
10.01.2010, 17.22
Ketkäs tuli äsken vastaan keskuspuistossa mojon ja giantin kanssa?

Taisin itsekin bongata samaisen parivaljakon, kun tulivat Ruskeasuon kohdilla polulla vastaan.

Elmiira
10.01.2010, 17.33
Kuka tunnustaa olevansa se Nikolai-kuski, joka tänään tupsahti puskasta ladulle Paloheinä-Pitkäkoski -välillä?

kmw
10.01.2010, 18.55
Sininen Cannondale-kuski tasapainoili hyvin Hesarin ja Vauhtitien liikennevaloissa. Jatkoi matkaansa oopperan suuntaan. Joku täältä? Jos ei niin aika pro kumminkin:)

Tank Driver
10.01.2010, 22.24
Sininen Cannondale-kuski

Oisko ollu smurffi?

kinde
10.01.2010, 23.34
Vai oliko se vaan jäässä?

mutanaama
11.01.2010, 00.09
Kuka tunnustaa olevansa se Nikolai-kuski, joka tänään tupsahti puskasta ladulle Paloheinä-Pitkäkoski -välillä?

Jos oli valkonen, nii varmaan se oli Pahis

PaH
11.01.2010, 08.27
Jos oli valkonen, nii varmaan se oli Pahis

Tuossa pakkasessa jokaisen naama menee valkeeks :p
Mut en ollu minä, pyörin kyllä siellä(kin) useemman tunnin mut suksilla.

kmw
11.01.2010, 09.05
@ Tankki
http://www.smilchat.net/smileys/smileys_larges/tresgros.gif

mutanaama
11.01.2010, 10.22
Tuossa pakkasessa jokaisen naama menee valkeeks :p
Mut en ollu minä, pyörin kyllä siellä(kin) useemman tunnin mut suksilla.

No jaa, mun naama oli kyllä tulipunainen ja pirusti sieltä tuli ärräpäitä:D.

Tony47
11.01.2010, 21.03
Kuka ajoi tänään valkoisella 2010-Occp cc (http://2.bp.blogspot.com/_y3W3RgdUfDs/SvK3CFBpxDI/AAAAAAAAAMU/Hl7kdU214tI/s1600-h/64-2.JPG):llä helsingin bulevardilla klo 16.50 ?

Näytti ainakin hienolta!

IncBuff
13.01.2010, 17.13
Kuka ajoi tänään mustalla crossarilla n. 16.45 Syynimaan kohdalla olevalla klv:llä kohti Linnanmaata ilman minkäänlaisia valoja tai heijastimia? Nopeutta näytti ainakin olevan riittävästi eli n. 35-40km/h.

Kosti K.
13.01.2010, 17.25
Kuka ajoi tänään mustalla crossarilla n. 16.45 Syynimaan kohdalla olevalla klv:llä kohti Linnanmaata ilman minkäänlaisia valoja tai heijastimia? Nopeutta näytti ainakin olevan riittävästi eli n. 35-40km/h.

Rohkenisinko arvata, että tätä ei kukaan tunnusta... :rolleyes:

Tassu
23.01.2010, 16.59
Harvoin tulee tuntemattomia moikattua, mutta tänään sekin tapahtui. N. klo 14 Espoon Nuottaniemen rannassa cyclocross nojas puuhun, kaveri jäällä tutkimassa jotain. 10 minuutin päästä ohitin toisen cyclocross pyöräilijän Hyljelahden raitilla. Muutama sana tuli siinä vaihettua.

Torppis
25.01.2010, 13.41
Tais olla 17.9.2009 David Moncoutié (http://www.fillarifoorumi.fi/wiki/David_Moncouti%C3%A9) Cofidis-tallista, tunnistatko itsesi?
Le Chatelardissa oottelin muita mäen päällä, olin muka tullut vähän lujempaa. No eikös sieltä tuuppaa hirveetä vauhtia Cofidis-jäbikkä.
Täytyy sanoa, että oli koreeta katseltavaa.

PHI
25.01.2010, 20.31
Tais olla 17.9.2009 David Moncoutié (http://www.fillarifoorumi.fi/wiki/David_Moncouti%C3%A9) Cofidis-tallista, tunnistatko itsesi?
Le Chatelardissa oottelin muita mäen päällä, olin muka tullut vähän lujempaa. No eikös sieltä tuuppaa hirveetä vauhtia Cofidis-jäbikkä.
Täytyy sanoa, että oli koreeta katseltavaa.

Olitko sä tiputtanut senkin siihen mäkeen :eek:? Nyt kyllä tulisi vihreää jos vaan palloja olisi...:rolleyes:

Tomi L.
31.01.2010, 19.28
tänään tuli aamupäivällä joku Munkkiniemessä Ramsaynrannassa vastaan spessun maasturilla. Itse olin liikkeellä autolla ja kärryssä moottorikäyttönen ktm. Molemmat katto niin pitkään toistensa kulkupelejä että jäi vaan mieleen. :)

Teppo
31.01.2010, 19.43
Kaksi sinitakkista sälliä cyclocrossareilla ajoivat tänään kovaa vauhtia Martinsillantietä Suomenojan liikenneympyrän suuntaan. Välillä ajoivat vierekkäin kuin kesällä vaikka keli oli jotain ihan muuta. Itse jyngersin maasturilla samaan suuntaan kevyen liikenteen väylällä. Eipä kestänyt kauaa kun tyypit olivat kadonneet näköpiiristä.

Kare_Eskola
31.01.2010, 20.27
Siinä mentiin Sampon kanssa tyhjillä jaloilla. Rantaraitin umpihankipunnerruksen jälkeen tiellä oli kevyttä. ;-)

rhubarb
11.02.2010, 18.46
Lapinjärvellä bongattiin alkuviikosta Salon suunnalta kotoisin ollut pyöräilijä. Laita vaikka YV:tä jos foorumia luet!

Palovamma
11.02.2010, 19.56
Tänään vaille seitsemän aikaan illalla Kuopiossa Koljoniemenkadulla bongattu maasturikuski Scottin päällä

TetedeCourse
11.02.2010, 21.19
Sunnuntaina 7.2 joku huristeli mustalla Colnagolla Espoon Martinsillassa klo 13:00 aikoihin ????

kenaattori
17.02.2010, 10.48
Eilen tiistaina 16.2 klo 16 aikoihin bongattu kaksi fillaria jotka tuli vastaan Helsingin/Oulunkylän Käskynhaltijantiellä, toinen fillarista oli tandem jota yksi henkilö kuljettamassa.

Nappulakenka
20.02.2010, 08.39
Pojat ollut taas kuvailemassa... :D

http://rom.nncdn.com/nn/0/814/341/s_550137.jpg

Nakili
26.03.2010, 22.22
joku ajeli tänään aamusella mahottoman tyylikkäällä valkosella teräs jäykkäperällä pihlajamäen huudeilla puol kasin aikoihin.. Viimeaikoina itteeki alkanu kiinnostaa taas jäykkäperänen pöyrä.

rhubarb
01.04.2010, 21.51
Keskiviikkona joku tekijän näköinen kaveri tuli vastaan rehvakkaasti keskellä muuta liikennettä Malmin hautausmaan tienoilla. Tuntomerkkinä mustavalkoinen Trek-menopeli. Peukkua sisseilystä! Tänään olikin sitten kaikenlaista hyvän sään fillaristia liikkeellä :p

Nakili
08.04.2010, 18.46
Ajeliko joku foorumilainen tänään ehkä yhden maissa pasilan juna- aseman tienoilla Cube Attentionilla? Toimiiko sellanen varmaan 140mm keula attentionissa ollenkaan mukavasti?

PauliAnkka
10.04.2010, 16.26
Nainen/Tyttö punavalkoisella Trekillä Mankkaalla Orionin tienoo - eilen, perjantain kunniaksi. Nikki tiskiin!

timoe
10.04.2010, 18.06
sininen giös + valkeat aika-ajokahvat? parkissa Munkkiniemessä ja ajaja näytti kuvailevan kohti Tamminiemeä, en kerinnyt nähdä oliko sinkula, mutta siisti oli! (pyörä)

tänään joskus puolelta päivin

rhubarb
12.04.2010, 18.36
Tuossa illalla tulin hetken hienon De Rosan perässä Ruoholahdessa Lauttasaarta kohti. Tyylikäs!