PDA

Näytä tavallinen näkymä : ProBikeKit

Sivut : [1] 2 3

lindeju
07.07.2006, 08.48
Tästä brittikaupasta en ole löytänyt viestiketjua joten se on syytä perustaa.

Olen tehnyt 2 tilausta ja kokemukset ovat erittäin myönteiset. Perusteluni:

a) edulliset hinnat, voittaa jopa saksalaiset
b) online-tiedot varastotilanteesta
c) erittäin nopea toimitus, 2 arkipäivää, ainakin pikkupaketit tulevat lentopostina
d) tällä hetkellä ei toimituskuluja Suomeen
e) tällä hetkellä kaikista tuotteista -10% (voimassa su 9.7. klo 24 brittien aikaa asti)
f) luottokortit kelpaavat, ei tarvitse sählätä maksujen kanssa (vertaa saksalaisten vorkasse-maksutapa)

Nuo ovat mielestäni riittävät kriteerit siihen että voin suositella kauppaa erittäin lämpimästi.

http://www.probikekit.com/index.php

makkeli
07.07.2006, 14.02
Kerran tilannut ja hyvin toimi. Joskin jälkikäteen huomasin, että niiden sivut pissii hintojen osalta. Jos valittuna maaksi Suomi ja eurot valuutaksi, niin hinnoissa ei ole VAT:ia. Mutta kun maaksi UK ja valuutaksi Eurot, niin oli sivuilla samat summat kuin laskussakin.

Otter
11.07.2006, 22.07
Kerran olen sieltä tilannut ja kaikki toimi OK. Toimitus oli nopea ja tavarat sitä mitä pitikin.

lindeju
16.07.2006, 17.02
Nyt tuli ensimmäinen kokemus väärästä tavarasta. Lähettivät vääränlaisia jarrupaloja jotka palautin. Hyvitys tuli Visa-tilille kahdessa päivässä. Bueno!

EXX
16.07.2006, 21.10
Onkohan tällä putiikilla tapana lähetellä tietoja tilauksen etenemisestä sähköpostiin?

Sidi
17.07.2006, 11.35
Onkohan tällä putiikilla tapana lähetellä tietoja tilauksen etenemisestä sähköpostiin?

Tämä "putiikki" lähettää heti vahvistussähköpostin ja tavarat on postissa 6 työpäivän jälkeen, parhaimmillaan jopa kahden päivän päästä.

kanttiinin tollo
17.07.2006, 13.20
Tästä putiikista on tilattu niin paljon, ettei uskalla edes ajatella. :eek:

Viimeksi tänään tuli paketti, josta valitettavasti uupuivat ensi talveksi/syksyksi tilaamani bib-tightsit, joiden hinnan olivat automaattisesti hyvittäneet VISA-laskuuni. Eikä jää siihen, valittelivat kun näin oli päässyt käymään ja lähettivät lahjaksi, eli siis ilmaiseksi, Espanjan maajoukkueen ajopaidan ja housut. Ei paha, ei ollenkaan paha.

Samassa läjässä piti kaverille tulla Vittorian Zaffiro renkaat, mutta ties mitä niillekin käynyt... kaveri sai Zaffiroiden hinnalla Diamantet. Ei huono "vaihtokauppa" tämäkään.

lindeju
17.07.2006, 15.53
Itsekin sain paremmat eli kalliimmat palat kuin olin tilannut mutta kun eivät sopineet niin laitoin takaisin. Joten reilusti ainakin yrittävät toimittaa jotain tavaraa jos tilattu on loppunut, niinkuin omassa tapauksessani. Hyvittivät myös palautuksen postikulut, tosin vasta kyselyn jälkeen.

Shimaani
17.07.2006, 17.00
Tämä "putiikki" lähettää heti vahvistussähköpostin ja tavarat on postissa 6 työpäivän jälkeen, parhaimmillaan jopa kahden päivän päästä.

Aha,
siis keskiviikkona saattaa olla kuitua konttuurilla... tuli tänään tilattua pari hiilaripalikkaa ihan testimiälessä. Fulcrum ykkösiä ei olluna S-kasetilla kuin hopian värisiä ja nehän ei mustaan runkoon sovi.

EXX
18.07.2006, 12.16
Perjantaina tilasin Misukan pro 2 raceja ja latexeja tänään oli paketti postilaatikossa. Saa nähdä mien visa laskun kanssa menne muuten homma toimi loistavasti. :)

Lobo
20.07.2006, 08.01
Perjantaina tilasin Misukan pro 2 raceja ja latexeja tänään oli paketti postilaatikossa. Saa nähdä mien visa laskun kanssa menne muuten homma toimi loistavasti. :)

Samoin, tilaus perjantaina ja paketti tiistaina kotona.

Shimaani
20.07.2006, 12.12
Dodi,
tilaus maanantaina ja tavarat duunin postilootassa torstaina aamusta. Olivat kuulemma tulleet jo keskiviikkona mutta kesähessu ei löytäny mun puhelinnumeroa eikä voinu soittaa että tuus hakeen.

Hyvähkö putiikki.

anakonda
31.07.2006, 07.55
Suosittelen! Tilaus tehtiin ke 14.00 ja paketti ovella pe 8.40.
Näin sen pitää toimia!

Kemppis
31.07.2006, 19.45
Tiistaina tilasin ja jos olisin ollut kotona niin olisin saanut tavarat torstaina :)

TuomasA
11.08.2006, 13.09
Minkä firman kautta paketit tulevat suomeen? Odottavan aika on pitkä. Tilasin viime lauantaina ja vielä ei ole kuulunut mitään.

Kemppis
11.08.2006, 21.00
Uusi tilaus maanantaina ja paketti saapui torstaina kotiin asti kannettuna. Paketissa vaatteita ja pikkusälää jonka reilu postimies oli ottanut kantoon ja kiikutti sen mun ovelle :)

Teukka-74
13.08.2006, 19.54
Kerran tilannut ja hyvin toimi. Joskin jälkikäteen huomasin, että niiden sivut pissii hintojen osalta. Jos valittuna maaksi Suomi ja eurot valuutaksi, niin hinnoissa ei ole VAT:ia. Mutta kun maaksi UK ja valuutaksi Eurot, niin oli sivuilla samat summat kuin laskussakin.

No johan minä sitä ihmettelinkin :).Tuli sitten parikymmentä euroa lisää kustannuksia, mutta on se siltikin vielä halpa.

Black Horse
16.08.2006, 09.56
Lauantaina illalla myöhään tilaus sisään.Vahvistus vastaanotosta heti s-postiin.Maanantaina näkyi ,että rahat oli visasta laskutettu ja keskiviikkona oli paketti postilaatikossa.Kaikki oikein.Suosittelen.

Loistava liike, kunhan tosiaan muistatte allaolevan.

VesaP
17.08.2006, 09.59
Minäkin päätin kokeilla tätä webbikauppaa nyt. Pari Contin Competition 19mm tuubia ja pari pienempää osaa. Kaikkien noiden edelläolevien positiivisten kokemusten kautta en usko että omakaan tilaus aiheuttaa mitään ongelmia.

paksusilakka
18.08.2006, 12.52
Täytyy kyllä sanoa, että homma toimii. 16.8 tilaus liikkeeseen, vahvistus tuli samantien ja tänään (18.8) paketti tuli aamulla kotiin asti kannettuna! Siististi oli tavara pakattu ja kaikki oli tilauksessa kohdallaan!:)

SUOSITTELEN!

rullaaja
18.08.2006, 17.04
Liityin just tilaajien joukkoon. Tilaus lähti äsken, toivottavasti positiiviset kokemukset jatkuvat..

lindeju
19.08.2006, 14.20
Probikekitin yleisimmin käyttämä pakkausmenetelmä ei ole ehkä niitä parhaimpia mitä markkinoilta löytyy. Eli kamat kuplamuoviin ja muovisäkkiin, joka ei ole kovin suojaava.

Kokemusta tuli kun yksi Go Gel oli hajonnut ja geeli levisi pussissa. Seurauksena tilauksessa ollut tankoteippi sai hieman geelivoitelua. Reklamoin asiasta ja lupasivat lähettää uudet tilalle. Tilalle tuli alkuperäisen tilauksen mukainen määrä geelejä, ei siis vain yhtä, ja kahdet teipit joista toinen oli huomattavasti kalliimpi kuin tilaamani. En siis saanut tilaamaani teippiä tilalle koska se oli loppu. Eli vahingot kyllä korvataan aina yläkanttiin mikä on hyvä juttu.

VesaP
21.08.2006, 16.30
Minäkin päätin kokeilla tätä webbikauppaa nyt. Pari Contin Competition 19mm tuubia ja pari pienempää osaa. Kaikkien noiden edelläolevien positiivisten kokemusten kautta en usko että omakaan tilaus aiheuttaa mitään ongelmia.

Ja tänään oli paketti postilaatikossa... Eli täysi 10 putiikin toiminnalle!!

Edit: Jos näin hyvin toimii tää niin tästä taisi tulla meikän "virallinen" tavarantoimittaja tästä putiikista. Varsinkin jos ilman postikuluja saa tulevaisuudessakin...

StantheMan
21.08.2006, 17.37
Meninpä "halpaan" minäkin ja tein tilauksen. Tällä hetkellä on kaikkea, mutta tilaus tuokin tavaraa ensi kesää varten - kuuluu minun selitykseni vaimolle.

Olmi
22.08.2006, 13.43
Kyseinen liike ei taida toimittaa Visa Electronin tilauksia.. tai niin ainakin lukee sivuilla. Noh testasin ja katevaraus on ainakin tilillä ja tilausvahvistus tuli mailiin. Onko kellään kokemuksia Electronilla mokailusta?

CRC taitaa kelpuuttaa Eletroninkin.. tai ehkä pitää huutaa isi apuun Visansa kanssa, jos ei muu auta.

Traccia bianca
22.08.2006, 14.59
Kyseinen liike ei taida toimittaa Visa Electronin tilauksia.. tai niin ainakin lukee sivuilla. Noh testasin ja katevaraus on ainakin tilillä ja tilausvahvistus tuli mailiin. Onko kellään kokemuksia Electronilla mokailusta?

CRC taitaa kelpuuttaa Eletroninkin.. tai ehkä pitää huutaa isi apuun Visansa kanssa, jos ei muu auta.

Jos katevaraus näkyy tilillä niin silloinhan tuon pitäisi pelittää.
Electronia en kyseisiin putiikkeihin ole vielä kokeillut.

Teukka-74
22.08.2006, 16.25
Unohdin vaihtaa kohdemaaksi finland.Eivät suostuneet lähettämään suomalaiseen osoitteeseeni englannin maahan :).Kysyivät ystävällisesti, että oletko nyt aivan varma, että asut uk:ssa .No oma moka ja loistavaa palvelua jälleen.

jackknife
22.08.2006, 16.47
Jos katevaraus näkyy tilillä niin silloinhan tuon pitäisi pelittää.
Kerran maksoin electronilla sellaisessa kaupassa, jossa se ei käynytkään. Sivusto ilmoitti heti, että ei käy, mutta kuitenkin tilillä näkyi katevaraus. Viikon verran oottelin sen poistumista, mutta lopulta täytyi erikseen pyytää pankkia poistamaan se.

Olmi
22.08.2006, 23.25
Maililla kyselin, et onko tilaus menny läpi, niin vastasivat et kamat on lähetetty ja tiliä velotettu. No vielä en usko ennen kuin itemsit on mulla. :) Mut ehkä se electron käykin...

cujo
23.08.2006, 10.28
Jättäkää poijjat noi lasten kortit lapsille...:) Hommatkaa kunnon masteri tai visa ni ei tarvi arpoa.... Ja saa vingutella jopa vähän yli... :o
Pankin täti saattaa kyl hieman huomautella joskus.

kallista tämä pyöräily.... :D

Traccia bianca
23.08.2006, 11.08
Jättäkää poijjat noi lasten kortit lapsille...:) Hommatkaa kunnon masteri tai visa ni ei tarvi arpoa.... Ja saa vingutella jopa vähän yli... :o
Pankin täti saattaa kyl hieman huomautella joskus.

kallista tämä pyöräily.... :D

Just tuon takia kortteja ei tähän talouteen hankita :)

Olmi
24.08.2006, 10.36
Noniin ja tänään oli kamat normipostin mukana tulleena laatikossa. Eli näytti se Visa electron käyvän, vaikka sivut toisin väittävätkin. :) Muutamaa tuntia alle kaksi vuorokautta tilauksesta, joten melkeinpä voi suositella!

StantheMan
24.08.2006, 10.44
Tilasin 21. päivä, mutta en epähuomiossa ottanut seurantanumeroa talteen. Rahat visalta menivät eilen. Toivottavasti tavaraakin saapuu pian, vaikka ihan kirjeenkokoisesta paketista ei kyse olekaan.

StantheMan
24.08.2006, 11.50
Tilasin 21. päivä, mutta en epähuomiossa ottanut seurantanumeroa talteen. Rahat visalta menivät eilen. Toivottavasti tavaraakin saapuu pian, vaikka ihan kirjeenkokoisesta paketista ei kyse olekaan.

Pian tämän kirjoittamisen jälkeen karkasin töistä katsomaan postia. Olihan pakettia käyty jo klo 10.00 ovella tarjoamassa. Illalla voin noutaa paketin postista. Nopeaa toimintaa...:)

StantheMan
24.08.2006, 17.13
Paketti saatu ja purettu. Yksi "tilattu" tuote uupui, mutta luultavasti en ole sitä tilaukseen ikinä laittanutkaan, kuin omassa mielessäni. Visalta veloitettu hinta ja lasku kyllä täsmäävät. Eivät näköjään osaa lukea ajatuksia ja liittää tilaukseen "ajattelin tilata" -tuotteita. :o Pitänee pienen pohdinnan jälkeen tilata puuttuva tuote, vielä.Hinta esimerkki Lookin Keo Carpon Suomessa 125 € ja täältä n. 95€. Viidenkympin € renkaat olivat hinnaltaan n. 20€. Kävin kyllä samalla postinhakureissulla tukemassa paikallistakin pyöräilynerikoisliikettä. ;)

L'una
09.09.2006, 09.13
Ensimmäinen tilaus tuli neljässä työpäivässä lähipostiin. Misukan lateksisisäkumit olivat vaihtuneet halvempiin Ultra Light versioihin vaikka hinta oli veloitettu latekseista. Lupasivat sähköpostini jälkeen toimitaa veloituksetta oikeat. Lateksit tulivatkin postissa, mutta lyhyillä prestoilla tilatujen pitkien sijaan. Taas sähköpostin jälkeen luvattiin toimittaa oikeat veloituksetta ja henkilökohtainen varmistus, että nyt tulee oikeat. Kallista huvia heille, kun postimaksukin on ilmainen tänne Suomeen.

Toinen tilaus tuli kuudessa työpäivässä ja nyt puuttui lähetyslistaan ruksattu ja veloitettu Campan ketju. Olen lähettänyt kolme sähköpostia reilun viikon aikana, eikä niihin ole vastannut kuin sähköpostirobotti, että asiaan palataan pian. Syntyy kiusallinen tunne, että minut on koodattu epäilyttäväksi asiakkaaksi, jonka asioita ei enää hoideta.

Palaan asiaan kun asia saadaan kuntoon.

lindeju
09.09.2006, 12.26
Olen huomannut että jos tilaamani tuote on loppunut niin he lähettävät mitään kyselemättä jonkun toisen, vastaavan tuotteen ja yleensä jopa hieman kalliimman. Mutta vähän kyllä ärstyttää kun eivät ensin kerro asiasta ja tiedustele kelpaako korvaava tuote asiakkaalle. Ilmeisesti kiirus on kova eikä ole aikaa kysellä joutavia vaan kamat pitää saada liikkeelle nopeasti ja tästä seuraa myös edellisen kirjoittajan mainitsemia virheitä toimitusten sisällössä. Hieman voisivat kyllä skarpata.

Teukka-74
09.09.2006, 14.25
Neljäs tilaus lähti justiinsa, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. toisin kuin eräissä saksalaisissa paikoissa.

ppm
09.09.2006, 18.03
Tilaus lähti tiistaina ja kamat postissa seuraavana maanantaina. Toimituksen sisältö vastasi tilausta. Hinnoissa säästin n. 15 % verratuna Suomen liikkeisiin.
Lisäpisteitä tuo kauppa saa Visa-kortin kelpuuttamisesta maksuvälineenä toisin kuin monet saksalaiset nettikaupat.

StantheMan
12.09.2006, 21.31
Yksi tilaus ollut yli viikon "sisällä". Kyselivät 6. päivä mihin maahan lähettää pitäisi. Vastasin ja tänään taas uusi kysely mihin maahan lähettävät minulle tulevan paketin. Suomensin isoilla kirjaimilla F I N L A N D! :mad: (idiootit) Kumma homma, kun heillä on asiakastilissäni postiosoite oikein. Kerroin heille siitäkin, että voisivat selata ensi kerralla asiakasrekisteriään vähän tarkemmin.

GTCR
13.09.2006, 09.00
Suomensin isoilla kirjaimilla F I N L A N D! :mad: (idiootit)

Jospa ne ei osaa siellä Iso-Britanniaassa SUOMEA kovin hyvin:p

StantheMan
13.09.2006, 16.27
Tilannehan jatkuu...

Tilaamani tuotteen sopivuus oli väärin ilmoitettu. Tilasin Tribarit 31,8 mm tankoon. Pyysin vielä tarkistamaan asian, koska valmistajan sivuilla on eri infoa. Pyysivät äsken anteeksi web-sivun ilmoittamaa väärää tietoa. Nyt pitää miettiä otanko rahat takaisin vai jotain tilalle. Tällä hetkellä ei tietääkään kyseisen firman sivut aukene, jotta voisi tilata jotain uutta. No, ensi kauden romppeitahan tässä tilaillaan ja koko talvi aikaa. :(

L'una
14.09.2006, 13.50
Ensimmäinen tilaus tuli neljässä työpäivässä lähipostiin. Misukan lateksisisäkumit olivat vaihtuneet halvempiin Ultra Light versioihin vaikka hinta oli veloitettu latekseista. Lupasivat sähköpostini jälkeen toimitaa veloituksetta oikeat. Lateksit tulivatkin postissa, mutta lyhyillä prestoilla tilatujen pitkien sijaan. Taas sähköpostin jälkeen luvattiin toimittaa oikeat veloituksetta ja henkilökohtainen varmistus, että nyt tulee oikeat. Kallista huvia heille, kun postimaksukin on ilmainen tänne Suomeen.

Toinen tilaus tuli kuudessa työpäivässä ja nyt puuttui lähetyslistaan ruksattu ja veloitettu Campan ketju. Olen lähettänyt kolme sähköpostia reilun viikon aikana, eikä niihin ole vastannut kuin sähköpostirobotti, että asiaan palataan pian. Syntyy kiusallinen tunne, että minut on koodattu epäilyttäväksi asiakkaaksi, jonka asioita ei enää hoideta.

Palaan asiaan kun asia saadaan kuntoon.

Asiat kunnossa:

Toissapäivänä tuli oikeat lateksisisäkumit pitkillä prestoilla, joten sain yhteensä 6 kappaletta sisäkumeja 2 hinnalla. Lyhyet prestat sopii CC:n kiekoille kun laitan Prorace2:t kierrätykseen uusien alta pois Euruksilta.

Eilen tuli puuttunut Campan Record -ketju. Saattaa tulla vielä toinenkin ketju samaan hintaan, sillä ennen ketjun saapumista aamulla lähettämääni uusintasähköpostiini vastattiin lupaamalla laittaa uusi ketju postiin heti!?

Nyt uskallan tilata jatkossakin, sillä ylikompensoivat tekemänsä mokat asiakasystävällisesti.

RACER
17.09.2006, 11.11
Millä tyylillä ne lähettään ne paketit: DHL tai muu vastaava firma, vai ihan vaan Postilla?

StantheMan
17.09.2006, 11.58
Millä tyylillä ne lähettään ne paketit: DHL tai muu vastaava firma, vai ihan vaan Postilla?

Posti on tuonut kotiovelle ainakin minun tapauksessani.

RACER
17.09.2006, 13.03
Posti on tuonut kotiovelle ainakin minun tapauksessani.

Ei siinä mitään, mutta uskaltaako mitään särkyvää tilata jos Posti rikkoo..

Äläkä sano et: Ei ne niin tee..

RACER
18.09.2006, 18.02
Muuten nyt kun oon noin ____________ lähellä tilaamista:D niin viel yks kysymys: Onko noissa hinnoissa postimaksu Suomeen?

Teukka-74
18.09.2006, 22.08
Uusavuton ?Silmä käteen hyvä ihminen !Siellähän se lukee SELVÄSTI .

"
How much is postage to Finland?
Currently all orders to Finland are free!. Better hurry though, it won't last forever!"
Muuten nyt kun oon noin ____________ lähellä tilaamista:D niin viel yks kysymys: Onko noissa hinnoissa postimaksu Suomeen?

RACER
19.09.2006, 12.53
Uusavuton ?Silmä käteen hyvä ihminen !Siellähän se lukee SELVÄSTI .

"

How much is postage to Finland?
Currently all orders to Finland are free!. Better hurry though, it won't last forever!"

En vaan meinannu uskoa mut piti varmistaa. Kiitti varmistuksest:D

japi
19.09.2006, 21.10
2 kertaa olen tilannut ja molemmilla kerroilla tullut oikeat tavarat ja ERITTÄIN nopeasti 2-3 arkipäivää tilauksesta ! Suosittelen vilpittömästi ! Tavarat tulevat paljon nopeammin kotiovelle, kun paikallisen liikkeen tiskille ja hinnat ovat edulliset !

Liraren
20.09.2006, 06.38
Joo hyvin toimii homma tuolla. Tilasin 15.9. tavaraa ja 19.9. niitä oli yritetty tuoda kotiin sillä aikaa kun olin töissä.

RACER
26.09.2006, 08.48
Nyt kun täs odotellaan, niin tuli vaan mieleen et mihin toi seurantanumero käy???

Mitä missä sillä seurataan???:seko:

StantheMan
26.09.2006, 09.31
Nyt kun täs odotellaan, niin tuli vaan mieleen et mihin toi seurantanumero käy???

Mitä missä sillä seurataan???:seko:

Se käy tietääkseni sähköpostikyselyihin tai puhelinkyselyihin. Nopeuttaa heidän toimintaansa mutta muuta asiakaslisäarvoa se ei anna. (Tietääkseni! :seko: )

Kale
26.09.2006, 11.00
Kyllä sillä seurantanumerolla pitäisi pystyä seuraamaan lähetyksen etenemistä kohti lopullista päämäärää. Minkä yhtiön palveluksia probikekit käyttää? Jos esim UPS tai DPD niin nettisivuilta löytyy seurantapalvelut johon koodit voi syöttää.
http://www.dpd.net/
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=en_FI

RACER
28.09.2006, 18.17
Kuin kauan niiltä vie keskisuuren paketin tuominen. Kun pistin tilauksen ma:ina.

Ei niin väliä mut tekis niin mieli päästä testaileen uusia kamoja...:p

Olmi
28.09.2006, 18.20
Mulle on tullut kaksi pakettia ja pisimmillään on mennyt 3 arkipäivää. Tosin olen pitänyt huolen, että paketin koko on sellainen, että se mahtuu normaaliin postilaatikkoon.

RACER
28.09.2006, 18.23
...että se mahtuu normaaliin postilaatikkoon.

Mun ei.:D

lindeju
29.09.2006, 23.37
Mikä on niin pirun ohut/pieni paketti että mahtuu postilaatikkoon? Kuusiokoloavain? Olen aina joutunut hakemaan paketit postista, sen verran kookkaita nuo tavarat yleensä ovat.

Teukka-74
30.09.2006, 12.22
Mikä on niin pirun ohut/pieni paketti että mahtuu postilaatikkoon? Kuusiokoloavain? Olen aina joutunut hakemaan paketit postista, sen verran kookkaita nuo tavarat yleensä ovat.

Kahdet lyhyet ajohousut,kengänsuojat,ajolasit,polvenlämmittimet ja irtohihat.Nämä ainakin mahtui kerralla normaali postilaatikkoon.

pultti
06.10.2006, 11.51
maantierenkaat, satula ja ajovaatteet ovat mahtuneet suoraan postilaatikkoon!

anttius
16.11.2006, 17.34
Nostetaampa ylös...

Maanantaina tilasin ja tänään posti kiikutti kamppeet töihin, eli suht nopeaa toimintaa. Maanantai-iltana olivat jos sieltä lähtenee joten varmaan tämä Suomen Posti oli hieman hidastellut.

Niin, sitä piti kysyä kun tuli tilattua hieman liian isot Nalinin housut että pitääkö minun maksaa postimaksu paketista jonka sinne lähetän vai meneekö se "asiakaspalautuksena"?

Loistava kauppa muuten... Ehkä paras?

Erkko
16.11.2006, 17.55
Nalinin kokotaulukot on tuolla kaupan sivuilla virheelliset: mulla kävi ihan sama juttu että tilaisin sieltä kesällä aivan liian isot housut. Kannattaisi ehkä reklamoida liikettä asiasta. Itse myin isot housut F-lehden torilla, oli helpompaa kuin palautus.

Giallo
17.11.2006, 08.44
Tilasin erinäisiä työkaluja ja pikkusälää 30.10. eikä tavarat ole vieläkään tulleet, maanantaina reklamoin asiasta sähköpostilla toivottavasti alkaisi pian vastauksia tulemaan.

VesaP
17.11.2006, 08.55
Mulla pelasi todella hyvin kun viimeviikon torstaina tilasin. Maanantaina oli paketti roudattu aamulla postilaatikkoon. Eli ei montaa päivää mennyt ja viikonloppukin oli välissä. :cool:

lindeju
17.11.2006, 09.10
Niin, sitä piti kysyä kun tuli tilattua hieman liian isot Nalinin housut että pitääkö minun maksaa postimaksu paketista jonka sinne lähetän vai meneekö se "asiakaspalautuksena"?
Maksat itse postimaksun. Jos he lähettävät vääränlaista/vääränkokoista kuin olet tilannut niin he hyvittävät postimaksun mutta jos olet itse tilannut "väärin" niin taitaa postimaksu mennä omaan piikkiin.

anttius
17.11.2006, 10.37
Maksat itse postimaksun. Jos he lähettävät vääränlaista/vääränkokoista kuin olet tilannut niin he hyvittävät postimaksun mutta jos olet itse tilannut "väärin" niin taitaa postimaksu mennä omaan piikkiin.

Jep, kiitos tiedosta. Lähetämpä housut sinne vaihtoon...

lindeju
17.11.2006, 10.40
Jep, kiitos tiedosta. Lähetämpä housut sinne vaihtoon...
Kannattaa kuitenkin ehkä varmistaa sähköpostitse hyvittävätkö postikulut.

Ajohousut tms. menevät aika pieneen tilaan ja postitus onnistunee kirjeenä joten tappio ei ole suuri vaikka kulut menisivätkin omaan piikkiin. Sen sijaan isojen pakettien lähetys on kallista ja jos tilattu tuote ei ole muutamaa kymppiä kalliimpi niin ei kannata palauttaa vaan yrittää myydä eteenpäin.

Nokkiva Norsu
18.11.2006, 22.09
...ja Pro Race 2 only 22,15€. Saako halvemmalla mistään?

lindeju
19.11.2006, 00.28
Eipä taida saada, etenkin kun tuossa on toimituskulut (=0€) mukana.

Jou_ni
19.11.2006, 11.03
Dear Mr ....,

I have recieved your return and your replacement has already been despatched. If you let me know how much your return postage was i will refund this for you.

Yours Sincerely,

Lisa Mason (Probikekit team)

Jeps, eli ainakin minulle olivat valmiit korvaamaan takaisinlähetyksestä koituneet kulut. Koska ajotakin lähetys maksoi Britteihin vain 2,20, en ollut niin kamalan hanakka niitä rahoja pyytämään. Korvasivat virheensä mm. yhdellä valaisinsarjalla, joka löysi tiensä emännän fillariin. :)

Niin, ja siis visa-tilille olisivat tehneet tuon korvauksen..

Teukka-74
20.11.2006, 17.09
Kyllä saa.Samasta paikasta tänään 22,01 € :D

Teukka-74
21.11.2006, 17.38
Pitäkää kiirettä !

Sale ends midnight gmt 21.11.2006

Lukee etusivulla.Raivaavat tilaa uusille tuotteille.

Ohiampuja
21.11.2006, 22.01
Kuinka hyvin hinnat pitävät paikkaansa, siis jos valkkaa valuutaksi Euro/englanti? Verothan se kuulema sisältää, mutta onko heillä samat valuuttakurssit kuin Visalla?

Toimitusten takia tilaus on kai tehtävä Euro/Finland asetuksilla.

lindeju
21.11.2006, 22.23
Kuinka hyvin hinnat pitävät paikkaansa, siis jos valkkaa valuutaksi Euro/englanti? Verothan se kuulema sisältää, mutta onko heillä samat valuuttakurssit kuin Visalla?

Toimitusten takia tilaus on kai tehtävä Euro/Finland asetuksilla.
En tiedä millä kurssilla hinnat muunnetaan punnista euroiksi mutta voithan sen laskea itsekin. ProBikeKit laskuttaa kuitenkin aina puntina joten lopullisen kurssin määrää luottokorttifirma.

Giallo
22.11.2006, 21.39
Tilasin erinäisiä työkaluja ja pikkusälää 30.10. eikä tavarat ole vieläkään tulleet, maanantaina reklamoin asiasta sähköpostilla toivottavasti alkaisi pian vastauksia tulemaan.

Eilen tavarat sitten saapuivat, alkuperäiset olivat ilmeisesti hukkuneet matkalla joten lähettivät tavarat uudelleen. Ihmettelen vaan etteivät vastailleet viimeviikon lopussa sähköpostikyselyihini.

ottojussi
07.02.2007, 18.31
Täytyy ihmetellä toimituksen nopeutta! Viime viikolla tiistaina klo 20.45 tilasin housut, talvihanskat ja kypäränaluspipon. 61 tunnin päästä postinkantaja soitti ovikelloa, koska tilatut tavarat ei mahtunut postiluukusta sisään. Samanlaiseen toimitusnopeuteen en ole törmännyt missään muussa kaupassa, edes Suomesta tilatut tavarat ei ole koskaan tullut yhtä nopeasti. Ja tavara tulee Suomeen vieläkin ilman toimitusmaksuja!

Kaiken lisäksi tavarat oli suht edullisia. Paikallisessa urheiluliikkeessä samanlaisesta materiaalista valmistettu tilattua vastaava hattu maksoi enemmän kuin koko tilaus Englannista...

Shimaani
07.02.2007, 19.06
Nyt siellä on alennuksessa rätei ja osasia.....

TimoT
12.04.2007, 11.37
En tiedä millä kurssilla hinnat muunnetaan punnista euroiksi mutta voithan sen laskea itsekin. ProBikeKit laskuttaa kuitenkin aina puntina joten lopullisen kurssin määrää luottokorttifirma.

Mulla ainakin oli nolla pilkku hyvin vähän enempi laskutus kuin mitä kerrointa PBK käyttää.
Tais olla että pitää kysyä omasta pankista se tarkka muuntokurssi, kun katsoin Visan sivuilta.

edit:ei tuo kirjoitus oikein sujunut, sorry +lisäys

-kärmes-
12.04.2007, 11.55
mulla ainakin oli 0,hyvin vähän enempi lakutus kuin mitä kerrointa PBK käyttää.

hmmm.. selkeästi sanottu!! suosittelisin myös vastaamaan kyselyyn Oletko nyt humalassa :rolleyes:

Kiovan Dynamo
12.04.2007, 13.25
Palmusunnuntaina tilaus sisään ja eilen illalla oli kamppeet postilaatikossa. Ajopaita ja succisrenkaat tulivat siis kuudessa työpäivässä - ei paha.

Pekka L
12.04.2007, 20.26
Palmusunnuntaina tilaus sisään ja eilen illalla oli kamppeet postilaatikossa. Ajopaita ja succisrenkaat tulivat siis kuudessa työpäivässä - ei paha.

Sellaista se on ollut mullakin. Viikossa tulee. Jos päiväaikaan tilaa niin kamat lähtee aina samana päivänä. Aamulla tilasin päälli- ja sisäkumeja, ilmoitus tuli jo että lähtenyt on. Toisaalta kun kuljetus on ilmainen niin pikkuisen senkin vuoksi on valmis joustamaan, mutta tuo viikko on ihan ok vaikka vähän maksaisikin. Nopein mulla on 30h Bobshopista parin euron lisämaksusta (huvikseen) valittu expresslähetys.

TimoT
13.04.2007, 21.20
Lankalauantaina tilasin, niin silloinhan niiden kamojen pitäsi olla tiistaina täällä, kun se II-pääsiäispäivä sotki tuon viikonalun.

Pekka L
16.04.2007, 20.35
Tänään tuli kasa kumia. Ei tosiaan paha, 12.4 tilattu, 16.4 mulla ja viikonloppu välissä. En kyllä yhtään tiedä miten tavara viikonloppuisin terminaaleissa liikkuu, mutta silti, nopeaa on.

TimoT
17.04.2007, 19.13
Lankalauantaina tilasin, niin silloinhan niiden kamojen pitäsi olla tiistaina täällä, kun se II-pääsiäispäivä sotki tuon viikonalun.

Tänään tuli.
Mutta jarrupalat oli väärät.
keräilylistassa oikein eli nämä
http://www.probikekit.com/display.php?code=a1414

mutta paketissa nämä
http://www.probikekit.com/display.php?code=a1423

Lähetänkö kuvan ja viestin erheestä? Kaupasta näkyi nyt nollana nuo mitkä tilasin, mutta tilatessa niitä vielä piti olla.

Ja tuli postilaatikkoon, oli kahdet lyhyet housut, yhdet pitkät, kahdet jarrupalat, pulloteline,ajotakki, ajohanskat, kengänsuojat ja alusmyssy

jaggi
28.04.2007, 20.19
Hei jos joku on tilaamassa tuolta niin tilatkaa mulle tälläinen, maksan sen kyllä!
http://www.probikekit.com/_img_200x256/T9012.jpg

88bps
03.05.2007, 14.44
Tänään tuli kasa kumia. Ei tosiaan paha, 12.4 tilattu, 16.4 mulla ja viikonloppu välissä. En kyllä yhtään tiedä miten tavara viikonloppuisin terminaaleissa liikkuu, mutta silti, nopeaa on.
Sunnuntai-iltana tilattu (klo 23), vappu välissä ja iso paketti lähipostista haettavissa tänään torstaina aamulla (klo 10). Aika nopeaa!:eek: Varsinkin kun vertaa lähikauppoja, joihin pari vuotta sitten odottelin kumeja keväällä pari kuukautta.

jihu
06.05.2007, 10.53
voisko tuolt kyseisest kaupast tilata fillareit:seko: onko joku tilannu;) ?

lindeju
06.05.2007, 13.15
voisko tuolt kyseisest kaupast tilata fillareit:seko: ?
Näköjään voi eivätkä postikulutkaan (n. 17e) päätä huimaa. Kannattaa tietysti huomioida että noissa listahinnoissa ei ole vielä paikallista ALV:tä (VAT) mukana joten jos pyörän hinnaksi annetaan 1250e niin todellinen hinta onkin n. 1470e. Helpointa on laittaa pyörä ostoskoriin jolloin näkee todellisen hinnan.

Pekka L
06.05.2007, 14.04
Helpointa on laittaa pyörä ostoskoriin jolloin näkee todellisen hinnan.

Tiedä häntä. Helpompaa on kyllä valita maaksi Iso-Britannia ja valuutaksi Euro. Ainakin hintoja selaillessa. Sitten kun ostopäätökset on tehty, vaihtaa vaan maan.

lindeju
06.05.2007, 15.51
Tiedä häntä. Helpompaa on kyllä valita maaksi Iso-Britannia ja valuutaksi Euro. Ainakin hintoja selaillessa. Sitten kun ostopäätökset on tehty, vaihtaa vaan maan.
No joo, tuo on tietysti vielä helpompi keino nähdä hinnat. Mutta toisaalta joitakin tuotteita ei toimiteta Suomeen jolloin jos toimitusmaana on Iso-Britannia niin nuo ilmoitukset jäävät näkemättä.

Jekkujätkä
10.05.2007, 21.53
Mulla meni peräti 8 vuorokautta tilauksesta siihen, että paketti oli noudettavissa postista. Odotukset toimitusnopeuden suhteen olivat ehkä liian korkeat, mutta onhan tämäkin kohtuullisen ripeää toimintaa. Tulee käytettyä jatkossakin.

apartanen
18.06.2007, 12.55
Tilasin viime viikon keskiviikkona paketin joka sisälsi renkaat, kumit, kadenssianturin, juomapullotelineet ja rengasraudat ja tänään aamupäivällä rimputti itellasetä ovikelloa. Postimaksuja ei tullut, kaikki oli hyvin pakattu ja tulivat ovelle asti. Mainiota palvelua ja vielä kun hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset, niin ei paljoa tarvitse muita nettiliikkeitä käyttää! :D

Wage
18.06.2007, 21.15
Itse olen tilannut kaksi kertaa ko. kaupasta. Molemmilla kerroilla paketti on tullut kolmessa päivässä postiin. Hyvää ja nopeaa palvelua. Ja vielä ilman postikuluja.

SalsaMisu
19.06.2007, 12.49
Pyöräilyyn hurahtamisen jälkeen on tullut noihin nettikauppoihin tutustuttua ja tämä proopaikkitti on kyllä yksi suosikeista. Viimeisestä paketista puuttui yksi maximin energiapatukka ja laitoin sähköpostilla palautetta että voisivat laittaa patukan tulemaan tai palauttaa rahat sen osalta. Heti tuli vastaus jossa kysyivät kumpi ehdottamistani sopisi minulle parhaiten. Eli homma toimii vaikka joskus sattuisi virheitäkin siellä päässä.

järppä
19.06.2007, 12.57
Pyöräilyyn hurahtamisen jälkeen on tullut noihin nettikauppoihin tutustuttua ja tämä proopaikkitti on kyllä yksi suosikeista. Viimeisestä paketista puuttui yksi maximin energiapatukka ja laitoin sähköpostilla palautetta että voisivat laittaa patukan tulemaan tai palauttaa rahat sen osalta. Heti tuli vastaus jossa kysyivät kumpi ehdottamistani sopisi minulle parhaiten. Eli homma toimii vaikka joskus sattuisi virheitäkin siellä päässä.

Tätä voi kyllä peesailla. Tosin sillä erolla, että itse sain edellisellä kertaa yhden ylimääräisen maxim -patukan (josta en tietenkään muistanut reklamoida :D)

Mulla taitaa olla viisi tilausta PBK:sta suurin piirtein vuoden sisään. Yksi ainoa rengasmuovi on tilauksista puuttunut, mutta sekin tuli yhden sähköpostikyselyn jälkeen jälkilähetyksenä.

rullaaja
20.06.2007, 08.31
Jatketaan edellisten linjaa. Aina on ko. putiikki toiminu mallikkaasti. viimeksi tilailin renkaita ja muuta pienta. Ti aamuna tilaus sisään ja to oli kamat jo lähipostissa. Nopeeta!

I.S
26.06.2007, 06.58
Ei voi muuta sanoa, kuin huippunopee! Aikani kuluksi viime torstaina selailin liikkeen sivuja ...testiluontoisesti parit housut ja sukat tuli tilattua. Eilen maanantaina oli toimitus jo postilaatikossa ...niin ja vielä ilman postikuluja!

Ironman
27.06.2007, 19.30
Viikko sitten keskiviikkona lähti tilaus ja maanantaina sai postista hakea ja jussit
oli vielä välissä häsläämässä eli nopeeta toimintaa.Vieläkö olis laajempi valikoima tavaraa , niin aijai ku ois tili kivasti kuralla.

Dalmore
02.07.2007, 08.45
Maanantaina 25.6 ilta kymmenen aikaan tilaus sisään ja perjantaina 29.6 oli itellamies yrittänyt toimittaa satulaa ja tolppaa postilaatikkoon (ei mahtunut). Hain paketin sitten samana päivänä kotopostista ja viikonloppuna kamat jo käytössä. Kyllä ollaan näissä brittifirmoissa (crc/pbk) valovuosia edellä sakuja. Omat huonot kokemukseni tuli sakujen Bike-Discountista ja se kerta riitti (lue kokemukseni B-D säikeestä). Tästä eteenpäin tilaukseni suuntautuvat kaikissa osahankinnoissa brittilään.

thettr
04.07.2007, 21.10
Sunnuntaina tilaus ja tänään (ke) ihmettelin kuka on tunkenut laatikkoon sinisen roskapussin. PBK:n lähetyshän se olikin.

lindeju
04.07.2007, 23.14
Ja nyt kaikesta 10% alennusta 5.7. klo 24 GMT asti. Ei prkl, tietänee rahanmenoa...

Sianluka
05.07.2007, 03.46
Ja PBK:lta saa Michen ratarattaita tosi hyvin itseltäni lähti tilaus alkuviikosta.

Sianluka
06.07.2007, 18.02
Tänään sain kuriirilta osat kotiin.

Jekkujätkä
10.07.2007, 14.20
Torstaina tilaus hieman ennen puolta yötä tilaus matkaan, tänään perillä Ivalossa. Todella nopeaa toimintaa.

Twisterkki
10.07.2007, 15.46
Tilaus lähti perjantaina klo 17. Maanantaina postinjakaja soitteli ovikelloa.

viller
10.08.2007, 09.23
Ehdin jo innostua ensimmäisen tilauksen yhteydessä tämän kaupan nopeudesta. Homma toimi ja tilaus oli perillä parissa päivässä.
Nyt on toisesta tilauksesta puolitoista viikkoa. Rahat on veloitettu luottokortilta, mutta lähetysvahvistusta ei ole kuulunut. Myöskään sähköpostikyselyihin ei vastauksia heru. Niistä ensimmäisen lähetin jo viime viikon puolella ja toisen tällä viikolla.

Vaihtelevaa on menestys.

Fonz
10.08.2007, 09.44
Vähän samaa pelkään. Tilasin kamat maanantaina, rahat veloitettiin saman päivänä ja mitään lähetysvahvistusta ei ole näkynyt. En tosin vielä ole postia heille lähettänyt.

Samalla tilasin Rose Versandilta pienen paketin, jota ei ole edes veloitettu kortilta. Kirjautumisen jälkeen sivuilla ei edes näy tilaustani, vaikka mailiin silloin automaattinen vastaus tulikin. Maileihin ei ole vastattu, että ei hyvältä näytä.

No pitää nyt vielä odottaa, ennenkuin tarttuu luurin ja alkaa sokeltaan englantia :P

Elmiira
16.08.2007, 10.50
Tilasin 4.8 ja tänään oli kamat ovella. Ilmoitus tilauksen vastaanotosta tuli, mutta ei sen ihmeempää. Tilasin aivan bulkkikamaa, joten johtunee siitä, että toimitus oli siedettävän nopea.

lindeju
16.08.2007, 11.00
Tilasin 4.8 ja tänään oli kamat ovella. Ilmoitus tilauksen vastaanotosta tuli, mutta ei sen ihmeempää. Tilasin aivan bulkkikamaa, joten johtunee siitä, että toimitus oli siedettävän nopea.
"Nopea"? Melkein 2 viikkoa...

A R:nen
16.08.2007, 11.09
Samalla tilasin Rose Versandilta pienen paketin, jota ei ole edes veloitettu kortilta. Kirjautumisen jälkeen sivuilla ei edes näy tilaustani, vaikka mailiin silloin automaattinen vastaus tulikin.

Muutama viimeisin tilaukseni tuolta ei ole ilmestynyt Aufträge/orders-kohtaan lainkaan (rahat on kyllä viety ja tuotteet toimitettu) ja aiemmatkin suunnilleen siinä vaiheessa kun paketti on jo tullut perille. Sen sijaan Rosen kultapossukerhon pistetaulukkoon nuokin tilaukset ovat kyllä ilmestyneet seuraavan työpäivän aikana.

Noin yleisesti ottaen suunnilleen kaikilla fillariverkkokaupoilla on tuo jo tehdyn tilauksen hallinta (erikseen hankittavien tuotteiden saapuminen varastoon, lähetyksenseuranta, tilauksen muuttaminen) hoidettu välttämätön paha -tasolla tai ei lainkaan, voisivat ottaa esimerkkiä vaikka verkkokauppa.com:sta. Poikkeuksia?

Elmiira
16.08.2007, 11.32
"Nopea"? Melkein 2 viikkoa...

Mä oon melkein Hämeestä kotosin.. ja nopea kai siksi, ettei kamoille ollut kiire :)

lindeju
16.08.2007, 11.44
Mä oon melkein Hämeestä kotosin.. ja nopea kai siksi, ettei kamoille ollut kiire :)
No mä olen ihan paljasjalkainen sellainen ja jos PB:stä tilatut kamat ei tule alle viikossa niin alkaa jo kädet tärisemään. ;)

auk
16.08.2007, 13.58
Maanantaina 13.8 tilasin ja tänään posti toi paketin

anakonda
16.08.2007, 14.00
Tilaus äsken sisään, viimeksi meni alle 48vrk. Ei kai voi enää olla niin nopeata palvelua...

viller
16.08.2007, 14.23
Siksipä viivettä ihmettelin, kun tuon kaupan toimitukset ovat aikaisemmissa tilauksissa tulleet parissa päivässä. Mutta nytpä siellä on etusivulla ainakin osittainen selitys viiveelle: Britanniassa on ollut postilakko.

Viimeisin tilaus tuli vajaassa kahdessa viikossa ja tosiaan paketin lähetysvahvistus jäi kokonaan tulematta.

Ilmeisesti joku muukin on tilauksiensa perään kysellyt kun sähköpostikyselyyn vastaaminen kesti viikon.

Haltiakeijo
06.09.2007, 13.27
Täältä luettujen positiivisten kokemusten rohkaisemana laitoin 26.8. tilauksen sisään. Hetken päästä tuli ilmoitus tilauksen vastaanottamisesta. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Eivätkä ole vaivautuneet vastaamaan sähköposteihin.

Mielestäni lottoihin kyllä vain sellaista roinaa, jota piti olla nettisivujen mukaan varastossa.

Eihän tässä nyt vielä tietenkään osaa isommin huolestua, mutta ärsyttäähän tuo, ettei posteihinkaan vastata. Nyt siellä näkyy olevan vielä joku kampanja, notta 10% kaikista hinnoista pois. Eipä taida hyödyttää mua, vaikkeivät olisikaan vielä edes lähettäneet tilaustani.

Onneksi tuo syksy hiipii niskaan, niin ei niitä "sileän kelin" renkaita niin kaipaakaan :/

Edit: Tänään (7.9.) kamat tulivat, karvan alle kaksi viikkoa siis kesti. Sähköposteihin ei ole vieläkään vastausta kuulunut, ei myöskään lähetysilmoitusta, tms.

Olmi
07.09.2007, 09.35
Itse olen tilaillut nyt puolen kymmentä kertaa ja joka kerta kamat tulleet alle viidessä päivässä.
Viimeksi laitoin viikko sitten torstaina tilauksen ja oli seuraavana maanantaina perillä, aika nopeaa sanoisin.
Ja mikä parasta, ainakin Nordean Visa Electron käy tuonne.:)

järppä
07.09.2007, 16.36
Tällä kertaa kesti harvinaisen pitkään: tilaus sisään sunnuntai-iltana ja hain paketin juuri postista :)

Kaikki oli, jälleen kerran, tilauksen mukaisesti ja hyvin pakattuna.

Siiseli
07.09.2007, 17.36
Muutaman kerran tullut pikkusälää tilailtua, osittain tuon postimaksuttomuuden innostamana. Vaatteiden kokomerkinnät hieman erikoisia. Muutama harhalaukaus käynyt, mutta onneksi on löytynyt sopivan kokoinen kaveri aina. Olen kuitenkin ollut huomaavinani, että kokomerkinnät olisivat muuttumassa hieman perinteisimmäksi.

Tavaraa tuolla on kovin vähän, ainakin maastopyöräilijän näkökulmasta. Suhteellisen tyytyväinen olen kuitenkin ollut. Pahin puute on edellisten tilausten tietojen puuttuminen. Tilausvahvistuksestakaan ei pääse kyttäämään, mitä on mahtanut tilata. Uutta pyöräilypaitaa esimerkiksi vuoden kuluttua tilatessa on hieman hankala muistella, että mikäköhän se koko mahtoikaan olla.

Viimeksi tilatessani vahalitkun korkki oli hieman auki, onneksi litkua ei ollut kovin paljoa päässyt valumaan muiden tuotteiden päälle. Kierros enemmän ja pullo olisi ollut tyhjä, sekä tavarat palautuskunnossa.

Pekka L
07.09.2007, 20.08
Tilausvahvistuksestakaan ei pääse kyttäämään, mitä on mahtanut tilata. Uutta pyöräilypaitaa esimerkiksi vuoden kuluttua tilatessa on hieman hankala muistella, että mikäköhän se koko mahtoikaan olla.

Kaipa sen koon siitä paidastakin voi katsoa:) PBK:n sivulla on ainakin paidoissa kokomerkinnät selitetty tuumamittoina rinnan kohdalta, paha homma ei ole mitata omaa rinnanympärystä. Ja jakaa tulos 2,54:llä.

Vaikka totta on, että olisi kiva nähdä aiemmat tilaukset.

Siiseli
07.09.2007, 20.17
Kaipa sen koon siitä paidastakin voi katsoa:) PBK:n sivulla on ainakin paidoissa kokomerkinnät selitetty tuumamittoina rinnan kohdalta, paha homma ei ole mitata omaa rinnanympärystä. Ja jakaa tulos 2,54:llä.Niin, en minä ihan noin tyhmä ole. Mistään tuolta ostamistani vaatteista ei löydy kokomerkintää. Toisekseen tuo rinnanympärys ei ainakaan itsellä mitenkään erityisen hyvin osoita sopivuutta. Ei sillä, että tilanne oleellisesti paranisi käyttämällä kirjaimia merkitsemään kokoa, mutta silloin voisi olettaa, että niistä jotain yhteneväisyyttä voisi löytää muihin vaatteisiin.

P.S. minulla on mittanauha, jossa on toisella puolella sentit ja toisella tuumat, ei tarvitse jakolaskuja.

Pekka L
08.09.2007, 09.22
Okei. Enpä ole edes katsonut paitojen kokoja, ovat aina sopineet ja se on pääasia. Joo, se kirjain ei autuaaksi tee jos sopiva paita on tilanteesta riippuen M, L, XL tai jopa XXL. Useimmiten kuitenkin L tai XL. No, kokeilin mä tuossa joku aika sitten sadetakkia kokoa S ja iso se oli. Hihoistakin. Mikä lie sivukäyttötarkoitus tilapäismajoitteena sillä...

järppä
12.09.2007, 07.20
Mistään tuolta ostamistani vaatteista ei löydy kokomerkintää. Toisekseen tuo rinnanympärys ei ainakaan itsellä mitenkään erityisen hyvin osoita sopivuutta. Ei sillä, että tilanne oleellisesti paranisi käyttämällä kirjaimia merkitsemään kokoa, mutta silloin voisi olettaa, että niistä jotain yhteneväisyyttä voisi löytää muihin vaatteisiin.

Kaikista tuolta ostamistani vaatteista löytyy kokomerkintä :rolleyes: Ei tosin perinteistä tuuma- tai kirjainkokoa, mutta useimmiten numero "5" tai "6" jne. Fillarivaatteissa tuo kokomerkintä saattaa kuitenkin olla aika suhteellinen käsite ja sopivuus selviää vasta kun paketin saa kotiin. Mulla myös löytyy kaapista erilaista fillarivaatetta kokoja M-L-XL-XXL ja kaikki sopivat.

Voihan noita väärän kokoisia kamoja sovittaa ennen käyttöä, palauttaa ja vaihtaa toiseen kokoon. Sitten kun ostaa saman valmistajan kamoja säännöllisesti, alkaa vähän päästä hajulle mitä kokoja kannattaa tilata.

DeLillo
12.09.2007, 11.02
Niin, en minä ihan noin tyhmä ole. Mistään tuolta ostamistani vaatteista ei löydy kokomerkintää. Toisekseen tuo rinnanympärys ei ainakaan itsellä mitenkään erityisen hyvin osoita sopivuutta. Ei sillä, että tilanne oleellisesti paranisi käyttämällä kirjaimia merkitsemään kokoa, mutta silloin voisi olettaa, että niistä jotain yhteneväisyyttä voisi löytää muihin vaatteisiin.

P.S. minulla on mittanauha, jossa on toisella puolella sentit ja toisella tuumat, ei tarvitse jakolaskuja.

Mun mielestä tuo rinnanympärys osoittaa lyhythihaisten paitojen sopivuuden kaikkein parhaiten, jos haluaa hyvin istuvan ja lepattamattoman ajopaidan. Tuo Probikekitin systeemi toimii paljon paremmin kuin L:t, XL:t ja muut, joiden mitoitukset vaihtelevat valmistajasta toiseen.

Pitkähihaiset paidat, takit ja pitkät ajohousut kannattaa ostaa sovittamalla ihan oikeasta kaupasta, jotta saa kuvan mallin sopivuudesta, hihojen pituudesta ja muusta.

Pekka L
17.09.2007, 14.46
Alle viikko tilauksesta rojut kotiin kannettuna ja käteen ojennettuna. Ei voi ilmaiselta kuljetukselta enempää vaatia. Kerrankin olin kotona:)

Ohiampuja
17.09.2007, 20.28
Onpas nopeaa, Roselle tein tilauksen 30.8, eikä vieläkään kuulu mitään. Kohta kolme viikkoa täynnä...:(

Pekka L
21.09.2007, 15.29
Onpas nopeaa, Roselle tein tilauksen 30.8, eikä vieläkään kuulu mitään. Kohta kolme viikkoa täynnä...:(

PBK:lta ei voi tilata mitään mitä ei ole hyllyssä. Ymmärtääkseni ainakaan. Se nopeuttaa kummasti toimitusta. Sunnuntaina tilasin kaiken mitä edellisestä tilauksesta unohdin:p, tänään tuli se paketti.

Lade
04.10.2007, 00.00
Sieltä tilataan mistä halvimmalla saadaan; 6 päivässä tuli sikahalpa Misukka Lithium setti post-lootaan ja vielä ilman postikuluja. Ei voi valittaa. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

tate
24.10.2007, 19.53
Minäkin olen tilannut kaksi kertaa täältä. Ensimmäisellä kerralla lähettivät eri tankoteipit kun olin tilannut. En jaksanut valittaa.

Toisella kerralla lähettivät jarrut, kun piti lähettää ergo kahvat.

Eli mulle kyllä nyt riitti tämän puljun toiminta. Tilaaan sieltä, mistä saan sitä mitä tilaan. Ja tältä puljulta se ei näytä onnistuvan.

apartanen
24.10.2007, 20.30
Perjantaina lähti tilaus ja tänään tuli perille. Nyt on (taas) lisää erikoistyökaluja pyörää varten.

kulps
30.10.2007, 15.15
Tilasin 4 x michelin pro racet (26 egee per kumi), ei postikuluja, perillä 6 arkipäivässä.

Patriootti
20.11.2007, 15.01
Lisäävätkö nykyään 8£:n toimituskulun:
EU Orders

Orders to countries within the EU, Switzerland, Austria and Scandinavia, will be charged £8 for delivery (V.A.T is not deductable for EU countries).

järppä
20.11.2007, 21.55
EU Orders

Orders to countries within the EU, Switzerland, Austria and Scandinavia, will be charged £8 for delivery (V.A.T is not deductable for EU countries).

Kas, näin voi olla jos tuolla niin väittävät. Toisaalta noitten nettisivuilta löytyy vielä lause "Currently all orders to Finland are free!". Ota tästä nyt sitten selvää muuten kuin kysymällä tai tilaamalla :)

Viime torstaina tilattu ja eilen saapunut paketti tuli vielä postikuluitta.

Pekka L
20.11.2007, 22.01
EU Orders

Eivät lisää.

Vaihda maa-asetus suomeen ja kun klikkaat jotain tuotetta, lukee tuotteen kuvauksessa Free postage to Finland* *limited blaablaa...

MikiV
27.11.2007, 20.33
Tilaus to 22.11
Tänään tavarat käsissä. Ei paha:)

DeLökä
18.12.2007, 20.09
Tilaus ko. putiikkiin 12.12 aamupäivällä, kamat pakattu samana päivänä klo 14.12, ilmoitus paketin lähdöstä samana päivänä klo 17.15. Tänään 18.12 paikallisen postin ilmoitus ylisuuresta paketista eli lienee käyneet kolkuttelemassa ovella 17.12. Hyllytavara ainakin tuntuu tulevan nopeasti ja kaikki tilatut kyydissä, ei voi valittaa.

viller
18.12.2007, 22.38
Just just. Ilmoittivat postittaneensa 29.11. eikä vielä näy.

-kärmes-
18.12.2007, 23.15

vissiin ku asut turussa... missäs se olikaan???

viller
04.01.2008, 23.38

Dodii, tänään tuli.

PTM
05.01.2008, 10.10
Ko. puljun toimitukset ovat normaalisti tulleet nopeasti perille, mutta nyt sitten kävi minulle tapaus marraskuussa, jossa testattiin liikkeen toimitusehtojen pitävyyttä sekä asiakaspalvelua ja eihän se homma toiminut...

Eli sain postilaatikkooni lähetyksen, joka oli uudelleenpakattu Suomen postin ulkomaantoiminnoissa ja päälle oli lätkäisty tarra, jossa kerrottiin lähetyksen pakkauksen ja sisällön vaurioutuneen. Avasin paketin ja paljastui, että lähetyksestä oli hävinnyt sykemittari, josta oli jäljellä vain pakkauslaatikko. Muut lähetyksen tilpehöörit eivät olleet kelvanneet varkaalle. Sitten vain tekemään vahinkoilmoitusta postiin ja ottamaan yhteyttä liikkeeseen. Lähetin valokuvat liikkeeseen ja sain sitten vastauksen sähköpostiini, että ko. mittaria ei korvata. Soittelin asiasta liikkeeseen Englantiin ja sen seurauksena asia siirtyi heidän postituksistaan vastaavalle esimiehelle.

Mitään ei sitten kuulunut pariin viikkoon ja otin yhteyttä Luottokuntaan täällä Suomessa, koska olin maksanut tilauksen VISAlla. He pyysivät lähettämään dokumentit asiasta ja sainkin hyvityksen mittarista jo samana päivänä takaisin.

Eli tarinan opetus:
- liike lähettää toimituksiaan kirjeenä, joita Suomen postin ei tarvitse korvata kansainvälisten sääntöjen mukaan katoamistapauksissa
- ko. lähetyksiä pakataan läpinäkyvään siniseen muoviin, josta on pienissä lähetyksissä helppo havaita lähetyksen sisältö
- liike sanoo korvaavansa kadonneet lähetykset toimitusehdoissaan Suomeen, mutta ei ainakaan tässä tapauksessa sitä tehnyt
- maksa VISAlla tai jollakin muulla kortilla, sillä silloin sinulla on jonkinlainen tuki takanasi jos firma tekee miten haluaa

Nyt on sitten menossa tammikuu eikä minkäänlaista yhteydenottoa firmasta enkä sitä kyllä enää edes odotakaan. Ehkä sitten huomasivat, että Luottokunta oli jo puuttunut asiaan...

A-J
09.01.2008, 18.24
Tilaus to 22.11
Tänään tavarat käsissä. Ei paha:)

Nokitan

Tilaus 4.1.
Tavarat himas 8.1.

MikiV
09.01.2008, 19.35
Oon oottanut tuolta jo tovin campan tangonpään vaihtajia ym, mutta eivät ole vieläkään niitä saaneet. Pitää kääntyä kohta toiseen toimittajaan. Muuten just alko -15% ale netti tilauksista. Harmi vaan ettei oo tarvitsemiani palikoita:mad:

anakonda
10.01.2008, 10.33
Tilasin perjantaina, toimitus oli tiistaiaamuna. Täältä tilaan aina, kun tavaraa löytyy.

hannibaali
10.01.2008, 12.40
Bibsien koko, mulla vyötärö 37tuumaa ja housut(nalini) menevät34-36 ja 38-40(vyötärö tuumissa) kummat kandee ottaa? Adidaksen bibsit on 34 tuumaa....Tragediset mitat mulla on 182/78

Pekka L
13.01.2008, 13.00
Näkyy olevan 15-prossan ale nyt. Parin sadan tilaus lähti just, tuon halvemmalla esim. Misukan Pro Raceja ei saa mistään, paitsi varastamalla. Olipa hyvä, kun olin pikkuhiljaa keräillyt tavaraa Bike-Componentsin ostoskoriin sitä mukaa kun on tullut mieleen mitä kevääksi tarvitsen. Nyt vaan sivut vierekäin auki omiin välilehtiin ja katsoin B-C:n korista mitä kannattaakin tilata PBK:sta.:)

IoD
13.01.2008, 17.13
Sitä paitsi lisäsäästöä tuo se, että punta on poikkeuksellisen alhaalla suhteessa euroon. Kurssi oli syksyllä lähellä 1.49, nyt uusimpien visa-ostojen perusteella laskettuna 1.37 (jostain löytyi jopa kurssi 1.32, mutta Luottokunta ei näytä seuraavan sitä).

Dalmore
16.01.2008, 14.36
On se nopee. Sunnuntaina 13.1 tilaus ja jo tänään oli itellamies yrittänyt tunkea kamoja postilaatikkoon ja turhauduttuaan jättänyt lapun että haeppa kuule ite, no mihähän iloisena haen.

lindeju
16.01.2008, 14.43
Meillä Itella-henkilö sai ohuemman paketin postilaatikkoon, toinen pakeitti jossa oli sisärenkaita ja Misukan Krylion Carbonit mahtui vain puoliksi ja Misukat jäivät ulos roikkumaan. :eek: Onneksi kuulin iteljoonin käynnin ja pelastin paketin joutumasta mieron tielle jonkun uteliaan kyydissä.

Pekka L
16.01.2008, 15.04
On se nopee. Sunnuntaina 13.1 tilaus ja jo tänään oli itellamies yrittänyt tunkea kamoja postilaatikkoon ja turhauduttuaan jättänyt lapun että haeppa kuule ite, no mihähän iloisena haen.

Hmph:mad: Samana päivänä tilasin, mutta ei näy vielä. Voi tosin olla että meitin Iteljooni on vieläkin nopeampi, se tuo postit jo ennen puoli kymmentä. Ei ehtinyt päivän jakoon:seko: Noh, odotellaan...

Edittiä. Nyt tuli sähköposti jossa ilmoitettiin tavaroiden lähteneen, kera toimimattoman seurantakoodin. Eli koodista päätellen todella lähtenyt vasta tänään:( Eikö niillä, prkl, ole myynnissä VAIN varastossa olevaa tavaraa?

tirsintarsi
27.01.2008, 17.41
Itse olen kaksi tilausta kaupasta tehnyt ja kummastakin on hieman valittamista. Ensimmäinen oli satulalaukku, josta uupui kiinnike. Lähettivät sitten rikkinäisen kiinnikkeen, kyseltyäni sähköpostitse asiasta. Lopppujen lopuksi sain sitten kokonaan toisen satulalaukun tilalle. Asian hoitaminen hoitui todella nopeasti sähköpostin välityksellä. Vastaukset saapuivat parhaimmillaan muutaman minuutin viiveellä... Tämä valoi uskoa liikkeen asiakaspalveluun!

Toisella kerralla tilauksesta puuttui tavaraa. Ilmoitin asiasta välittömästi paketin aukaistuani ja puolitoista viikkoa kului ennenkuin sain lyhyen vastauksen, että lähettävät puuttuvat tuotteet. Katsotaan nyt mitä sieltä sitten loppujen lopuksi tulee, jahka lähetys huomenna lähtee liikkelle. Tämä kokemus taas tuhosi uskon liikkeen asiakaspalveluun.

En tiedä kyllä, että uskallanko sieltä tilata enää mitään... Vaikka hinnat ovatkin halvat. Katsotaan mitä aika näyttää.

rstone75
27.01.2008, 18.20
Itse tilasin kaikenlaista roipetta. Parisen viikkoa kesti ja paketti saapui perjantaina. Tilaamani kengät puuttuivat kokonaan ja pro lite II:sta saapui vain toinen: "toimitusongelmia". Soitin saman tien ja palvelu oli asiallista. Mailia sain vielä samana päivänä jossa sanoivat jo lähettäneensä uudet kengät. Rengasta löytyy eri värisenä, joten palautan saamani yhden renkaan ja otan tylsän mustat alle.

Eli skarppina saa olla ja toimitusajat ei nyt ihan lyhyitä ole.

Sidi
27.01.2008, 18.22
Huonoa tuuria sulla. Itse olen ostanut ProBikeKit istä 43 kertaa, 3087,19€. Yhden kerran pulloteline oli rikki. Vaihtoivat pikaisesti. Kotimaan kaupat eivät ole kiinnostuneita minun rahoistani... Yleensä toimitus on kestänyt 6 arkipäivää. Nopein 2pv.

Vaimo taitaa olla oikeassa. Sen mielestä tavarani tulevat sieltä niin nopeasti, koska olen heidän paras asiakkaansa...

Lade
27.01.2008, 18.30
Mullakin tuli viimeksi väärää tavaraa ja korjauskin meni vielä metsään vaikka mailissa lupasivat laittaa sopivat hilppeet sivuun valmiiksi. Herneenpalot kävi jo sieraimilla. Liekö siellä uus pakkaaja "vain töissä".

Pekka L
27.01.2008, 19.14
Olisinko 5 kertaa tilannut sieltä ja aina on kaikki ollut oikein. Viimeisin tilaus tuli vähän hitaasti, mutta olivat pakanneet sen pahvilaatikkoon. Ne siniset pussit on tulleet ihan kiitettävän nopeasti. Tämä makasi muutaman päivän jossain stnan tanskassa. Kyllä mä jaksan muutaman päivän ilmaista kuljetusta odottaa:) Varsinkin kun esim. Pro Racet on Euroopan halvimpia.

järppä
27.01.2008, 20.57
Kymmenkunta tilausta parin vuoden sisään ja vain yhdet euron rengasmuovit ovat puuttuneet. Nekin tuli oitis jälkitoimituksena, kun reklamoin sisällöstä. Yleensä toimitukset 2-4 arkipäivän sisään ja pisimmillään on mennyt noin 10 päivää (kun paketin sisältö oli semmoinen että lähettivät sen parcelforcella).

Kovin paljoa en kyllä keksi syitä haukkua PBK:ta :rolleyes:

TuomasA
28.01.2008, 16.24
15% alennus näkyy olevan voimassa 31.1 asti.

kervelo
05.02.2008, 07.24
...paketin sisältö oli semmoinen että lähettivät sen parcelforcella...

Kuinka tuo Parcelforcen toimituksen loppuvaihe täällä Suomessa hoidetaan: tuoko Parcelforce/posti toimituksen kotiovelle asti vai pitääkö se hakea itse jostain, kuten joidenkin muiden kuriirifirmojen toimitukset?

järppä
05.02.2008, 19.51
Kuinka tuo Parcelforcen toimituksen loppuvaihe täällä Suomessa hoidetaan: tuoko Parcelforce/posti toimituksen kotiovelle asti vai pitääkö se hakea itse jostain, kuten joidenkin muiden kuriirifirmojen toimitukset?

Toi kyseinen paketti oli ilmestynyt kotiin. Enpä osaa sanoa oliko postin vai jonkun muun kuriirin kiikuttama, kun en ollut kotosalla sen saapuessa.

Pekka L
05.02.2008, 21.05

Sekä että:D Mulle oli yritetty toimittaa kotiin ja jätetty lappu postilaatikkoon, jotta voi sopia uuden toimitusajan. Yksityinen kuljetusfirma. Soitin, kaveri kysyi koska olen huomenna kotona. Kerroin, lupasi tulla silloin, mutta sitten hemmo kysyi kuitenkin: Vai haetko itse täältä? Koska olin just lähdössä siihen suuntaan hiihtoladulle, niin poikkesin hakemassa.

Mats S
08.02.2008, 14.03

Ainakin tänne Länsi-Uudenmaan suuntaan Posti hoiti kuljetuksen Suomen osuuden, kotiovelle asti...

anttius
10.02.2008, 18.55
Onko kukaan tilannut kiekkoja kyseisesta kaupasta?

Miten niiden pakkaamisen kanssa on? Tuleeko nekin ihan sinisessä roskapussissa vai jopa jossain pahvilootassa?

TMS
10.02.2008, 20.23
Mä tilasin tavaraa noin kuukausi sitten ja lähetys tuli parin viikon päästä tilaamisesta. Lähetyksestä puuttui yksi työkalu ja ilmoitin sen puuttuvan. Noin viikko reklamaation jälkeen tuli viesti että puuttuva tavara on jo matkalla Suomeen ja siitä on nyt kulunut noin viikko eikä työkalua ole näkynyt eli yhteensä olen odottanut kuukauden. Olen aikaisemmin tilannut samaisesta putiikista ja silloin ei ole ollut ongelmia puuttuvien tavaroiden kanssa ja tavarat on saapunut noin 1-2 viikkoa tilaamisesta.

VesaL
10.02.2008, 21.11
Onko kukaan tilannut kiekkoja kyseisesta kaupasta?

Miten niiden pakkaamisen kanssa on? Tuleeko nekin ihan sinisessä roskapussissa vai jopa jossain pahvilootassa?

Mavicin kiekot tulivat valmistajan pahvilaatikossa, ja kaikki muut tilatut roippeet (tekstiilejä, satula, muuta sälää) laatikon sisään tipautettua. Ei muuta pehmustusta. Ihan ok tuli.

Vesa

jeppe
16.02.2008, 10.53
Tilausta laitettu sähköpostilla, koska näköjään automaattisesti tilisiirtoa ei voi maksutavaksi valita. Siitä miinus.
Jännäksi menee, sillä yhtä tilaamaani tuotetta oli vain yksi kappale varastossa. Jos sohlaavat kauan, niin se ehtii mennä. Huonoon saumaan sattuu kun viikonloppuna eivät taida sähköpostiin vastailla, mutta Visa yms. tilauksilla tuotteen voi varata viikonloppunakin.:cool:

anttius
17.02.2008, 12.34
Oma tilaus meni ihan mainiosti...

Tilaus torstaina 7.2 klo. 15
Seuraavana päivänä samaan aikaan tuli ilmoitus että on lähtenyt.

Ja seuraavan viikon torstaina 14.2 posti toi paketin töihin, olisi tuonut kotiinkin mutta sattui olemaan työpaikan lähellä joten sain sen siitä kätevästi.

Ihme kyllä oli ihan pahvilaatikossa tavarat ja kaikki täysin OK.

Kyllähän tämä kauppa ihan mainiosti toimii, nyt vain tuntuu että ei hirveemmin tavaraa ole saatavilla, ainakin niitä mitä itse kaipailisi.

DeLökä
22.02.2008, 18.35
Myös Parcelin kautta kamat viikossa, olenko korkeampien voimien suojeluksessa:seko:

TPP
25.02.2008, 17.10
Ei valittamista, tilaus sisään torstaina 21.02, posti toi tavarat maanantaina 25.02, mitään ei puuttunut.

lynxlynx
28.02.2008, 18.24
Sunnuntaina (24.2)renkaat tilaukseen ja tänään (28.2) kaikki tilatut kotona, toimii.

jannevaro
29.02.2008, 20.45
Ei toimi. 12.2. tehty tilaus ja 13.2. vahvistettu että tavarat lähteneet, mutta mitään ei kuulu. Eivätkä he osaa antaan paketin jäljityskoodia että sitä voisi edes kysellä postista.

anttius
03.03.2008, 13.20
Misukan ProRace2:sta saa taas ihan mukavaan hintaan...

flys
03.03.2008, 18.15
http://www.probikekit.com/display.php?code=Y1056

Tähän tulee tietysti päälle alv, mutta on se nyky kurssilla silti noin 22,50€-23,50€. Ei paha.
Lähipostiin tuotuna.

http://velosport.fi/index.php?main_page=index&cPath=478

Ja nämä eivät ole edes Suomen kalleimmat, vaan vielä suolaisempiakin hintoja löytyy...

PBK:n lopullinen hinta oli sitten 23,75€kpl, ei paha.

A.M.®
03.03.2008, 18.20
Ilmoittaako PBK hinnat ilman alvia? :eek:

Subzero
03.03.2008, 18.49
Kyllä. Ostoskori kertoo kuitenkin totuuden.

A.M.®
03.03.2008, 18.52
OK. Melko poikkeava käytäntö vaan.

Pekka L
03.03.2008, 19.24
Ilmoittaako PBK hinnat ilman alvia? :eek:

Kyllä. Ostoskori kertoo kuitenkin totuuden.

Plaah. Ehkä sadannen kerran, hintoja selaillessa kun valitsee maaksi UK:n ja valuutaksi Euron, niin hinnat on oikein. Jostain syystä tosiaan antavat kaikki ulkomaan hinnat ilman alvia. Ehkä voisivat viitsiä erotella EU-maat siten, että niillä näkyy alvillinen hinta, muidenhan sitä ei tarvi maksaa.

Subzero
03.03.2008, 19.40
Ehkä sadannen kerran...
Niinpä näyttääkin olevan :o.

jannevaro
05.03.2008, 09.51
Ei todellakaan voi kehua firman palvelua. Mitään ei tapahdu! Joko ne vaan osaa tai eivät ymmärrä? Toimiiko tuo orders@probikekit.com osoite vai pitääkö aina viestiä laittaa lomakkeen kautta?

järppä
05.03.2008, 12.20
Ei todellakaan voi kehua firman palvelua. Mitään ei tapahdu! Joko ne vaan osaa tai eivät ymmärrä? Toimiiko tuo orders@probikekit.com osoite vai pitääkö aina viestiä laittaa lomakkeen kautta?

Kyllä toi mailiosoite on itselläni toiminut aivan kivasti. Yleensä vastaavat vuorokauden sisään, joskus jopa sunnuntaisinkin. Ei valittamista.

Nyt eteen tuli sitten elämäni toinen reklamaatio PBK:n suuntaan, kun edellisestä tilauksesta oli unohtunut satsi energiapatukoita. Arvelivat, että kaipaamani maku oli loppu joten sitä ei voitu shipata. Eipä mitään, luottokorttihyvitys toimi mainiosti. Ei valittamista tämänkään suhteen :D

Brittien kanssa käytävässä sähköpostikeskustelussa kannattaa kuitenkin olla neutraalin kohtelias ja muistaa laittaa muutamat avainsanat sopiviin väleihin. Voi nopeuttaa vastauksia huomattavasti... ;)

jannevaro
06.03.2008, 11.06
Nyt tuli viestiä että paketti on palautettu firmaan. Osoitetarra oli irronnut. Tuntuu varsin epäuskottavalta varsinkin kun heidän piti vielä kysellä mun osoitetta uudelleen.

Tuosta kohteliaisuudesta en menisi niin takuuseen, ei ainakaan heidän viesteissä mitään erityistä kohteliaisuutta ole. Yleensäkin väittäisin että toi brittien kohteliaisuus on lähinnä myytti. Jäyhää huonokäytöksistä porukkaa! Tunnen aika monta. Onhan ne ihan mukavia kun oppii tuntemaan. Mutta näistä epäilen ovatko brittejä, tuntuu välillä viesteissä kieli kangertelevan...

simojoki
08.03.2008, 09.34
26.02. Tilaus sisään - satulatolppa ja talvibyysat
27.02. Maili "tilaus lähtenyt liikkeelle"
05.03. Paketti perillä, tuotteet oli mitä pitikin olla.

Tulen kyllä tilaamaan toistekin ko kaupasta, ihan hyvin näyttäs pelittävän.

Shimaani
08.03.2008, 19.44
Brittien kanssa käytävässä sähköpostikeskustelussa kannattaa kuitenkin olla neutraalin kohtelias ja muistaa laittaa muutamat avainsanat sopiviin väleihin. Voi nopeuttaa vastauksia huomattavasti... ;) Tuota, sama toimintaperiaate toimii aina ja joka paikassa. :)
Räyhäämällä pääsee jonon päähän ja pysyy siellä.

järppä
09.03.2008, 09.25
Tuota, sama toimintaperiaate toimii aina ja joka paikassa. :)
Räyhäämällä pääsee jonon päähän ja pysyy siellä.

Tämä on kyllä harvinaisen totta... Jostain syystä ne pienen taikasanat vaan tuppaavat helposti unohtumaan suomenkielisiltä, meillä kun niitä ei liiemmin käytetä. Ja kas, omasta mielestä neutraaliin sävyyn kirjoitettu englanninkielinen kysely onkin vastaanottajan mielestä tökerön epäkohtelias ja päätyy sinne jonon perälle :D

jannevaro
10.03.2008, 17.36
Paketti tosiaan oli käynyt Suomessa, lähetetty takaisin, lyöty uusi vaaleasininen muovi päälle ja lähetetty uudelleen. Aika uskomatonta että tuollainen tarra irtoaa, se on kuitenkin aika vashvasti kiinni...

Tavara oli juuri sitä mitä pitikin. Osa tuotteista olisi ollut jo loppu jos paketti olisi viime viikolla pakattu. Vaatteet näyttää lunnossa paremmilta mitä noista nettikuvista voisi päätellä, laatukin ihan ykkösluokkaa. Kootkin on osuneet ihan oikeaan. Heillä on hyvä systeemi oikean koon löytämiseen.

ttr
11.03.2008, 17.00
Tilasin perjantaina 7.3. klo 14.00 Campan 9-pakan ja työkaluja PBK:sta. Paketti tuli tänään 11.3. perille. Jotakuinkin nopeaa toimintaa.

jannevaro
12.03.2008, 13.22
26.02. Tilaus sisään - satulatolppa ja talvibyysat
27.02. Maili "tilaus lähtenyt liikkeelle"
05.03. Paketti perillä, tuotteet oli mitä pitikin olla.

Tulen kyllä tilaamaan toistekin ko kaupasta, ihan hyvin näyttäs pelittävän.

Otitko sen halvan hiilaritolpan? Miltä se vaikuttaa?

fisuman
26.03.2008, 13.59
Mulla oli kolmas tilaus PBK:sta ja nyt ei toiminut. Tein tilauksen vain sen takia kun siellä oli pitkään etsimäni Liquigas 2007 pitkähihainen ajopaita hyvässä tarjouksessa. Otin sitten pari muuta "aina tarpeellista" pikkutavaraa mukaan samaan pakettiin. Toimitus kesti noin 2 vko eli epätavallisen kauan (toki pääsiäinen oli välissä) mutta mikä pahinta se ajopaita puuttui paketista :mad:. Jos oikein tulkitsen laskuun kirjotettuja harakanvarpaita niin tilaamani koko oli loppunut. Laitoin just mailia että tuleeko se myöhemmin vai palauttaisivatko edes rahat.

kervelo
26.03.2008, 14.06
ProBikeKitissä tuntuu tosiaankin olevan jotain ongelmia: kolme viikkoa on kulunut tilauksesta eikä pakettia ole kuulunut. Olen ollut jo useamman kerran sähköpostiyhteydessä kauppaankin, mutta sielläkään päässä ei ole tietoa, missä lähetys seikkailee.

Lukemattomat tilaukseni ovat tähän asti tulleet muutamassa päivässä perille.

china
27.03.2008, 14.58
Samaa vikaa, kolme viikkoa tilauksesta ja mitään ei ole kuulunut. Kohta lähteepi noottia kyllä Luottokuntaan jos viesteihin ei tule vastausta.

Pekka L
27.03.2008, 15.40
Mulle tuli paketti tänään. 9pv tilauksesta. Makasi pääsiäisen yli jossain ***un Tanskassa. No, kiire ei ollut, mutta se ihmetytti että lähettävät Parcelforcella vaikka tämä paketti oli taas kerran sellainen sininen muovipussi. Ennen posti kuljetti ne pussukat, nyt toi kuriiri. No, aivan sama nyt, kun satuin olemaan kotona, mutta mukavampaa olisi kun pudottaisivat sen vaan postilaatikkoon. Sen ymmärrän että jos paketti on sen verran iso, niin kuriiri tuo, kuten kävi viimeksi. Ja en tietenkään ollut kotona.

Teemu
27.03.2008, 16.13
Tein ensimmäisen tilaukseni PBK:in viime viikolla ja toimitusaika oli tasan viikko, vaikka oli pääsiäinen välissä. Enpä minä ainakaan mitään hämminkiä siis huomannut.

kervelo
28.03.2008, 08.04
ProBikeKitissä tuntuu tosiaankin olevan jotain ongelmia: kolme viikkoa on kulunut tilauksesta eikä pakettia ole kuulunut....

Narina foorumilla auttoi: kadonnut paketti toimitettiin eilen.

Jupis
28.03.2008, 13.30
Jjoo, tilasin Polarin CS-sarjan kadenssisensorin ja paketissa tuli S-sarjalainen :mad:
Saas nähdä miten kauan kestää, että oikea tavara saapuu tänne varsinkin kun siellä ei näytä hyllyssä enää olevan CS-sarjalaisia...grr.

Olmi
06.04.2008, 21.27
Hyvin pelitti taas. Sunnuntai-iltana 30.3 tilaus sisään ja perjantaina 4.4 kamat kotona. Hienoa! :cool:

MikiV
08.04.2008, 15.44
8 päivää kesti ei paha. Miinusta kyllä tulee siitä et palautusmisjuomajauhepurkin kansi oli mennyt rikki ja sisältöö oli hieman levinnyt pussin sisälle. Ei kuitenkaan parii grammaa enempää.

Jekkujätkä
08.04.2008, 15.56
Tilaus matkaan perjantaina 4.4. klo 13:05, kaikki tilatut tavarat Inarissa 8.4. klo 15:15. Melkoisen hyvin.

china
09.04.2008, 16.45
Nopsaan tuli tuore rengastilaus, mutta yhtä tilausta olen odotellut kuukauden päivät. Piti oikein ottaa luuri kouraan ja soittaa, niin johan lähti paketti Suomea kohti...

apartanen
09.04.2008, 17.19
Ei näytä Sammon kortti toimivan tuolla nykyisellään. Joko vika pankissa tai sitten minussa. :seko:

Jupis
10.04.2008, 08.31
Jjoo, tilasin Polarin CS-sarjan kadenssisensorin ja paketissa tuli S-sarjalainen :mad:
Saas nähdä miten kauan kestää, että oikea tavara saapuu tänne varsinkin kun siellä ei näytä hyllyssä enää olevan CS-sarjalaisia...grr.

CS-sarjan anturi saapui 8.4, kuten myöskin uusi tilaukseni alle viikossa (Gatorskinit maantielle etc.)

SamiK73
11.04.2008, 14.46
Tilauksen laitoin sisään pe 28.3. ja kamat löyty sinisessä muovipussissa postilaatikosta ke 2.4.
Renkaita tuntuu porukka kovasti tilailevan ulkomailta. Enkä ihmettele yhtään kun seuraa hintoja kotimaassa. Eiköhän kohta jo kannattaisi tällainen kauppa Suomessakin...

Junnu 75
11.04.2008, 14.57
Eilen tilasin klosseja, kumeja + muuta kulutussälää.
Tänään on lähtenyt ja eiköhän ne ole mulla jo tiistaina kun ei oo mikään kiire tällä kertaa :)

Green
15.04.2008, 08.49
Kaupan hinnat ja tarjonta vaikuttaa hyvältä. Tosin joitakin tavaroita ei ole kovin hyvin hyllyssä tällä hetkellä. Pistin kuitenkin tilauksen vetämään sunnuntaina ja nyt mietinkin, mistä edellinen kirjottaja tai muut tietävät, että tavarat on lähetetty? Minulle tuli kyllä vahvistukset maksun suorittamisesta ja tilauksen vastaanotosta sähköpoistiin, mutta mahtaako sinne tulla vielä jotain, kun paketti lähtee? -Pakettia odotellessa-

Ironman
15.04.2008, 10.15
Kaupan hinnat ja tarjonta vaikuttaa hyvältä. Tosin joitakin tavaroita ei ole kovin hyvin hyllyssä tällä hetkellä. Pistin kuitenkin tilauksen vetämään sunnuntaina ja nyt mietinkin, mistä edellinen kirjottaja tai muut tietävät, että tavarat on lähetetty? Minulle tuli kyllä vahvistukset maksun suorittamisesta ja tilauksen vastaanotosta sähköpoistiin, mutta mahtaako sinne tulla vielä jotain, kun paketti lähtee? -Pakettia odotellessa-

Yleensä tulee ilmoitus , että tavara on lähetetty tulemaan asiakkaalle.

JiiH
15.04.2008, 10.42
Yleensä tulee ilmoitus , että tavara on lähetetty tulemaan asiakkaalle.

Yleensä, mutta ei suinkaan aina.

Aika monta pientä tilausta ja yksi isompi on tuolta tullut tehtyä (postikulut 0€ houkuttaa...). Pelkästään hyviä kokemuksia.

Ironman
15.04.2008, 21.32
Aika paljon on tullut tilattua ,viimeksi viikon vaihteessa ultegran kiekkosetti 240€ ja muuta pientä sälää. Suomessa jossain liikkeissä samat kiekot 200€ kallimmat.

mjh78
15.04.2008, 23.03
No juu. Tänään puolen päivän aikaan tein tilauksen, kuuden maissa tuli kuitti että tavara on lähetetty. Sama juttu muistaakseni viime kerralla. Hyvin on toiminut joka kerta.

anakonda
16.04.2008, 10.31
Kerran kesti kaksi kuukautta saada kuteet kotiin, mutta sit lähetin rekkulaa firmaan ja lähettivät toiset tilalle, kaksi viikkoa myöhemmin soitti saman firman vastaanotto/lähetysvirkailija, että paketti oli tullut bumerangina takaisin ja kysyi vaihtoehtoista osoitetta ja nythän mulla on kahdet ajovermeet! ;)

viller
16.04.2008, 19.21
Itse tilasin viime perjantaina ja tänään tuli viesti että lähtenyt on. Pientä vaihtelua on toimitusajoissa. Kaiken piti kuitenkin olla varastossa jo tilatessa.

Ironman
16.04.2008, 21.17
Sunnuntaina tilaamani kiekkosetti olis tulollaan kotia kohti.

Pekka L
17.04.2008, 07.39
Itse tilasin viime perjantaina ja tänään tuli viesti että lähtenyt on. Pientä vaihtelua on toimitusajoissa. Kaiken piti kuitenkin olla varastossa jo tilatessa.

Itse olen joskus epäillyt, että niille tulee menekkituotteita ns. terminaalitoimituksina. Eli vaikka sivu sanoo että löytyy, niin välttämättä ei todellisuudessa olekaan, vaan on tulossa vielä samalla viikolla tms, sillä useimmiten tavara lähtee samana päivänä. Aina ei, vaikka aamulla tilaisi.

jannevaro
17.04.2008, 10.11
Itse olen joskus epäillyt, että niille tulee menekkituotteita ns. terminaalitoimituksina. Eli vaikka sivu sanoo että löytyy, niin välttämättä ei todellisuudessa olekaan, vaan on tulossa vielä samalla viikolla tms, sillä useimmiten tavara lähtee samana päivänä. Aina ei, vaikka aamulla tilaisi.

Minusta taas noilla tilausvahvistuksilla ei ole mitään tekemistä realimaailman kanssa. Mä tein yhtenä päivänä kaksi tilausta. Toisen aamu päivällä ja toisen iltapäivällä. Siitä iltapäivän tilauksesta tulikin ilmoitus melkein heti, siinä oli vain ajohanskat jotka olivat unohtuneet isommasta tilauksesta. Aamupäivän isommasta tilauksesta tilauksesta tuli vahvistus vasta seuraavana iltana. Mutta kotiin se saapui kuitenkin kaksi päivää ennen hanskoja.

mjh78
17.04.2008, 17.04
No juu. Tänään puolen päivän aikaan tein tilauksen, kuuden maissa tuli kuitti että tavara on lähetetty. Sama juttu muistaakseni viime kerralla. Hyvin on toiminut joka kerta.

Tämä oli siis toissapäivänä. Tavara oli tänään perillä, eli vähintäänkin hiton ketterää toimintaa.

Mutta joskus innokkuus korvaa laadun.. Tilasin 2 kpl Continentalin Mountain King 2.4 supersonicceja, mutta ryssivät tilauksen ja toinen rengas on samaa mallia mutta 2.2 :mad: Lähetyslistassakin lukee vielä ihan oikein..

..kele.

Kal Pedal
18.04.2008, 13.32
Hyvin pelaa. Tilatut tavarat tuli parissa päivässa, ja sain mitä tilasin. Suosittelen.

thettr
18.04.2008, 15.19
Tänne pohjoiseen ei viimeviikonloppuna tilattu lähetys (postitettu tiistaina) sitten ehtinyt tälle viikolle. Nyt ihaillaan aurinkoista keliä koko viikonloppu ilman keväisiä ajokamppeita. :(

anttius
19.04.2008, 16.58
Jep eipä ehtinyt tänne Lounaaseenkaan tiistaina sieltä lähteänyt tilaus... No, ei ollut mitään ylitärkeää.

Hieman tulee sellainen olo että Bikekitin-jätkät kettuilee mulle, juurikin tuossa tilauksessa mikä tiistaina lähti oli 2kpl Contin GP4000S-renkaita, normaali hinnoin ja eikö viime yönä tullut mainos että nyt saa -40% prkl. :mad:

Ironman
19.04.2008, 17.38
Hieman tulee sellainen olo että Bikekitin-jätkät kettuilee mulle, juurikin tuossa tilauksessa mikä tiistaina lähti oli 2kpl Contin GP4000S-renkaita, normaali hinnoin ja eikö viime yönä tullut mainos että nyt saa -40% prkl. :mad:
Mulle kävi just samalla tavalla.

Terwis
22.04.2008, 08.30
Mikkeli kuittaa.
Tiistaina lähetetty tilaus tuli justiinsa työpaikan postilaatikkoon.
Viikko meni tilauksesta.

thettr
22.04.2008, 19.33
Tänne pohjoiseen ei viimeviikonloppuna tilattu lähetys (postitettu tiistaina) sitten ehtinyt tälle viikolle. Nyt ihaillaan aurinkoista keliä koko viikonloppu ilman keväisiä ajokamppeita. :(

Tänään saapui. Ihan OK viiden arkipäivän toimitusaika. Yksi Craftin tuote oli kokoa pienempää kuin tilauksessa, mutta menikin hyvin päälle.

kervelo
23.04.2008, 07.29

Noiden kumien hinta tuntuu vaihtelevan PBK:ssa päivittäin: aikaisemmin hinta oli 23 eur/kpl, viikonloppuna lisäalessa 19 eur, alkuviikosta 31 eur (!) ja tänään taas 23 eur.

eupa
28.04.2008, 08.40
mulle tuli viime viikolla oikean kokoiset shortsit, mutta liian pieni paita, joten paidan joudun vaihtamaan isompaan. Sain jo mailina heiltä hyväksynnän, että vaihtavat sen isompaan. Mutta mutta...Minä ilmeisesti joudun maksamaan palautettavalle tuottelle postimaksun täältä suomesta britteihin, onko näin?

anttius
28.04.2008, 15.06
mulle tuli viime viikolla oikean kokoiset shortsit, mutta liian pieni paita, joten paidan joudun vaihtamaan isompaan. Sain jo mailina heiltä hyväksynnän, että vaihtavat sen isompaan. Mutta mutta...Minä ilmeisesti joudun maksamaan palautettavalle tuottelle postimaksun täältä suomesta britteihin, onko näin?

Jep aina, in itse jouduin maksamaan postimaksun Britteihin kun tuli tilattua liian isoa vaatetta.

Mutta eihän tuo postimaksu mikään yli-iso ollut joten...

eupa
28.04.2008, 15.56
joo näinhän se oli, kun töistä tullessa nakkasin paketin postiin. 7,90€ velotti postintäti, kun lentorahtina pistää menemään. 5,90€ olisi ollut meriteitse, mutta olis kestänyt yli 10pv perille menoon...ei pysy odottamaan nin kauaa:D

Sidi
28.04.2008, 16.38
Mutta mutta...Minä ilmeisesti joudun maksamaan palautettavalle tuottelle postimaksun täältä suomesta britteihin, onko näin?

Kerran oli pulloteline valmiiksi rikki, maksoin muutaman euron postimaksuja lähettäessäni rikkinäisen takaisin pojan bionicle robotin purkissa. Ehjä tuli takaisin samassa purkissa. Eivät korvanneet postimaksuja!

Ps. olivat kyllä lisäksi laittaneet 6-7 sisärengasta mukaan...

Green
03.05.2008, 15.15
Aiemmin kyselin paketin lähetyksen vahvistuksen saapumisesta sähköpostiin. Lähetin myös kaupalle mailia (2 päivää kulunut tilauksesta), että onko paketti lähtenyt tai koska lähtee. Asiallinen vastaus tuli samana päivänä, että ei ole vielä lähtenyt, mutta lähtenee vielä tänään, lopulta paketti lähti seuraavana päivänä. Lähetyksen vahvistuspostissa oli myös koodi jolla voi seurata paketin kulkua.

Paketti saapui parin viikon päästä tilauksesta ja kaikki tavarat olivat mukana. Kotiovelle toimitettuna. Asiallista palvelua, vaikka odotin ehkä hivenen nopeampaa toimintaa, koska kaikkia tuotteita piti olla varastossa tilaushetkellä. Liekö kevätruuhkaa.

Tilaan kuitenkin luultavasti toistekin.

kervelo
07.05.2008, 12.21
Taitaa PBK:n käyttö olla jo aika yleistä:
Eilen kävin lähipostissa hakemassa viimeisimmän PBK-paketin (edellisen paketin olin hakenut maanantaina...), joka oli tavalliseen tapaan pakattu siihen vaaleansiniseen muovipussiin. Hauskaksi tapahtuman teki se, että myös postin jonossa edessäni seissyt asiakas kuittasi tiskiltä samanlaisen paketin!:D

MikiV
13.05.2008, 11.15
Nyt oli jo nopeeta. Pe tilaus ja tänään tuli tavarat käsiini.:)

Rappa
13.05.2008, 13.25
Tilattu 21.4,toimitus lähetetty 23.4, 2 viikon jälkeen tiedustelin miksei toimitus tullut? PBK vastaa: Normaali toimitusaika Suomeen 10-14 päivää, voi kestää jopa 28 arkipäivää. seurantakoodia ei ole koska tavarat lähteneet postilla. Aiemmat tilaukset saapuneet n.viikossa.

jannevaro
13.05.2008, 13.57
Mulla kävi ekalla kerralla juuri noin. Paketista oli revennyt osoitetarra ja se oli hitaasti palannut englantiin ja PBK:hon, josta se sitten postitettiin uudelleen.

ottojussi
19.05.2008, 20.15
Tilattu 21.4,toimitus lähetetty 23.4, 2 viikon jälkeen tiedustelin miksei toimitus tullut? PBK vastaa: Normaali toimitusaika Suomeen 10-14 päivää, voi kestää jopa 28 arkipäivää. seurantakoodia ei ole koska tavarat lähteneet postilla. Aiemmat tilaukset saapuneet n.viikossa.

Terve,

Jokohan tämä tilaus on saapunut perille? Itsellä on nimittäin aikalailla sama tilanne, 4.5. tehty tilaus ja 6.5. tuli ilmoitus lähetyksestä s-postiin. Arvon tässä, että kyselenkö jo paketin perään vai odotanko vielä.

Rappa
20.05.2008, 12.01
Terve,

Jokohan tämä tilaus on saapunut perille? Itsellä on nimittäin aikalailla sama tilanne, 4.5. tehty tilaus ja 6.5. tuli ilmoitus lähetyksestä s-postiin. Arvon tässä, että kyselenkö jo paketin perään vai odotanko vielä.

16.5 tuli, lähetyksessä oli aerosolipakkaus, silloinhan ei lähetetä lentorahtina?

18is9
21.05.2008, 07.59
Mulla sattui probikekitin kanssa sellainen juttu että olivat laskuttaneet VISA:lta kahdesti ostotapahtuman, eli siis sama summa oli peritty kahdesti. Nyt sitten pitää selvitellä luottokunnan kanssa että miten tämä oikein korjataan. Mutta muuten ei ole pahaa sanottavaa ko. putiikista, nopeaa palvelua.

jorma
22.05.2008, 15.57
Onkohan tämä hyvä juttu, että jos seuraan pakettia Parcelforcesta, siellä lukee
"21-05-2008 00:57 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country"

Kuuluuko tämä asiaan vai onko nyt hommat metsässä?

22.05.2008, 16.05
Ilmeisesti kuuluu asiaan (ja teksti vain on muotoiltu hölmösti), ainakin minulla oli ihan sama juttu. Suomeen paketti matkasi tuosta vielä pari vuorokautta.

Kuinkahan ripeällä tahdilla tuolla muuten mahtavat varastot yleensä täydentyä, pitääkö loppuunmyydyn tuotteen ilmaantumista yleensä odottaa viikkoja vai kuukausia (eli kannattaako odottaa vai tilata muualta)?

DeLillo
22.05.2008, 16.30
Kuinkahan ripeällä tahdilla tuolla muuten mahtavat varastot yleensä täydentyä, pitääkö loppuunmyydyn tuotteen ilmaantumista yleensä odottaa viikkoja vai kuukausia (eli kannattaako odottaa vai tilata muualta)?

Näyttää riippuvan ihan tuotteesta. Olen kytännyt yhden tuotteen varastosaldoa eikä uutta tavaraa ole tullut moneen kuukauteen, vaikka saman valmistajan toista tuotetta on varastoon tullut. Kyse ei ole mistään erikoisjutusta vaan aivan perusvalmistajan peruskäyttötavarasta.

ottojussi
22.05.2008, 21.08
4.5. tehty tilaus ja 6.5. tuli ilmoitus lähetyksestä s-postiin.

Tänään saapui paketti perille. Toimitus oli n. 2 vko hitaampi kuin ennen... Meenas jännittää, että tuleeko paketti ollenkaan perille.

Oletteko muuten noissa loppuunmyytyjen tuotteiden kohdalla käyttäneet sitä "Send e-mail when stock" -toimintoa? Sillä tapaa myös kaupalle menee tieto, että tavaralle olisi kysyntää. Ainakin minulle ovat sitten sähköpostin laittaneet, kun tavaraa on ollut taas mahdollista ostaa.

22.05.2008, 21.31
Oletteko muuten noissa loppuunmyytyjen tuotteiden kohdalla käyttäneet sitä "Send e-mail when stock" -toimintoa? Sillä tapaa myös kaupalle menee tieto, että tavaralle olisi kysyntää. Ainakin minulle ovat sitten sähköpostin laittaneet, kun tavaraa on ollut taas mahdollista ostaa.

Juu (turhahan noita itse on kytätä), ja jonkun ilmoituksen olen tuolta saanutkin. Ihmettelin vain kun esimerkiksi niinkin eksoottista tuotetta kuin Michelinin lateksisisäkumia ei reilussa kuukaudessa ole ilmestynyt varastoon.

DeLillo
23.05.2008, 07.16
Juu (turhahan noita itse on kytätä), ja jonkun ilmoituksen olen tuolta saanutkin.

Minulle on käynyt kaksi kertaa niin, että varasto on ehditty ostaa tyhjäksi siinä vaiheessa, kun olen saanut automaattisen sähköposti-ilmoituksen. Molemmilla kerroilla satuin käymään nettisivuilla katsomassa varastosaldoa päivää tai kahta ennen automaattisen ilmoituksen saapumista ja tässä vaiheessa tavaraa oli jo hyllyssä.

Tigger
23.05.2008, 08.59
Ihmettelin vain kun esimerkiksi niinkin eksoottista tuotetta kuin Michelinin lateksisisäkumia ei reilussa kuukaudessa ole ilmestynyt varastoon.

Itse tiedustelin tuossa kevään korvilla harmaita Misukan Kryllioneja ja vastailivat tuolloin valmistajan tuotteiden saamisessa olevan suuria vaikeuksia ja kaikki ostetaan, mitä tukkureilla on myydä. Heidän mukaansa matalat varastotasot koko toimitusketjussa ovat osittain seurausta viime syksynä sattuneesta tulipalosta Misukan tehtaalla sekä keskittymisestä uusien Pro 3 Racien volyymiin.

Tämä koskee nyt päällyskumeja, mutta ehkä siinä on jotain ammennettavaa tuubienkin suhteen. Sanoivat tuolloin, että tuotteen varastoon saamisessa voi kestää kauan, eikä varten vasten kannata odotella.

mie vaan
27.05.2008, 12.06
Tilasin tuotteet ke 21.5 ja tänään ti 27.5 oli laatikossa. Ei moittimista toimitusajoista :)

thettr
29.05.2008, 16.18
Ruuhkaa? Sunnuntain tilauksesta tuli lähetysvahvistus tänään torstaina.

VesaL
29.05.2008, 20.13
Jännä. Tilaus klo 13 ja 17 aikoihin ilmoitus paketin lähtemisestä.

TKe_
04.06.2008, 08.10
Ovatko muut viime aikoina täältä tilanneet huomanneet, että lähetyksen yhteydessä tulevassa meilissä ei ole seurantakoodia? Minulla on ollut näin nyt parin viime tilauksen osalta. Aikaisemmin olen seurantakoodin saanut.

järppä
04.06.2008, 08.50
Eilen just saapu paketti, tai oikeastaan kaksi. Ihmettelinkin, kun perättäisinä päivinä tuli kaksi lähetysilmoitusta, mutta asia valkeni. Ensimmäisessä lähetysilmoituksessa oli seurantakoodi ja jälkimmäisessä ei.

Ensimmäinen seurantakoodilla varustettu laatikko tuli parcelforcella ja jälkimmäinen kirjeenä sinisessä muovipussissa. Toi pikkunen muovipussi sisälsi vain yhden jälkilähetetyn tavaran, joten kaikki tilatut kamat tuli ja oli asiallisesti pakattu. Taas kerran http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

thettr
04.06.2008, 10.56
Royal Mail Airmail lähetyksissä ei näyttäisi olevan seurantakoodia. Isompi ja arvokkaampi tavara on tullut Parcelforcella.

TKe_
04.06.2008, 11.19
Royal Mail Airmail lähetyksissä ei näyttäisi olevan seurantakoodia. Isompi ja arvokkaampi tavara on tullut Parcelforcella.

Voi hyvinkin olla näin sillä pari viime tilausta on ollut pieni kokoista tavaraa ja arvoltaan alle 100€

TKe_
06.06.2008, 10.09
Jälleen kerran pisteet kotiin tälle firmalle. Maanantaina tilaus ja tänään tuli tavarat töihin.

simojoki
12.06.2008, 18.03
Mulla on nyt tainnu tulla yks pummi tän kaupan tilauksien kanssa. Reilu kuukausi on jo kulunut "paketti postitettu" mailista, eikä pakettia ole kuulunut. Mailejakin olen asian tiimoilta kauppaan laittanut, mutta yhteenkään en ole saanut mitään vastausta. :seko:

ttr
12.06.2008, 18.42
Useita tilauksia olen PBK:sta minäkin tehnyt ja kokemukset ovat olleet hyviä, mutta hiljattain tulleesta tilauksesta puuttui tavaroita. Onneksi ei kovin kalliita, mutta kuitenkin. Olen reklamoinut asiasta sähköpostitse saamatta mitään vastausta.

järppä
12.06.2008, 18.57
Mulla on puuttuvat kamat aina tulleet reklamaation jälkeen. Tai sitten rahat tilille. Ei mitään ongelmaa tai valitettavaa sen suhteen :)

Nyt tuli kuitenkin oma nopeusennätys PBK:n toimitukselle: tilaus sisään maanantaina 9.6. iltapäivällä, lähetysilmoitus sähköpostiin saman päivän iltana ja sininen pussi tänään (12.6.) kotipostilaatikossa. Kaikki oli taas kohdallaan http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

DeLillo
12.06.2008, 20.00
Kovaa vaihtelua Probikekitin toimituksissa. Tilaus sisään 25.5., paketti liikkeelle 29.5. ja paketti Helsingissä 11.6. Kerran ehdin toimituksesta kysyä, ja vastasivat nopeasti ja ystävällisesti, että toimitus saattaa kestää jopa 28 päivää. En ihan ymmärrä.

edit: yleensä paketti on tullut mullekin vajaassa viikossa.

Junnu 75
12.06.2008, 20.07
Viimeset kaks kertaa on roopaikki toiminu todella hyvin, tilaus sisään perjantaina aamupäivällä ja ilmoitus lähettämisestä on tullut samana päivänä.
Ja sininen pussi on tullut työpaikalle tiistaina.

Toimitus samassa ajassa kuin suomen Postilla, rahti sisältyy tuotteiden hintaan ja silti puolet siitä mitä suomen kaupoissa.
Ja shoppailu onnistuu kotoa. Eipä juuri tartte käydä kotomaan pyöräliikkeissä.