Onko kokemusta toimitusajasta? Tavara lähtenyt 22.8 postilla,eikä vielä tullut.
Onko kokemusta toimitusajasta? Tavara lähtenyt 22.8 postilla,eikä vielä tullut.
Rappa muokkasi tätä : 19.09.2008 at 12.23
[quote= Tavara lähtenyt 22.9 postilla,eikä vielä tullut.[/quote]
![]()
18.9 saapumisilmo,postista noudettavissa. 19 arkipäivää kesti
Münchenin vaiko Itävallan Bikepalast oli kyseessä?
http://www.bike-palast.com/
http://www.bikepalast.com/
Vartioharjun Voigt
Bikepalast,ilman väliviivaa.
Kysyin Itellan asiakaspalvelusta,kuka hoitaa jakelun Suomessa?
Posti vastasi DHL, on se Itella jotenkin jälkeenjäänyt?
Aiheen vierestä:
Tuo väliviivallinen bike-palast Münchenissä muutti kesällä uuteen osoitteeseen Richard-Strauss-strasselle. Muuton yhteydessä liikkeen koko näytti pienentyneen aika lailla (poikkesin heti uuden liikkeen auettua, joten muutto saattoi olla vielä kesken).
Hiljattain huomasin, että siellä vanhassa osoitteessa Ingolstädter-strassella toimiikin nyt uusi pyörätavarakauppa discounter-of-brands.
Rule #1: Obey The Rules
Oletan, että ostit nuo:
http://www.bikepalast.com/product_in...0s-RR-1-1.html
Itsekin eilen laitoin tilauksen. Speksit on muutaman viikon takaisesta nyt muuttuneet vähän todenmukaisemmaksi, mutta jo yhden vastaavan setin omistavana tiedän, että Comp pinnoilla tuo setti on oikeasti noin 1680g riippuen pinnamäärästä ja puolaustavasta. Revolution pinnoilla ja alunippeleillä päästään alle 1500 gramman.
Minkä väriset kiekot sulle tuli?
Tilasin kanssa kyseiset DT:n kiekot kun halvalla sain. Kolhuilla oli täälläkin ja etuvanteessa melkonen heitto. Kiekot oli toisissaan kiinni yhdellä nippusiteellä eikä pahvilaatikossa yhtään pehmusteita.![]()
Itse en vielä ole päässyt punnaamaan kiekkoja, mutta kyllä tuo 200g ilmoitetusta yli on mielestäni törkeästi.
Saas nähdä mitä vastaavat toiseen vihaiseen s-postiin, etukiekon rihtauksen maksamisen ja pientä hyvitystä naarmuista odotan ainakin.
Ei ole hyvä kauppa tämä, tällä kokemuksella...
Miten kauan tilauksen kesti tulla Suomeen asti? Pystyykö tuolta jotenkin seuraamaan paketin kulkua, muuten kuin liikkeen sivuilta?
Mulle tuli tuolta kokonainen fillari (Cervelo RS) - tilauksesta pyörän tuloon kesti kokonainen kuukausi (mutta heiltä puuttui aluksi joitakin komponentteja).
Mitään seurantakoodia en saanut, mutta kyselin sähköpostitse aika-ajoin statusta, johon vastasit heti miten samanpäivän aikana. Asiakastiedoissasi oleva tilaustesi status EI ole ajantasalla - tänään sain vielä viestin, että poljintilaukseni status oli nyt lähetetty - hah, sain ne jo vko sitten.
Hassua, että pyörä tuli postissa KOKONAISENA eli pyörät olivat paikallaan kiinni ja vain ohjaustanko oli väännetty sivuun ja alas. Oli siinä postin tädeillä ihmettelemistä, kun hain paketin, joka oli kooltaan varmaan n. 2m X n. 1.25m.
Suojaukset eivät ollet mitenkään mairittelevat pl runko, jonka suojana oli kohtuulliset pehmusteet. Paketin koosta johtuen sitä oli kuitenkin tn käsitelty varovasti ja kaikki oli tip top kunnossa.
TetedeCourse muokkasi tätä : 18.11.2009 at 14.26
Tilasin 19.11. rungon ja postista sen sai noutaa 25.11. Kysymällä sain seurantakoodin Itävallan postin sivuille. Ok toimintaa mutta pakkaamisessa voisi olla hieman opittavaa. Runko oli kääritty mukavasti suojaan mutta kolisi laatikossa vapaana.
Kohtuullisen ongelmatonta kaupankäyntiä ja maileihin vastataan nopeasti. Tilaan toistekin.
Minun kokemukseni on loppukesästä. Tilasin rungon (ei varastossa, toimitusaika 2-3 vko) 20.7, 12.8 tuli ilmoitus että runko on lähtenyt heiltä eteenpäin. Toimitus postitse kesti viikon, runko saapui kohtuullisen hyvin pakattuna perille 19.8.
Tilasin runkosetin Tapaninpäivänä 2009, nopea toimitus, ainoastaan ohjainlaakeri, Reynoldsin keulaan kuuluva "käpy" ja takavaihtajankorvake puutuivat.
Reklamoin asiallisesti samantien, vastaus tuli 09.01.2010 "asia hoidetaan ja ollaan pahoillamme", nyt seitsemän viikon kuluttua kyselin asiaa, ensin tuli viesti "että työn alla on", sitten tänään tuli viesti ,että lähetämme ohjainlaakerin, mutta takavaihtajan korvake ei kuulu kauppaan, mitä vittua
Kysäisin asiaa valmistajalta, kyllä kuuluu.
Onneksi runkosetti oli erittäin halpa, reilu 500e posteineen, kun suomen maahantuojan hinta on 1400e, tämän vuoksi en jaksa kinata kaupan kanssa, mutta haluan varoittaa muita kyseisestä liikkeestä. Voihan tämä olla yksittäistapaus, mutta onpahan varoitettu muita.
Kesää kohden.
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Harmittavan huonoja kokemuksia osunut joidenkin kohdalle. Itse olen tuolta tilannut joitakin kertoja, ilman ongelmia. Mm.joskus tilaamani runko tuli hyvin pakattuna ja muistikuvani mukaan melko nopeastikin.
Olisiko uuden Wienin-liikkeen kauppias lähtenyt ohjaamaan Bikepalastia huonoille teille...![]()
Rule #1: Obey The Rules
Ainakin tän vuoden puolella nuihin tarjousrunkoihin (useimmat lienevät sellaisia, jotka on valmistaja varannut takuutapauksia varten ja mallivuoden vaihtuessa myynyt osan) on tullu infoa, että mukana ei tule käytännössä mitään, kuten just korvaketta, laakeria tai mitään muutakaan "normaalisti" runkosettiin kuuluvaa. Lieneekö tällaisesta rungosta tapauksessasi kysymys?
Itse olen pari isompaa tilausta tehnyt (runkosetti ja useampi kiekkopari) eikä mitään isompaa moitteen sanaa tarvitse liikkeestä antaa.
Eipä tuosta ollut mainintaa. Kyllä huomasin heidän myyvän esim. Cuben täysjoustorunkoja ilman takaiskareita yms. Tähän runkosettiin piti kuulu kaikki, jopa ylimääräisenä Rotorin kannatin, jonka jopa saivat pakettiin laitettua
Myös tuo 7 vkon odottelu vastauksen kanssa hiukan ketuttaa, ei niinkään korvakkeen puuttuminen, koska saahan niitä tuolla säästetyllä 900e muutaman ,jopa varastoon.
twentyniner muokkasi tätä : 04.03.2010 at 16.05
Otin yhteyttä valmistajaan sähköpostitse asiasta, pieni saksalainen valmistaja, vastaus alle 1h kuluessa. Pahoittelivat paskaa palvelua, eivätkä itsekkään ole enään tekemisissä bikepalast -liikkeen kanssa. Lupasivat lähettää korvakkeen ASAP . Katsotaan koska tulee
08.03 tuli DHL:n paketti ovelle, oli puuttuva korvake, tarroja, lippis, kortteja ja katalogi...FIXIE INC. hoitaa näköjään kiitettävästi, myös entisten jälleenmyyjiensä mokailut, siitä iso käsi pojille saksaan![]()
twentyniner muokkasi tätä : 11.03.2010 at 21.34
Olin yhteydessä vielä kerran kyseiseen kauppaan ja ihmettelin kuinka asiakaspalvelu voi olla näin surkeaa, kerroin saaneeni jo korvakkeen valmistajalta, mutta odottelen edelleen heiltä ohjainlaakeria, joka kuului kauppaan...nyt oli eri mies vastaamassa meiliin, kertoi tulleensa juuri pitkältä talvilomalta ,eikä tiedä tapauksesta mitään, mutta lähettää asap puuttuvan ohjainlaakerin ja korvakkeen.
Lopputulos: Kolmen kuukauden odottamisen ja sähköpostien lähettelemisien jälkeen minulla on hieno ja halpa teräskiituri hilppeineen ja yksi kappale vaihtajankorvakkeita ylimääräisenä.
Loppu hyvin ,kaikki hyvin. Joskus vain kestää![]()
Vanha ketju, mutta jatketaanpa. Oletteko tilailleet onnistuneesti paypal/visalla bike-palastilta? Koitin laittaa tilausta paypal/visalla kummallaakaan ei onnistunut tuli ilmoitus, jottaa shipment method not valid. Soitin liikeeseen ja sanoivat, jotta käyttäppäs maksu etukäteen toimintaa on kuulemma silloin tällöin ollut ongelmaa paypal/visa toiminnossa. No etukäteismaksu valinnalla pääsi tilauksessa eteenpäin tuli tilinumerot sun muu tarvittava tieto emaililla. En tosin ole maksanut mitään enkä taida maksaakaan. Taidan perua tilauksen. Luin kokemuksia puljun toimituksista ja oikein vakuuta. Muutenkin epäilyttää etukäteismaksu nettikaupoissa.
Yritin siis tilata sakemannien http://www.bike-palast.com/ puljusta.
-Janne-
Bikepalast.com:ista olen tilannut rungon, maksutapana ihan tilisiirto. Eipä ollut mitään ongelmia.
Hei.
Olen suunnitellut tilaavani renkaita jne pikkutavaraa saksalaisesta bike-palast:sta. Onko toimituksen kanssa ollut ongelmia? Onko kukaan ollut viime aikoina tekemisissä kyseisen kaupan kanssa?
Noniin lievää vitutusta ilmassa. 2 viikkoa sitten tilasin inviditual-bike nimisestä eBay kaupasta M kokoisen BMC Trailfox TF02 rungon. Viikko sitten tuli bikepalastista tilausvahvistus tuosta rungosta eli tuo eBay kauppa jotenkin liitoksissa tähän puljuun. Tänään sitten hain paketin postista ja laatikosta paljastui XS kokoa oleva runko! Juuri lähetin bikepalastiin mailia ja nyt sitten odotellaan vastausta...
Edit: Asia nyt sen verran edennyt että BMC lähti takaisin Itävaltaan Itellan kyydittämänä. Vaivaset 91,75€ tuo postittaminen kustansi mutta BikePalast lupasi maksaa kulut. Sähköpostiliikenne firmassa kulkee ihan kohtuuvauhdilla ja tähän mennessä olen aina saman arkipäivänä vastauksia saanut. Nyt sitten jäädään odottelemaan josko se oikea runko sieltä tulisi viikon tai parin päästä.
Juggeli muokkasi tätä : 04.04.2011 at 15.55
Tähän mennessä kokemuksia kaupasta:
3.4. tilasin tavaraa: rungon, kiekot ja pientä sälää kun oli halvalla tarjolla. Viikonlopun aikana oli ilmainen kuljetus eurooppaan-kampanja. Maksoin visalla, ja ihmettelin kun tavarat pysyi ostoskorissa. Varaus summasta 981 euroa näkyi tilillä. Laitoin samana iltana mailia, että tulihan tilaus perille.
4.4. tuli viesti, että järjestelmässä ollut joku vika, ja tilaus syötetty uudestaan käsin.
8.4. tuli viesti:Please transfer the total invoice amount, about € 1.000,- to our following bank account.
Vastasin viestiin, että olen maksanut koko summan visalla, eikä siinä pitäisi olla enää epäselvää. Vastauksena tähän sain että toimituskulut 19 euroa ovat maksamatta ja ne pitäisi maksaa tilisiirtona, tämän jälkeen tavara lähtee eteenpäin. Viikonloppu kampanja koski vain 1-2.4 (Pe-La) tehtyjä tilauksia?
Maksoin 19 euroa tilisiirrolla tänään 8.4. Katsotaan koska ja mitä paketista lopulta löytyy. Erikoisin nettikauppa josta tähän mennessä olen tilannut, taitaa jäädä myös viimeiseksi kerraksi näillä kokemuksilla. Etenkin kun saksan kielen taito ei oikein ole hallussa.
Kummmasta kaupasta on kysymys: www.bike-palast.com vai www.bikepalast.com ? ovat siis kaksi eri kauppaa.
No, voin lohduttaa, että ei ole huijari liike.
Tilasin viime kesänä pyörän, Ja bikepalast toimitti väärän kokoisen pyörän.
Tilasivat pyörälle noudon, ja rahat tulivat takaisin. Niiden käyttämä kuriiriliike oli vain poskettoman hidas - 4 viikkoa suuntaansa.
Ja niinkuin sanoit, palvelu ei ole huonoa, se ei vain toimi![]()
Eilen saapui runko lähipostiin, ja vielä oikeaa mallia ja kokoa. Paketissa piti olla mukana tilauksen mukana ilmaiseksi saatava paketti, joka sisälsi juomapulloa ym. sälää. Tätä ei löytynyt mutta sen sijaan maantierenkaita oli kaksi yhden sijaan. Jäin tässä pari kymppiä voitolle, joten en taida jaksaa enää reklamoida..
Tilasin rungon Bikepalastilta, ottivat maksun tilisiirron muodossa. Maksun siirtyminen kesti muutaman päivän, ja tavara lähetettiin perjantaina. Runko oli Suomessa seuraavan viikon torstaina, pakkaus oli ihan OK.
Pari BMC:n täpäriä ja yksi Cuben jäykkäperärunko on tullut tilattua kun halvalla sai. Homma on toiminut. Uskallan suositella.
Kirjanmerkit