PDA

Näytä tavallinen näkymä : Seuraava hankintasi?

Sivut : 1 2 3 4 [5] 6

ToniR
05.12.2011, 17.24
Näköjään sykemittariin patteri

VesaP
15.12.2011, 10.59
Taistelu melua vastaan, osa 2:

Logitech Ultimate Ears TripleFi 10 Noise-Isolating Earphones

http://www.bigpicturebigsound.com/artman2/uploads/2/triplefi-10-vi-with-access.jpg

Eli osa 1, Denon AH-D2000 kuulokkeet ei olleet ratkaisu ongelmaan. Seuraavaksi kokeillaan näitä. Parin tunnin päästä testataan että toimivatko tarkoitukseensa vai onko taas ostettu lisää kallista mutta turhaa... Pitäs olla ainakin hyvät äänenlaadullisesti näiden kait.

järppä
15.12.2011, 12.22

*
snip
*

Eli osa 1, Denon AH-D2000 kuulokkeet ei olleet ratkaisu ongelmaan. Seuraavaksi kokeillaan näitä. Parin tunnin päästä testataan että toimivatko tarkoitukseensa vai onko taas ostettu lisää kallista mutta turhaa... Pitäs olla ainakin hyvät äänenlaadullisesti näiden kait.

Jos toi ei toimi, niin katselepa Shure:n (www.shure.com) tuotteita...

nimimerkillä "tyytyväinen E3c käyttäjä jo vuosia" (http://www.earphonesolutions.com/dereofshe3an.html)

mk
15.12.2011, 14.52
Jos toi ei toimi, niin katselepa Shure:n (www.shure.com (http://www.shure.com)) tuotteita...
nimimerkillä "tyytyväinen E3c käyttäjä jo vuosia" (http://www.earphonesolutions.com/dereofshe3an.html)

Shuret toimii, mutta myös nämä on hyväksi havaitut http://www.klipsch.com/image-s4-white-in-ear-headphones
aiemmin myös Denonia (ah-c360) ja Shurea (e2c) käyttäneenä .. Nyt parinvuoden kokemukset klipchistä.

VesaP
15.12.2011, 15.03

OU YEAH!!!! Ainakin ekan vartin perusteella TOIMII!!!! Avokonttorin toisesta päästä kuuluva älämölö vaimenee jonkin verran jo pelkät napit korviin laittamalla. Mutta kun Winampin iskee tulille niin samantien häipyy kaikki ääni!! Jumalauta kun on siistiii!!!!!!!!!!!!! Vielä eivät ole tulleet mölisemään tuohon nenän eteen tälle puolen konttoria, joten täytyy jatkaa testiä...

Mutta ompa kiva kuunnella poppia nyt KOHTUULLISELLA tai jopa hiljaisella volumella ilman että siltikään mitään puheensorinaa ja armotonta jeesustelua kuuluu läpi kuulokkeista!

Ja näiden äänenlaatu tuntuu olevan todella priimaa!! Tietysti nettiradio ja tietokone eivät ole millään muotoa hifiluurien testialusta numero 1 mutta huomaahan sen jo tässäkin jos luurit/napit olis ihan paskat!

Minä olla, tyytyväinen! :)

ps) Uusi verkkokauppa.com on täysin paskassa paikassa, paska paikka saada auto parkkiin, ei meinannut parkkipaikalta löytää itse kaupan pääovelle, ja itse liikekin olis tosi paskan sekava. Tässä yhden siellä käyneen ihmisen mielipide. En ymmärrä mistä se hirvee hype ko paikkaa kohtaa tulee. Nettikauppana toki se on aivan kingi mutta nyt oli tulenpalava kiire ja hätä saada romut HETI. :)

StantheMan
22.12.2011, 19.22
Pyörä odottelee kaupassa. Viides olisi ja tilaa ei ole kolmellekaan. Meikä on kusessa (ja miten ja minä vuonna kertoa vaimolle).

rhubarb
22.12.2011, 19.26
Pyörä odottelee kaupassa. Viides olisi ja tilaa ei ole kolmellekaan. Meikä on kusessa (ja miten ja minä vuonna kertoa vaimolle).

Sano että se on minun, säilytät sitä siihen asti että muutan Kuopioon.

StantheMan
22.12.2011, 19.31
Näin kai on tehtävä :(

haedon
22.12.2011, 19.47
Tää on helppo homma. Kerrot vain vaimolle että pukki toi sen niin ei syytä sinua vaan pukkia:D.

kebne
07.01.2012, 21.08
Pitäis vihdoinkin ostaa talviajoa varten kypärä. Siis vaan kokoa isompi, että sais pipon mukavasti alle.
Ajattelin, että aleista vaan joku perushyvä halvalla. Mutta isäntä kun rupesi esittelemään Chainreactioncyclesiltä Urgea ja Pocia, niin olin ihan myyty...
No, täytyypä käydä kuitenkin vielä tsekkaa Hi5bikes, pyörähuolto, fillariosa, vaikka täytyy varmaan tilaus pistää menemään CRC:lle...

suurtumpelo
07.01.2012, 21.27
HDMI kaapparikortti tietsikan pci-e -väylään. Koska minulla on elisa-viihde ja kuulemma kuutiokaupalla tallennustilaa.
Ongelma kuitenkin on, että HD -kanavia ei voi tallentaa :( . Minä olen VHS -nauhat hinannut kierrätykseen, joten en ala 70-luvun kuvaa enää tallentelemaan.

Joten keväällä:
- "Kun Giro tulee televisiosta ja ulkona on lenkki-ilma - lenkki voittaa. Girot katsotaan sitten kun itseä huvittaa." ;)

rhubarb
07.01.2012, 21.36
Pitäis vihdoinkin ostaa talviajoa varten kypärä. Siis vaan kokoa isompi, että sais pipon mukavasti alle.

Mulla menee kesäkypärän alle lippis ihan OK, joten talvella otan vain pehmusteen pois ja laitan lippiksen kaveriksi Goren WS-pannan tai -pipon. Viime talvena taisin kylmimmillään ajaa jossain -12°C eikä vielä tarvinnut edes tilkitä ilmanottoa. Onko sellainen hattu liian ohut?

Edit: siis tällainen:
http://www.windstopper.com/cms-images/22/391/11082m.jpg

kebne
07.01.2012, 21.49
Kyllä ton kesäkypärän (Giro Hex) alle menee just powerstretch pipo, mutta kun on saanu takaraivoa (ja hiusta) niin tuntuu et kypärä ei istu niin hyvin ku kesäkeleillä. Haluaisin paremmin istuvan kypärän, joka ei puristaisi eikä jäisi päälaelle killumaan, saisi tukevasti päähän.

Halloo halloo
07.01.2012, 22.48
Kyllä ton kesäkypärän (Giro Hex) alle menee just powerstretch pipo, mutta kun on saanu takaraivoa (ja hiusta) niin tuntuu et kypärä ei istu niin hyvin ku kesäkeleillä. Haluaisin paremmin istuvan kypärän, joka ei puristaisi eikä jäisi päälaelle killumaan, saisi tukevasti päähän.

Käy kurkistamassa hi5:n ale. Giro Aeon alle 100, tosin vain yhdellä värillä.

HeliT
07.01.2012, 23.41
Josko hissilippu huomenna. Tekisi kyllä mieli uusia monoja ja suksiakin...

Bianchirookie
08.01.2012, 10.52
Skinsin bibsit ja ajopusero.

kebne
08.01.2012, 11.07
Käy kurkistamassa hi5:n ale. Giro Aeon alle 100, tosin vain yhdellä värillä.

Juu, Hi5 on ihan luottokauppa :) Sinne on tosiaan suunta! Harmi vaan fillarikauppoihin on vaikea päästä aukioloaikojen takia. Kattelin just, että 1,5 viikkoa menee ennenkö on ensimmäinen päivä että ehti kaupoille...

IncBuff
08.01.2012, 11.15
Sysloon pitäisi uusi penkki hommata tai sitten siirrän maasturista Fliten sysloon ja hommaan maasturiin uuden.

kolistelija
08.01.2012, 11.21
Ketjuohjuri, satulatolppa, satula ja stemmi 29":lle. Tupeless kiekot täpäriin (vai kokonaan uusi fillari?). Ja uudet kiekot maantiepyörään.

Joo, pitäisi varmaan pysähtyä miettimään... :D

HiMa
08.01.2012, 11.27
Satulaputkeen kiinnitettävä laukku pitäis hommata. Kun vaan osais zoomata oikean kokoisen...

mk
08.01.2012, 18.03
Talvihanskaostoksille myöskin ja lähinnä lobsterien kanssa käytettävia alushanskoja näin enshätiin, jotta tarkenis edes pikkupakkasilla käsien osalta :(
germannilandiasta myöhemmin tarvikepuolelta tuubia, pullotelinettä, voimansiirron osaa yms. , aina sitä "jotain pientä tarvii" :p

Mihail
08.01.2012, 19.46
Surlyyn valot notta näkee sitten minne ajaa.

EePee
10.01.2012, 12.04
Olen tässä henkisesti päättänyt, että kunniakkaasti minua kolmetoista vuotta palvelleet laskettelumonot saavat tehdä tilaa seuraajilleen. On vaan helpommin sanottu kuin tehty. Parilla kolmella viime käynnillä urheilukaupoissa olen sovittanut yhteensä ehkä viittätoista eri monoa, eikä vielä ole oikein valaistunut edes, että minkätyyppistä monoa haluaisin. Viimeiset kohta kolmekymmentä vuotta on menty aika puhtailla kisamonoilla, nyt voisi olla ehkä aika vahtaa vähän mukavanpaan, eikä välineiden keventyminenkään haittaisi, mutta tarkkuudesta en ole valmis tinkimään kovin paljon. Mulla on oikeesti vaikeuksia ymmärtää mistä pipopäiset myyjäpojat edes puhuu. Veikkaan, että setä pärjäisi vielä aika hyvin missä seurassa tahansa, mutta yhteistä kieltä ei ole.. :(

HeliT
10.01.2012, 19.24
^Hyvistä lasku- ja pyöräilyvehkeistä tykkäävä setä tuossa vieressä sanoo, että Langen Super Blasterit ovat hyvät. Sport Conradilla oli ainakin viime vuonna niille hyvä hinta.

EePee
11.01.2012, 10.31
^Eiköhän ne Langetkin tule kokeiltua, muistaisin ainakin perus sinisiä nähneeni jossain. Tänään jatkanen sovituskierrosta Puhoksen suunnalla.. Tällä hetkellä suosikkeina on kuulemma kovassa muodissa oleva (ei mikään kovin hyvä myyntipuhe mulle) Full Tilt (http://fulltiltboots.com/ski-boots) tai sitten Dynafit TF-X (http://www.dynafit.com/product/shoes/titan-tf-x). Jälkimmäisen hankkimalla voisi kantaa mukanaan unelmaa (http://statcon.247base.com/xmlserver/samples/15499000-15499999/84B14103ADD2DBEBE040010A0B062FA0.mp3) Haute Routelle (http://en.wikipedia.org/wiki/Haute_Route) lähdöstä joku päivä.. :)

tempokisu
11.01.2012, 11.06
* taustakankaita kuviin
* yksi JackSparrow-nukke josta tulee herrasmies ( tai on jo, mutta pukumies.. ja lyhemmät kutrit)
* nukenkokoinen vitriini, jonne saa siististi pikkutavaraa kuten pulloja ja pikareita :o

tipsu
11.01.2012, 15.41
Suunnittelen kapselikahvinkeittimen hankkimista. Riittävän monta kertaa nyt kipittänyt lähikahvilaan hakemaan suklaista mokkaa, ja ajatuksissa on, josko sitä alkaisi kotona tehdä itse. En ole mikään hifistelijä, joten tuollainen simppeli kapselisysteemi kuulostaa kätevältä. Toivottavasti ei vaan käy niin, että hankkii tuollaisen vempaimen, ja sitten kolmen vuoden päästä niitä kapseleita ei enää saakaan mistään...

JayJ
11.01.2012, 15.59
Suunnittelen kapselikahvinkeittimen hankkimista. Riittävän monta kertaa nyt kipittänyt lähikahvilaan hakemaan suklaista mokkaa, ja ajatuksissa on, josko sitä alkaisi kotona tehdä itse. En ole mikään hifistelijä, joten tuollainen simppeli kapselisysteemi kuulostaa kätevältä. Toivottavasti ei vaan käy niin, että hankkii tuollaisen vempaimen, ja sitten kolmen vuoden päästä niitä kapseleita ei enää saakaan mistään...

Syksyllä hankin tuollaisen, kun en kahvin suurkuluttaja ole ja tyytyväinen olen ollut. Helppoa tehdä kupillinen ja makukin oli oletettua parempi. Kannattaa sitten hankkia malli, jossa voi säätää vesimäärän haluamakseen, koska sillä on myös iso vaikutus makuun.

tipsu
11.01.2012, 17.03
Syksyllä hankin tuollaisen, kun en kahvin suurkuluttaja ole ja tyytyväinen olen ollut. Helppoa tehdä kupillinen ja makukin oli oletettua parempi. Kannattaa sitten hankkia malli, jossa voi säätää vesimäärän haluamakseen, koska sillä on myös iso vaikutus makuun.

Kiva kuulla positiivinen kokemus. Oma kulutus noin kuppi / päivä, ja olen talouden ainoa kahvinkuluttaja. Vähän vaan mietityttää, onko maku sama kuin pussikahvilla, mutta ilmeisesti ei. Kiva olisi joskus tehdä noita juomia itse kotona, erityisesti viikonloppuaamuisin tekee mieli jotain spesiaalimpaa.

HeliT
11.01.2012, 18.08
Kiva kuulla positiivinen kokemus. Oma kulutus noin kuppi / päivä, ja olen talouden ainoa kahvinkuluttaja. Vähän vaan mietityttää, onko maku sama kuin pussikahvilla, mutta ilmeisesti ei. Kiva olisi joskus tehdä noita juomia itse kotona, erityisesti viikonloppuaamuisin tekee mieli jotain spesiaalimpaa.
Kahviharrastajana suosittelisin ennemmin pressopannun tai EvaSolon, molemmilla pystyy tekemään yhden hengen annoksen ja saa hyvästä kahvista hyvää kahvia. Kapselivehkeillä, hyvilläkin, tulee espresson korviketta ja kahvi on "aina samaa kapselivalmistajan kahvia".

Mulla olisi EePeen tapaan monokuume, Dynafitin Gaia (http://www.dynafit.com/en/product/schuhe/gaia-tf-x)t kiinnostaisivat, en vain ole missään päässyt kokeilemaan kokoa 23. "Lasten kokoja" kalliista töppösistä ei kai kannata pitää hyllyssä.

Jake_Kona
11.01.2012, 22.26
Nastalliset juoksukengät. Nyt tänävuonna juostaan, no hölkätään ekana.:)

JK71
11.01.2012, 23.19
Lokasuojat työn alla olevaan käyttö-/retrofillariin ja V-jarrun tappi kierrätyskeskuksesta pois heitettävien joukosta löytyneeseen Trek-Mystic lastenpyörään.

EePee
12.01.2012, 00.39
Mulla olisi EePeen tapaan monokuume, Dynafitin Gaia (http://www.dynafit.com/en/product/schuhe/gaia-tf-x)t kiinnostaisivat, en vain ole missään päässyt kokeilemaan kokoa 23. "Lasten kokoja" kalliista töppösistä ei kai kannata pitää hyllyssä.

Heh hee, niin se tarttuu.. Hyvän oloisia kenkiä nuo Dynafitit, täältä löytyisi 235 (http://www.camu.fi/shop/laskettelu/laskettelusukset_ja_monot/laskettelumonot/gaiatfxwomen.html) koossa, muutta se ei paljon Zurichissä lämmitä.. Tänään ei löytynyt mitään parempaa, Puhokselle ehdin vasta varttia vaille ja sieltä heitettiin siis ulos ennen kuin ehdin saada yhtäkään monoa jalkaansa. Saavat pitää tunkkinsa mun puolesta. Muualla Itiksessä ei sitten kunnon monoja ollutkaan. Kyllä se taitaa olla niin, että käyn hakemassa nuo Dynafitit Camusta (http://www.camu.fi/) Kaisaniemestä. Sieltä ei muuten heitetty ulos, vaan monoja sai sovittaa ihan rauhassa puoli tuntia sulkemisajan jälkeen ja sittenkin kyseltiin, että tarvitaanko vielä apua tai halutaanko kokeilla vielä jotain muuta? Hyvästä palvelustakin olisi mukava palkita.

Niin ja kun otin monojan hankinnan puheeksi kotona, niin vaimo käski ostaa uuden takin samalla. :seko: Eihän mun about seitsemän vuotta vanhassa NorthFacessa ole edes reikiä vielä. :p Camussa olisi muuten melkein saman värinen hiihtohaalari (http://www.camu.fi/shop/miesten_asusteet/takit/goretex_takit/lofotenonepiecesuitmenasnabbi.html), kun mulla oli joskus 80 luvun loppupuolella, harmi et oon heittäny meneen.. :)

HeliT
12.01.2012, 08.31
^Koitinkin noita monoja Camussa viime keväänä, mutta en ole ihan varma, ovatko sopivat vai tarvitsenko pienemmät. Camu on mukava kauppa. Luulen, että tilaan 23,5:t Conradilta, hinta on aika paljon alempi kuin täällä.
värikkäitä haalareita on jonkin verran näkynyt mäessä, ei tosin tuollaisia monivärisiä - tulee ihan lukioajat mieleen :).

dakar-xam
12.01.2012, 20.24
Seuraava hankinta on uudet nestelevarit maastopyörään. Hayesin El Caminot lähtee nyt maata kiertävälle radalle.

Mihail
12.01.2012, 21.42
Iso nippu led polttimoita autoihin.

vema60
13.01.2012, 12.10
Aikavarauksen hammaslääkärille

Shimaani
13.01.2012, 12.55
http://www.etolatoolbox.fi/webcatalog/altImage.html?uid=13154663

vema60
22.01.2012, 08.47
Traineriin sopiva takakiekko pitäis jostain saada halvalla. Ei tarvis vaihdella tota trainerirengasta vanteelle joka talvi.

Ines
25.01.2012, 12.44
ajattelin mennä Trekkiin ostamaan itse itselleni hääpäivälahjan....hääpäivä tällä viikolla, vietän sitä ihan keskenäni (siis yxixeni, siis ilman Maridoa) ja sen verran iso lukema, että ajattelin lahjoa itseäni esim. merinovillajutuilla...

EePee
31.01.2012, 11.01
Pakkasten tultua ajankohtaistui uuden sisälämppärin hommaaminen autoon. Vanhasta on jotenkin puhti hiipunut, puhaltaa täysilläkin vain haaleeta ilmaa eikä näillä keleillä jaksa ikkunoitakaan sulattaa. Samalla taidan ostaa myös uuden akun, vanha ei ole vielä pulaan jättänyt, mutta sen verran laiskaksi on tullut, että parinkympin pakkasilla saattaisi auto jäädä ruutuun. Joutaisi tietenkin vaihtoon koko viisivuotias kiesi, mutta tarvitsen autoa nykyää niin vähän, ettei uuden hommaaminen tunnu oikein perustellulta. Nykyinen on just passeli tarkoitukseen ja tulee vasta 80 tuhatta mittariin. Sitäpaitsi ei ole minkäänlaista autokuumetta. Hommaan todennäköisesti just samanlaisen ja uusi malli on minusta ruma. Taidan odotella pari vuotta ja katsoa, josko seuraava olisi parempi..

pethe
28.02.2012, 14.21
Silmälasit ilmeisestikin, kun vanhoista irtos satula. Ja ei näillä oikein enää näekkään.

Shimaani
10.03.2012, 22.34
Amalga- tai keramiiinia. :cool:

kebne
11.03.2012, 09.39
Nyt ei saisi mitään ostaa, koska asuntokauppoja tässä suunnitellaan... Kaikki rahat vois laittaa siihen ihan uuteen ja omaan asuntoon!

EePee
11.03.2012, 11.32
Uusi sohva kait pitäis hommata, kun vanha tuli vaimon painostuksesta myytyä. Oli kuulemma väärän värinen ja muutenkin ihan vääränlainen.. Huoh! Saisikohan niitä keskustasta tai netistä? Mielummin istuisin vaikka hammaslääkärin tuolissa juurihoidossa, kun lähtisin ajelemaan jonnekin kehäteille esposiin ja vantaisiin kalustehaleja koluamaan..

HeliT
11.03.2012, 12.46
Uusi sohva kait pitäis hommata, kun vanha tuli vaimon painostuksesta myytyä. Oli kuulemma väärän värinen ja muutenkin ihan vääränlainen.. Huoh! Saisikohan niitä keskustasta tai netistä? Mielummin istuisin vaikka hammaslääkärin tuolissa juurihoidossa, kun lähtisin ajelemaan jonnekin kehäteille esposiin ja vantaisiin kalustehaleja koluamaan..
Kiitokset päivän nauruista! Eiköhän niitä soffia netistä saa ja ostaminen on varmaan "turvallisempaa" kuin tiskikoneen hankkiminen. Tilasin vuosi sitten tiskikoneen asennuksineen netistä, kaikki meni muuten hyvin, mutta tunariasentajat jättivät vesiliitokset löysälle. Onneksi huomasimme sen heti eikä vahinkoa päässyt syntymään.

OnT: uusi pyörä...ehkä...

Ines
11.03.2012, 13.56
ihan uuden uusi auto (on tilattu, toimitusta odotellaan)..nyt vuoroon Honda...yxi Saab pysyy kyllä edelleen talossa

tempokisu
11.03.2012, 14.09
:cool: ONNEA UUDELLE AUTOLLE ja omistajalle!

Mulla on tämmöisiä pienempiä hankintoja:
- yhdelle nukelle musta joku swat-asu?
- Platoon sotamies Cris Taylor- hahmo
- harvinainen A Fashioable Life-nukke, 550 taalaa joten pitää vielä harkia ( ellei joku osta tässä välissä pois..)
- botox-puteli ( kas kuinka äkkiä se tonni menee...)

Ines
11.03.2012, 14.14
I S O K O K O I N E N kiitos Kisu:) juu..melko kallista tuo miehen pitäminen :) hän sillä varmaan tulee enempi ajelemaan..ainakin aluksi...Saabissa on dogiboxit ja riittävästi koirien karvoitusta jo nyt...

tipsu
17.03.2012, 09.01
Toissapäivänä mietin, että onpas kiva kun en tarvitse nyt mitään materiaa (paitsi uuden omppuluurin). Eilen keksin tarvitsevani myös IPadin, pari pyöräilytoppia, mahdollisesti kevättakin ja pyöränavigaattorin tai ainakin uuden mittarin. Kolmas pyöräkin olisi kiva, tai yhdet varakiekot toisia renkaita varten. Kalliiksi tulee päivät, jolloin on aikaa miettiä. Taidan yrittää hillitä itseni ja tyytyä uuteen puhelimeen ja yhteen pyöräilytoppiin.

mjpk
17.03.2012, 20.26
Ilmauskitti... hrmph.

TimoF
23.03.2012, 09.56
Housunpolvet + hiekoitussepeli = goretex-paikkoja tarttee hankkia.

JackOja
23.03.2012, 10.20
Renkaita maasturiin.

Hannem
23.03.2012, 10.37
Toissapäivänä mietin, että onpas kiva kun en tarvitse nyt mitään materiaa (paitsi uuden omppuluurin). Eilen keksin tarvitsevani myös IPadin, pari pyöräilytoppia, mahdollisesti kevättakin ja pyöränavigaattorin tai ainakin uuden mittarin. Kolmas pyöräkin olisi kiva, tai yhdet varakiekot toisia renkaita varten. Kalliiksi tulee päivät, jolloin on aikaa miettiä. Taidan yrittää hillitä itseni ja tyytyä uuteen puhelimeen ja yhteen pyöräilytoppiin.

Mulla olis kans kauhean pitkä listä mitä kaikkea pitäis hankkia ja se kolmas pyörä on ihan hilkulla tulla taloon.... Malttaisko sitä mielensä vai onko se pyörä nyt vaan kertakaikkiaan saatava ;)

Virpi
23.03.2012, 10.59
Renkaita maasturiin.

Juuri näin piti minunkin kirjoittamani... Josko huomenna kävisi katsomassa mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla ja mihinkä hintaan.

BONK
23.03.2012, 12.33
Mulla olis kans kauhean pitkä listä mitä kaikkea pitäis hankkia ja se kolmas pyörä on ihan hilkulla tulla taloon.... Malttaisko sitä mielensä vai onko se pyörä nyt vaan kertakaikkiaan saatava ;)

Ja sitä oikein halutaan KOLMAS PYÖRÄ samaan taloon! Eikös ne yleensä ole tapana pitää salassa? :D

Seuraava hankinta lyhyempiä jotoksia varten. Savotta Rajapartio.

http://kaukopartio.shop.wosbee.com/filemanager/productpics/509picture2Upload.jpg

VesaP
23.03.2012, 12.45
Tässä on vähän fiilis että pelastaisi maailmaa ja hankkisi hybridin. Eikös ympäristöstään välittävät ja huolta pitävät ihmiset aja aina hybridillä.

http://socialpsychologyeye.files.wordpress.com/2010/03/smug_alert.jpg

BONK
23.03.2012, 14.54
Prius: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=prius :D

Hannem
23.03.2012, 15.13
Ja sitä oikein halutaan KOLMAS PYÖRÄ samaan taloon! Eikös ne yleensä ole tapana pitää salassa? :D

Kato kun ei oo ketään kattomassa mun perään eikä rajoittamassa toimintaa niin samasta talosta saattaapi löytyä "kolmansia pyöriä" ;)

LadySpez
23.03.2012, 17.54
Kato kun ei oo ketään kattomassa mun perään eikä rajoittamassa toimintaa niin samasta talosta saattaapi löytyä "kolmansia pyöriä" ;)

...kauhia... nyt pitää tunnustaa... mulla on nyt neljäskin pyörä...:eek:

Hannem
23.03.2012, 19.16
...kauhia... nyt pitää tunnustaa... mulla on nyt neljäskin pyörä...:eek:

Oh My God!!! Sulla käy työstä toi elämä neljänsien pyörien kanssa ;)

tipsu
23.03.2012, 21.15

Tietysti hankit kolmannen pyörän! Kyllä sille aina käyttöä löytyy, kun sen hankkii:) itse tarvitsisin nyt uuden uimapuvun. Uima-asusteet jotenkin aina ajan myötä löystyy / venyy, ja sitten joutuu jännäämään vilauttelua.

Hannem
23.03.2012, 21.24
Tietysti hankit kolmannen pyörän! Kyllä sille aina käyttöä löytyy, kun sen hankkii:) itse tarvitsisin nyt uuden uimapuvun. Uima-asusteet jotenkin aina ajan myötä löystyy / venyy, ja sitten joutuu jännäämään vilauttelua.

Fillarin suhteen joudun tekemään kompromissiratkaisun, mutta se ei oo huono juttu ollenkaan :) Eli uus "asukas" saapuu jossain vaiheessa, mutta jostain pitää sitten luopuakin.
Ja täytyy aloittaa varainkeruu, että saan joskus hankittua uudelle perheenjäsenelle arvoistansa seuraa.

Hei mäki tartten uudet uikkarit, tosin mun kohdalla ei oo vaaraa vilauttelusta ku uimapuku jämähtää päälle turhankin tiiviisti :D Siis shoppailemaan olis lähdettävä!

kmw
23.03.2012, 21.31
Neljäs pyörä on täälläkin himottelun kohteena. Ei ehkä toteudu ihan het kun tyttäret tarvitsevat uudet ensimmäiset pyörät.

tipsu
23.03.2012, 21.34
Neljäs pyörä on täälläkin himottelun kohteena. Ei ehkä toteudu ihan het kun tyttäret tarvitsevat uudet ensimmäiset pyörät.

Itsellä on anomus voimassa Veikkaukselle suuresta sponsoroinnista. Jokaviikkoinen euron satsaus ei ole toistaiseksi vaan tuottanut mitään:(

Hannem
23.03.2012, 21.38
Itsellä on anomus voimassa Veikkaukselle suuresta sponsoroinnista. Jokaviikkoinen euron satsaus ei ole toistaiseksi vaan tuottanut mitään:(

Samoin! Kun pitäis tyttärelle ja itselle hankkia ne BMX-pyörätkin.... Ja varmaan ens vuonna pojalle kans.

tsingpao
23.03.2012, 22.42

No mutta hyvänen aika, omppuluuri, haloo! Ja vielä iPad, voi voi voi. Android sen olla pitää. Saa sitten EasyGo-maastokarttasoftankin luuriin.

Jousi
23.03.2012, 23.08
Josko kiekkoja huomenna.. :)

haedon
26.03.2012, 18.04
Tommonen ehkä, mutta toimiikohan tuo myös toisinpäin? Tai löytyykö joku vastaava jossa vähintään 2 input ja yksi output?
http://koodinvuoksi.net/images/thumbnails/250_images_Toslink-jakaja.jpg
Kun tuossa on vain yksi S/PDIF input:
http://verkkokauppa.planeetta.net/WebRoot/Planeetta/Shops/vlsi/4EBC/E7CB/EAF2/EEED/4D8A/54EA/405C/6E20/AM20DC.jpg
Ja sitten on vielä kova vääntö mielessä että hankkiiko sen kajakin vai 26" jäykkiksen kun on varasto pullollaan vielä 26" kevytkiekkoja ja -renkaita.

Pekka L
26.03.2012, 20.26
Hiekkaa...

wekkuli
26.03.2012, 20.33
Rengasraudan tai pari. En ole koskaan moista omistanu, aina vääntäny jollain jakoavaimen kahvalla tai mitä on käteen sattunu. Nyt jos satsais tohon rengasdamagecontrolliin lenkeillä, ku ei ole vielä mitään sattunu.

tempokisu
27.03.2012, 09.31
Suosittelen renkas"rautojen" hankintaa ja käyttöä sen jakoavaimen pään sijaan ( kokeiltu on sitäkin). Turvallisempaa renkaan kannalta.

Mutta harkinnu kauan yhden JohnnyDepp-hahmon tekemistä, ja ny sitten aattelin aloittaa. Äskö maksettu hahmo ( noin numero 12 jacksparrow-kentsu) ny pitäisi etsiä hemmolle sopivia pyssyjä ja vöitä, housut ( paita on jo ja arskat) sekä monot,mieluiten ne kaikki samasta paikasta. Mulla on se paha tapa että jos on idea, se pitää saada toteuttaa.

Pieniä neppareita pitää käydä ostamassa.

Juha Lehtinen
27.03.2012, 11.17
Jotain korkeaprofiilisempaa maantiekiekkoa pitäisi kesäksi hankkia. Saa nyt nähdä onko se välttämättä seuraava hankinta. Varsinaista tarvetta sille ole mutta onhan ne hienon näköisiä:p

tipsu
31.03.2012, 12.15
No mutta hyvänen aika, omppuluuri, haloo! Ja vielä iPad, voi voi voi. Android sen olla pitää. Saa sitten EasyGo-maastokarttasoftankin luuriin.

Äh, Android-puhelimia on miljoona, kamala vaikeus valita. Omppuja on vain yksi, niin se on sitten selkeä. Ei tarvitse miettiä, että olisko toi malli ö3i ollut sittenkin parempi kuin tämä xå2. Nokialla sama ongelma. Tekisivät yhden hyvän ja kalliin ja yhden pelkistetymmän, ja ehkä yhden iskunkestävän, ja niistä sitten voisi valita. Miksi pitää olla 20 kallista, 20 halpaa ja 20 keskihintaista?

VesaP
02.04.2012, 13.20
Ohjainlaakeri cyclocrossariin täytyy hankkia seuraavaksi. Kunhan saan kaivettua jostain speksit nykyisestä ensin että tietäisi mitä tilata.

Edit: Ja cc-tarviisi "ehdottomasti" Syntacen CDR kuitutangon, F109 stemmin, SR11 osat... :/ Räntäsateessa eilen tuntui kävelyvauhtia vääntäessä vastatuuleen että 10-speed recordit oli menemisen esteenä. :p

Jousi
04.04.2012, 23.01
Tulppaanilasi jumalten juomalle (Islayn saarelta).

Mihail
12.04.2012, 19.41
Uudet ajolasit täytyy ostaa, koska tämän päivän iloittelun ansioista ne on ihan oikeasti monikossa eli kahdessa osassa.

tempokisu
12.04.2012, 22.52
Mä en tarvi nykyisin fillariin enää kun ketjuja, rataspakkoja, ehkä joskus tankonauhoja, sisä-ulkogummeja. Ajolaseja on varmaan seittemät. Ja parhaat on kuitenkin lasten aurinkolasit, ne on sopiva koko.

No mutta aattelin kuitenkin ostaa dvd-levyjä; Platoonin ja Public Enemies, kun on hahmotkin. Rommipäiväkirjat kun ne julkaistaan SUOMEKSI tekstitetty versio. Sitten yksi Behind the Actors Studio tai joku, Lipton haastattelee. Oon tätä koko ajan aatellu jos saisi, ainut hienoinen ongelma on että jutut on englanniksi, EI TEKSTITYSTÄ edes enklanniksi, joten "jonkii verran" haastavaa seurattavaa. Yritän silti, ehkä sieltä joku lause ymmärretyksi tulee. Ihminenhän pystyy paljoon jos oikein haluaa.:o

Ihme juttu, ei ole mitään nukkeja ostos-listalla. Ne on nimittäin ostettu jo, ja tulossa on kuitenkii ainakin 10 nukkea kun suurin osa on pre-ordereita. Tai jos jotain mielenkiintoista löytyy niin sitten.

Päivitys: Ei ollut Public Enemies´iä tuolta mistä oon ostanu cdon-ista. Noi muut oli.

tempokisu
16.04.2012, 15.08
"..ei ole mitään nukkeja ostos-listalla" ...No se kummallinen hetki oli ja meni.
Lana Turner-neitoja vielä ainakin yksi. Toinen merimies-neitokainen ja yksi sinisilmäinen vaaleahiuksinen univormuun. Niin ja lisää jackparroweita, tuli lisää univormuja ostettua ja tämä ukko on kaikkem paras niitä kantamaan. Tarvii varmaan myyjälle laittaa viestiä ettei nämä jälleenmyyntiin tule vaan muokkaukseen. Saksan kaupasta ukon saa 55 eurolla ( toivottavasti niitä on vielä...), usassa maksaa satasen ja 40taalan postit päälle.
Suomen armeija supistaa, tempokisun armeijaan tulee lisää porukkaa ja erityisesti ansioituneita upseereita.

EePee
20.04.2012, 16.53
Sushia pitäisi kuulemma jostain hankkia perheen ruokkimiseen kun kohta lähden töistä kotia kohti..

japoo
20.04.2012, 21.28
Ketjuöljy on loppu eli sitä pitäisi hommata. Varmaan muutakin tärkeää tulee hommattua...

Ichariot
24.04.2012, 23.19
Halon Twin Rail gummit kesäseen menotteluun, uudet ketjut myöskii, useempi tuhat KM takana näillä eikä kiristysvaraa tunnu enään löytyvän

LJL
24.04.2012, 23.22
Eiköhän ne ole Sramin 10sp-gripparit (sitten kun niitä saa).

-Lauri

Privileged
25.04.2012, 00.16
Tuubiteippiä pitäisi jostain hankkia....

EePee
25.04.2012, 21.21
Olen tässä trainerikauden aikana todennut, että kunnolliset lyhytlahkeiset ajohousut pitäisi vissiin hommata. Useita on, eri värisiä jne., mutta kaikkien toppaukset on aika väsyneitä, eikä vissiin kovin laadukkaita olleet alkuunkaan. Ajokaverit ovat kehuskelleet erilaisia superteknisiä pöksyjään, mutta mitkähän niistä olisivat oikeesti hyvät..

HeliT
25.04.2012, 21.42
Olen tässä trainerikauden aikana todennut, että kunnolliset lyhytlahkeiset ajohousut pitäisi vissiin hommata. Useita on, eri värisiä jne., mutta kaikkien toppaukset on aika väsyneitä, eikä vissiin kovin laadukkaita olleet alkuunkaan. Ajokaverit ovat kehuskelleet erilaisia superteknisiä pöksyjään, mutta mitkähän niistä olisivat oikeesti hyvät..
Piti mainostaa, että mies on kovasti tykännyt Prendasilta tilatuista Santinin Carbon Resistex Twistgel pöksyistä, mutta ne näyttävät olevan ainakin kyseisessä kaupassa lopussa XS-kokoa lukuunottamatta. Käkikellomaassa majailevan pitää tietysti sanoa, että osta A****kset, tykkään kyllä itse kovasti :).

VesaP
26.04.2012, 07.58
http://www.digitarvike.fi/images/ca-100.jpg

Tuommonen (Nokia CA-100 USB laturi) on pakko tänään jostain metsästää.

kervelo
26.04.2012, 09.38
Olisikohan seuraava hankinta Lezynen rengasraudat, kun kerran hyvään hintaan myydään.

ProBikeKitissa nyt vain 13700 eur ja risat. Mutta tuo hinta sisältää sentään kaksi kpl...:rolleyes:

http://www.probikekit.com/eu/catalogsearch/result/?q=lezyne+alloy+tyre+levers&brand=Search+by+Brand

EePee
26.04.2012, 13.02
Piti mainostaa, että mies on kovasti tykännyt Prendasilta tilatuista Santinin Carbon Resistex Twistgel pöksyistä, mutta ne näyttävät olevan ainakin kyseisessä kaupassa lopussa XS-kokoa lukuunottamatta. Käkikellomaassa majailevan pitää tietysti sanoa, että osta A****kset, tykkään kyllä itse kovasti :).

Vaikuttaa ihan asiallisilta. Jotkut Santinit on muistaakseni ollutkin, mutta ei noin hienoja. Housuja on kyllä näköjään miljoonaa erilaista. Taidan kävästä jossain paikallisessa puodissa katsomassa, löytyisikö sieltä. Sovittaminen on tietenkin kaikenlaisissa varusteissa ihan hyvä. Housuissa on vaan se, että todelliset laatuerot paljastuvat vasta kun on ajettu sata kilsaa, eikä sellaiseen koeajolenkkiin varmaan moni kauppias suostu..

Ainakin Assoksen mainoksista tykkää moni muukin. :)

kmw
26.04.2012, 13.12
Takki, housut, Gore-ajokengät, 80mm OS-stemmi.

Niki9
27.04.2012, 13.23
Mökille 40" led-telkkari ;)

E.T.
27.04.2012, 18.00
Hautakynttilä.

japoo
27.04.2012, 19.05
Alkoholiliikkeestä pari pulloa kuohuvaa ja valkkaria. Ruokakaupasta iso kasa ruokaa ja pojalle Angry Birds ilmapallo.

jaakko.k
27.04.2012, 20.14
uusi kypärä torpatun tilalle

HMK
30.04.2012, 17.45
Pitäisi varmaan hommata uudet jarrut toiseenkin päähän pyörää, p***kele! Tilasin crossariin jarrut, ja hutiloin tilausta tehdessä niin, että laitoin koriin vain yhden kappaleen. siis YKSI PARI jarrulänkiä. Nyt kyseisen kaupan varastosaldo näyttää nollaa, että tässäpä sitä odotellaan.

Pasi A S
30.04.2012, 18.03
Pinelineä ja kenties ketjupesuri. Pyöräilyhousut haara pehmikkeellä.Kompuran renkaantäyttöpistooliin kunnollinen muunnososa joka mahdollistaa autonventtiilille tarkoitetun suukappaleen muuntamisen fillarin Prestan kanssa yhteensopivaksi. Mulla on polkupyörän pumpussa ko kappale, tarkoitus sillä on ilmeisesti jos huoltsikalla käy ilmaa hakemassa, on sovitin osa fillarissa valmiina.Tuo on muovinen ja mielestäni täysi susi,kierre siinä sopii prestaan mutta muutoin ei homma oikein toimi. Prestaa se ei paina sisään täytön aikana, pelkän kompuralta tulebvan ilman pitäisi ilmeisesti painaa presta sisään, homma ei oikein toimi..jostain uusi tilalle.Oishan näitä vaikka mitä fillarointiin liittyvää.

JohnFr
30.04.2012, 19.45
Keskiölaakeri ja parit lukkogripit.

tempokisu
02.05.2012, 15.26
No piti oikein käydä katsomassa mikä on näin älyttömän edullista...

http://www.probikekit.com/eu/catalogsearch/result?q=lezyne+alloy+tyre+levers&brand=Search+by+Brand

Tommoiset pitää saada! onko ne platinaa ja timanttikoristeltu tai jotain...

Kai mä jotain nukkea tai nukelle monoa hankin seuraavaksi. Ai juu, auto ilmoitti että hän haluaa lisää polttoainetta niin se ensin.

JohnFr
02.05.2012, 16.41
No piti oikein käydä katsomassa mikä on näin älyttömän edullista...

Lienevät tehdyn kuukivestä. Siinä on kyllä ilmoituksen laatijalla ollut kova känni päällä tuota värkätessään.

Kai sitä on veljen pyörään lokarit hankittava...

IncBuff
02.05.2012, 20.19
Paikallinen kauppias lykkäs testiin tuollaisen Spessun Toopen. Kaippa sitä sellainen pitää ostaa, kun tuntui niin mukavalta lenkillä.

Hattu
02.05.2012, 21.44
Opiskelijabudjettiin mahtuvat lukkopolkimet&kengät

kyprok
03.05.2012, 07.46
50mm stemmin ajattelin laittaa hankintaan.

JohnFr
05.05.2012, 21.49
Nokia E7. viestinpitäänäköjäänollakymmenenmerkinmittainenjot entässäpänäitä

Ines
07.05.2012, 12.04
koira-aitaukseen hiekkalaatikko "luolakoirien klaanin" kaiveluhimoa helpottamaan

E.T.
10.05.2012, 18.29
Hammaslanka on vähissä. Täytyy huomenna muistaa ostaa rulla.

JohnFr
10.05.2012, 18.54
Lyhyempää stemmiä ja leveempää tankoa pitäs saada. Vähän vaan on heikonlaisesti käytettyjä stemmejä kaupan... Ai niin, parit pullotelineet pitäis laittaa.

tempokisu
11.05.2012, 15.39
Mä olen lopettanu jäätelön syönnin vallan.
Käytettyjä stemmejä olisi kans ihan ilman, tai taisin antaa kaverille jos jossain joku tarvii osia..
Puuroaineksia juustoa ja hedelmiä ja kaffetta on kotona.
Joten kattelen jotain harrastus-projektiin liittyvää sitten seuraavaksi hankinnaksi. Historialliseen pukuun kantajaa ja yhdestä projektista uupuu yksi tietty nukke, jota tietysti ei ole missään tarjolla.

E.T.
11.05.2012, 18.00
Uutta kypärää tekisi mieli.

HC Andersen
11.05.2012, 18.08
Kohta käyn hankkimassa vähän olutta.

tempokisu
11.05.2012, 18.08
Tarvii alkaa niitä elokuvakuponkeja kattella, paikkaa ja aikaa sillee. KAKSI lipuketta, kaverille kans :) tosi kiva että sain kaverin mukaan.

Käyn niin tosi harvoin missään että tämä on semmoinen Tapahtuma isolla S:llä.

VesaP
22.05.2012, 10.03
Ny alko tieteelliset testit! Eli otetaan mittalaitteet käyttöön! :p

http://www.verkkosivuapteekki.fi/WebRoot/OVA/Shops/JamsanApteekki/4D95/C439/A899/9D08/B3A6/0A28/1006/B316/Ketostix.jpg

järppä
22.05.2012, 11.45
Quurengas tri-fillariin. Heikkojalkaisena taidan ottaa 52:n.

Niki9
22.05.2012, 12.06
Mieli tekis uutta cykloo.... Menee varmaan syksyyn!

VesaP
25.05.2012, 08.51
Ny alko tieteelliset testit! Eli otetaan mittalaitteet käyttöön! :p

http://www.verkkosivuapteekki.fi/WebRoot/OVA/Shops/JamsanApteekki/4D95/C439/A899/9D08/B3A6/0A28/1006/B316/Ketostix.jpg

No perkele, jo neljäs päivä menossa ja negatiivista näyttää aamusta toiseen vaikka googlen mukaan pitäs kolmen päivän jälkeen alkaa väriä mittatikku näyttää. Misä vaiheessa alkaa läski palaa häh! Paino toki laskee mutta mittatikun mukaan en ole päässyt vielä tuohon läskiä automaagisesti polttavaan energiansaamistilaan ja siinä pitäs kuihtuu vielä nopeemmin speksien mukaan. :seko:

Nooh, ehkä viikonlopun 5-10h urheilut polttaa lisää ja alkaa *usikin näyttää mittatikussa tummaa väriä "negative"n sijaan. :p

Edit: Sorry offtopikki. Tään olis pitänyt olla "Mikä asia ihmetyttää?" ketjussa ennemmin.

tempokisu
25.05.2012, 12.03
Voi ei, älkää ny viittikö jättäkää noi stixit ja tommoset, kansii kuunnella elimistöä mikä olo sillä on!

Mutta joku ukkeli-nukke? EI jacksparrow-nukke. Yksi puku tarvii korua myös.

EePee
25.05.2012, 12.09
Iibeistä huhuilemani vintage XTR970 navat kolahtivat postiluukusta tänään. Olivat sellaiset kuin piti. Nyt pitäisi löytää kokonaisuutee nähden sopivan laadukkaat kehät, sopivanpituista pinnaa ja sitten kokoamaan.. XTR napojen ympärille on kyllä mukava alkaa kasailla, tietää että hyvä tulee. Tarkoitus olisi saada aikaan köykäsesti kulkeva setti vannejarrullisen hypriidin alle kesälomareissua silmälläpitäen

VesaP
25.05.2012, 12.18
kansii kuunnella elimistöä mikä olo sillä on!

Vaimo joutuu kuuntelee kokoajan kotona!

http://koululainen.fi/s/userfiles/gallery/09c5f030e0b0420eab04efd1fbcd7715.jpg

Juuri nyt annan keholle kofeiinia, tauriinia, guaranaa ja niasiinia makoisan lähes kalorittoman juoman muodossa. Kohta jaksaa reenata illan taas! :)

BONK
25.05.2012, 14.36
Pahalle näyttää, että seuraava investointi taitaa olla Hillebergin Nallo 2 GT (http://www.scandinavianoutdoorstore.com/teltat-ja-majoittuminen/vaellusteltat/nallo-2-gt/). On vaan niin saakelin kallis, että pahaa tekee, mutta olisihan se sitten kyllä aivan uber-hyväkin ja kestäisi varmaan lopun ikää... Koiralle ja varusteille hyvä absidi, reilusti tilaa 1-2 hengelle, eikä paina kuin 2.6 kg. Vielä kun vaimo ymmärtäisi tämän kaiken tarpeellisuuden, niin päivä olisi täydellinen.

http://www.buachaille.com/images/Hilleberg-Nallo-2-GT.jpg

Asetyylikoliini
27.05.2012, 12.10
Tuli just hankittua Nallo 4 GT, ja vaimokin hyväksyi asian mutinoitta, kun on onneksi ennestäänkin Hillebergiä käytössä. :) Seuraavaksi taitaa lähteä trekking-pyörän kaikki rattaat ja ketjut vaihtoon.

BONK
27.05.2012, 14.28
Tuli just hankittua Nallo 4 GT, ja vaimokin hyväksyi asian mutinoitta, kun on onneksi ennestäänkin Hillebergiä käytössä. :) Seuraavaksi taitaa lähteä trekking-pyörän kaikki rattaat ja ketjut vaihtoon.

No, tulipa sitten kuitenkin hankittua Hillebergin Kaitum 3 GT kun oli -30 % huojennuksessa eli samaan hintaan sai kuin Nallo 2 GT:n. Ja onhan se pitkälle miehelle mukavampi nukkua... Odotettavissa ankaraa telttailua :)

J_K
29.05.2012, 17.32
Motivaatiota pyöräilyyn, jos joku kerto mistä sitä saa hankittua ;)

kyprok
30.05.2012, 07.57
Uudet polvisuojat pitäisi varmaan hankkia kun nykyiset ovat menettäneet ryhtinsä eivätkä pysy enää oikein paikoillaan. Nyt vain sitten arpomaan että valitakko mallin jossa on säärelle myös suojaa (kuumat kesällä) vai ilman (ei niin kuumat kesällä). Eilisellä lenkillä tuli kontattua polvi edellä juurakkoon siten että pahin isku osui juuri polvisuojan alle sääreen (nykyisissä polvisuojissa ei ole säärisuojaa). Pocin valikoima kiinnostaisi mutta ovat aika tyyriit.

izmo
31.05.2012, 12.21
Motivaatiota pyöräilyyn, jos joku kerto mistä sitä saa hankittua ;)

huilaa pari päivää?:cool:

kolistelija
31.05.2012, 18.18
Seuraava hankintani on jo jonkin aikaan ollut kiekot maantiepyörään. Mutta taas on käynyt niin että raha ei halunnutkaan mennä siihen suuntaan, joten seuraava hankintani on maantiekiekot... ehkä ensi kuussa.

jaakko.k
31.05.2012, 18.36
pahoin pelkään taitaa tulla maantiefillari

järppä
01.06.2012, 08.54
No perkele, jo neljäs päivä menossa ja negatiivista näyttää aamusta toiseen vaikka googlen mukaan pitäs kolmen päivän jälkeen alkaa väriä mittatikku näyttää. Misä vaiheessa alkaa läski palaa häh! Paino toki laskee mutta mittatikun mukaan en ole päässyt vielä tuohon läskiä automaagisesti polttavaan energiansaamistilaan ja siinä pitäs kuihtuu vielä nopeemmin speksien mukaan.

Montakos N-tetraa vetelet päivässä? Yhdessä on 32g hiilihydraattia ja 3-4 tarjoaa jo sen verran paljon ettei kroppa välttämättä ketoosiin mene.

OnT: kovasti mietin tuubien ja "muun tarpeellisen" tilaamista

VesaP
01.06.2012, 09.01
Montakos N-tetraa vetelet päivässä? Yhdessä on 32g hiilihydraattia ja 3-4 tarjoaa jo sen verran paljon ettei kroppa välttämättä ketoosiin mene.

OnT: kovasti mietin tuubien ja "muun tarpeellisen" tilaamista

Joops, vedin 4 per päivä. Mutta eilen lopetin ja nyt jatketaan taas normiruualla. No, eilen meni kaikkea muuta kuin normiruokaa illalla kyllä enemmän kuin riittävästi. Röyh. Ja maha taas pallona. No, kyllä se tästä... :)

Voi tosiaan olla että vaikka kalorit pysy kohtuudessa, hiilareita liikaa oli jotta olisi saavuttanut tuon ketoositilan. Noh, lähti tuota muutama kilo viikossa anyway. Eilen tuli kyllä pari kiloa takaisin samantien kun maha on täynnä, mutta varastoon vielä jäi pelivaraa entiseen verrattuna.

Ja nyt ehkä jopa jaksaa taas reenata kun on bensaa koneessa! :)

Ontopic: Mua semihimottas Campyn SR EPS:sät mutta aikaisintaan syksyllä kun maantiekiituri menee telakalle. Ei ennen kyllä! Joten ei ole ihan seuraava hankinta. :rolleyes: Saisi cyclo sit SR:rät...

jaakko.k
01.06.2012, 17.53
pahoin pelkään taitaa tulla maantiefillari
harkinta vaihtui hankinnaksi eli uusi mankeli alla

X-terra
05.06.2012, 22.12
Varmaan huomenna tulee hankittua "voimahäkki" kotisaliin. Pitäisi varmaan kyllä hankkia myös maantiepyörään tanko, stemmi ja satulatolppa.

EePee
06.06.2012, 07.40
Jostain pitäisi kiekonrakennusprojektiin löytää nippu mustia Dt Revo pinnoja 296 millin pituudessa, olivat nettikaupasta päässeen loppumaan. Tyylitietoiselle kuopukselle pitäisi seitsenvuotissynttäreille hommata sellainen bmx(?)-tyylinen kananmunankuorikypärä, koska pyöräilykypärä päässä scoottaaminen on niin noloo..

rhubarb
06.06.2012, 11.23
Jostain pitäisi kiekonrakennusprojektiin löytää nippu mustia Dt Revo pinnoja 296 millin pituudessa, olivat nettikaupasta päässeen loppumaan. Tyylitietoiselle kuopukselle pitäisi seitsenvuotissynttäreille hommata sellainen bmx(?)-tyylinen kananmunankuorikypärä, koska pyöräilykypärä päässä scoottaaminen on niin noloo..

Jos on muuten yhtään taiteellista taipumusta, sellaisen kypärän maalaaminen on hauskaa puuhaa.

EePee
13.06.2012, 17.43
Jos on muuten yhtään taiteellista taipumusta, sellaisen kypärän maalaaminen on hauskaa puuhaa.

Ei kyl oo, tai kuopus itse taitaa olla perheen taiteellisin.. Tarroja pitää kuulemma heti liimailla..

OnT: ei tiedä, ehtiikö ihan seuraavaksi hankinnaksi, mutta uusi toissapäivänä julkaistu MacBook Pro Retina-näytöllä olis pähee, täytyy ottaa puheeksi täällä työpaikalla.. :)

tirsintarsi
13.06.2012, 18.00
Focus Black Forest 2 on hankintalistalla, kunhan tili antaa periksi. Valitettavasti saunaremppa menee priorisoinnissa tärkeämmäksi, joten en tiedä ehtiikö täksi kesäksi vielä...

mk
17.06.2012, 21.29
maasturin voimansiirtoremppaa pitäis alkaa, mutta taitaa siirtyä lomanjälkeiseen aikaan tai ainakin juhannuksen sivu :) .. Takapakka, ketju löytyis jo. Kohtuu´hintaisen 9 kampisetin kun vielä valkkais niin olis osaset kasassa.

tempokisu
17.06.2012, 22.23
Tässä sitä vielä valvotaan ja vahdataan ebay-kohteita.
Nuken asuun just sopiva koru, sen todennäköisesti saan koska kohde on relisted eikä muita huutajia ole.
Repaint-nukke ( neitokainen) yhdeltä taitavalta tekijältä, joka on puolestaan tykännyt mun nukkekuvistani ja pyytäny "kamuksi". Olisi kiva omistaa juuri hänen maalaamansa nukke. Toki mä sen saan jos ileen tarjota tarpeeksi isoa rahaa...näkee nyt sitten, parin tunnin päästä aika umpeutuu. Taidan laittaa herätyskellon soimaan...

Päivitys: molemmat item´it tuli mulle. Nyt sitten varmaan hankitaan unta ja aamulla ( myöhemmin siis, on nytkin aamu) lenkille.

JohnFr
19.06.2012, 19.41
Jäykkis-29 olis seuraavana hankintalistalla. Tässähän alkaa jo odottaa talvea päästäkseen kokeilemaan, onko 29 oikeasti niin hyvä talviajossa kuin väitetään.

mk
25.06.2012, 08.46
CicliB:hen pitäis miettiä cc renkaat , kun alkaa olla kenda sb8 silosena takaa .. Jos viittis niin vaihtais vielä eestä taakse ja toisinpäin niin sais lisäaikaa valinnalle :p

kolistelija
25.06.2012, 08.55
Pitäisi varmaan olla hankkimatta mitään... mutta tuollainen GoPro HD Hero2 Outdoor edition -sanahirviö kummittelee mielessä.

HiMa
05.07.2012, 19.45
Seuraava suuri hankintalistalla oleva on 29" takajäykkis.

p bonk
05.07.2012, 19.53
Varmaan joku fischerpricekännykkä työpuhelimeksi - ei mene rikki, ei mene rikki, ei mene rikki

japoo
05.07.2012, 21.50
Valokatetta terassin katoksi talvella rikki menneiden tilalle.

Jii-Pee
05.07.2012, 22.22
Huomenna meinasin tilata XTR Trail levyjarrut molempiin päihin sekä custom kiekot Dt Swiss 240s navoilla ja ZTR Crest kehillä. Pinnoiksi tulee Sapim CX-Rayt. Kommentoikaa miksi ei kannata tilata vai kannattaako? Navat sekä pinnat on mustat ja kehät valkoiset. Valkosia napoja ei ollut oikean tyyppisiä. Touhutonni menee ;)

Niki9
07.07.2012, 11.19
Noh.... Mä ny ostin hevosen!

JohnFr
13.07.2012, 16.22
Sellanen satulatolppa, johon satulan kiinnittäminen on mahdollista.

arctic biker
13.07.2012, 16.38
Pienellä budjetilla kun elän ja helevetin paljon pienemmällä pyöräilyyn liittyviä hankintoja teen niin aina seuraaavan kuun ostoslistaan nuihin nettiparatiiseihin teen merkintöjä. Lista elää, tarpeet muuttuu ja huomaa ettei tää ny niin järkevää tahi tähellistä ollutkaan. Nyt on, punasella! Tamdemiin vaihde- ja jarruvaijerit. Pätö peli:) No siinä listassa on muutakin...

Mihail
20.07.2012, 20.31
Uusi sohvaryhmittymä on hankittava, kun vanhan möin veljelle ja pianojakkara tai keittiön tuoli ei ole se mukavin vaihtoehto
pidemmän päälle. Olohuone on kyllä tällä hetkellä todella tilava, sopisi vakka muutama pyörä lisää :)

tempokisu
23.07.2012, 13.14
Käyn ostaan FINGERPORI-mukin, pidän siinä noita kyniä työpöydällä ( toi kiinteä pöydälle liimattu kynä on järkyttävän nolo; siinähän piirtelet just tässä asennossa..etenkin kun rouvakin kuuluu puhuvan ikäihmiselle kun pikkulapselle..). :p mukilla olisi myös pyskolokista vaikutusta, jos ja kun pännii niin mukin sarjis hymyilyttää. Otan varmaan sen rivo-Riittalle tulee puhelu "annakko johtajalle" tjsp.
Sitten iltapäivälehdet ja mukaan. :o

pettier
09.09.2012, 00.19
Tarkoitus olisi seuraavaksi laittaa tilaus MSR:n lumikengistä

kolistelija
17.10.2012, 10.17
Olisikohan se Gopro Hero3 Black... *huooooh*

keski-ikäinen
17.10.2012, 16.20
Hanskat kai ne on hankittava, tässä on foorumia lukiessa tullut muutamia vaihtoehtoja, valitaan nyt niistä jotkut.

tempokisu
19.10.2012, 15.49
Näpit jäätyy kyllä ilman hanskoja, mulla on hanska ja tumppu.

Mutta seuraava hankinta on se kuvaus-valo. Kävin tilaamassa jo. Myyjän ei kauaa tarvinnu leditaulu-valoa esitellä kun se karsiutui suunnitelmasta. Mun työmaavalaisinkin on tehokkaampi.
Jos kuvaus vähä helpottaisi, nyt on ollu semmosta säheltämistä että huh! eikä siltikään tule hyvää.

jaakko.k
19.10.2012, 19.59
kisu tsadissa on en muista firman nimeä vuokraa ns:huokeaan hintaan ammattikalustoa poiminta välistä redone kamera tais olla 500€ pari pv normi tallaajalle osto hinta hinta 15000€ optiikalla voin kysyä pikku broidilta mikä toimisi harrastaa vakavissaan kuvausta en laita linkki hänen kuviin ilman lupaa

tempokisu
20.10.2012, 19.50
kisu tsadissa on en muista firman nimeä vuokraa ns:huokeaan hintaan ammattikalustoa poiminta välistä redone kamera tais olla 500€ pari pv normi tallaajalle osto hinta hinta 15000€ optiikalla voin kysyä pikku broidilta mikä toimisi harrastaa vakavissaan kuvausta en laita linkki hänen kuviin ilman lupaa

Olihan toi vitsi? Kamera pariksi päiväksi??? jos nyt tuo sana tulva selventä mikä sanoma halua sanoa...sori, mutta kiinnitä hieman huomiota viestisi luettavuuteen.
15000e :rolleyes: just.

Jos nyt selvennän. Otan nukke-kuvia parvekkeellani, ja aika usein, joten mulla kyllä on jo kamera. Tarviin valoa lisää, ja sitä on siis jo tulossa. Ihan harrastelija olen, ja varallisuus samoin.

jaakko.k
20.10.2012, 20.47
Olihan toi vitsi? Kamera pariksi päiväksi??? jos nyt tuo sana tulva selventä mikä sanoma halua sanoa...sori, mutta kiinnitä hieman huomiota viestisi luettavuuteen.
15000e :rolleyes: just.

Jos nyt selvennän. Otan nukke-kuvia parvekkeellani, ja aika usein, joten mulla kyllä on jo kamera. Tarviin valoa lisää, ja sitä on siis jo tulossa. Ihan tarkoitin harrastelija olen, ja varallisuus samoin. tarkoitin jos tarvitset ns: ammattivaloja kuvaukseen vuokralle

tempokisu
21.10.2012, 08.21
tarkoitin jos tarvitset ns: ammattivaloja kuvaukseen vuokralle

No, et silti lukenut viestiäni sillä kävin tilaamassa jo.
Vuokralle?? melki päivittäin kun tarvis...sekin on aiemmista viesteistäni uskoakseni käynyt ilmi.

jaakko.k
21.10.2012, 09.15
kisu pyydän anteeksi luin alunperin liian nopeasti kun vastasin

keski-ikäinen
21.10.2012, 09.54
Jos sieltä varustelekasta tilaisi ne armeijahanskat kokeeksi, kun on halvat. Käsistä mua yleensä pahemmin paleltaa kuin jaloista.

tempokisu
22.10.2012, 21.57
Kiitos jaakko.k, annan anteeksi! täällä palstalla tosin on todella paljon näitä hätähosujia, kun ei yhtään lue aikaisempia viestejä/mun viestejä ja heti aletaan paasaaminen ( viimeksi Iglumies..)

keski-ikäiselle suosittelen ihan lammaskarva-nahkarukkasia. Sinne ohut käsine/tumppu sisään niin tarkenee. Ja mulla on palelevat sormet.

HeliT
23.10.2012, 10.43
Talvi tulee, iso, pyörällinen suksipusssi pitäisi hankkia.

EePee
23.10.2012, 12.11
Talvi tulee, iso, pyörällinen suksipusssi pitäisi hankkia.

Osta heti kunnollinen. Meillä on Dakinen tuplapussi kestänyt ryhdikkäästi monta reissua. Siis joku näiden uusien edeltäjistä: http://eu.dakine.com/w/bags/ski-bags#4=125 Tuplapussi on kätevä, mutta täyteen lataamalla saa aikaan todella painavan paketin..

HeliT
23.10.2012, 13.01
Osta heti kunnollinen. Meillä on Dakinen tuplapussi kestänyt ryhdikkäästi monta reissua. Siis joku näiden uusien edeltäjistä: http://eu.dakine.com/w/bags/ski-bags#4=125 Tuplapussi on kätevä, mutta täyteen lataamalla saa aikaan todella painavan paketin..
Kiitti linkistä, näyttävät tukevilta. Lähetin eilen Turkuun kyselyä Haglöfsin pussista (http://www.scandinavianoutdoorstore.com/laskettelu-ja-hiihto/suksilaukut-ja-suksipussit/skibag/), kahdet alamäkisukset kun hieman epämääräinen ilmaus - kahdet puikkarit on vähän eri juttu kuin miehen 186,4 cm BlackCrows Navisit ja mun hieman pienemmät sukset...

keski-ikäinen
27.10.2012, 10.22
Varustelekasta BW-talvihanskat ja neopreenin kasvosuojus.

...
keski-ikäiselle suosittelen ihan lammaskarva-nahkarukkasia. Sinne ohut käsine/tumppu sisään niin tarkenee. Ja mulla on palelevat sormet.

Kiitos vinkistä! :) Pistetään tommoset hankintaan, jos pakkanen tosissaan kiristyy tänä talvena.

mk
28.11.2012, 19.30
crossariin pitäis uudet kumet hankkia, joko Continental CycloX-King RaceSport 32mm tahi Continental Top Contact Winter 2 .. Talvikäyttöön noista jälkimmäiset taitais olla paremmat, hmmm.. pitänee harkita vielä :)

E.T.
28.11.2012, 19.34
Kissalle eutanasia ja tuhkaus aamulla.

Oksanen
28.11.2012, 20.25
^ tsemppiä
...............

National Performance- jarrulevyt autoon.

E.T.
28.11.2012, 20.38
^ tsemppiä
...............

Kiitokset. Pojalla on ollut hyvä 15-vuotinen elämä. Uusi katti (britti) tulee huusholliin jossain vaiheessa.

PaH
28.11.2012, 20.42
Kiitti linkistä, näyttävät tukevilta. Lähetin eilen Turkuun kyselyä Haglöfsin pussista (http://www.scandinavianoutdoorstore.com/laskettelu-ja-hiihto/suksilaukut-ja-suksipussit/skibag/), kahdet alamäkisukset kun hieman epämääräinen ilmaus - kahdet puikkarit on vähän eri juttu kuin miehen 186,4 cm BlackCrows Navisit ja mun hieman pienemmät sukset...

Fischerin pyörälliset pussit on älskin kestäviä. Mullon 8 xc-parin mallin monen vuoden takaa joka on nähny maailmaa ja on edelleen 100% kuosissa.
Siihen menee ~6-7 luistelusuksiparia ja parit sauvat tai parit kolmet läskit tellut, useemmat sauvat ja pari popo-paria. Ollu käytössä aina lennellessä kun
suora tai varma yhteys. Useemman vaihdon tai US/ Kanadan reissuilla riski on hajautettu ja käytetty kummallakin omaa keveempää pussia - jos toinen
jää välille ei tartte koko kalustoa ostaa perillä...

keski-ikäinen
29.11.2012, 04.21
Kai jonkinmoinen kasvosuojus pitää hommata. Tolla Löfflerillä on tommonen puolikasvosuojus, joka pelaisi aika hyvin windstopper-piponi kanssa joka jo suojaa korvat.

haedon
09.12.2012, 16.06
Saisikohan viimenkin hankittua tai pyydettyä pukilta uudet eräsukset? Vanhat Lapponiat kun on ollut viime vuodet mökkisuksina ja nyt olis hyvä lähteä suoraan kotipihasta järvelle fiilistelemään vähän kevyemmille lenkeille laduilla hiihtelyn sijaan. Vielä kun saisi päätettyä että minkälaiset/merkkiset...

Jousi
09.12.2012, 16.12
Näyttäis olevan tupaöljytankin täydennys.

Kyrdis
17.12.2012, 18.35
kesäksi pitäisi uutta maantiefillaria hommata, jotenkin ihastunut mattamustaan focus izalco pro 3.0:aan.Vielä jos noita ois vielä helmikuussa kaupattavana niin kait se pitää silloin laittaa tilaten, koska joulun johdosta rahatilanne tällähetkellä hieman tiukanlivakka.

izmo
18.12.2012, 23.10
Kylmää vastaa maski kun tietäis vaan mistä:seko:

pepper
19.12.2012, 13.29
Fillari perjantaina, kun tulee lopputili :)

Oksanen
01.02.2013, 20.17
Kelkkakuume iski päälle ja siihen ei muu auta eli Lynx Enduro 500 Special

keski-ikäinen
02.02.2013, 04.22
Bontragerin Duotrap-kadenssi ja nopeussensori ja Node 1.1-mittari. Toi Duotrap lähettää ant+-signaalia, joten jos olen ensi kuussa paremmissa varoissa, niin voisi hankkia vaihtoehtoisesti Garmin Edge viissatasen.

Rautaperse
02.02.2013, 17.48
Hotelli Reykjavikistä Syyskuulle.

tempokisu
04.02.2013, 20.31
Mä vahvasti veikkaan että "buy it now" -klikkaus osuu Ferrari Testarossa 1/18 scale valkoinen kohdalle. HALUAA!
Punainen mulla jo on ( sekin on hieno) . Mulla olisi kuskitkin valmiina ( pupu ja orava..) joten tästä saa ihan projektiakin.

Joo. Ferrari ostettu.

E.T.
04.02.2013, 21.20
Viisi litraa synteettistä moottoriöljyä ja suodatin, sytytystulpat ja jarrupalat.

järppä
17.02.2013, 09.18
910xt huutelee mulle kovaan ääneen.

Rautaperse
19.02.2013, 14.27
Kannettava tietokone pitäisi lähteä hakemaan kaupasta.

tempokisu
07.03.2013, 01.33
grrr...tarvii ostaa vielä 3 eristelevyä, ja oon ostanu jo 5. Makuuhuoneessa on jo 3 patterin ja putkien edessä mutta puoli patteria jää. Keittiössä on yksi levy, mutta se ei auta oikeastaan mitään, tarvii kaksi. Ainakin.
Ihan käsittämätöntä sihinää, nyt on sitten keittiössäkin.
Heti aamulla meen Bauhaussiin, mutta jännittää se "drive in"- puoli jossa levyjä on...

Jousi
25.04.2013, 09.08
Painepesuri on listalla seuraavana.

kyprok
25.04.2013, 11.30
Uusi kypärä.

sneppiskaba
25.04.2013, 11.40
Campagnolon Khamsin kiekot väliaikaiseksi ratkaisuksi kunnes varmuus lopullisesta kiekkosetistä saadaan.

järppä
26.04.2013, 08.02
Epäilen että salikortti on taas vanhentunut vuodella, joten siihen pitää kohta ostaa lisäaikaa.

Arhipoff
26.04.2013, 08.25
Luultavasti vaimolle crossari.

mk
20.05.2013, 18.13
Laiteteline pitäis hankkia. TV:lle, vir.vahvistimelle, PS3:lle ja optio vielä 1-2 laitteelle.. Harkinnassa NorStone Esse http://www.hifitalo.fi/norstone_esse_levea_laitetaso , mutta jos jollain tulee mieleen parempia vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa niin voipi ehdottaa .. Pelkistetty, riittävän korkeilla hyllyväleillä olevaa hakusessa kuten kuvasta saattais olettaa :D

Kari H
20.05.2013, 19.13
Cycloon mittari sekä satulalaukku. Ja koirille ruokaa.

Villlem
20.05.2013, 19.55
kaipa sitä uutta fillaria täytyy rupee metsästämään, nykyinen halpa(=huono) ja aivan liian iso

Niki9
21.05.2013, 07.20
Varmaan pitää käydä biltemasta hakemasta patruunoita, kun renkaat tyhjenee lenkeillä.....,;)

Campione
22.05.2013, 18.25
- TL-PD40
- TL-FC16

Pitikin sotkeutua noihin Sihmanoihin...:seko:

EePee
23.05.2013, 12.44
takahaarikkaan kiinnittyvä seisontajalka pitäisi jostain löytää ja värikkäitä pinnoja kiekkoprojektiin..

Niki9
23.05.2013, 22.13
Ehkä ny ei pitäis hankkia vähää aikaan mitään.....
ONT:

Ehkä märkäpuku! :D

Arktiset
04.06.2013, 17.52
Lukkopolkimet pitäis poistaa, ei vaan mitään käryä että mitkä.

JackOja
05.06.2013, 07.29
Lyhyempi stemmi täpäriin jollei laatikon pohjalta löydy kokeeksi jotakin.

Niki9
10.06.2013, 06.55
Korvatulpat.

www.kaupinkanuunat.net

JohnFr
11.06.2013, 19.14
Voimansiirtopalikoita pitäs hommata, 9-speed-takavaihtaja sekä siihen sopiva vipunen. Ja edelleen on kuitutanko maasturiin hakusessa...

Ines
01.07.2013, 18.51
Ei kolmea ilman neljättä...vai kuinka se sanonta menee...pieni(PIENI !) paremman maastopyöränkuume on päällä!

Hallu
01.07.2013, 20.19
Varmaan satulalaukku pitäs hankkia. Sinne tietysti kaikki renkaan paikkaamiseen tarvittavat välineet. Aloittelija kun vasta olen näissä hommissa niin en ole tuollaista vielä hankkinut

Niki9
02.07.2013, 15.54
Mokkulaan pitäisi lisäantenni huomenna hakea.... Niin ja modeemi.

peruspertti
02.07.2013, 18.36
Tytölle potkupyörä 2v. lahjaksi

JohnFr
06.07.2013, 18.24
Eturattaita, -vaihtajaa ja siihen vipua.

FRE_A_K
10.07.2013, 05.59
Ois varmaan käytävä Jurassic Rockiin ostamassa kahdelle päivälle liput...

Shimaani
12.07.2013, 10.59
19mm kiintoavain häätyy hakea ja syöttää Muulille™.

FRE_A_K
17.07.2013, 06.59
Stogiksen matka ois varattava seuraavaksi.

-Albert-
17.07.2013, 15.46
Trek Marlin 29er sport

maalinni
17.07.2013, 17.03
Oisko kirkkaat ajolasit

Grugi
17.07.2013, 18.17
Varmaan kengänpääliset ja ajohanskat syssyä varten.

VesaP
22.07.2013, 15.05
Oiskohan "paahdettu pekoni, paahdettu kananpoika, salami, pepperoni, kinkku" -pitsa. Eli tämmönen LowFat MaxTaste Moderate Calories -pitsa.

Toinen vaihtoehto olis ajaa trainerilla 2h ja syödä maitorahkaa.

Taidan päättyä ekaan vaihtoehtoon.

FRE_A_K
23.07.2013, 08.28
Mummolle kattelin synttärilahjaks MoccaMasteria. Melko arvokkaita ovat...:seko:

Jousi
24.07.2013, 13.02
Tupaöljyä joutuneen kohtapuolin hankkimaan. Olsiko tonni hyvä määrä.

majis
05.08.2013, 21.46
Kunnallistekniikka taloon. Joku ihme pönttö ja kaivuri on jo pihalla.

BONK
06.08.2013, 08.16
Koiralle pitäisi hommata taas pari pakastimellista murkinaa.

Eduardo
06.08.2013, 21.56
Hiilikuiturunko olisi kiva hankinta Alucarbonin jatkoksi, malttaisiko vielä talven yli...

EePee
07.08.2013, 07.46
ainakin uudet ulkokumit pitäisi hommata maantiepyörään, alkaa jo pelottaa ajella riekaleisilla ultremoilla..

Campione
10.08.2013, 16.10
Askartelutarpeita piakkoin:

2x DT Swiss RR 585 + läjä Revoja ja Compeja.

Ehkä vähän muutakin kunhan ensin mietin jotta kannattaako laittaa 1970-1980-lukua oleva Shimanon 3cc -takanapa uusiokäyttöön. Onkohan tuo itse Perkeleen keksintö vai saakohan siitä käyttökelpoista, ehjä pitäisi olla mutta hmm...:seko:

cigant
10.08.2013, 20.41
Jostain kun löytyisi 144 bcd maantieratas välillä 44t-48t,ja vielä halvalla.Steamroller saisi toimivan voimansiirron ja vaihteet.Ebay laulamaan..

Campione
12.08.2013, 10.42
Ehkä vähän muutakin kunhan ensin mietin jotta kannattaako laittaa 1970-1980-lukua oleva Shimanon 3cc -takanapa uusiokäyttöön. Onkohan tuo itse Perkeleen keksintö vai saakohan siitä käyttökelpoista, ehjä pitäisi olla mutta hmm...:seko:

Napa näyttää sisältä kuin uudelta, vaikka ikää onkin yli 30 vuotta :). Seuraava hankinta siis sopiva öljykylpy tälle. Käyttökelpoinen peli tulee vielä.

BONK
12.08.2013, 17.07
Retkikirves, perkeleen kakarat kun hävitti vanhan.

EePee
13.08.2013, 06.46
Maastopyörän osia pitäisi jostain hommata kasa

tempokisu
29.08.2013, 10.43
Heti jos nään jossain tämmöiset "herkkupeppupökät" niin ostan parit :D. Toivottavasti on myös pientä kokoa saatavilla ( about XS 32-34 alaosa kun on minikokoa)
Typerää kyllä toi valkoinen väri, musta olisi parempi.

http://is11.snstatic.fi/img/658/1288593997536.jpg Julkaistu: 29.8.2013 10:15

Nyt synnynnäinen lautapeppukin saa Suomessa ghettopepun käden käänteessä.
Keväällä Suomen alusvaatemarkkinoille rantautuneet pepputopatut alushousut ovat herättäneet hilpeyttä, närää ja keskustelua.

IS kysyi Lindexin alusvaatevastaavalta, mistä nyt oikein tuulee? Ovatko täyteläinen peppu ja muotojen runsaus muodissa?

— Eiköhän se niin ole. Nykyään fitness-muoti on muutenkin esillä ja langanlaihuus on lähtemässä pois kuvioista, kertoo Malmin Lindexin alusvaatevastaava.

Alusvaatevastaavan mukaan polyamidista ja elastaanista valmistetut pikkupöksyt maksavat 13,95 euroa.

— Nämä pepputoppaukset ovat oikein pehmeät, eivätkä ollenkaan hankalat istua. Tosi mukavat jalassa!

Miehille vastaavia ei valitettavasti ole saatavilla.

Villlem
29.08.2013, 13.16
uusi takagummi, nykyinen jo perjaatteessa sileä

JohnFr
10.10.2013, 17.22
1x10-ketjussa saamieni ystävällismielisten ohjeiden innoittamana ajattelin hankkia voimansiirto-osia.

tempokisu
11.10.2013, 14.37
Me haluttais tämmöinen, 1:6 Ferrari Spider - siinä näkyisi olevan ilmainen toimitus Suomeen! ( mitähän se hinta muuten oli...)

http://p.playserver1.com/ProductImages/0/2/6/8/8/2/7/1/17288620_300x300_1.jpg
Hinta oli ihan ok, mutta tuotetta ei pääse ostaan koria pitemmälle "page not found error404" pöö
HALUISIN TÄMMÖISEN!!

tempokisu
12.10.2013, 13.47
Oho, onnistuikohan se nyt? Ainakin mä täytin lomakkeen ja maksoin.
Toivottavasti nyt tulee ferrareita ( 3 pitäisi tulla, 1/6 koossa) ...

Campione
22.10.2013, 20.36
OS X Mavericks, kun ilmaisiksi kerran tyrkytetään. Ja 6+ vuotta vanha kone nopeutuu vaan entisestään :cool:.

Koskahan Mikki$ pystyy vastaavaan :p?

Ines
24.10.2013, 10.52
Junnulle vähän lukemista...Cambell Biology eli reilu tuhat sivua biologiaa lontoonkielisenä

JohnFr
05.11.2013, 16.58
Nastarengas tai kaksi ja takavalo tarvitaan.

BONK
06.11.2013, 16.33
OS X Mavericks, kun ilmaisiksi kerran tyrkytetään. Ja 6+ vuotta vanha kone nopeutuu vaan entisestään :cool:.

Koskahan Mikki$ pystyy vastaavaan :p?

Tuon hankinnan taidan tehdä itsekin tulevana viikonloppuna :)

HeliT
07.11.2013, 00.24
^kannattaa harkita seuraavan version odottamista kun vielä ei tiedetä, johtuuko uusien MacBook Pro retinoiden trackpadien ja näppisten jumiutuminen käyttiksestä vai jostain muusta...
Nimimerkillä huolto sanoi ettei tuossa perjantaina ostetussa koneessa mitään vikaa ole...

Tank Driver
07.11.2013, 20.48
Sähkökitara ja vahvistinmallinnin tuossa ovat ostoskorissa möllötelleet hetken aikaa.

Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Villlem
07.11.2013, 20.55
iskari saksanmaalta ja uudet eturattaat ceeärceestä

JohnFr
21.11.2013, 18.37
Kaverin fillariin, jota siis tänään naiskuski Volvollaan rusikoi, etukiekko ja kenties muutakin sälää.

Shimaani
21.11.2013, 20.40
Jos vaikka kalsarit talviseen hikiliikuntaan
http://www.varuste.net/tiedostot/1/kuvat/tuote2/300/12681491.jpg

tempokisu
21.11.2013, 20.43
3x IKEA lasivitriini!! Nyt on vitriineille tila vapaana :)

Matti S.
21.11.2013, 21.52
3x IKEA lasivitriini!! Nyt on vitriineille tila vapaana :)

Plim plom siis lähti. Kuittaan samalla kommenttisi fefen ja blondin mittasuhteisiin.

Hankinta. Retrolippis, mallia kesä. ebaysta. Maksoi kolme USD. Postikulut enemmän...

mk
03.12.2013, 10.45
autoon pitänee hankkia uusi akku, kun nykyinen vaikuttaa hieman laiskahkolta.. Selvinnee tässä viikon parin sisään miten selviää pikkupakkasista :)

Smo
31.12.2013, 23.23
Marmotin "sadevaatteet"

ristoh
01.01.2014, 00.28
riser-tanko uupuu.

Hartsa69
09.01.2014, 20.38
Tätä odotellessa..

http://www.sonataarctica.info/site07/gallery/6dfde301075f8ca303c64ebe49816b2a.jpg

PedroK
10.01.2014, 09.19
Uudet maantiekiekot.

Campione
13.02.2014, 20.58
Pari Italiassa ommeltua ruskeareunaista nakkia ja lisäksi pönikkä saksalaista tuubisementtiä.

tipsu
14.02.2014, 10.16
http://www.emmaljunga.com/img/0/103685.jpg
Näistä haaveilen. Miehen ylipuhuminen kesken. Mies ei tahdo ymmärtää, että en tykkää meidän nykyisistä vaunuista/rattaista. Ne ovat raskaat ja kömpelöt, ja tappoivat intoni ulkoilla vauvan kanssa viime vuonna. Eikä ole paljon huvittanut ulkoilla tänä vuonnakaan. Ja joka tapauksessa varmaan tarvitaan tuollaiset kahden lapsen setit, kun ikäeroksi olisi tulossa 1 v 5 kk. Mies on toiveikas seisomalaudan riittävyydestä, mutta minä näen itseni epätoivoisena yrittämässä bussiin tai tuskanhikisenä pyörimässä kaupassa kävelemisestä/seisomisesta kieltäytyvän tai joka paikkaan säntäilevän taaperon kanssa.

Ines
05.03.2014, 12.00
Pitäisi löytää semmoiset "monikäyttökengät" = riittävän kauniit ja sirot, että käyvät hameen/mekon kanssa ja niillä pitää olla todella hyvä kävellä....( tuommoiset ihan vaan siksi ettei tarvitse muutaman päivän reissuun TAAS pakata laukullista kenkiä....

VesaP
17.03.2014, 11.50
Joku hyvä tarakalle menevä laukku pitäs hommata. Yksi jo on mutta se ei mene omalle tarakalle. Toisen vois ostaa semmosen mikä sopisi peräti omaan... *noloushymiö*

Kuhan nyt vaahteralehtimaasta vastaisivat ensin mailiini asian tiimoilta niin pääsisi mietinnässä etiäpäin.

Kyrdis
21.03.2014, 13.35
Emännälle maasturi / jokin fitnesspyörä ja itselleni kuituista läskiä jajaja 29er jäykkäperää.. Aikataulut tosin vielä auki

Niko79
21.03.2014, 23.19
Järjestelmäkameraani Nikon D7100 voisi hankkia hyvän ja valovoimaisen laajakulma objektiivin.

devon
22.03.2014, 06.31
Tuultapitävät housut, toivottavasti. Ei nämä toinen toisensa perään saapuvat myrskyt tunnu kivalta, kun ilmavirta pyyhältää suoraan kankaan läpi iholle.

mk
07.04.2014, 20.34
Uudet kesäajohousut pitäis osata valkata :o Katselussa ollut assoksen (http://www.competitivecyclist.com/assos-mens-bike-shorts-bibs) ja castellin (http://castelli-cycling.com/en/products/) pöksyjä, mutta mallista ja merkistä ei nyt meinaa tulla päätöksiä .. Nykyisistä löfflerin housuista alkaa väri lähteen eikä toisilla viittis päivännäöllä enää edes ajella :p Yhdet HotBondit on vielä justsopivat ja ajokuntoset eli just alkuun pääsee , kun kelit alkaa sallimaan lyhkäsillä ajoa.. Siihen asti sekundahousulla+pitkillä ws-pöksyillä

kauris
08.04.2014, 07.30
Mä olen yhdet assokset kuluttanut lonkan ja alaselän kohdalta läpinäkyviksi, kun en tajunnut ettei niitä kannata pitää paksusta, karkeasta kankaasta valmistettujen maastohousujen alla silloin kun maantien sijaan lähtee metsään könyämään. No ne housut jatkaa samassa käytössä ja uusia assoksia ei käytetä minkään toisen vaatteen alla. Millet nämä uudet, fI13 oli kulutetut. Millessä oli muuten pidemmät henkselit samassa L koossa. Aiempia joutui pidennyttämään, Millejä ei.

Mulla on seuraavat hankinnat (ehkä tänä vuonna) hankintajörjestyksessä rullat ja tune komm vor+ ja kuituinen ohjaustanko maantiepyörään. Sekä joskus kun on paljon rahaa niin uusi maasturi joista nyt valinta osuis uuteen Nomadiin.