Näytä tavallinen näkymä : Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Sivut :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Punainen Pilvi
05.11.2005, 20.42
Vedin käteen (sahalla).
Vedin käteen (sahalla).
Sori,mut tää kuuluu tonne neititopicciin....
flugfiske
05.11.2005, 21.06
Kävin ajelemassa offroadia, ja apparin oveen tuli ÄIJÄlommo!!!
Lisäks vetokoukku kolisi kiviin ÄIJÄSTI!
:eek:
Nautin aamupalaksi pullollisen olutta.
Tai no, ei se aamu ollut.... heti heräämisen jälkeen kuitenkin.
Rakensin mökillä aitaa ja väänsin kiviä pois tieltä rautakangella! Nyt paikat ovat vähän kipeet, mutta se kaikki vaan lähtee pois liikkumalla, eli salille huomenna :D
Mä lehden luin :rolleyes: :D
http://www.pingstate.nu/omnilayer/yksi/kuvat/11904/karpaasi.jpg
munamangeli
10.11.2005, 22.33
Tulin eiliseltä "retkeltä" kotiin klo 13 ja alotin työt klo 16. Toisaalta oli kyl neitiä käydä suihkussa jo ennen lauantaita....
mankelimies
10.11.2005, 22.37
runnoin taas punttisalilla penkistä.
PELTONEN
10.11.2005, 23.09
runnoin taas punttisalilla penkistä.
Sama täällä.
Sama täällä.
Paljoks penkki??;)
flugfiske
11.11.2005, 06.28
Korjasin mun lakasinlakasinkonetta, jonka seurauksena olin naamaa myöten rasvassa!
PELTONEN
11.11.2005, 12.52
Paljoks penkki??;)
Sanotaan, että liian vähän :o. Mutta tänään alotin 8 viikkoa kestävän punttiharjoittelun. Tarkoituksena lisätä voimaa yläkroppaan talven SM-kisoja varten. Ja tuli tehtyä tänään enkat max.puntissa:cool:. Tuli maksimiin 5kg lisää.
Sanotaan, että liian vähän :o. Mutta tänään alotin 8 viikkoa kestävän punttiharjoittelun. Tarkoituksena lisätä voimaa yläkroppaan talven SM-kisoja varten. Ja tuli tehtyä tänään enkat max.puntissa:cool:. Tuli maksimiin 5kg lisää.
Ainahan se on liian vähän:o Siis mihin SM-kisoihin olet aikeissa mennä?
PELTONEN
12.11.2005, 11.50
Hiihdon SM-Kisat M17-sarja. Tavoite on päästä vapaalla sinne 15 parhaan joukkoon
StantheMan
12.11.2005, 12.48
Laitoin jo yöpuvun päälle (klo 13.00). Otin sen kymmeneltä pois ja kävin ajamassa. Voiko yöpukua sanoa yöpuvuksi - yöpyjama sitten - paita hammastahnassa edestä ja housut... :seko: .
Toinen teko on vielä kesken. Ajattelin syöttää lapsille (tai mitä ne kääpiöt kotona sitten onkaan) pelkkiä nakkeja ilman lisukkeita - oppivat vähän miehen elämään, vaikka toinen onkin tyttö - kun vähän kasvavat niin siirrytään kylmään lenkkimakkaraan.
StantheMan
12.11.2005, 13.48
Tiskasin ilman essua eli esiliina. :cool:
Reino Hoo
12.11.2005, 13.51
imuroin koko huushollin:)
Shimaani
12.11.2005, 14.49
Ajettiin Jambon kanssa maantiepyörillä vesisateessa ja tuulessa 66km iloisesti hymyillen.
mankelimies
12.11.2005, 19.45
söin krapulapäivän lounaaksi pätkän kylmää lenkkimakkaraa.
Kusin tien viereen ja söin maggara and sinap
Ajettiin Jambon kanssa maantiepyörillä vesisateessa ja tuulessa 66km iloisesti hymyillen.
näin oli, mukavaa menoa!
Laitoin jo yöpuvun päälle (klo 13.00). Otin sen kymmeneltä pois ja kävin ajamassa. Voiko yöpukua sanoa yöpuvuksi - yöpyjama sitten - paita hammastahnassa edestä ja housut... :seko: .
Toinen teko on vielä kesken. Ajattelin syöttää lapsille (tai mitä ne kääpiöt kotona sitten onkaan) pelkkiä nakkeja ilman lisukkeita - oppivat vähän miehen elämään, vaikka toinen onkin tyttö - kun vähän kasvavat niin siirrytään kylmään lenkkimakkaraan. Käyttävätkö äijät yöpukua? :seko:
StantheMan
12.11.2005, 21.10
Käyttävätkö äijät yöpukua? :seko:
Olenkin Wannabee-äijä. ;)
munamangeli
12.11.2005, 21.24
Syöny pelkkää skeidaa
flugfiske
12.11.2005, 23.51
Ammuin kolme fasaania!
söin suklaakaakkua aamiaiseksi......
Viettänyt isänpäivää enimmäkseen vekaroiden kanssa.
Säädin fillaria ja sen jälkeen pesin kädet liuotinpesuaineella. On kädet poskenpehmeät :rolleyes:
Ajanut 17 kilometriä avoautolla, katto auki. Oikeassa elämässä, ei pelissä.
Ei tänään, mutta toissapäivänä: Työmatkalla tulin viimeisen risteävän pyörätien yli ilmassa. Oli sopiva ojanpenkka tien vieressä niin siitä irtosi sievästi neljän metrin loikka.:) Eväsrasiasta hieman tosin tursahti tomaattikastikkeet ja muut työmatkalaiset tuijottivat. Outoa...:)
Ajanut 17 kilometriä avoautolla, katto auki. Oikeassa elämässä, ei pelissä.
Sitä se on kun koppiautoilijat pääsee kerrankin avoauton rattiin niin pitää elvistellä vaikka lunta tulis :D Tietäähän sen jo kakaratkin että autokin on parempi avona kuin umpinaisena peltilaatikkona !
Raatoa siirtänyt käsin...haisoo muuten pahalle
flugfiske
17.11.2005, 18.35
Laitoin lisäpitkät maasturin (auto) keulalle!
Tietäähän sen jo kakaratkin että autokin on parempi avona kuin umpinaisena peltilaatikkona !
Kilinviikset, umpikori on jäykempi, ja sen tietää kakaroiden lisäksi isot pojatkin... ;)
Olen syönyt maggara and sinap
Korjasin ipodini ja väänsin sen kaikkien ohjeiden vastaisesti auki ensimmäisellä käteen osuneella leipäveitsellä...
Neidit tilaavat netistä jotain asiaan suunniteltuja muovityökaluja.
Raatoa siirtänyt käsin...haisoo muuten pahalle
minkä olion? ihmisen?
minkä olion? ihmisen?
Tuotahan mie teen viikottain.
Antero Makkara
18.11.2005, 10.19
Katsonut hirveän kauhupätkän aamupalaksi.:eek:
Hieman offarii...
Eilen ajoin vajaan kympin lenkin. Äijää lenkistä tekee ruuvirenkaat...kai...no muut tuomitkoon, jos oon väärässä.;)
kävin rautakaupassa....... ja ostit sieltä lakkaa kynsiä varten? Tsiisus, Jambo!!!:eek:
... ja ostit sieltä lakkaa kynsiä varten? Tsiisus, Jambo!!!:eek:
Niin...ja maalia myös (vaaleanpunaista)...
Niin...ja maalia myös (vaaleanpunaista)...Mitä hittoa??? ei kun siis mitä neitiä???:D
Mitä hittoa??? ei kun siis mitä neitiä???:D
pinkkiä jooo.........eikös joku ole muuten tällainen...
http://ajbs.com/Boutique/Ecussons/B-17%20Pink%20Lady%2072.jpg
Joo, mutta ei pinkki...:D
Joo, mutta ei pinkki...:D
oletkos nähnyt??
Katsonut hirveän kauhupätkän aamupalaksi.:eek:
Eikos se ollut sitten hyvä....
Rrrrrrrr... Käytin puukkosahaa ja sorkkarautaa ku purin yhen vanhan vessan. Neitiosastoon kuuluis se, että käytin jonkin aikaa hengityssuojainta.
juoksin muut kumoon salibandyssä....ARGHHHH!
Syön litran jäätelöä suoraan pakkauksesta.
Syön litran jäätelöä suoraan pakkauksesta.
aukaisitko edes pakkausta? Se olisi ollut äijää...
mankelimies
21.11.2005, 18.13
Leuhkin töissä eilisellä krapulalla.
Ei tänään, mutta lauantaina tuli kaverin kanssa vaihdettua sen ´81 Hiaceen vaihdelaatikko.
Antero Makkara
21.11.2005, 18.41
Syönyt Lidlin pakaste kebab lihaa vaniliajugurtin kanssa (ei ollut maustamatonta eikä muutakaan kastikkeeksi sopivaa...)
aika suolasta se Lidlin kebabbiliha... voi sopii hyvin kastikkeeksi...
aukaisitko edes pakkausta?Olisko muka pitänyt?:seko:
Olisko muka pitänyt?:seko:
juuri noin! Tuli varmasti kylläinen olo...
Antero Makkara
21.11.2005, 20.26
aika suolasta se Lidlin kebabbiliha... voi sopii hyvin kastikkeeksi...
Mun mielestä kastikkeeksi sopi paremmin roskis. Nyt menee taas pari viikkoa ilman lihanhimoa kun on maha saatu taas sekaisin. :(
Edit. Iskän nimitys kissanliha, kuvaa täydellisesti tuota ruokaa
Ähkin ristikkoavaimen kanssa kun vaihdoin autonrenkaita
En sitten niin yhtikäs mitään.
Onko äijäilemättä oleminen neiteilyä? :rolleyes:
Ihan extempore hain sikspäkin kaljaa ja join ne! Meininki kohallaan. Onneks huomen alkaa 8 aikaan koulu. :)
Mun mielestä kastikkeeksi sopi paremmin roskis. Nyt menee taas pari viikkoa ilman lihanhimoa kun on maha saatu taas sekaisin. :(
Edit. Iskän nimitys kissanliha, kuvaa täydellisesti tuota ruokaa
entä Turkkilainen kebab? kuuluuko se roskiin...
jos ei syö lihaa niin täytyy syödä pähkinöitä, munaa ja herneitä:)
Cartmani
22.11.2005, 09.31
Kävin pitkästä aikaa kuntosalillla nostelemassa painoja. Painot tosin oli neitiluokkaa. Saas nähdä kuinka kipeäksi paikat tulee :D.
Antero Makkara
22.11.2005, 11.44
entä Turkkilainen kebab? kuuluuko se roskiin...
Kebab 14:sta voi kyllä käydä kerran kuussa muistuttamassa itseään lihan syönnin jälkiseurauksista:rolleyes:....
Tosi äijä syö tofua!
Tosi äijä syö tofua!Sori vaan neiti Makkara, mutta tosi äijähän ei tofuun koske...:rolleyes:
Antero Makkara
22.11.2005, 11.49
Sori vaan neiti Makkara, mutta tosi äijähän ei tofuun koske...:rolleyes:
Eiköh? :eek: Kyllä aika äijä pitää olla että siihen viherpiipertäjien ja ämmien ruokaan koskee.....Yleisön mielipiteistä välittämättä :rolleyes:
Ajoin moottorikelkalla autotallissa 20cm. Työnsin takaisin ja ajoin uudestaan. Sitten muistin, että olisihan siinä ollut pakki. Doh!
Sitten muistin, että olisihan siinä ollut pakki.
eikös tää kuulu tonne neitipuolelle.... ;)
mankelimies
22.11.2005, 20.33
ajoin firman autolla niin pitkään, että siitä loppui nafta, jonka jälkeen kiroilin kovaan ääneen.
en mitään....en kerta kaikkiaan mitään....
ajoin firman autolla niin pitkään, että siitä loppui nafta, jonka jälkeen kiroilin kovaan ääneen.
Tuon päälle olisi äijää jättää auto tankkaamatta seuraavaa käyttäjää varten :D
Kyykkäsin salilla 140kg:lla.
Syöny maggara and sinap ja jopa kiroillut. :( (Ei saa ottaa esimerkkiä!)
Siirtänyt sängyn yksin.Ja pari lipastoa (tosin siivosin vähän samalla, joten kai ne äijäpisteet vähän tuosta vähenee...)
Ja pari lipastoa (tosin siivosin vähän samalla, joten kai ne äijäpisteet vähän tuosta vähenee...)Olisit jättänyt tunnustamatta vaan, niin olisit saanut enemmän rispektii ja kumarruksia osaksesi. Lisäksi äijäpisteet olisivat luultavasti samalla karttuneet, sillä äijähän ei koskaan tunnusta. :p
PELTONEN
25.11.2005, 16.19
Kävin puntilla ja max.penkki nousi 5kg ja muutenkin on enemmän voimaa,Jee:)!!!
Kävin puntilla ja max.penkki nousi 5kg ja muutenkin on enemmän voimaa,Jee:)!!!
eikö se pelkkä tanko paina enempi kuin 5kg?
Nostin asuntolainan; nyt mulla on taas virallisesti oma autotalli. :cool:
Nostin asuntolainan; nyt mulla on taas virallisesti oma autotalli. :cool:Tai siis pankin mutta onko sen niin väliä?
On siitä yli puolet omaa, just se autotallin pääty... ;)
Ostin kolme dvdtä itselleni joululahjaksi: Sergio Leonen A Fistful Of Dynamite; Vain Muutaman Dollarin Tähden ja Hyvät, Pahat ja Rumat
westside
25.11.2005, 21.45
Hohhoh, pyöräilin ylämäet isolla vaihteella, kokeilin millasta ois sinkulan omistaminen.
Hohhoh, pyöräilin ylämäet isolla vaihteella, kokeilin millasta ois sinkulan omistaminen.
sinkulassa on yleensä semmonen aikas kevyt välitys:)
mankelimies
26.11.2005, 19.59
käytin iskuporakonetta
very heavy
26.11.2005, 20.09
raavin palleja
Iisiraireri
26.11.2005, 20.51
käytin iskuporakonetta
Toi on meillä kyllä emännän hommia. Bobcatin kokoiset vehkeet alkaa oleen "äijä"vehkeitä; siis meillä.
munamangeli
26.11.2005, 21.49
Pesin pyykkiä ja leivoin.
Munamankeli
26.11.2005, 22.00
Vedin nopean aamupanon, jotta ehdin lenkille. Sen jälkeen äijien kanssa kuppilaan syömään sillileipää ja painikkeeksi olutta. Huomenna kalaan.
flugfiske
26.11.2005, 22.00
Nykäsin tolla mun maasturilla (auto siis) yhen onnettoman ojaan luisuneen Fiatin sieltä ylös. Hyvin nousi, vähän hiekkaa renkaitten eteen ja menoks... :D
Antero Makkara
26.11.2005, 22.01
Raavin peppua [enkä edes omaa]
Onkos batmobile tullu takaisin... vai ei kai se kaupinpappa?
SalmineN?
26.11.2005, 22.05
Kaivoin hiekkaa lumisateessa pyöräradalla. Kolmisen tuntia lapioin kanttimutkia uskollisella Fiskarsin rautalapiolla. Rehellinen fyysinen työ voittaa punttitreenin.
Kolme isoa kanttimutkaa kaivoin isommiksi ja paremmiksi.
Antero Makkara
26.11.2005, 22.05
Suoritin toimituksen jo aamusta.... Bat mobile oli silloin täällä....
flugfiske
26.11.2005, 22.05
Raavin peppua [enkä edes omaa]
Ei se sillon oo äijää... :rolleyes:
Antero Makkara
26.11.2005, 22.07
Ei se sillon oo äijää... :rolleyes:
No musta oli aika äijää raapia toisen peppua....
Suoritin toimituksen jo aamusta.... Bat mobile oli silloin täällä....
batmobile taitaa tykätä vaan... mitäs muuta teit....
flugfiske
26.11.2005, 22.11
No musta oli aika äijää raapia toisen peppua....
Mun mielestä se on aika neitiä... ...syvältäkö raavit? :p
Antero Makkara
26.11.2005, 22.12
batmobile taitaa tykätä vaan... mitäs muuta teit....
Jotain tosi tuhmaa varmaa :eek:.
Antero Makkara
26.11.2005, 22.14
No joo todella syvältä! Sormen päät ruskeiksi ja en edes pessyt käsiä sen jälkeen! Joko äijä aste riittää?:)
varmaan syvältä...
Punainen Pilvi
26.11.2005, 22.15
väänsin #3 auton apurungon suoraksi.
Shimaani
26.11.2005, 22.56
väänsin #3 auton apurungon suoraksi.
Paljain käsin äijää, hanskat käes neitiä.... Rispektii enivei!
Reino Hoo
27.11.2005, 15.04
Talven ekat (melkein) lumityöt.
kykloman
01.12.2005, 20.31
En ole äijäillyt vuosiin, mutta nyt sitten kerralla oikein kunnolla:
Kävelin punaisia päin, liikkuva poliisi räppäsi siitä rikesakon, tästä kimpaantuneena avauduin oikein tunteella (ns. rankka päivä -oireyhtymä) ja muistin vielä perinteisen natsitervehdyksen jäähyväisiksi. Mondeon takavalojen kadottua näkyvistä huomasin että olin tunteet pinnassa pudottanut ajokorttini maijan takapenkille. Parin minuutin päästä soittivat että saapi kortin hakea asemalta. Eipä ole aikoihin näin paljon nolottanut. :o
Tilanne oli muutenkin todella absurdi: jäin bussista, arviolta 6 muuta samasta bussista jäänyttä ihmistä käveli saman tien bussin takaa tien yli. Minä käytin suojatietä (tosin punaisia päin, mutta se oli punainen oli myös autoliikenteelle eli ns. pattitilanne :D) ja samalla napsahti. Poliisipartio koukkasi valot vilkkuen tyylikkäästi risteysalueen poikki vastaantulijoiden kaistalle ja sitä pitkin jalankulkuväylälle viereeni. Ei tässä voi ihminen kuin ihmetellä että kumpikohan tässä nyt sitä liikennettä vaaransi, minä vaiko tämä poliisi...
Pörräsin lumilingon kanssa pihalla puolisen tuntia
Mondeon takavalojen kadottua näkyvistä huomasin että olin tunteet pinnassa pudottanut ajokorttini maijan takapenkille. Parin minuutin päästä soittivat että saapi kortin hakea asemalta. Eipä ole aikoihin näin paljon nolottanut.
Hmm...Äijä ois ehkä pitäny linjan loppuun asti ja huutanu puhelimeen, että "Pitäkää s****** tunkkinne! Osaan muuten ajaa ilman sitä korttiakin!"
Näytin aamulla kahdella hondamiehelle takavaloja.
Kajaanin Lance
02.12.2005, 21.59
Olen ottanut olutta.
sytyttänyt tulen takkaan..
mankelimies
03.12.2005, 11.31
Leikkasin lihaa ISOLLA veitsellä
Piereskelin hississä.
Kait hississä oli muitakin? Eihän tuo muutoin ole kovinkaan äijää ;)
Laitoin vuoristokengät jalkaan kun vein pikkuisen ulos. 10vk Russell...
ois siistii ajaa fillarilla Hämenkadun kadun läpi....piip* sensuroitu... ettei tuu banaanii...
Matti Pesonen
03.12.2005, 14.52
Eilen... eikun joo. Taisi olla tänään yöllä yhden aikaan. Ajoin saunaillasta tullessa pikkupöhnässä jäisellä soratiellä ilman kypärää crossilla. Hyvin suti ja naapuritkin varmasti tykkäsivät. Aamulla herätessä oli vain jotain hiekkaa päässä.:seko:
flugfiske
03.12.2005, 16.52
Vaihdoin naftasuotimen autooni, ja valutin sen tyhjäks duunipaikan hallin lattialle...
Ylva Hubatsa
03.12.2005, 17.16
Äiti soitti ja sanoi ettei fillarin eturengas (W106) pidä. Kävin ostamassa WXC300:sen ja laitoin paikoilleen, nyt pitää.
Matti Pesonen
03.12.2005, 18.02
Äiti soitti ja sanoi ettei fillarin eturengas (W106) pidä. Kävin ostamassa WXC300:sen ja laitoin paikoilleen, nyt pitää.
Tosiäijä ois tehny äiteelle ruuvirenkaan tai hankkinu Fredin Kostot eteen ja taakse.
Ylva Hubatsa
03.12.2005, 19.50
Tosiäijä ois tehny äiteelle ruuvirenkaan tai hankkinu Fredin Kostot eteen ja taakse. Minä tarjosin kyllä ruuvirengasta eteen ja 3satasta taakse, mutta oli kuulemma liian hurjan näköiset.
Laskin kotipihan liukumäen fillarilla. Muksujen suosionosoitukset eivät lämmittäneet läheskään niin paljon kuin muiden vanhempien paheksuvat katseet.
Iisiraireri
03.12.2005, 19.57
Vaihdoin biiliin vetonivelen. Amiksillehan tää on arkipäivää, mutta ittellä on
"voittajan" fiilis, koska edellisen kerran oon ropannu kunnolla autoo joskus 80-luvulla takaveto-Ladan kanssa.
Reino Hoo
03.12.2005, 20.03
Virittelin ekan kallupin ja heti muutaman yrityksen ja erehdyksen jälkeen sain sen toimimaan:rolleyes:
Pitänyt taskussani yhtäaikaa 3:n eri henkilöauton avaimia, autojen arvo yhteensä 400t€.
Kait hississä oli muitakin?
Tässä tilanteessa sehän oli itsestään selvää! :D
Kuitenkin päästit vain hiljaisen leijan :D
Sportholisti
03.12.2005, 23.12
Kuitenkin päästit vain hiljaisen leijan :D
Tosi äijä olisi päästänyt vaan mykkähiihtäjän ja sitten muiden alkaessa pälyilemään toisiaan näytellyt sitä 120 kiloista joensuun miestä vaivihkaa sormella :D
Laskin kotipihan liukumäen fillarilla. Muksujen suosionosoitukset eivät lämmittäneet läheskään niin paljon kuin muiden vanhempien paheksuvat katseet.Tuopa ei ole äijää vaan tyhmää... Liukumäet on pikkulasten pyllyjä varten eikä isojen ihmisten fillareita. Opettele tavoille...:rolleyes:
pitänyt samoja sukkia kaksi viikkoo...
Teroitin kirveen ja hakkasin halkoja.
Concorde
17.12.2005, 16.03
Kytkin ESP:n ja ASR:n pois ja vetelin "tappisladia" kotimatkalla... vähä lapsetti :D
Vähän joutui kotipihalla keräämään kauppatavaroita takaisin muovipusseihin takaluukusta :rolleyes:
mankelimies
17.12.2005, 16.05
pyöräilin pelkissä verkkareissa 2,5km alkoon. talossa ei ole toimivaa lämpömittaria, ja pelkkä ulkoilman visuaalinen tarkastelu ei antanut täysin luotettavaa kuvaa todellisuudesta (-16C).
Punainen Pilvi
17.12.2005, 16.09
Teroitin kirveen ja hakkasin halkoja.
Minä hakkasin piilukirveellä halkoja.
Massa x nopeus = kyllä se siitä
Olin näköjään soittanut 112 hätäpuhelun moottorikelkalla ajaessa. Näppäinlukon pitäisi olla semmoinen, että se lukitsee näppäimet mekaanisesti.
Punainen Pilvi
17.12.2005, 17.33
Vaihdoin Datsunin pullolliseen Otardia
Olin kasvitieteellisessä ihmettelemässä kukkia.:o
Ajoin kankkusessa autoa. Oli kyllä alle 0.5.
Pelasin elien sulkisturnauksessa ja nyt on kaikki lihakset jumissa. Palauttava liikunta? Pyh.
Teukka-74
26.12.2005, 19.28
Näytin kekkaria jollekkin uunolle volvossa.Taisi huitoa kärpäsiä siellä sisäpuolella :D
uin 0.7 asteisessa Näsijärvessä.... tai kävin äkkiä!
Annoin baarissa tutustumalleni, aamulla samasta punkasta heränneelle naiselle päivällä kyydit, autolla kotiin meinaan...
Nimim ''Äijää''?
Löhöämisen kuljettaja
26.12.2005, 21.16
Pissasin housuun (toi ei ole sitten totta, älkää luulkokaan):D
en laittanut sukkahousuja jalkaan aamulla...
Tänään en mitään, mutta eilen join palauttavaksi juomaksi lenkin jälkeen shampanjaa ja ruuaksi suklaakonvehteja. (no, meni siinä 1.5 piirakkaakin kyllä, myönnetään).
--heikki--
28.12.2005, 13.00
Ilmoitin televisiomaksuhallintoon tv:n käytön lopettamisesta.
Tiskasin (koneella) ja kävin metsälenkillä. Ja keskiolut toimii hyvin palauttavana urheilujuomana;)
Kävin juoksulenkillä ennen aamupalaa ja jätin aamukahvista sokerin pois. :seko:
Lasketaanko kakkavaipan vaihtaminen (ei itseltä) vai meneekö neiteilyksi?:rolleyes:
Lasketaanko kakkavaipan vaihtaminen (ei itseltä) vai meneekö neiteilyksi?:rolleyes:
Itseltä-> äijää, toiselta->neitiä....
kävin potkimassa palloa, ottelu päättyi 4-3 ja tuhersin kolme viimeistä maalia eli hät rikin....jee...
Punainen Pilvi
13.01.2006, 23.33
Ilmoitin televisiomaksuhallintoon tv:n käytön lopettamisesta.
HAAAAA. Täältä tullaan! Pistä kahvi samantien tippuun ja ota pullat pakastimesta. Ja jos maksat sakot käteisellä niin selviät vitosella!
Katsoin dvdltä Sergio Leonen "Vain muutaman dollarin tähden" :cool:
Itseltä-> äijää, toiselta->neitiä....Mä kun olin pohtinut, että voisi olla just toisinpäin. Noh, ei kai sitten auta mikään...
Nukuin klo 16 asti (olikohan se äijää vai neitiä..)
Katselin kolme (3) Steven Seagal-leffaa putkeen :cool:
Reino Hoo
17.01.2006, 20.38
Ajoin kumin tussuksi trainerilla...
Shimaani
17.01.2006, 21.32
Laskin mäkeä kyljelläni fillarilla, jalat lukoissa ja kädet stongassa kiinni. Kaheksan metriä pitkä lumienkeli! :)
Kävin lenkillä lumipyryssä vaellussauvoilla ja luistonesto-piikkipohjilla välttäen kaikkea muuta alustaa paitsi jäätä
Tulin pyöräillen töihin, vaikka ulkona on yli 20 astetta pakkasta.
Tulin pyöräillen töihin, vaikka ulkona on yli 20 astetta pakkasta.
http://users.tkk.fi/~omali/kumarrus.jpg
Ulkona -26 astetta celsiusta: fillarilla töihin, ilman pitkiä kalsareita. :cool:
Vetäisin maasta 150kg rautaa.
Ostin kunnon työkaluja autoa varten. Eilen piti vaihtaa litkut (öljyt, syylarin pakkasnesteet) BJ:stä vielä parin lainatyökalun turvin.
Nostelin rautaa ja vaihdoin uuden sisärenkaan fillariin. :)
Kajaanin Lance
19.01.2006, 18.51
Ajoin pyörällä salille ja takasin,pakkasta oli 27 astetta ja mukavasti viima kävi kasvoille.
Punainen Pilvi
19.01.2006, 18.58
Samoin, huoltoasemalla kävin ja maksoin koko syksyn kaljapiikin käteisellä.
Reino Hoo
21.01.2006, 12.08
Lähdin fillarilenkille vaimon vastustuksesta huolimatta (n. -20 C).
munamangeli
21.01.2006, 12.18
Vetäsin purkin hernaria aamiaiseks.
Cartmani
21.01.2006, 16.38
Kävin ulkoiluttamassa kameraa (ja pyörää samalla). Ajelin vähän sinne sun tänne ja napsin rullan kuvia ja takaisin kotia.
Punainen Pilvi
21.01.2006, 16.44
Pieksin koko perheen patjat mattopiiskalla hullunkiilto silmissä. Tietysti vasta sen jälkeen kun ne olivat olleet 25 asteen pakkasessa 6 tuntia. Ihan toimin Marttojen(tm) ohjeiden mukaan.
neitiä oli salibandyn pelaaminen, mutta ottelun päättyessä 9-1 ei 7 maalia ole kovin kaukana äijästä...:rolleyes:
Shimaani
21.01.2006, 17.44
Kun auton lämmityslaite ei käynnistynyt (alkanut puhkua lämmintä ilimaa siis) menin fillarilla duuniin. Mennessä -22 ja palatessa -19. Ei ollu ees kylymä.
Kun auton lämmityslaite ei käynnistynyt (alkanut puhkua lämmintä ilimaa siis) menin fillarilla duuniin. Mennessä -22 ja palatessa -19. Ei ollu ees kylymä.
äijää olisi ollut pelata salibandyä shortseissa ulkona:D
StantheMan
21.01.2006, 18.45
Pistin vaimon junaan! :cool: :D
Kun auton lämmityslaite ei käynnistynyt (alkanut puhkua lämmintä ilimaa siis) menin fillarilla duuniin. Mennessä -22 ja palatessa -19. Ei ollu ees kylymä.Eikös tuo ole vähän neiteilyä? Tosi Äijähän™ olisi mennyt autolla, toimi lämppäri tahi ei...:D
Oltiin telttailemassa-28:cool:
Tulin autolla töihin.toimiko lämppäri vai oliko kenties rättikatto alhaalla? Pelkkä autoilu sinällään ei kelpaa...;)
toimiko lämppäri vai oliko kenties rättikatto alhaalla? Pelkkä autoilu sinällään ei kelpaa...;)
Rättikatto on suolalta suojassa eräässä lämpimässä tilassa, joten ihan peltikattoisella tultiin töihin nyt. Ja lämppärikin toimi.... Mutta en laittanut radiota paikalleen eli siitä tuo äijä status !
ps) Perjantaina oli äijämainen kotimatka töistä. Pitäjänmäki - Pihlajamäki. ~13 km --> 2.5 tuntia !!! Kävellenkin olis ollut nopeemmin kotona.... Varsin ÄIJÄÄ !! :cool:
Reino Hoo
24.01.2006, 17.51
Annoin tämän talven ensimmäisen voitelun luistelusuksille...
Pääsin pyöräkaupan mannekiiniksi internettiin. Etusivun kuvassa ajava henkilö olen minä.
http://www.claremontcycle.com/
Shimaani
27.01.2006, 20.00
Kävelin polun päällä olevia suksenjälkiä pitkin.
munamangeli
28.01.2006, 13.21
Avasin auton konepellin kuten kaikki äijät sillä erotuksella tosin etten siellä osannut mitään tehdä....
ääh en mie kehtoo kertoakkaan, mie jänistin nyt. Mut huomasin että huumoriani ei arvosteta kun on hengestä kysymys..
Kusetin töissä; sanoin että menen kokoukseen, mutta lähdinkin Paloheinään hiihtämään.
PELTONEN
03.02.2006, 12.54
Ajoin kouluun 27 asteen pakkasessa vaikka olisin päässyt autolla.
Ajoin kouluun 27 asteen pakkasessa vaikka olisin päässyt autolla.
sama vika... pääsis autolla mutta ei viitti millään lähtee autolla:)
Reino Hoo
03.02.2006, 16.57
tein hiihtolenkin jälkeen samantien lumityöt...
westside
03.02.2006, 17.21
En tänään mutta eilen:
Olin ulkona riehumassa vaikka oli 38,6 astetta kuumetta ja kurkku kipeä.
Olin ulkona riehumassa vaikka oli 38,6 astetta kuumetta ja kurkku kipeä.
En tiedä onko äijää, mutta ainakin tyhmää.
Joskus syksyllä oli hyvät juhlat tiedossa, eikä niitä millään voinut kuumeesta huolimatta jättää väliin.
No, keuhkokuumehan siitä pukkasi päälle...
Ai niinku sillai tosi miehekästä äxsöniäkö? Onkos se niinku äijää? No en mitään.
Cartmani
07.02.2006, 15.16
Kävin parturilla ja leikkuutin vajaat 4 vuotta hartaasti kasvatettun metri-letin pois. Kyllä tähän saa jonkin aikaa totutella, sen verran iso muutos oli. Kirpaisi oikein kunnolla, mut joskus toi oli pakko tehdä. :eek:
Ajoin kuivan naaman höylällä ilman vaahtoa...Kun oli loppunut... Että nyt on sitten äijäilty. vähän tuli verta vaan.
Kävin parturilla ja leikkuutin vajaat 4 vuotta hartaasti kasvatettun metri-letin pois. Kyllä tähän saa jonkin aikaa totutella, sen verran iso muutos oli. Kirpaisi oikein kunnolla, mut joskus toi oli pakko tehdä. :eek:
??? Mikä pakko?
Cartmani
07.02.2006, 17.36
??? Mikä pakko?
Aattelin, että jos antais vähän siistimmän kuvan itsentänsä ku olis konservatiivisesti siistit ja lyhyet hiukset, ku että olis wanhan pituinen heviletti. Ja ja en halua enää avata tukkoon menneitä viemäreitä, enkä ylipäätään löytää omia hiuksia joka hemmetin paikasta. Parturikin naureskeli, että eipä ole kovin montaa kertaa urallansa lyhentänyt näin paljon hiusten pituutta kerralla. Mut tyylille uskollisesti, se on kaikki tai ei paljon mitään.
Mut kaikista uskotteluista huolimatta, nyt tahtoo vituttaa aivan ihan pikkusen.
Aattelin, että jos antais vähän siistimmän kuvan itsentänsä ku olis konservatiivisesti siistit ja lyhyet hiukset, ku että olis wanhan pituinen heviletti. Ja ja en halua enää avata tukkoon menneitä viemäreitä, enkä ylipäätään löytää omia hiuksia joka hemmetin paikasta. Parturikin naureskeli, että eipä ole kovin montaa kertaa urallansa lyhentänyt näin paljon hiusten pituutta kerralla. Mut tyylille uskollisesti, se on kaikki tai ei paljon mitään.
Mut kaikista uskotteluista huolimatta, nyt tahtoo vituttaa aivan ihan pikkusen.
No kyllä se siitä hukut mukavasti massaan!
Ajoin oman pääni kaljuksi neljä vuotta sitten kun, no tuli semmonen juttu että ei ollut vaihtoehtoja (joo ei armeija) No nyt on taas ihmisen hiukset päässä koko sen ajan näin unta, että olin pitkähiuksinen...ne unet oli inhoja.
Jatketaan parturiaiheella.
Kieltäydyin parturin ehdotuksesta trimmata kulmakarvoja.
Punainen Pilvi
31.03.2006, 22.07
En ole häideni jälkeen käynyt parturissa kertaakaan, on jo piiiitkä tovi siis kulunut.
Naiset tekee ihan samaa - ei ne laita itteään yhtään sen jälkeen kun pääsevät rikkaisiin naimisiin.
Ostin häämatkalla Norjasta Babyliss vai mikäsemerkkinytoli (vai oliko se sittenkin Ruotsista) parturikoneen ja sillä leikkaan kaljun 4 * vuodessa.
Tänään oli se päivä
Reino Hoo
01.04.2006, 13.10
kahden talouden lumityöt ja päälle trainerilenkki:cool:
Ostin korillisen kaljaa
Sama, sama. Parturiaiheella jatketaan; leikkasin tukan 1 mm pituiseksi. Se kun oli päässyt jo kolmeen milliin...
hannupulkkinen
01.04.2006, 14.06
Laitoin fluoripulveria suksenpohjiin ilman hengityssuojainta.
Päätä särkee:(
StantheMan
01.04.2006, 15.41
Tein lastenkutsuille käärmeenpäännäköisiä sämpylöitä ja irtosormennäköisiä nakkeja. Nyt pitäisi vielä tehdä kuohuvaa colajuomaa lisäämällä Coca Colaan jäätelöä. (ja kestää 10 mukulaa...)
Hakkasin pihalta jäätä petkeellä noin 3m2 irti ja kanavoin valumavedet omaan uomaansa. Nyt on käet hellänä hakkaamisesta...:rolleyes:
Punainen Pilvi
01.04.2006, 19.11
Kävin kokeilemassa (mutkin 12 km yksityistiellä) vuorokauden vanhalla Honda CR-V:llä että miten se penkka pölisee.
Olosuhteet olivat viimisenpäälle kehnot mutta hyvin Honda tuollaiseksi autoksi selvisi pikataipaleesta. Kyydissä ollut Poika vaan oli hetikohta jokseenkin kalpea ja oksensi lopuksi autoon.
Pyyhin yrjöt lumiharjalla pihalle ja palautin auton ylpeälle omistajalleen.
ImacInnes
01.04.2006, 19.26
Maasturista (nelipyöräsestä) kaivoin männät esiin remonttia varten!:cool:
Onneks kakspyöränen maasturi kulkee ja sillä pääsee kouluun ja takas!:D
Nostin penkistä oman painoni verran rautaa :D Eräänlainen virstanpylväs saavutettu, ylemmäs ei sitten tarvitse mennäkään... :rolleyes:
Punainen Pilvi
01.04.2006, 22.48
Nostin penkistä oman painoni verran rautaa :D Eräänlainen virstanpylväs saavutettu, ylemmäs ei sitten tarvitse mennäkään... :rolleyes:
Järkevää.
Mutta neitiosasto on ->
ottojussi
02.04.2006, 00.55
Join pullollisen Viru Valgeeta
mankelimies
02.04.2006, 18.37
kärsinyt krapulasta
mutanaama
02.04.2006, 20.49
Piikkasin betonia kellarin lattiasta pois, ja sitten sudittelin pakettiautolla sohjossa:o
SalmineN?
03.04.2006, 23.05
Ryyppäsin viimeviikon aikana yhteensä yli 100 ravintola-annosta ja puhalsin alkometriin ainakin kerran yli 3 promillea ja menin aamulla rinteeseen taksilla.
Ryyppäsin viimeviikon aikana yhteensä yli 100 ravintola-annosta ja puhalsin alkometriin ainakin kerran yli 3 promillea ja menin aamulla rinteeseen taksilla.
ÄIJÄ-meininki!!!
Ajoin aamulla autolla järkyttävällä keskinopeudella töihin. Viimeiset 2 km kesti noin vajaat 40 minuuttia.
Huomioon otetaan vasta 2*omapaino ja siittä yli olevat:p
mankelimies
05.04.2006, 19.05
pudotin lunta katolta
pudotin lunta katolta
Pitää pudota itse, ei tuo muuten äijää ole :D
Se vasta on äijää, kun jättää ne lumet sinne katolle sulamaan.
SalmineN?
06.04.2006, 20.53
ÄIJÄ-meininki!!!
Ehkä se äijin temppu oli kuitenkin lopettaa se dokaaminen ja mennä maanantai-aamuna töihin. Itsekuri on kurin korkein muoto.
nojohannyt
09.04.2006, 12.34
Jätin aamulla parran ajamatta ja aloin huoltamaan pyörää. Samalla tuli rasvattua tämä näppis oikein kunnolla öljy/hiekotuspöly/jarrupalatöhnä sekotuksella. Alkaa kämppä muistuttamaan ihan oikeata verstasta.
Reino Hoo
09.04.2006, 13.14
Loskalumikolausta pihasta ennen trainerilenkkiä....
Punainen Pilvi
09.04.2006, 13.17
Vedellyt vesurilla tuosta pellonpientareen pajukosta virpomisoksia pikkutytölleni.
Shimaani
09.04.2006, 16.26
Lähdin koiran kanssa lenkille polkuja pitkin, polut oli pehmeätä lumimössöä jota enimmillään 60 senttiä. Kävelin silti ja hiki tuli. Überkivaa :)
Sahailin sähkösahalla pari wanhaa omenapuuta matalaksi. Käytin myös kulmahiomakonetta katkaistakseni metallisen tuen toisesta puusta.
Varsinainen äijäily alkaa, kun rautakangen, lekan, sahan jne. avulla nostan juurakot maasta. Tämä siis kun routa on sulanut.
mutanaama
16.04.2006, 20.18
Oltiin kylässä ja paistettiin vartaassa avohiilloksella kokonainen lammas (4h) ja juotiin pontikkaa ja kaljaa
Iglumies
17.04.2006, 14.08
Kaadoin kaksi täyskokoista koivua pihasta, sahasin, pilkoin kirveellä ja pinosin. Parimottia poltettavaa. Vielä jäljellä hauskin osuus kantojen kanssa.
No purin sen pöydän, johan mä sanoin! :mad:
Kävin nelipyöräiseen kulkimeen ostamassa uuden karheat renkulat ja kevytmetallivanteet. Join kaupantekijäisiksi kaffet. Ei maitoa eikä sokeria. Maiharit oli jalassa.
Ostin +100€ opelin (kulutus)osia. Mm. toisen helmapellin kokonaan. Join 3 kuppia mustaa kahvia. Heräsin eilen iltapäivällä viimeksi. :o:seko:
Laitoin vappujuomat (25 litraa) käymään. :)
Tulin töihin, vaikka hengityshuurut olisi voinut tappaa pikkulintuja...
flugfiske
24.04.2006, 03.58
Olin perustamassa yhdistystä, jonka toimialana on maastoautoilu!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.