PDA

Näytä tavallinen näkymä : Salon yhteislenkit

Sivut : [1] 2

Lokomotiv
10.04.2006, 21.48
Moro.

Laitetaan tänne tietoja Salon yhteislenkeistä. Varsinkin ajokauden ulkopuolella, kun säännöllisiä yhteislenkkejä ei ole, niin saadaan puskaradio pelaamaan paremmin ja isommalla joukolla.

Kaikki vaan, maantie/maasto/retki yms. tervetuloa.

Lokomotiv
10.04.2006, 22.00
Seuraavat lenkit:

Tiistai 11.4. tiemaastoilua - Harri vetää.
Lähtöpaikka ja aika varmistamatta, ehdotus 18:00 Salon torilta mennyt Harrille.
Torstai 13.4. 18:00 Salon torilta. Rauhallinen PK-lenkki teitä pitkin. Kesto ~2.5h.
Retki tai hybridipyörällä voi hyvin lähteä.

Mr. Truth
11.04.2006, 07.26
Seuraavat lenkit:

Tiistai 11.4. tiemaastoilua - Harri vetää.
Lähtöpaikka ja aika varmistamatta, ehdotus 18:00 Salon torilta mennyt Harrille.
Torstai 13.4. 18:00 Salon torilta. Rauhallinen PK-lenkki teitä pitkin. Kesto ~2.5h.
Retki tai hybridipyörällä voi hyvin lähteä.

Poluille ei ole viellä asiaa ilman nastoja, että mä ainakin olen tänään menossa maantiepyörällä lenkille.

Mr. Truth
11.04.2006, 07.55
Onko lenkien tarkoitus olla junioreille 9-18v suunattuja vai aikuisten lenkkejä??

Handel
11.04.2006, 08.36
Hienoa, että täällä taas viritellään yhteislenkkejä. Torstai on mulle huono aika, mutta mites se maanantai tai viikonlopun lenkit maantiellä?

MTB 50+
11.04.2006, 10.03
Me käytiin ajamassa viime syksynä pari turkulaisen kaverin kanssa lenkki Turku-Paimio-Sauvo-Kemiö-Perniö-Teijo-Salo-Lieto-Turku. Hienot ajomaastot ovat siellä Teijo suunnalla.

ja Salon torilta sai tosi hyviä munkkeja !

Handel
11.04.2006, 11.38
Joo kyllä tuo teijon tie on salon seudun parhaita. myös kemiö-kokkilan lossi-halikko on hieno pätkä ja liikennettä on vähän.

ylämäki
11.04.2006, 20.40
Poljettiin tänään 1.5h lenkki.Pääasiassa märkiä /sohjoisia sorateitä sekä asfalttia mutta poikettiinpa pieni pätkä kuivalla metsäpolullakin...:D Tungosta ei tälläerää lenkillä ollut,vain 2 osallistujaa.Mutta eiköhän kelien parantuessa saada enemmän väkeä liikkeelle.
"Virallisien" enska/xc-yhteislenkkienhän pitäisi näillänäkymin alkaa 2.5

X-Caliber
11.04.2006, 21.40
Me käytiin ajamassa viime syksynä pari turkulaisen kaverin kanssa lenkki Turku-Paimio-Sauvo-Kemiö-Perniö-Teijo-Salo-Lieto-Turku. Hienot ajomaastot ovat siellä Teijo suunnalla.

Paljonkos tuosta kertyy matkaa?

Sane
11.04.2006, 21.54
Heti kun (maan)tiet kuivuu ja on hyvässä kunnossa niin mukana ollaan. \o/
Alkaa jo traineri toiminta ketuttaan kun kattelee pihalle.

Lokomotiv
11.04.2006, 22.04
Onko lenkien tarkoitus olla junioreille 9-18v suunattuja vai aikuisten lenkkejä??

Tarkoitat nyt varmaan juuri noita 11 ja 13.4. lenkkejä. Speksaan tarkemmin vastaisuudessa ne mitä laitan.

13.4. on tarkoitus mennä matalalla teholla ja sykkeellä ja aikatavoitteena on yli 2h. Ja pelkkää asphalttia. Eli peruskuntolenkki ja mittapuuna olen minä. Tämä lenkki on seniorityötä allekirjoittaneen PK-tason nostamiseksi, jos joku haluaa tulla mukaan, myös alle 18v, niin tilaa tiellä riittää.

Itse koitan lähteä heti viiden jälkeen polkemaan että saa vähän kestoa hommaan. Keskinopus jää alle 20km/h. Ikärajoja? Minusta tässä saa käyttää omaa (ja vanhempien) harkintaa. Välinevalinnalla voi aina helpottaa tai hidastaa etenemistä jos valinnanvaraa on.
Itse otan maasturin alle ja junnu maantiefillarilla varmasti pärjää mukana.

Lokomotiv
11.04.2006, 22.22
Hienoa, että täällä taas viritellään yhteislenkkejä. Torstai on mulle huono aika, mutta mites se maanantai tai viikonlopun lenkit maantiellä?

Kun säät sallii. Itse en raaski vielä maantiefillaria esille ottaa, mutta es. Mr. Truth siellä ilmeisesti jo vetelee.

Itse ajan nyt maasturilla maantietä ja se on...no kivaa sekin on mutta vauhti ei päätä huimaa.

Pitänee muuten tarkentaa, vaikka otsikossa missä lajissa ja millä kalustolla mennään.

Lokomotiv
15.04.2006, 09.30
Kolmen hengen poppoo lähtee ajamaan maantietä maastopyörillä. Mukaan mahtuu.

Salon torilta 12:00
Noin 75km: Salo - Inkere - Rekijoki - Lautela - Kiikala - Rekijoki - Inkere - Salo
Peruskuntolenkki, keskinopeus noin 20km/h. Pari taukoa matkalla.

Mr. Truth
15.04.2006, 10.23
Kolmen hengen poppoo lähtee ajamaan maantietä maastopyörillä. Mukaan mahtuu.

Salon torilta 12:00
Noin 75km: Salo - Inkere - Rekijoki - Lautela - Kiikala - Rekijoki - Inkere - Salo
Peruskuntolenkki, keskinopeus noin 20km/h. Pari taukoa matkalla.

Miksi maasturilla? Eikö maantiepyörällä kukaan aja?

Lokomotiv
16.04.2006, 08.45
Miksi maasturilla? Eikö maantiepyörällä kukaan aja?

Meni osia vaihtoon enemmän kuin piti, eli ei ole pyörä vielä kasassa. Sillä mennään mitä on.

Sane
17.04.2006, 01.51
Jess... uhmasin kohtaloa ja otin fillarin pois trainerilta kun aurinko paisteli tuossa sunnuntai päivällä eli (eilen?!?) ja polkaisin 30km testiksi. Vaikka meininki oli parempaa kuin sisällä niin en sitten tiedä linja-auton nostattaman pölypilven seassa oliko se sittenkään vielä järkevää viedä vahattua ja pestyä pyörää moiselle lenkille. Fillari oli pestävä heti kun kotiin pääsin :mad:.

Etu jarrua panaessa alkaa täristämään koko haarukka. Mahtaako olla jarrupalojen kontaktieroja? Ketjut menin sitten pistämään uusiksi joten eiköhän ne katkaista huomenna :D ~power

mutta mutta asiaan... onkos tänään eli maanantaina menossa joskus keskipäivän nurkilla lenkille? Toi MTB lenkki olis muutenki parempi kun toi oma 1 tietä muurlaan veto.. "köh köh"

ja puusilmä kun olen ja 24/7 netissä paitsi eilen aamusta en sitten katsellut yhteislenkkejä ja tietysti sellainen olis ollu ... sitä saa mitä tilaa eli ei niin yhtään mitään. No koitan parantaa tapani ja joka aamu kurkkia tätä palstaa hammaspyykin jälkeen.:p

Mr. Truth
17.04.2006, 04.29
Jess... uhmasin kohtaloa ja otin fillarin pois trainerilta kun aurinko paisteli tuossa sunnuntai päivällä eli (eilen?!?) ja polkaisin 30km testiksi. Vaikka meininki oli parempaa kuin sisällä niin en sitten tiedä linja-auton nostattaman pölypilven seassa oliko se sittenkään vielä järkevää viedä vahattua ja pestyä pyörää moiselle lenkille. Fillari oli pestävä heti kun kotiin pääsin :mad:.

Etu jarrua panaessa alkaa täristämään koko haarukka. Mahtaako olla jarrupalojen kontaktieroja? Ketjut menin sitten pistämään uusiksi joten eiköhän ne katkaista huomenna :D ~power

mutta mutta asiaan... onkos tänään eli maanantaina menossa joskus keskipäivän nurkilla lenkille? Toi MTB lenkki olis muutenki parempi kun toi oma 1 tietä muurlaan veto.. "köh köh"

ja puusilmä kun olen ja 24/7 netissä paitsi eilen aamusta en sitten katsellut yhteislenkkejä ja tietysti sellainen olis ollu ... sitä saa mitä tilaa eli ei niin yhtään mitään. No koitan parantaa tapani ja joka aamu kurkkia tätä palstaa hammaspyykin jälkeen.:p

Minä ja Arto käytiin eilen maantiepyörällä Tammisaaressa ja kulu aikaa 4 ja puoli tuntia. että kun maantie kausi on sitten avattu.

Lokomotiv
19.04.2006, 15.59
Nyt kun kausi on sitten avattu niin onko kiinnostustä lähteä viikonloppuna rullailemaan maantiepyörillä?
Sunnuntai näyttäisi säätietojen perusteella paremmalta vaihtoehdolta.

Olen nyt ehkä hieman optimistinen oman osallistumiseni kanssa (fillarin osat vasta matkalla), mutta eiköhän ne sieltä tule.

ylämäki
19.04.2006, 17.35
Sunnuntai aamu käy mulle jos lähtö noin 9-10 tienoilla.Olisko joku 3-4h lenkki sopiva?

Sane
19.04.2006, 21.19
Lähtö 10.00 sopisi erinomaisesti mullekkin. Mukana ollaan \o/

Mr. Truth
19.04.2006, 21.36
Nyt kun kausi on sitten avattu niin onko kiinnostustä lähteä viikonloppuna rullailemaan maantiepyörillä?
Sunnuntai näyttäisi säätietojen perusteella paremmalta vaihtoehdolta.

Olen nyt ehkä hieman optimistinen oman osallistumiseni kanssa (fillarin osat vasta matkalla), mutta eiköhän ne sieltä tule.

Nyt joutuu passaamaan lasten hoidollisista syistä. No tällä viikolla jo kaksi ilta lenkkiä takana, ja hyvältä tuntuu. Kunto tosi rapa, mutta kai se siitä pikku hiljaa paranee.

Sane
20.04.2006, 20.53
Toivotaan ettei sunnuntain kohdalla käy samoin kuin tänään :mad: eli +8 luvattiin ja pari hassua astetta lämpöä ollut, pieniä paikallisia sadekuuroja piti tulla ja vettä tullu niskaan koko päivä. Taitaa tää paikallinen sade on aina tän laakson yllä.

Lokomotiv
21.04.2006, 14.00
10:00 Salon torin esityslavan edestä.
Ok?
Jos tunkua lavalla / varapaikka Länsiranta, Cafe Rion edestä.

Saanpas pyörän kasaan...

ylämäki
21.04.2006, 16.37
Aika ja paikka ok. Reitti ehdotelma Salo-Tuohittu-Perniö-Mathildedal-Teijo-Salo.

Sane
22.04.2006, 12.45
sopii mullekkin ja reitti ehdotuksesta sen verran että siinä tuohitun kohdilla eikös siinä oo hiekkatietä ainaki pieni pätkä? Reitillä ei tosin oo mitään sen kummempaa merkitystä itelle kunhan kestopäällysteellä pysytään 95%

X-Caliber
22.04.2006, 13.01
Flunssatoipilaana pakko jättää tällä kerralla lenkki väliin, mutta mikäli vaan aikataulut sopivat voin joskus lähteä roikkumaan mukaan.

Eikä siellä Tuohitussa mitään hiekkatietä ainakaan viime kesänä ollut.

Sane
22.04.2006, 15.25
jos kiskontieltä menee tuohittuun ja siitä suoraan perniöntielle niin eikö ole? hyvä jos näin ei ole :p

ylämäki
22.04.2006, 15.42
Tarkennetaan hieman reitti ehdotelmaa..Kiskontieltäpäin tullessa käännytään Tuohitun X-tienristeyksestä vasempaan Ylikulma/Koski tielle.
Ylikulmasta taas käännytään Perniöön jne...Näin pysytään asfaltilla koko matka.

X-Caliber
22.04.2006, 15.50
Ainakaan Kaukola - Tuohittu - Perniön as. välillä ei ollut viime kesänä metriäkään hiekkatietä. Kaukola - Tuohittu - Pohjankylä pätkällä saattaa olla lyhyt hiekkatieosuus, siitä kun olen sitä kautta viimeksi liikkunut on kymmenisen vuotta aikaa...

Yleensä kuitenkin ajan Kiskontien ja Perniöntien välin Kaukola - Tuohittu - Ylikulma - Perniö tai Toija - Perniö reittien kautta.

Sane
22.04.2006, 16.27
:D hyvä hyvä... rakentavaa palautetta satelee. No joka tapauksessa huomenna sitte näkee mitä on missäkin. Ite fillaroinu tammisaari-karjaa-pohja-salo tai somerolle ja takas pääasiassa + jonkun verran muurla kiikala pertteli ym ym. ei siis oo ihan tuttu toi reitti.

teijolle on pitäny mennä monta kertaa muttei oo vielä ehtiny toivottavasti nyt piipahdetaan sielläkin.

Sane
23.04.2006, 12.06
se siitä lenkistä koko aamun maannu ja käyny oksentelemassa...
onpas kivaa:mad:

X-Caliber
23.04.2006, 13.04
se siitä lenkistä koko aamun maannu ja käyny oksentelemassa...
onpas kivaa:mad:

Otan osaa. Mulle iski viime keskiviikkona flunssa kimppuun, torstaiaamuna kuumetta 39 astetta ja kurkku pirun kipeä. Siinä meni eilinen Karhu-viesti ja tämänpäiväinen fillarilenkki, mutta onneksi tauti on jo helpottamassa, tai ainakin siltä tuntuu...

Handel
24.04.2006, 09.12
Oisko tänään lähtijöitä maantielenkille salaisten liikennevaloista klo. 17.00?

Sane
24.04.2006, 14.08
Voisin yrittää tulla jollei vauhti päätä huimaa. Alkaa elämä jo melkein voittamaan ja varmaan raitisilma parantaa asiaa. Harmittaa niiiiiiin kovin se eilinen että tänään on pakko päästä lenkille.

Mr. Truth
26.04.2006, 05.19
Onko jollain kiinostusta lähteä maantielle lenkille tulevana lauantaina (29.4)?

X-Caliber
26.04.2006, 08.36

Voisin ainakin harkita jotain 3-4 tunnin maantielenkkiä, kun vaan pääsisi tästä nuhasta eroon...

Mr. Truth
26.04.2006, 10.10
Joo mihin aikaa ois haluaja lähteä? Mulle sopisi parhaiten siinä 10-11.

Handel
26.04.2006, 10.22
Joo kyllä minullekin sopisi la lenkki.

X-Caliber
26.04.2006, 12.30
Klo 10 sopii mainiosti.

Sane
26.04.2006, 16.18
voi prkl... se on kertauspäivä sillon eli ihan turha reissu mennä päiväksi kuuntelemaan jorinoita mutta sen verran se sitten tekee etten voi tulla lauantaina lenkittämään.

ei huomenna (torstaina 27.4) olis mitää 2 tunnin pätkää ajossa?

Lokomotiv
26.04.2006, 20.21

Ei pääse. Menen sunnuntaina. Lähteekö muita silloin?

Lähtekää lauantaina Salaistentien valoista, laitan infon myös Englanniksi

Lokomotiv
26.04.2006, 21.15
Jaa niin pistin tuonne seuratiedotteen.
http://koti.mbnet.fi/mst/

Then to J:
Group here has a plan to go for a 3-4hour road trip on Saturday at 10am. Be at corner of Salaistentie and Halikontie little before 10 and you'll meet them.
I can not make it on Saturday, but on Sunday anytime is ok for me.

Map:
http://opaskartta.turku.fi/cgi-bin/GifMap.dll?x=227&y=185&Cookie=1146079502_16789&Command=NULL

Jon
28.04.2006, 17.08
Can´t make it on Saturday. I can come if anyone is going on Sunday for 2-3 hours?

Mr. Truth
28.04.2006, 17.29
Eli lähtö Salaisten tien liikennevaloista klo 10.00 huomenna lauantaina. Kesto 2-3 tuntiin.

-Petteri

Lokomotiv
28.04.2006, 20.25
Can´t make it on Saturday. I can come if anyone is going on Sunday for 2-3 hours?

I am going. See you at Salaistentie lights.
10am?

Jon
29.04.2006, 10.07
I am going. See you at Salaistentie lights.
10am? Ok, see you in Salaistentie lights 10am

Lokomotiv
01.05.2006, 21.04
Hyvä lenkki oli sunnuntainakin, noin 90km, mistä ensin 2tuntia vastatuuleen. Kahvitauko Ykköspesässä ja loppu menikin sitten aika lujaa.

Onko Salosta muita Pirkkaan lähtijöitä? Voisi sumplia kyytejä ja jakaa matkakuluja.

http://www.pirkankierros.fi/

Fillarin keskustelu (/forum/showthread.php?t=22456)

Jon, little Pirkka perhaps?

Mr. Truth
02.05.2006, 07.23
Hyvä lenkki oli sunnuntainakin, noin 90km, mistä ensin 2tuntia vastatuuleen. Kahvitauko Ykköspesässä ja loppu menikin sitten aika lujaa.

Onko Salosta muita Pirkkaan lähtijöitä? Voisi sumplia kyytejä ja jakaa matkakuluja.

Mulla on asia harkinnassa en ole viellä ihan varma lähdöstä.

Handel
04.05.2006, 08.04
kyllä olisi tarkoitus lähteä pirkka ajamaan.

Lokomotiv
04.05.2006, 21.17
Hienoa. Katsotaan niitä kyytejä sitten lähempänä kierrosta.

Sane
05.05.2006, 01.16
juu menossa ollaan. Kyyti tässä onkin epäselvä vielä silleen että tarkoitus on ainakin toistaiseksi miettiä pyörällä sinne menoa ja takaisin tuloa. Voi olla että aikaisen lähdön vuoksi vain kotimatka taitetaan fillarilla joten periaatteessa kyytiä vaille minäkin.

Vielä on vaan paha sanoa mitään tarkemmin.

Jon
05.05.2006, 20.52

Don´t think I will be going to Pirkka. Anyone going for a ride on Sunday?
Lähteekö kukaan lenkille sunnuntaina?

Lokomotiv
11.05.2006, 15.24
Maastolenkille tänään Salon torilta 18:00.
Tunnelinmäki-Kavila-Peppursuo~Sähkölinja-Pikku pätkä-Katajankierto.

*Tulee itelle kiire, joten saatan hieman myöhästyä.

Lokomotiv
14.05.2006, 13.42
Tiistaina 16.5. maastolenkki. Lähtee Salon Torilta 18:00.

Handel
18.05.2006, 12.47
Su olisi tarkoitus mennä ajamaan keravan kevät polkaisu. Onko muita innokkaita lähdössä sinne?

La voisin ajaa kevyen lenkin jos on mukaan lähtijöitä...

Sane
27.05.2006, 09.29
Niin olikos sinne k-rauta ajoihin menijöitä. Itellä erittäin huono ajankohta mutta jos muut niin kyllä minäkin. Ihme flunssa virus kun kestäny 4-5 vkoa. Nyt jo helpottaa taas joten miten olis?

Lokomotiv
27.05.2006, 16.55
No jää väliin. Hartsalla on perhesyyt ja minulla tekosyyt.
Lähden huomenna kuitenkin paikallislenkille siinä viiden aikoihin. Kait sitä kolme tuntia tulee ajettua.

Sane
27.05.2006, 19.52
jaahas no selvä se... tuskin sää suosii muutenkaan. Pistä paikallislenkin lähtöpaikka jos seuraa tarviit/kaipaat. Pitää muutenkin ennen pirkkaa hiukan harjotella kun on 13 päivää menny jo ilman kilometrejä. :mad:

Lokomotiv
28.05.2006, 09.58
16:45 Salaistentien liikennevaloissa.

Sane
28.05.2006, 20.19
Lokomotiven juna oli vähän liikaa toipilaalle... 100km jakso mutta sitten tuli noutaja. 118km näytti mun matkamittari salaisten valoissa joten ihan hyvän pitunen lenkki oli. Seuraavaksi muut mukaan.

Lokomotiv
30.05.2006, 13.31
...kuten aina tiistaisin kello 18.

Tänään lähtö Salon torilta.
Junnut, aloittelevat ym. menoks vaan.

/Sane: No mun musta hetki oli jo parin tunnin kohdalla.

Sane
05.06.2006, 06.39
Olikos ketään muita pirkan lenkkiä vetämässä? Itelle kävi hiukan heikosti ja myöhästyin lähdöstä reilun 10 minuuttia (kartanlukutaito 0).

Handel
05.06.2006, 10.05
Tuli käytyä kärsimässä 6 tuntia ja kymmenen minuuttia. aikaan olen enemmän kuin tyytyväinen, mutta oli kyllä tosi raskasta. vain tajuton sinni piti peesissä mukana. Kärkiporukka meni muuten alle 5.45, joka vastaa 38 keskaria...

Lokomotiv
06.06.2006, 11.18
6:10 on kyllä jo hurja aika, sehän on jo 35km/h keskaria. Huimaa.

Tänään tiistaina maastolenkki Salon torilta kello 18
(Ensi viikon tiistain lähtö onkin sitten Halikon kirkon parkkikselta.)

Keskiviikkona pääsee taas ajamaan tempoa 18:00.
(Salaistentien ja Elmerannnatien risteys, oma ajanotto.)
Rakun pohjat saa mennä rikkomaan.

Omat ajot jää vähille muuton ja Su DH kisojen takia.

Handel
07.06.2006, 09.53
voisin joskus kokeilla tuota tempoajoa, mitä reittiä olette ajaneet?

MTB 50+
08.06.2006, 05.58
Tuli käytyä kärsimässä 6 tuntia ja kymmenen minuuttia. aikaan olen enemmän kuin tyytyväinen, mutta oli kyllä tosi raskasta. vain tajuton sinni piti peesissä mukana. Kärkiporukka meni muuten alle 5.45, joka vastaa 38 keskaria...

Kyllä Handel näytti ajon jälkeen aivan hyvävointiselta ja kuntoiselta, vaikka vauhti oli ollut melkoisen kovaa.

Kärjessä ajoi ainakin Jyrki T. Turusta, joten ei siinä kyydissä harrastelija voi pysyä, jos kyllä tuo 6h10min on sekin useimmille tavoittamaton aika.

Sane
08.06.2006, 12.41
Niinpä. Ite ajelin yksin reilut 100km ja noin 30 keskarilla koko lenkki. Tuskin silti olisin päässy ite tommosiin aikoihin vaikka olisin alusta loppuun päässy peesailemaan. kuitenkin olis pitäny reilun tunnin polkea kovemmin :o

Ens vuonna on muutenki tavoitteena vain alle 7 tuntia.

Lokomotiv
08.06.2006, 18.47
voisin joskus kokeilla tuota tempoajoa, mitä reittiä olette ajaneet?

Lähtö ja maali: Salaistentien ja Elmerannantien risteys. Kyltin kahdesta jalasta saa hyvän lähtölinjan.

Kääntöpaikka on merkitty, mutta ei erityisen hyvin. Jokatapuksessa se on hieman ennen Elon Soran risteystä, siinä kun vietävä on aina jostain syystä pirusti soraa.
Itse sain kokonaismatkaksi mittariini 13.99km.

Handel
11.06.2006, 17.29
Lähtö ja maali: Salaistentien ja Elmerannantien risteys. Kyltin kahdesta jalasta saa hyvän lähtölinjan.

Kääntöpaikka on merkitty, mutta ei erityisen hyvin. Jokatapuksessa se on hieman ennen Elon Soran risteystä, siinä kun vietävä on aina jostain syystä pirusti soraa.
Itse sain kokonaismatkaksi mittariini 13.99km.

Kävin ajamassa tuon reitin ja oli kyllä aika mäkinen. ei varmaan keskarit kovin kovaksi pääse. Muuten kyllä mukava pätkä. ajelin reittiä pitemmällekin, jossa oli kyllä ennätyshuono asfaltti, päällystämätön pätkä oli hyvä siihen verrattuna.

Handel
11.06.2006, 18.50
Huomenna lenkille klo. 17.00 salaisten risteyksestä, ainakin minä ja Tenho menossa.

Sane
11.06.2006, 20.29
:( minä en pääse koko kesänä noihin aikoihin kun on töitä 18.00 asti aina. Kaiken lisäksi poltin koipeni ja käteni kohtalaisesti kun kävin tammisaaressa jätskillä. Vaarallisia nämä kunnon ensi helteet.

Taskuraha
12.06.2006, 08.03
Moi

Tulin saloon kesätöihin ja hommasin sitä ennen maantiefillarin. Ajatteko milloin maantiepyyhkäsyjä porukassa ja minkälaisella vauhdilla, etten tule sinne jalkoihin pyörimään :) Kunto on hyvä, mutta se onkin juoksulla hankittu. Kuiteskin pyöräily hieman erilaista...

Handel
12.06.2006, 10.00
Moi

Tulin saloon kesätöihin ja hommasin sitä ennen maantiefillarin. Ajatteko milloin maantiepyyhkäsyjä porukassa ja minkälaisella vauhdilla, etten tule sinne jalkoihin pyörimään :) Kunto on hyvä, mutta se onkin juoksulla hankittu. Kuiteskin pyöräily hieman erilaista...

Ainakin tuo maanantai klo. 17.00 salaistentien liikennevaloista on ollut perinteinen maantieporukkalenkki. Viikonloppuisin on jotain MST:n lenkkejä...

Jos kerran juoksukunto on hyvä niin ei ole kyllä mitään vaikeuksia pysyä meidän vauhdissa.

Lokomotiv
13.06.2006, 09.15
Tempo tällä viikolla keskiviikon sijasta torstaina. Aika edelleen kello 18.
(Jukolan toimitsijapalaveri keskiviikkona.)

Tänään maastolenkki lähtee siis Salon torin sijasta Halikon kirkon parkkipaikalta kello 18.

Ajamaan vaan, ei siellä tällä viikolla kylmä pääse tulemaan vaikka ei vauhti päätä huimaisikaan.

jh.nerve
15.06.2006, 14.25
eikö enää torstaisin oo lenkkejä:seko:

Taskuraha
16.06.2006, 09.46
Jos joku tarvii lenkkiseuraa pidemmille maantielenkeille, niin olen kyllä valmis lähtemään. Päivillä ei niin suurempaa väliä ja joskus klo.17-18 aikoihin tai sitten ihan aamusta, niin että ennen yhdeksää lenkki saatu tehtyä.

Jon
17.06.2006, 22.30
Jos joku tarvii lenkkiseuraa pidemmille maantielenkeille, niin olen kyllä valmis lähtemään. Päivillä ei niin suurempaa väliä ja joskus klo.17-18 aikoihin tai sitten ihan aamusta, niin että ennen yhdeksää lenkki saatu tehtyä.

Jos haluat lähteä sunnuntaina puolenpäivän aikoihin, niin voin lähteä mukaan pariksi tunniksi? Olen englantilainen, mutta puhun vähän suomea :)

Handel
19.06.2006, 08.58
Tänään klo 17.00 salaisten liikennevaloista kaikki lenkille!

härski1
19.06.2006, 11.07
eikö enää torstaisin oo lenkkejä:seko:

Ei ole. Ku on tiistaina ja keskiviikkoo.

Lokomotiv
20.06.2006, 12.08
Tänään tiistaina taas maastolenkki. Lähtö Salon torilta kello 18. Vetäjänä Raku.
Keskiviikkona tempoa pyörittämään.
Itse lähtöpaikalla (Salaistentien ja Elmerannantien risteys) kello 17:30, rullailen tempopätkän lämmittelyksi kerran edes takaisin. Jos muita paikalla niin ajetaan se ryhmässä, kunhan vauhti ei karkaa (pari lämmittely rypistystä sallitaan).
Leuka stemissä sitten noin 18:00.
Sunnuntaina voisi lähteä pyörittelemään +3h maantielenkkiä.

Lokomotiv
22.06.2006, 16.18
Moi

Onko sunnuntaina maantielenkille lähtijöitä? Saisi huurut päästä ja makkaran mahasta pois.

En pääse lukemaan vastauksia, mutta minulle sopii Salaisten liikennevaloista 1200 joten siellä olen.

Loco Motive

Sane
25.06.2006, 14.32
Oon taas myöhässä kuten tavallista... no menen 16.00 lenkittämään.

Handel
30.06.2006, 08.40
Sunnuntaina Lahdessa Royal kuntoajo. Onko ketään menossa? ajattelin mennä peesailemaan...

Handel
30.06.2006, 08.41
Jihhuu, meikästä tuli vakiovieras!

MTB 50+
30.06.2006, 09.07
Jihhuu, meikästä tuli vakiovieras!

Onnittelut Turust ! Nyt lähdetään Tahkolle Turusta parinkymmenen kuskin voimin, joten Royaliin ei keritä.

Handel
30.06.2006, 10.05
onnea ja menestystä Tahkollekin!

Lokomotiv
25.07.2006, 08.12
Moi

Metsälenkille taas tänään kello 18 Salon torilta.

Vesa

Sane
04.08.2006, 09.40
12.00 maantielenkille kiskon/mustiontietä (tie 186) salo-inkoo-salo olisko peesaajia :D

artzi
04.08.2006, 10.28
Moi

Metsälenkille taas tänään kello 18 Salon torilta.

Vesa

Missä herrat ajaa Salossa, metsälenkkiä? Saatan eksyä sinne joku päivä, jos vaikka saisin pakattua pyörän kans.. voisko saada jonkun hyvän polunalun vaikka karttalinkkinä .. pliiis? Jotenskii näin (tuon paikan otin hatusta..) http://tinyurl.com/em8d4 tai paikannimiä jotka löytyy tuosta kartasta, tuo olis kait Tupuri?

Sane
04.08.2006, 22.53
Sunnuntai 6 elokuuta !!!
Maantie lenkkiseuraa?

Sopiva matka olis jostain 60km aina johonkin 200km asti ihan miten muille tulijoille sopii ja vauhti 25-30km/h paikkeilla.

Ajattelin parveilla yksikseni joskus siinä 12.00 aikoihin torin laidalla :p

Sane
09.08.2006, 21.57
Lenkki seuraa 10.00?

Suunnitelmana ajaa salo-inkoo-salo eli jotakuinkin 135km oliskos muita tulossa? Itellä vapaapäivä joten siksi noinkin ihmeellinen aika ja keskellä viikkoa.

Handel
11.08.2006, 18.48
Onko Eteläkärjen ajoihin menossa ketään? Sehän on sunnuntaina. Kyydissäkin pääsee...

Sane
13.08.2006, 12.10
en oo edes kuullu moisesta ja tänäänkin on jo sunnuntai joten myöhäistä se nyt jo on. Tarviikin googlettaa josko siitä löytyis lisää infoa.

Google auttoi eli nyt sekin lenkki on merkattu ensivuoden kalenteriin :)

Henni
26.08.2006, 15.19
Hello! Olen juuri muuttanut turusta saloon opiskeluiden takia. Aloitan Amk:ssa sairaanhoitajana. Olen aktiivinen maantiepyöräilijä kesäisin ja olen myös ollut mallorcalla parina keväänä 2vko polkemassa. Maastopyörällä ei vielä ole niin paljon kokemusta..vuoden verran tuo pyörä on ollut.. Millaisia lenkkejä täällä salossa mennään syksyisin maastopyörällä? Onko reitit siis pääosin maastossa vai maantiellä? Ajattelin, että raahaanko tuon pyörän mukanani. Ja osallistuuko yhteislenkkeihin muita naispuolisia? :) Tulisin mielelläni mukaan porukoihin, jos sellaisia löytyy :0) Hyvää syksyä!

Mr. Truth
26.08.2006, 16.02
Hello! Olen juuri muuttanut turusta saloon opiskeluiden takia. Aloitan Amk:ssa sairaanhoitajana. Olen aktiivinen maantiepyöräilijä kesäisin ja olen myös ollut mallorcalla parina keväänä 2vko polkemassa. Maastopyörällä ei vielä ole niin paljon kokemusta..vuoden verran tuo pyörä on ollut.. Millaisia lenkkejä täällä salossa mennään syksyisin maastopyörällä? Onko reitit siis pääosin maastossa vai maantiellä? Ajattelin, että raahaanko tuon pyörän mukanani. Ja osallistuuko yhteislenkkeihin muita naispuolisia? :) Tulisin mielelläni mukaan porukoihin, jos sellaisia löytyy :0) Hyvää syksyä!

M1lla ainakin osallistuu yhteislenkeille. Tiistai yhteislenkki on varmasti hyvä aloitus, koska siellä on mukana junnuja 10-15v niin vauhdit on sopivat metsässä. Lähtö on pääsääntöisesti Salon torilta klo 18.00 mutta tarkkaile HHCMB sivuilla junnuosiota ja siellä asiaajunnuille niin olet selvillä lenkien lähtöpaikoista.
lue myös: /forum/showthread.php?p=718556#post718556

ja
www.hhcmb.fi (http://www.hhcmb.fi)

Lokomotiv
26.08.2006, 22.43
Hyvä Henni. Tervetuloa vaan lenkeille.

... Millaisia lenkkejä täällä salossa mennään syksyisin maastopyörällä? Onko reitit siis pääosin maastossa vai maantiellä? ...
Ajelu on perinteisesti aika MTB-enduro tyylistä, eli poluilla kaahailua. Asfaltti, soratiet yms. siirymät mennään sitten hissukseen pyöritellen. Ei se maastopyörä maantiellä oikein viihdy - imho.

...ja ainakin kevääksi sitten maantiefilokin paikalle.

:)

Lokomotiv
26.08.2006, 22.51
Tulee vähän viime tippaan tämä kysely mutta onko lähtijöitä sunnuntaina 27.8. maantielenkille.
Lähtöajalla ei niin väliä, mutta sokerista kun oon niin sade ei innosta.

Sitten jo vähän pidempää varoaikaa:
Eli ensi viikolla käyn polkemassa päiväsaikaan varmaan pari-kolme kertaa. Lähen aamupäivän puolella.
Vap.eht.seur.ilm.täl.plstl.

Vauhti ei päätä huimaa, sillä nyt on välilevy solmussa ja iskiashermo pinteessä. Eli ajan sen ehdoilla. Hyvän lajin olen kuitenkin valinnut sillä pyörän selässä olo helpottuu. Sama pätee tietysti mun sunnuntain vauhtiin.
Itsekseni ajelisin noin 27km/h keskarilla.

M1lla
27.08.2006, 07.48

Tervetuloa. Olinkin jo vähän huolissani, et kuka huolehtii tyttöenergiatasoista lenkeillä, kun itse karkaan talveksi Jyväskylään :)

Salon ja Halikon letkoihin mahtuu mukaan kaikentasoiset fillaroijat. Itse aloitin taitotasolla nolla viime kesänä, eikä vieläkään ole potkittu pois ;)

Eli tiistaina heti Salon torille kello kuusi!

Sane
27.08.2006, 22.50
maantielenkkiä ehdin polkaista luultavasti tiistaina (tai perjantaina) kun se on ainoa vapaapäivä.

Myllyn lenkin jälkeen onkin hyvä päästä lenkittämään. Et vissiin ollu mukana siinä 240km porukassa vai olenko väärässä?

Oli päivä mikä tahansa niin oon tulossa satoi tai paistoi ;)

Lokomotiv
28.08.2006, 11.35
maantielenkkiä ehdin polkaista luultavasti tiistaina (tai perjantaina) kun se on ainoa vapaapäivä.

Myllyn lenkin jälkeen onkin hyvä päästä lenkittämään. Et vissiin ollu mukana siinä 240km porukassa vai olenko väärässä?

Oli päivä mikä tahansa niin oon tulossa satoi tai paistoi ;)

Hienoa otetaan tiistai ensiksi käsittelyyn. Lähettäiskö kello 12?
Reitillä ei niin väliä, mutta minulle riitää 50-60km / 2h. Eilen mittariin tuli ~75km ja siinä oli vähän liikaa. Päätä sinä reitti ja lähtöpaikka, niin minä aloitan aurinkoloitsut.

Joo, Mylly jäi väliin kun oli samaan aikaan a) sukujuhlat b) MTB-enskakisa Salossa c) selkä kipeä.

Sane
28.08.2006, 16.24
elikkä vapaapäivä on nyt sitten tuo perjantai kuitenkin että eipä mennyt ihan putkeen. Tarkoittaa käytännössä sitä että tiistaina eli huomenna painetaan töitä puolilta päivin.

ajattelin jotain 60-120km pätkää itekkin riippuen vähän ilmasta ja kaikesta muustakin.
Vaihtoehto yksi: Eikös tuo perniöntie ole auennut jo joten tammisaareen ja takaisin voisi polkaista tulisi jotakuinkin 100-110km.
Vaihtoehto kaksi:Tuo Handelin kanssa polkemani lenkki eli paimioon hajalantietä siitä tosin ei kerry kun juuri ja juuri 50km salaisten valoista.
Vaihtoehto kolme:Aina yhtä innostava Salo-Somero-Salo eli piihovin valoista liikenneympyrälle ja takaisin apaut 60km

Lokomotiv
28.08.2006, 16.50
Voisin kyllä lähteä tiistaina vaikka yhdeksältä aamulla, niin siinä ehtisi vielä ajaa 2h ja ehdit vielä töihinkin.

Käykö?

Mutta minä en tosiaan uskalla lähteä kuin siihen max.60km lenkkiin kun sunnuntaina alkoi selkä/iskiashermo tosissaan ärtyä 70km kohdalla - loppu 5km menikin sitten yhdellä jalalla. Onneksi ei aloittanut aikaisemmin ja nytkin syy oli yhden alamäen extreme muna-asennossa, näin ainakin toivon. Yläotteella & mun Ron Jeremy kannattimella ajo on kyllä tuota ennen sujunut.

Noista vaihtoehdoista kolmonen tai 2.5 (voisi ajaa vaikka Vaskiosta lähtevää tietä Paimioon ja Hajalantietä takaisin, tulee about 60km Salaisten valoista).

Sane
28.08.2006, 18.20
elikkä kirjottelin että puoliltapäivin painetaan jo töissä mikä tarkoittaa työaikaa 08.00-18.00 töitä... olis pitäny heti kirjottaa koko työaika ettei tule väärinkäsityksiä. Vapaapäivä perjantaina jolloin onnistuu mikä aika vain vaikka aamu 3 aikaan :D

Lokomotiv
28.08.2006, 22.41
...no niin joo. Tämä menee samaan kastiin kun tänään katkaisin uuden ketjun -2 kohdasta kun piti olla +2. Näitä on tullut viimeaikoina enemmänkin. Aivotoiminta tuntuu ajoittain häiriintyvän tuosta iskiaskivusta, vai onkohan se myötäsyntyistä.

No perjantaina sitten tavataan :), kastotaan sataako :rolleyes:, pistetaan ajolasit päähän :cool: ja lähdetään.

Sane
29.08.2006, 16.40
Oliskos sitten Salo - Paimio - Salo (hajalantietä) ja kello 11.00 salaistentien liikennevaloista.

PS.Muutkin saa tulla mukaan :cool:

Lokomotiv
30.08.2006, 08.25
Jep.:cool:

Handel
01.09.2006, 18.05
Oisko huomenna lähtijöitä pk-lenkille esim. klo 12.00?

Sane
10.09.2006, 14.39
Seuraavat lenkit ovat mallia Tietokonehuone - Tietokonehuone :D
Trainerilla vaan... sniif*

Handel
14.09.2006, 14.02
Ei kuule ole vielä ajokelit ohi. Tänäänkin yli 20 lämmintä. Tosin illat hieman viileämpiä.

Turussa näköjään suunnittelevat viimeistä porukkalenkkiä 8.10. Reitti näyttäisi Menevän Salon kautta. Voisi liittyä Salosta mukaan ja ajaa vielä turusta kotiin. Onko muilla kiinnostusta moiseen? kts. Turun maantielenkit.

Handel
31.10.2006, 11.17
Nyt on alkanut tuo kisaileminen kiinnostamaan kuntoajojen myötä.
Mites tuo seuraan liityminen Salossa? Paljonko lisenssi maksaa? vakuutus? kisamaksut? Onko jollakulla tietoa? Lokomotiv?

Niin ja lajina maantie.

MTB 50+
31.10.2006, 11.48
Mites tuo seuraan liityminen Salossa? Paljonko lisenssi maksaa? vakuutus? kisamaksut? Onko jollakulla tietoa? Lokomotiv?

Niin ja lajina maantie.

Jos Salosta ei löydy niin sitten tästä läheltä TuUL. http://www.tuulpyoraily.com/index.php?sivu=pjaosto&alasivu=jkunta

Siitä yhteys Jykke T:hen ja kisaamaan.

Siis en tiedä Salon pyöräilyseuroista.

Mr. Truth
31.10.2006, 12.30

Niin ja lajina maantie.

Salon seudulta löytyy kaksi seuraa Multi-Sport Team (http://koti.mbnet.fi/mst/) ja HHCMB Halikko. (www.hhcmb.fi (http://www.hhcmb.fi)), mutta soita mulle nii kerron mikä on mitä.

Lokomotiv
30.11.2006, 11.18
Kiitokset Herra Totuudelle informoinnista, jatkoin tuosta Handelin kanssa juuri puhelimitse.

Mutta aiheeseen liittyen Multi-Sport Teamin syyskokous on 15.12. Halikon liikuntahallin kahviossa kello 17:30.
Kutsut jäsenille lähtevät postissa.

Muiden asioiden agendalla mm. seuran nimenvaihto kuvaamaan paremmin nykyistä toimintaa.

es. SAlon Pyörä pojat Ikään ja Sukupuoleen KAtsomatta (SAPISKA)

PS; Itsellä oli tietokoneen käyttö ~2kk pannassa selkäongelmien takia, sen ääressä istuminen kun ei kuntoutumista edistä yhtään, päinvastoin. Nyt taas sujuu tipoittain.

artzi
22.12.2006, 13.14
Löytyykö mitä vaan GPS-dataa Salo/Halikko alueen poluista?

Lokomotiv
22.12.2006, 15.52
Moi

2005 MTB-endurosta oli muistaakseni FRWD korkeus/profiili käppyrät.
Voin koittaa kaivaa jos kelpaa.

Loco

Lokomotiv
22.12.2006, 15.55
Suunnitelmissa MTB-lenkki 23.12. aamupäivälla.
Laitan tarkan lähtöajan ja paikan illemmalla.

Motiv

artzi
22.12.2006, 16.02
Moi

2005 MTB-endurosta oli muistaakseni FRWD korkeus/profiili käppyrät.
Voin koittaa kaivaa jos kelpaa.

Loco

Jees kelpaa, siis semmonen mistä saa ruuvattua kartan päälle reitin? Jos se on ihan jpg-kuva, niin siitä ei ole apua. Paitsi tietty jos siinä näkyy kartta.. laitin YV.

izmo
22.12.2006, 19.26
Suunnitelmissa MTB-lenkki 23.12. aamupäivälla.
Laitan tarkan lähtöajan ja paikan illemmalla.

Motiv

ok! vois lähtee jos ei muuta tuu päälle!

Lokomotiv
22.12.2006, 23.08
Jep, eli huomisen puolella 23.12. lähdetään Salaistentien ja Kirpitsänkadun risteyksestä kello 10.
Ajatuksissa on lähteä Salo-Strömma reittiä ajamaan (en ole koskaan ajanut), mutta tarkistetaan sitä sitten aamulla.

izmo
23.12.2006, 17.07
kavin illemmalla lenkilla mutta ei polkuu loytynyt... missa polut?

izmo
24.12.2006, 14.06
Polkuja loyty vuorenmaelta ja ajettiin Rakun kaa hiekkateita(liukkaita:() pitkin Pertteliin ja Rakun lahtiessa viinia juomaan kiersin yksikseni semmosen sinisilla nuolilla merkatun metsalenkin, valilla aika markaa mutta paasi ilman takavaihtajaa:)

artzi
25.12.2006, 21.16
Ohi ajaessani kävin pikaisesti pörräämässä tuolla. Ihan mukavasti löytyy polkuja.. joilla on tainnut joku muukin ajaa? Tuon erittäin upean nuolen osoittamasa paikassa jonkin (ei muista mikä nimi siinä vilahti ohi :rolleyes: ) seuran maja tms. Autoparkki kenties..

http://members.lycos.co.uk/veppi/digitest/marynummi.jpg

http://members.lycos.co.uk/veppi/digitest/halikko_marynummi.jpg

Ajoin myös heti Halikon keskustan yläpuolella olevalla kalliolla. Hmm.. semmoost kalliobaanaa, kivenkiertoa. Koiran pissattajille oikein merkattu alue! Nuoli osoittaa parkkipaikan..

http://members.lycos.co.uk/veppi/digitest/halikko.jpg

Voisiko joku viisas kertoa missä ne Kavilan (1 ja 2?) polut on? Mistä alkaa? Missä hyvä autoparkki? Täh?

Lokomotiv
27.12.2006, 11.09
Kavila parkkis: Parkkipaikkoja riittää. Aja Kavilanummentietä Salon suunnasta. Heti kun motocrossirata näkyy, niin oikealla on parkkitilaa.

Kavila 1: Parkkilselta Kavilanummentien vieressä olevaa polkua takaisin Saloon päin. Sähkölinjan kohdalta sitten metikköön.

Kavila 2: Aja Motocrossradan yläpuolella olevaa huoltotietä eteenpäin kunnes etuoikealle aukenee houkutteleva kivibaana.
Tällä aluella oli Trial-kisat kesällä, joten siellä voi olla uusia, pyörälle hieman hankalia polkuja.

practical joker
27.12.2006, 11.15
30.12. lauvvantaina Halikko-Märy-Salainen jne.
Lähto Halikon kirkon parkkipaikalta?? Vaikka esim 10.00klo
Oiskos lähtijöitä?????

Lokomotiv
27.12.2006, 11.17
Voi harmi, minä just lupauduin lähtemään toiselle lenkille. Se kyllä lähtee samasta paikasta samaan aikaan :seko: . Nähdään Kirkon parkkisella.

artzi
29.12.2006, 16.09
30.12. lauvvantaina Halikko-Märy-Salainen jne.
Lähto Halikon kirkon parkkipaikalta?? Vaikka esim 10.00klo
Oiskos lähtijöitä?????

Voimassa vielä? Jollei tuu yöllä pahasti ylitöitä (hyvin pieni todennäköisyys), niin olisin tulossa tutustumaan muihinkin Halikon polkuihin!

practical joker
29.12.2006, 22.45
Sekaan vaan... kymmeneltä lähtö ja paikka tuo jo ennakkoon mainostettu

Otto
31.12.2006, 22.04
jos vaan joskus uskaltaa mukaan ,niin silloin nähdään!

Toni Lund
04.02.2007, 19.34
Kävin eilen ajamassa läpi tuon Salaistentien kun sen kautta sai aikaiseksi sopivan lenkin. Todella kiva, ja Salakallion kohdalla aika hulppeat maisemat! Onko tuo Salaistentie muuten osittain hiekkatietä? Löytyykö Salakalliolta hyviä maastopolkuja?

Mr. Truth
05.02.2007, 07.52
Kävin eilen ajamassa läpi tuon Salaistentien kun sen kautta sai aikaiseksi sopivan lenkin. Todella kiva, ja Salakallion kohdalla aika hulppeat maisemat! Onko tuo Salaistentie muuten osittain hiekkatietä? Löytyykö Salakalliolta hyviä maastopolkuja?

Salaistentie muuttuu soratieksi Uhrilähteen kohdalla eli Salakallion jälkeen ja taas pikitieksi kun ylittää Kuusjoen ennen kuin tullaan Vaskio-Kuusjoki tielle. Salakalliolta ja siitä ympäristöstä löytyy runsaasti maastopolkuja.

Handel
07.02.2007, 14.19
Salaistentie muuttuu soratieksi Uhrilähteen kohdalla eli Salakallion jälkeen ja taas pikitieksi kun ylittää Kuusjoen ennen kuin tullaan Vaskio-Kuusjoki tielle. Salakalliolta ja siitä ympäristöstä löytyy runsaasti maastopolkuja.

Onko polut sellaisia joilla voisi ajella cyclocrossarilla? Mistä löytyy sellaisia sorateitä/polkuja joita voisi cc:lla ajella. Salo-Teijo-Strömma on tuttu Teijolle asti.

Mr. Truth
07.02.2007, 15.31
Onko polut sellaisia joilla voisi ajella cyclocrossarilla? Mistä löytyy sellaisia sorateitä/polkuja joita voisi cc:lla ajella. Salo-Teijo-Strömma on tuttu Teijolle asti.

Suurin osa poluista on ajettavissa CC:llä, mutta varmasti joutuu jonkun verran jalkautumaan.

Esim. karavaaniri alueelta pääsee uhrilähteelle ja sieltä jopa märyy metsäautotietä/polkuja pitkin. on ajettavissa cc:llä paria kohtaa lukuunottamatta.

Lokomotiv
23.03.2007, 22.46
Kuuma huhu: "Sunnuntaina pyörittämään lehmijärven suuntaan."
Mää tuummukkaa.
Oisko lähtö n. 10-12 nurkilla torilta?

**
Pitää vielä vaihtaa kesäpieksut alle.

Mr. Truth
24.03.2007, 09.31
Kuuma huhu: "Sunnuntaina pyörittämään lehmijärven suuntaan."
Mää tuummukkaa.
Oisko lähtö n. 10-12 nurkilla torilta?

**
Pitää vielä vaihtaa kesäpieksut alle.

11 ois musta hyvä aika. Mä tuun mukaan.

Ajaton
24.03.2007, 09.50
Minakin olisin mielelläni lähdössä ajamaan pitkästä aikaa. Oiskos lähtö Salon kauppatorilta klo 11 ???

Lokomotiv
25.03.2007, 08.45
11:00 Salon torilla ok. Nhdään.

Lokomotiv
25.03.2007, 23.32
Moi

Kivaa oli. Niin kivaa että polkaistaan lenkit käymään.
Normaalit lenkit, ajat ja lähtöpaikat:

http://koti.mbnet.fi/mst/lenkit.htm

Ensimmäinen yhteislenkki siis tiistaina 27.3. maastolenkki.
(...ellei Petteri & Co. ennätä maanantaina maantielle, minulla lepovuoro)

VJ

Mr. Truth
26.03.2007, 06.56
Moi

Kivaa oli. Niin kivaa että polkaistaan lenkit käymään.
Normaalit lenkit, ajat ja lähtöpaikat:

Ensimmäinen yhteislenkki siis tiistaina 27.3. maastolenkki.
(...ellei Petteri & Co. ennätä maanantaina maantielle, minulla lepovuoro)

VJ
Joo mutta lähtö aika ois 17.30 tai hiukan sen jälkeen, mutta paikkana ois Salaisten liikennevalot.

Mr. Truth
26.03.2007, 11.56
Joo mutta lähtö aika ois 17.30 tai hiukan sen jälkeen, mutta paikkana ois Salaisten liikennevalot.

Paikka muuttunut Salon torille, mutta aika sama eli n. 17.30. Suuntana Toija.

Handel
29.03.2007, 09.31
Näyttää kalenterissa olevan la maantielenkki klo 10. Onko muita lähdössä?

Mr. Truth
29.03.2007, 10.06
Näyttää kalenterissa olevan la maantielenkki klo 10. Onko muita lähdössä?

Mulla on harkinnassa, mutta sitten vauhti pitää olla tosirauhallinen.

izmo
29.03.2007, 11.07
Pääsiäisenä menossa polulle kukaan....

Mr. Truth
29.03.2007, 12.52
Pääsiäisenä menossa polulle kukaan....

Ei viellä tiedä, mutta tiistai ja torstaisin pyöriin porukka lenkit.

Handel
29.03.2007, 15.51
Joo kyllä vauhti täytyy vielä pitää kurissa.

Mr. Truth
30.03.2007, 06.52
Joo kyllä vauhti täytyy vielä pitää kurissa.

Nyt ois kasassa Arto, minä, Hadel ja Ajaton. Lisää sopii porukkaan!!!

Lähtö Salaistentien valoista

practical joker
30.03.2007, 12.14
Minä päivänä porukalle sopeis; millais Izmo on kulmilla. Mä ainakin oisin innokas lähtemään pääsiäisenpyhinä vaikka vähän pidemmällekin safarille esim vaikka Teijolle(?!).
Ilmotelkaa täällä - sovitaan mistä, koska ja mihin.

izmo
30.03.2007, 15.20
Minä päivänä porukalle sopeis; millais Izmo on kulmilla. Mä ainakin oisin innokas lähtemään pääsiäisenpyhinä vaikka vähän pidemmällekin safarille esim vaikka Teijolle(?!).

perjantai aamusta maanantai iltaan Salon seudulla ja voin tietenkin välillä käydä vaikka Turuus... ois vaan hyvä tietää etukäteen minnepäin säntää ja jos hyvää ilmaa piisaa niin ajetaan vaikka kivennavalle...

Lokomotiv
01.04.2007, 21.59
Sain sitten poskiontelon tulehduksen lauantain 95km + jo olleen räkätaudin seurauksena enkä pääse lenkille.
Arto paikkaa ja lähtö on Salaisten liikennevaloista 17:00.

M1lla
02.04.2007, 22.34

VOI ITKU!!!
Ei kellään ois lainata mulle pyörää? Lupaan käyttää siististi ja palauttaa puhtaana :rolleyes:

Itsehän olisin enemmän kuin into piukassa lähdössä perjantaina tai lauantaina metsään, jos vaan olisi jokin, jolla ajaa. Avasin maastokauden vasta sunnuntaina, ja fiilikset oli tietenkin ihan tapissa. Aurinkoisilla etelärinteillä kelpasi ajaa kuivaa ja sulaa ja aina yhtä ihanaa Jyväskylän mäkistä kivikkoa ylös alas. Lumisemmatkin kohdat kantoivat minut ja pyöräni kiitettävästi. Paikka paikoin tuli jopa sellainen fiilis, että pyörä ja minä puhumme samaa kieltä. OTin tavoitteekseni oppia ajamaan pyörällä tämän kevään aikana :D

izmo
03.04.2007, 03.22
ei nyt ihan kesäistä keliä lupaa pääsiäiseksi mutta jos ei tuu rakeita taivaaan täydeltä niin sitten metsään... vois olla titaanirunkonen joustopyörä lainaksi jos ei kurasta sitä metsässä:)

banderol
03.04.2007, 17.24
Kiva huomata, että salossakin on aktiivista harrastajaporukkaa niin pääsee ajelemaan sitten kesä-heinä-elokuussa myös porukalla. :) Kesätöiden takia siis väliaikainen muutto tampereelta saloon tiedossa.

M1lla
03.04.2007, 21.16
vois olla titaanirunkonen joustopyörä lainaksi jos ei kurasta sitä metsässä:)

Oikeasti? sellainen aika pieni :o ?

Sinua en edes tunne (tai en ainakaan osaa yhdistää fooruminaamaa oikeaan naamaan), mutta Kaupin Kanuunoista olen kuullut vain ja ainoastaan hyvää :)

practical joker
04.04.2007, 08.08
On Milla tossa toi spessukin joutilaana seinään nojailemassa. Jos pääsen pääsiäisenä ajelemaan voin ottaa ton panssarivaunun - siis kännärin...ite aattelin ajella ainakin lauantaina. Muitakin ois varmaan tulossa (ainakin Arto). Oli alustava suunnitelma ajella samppaan laavulle salaisten taakse ja nauttia loimunakit.
Lähtö vois olla porukalle halikon kirkon parkkipaikalta vaikka klo 11 ja märyläiset voi liittyä porukkaan keskipisteeltä.

Haumeni lähtis?

M1lla
04.04.2007, 10.01
On Milla tossa toi spessukin joutilaana seinään nojailemassa. Jos pääsen pääsiäisenä ajelemaan voin ottaa ton panssarivaunun - siis kännärin...ite aattelin ajella ainakin lauantaina. Muitakin ois varmaan tulossa (ainakin Arto). Oli alustava suunnitelma ajella samppaan laavulle salaisten taakse ja nauttia loimunakit.
Lähtö vois olla porukalle halikon kirkon parkkipaikalta vaikka klo 11 ja märyläiset voi liittyä porukkaan keskipisteeltä.

Haumeni lähtis?

minä

izmo
04.04.2007, 15.03

Haumeni lähtis?

vois olla mukana jos ei nyt sentään ala päänkokosia rakeita sateleen...

M1lla
04.04.2007, 23.57
PLAAH. Jotkut supertärkeät omakotitalontontinsiivoustalkoot ja niiden jatkot ajaa (kuulemma) lenkkeilyn yli.

Jos ei sitten perjantaina...jep, tämä on tuomittu epäonnistumaan. Ostin tänään elämäni ensimmäisen maantiepyörän. Sillä pääsee eteenpäin. Joskaan ei kivien yli.

Mr. Truth
05.04.2007, 06.36
PLAAH. Jotkut supertärkeät omakotitalontontinsiivoustalkoot ja niiden jatkot ajaa (kuulemma) lenkkeilyn yli.

Jos ei sitten perjantaina...jep, tämä on tuomittu epäonnistumaan. Ostin tänään elämäni ensimmäisen maantiepyörän. Sillä pääsee eteenpäin. Joskaan ei kivien yli.

tervetuloa maantie porukkaan!!! Se on ainoa oikea kunnonkohotus väline, koska maastossa on lähes mahdoton pitää sykkee aisoissa tai sitten pitää ajaan maasturilla asfaltia pitkin, joka on hyvin tylsää.

izmo
05.04.2007, 10.29
tervetuloa maantie porukkaan!!! Se on ainoa oikea kunnonkohotus väline, koska maastossa on lähes mahdoton pitää sykkee aisoissa tai sitten pitää ajaan maasturilla asfaltia pitkin, joka on hyvin tylsää.

suttupuhetta... maastolenkillä voi pitää sykkeet kurissa....

M1lla
06.04.2007, 12.51
suttupuhetta... maastolenkillä voi pitää sykkeet kurissa....

Joo, voi. Porukasta riippuen...:D

olempa eksynyt yhteisLÄHTÖlenkille myös maastossa. Valojen kanssa hiukan oudoilla poluilla se on nastaa.

Petterille kiitos kutsusta. Liityn seuraan sitten, kun uskallan ajaa sitä pyörää alamäkeenkin ;)

HUOM!!! Huomiseen lenkkiaiakatauluun tuli muutos: Lähtö tuntia aikaisemmin, eli kello 10 Kirkon parkkipaikalta ja hiukan myöhemmin sitten Vänrikintieltä tai Peteltä. Tulen sittenkin.

Mr. Truth
06.04.2007, 16.15
Petterille kiitos kutsusta. Liityn seuraan sitten, kun uskallan ajaa sitä pyörää alamäkeenkin ;)

Muuten se kulkee vakaamin mitä suurempi nopeus on että jarruista vaan irti ja menoksi.

Ajaton
06.04.2007, 17.11
Mihin aikaan nyt lauantaina lähdetään ajelemaan?? Tekstiviestissä from Pete sanottiin että lähtö klo 11 Halikon kirkon parkkipaikalta. Että koska ja mistä ??

izmo
06.04.2007, 17.33
Joo, voi. Porukasta riippuen...:D

olempa eksynyt yhteisLÄHTÖlenkille myös maastossa. Valojen kanssa hiukan oudoilla poluilla se on nastaa.

HUOM!!! Huomiseen lenkkiaiakatauluun tuli muutos: Lähtö tuntia aikaisemmin, eli kello 10 Kirkon parkkipaikalta ja hiukan myöhemmin sitten Vänrikintieltä tai Peteltä. Tulen sittenkin.

joo ei kannata lahtee karjen vauhtia, niin pysyy peekoo alueella... missa on kirkko ja vanrikintie? sataako huomenna rakeita?

practical joker
06.04.2007, 18.42
Lähtekää te (samuli arto ismo ja ?) sieltä halikon kirkon parkkipaikalta klo 10 ajelemaan märyyn päin. me (milla vesa mää) liitytään letkaan kahvila keskipisteen kohdalla. eli ismo kun löydät vaan halikon kirkon niin hyvä tulee...halikon kirkko on halikon kirkolla melkein kekustassa kirkkotie 1. kuuntele kelloja niin löydät. ottakaa makkarat mukaan jos meinnaatte polttaa niitä nuotiolla jos ei niin ei varmaan kannata ottaa mut ajellaan näitä märyn enskapolkuja salaisiin. mulla on toinen polvi paskana eli en pääse lujaa kun ajaa pitää vaan toisella "männällä". mut kyllähä teirän perässä aina pysyy vaikka ilman polkimia....ja jos perävälot lakkaa näkymästä niin reitti on kummiski tuttu ja .... on muuten hyvää tää lidylin keskari kylmänä!!

izmo
06.04.2007, 20.33
Kirkkorinne 1 varmaan? ja loysin sen Vanrikintien Marynummelta... juu oon kirkolla kello kymmenen sitten!

ps. ja mulla nastarengas edessa hidastamassa menoo:)

izmo
07.04.2007, 15.40
johan oli pitka(7h) ja raskas passiaislenkki vaikka ei joutunut kolmee kuskia hinaa Teijoon vastatuuleen:) kavin siina Teijon matkalla jossain lehmalammellakin. joku retkeilureitti polku meni sinne, markaa ja isoo ylamakee loyty mutta ihan ajettava patka....

practical joker
07.04.2007, 19.31
Kiitän "Tampereenmiästä" hyvästä asennekasvatuksesta päivän lenkillä. Äijä kiiti vielä kohti Teijoa kun meikäläinen lapioi muusia himassa saunanaraikkaana...tarttis varmaan iteki hiukan pidentää noita lenkkejä.

M1lla
07.04.2007, 19.56
Mä kiitän saamastani suuresta avusta, joka tosin tänään ei riittänyt kuljettamaan mua kalkkiviivoja pidemmälle. Revin sitten nauloja senkin edestä :)

Nähdään taas ensi kerralla!

Lokomotiv
12.04.2007, 21.49
Lauantaille on sitten tyrkyllä parikin maantielenkkiä.

10:00 Vanhojen lähtö. Tavoitteena +100km, +4h. Kahvitauko parin tunnin jälkeen. Varmaan 25-27km/h ajonaikaista keskaria.

14:00 Lyhyempi lenkki ~50km. Vauhti sopiva ja mukaan sopii jos haluaa kokeilla maantiellä porukassa ajoa.

Lähdöt Salaistentien liikennevaloista.

Sane
13.04.2007, 22.31
No niin huomenna on sitten tosipaikka edessä... koko talvena 0km poljettu trainerilla, maha kasvanut ja laiskottaa. Eli menenkin tästä tekemään viimeiset pikahuollot ja sovitan ajoasua josko se vielä mahtuu päälle :D

ja juu 10.00 olis tarkoitus tulla valoihin. (jos kaikki menee nappiin)
Eli Lokomotiv siellä nähdään. :cool:

Sane
15.04.2007, 11.40
Lenkki meni juurikin niin hyvin kuin odottaa saattoi mutta paljon hyvääkin oli. Koskas mennään taas sinne "Feikki" velodromille kurvailemaan.

:p myönnän oma huima aikani oli 1min48sek :eek: (aika kova eiks jeh)

Jospa tässä viikon/kahden päästä olisin sen verran paremmassa iskussa ettei tarvitse joka mäessä hinata ylös muiden voimin. (oli muuten keskisyke 165)

Maanantaina enkä muutenkaan viikolla pääse mukaan kun olen aina 18.00 asti töissä joten yritän la-su päästä aina mukaan kuin mahdollista.

Lokomotiv
15.04.2007, 18.42
Oli kyllä upea keli. Minulle tuli 123km ovelta ovelle, keskinopeus oli 25.6km/h.
Velodromi oli kyllä kiva, sinne uudelleen. Uskomaton seinä 1.5 kierroksen jälkeen ja pyöritellen 1:30,5. Vähän jäi hampaankoloon. Eiköhän se alle 1:25 mene toisella yrityksellä, tai sitten ei.
Siellä on muuten Velo + BMX junnuleiri ensi viikonloppuna joten otetaan joku muu viikonloppu veloilulle.

Minen tule muutenkaan maantielle viikonloppuna; lauantaina suuntaan Teijon DH-radalle ja aikakiintiö täyttyy siinä.

Mr. Truth
15.04.2007, 18.46
lähtijöitä klo 17.00 salaistentie valoista. Mie ainakin mukana.

Lokomotiv
15.04.2007, 18.48
Sane tuossa jo viittasikin eli:

Maantielenkille maanantaina 17:00. Lähtö Salaistentien liikennevaloista.
Semmoinen ~2h, ~50km rauhallinen lenkki.

Handel
15.04.2007, 21.03
Joo oli kyllä hauska kokeilla tuota veloa. Ei kyllä paljoa G-voimia mutkissa tuntenut. Huomenna taas reeniä.

Lokomotiv
20.04.2007, 08.43
Maantielenkkiä sunnuntaille. Lähtö kello 12 Salaistentien valoista.

Bikefly Team ry

Lokomotiv
20.04.2007, 08.54
Keskiviikon tempoajot alkaa ens keskiviikkona 25.4.

Lähtöpaikka Salaistentien ja Elmerannantien risteys. Kokoontuminen kello 18.
Matka on 13.8km
Oma ajanotto.

Bikefly Team ry

Lokomotiv
20.04.2007, 09.08
Salo-Strömmä retkipyöräily 12.5, varapäivä 13.5.

Koko matka on yhteensä 70km, vaihtoehtona tulee myös lyhyemmät matkat.

Bikefly Team ry

jh.nerve
20.04.2007, 21.33
Kummoisella vauhdilla se strömmä reitta ajetaan,jos voi canyonilla tulla:seko: .Ja oisko joku lähdössä ajamaan enskaa torilta sunnuntaina vaikkapa klo11.00?

Lokomotiv
21.04.2007, 06.41
Kummoisella vauhdilla se strömmä reitta ajetaan,jos voi canyonilla tulla:seko: ?

Tarkoitus on saada "tavallisia" pyöräilijöitä tuohon mukaan joten semmoista retkivauhtia ~15-20km/h keskinopeutta. Kyllä canyllä pärjää, itse otan mahdollisesti +15v +15kg retkifillarin, siihen kun saa sivulaukutkin huikopalaa varten.

Mr. Truth
22.04.2007, 12.38
Kummoisella vauhdilla se strömmä reitta ajetaan,jos voi canyonilla tulla:seko: .Ja oisko joku lähdössä ajamaan enskaa torilta sunnuntaina vaikkapa klo11.00?

Kävin tossa Valhojan polkuja kahden Canyon ja yhden Trek kuskin kanssa kokeilemassa. Olivat hyvässä kunnoss, mutta kaatuneita puita oli tosi paljon tiellä.

Mr. Truth
25.04.2007, 10.24
Ilmoitin sinne nyt Jeremiaksen, Rikun ja Nikken. Onko muita tulossa sinne??

Mr. Truth
27.04.2007, 06.08
Reitti on katsastettu läpi. Mulla tuli kilsoja noin 27, mutta mentii Nikken kanssa EK 8 ohi, kun Nikke halusi ja oli aikas poikki. Aikaa meni reilu 3h. Teknisiä pätkiä on hiukan, mutta ovat lyhyitä.

Sane
27.04.2007, 20.12
Oliskos joku innostunut huomenna (28.04 Lauantai) lähtemään lenkille 15.00 paikkeilla. Olen töissä 14.00 asti joten siksi myöhäinen ajankohta.
Forecan mukaan olis +10 lämmintä.

(ei tullut vastauksia ei joten sahailin Salo-Perniö-Muurla akselia pariin otteeseen)

Tai

sunnuntaina? ajankohta avoinna. kenties 12.00 aikoihin salaisten valoista. :cool:
Forecan mukaan olis +9 lämmintä.

Handel
29.04.2007, 08.34
Minulle ainakin käy tänään lenkki, kun eilen ei ehtinyt. Nähdään valoissa ja koetan saada muitakin mukaan.

Sane
29.04.2007, 08.44
jees... tuota hajalantietä paimioon ja takaisin olis sopiva eilisen jälkeen ja onpas tuossa 15.00-16.00 menoakin jo jääkiekon lisäksi. :D

Mr. Truth
30.04.2007, 08.13
jees... tuota hajalantietä paimioon ja takaisin olis sopiva eilisen jälkeen ja onpas tuossa 15.00-16.00 menoakin jo jääkiekon lisäksi. :D

Joo oli aika vauhdikas lenkki sunnuntaina ja suuntana Salo-Toija-Perniö-Salo. Vauhtia riitti mulle ainakin tarpeeksi ehke hiukan liikaakiin, koska keskisyke oli 151 ja maksimi 182. Nopeua oli avg. 26.8 max 60,1 ja matkaa tuli 78,7.

Handel
30.04.2007, 08.31
Joo oli ihan reipasta menoa. Itse kävin vielä jatkamassa muurlan lenkin ja matkaa tuli hieman yli sata.
Jatkossa koitetaan ainakin kirien jälkeen koota porukka kasaan eikä jatketa vetoa pitempään. Muuten ei voida paljoa puhua yhteislenkistä. Porukassa ajoakin pitäisi harjoitella...

Sane
30.04.2007, 15.47
:D Handelin takarenkaaseen liimasin itseni ja senpä vuoksi räpiköin "porukassa" mukana. Elimistö huusi hoosiannaa. Tarvii vissiin sijoittaa noihin varusteisiin sen verran ettei tuulipuvun kanssa tartte lähteä liehumaan tonne satulan päälle enää montaa kertaa.

Hiukan teki tuskaa perniön abc:n jälkeen kun söin jätskin. Tai ei se mitä söin vaan se pyörivä tuuli miljoonametriä sekunnissa, viimeinen ylämäki. :eek:

Nyt tarvii tunnustaa että jaloissa tuntuu jonkun verran. Tuli koko viikolle reilu 180km pyörittyä.

Huomattavasti mukavampi lenkki kuitenkin kuin tuo peruspuuduttava Paimion pätkä.

Sane
02.05.2007, 01.16
Torstaina 3.5 ajattelin lähteä lenkille. Jos muita kiinnostaa niin pistäkää viestiä. Huomionarvoisena asiana se että pääsen 18.00 töistä... lyhyt lenkki ja illalla eli viileää on. :(

(Eipä sitten mentykkään... vettä tiputtelee ja kello on jo 20.00)

Ilmeisesti osa porukasta lähtee lauantaina sinne helsinkiin enduro ajoihin mutta ne jotka ei lähde niin olisko silloinkin jotain ~70KM lenkkiä?
(Foreca lupaa +10 lämmintä) :cool:

ja

Sununtaina kun olette sieltä Hki reissulta saapuneet niin kenties venyttelylenkin paikka ;) eli joku 50KM sopii mulle.
(Foreca lupaa +9 lämmintä)

Mr. Truth
02.05.2007, 08.44
Torstaina 3.5 ajattelin lähteä lenkille. Jos muita kiinnostaa niin pistäkää viestiä. Huomionarvoisena asiana se että pääsen 18.00 töistä... lyhyt lenkki ja illalla eli viileää on. :(

Ilmeisesti osa porukasta lähtee lauantaina sinne helsinkiin enduro ajoihin mutta ne jotka ei lähde niin olisko silloinkin jotain ~70KM lenkkiä?
(Foreca lupaa +10 lämmintä) :cool:

ja

Sununtaina kun olette sieltä Hki reissulta saapuneet niin kenties venyttelylenkin paikka ;) eli joku 50KM sopii mulle.
(Foreca lupaa +9 lämmintä)

Sunnuntaita voisi harkita. Torstaina kyl lenkille, mutta metsään polkuja pitkin. Minulla on silloin sellaisen vetovuoro.

Handel
02.05.2007, 14.31
Joo kyllä viikonloppuna täytyy tehdä kunnon lenkit niin on sitten iskussa seuraavan viikon elämäni ensimmäiseen viralliseen kisaan Porissa, jonne Tenhon kanssa olisi tarkoitus mennä.

Sane
02.05.2007, 18.38
Joo kyllä viikonloppuna täytyy tehdä kunnon lenkit niin on sitten iskussa seuraavan viikon elämäni ensimmäiseen viralliseen kisaan Porissa, jonne Tenhon kanssa olisi tarkoitus mennä.

Ohhoh johan on isot suunnitelmat :rolleyes: No te olettekin kovassa iskussa nyt jo varokaa ylikuntoa !

Mr. Truth
03.05.2007, 06.42

Minusta pitää nostaa hattua että tonne lähtee kisaamaan, koska kyyti tulee olemaan kovaa.

Handel
05.05.2007, 15.43
Hyi, Hyi teitä. tänä aamuna ei näkynyt ketään muuta porukkalenkillä kuin minä.
Onko huomenna lähtijöitä vaikka puoliltapäivin?

Mr. Truth
05.05.2007, 18.16
Hyi, Hyi teitä. tänä aamuna ei näkynyt ketään muuta porukkalenkillä kuin minä.
Onko huomenna lähtijöitä vaikka puoliltapäivin?

Tänään oltiin minä, Arto ja Vesa Hesassa enduro-kisassa

korjataan sen verran että mä en ajanut kisassa, mutta ajoin junnujen perässä reitin läpi.

http://www.eba.cc/tulos/

Handel
05.05.2007, 19.05
Ahaa, no tuo kelpaakin selitykseksi.
Huomenna ollaan ainakin minä ja Reijo menossa klo 11.00 lenkille. mukaan vaan.

Lokomotiv
05.05.2007, 21.32

...ei pysty, on niin hapokasta (reisien kertomaa). Maanantaina vasta.

Sane
06.05.2007, 00.56

Joo oon tulossa... olin minä lauantaina lenkillä... ensin oli töitä, sitten taloyhtiön pihatalkoot. Kurvasin Somerontien liikenneympyrän ympäri 68KM. Melkonen sivu/vastatuuli oli. Pääsin lähtemään vasta 17.00 joten te luultavasti olitte jo lenkkinne tehneet. Tää mun forecastfox ei toivottavasti tiedä mitään kun väittää +11 sunnuntaille ja VETTÄ, tuuli 2m/s ---------------------------------------------------------------------------- Hyvä 100km lenkki... kiitokset vaan vastatuulen halkojille jotka siinä edessä tekivät kaiken työn :)

Mr. Truth
06.05.2007, 17.35
Maanantaina klo 17.00 lähtö Salaistentien liikennevaloista.

Mr. Truth
08.05.2007, 06.31
Menossa ainakin:
Jerry
Jeremias
Riku
Niklas

Oisko muita?

Lokomotiv
09.05.2007, 19.18
Torstaina metsään. 1800 torilta.

jh.nerve
09.05.2007, 19.27
Torstaina metsään. 1800 torilta.
mihin päin?

Lokomotiv
10.05.2007, 16.13
mihin päin?

Jos Pete pääsee, niin katsastamaan mahdollista pätkää Valhojalle.

Lokomotiv
10.05.2007, 22.05
Salo-Strömmä retkipyöräily 12.5, varapäivä 13.5.

Koko matka on yhteensä 70km, vaihtoehtona tulee myös lyhyemmät matkat.

Niin jotta Turun AMK:n pihalle lauantaina kello 12.

http://www.salonseutu.fi/tapahtumat/liikunta/5388.html

Evästä mukaan.

Mr. Truth
11.05.2007, 09.30
Ketäs on sinne päin suuntaamassa matkansa?
Minä olen lähdössä 60km ja Riku ja Jeremias 25km

Ilmeisimmin Arto ainakin on sinne tulossa.

Onko muita?

Sane
11.05.2007, 23.22
Niin jotta Turun AMK:n pihalle lauantaina kello 12.

http://www.salonseutu.fi/tapahtumat/liikunta/5388.html

Evästä mukaan.

kettu kuittaa :D

tai sitten ei... lehdessä luki että toi on hiekkatietä joten jos niin niin jää lenkki väliin. :eek:

Kävin vaihtoehtoisena lenkkinä ajamassa Salo-Tammisaari-Karjaa-Pohja-Perniö-Salo... kotiovelta ,takaisin kotiovelle 150km. Ei tainnu olla hirveetä tugosta sinne strömmaan kun 12.09 menin AMK ohi niin ketään ollu enää missään :o vai olenko väärässä? Toivottavasti oli joka lenkille 5+ osanottajaa.

Lokomotiv
13.05.2007, 21.49
Eipä sinne Salo-Strömmaan nyt tungosta ollut. n. 10 polkijan voimin lähdettiin. Ihan hyvä lenkki kyllä.

Maanantaille lupailee sateita - jos vettä tulee kunnolla, niin jätän väliin ja ajan keskiviikon temmon yhteydessä pikku lenkin samaan syssyyn. Oisiko siinä muillekkin ideaa?

Edit: En pääsekkään keskiviikkona viivalle.

Sane
13.05.2007, 21.57
No niin no ehkä 19.00 aikaan pääsen lähtemään keskiviikkona... jälleen työt ovat harrastuksen esteenä. Tempohan alkaa 18.00 :seko:

Toivottavasti vklopuksi on aurinkoa luvassa. Tällä kertaa tarvitsee jo heittää aurinkorasvat käsille ja pohkeisiin. Tossa viimelenkillä paisteli silleen kivasti aurinko lauantaina ja 5h 15min aikana sain kivan rusketuksen, ei ihan palanut. :cool:

Handel
14.05.2007, 07.50
Sateen pitäisi tulla vasta iltamyöhään, ei muuta kuin viideltä valoihin vaan ja sadetakki mukaan.

Ei olisi pahitteeksi ajaa jokaisen temmon jälkeen jonkinmoinen lenkki ikään kuin loppuverryttelyksi.

Sanella on kyllä asennetta; vaikkei kunto vielä ole ihan huipussaan niin aika hurjia matkoja vaan tahkoaa.

Sane
14.05.2007, 08.13
Se on vähän pakko kun tuo pirkanpyöräily on jo noin 3 viikon päästä. Tarkoituksena ei ole tänä vuonna 30km/h ajaa sitä läpi vaan päästä maaliin asti. Tuo 150km meni noin 29km/h ja olin ihan loppu kun kotiin pääsin eli ei hyvä heilu jollei ala kunto nousemaan :)

Lokomotiv
14.05.2007, 17.31
En sitten pääse keskiviikkona ajamaan, tyydyn ajamaan tiistain ja torstain maastolenkit...mutta lauantai....

Lauantaina 12:00 pamahtaa Lohjan24. http://www.mtb-lohja.com
Miten olisi turismiajelu 24:seen?

Lähtö 9:00, reitti Salo - Tammisaari - Lohja (100km)
Lohjalla reilun tunnin turismi- ja syömistauko.
Paluu 14:00 Lohja - Karjalohja - Salo (70km). Salossa ennen viittä.

En tiedä millainen on väli Tammisaari - Lohja pyöräilyyn, mutta kai se pyörä sielläkin liikkuu. Toinen vaihtoehto olisi ajaa Karjalohjan kautta molempiin suuntiin.

Sane
14.05.2007, 18.44
Tammisaari - Lohja on semmosta isoa tietä koko matka mutta pientareet on sentään suurenosan matkasta isoja. Tie on (oli ainakin 2 vuotta sitten) hyvässä kunnossa. MUTTA ****** olen töissä 14.00 asti joten jää tuokin ajamatta :mad:

No 14.00 --> lähden taas omille teilleni jonnekkin kurvailemaan riippuu tietenkin säätiedotuksista hieman kumpi päivä on parempi lauantai vai sunnuntai. Molempina päivinä aion ajaa jos sää sallii. Sokerista en ole mutten viitsi vartavasten lähteä sateeseen ajamaan varusteita kun ei ole siihen hommaan (kylmä tulee kun kastuu ja verkkarit painaa ainakin 200kiloa märkänä päällä :D )

Muuten Lokomotive... mites ne Bikefly Team paidat??? missä mennään?

Lokomotiv
15.05.2007, 11.18
Muuten Lokomotive... mites ne Bikefly Team paidat??? missä mennään?

Painossa.

Handel
15.05.2007, 13.16
Onko muita lähdössä keravan kevät polkaisuun sunnuntaina? Ei tarvita lisenssiä. Kyydissä pääsee ellei flunssa pahene.

Mr. Truth
15.05.2007, 14.17
Ilmoitin sinne nyt Rikun ja Vesan.

-Petteri

Sane
15.05.2007, 18.22
Onko muita lähdössä keravan kevät polkaisuun sunnuntaina? Ei tarvita lisenssiä. Kyydissä pääsee ellei flunssa pahene.

Mukana ollaan jos tosiaan mahtuu (pyörän kanssa)... :cool: tuskin niitä vuokrata saa sieltä :p

http://zeus.sporttisaitti.com/kunto-ja_kilpatapahtumat/kuntoajo_keravan_kevat_polkaisu/kevat_polkaisu_2007/

Kai tuon 2h30min polkaisee läpi. Koitahan köhiä flunssa pois ;)

M1lla
18.05.2007, 17.46
Laitanpa nyt tänne tyrkylle, jos joku kiinnostuu:
Mun jäykkäperäisen avantin sais hakea pois kohtuullista korvausta vastaan meidän autotallista. Pyörä on päivitetty vuosi sitten manitou skareb elite keulalla, ja kyllä sillä muutenkin eteenpäin pääsee. Koko on jotain 17 tuumaa (mulle 162 senttiselle hiukan reilu). Lisätietoja voi kysellä multa. Jos tiedät jonkun, joka tollaista xc-fillaria tarvitsis, kerro viestiä eteenpäin.

Itse kulutan tällä hetkellä pohjoisempia teitä. Maastot on sen verran lumisia/märkiä/muuten vaan suota tässä Kolarin kirkonkylällä, että maantiefillari on ainoa, joka on tähän mennessä päässyt ulkoilemaan. Pikkuhiljaa voisi tuon maastopyöränkin raahata tunturiin katsomaan maisemia.

Tervetuloa kylään, kun täälläpäin liikutte ;)
Ja mukavia porukkalenkkejä Märyn huipuille ja kaikille muillekin! Tahkolla nähdään, eikös vaan?

Sane
19.05.2007, 14.23

eli miten tuo nyt sitten onkaan? Ollaanko jo tervehdytty vai nou??? Ajattelin vaan kun nyt on jo Lauantai eikä vastausta kuulu :seko:

Jollei Handel lähde tuonne Keravalle niin onkos meillä 12.00 aikoihin lähtö valoista? Joskos jonkun pidemmän pätkän ajettais esim Salo - Inkoo - Salo tjsp

Handel
19.05.2007, 15.01
eli miten tuo nyt sitten onkaan? Ollaanko jo tervehdytty vai nou??? Ajattelin vaan kun nyt on jo Lauantai eikä vastausta kuulu :seko:

Jollei Handel lähde tuonne Keravalle niin onkos meillä 12.00 aikoihin lähtö valoista? Joskos jonkun pidemmän pätkän ajettais esim Salo - Inkoo - Salo tjsp

Joo kyllä ollaan lähdössä, vaikka hieman vielä flunssan jäämiä tuntuu. Mistäs tulen aamulla hakemaan?

Sane
20.05.2007, 15.22
Hyvä pätkä oli :D ainoa vaan että Handel kurvaili kipeänäkin kaukana kärjessä :mad:. Ensivuonna muutkin mukaan. En edes minä hyytynyt kun ei isoja mäkiä ollut ja loppukirinkin vielä kykenin tekemään.

Seuraavaksi mun kalenterissa Pirkanpyöräily onko muita menossa?

Handel
20.05.2007, 20.09
Mulla ois grafiikkaa päivän kisasta kun vain osaisin lisätä kuvan. Miten lisätään kuva viestiin?

Sane
20.05.2007, 21.54
paha sanoa kun html koodi on pois päältä. Ainakin silleen että kuvan laittaa kotisivuille ja linkin tänne ... :eek:

Näyttää muuten tossa sivuilla 2.08,15 olis "voittajan" aika ollu tossa Kevät polkasussa. 17min tuli siis tappiota jos itteäni vertaan :p.
http://zeus.sporttisaitti.com/kunto-ja_kilpatapahtumat/kuntoajo_keravan_kevat_polkaisu/kevat_polkaisu_2007/tulokset_2007/

On muuten käsivarret palanu (kiitos maamme erinomaisien huoltoasemien aurinkorasva tarjonnan - EI oota myytiin vaan) :cool:

Handel
21.05.2007, 09.55
Oli kyllä käsittämätöntä toimintaa erään ex-pro ajajan toimesta tuolla kuntoajossa. yhtäkkiä vain pääjoukossa töinäisi toisen ajajan kohti vastaantulijoiden kaistaa, eikä kaatuminenkaan ollut kaukana. Lisää tapauksesta tuossa väkivalta maantiekisoissa -osiossa.

Lokomotiv
21.05.2007, 10.32
Mulla ois grafiikkaa päivän kisasta kun vain osaisin lisätä kuvan. Miten lisätään kuva viestiin?

Muistaakseni kuva pitää olla jossain tallennettuna netissä ja tänne saa laittaa vain linkin sinne.
Tallennukseen voi käyttää vaikka Fillarin galleriaa. Jossain threadissa on varmaan ohjeita. Koita haulla.

Lokomotiv
21.05.2007, 10.45
Torstain maastolenkki lähtee Halikon liikuntahallilta kello 18.
Ajetaan tuleva enskaraitti läpi, joten matkaa kertyy mukavasti.

jh.nerve
21.05.2007, 19.45
mikä sen reitin läpiajon kesto on?

Lokomotiv
22.05.2007, 10.34
Matkaa tulee ~34km ja aikaa kannattaa varata 3h.

Lokomotiv
23.05.2007, 21.57
No tänään(kään) ei ollut tempoajossa ruuhkaa. Reipas tuulenvire oli sentään seurana.

Tulokset (http://koti.mbnet.fi/mst/tuloksia.htm)

Onni on kun tempoajasta lähtee puoli minuuttia pois. Kohta olen maalissa ennen kuin olen lähtenytkään.

oksman
25.05.2007, 15.35
Oletko Petteri ilmoitanut minut ja Paulan Korson maratoniin:seko:

Lokomotiv
26.05.2007, 09.25
Oletko Petteri ilmoitanut minut ja Paulan Korson maratoniin:seko:

Nyt ilmoitettu Harri Laaksonen (M) , Paula (N) ja Jerry (M-18) Oksman.
Hyvää kisaa.

Rahastonhoitajana lmoitin kun tuossa pitää maksaa maksu samalla. Jatkossa kannattaa ehkä harkita miten nämä hoidetaan, tulee ehkä "turhaa" maksuliikennettä. Hieron tätä vaikka ensin Petterin kanssa ja katsotaan sitten hallituksen kanssa.

...och lycka till för Bikefly Vasalandet Enduro deltalarna också...

Mr. Truth
28.05.2007, 06.55
Menestystä tuli sieltä ihan kivasti.

Nuorissa Jerry voitti ylivoimaisesti sarjansa.

Junioreissa Jeremias oli 3, Riku 4. ja Niklas 6. eikä ollut viimeinen kisailija. Ero on tasottunut kärjessä, kun Samulin voitto markinaali oli enään 4.33 suhteessa Jeremiakseen. Vaasanseutulainen Linus Renkonen kiilasi siihen salonseutulaisten väliin.

http://www.eba.cc/tulos

Mr. Truth
28.05.2007, 07.24
Ilmoitin sinne nyt jo:
Niklas
Riku
Jeremias
Jerry

Oisko muita? Vesa? Arto? Petri?

Mr. Truth
30.05.2007, 07.31
Lisää porukkaa eli ilmoitin Arton nyt sinne.

X-Caliber
30.05.2007, 07.58
Kiva, että riittää aktiviteettia osallistua kilpailuihin ja niissä vieläpä pärjätään, mutta eikös noi kilpailukuulumiset sopisi kuitenkin paremmin johonkin muualla kuin Salon yhteislenkit -ketjuun?

Lokomotiv
31.05.2007, 20.55
Kiva, että riittää aktiviteettia osallistua kilpailuihin ja niissä vieläpä pärjätään, mutta eikös noi kilpailukuulumiset sopisi kuitenkin paremmin johonkin muualla kuin Salon yhteislenkit -ketjuun?

Totta, mutta saanen tarjota toisen näkökulman.

Noin 95% tämän ketjun viesteistä on kirjoitettu pyöräilyseura Bikefly Teamin (ex- Multi-Sport Teamin) jäsenistön toimesta ja noin 100% täällä mainituista lenkeistä on saman poppoon aikaansaannosta....sääli sinänsä, ajatukseni oli tosiaan koittaa saada tänne laajempi ja aktiivisempi kirjoittelu.

En ole tarkoituksella perustanut tänne seuran omaa ketjua, jotta Salon alueen pyöräilyaktiviteetit pysyvät tapetilla eivätkä vaivu ketjujen hautuumaalle. Bikeflyn "sisäiseen" tiedottamiseen on kuitenkin tarvetta ja paikkana Fillarin foorumi on mitä mainioin. Sille voidaan tarvittaessa tehdä oma ketju ja päivittää 'Salon yhteislenkit' -ketjua tarvittaessa.

Kommentteja kiitos, niin voidaan tehdä valveutunut päätös.
(tämä toki kuuluisi enemmän Kyselyt ja Gallupit -osioon mutta yritän noudattaa KISS -periaatetta)

Bikefly Team ry:n yhteislenkit

Lokomotiv
31.05.2007, 21.07
Tulevana sunnuntaina 3.6. on sitten Teijolla DH-kisat. Kutsu, sieltä löytyy ajankohta tarkemmin. (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=27236)

Jos en olisi itse kisassa mukana, niin lähtisin sinne pyöräturistiksi eväsreppu selässä. ...vink, vink... mainintsisin asiasta tässä foorumissa kun seurassa on mukavampi ja turvallisempi ajella ...vink, vink.

Mr. Truth
01.06.2007, 22.52
Tulevana sunnuntaina 3.6. on sitten Teijolla DH-kisat. Kutsu, sieltä löytyy ajankohta tarkemmin. (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=27236)

Jos en olisi itse kisassa mukana, niin lähtisin sinne pyöräturistiksi eväsreppu selässä. ...vink, vink... mainintsisin asiasta tässä foorumissa kun seurassa on mukavampi ja turvallisempi ajella ...vink, vink.

Muuten mihin aikaan mennään Teijolle Sunnuntaina?
Mä ja Riku ja pyörä tarvitaan kyyti sinne ja pois sieltä myös.

Sane
01.06.2007, 23.13
Totta, mutta saanen tarjota toisen näkökulman.

Noin 95% tämän ketjun viesteistä on kirjoitettu pyöräilyseura Bikefly Teamin (ex- Multi-Sport Teamin) jäsenistön toimesta ja noin 100% täällä mainituista lenkeistä on saman poppoon aikaansaannosta....sääli sinänsä, ajatukseni oli tosiaan koittaa saada tänne laajempi ja aktiivisempi kirjoittelu.

En ole tarkoituksella perustanut tänne seuran omaa ketjua, jotta Salon alueen pyöräilyaktiviteetit pysyvät tapetilla eivätkä vaivu ketjujen hautuumaalle. Bikeflyn "sisäiseen" tiedottamiseen on kuitenkin tarvetta ja paikkana Fillarin foorumi on mitä mainioin. Sille voidaan tarvittaessa tehdä oma ketju ja päivittää 'Salon yhteislenkit' -ketjua tarvittaessa.

Kommentteja kiitos, niin voidaan tehdä valveutunut päätös.
(tämä toki kuuluisi enemmän Kyselyt ja Gallupit -osioon mutta yritän noudattaa KISS -periaatetta)

Bikefly Team ry:n yhteislenkit

Mun mielestä tää systeemi on just oikein ettei perusteta 10 eri ketjua missä on jutut, niitä kahlatessa menee hermot ja aikaa. Tietenkin ketjun nimen voisi muuttaa esim. pelkäksi "Bikefly Team Salo" nimikkeeksi. Loppujenlopuksi pilkunviilausta koko homma minulle on aivan sama minkä niminen on ketju kunhan löydän pääasiat täältä eli lenkit, muista aiheista tiedotus on hyvä juttu kunhan se ei vie 50% ketjun viesteistä.

ja vähän asiaakin. Teijolle menossa ilmeisesti kaikki? sunnuntaina. Jos joku ei mene niin mentäiskö maantielenkille siinä 12.00 aikaan... joku 80-100km polkasemaan?

Lokomotiv
02.06.2007, 07.28
Muuten mihin aikaan mennään Teijolle Sunnuntaina?
Mä ja Riku ja pyörä tarvitaan kyyti sinne ja pois sieltä myös.

Vastaus yksityisviestissä.

Sane
02.06.2007, 17.30
Käväisin tuossa Somerontietä ajelemassa (liikenneympyrän ympäri ja takaisin). Tiedoksi vaan että siellä tehdään päällystystöitä Someron päässä mikäli joku muu on ajatuksissa mennä siihen suuntaan. mm. teeriharjun notkossa on raavittu päällyste pois mutta kohtuu hyvin siitä läpi laskee.

Mahtaako Handel olla menossa huomenna ajelulle ( pyörällä :D ) ???

X-Caliber
03.06.2007, 00.17
Mun mielestä tää systeemi on just oikein ettei perusteta 10 eri ketjua missä on jutut, niitä kahlatessa menee hermot ja aikaa.

Jaa? Mun mielestä tässä menee hermot ja aikaa kun olen kiinnostunut vain Salon seudun yhteislenkeistä, en jonkun fillariseuran sisäisistä tiedotteista. Nämä seurojen sisäiset tiedottamiset kun on yleensä tapana hoitaa seuran omalla nettisivulla, kuten esim. eräässä urheiluseurassa, jonka nettisivuja ylläpidän, tai erillisellä postituslistalla. Käsittääkseni myöskään tämän foorumin ylläpito ei ole erityisen innoissaan siitä, että tätä mediaa käytetään seurojen sisäisenä tiedotuskanavana.

Tietenkin ketjun nimen voisi muuttaa esim. pelkäksi "Bikefly Team Salo" nimikkeeksi. Se olisi siinäkin mielessä parempi, että sillon me seuraan kuulumattomat osaisimme pysyä pois keskustelusta, joka ei meitä kiinnosta.

muista aiheista tiedotus on hyvä juttu No ei todellakaan ole, ainakaan tämän otsikon alla.

Handel
04.06.2007, 13.49
Eipä tuo minua haittaa vaikka täällä kirjoitellaan vähän muustakin kuin yhteislenkeistä. Pääasia että pyöräilystä ja Salolaisesta sellaisesta.

Lokomotiv
04.06.2007, 14.47
Turha tästä on enempää keskustella, varsinkin kun X-Caliber on ihan oikeassa. Perusta-n/mme oman threadin ensi hätään ja tähän threadiin jää vain yhteislenkkeihin liittyvät tiedottamiset, kyselyt & sopimiset.

Moro.

Laitetaan tänne tietoja Salon yhteislenkeistä. Varsinkin ajokauden ulkopuolella, kun säännöllisiä yhteislenkkejä ei ole, niin saadaan puskaradio pelaamaan paremmin ja isommalla joukolla.

Kaikki vaan, maantie/maasto/retki yms. tervetuloa.

Tänään on taas maantielenkki 1700...pitääpä sinkasta kotiin että ehtii..
Tiistaina maastoon 1800

jh.nerve
04.06.2007, 17.43
mä en huomenna pääse maastoon:cool:

Mr. Truth
07.06.2007, 14.09
Tänään lähtö cafee rion edestä.

Sane
10.06.2007, 19.28
:cool: Pirkanpyöräily meni loistavasti. Paransin 55 min 2006 vuoden lenkkiaikaa. 34,5km/h oli keskari :D. Siitäpä johtuen sammakonreidet ovat melko finaalissa joten olisko semmosta erittäin hissuttelu lenkkiä tiedossa tuossa tiistaina (illalla 18.15). Vaikka joku 30km lyhyt pätkä.

Ps. tiedetään ettei jotkut pidä "tulosten" kirjoittelusta tänne mutta sen jälkeen onkin kaikki 2-3 viestiä tullut foorumille. Minä aion kirjoittaa mitä haluan enkä tappaa keskustelua alkuunsa. Tämä on toteamus ei mikään mielenosoitus XCaliberille tai muille.

Handel
10.06.2007, 21.37
:cool: Pirkanpyöräily meni loistavasti. Paransin 55 min 2006 vuoden lenkkiaikaa. 34,5km/h oli keskari :D. Siitäpä johtuen sammakonreidet ovat melko finaalissa joten olisko semmosta erittäin hissuttelu lenkkiä tiedossa tuossa tiistaina (illalla 18.15). Vaikka joku 30km lyhyt pätkä.

Ps. tiedetään ettei jotkut pidä "tulosten" kirjoittelusta tänne mutta sen jälkeen onkin kaikki 2-3 viestiä tullut foorumille. Minä aion kirjoittaa mitä haluan enkä tappaa keskustelua alkuunsa. Tämä on toteamus ei mikään mielenosoitus XCaliberille tai muille.

Ohhoh! mahtavasti olet kyllä ajanut. Pääsikö isossakin porukassa ajamaan? tuliko tehtyä vetotöitä?

Minä taas olin ensimmäistä kertaa porvoon ajoissa joissa kyllä mentiin kovaa ja välillä vaarallisestikin, mutta porukan mukana pysyin maaliin asti. neljänkympin haamurajakeskarikin tuli ylitettyä.

Niin ja asiaankin, huomenna 17.00 salaisten liikennevalot!

Mr. Truth
11.06.2007, 12.11
Jerry otti toisen sijan nuorissa.

Jeremias 4. junioreissa yhden harhaanajon rasittamana johon meni 3. sija kun hävi sen 9 sekunnilla.

Riku 8. ja ennen viimeistä EK:ta viellä 5, mutta kunto petti.

Niklas sijoitui 10. Samulille ainoastaa 33 minuuttia hävineennä. Samoin hän sippasi täysin kahdelle viimeiselle pätkälle.

Lokomotiv
14.06.2007, 21.14
Lauantaina tekisi mieli pyöritellä joku yli 4h/125km kilometrienkeräilylenkki.

Lähtö vaikka Salaisten liikennevaloista ammupäivällä. 9:00?
Suunalla ei väliä.

Pieni varaus: Jos kanjonimaasturi rantautuu huomenna, niin sitten ei voi kuin mennä metsään.

Sane
14.06.2007, 23.06
:mad:

Aijai oon töissä lauantaina 10-12 joten jää TAAS väliin. Toisaalta sen jälkeen eli 13.00 aikoihin suuntaan fillarin keulan karjalohjalle. Käyn ostamassa trippi mehun ja polkaisen takaisin. Tuo pidempi lenkki tekis kyllä hyvää lauantaina kun taitaa pe ja su sataa vettä niskaan. Tahtoo sanoa että pakollinen kurakeli on kohta tiedossa mikäli 150km/vko kiintiön saa täyteen.

Paluu arkeen ja vastatuulta halkomaan... sniif* kyllä nuo kuntoajot on mukavia vaihteluita lenkkeilyyn.

btw. kuinka monta kilometriä ajovarusteet kestää? Mun bianchi kuteet on kohta jo puhki. eikö nuo kestä 2 kesää enempää (jos sitäkään)