PDA

Näytä tavallinen näkymä : mikkeli

Sivut : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

BMX88
13.04.2003, 17.44
Onks mikkelissä mitään hyviä freeride tai hyppy pakoja? tai jotai porukkaa?

Antti Halinen
13.04.2003, 18.02
Itse olen mikkeliläisiä. Eli täytyy tehdä muutamat peruskysymykset; Mimmonen fillari, kuka, missä koulussa? Kannattaa käydä jututtamassa Mikkelin Pyöräilijöiden varapuheenjohtajaa Saka Saalastia. Herra Saalasti työskentelee Savon Pyöräkeskuksessa.

Tällä hetkellä Mikkelissä on yksi hyvä dirtti, ja toinen toistaiseksi huonokuntoinen. Molemmat on vähän syrjässä jotta ne pysyisi häiriköiltä salassa, joten niistä ei liikaa levitellä juttuja. Jos sua ihan poluilla ajelukin kiinnostaa, niin yhteislenkit aloitetaan maastoon heti kun lumet sulaa. Näistäkin lisätietoa Saalastilta.

Kysele ihmeessä lisää, olen tällä hetkellä seuran nuorin kuski, eli lupaavia lahjakkuuksia tarvitaan. smile.gif

zanSSi
13.04.2003, 19.58
meikä tuleekin pääsiäisenä ajaan mikkeiin ja aattelin käydä teidän dörtillä ja näyttää taitoni tongue.gif ;)

Dimmo
13.04.2003, 20.45
Veikkaanpa että aika kuravelliä on vielä viikon päästä

Nipa
13.04.2003, 21.08
Joo pääsiäisenä porukalla ajamaan! Anttikin lähtee eikä mene minnekkään öhom...laulujuttuihin hahaa!

Nipa
13.04.2003, 21.18
Pitäisi kyllä ehdottomasti aloittaa täällä Mikkelissä sellainen free henkinen ajohomma.

Sovittas esim. paikka ja aika ,sitten lähtis tykittelee eri mestoille ja etsimään uusia paikkoja...

Ja dirttiä talkoilla rakentamaan!

Mitä ootte mieltä? :confused:

zanSSi
14.04.2003, 12.56
Niin ja sit ku mä tuun mökkeilemään sinne mikkeliin ni voisitte tulla näyttää ajo paikkoja :cool:

HC rider
14.04.2003, 14.20
Mitäs mieltä jengi on viikottaisista freelenkeistä? Meikä on mukana...

Tuomas Kellman
14.04.2003, 14.56
Voisihan sitä tulla mukaan, jos ei muuta niin naurattamaan muita surkeilla suorituksilla.

Antti Halinen
14.04.2003, 16.21
Nipa: Jos mä saan 100e viikon Saksan matkan, niin ei se musta paha homma oo kerran viikossa laulamissesta... Kun äänikin on mulle annettu...

Joku freelenkki on hyvä idea, semmoinen RideFree-tyylinen juttu. Tiistaisin ja torstaisin on maastolenkit, mutta siellä ei ole pahemmin xc-mielisiä viimeaikoina ollut: Toisena päivänä voisi ajaa freetä, mutta silti poluilla? ;) Ne pysyisi siten maastoyhteislenkkeinä...

Pääsiäisen olen muuten täällä, mutta treenailen varmaan aika paljon. Voin silti lähteä kruisimaan.

Tuosta dirttiasiasta, niin sitä parempaa (Rahula) ei ole olemassa enää pyörille. Snowcross-ihmiset muokkas sen kuulemma uuteen uskoon... Eli Punikki-trails on ainoana pystyssä, sekin aivan hävyttömässä kunnossa: Kahdestaan ei ole intoa sivutoimisena sitä rakennella pelkillä lapioilla...

Perkule: Missäs sulla on mökki? Siis vanhemmilla kai. Mutta ihan näin lannistamismielessä; Mikkeli on pääsiäisenä todella märkä paikka, jos huom. JOS poluilla ei ole lunta. Luultavasti on. Mutta kaupunkia voi kierrellä, ja tutustunpa sunkin naamaan näin valmiiksi. :D

zanSSi
15.04.2003, 11.17
Oikeassa olet mikkeli on helvetin märkä paikka redface.gif
anttolan lähesyydessä on meidän mökki tai tarkalleen hauhalassa :D onko sinne tornimäelle rakennettu mitään sydeemejä :cool:

Antti Halinen
15.04.2003, 11.54
Tornimäellä on ollut perinteisesti dh-radan "irvikuva", ja nyt tällä suuremmalla porukalla olisi varmaan mahdollisuuksia rakentaa siitä vähän näyttävämpi ensi kesäksi. Mutta Torkkeli on lumen peitossa, märkä luultavasti vielä kuukauden päästäkin monista paikoista. En tiedä miten nopeasti sulaa kun on todella auringonpaisteessa ne rinteet...

Pääsiäiscruisit:
Kuinka moni olisi maanantaina paikalla/hengissä/messissä? Toinen vaihtoehto olisi perjantai-aamupäivä, mutta silloin bmx-gurumme Henkka ei olisi paikalla...

Nipa
15.04.2003, 13.23
Jee Jee! Meikä on messissä! Tosin vanhalla pyörällä kun Et-sports ilmoitti että viikolla myöhästyy mun Norco smile.gif Vituittaa 8)

Tuomas Kellman
15.04.2003, 14.17
Määkin voisin maanantaina uskaltautua paikalle...

getso de la presco
15.04.2003, 20.16
Antti: Oliko just mikkelin enska kun ajettiin viimesen pikiksen jälkeen dirtin vierestä?

Antti Halinen
16.04.2003, 18.05
Ei ollu ei. Mut ne Kalevankankaan maastot on muuten tosi hauskoja ajaa... smile.gif

Moneltas maanantaina teille passaisi; joku 1300? Mä ehtisin sillon aamutreenin tehdä ja pääsisin toiseen paikkaan viideksi...

Malekith
16.04.2003, 18.12
Onko Kalevankankaalla jo miten sulaa?

Siitä Rokkalan marketin luota lähtevä reitti on vielä aikamoisena luistinratana.

Nipa
17.04.2003, 08.11
Freeraidia ja hc droppailu mestoja pitäis kyllä olla enemmän ,mutta täällä ne on aika vähissä... Pitäisköhän jättää Norco ostamatta ja siirtyä xc hommiin niinku tuo meidän Anttikin?

Antti: Mä toivon että sun crossi katkeaa ja ostasit sen sunnin dualin pyöräkeskuksesta!!!

Henkka: Mites Haro jaksaa? Tuo tänne koululle se niin porataan runkoon reikä ja vedetään se lommo suoraksi!!!

Ässönsi!

Antti Halinen
17.04.2003, 21.39
Nipa: Järki käteen, se runko maksaa paljon jo muutenkin, siitä puuttuu vielä lisäksi seatstaysit... Lähimmät ylimääräiset jossain Ranskassa niin laske siitä sit pyörälle hintaa. Ostan mieluummin ruskettuneen Ladan...

Yhdellekään metsäpolulle ei taida olla asiaa vielä ainakaan viikkoon, ellei todellakaan halua mutapainia...

Nipa
18.04.2003, 18.50
Kiva mun Norco myöhästyy lisää!

Se tulee joskus 30.4 et sillei, vit** :mad:

Dimmo
18.04.2003, 19.25
Nipa ->
Lueppa tuolta muista topiceista ET sports -aiheisia topikkeja. Niiden mukaan mä sinuna melkein peruisin koko tilauksen smile.gif

Nipa
24.04.2003, 08.45
Kyllä se sieltä tulee kunhan kerkeää...

Tuomas Kellman
25.05.2003, 16.55
Ootteko muuten jo käyneet ajamassa free tyylisiä lenkkejä? Entä aiotteko?

VilleXpert
25.05.2003, 18.10
Onks siellä Mikkelissä paljon xc kruisailijoita? Jos vaikka liittyis Mikkelin pyöräilijöihin... Eikait iällä ole väliä? Kantsisko liittyy??? Haittaako jos asuu naapurikunnassa? :confused:

T.S.
25.05.2003, 22.45
mistäköhän päin Mikkeliä ne dirtit löytyy, jos vaikka kävis vähän kattelee niitä

Olli_Pekka Manninen
27.05.2003, 09.22
Minä, Mikkelin Pyöräilijöiden sihteerinä, neuvoisin, että kyllä kannattaa seuraan liittyä jos kiinnostaa, eikä haittaa vaikka olisi kauempaakin. Seurastamme löytyy tietoa osoitteesta www.geocities.com/mikkelinp (http://www.geocities.com/mikkelinp) ja sieltä löytyy allekirjoittaneen yhteystiedot mutta puh. on 044-5711830 tai email manninen_olli@hotmail.com. Kannattanee meilailla ainakin jos tämänpäivän tai perjantain välillä yrittää tavoitella. Iällä ei ole mitään väliä. Meillä on 5 lisenssi xc-kuskia joten kimppakyydin esim. kisoihin järkkääntyy ja jonkun verran sellaista ei lisenssikuskeja ja kaikenlaista toimintaa siinä sivussa.

Ota yhteyttä niin katellaan...

Antti Halinen
30.05.2003, 20.58
Tuomas: Free-lenkkejä ei olla ajettu, koska kukaan ei ole ollut mukaan lähtemässä... Täällä täytyisi vähän ilmoitella lähteekö, ettei siellä sitten kukaan ole yksin.

VilleXpert: Kannattaa. Saat SPU:n lisenssin jne ja alennuksia Mikkelin fillariliikkeistä.
Musta saa lenkkiseuraa kyllä.

Stinker: Dirtti eli Punikki-trails on Mikkelin pohjoispuolella. Nimi tulee siitä, että vapaussodan aikana siellä ammuttiin punavankeja... ;) Se on Kovalantien varressa, täsmälleen vanhan maalaiskunnan rajan tuolla puolen. Se on todellakin tarkoituksella piilossa ettei siellä olisi mopoamiksia revittämässä muutenkin hiekkaista maata pehmeäksi, ja salailu siksi ettei lupia ole kyselty aikoinaan, ja nyt on jo myöhäistä. Sovitaan täällä aika milloin vien toisen perustajajäsenen kanssa (tai yksin) teidät tutustumiskäynnille. Mitään vaitiolovelvollisuuksia ei todellakaan tarvitse allekirjoittaa, mutta riittää että ymmärtää asian arkuuden eikä huutele sijaintia julki kuin alan harrastajille.

Siis ihan rohkeasti heitätte jonkun päivän niin vien teidät Punikkilaan. Ja free-lenkit tehdään kyllä jos haluatte lähtee mukaan. On tylsää jos joutuu ajamaan vaan Nipen kanssa alamäkeä... :D

Olli_Pekka Manninen
31.05.2003, 14.46
Ips. Meikä ainakin vetelee ensi viikosta alkaen XC-lenkkiä (noin 1,5 h - 2 h) kalevankankaan maastoissa ja metiköissä aina tonne syksyyn saakka, jotta jos kiinnostaa mukaan tulla, niin siitä vaan. Meikä kyllä lähtee aina jotain klo 14.00 - 15.00 lenkille jos olen lähteäkseni - se nyt tuskin häiritsee ketään kun on lomat ja kaikki...

Pääsenpähän sitten pätemään että "Ostin tällaisen rungon, nätti, eikö olekin? Ja kevytkin vielä..."

Tuomas Kellman
31.05.2003, 15.09
Vois sitä kyllä lähteä free ajelulle joku päivä. Millonka olette menossa?

Antti Halinen
01.06.2003, 09.02
kuulostaako tiistai-ilta pahalta? Klo 1800 jostain vähän syrjäisemmästä paikasta, en halua tulla toriaidalle chillailemaan ajokamppeissa... :D Voisi olla aika perinteinen että lähtisi Satamasta, aivan kahvion vierestä. Minä tulen, Niilo tulee kyllä, Tuomas?, O-P voisi tulla chillailemaan? Jos ei sitten ihmisillä ole liian räädiä kalustoa (esim. Evil Empire Supermonsterilla, tai Karpiel Armageddon) niin voisi yrittää ajaa ihan pari tasaistakin pätkää?

Milloin haluatte päästä Punikkilaan? Se on vielä vähän talvikunnossa, ja osa tsydeemeistä on purettu, mutta kaikenlaisia hyppyjä löytyy pienestä "isoon". Ehdottakaa nyt jotain.

Antti Halinen
01.06.2003, 09.05
Niin ja ei tainnut tulla ilmi että Punikkila on 3km keskustasta (Maksinkulmasta) eli täysin ajettava välimatka!

Tuomas Kellman
01.06.2003, 10.40
Joo tiistai kuulostaa hyvältä. No ei ainakaan tällä hetkellä ole super monsteria, ehkä sitten tiistaina.

Antti Halinen
02.06.2003, 13.46
Siis tiistaina 1800 Satamasta. Itse olen laiska, eli luultavasti istun siinä jossain penkillä. Tuntomerkkeinä keltainen jäykkäperäinen Sunn.

Käydään vaikka Punikkilassa ja siellä on siis muutakin kuin hyppyjä. Hienoa mäkeä ja soramonttumaista rinnettä missä kruisia.

Nipa
02.06.2003, 17.47
Tume: Mikä fillari sulla on?

Meikä tulee satamaan kello 18:00 fullfeissi päässä kiroilemaan ja jos ketään ei näy niin hyppään satamaan!

Et kandee tulla! en osaa uida hyvin! :mad:

VilleXpert
02.06.2003, 18.25
Mihin kannattaa viedä pyörä autolla ku menee kalevankankaalle ajamaan? Pystyykö tornimäellä ajamaan XC:tä? :confused:

FILLARINFIILAAJA
02.06.2003, 22.09
Taitaa pojalla olla octacon tongue.gif

FILLARINFIILAAJA
02.06.2003, 22.11
Kukaan haluaisi ostaa Sunin cross runkoa ? kuin uusi smile.gif

Zarni
03.06.2003, 12.46
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja VilleXpert:
Mihin kannattaa viedä pyörä autolla ku menee kalevankankaalle ajamaan? Pystyykö tornimäellä ajamaan XC:tä? :confused: </font>[/QUOTE]No sinne Kalevankankaalle :D
Paras varmaan ajaa Raviradantielle, jäähallin ja raviradan lähellä on parkkitilaa vaikka muille jakaa!
Tornimäellä on ainakin pururata... Mites polut?

Pitäisiköhän sitä joskus taas uskaltautua Mikkelin cruiseihin?
Siitä yhdestä ja ainoasta kerrasta vuonna miekka ja kilpi jäi vähän huono maku...
Nimim. katkennut takavaihtajan korvake :D

Tuomas Kellman
03.06.2003, 14.36
Jep, eli mulla on tuo Cyclepro Ogtacon, hulppea freeride peli, takana niin löysä jousi että saa pohjaamaan lähes joka katukivetyksen ylitysessä smile.gif

Nipa
03.06.2003, 20.10
Oli kyllä ihan jees reissu, mutta ensi kerralla kyllä PunikkiTrailssille ja vasara, nauloja ja saha mukaan ja shore pystyyn!

Tuomas Kellman
04.06.2003, 12.09
Joo muuten hyvä, mutta paluumatkalla taka rengas poksahti, no 4km kävely teki terää..

FILLARINFIILAAJA
04.06.2003, 21.04
:D

Antti Halinen
05.06.2003, 16.50
XC-curjaajille: Suosittelen Urpolaa xc-lenkkien kohteeksi, sillä: Tornimäki ikävän kaukana verrattuna laadukkuuteen, vaikka mäkeä riittääkin niin tunnetut polut on "vähissä". Ja Kalevankangas on "turhan tasainen" ja yksinkertainenkin ajettava monessa paikassa. Urpolassa sen sijaan on mäkeä ja tekniikkaakin vaativia pätkiä.

Keräännytään jooko kaikki xc-henkiset lenkille yhtäaikaa?! Semmonen rento tutustumislenkki näihin ympäristön polkuihin ois kiva? Tiistai ja torstai 1800 Satamasta jos kelpaa: Ilmoittakaa kuitenkin ensin täällä niin sinne silloin ilmestyy varmasti joku.

Olli_Pekka Manninen
05.06.2003, 16.59
No, meillä on sitten 10.6. klo 18.00 treffit satamassa. Minä ainakin tulen! Näette sitten meikäläisen uuden fillarin ja ne niin paljon puhutut XT:n kammet. Pitempi lenkki on vissiin kyseessä?

Tuomas Kellman
12.06.2003, 16.40
Oletteko meinannu mennä takentamaan sitä teehoo rataa sinne Dornimäelle? Vai ootteko jo käyny?

zanSSi
26.07.2003, 11.03
joo,tota noin sillon kuin olin teiän dirtillä ja oli puhetta et se yks häiskä myis orangen 222:sta
jos teillä sattus olee sen puhelin numeroa niin voisko joku antaa sen.......siis jos se on varma et se myy sen :cool:

kyllä mä oon kateellinen teille ku teil on niin hjyvä dirtti :eek: mut shore droppi ois voinu olla isompi tongue.gif

Antti Halinen
27.07.2003, 12.13
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Bal-anssi:
joo,tota noin sillon kuin olin teiän dirtillä ja oli puhetta et se yks häiskä myis orangen 222:sta
jos teillä sattus olee sen puhelin numeroa niin voisko joku antaa sen.......siis jos se on varma et se myy sen :cool:
</font>[/QUOTE]Minä en tiedä mitä Pasi aikoo, mutta soita mulle niin saat sen numeron. Mä en jaksa privoja kirjotella. :D
</font><blockquote>lainaus:</font><hr /> kyllä mä oon kateellinen teille ku teil on niin hjyvä dirtti :eek: </font>[/QUOTE]?!?! :eek: Kuulenko ivaa ja sarkasmia? :rolleyes: Et kai sä ole oikeasti tosissasi?

Nipa
28.07.2003, 02.08
Nyt on tulossa ihan oikea dörtti uuteen paikkaan missä jätemaa ei lopu!

Pitää anoa vähän lupia niin sit voi pitää hupia yo!

Aika viileet riimit vai mitä Enska? Hä-hää! :D

zanSSi
29.07.2003, 17.57
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Antti Halinen:
</font><blockquote>lainaus:</font><hr />Alkuperäisen viestin postittaja Bal-anssi:
</font>[/QUOTE]Minä en tiedä mitä Pasi aikoo, mutta soita mulle niin saat sen numeron. Mä en jaksa privoja kirjotella. :D
</font><blockquote>lainaus:</font><hr /> kyllä mä oon kateellinen teille ku teil on niin hjyvä dirtti :eek: </font>[/QUOTE]?!?! :eek: Kuulenko ivaa ja sarkasmia? :rolleyes: Et kai sä ole oikeasti tosissasi? </font>[/QUOTE]kyllä se teidän dirtti ihan hyvä on jos siellä osaa ajaa
tongue.gif

Touho
30.07.2003, 11.46
Joo meirän dirtti on maailman paras.. boah.
(toosi paljon oon jeesannut sen teossa, periaatteessa minä omistan sen paikan)

Eikä tullut mitään uudesta dirttiprojektista, meinaavat tehdä siitä parkkipaikan.. prkl kun ottaa pattiin: kuormakupalla unelmamaata unelmapaikalla ja sit siitä tehdään parkkipaikka et pääsee mannet lyömään mersuja riviin.

minä poltan koko maailman. Siinäs näette sitten.

Olli_Pekka Manninen
14.08.2003, 17.33
Mikkelin uuden dirtin rakentaminen ei siis etene? Kukas asiasta muuten oli virallisesti vastuussa? Aiotteko rakennella jonnekin muualle uuden dirtin? Miksi minulle ei ole ilmoitettu mitään? En minä mitään valita, mutta olisi ihan kiva, jos joku mullekin kertoisi jotain, koskee siis maastomiehiä, kun mulle tuli soitto, että missä on Mikkelin dirtit jne. ja minä sanoin, että uusi on rakenteilla, ja se sano, että minäpä ostan sitten uuden pyörän, jee, ja sitten se huomaa, että dirttiä ei tulekaan, on vain ryssientelotuspaikkajokaonaivanurpopeelokauheavoie ijee.

zanSSi
24.08.2003, 20.56
niin oisko kullaan antaa sitä orange äijän numeroo

zanSSi
25.08.2003, 20.12
vai onko se peräti myyty jo :confused:

zanSSi
29.08.2003, 08.44
:confused:

Olli_Pekka Manninen
29.08.2003, 21.27
Miten mulla on sellainen käsitys, että Pasi ei ole myymässä Orangeaan. Mutta voin olla väärässä.

zanSSi
29.08.2003, 21.31
Sano sille että MYY ;)

zanSSi
30.03.2004, 20.01
Kiinnostaisko ketään lähteä pääsiäisenä ajamaan? Oon tulossa pääsiäiseks mökille ja voisin lähteä joku päivä ajelemaan...

Onkos siellä päin vielä paljonkin lunta? eli pystyykö siellä teidän dirtillä ajamaa? Entäs Tornimä'ki onks siellä mitään?

Zarni
30.03.2004, 20.07
Tornimäki on jo pääsiäisenä kiinni, näin ainakin jos perinteet pitää paikkansa. Taitaapi paikallinen rinneyrittäjä olla pääsiäisenä Ylläksellä.
Hissit ei pyöri, mitta rinteethän on tietty auki...

Olikos se joku palstalaisista kun tässä muuan viikko sitten lauantaiaamuna tuli Tornimäelle punainen Norco autonsa perässä, ja kävi pari mäkeä vetämässä?

zanSSi
31.03.2004, 17.09
Punaisella norkolla ajava taisi olla Nipa/Niilo?

Mikäs lumi tilanne Mikkelissä on?

Olli_Pekka Manninen
02.04.2004, 16.50
Ei taida olla maastoon vielä mitään asiaa. Viikonlopun jälkeen luulisi että suurin osa poluista olisi auki jos pitää jotain 10 astetta lämmintä pari päivää putkeen...Maantiet ovat kyllä ihan sulia jo kaikkialla jos PK-lenkit kiinnostaa...

Edellamainittu Norcoilija saattaa hyvinkin olla The Nipa eli "Niilo"...

zanSSi
03.04.2004, 09.05
NO enemmän mua kiinnostais rappuspedeily ja jonkin moinen dirtti. ;) Mitens muuten teijän uuden dirtin rakentaminen sujuu? Pääseekö jo ajamaan?

Olli_Pekka Manninen
04.04.2004, 08.08
Meidän uuden dirtin rakentaminen etenee odotetulla tavalla. Ajelemaan päästään varmaan keväällä 2048.

Hannes
04.04.2004, 09.26
Siis onko mikkelissä joku dirtti?

Tuomas Kellman
04.04.2004, 10.21
Mäkin voisin tulla kyllä pääsiäisenä pyörimään, jos on nyt edes ketään tulossa.

zanSSi
04.04.2004, 10.47
No mä varmaankin olisin tulossa, tosin kakkospyörällä kun toi balffa meni rikkoutumaan.. :rolleyes:

Tuomas Kellman
06.04.2004, 20.56
Porukkaa on tulossa näköjään paljon..

Olli_Pekka Manninen
06.04.2004, 21.01
Pitänee laittaa aloite vetämään jotta ensi vuodeksi saataisiin Mikkeliin ihan virallinen dirtti. Sitä odotellessa, etsivä löytää...

Zarni
14.04.2004, 16.17
Millos Mikkelissä alkaa pyöriä nämä tiistai/torstai-ajot?

Olli_Pekka Manninen
26.04.2004, 07.53
Tiistai/torstaiajoilla viitataan ilmiselvästi johdettuihin maastolenkkeihin tai vastaaviin. Vastaavia ei Mikkelissä vissiin ole ollut pariin vuoteen.

Sunnuntaiset yhteislenkithän lähtevät Kiiskimäen Essolta klo 10.00 ja Keskiviikkotempot Ihastjärventiellä klo 18.00!

Kaikki halukkaat mukaan. Jos ei muuten niin pällistelemään!

zanSSi
19.07.2004, 11.02
Hoihoi!

Oon tulossa taas mökkeilemään ja varmaankin piipahdan tiistaina/keskiviikkona iltapäivällä (?) siellä, oliks se nyt Rahulan(?) dirtillä, no siellä kummsikin missä olin viimevuonnakin...
Eli ei muutakun purukkaa paikalle!

Joku(?) joskus(?) puhui että Tornimäellä olisi joku DH(?)-rata(?) pitääkö tämä paikkaansa?

-si

Tuomas Kellman
27.07.2004, 16.05
Onhan siellä sellanen "maailmoja mullistava rata". Reilun minuutin sitä tahkoaa alas.

Ja tuossa toisella dirtti viritelmällä on tällä hetkellä kaksi nokkaa, ja ehkä tällä viikolla tulee 1 tai 2 lisää. Tämä paikka sijaitsee tuossa Anttolaan johtavan tien varressa.

zanSSi
28.07.2004, 11.22
Missäs kohtaa sitä tietä se dirtti on?
Onkoosta ne hyppyrit minkä kokoisia?
Entäs onko mittään shoreviritelmiä?

Pistäkääs joku puh.numeronne, niin vois vähän paremmin ilmotella millon ois tulossa sinne ajelemaan...

Tuomas Kellman
28.07.2004, 14.53
Miäthän mä nyt snoisin.. Olisko pöydän nokan ja alastulon väli n.2.3m ja tokan nokan ja alastulon väli jotain 3-4m. Korkeuksista en sano mitään..

Otappa yhteyttä vaikka minuun(kun muita ei näytä tällä foorumilla majailevan) 0500 259 443

zanSSi
28.07.2004, 16.26
Jep, mää vaikka tekstailen sitten kun olen taas tulossa mökkeilemään.

Niin missä kohtaa sitä tietä se dirtti on? anttolasta tultaen ennen Tornimäkeä? Vai?

Tuomas Kellman
28.07.2004, 17.21
Anttolasta tultaessa n.700m ennen kirkonvarkauden siltaa. Vasemmalle kääntyy tie, viitassa lukee Niemeläntie, sieltä se löytyy n.500m päässä risteyksestä.

Tuomas Kellman
28.07.2004, 17.22
Anttolasta tultaessa n.700m ennen kirkonvarkauden siltaa. Vasemmalle kääntyy tie, viitassa lukee Niemeläntie, sieltä se löytyy n.500m päässä risteyksestä.

zanSSi
28.07.2004, 21.56
jeps, pitää tulla käymään tässä joskus.. ilimottelen..

VilleXpert
25.08.2004, 15.48
Originally posted by Tuomas Kellman:
Anttolasta tultaessa n.700m ennen kirkonvarkauden siltaa. Vasemmalle kääntyy tie, viitassa lukee Niemeläntie, sieltä se löytyy n.500m päässä risteyksestä. Kävin uteliaisuuttani katsomassa mutta en löytänyt dirttiä :( Onko siellä enää mitään? Tai sit se on piilotettu todella hyvin

zanSSi
25.08.2004, 21.06
Mäkin kävin tuossa yks päivä katteleen, mut en löytäny mitään..

Timii
07.09.2004, 13.44
Terveppä terve
Maanantaina ois tarkotus alottaa mikkelissä koulu ja kiinnostus ois maastolenkeille että mitenkäs niitä on näin koulujen alettua on? Tai missä päin ois hyvä käydä ajamassa polkuja ristiin rastiin?

Olli_Pekka Manninen
07.09.2004, 13.54
MiPy ei järjestä minkäänlaisia vakituisia maastoharjoituslenkkejä toistaiseksi. Maantielenkkejä tosin ajellaan klo 10.00 sunnuntaisin kiiskimäen Essolta joten sinne vaan mukaan, vauhti on pk:ta tai on ainakin parin viikon kuluttua.

Liity MiPy:n jäseneksi, niin pääset pelaamaan meidän kanssa sählyä (tai muuta kivaa ja mukavaa) perjantaisin klo 18.30-19.30...sisätiloissa tietenkin.

Olmi
07.09.2004, 16.55
Moi! Ajamaan kannattaa aluksi lähteä Kalevankankaalle (raviradan viereen) tai Urpolaan. Niissä molemmissa polkuja kulkee kohtalaisesti edes taas ja ainakin uutena ne on ihan ok ajettavia ja mielenkiintoisiakin! Valitettavan kuollutta toi maastoajo siellä nykyään on mut rohkeesti vaan ite lenkille jos muita ei saa mukaan! Kyl sinne pari sillontällönajajaa taisi vielä jäädä..

Olli_Pekka Manninen
07.09.2004, 17.05
Tornimäen maastoissahan on sitten vähän enemmän mäkeä ja aika paljon ajettavaa. Siellä se Marathon kisan reittikin kulki. Kalevankankaan 25 on myös mielenkiintoinen...

Olmi
07.09.2004, 19.37
Jos joku olis lähdössä maastolenkille perjantaina voisin lähteä esim. näyttää polkuja! Vaik klo 17.30 satamasta!? Eli jos joku olis lähdössä ni ilmottele!

trooper
17.09.2004, 09.25
terve!
tuli taas muutettua tänne mikkeliin talveksi kouluun ja en oikein tiedä noita paikkoja, niin onkohan täällä mikkelissä mitä muita paikkoja ajaa maastossa kuin nuo tornimäki, kalevankangas ja urpola? ja löytyyköhän täältä jotain isompia hiekkamonttuja?

Zarni
17.09.2004, 09.43
Katoppa tuolta Filla-lehden sivujen reitit-osiosta (http://www.fillari-lehti.fi/perus/reitit/reitit.asp), siellä on muutama reittiselostus Mikkelin ympäristöstä (2 ja 3 on näköjään sama sepustus...). Eka on ainakin ihan ok, jos tykkää XC-tyylisestä pätkästä.

Onko kukaan ajanut viime aikoina tuota Kalevankankaan 25:sta, onko kuinkakin kostea tai pehmeä?

Eikös Mikkelissä ollut muuan vuosi sitten MTB-enduron osakisa? Onko kellään tallella reittiselostusta ja karttaa moiseen?

Barber
17.09.2004, 09.55
keskiviikkona tuli ajettua 25 jonkun matkaa ja kuivalta vaikutti, ens viikolla ois tarkoitus kiertää koko lenkki. Onko halukkaita liittymään seuraan?

Zarni
17.09.2004, 09.56
Onko tarkempaa päivää tiedossa?

Barber
17.09.2004, 09.59
ei, periaatteessa joka ilta on vapaa.

Zarni
17.09.2004, 10.32
Joka ilta käypi täälläkin, laitetaan korvan taakse muistiin. Pittää ensin tavoittaa ajokaveri, jotta oliko sillä millonka vapaata...

Zarni
20.09.2004, 14.57
Meinaa unohtua, oliskos keskiviikko kova sana? Ja mihinköhän aikaan? Mulle käy 15:00 jälkeen oikeastaan miten vain. :confused:

Olli_Pekka Manninen
20.09.2004, 16.43
Miksi ajaa maastossa kun voi nautistella yhteislenkeillä sunnuntaisin klo 10.00?

Zarni
20.09.2004, 17.27
Kävin eilen sinkuloimassa maantiellä, oli aika tympeää touhua, ja persekin puutui! No joo, oli satulakin säädetty päin persettä, ja liian pitkät välitykset... :rolleyes:
Ai niin, piti se takaratas vaihtaa hieman isompaan!

Barber
21.09.2004, 13.54
keskiviikko käy, lähdetään sitten heti 15.00. Itse lähden launialasta gbl:n kulmilta, mikä onkaan sitten sopiva kohtaamispaikka?

Zarni
21.09.2004, 14.53
Kai se on aamulla roudattava fillari autoon ja mukaan töihin, ja sitten ajeltava kaapuntiin kolmeksi...
Raviradantiellä jäähallin läheisyydessä lienee sopivia parkkipaikkoja?

Laitappa PM päälle, niin saat puhnron!

Zarni
21.09.2004, 18.27
Muutos suunitelmiin, eli huomenna 16:00 Raviradantiellä! :rolleyes:

OK?

Barber
21.09.2004, 18.46
jep jep.

Zarni
21.09.2004, 20.11
Ja populaa mahtuu messiin!

Barber
22.09.2004, 09.54
No nyt on jo pakko perua koko homma, yöllä noussut kuume ja phentunut flunssa vei voiton tän päivän ajoista.

Zarni
22.09.2004, 14.00
Jep jep... Toivottavasti kukaan ei turhaan odottele Raviradantiellä... :rolleyes: :D

Paranemisia!

Purtsi
23.09.2004, 17.13
dudii.. täällä olisi vielä yksi innostunut xc/freerideukko kiinnostunut lähtemään lenkkeileen metsään smile.gif

Sitä on tullut kyl pyöräiltyä parin vuoden ajan noit kalevankankaan ja urpolan reittejä syksyt ja talvet, mutta tois vaihtelua lähteä porukassa fillaroimaan, niin tulis koluttua uusia reittejäkin =)

miten ois, lauantaina tai sunnuntaina lenkille? =)

perjantain varaan siihen, että käyn ettimässä noit hyvin piilotettuja freeride ratoja joista oli tääl mainintaa aikaisemmin ;)

Barber
23.09.2004, 18.52
mä vaikutan ainakin toistaiseksi viikonloput pk-seudulla, eli mun ajamiset on vain viikolla. Ensviikolla sopinee muut illat paitsi torstai.

Purtsi
23.09.2004, 20.18
mul taasen on ens viikolla vain maanantai ilta aikaa pyhittää pyöräilylle, eli pitänee silloin kattoa jos lähtis metsään. joka tapauksessa vkl:na jonnekin lähden sotkemaan tuli sitten muita matkaan tai ei smile.gif

Olmi
23.09.2004, 20.57
Minkä ihmeen takia te silakat alatte nyt ajamaan niitä yhteislenkkejä maastossa Mikkelissä, ku viimiset 3 vuotta muita siel etin ja nyt muutin pois.. :mad: Noh eiköhän se siitä. Ei saa sit oikeesti pahalla ottaa.. ;)

Zarni
23.09.2004, 21.02
:D

Vkl ei onnaa, mut tiistaiaamuna alkaa kuuden päivän vapaa, ja tarkoitus on joskus viikon aikana käydä Mikkelissä ajeleen!
Alkaa nimittäin nämä paikalliset metsätiet pikkuhiljaa tympimään! :rolleyes:

Purtsi
24.09.2004, 16.20
en kyllä minäkään löytänyt niitä freerideratoja vaikka kovin yritin etsiä. kyllä siinä 37km tuli poljettua, mutta mitään ei löytynyt eikä vesisadekaan kesken lenkin oikein auttanut asiaa. alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että ne radat ovat vain jotain legendaa eikä niitä oikeasti ole olemassa ;)

mut siitä yhteislenkistä, niin tiistaina aamupäivästä vois lähteä lenkille, illalla kun on muuta menoa. käykö kellekään? samoin maanantai ilta on yhä vapaa.

Purtsi
28.09.2004, 16.16
Miten ois, zarniwoop, barber ja muut, huomen eli ke yhteislenkille siinä klo 16 paikkeilla? kelillä ei varmaan ole väliä, eihän? ;)

ja miitinkipaikkaa ja reittiä saa ehdottaa smile.gif

Barber
28.09.2004, 18.18
on iskenyt varsinainen lentsu eli ei olla vielä kunnossa ajamista varten.

Zarni
28.09.2004, 19.19
En sano satavarmaa, mutta huomenna aamulla on viisaampi olo! :rolleyes:

trooper
28.09.2004, 19.22
jos sinne mukaan vaan mahtuu, niin minä oisin lähössä, kunhan ei vaan mitään älyttömän pitkää lenkkiä

Purtsi
28.09.2004, 20.45
nooh, kyllä se lentsu siinä polkiessa nopeasti unohtuu ;) nimim. kokemusta on.

mukaanhan mahtuu aina, sillä tuskin mitään isoa porukkaa kuitenkaan on tulossa. toivon mukaan jollakulla ois hyviä ja vauhdikkaita reitti-ideoita, ettei tarvitse kalevankankaan perusreittejä polkea, vaikka sielläkin ihan kivoja paikkoja on =)

ite en ole vielä ajanut esim mikkeli reitti#2:sta, joten sen vois liittää lenkkiin?

aloituspaikkaideoita?

Zarni
28.09.2004, 21.10
Originally posted by Purtsi:
aloituspaikkaideoita? Mulle aivan sama, kun joudun kuitenkin autolla tulemaan kaupunkiin.
Mutta kuten sanottua, tiedän vasta aamusella tulenko. Päättäkää aika ja paikka, niin huomennahan sen näkee, olenko paikalla vai en! :D

Purtsi
29.09.2004, 11.07
sovitaan sitten niin, että tullaan kaikki vaikkapa raviradantielle jäähallin kulmille notkumaan klo 16. katotaan sitten siellä, että mihin suuntaan lähetään.

toivon mukaan en siel sitten yksin ihmettele, että missäs muut ovat :rolleyes:

Zarni
29.09.2004, 16.28
Iski laiskuus... :rolleyes:

Purtsi
29.09.2004, 16.49
niin niin, selityksiä selityksiä.. ;)
kyl tuos kuitenkin se lenkki käytiin trooperin kanssa. ens viikolla uudestaan ;)

Olli_Pekka Manninen
29.09.2004, 17.03
Tämän vuoksi Mikkelissä ei ole maastossa minkäänlaisia yhteislenkkejä. Aina sovitaan, että tullaan ja sitten ei tullakaan, ja koska kaikki sopivat keskenään ajot aina ristiin ilman minkäänlaista organisoitua (katso -&gt; seuratoiminta) toimintaa, niin tätä se sitten on...

Zarni
29.09.2004, 19.03
niin niin, selityksiä selityksiä.. ;) Yksi iso syy on, että mulla tulee Mikkeliin matkaa 45 kilometriä!
Kävinpähän kuitenkin ajelemassa paikallisia polkuja... :rolleyes:

Purtsi
29.09.2004, 22.26
Yksi iso syy on, että mulla tulee Mikkeliin matkaa 45 kilometriä! nooh, annettakoon tän kerran anteeksi ;) siul tosiaan tulee hieman tuota matkaa, ennen kuin pääsee edes lenkkipoluille. :rolleyes:

trooper
05.10.2004, 22.00
pitäisikö se käydä ajamassa tälläkin viikolla? jos vaikka tornimäellä päin kävisi?

Purtsi
06.10.2004, 11.19
ei ois yhtään hassumpi idea. mulle sopis torstai aamupäivästä tai sitten perjantaina iltapäivästä tai illemmalla (aamul nimittäin saattaa olla viel aika heikossa hapessa appron jäljiltä).

trooper
06.10.2004, 18.53
no jos vaikka perjantaina lähtisi illemmalla käymään, sanotaan vaikka neljän aikaan ja jos lähtisi vaikka satamasta niin pääsee nopeammin kunnon poluille. oliskos muita lähdössä?

Purtsi
06.10.2004, 19.18
kuulostaa oikein hyvältä ajankohdalta. pyrin olemaan ajokuntoinen siihen mennessä :D

toivottavasti muitakin osallistuu tällä kertaa... smile.gif

Olmi
06.10.2004, 20.15
Mä oon tulossa Mikkeliin nyt viikonlopuks, ni voisin lähteä siihen perjantai lenkille klo 16.oo. Ootteko miten käyneet ajamassa esim urpolaa? Ite ainakin jotain pientä sieltä tietäisin vai onko se tornimäki ainoa vaihtoehto? Mulle ihan sama, kunhan lähetään ajamaan! smile.gif

Purtsi
07.10.2004, 10.16
Eipä mulla mitään urpolaa vastaankaan ole, jos tiedät sieltä jonkin vauhdikkaan reitin, niin sinne ehdottomasti :D , mut pitää siel tornimäessäkin käydä jossain välissä kääntymässä jos ei huomenna... ite oon lähinnä sitä urpolan kymppiä siel polkenut, mutta välillä tulee eksyttyä siltä reitiltä pienemmille poluille muita reittejä ettien.

ja ny kartoittamaan sitä urpolan metsikköä ---&gt; :cool:

Zarni
07.10.2004, 11.01
urpolan kymppiäAi se pururata? Kesällä käytiin pyörimässä Urpolassa, mutta mitään maagista ei löytynyt, muutamia polunpätkiä lukuunottamatta. No ehkä paikalliset asukkaat tietää paremmat urat? :rolleyes:

Eipä kerkee huomenna, ku on pahuksen kiire päivä, ja pitää säästää voimia, kun pitäis tonne Lahden MTB-safarillekin (http://www.rocsport.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=001147) lauantaina suunnistaa! Onkos sinne Mikkelistä menijöitä?
Kaverille tuli muita menoja, joten kyytiin saattaisi yksi heebo pyörineen mahtua.
Itse ajan Mäntyharjun kautta 5-tielle, joten Mikkelistä tulijoiden pitäis tulla Kuortin ABC:lle...

Purtsi
07.10.2004, 12.41
jep, nimenomaan se pururata. pakko on myöntää, että on se hitusen raskas polkea vesisateen jäljiltä.

kyllä siellä niitä polunpätkiä on, tosin vain osan niistä olen käynyt lävitse. pitäisi koittaa saada niistä kasaan vauhdikas kokonaisuus. tässä vaiheessa joku joka oikeasti tietää hyvät reitit sieltä, saa ilmoittaa itsestään ;)

Olmi
07.10.2004, 13.22
No kyl mä sieltä just jonkinmoista varmasti ehkä pystyn kokoamaan.. On siellä niin monta vuotta tullut pyörittyä. Kovin pitkää yhtämittaista ja nopeaa ei mikkelissä olekaan.. Mut huomenna perjantaina klo 16 ja satama! Niin ja vauhdikkuushan riippuu niin usein reisistä.. smile.gif

Olmi
07.10.2004, 20.31
Niin, mun pitää tommonen säävaraus lisätä, kun puuttuu kylmille säille sadevaatteet.. :rolleyes: Joten sateella jätän tulematta, muuten varmasti mukana! smile.gif

Purtsi
08.10.2004, 12.57
No eipä siel tällä hetkellä vettä näytä tulevan eli sekaan siis smile.gif

mäkin olen vielä hengissä eilisen jäljiltä, joten satamassa nähdään... =)

ja ny pyörää huoltamaan --&gt;

trooper
11.10.2004, 12.47
oisko ketä tänään lähössä ajamaan? jos siihen satamaan neljän aikaan

Purtsi
11.10.2004, 13.34
mä nyt ainakin olen näil näkymillä tulossa. hieman on toi akillesjänne edelleen särki viime lenkin takia, mutta ei pidä antaa sen haitata =)

trooper
14.10.2004, 19.36
olisko mitään, jos huomenna kahentoista aikoihin kävisi lyhyen lenkin?

Purtsi
15.10.2004, 10.06
mä kyllä ainakin tän päivän passaan, reisilihas potkittiin sen verran kipeäksi treeneissä, että pakko jättää väliin. lauantaina kyllä voisi periaatteessa lähteä pikku lenkille vaikka siinä 12 maissa...

trooper
15.10.2004, 11.05
minulle ei taasen käy lauantaina, oon poissa maisemista tästä päivästä ens viikon loppuun

Antti Halinen
26.10.2004, 11.02
HUOM! Jos joku on kiinnostunut bmx/free rullailusta skeittihallissa sanoo hep! (hep)

Maanantaisin 1600-2000 on bmx/pyörävuoro paikalliseen skeittihalliin, joka sijaitsee vanhassa meijerin rakennuksessa...

Kiinnostuneet ilmoitelkaa itsestänne, mä seurailen tätä topikkia ja opastan kiinnostuneet paikan päälle tarpeen tullen.

Purtsi
19.11.2004, 10.11
Noniin...

nyt on mukavasti lunta maassa ja pakkanenkin kirpaisee kivasti, joten kiinnostaako ketään lähteä huomenna (lauantaina) pikku lenkille siinä klo 12 maissa?? smile.gif

lähtö vaikkapa satamasta.

Antti Halinen
02.12.2004, 18.01
Per... Mulla laukes tietokone ja tietty siinä ajassa mitä sitä korjaa joku pyytää lenkille....

Purtsi
04.12.2004, 19.07
pitänee jokin toinen päivä koettaa lähteä lenkille, jos vaikka sais aikataulut sopimaan yhteen smile.gif

trooper
07.12.2004, 17.53
olisiko mitään viikonloppuna käydä? jos vaikka vähän hiljempaa ajaisi, minulla on käsi vähän heikolla hapella vielä.

Purtsi
08.12.2004, 10.55
Minä en valitettavasti ehdi vkl:na lenkille ainakaan ennen viittä, eli pimeäksi lenkkeilyksi menisi.

Mutta miten kävisi perjantaina vielä valosaan aikaan?

trooper
08.12.2004, 18.08
ja minulla on tentti iltapäivällä perjantaina. ihan hyvin kävisi käydä pimeälläkin ajamassa, poluille ei kuitenkaan varmaan enää pääse.

Purtsi
09.12.2004, 01.32
no siinä tapauksessa vois sunnuntaina lähteä lenkille vai miltä kuulostaisi? smile.gif

vaikkapa viiden maissa? kattoo aikataulua tarkemmin vielä lähempänä ajankohtaa...

trooper
11.12.2004, 11.00
tuo käy hyvin, lähetäänkö vaikka perinteisesti satamasta menemään?

Purtsi
11.12.2004, 19.40
voipi olla, että jää lenkki multa väliin :( riippuu täysin siitä, että missä kunnossa olen huomenna treenien jälkeen, että onko mulla yhtään voimia jäljellä lähteä enää polkemaan. (selityksen makua, tiedän).

mikäli en täysin särki ole, niin koetan selviytyä satamaan viideksi. vahvasti tosin epäilen. ens viikolla ois huomattavasti enemmän aikaa...

Antti Halinen
30.03.2005, 15.41
On se ny perkile - nyt lähdetään lenkille kun kelikin alkaa olemaan lämmin ja keväinen. Ensi sunnuntaina parin tunnin maantielenkki, ketä kiinnostaisi? Vaikka kahdeltatoista, sellaista kevyttä lerputtelua maastopyörillä, sliksit kielletty.

Lähden kyllä mukaan jos äänekäs, työtön, huonokuntoinen, laiska, saamaton, tyhmä abiturientti kelpaa seuraksi. Huom, omalla vastuulla.
---
Tarjoa töitä! - http://halinen.cjb.net - Alalla ei väliä.

Zarni
30.03.2005, 15.51
Originally posted by Antti Halinen:
sellaista kevyttä lerputtelua maastopyörillä, sliksit kielletty.Sallitaanko sliksit, jos on vaan yksi vaihde?

Antti Halinen
30.03.2005, 16.00
:rolleyes: Hmm mä kyllä meinasin ottaa tasoitusta laittamalla itselleni sliksit *salaa*. Mun etulyöntiasema kyllä hävisi nyt. Prkl... Sallitaan. :D

Zarni
30.03.2005, 16.06
Tavoilleni uskollisesti en lupaa vielä mitään, mutta kaikki on mahdollista... :D
Odotellaan edelleen yöpakkasia lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi &gt; hankikanto!

Toivossa on hyvä elää, sanoi fillaristi sohjolumessa... :rolleyes:

Antti Halinen
31.03.2005, 11.34
Yngh. Pääsee formatoimaan ja hävittämään kotikoneelta kaikki tärkeät työasiat tänä viikonloppuna kun päätti XP omatoimisesti asentaa jonkun ajurin käynnistyslohkoon -&gt; Ajuri kasvaa käytettäessä, ja sehän väläytti ja tuhosi käynnistyslohkon. Mukavaa viikonloppuvietettä.

Mut sunnuntaina voisi lähteä vaikka vähän myöhemminkin? Ehdit käymään poluilla aamulla ja sitten voikin siirtyä maantien puolelle iltapäiväksi huonossa seurassa. :D

:rolleyes: Missäköhän muut innokkaat on...

Purtsi
31.03.2005, 11.55
jaa, että maantielenkki. no tuotatuota. Ei tuo maantie ehkä ole se kaikkein mielenkiintoisin ajaa (koska olen löytänyt metsän, juurakon ja kivien kauneuden :D ).

eli ehkä lähden mukaan, ehkä en, mutta ei sitä koskaan tiedä :rolleyes:

Antti Halinen
31.03.2005, 12.11
Hmm.. Mistäköhän sitä lähtisi liikkeelle, sen voisi tässä päättää niin nämä muka-lenkistä-kiinnostumattomat sitten löytäisi kuitenkin paikalle. :D

Nyt on kyllä just sellaiset välikelit, että maantielläkin kastuu, mutta maastoon ei myöskään oikein pääse. Pirun pehmeitä polkuja. :(

Lähtöpaikaksi ehdotettu vanhaa Marskin patsaan paikkaa? Elikkäs ihan Helsingin Kauppakorkeakoulun vieressä, iso aukio, kioskin ja hautausmaan vieressä. Eli oikeastaan Puistokadun ja Poleeninkadun risteys. Puhelinluettelon kartasta G6... Miksköhän mää näitä tässä höpöttelen, kyllä tää tuppukylä kai sen verran tuttu on... Klockan 14?? :confused:

Purtsi
31.03.2005, 12.19
no vaikken kaiketi ole tulossa (kuten jo aiemmin mainostin), niin eikö täällä sitten ole mitään puolikuivia hiekkateitä, ettei ihan paljaalle asfaltille tarvitse nastojen kanssa lähteä??

ps. itellä menoa päivällä/illalla, joten aikaisemmin pitäisi miltei lähteä polkemaan jos lähtee... ;)

Antti Halinen
31.03.2005, 12.45
Eihän sitä tarvitse nastojen kanssa lähteä asvaltille, ne voi vaihtaa nastattomiin gummeihin :D

Ne "puolisulat" hiekkatiet tahtoo olla vielä huonommassa kunnossa: Niillä liikkuu kuitenkin autoja ja ne sohjoontaa ne tiet aika iloisesti. Mut mä voin vaikka käydä kurkkimassa tänään vähän mestoja, että mikä on paras vaihtoehto.

Aikaisemmin? Hmm... Baarireissu vaan varattu edelliseksi illaksi. :rolleyes: No on sitä ennenkin krapulassa treenattu. :D Kävisikö klo 12?

Purtsi
31.03.2005, 14.56
en mää vielä jaksa vaihtaa nastattomia (ja leveämpiä) nakkeja alle ;) vielä joutuu kuitenkin jäällä luisteleen sen verran.

mutta juu, klo 12 ois aika hyvä aika... eikä sitä alkoholia ole pakko juoda krapulahakuisesti :D

Antti Halinen
01.04.2005, 17.09
Ei oo yhtään kivaa. Polut on aivan loskaa päivisin, ainoa hyvä aika päristellä metsässä olisi aamulla 8-9... Siispä nyt suuntaan itse maantielle. Sunnuntaina joutuu ehkä siis kallistumaan maantien suuntaa - luvattu +10C, himpun verran liikaa; vai uskoisitteko että polut pysyy kovina? :confused: :D

Eihän se renkaiden vaihtaminen ole edes iso homma. smile.gif munkin täytyy se tehdä nyt juuri, en miä aio WXC:llä ja Extremellä asvalttia jauhaa. Vetelee _niin_ paljon.

Purtsi
01.04.2005, 17.29
pitää ajatella positiivisesti, jos ei olisi loskaa ja sohjoa, niin ei lumet siitä pois lähtisi kesän tieltä ;)
kai sitä voisi harkita nakin vaihtoa, kun tuolla sohjossa ei juuri mitään nastoilla tee... :rolleyes:

Zarni
01.04.2005, 18.36
Kahdet kiekot - vuodenajan mukaan toisiin nappulat/nastat ja toisiin sliksit asfaltille ja rulla-ajoon... :rolleyes:

Ei nastoista vielä kannata luopua, järven jäällä ajelee vielä jonkin aikaa mahdollisista yöpakkasista riippuen! :cool:

Olli_Pekka Manninen
01.04.2005, 20.29
Jos ajaa lukkopolkimilla, niin avannosta kömpiminen saattaa muodostua ongelmaksi...

Mutta nyt alkaa olemaan taas niitä aikoja kun aletaan ajamaan Kiiskimäen Essolta sunnuntaisin lenkkejä. Klo 10.00 on startti. Kaikki mukaan. Kumitossutkin!

Antti Halinen
02.04.2005, 11.05
Hyhhyh, maantiesuccistelua. :D Ajaisitte edes maastopyörillä. tongue.gif

Purtsi
02.04.2005, 12.12
nonnih, nyt on kesänakit alla ja ne eivät tod. ole mitkään sliksit =)

eli onkos meillä nyt lähtö klo 10 vai 12? maastopyöräilijät kaiketi kokoontuu tuohon jälkimmäiseen??

Antti Halinen
03.04.2005, 00.07
Kahdeltatoista. Myö maastopyöräilijät ollaan kautta aikain oltu seuran laiskinta väkeä, eikä kukaan vääntäydy tuohon aikaan ulos. 1200:kin on kyllä hieman kyseenalainen, täytyy myöntää. :D

No mulla on vielä nastaat, eli täytyy huomenna vaihtaa vaikka jotain pythonia ja exploreria. En jaksa slikseiltä liukastella kuitenkaan.

Aamuun siis...

Zarni
03.04.2005, 10.38
Ei http://www.zanezane.net/forum/smiley/yawn2.gif taida enää ehtiä...

Eipä ollu yöpakkasia, kuudelta oli kello soimassa, ja "unohdin" laittaa sen uudelleen soimaan! :rolleyes:

Purtsi
03.04.2005, 11.35
Ei perkele!
taas tuli luettua oikein, ootin sitten äsken marskin patsaan vieressä 15minsaa eikä ketään näkynyt... ja olisi sitten pitänyt olla sillä vanhalla paikalla.

argh!

edit: oiskohan se antti siel vielä.. kattomaan ja kohta kaiketi takas -&gt;

Zarni
03.04.2005, 11.45
Mikkeli maastopyöräilee... http://www.zanezane.net/forum/smiley/rotfl.gif

Purtsi
03.04.2005, 11.48
jep, niin se tuntuu tekevän... :rolleyes:

koskas otetaan uusiksi?? :D

edit: ensi kerralla kyllä luen sen paikan moneen otteeseen, että tulen oikeaan paikkaan.. mietin tuota paikkaa jo siel patsaalla ollessa, että olenkohan nyt ihan oikeassa paikassa :rolleyes:

[ 03.04.2005, 13:04: Viestiä muokkasi: Purtsi ]

Antti Halinen
03.04.2005, 13.07
Olit oikealla paikalla. Mulla vaan ei mennyt hyvin - puhkaisin renkaan sinnepäin tullessa, ja se venytti juuri viisitoista minsaa. Olin 1215 siinä patsaalla, odottelin kymmenen minsaa, söin omenaa (aamiaista), ja sitten tuumasin että myöhästyin. :D

Kävin sitten ajamassa puoli tuntia Korpikoskelle päin, kunnes huomasin että *prkl* uuden ehjän renkaan venttiili laskee ilmaa ulos... Kiireellä sivistystä kohti, mutta kävelyksihän se meni. Huoltoasemalla sain äsken sitten ilmaa renkaaseen ja hilpaisin pikaisesti kotiin ettei renkula tyhjene taas. Ei mene mullakaan hyvin. :(

Purtsi
03.04.2005, 13.16
jopas oli sitten onnistunut yhteislenkki =) mä kävin äsken pikaisen lenkin ja onnistuin löytämään kaikki mahdollisimmat vetiset tiet, mutta eipä loppupeleissä harmittanut, koska aurinko paistoi ja portaita oli kiva laskea alespäin :D

Olli_Pekka Manninen
03.04.2005, 13.30
Eikö olisi järkevintä sopia, että lenkille lähdetään joka viikko sinä ja sinä päivänä aina samasta paikasta samaan aikaan. Sitten tiedosta voitaisiin tehdä julkinen. Näin paikalle voisi tulla uusia kuskeja ilman että pitää aina kysyä että missä ajellaan ja miten ja niin edelleen.

Vain ehdotus.

Antti Halinen
03.04.2005, 14.57
Sunnuntaisin klo 12.00 vanhalta Marskin patsaalta? Eli Poleenin- ja Puistokadun risteys. Tämä siis etenkin mtb/enduro/free-henkisille.

Purtsi
03.04.2005, 17.08
Ihan hyvältä ajalta kuulostaa, mutta jotenkin on sellainen tunne, että en itse ehdi enää tänä keväänä noille lenkeille :( viikonloput taas täyttä kiirettä, mutta pitää yrittää.. :rolleyes:

Antti Halinen
07.04.2005, 14.21
Sain söndagiksi töitä, ens siis lähden riesaksenne lenkhille.

Purtsi
07.04.2005, 19.48
no doh! mä taasen koetin järjestää ittelleni sunnuntain vapaaksi muista menoista, että kaiketi pääsen silloin lähtemään lenkille.

Antti Halinen
08.04.2005, 12.12
Hulksterin kanssa pohdittiin huomista lenkkipäiväksi - liian raskasta siitä ei ainakaan tulisi, kun ei se Niilon dirtti-OnOne kulje kauhean kovaa.. Aikatauluista ei kyllä ole mitään hajua. :rolleyes:

Purtsi
08.04.2005, 14.50
mä taasen en huomenna ehdi, kun lähden jyväskylän suuntaan ottamaan osumaa tatamille. eli jos sunnuntaina on porukkaa lähdössä lenkille, niin siihen kyl koetan osallistua.

Antti Halinen
08.04.2005, 17.45
No ainahan on tietty se sukkismielisempi lenkki Kiiskinmäen Essolta 1000.... Nipa ihastui tänään maantiepyörään, saa nähdä vaihtuuko Santa Cruz V10 Bianchiin... :D

Purtsi
08.04.2005, 17.48
lähinnä kyl aattelin, että jos ois klo 12 lähtenyt enemmän maastohenkiselle reitille josta oli jo aiemmin puhetta ;)

Antti Halinen
09.04.2005, 12.01
Mä en tiedä huomisen suunnitelmista valitettavasti mitään... :( En tiedä miten mulla on töitä, ja tämä loppupäivä menee hakupapereita täyttäessä. :(

Purtsi
09.04.2005, 17.17
noh, kysellään sitten ihan näin taas julkisesti, että onkos kellään kiinnostusta lähteä huomenna (su) mtb-lenkille vaikkapa siinä klo 12 aikaan? smile.gif

Zarni
09.04.2005, 17.32
Jokos Mikkelissä on polkuja sulana?

Purtsi
09.04.2005, 18.45
jotenkin veikkaan, että ei ole niin sulaa, etteikö siellä hermot menisi loskassa ja sohjossa polkiessa.

mutta kai tuolta jostain joitain vähemmän märkiä reittejä löytyy, ettei tarvitse ihan kaikkia keskustan rappusia alkaa ajeleen smile.gif viikko sitten kyl tosiaan onnistuin löytämään elämää märempiä reittejä, ettei ollut tosikaan, ehkä huomenna parempi onni? :rolleyes:

Zarni
09.04.2005, 19.33
Taidan jättää huomisen väliin! Kattellaan kevväämmällä, kunhan saan täpärin huollettua ja kasattua... :rolleyes:

Purtsi
09.04.2005, 19.44
kaikesta päätellen näyttää olevan aikasta hissua huomenna, mutta jos saan itestäni sen verran irti, niin koetan ainakin itte tulla marskin patsaalle klo 12 ja jos sinne ei tule ketään, niin yhteislenkki on vähintäänkin yhtä onnistunut kuin viikko sitten :D

Olli_Pekka Manninen
09.04.2005, 19.46
Jos tahdotte kokea vähän rankempaa meininkiä, niin huomenna vaan sitten maantiejyrien kanssa Essolta klo 10.00 lenkille. Sliksit alle vaan niin saa hyvän pk-lenkin.

Antti Halinen
10.04.2005, 21.22
Te ja teidän pk-lenkit... :D

Harmi että mulla meni tää viikonloppu vielä opiskelujutuissa ja töissä, kuten varmaan menee alkuviikkokin. 1000+ kuvasta täytyy valita ja työstää 25, eli kiirettä pitää. Sit vielä lähettää perillekin.

Antti Halinen
14.04.2005, 19.37
öÖörrhHHhhhh... Meinaa topikki tippua ni nostellaan tätä :D

[ 14.04.2005, 20:54: Viestiä muokkasi: Antti Halinen ]

Olli_Pekka Manninen
14.04.2005, 19.45
Ei nostella. Annetaan mennä alas vaan...

Zarni
14.04.2005, 22.06
No nythän näitä on kaks... (http://www.rocsport.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=000955) :rolleyes:

Purtsi
14.04.2005, 22.10
Kumpaas sitä pitäisi kirjoitella, vai kirjoitellaanko molempiin? :rolleyes:

Antti Halinen
15.04.2005, 12.47
Vois melkein kirjoitella tähän - maantieihmisillä on puskaradionsa, ja myö ollaan vähän freehenkisiä kuitenkin. Turha näin pienessä kaupungissa ruveta mtb-genren mukaan lajittelemaan näitä topikkeja ku kaikki ajaa kaikkea :D

Antti Halinen
15.04.2005, 12.49
Niin ja laitetaan nyt tähän että lähden huomispäiväksi lahteen aamu 10:ltä, ja kyytiin mahtuu näillä näkymin pari heppua pyörineen - voitte lähteä vaikka ajamaan dirttiä/urbaania, mä meen bmx-jameihin. Takaisin Mikkeliin lähdettäis sit joskus viiden aikaan.

Purtsi
27.04.2005, 10.08
Miten ois, ennen kuin porukka alkaa kittaamaan harhaanjohtavaa lientä ja valmistautuu vapun viettoon, niin kävis perjantaina jonkin sortin yhteislenkillä? :) vaikkapa siinä iltapäivällä.. aika kuitenkin vielä vapaa.

Olmi
27.04.2005, 21.43
sitähän saattas vaikka kyetäkin lenkille.. jos vaan jonkin pyörän keksii.. mut mun puolesta menee kyllä johonkin 6en maihin..

Purtsi
28.04.2005, 08.59
katellaan huomenna sitten tarkemmin, että monelta lähtee ja onko muita lähdössä myös lenkille. mukaan mahtuu vielä ;)

Purtsi
29.04.2005, 16.29
jaahas, näemmä näyttää siltä, että lenkistä ei tule tällä(kään) kertaa mitään, joten kaiketi sitä pitää alkaa kohta alkoholisoitumaan kuten niin monet muutkin...

elikkäs hyvää vappua / klara vappen tjsp :d !!

Olmi
05.05.2005, 14.12
No niin, mutta nyt Mikkeliläiset maastomiehet lähinnä.. 17.5 eteenpäin alotetaan ihan mieletön lenkittäminen ja nostetaan kuntomma ja taitomme.. ööh.. korkeelle vaikka! Tai no jos ei muut niin minä ainakin.. :) ehkä..

Olmi
17.05.2005, 13.51
Huomenna mikkelissä lenkille lähtijöitä?? Maastoon tietenkin!! Onkohan miten kuivaa noissa kalevankangas/urpola pätkillä? Säänkin pitäs olla hyvä, joten nyt vaan kaikki mukaan!

Purtsi
18.05.2005, 07.15
Kyllähän urpola ja kalevankangas on ihan ajokelpoisia jo. kyllähän siellä tietenkin märkiäkin osuuksia on, mutta pääasiassa suht kuivaa. (ja tällä hetkellä vettä on satanut koko aamun, märkääkö??)

Eilisen kokeilulenkin perusteella mä kaiketi jätän tän päivän lenkin väliin, ilman takajarrua metässä ajelu kun ei ole mitään herkkua... :(

Olmi
24.05.2006, 15.58
ONKO TÄÄLLÄ KAUPUNGISSA KETÄÄN?? Niin jos joskus Mikkelissä vaikka yhteismaastolenkille lähtisi.. (kuulostaa kyllä epätodennäköiseltä :D )

Rantakylän Raketti
24.05.2006, 16.11
ONKO TÄÄLLÄ KAUPUNGISSA KETÄÄN?? Niin jos joskus Mikkelissä vaikka yhteismaastolenkille lähtisi.. (kuulostaa kyllä epätodennäköiseltä :D )

Tuu Olmi Varkauteen, täällä vedetään mäkikirejä :D

Zarni
24.05.2006, 18.50
Huomenna olis suunnitelmissa tulla Mikkelin maastoihin, homma on kelistä kiinni, eikä tarkempaa kellonaikaakaan tullu tiimikaverin kanssa vielä sovittua... :rolleyes:

Olmi
25.05.2006, 23.33
Varkaus.. öö.. tänään.. öö , onkin jo eilen. Putkeen meni taas! Mut nostan Mikkelinpalstan taas tuonne yläriviin. Huomenna pitää kyl ehkä käydä lenkittää..tosin työt painaa taas klo 18.. Ou jee!

speteke
26.05.2006, 10.33
Kyllähän tuolla tulee polkuja kierreltyä. Eräällä lenkillä jopa näin toisen maastopyöräilijän.

Olmi
26.05.2006, 11.43
ja kun se en ollut minä niin meitähän on jo 3!! Mikkeli ei ehkä olekaan sitten kuollut sukupuuttoon! (vielä)

Niin ja oon kuullu aika kovastakin maastopyöräbuumista Mikkelin tienoolla ja pyöriä ostellaan. Ehkä täällä sais jotain aikaseksikin. Erityisesti lenkkeihin sais vähän väriä sillä kun kaikki pääsis näyttää niitä parhaita reittejään niin saataisiin uusia ihmisiä mukaan ja innostumaan jopa tästä oudosta, mutta mukavasta lajista!

speteke
27.05.2006, 11.37
ja kun se en ollut minä niin meitähän on jo 3!! Mikkeli ei ehkä olekaan sitten kuollut sukupuuttoon! (vielä)

Pienessä yhteisössä tuo olisi jo lauma...
Mitenkäs jos ensi viikolla yrittäisi osua samaan aikaan poluille? Nyt viikonloppuna ei pysty, mutta tiistaista eteen päin kyllä.

Olmi
30.05.2006, 14.40
Onko ketään kyvykkäitä ajamaan päivisin tai iltapäivisin.. itellä on aina iltasin töitä niin aika hiljasta siltä (ilta) osin. Mut nyt esim torstaina jos säät sallisivat niin esim klo 15 aikaan.. olisko ketään lähössä ajamaan ja metsään tietenki???

topiter
31.05.2006, 12.30
Onhan siellä tullut aina silloin tällöin risukoissa ja poluilla rymisteltyä, oma ajoaika vaan osuu ennemmin sinne klo 18.00 ->
Työ ja perhe haittaa harrastamista. Lauantaiksi oli hieman ajateltu yhden kaiffarin kanssa tuon Mäntyniemen lenkin (Kalevankangas 20 / 26km) läpi katselua, ainakin alku oli lupaavan kivikkoista.

Olmi
31.05.2006, 12.49
Mä voisin periaatteessa lähtee sinne Mäntyniemeen messiin jos vaan huolitaan. Joskus sitä onkin enemmän tullu tahkottua ja jos on uus juttu teille niin voin toimia vähän oppaanakin...

topiter
31.05.2006, 14.36
Tottakai huolitaan, varsinkin kun tuo Vellu ei ole vielä varmistanu aikatauluaan ja mä haluan se käydä kokeilemassa.

Olmi
01.06.2006, 09.21
Voe voe! Näyttää säätiedotukset taas aika heikoilta.. Huomenna perjantaina kai säätä olisi mut sit taas ei ole aikaa ku työt kutsuu klo 18 --> ARGH! :( No pitää toivoo et silloin lauantaina nyt ei pakkasta (kylmä) ihan hulluna olisi ja lunta (vettä) satais niin ehkä uskaltais flunssassa lähteekin.

Olmi
07.06.2006, 12.24
Kohta tulee kesä! Ja se tarkoittaa sitä, että ainakin yksi yhteislenkki on ajettava! Se taas on jo kova petraus viime vuosiin täällä Mikkelissä! :) Itekin kun olen nyt metsässä kerran käynyt niin harrastajia tosiaan näkyy, tai ainakin jälkiä.

Porukassa tyhmyys tiivistyy ja kunto kasvaa.. vai miten se menikään..

speteke
07.06.2006, 14.11
Mitenkäs viikonloppuna?? Itse ajelen varmaan molempina päivänä. ( jos säätiedot pitää paikkansa)

Olmi
07.06.2006, 14.52
Mulle ainakin lauantai varmasti kävisi, jos kerrankin tosiaan säätiedotus pitäisi paikkaansa. Itseasiassa suurinpiirtein kuiva sää riittäis mulle. Aamupäivästä jos mahollisesti jo lähtisi niin ehtis sit tehdä jotain muutakin. Esim klo 11??

Zarni
07.06.2006, 16.04
...Mäntyniemen lenkin (Kalevankangas 20 / 26km) läpi katselua, ainakin alku oli lupaavan kivikkoista.Kävin tänään ajamassa tuon pätkän. Kovasti paljon oli renkaanjälkiä, eli kyllä Mikkelistä maastoajajiakin löytyy.
Missä siellä kivikkoa on? Alkupäässä ehkä hiukan, mut muuten aikas helppoa reittiä. Lunta oli hieman vähemmän kuin kuukausi sitten ja muutenkin kohtuu kuivaa muutamia mutakoita lukuunottamatta... :p

topiter
07.06.2006, 18.48
Taitaa huominen lenkki siis suuntautua sinne, illalla.

speteke
08.06.2006, 13.23
Mulle ainakin lauantai varmasti kävisi, jos kerrankin tosiaan säätiedotus pitäisi paikkaansa. Itseasiassa suurinpiirtein kuiva sää riittäis mulle. Aamupäivästä jos mahollisesti jo lähtisi niin ehtis sit tehdä jotain muutakin. Esim klo 11??

Ikävä kyllä tuohon klo 11:00 ei pysty millään... aikaisintaan n. 15:00.

Zarni
08.06.2006, 13.52
Mä taidan tuntea tän speteken... :p

speteke
08.06.2006, 18.18
Mä taidan tuntea tän speteken... :p
Juuh tuttu duunista...

Zarni
08.06.2006, 18.45
Juuh tuttu duunista...Niin mä vähän arvelinkin.

Onko kukaan perehtynyt reittiin joka lähtee raviradan takaa ja menee Otavaan? Latukartassa näytti olevan reitti, onkohan tuo millaista pohjaltaan?

topiter
14.06.2006, 08.34
Oliskos viikonloppuna (17-18.6) yhteislenkkeilijöitä?

Zarni
14.06.2006, 10.36
Oliskos viikonloppuna (17-18.6) yhteislenkkeilijöitä?Lauantai menee töissä, mutta sunnuntaita voisi vakavasti harkita! Ellei sitten Jyväskylän MTB-marathon kutsu... :eek:

Olmi
14.06.2006, 11.26
Itekin oon lauantaina töissä mut sunnuntai kyllä kävisi. Ja maratoni ei ainakaan mua kutsu, se on varma! :)

topiter
14.06.2006, 12.06
Sunnuntai kuulostaa hyvältä, olettaen että keula on kunnossa silloin ... juuri vein huoltoon

Olmi
15.06.2006, 11.14
Pitäisköhän vähän kartoittaa sitä aikaa sunnuntaille? Mulle nyt sopis koko päivä periaatteessa mut kylhän sen lenkin vois jo päivästä käydä heittää.. esim. klo 12 -> ?? Et silleen..

topiter
16.06.2006, 08.05
Klo 12-> passaa mulle.

Zarni
16.06.2006, 09.32
Eli sunnuntai klo 12:00 alkaen missä? :rolleyes:

Olmi
16.06.2006, 14.13
Hieman riippuu mihin olis lähdössä mut jos esim kalevankangasta ja 20/26 on mielessä niin vois lähtee sieltä jostain raviradantien läheisyydestä.. esim skeittiramppien (tien päässä) läheltä tai vastaavaa.

topiter
17.06.2006, 07.34
Otetaan kokoontuminen tuohon Olmin mainitsemaan paikkaan, latukartan kohtaalle klo 12:00, otan mukaan ulkoilualuekartan josta voidaan sitten katsella sopiva 2-3 tunnin lenkki esim. mahdollistahan on käydä tarkasstamassa tuo Zarnin mainitsema Latupirtin lenkki. Mikkeli on kuitenkin sen verta pieni paikka ettei kalevankankaaltakaan tule kovin pahaa matkaa jos haluaakin ajella jossain muualla. Ja Tupalasta, jossa minä majailen on kuitenkin pitkä matka ihan mihin vaan :D.

Zarni
18.06.2006, 09.05
Hieman riippuu mihin olis lähdössä...Mikkeli on niin pieni paikka, että sama mistä lähtee liikkeelle. Mutta siis puoliltapäivin Kalevankankaalla...

Olmi
18.06.2006, 10.00
Juu u. :) Mut ei ihan niin pieni paikka et jos mitään paikkaa ei sovi niin voisi mennä vähän hakemiseksi.. :D

topiter
18.06.2006, 16.37
No niin, päästiinhän sitä ajamaan. Kyllä meikä joutu alussa toteamaan että nämä kaverina olleet ammattilaisethan katoaa horisonttiin ennen kuin on kerenny ees saamaan mangelia vauhtiin, pitää kai todellakin hioa ajotekniikkaa Olmin mainitsemalla tavalla. Kivaa kuitenkin oli vaikka kalusto ei oikein toivotulla tavalla toiminutkaan, Zarni meinasi jo alkaa paarmojen seassa pätkimään mun ketjujakin kun ne ei niin millään meinannu pysyä keskimmäisen eturattaan päällä, tuskin olisi auttanut. Aloin kotosalla tutkailemaan syytä ongelmaan ja kas perkele ei ihme että ei tekniikka pelaa, yksi kyseisen rattaan hampaista on taipunut noin 30 astetta pikkurattaaseen päin
http://mikass.info/ratas/
kuten kuvista voi havaita. Missä ja miten tuo on tapahtunut onkin sitten hieman perkeleen hyvä kysymys:seko:. Noh maanantaina taas kauppaan ja vaihtelemaan osia.

Zarni
18.06.2006, 18.00
Kiitoksia Olmille ja Topille ajoseurasta! Viimein pääsin minäkin pois maastosta - eihän sitä millään malttanut lopettaa, kun löytyi uusia minulle tuntemattomia polkuja ja kun kelikin oli mitä mainioin! Data näyttäpi 6:16:14/80.3km... :p
Ja vaihattihan se jossain välissä takasisuskumeen snakebiten takia...

Harmi kun ei tajuttu tarkemmin tarkastella Topin ratastoa, olisihan nuo ehkä saanut kenttäoloissa kivellä oikaistua... Olisiko ketinki mennyt joskun rattaiden väliin, ja vääntänyt piikit?

Olmi
18.06.2006, 20.37
Juu, kiitos munkin puolesta! Oli kyl kiva käydä pitkästä aikaa tuokin reitti polkemassa. Harmi vaan tosiaan nuo tekniset ongelmat, yleensä haasteita riittäisi tarpeeksi jo maaston ja kunnon osalta.. Noh onneksi syykin löytyi!

Zarnihan on sit vedelly ihan reippaan lenkin.. :) Mut mikäs siinä ja hienoahan se vaan on et jaksaa!

Tästähän voi olla hyvä jatkaa eteenpäin, pikkuhiljaa sais alkaa viihtymään tuon pyörän päällä tai muuten käy kehnot..

freefly
22.06.2006, 16.44
Tervehdys pyöräilijät,

Juhannuksen jälkeisellä viikolla kiinnostaisi tutustua Mikkelin ympäristön maastoreitteihin. Kokemusta maastoajosta mulla on yhden maratoonin verran, mut jos mäystin hinauksessa kelpais lenkkiseuraksi niin nastaa. Päiväsaikakin käy.

speteke
25.06.2006, 15.15
Tervehdys pyöräilijät,

Juhannuksen jälkeisellä viikolla kiinnostaisi tutustua Mikkelin ympäristön maastoreitteihin. Kokemusta maastoajosta mulla on yhden maratoonin verran, mut jos mäystin hinauksessa kelpais lenkkiseuraksi niin nastaa. Päiväsaikakin käy.

No mitenkäs heti alkuviikosta ?? ma/ti klo 16 jälkeen onnistus.

Olmi
25.06.2006, 22.49
Itse suosisin tiistaita ja olisin kyllä sit mukana! :)

freefly
26.06.2006, 07.17
Tiistaina vois yrittää. Tosin vielä vajaakunto, mut jos henki kulkee normaalisti jo huomenna niin milloin vain.

speteke
26.06.2006, 08.37
Eli tiistaina. Käviskö 15:00 ?? Satamasta?? (Jos heittäs perinteisen Kaihu-Laajaharju-Laajalampi-jne lenkin)

TJ
26.06.2006, 08.49
Harmi kun ei tajuttu tarkemmin tarkastella Topin ratastoa, olisihan nuo ehkä saanut kenttäoloissa kivellä oikaistua... Olisiko ketinki mennyt joskun rattaiden väliin, ja vääntänyt piikit?Mulla kävi hybridissä tuolla lailla kun ei maavara eturattaalla riittänyt ja nojasin "vähän" rattailla kaatuneeseen puunrunkoon ja samalla yritin vaihtaa runttaamalla...

Zarni
26.06.2006, 12.42
Eli tiistaina. Käviskö 15:00 ?? Satamasta??Taidanpa jättää väliin - kroppa vaatii lepoa ennen ensi lauantain rutistusta Tahkolla! Ja saa nähdä kykeneekö sitä ens kuussa ajamaan ollenkaan... :eek:
Onneks on kuukausi palautumisaikaa ennen Jyskälän enskaa!

freefly
26.06.2006, 13.03
Kolmelta satamasta kävis mulle.

topiter
26.06.2006, 13.52
Juu joutuu passaamaan, uudet rattaat tilauksessa ja ilmeisesti fillarissa kiinni vasta perjantaina.

Rattaiston paskomisen todennäköinen syy on ketjujen runttautuminen 2. ja 3. rattaiden väliin. RPM vaan nyt ei kestäny käyttöä tällä kertaa, hieman tukevampaa rautaa tulossa tilalle.

Olmi
26.06.2006, 19.43
Minä en passaa, joten ilmestyn satamaan klo 15! :)

Olmi
27.06.2006, 11.42
Mulla on leposykkeet miljoonassa, et jos sade tulee älyttömänä niin mä kyl nössään tuon lenkin.. Tosin olenkin tosinössö!!

speteke
27.06.2006, 12.56
Vettähän tuo pukkaa aika lailla... taitaa jäädä taas ajamatta.

Olmi
27.06.2006, 13.10
Jep jep.. on kyl surkeeta. Meinasin jo lähtee mutaa syömään, mut vielä pistettiin lisää volyymia sateeseen. Niinpä tänään en aja, mut pitää tässä seuraavina päivinä koittaa (ja ajaakin!!). Mullehan kävis ihan päivälläkin ajelut hyvin myös.

freefly
27.06.2006, 18.04
Muahhah! Vai satoi? :) Kun on ollu telakalla keuhkoputken ym. takia melkein 2 viikkoa ajattelin että ajan perkele kyllä. Keli kieltämättä oli sinänsä omiaan alentamaan motivaatiota. Hörppäsin siinä kahvin ja n. 7 yli läksin kohti Kaihua ja laajalampea, päädyin pitkäjärvelle ja sieltä sitten J-kyläntien varsipusikkoa Tuskuun ja takas satamaan. Ei tullu monta umpiperää ja polkua löytyi, ajettua ja vähän ajamatontakin. Eiköhän joku kerta päästä samaankin reissuun. Hyvältä näytti siellä suunnalla.

speteke
29.06.2006, 16.35
Huomenna (30.6) perjantaina ajelemaan. Klo 16:30 vaikka satamasta.

KaisaTheKissa
29.06.2006, 16.38
Mie voisin tulla tuolloin mutta vain jos lähtette klo 17.00. Voitaisiin ajaa kovavauhtinen lenkki vaikka Kalevankankaan 24:lla ja sitten kalevankankaalla ja Urpolassa.

Zarni
29.06.2006, 22.27
Huomenna (30.6) perjantaina ajelemaan.Huomenna ollaan Tahkolla! :cool:

topiter
04.07.2006, 19.40
Tulevana lauantaina olisi taas tarkoitus käydä katsastamassa Kalevankangas, tyyliin aamulenkki eli lähtö klo 09:00 (jottei helle tapa kuskia). Mukaanhan saa tulla as usual. Katsotaan silloin miten matka sujuu täpärillä ... juu, Hussarin vaihtajat, jarrut ja kiekot vaihtoi juuri sijaintia Ghostin northshore FR runkoon ja keulakin vaihtui marsun z1 fr versioon. Ero Spinneri echoon tai RST:n Omega airiin on melkoinen :D