Näytä tavallinen näkymä : Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Sivut :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Luin lehdestä akkuporakonetestin. Oli muuten samassa lehdessä MP3 testi, mutta se nyt ei niin paljo mua kiinnostanu
StantheMan
01.02.2007, 18.27
Kävin Mikkelissä kahdessa eri Alkossa peräkkäin.
StantheMan
16.02.2007, 22.43
Kävin Tempokisun sivuilla katsomassa "luontokuvia". :cool:
Henki Hieveri
01.03.2007, 14.17
1) Biojäteastiassa oli pikkukärpäsiä. Sen sijaan että olisin vienyt sen ulos, vein sen muutamaksi tunniksi pakkaseen.
2) Biojäteastia sisäölle. Vieläkin pikkukärpäsiä. Sen sijaan että olisin vienyt sen ulos, myrkytin sen.
1) Biojäteastiassa oli pikkukärpäsiä. Sen sijaan että olisin vienyt sen ulos, vein sen muutamaksi tunniksi pakkaseen.
2) Biojäteastia sisäölle. Vieläkin pikkukärpäsiä. Sen sijaan että olisin vienyt sen ulos, myrkytin sen.
Hyvää yritystä tosi-äijäilyyn tuossa. Mutta kyllä se on kaikenkaikkiaan aika neitiä pitää mitään erillistä biojäteastiaa...:p
En jaksanut saksanpähkinöitä syödessäni etsiä vasaraa pähkinänsärkijäksi, joten rikoin pähkinöiden kuoret sormilla puristamalla. :cool:
wanderer
06.03.2007, 21.00
Mutta kyllä se on kaikenkaikkiaan aika neitiä pitää mitään erillistä biojäteastiaa...:pNiin, tosiäijä syö sipulit,banaanit ja appelsiinit kuorineen. Biojätteen sotkeminen kuivajätteen sekaan ei puolestaan ole äijää, vaan typerää.
Niin, tosiäijä syö sipulit,banaanit ja appelsiinit kuorineen. Biojätteen sotkeminen kuivajätteen sekaan ei puolestaan ole äijää, vaan typerää.
tule katsoon joskun meidän tehtaan jätteen lajittelua... semmosta sertifioitua(iso 9002) ympäristö järjestelmää:)
tule katsoon joskun meidän tehtaan jätteen lajittelua... semmosta sertifioitua(iso 9002) ympäristö järjestelmää:)
TUT TUT!
Eikös se ympäristöstandardi ole iso 14001?
Tosta 9000-sarjasta löytyy niitä laatujärjestelmiä.
:D
-Yliopistossa oppii:p
Unohdin laittaa, et mitä äijää... no öö.
En mitään. Kävin hiihtämässä nihkeessä kelissä... riittääkö?:D
TUT TUT!
Eikös se ympäristöstandardi ole iso 14001?
Tosta 9000-sarjasta löytyy niitä laatujärjestelmiä.
:D
-Yliopistossa oppii:p
oikein oppii:) mutta tossa 14001 järjestelmässsä menee jätteet kivasti sekaisin... ainaski meillä töissä....
Ei tänään vaan eilen käytin smirgeliä, rälläkkää ja akkuporakonetta. Asioin myös rautakaupassa :)
Aloitin kreatiinin tankkauksen ja kävin salilla murisemassa ja tekemässä maastavetoa.
Ennen treeniä kertasin vielä Mega-Manin wanhat kirjoitukset.
voi hitsin hitsi! kävin kersojen kans alepassa ja ostin niille kinder yllätysmunat:D! mukava seurata poikien ilmeitä sivusta! ...hyvin pitkälti.
Supermauno
09.03.2007, 05.23
Ostin työkalun! Tai työkaluja..:eek:
Attitude
09.03.2007, 09.33
Kävin Ryssän paratiisissa eli Moskovassa! Todellista Äijämenoo!
Punainen Pilvi
09.03.2007, 11.02
En vielä mitään tänään mutta kohta marssin pankkiin ja sanon suorat sanat niille ökyporvareille siellä.
Meinaavat pakottaa vaihtamaan pankkikortin luotolliseen.
Minähän en velaksi elele, minä oon minä.
Juoksin tunnin lenkin loskan ja p*sk*n seassa. Irvistelin mennessäni vastaantulijoille.
Shimaani
09.03.2007, 14.44
Laitoin Työmatkuttimeen™ kesärenkaat ja SetäJussi kirmasi umpihangessaki ku nuari varsa. Asvaltilla mentiin isoalujaa:) ja korokkeitten yli hyppiminen on paaaljon helpompaa kuin W240 kumeilla.
Traccia bianca
09.03.2007, 15.24
Opastin äijjää.
Vasara ei ole oikea työkalu kampien irroitukseen.
Oli siinä sivussa saanut rattaankin mutkalle :D
kokeilin keulia mun maasturilla, vanha mies:D. eihän siitä mitää tullu. piti oikeen kattoo ettei kukaan nää jos vaikka meen turvalleen;). kyl ne jotkut osaa, voi että!
Laitoin Wokkiin pähkinöitä...
Mää ajoin tappoa yrittäneen bemarin kiinni, joka yritti ajaa sitten tahallaan uudestaan päälle. Noh, mun nokiassa oli 294 nastaa.... :):):)
Nukuin ~50 minuuttia aamu-yöllä, heräsin 7.30 ja olin työpaikalla 8.30.
Mää ajoin tappoa yrittäneen bemarin kiinni, joka yritti ajaa sitten tahallaan uudestaan päälle. Noh, mun nokiassa oli 294 nastaa.... :):):)
Tää kuuluis myös päivän piristykseen! :D
apartanen
09.03.2007, 23.19
Sain miinaharavan läpi 150 sekuntiin!
Shimaani
09.03.2007, 23.57
Silitin jaguaaria kun se seisoi niin söpösti keskellä kevyen liikenteen väylää poikittain. Kuskin naama meni kumman näköiseks.:)
Käytin taas rälläkkää ja pistosahaa ;)
Supermauno
10.03.2007, 16.54
Tein poronkäristystä :p Ja voita ei säästelty
Käytin akkuporakonetta ja rälläkkää. Vaihdoin myös Oilon Junioriin uuden öljynsuodattimen.
StantheMan
10.03.2007, 21.38
En yhtään mitään. Rupean neidiksi. Siis leikkaukseen. Onneksi on vain vähän poistettavaa. :(
Henki Hieveri
11.03.2007, 16.16
Ylitin kevätpuroja muualta kuin sillan kohdalta. Yksi oli auki, mutta toinen oli jäässä. Äijää, yhtä kaikki.
väänsin perunamuusin ja lihamurekkeen koko perheelle sekä raivasin patiolta sinne katolta pudonneen lumen:p
ajelin maasturilla ilman etulokaria, reitillä oli myös lumen alta paljastunutta, osittain "kompostoitunutta" hevosen ulostetta.
kotona jouduinkin sitten tämän seurauksena pyykkäämään ankarasti. neitiä.
Ehdin jo asioimaan ruuvikaupassa.
apartanen
12.03.2007, 20.41
Tein helvetin monta suodinta, tosin kokeilumielessä, mutta kuitenkin.
Vaihdoin kiuaskivet, ajattelin ostaa uusia kesärenkaita autoon ja kiroilin.
supertele
12.03.2007, 21.15
ajattelin ostaa uusia kesärenkaita autoon
eihän toi ole äijää. kunnon äijä olis ottanut taltan käteen ja kaivanut nastat pois talvirenkaista (olettaen, että ei ole kitkat) :D
Sellasin vessassa Bilteman katalogia. Äijää, eikä olekin ?
Turf Moor
12.03.2007, 22.38
Kävin rautakaupassa.
Sellasin vessassa Bilteman katalogia. Äijää, eikä olekin ?
Bilteman kuvasto on vakiopaikallan meidän vessan lehtitelineessä.
Henki Hieveri
13.03.2007, 09.53
Bilteman kuvasto on vakiopaikallan meidän vessan lehtitelineessä.
Ai että ihan lehtiteline? :eek:
Ai että ihan lehtiteline? :eek:
Se on vielä miehekkäästi rosteria.
eihän toi ole äijää. kunnon äijä olis ottanut taltan käteen ja kaivanut nastat pois talvirenkaista (olettaen, että ei ole kitkat) :D
Ahaa. No, ens kerralla ajattelen uusien kerärenkaiden hankkimista sohvalla maaten oluttölkki kourassa ylläni likaiset ja rikkinäiset kotivaatteet.
holapeelo
16.03.2007, 13.42
Vaihdoin sulakkeen. :D
Vaihdoin sulakkeen. :D
Arvatenkin rautanaulaan?
Avasin vaimolle kurkkupurkin vasurilla.
Henki Hieveri
16.03.2007, 20.01
Ei tuollaista olekaan. Olet vasenkätinen?
Ihan samanlaista läppää kuin se, että nuo kalliokipuajat vetävät leukaa pikkurillillä.
Mutta se läppä on äijää.
Avaa ens kerralla vesurilla, ni on vielä äijempää. :D
Avaa ens kerralla vesurilla, ni on vielä äijempää. :D
Vesuri puuttuu, mutta moottorisaha löytys
Noppapotti
24.03.2007, 16.22
Pessyt pyörää kerrostalon pihalla kommandona, eli +/-=0 :D
Kävin saunassa. Kylmässä tosin, mutta tosi mies kylpee sillon kun siltä tuntuu:D
ImacInnes
24.03.2007, 21.30
Joo, Saunassa tuli käytyä ja kuumassa, join alkoholipitosta juomaa saunan päälle, tosin neitimäisesti sidukkaa!:p
Shimaani
24.03.2007, 22.22
Pysähdyin autolla reilusti ennen suojatietä ja viitoin jalankulkijoille että menkää vaan. Ei tuo ollut edes vaikeaata.:)
Osallistuin mielipiteelläni V jarruihin koskevaan keskusteluun. :D
ImacInnes
24.03.2007, 22.54
Pysähdyin autolla reilusti ennen suojatietä ja viitoin jalankulkijoille että menkää vaan. Ei tuo ollut edes vaikeaata.:)
HöH! Shimu tuliko väärään topikkiin??
Ryttäsin yhellä kädellä tyhjän oluttölkin kasaan. :p
Terotin hakettimen terät.
Heräsin 4.45 lenkille..:rolleyes:
Henki Hieveri
28.03.2007, 22.26
Heräsin 4.45 lenkille..:rolleyes:
Onks toi muka äijää? :eek:
Söin eväät ennen kuin lähdin lenkille. Ajattelin, että nälkä iskee lenkillä kumminkin, jolloin haasteeksi muodostuu soveliaan kaupan löytäminen, minkä takia taas joutuu polkemaan enemmän. Olin oikeassa. En olisi muuten Keravalla käynytkään.
Shimaani
29.03.2007, 17.41
Vaihroin autoon kesärenkaat, aikaa meni 22 minuuttia. Auton omalla tunkilla ja ihan tavallisella ristikkoavaimella. Piti käydä välillä tontin toisessa päässä komentamassa narttukoiraa olemaan haukkumatta naapurin puupäätä.:o
En tänään, mutta maanantaina ajoin sataaviittäkymppiä synnytyssairaalaa kohti vaimon kanssa ja neljä tuntia myöhemmin leikkasin napanuoran. :cool:
Reino Hoo
06.04.2007, 13.20
En tänään, mutta maanantaina ajoin sataaviittäkymppiä synnytyssairaalaa kohti vaimon kanssa ja neljä tuntia myöhemmin leikkasin napanuoran. :cool:
Onnittelut perheenlisäyksestä:cool:.
Vaihroin autoon kesärenkaat, aikaa meni 22 minuuttia. Auton omalla tunkilla ja ihan tavallisella ristikkoavaimella. Piti käydä välillä tontin toisessa päässä komentamassa narttukoiraa olemaan haukkumatta naapurin puupäätä.:o
Hieno suoritus.:D
Montako kuukautta menee, että saat talvirenkaat säilytykseen omalle paikalleen?:rolleyes:
Onnittelut perheenlisäyksestä:cool:.
Kiitoksia! Nyt kun vielä juniorin saisi kotio. (Joutuu ottamaan osastolla aurinkoa kun bilirubiinit nousi liikaa.)
Viimeksi veistelin uuteen raksalyijykynään terän keittiön lattialle ja siellä ne lastut on edelleen:cool::rolleyes:
Kävin katsomassa elokuvan 300. Niin "äijä" elokuva, että jopa sen katsominen on äijää. Melkein tekisi mieli mennä takomaan oma miekka ja kilpi.
THIS IS TAMPERE!!!
Söin liikaa rasvaista ruokaa, join päälle ison oluen ja päästelen parhaillaan sipulisia olutröyhtäisyjä
StantheMan
10.04.2007, 21.49
Kiroilin niin perkeleesti sulkapallossa, kun pelasin "neitimäisen" huonosti. :o
supertele
10.04.2007, 22.11
Kävin katsomassa elokuvan 300. Niin "äijä" elokuva, että jopa sen katsominen on äijää. Melkein tekisi mieli mennä takomaan oma miekka ja kilpi.
THIS IS TAMPERE!!!
mä on sitten kai vielä äijempi, kun latasin leffan netistä ja imuroin (laillisesti) kolme codecia ja FFDshow, jotta pääsin katselemaan 300-leffaa omalla sohvalla ja juomaan Olvia.
Shimaani
10.04.2007, 22.29
Hieno suoritus.:D
Montako kuukautta menee, että saat talvirenkaat säilytykseen omalle paikalleen?:rolleyes:
Hai s**t*n*. Siellähän ne kiakot on vielä nurmikolla....:o
Kiitoksia! Nyt kun vielä juniorin saisi kotio. (Joutuu ottamaan osastolla aurinkoa kun bilirubiinit nousi liikaa.)
Onnea vaan. Esikoinenko tuli? Meilläkin ensimmäinen joutui köllöttelemään solariumissa monta päivää tuon takia.
Onnea vaan. Esikoinenko tuli? Meilläkin ensimmäinen joutui köllöttelemään solariumissa monta päivää tuon takia.
Kiitoksia! Esikoinenhan tuo. Tyttö, 2590g, 45,5cm, 31 päivää ennakkoon. Varmaankin juuri pienen koon takia reppanalla nuo bilirubiinit on olleet koholla. Tänäänkin oli aurinkoa ottanut, kun vaimo oli aamulla känyt katsomassa. Josko neljäs kerta toden sanoisi.
Mistähän tuota muuten saisi semmoisia kolmepyöräisiä, joissa olisi ketjuveto? Pääsisi kaveri sellaisella lujempaa kuin näillä nykykihnuttimilla, joissa on polkimet eturenkaassa... Pitäisköhän iskän tehdä itse?
Mistähän tuota muuten saisi semmoisia kolmepyöräisiä, joissa olisi ketjuveto? Pääsisi kaveri sellaisella lujempaa kuin näillä nykykihnuttimilla, joissa on polkimet eturenkaassa... Pitäisköhän iskän tehdä itse?
Huutonetissähän noita pyörii, mä meinaan hankkia tytölle (4kk) syksyllä semmoisen halvan itäsaksalaisen? unionin, millaisilla omassa lapsuudessa ajeltiin. Ehtii vielä vaihtaa siihen campan ketjut ja muut tuuningit...
StantheMan
19.04.2007, 20.50
Kävin ja osallistuin (ilman eri käskyä) toisena miehenä naisten joukossa luokan vanhempainiltaan ja sain kotona hallitukselta luottamuslauseen uuraauurtavasta toiminnasta. Kyllä nyt kelpaa Tapioa nauttia. :D
Karkasin luennoilta.. eikä ollut ensimmäinen kerta. Olisikohan äijempää koittaa joskus olla luennot loppuun saakka. :rolleyes:
Kauniin tytön iskuyrityksistä huolimatta suuntasin kavereiden kanssa kohti keskustan baareja.....Oho, eikäköö mitähän tuli taas tehtyä.:seko:
Onneksi älysin sentään kysyä numeroa....tai siis se tyttöhän sitä kysyi.
Dumkopf!!! Äijää tai ei, täytyy yrittää tänään paikata tilanne:D
apartanen
20.04.2007, 09.04
Kauniin tytön iskuyrityksistä huolimatta suuntasin kavereiden kanssa kohti keskustan baareja.....Oho, eikäköö mitähän tuli taas tehtyä.:seko:
Eikö olisi ollut äijempää jättää baarireissu keskustaan väliin ja lähteä tytön matkaan? Virheistähän oppii parhaiten! :D
hans kompis
20.04.2007, 09.19
olin työpaikkamme "verstaassa" ja pitelin käsissäni "työkaluja".
DzeiDzei
20.04.2007, 09.27
olin työpaikkamme "verstaassa" ja pitelin käsissäni "työkaluja".
Toi oli hyvä:D Pitäisköhän kävästä ittekin tuolla tuotannon puolella kyselemässä "jannuilta" typeriä, ja ehkä laittais vaikka jonkun koneen käyntiin...
Tilanne paikattu!!!:D Huomenna kahdestaan iltaa viettämään:cool:
Katsoin Subilta "Äijäohjelman" :D
Fillarimies
21.04.2007, 00.03
Seuraava Äijät jakso on pakko kattoa.. tääkin jakso oli hyvä!
Opettelin ompelukoneen käyttöä:eek:
Äijää vain siinä tapauksessa jos ompelit panosvyötä tai putkimiehen haalaria :D
Seuraava Äijät jakso on pakko kattoa.. tääkin jakso oli hyvä!
Paitsi että olisivat saaneet valita päähenkilöt paremmin: mitä ihmeen "äijää" noissa hipeissä oikein muka on?
Fillarimies
21.04.2007, 12.16
No Jone on Asiallisen korrekti.. ja no se toinen...
Tuo ompelukoneen käyttö meni väärään topikkiin:D
Mun mielestä on kyllä äijää, kun ompelen retkeilyvarusteita tjsp mummon vanhalla poljettavalla husqvarnallani. Neulakin on niin paksu (120), että piti erikseen tilata...
Herra Buddy
21.04.2007, 17.42
Pelattiin 12 vuotiaan poikani kanssa Texas Hold'em pokeria ja sitten katsottiin MTV3 Max kanavalta "Armeijan aarteet", jossa esiteltiin mm. Englannin puolustusvoimien nykykalustoa ja sotakoneiden klassikoita.
Tiskasin varmaan 1500 lautasta. Neitihommaa muuten, mutta määrä tekee hommasta "äijää" :D
mutanaama
22.04.2007, 19.19
Paikkasin 2 sisägummia eilisen jäljiltä, kaivoin ruuvarilla kvartsin sirut etugummin kulutuspinnasta.
ImacInnes
23.04.2007, 00.22
Pakosarjat asensin Jeeppiin! Jos vaikka pääsis kesällä ajamaan?
Söin suklaata ja kuuntelin Indicaa
Vai ?
holapeelo
23.04.2007, 11.11
Söin suklaata ja kuuntelin Indicaa
Vai ?
Aika äijää. :D
Ajoin mopolla. Sateella näyttää nuo imago-mopoilijat pysyvän piiloissaan ;)
Hmm.. tosin.. jos olisin tehnyt jotain "äijää" niin olisin polkenut töihin sateesta piittaamatta.
Otin loparit!
"edit" hups en tänään, on tästä jo vähän aikaa "edit"
holapeelo
26.04.2007, 11.14
Hmm.. tosin.. jos olisin tehnyt jotain "äijää" niin olisin polkenut töihin sateesta piittaamatta.
Jos sateella ajaminen on äijää, niin sitten minäkin olen äijäillyt kahtena päivänä tällä viikolla, kun kotimatakalla on sade yllättänyt ja fiilis onkin sen jälkeen ollut kuin uitetulla koiralla... Takki on kyllä koreteksiä, mut housut ei... :(
Henki Hieveri
29.04.2007, 09.36
Minä pesen pyykkiä.
Minä pesen pyykkiä sillä tavalla ettei minulle jää rihman kiertämää päälle kun vaatteet ovat joko pyykissä tai kuivumassa.
En pääse ulos kauppaan, asioille tms.
Ja että se on tarkoituskin. :D
Pesin KÄSIN Motorex Easy Clean myrkyn avulla takapakan rattaat kun vaihdoin pakan kiekosta toiseen. Mikä tästä tekee äijää? Noh, ainakin nyt kirvelee vasenta kättä (jota käytin "pesuastiana") aivan perkeleesti ja on ihan punainen... Vissiin tuo Easy Clean on jotain myrkkyä kun tuolleen iho reagoi. Empä pese toista kertaa enää tuolla vaan käytän tästä eteenkinpäin pyykinpesupulveria kuten aikaisemminkin.
Varasin lennot Englantiin ja lipareet Metallican keikalle. Mut ei siin ole mitään niin äijää..
Vesa: kokeilisit jotain lateksihanskoja tjms, niin ei kirpase.
[neiteilyä]Mä vaihdan mm. fillarin kumekset sopivan napakat lateksihanskat kädessä, ei tarvii hinkutella kaikkee sitä shittiä irti käsistä, jos sattuis itseään siitä rasvaamaan.
[/neiteilyä]
[neiteilyä]Mä vaihdan mm. fillarin kumekset sopivan napakat lateksihanskat kädessä, ei tarvii hinkutella kaikkee sitä shittiä irti käsistä, jos sattuis itseään siitä rasvaamaan.
[/neiteilyä]
Meikäläinen eilen gumeenvaihdon jälkeen neiteilin käyttämällä kynsilakanpoistoainetta tuubiliimajämien poistamiseen käsistä...
Sain tiedoin vakavasta sairaudesta ja tein äijäpäätöksen jatkaa pyöräilyä ja suunnitella tulevan kesän maastokuvioita. Täysjousto ja metsä on kiva. Ehkä tulee katseltua mustikan varpuja vähän uusin silmin...
Ajoin 400km kansirikkonaisella Saabilla kotitalliin toivoen ettei se leviäisi matkalle, aloin purkamaan kyseisen auton moottoria, heitin 40km "pikalenkin" fillarilla ja illalla kävin vielä kruisailemassa Jaguarilla.
Ei nyt ehkä niin äijää, mutta eipähän tarvinnut olla töissä! :D
mutanaama
05.05.2007, 17.07
Olin messuilla 7h enkä valittanu kertaakaan.
holapeelo
06.05.2007, 00.22
Sain tiedoin vakavasta sairaudesta ja tein äijäpäätöksen jatkaa pyöräilyä ja suunnitella tulevan kesän maastokuvioita. Täysjousto ja metsä on kiva. Ehkä tulee katseltua mustikan varpuja vähän uusin silmin...
:(
Henki Hieveri
06.05.2007, 19.51
Melkein äijää: Kävin sotilasalueella ja löysin pommin ja tein siitä ilmoituksen.
Äijää olisi ollut se, että olisin määrittänyt pommin savukranaatiksi, kuten teki paikalle tullut upseeri.
mutanaama
07.05.2007, 20.29
Annoin ittelleni loppupäivän vapaata pyöräilyyn.
StantheMan
07.05.2007, 21.07
En mennyt "miesten" saunavuorolle, vaan lähdin pyörälenkille. Jäi kyllä kaupungin parhaat juorut kuulematta. :D
holapeelo
08.05.2007, 13.47
Pesin pyöräni eilen, onko se "äijää"? :D
PELTONEN
11.05.2007, 11.43
Likasin käteni bensaan ja öljyyn.
Olin kohtelias liikenteessä, päästin pieniä pyöräilijöitä ja jalankulkijoita turvallisesti yli suojateiden, noudatin nopeusrajoituksia ja liikennesääntöjä.
tempokisu
11.05.2007, 14.27
Ostin Tapio-viinaa ja todistin pyynnöstä, näyttämällä ajokorttini, että olen täysi-ikäinen :o
Iglumies
26.05.2007, 18.50
Vaimon ollessa likkojenlenkillä olen lapsenvahtina ja formuloiden aika-ajon katsomisen sijaan imuroin talon.
Tuohan ei kovin äijää tietenkään ole mutta täällä asian tunnustaminen:D
Vaimon ollessa likkojenlenkillä olen lapsenvahtina ja formuloiden aika-ajon katsomisen sijaan imuroin talon.
Tuohan ei kovin äijää tietenkään ole mutta täällä asian tunnustaminen:D
Vaimon ollessa kestitsemässä linkkojenlenkkeilijöitä, olin lasteni kanssa pihalla vesisotaa. Aseina tuliterät vesipyssyt. Hauskaa oli eikä tullut kylmä!
nojohannyt
04.06.2007, 18.12
Vaihdoin ekaa kertaa eläessäni keskiölaakerin. Irtosi loppujenlopuksi aika nätisti oikeilla työkaluilla: CRC, keskiölaakerin irrotustyökalu, jatkovartta 80cm, liimauspuristin.
Attitude
04.06.2007, 20.21
Vedin skraga hulmuten Ducatilla duuniin!
Attitude
04.06.2007, 20.23
Tiputin kesken puhelun uuden puhelimeni vessanpönttöön, poimin sen ja jatkoin puhelua. Uskomattoman "vesitiivis" tämä uusi Sony Ericsson W880!:eek:
ImacInnes
04.06.2007, 22.14
tuli oltua ja kädet ja naama kärähti!
apartanen
05.06.2007, 18.50
Vaihdoin 172 Cessnaan pakoputken ja sitten vielä koekäytin sen. :D
En tiedä olisiko tämä pitänyt kuitenkin laittaa tuonne "mitä neitiä..."-osioon.
Attitude
05.06.2007, 18.56
Vaihdoin 172 Cessnaan pakoputken ja sitten vielä koekäytin sen. :D
En tiedä olisiko tämä pitänyt kuitenkin laittaa tuonne "mitä neitiä..."-osioon.
Jep, koska tosimies olisi päräyttänyt Cessnan samantien käyntiin ja todella lyhyen ja raivokkaan kiihdytyksen jäkeen räkänä taivaalle.
Ja jos kone alkaa nousun aikana rykiä niin muista aina erään Cessna pilotin onnettomuusraportin kertoma; Kone alkoi käydä rykien, tarjosin ryyppyä, ei kelvannut, sinne työnsin metsään koko paskan! ;)
apartanen
05.06.2007, 19.18
Jep, koska tosimies olisi päräyttänyt Cessnan samantien käyntiin ja todella lyhyen ja raivokkaan kiihdytyksen jäkeen räkänä taivaalle.
Ja jos kone alkaa nousun aikana rykiä niin muista aina erään Cessna pilotin onnettomuusraportin kertoma; Kone alkoi käydä rykien, tarjosin ryyppyä, ei kelvannut, sinne työnsin metsään koko paskan! ;)
Joo, tuolleen olisin tehnyt, mutta esimies istui viereisellä pukilla ja sitten toisekseen, ei mulla ole kyllä (lento)lupakirjaakaan.
Attitude
05.06.2007, 19.32
Joo, tuolleen olisin tehnyt, mutta esimies istui viereisellä pukilla ja sitten toisekseen, ei mulla ole kyllä (lento)lupakirjaakaan.
Cessnalla lennetään, ei lupakirjalla! Toi esimies voi toki olla toista mieltä...
apartanen
05.06.2007, 21.04
Cessnalla lennetään, ei lupakirjalla! Toi esimies voi toki olla toista mieltä...
Joo... se on sen verran lupsakka ja joustava, että ei viiti sen pinnaa koetella liikaa. Onpahan itselläkin paremmat olot töissä. :D
mutanaama
04.07.2007, 18.14
Moottorikonesahasin pylvään pätkän siistiksi:cool:
Opettelin soittamaan MacGyverin tunnarin pianolla.:p
Laitoin sormeeni tulleeseen haavaan Mikki Hiiri -laastarin.
wanderer
14.07.2007, 20.04
Kevensin pyörää 34g eikä maksanu kuin 15e :p
mutanaama
14.07.2007, 21.38
Kävin sukeltamassa ihanassa itämeressä, porkkalassa. Näkyvyytta ja syvyyttä pohjalla oli vaikea arvioida, ko ei erottanut edes mittareita. Tosimiestouhua
ImacInnes
14.07.2007, 21.42
Tasotin sokkelia ja sitten myöhemmin otin saunassa kunnon löylyt!
Attitude
15.07.2007, 13.45
Vedin eilen "laulukännit", aamulla heti herättyä kiskaisin veretseisauttavan fillarivedon, palautusjuomaksi kiskaisin oluen ja vonkasin krapula-ajoa (jäin hapelle - haisen kuulemma liian pahalle???) - NYT METALLICAAN
Pysytellyt hereillä...kohta 30 tuntia takana, ja työvuoroakin on vielä jäljellä reilut kolme tuntia....
...pitäsköhän lähteä heti töitten jälkeen baariin? Vois tulla halvaks :D
Kaverilta irtos pyörästä alle sentti kertaa sentti kokonen pikku tarra jota me sitten etittiin tien poskesta , Kaverin mielestä pyörä on ruma ilman sitä. Ohi kulkijat kyseli että "mikä se on pojilla menny hukkaan"
"ei mikkään:D " mun kamu vastas ja jatkettiin etsintöjä:rolleyes: Kuvitella:o
Etittiin ja kyykittii sitä melkee tunti tienposkesta kunnes Sillä tuli mieleen että se pihistää samanlaisen tarran toisesta samanlaisesta pyörästä:D
Jätin venyttelemättä, ja nyt kärsin jumittavista jaloista...
SalsaMisu
25.07.2007, 12.25
huolsin tuota söpöä maantie-kiituriani ilman hanskoja ja sain kädet aikas lailla pas**seksi. Tuli heti tosi äijä olo! :cool: Myös jarrujen irroitus, pesu & onnistunut uudelleen-kokoaminen sekä säätö saivat testosteroni tasot nousemaan.
Uusien jarrupalojen lisäksi posteljooni toi punaista tankonauhaa & misukan punamustat ulkorenkaat, jotka niin ikään sain komeasti paikoilleen. Tosin - neitimäiseksi taisi mennä kun pesin kädet ennen uusien tankonauhojen asennusta (jottei nääs mene heti likaiseksi).
ps. mulla on vasta menossa opetteluvaihe tässä huolto hommassa ja koen aina onnistumisentunteen kun ei jää ylimääräisiä osia... :rolleyes:
Ajoin junan yli. Fillarilla. Putkelta runtaten.
Huusin vaimolle, että en varmaan siivoo. ( se oli sillon kyllä ulkona )
Fillarimies
27.07.2007, 23.31
Rakenneltiin shorea mettässä:p
Shimaani
28.07.2007, 00.02
Tänään en sitten niin yhtään mitään :o
Tänään tai eilen en juurikaan mitään, mutta toissapäivänä tein kaverin kanssa tyttökaverin Toyota Carina E:n jakopää & vesipumppurempan :rolleyes: . Olihan opetteleminen kun oli ensimmäinen poikittaismoottorinen auto mihin tein yhtään isompaa remonttia. Ja kyllä, oli ahdasta :mad:.
Purkaminen oli jo aivan älytön homma, kun kaikki paikat oli aivan jumissa. Sitten kasattiin ja uusi vesipumppu vuoti heti :eek: . No kamat uudestaan auki (kävi jo aika sukkelaan), tiiviste pois vesipumpun ja lohkon välistä & uudestaan läjään. Sitten toimi :cool:
Oksensin keskelle Lauttasaarentietä.
Kevyt 40 km lenkki oli lopuillaan, olin matkalla Lauttasaaren läpi kaupunkiin. Länsiväylän ylikulkusillalla kurkkuun meni ötökkä, vähän siinä köhin ja yskin hitaampia ohitellessani, räkiminen paheni kunnes tuli komea technicolor-yskäisy ohjaustangon päälle. Onneksi oli juomapullossa vettä, käännyin sivuun huuhtelemaan pyöräni.
Jotain osuutta saattoi olla syömälläni päivällisellä: kokonainen ranskanleipä meetvurstilla. Ei pitäisi koskaan mennä nälkäisenä kauppaan.
Oksensin keskelle Lauttasaarentietä.
Täytyypä varoa etten osu tuohon kotimatkalla!! :eek:
No ei tänään, mutta eilen rakensin säätämöön uuden pöydän. Vanhasta lattialaudasta ja kakkosnelosesta. Yks 6-pakki siihen kului ja vähän ruuveja.
aloitin tän päivän kattomalla Jamie Oliverin ruokaohjelmaa... Niin äijää....
Luokitellaanko vajellusjalkineiden rasvaaminen "Äijäksi" ?
On niillä kyllä tarkoitus ihan kävelläkin.
mutanaama
17.09.2007, 19.55
Kävin parturissa
Hitsaan joka pvä ilman hanskoja:D
Ei ihan tänään, mutta viikonloppuna pesin pyörän WC:n suihkutilassa. Operaation jälkeen piti luonnollisesti pestä itse vessa, ja siinä menetelmä oli "tila märäksi, saippuaa harjaan, harjalla käydään läpi lattia/seinät/lavuaari/pytty ja suihkulla suihkutetaan puhtaaksi.
Rasvaroiskeita oli vähän myös oven alareunassa. Sitä ei voinut suikuttaa paikallaan, sillä vesi olisi valunut köökin puolelle. Mutta sen sijaan että olisin lähtenyt hakemaan keittiöstä rättiä ja pyyhkinyt sillä, nostinkin oven saranoiltaan ja pesin samalla tavalla suihkussa. :cool:
Äijä olisi käskenyt vaimon tekemään tuon :D
Äijä olisi käskenyt vaimon tekemään tuon :D
Niin, ainahan sitä voisi käskeä, mutta se lopputulos... Ja sitäpaitsi, kun ei sellaista vaimoa satu taloudesta löytymään... Enkä myöskään usko, että lainatulla kokeileminenkaan tuottaisi ihan toivotunlaisia lopputuloksia. :(
...mistä voidaan tietty jatkaa pohtimalla, että jos taloudessa ei asu vakituisesti kauniimman sukupuolen edustajaa, niin voiko siivoaminen ylipäätään olla kovin äijää, ihan siivoustavoista riippumatta. Ellei nyt sitten satu siivoamaan tyyliin "ysiviitosella" ja sytkärillä, mutta siinä taas olisi vähän turhan paljon niitä haittapuolia. :(
Ei oo helppoo olla mies. Niinhän sitä vajaat 40% Hesarin NYT-liitteen lukijoistakin oli juuri sitä mieltä, että miehillä on vaikeampaa kuin naisilla. :(
Eilen - juosten rikotulla pohkeella oli pakko lähteä sateeseen polkemaan (kokeilemaan josko fillarointi sentään luonnistuisi), hauskaa oli eikä sattunut, paljon :D
En tänään mutta muutama päivä sitten ajettu 2000 km isolla pakettiautolla putkeen nukkumatta. Ainoastaan tankki ja *issitauot 3x matkan aikana. Ajoaikaa 20h ja jalat/kroppa enemmän rikki mitä 300 km pyörälenkin jälkeen. :eek:
Sitten jäähdyttelyksi päivä tuon jälkeen 2200km takaisin.
Äijää vaikka itse sanonkin. :cool:
ps) Ei ollut toisaalla epäillyt äijät oppaina vaikka kaikenlaista "kamaa" tulikin kuskattua kotia... Ruotsalaiset tullimiehet ei takavarikoineet rajalla mitään vaikka naureskelivatkin kyllä kuormalle. :D
Edit: Ison Ford Transitin huippunopeus täyteen pakattuna kitkarenkailla 155 km/h (oikeaa nopeutta, TomTom navigaattorin avulla mitattuna). 135-140 km/h oli sopiva matkakeskinopeus.
Join arki-iltana alkoholia ja porasin samalla reikiä seiniin. :cool:
ImacInnes
03.12.2007, 23.09
Oon ajellut työmatkaa vaan autolla ja pöörä seisoo tallissa???
Tarttis tehrä jotakin!!??:eek:
Tarttis tehrä jotakin!!??:eek:
Miksi? Ajaa työmatkat autolla niin jää aikaa enemmän treenata! Joten ei syytä huoleen!
karhunpoika
04.12.2007, 20.12
Plasmaleikkurilla paloittelin teräslevyä:cool:
Ajoin fillariliikken ohi edes hiljentämättä vauhtia. (epäuskoisille voin kertoa, että se oli kyllä jo auki. Joku siellä sisällä heilui)
Vakiovieras
14.12.2007, 15.10
En vaihda jarrupaloja, vaikka ne ovat jo pahasti raudalle asti kuluneet. Mukava ääni tulee jarrutettaessa ja metallilastuja lentelee jarrupalan ja vaneen välistä...
ImacInnes
14.12.2007, 17.44
Vaihdoin maastoautooni uudet takajouset
hannupulkkinen
15.12.2007, 19.15
Ajoin moottorikelkan ramppia pitkin peräkärryyn.
Kelkan leveys 125 cm ja kärryn 130. Vauhtia piti ottaa ja kun on lumeton maa niin vähän hirvitti.
Noh en itse mitään, mutta poika (7v) oli tuupannu naapurin tytön (8v)ojaan koulumatkalla. Oli kastunu kunnolla, isä soitteli.
En vaihda jarrupaloja, vaikka ne ovat jo pahasti raudalle asti kuluneet. Mukava ääni tulee jarrutettaessa ja metallilastuja lentelee jarrupalan ja vaneen välistä...
:seko: No eikös tuo ole ennemminki urpoa kuin äijää, häh? Menee vielä vane rikki...
Leivoin joulutorttuja. Taino, eilisen puolellahan se oli.
pöllyttäny aivottomia ihmisiä ja lintsannut koulusta
StantheMan
21.12.2007, 14.33
pöllyttäny aivottomia ihmisiä ja lintsannut koulusta
Oletko opettaja? :seko: Minun tuntemani opettajat tekevät ihan samaa! :D
Vakiovieras
21.12.2007, 20.16
:seko: No eikös tuo ole ennemminki urpoa kuin äijää, häh? Menee vielä vane rikki...
No, äijää tästä varmaan tekee se, että en käytä jarruja kuin hätätilanteessa... Täytyy vaan lopettaa polkeminen 300 metriä ennen risteystä. Olis aina tämmönen ajotapa, niin jarrupalat kestäis koko pyörän eliniän :D
Tank Driver
22.12.2007, 22.38
Hain joulukuusen. Ajoin klapikuorman tontille.
Ollut kuumeisena töissä.
siitä hyvästä mitali ;)
http://riemun.huuto.net/auctionimages/b/1c/6ce80c58908a7466ed90369365d65-medium.jpg
Kävin sudittelemassa autolla, jonka jälkeen menin salille nostelemaan rautaa. Sitten tulin töihin.
Katsonut tähän mennessä 3 tuntia Top Gearin 9 tuotantokauden jaksoja (jaksot 5-7). Vielä katsottavana jaksot 8-10. Mitäpä sitä kuumesairaana muutakaan tekisi.
Edit: loputkin jaksot on nyt katsottu. Ja kyseessä tietysti 10. tuotantokausi, eihän 9. kaudessa ollut kuin 6 jaksoa.
anakonda
08.01.2008, 14.01
Lapioin lumet pihalta ja puunasin autoa.
Leikkasin sormenkynnet....Rälläkällä:cool:.
Samu Ilonen
08.01.2008, 21.41
Kesytin yhden kinuskien kyhäämän helvetinkoneen. Sellasen soutulaitteen jossa narun palautusjousi oli levällään pitkin huonetta. Ainoa millä sen sai nippuun oli ajatus että:...jos nekin niin kyl maar määkin..."
Tsiisus. Oli jonkinmoinen talkoo. Vaseliinia oli varmaan kilo jousen ympärillä. Tiätty siinä 10h työpäivässä kerkesi muutakin kivaa. Ja Matkoihin 1,5h palauttavaa fillarointia. Alkaa oleen päivä pulkassa vaikkei mitään enää tekisi.
Tosin pitäisi viä suunnitella uudet hiilarikiskot satulaan, sellaiset jotka bondattaisiin hiilarikanteen eikä laminoistaisi. säästäisi aikaa ja tarkoitus olisi hyödyntää eri rajapintojen värähtelyä vaimentavia ominaisuuksia samalla. Sen kun saisi mallinnnettua tänään viä niin huomenna ei menisi hukkaan työaikaa vaan pääsisi kyhään protoa suoraan sängystä ja yöllä voisi kuula tyästää viä viimehetken nyänssit nurkilleen.
SalsaMisu
11.02.2008, 19.46
Kävin tauon jälkeen salilla kolistelemassa. Jätin venyttelemättä :eek: ja nyt on joka himmelin lihas kipee. ai ai .. Jos ens kerralla olis vähän viisaampi sitten.
Eilen: Aluksi puunasin auton. Myöhemmin kun eukko tuli kotiin, surffailin netissä samalla, kun se tiskasi. Sen jälkeen ehdotin "sitä", mihin naiseni luonnollisestikaan suostunut. :D
Vaimolla oli toissapäivänä synttäri. Ostin sen kunniaksi itelle tölkkisiksarin kaljaa. Vaimo ehti kyllä siitä pari ryöstää illan mittaan.
Tank Driver
15.02.2008, 15.33
Paskoin työpaikan ulko-oven lasin.
Asentaja
03.03.2008, 14.02
Ostin perkeleen ison työkalupakin ja käsisirkkelin. Ja eikun lattian purkuun...
Reino Hoo
03.03.2008, 18.36
Tuplasin tänään tämän talven hiihtokilometrit...:cool:
Asentaja
04.03.2008, 09.33
Ostin perkeleen ison työkalupakin ja käsisirkkelin. Ja eikun lattian purkuun...
"Noin pieni!" sanoi vaimo pakista. Se odotti sellasta pyörillä liikutettavaa työkaluarkkua.
Hienosti naiset osaavat valita juuri ne kaksi sanaa, joita mies ei haluaisi kuulla.
- "Autatko saamaan ton kaapin ulos mun byroosta?"
- "Joo!"
http://www.youtube.com/watch?v=M2cRqjho6M8
Livenä se oli toki miehekkäämpää.
Reino Hoo
06.03.2008, 18.50
En tosin tänään, vaan eilen kävin laskettelemassa Sappeessa aikas tarkalleen kahden vuoden paussin jälkeen, ja taito oli tallella. Lasketteluaika 3 h 50 min, 51 laskua, n. 6 km yht. laskuja (ja saman verran nousuja). Kokonaisajasta kuluu näissä pikkumäissä moninkertaisesti aikaa hississä ja tasaisella suhteessa varsinaiseen lasketteluun mäessä (3 h/ 50 min.):(...
Olin paskakaivossa ja sieltä leipomoon kahville :D.
Fillarimies
06.03.2008, 20.43
Olin paskakaivossa ja sieltä leipomoon kahville :D.
Mitä sää siellä paskakaivossa?
Mää tein lumitöitä ja kävin miehisesti lenkillä, lumipyryssä!
Mitä sää siellä paskakaivossa?
Mitä se viemärisukeltaja nyt siellä vaan voi tehä :o ainakin haista *pas...le*
Lopeta lukeminen ja lähe raha hommiin FP ;).
--raha hommiin--
Oh, kuinka äijämäinen yhdyssanavirhe! :p
Oma äijätekoni oli tänään Prodigyn Music for the jilted generation -albumin soittaminen seinänaapureille.
Kiersin Fiskarsin lapion kanssa baareja.
Piti perkele aina jättää narikkaan, kun ei kelvannut selitys, että se on "varmuusväline" kuumana käyviä naisia varten.
mutanaama
29.03.2008, 13.35
Pesin vessat kun vaimo käski:D
asensin paikalleen uuden keittiön roskiksen.
Asentaja
31.03.2008, 09.43
Vein ison Hiltin koneen takaisin konevuokraamoon. Lattian laikkaaminen on muuten pölyistä hommaa, jos ette tienneet.
Pelastin naisen pulasta.
Hei! Mäkin oon tehny ton. Se oli vähän ennen kuin heräsin. :)
(Ei vaineskaan: kerran kävin kysyys, "onko tällä jokin ongelma", kun joku puliukko ahdisteli jotain tyttöä kaupungilla. Puliukko lähti liukkaasti.)
Sen sijaan tänään vaihdoin autoon kesärenkaat. Mulla on teräsvanteet, mutta osa pulteista on aluvanteille. En taaskaan välittänyt asiasta vaan pistin pultit paikalleen, kun eivät jarrulevyihin kerran ota kiinni.
Vaihdoin auton talvirenkaat kesärenkaisiin
Vaihdoin auton talvirenkaat kesärenkaisiin
Paljon jouduit maksaan väliin vaihdos?
EDIT: heko heko heko
Paljon jouduit maksaan väliin vaihdos?
EDIT: heko heko heko
Niinpä :rolleyes:
Penkkipunnerrusta ja hauiskääntöjä
Jake Blues
07.04.2008, 14.17
Istahdin reteesti naiskollegojen joukkoon ja raavin muniani. Kyllä teki äijää. Vahinko etten saanut pieraistua päälle, vaikka kyllä yritin.
Selannut tätä foorumia jo tovin...236 lukematonta viestiketjua...ehkä liian pitkä jääkiekkoturnaus takana :D
Jollakin oli tuossa kahvipöydällä synttärikakku töissä. Söin kakun pois. Enkä onnitellut ketään. Röyh.
Möin toissapäivänä moottoripyörän pois ja kävin kaupassa katsomassa täpäriä ja maantiepyörää, räyh.
Reilun viikon sairastellun jälkeen kävin töissä päivän ... Pikkasen oli takkunen olo ja tuntu että ois voinnu töitten sijaan ulkoilla kevyesti vaikkapa maasturilla :p No jospa ...
StantheMan
28.08.2008, 19.42
Kävin ÄijäPilateksessa.:cool:
katoin heteropornoo ja r........
join olutta
tosin en kyllä usko koko äijätouhuun... naista saa enemmän olematta äijä ja tosiäijä jutskat on varmaan sellasta meininkiä, että "äijillä" tulee pupu pöksyyn...
Menin töiden jälkeen welosporttiin notkumaan.. koskettelin outoja osia ja mietin minkälaisen kolmannen pyörän tarvitsen, ilmanhan ei pärjää.
Talisker
28.08.2008, 21.55
Vedin Äijäjoogan Sykkeessä (ent. Atletico).
Petteri Ellilä
27.09.2008, 11.43
Kravattisolmun.
Nappulakenka
27.09.2008, 11.49
Kävelin ruokakauppaan, ostin repun täyteen ruokaa ja kävelin takaisin
ostin sen 3 pyörän. Nyt sai kukkapurkit pyörien tieltä lähdön autotallista. Seuraavaks pitää saada huoltohärveli voi sitten pihalla leikkiä asentajaa on siinä naapurin setä ihmeissään.. Jos ei jo ole :)
Iglumies
27.09.2008, 16.55
Nuohosin öljykattilan ja sahasin kasan kuormalavoja takkapuiksi, sen jälkeen kun olin keitellyt omenahilloa.
Shimaani
27.09.2008, 20.54
Raapsuttelin hirnuisen määrän mystistä p*sk** irti siklokrossarin eturattaista, sitä samaa rytöä oli ketju täynnä. Grrrr.:cool:
Muuten tuo olis ollu kakunpala mutku peukalosta puuttuu hiukan...
Lapioin ~500kg tiilimursketta peräkärrystä jorpakkoon. Olikohan tää äijää? Ei välttämättä, mutta joka tapauksessa äijintä mitä tän päivän ohjelmaan sisältyi :D
Kävin purjehtimassa merillä hirmuisessa aallokossa. Samalla pelastimme merihädästä
yhden purjeveneen josta oli masto katkennut. Oisko tää äijää?
Jätin tiskit tiskaamatta.
Pesin ja vahasin auton. Tuli hyvä!
Laskenut Ahvionkoskea märkäpuvussa uiden. Ihan sikamaisen hauskaa puuhaa.
Kattelin pornoa siivoamisen sijasta...
Kattelin pornoa siivoamisen sijasta...
Tota on vaikee ylittää:D
Kävin nukkumaan 11:00 ja heräsin 18:30 :seko:
Nappulakenka
01.10.2008, 18.41
Omenapiirakka meni juuri uuniin :P
kalppinokka
15.10.2008, 22.45
Osallistuin yöpyöräsuunnistukseen. Ilmeisesti se oli aika Äijää, koska naisten saunassa ei ainakaan ollut ruuhkaa kisan jälkeen. Kivaa se oli silti. Siis se yösuunnistus.
Äijintä mitä tämän päivän ohjelmaan sisältyi oli varmaan se kun pyöräilin sateessa.:seko:
Käänsin eteisen maton, koska se kuulemma oli likaisen näköinen.
Vaihdoin eilen uudet nastarenkaat autoon. Tänään taas päihitin sukkahousumiehen työmatkatempossa kaatosateessa. Tiesikö toinen osapuoli osallistuvansa kilpailuun, tarina ei kerro...
Siirsin ison kiven pois kivijalan vierestä pimeydessä. En tosin yksin ;)
Keitin aamukahvit ilman suodatinpaperia:(
Tulin työhuoneeseeni yliopistolle lukemaan tenttiin. Tässähän tämä tenttiin lukeminen meneekin rattoisasti... :)
Iglumies
23.10.2008, 20.23
http://www.konekesko.com/Portals/0/Ympäristökoneet/Kubota/Minikaivukoneet/K008_3.jpg Leikin kaivurikuskia pihassani tällaisella:D
http://www.konekesko.com/Portals/0/Ymp%C3%A4rist%C3%B6koneet/Kubota/Minikaivukoneet/K008_3.jpg Leikin kaivurikuskia pihassani tällaisella:D Saakos tulla ottaan tyypit?? ;)
Iglumies
23.10.2008, 22.48
Saakos tulla ottaan tyypit?? ;)
Ääh, tuo on naapurillakin vain lainassa:(
No en tänään vielä mitään, mutta eilen illalla pimeässä pilkoin kahden yli kymmenmetrisen koivun pätkityt rungot haloiksi. Olis nyt edes satanut niin olisi tuntunut vielä äijemmältä...
Sytytin takkapuut. Ja sytty heti ekalla
Suunnittelin putsaavani rännit, kun toi lehtikin on jo lähteny puusta. (Joku päivä mä otan tikkaat ja tosiaan putsaan ne.)
mehukatti
31.10.2008, 14.55
Söin tuplalehtipihvin lounaaksi.
Siirsin klosseja kengissä taaksepäin ja karistelin sieltä irronneet paskat vaan tylysti lattialle.
Suunnittelin putsaavani rännit, kun toi lehtikin on jo lähteny puusta. (Joku päivä mä otan tikkaat ja tosiaan putsaan ne.)
Sama suunnitelma. Viime vuonna tein homman vasta sen jälkeen, kun rännissä olevat lehdet olivat jäätyneet yhdeksi klöntiksi. Hieman sormia kolotti urakan jälkeen. :)
Yritin siivota ja katkaisin rikkakihvelin varren. Lakaisin loput roskat maton alle.:cool:
Reino Hoo
01.11.2008, 19.03
Virittelin kaksi "kuollutta" läppäriä (toinen XP toinen Linux) täyteen iskuun muutamassa tunnissa...
Keskustelin vaimon kanssa parisuhteesta. :D Sitä voi verrata parin tunnin hikilenkkiin...
mutanaama
01.11.2008, 21.23
Keskustelin vaimon kanssa parisuhteesta. :D Sitä voi verrata parin tunnin hikilenkkiin...
Jösses. Hatunnoston arvoinen seuoritus:D
Itse sain tänään nörtin ulos huoneestaan ja käytiin tekemässä lyhyt ja ytimekäs lenkki
Niin minäkin, ja päätin lopettaa....
Niin minäkin, ja päätin lopettaa....
Suhteen vai keskustelun?
Mika Björkholm
02.11.2008, 08.22
Suhteen vai keskustelun?
vai vaimon?
Vaihdoin mutsin autoon renkaat ja olin sen jälkeen "äijämäisesti" kädet paskasena .;):D
Tämän päivän puolelle venyi eilinen lattialaatoituksen saumaus.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.