Näytä tavallinen näkymä : Salden
http://i.gottadeal.com/forums/images/smilies/new/gdpopcorn.gif
Sitä vaan että on maksanut nettiostoja kyllä suoralla tilisiirrolla ILMAN luotto ominaisuutta tuossa kortissa.
Kuka on maksanut? Äitikö? Kyllä sopii äidinkin maksaa ilman luottoa EU-maksuna. Onkohan äidin tilillä katetta, mitä jos tilillä onkin maksuraja, tietäisiköhän joku foorumilla?
Sitä vaan että on maksanut nettiostoja kyllä suoralla tilisiirrolla ILMAN luotto ominaisuutta tuossa kortissa.
Se tilisiirto ei liity mitenkään siihen sun korttiis. Ei kun nyt maksamaan niin saat sen pyörän alle.
Kuka on maksanut? Äitikö? Kyllä sopii äidinkin maksaa ilman luottoa EU-maksuna. Onkohan äidin tilillä katetta, mitä jos tilillä onkin maksuraja, tietäisiköhän joku foorumilla?
Sori. Itse siis olen ostanut verkkokaupoista ilman luottokorttia. Eli vastaus ilmeisesti on, että mitään luottokorttia ei tarvita, kunhan
vaan siirrän rahat tuonne heidän tililleen.
Mielestäni joissakin kaupoissa ei voi tehdä ostoksia ilman luottokorttia. Siksi siis tämä "tyhmä" kysymys. Anteeksi vaan kaikille ja erityisest Leewille.
Niissä kaupoissa ei voi myöskään maksaa tilisiirrolla..
Te jotka olette ostaneet pyörän Saldenilta: Tuliko mukana työkaluja, niinkuin Roselta tilatessa tulee ?
Miten oli ohjeiden laita ?
Ei tullut ohjeita, eikä työkaluja.
Te jotka olette ostaneet pyörän Saldenilta: Tuliko mukana työkaluja, niinkuin Roselta tilatessa tulee ?
Miten oli ohjeiden laita ?
Ei Roselta kyllä mitään työkaluja tule. Mulla tuli pelkästään Mavicin kiekkojen työkalut, mutta ne kuuluukin olla kun tilasin ne.
Kyllä tässä videossa Roselta maantiepyörän kokoamisesta ainakin joku tool nyssykkä mukana on .
http://fi.rosebikes.eu/sisaeltoe/palvelu/pyoeraen-toimitus
Edwinin faija
03.06.2012, 14.42
Kyllä tässä videossa Roselta maantiepyörän kokoamisesta ainakin joku tool nyssykkä mukana on
Nyssykkä tulee, tool ei...
Ihan omilla työkaluilla pitää Rose kasata. Ellei tilaa samalla myös työkaluja. Muutama kuusioavain yleensä kyllä löytyy, talosta kuin talosta.
jiiteeteepee
03.06.2012, 16.26
Onko niin että jos tilaan linkin pyörän, niin voin periaatteessa käyttää tuon 300e voucherin jo pyörään. Tällöin hinnaksi tulisi siis 825e?
Tai sitten ottaa sillä voucherilla esim uudet kiekot ja pyörä maksaa sen 1125e.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Onko niin että jos tilaan linkin pyörän, niin voin periaatteessa käyttää tuon 300e voucherin jo pyörään. Tällöin hinnaksi tulisi siis 825e?
Tai sitten ottaa sillä voucherilla esim uudet kiekot ja pyörä maksaa sen 1125e.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Juuri niin. Sivulla 8 oma keskusteluni Chat tädin kanssa. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?16745-Salden/page8
Pistin eilen tilaukseen Giant TCR composite 1:n. Sähköpostiin tuli tuo lasku tietoineen.
Pistin kuitenkin tuonne Salden infoon pyynnön että lähettäisivät uuden laskun, jossa huomioidaan se että käyttäisin tuon 400e voucherin suoraan tuohon pyörään.
Saa nähdä kuinka nopeesti vastaavat, niin pääsis maksamaan. :)
Oma kokemus Saldenilta oli loistava aina siihen asti kunnes paketti saapui suomalaisten haltuun. Viesteihin vastattiin englanniksi, kun tajusi sitä pyytää, ja paketti lähti Eu-tilisiirtoa seuraavana päivänä tulemaan. Kuitenkin DPD:n tominta kuriirifirmana oli aivan arseesta. Pakettia "ei löytynyt" heidän Vantaan varastosta nimellä ja ainakaan omassa tapauksessani eivät Hollannin pojat olleet laittaneet kuin maansa postin seurantakoodin. Kuitenkin soitto Alankomaihin ja tiukka sähköposti antoivat oikean koodin, jolla sitten paketti löytyi maattuaan 3 päivää DPD:n varastossa. Ongelmana oli DPD:llä ilmeisesti tarkan osoitteen puuttuminen (pelkkä katunumero ei riitä) ja puhelnnumerossa oli jotain valittamista (358-alku ei riitä ilman plusssaa!?). Kauppa hoiti kuitenkin tehtävänsä palvelemalla ja myymällä laatutavaraa edullisesti :).
Pistin eilen tilaukseen Giant TCR composite 1:n. Sähköpostiin tuli tuo lasku tietoineen.
Pistin kuitenkin tuonne Salden infoon pyynnön että lähettäisivät uuden laskun, jossa huomioidaan se että käyttäisin tuon 400e voucherin suoraan tuohon pyörään.
Saa nähdä kuinka nopeesti vastaavat, niin pääsis maksamaan. :)
Hienoa että sait pyörän valittua ja pääset ajamaan:)
Hienoa että sait pyörän valittua ja pääset ajamaan:)
Iloitsen vasta sitten kun saan tuon voucher asian selvitettyä, maksettua ja lopuksi kun paketti lähtee tulemaan.
Oottelen tässä kärsimättömänä vastausta tuolta Salden infon puolelta.
AARG on tuskaa odotella vastausta :mad:. Kauas tuolla yleensä menee vastatessa ?
hannupulkkinen
05.06.2012, 00.25
AARG on tuskaa odotella vastausta :mad:. Kauas tuolla yleensä menee vastatessa ?
Käytä chattia.
Maksu maksettu äsken Giant TCR composite 1:tä. Toivottavasti tulee viikon sisällä :)
Maksu maksettu...
Noooh, saitsie sen voucherin hinnan suoraan pois pyörän hinnasta?
Sain kun ensin otin yhteyttä tuonne Order maili osoitteeseen. Lähettivät korjatun laskun josta oli vähennetty tuo 400e.
Odotan tahan saagaan jotain yllattavaa juonenkaannetta. Olen hieman pettynyt, etta vuoden jahkailun jalkeen paadyttiin noinkin tavanomaiseen pyoraan.
Odotan tahan saagaan jotain yllattavaa juonenkaannetta. Olen hieman pettynyt, etta vuoden jahkailun jalkeen paadyttiin noinkin tavanomaiseen pyoraan.
Millä tavalla tavanomaiseen ? Eikös tää ensimmäiseksi maantiepyöräksi käy. Ulkonäkö / hintalaatu miellytti .
JohannesP
06.06.2012, 16.46
Ehkäpä OMT kuin moni muukin odotti jonkinnäköistä mittatilauspyörää vuoden harkinnan ja tiedonkeruun jälkeen.
Toivottavasti pyörä on odotusten arvonen sekä hyviä kilometrejä.
Mitat pitäis tässä runkossa juuri olla kohdalla. Ei sitä mitään omaisuuksia ole laittaa kiinni pyörään... siksipä juuri tää vuoden speksaus :)
Millä tavalla tavanomaiseen ? Eikös tää ensimmäiseksi maantiepyöräksi käy. Ulkonäkö / hintalaatu miellytti .
Maailman isoimman pyöränvalmistajan entry-level kuitupyörä. Tuon tavanomaisempaa ei ole, vrt toyota corolla.
Maailman isoimman pyöränvalmistajan entry-level kuitupyörä. Tuon tavanomaisempaa ei ole, vrt toyota corolla.
Sehän on siis just eikä melkein mulle. Corolan onnellinen ja vannoutunut käyttäjä ja ylpeä siitä !
Seurantakoodit saanut ja arvioitu toimituspäivä 13.6 Ke. Toivottavasti pitää paikkansa :rolleyes:
Mitäs tää vraag naar de voorwaarden tarkoittaa ? Google kääntäjästä ei saanu tolkkuu. http://www.salden.nl/default.asp?pid...178&catid=3734 (http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=14178&catid=3734)
hannupulkkinen
13.06.2012, 18.25
Mitäs tää vraag naar de voorwaarden tarkoittaa ? Google kääntäjästä ei saanu tolkkuu. http://www.salden.nl/default.asp?pid...178&catid=3734 (http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=14178&catid=3734)
Kilikkaappa tuota vraag naar de voorwaarden linkkiä niin ehkä selviää. Lähettämällä sähköpostiosoitteesi linkistä saat tietää alennukset tuotteelle.
Kilikkaappa tuota vraag naar de voorwaarden linkkiä niin ehkä selviää. Lähettämällä sähköpostiosoitteesi linkistä saat tietää alennukset tuotteelle.
Kiitos. Tuoltahan noita alennuksia tippu mailiin. Tuleeko tuo alennus suoraan tuohon tilaukseen, kun laittaa tilauksen sisään, vai vaatiiko se jotain lisäinfoamista tuonne ?
hannupulkkinen
13.06.2012, 22.42
Kiitos. Tuoltahan noita alennuksia tippu mailiin. Tuleeko tuo alennus suoraan tuohon tilaukseen, kun laittaa tilauksen sisään, vai vaatiiko se jotain lisäinfoamista tuonne ?
Kokeile tehdä tilaus maksuun saakka. Jos alennus näkyy niin maksa ja jos ei niin kysy chatilla neuvoa.
Kokeile tehdä tilaus maksuun saakka. Jos alennus näkyy niin maksa ja jos ei niin kysy chatilla neuvoa.
Niinpä tietysti. Kiitos. Kyllä Hannuun voi aina luottaa :D
Pyörä saapui tänään moitteettomassa kunnossa. Ei kyllä ole mitään kunnon ohjeita, ja tuo ostokuittikin on melko onneton.
Kaikki hyvin kuitenkin tähän mennessä .
Nopeata oli toimitus. Keskiviikkona 13.6 lähti pyörä tännepäin ja tiistaina 19.6 oli jo yritetty toimittaa sitä. Keskiviikoks saatiin uusi toimitusaika sovittua ja nyt huristellaan sini-valkoisella Giant Defy 1:llä. Tykkään.
Asiakaspalvelusta vähän miinusta, viesteihin ei vastattu. Kesäruuhkat lienee syynä...
PostNl:n seuranta ei liikuttanut pyörää mihinkään koko aikana. Muuten kaikki meni nätisti.
Oma tilaus meni suunnilleen seuraavasti:
30.5. keskiviikkona tilaus ja maksu tilisiirtona
6.6. keskiviikkona tuli ilmoitus että ovat saaneet rahat ja pyörän kasaus alkaa
7.6. torstaina tuli seurantakoodi, jota tulikin sitten innolla seurattua, vaikka tuon (ja myöhemmin saadun DPD-koodin) mukaan tavara makoili kuriirifirman varastossa
14.6. torstaina töistä tullessa rappusilla oli vastassa isokokoinen laatikko, vaikka seurannan mukaan se oli vielä Hollannissa. Kuriiri ei ollut edes ovikelloa soittanut, vaikka kotona olisi ollut joku kuittaamaan paketin. Jätti vain paketin jä poistui vähin äänin.
Pari viikkoa tuossa siis meni kaikkiaan, ja nyt on tallissa uusi punainen Wilier Izoard XP 2012 Ultegra osin.
mentunik
28.06.2012, 16.34
Oletteko pystyneet seuraamaan Saldenin lähetystä PostNL kautta miten? Oma tilaukseni ilmestyi 21.6 PostNL seurantasivulle, mutta mitään tarkempia tietoja liikkumisesta ei olekkaan.. Ainoa teksti Status Zending kohdan alla on "Zending wordt voorbereid."
Ja arvioitu toimituspäivä oli 26.6 mutta nyt siirtyy joka päivä seuraavalle päivälle toimitus.. Ei mikään varsinainen kiire ole, mutta olisi kiva tietää onko koko paketti edes lähtenyt vai vieläkö makailee jossain hollannin varastolla.
Mulla ei toiminu postnl -seuranta ollenkaan, mutta paketti tuli viikossa. Saldenilta voi kysyä seurantakoodia suomen jakelijalle (ainakin Tampereen seudulla ja ilmeisesti muissakin isommissa kaupungeissa DPD). Mun tapauksessa Salden ei vaivautunut koodia lähettämään.
Mites maksaako Salden itse postimaksun palautuksissa ?
Sportfulin M kokoinen paita oli selvästi lyhyt.
Kaupan sivuilta en saanut selville.
Tuskin maksaa. Rose taitaa olla ainoita joihin olen törmännyt.
Rose taitaa olla ainoita joihin olen törmännyt.
Myös Bike-Discount.de hyvittää palauttajan postikuluja, kunhan ostoksen arvo on ollut vähintään 50 euroa. Liekö saksalaisen lainsäädännön peruja?
Myös Bike-Discount.de hyvittää palauttajan postikuluja, kunhan ostoksen arvo on ollut vähintään 50 euroa. Liekö saksalaisen lainsäädännön peruja?
Ai? Hyvä tietää jos tulee tarvetta!! Osaa ainakin kysellä etukäteen että saisko palautusta maksuista jos joutuu palauttelee. Oletin että eihän mikään firma ole maksuvelvollinen jos tilaan ittelle sopimatonta kamaa ja haluan palauttaa ne.
Onneksi otin spaicereitä vähemmäksi omasta TCR composite 1:tä, paljastui nimittäin että olivat katkaisseet haarukan kaulaputken niin,
että stemmi jäi 5mm ilmaan. Onneksi en lähtenyt ajamaan tuolla spacer pinolla (25mm) !! Ois ollu ikävää kun ois stemmi irronnu kovassa vauhdissa :(.
Joten jos tilaatte pyörän, tarkistakaa tuo kaulaputken pituus, vaikka ette ottaisi spaicereitä pois !
Onneksi otin spaicereitä vähemmäksi omasta TCR composite 1:tä, paljastui nimittäin että olivat katkaisseet haarukan kaulaputken niin,
että stemmi jäi 5mm ilmaan. Onneksi en lähtenyt ajamaan tuolla spacer pinolla (25mm) !! Ois ollu ikävää kun ois stemmi irronnu kovassa vauhdissa :(.
Joten jos tilaatte pyörän, tarkistakaa tuo kaulaputken pituus, vaikka ette ottaisi spaicereitä pois !
http://gp1.pinkbike.org/p4pb7668926/p4pb7668926.jpg
Näinkö?
http://gp1.pinkbike.org/p4pb7668926/p4pb7668926.jpg
Näinkö?
Just.
Eikös tuo ole justiinsa kuten pitääkin.
Luepa Park toolin headsettiohjeet.
Kiristys ruuvi stemmin päällä. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8016&d=1342891827 irrotettu stemmin päältä http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8018&d=1342891834
ruuvin irrottamisen jälkeen http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8017&d=1342891829
Nykyinen setup. Kiristys ruuvilla ei vaan saa noita prikkoja niin etteivät pyöri. Tuo ylimmäinen todennäköisesti pitää jopa kilinää huonolla tiellä.
Ei saa tarpeeksi kireälle. Näyttäisi olevan tuon kiristysruuvin ja ylimmäisen prikan välissä jopa välys. Jonkun ohuen kumi o-renkaan sais väliin . Että miten tää nyt pitäis kiinnittää ??
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8019&d=1342891838
Nyt on vähän kuula jumissa, joten ajatus ei kulje. Mutta käännäpä alkuun pultti top capissa toisin päin. Vai onko se todella noin päin? Sitten laitat top capin kiinni sormikireyteen.
Sitten löysäät stemmin pultit, jos eivät ole jo löysällä. Laitat stemmin suoraan. Kiristät top cappia varovaisesti poistaen välyksen. Kun välystä ei tunnu, kiristät stemmin pultit.
Nykyinen setup. Kiristys ruuvilla ei vaan saa noita prikkoja niin etteivät pyöri...Ei saa tarpeeksi kireälle. Näyttäisi olevan tuon kiristysruuvin ja ylimmäisen prikan välissä jopa välys. Jonkun ohuen kumi o-renkaan sais väliin . Että miten tää nyt pitäis kiinnittää ??
Niin tuota, jos nyt oikein asiaa ymmärrän, niin tällä hetkellä et saa tuota stemmin päälle tulevaa hattua kireälle, eikös?
Kuten huomaat se on muodoltaan tuommoinen loiva kartio, ja nyt kun poistit yhden spacerin stemmin alta, niin kaulaputken pää tulee lähes samaan tasoon stemmin yläreunan kanssa, eikös?
Nythän käy niin, että tuo piällyshattu kantaa siihen kaulaputken päähän eikä kiristy, siis vedä pakettia pystysuunnassa kasaan. Ei hjyvä. Juuri siksi siinä pitää olla se ~5mm tai jotain tyhjä tila, jotta kiristysvaraa jää. Päällysruuvilla siis kiristetään haarukkaa ylöspäin-stemmiä alaspäin ihan kuin vain, stemmin reunaa vasten sellaiseen kireyteen, että keulalaakeri on hyvällä kireydellä. Stemmin ruuveilla, ne kaksi päällekkäin olevaa, varmistetaan sitten, että tanko pysyy suorassa, ja muutenkin paketti nipussa.
Ensin siis laakeri hyvälle kireydelle ja siten stemmin ruuvit kiinni.
Miksi me puhumme tästä asiasta Kaupat -osiossa?
Onko tuossa kuituinen ohjausputki, kun tuo "käpy" näyttää hieman erilaiselta?
Yksi mahdollisuus olisi laittaa stemmin päälle joko 7.5mm tai 10mm paksu spaceri ja se yksi pois otettu 5mm spaceri stemmin alle. Eli stemmin alle 3 spaceria ja stemmin päälle 1. Näin tuo stemmin päällä oleva spaceri saa hieman tukea ohjausputkesta/kävystä ja siinä on kuitenkin tuo 3-5mm välystä, jonka tuo kiristyshattu vaatii. Näin myös koko stemmin pituus tulee ohjausputken päälle ja kiinnityksestä tukeva-vaikka toki se kestää ja toimii myös päällimmäisenä spacereiden yläpuolella.
Kannattaa katsoa tuo video laakerin oikeasta kiristyksestä. Liian löysä laakerikin pilaa äkkiä laakerin. Ja laakereiden kireyttä kannattaa seurata silloin tällöin, ne voi löystyä käytössä.
http://www.youtube.com/watch?v=1P4dYsxazTU
Eikä minkäänlaista rasvaa tai voiteluainetta stemmin ja ohjausputken väliin.
Niin tuota, jos nyt oikein asiaa ymmärrän, niin tällä hetkellä et saa tuota stemmin päälle tulevaa hattua kireälle, eikös?
Kuten huomaat se on muodoltaan tuommoinen loiva kartio, ja nyt kun poistit yhden spacerin stemmin alta, niin kaulaputken pää tulee lähes samaan tasoon stemmin yläreunan kanssa, eikös?
Nythän käy niin, että tuo piällyshattu kantaa siihen kaulaputken päähän eikä kiristy, siis vedä pakettia pystysuunnassa kasaan. Ei hjyvä. Juuri siksi siinä pitää olla se ~5mm tai jotain tyhjä tila, jotta kiristysvaraa jää. Päällysruuvilla siis kiristetään haarukkaa ylöspäin-stemmiä alaspäin ihan kuin vain, stemmin reunaa vasten sellaiseen kireyteen, että keulalaakeri on hyvällä kireydellä. Stemmin ruuveilla, ne kaksi päällekkäin olevaa, varmistetaan sitten, että tanko pysyy suorassa, ja muutenkin paketti nipussa.
Ensin siis laakeri hyvälle kireydelle ja siten stemmin ruuvit kiinni.
Miksi me puhumme tästä asiasta Kaupat -osiossa?
Jatketaan täällä http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?43139-Uusi-stemmi-ja-sen-asentaminen&p=1655028&highlight=Stemmin+asentaminen#post1655028
Tarviin lisää apua.
Onko tuossa kuituinen ohjausputki, kun tuo "käpy" näyttää hieman erilaiselta?
On . Mutta jatketaan tosiaan täällä > http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...en#post1655028 (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?43139-Uusi-stemmi-ja-sen-asentaminen&p=1655028&highlight=Stemmin+asentaminen#post1655028)
Markku Janne
16.08.2012, 19.23
Tilasin ensimmäistä kertaa täältä Saldenilta. Hidas ja melko hankala käyttöliittymä, mutta halpa ainakin joissakin tuoteryhmissä.
Illalla tilattu tuote meni heti aamulla postiin, seurantakoodi saatu ja tulossa TNT:n kautta. Nopeaa toimintaa.
Markku Janne
22.08.2012, 01.15
Tilasin ensimmäistä kertaa täältä Saldenilta. Hidas ja melko hankala käyttöliittymä, mutta halpa ainakin joissakin tuoteryhmissä.
Illalla tilattu tuote meni heti aamulla postiin, seurantakoodi saatu ja tulossa TNT:n kautta. Nopeaa toimintaa.
Paketti tuli perille tiistaina, mutta joopa joo. Tilatussa kypärässä oli pitkä painauma ja tarkempi tutkinta paljasti, että se on haljennut sisäreunasta ulkoreunaan saakka. Paketissa ei ollut merkkejä kuljetusvauriosta eli kypärä oli ilmeisesti jo varastossa rikki. Kuvia ja viestiä laitoin tästä jo sinne, mielenkiintoista nähdä, miten nopeasti sieltä tulee vastausta ja millä tavalla/nopeudella korvaavat.
Paketti tuli perille tiistaina, mutta joopa joo. Tilatussa kypärässä oli pitkä painauma ja tarkempi tutkinta paljasti, että se on haljennut sisäreunasta ulkoreunaan saakka. Paketissa ei ollut merkkejä kuljetusvauriosta eli kypärä oli ilmeisesti jo varastossa rikki. Kuvia ja viestiä laitoin tästä jo sinne, mielenkiintoista nähdä, miten nopeasti sieltä tulee vastausta ja millä tavalla/nopeudella korvaavat.
Miten kypärälle kävi? Saitko uuden/helposti/halvalla hoidettua?
Olen miettinyt Aeonin tilaamista tuolta, joten kiinnostaa tietää miten homma selvisi. Kiitos.
Markku Janne
29.08.2012, 16.42
Miten kypärälle kävi? Saitko uuden/helposti/halvalla hoidettua?
Olen miettinyt Aeonin tilaamista tuolta, joten kiinnostaa tietää miten homma selvisi. Kiitos.
Joo, pitikin laittaa vähän infoa. Laitoin siis viestiä takaisin (orders@salden.nl ja jollekin Mike Velter hepulle), mutta ilmeisesti olisi pitänyt laittaa info@salden.nl:ään, koska edellämainitut pitivät radiohiljaisuuttaa yllä. Päätin sitten noudattaa tuota sivulta löytyvää suppeaa Returns Policya ja kiikutin kypärän postiin ja palautin sen lomakkeen kera. Tämän jälkeen laitoin postia tuonne infoon, että tulossa on ja sieltä tulikin saman päivän aikana viestiä takaisin. Olivat sitä mieltä, ettei sitä kypärää olisi pitänyt palauttaa, mutta enpä viitsinyt heitä ohjeistaa tekemään parempia ohjeitakaan tms. Lupasivat laittaa tulemaan samantien uuden tilalle, mitään seurantakoodia en ole saanut ja omien kulujeni osalta ei tullut ainakaan vielä mitään infoa. Ihan asiallista palvelua kuitenkin vaikka hyvin vähäsanaista (= 1 lause / viesti ).
Jos siellä olisi prosessit sekaisin niin parhaimmassa tapauksessa saisin uuden kypärän ja palautuslomakkeen kautta myös rahat takaisin :)
Edit: uusi kypärä tuli 4.9.2012 kotiin
mentunik
08.09.2012, 02.22
Miten muuten hoidit tuon palautuksen? Pitäisi yksi liitoksesta naksuva Fulcrum 3 kiekko laittaa takuuseen. Laitoin viestiä ja pyysivät lähettämään vaikka kauden loputtua takaisin. Löytyykö sieltä joku kaavake missä on valmiina palautusosoitteet ym? Mitenkäs lähetyskulujen osalta?
En ole aikaisemmin tuonne mitään joutunut palauttelemaan niin vähän hakusessa..
Markku Janne
20.09.2012, 19.59
Miten muuten hoidit tuon palautuksen? Pitäisi yksi liitoksesta naksuva Fulcrum 3 kiekko laittaa takuuseen. Laitoin viestiä ja pyysivät lähettämään vaikka kauden loputtua takaisin. Löytyykö sieltä joku kaavake missä on valmiina palautusosoitteet ym? Mitenkäs lähetyskulujen osalta?
En ole aikaisemmin tuonne mitään joutunut palauttelemaan niin vähän hakusessa..
"Lomake" on vain malli siitä, mitä pitäisi kirjoittaa linkki (http://www.salden.nl/default.asp?pid=104). Kirjoitin koneella samat asiat ja laitoin kuittikopion mukaan varmuuden vuoksi. Sähköpostikeskustelun voisi myös liittää eli sen, mitä on jo sovittu.
Osoite on
Math Salden bv
Provincialeweg 21
6141aa Limbricht
Netherlands
Lähetyskuluja pitää pyytää jälkikäteen maksettavaksi. Itellan hinnastosta ei saa etukäteen mitään tolkkua vaan vasta kun tavara on punnittu ja vaihtoehdot on laskettu. Minulle tuli halvemmaksi lähettää kirjattuna kirjeenä kuin pikkupakettina...
Tilasin tavaraa Saldenilta 22.10, paketti lähti matkaan seuraavana päivänä. Kun ei eiliseen 1.11 mennessä ollut mitään vielä kuulunut aloin kyselemään paketin perään. Saldenilta vastasivat, että DPD:n lähetti on käynyt oveni takana ja heidän mukaan jättänyt jonkun lapun lisätietoja varten, kun en ollut kotona. No, lappua ei ole näkynyt vielä tähän päivään mennessä, jos koira ei ole sitä syönyt, kun se on tippunut oven postiluukusta (aika epätodennäköistä).
Otin DPD:hen yhteyttä ja katsotaan, löytyykö pakettinini vielä heiltä säilöstä.
Pisteet Saldenille nopeasta toimituksesta ja kyselyyn vastaamisesta, mutta DPD:lle risuja huonosta asiakaspalvelusta.
Pisteet Saldenille nopeasta toimituksesta ja kyselyyn vastaamisesta, mutta DPD:lle risuja huonosta asiakaspalvelusta.
+1! Salden rocks! Ja DPD not. :) Siis ainut lähettifirma helvetti mistä pakettia noutaessa terminaalista joutuu seisomaan ULKONA sateessa ja tuiskussa oven takana pahimmillaan vaikka 30 minuuttia jotta joku jaksaa etsiä pakettisi jostain. Kaikilla muilla lähettipuljuilla sentään joku asiakaspalvelupiste jossa odotella lämpimässä :/ Tämä siis jos pakettisi on tulossa Klaukkalaan ja et ole kotona niin joudut hakee sen Vantaalta terminaalista.
JohannesP
28.11.2012, 22.09
Ensimmäistä kertaa Saldenilta tulossa paketti ja ei täysin aukea tuo postnl:n seuranta. Tiistaina tuli Saldenilta viesti seurantakoodilla ja tänään keskiviikko päivästä oli viellä seurantapalkki 0/0 vihreena. Nyt illalla palkki on 3/4 vihreänä. Saako tuosta seurannasta mitään tarkempaa lisätietoa missä ollaan menossa? Eikai se nyt noin nopeasti voi tulla vai muuttuuko se aina tuohon pisteeseen kun paketti on lähtenyt Hollannista?
Olisi kiva olla kotona sinä päivänä millon DPD toimittaa aikasempien viestien perusteella.
Edit. Täytyypä kysyä Saldenilta seurantakoodia Suomen päähän niin eiköhän sillä ratkea.
JohannesP
05.12.2012, 13.06
Toi PostNl seuranta palvelu kusee ja pahasti. Ollut ensimmäisestä päivästä lähtien 3/4 vihreänä. Otin tänään uudestaan yhteyttä Saldeniin chatillä ja kyselin jatkotoimituksen seurantakoodia, mutta sama vastaus tälläkin kertaa vaikkakin eri ihminen. Kuulemma se tulee sit mulle kun DPD on saanut paketin haltuunsa niinkuin ensimmäisellä kerralla myös sanoivat. Uskoisin kuitenkin et paketti voisi olla jo DPD:n hallussa kun 8 päivää menny seurantakoodin saamisesta.
Onko kukaan saanut lähiaikoina DPD:n seurantakoodia suoraan sähköpostiin ilman kyselyä?
JohannesP
11.12.2012, 14.08
2 viikkoo meni toimituksessa. Itselleni paketti tuli Postin kautta. Toimitukseen ei oltu maksettu kotiinkuljetusta joten lappu tuli kotiin. Itselleni tämä sopi hyvin ettei ollut DPD kotiinkuljettamassa kun postikin lähellä.
Saldenilta ripeetä toimintaa, mutta se selvisi ettei chatin kautta kannata kysyä toimitukseen liittyviä asioita. Eilen laitoin sähköpostia ja Alain vastasi toisella seurantakoodilla ja muutenkin parempaa asiakaspalvelua asian suhteen. Salden hoiti hommat hyvin, mutta toimituksen suhteen heikkoa kun ei ole mitään tietoa missä paketti on menossa tai onko tulossa ollenkaan.
PostNl seuranta näyttää vielläkin samaa 2 viikon jälkeen: paketti matkalla...
Kettu-Pekka
13.12.2012, 09.02
Eilen illalla lähti tilaus fulcrum 5-kiekoista. Maksu paypalilla. Samantien tuli sähköpostiin tilausvahvistus. Saas nähdä, miten asia etenee.
Kettu-Pekka
13.12.2012, 19.45
Ja äsken tuli ilmoitus että paketti on jätetty TNT:lle kuljetettavaksi.
Kettu-Pekka
21.12.2012, 07.54
Eilen kuriiri toi paketin. Hyvin oli pakattu kiekot. Hienosti toi
Uusi Wilier-kuljettaja ilmoittautuu Turun seudulle!
Tilasin pyörän Saldenilta, koska osoittautui ainakin jonkin verran muita vaihtoehtoja halvemmaksi. Tilaus ja toimitus meni seuraavasti:
la 29.12. Tilaus sisään Webshopin kautta, maksu VISAlla. Ostoskorin summaan lisäksi tuli toimituskulu 10e + lisämaksu luottokortista n. 40e.
to 3.1. Tuli sähköpostilla tieto, että tilaus on käsitelty. Mukana myös seurantakoodi.
ti 8.1. Seurantasivulle tuli hälyttävää tietoa - kuljetusfirman mukaan osoitettani ei ole olemassa ja että paketti palautetaan takaisin lähettäjälle. Lähetin tästä heti tiedustelun Saldenille. Viestiin vastattiin nopeasti, varmistettiin että osoite on oikea ja jäin odottelemaan, lupasivat hoitaa asian/lähettää paketin uudelleen kun saapuu ensin takaisin heille.
ti 15.1. Lähetin tiedustelun Saldenille, että saivatko uusintayritykselle uutta seurantakoodia (vanha seurantakoodisivu ei enää päivittynyt). Tuli vastaus, että eivät ole saaneet pakettia takaisin vielä.
ke 16.1. Redlinen kuriiri karauttaa pakulla pihaan 9:30 paketin kanssa! Onneksi vaimo oli vastaanottamassa.
EDULLISTA?
Mielestäni edullista! Wilier Izoard XP 2012 105-palikoilla 1349e.
NOPEAA?
Riittävän nopeaa (ainakin näin talvikaudella :)). Ottaen huomioon kuljetusliikkeen osoitesekoilut ja sen, että ajanjaksoon sisältyi vuodenvaihde sekä 2,5 viikonloppua, niin mielestäni 18 päivää tilauksesta kotiin on hyvä suoritus.
ASIAKASPALVELU?
Kotisivut eivät ole kovin hienot ja toimivat, mutta sähköpostiviestien kautta saatu palvelu oli erinomaista.
Suosittelen lämpimästi ja tulen itsekin käyttämään varmaan tulevaisuudessa.
Seurantaa tässä tuijotellut monta päivää ja status se ei vaan muutu.
Toivottavasti soittelevat, kun ovat ovella, ettei toimitus mee piloille sen takia, etten ole kotona.
DHL jättää mukavasti kuistille aina paketit odottamaan, nyt ei ole mitään hajua, mikä firma toimittaa.
TNT ja PostNL tai joku vastaava taitaa olla.
Kettu-Pekka
18.01.2013, 14.05
Mulla toi DPD Saldenin paketin joulun alla. Lähetti soitteli pari tuntia ennen toimitusta ja tapaaminen sovittiin reitin varrelle. Hienosti toimi homma.
Jaahans. nyt seuranta ilmoittaa, että paketti toimitettu. Kenelleköhän ovat luovuttaneet :D
Olikin näköjään Saldenin paketti, mistä kuriiri soitti aamulla, eikä Wigglen :)
kuistilla odotti nätisti.
Osasarja oli kyllä vähän kehnonlaisesti pakattu, aluslevyt ja yksittäisiä pultteja lojui laatikon pohjalla.
karhujii
18.01.2013, 14.58
Tilasin (erittäin kohtuulliseen hintaan) viime vuoden Giant TCR Advancedin Saldenilta 2.1. Pyysin erikseen sähköpostilla, että jättävät haarukan ruotoputken mahdollisimman pitkäksi - tämä hoitui ilman ongelmia, avaruudettimia oli lisätty stemin alle arviolta 1,5 cm. Sähköposteihin tuli vastaus muutamassa tunnissa, ja kaikki tarkennukset meni sujuvasti läpi. Maksu Visalla, hintaan tuli 10 € toimituslisä ja 3 % maksutapalisä. Kaikki automaattiviestit olivat hollanninkielisiä, mutta Google Translate auttaa hyvin ja sähköposti toimii.
Pyörä lähti liikkeelle 8.1., ja paketti tuli perille (Hollannin posti --> TNT) ti 15.1. TNT toimi hyvin, sieltä soitti kaveri aamupäivällä ja kysyi, sopiiko toimittaa illalla. Pyörä tuli kahdeksan aikoihin kotiovelle. Paketin sisältö oli sopimuksen mukainen ja kaikki oli asiallisesti laitettu. Pyörä oli eri värinen kuin Saldenin nettisivujen kuvassa (kuvassa musta, paketissa harmaa), mutta hollanninkielinen esittelyteksti sivuilla listasi värin kyllä oikein.
Ongelmallisempaa oli, että takavaihtajan alumiinikorvake oli vääntynyt matkalla. Muuten pyörä oli kunnossa (kuva takapäästä toisessa ketjussa (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?44233-V%E4%E4ntynyt-vaihtajan-korvake&p=1963713#post1963713), jossa asiasta kyselin), ja Salden vastasi 1 vrk jälkeen, että ovat tilanneet korvakkeen ja laittavat sen mulle postiin kun se tulee. En edes alkanut kyselemään huoltomahdollisuuksia kummemmin, vaan lupasin itse vaihtaa korvakkeen.
Summa summarum: hintaansa nähden hyvä kauppa, ostaisin uudestaan.
EDIT 6.2.2013:
Saldenilta tuli eilen kunnioitettavan näköinen paketti: kuriiri toi muovikassiin käärityn Campa Super Record-ergokahvapaketin, josta (pienenä pettymyksenä) löytyi kahvojen sijasta uusi vaihtajan korvake. Laitoin paikalleen ja homma ryhdistäytyi normaalin näköiseksi, kaikki siis tämänhetkisen tiedon perusteella kunnossa. Olen yhä aivan tyytyväinen saamaani palveluun.
Tilasin (erittäin kohtuulliseen hintaan) viime vuoden Giant TCR Advancedin Saldenilta 2.1...
Kuvaa pyöräsi kuva osioon kiitos ;)
karhujii
19.01.2013, 20.46
Kiva että kiinnostaa. Suoraan pakasta vedetyssä pyörässä ei kuitenkaan oo paljoa nähtävää - mun peli näyttää tällä hetkellä ihan samalta kuin Giantin kuvastossa (http://www.giant-bicycles.com/en-au/bikes/model/tcr.advanced.0/9671/50835/#specifications). Laitan omia kuvia näytille sitten kun tämä on saatu varusteiltaan ja ajoasennoltaan mulle sopivaan kuosiin.
Kahdeksan päivää meni kiekkotilauksessa Saldenilta. Hieman huvitusta aiheutti kun kymmenellä eurolla paketti tulee länsi-euroopasta tänne korpeen pikkuteiden päähän kuriirin isolla kuorma-autolla. Ei valittamista.
arctic biker
18.02.2013, 17.47
Tilasin minäkin Saldenilta kuituhaarukan, maksoin ihan pankin kautta ja kun ei viikkoon kuulunut mitään niin kyselin ettäs onko mun pennoset tulleet. Nopsaan nuo reagoi ja olihan rahat oikeessa osoitteessa. Emailien vaihtoa ja kelien vertailua hyvässä hengessä. Varmaan vastakin tilaan. Varsinainen toimitusnopeus ei mulle ole niin kamalan tärkeä asia.
arctic biker
18.02.2013, 17.49
Kahdeksan päivää meni kiekkotilauksessa Saldenilta. Hieman huvitusta aiheutti kun kymmenellä eurolla paketti tulee länsi-euroopasta tänne korpeen pikkuteiden päähän kuriirin isolla kuorma-autolla. Ei valittamista.
Samaa olen ittekin naureskellut, pari kertaa naapuri tullut uteliaana kattomaan että mitä ihmettä tonne mökille noin isolla autolla oikeen kuskataan...
maksoin ihan pankin kautta ja kun ei viikkoon kuulunut mitään niin kyselin ettäs onko mun pennoset tulleet.
Nykyään pennoset menee vuorokaudessa (myös) Saldenille, kiitos SEPA siirtojen mitä pankit noudattaa. Ei tarvii enää odotella päiväkausia rahojen siirtymistä, vaan 24h riittää. Tai vähemmänkin, jos maksat klo 15.30 vaikkapa, rahat lienee saajan tilillä aamulla klo 08. Ehkä rahalla saa myös pikasiirron joka toiminee vieläkin nopeammin, en tosin siitä tiedä. Tuo vuorokauden nopeus on testattu ja toimii.
Kannattaako tuonne asioida puhelimitse vai meilitse? Meileihin ei oikein tule vastakaikua...
Kannattaako tuonne asioida puhelimitse vai meilitse? Meileihin ei oikein tule vastakaikua...
Mä laitoin tänään meiliä ja vastaus tuli 10 minuutin päästä....
Chat toimii myös hyvin.
Hmm... pitää kokeilla huomenna päivällä. Viime keskiviikkona ja perjantaina meilattuihin ei ole vastattu. Jäi vähän keskustelu kesken, kun olin kysymässä lopullista hintaa paketistani.
santeri94
13.04.2013, 10.59
Tilasin saldenilta wilierin izoard xp maantiepyörän erittäin hyvän alennuksen myötä. Tilauksen laitoin 20.3, josta tuli tilausvahvistus heti s-postiin. Kun saldenilta ei kuulunut mitään pitkään aikaan, laitoin heille sähköpostia ja kysyin millä rajaa heillä tilauksen käsittely on, tämä siis 3.4. Vastaus tuli, että pyörä on lähetetty 27.3 ja on jo suomessa. Eli lähetysilmoitusta ei minulle lähetetty ja seurantanumero piti tuonkin jälkeen kysyä vielä erikseen. Pyörä toimitettiin kotiin 8.4, eli 18 päivää meni tilauksesta pyörän saamisen, pääsiäisen pyhät mukana tässä ajassa. Pyörä oli pakattu huolella ja on osoittautunut todellakin järkeväksi hankinnaksi =)
tunkkari
17.05.2013, 23.51
Jos haluaa maksaa tilisiirrolla etukäteen, niin tuleeko sieltä lasku mailiin vai maksetaanko se vaan sille tilille? Vähän sekavasti sivuilla ja huonosti kääntäjä kääntää :)
arctic biker
18.05.2013, 08.59
Lasku tulee sähköpostiin. 15,95 pienemmän tavaran rahti. Ja jos ostos yli 199 ekua niin tipahtaa kymppiin.
Hyviä hintoja näyttää olevan Gigantin maantiefiloissa. Harmi vaan kun M/L koot näyttävät olevan loppu melkein kaikissa malleissa. Mahtaakohan tulla lisää kovinkaan usein? Chatissä neuvottiin kattomaan varastosaldoja, taitavat päivittyä hyvin.
Saako muuten Suomesta tarjouksia yhtään lähemmäs Saldenin hintoja?
Saako muuten Suomesta tarjouksia yhtään lähemmäs Saldenin hintoja?
Ei yleensä saa. Mites tämä kävis ? http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=15248&catid=2916
Eipä tuossa mitään vikaa olis :) Itsellä lähinnä oli mielessä Defy 1 ja muutenkin budjettia pyörään olen koittanut pitää tonnin tuntumassa, kun varusteetkin pitäisi hommata samalla.
Edit: Ton hiilarin jälkeen ei kyllä tarvitse olla katsomassa uutta pyörää ihan heti, jos sitä edes innostuu polkemaan paljon :D
Jos budjetti antaa myöden, niin ota ihmeessä hiilari runkoinen. Ja jos tarviit rennomman geometrian pyörälle ota tää > http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=15254&catid=2916
Antsa112
13.06.2013, 18.23
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=10507&d=1371133185
Saapui Wilier GT Saldenilta. Muuten ok, mutta takahaarukka näytti tältä. Lähtee sitten takaisin Saldenille ja uus runko tilalle. Toivottavasti hoituu kuljetukset edes suht nopeasti. Olis kiva päästä suhaamaan.
Mites tämän kanssa kävi?
Antsa112
16.07.2013, 20.10
Reilut kolme viikkoa meni rungon vaihtamisessa. Koitin vähän hyvitystä saada kun niin kauan kesti, mutta eipä herunut mitään.
No nyt on sentään jo uus filo alla.
Oma kokemus: Ostin filon Saldenilta alkukeväästä. Asiakaspalvelu ok (jaksoivat selvittää onko jotain osaa saatavilla jne.) - luvattu toimitus hieman viivästyi syystä tai toisesta. Pakettia avatessa huomasin, että valmiiksi kootussa pyörässä eräs vaijereista oli hajonnut. Reklamoin. Kesti kuukausi ennen kuin lähettivät uuden vaijerin - lähettivät tosin kaikki vaijerit (vaikka vain yksi rikki). Sovittiin, että korvaavat kivijalassa tehdyn vaihdon jollain tavalla. Tapaus ollut nyt auki vajaa puoli vuotta - kukaan ei reagoi enää aihetta koskeviin viesteihin. Onneksi kyseessä ei ole kuin 50-100€ asia, mutta ihan periaatteesta ketuttaa ja aion boikotoida kyseistä yritystä :)...
^ taitaa olla liikkeissä joiden selkeä kilpailuetu on halpa hinta varsin yleistä. Koska hinnalla ostajia aina löytyy, niin jälkihoidolla ei ole niin ratkaisevaa merkitystä. Toki jos track record on aivan peetä niin sitä ei edes halvalla hinnalla muuteta.
MajorTom
31.08.2013, 21.35
Sovittiin, että korvaavat kivijalassa tehdyn vaihdon jollain tavalla. Tapaus ollut nyt auki vajaa puoli vuotta - kukaan ei reagoi enää aihetta koskeviin viesteihin. Onneksi kyseessä ei ole kuin 50-100€ asia, mutta ihan periaatteesta ketuttaa ja aion boikotoida kyseistä yritystä :)...
Outo juttu, minulle korvasivat kivijalassa tehdyn viallisen keulan vaihdon mukisematta. Ilmoitin meilitse työn hinnan, kundit laittoivat rahat tilille saman tien. Taitaa olla tuurista kiinni, kuka Saldenilla asiaa hoitaa. Omat kokemukseni asiakaspalvelusta 8+
suurtumpelo
23.09.2013, 21.29
Viime maanantaina tilaus, josta tänään tasan viikko ja lähetti toi tavarat ovella. Kaikki kuten pitikin.
Itselläni hyvä kuva liikkeestä. Tilaan ehkä pari kertaa vuodessa ja kaupat on sujunut aina hyvin.
Kerran oli ongelmaa varastosaldoissa, tuolloin myyjä soitti ja sovimme rahojen palautuksen.
Usein edulli(nen/sin) vaihtoehto.
Tilaus sisään su 22.9. ja pyörä kotiovella pe 27.9. Nopeata ja helppoa. Postin seurantakoodista ei juurikaan hyötyä kun tilanne ei päivittynyt kertaakaan.
PikkuEme
29.11.2013, 03.05
Nostetaan tätä hieman, kun tuli kiekot tilattua kyseisestä puljusta. Aloin netistä lueskeleen kokemuksia TNT:stä ja nyt nousi pieni kylmä hiki pintaan. Kukas tämän nyt toimittaa suomessa perille vai pitääkö itse alkaa soitteleen perään? Kuriiri vai noudetaan matkahuollosta?
PikkuEme
29.11.2013, 11.08
Suoraan kotiin näköjään tulevat, eivät kyllä soittele etukäteen mitään.
timppa_234
03.02.2014, 10.52
Mulle pyörän toimitus sujui oikein mallikkaasti. Seuranta toimi ja viikko lähetyksestä tuli tekstiviesti, että pyörä toimitetaan illalla klo 17-21. Puhelimitse sai vielä tarkemman ajan.
Pyörä oli pakattu hentoon pahvilaatikkoon mutta pakkausta oli kohdeltu hellästi, joten mitään vikaa ei näkynyt.
Saldenin pojat eivät viitsineet tehdä normaalia myyjän asennuksia ja säätöjä vaan Trek tuli tehdaskunnossa. Ennen kuin tuolla lähtee liikkeelle niin kiekot pitää rihdata, vaihteet säätää, kahvanauhat asentaa ja jarrut laittaa paikoilleen.
Itellako timppan paketin toi?
timppa_234
13.02.2014, 13.23
Itellako timppan paketin toi?
Ei ollut Itella vaan joku Postnord Logistics kuriirifirma. Reippaita virolaispoikia duunissa. Toimittajat DHL ym. eivät anna isoja paketteja Itellalle, varmaan kallista?
Paketti olisi Saldenilta tulossa, ja PostNL:n seurannan mukaan ollut jo pari päivää sitten jakelussa, mutta ei ole kuulunut mitään eikä tuolla seurantakoodilla kyllä löydy minkään firman seurannoista tuloksia :seko:
Nettikauppa näyttäisi uudistuneen. Osaako joku sanoa, saisiko kielen valittua englanniksi jostain?
Kysäisin chatista, ja sivut ovat vain paikallisella kielellä. Kääntäjällä noista lie saa jtn tolkkua..
Alekoodia tuli meilillä. 13 heinäkuuta asti pitäisi irrota -5% koodilla: NIEUWESHOP
Hyvällä alella hajakokoja cykloista:http://www.salden.nl/nl/fietsen-en-frames/cyclocross/cyclocross-fietsen.html
Tänään yritin tilata webshopin kautta sujuvasti arvaillen mitän nl-kieliset sanat saattaisivat merkitä. Pääsin kirjautumaan sisään (joskus olen sinne tunnukset luonut), mutta sitten tyssäsi. Herjasi, että punaisella merkityt kohdat eivät ole ok. Sivulla ei ollut muuta valittavaa kuin osoite (jo olemassa oleva tai Nieuw), täppä kohtaa lasku ja toimitus eri osoitteeseen sekä maksutapana Visa tai Master. Yritin kyllä valita listasta oman osoitteeni, mutta aina vaan herjasi.
Lopulta laitoin sähköpostilla tilauksen ja tunnin päästä lähettivät minulle vahvistuksen ja invoicen maksutietoineen. Äsken lähti rahat tililtä, katsotaan koska ehtii pyörä kotiovelle.
Tänään soittivat, että pyörä olisi tulossa. Ja tulihan se, tosin hieman eri kokoisena kuin oli tarkoitus, mutta se nyt ei liity toimitusnopeuteen mitenkään vaan väärään geometria-taulukkoon nettisivuilla.
toripolliisi
29.09.2014, 10.20
Eilen lähti 2 runkoa tilaukseen. Kuota kuitu itselle ja Wilier myyntiprojektiksi.
DeCadence
29.09.2014, 11.37
Eilen lähti 2 runkoa tilaukseen. Kuota kuitu itselle ja Wilier myyntiprojektiksi.
Voiko mielenkiinnosta tiedustelle mikä Wilier?
Nimim oma tuli jo ;)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
toripolliisi
29.09.2014, 11.39
Voiko mielenkiinnosta tiedustelle mikä Wilier?
Nimim oma tuli jo ;)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Wilier Triestina 2013. Edullinen ja kaunis runko.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nostetaas taas vähän...kun löysin tämän saldenin sattumalta. Kun tuota ylimääräistä roinaa on nurkissa, niin olen jo jonkin aikaa a) etsinyt sopivaa maantierunkoa tai b) edukasta ensipyörää kompliittina 14 vee junnulle.
Wilier Triestina koossa s lähti myös tilaukseen pe/la yönä ja lauantaina tuli postitusilmoitus. Tätä ennen sähköpostikyselyyn vastattiin päivässä. Rungon pitäisi olla täyssetti ohjainlaakeri asennettuna ja hiilarihaarukalla.
Katsotaan nyt, mitä ja missä kunnossa sieltä lopulta tulee...
Ja tosiaan 199 + 10 euroa toimitus, ettei tää nyt ihan hinnankiroissa oleva kokeilu ole.
Runko tuli, erittäin hyvin pakattuna. On kyllä laadukkaan oloinen hintaansa. Painoa 1,3 kg ja haarukka 500 gr, ennen katkaisua. Ei ole ennen ollut tuollaista paksu alumiini runkoputkista vehettä
, niin ihmettelin ensin etuvaihtajan kohdan painumaa n. 30x20 mm seat tube.
Kyselin ja tuli vastaus samantien, että tarkoituksella väsätty, "jotta etuvaihtajalla olisi enemmän tilaa". No näinhän se on. Tässä vaiheessa voin suositella Saldenia.
tunkkari
18.07.2015, 20.22
Saldenilta rouvalle Wilier Izoard Xp. Hinta kohdillaan ja nopea toimitus. Pyörä hyvin pakattu. Rungon pystyputkessa oli maalipintavaurio josta reklamoin. Ensin ei vastausta ollenkaan. Toisen "pettymys" viestin jälkeen nopea vastaus selityksineen Asia kuntoon nopeasti ja asiallinen hyvitys saman tien tilille. Loppupelissä kaikki toimi hienosti. Voi tilata toistekin
Tilattiin puolisolle Wilier GTR -runkosetti. Pieni miinus siitä, että heidän info-sähköpostiosoitteeseen lähetettyyn tiedusteluun ei vastattu, mutta plussat siitä, että viime keskiviikkona illalla tilattu runko ja muutama palikka lähtivät jo viime torstaina matkaan eli seuraavana päivänä tilauksesta ja tänään sai postista hakea paketin. Runko jne oli hyvin pakattu, täysin virheetön, ja olivat mukaan paiskanneet vielä head setin, vaikka sitä ei tilattu.
Fat Man Sam
16.01.2016, 10.27
Sattuuko jollain olemaan kokemusta Saldenin "Choose group, wheelset and specs" palvelun toimivuudesta?
Wilierin Cento 1 Air tai SR vahvan speksauksen alla, ja eipä haluamallani osasetillä pyörää mistään edullisemmin saa.
Miksipä se ei toimisi - itse rakennutin heillä Izoardin joitakin vuosia sitten. Silloin ei tosin ollut tuollaista Choose group... -palvelua netissä, mutta sähköpostilla se silloin speksailtiin ja tuli speksien mukaan kasattuna kotiin ilman isompia viiveitä.
Olen ostanut Saldenilta kaksi pyörää. Kerran kävin paikan päällä kun satuin olemaan sielläpäin matkalla ja ostin tuolloin Colnagon. Palvelu oli erinomaista ja pyörän ostotapahtuma piti sisällään mittauksia, joilla määriteltiin suositeltava runkokoko. Valittu pyörä kulkeutui sitten viikossa suomeen. Viime keväänä ostin Ridleyn. S-posteiin vastiin ripeästi ja hinta oli kohdillaan. Speksatuista ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta en epäile etteikö toimisi.
Liike itsessään oli vakuuttava. Neljässä tasossa, kassoja kuin motonetissä ja iso huoltotila jossa pyöriä koottiin. Minua palvellut myyjä kertoi, että heillä on jatkuvasti 10000 pyörää/runkoa varastossa.
Fat Man Sam
18.01.2016, 15.33
No nämä helpottavat ostopäätöstä, jahka sen aika tässä koittaa. Kiitos molemmille!
Speksaus siis jatkukoon.
Tuli vajaa viikko sitten tilattua lopulta Saldenilta cyclo pitkän jahkailun jälkeen kun kivijaloista enkä käytettyjen markkinoilta mieleistäni löytänyt. Hollanninkielisellä sivulla luki google translatorin perusteella kyseisen pyörän kohdalla että ennen klo 14 tehty tilaus toimitetaan samana päivänä. Nyt kun tilaus on vielä processing tilassa kyselin asiaa ja pikaisesti he kyllä vastasivat, että menee vielä pari viikkoa kun joutuvat Italiasta odottamaan pyörää. Ei ole omassa varastossa eikä beneluxmaiden jakelijallakaan niitä ole enää. Nyt teksti on kyllä nettisivuilta jo poistettu. Ei auta kun kärsimättömänä odotella ja ajella muilla pyörillä :)
Onkos jollakin viimehetken tietoa Saldenin kokonaisten fillareiden toimitustavasta ja -varmuudesta tänne Suomeen. Tuleeko kuriirina vai jääkö postin/matkahuollon toimipisteeseen?
Onkos jollakin viimehetken tietoa Saldenin kokonaisten fillareiden toimitustavasta ja -varmuudesta tänne Suomeen. Tuleeko kuriirina vai jääkö postin/matkahuollon toimipisteeseen?
Syksyllä tilasin rungon Saldenilta. Toimitus oli suht nopea, olikohan noin viikko tilauksesta kun paketti oli jo perillä. Jonkin sortin kuriirilla tuo paketti tuli. Erikoista vain oli, että paketti oli jätetty ovensuuhun, vaikka ketään ei ollut kotona, eikä tällaisesta oltu sovittu mitään. No hyvä näin, ei tarvinut lähteä mistään noutamaan isoa pakettia. Firmasta ei tietoa mikä tuon on Suomessa kuskannut.
Nostellaanpa tätä. Työmatka-cycloon kiekot Saldenilta ihan vain halvimman kokonaishinnan perusteella. Tilaus viikossa perille Postin toimittamana kotiovelle & kaikki kunnossa 5/5. Saatanpa asioida jatkossakin.
Erikoisen lisämausteen aiheutti lähetyksen seurantakoodi, jota oli Postin palvelun mukaan käytetty jo aikaisemmin PostNL:n toisessa lähetyksessä. Seuranta näytti vain vanhat tiedot jostain kuukauden takaisesta lähetyksestä jollekin hlölle jonnekin päin Suomea, plus pari tuoretta lähetys rekisteröity -merkintää, eikä seuranta koskaan päivittnyt mihinkään. Seurannassa näkyi kuitenkin oikea kohdepostinumero, joten ei ehkä ihme että paketti löysi perille, kun olihan siinä tarralla oikea vastaanottaja.
Postin seurantasivu kuitenkin ohjeisti ottamaan yhteyttä Postin pakettiselvitykseen, jonka mukaan saatu lähetystunnus on väärä ja eikä uutta lähetystä sillä voi olla. Oliko tää nyt sitten yllätys, että Postilla liikkuu paketteja, jotka eivät lähetystunnuksensa perusteella näy missään. Tai että Posti ei tiedä miten järjestelmänsä toimivat. :rolleyes:
Shamrock
26.01.2020, 19.48
Kun tuli ongelmaa tuolta hankitun uuden pyörän kanssa, niin onko kokemuksia kuinka tavaran palauttaminen ja mahdolliset vaihdot/hyvitykset ovat tänne onnistuneet? Odottelen tietoa heidän päästään mitä haluavat pyörälle tehdä, mutta todennäköistä on että yritän palauttaa sen takaisin tutkittavaksi tai vaihdettavaksi.
Viime talvena tästä kirjoitin mutta uusitaan.
Hollannin posti hävitti yhdet vanteet. Asiakaspalvelu Saldenilla toimi nopeasti ja asiallisesti. Alle vrk selvittivät paketin sijaintia, yhteydenotto haluanko rahat vai lähetetäänkö uusi paketti? Pyysin uutta lähetystä mikä tuli perille n viikossa. Alkuperäisestä paketista ilmoittivat että jos tulee Suomeen niin älä ota vastaan niin palautuu automaattisesti heille.
No tulihan se kk kuluttua. Viesti Saldenille että paketti Suomessa ja voisin maksaa siitä X €. Vastaus että ok.
Kaiken kaikkiaan vastaukset nopeasti ja ammattimaisesti ilman mussutusta hoidettu tapaus.
Shamrock
26.01.2020, 20.38
Kun tuli ongelmaa tuolta hankitun uuden pyörän kanssa, niin onko kokemuksia kuinka tavaran palauttaminen ja mahdolliset vaihdot/hyvitykset ovat tänne onnistuneet? Odottelen tietoa heidän päästään mitä haluavat pyörälle tehdä, mutta todennäköistä on että yritän palauttaa sen takaisin tutkittavaksi tai vaihdettavaksi.
Jep, näin olen ymmärtänyt että ihan toimiva asiakaspalvelu on ja näin on toiminut minunkin tapauksessa. Mietityttää vaan miten käy koko pyörän lähettäminen takaisin.
En tiedä onko tänne tullut kirjoitettua, mutta tilasin joskus syksyllä rungon ja vhän osia saldenilta.
Tulin vielä toisiin aatoksiin rungon koon kanssa. Laitoin kiireesti sähköpostia perään ja sieltä oltiin heti yhteydessä ja tilauksen tarkentaminen huomioitiin välittömästi.
Runko tuli sen alkuperäiseen laatikkoon hyvin pakattuna ja ylimääräiset osat samaan laatikkoon hyvin pakattuna.
Ei kyllä mitään valittamista, osaavat homman.
Kun nöösi löysi oikean sivun... Runko tilattu, postit 10€, iltapäivällä ilmoitus paikalliselta postilta ja näköjään suomen päässä Posti hoitaa hommaa... Katsotaan miten etenee...
Sama kokemus muutaman viikon takaa. Tarvitsin uuden rungon pojan pyörään. Löytyi sopiva, runko 50€ ja postit kympin, toimitus viikossa. Paketista puuttui vaihtajan korvake, sähköposti perään ja viikossa oli sekin kirjeenä postilaatikossa. Aikaisempienkin tilausten perusteella suositeltava kauppa.
^Miten tuo Hollannin postin seuranta toimi?
Painaa sähköpostissa olevaa nappia ja seuranta avautuu? Suomen Postin seurantakoodi on Hollannin seurannan sivuilla.
^Tuota en sentään tarvi tietää vaan lähinnä toimiiko seuranta yleensä... RoyalMailillä esim. voi olla missä lie tilassa vaikka paketti jo toimitettu.
^Joku vain joskun valitti seurannan toimivuutta, oli paketti ovella ja seurannan mukaan vielä hyvinkin kaukana...
^^Viikko tilauksesta PostNL:n sivuilla vasta sähköinen toimituksen vastaanotto ilmoitus, aika vakuuttavaa...
Eli sitä ei ole vielä toimitettu PostNL:n kuljetettavaksi? No, tapauksissa on eroja mutta omalta osalta tiesi missä mennään. Laita aspaan viestiä että milloin paketti lähtee?
^Sinulla oli sitten hyvä tuuri... Siis paketti toimitettu Saldenin mukaan samana päivänä... Asiakaspalveluun oltu yhteydessä ja myötätunnon sanoja riittää, ei kylläkään ratkaisua...
tunkkari
09.09.2020, 18.38
Mulla kerran käynyt (ei Salden, en muista mikä) silleen, että paketti tuli perille ennen kuin seurannassa mitään tapahtumia. Ei ollut vaan kirjautunut rahtifirman järjestelmään. En muista enää mikä sekään oli :) Mutta näinkin voi käydä... Toivottavasti saat paketin...
^Juuri noin kävi, PostNL näyttää vieläkin odottavan pakettia ja oli jo eilen Liedon postikeskuksessa. Saldenin asiakaspalvelu kyllä saa pointsit ja toivottavasti runkokin kunnossa ettei käy niin kuin edelliselle Merlinin toimitukselle...
Yellow Me
28.10.2020, 13.19
^Juuri noin kävi, PostNL näyttää vieläkin odottavan pakettia ja oli jo eilen Liedon postikeskuksessa. Saldenin asiakaspalvelu kyllä saa pointsit ja toivottavasti runkokin kunnossa ettei käy niin kuin edelliselle Merlinin toimitukselle...
Näkyikö paketti kuitenkin Suomen postin seurannassa? Tilasin tuolta pari viikkoa sitten rungon, jonka lähettivät lähes samantien. PostNL odottaa edelleen pakettia Suomen postin järjestelmästä ei löydy saamaani koodia ollenkaan.
^Muistaakseni jossain vaiheessa näkyi Postin seurannassa, oletko ollut Saldeniin yhteydessä?
Yellow Me
28.10.2020, 18.20
^Muistaakseni jossain vaiheessa näkyi Postin seurannassa, oletko ollut Saldeniin yhteydessä?
Olin yhteydessä viime viikon lopulla ja sanoivat lähettäneensä paketin. Kuulemma viivettä postin toimituksissa ruuhkan vuoksi, mutta hieman ihmetyttää, kun Suomen postiin ei ole tullut edes ennakkoilmoitusta toimituksesta. Täytyy olla Saldeniin uudelleen yhteydessä ja pyytää heitä kyselemään PostNL:ltä paketin tilannetta.
Itsellä aivan sama juttu, Salden ilmoitti lähettäneensä, PostNL:n sivuilla odotettiin pakettia loppuun asti vaikka oli jo Liedossa odottamassa toimitusta. PostNL ja RoyalMail samanlaista surkeaa laadutonta toimintaa...
Salden sanoi olleensa yhteydessä PostNL:ään muttei mitään vaikutusta ja ko. firmalta en itse löytänyt mail osoitetta, ainoastaan puhelinnumeron...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.