GiantRideCanyonContinentalElectrobikeHelkama
Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 34

Aihe: Lanzarote

  1. #1
    Pyöräpummi Guest

    Lanzarote

    Googlettuanin palloa pohjoinen Lanzarote näytti soveltuvan ehkä parhaiten pyöräilyyn.

    Olisiko ehkä jonkulla antaa vinkkejä mikä olisi ehkä paras paikka saarella pyöräilyn kannalta tai muita vinkkejä.

    Kohde riippuu nyt vähän siitä mihin saa edullisia matkoja.
    Viime talvena se oli Fuerteventura, jonka sekin on hyvä kohde pyöräilyn kannalta.

  2. #2
    Olen itse matkalla Lanzaroten pyöräilemään. Mitä olen netistä lukenut, niin koko saari soveltuu pyöräilyyn, tuuli vaan saattaa haitata.
    Puerto del Carmenissa on firma joka vuokraa veloja joka lähtöön, niillä on myös reittiehdotuksia sekä tielle että maastoon. Googlaa Renner Bikes.

  3. #3
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.909
    Onhan siellä (Tinajosta pohjoiseen) myös tuo yksi urheilukeskus, josta voi kysellä
    http://www.clublasanta.com/

  4. #4
    Liittynyt
    08/2000
    Paikkakunta
    Littoinen
    Viestit
    2.705

    Costa Tequise ja Tommy's Bike

    Kauan kauan sitten oli muutaman kerran peräkkäin Lanzarottella ja silloin vuokrasin maastopyörän joka kerta Tommy's Bikesta Costa Tequisesta ( http://www.tommys-bikes.com/english/index.html ).

    Silloin homma pelasi hyvin ja Tommylta sai myös maastoreittikarttoja sekä hyviä neuvoja. Tommyn kotisivut ainakin näyttävät asiallisilta.
    ÖRM 2021

  5. #5
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    653
    Viime viikon olin Lanzarotella ja siellä Puerto del Carmenissa. Matkassa oli oma maantiepyörä ja muutama lenkki tuli ajettuakin.

    Tiet olivat enimmäkseen hyviä, mutta saaren keskellä kolmiossa Tinajo-Tias-San Bartolome oli muutaman tien asfaltti hiukan huonompi kuntoinen. Kun seurailee Ironmanin pyöräreittiä, niin löytää hyvät tiet.
    http://www.ironmanlanzarote.com/BIKE...ig_000.jpg.jpg
    Tie välillä Soo-Famara on työn alla ja siinä ei ole päällystettä. Tie on ajettavissa kuivalla kelillä.

    Optimaalisin paikka pyöräilylle(maantie) olisi San Bartolome saaren keskellä.
    Vartioharjun Voigt

  6. #6
    Pyöräpummi Guest
    Mitä sanoisitte liikenteestä?
    Pääsekö esimerkiksi Puerto del Carmenista helposti rauhallisille teille?

  7. #7
    Liittynyt
    12/2006
    Viestit
    39
    Mitä sanoisitte liikenteestä?
    Pääsekö esimerkiksi Puerto del Carmenista helposti rauhallisille teille?

    Minusta kaikki Lanzaroten paikat on senverran pieniä, että helposti pääsee rauhallisille teille. Itse olin Playa Blancassa ja pari lenkkiä heitin sieltä käsin.

    Vuokrapyörä oli ihan laatuosilla ja olikos se nyt 19 euroa vuorokausi. Sisälsi kengät ja kypärän sekä luvattiin tulla hakemaan jos pyörä hajoaa (ei hajonnut ).
    Fillaroisin lähinnä eteläosaa saarta ja eipä mulla ainakaan juurikaan huonoa sanottavaa ollut. Laavakentällä oli kuumaa ja välillä vastatuuli rokotti voimia melkoisesti. Rantatie vihreältä laguunilta Blancaan oli hieno.
    Teiden kunto oli hyvä.
    Liikenteestä sen verran, että muutamassa liikenneympyrässä opasteet olivat huonot ja oli hieman arpomista oikeasta suunnasta.
    Kannattaa välttää lz-2 tietä (vilkasliikenteinen pääväylä) ja etsiskellä rauhallisempia teitä.
    Reissusta on kuukauden verran aikaa.

  8. #8
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    653
    Ai niin, Lanzarotella bussikuski veloittaa 10 euroa pyörän kuskaamisesta. Menomatkalla kentältä hotellille ilmoitettiin, että pitäis maksaa, mutta maksua ei peritty. Paluumatkalla hotellilta kentälle kuski veloitti 10 euroa. En ole vielä mistään tarkistanut oliko missään esitteissä mainintaa tuosta ylimääräisestä maksusta. Tällä kertaa oli kyseessä Finnmatkat.

    Jos hotelli sattuu olemaan Puerto del Carmenin lentokentän puoleisessa osassa, tulee pyörän kuskaamiselle hintaa 1euro/km.
    Vartioharjun Voigt

  9. #9
    di luca Guest
    Gran Canarialla ei tuommosesta bussimaksusta mainittu mitään. Mikähän juttu? Oliko pöörä paketissa?

  10. #10
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    653
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti di luca Katso viesti
    Gran Canarialla ei tuommosesta bussimaksusta mainittu mitään. Mikähän juttu? Oliko pöörä paketissa?
    Pyöräkassi oli kuulemma niin iso paketti mistä pitää rokottaa ylimääräistä. Missään ei ole mainittu etukäteen asiasta. Paikanpäällä annetussa kohdeoppaassa oli maininta.
    Vartioharjun Voigt

  11. #11
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.221
    Oletteko piirrelleet karttoja ajamistanne reiteistä Lanzarotella? Haluaisin perehtyä etukäteen maantiereitteihin, jottei sitten paikanpäällä tarvitse eksyä tyhmille teille.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  12. #12
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    77
    Alkuvuodesta oltiin Lanzarotella. Tuota viestiketjua lueskelin ennen reissua.

    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ight=Lanzarote


    Me olimme saaren eteläkärjessä Playa Blancassa ja pyörin lähinnä vaan siellä eteläosassa saarta. Hyvä siellä oli ajella ja tuulta piisasi ihan riittävästi.
    You'll Never Ride Alone

  13. #13
    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    26
    Menossa kanssa Lanzarotelle Playa Blancaan marraskuussa. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta vuokraamosta, jonka kanssa finnmatkat tekee yhteistyötä http://www.papagayobike.com/ ?

    Järjestävät myös jotain retkiä ja ajattelin käydä kokeilemassa maastopyöräilyä. Itsenäisesti vois käydä sit kiertelemässä maantiepyörällä sikälimikäli lasten vahtimiselta onnistuu.

  14. #14
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Malaga, Spain
    Viestit
    456
    Mä olen nyt pohtinut matkaa etelän aurinkoon, en ole vuorikauris joten Lanzarote ja Fuerteventura kiinnostavat. Kumpi sopii paremmin maantiepyöräilyyn?
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

    www.pauliinapohtii.blogspot.com

  15. #15
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Espoo, Tillinmäki
    Viestit
    720
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polla Katso viesti
    Mä olen nyt pohtinut matkaa etelän aurinkoon, en ole vuorikauris joten Lanzarote ja Fuerteventura kiinnostavat. Kumpi sopii paremmin maantiepyöräilyyn?
    Ei kokemusta, mutta asiaa olen itsekin selvitellyt ja vastaus on minun mielestä Lanzarote. Kandee miettiä silti mielummin Gran Canariaa. En perustele. Sen voi tehdä joku muu joka oikeesti tietää. Mun perustelut voi mennä mettään.
    ________________________________________________
    Pitikin ottaa joskus käyttöön noin typerä käyttäjänimi. Ile:ksi saa mielummin haukkua.

  16. #16
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Malaga, Spain
    Viestit
    456
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    Ei kokemusta, mutta asiaa olen itsekin selvitellyt ja vastaus on minun mielestä Lanzarote. Kandee miettiä silti mielummin Gran Canariaa.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ry_Islands.svg

    Tosta kun katsoo saarien profiileja niin Gran Canaria on se viimeinen paikka mulle. Eli en mieti
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

    www.pauliinapohtii.blogspot.com

  17. #17
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Espoo, Tillinmäki
    Viestit
    720
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polla Katso viesti
    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ry_Islands.svg

    Tosta kun katsoo saarien profiileja niin Gran Canaria on se viimeinen paikka mulle. Eli en mieti
    No Fuerteventuralla ei montaa tietä näytä olevan. Lanzarote kävisi, mutta taitaa olla sitten melko tasanen ja tuulinen. Mutta voitta tämänhetkisen sään.
    ________________________________________________
    Pitikin ottaa joskus käyttöön noin typerä käyttäjänimi. Ile:ksi saa mielummin haukkua.

  18. #18
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.439
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polla Katso viesti
    Mä olen nyt pohtinut matkaa etelän aurinkoon, en ole vuorikauris joten Lanzarote ja Fuerteventura kiinnostavat. Kumpi sopii paremmin maantiepyöräilyyn?
    Lanzarote on ainakin mun mielestä loistava paikka maantiepyöräilyyn. Ajelin toissa talvena viikon verran saarta ristiin rastiin. Fuerteventuralla on aika vähän teitä, joten saattaa mennä samojen teiden ajamiseksi.

    Kyllä siellä tuulee ihan kohtuullisesti. Tuuli puhalsi Lanzarotella yleensä luoteen suunnalta, joten sinnepäin suuntasin tavallisesti, jotta paluumatkan saisi ajaa myötätuuleen. Ensimmäinen 5-8 km Puerto del Carmenista oli kohtuulista ylämäkeä noin 300 metrin korkeuteen, jossa alkoi jonkinlainen "ylätasanko". Tiet olivat pääasiassa loistavassa kunnossa muutamaa heikkokuntoista pätkää lukuunottamatta. Liikenne on sisämaassa rauhallista. La Santa on melkoinen urheilukeskus, jossa ainakin triathlonistit asuivat.

    Satasen lenkki oli se tavallinen päiväannos, jossa kertyi tavallisesti noin 1000 nousumetriä. Maantiepyöräilijöitä oli paljon liikkeellä. Tieverkko on tiheä ja monesti sai alkupäivinä seisoa risteyksessä karttaa tutkimassa.

  19. #19
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Los Gatos, Kalifornia
    Viestit
    343
    Joskus muun lomailun ohessa tuli Lanzaroten maanteitä koluttua. Kyllä siellä lenkille pääsee, mutta ei tosiaan ole yhtään helpompaa kuin Gran Canariallakaan, tai ehkä maastollisesti, mutta tuulta piisaa (ja kivoja reittejä on vähän vähemmän). Jos ajatteli ainoastaan pyöräillä niin mieluummin menisin Granille kuin tuonne. Mutta aurinkoa löytyy ja monet tiet on hyvän uuden asfaltin peitossa. Ei niistä ylämäistä kannata välittää, jos menee pk-tunteja ajamaan niin pääsehän sitä mäkeäkin ylös vaikka kompaktikammilla ja 27 tai 28 takana hissukseen. Sykkeet vaan laskee alamäissä ja ei saa niin tasaista treeniä. Gran Canarialtakin löytyy vähän sitä tasaista laaksonpohjaa, onhan siellä toiset ajelleet edes takaisin sitäkin halutessaan.
    "nothing is sacred,
    when everyone's talking
    and no one is listening"

    (Lagwagon - Messengers)

  20. #20
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.221
    Täällä joku oli kehunut Lanzarotea ja mentiin sinne sillä ajatuksella, että olisi tasaisempaa, kuin Teneriffalla ja peräkärryn kanssa voisi lasta kuljettaa ympäri saarta.

    Ja paskat...

    Lanzarote on huonoin paikka, jossa olen pyörällä ajanut. Suomikin on parempi.

    Asfaltti on todella huonoa. Siellä, minne ulkomaalaiset tuovat rahaa (turistikohteet ja loma-asuntolat), asfaltti on hyvää, mutta kaikkialla muualla sellaista, mitä ei edes Itä-Suomesta löydy. Tiet ovat kapeita, ei piennarta, ja yleensä viivasuoria. Joten autoilijat ajavat aina 40km/h ylinopeutta. Koska suorilla teillä ei paljoa tarvitse muista välittää, niin ohitukset tehdään AC Roma-tyylillä, eli lähes paidasta repien. Useasti autoilijat soitavat vielä torvea (kiukuspäissään, tunnistan kyllä kannustavat tööttäykset). Kertaalleen sain keskarinheiluutuksetkin, mutta se taisi olla käden läskikerroksesta ja vaaleudesta päätellen britti siirtotyöläinen. Yhdesti vielä ruuhkassa autoilija roiski tuulilasinpesunesteet silmille.

    Ei sitten ajettu peräkärryn kanssa muualla, kuin Puerto del Carmenin ja Arrecifen välistä rantabulevardia, joka on kauttaaltaan lasin peitossa. Muualle on yksinkertaisesti liian vaarallista viedä lapsia ilman peltilaatikon suojaa. Turistit rikkovat pulloja sinne ja vaikka sitä siivotaan päivittäiin, ei kivien välistä kaikkia muruja saada pois. Kerran räjähti rengas sellaiseen ja piti käydä pyörävuokraamossa vaihtamassa ulkokumi. Sitä lasia on muuten myös ajoradoilla pitkin saarta. Jotenkin nuo espanjalaiset eivät osaa ajaa törmäilemättä edes suorilla teillä.

    Saarihan on myös helvetin ruma. Ruskea kauttaaltaan ilman kasvillisuutta ja siellä täällä vitivalkoisia kyliä, kuin lokin paskomina. Ei mitään maisemia, joita voisi ihailla (tosin ei niitä ehdi katsella, kun huomio menee tiellä perunakuoppien varomiseen).

    Ja se tuulihan on aivan naurettava.


    Jos jaksaa Kanarialle asti kököttää lentokoneessa, niin menkää ihmeessä Teneriffalle. Siellä ihmiset ovat mukavia, maisemat hienoja ja vaihtelevia ja tiet hyviä.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  21. #21
    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    26

    osittain samaa mieltä

    Kyllähän tuolla huonoa asfalttiakin oli tosiaan tarjolla... Lasten kanssa pyöräily jätettiin me suosiolla Playa Blancan rantabulevardin varaan ja käytiin sitten pidemmällä autolla. Maisemiin kyllästyy aika nopsasti, koska ne käytännössä ovat ihan samat joka puolella saarta.

    Täytyy kuitenkin myös kehua, jos joku on Lanzarotelle lähdössä. Puerto del Carmenin Renner bikes järkkäsi mulle ihan privaatin maastopyöräilysession. Olen ihan nöösi maastopyörätouhuissa, mutta paikan "apupoika" (joka ilmeisesti järkkää näitä retkiä omaan piikkiinsä) ajelutti mua ympäri saarta vaihtelevissa maastoissa 4 tuntia. Hauskaa oli ja hinta oli 35 euroo eli ei mitään ottaen huomioon, että olin ainoa asiakas. Pyörän vuokra oli 19 euroa ja kyseessä oli kelpo jäykkäperä, vaikka hiukan toimivampi keula olisi niissä kivikoissa kyllä kelvannut varsinkin alamäkeen ajettaessa. Tuo hinta piti sisällään myös sen, että paikan omistaja haki mut Playa Blancasta ja lenkin jälkeen heittivät takaisin hotellille. Eli suosittelen, jos Lanzarotelle eksytte!

  22. #22
    Jännää miten voi olla samasta saaresta niin erilaiset kokemukset :-) Olin joulunalusviikolla Lanzarotella maantiepyörällä ja kokemus oli ihan hyvä. Voin kyllä hyvin ymmärtää että peräkärryllä kokemus voi olla ihan päinvastainen, ei sen puoleen. Pientareita ei tosiaan ole ja laavakivikentät alkavat aivan asfaltin reunasta niin että monilla teillä ei paljoa tieltä pääse edes pois. Piti ajella reilusti ajokaistan puolella, ettei tuulenpuuskat päässeet yllättämään ja heittämään nopeissa laskuissa "pöpelikköön" joka oli aika ilkeää kivikkoa.
    Mutta muuten, minua kyllä tuo karu kuumaisema (ihan oikeasti kuumaisema) kiehtoi, oli se sen verran epätodellinen. Tiet olivat hyvässä asfaltissa ainakin tuolla saaren pohjoispuolella, jossa fillaroin. Tukikohtana Yaiza, josta sitten joko Timanfayan tulivuorialueen läpi pohjoiseen tai viininviljelyalueen läpi itään (tai toisinpäin tuulesta riippuen). Lännessä oli mahdollisuus muutamaan pieneen lenkkiin meren rannalla.
    Etelään Playa Blancaan, Puerto del Carmeniin tai Arrecifeen en todellakaan halunnut lähteä, ihan vaan sen liikenteen ja tylsien teiden vuoksi. Pidin rajana LZ-30 ja LZ-404 teitä. Pohjoisesta ja idästä löytyivät mukavimmat reitit minulle.
    Omalle kohdalle ei osunut yhtään agressiivista autoilijaa, suurin osa selvästi varovaisia turisteja. Liikennettä oli kaiken lisäksi todella vähän. Välillä sai kymmenenkin minuuttia pyöritellä kampia ihan yksikseen nähdäkseen yhden auton. Ei tainnut olla mikään sesonkiaika tuo viikko. Oma kokemukseni oli, että suomessa saa pelätä kyllä paljon enemmän autoja. Taisi käydä vaan hyvä onni?

  23. #23
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.732
    Paikallisten mukaan osuimme tuuliselle viikolle. Puerto del Carmenista oli helppoa lähteä koillisen/pohjoisen tuulen puhallellessa parisuhdepyöräilyille Arrecifen kautta Costa Teguiseen ja siitä "ylängölle" halutessaan. Omien kokemusten mukaan parhaat tiet fillarointiin ovat kaksinumeroiset. Alemmilla tieluokilla päällyste lähenteli luokatonta. ( Ai mistä tiedän? Tuli harrastettua jonkin verran myös luovaa eksyilyä). Meininki on ilmeisesti muuttunut vuosien saatossa, sillä rantabulevardi ja muutenkin teiden varret olivat varsin siistissä kunnossa. Autoilijat kohtelivat meitä erittäin hyvin, tosin yritettiinkin ajaa normaaliin tapaan täyspäisesti. Liikutuksen partaalle sai jaettujen kelvien toimivuus; viikon aikana vain pari, todennäköisesti täkäläistä, tampiota hortoili pyöräilijöiden väylällä.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  24. #24
    Liittynyt
    06/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    153
    Kysäistään vielä näin kalkkiviivoilla, mahtaako foorumilaisia olla Playa Blancassa ensi viikolla? Lähdetään perheen kanssa 8.3 viikoksi, maantiepyörä on vuokrattu ja olis tarkoitus muutama lenkki ajella. Lenkkiseura kelpaisi, jos sattuu löytymään.

  25. #25
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Jämsä
    Viestit
    176
    Sama kohde ja lähtöpäivä. Pyörää en ole varannut etukäteen mutta maantiekamat pakkasin laukkuun. Lenkkiseura voisi kelvata.

  26. #26
    Liittynyt
    06/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    153
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YrjöN Katso viesti
    Sama kohde ja lähtöpäivä. Pyörää en ole varannut etukäteen mutta maantiekamat pakkasin laukkuun. Lenkkiseura voisi kelvata.
    Laitoin yv:ä...

  27. #27
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    12
    Moi. Lähdössä Lanzarotelle Playa Del Carmeniin 1.11. ja tarkoitus ajaa viikon aikana parina päivänä.

    Tuuli- ja piennarvaroitukset otan tosissani. Kiitos myös vuokraamosuosituksista. Maantiefilo haussa.

    Onko jollakulla käsitystä La Santan uima-altaiden (50m) käytöstä vierailijana eli kun ei itse asu urheilukeskuksessa. Arvelin, että voisi olla mukava ajella filolla sinne, uida ja tulla takaisin. Olisi hieman erilainen lenkki.

  28. #28
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    26
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tourturisti Katso viesti
    Moi. Lähdössä Lanzarotelle Playa Del Carmeniin 1.11. ja tarkoitus ajaa viikon aikana parina päivänä.

    Tuuli- ja piennarvaroitukset otan tosissani. Kiitos myös vuokraamosuosituksista. Maantiefilo haussa.
    Sama päivä ja sama kylä. Pari- kolme päivää aattelin polkea. Pari vuotta sitten "maastossa", Nyt vois koittaa maantielläkin. Renneriltä fillari.
    Laitoin YVn.
    Scott Nakatrek muokkasi tätä : 06.10.2013 at 20.18 Syy: YV
    Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
    Aaro Hellaakoski

  29. #29
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    184
    Neljä päivää tuli ajeltua Lanzarotella, yksi lepopäivä pidettiin koska tuuli yhtenä päivänä oli sellainen että ei ollut oikein halua lähtä vaarantamaan itseä/pyöriä. Pyörät vuokrattiin Revolution bikesistä ja homma toimi oikein hyvin, toivat ovelle hyvässä kunnossa olevat Spessun Tarmacit ja hakivat myös. Yhteensä viidelle päivälle hintaa tuli 110e sisältäen tuonnin/haun per pyörä.
    Meillä oli mökki(villa) vuokrattuna Playa Blancasta josta pääsi helposti ylöspäin joko nousua Femesiin päin tai sitten ns. moottoritien vierellä menevää tietä pitkin joka oli vähän tasaisempi. Tosin tasaista ei missään ollut jos verrataan tänne koto-Ouluun.
    Kova tuuli kyllä verotti kilometrejä ja keskinopeutta, mutta mukavaa oli ja vaikka tuli ajettua kaupungissa, maantiellä, moottoritiellä niin kertaakaan ei ollut yhtään läheltäpiti tilannetta, autoilijat kunnioittivat kyllä pyöräilijöitä ja oli oikein mukava ajella koska asfaltti pääsääntöisesti oli loistavassa kunnossa. Ainoastaan Playa Blancan ja Yaizan keskustan välisellä tiellä oli kilometrin verran huonoa asfalttia.

  30. #30
    Kuukauden päästä reissuun. Revolution Bikestä varattu Tarmac 1.-5.4.17, majoitus Playa del Carmenissa. Muita tulossa samaan aikaan?Parille pitkälle lenkille kaipaisin kaveria. Vauhti kohtuu maltillinen. Suomessa n. 30km/h keskaria.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •