Näytä tavallinen näkymä : Mitä lukee paidassasi
Sivut :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Joo, tämän turhempaa kyssäriä ei kai voi ollakaan smile.gif
Mitä lukee juuri nyt ylläolevassa paidassasi? Siis mainos, slogani tjsp
Mulla näin: PAUL Components, Be nice, ride a bike!
Ernesti Kolpakko
09.08.2003, 10.08
Ei oo paitaa päällä mutta sykemittarin vyö on ja siinä lukee Polar (r) T-61 Coded. Kohta laitan seuran paidan päälle ja siinä lukeekin sitten kaikenlaista :rolleyes:
En mä ole vielä saanu paitaa päälle.
swinger1
09.08.2003, 10.35
mulla on thaimaassa teetetty,ajopaita jossa on oma nimi ja iso skorpioni
Juha Lehtinen
09.08.2003, 11.16
http://www.james-harvest.com.au/eng/bilder/logo.gif http://www.lotto-domo.com/images/site/logohome.gif
WildChild
09.08.2003, 12.27
Hybrid Children The ambassadors of goodwill
länsiväylä
09.08.2003, 13.22
Instinct -a south african surf company
Kaikkia ihme mainostekstejä sitä päällään kantaakin...
Marko Kovanen
09.08.2003, 13.44
http://www.metallicatribute.com/images/metallica_logo.jpg :mad:
Vanha paita, en oo enää muutemaan vuoteen ostanu paitoja missä ois tekstiä tai kuvia redface.gif
Intiaani
09.08.2003, 14.02
Musta paita ja valkoisella teksti:
Brooklyn Machine Works
New York
KARHU
Helmasta revennyt sauma... Laatutyötä :mad:
Hey habt ihr das bestellt?
JAU!
www.globetrotter.de (http://www.globetrotter.de)
Ausrustung
waiting_shouting
09.08.2003, 17.01
Batistini sport, XL
Tuo lukee niskassa olevassa lapussa, muuten paidassani ei lue mitään.
"POCCHNR", R on väärinpäin, näin kotokirjaimilla "RUSSIA" 8)
Tyylikään kireä valkonen paita punaisille teksteillä smile.gif Ja on muuten aito maajoukkuepaita tongue.gif
Drivetrain
09.08.2003, 18.29
Valkoinen ja rinnassa lukee isoolla (liian isolla) IDIOOTTI, niin että lepoasennossa turisti voi lukea DIOOT ja oikeassa hihassa lukee VITUHC.
Laatutyötä omalta pajalta.
Ernesti Kolpakko
09.08.2003, 18.39
Ajat muuttuvat ja niin muuttuu vaatetuskin, nyt olen saanut päälleni paidan jossa lukee hihassa "1+1=3, yhdessä enemmän" :cool:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Jinkso:
</font>[/QUOTE]Eli siis РУССИЯ ?
Toinen paita jo tänään. Tahko 120 Marathon
Taida lukea sitten niin mitään...
Miikka K.
09.08.2003, 20.34
siinä on tullin merkki ja la lukee 1957 urheilukerho
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja A.H.:
Ridefree
Supporting Nici </font>[/QUOTE]Niinp.
Alpinestars, ajopaita :cool:
Ville S.
10.08.2003, 02.38
Adidas
Janne Andersson
10.08.2003, 02.45
Ei lue mitään, mutta niskassa seisoo pienessä lapussa cap horn.
Ei Ole nyt kuin tylsän vihreätyöpaita, mutta seuraavana Paitakaupan ostoslistalla on:
http://www.mentalwear.fi/pixlib/899/fuck_waves.jpg
Loistavasta vaateshopista: http://www.mentalwear.fi/
Kiovan Dynamo
10.08.2003, 04.50
Sukunimi lukee rintapielessä ja hihoissa on kaikkia kivoja pikkumerkkejä, muunmuassa teksti "KFOR"
Paul Frank is your friend.
Nyt päällä joku lumppu t-paita mikä oli yöpaitana. Paidassa on niin paljon tekstiä joten laitan vain osan. Eli teksti: Vintage International, World Championship Major League. Stars Vintage...
Edessä valkoisella Adventures in lo-fi
niskassa BBE beat generation
Tr-Anssi
10.08.2003, 19.26
Prodigy
Tuukster
10.08.2003, 19.32
Ei mitään.
Nyyhtipilli
10.08.2003, 20.55
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Intiaani:
Musta paita ja valkoisella teksti:
Brooklyn Machine Works
New York </font>[/QUOTE]Tollasen mä haluun! Sais vähä rrristepkaa!
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja ghost_rider:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Jinkso:
</font>[/QUOTE]Eli siis РУССИЯ ? </font>[/QUOTE]Muuten noin, mutta ei У vaan ihan normi O smile.gif
Hmm...mun mielestä "y" silloin, kun puhutaan venäjän kielestä, tai kysymyslauseessa "puhutko venäjää?"
"O" silloin, kun puhutaan Venäjän valtiosta, tai kansalaisuudesta.
Korjatkaa, jos olen väärässä... smile.gif
--+MM+--
11.08.2003, 11.22
http://www.tt-future.fi/uusi/kuvat/yla_future.gif
Kalevankarhu
11.08.2003, 11.57
Guinness for Strength
Ei mitään. Viimeksi pidin yllä paitaa, missä oli kirjoitusta joskus 90-luvun alussa.
Mä en osta vaatteita, mitkä ovat millään tavalla kuvioituja, koska sitten niitä ei voi käyttää 20 vuoden päästä. Parempi pitää klassinen linja.
Marko Kovanen
11.08.2003, 12.58
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Saara:
Ei mitään. Viimeksi pidin yllä paitaa, missä oli kirjoitusta joskus 90-luvun alussa.
Mä en osta vaatteita, mitkä ovat millään tavalla kuvioituja, koska sitten niitä ei voi käyttää 20 vuoden päästä. Parempi pitää klassinen linja. </font>[/QUOTE]Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona :(
--+MM+--
11.08.2003, 13.05
Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin. :D
SuccisMaster
11.08.2003, 14.07
Alkuperäisen viestin postittaja Marko Kovanen:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona :( </font>[/QUOTE]Mä kannan ylväästi mun Crossbuster- ja No Control -paitaani. Marko, luovuta se paitas mun hellään huomaani, mä pidän siitä hyvää huolta ja ulkoilutan aina kun on tarpeen.
Ai niin, tällä hetkellä mulla on päälläni paita, jonka hihassa lukee: Hihat palaa.
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja SuccisMaster:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Totta. Mullakin on erittäin siisti Bad Religion paita, mut ei sitä enää kehtaa pitää muuten kuin kotona :( </font>[/QUOTE]Mä kannan ylväästi mun Crossbuster- ja No Control -paitaani. Marko, luovuta se paitas mun hellään huomaani, mä pidän siitä hyvää huolta ja ulkoilutan aina kun on tarpeen.
Ai niin, tällä hetkellä mulla on päälläni paita, jonka hihassa lukee: Hihat palaa. </font>[/QUOTE]Bad Religionin paita ('93 kiertueelta) on minullakin. Paidassa olevan nimmarin takia ei huvita pitää vakiokäytössä.
Olin muuten itsekin pistämässä tilausta tuosta Hihat palaa -paidasta.
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja A.M.:
Hmm...mun mielestä "y" silloin, kun puhutaan venäjän kielestä, tai kysymyslauseessa "puhutko venäjää?"
"O" silloin, kun puhutaan Venäjän valtiosta, tai kansalaisuudesta.
Korjatkaa, jos olen väärässä... smile.gif </font>[/QUOTE]Noinhan se menee. 2 vuotta venäjää lukeneena en osaa edes maan nimeä oikein kirjoittaa.. redface.gif
Eli Y eli suomalaisittain U tulee kun puhutaan kielistä (По-русский) ja adjektiiveistä (русский -ая -ое –ие ,venäläinen, mask. fem. neutri ja monikko) mutta maasta puhuttaessa tulee O, joka lausutaan a:na joten venäläisittäin rassíja..
Kohta löytyy tuostakin huomautettavaa.. tongue.gif
Hupparin rinnassa lukee Quiksilver ja vasemassa hihassa 'Stryn Sommerski'.
--heikki--
11.08.2003, 16.23
http://www.konaworld.com/images/pseudopod_200.jpg
Tai tarkalleen ottaen, edessä lukee "spread the groove" ja "KONA" ja takana ISO K-kirjain ja "KONA" -teksti.
Punaisella pohjalla (<---offtopic)
Intiaani
11.08.2003, 16.31
Tänään lukee kokolailla näin:
http://www.avalanchedownhillracing.com/avablk.jpg
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja --+MM+--:
Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin. :D </font>[/QUOTE]No en minäkään pitäisi, koska olin silloin 4-vuotias.
Tästä eteenpäin on kuitenkin realistisempi mahdollisuus säilyttää linjansa kuten esim. oma äitini on tehnyt (eli turha väittää, että naiset leviävät luonnostaan). Eli pitäisin samoja vaatteita 44-vuotiaana, can do.
Näyttäis paidan rintapielessä lukevan: LOHJA 24H MTB 6.-7.5.2000
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Anssi:
Näyttäis paidan rintapielessä lukevan: LOHJA 24H MTB 6.-7.5.2000 </font>[/QUOTE]Asiaa... Anssi on veteraani :D
Nyt ylläni: Wynns Oil, Friction Proofing. Kuvana '32 Ford, Hi-boy versiona smile.gif
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Bal-anssi:
Anal thunder :rolleyes: </font>[/QUOTE]Onkos tämä kenties bändipaita? :D
Hupilisti
12.08.2003, 00.29
"Minulle ei vittuilla!"
Intiaani
12.08.2003, 00.51
I´ll try to be nicer - If you try to be smarter
Nyt: Good night
Aamulla: Serial killer
--+MM+--
12.08.2003, 08.24
koska olin silloin 4-vuotias. </font>[/QUOTE]Kuten myös.
Taas lumppu yöpaita: Midsummer Festival Rantarock 1995
Janne Andersson
12.08.2003, 11.22
Väriltään musta t-paita, ei kirjoitusta.
Tr-Anssi
12.08.2003, 11.32
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja --+MM+--:
Vaikka mun 20v sitten (äipän)ostamassa paidassa ei lukisikaan mitään, niin tuskin sitä silti pitäisin. :D </font>[/QUOTE]No en minäkään pitäisi, koska olin silloin 4-vuotias.
Tästä eteenpäin on kuitenkin realistisempi mahdollisuus säilyttää linjansa kuten esim. oma äitini on tehnyt (eli turha väittää, että naiset leviävät luonnostaan). Eli pitäisin samoja vaatteita 44-vuotiaana, can do. </font>[/QUOTE]Vielä kun paitojen elinikä olisi 20 vuotta :rolleyes:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Tr-Anssi:
Tästä eteenpäin on kuitenkin realistisempi mahdollisuus säilyttää linjansa kuten esim. oma äitini on tehnyt (eli turha väittää, että naiset leviävät luonnostaan). Eli pitäisin samoja vaatteita 44-vuotiaana, can do. </font>[/QUOTE]Vielä kun paitojen elinikä olisi 20 vuotta :rolleyes: </font>[/QUOTE]Enemmänkin. Mä käytän monia äitini vanhoja vaatteita 70-luvulta.
koska olin silloin 4-vuotias. </font>[/QUOTE]Kuten myös. </font>[/QUOTE]Toinen vaihtoehto olis ollut, ettet olisi käyttänyt vanhoja vaatteitasi sen vuoksi, kun äippä oli ne valinnut.
:D
Everlast. Choice of Champions.
Pienellä ylhäällä : "Polkupyöräilyn erikoislehti."
Sen alla : "Fillari Staff"
<center>BEAVERS
jeanswear</center>
Olisi kyllä hupaisaa jos noi t-paitojen tekstit suomennettaisiin. Esim. Beavers Jeanswear = ~ Majavan Farmarivaatetus..
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja aKL:
Olisi kyllä hupaisaa jos noi t-paitojen tekstit suomennettaisiin. Esim. Beavers Jeanswear = ~ Majavan Farmarivaatetus.. </font>[/QUOTE]Mistäköhän olisi nimi lähtöisin? Sattumoisin beaversin perustajan sukunimi on Majava... ja monikko johtuu siitä, että alotti firman aviopuolisonsa kanssa. Tuttu heppu meinaan smile.gif
Nikolas Ojala
12.08.2003, 19.09
Miksi paidassa pitäisi lukea yhtään mitään?
Ja miksi paidassa pitäisi edes olla useampia kuin yksi väri?
Noh, onhan minunkin T-paidassani semmoinen pienen pieni lappu. Siinä lukee "CAP HORN". Yleensä sekin jää housujen alle.
Kuvioitta ja teksteittä paras, minun mielestäni.
Juha Tretjakov
12.08.2003, 19.27
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Joonas:
Mistäköhän olisi nimi lähtöisin? Sattumoisin beaversin perustajan sukunimi on Majava... ja monikko johtuu siitä, että alotti firman aviopuolisonsa kanssa. Tuttu heppu meinaan smile.gif </font>[/QUOTE]Vai nii! Jos tuo on kotimainen farkkumerkki, tarkoitat varmaankin kirjaimellisesti Majava-nimistä heppua etkä Beaver-nimistä? Kerro terveisiä hepulle, että olis voinut valita merkin paremminkin, suomessa asuu myös Beavereita. Sattumoisin tunnen heidät kaikki, mutta se ei liity tähän...
se siitä
12.08.2003, 20.26
KAIKKI LIHA TOTTELEE KURIA
eessä: Peanut Butter Wolf
niskassa: Stones Throw
saunan takana on vielä tilaa
liiterin takana on vielä halkoja
Marko Kovanen
13.08.2003, 10.00
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja SuccisMaster:
</font>[/QUOTE]En luovuta. Siitä voi joskus olla hyötyä ja hupia jos joutuu järkyttämään syvästi uskonnollista porukkaa. Se kun on se risti-merkki paita smile.gif Ne kun ei välttämättä tajua, et kyseessä on loistavan bändin paita ;)
Arrow racing luki äsken... nyt on paljasta pintaa :eek:
länsiväylä
14.08.2003, 00.34
Fillarilähetit
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Joonas:
Mistäköhän olisi nimi lähtöisin? Sattumoisin beaversin perustajan sukunimi on Majava... ja monikko johtuu siitä, että alotti firman aviopuolisonsa kanssa. Tuttu heppu meinaan smile.gif </font>[/QUOTE]smile.gif Kappas, no tuolle löytyi luonnollinen selitys. Toi oli kyllä vähän huono esimerkki paitatekstien absurdeista suomennoksista, on niitä pahempia olemmassa.
Janne Andersson
14.08.2003, 17.17
Ei lue mitään, valkoinen t-paita päällä.
Luftfartsverket, edessä pienellä, selässä ISOLLA
Paidassa ei kyllä lue mitään mutta kravatissa on komee Nakke Nakuttajan kuva :D . Ajovermeet sitten erikseen...
Paidassa lukee AVOHOIDOSSA, onhan nyt ensimmäinen työpäivä toimistolla loman jälkeen smile.gif
Toisessa lukee fox racing ja toisessa sinisalo
"Tvättas med liknande färger"
Nigeria football association lukee ylhäällä ympyrässä, ja alhaalla lukee nigeria.ihan alimpana on Niken merkki.
Janne Andersson
15.08.2003, 23.31
Valkoinen t-paita jossa lukee seuraava:
Cotton original classic, summer 1997
LOA: 43'7" LWL: 29'8" BEAM: 12'7"
DRAFT: 4'9" (board up), 9'2"(board down)
SAIL AREA: 779 sq. ft. POWER: 22hp
Asentaja
17.08.2003, 19.46
Kiinan kansanarmeija. Kiinaksi.
Ernesti Kolpakko
17.08.2003, 19.50
Selässä "Dräger" ja hihassa "Liitin Oy".
heh.. SLEEP the best 19 hours of YOUR DAY!
ja sit siinä on karvinen pyjama päällään jänötossut jalassaan!! XD jou brother!
www.freeridefestival.com (http://www.freeridefestival.com)
mountainbike
scandinavian
freeride festival
V.02
narvik norway
Big Duncan
18.08.2003, 02.12
David Athletics
SuccisMaster
18.08.2003, 11.08
DaCollabration
Blackdawn
18.08.2003, 11.23
Selässä lukee SCOTTUSA ja edessä Tahko MTB120 marathon
Torstaina, perjantaina ja lauantaina pidin Lapin Kulta Challenge -paitaa :D
eipä ole ajopaitaa, mutta kun sellainen tulee, siinä lukee luonnollisesti, KOLMIPYÖRÄILIJÄ
MS
--+MM+--
18.08.2003, 14.07
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja jzu:
Torstaina, perjantaina ja lauantaina pidin Lapin Kulta Challenge -paitaa :D </font>[/QUOTE]Mites meni??
"Meidän" Pöllölaakson tiimi (So not) joutui taipuu Habon kämmien takia toiseksi.
Mites meni??
"Meidän" Pöllölaakson tiimi (So not) joutui taipuu Habon kämmien takia toiseksi. </font>[/QUOTE]Meni hienosti, kiitos kysymästä! Sijoitus 20. - mun juoksukunnolla ja tiimikaverien kramppailulla/kuumeilulla lähes käsittämätöntä ;) . Mahtava reissu...
Otti varmasti lujille suunnistuskämyt!
Onnittelut kuitenkin kakkossijasta kaikille asianosaisille smile.gif
--+MM+--
18.08.2003, 15.33
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja jzu:
Mites meni??
"Meidän" Pöllölaakson tiimi (So not) joutui taipuu Habon kämmien takia toiseksi. </font>[/QUOTE]Meni hienosti, kiitos kysymästä! Sijoitus 20. - mun juoksukunnolla ja tiimikaverien kramppailulla/kuumeilulla lähes käsittämätöntä ;) . Mahtava reissu...
Otti varmasti lujille suunnistuskämyt!
Onnittelut kuitenkin kakkossijasta kaikille asianosaisille smile.gif </font>[/QUOTE]" Meidän " kirjoitin sillä etten juuri ollut itse kisassa. Muut kaks oli viimevuotista joukkuetta, joten uskalsin käyttää ilmaisua. (oli mun fillari kuitenkin mukana ottamassa kakkos tilaa :D ). Kyllä poikia vitutti ihan oikeesti, mut sellaista se on. Tais kalja maistua silti kaikille ;)
--+MM+--
21.08.2003, 11.44
---> jzu
Missä kunnossa oli fillarit kuljetusten jäljiltä?? Kasvo aika pe***leen iso jorma ottaan kun oma saapui hiukka vähemmillä maaleilla, kun lähtiessä :mad:
---> jzu
Missä kunnossa oli fillarit kuljetusten jäljiltä?? Kasvo aika pe***leen iso jorma ottaan kun oma saapui hiukka vähemmillä maaleilla, kun lähtiessä :mad: </font>[/QUOTE]Meidän fillarit oli kunnossa. Tosin esim. itselläni oli käytössä vanhempi cromo-putkinen gt, jossa uusia naarmuja ei edes huomaisi.
Järjestäjät ovat ilmoittaneet ottavansa vastuun vahingoista, joten puhelu sinnepäin saattaisi auttaa asiaa. Kuulemma joku 6000e fillarikin meni ruttuun oikeen kunnolla. Oli siellä porukka aika hiilenä ollu...
Drivetrain
24.08.2003, 13.58
"POROKOIRA eli BOAZOBEANA"
Que? Saamenkielessä ei mielestäni ole z-kirjainta, selvennä kun olen tyhmä. Muuten kyllä menisi läpi saamesta. Siinä on varmaan joku kirjoituksellinen jippo, kun väkäs-ässää tai vastaavia on hieman nihkeä saada koneelta ulos
Ville S.
24.08.2003, 14.17
U.S.A. 1968 isoilla kirjaimilla?? mitä tuolloin tapahtu :eek: ?
don Cojote
24.08.2003, 20.01
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja epeli:
U.S.A. 1968 isoilla kirjaimilla?? mitä tuolloin tapahtu :eek: ? </font>[/QUOTE]Ihmisiä salamurhattiin oikein urakalla!
Ville S.
24.08.2003, 20.33
se voi olla.
musat paita keltasilla txt ja txt active rider sekä hihassa bikebb.org
M. Ouvinen
24.08.2003, 21.56
Dark Angel
Hihan suussa hyvin vaalealla "Dickies".
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Dogi:
musat paita keltasilla txt ja txt active rider sekä hihassa bikebb.org </font>[/QUOTE]Ai samanlaine artibe raideri, ku Jennil o seläs? tongue.gif
Mä ostin Tavastialta viime perjantaina elämäni ensimmäisen bändi-(ja viim. 10 vuoteen mitenkään kuvioidun) paidan, koska keikka oli niin vakuuttava. Nyt mulla on musta tyttömallinen ( :D ) paita, missä lukee kultaisella Mannhai.
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Blackdawn:
Selässä lukee SCOTTUSA ja edessä Tahko MTB120 marathon </font>[/QUOTE]Kuin myös!! smile.gif
Intiaani
27.08.2003, 14.07
Kekkonen
Sairas mieli terveessä ruumiissa
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Rasimi:
Sairas mieli terveessä ruumiissa </font>[/QUOTE]Tällainen vissiinkin?
http://www.enochian-crescent.com/rl/pics/sairasmieli.jpg
Your mother suck cock in hell!
-Günther-
28.08.2003, 20.20
Rock
Asentaja
29.08.2003, 10.53
Ei mitään, mutta siinä on pieni, hevospooloa pelaavan miehen kuva.
Lohja 24h MTB 4.-5. 5. 2002 STAFF
XXL Blend Jeans...Vaikka koko on S.. :rolleyes:
Pizzeria cafe ravintola Minna, Music Bar Rillo, Tuushovi oy, Tuusniemi p. 017-661311 :cool: :rolleyes: :mad:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja doomies:
Pizzeria cafe ravintola Minna, Music Bar Rillo, Tuushovi oy, Tuusniemi p. 017-661311 :cool: :rolleyes: :mad: </font>[/QUOTE]:D
Tuusniemi on tiukka mesta :D
SaamiBoy
30.08.2003, 11.34
Olen ehkä hidas mutta pirun hyvä...
Turbocharged Muscle Brand
Joo, tämän turhempaa kyssäriä ei kai voi ollakaan smile.gif </font>[/QUOTE]Samaa mieltä :D
Mitä lukee juuri nyt ylläolevassa paidassasi? Siis mainos, slogani tjsp</font>[/QUOTE]Edessä: Fintoys.net
Takana: Toyota Club of Finland
Mitä sä tästä kostut?
just do it, ja sit siin on niken merkki
Intiaani
31.08.2003, 19.28
Primal wear
Ikuvanha Airwalkin paita jossa lukee Airwalk smile.gif
M. Ouvinen
31.08.2003, 23.21
Paidassani lukee D. Ei ole kuitenkaan Danny-fanipaita, vaikkakin ison reen kappale 'Kuusamo' onkin suosikkejani nyt kun olen vaihtanut puoluekantaa ja asuinpaikkaa tänne Kepulandiaan. :D
"Kaikki liha tottelee kuria"
--heikki--
02.09.2003, 22.17
OMISTAJA
DirtySouth, jossa Replica logo.
Big Duncan
03.09.2003, 19.00
SPOLK 1/98 ;)
Nyt ei valitettavasti paidassa lue mitään mutta suurinpiirtein rintojen korkeudella on kaksi nänniä ja muutamia luomia löytyy ympäri rättiä.. OHO, taitaa olla kokovartalosuccispuku tarzan-väreissä päällänsä! :D
Cyclisti
11.09.2003, 22.16
Marwin
Intiaani
11.09.2003, 23.09
Lukeepi:
Las Vegas High Rollers
Downhill MTB race team
Paidan selässä lukoo jotta "Näyttää hitaalta" smile.gif
--heikki--
12.09.2003, 00.40
HYKS
Matti Pesonen
12.09.2003, 08.18
TD Tazmanian Devil
Jari Säkkinen
12.09.2003, 09.14
Ei mitään.
edessä:
Mr.
Steve Bob
takana:
mr. steve bob
Sideburns
get them now and become legl king of class
Edessä Pioneer, takana lukevaa en kerro smile.gif
mikkosika
12.09.2003, 13.07
HoMeFuCkInG Is KiLling ProStitUtion -hooligan-
Miikka K.
15.09.2003, 18.14
FREE RIDE
ja juuri tuollalailla kirjotettuna :D
Intiaani
15.09.2003, 18.29
Edessä: Hillbilly
Takana: Southern culture on the skids - Racing team
WildChild
15.09.2003, 18.31
Edessä Ankka Rock 2003 ja takana monen bändin nimet
CANNONDALE
Est.BIKE USA 1971
Handmade in USA
Pyöräkauppias oli niin herkistyneessä tilassa keväthangien vielä loistaessa.....että kun meikä tingas ihan hävyttömyyksiin asti kauppaa johon kauppias: "saat siitä vie T-paidan kaupanpäälle...maksaa muuten 35€"
Muuten keväällä (varhain) ennen sesonkia tekee parhaat kaupat...olla liikkeessä ainoa asiakas
palvellaan kun sheikkiä....mutta auta armias kuukautta myöhempään ei tunnetakkaan ja joka prikastakin saat maksaa...ja vielä jos ehditään palvella...........ajotus oikea vähä niinku pörssikaupassa :D
Jugurtti
16.09.2003, 22.02
Selkä:
elämäni on alamäessä
rinnus:
Skimbaajan pieni logo
Edessä Tuska2003 Helsinki, ja takana Saatanaako tuijotat.
Jari Säkkinen
18.09.2003, 12.46
Ei mitään.
Swamp Soccer 2003 World Championships
Wolfhound
19.09.2003, 18.06
Paitahan on helevetin hieno: musta, tyköistuvaksi leikattu kauluspaita komeilla (mustilla) kirjailuilla rinnuksissa eli tosi "pillumagneetti-heavy", mutta ***** kun ...ei melkein kehtaa kirjuuttaa... niskassa (onneksi sisäpuolella olevassa lapussa) lukee ...H&M :oops:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja HHH:
Juoksija </font>[/QUOTE]Tämähän se taas on päällä.
Nyt just on ihan blanco paita yllä.
hammerdh
20.09.2003, 22.40
Palokunta 112
Tr-Anssi
22.09.2003, 13.16
Tappajasilmukka eli Killer Loop
tuhoutumaton
02.10.2003, 11.27
olivinhreässä paidassa oransilla "VELCRA" smile.gif
velcra.com (http://www.velcra.com)
Teksti edessä: Kumikameli (ja logo)
Teksti selässä: TUOKAA MINULLE HECTORIN PÄÄ
http://www.nationalfleetparts.com/images/moog.jpg
http://www.britishamericanoil.ca/historyimages/gulf.gif
Mulla on monia (omatekemiä ja kavereiden tekemiä) tekstipaitoja. Viimesimpinä
HANNARI ja
IT AIN'T GONNA LICK ITSELF
ja viimeisin ei sitten omatekemä ;p
Tänään colitsi,teksti Lacoste ja tietty krokonkuva (made in pirate)
roces Aggressive Skating. Vaikka vähän se on ottanu pesussa hittiä.
--heikki--
04.10.2003, 00.27
Edessä 20 isolla
selässä Snowflake X-Cross 2, 2002, Naisvuori -Mikkeli-
Mustaa valkoisella.
Jugurtti
12.02.2004, 21.03
Herätys, galluppi!
Siinä paidassa siis lukee: Billabong since nineteen seventy three
Tuukster
12.02.2004, 21.07
Ei lue mitää.
Eipä lue mitään nyt.
Mutta kesäksi tilasin uusia "törkeän" hienoja ajopaitoja... ;)
Täyttä ymmärrystä vailla :rolleyes:
minä, kalle
12.02.2004, 21.29
just nyt lukee:
"Völkl Tennis Team"edessä
hihoissa"Völkl Power and Control"
ja takana on sama kuin edessä.
jos joku ei ole vielä arvannut niin tulen juuri tennisharkoista :D
Edessä lukee "osta pimeä pullo".
ei mittää...
mut o eessä ketun pää liekeissä ja hihoissa ketunpäät ja niistä lähtee liekit....
NSMB, North Shore Mountain Biking
swinger1
12.02.2004, 22.20
EVERLAST
freerider70
12.02.2004, 22.24
Puma
Team McLaren Mercedes :rolleyes:
Patentti Timo
13.02.2004, 09.31
Hupparisssa, Minulle ei vittuilla
T-Paidassa, Kuolemanpelko 62 redface.gif
2005 FREESTYLE world championships RUKA
Janne Laitio
13.02.2004, 13.55
Pari D-kirjainta toisiinsa kietoutuneena... Ja niskassa DMR Bikes 1985-2003
Samu Ilonen
13.02.2004, 14.42
Ground dominance throught air superiority
http://www.zipp.com/Accessories/images/tshirt_black.jpg
Zipp Speed Weaponry
karhunpoika
13.02.2004, 20.44
KFOR NATO
IRON MAIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitäs menetelmiä tee-se-itse -miehet ovat paitojen kirjailuissa käyttäneet?
"The Foo Fighters" ja pienellä präntillä "One by One"
The stripblazer
SUNDAY BURNER IN 69
M. Ouvinen
14.02.2004, 18.04
foxracing inc.
Paidassani lukee ei mitään.
Paidassani lukee: Fireblade
--heikki--
14.02.2004, 21.39
Originally posted by Esko:
Mitäs menetelmiä tee-se-itse -miehet ovat paitojen kirjailuissa käyttäneet? Oon ite lähinnä tykästynyt paitojen värjäämiseen, mm. yks Foxin valkoinen huppari on nykyään sininen, tuli "breikatessa" baarin lattialta melko vahvat tahrat jotka piti peittää. Ja laadukasta custom-jälkeä tulee!
Kerrassaan helppo ja varsin laadukaskin keino pistää omia kuvia, on painaa tai ennen muuta painattaa ne sellasella silkkipainosysteemillä. Musteprinttereihin saa semmosia papereita joita silittämällä voi lätkiä omia kuvia, mutta se on melko tarkkaa ja hankalaa, helpommin onnistuu kun antaa ammattilaisten tehdä työt. Stockalla on ainakin yks paikka, johon voi lähettää sähköpostilla vaikkapa *.jpg:n ja vie ite paidan (tai ostaa niiltä), niin ne tekee vikkelästi paidan kuntoon. Tarkoituksena on teettääkin niillä yks fillariaiheinen paita, muita juttuja on jo siellä tehty.
Ja off-topicista takaisin aiheeseen: Adidas
mitättöminkin persereikä voi menestyä F1 maailmassa esim. kin rääkkönen
Kaikki liha tottelee kuria :D
Taffel - The Original Snacks
Kiovan Dynamo
14.02.2004, 22.47
MTB-Lohja 24H 3.-4.5.2003
Paidassani ei löydy tekstiä, kun en ole semmoisia siihen hommannut, mutta muutamia luomia siitä löytyy ja kaksi nänniä. Nehän kuuluu kuitenkin jokaisen varusteisiin..? tongue.gif
Juha Lehtinen
15.02.2004, 15.29
Originally posted by Archie:
Dickies Jösses!!!,eikö sinulle kelpaa mikään tavallisempi kuten adidas tai jotain. ;) :D
[ 15.02.2004, 15:02: Viestiä muokkasi: Juha Lehtinen ]
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.