Näytä tavallinen näkymä : Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Sivut :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Hain apteekista lääkettä kurkkukipuun, merkki oli Ketorin Hot (neiteilyä, myönnetään).
Tein heti tupla-annoksen, kun se ei maistunut miltään. Ja lisäsin 80% viinaa sekaan että sain sen alas.
Ja vasta tämän jälkeen luin lääkeen käyttöohjeet.
Originally posted by Smo:
Valikoidusti lainaten ja rivien välistä lukien :D :
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Aatos Lokonen:
Tulin eilen töistä kämpille, söin eukon tekemät ruuat, raahasin paskasen eukon samana päivänä luuttuamaan olkkariin ja levitin lattialle. Nakkasin housut menemään ku oli niin kuuma.
Ähisin perse pitkällä keskellä olkkaria yöhön asti, ja sitten lähin testilenkille, vaikka oliki pukannu koko päivän. Lenkin jälkeen törkkäsin olkkariin paikalle, josta se näytti parhaimmalle keittiöön, jossa vetelin lisää naamariin. Anteeksi huono huumori, älkää loukkaantuko :rolleyes: </font>[/QUOTE]Missä tossa se huono oli? :D
Olin pilkillä 6 tuntia, aurinko paistoi, -12 astetta, tuuli about 5-8 m/s suoraan pohjoisesta.
Oli muuten pikkusen kyyyyyyyylmä.
Ai niin eikä tullu ees kalaa (hyvin).
Potkin itseni juoksulenkille heti aamulla.
Ilmannut kämppäni lämpöpatterit ihan itte, vailla aikaisempaa kokemusta tai ohjeita.
Todistin samalla, lähinnä itselleni, etten kuulu PullaMössöSukupolveen (tm)! \o/
Toisaalta, noin helvetin helppo operaatio...ei tainneet äijäpisteet nousta mihinkään?
Originally posted by Archie:
Ilmannut kämppäni lämpöpatterit ihan itte, vailla aikaisempaa kokemusta tai ohjeita.
Todistin samalla, lähinnä itselleni, etten kuulu PullaMössöSukupolveen (tm)! \o/
Toisaalta, noin helvetin helppo operaatio...ei tainneet äijäpisteet nousta mihinkään? Kuuluu pikemmin neiti hommiin.
Mitäh, millä perusteella? Oisko TosiMies (tm)
A)lisännyt vaatekerroksia
B)soittanut talonmiehelle?
:confused:
Originally posted by Archie:
Mitäh, millä perusteella? Oisko TosiMies (tm)
A)lisännyt vaatekerroksia
B)soittanut talonmiehelle?
:confused: Juu tosimies mieluummin kärsii kylmää kuin tekee jonkun duunit. :D
Niinpä tietysti... http://www.9xxfin.com/forum/images/smiles/eusa_doh.gif
Eikös se mene niin, että tosiäijä kärsii ennemmin kylmää kuin pyytää apua joltain huoltomieheltä? tongue.gif
Ei! Kyllä tosi äijä soittaa huoltoliikkeelle vaikka kello 23:00 lauantai iltana ja vaatii välitöntä korjausta.
Originally posted by JKK:
Ei! Kyllä tosi äijä soittaa huoltoliikkeelle vaikka kello 23:00 lauantai iltana ja vaatii välitöntä korjausta. Eikä soittele. Neidit soittelee jos on jotain vikaa, esim. vaikka hehkulamppu kärähtänyt. Äijät korjaavat kaiken itse.
Ripitin pyöräilevää pappia kypärättömyydestä...
edit. tää oli kyllä eilen.
Koskeekos muka kypäräpakko pappismiehiä...?
Eikös ne ajele Kaikkivaltiaan Suojeluksessa.
Originally posted by Pelotón:
Koskeekos muka kypäräpakko pappismiehiä...?
Eikös ne ajele Kaikkivaltiaan Suojeluksessa. Mä kysyinkin siltä, että eikös toi ole suorastaan saatanan tyhmää ajaa ilman kypärää.
Äijät korjaavat kaiken itse. Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes:
</font><blockquote>quote:</font><hr /> Äijät korjaavat kaiken itse. Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä!
Originally posted by Rolle:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by JKK:
</font><blockquote>quote:</font><hr /> Äijät korjaavat kaiken itse. Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on...
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
</font><blockquote>quote:</font><hr /> Äijät korjaavat kaiken itse. Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on... </font>[/QUOTE]Höpötystä, nyt on neidit "äänessä".
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr /> Äijät korjaavat kaiken itse. Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on... </font>[/QUOTE]Höpötystä, nyt on neidit "äänessä". </font>[/QUOTE]Tuo sinun inttämisesi on neitiä.
Katoin koko viime yön oskareita. Aamulla pistin vaimon viemään muksun hoitoon ja menin itse nukkumaan.
Originally posted by finbred:
Katoin koko viime yön oskareita. Aamulla pistin vaimon viemään muksun hoitoon ja menin itse nukkumaan. Toi oskarien kattominen vähän laskee äijyyttä mutta aamun toiminta huomioon ottaen justjust... :D
Hillary Swankin tuijottaminen on kyllä äijää sekin. Sen mies kyllä on ihan nöösi.
--heikki--
01.03.2005, 22.41
Kävin pelaamassa sählyä (neitiä!) mutta sen jälkeen kävinkin juomassa kaksi tuoppia olutta!
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä tongue.gif .
Originally posted by kambela:
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä tongue.gif . Tiedätkö mihin tuon tarinan äijämäisyys karisee? Mikä ei kuulu joukkoon?
Originally posted by kambela:
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä tongue.gif . Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä..
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by kambela:
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä tongue.gif . Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä.. </font>[/QUOTE]Äijäpisteitä kuivattaa minun mielestä ehdottomasti tuo 6-packiin tyytyminen. Ehdottomasti vähintään mäyristä kehiin, pienistä määristä ei tule edes vihaiseksi.
Edit. Muuten onkin sitten melko äijäisää ajanvietettä.
Originally posted by TJ:
OPEL!!! Mutta Kambelahan oli hävittämässä sitä, niinkuin kuuluukin tehdä kehnoille ajopeleille.
Minä taas en oikein ymmärtänyt tuota savikiekkojen ampumista.
Eikös äijä ampuisi ennemmin vaikka liito-oravia?
Minä taas en oikein ymmärtänyt tuota savikiekkojen ampumista.
Eikös äijä ampuisi ennemmin vaikka liito-oravia? Tuskin olisi äijää lentäviä rukkasia ammuskella. Äijää taitaisi olla liito-oravien asuinalueiden tasoittaminen metsätraktoreilla, nortti rennosti suupielessä.
Eikös tällä palstalla ole moottorisahojen kanssa riehuviakin, esim. Bahco?
Kenties...
Voisi myös kiskoa kovasti kaljaa koko talven ja sitten kesällä voisi asvaltoida sen liito-orava-alueen. Asvalttikonetta ajettaisiin luonnollisesti reteästi ilman paitaa, niin , että se talven aikana hankittu kaljamaha olisi kunnolla näkysällä.
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Smo:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by kambela:
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä tongue.gif . Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä.. </font>[/QUOTE]Äijäpisteitä kuivattaa minun mielestä ehdottomasti tuo 6-packiin tyytyminen. Ehdottomasti vähintään mäyristä kehiin, pienistä määristä ei tule edes vihaiseksi.
</font>[/QUOTE]Tossahan oli juotu 6-pack janoon "välipalaksi" autonhajotuksen jälkeen ennen kirveenheittoa ja haulikolla ammuntaa ja jätetty auki monta koria tai muuta tiukempaa meni sen jälkeen...
Kenties...
Voisi myös kiskoa kovasti kaljaa koko talven ja sitten kesällä voisi asvaltoida sen liito-orava-alueen. Asvalttikonetta ajettaisiin luonnollisesti reteästi ilman paitaa, niin , että se talven aikana hankittu kaljamaha olisi kunnolla näkysällä. ...tai sitten polttaisi reteästi koko metsän napalmilla, heti aamutuimaan.
Nyt taitaa kyllä lipsua jo topicin ulkopuolelle...
Tossahan oli juotu 6-pack janoon "välipalaksi" autonhajotuksen jälkeen ennen kirveenheittoa ja haulikolla ammuntaa ja jätetty auki monta koria tai muuta tiukempaa meni sen jälkeen... Lainaus: "Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi."
Tosi äijä rehvastelee ja liioittelee juomisiaan. Tässä ei nyt kyllä mainostettu liiemmin mallasjuomien kulutusta, tiukemmasta tavarasta puhumattakaan.
...tai sitten polttaisi reteästi koko metsän napalmilla, heti aamutuimaan.Buah!
Tuosta jotenkin tuli mieleen se Ilmestyskirjan eversti Kilgore (Robert Duvall) - muistattehan tämän helikopterikahjon, jonka piti päästä surffaamaan?
Se miten hän selitti hyökkäystä jollekin kukkulalle ja kuinka he olivat räjäyttäneet koko p*skan sileäksi:
"It smelled like...
...victory!"
http://www.ananova.com/images/web/34952.jpg
Tosi äijä rehvastelee ja liioittelee juomisiaan. Tässä ei nyt kyllä mainostettu liiemmin mallasjuomien kulutusta, tiukemmasta tavarasta puhumattakaan. Jos siinä kuitenkin oli jo liioiteltu. Oikeasti pojat joivat sen 6-packin kimppaan koko päivän aikana kun ei vaimokkeet enempää antaneet ostaa/juoda... :D
Tuosta jotenkin tuli mieleen se Ilmestyskirjan eversti Kilgore (Robert Duvall) - muistattehan tämän helikopterikahjon, jonka piti päästä surffaamaan?
Siitähän se tuli minullekin mieleen, katselin näet valikoituja paloja ko. leffasta tänään :D
Eikös äijä ampuisi ennemmin vaikka liito-oravia? tai trailikalkkunoita?
nii joo...alkoholi ja a-tarvikkeet ei kuulu yhteen...
SAATANA! :mad:
Originally posted by Hösö:
nii joo...alkoholi ja a-tarvikkeet ei kuulu yhteen...
SAATANA! :mad: Taivahan totta.
edit: selvennykseksi: autokin on mielestäni a-tarvike tässä yhteydessä...
Otin kyynerpäästä feissiin ja olin olevinani, ettei se sattunut yhtään.
Edit. Ja olenhan mä puhunut tänään autoistakin... :rolleyes:
koltiainen.
02.03.2005, 20.11
Hermostuin duunissa muiden saamattomuuteen ja tein kolmen miehen hommat yksin.
Ja kiroilin samalla.
Enkä tietenkään sanonut mitään ko. henkilöille, sehän olisi ollut neitiä.
liikautin isoa kuorma-autoa :eek:
Jänskä vehje, pitäiskö ajaa kortti...
Originally posted by Sami P:
liikautin isoa kuorma-autoa :eek:
Jänskä vehje, pitäiskö ajaa kortti... Tää ei ollut tänään eli OT mutta nuorena olin satunnaisissa töissä satamassa tienaamassa extra opiskelurahoja purkamalla laivoja, tällä kertaa muistaakseni Hernesaaressa(?) ja ajeltiin autoja ulos laivasta, sitten oli jättimäismäinen maansiirtokone joka oli vielä parkkeerattu lähes seinään kiinni... no sitten tarjoudun vapaaehtoseks ajamaan kyseisen härvelin ulos laivasta. Mielenkiintoista oli, käänsin ratista -> koko laite taipui keskellä olevasta nivelestä ja reuna otti seinään kiinni... sitten varovasti testaillen ominaisuuksia ja hissun kissun ajelin ees taas että sai etäisyyttä seinään ja sitten ulos laivasta... laitteen käyttöliittymä ei kyllä ollut yhtään tuttu mutta sain ajettua sen ulos, härvelillä pituutta noin 10 m ja ohjaus ei kääntänyt etupyöriä (kait) vaan taivutti laitetta keskeltä, aika vimpula oli ajaa.. ja sitten jotain V6 autoja mille piti tietty antaa kenkää sen verran kun kerkes.. oi kultainen nuoruus :rolleyes:
Edit: typo
[ 03.03.2005, 02:23: Viestiä muokkasi: Smo ]
Ostin päivällä betonimyllyn.
Illalla räjäytin Tacxilla takarenkaan Trekistä. Maidenin 2 Minutes to Midnight tuli toiseen kertsiin ja silloin jysähti. Kyllä oli äijää! :mad:
Juha Lehtinen
08.03.2005, 22.30
Originally posted by Oz:
Ostin päivällä betonimyllyn.
Illalla räjäytin Tacxilla takarenkaan Trekistä. Maidenin 2 Minutes to Midnight tuli toiseen kertsiin ja silloin jysähti. Kyllä oli äijää! :mad: Onneksi ei kai sentään tarvinnut taluttaa fillaria kotiin :D .Menikö korvat lukkoon :eek:
Purkanut ilmamäärämittarin, vahannut koneella (http://www.dingking.com/images/p-polish-dewalt.jpg), käyttänyt runsaasti sikaflexiä.
Tosiäijä ei nuku vaan kukkuu yöt valveilla... Lähtis duuniin. Tulihan tässä varmaan taas melkein 2-3 tuntia unta jo. Sehän RIITTÄÄ... Zzz.ZZzzZz.z... :mad: :mad: :mad: :(
DynaMike
09.03.2005, 12.04
Lähentelin Golfin keulalla punasia päin kävelevää mummelia hullunkiilto silmissä, joka käveli yllättävän nopeasti ja homma jäi vain sudittamiseksi puolen metrin päähän tyypin kankusta.
Äijä ei kiusaa mummoja/naisia...
Totta, ei tuossa ollut mitään äijää, pelkästään keskenkasvuista typeryyttä.
Hieman lieventävänä asianhaarana voinemme ajatella sitä että mummo lähti punaisia päin kävelemään. Lähtihän?
Originally posted by Polo:
Äijä ei kiusaa mummoja/naisia... Ei todellakaan eli puhut täyttä asiaa !
Originally posted by VesaP:
Onkos äijävalvominen vielä kunnossa vai onko mennyt neitimäiseksi lightlimujen litkimiseksi?
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by VesaP:
Onkos äijävalvominen vielä kunnossa vai onko mennyt neitimäiseksi lightlimujen litkimiseksi? </font>[/QUOTE]Kyllä vain ja kyllä vain :D
Otin maastopyörästä Shimanon ketjut pois ja panin Campagnolon C9:t tilalle tongue.gif
Nyt on hyvä coctail:
Campyn ketjut
Race Facen eturattaat
Sramin pakka
Shimanskin vaihtaja
Shimaani
10.03.2005, 08.53
Originally posted by Jarski:
Nyt on hyvä coctail:
Campyn ketjut
Race Facen eturattaat
Sramin pakka
Shimanskin vaihtaja Ja maistiaisia on sit vissiin luvassa? Minuukin kiinnostaa tuo C9 kettinki mut ku kaapit on vielä täynnä halvalla hankittua SRAMia....
Originally posted by Shimaani:
Ja maistiaisia on sit vissiin luvassa? Minuukin kiinnostaa tuo C9 kettinki mut ku kaapit on vielä täynnä halvalla hankittua SRAMia....
[/OT] Kyyllä tosta pari linkkua jäi. Millä kastikkeella laitetaan?
Sramit vaan torille myyntiin tai kavereiden pyöriin. Se on äijää! Kettinki on halbaa.
Ollut kohtelias liikenteessä. Yritin antaa mummelille tietä suojatiellä mutta eipä halunnut mennä... :confused:
Originally posted by TJ:
Ollut kohtelias liikenteessä. Yritin antaa mummelille tietä suojatiellä mutta eipä halunnut mennä... :confused: Näin sen olla pitää eikä painaa kaasua :D Tosin mummo varmaan aatteli että mikä helkutin äijä tuossa kyttää eikä uskaltanut lähtee ylittää tietä :D :D
Originally posted by VesaP:
Ollut kohtelias liikenteessä. Yritin antaa mummelille tietä suojatiellä mutta eipä halunnut mennä... :confused: Näin sen olla pitää eikä painaa kaasua :D Tosin mummo varmaan aatteli että mikä helkutin äijä tuossa kyttää eikä uskaltanut lähtee ylittää tietä :D :D </font>[/QUOTE]Ja siinä ei edes ollut valoja... :eek: Kyllä se mummo oli vissiin vähän käkenä kun ei lähtenyt ylittämään vaikka yritin vielä käsimerkeillä näyttää että menee nyt vaan... :rolleyes:
Tosin mulla nyt on noita muitakin omituisuuksia... jätän turvaväliäkin maantiellä ja laitan vilkun päälle yleensä ennen jarruttamista... :eek:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by VesaP:
Ollut kohtelias liikenteessä. Yritin antaa mummelille tietä suojatiellä mutta eipä halunnut mennä... :confused: Näin sen olla pitää eikä painaa kaasua :D Tosin mummo varmaan aatteli että mikä helkutin äijä tuossa kyttää eikä uskaltanut lähtee ylittää tietä :D :D </font>[/QUOTE]Ja siinä ei edes ollut valoja... :eek: Kyllä se mummo oli vissiin vähän käkenä kun ei lähtenyt ylittämään vaikka yritin vielä käsimerkeillä näyttää että menee nyt vaan... :rolleyes:
Tosin mulla nyt on noita muitakin omituisuuksia... jätän turvaväliäkin maantiellä ja laitan vilkun päälle yleensä ennen jarruttamista... :eek: </font>[/QUOTE]Eihän extreme-mummot siihen luota että joku antaa
tietää, ovat tottuneet puikkelehtimaan keppi ojossa autojen välissä...mutta hyvä yritys silti...
Pyöräilin lomalaisen ominaisuudessa näköetäisyydeltä työpaikkani ohi.
Vittuilin itseäni isommalle miehelle :mad:
Drivetrain
11.03.2005, 17.45
Originally posted by Jarski:
Otin maastopyörästä Shimanon ketjut pois ja panin Campagnolon C9:t tilalle tongue.gif
Nyt on hyvä coctail:
Campyn ketjut
Race Facen eturattaat
Sramin pakka
Shimanskin vaihtaja Ei ole äijää.. speksaamista
Valistin hyvin, hyvin kovaäänisesti setää, joka hyppäsi suoraan kävelytieltä pyörätielle. Setä hyppäsi siis suoraan eteeni kuin kersa karkkikaupassa, ja päinhän mä ajoin, kun en ehtinyt mitään tekemään. Siinä kohta oli kuulemma suojatie, ja se keskustelun perusteella oikeuttaa hyppäämään eteen. riiiiiight.
Ei tuntunut seniorille mahtuvan kuuppaan, että siksi se pyöräkaista on, että siinä voi ajaa huoletta lujaa. Lopetimme keskustelun ja hyvästelimme toisimme sanoilla "Haista nulikka paska" ja "Haista sinä pappa v***u". :rolleyes:
Shimaani
11.03.2005, 19.09
Originally posted by fleGsuz:
Valistin hyvin, hyvin kovaäänisesti setää, joka hyppäsi suoraan kävelytieltä pyörätielle. Setä hyppäsi siis suoraan eteeni kuin kersa karkkikaupassa, ja päinhän mä ajoin, kun en ehtinyt mitään tekemään. Siinä kohta oli kuulemma suojatie, ja se keskustelun perusteella oikeuttaa hyppäämään eteen. riiiiiight.
Ei tuntunut seniorille mahtuvan kuuppaan, että siksi se pyöräkaista on, että siinä voi ajaa huoletta lujaa. Lopetimme keskustelun ja hyvästelimme toisimme sanoilla "Haista nulikka paska" ja "Haista sinä pappa v***u". :rolleyes: Tässä on jotakin tuttua, mun variaatio on se, että yleensä soitan kelloa takaa lähestyessäni koiran kanssa liikkujaa että tietää ottaa koiran lyhkäsemmälle ettei viaton koira saa kiitävää fillaristia niskaan.
Noh, jotkut sitten vetää hernettä nenään siitä että muka v*ttuillakseni kilkuttelen ja keskustelu aika usein loppuu yllä kuvatulla tavalla.
En tiiä miks naispuoliset koiranulkoiluttajat ymmärtää mistä on kyse mut kromosomivammaset ei.
Taitaa olla mun animaalista magnetismia.... smile.gif
Punainen Pilvi
11.03.2005, 19.16
Vittuilin itseäni isommalle miehelle :mad: Miten siinä sitten kävi?
Originally posted by Punainen Pilvi:
Vittuilin itseäni isommalle miehelle :mad: Miten siinä sitten kävi? </font>[/QUOTE]Huomasin yhtäkkiä että minulla oli kiire jatkaa matkaa. (http://www.rocsport.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=10;t=003772;p=19)
rullaaja
11.03.2005, 20.22
Ostin citymarketista kaksi koria kaljaa ja vaippoja.
:rolleyes: Tuota noin, jos siinä oli suojatie niin olet kyllä velvollinen väistämään... eli lähestyt niin että pystyt väistämään jos näet jalankulkijan aikeissa ylittää suojatien... Ethän sä autoillessasikaan perustele yliajoa sillä etä tässä on autotie siksi että siinä voi ajaa huoletta kovaa... :confused:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään.
Punainen Pilvi
11.03.2005, 20.32
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by fleGsuz:
:rolleyes: Tuota noin, jos siinä oli suojatie niin olet kyllä velvollinen väistämään... eli lähestyt niin että pystyt väistämään jos näet jalankulkijan aikeissa ylittää suojatien... Ethän sä autoillessasikaan perustele yliajoa sillä etä tässä on autotie siksi että siinä voi ajaa huoletta kovaa... :confused:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään. </font>[/QUOTE]Kuka se olikaan joka sanoi että tätä maailmaa ohjaa Scania Vabis? :( :(
Rälläköin ja käyttelin rautasahaa.
Rälläköin.
Käytin voimapihtejä.
Ajoin isoa trukkia.
Kuljin 2,5 km matkan taksilla, yksin.
Drivetrain
11.03.2005, 23.00
Originally posted by TJ:
Tuota noin, jos siinä oli suojatie niin olet kyllä velvollinen väistämään... eli lähestyt niin että pystyt väistämään jos näet jalankulkijan aikeissa ylittää suojatien... Ethän sä autoillessasikaan perustele yliajoa sillä etä tässä on autotie siksi että siinä voi ajaa huoletta kovaa... :confused:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään. Hei! Kyse ei kyllä ehkä ollut "jos näet jonkun aikeet ylittää suojatie". Jos joku pelaa hengellään ja katsomatta hyppää eteen, niin se on mielestäni hyppelehtijän vika. Ei sitä jatkuvasti voi olla varuillaan ja odottaa sitä että joku tekee matrix-nopean liikkeen seinän ja katon kautta hypellen eteen. Ethän sinäkään lähde ottamaan suojatiella matsia rekan kanssa. Oli se kenen vika tahansa, rekka hengen vie. Noita saatanan katujen apinoita riittää.
Muistelen edelleen lämmöllä niitä hetkiä kun lunta on tullut kaduille 20-30 senttiä ja ajelee kävelytietä pitkin kun voimat eivät riitä autojen sekaan lumen takia ja yllättäen pyörätielle on aurailtu kuukauden päivät. Totta kai joku kotinatsi päättää ojentaa hampuusia, ilmoittamalla, että ajan kävelytiellä (missä mies/nainen kävelee yksi) ja että pitäisi siirtyä pyörätielle... niinpä niin.
Originally posted by dt:
Hei! Kyse ei kyllä ehkä ollut "jos näet jonkun aikeet ylittää suojatie". Jos joku pelaa hengellään ja katsomatta hyppää eteen, niin se on mielestäni hyppelehtijän vika. Ei sitä jatkuvasti voi olla varuillaan ja odottaa sitä että joku tekee matrix-nopean liikkeen seinän ja katon kautta hypellen eteen. Ethän sinäkään lähde ottamaan suojatiella matsia rekan kanssa. Oli se kenen vika tahansa, rekka hengen vie. Noita saatanan katujen apinoita riittää.
Kaupungissa valitettavasti on aina sovitettava se oma ajonopeutensa vähän muidenkin mukaan. Ei parane vaan mennä ja todeta jälkikäteen olleensa oikeassa. Ja se sama koskee myös jalankulkijoita. Ei voi pomppia miten sattuu. Mutta jos pyöräilijä toteaa että "pyörätie on siinä sen takia ettei tartte jarrutella" niin sinä ollaan kyllä ihan väärässä... Se suojatie velvoittaa pyörätiellä polkijaa ihan yhtä lailla kuin autoilijaakin. Eli sitä on lähestyttävä sillä lailla että pystyy väistämään tarvittaessa. Tätä ei pidä lukea niin että väittäisin pyöräilijän olevan yksin syypää aiemmin mainittuun törmäykseen. Mutta ei ollut jalankulkijakaan...
Ja jalankulkijana olen sitä mieltä että yhtä lailla sen rekankin on väistettävä, jos olen suojatiellä. Osoitan sen sitten vaikka täräyttämällä peiliin vauhdilla... kyllä se niitä v****taa ihan tarpeeksi kun joutuu nostamaan ahterin penkistä korjatakseen peilin asennon... eli kyllä lähden, mutta omilla ehdoillani...
Ja vastaavasti autoilijana pyrin aina ottamaan sen suojatien/kevyen liikenteen huomioon.
Ja on sitä jotain äijääkin tullut tehtyä. Pesin lasten liukumäen kusesta. (Ja pistin vähän herranpelkoa kuseksijaan yöllä...)
Söin verisen sisäfilepihvin. tongue.gif
(ihan pakko kysyä: ootko TJ kenties burgeribaarin vuoropäällikkö?) :D
Drivetrain
12.03.2005, 18.25
Originally posted by TJ:
Ja on sitä jotain äijääkin tullut tehtyä. Pesin lasten liukumäen kusesta. (Ja pistin vähän herranpelkoa kuseksijaan yöllä...) ..ja aloit väittelemään liikenteestä terroristin kanssa, joka ei välitä mistään...
Drivetrain
13.03.2005, 10.21
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by dt:
..ja aloit väittelemään liikenteestä terroristin kanssa, joka ei välitä mistään... Toivottavasti argumentointini kuitenkin pisti edes ajattelemaan... vaikket edelleenkään välittäisi. </font>[/QUOTE]Ajattelemaan mitä?
...Sano vain mielesi tekee kuitenkin.
Itse jalankulkijana aina katselen ympärilleni etten vahingossakaan jää kenenkään turistin alle ja itse autonkuljettajana... eiku...
Originally posted by Possu:
Söin verisen sisäfilepihvin. tongue.gif
(ihan pakko kysyä: ootko TJ kenties burgeribaarin vuoropäällikkö?) :D Ei, ihan kotipihalla tapahtunutta... ja keitti muuten hiukan yli...
Originally posted by dt:
..ja aloit väittelemään liikenteestä terroristin kanssa, joka ei välitä mistään... Toivottavasti argumentointini kuitenkin pisti edes ajattelemaan... vaikket edelleenkään välittäisi.
Punainen Pilvi
13.03.2005, 19.18
Tuli vuonojen maasta jotain ns. sukulaisia ja joivat mun viinat. Mutta Imatranajo-asennossa ne saunassa istuivat - heti kun aloin lyömään löylyä. ja lähtivät pois kun pistin vielä kerran kun mua paleli siellä.
Originally posted by dt:
Itse jalankulkijana aina katselen ympärilleni etten vahingossakaan jää kenenkään turistin alle ja itse autonkuljettajana... eiku... Onks sulla muka ajokortti...?! (Siis auton, tai siis moottoriajoneuvon.)
:eek:
Punainen Pilvi
13.03.2005, 19.34
Saunasta tuli mieleen että lankomies se vasta äijää teki. Kävi Japaniassa ostamassa kaivureita ja tapasi siellä Japanian metarin saunomisessa.
Menivät tietysti saunaan kattomaan kuka se on kuka.
Sitä saunaa lämmitettiin sähkövastuksilla jotka oli lauteiden alla :mad: . Lankomies tuli silti toiseksi.
Vaan oli sillä kyllä bärsse niinkuin pavianssialla.
3 päivän aikana 40 tuntia duunia....väsy
Originally posted by MJF:
3 päivän aikana 40 tuntia duunia....väsy Sähän oot huilannut välillä, eikö 3vrk ole 72h :D
Drivetrain
13.03.2005, 21.29
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by dt:
Itse jalankulkijana aina katselen ympärilleni etten vahingossakaan jää kenenkään turistin alle ja itse autonkuljettajana... eiku... Onks sulla muka ajokortti...?! (Siis auton, tai siis moottoriajoneuvon.)
:eek: </font>[/QUOTE]On mulla ajoitinkortti, mutta se on vaan B-luokkaa
Concorde
14.03.2005, 05.27
Avasin vaimolleni liian kireällä olleen purkin... :rolleyes:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by fleGsuz:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään. </font>[/QUOTE]Käsitithän oikein? Kyseessä oli siis kevyen liikenteen väylä, josta toinen reuna oli varattu pyörille ja tämän kevyenliikenteenväylän ja autotien välissä on sellainen ~metrin levee koroke. En siis ajanut autotien laidassa tms.
Siinä olet oikeassa, että olisi pitänyt hidastaa. Mä en silti purematta niele sitä, että mun nopeuteni pitäisi olla niin alhainen, että ehdin väistämään alle metrin päästä eteen hyppäävän papparaisen, joka kaiken lisäksi teki sen täysin varoittamatta ja ympärilleen katsomatta. Käytännössä täällä ei kannattaisi ajaa ollenkaan jos nopeuden tulisi olla jatkuvasti "väistökelvollinen", sillä jengi pomppii ihan miten sattuu siihen eteen. Jalankulkijoilla on pahoja ongelmia niiden kaistojen merkityksen sisäistämisessä.
Olisihan se tietysti helvetin ikävää jos ajaisin autolla jonkun yli suojatiellä, mutta olisiko syytä kärsiä omatunnontuskia, jos uhri on lymyillyt puskassa ja hypännyt siitä autoni eteen? No en todellakaan kärsisi. Se on eri asia, jos ko. uhri olisi edes jotenkin vihjannut, että aikoo astua suojatielle. Hidastatko sinä niin paljon suojatien kohdalla autoillessasi, että ehdit väistää eteen hyppäävän ihmisen, tilanteessa jossa risteyksessä ei näy ristin sielua?
Käsitithän oikein? Kyseessä oli siis kevyen liikenteen väylä, josta toinen reuna oli varattu pyörille ja tämän kevyenliikenteenväylän ja autotien välissä on sellainen ~metrin levee koroke. En siis ajanut autotien laidassa tms.
Siinä olet oikeassa, että olisi pitänyt hidastaa. Mä en silti purematta niele sitä, että mun nopeuteni pitäisi olla niin alhainen, että ehdin väistämään alle metrin päästä eteen hyppäävän papparaisen, joka kaiken lisäksi teki sen täysin varoittamatta ja ympärilleen katsomatta. Kyllä mä käsitin. Ainakin useimmiten tuollaisessa tilanteessa siihen pyörätiehen on ihan maalattukin ne suojatien raidat... Ja olen sikäli samaa mieltä että ei ihan kaikkeen voi varautua, sen takia sille jalankulkijallekin on laissa asetettu velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta.
Käytännössä täällä ei kannattaisi ajaa ollenkaan jos nopeuden tulisi olla jatkuvasti "väistökelvollinen", sillä jengi pomppii ihan miten sattuu siihen eteen. Jalankulkijoilla on pahoja ongelmia niiden kaistojen merkityksen sisäistämisessä.Niinhän noilla on. Toivottavasti jossain vaiheessa päättäjtkin tajuaa että pyörätiet tulisi erottaa jalkakäytävistä vähän selkeämmin. Aika usein kun se pyörätie kulkee juuri sen bussipysäkin takaa ja porukkaa puskee sieltä yhtään sivuilleen katsomatta. Silloinpa onkin syytä olla varuillaan...
Olisihan se tietysti helvetin ikävää jos ajaisin autolla jonkun yli suojatiellä, mutta olisiko syytä kärsiä omatunnontuskia, jos uhri on lymyillyt puskassa ja hypännyt siitä autoni eteen? No en todellakaan kärsisi. Kas kummaa, minä kärsisin. Vaikka kuinka tietäisin etten ole voinut asialle mitään, vaivaisi se kyllä. Olen itse asiassa joskus ajanutkin jalankulkijan päälle autolla. Pikkupoika juoksi pimeästä suoraan eteen ilman heijastimia talvikelillä. Ei voinut paljon muuta kuin lukkojarruttaa ja toivoa että auto pysähtyy ennen kuin vekara liukuu konepelliltä renkaiden alle. Onneksi pysähtyi. Muuten varmaan vaivaisi yöunia vieläkin...
Eli en aina ole riittävän varovainen itsekään enkä aina varo suojatietä, jos siellä ei näy ketään.
Drivetrain
14.03.2005, 19.23
Vitsit kiva kaivaa virtuaaliverta nenästä. Kyllä se matriisi näinkin valuu nasaalista. Hihihih. Tänään meinasin depaa, kun jäin liikkuvien autojen ja sporan väliin.. tilaa oli joku 60 cm (tankoni on n.47 cm leveä).. neitiä oli että tärisin asiakkaan hississä.
Originally posted by dt:
Tänään meinasin depaa, kun jäin liikkuvien autojen ja sporan väliin.. tilaa oli joku 60 cm (tankoni on n.47 cm leveä).. neitiä oli että tärisin asiakkaan hississä. hyvä ettei kolissut!
..vaikka en ole varma mitä "depaa" tarkoittaa :confused:
Originally posted by wictro:
..vaikka en ole varma mitä "depaa" tarkoittaa :confused: depata=delata=heittää lusikka nurkkaan=potkaista tyhjää...
Concorde
15.03.2005, 08.13
Kiilasin tilan loppuessa aiemmin kiilanneen takaisin kaistalleen... Onneks antoi periksi, koska muuten olisin varmaan espnaladilla selvittelemässä miksi rytisi... :mad:
nostelin puntteja heti aamusta - on sitten kesällä mitä näytellä :D
SuccessFactor
15.03.2005, 19.48
Lahjoitin rahaa sotaveteraanikeräykseen kun pari varusmiestä kävi ovella. Melkein tuli kirjoitettua "kuittauslappuun" "sotilasarvo, sukunimi, etunimen alkukirjaimet". Jeei. Ainoa keräys mihin voi rahaa antaa, johtunee myös myötähäpeästä kun 5 vuotta sitten tuli itse tehtyä samaa..
Tahtui pari viikkoa sitte, mutta on ihan mainitsemisen arvoinen.
Tapojeni vastaisesti kävin Hesessä syömässä pekonipurilaisen. Lähdettyäni roskiksilla töräytin äänekkään pierun ja totesin; Jahas, ja taas on nälkä.
Myyjättäriä ihmetytti. Semiäijämäisyys muuttui tosi äijäksi..
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by wictro:
..vaikka en ole varma mitä "depaa" tarkoittaa :confused: depata=delata=heittää lusikka nurkkaan=potkaista tyhjää... </font>[/QUOTE]...laittaa lusikat jakoon ;)
Ite vedin tänään aamusta muutaman leuan ja söin ruisleipää :cool:
Kirjoitin elämäni ensimmäisen ruotsinkielisen emailin !! Eikä taatusti tullut kirhoituvirhetä...
tuhoutumaton
21.03.2005, 23.52
Viikonloppuna autoin sairasta naista sekä opin vihdoinkin juomaan kaljaa josta Kiitos DT:lle. Olet ehkä luonut hirviön.
Kävin huuto.netissä kovaa taistelua eräästä tuotteesta, hinku oli kova ja niin oli ilmeisesti sillä toisellakin kun kovasti korotteli panoksiaan. Noh, huomasin sitten että kappas perkule verkkokauppa.comista saa vastaavanlaisen tuotteen ihan uutena ja vielä paremmilla ominaisuuksilla ja jopa euron halvemmalla kuin mitä olin huutanut siitä käytetystä vähän aikaisemmin. Vähän aikaa harmitti kunnes sähköpostiin pamahti ilmoitus että tarjouksesi on ylitetty. :D Antaa sen olla siellä nyt huomiseen ja maksakoon hän siitä sen alkup. hinta + 70% extraa. tongue.gif
Eilisen spinningtunti oli täynnä, kävin siis sen sijaan vetämässä bissee ja röökii :D
Ajellu kuorma-autolla ympäriinsä. Autokoulun merkeissä.
Drivetrain
25.03.2005, 03.20
join alkoholia... taas ehkä pahoinvointiin asti. Meikkis menee kirjoittelemaan jurrissa-topikkiin
Kaljaa ja tupakkaa ja limuviinaa :rolleyes:
Drivetrain
25.03.2005, 09.25
Originally posted by Sami P:
limuviinaa Jotain Breetsereitäkö?? Niin ja pitkästä aikaa pyöräilin humalassa yöllä liukkailla kaduilla. On se jännää kun humalansakin läpi näkee kuinka jäiset tiet ovat.
Originally posted by dt:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Sami P:
limuviinaa Jotain Breetsereitäkö?? </font>[/QUOTE]Joo, tai siis martinin mixxereitä.. Trendikkäästi suoraan pullosta pillillä :eek: redface.gif
SalmineN?
27.03.2005, 22.03
Rikoin varmaankin edellisen peräkkäisten ryyppy-iltojen ennätykseni.
Nyt 8. Ja siihen jää tältä erää.
Tosin päivät olin kyllä laskemassa eli krapulassa/juomatta, eli ei lasketa sentään oikeaksi putkeksi.
Ja reilu viikko sitten, ennen hiihtolomaani, putsasin merestä raskasta polttoöljyä 25-metrisellä laivanosturilla. Kivaa.
Kaadoin puita (sähkö)moottorisahalla pikku tuiskeessa nivustyräleikkauksesta toipilaana ollessa :rolleyes:
tuhoutumaton
04.04.2005, 21.22
Söin kaks rullakebuu, molemmat tuplalihal ja juustol tongue.gif
Vaihdoin talvirenkaat kesärenkaisiin, enkä käyttänyt suojakäsineitä ;) Käytin myös hallinosturia paineilmapulttikonetta.
Purin saunan sisustuksen käyttäen sorkkarautaa ja lekaa. Silmä- ja hengityssuojaimia ei tietenkään. ;)
Neitiä taas oli suojakäsineiden käyttö... :(
Joo, nuo suojaimet ovat paholaisen keksintöjä ;) kuten käsineetkin. Kunnon äijällä on niin karkeat kädet, että kissakin lähtee karkuun, kun sitä yrittää silittää :cool:
Kun täällä nyt toi suojaimien käyttämättömyys on in ja pop, niin lakkasin ja maalasin vaappuja pienessä askarteluhuoneessa ilman mitään hengityssuojaimia. Aika katkut. Käsineitäkään ei ollut, mutta onneksi sormenpäissä ollut vähän kuivunut liuotinpohjainen lakka suojasi pahemmilta myrkyiltä :D .
Lasikuulapuhalsin rungosta maalit pois.
Kerroin palstalla (http://www.rocsport.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=10;t=004087) käyttäväni pyörässäni lokareita.
Punainen Pilvi
15.04.2005, 16.55
En mitään tänään mutta eilen ostin kumiteräsaappaat ja huomenna lähden metsätöihin.
Ilman kypärää tai kuulosuojaimia luonnollisesti.
Puhdistin keraamisen lieden, lyttäsin maitotölkit ja laitoin astianpesukoneen päälle. Neitiä vai äijää, sen saa jokainen päättää itse smile.gif
No tää nyt oli jo perjantaina mut...
..ajoin Ford Transitilla ohi Ferrarista Länsiväylällä :D :rolleyes:
vein tyttöystävälle kukkia töihin...
vai kuuluko tääkin sinne neitiosiolle? :D
Mun mielestä tuo on selkeästi enemmän äijää.
Laitoin tubeless kumin paikoilleen ja katkaisin 3 Bilateman rengasrautaa rengasta laittaessani.
Myönsin vaimolle olleeni väärässä eräässä asiassa. Tätähän ei yleensä tapahdu, koska äijä on aina oikeassa...:D
Punainen Pilvi
29.05.2005, 17.47
Maalasin kolmosauton etulokarin ja lavan toisen laidan kotipihalla spraylla. Vaikka meillä on perheessä automaalaamo.
Äijää on se että osoitin kapinahenkeä olemalla viemättä autoa kammioon ja anelematta että: "ruiskutattaisitko nyt vai oisko joku toinen päivä sulla enempi aikaa"
(itse en hallitse ruiskua kovinkaan hyvin)
Eilen illalla join kaljaa ja grillasin ja tänään olen jo työpäivän aluksi raudoittanut yhden riehuvan narkkarin ja laittanut sen sairaalan putkaan rauhoittumaan ja odottamaan otollisempaa hetkeä hoitotoimenpiteille:D
P.S ja tottakai omistan turbo jonsered moottorisahan:D
swinger1
29.05.2005, 20.34
grillasin ja keitin uusia perunoita.
grillasin ja keitin uusia perunoita.
Söitkö aidon valiovoin kera?? Jos et niin ei hyväksytä:p
vuosin verta tyylikkäästi
Shimaani
29.05.2005, 21.17
Säädin vessanpöntön täyttölaitteen valumattomaksi
westside
29.05.2005, 21.34
mökötin yhden pekoninpalan takia jota en saanu, "äijä" syö aina kaiken pekonin mikä saatavilla
mökötin yhden pekoninpalan takia jota en saanu, "äijä" syö aina kaiken pekonin mikä saatavillaMykkäkoulu ja mököttäminen on neitiä :D
munamangeli
31.05.2005, 16.21
Heräsin vasta nyt..... Tais olla jotain lievää univelkaa?
westside
31.05.2005, 16.32
Mykkäkoulu ja mököttäminen on neitiä :D
no mutta en viitannutkaan niihin, pääpointtina oli se että tosissani suutuin yhen pekoninpalan takia
Korvasin lenkin jälkeisen palautusjuoman ranskalaisilla ja nakeilla.
Ajoin polkupyörällä metsässä!
Seitsemän tuntia vartijan voimankäyttökoulutusta raudoitus+kaasun käyttö+teleskooppipamppu koulutus.Opettaja näytti miten tehdään ja minä perässä näytin että miten se käytännön elämässä toimii...Kumma juttu ope oli vähän nyrpeenä:p
Juha Lehtinen
31.05.2005, 19.35
Otin selästäni haavatyynyn pois ilman että huusin AI!!!.
Purin, puhdistin ja kokosin Briggs & Strattonin kaasarin ja nyt äijä haisee niin bensalle, että ;)
Mitäs kaasariremonttia AM tekee? Mikä ja missä kiinni?
Hmmm...mitä äijää olen tänään tehnyt?
No kaadoin yhden suojatien merkkitolpan jalkakäytävällä autolla kun se tuli mun ajolinjan eteen :D
Neitiselitys vastaavalle olisi että se tolppa jäi peilissä katveeseen ja peruutin sen vahingossa kumoon...peruutusvauhti oli reipas :D
P.S. Taittuu maihin muuten uskomattoman helposti sellainen metallinen n. 2,5 m korkea tolppa missä liikennemerkit on kiinni :rolleyes:
Autossa osui sopivasti pakoputken ulostuloon ja vain vähän puskuriin jälkiä juuri jättämättä :cool:
Joo, vastuuttomia tuollaiset peruutuslinjalle hiipivät liikennemerkkitolpat, nimim. "kokemusta on". Kyllä pitäisi poliisin järjestää kunnon kurikampanja tuollaisille... :D
Hmmm...mitä äijää olen tänään tehnyt?
No kaadoin yhden suojatien merkkitolpan jalkakäytävällä autolla kun se tuli mun ajolinjan eteen :D
Jumaleissön - jätkä on kaahannu autolla jalkakäytävällä!! Ja sit meille pyöräilijöille auotaan päätä...
Äijäilin autokaupassa - kysyin tehoista.
westside
01.06.2005, 20.35
läksytin koirankusettajan joka oli pyörätiellä
Pesin fillarin polttomoottorikäyttöisellä painepesurilla, jonka tankkasin bensalla jossa oli kaksitahtiöljyä seassa.
Kuuntelin Scorpionsia täysillä ulko-ovi auki...
Pesin fillarin polttomoottorikäyttöisellä painepesurilla, jonka tankkasin bensalla jossa oli kaksitahtiöljyä seassa.
Kai muistit huolellisesti ruiskuttaa navat, keskiön ja ohjainlaakerin puhtaaksi?
Kai muistit huolellisesti ruiskuttaa navat, keskiön ja ohjainlaakerin puhtaaksi?
Vain keskiön, kun se menee nyt vaihtoon.
Penkkipunnerusta yli sadalla kilolla:p
Tämmösellä tänään "päristelin"
http://www.pevomuc.de/100-Cadillac/PECAAR.06/1960B/60svart03.jpg
Ei sama mutta vastaava. Oli se kyllä hienoa. :p
Punainen Pilvi
03.06.2005, 22.05
Tuon pitäisi kyllä "höpistä" eikä "päristä"
Shimaani
03.06.2005, 22.15
Selätin kukkoilemaan pyrkivän urosbokserin ja 'purin' sitä kaulasta kauheasti äristen.
Ompelin ompelukoneella!
Nyt meni väärään topicciin :rolleyes:
Punainen Pilvi
03.06.2005, 22.22
poljettava malli on mummoa
sik-sak-singer on neitiä
En inahtanutkaan kun rokotettiin.
Söin raa'an naudansisäfilepihvin, nam!
Talisker
12.06.2005, 17.19
Katsoin Valentino Rossin kotikaupungissa, Tavuliassa, Barcelonan
motoGP:n osakilpailun.
Otin kiinni vapaa-ajallani etsintäkuulutetun moninkertaisen vankilakundin joka toissayönä raiskasi naapurini,jouduin odottamaan poliiseja 30 minuuttia...
Otin kiinni vapaa-ajallani etsintäkuulutetun moninkertaisen vankilakundin joka toissayönä raiskasi naapurini,jouduin odottamaan poliiseja 30 minuuttia...
aika näästiä!
aika näästiä!
Näästiä??? Miulle täysin outo sana:seko:
westside
12.06.2005, 19.25
Näästiä??? Miulle täysin outo sana:seko:
näästi=nasty=jotai.../ tässä tapauksessa "äijää"
mhkainen
12.06.2005, 19.32
Olen touhunnut puoli päivää pattinkikasan kimpussa josta kurkkii silloin tällöin isohko käärme. Todennäköisesti kylläkin rantasellainen. Mielenkiintoista joka tapauksessa kun perhana ei suostu kaikkoamaan millään vaikka kuin moottorisaha huutaa vaan aina kun nostan puita kasasta häntä vilahtaa jossain.
Niin, ja ajoin mönkijällä 25km/h bilteman sähkövinssin yli kun kiinnikkeet petti mut se ei nyt ole kovin "äijää"...
munamangeli
13.06.2005, 00.36
Purjehtinut yhtäjaksoisesti 33h ja risat, hieman epätodellinen olo ja keinuttaakin enemmän kuin sunnuntaisin keskimäärin.... :)
westside
13.06.2005, 09.28
Purjehtinut yhtäjaksoisesti 33h ja risat, hieman epätodellinen olo ja keinuttaakin enemmän kuin sunnuntaisin keskimäärin.... :)
ei purjehtiminen oo äijää, siellä tulee vaa väsyny olo ku ei oo mitään tekemistä, välillä skuuttaa tai jotai mutta se o muuten niin boring. Kilpapurjehdus on jo jotain, oon menossa lauantaina. Missäpäin muuten purjehdit?
munamangeli
13.06.2005, 12.12
ei purjehtiminen oo äijää, siellä tulee vaa väsyny olo ku ei oo mitään tekemistä, välillä skuuttaa tai jotai mutta se o muuten niin boring. Kilpapurjehdus on jo jotain, oon menossa lauantaina. Missäpäin muuten purjehdit?
No juurikin kilpapurjehdusta toi oli: Espoo-Suursaari race. Matkaa kerty yhteensä n.230 mailia (kryssiä menomatka)... :)
edittii: ja juuri toi matka siitä teki omalta osaltani äijää, pisimpiä stinttejä mitä olen nukkumatta vetäny!
westside
13.06.2005, 12.33
No juurikin kilpapurjehdusta toi oli: Espoo-Suursaari race. Matkaa kerty yhteensä n.230 mailia (kryssiä menomatka)... :)
edittii: ja juuri toi matka siitä teki omalta osaltani äijää, pisimpiä stinttejä mitä olen nukkumatta vetäny!
mä oon menossa träskö runt kisaan
Ajoin moottoripyörällä :)
Punainen Pilvi
18.06.2005, 15.10
15-20 mottia halkoja. 4,5 tuntia meni.
rakensin terassin! sahasin sirkkelillä ja naulasin ja kaikkea.. vitsi, että oli kivaa!
Koputin suojatielle pysäytetyn auton sivuikkunaan ja kohtasin selkä suorassa itseäni huomattavasti isomman ja vihaisen näköisen kuskin katseen kun tekstarin naputtelu keskeytyi.
Ostin Snickersin työvaatteita ja jatkoin remppaa "ei tartte auttaa" -periaatteella. Työnjälki on kyllä melko krouvia, savottakämpät on siistimpiä. :D
Otin torkut pihalla riippukeinussa, enkä evääkään heilauttanut kun rouva komensi ripustelemaan pyykkiä :D
Matti Pesonen
19.06.2005, 22.56
Lapioin ja kuokin maata kammottavassa auringonpaisteessa ilman paitaa ja poltin itseni. Nyt on aivan ehdottoman äijämäisen punaiset käsivarret, niska ja hartiat. Lisää tätä!
länsiväylä
20.06.2005, 00.24
Kävin futismatsissa juomassa kaljaa ja huutamassa ääneni käheäksi solvatessani tuomaria..
...ja jatkoin remppaa "ei tartte auttaa" -periaatteella. Työnjälki on kyllä melko krouvia, savottakämpät on siistimpiä. :D
Hmm... Onnistuskohan talopaketin rakentaminen samalla periaatteella tyypiltä joka just ja just osaa koota tietokoneen ja fillarin :seko: Kun puoli-ilmaiseksi saisi talopaketteja "sateelta suojaan" systeemillä... Jälki saisi olla kuitenkin suht siistiä jos siinä pitäs ziljoona vuotta asua :o
Hmm... Onnistuskohan talopaketin rakentaminen samalla periaatteella tyypiltä joka just ja just osaa koota tietokoneen ja fillarin :seko: Kun puoli-ilmaiseksi saisi talopaketteja "sateelta suojaan" systeemillä... Jälki saisi olla kuitenkin suht siistiä jos siinä pitäs ziljoona vuotta asua :o
Rakentamaan oppii tekemällä, vielä paremmin oppi tarttuu jos on kokenut tekijä opettamassa. Parasta olisi kuitenkin käydä ensin harjoittelemassa muiden raksoilla jos ei ole kokemusta.
Kiireellähän nuo taloprojektit pilataan jos noista työkavereiden projekteista on jotain oppinut.
nöyryytin jotain miestä työmatkatemmossa!
kuuntelin kaikessa rauhassa promoen leppoisaa sanailua ja kurvasin tapiolasta kehä I varteen. Ja siinä edessä se mennä puuskutti, aito työmatkatempoaja! tuntomerkit täsmäsivät: vitusti liikaa vaatteita, hybriidipyörä, kypärä kallellaan ohimolla ja lenkkitossut. Vaihde sillä oli isoimmalla ja kadenssi jossain 50 pinnassa.. Ote fiksini sarvista tiukkeni, tästä tulisi vielä kilpailu.
Tasaisella pyörityksellä nousin rinnalle ja ohi. Puuskutus koveni ja silmänurkassa näkyi punaisena hehkuva naama. Ensimmäisessä ylämäessä hän päätti käyttää kaikki aseensa, sanaakaan sanomatta satulasta liikahtamatta kadenssi koveni.. Hitaasti hän hivuttautui rinnalleni. Mutta en pelännyt, sillä tiesin matkaa olevan vielä jäljellä. Promoe jatkoi kertomustaan tytöstään ja mieleni oli kevyt, kuten teräksinen sotaratsunikin.
Annoin tämän pyöräteiden virtahevon kylpeä onnessaan, sillä tiesin minulla olevan vielä salaisen aseen: seuraava biisi kertoisi babylonin paheista. Noiden saatanallisten säkeiden kajahtaessa näin kuinka tornit horisontissa syttyivät tuleen, tunsin öljy-yhtiöiden ja pikaruokahelvettien palaneen katkun. taivas aukeni minulle ja antoi valoa. Tulin läpi kristallimetsän ja kaikki tämä konkretisoitui jalkoihini.
Rytmi kiihtyi, saalis pyristeli vielä vähän, alikulkutunneliin, nopea oikea ja mäkeä ylös. Nousin putkelle, jalat hakkasivat, takoivat, polkivat ja potkivat alumiininpalasia joita kammiksi kutsutaan. Virtahevon kuolinkorahtelut kaikuivat korvissani, antaen pohjaa Promoen saarnalle. Business parkin suora aukeni, kiristin vielä hiukan tahtia osoittaakseni miehisen ylivoimani ja nostin kädet pystyyn maaliviivan merkiksi. Tunsin kuinka pilvien lomasta Pantani katsoi minua myhäillen.
Koko suorituksen päätin trackkäilyyn. Kun virtahepo hetken kuluttua nilkutti ohitseni, näin hänen silmistään murtumisen. Hänen helvetillinen viikkonsa oli vasta alkamassa..
nöyryytin jotain miestä työmatkatemmossa!
kuuntelin kaikessa rauhassa promoen leppoisaa sanailua ja kurvasin tapiolasta kehä I varteen. Ja siinä edessä se mennä puuskutti, aito työmatkatempoaja! tuntomerkit täsmäsivät: vitusti liikaa vaatteita, hybriidipyörä, kypärä kallellaan ohimolla ja lenkkitossut. Vaihde sillä oli isoimmalla ja kadenssi jossain 50 pinnassa.. Ote fiksini sarvista tiukkeni, tästä tulisi vielä kilpailu.
Tasaisella pyörityksellä nousin rinnalle ja ohi. Puuskutus koveni ja silmänurkassa näkyi punaisena hehkuva naama. Ensimmäisessä ylämäessä hän päätti käyttää kaikki aseensa, sanaakaan sanomatta satulasta liikahtamatta kadenssi koveni.. Hitaasti hän hivuttautui rinnalleni. Mutta en pelännyt, sillä tiesin matkaa olevan vielä jäljellä. Promoe jatkoi kertomustaan tytöstään ja mieleni oli kevyt, kuten teräksinen sotaratsunikin.
Annoin tämän pyöräteiden virtahevon kylpeä onnessaan, sillä tiesin minulla olevan vielä salaisen aseen: seuraava biisi kertoisi babylonin paheista. Noiden saatanallisten säkeiden kajahtaessa näin kuinka tornit horisontissa syttyivät tuleen, tunsin öljy-yhtiöiden ja pikaruokahelvettien palaneen katkun. taivas aukeni minulle ja antoi valoa. Tulin läpi kristallimetsän ja kaikki tämä konkretisoitui jalkoihini.
Rytmi kiihtyi, saalis pyristeli vielä vähän, alikulkutunneliin, nopea oikea ja mäkeä ylös. Nousin putkelle, jalat hakkasivat, takoivat, polkivat ja potkivat alumiininpalasia joita kammiksi kutsutaan. Virtahevon kuolinkorahtelut kaikuivat korvissani, antaen pohjaa Promoen saarnalle. Business parkin suora aukeni, kiristin vielä hiukan tahtia osoittaakseni miehisen ylivoimani ja nostin kädet pystyyn maaliviivan merkiksi. Tunsin kuinka pilvien lomasta Pantani katsoi minua myhäillen.
Koko suorituksen päätin trackkäilyyn. Kun virtahepo hetken kuluttua nilkutti ohitseni, näin hänen silmistään murtumisen. Hänen helvetillinen viikkonsa oli vasta alkamassa..
..ja lääkitys oli kohdillaan?....
..ja lääkitys oli kohdillaan?....
emmä kysynyt. saatto sillä olla joku verenpainekuuri meneillään?
emmä kysynyt. saatto sillä olla joku verenpainekuuri meneillään?
niin..ehkä hänelläkin...
niin..ehkä hänelläkin...Höpsistä Janpo. Se on kuule parasta viihdettä kun seuraa miten saalis pyristelee. Antaa siinä sitten vähän löysiä ja kirii kohta taas löysät pois. :D
Höpsistä Janpo. Se on kuule parasta viihdettä kun seuraa miten saalis pyristelee. Antaa siinä sitten vähän löysiä ja kirii kohta taas löysät pois. :D
Perskules, taitaa meikäläisen metsästysvietti kuolleen geenimutaatioiden myötä...
Höpsistä Janpo. Se on kuule parasta viihdettä kun seuraa miten saalis pyristelee. Antaa siinä sitten vähän löysiä ja kirii kohta taas löysät pois. :DHieman kuin perhokalastusta...
Höpsistä Janpo. Se on kuule parasta viihdettä kun seuraa miten saalis pyristelee. Antaa siinä sitten vähän löysiä ja kirii kohta taas löysät pois. :D
Niin...ja asiat tärkeysjärjestykseen
http://www.joe-ks.com/archives_nov_2002/Priorities.jpg
Sinewave
20.06.2005, 21.46
Kävin luovuttamassa verta 3kk välin jälkeen 8:nen kerran. Hemoglobiini ei tosin ollut kuin 163, pudonnut hitusen edellisestä kerrasta.
Rauhoitellut leipäveitsen kanssa riehuneen naapurin.
Rauhoitellut leipäveitsen kanssa riehuneen naapurin.
offtopiccina: missä ghetossa sä nalle oikein asut? jokapäivä sulla on jonkun naapurin kanssa painijaiset. vai onko kyseessä aina sama ukko?
Silitin ponia ja annoin sille heinää. Pidin karitsaa sylissä ja puhuin sille pehmeitä. Työpäivän jälkeen hakkasin salin säkistä hiekat ulos ilman hanskoja, ja nyt on kiva olo.
offtopiccina: missä ghetossa sä nalle oikein asut? jokapäivä sulla on jonkun naapurin kanssa painijaiset. vai onko kyseessä aina sama ukko?
Niin just. Meinasin arvata kouvolaa, kun kerran luin, että isännällä oli speden saluuna-paita päällä. Kai muistat kaksi yhden hinnalla häppärin bäkindadays.
Lueskelin tosimiehet.org -sivustolta heittoveitsi-testiä.
Niin just. Meinasin arvata kouvolaa, kun kerran luin, että isännällä oli speden saluuna-paita päällä. Kai muistat kaksi yhden hinnalla häppärin bäkindadays.
huh! kouvolassa on kyllä suomen suurin painiin keskittymä. peittoaa lapuat ja muut pohjanmaan yli-härmät mennen tullen.
2-1 hinnalla häppäri on kuin metrinen halko. iskee takaraivoon ja LUJAA!
Kiipesin pyörän selkään ja farkut repesivät perseestä ja etumuksen kohdalta oikein kunnolla, tunsin siitä ylpeyttä ajaessani kaupasta kotiin, ja mikä tärkeintä, tuuletus alkoi pelaamaan ja aukosta oli helppo rapsuttaa kutisevia paikkoja ;) .
Leikkasin veitsellä ihan kunnolla peukaloon kun otin jäätelöä. Verta tuli ja paljon! :cool:
Olin hinkkaamassa autoa puhtaaksi Herttoniemen Shellillä ennen kuin edes mikään elollinen olio oli herännyt yöuniltaan koko kaupungissa ! (tosin silti jostain syystä sain viimeisen vapaan pesupaikan mäihällä... muitakin aamuvirkkuja näyttää aina löytyvän...) Lämmitti mieltä kuulla yhden rekkamiehen parin minuutin saarna kuinka hieno auto on mulla :D Lopuksi toivotti vielä hyviä ohituksia :D
Ciclismo
23.06.2005, 19.27
Tein maantielenkilläni ohituksen
se on nykyään yksi 1/2 hintaan.
no, niitä voi ostaa kaks :P
äijyyttää olkoon nelipäiväinen isännöinti mökillä..
No yksi moninkertainen linnakundi on työllistänyt useamman kerran vaan ei enää kun mie vähän hermostuin ja aloin vääntämään rautalankaa niin se kattoi paremmaksi muuttaa äiteen luokse inariin:p Tää leipäveittikaveri taas oli ryypännyt neljäviikkoa putkeen ja näki jo pikku-ukkoja ja mie varmaan olin se pahin eli vaaleanpunainen...Uskopois asun ihan rivitalossa ja yleensä meillä on ollut rauhallista.Muuten kyllä painin paljon ihan työni puolesta....:o
Lähelle arvasit asun Korialla eli 7 kilometriä Kouvolasta...
Iisiraireri
27.06.2005, 20.47
Kasasin klapisirkkelin ja sahasin sillä ylijäämäpuutavaraa tontilta polttopuiksi.
PS P-velille: Peukalo ylös, Tällaisia kaunokirjallisia tuotoksia lisää :)
rullaaja
27.06.2005, 21.46
Nukutin lapsen. Käy välillä (kun lapsi sille päälle sattuu) huonosta lenkistä.
Loistavaa tekstiä p-veli !
ps. itte en oo tehty kertakaikkiaan mitään äijää tänään :-(
Iisiraireri
28.06.2005, 23.20
Peesasin kuuttakymppiä sorarekkaa vesisateessa (niinno; oli siinä veten seassa aika paljon hiekkaakin loppunopeudessa).
koltiainen.
29.06.2005, 11.56
On kyllä eilisen puolelta. Eksyin 10 km pituiseksi tarkoitetulla metsäjuoksulenkillä kun viitat äkisti loppuivat. Lenkistä tuli yli tuplasti pidempi kun harhailin päättömästi metsässä ja hieman urbaanimmallakin alueella. Eksyinpä naapurikuntaankin. Onneksi ei sentään näin kesäaikaan tule auringon laskettuakaan kovin pimeää.
Niin ja äijäähän tästä teki se että juoksin kuitenkin koko matkan väkisin hampaat irvessä enkä kysynyt yhdeltäkään harvoista vastaantulijoista tietä.
Nukuin 12 tuntia vaikka vaimo oli antanut mahtikäskynsä imuroida lattiat...
Tää oli jo suorastaan hullunrohkeaa ja täysin itsesuojeluvaistotonta toimintaa:p
Join tuopin kaljaa ruokatunnilla.
Asensin pesukoneen ja join kaljaa päälle...
Matti Pesonen
05.07.2005, 10.06
Nukutin lapsen. Käy välillä (kun lapsi sille päälle sattuu) huonosta lenkistä.
Eilen kyllä itsekin. 5pv ikäinen nukkui toisessa kainalossa ja toisella kädellä surhvasin fillaripulinoissa. On niin pieni, että ei vielä osaa edes leikkiä tuolla ylimääräisellä xtr:n takavaihtajallakaan.
länsiväylä
05.07.2005, 13.04
Litkin tässä parhaillaan iltapäiväkaljaa sairaslomalla.
Kävin syömässä helvetin rasvasen ja ison pitsan, vaikka olis voinut ostaa vaikka salaattia ennemmin. Ja jotta kaloreiden ja rasvan saanti olisi maksimoitu niin ostin jälkkäriksi ison suklaamömmöjäätelön. Ja nyt vielä litkin päälle keinomakeutusaineilla myrkytettyä limonadia ! Amen !
Edit: Ja iltaruuaksi aattelin 300g Milka suklaa/keksilevyn.... Mitähän iltapalaksi. Muutaman oluen vaikka...
Edit2: Ja pyörä liikkuu kun koneisto saa näin laadukasta ruokaa !!!
Kajaanin Lance
06.07.2005, 15.28
Kirjoitin eräälle tytölle kirjeen :rolleyes:
Pesin tyynyn pesukoneella, ja linkous tehtiin tietysti TÄYSII. Tämän jälkeen poistin pesukoneesta irtonaista tyynyntäytettä pölynimurilla melkoisen määrän.
Seuraavan yön nukuin ilman tyynyä.
Mitä tästä opimme: 1kRpm+ on liikaa aina joskus.
- petri
pyöräilin töihin nilkka turvoksissa
Ciclismo
10.07.2005, 20.02
Uimarannalla tuijotin röyhkeästi kuvankaunista naista.
remonttia varastoon ja totta kai raapinu munia!!!
munamangeli
10.07.2005, 23.41
Polkenu kännissä ku käki seiskalta aamulla laina-Inseralla Malminkartanosta kotiin Laruun. Perillä huomasin viel et renkaat oli semityhjät, mikä ei ainakaan helpottanu urakkaa.... Työmatkalaisia viuhu ohi oikealta ja vasemmalta jokaisessa ylämäessä ku koitin itse vältellä parhaani mukaan uhkaavaa ykäpykää.
Iisiraireri
11.07.2005, 23.23
Opettelin ajamaan Bobcatilla :-)
Olen koko illan päästellyt ilmakehään kasvihuonekaasua trumpetin säestyksellä.
SalmineN?
13.07.2005, 01.19
Norjassa lauantai-iltana kiipesin 1500m korkealle vuorelle. Juoksin yli puolet matkasta, kivikkoista tunturipolkua. Loppumatkassa jyrkemmällä pätkällä kävellen kivuttaessa syke oli vielä yli 180. Huipulla söin lunta.
Ja elin tuon viikon teltassa trangiaruuilla eikä suihkua viikkoon.
Niin ja vielä yksi äijäteko, laitoin kaksi rakasta pyörääni myyntiin.
Etsin pajavasara kädessä neljää kusipäätä jotka koittivat kaataa minut vähän aikaa sitten, olin tulossa lenkiltä kotiin...
Neljä vastaan yksi, siksi hain kotoa mukavan kahden kilon hutkauttimen.
Tulin just kemijoesta sukeltamasta. 17metriä ja 40 minuuttia.
Mitään ei löytynyt, muutakuin jokunen hassu kala:D
Äijä teko olis suunnitteilla.. Laskea DH.ta vedellä täyttyneen Raajärven kaivosmontun rinnettä alas siihen tarkoitukseen kasatun ja oikein painotetun fillarin kanssa ja tietysti täysissä sukellustamineissa. About 30-40 syvälle asti vois laskea ja kaveri tietysti kuvaisi koko homman:)
Mitäs tästä sanotte.. oisko ÄIJÄÄ:D
Punainen Pilvi
13.07.2005, 22.23
Ei tänään mutta viime sunnuntaina... hakkailin halkopinoa pienemmäksi kun kopterit (1000 - 2000 kpl siinä tienposkessa työskennellessäni) ajelivat koti-etelää kohti poron purijaisista. Jokaiselle helvetin henkseli ryhmälle tuli kirvestä puitua, irvisteltyä jne.. Mutta vain äijäilläkseni.
Ja vain koska itseäni ei päästetty mukaan.
Vai oliko se neiti-topikki vielä olemassa?
Opettelin ajamaan Bobcatilla :-)
äjjät ei opettele!
äjjät ei opettele!
Sitäpaitti se on lapsellisen helppova...
Etsin pajavasara kädessä neljää kusipäätä jotka koittivat kaataa minut vähän aikaa sitten, olin tulossa lenkiltä kotiin...
Neljä vastaan yksi, siksi hain kotoa mukavan kahden kilon hutkauttimen.
Etsiminen ei vielä ole äijää eli kerroppa et löysitkö ja jos löysit niin mitä teit?
Muuton saattaa herätä epäillys siitä et onkin vain paljon meteliä tyhjästä:p
munamangeli
14.07.2005, 13.26
Heräsin krapulassa
Matti Pesonen
14.07.2005, 15.49
Äijä teko olis suunnitteilla.. Laskea DH.ta vedellä täyttyneen Raajärven kaivosmontun rinnettä alas siihen tarkoitukseen kasatun ja oikein painotetun fillarin kanssa ja tietysti täysissä sukellustamineissa. About 30-40 syvälle asti vois laskea ja kaveri tietysti kuvaisi koko homman:)
Mitäs tästä sanotte.. oisko ÄIJÄÄ:D
Laskihan se yks äijä Saharassa ja jossain meren pohjassa laskettelusuksillakin ja kuvasivat homman. Eiköhän se sitten onnistuis fillarillakin.
Sanoin rotevahkolle, kravmagaa harrastavalle laskuvarjojääkärille "tuu siimahäntä tänne, niin saat simulaation loukkuun jäämisestä". Ei tullut - kertoo jotain mahtavasta auktoriteetista.
Otin äsken puolentoista tunnin päiväunet /forum/images/icons/icon11.gif
en löytänyt, tosin parvekkeelta joku huusi, että hei kuule kaveri ota ihan rauhallisesti vai soitetaanko poliisi, huusin takas, että mä tiedän jo missä asut meni sisällä eikä piipaata näkynyt.
Ja naapurin perkele oli mennyt kantelee vaimolle, että ei uskaltanut lähteä kauppaan kun ukkos oli sen verran kilarin näköisenä pihalla...
Kaikenlaisia nuijia sitä täälläkin asuu, kaikkihan tietää, että olen maailman rauhallisin ihminen ja ihanin pumpulienkeli ennenkuin kilahdan, sitten olenkin melkein helevetin enkeli ;)
Tänään aion lähteä uudelle retkelle, en meinaa helposti unohda moista inhaa tekoa.. En ota moskaa mukaan, mutta ehkä huvikseni ton
Hussen XP345 ja pilkon jotain ehkä monitoimitalon ihan vain uhoakseni perkele..
No ei kun onnea yritykseen:) kerrohan sitten meillekkin että saitko kostosi vai pääsitkö putkaan:p
swinger1
15.07.2005, 08.15
laitoin "pulaan" joutuneen neitokaisen ketjut takaisin paikoilleen.
Ciclismo
15.07.2005, 16.50
Saitko? :cool:
ImacInnes
16.07.2005, 22.25
Sain saunan valmiiksi ja otin kunnon löylyt!:D
Imuroin sisälle päässeen lentävän ötökän ja ison sääsken. Imuri oli viimeinen oljenkorsi, koska se ötökkä lensi niin lujaa ettei siihen osunu sanomalehdellä. Onkohan imurin pölypussista suora yhteys ulos?
Punainen Pilvi
16.07.2005, 22.48
Meillä ei "panna" eikä "laiteta", meillä nussitaan pernatkin kattilaan.
Meillä ei "panna" eikä "laiteta", meillä nussitaan pernatkin kattilaan.
Meillä akka pesee ja keittää perunat.
Lentävät hyönteiset eivät edes uskalla tulla sisään kun on niin äijäpitoinen ympäristö. Saatana.
Punainen Pilvi
16.07.2005, 23.46
tuo tv:sta tuleva "hurja joukko" on liki äijää.
Imuroin sisälle päässeen lentävän ötökän ja ison sääsken. Imuri oli viimeinen oljenkorsi, koska se ötökkä lensi niin lujaa ettei siihen osunu sanomalehdellä. Onkohan imurin pölypussista suora yhteys ulos?
Mutta kuitenkin ehdit kaivaa sen imurin esille? :seko:
Ontopic: kävin eristämässä hajonneen kattoikkunan ympäristön lippusiimalla, ja jätin ko. käyttöön varatun kypärän hyllyyn. Enkä saanu osumia rippeistä kuten uumoilinkin. :rolleyes:
Lapioitiin tuplan alastuloa kunnon rankkasateessa ja ilman paitaa, samalla kun useampi sauvakävelijäpariskunta tähysteli taka-alalla hölmistyneen näköisenä. Samalla puhuttiin tietysti Teräsbetonista :P
- petri
M. Ouvinen
20.07.2005, 21.36
Jos olisivat tulleet jotain avautumaan, niin olisitte tietenkin ilmoittaneet: 'Älä kerro meille kuinka toimitaan, älä kerro meille kuinka kaivetaan...'
munamangeli
20.07.2005, 22.01
Vein keittiöstäni kahdeksan tyhjää rommipulloa lasinkeräykseen. Joku vois luulla et mun kotona asuu joku joka tykkää rommista....
Ni ja myönnettäköön et oli neitiä viedä ne keräykseen, tosimies (ainakin lahtelainen) ois heitelly ne parvekkeelta pihalle....
Kasasin cross trainerin lukematta ohjeita. :rolleyes: Niin, ja äijä olisi täyttänyt tyhjät rommipullot kotipolttosella ;)
munamangeli
20.07.2005, 22.05
....Niin, ja äijä olisi täyttänyt tyhjät rommipullot kotipolttosella ;)
Oon vaan niin hemmetin huono noiden patojen ja kattiloiden kanssa et ois varmaan palanu pohjaan neki liemet, muuten kyl kelpo idea! Toteutan sen heti ku saan haalittua naaraan keittiööni hääräämään ;)
Oon vaan niin hemmetin huono noiden patojen ja kattiloiden kanssa et ois varmaan palanu pohjaan neki liemet, muuten kyl kelpo idea! Toteutan sen heti ku saan haalittua naaraan keittiööni hääräämään ;)Oikea asenne... Tosi äijää :D
Ni ja myönnettäköön et oli neitiä viedä ne keräykseen, tosimies (ainakin lahtelainen) ois heitelly ne parvekkeelta pihalle....[/QUOTE]
MÄ luulin että homma on just toisinpäin, että pojat nakkelee partsilta alas lasi pullot ja että tosi mies hakee talkkarin ja sitten yhdessä he vievät pojan kellariin ja pieksevät huolella ehkä katkoo luita tms.
munamangeli
22.07.2005, 00.52
MÄ luulin että homma on just toisinpäin, että pojat nakkelee partsilta alas lasi pullot ja että tosi mies hakee talkkarin ja sitten yhdessä he vievät pojan kellariin ja pieksevät huolella ehkä katkoo luita tms.
Hui kamala ku maskuliinista....
Tjoo, tän päivän äijäilyt oli maksalaatikon syönti - sen rusinallisen version!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.