HelkamaRideHuntteriElectrobikeCanyonGiant
Sivu 1 / 5 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 135

Aihe: Parisuhdepyöräilyä

  1. #1
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243

    Parisuhdepyöräilyä

    Alkoi mennä arvokkaassa Pyöräsi kuva vol. 2 -topicissa aika rajusti OT:ksi, joten jatkakaamme täällä ohjeistusta vaimojen tms. kumppaneiden naruttamiseksi pyöräilyn pariin. Tai vaihtoehtoisesti keinoista pitää rakas harrastus OMANA aikana ja harrastaa sitten parisuhdetta ylimääräisellä ajalla
    Mud, sweat and beers.

  2. #2
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Bordåå
    Viestit
    1.302
    Ostin vaimolle fillarin kun mielessä oli yhdessä ajaminen mutta hän haluaakin ajaa vaan yksikseen. Eilenkin tuli ykskaks eteeni ajokamat päällä ja sanoi lähtevänsä lenkille, ovelasti yllättäen etten itse ehtinyt mukaan...
    Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.

  3. #3
    Liittynyt
    11/2010
    Paikkakunta
    MIKKELI
    Viestit
    554
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    ohjeistusta vaimojen tms. kumppaneiden naruttamiseksi pyöräilyn pariin
    Hahah, voi veljet...
    - Numismaatikko -

  4. #4
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.109
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti FRE_A_K Katso viesti
    Oon tässä funtsinu... Kun tässä ketjussa on ollu esillä noita vaimojen pyöriä, että mistä noita
    pyöräileviä vaimoja saa?
    Ei sellasta kannata etsiä...tulee helkutin kalliiksi.

    Hommaa vaan sellainen joka miellyttää ja jolla on terveet elämäntavat..ei tupakoi, ei alkoa ja on vähäruokainen. Mieluiten sellainen joka ei ole käynyt kovin monella koeajolla. Mua lykästi, mutta tuli liian älykäs. Plussaa jos tienaakin vielä enemmän kuin sinä.
    Salikortti 50-60€/kk ja kävelysauvat käteen. Ei välttämättä tarvi edes vahtia, että käy jumpissa 3-4 krt viikossa. Vanhemmalla iälläkin on vielä vartalo kuosissa. Muistat myös kutittaa leuan alta 3-4 kertaa viikossa.

    Itse voit sitten juopotella ja harrastaa mielin määrin mitä lystäät. Puhun nyt kokemuksesta enkä ole edes sovinisti
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

  5. #5
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Tämä on hyvä ketju, johon voin raportoida sitten joskus kun saan hommattua sen naisten maastopyörän. Tähän mennessä voi todeta, että ainakin näennäisrationaalinen "ostetaan se, ja jos et tykkää niin sen voi myydä helposti pois" -retoriikka on toiminut lupaavasti.

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  6. #6
    Ei mulla ole aikaa parisuhteelle, minä olen villisti naitu mies, eiku siististi jallitettu heebo. Vaimon kanssa kivasti ajellaan poluilla. Viimeeksi oli joku puolikakaraki mukana. Mukavia hetkiä muuten niin naurettvassa elämässä.
    skeptinen realisti



  7. #7
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    56
    Hyvin oon saanut tulevan vaimon pyöräilemään. Vähän vauhdikkaampia lenkkejä saa sitten itsekseen mentyä, mutta ihan kiva ettei aina tarvitse ajella yksin

  8. #8
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    6.531

    Punapää kannustusta

    heh...kun luin että alkoi mennä "ohi aiheen" niin heti oli pakko käydä kattomassa. Kas, sattuu sitä paremmissakin piireissä eikä vaan mulle että jutustelu lähtee tassusta.

    AINA on hyvä asia jos saa kannustettua liikuntaan, ja tässä kyllä tarkoitus pyhittää keinot. Joskus on kiva ajella yksin, joskus kaverin kanssa.
    En minäkään olisi pyöräilystä siis ihan tällee inspiroitunut, mutta kun Eskokin pyöräilee, niin mä kans! että kiitos tästä inspiroittamisesta joka tapauksessa. Mitähän Eskolle ( Salminen) muuten ny kuuluu, ajeleeko enää, kisoja ei ainakaan. Ai mutta Esko(kin) taitaa olla kohta jo ihan kunnolla ikämies...
    Juoksunkin aloitin kun ihailemani poika ( mun serkku) sitä ehdotti murehtiessani miten mä laihtuisin, että "olet niin hyvä juoksussa voisit aloittaa juoksun ja mennä kisoihin". Se oli lenkille heti seuraavana päivänä; aiemmin olin suuttunut aika paljon kun äitee ehdotti samaa. Siis heitin jopa lautasen seinään ( tää oli mun kaikkien aikojen suurin fyysinen vihasuuttumuksenpurkaus ) kun otti päähän joku "lenkkeily" sitten siittä tuli pakkomielle. Niin sitä asiat vaan muuttuu.

    Mun mielestä siinä pitää olla joku oma alku-innostus, ja sitten joku "tärkeä" ( tavalla tai toisella ) ihminen kannustaa niin siittä se lähtee. Kannustus pitää olla rakentavaa, joskus tiukkaa ja kiitosta pitää kans antaa. Pakko mainita tähän nyt ( ja aihehan oli parisuhdepyöräilyä...) Puiston Kari, joka osasi maailman parhaiten kannustaa ja sai ihmisen yrittämään vaikkei olisi jaksanu muuten, se ei ole nimittäin ihan sama mitä sieltä reitin varrelta väliaikatietoja huutelee tai miten kannustaa. Sama tilanne, ja toinen voi lamaannuttaa ja toinen taas patistaa tappioasemasta voittoon. Joskus mä kielsin että muut kun Kari ei sit huutele mitään reitin varrelta
    Mä otan esimerkit elävästä elämästä: oon tempossa 2s jäljessä, seuran joku tyyppi huutaa sen näin. No seuraavaksi se on 22s jäljessä ja soommoro. Käri huutelee että hyvin menee, taistele yms. niin siittähän se tappioasema kääntyykin voitoksi.

    Käsittääkseni kuitenkin aika paljon pariskuntia on syntynyt pyöräilypiireistä? Ainakin jos käy kisoissa molemmat niin toki se on hyvä juttu, ja niitä kisoja voi puida yhdessä kotimatkalla, se on myös tärkeää se että saa purkaa tuntojaan oli mennyt hyvin tai huonosti.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

  9. #9
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    JKL
    Viestit
    882
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tämä on hyvä ketju, johon voin raportoida sitten joskus kun saan hommattua sen naisten maastopyörän. Tähän mennessä voi todeta, että ainakin näennäisrationaalinen "ostetaan se, ja jos et tykkää niin sen voi myydä helposti pois" -retoriikka on toiminut lupaavasti.
    -Lauri
    Tästä pääsee sujuvasti yhteen lempiaiheistani, hyvien tyttöjen ajokamojen löytymisen vaikeuteen. Kunnolliset naisten maastopyörät tahtovat olla kiven takana, olemassa lähinnä netissä kuvina. Olitko Lauri sitä toisessa ketjussa mainitsemaasi pinkkiä Cubea nähnyt livenä jossain?

    Parisuhdepyöräilyn hyviä puolia naisen näkökulmasta yhdessä lenkkeilyn lisäksi on se, että ei tarvitse itse rassata pyörää, kunhan polkee. Okei, mä pesen kyllä kengät ja vaatteet . Kuten toisaalla jo sanottiin, liian isolla kuntoerolla yhdessä ajaminen ei ole kummallekaan kivaa.

  10. #10
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    Tästä pääsee sujuvasti yhteen lempiaiheistani, hyvien tyttöjen ajokamojen löytymisen vaikeuteen. Kunnolliset naisten maastopyörät tahtovat olla kiven takana, olemassa lähinnä netissä kuvina. Olitko Lauri sitä toisessa ketjussa mainitsemaasi pinkkiä Cubea nähnyt livenä jossain?
    Kappas, ei se ollutkaan vaaleanpunainen vaan vaaleansininen… Noh, joka tapauksessa tämä herätti kiinnostusta (väri oli joka tapauksessa tärkeä) http://www.bike-discount.de/shop/k12...ding-blue.html

    Tottakai sitä pitäisi päästä ensin koeajamaan, ja ajokamat on kanssa yksi juttu. Mutta olisipahan yksi osa yhteistä harrastusta Yksi loistava tilaisuus olisi ollut se Pia Sundstedtin entinen Rocky Mountainin täysjousto 15" rungolla, joka oli taannoin torilla, olisko ollut 1800€. Olisin ehkä ostanut jos se olisi ollut kihlatulleni hyvä ja olisi ollut sen verran ylimääräistä rahaa.

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  11. #11
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Myös tämä Radon kuulemma kelpaisi: http://www3.bike-discount.de/bilder/...r-lady-7-0.jpg

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  12. #12
    Liittynyt
    01/2008
    Viestit
    1.543
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    Tästä pääsee sujuvasti yhteen lempiaiheistani, hyvien tyttöjen ajokamojen löytymisen vaikeuteen.

    Parisuhdepyöräilyn hyviä puolia naisen näkökulmasta yhdessä lenkkeilyn lisäksi on se, että ei tarvitse itse rassata pyörää, kunhan polkee. Okei, mä pesen kyllä kengät ja vaatteet . Kuten toisaalla jo sanottiin, liian isolla kuntoerolla yhdessä ajaminen ei ole kummallekaan kivaa.
    Vaatetus. Nettikaupoissa vaatteet pitäisi olla lajiteltu värin, eikä jonkun muun ominaisuuden mukaan. Shoppailu olisi paljon helpompaa.

    Ja pakko laittaa kuva pinkistä tempopyörästä, joka bongattiin tri-kisoissa.



    Minä annan puolison tehdä pyöriini (3 kpl) lähinnä vaihdesäätöjä ja sellaisia muita itselle tympeitä hommia. Itse tykkään kyllä pestä fillarit ja ajokamat menee jouhevasti kummaltakin osapuolelta koneeseen omatoimisesti.

    Yhteiset lenkit ei oikein palvele miestä, koska vauhtiero on suuri. Kahdestaan ajelu jää vähiin, joka ei kyllä haittaa. Ja metsään mies ei lähde, se on mun "juttu".
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

  13. #13
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tirppa Katso viesti
    Hyvin oon saanut tulevan vaimon pyöräilemään. Vähän vauhdikkaampia lenkkejä saa sitten itsekseen mentyä, mutta ihan kiva ettei aina tarvitse ajella yksin
    Täällä vähän samanlaista kokemusta, kun tänä keväänä pyörien joukkoon liittyi pienehkö crossari. Kun viikolla asutaan omissa osoitteissamme, niin kumpikin voi viikolla tehdä sellaista lenkkiä kuin lystää ja viikonloppuisin tulee sitten yhdessä ajelua. Viime kesään verrattuna tilanne on parempi siinä mielessä, että silloin viikonloppuisin ajamiset jäivät vähiin, koska sitä vähää yhteistä aikaa ei huvittanut käyttää omiin fillarilenkkeihin. Vauhtihan noilla viikonloppulenkeillä on vielä melko rauhallista eikä kilometrejäkään hirvittävästi kerry, mutta kaiken kaikkiaan plussapuolelle tämä menee vankasti.

  14. #14
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    541
    Kokemuksesta voin sanoa, että vaimon kanssa yhteisellä lenkillä pitää tosiaan, mennä vaimon vaihdin mukaan ja katsoa polku myös tason mukaan. Muutama kerta on tulut vietyä liian vaikealle polulle ja sehän ei sujunut sitten ihan niin kuin piti. Tuo taso ero kun on kuitenkin aika suuri vielä. Neuvomista kannattaa myös välttä ja varsinkin silloin, kun sitä ei ole pyydetty, vaikka kuinka tekisi mieli

    Tuota vaimon Giantia hankkiessa muuten huomasi tuon naisten mallien vähyyden. Muutenhan varmaan kävisi miestenkin malli, mutta mittasuhteet oli tuossa Cypherissä järkevämmät kuin trancessa, mitä vastaava malli se on. Aika hyvin piti kokeilematta hankkia, jos halusi täysjouston järkevään hintaan. Vielä kun vaimolla oli ajatus, että jos ei tämä olekaan kivaa, niin myydään sitten pois koko pyörä. Itsellä tosin ollut se hyvä, että vaimo on ihan itse kustantanut harrastuksen, mitä nyt itse olen hänet yllättänyt vaaleanpunaisilla kevennys osilla

  15. #15
    Tuohon kuntotasoeroon...

    Todella kummallisen paikkansa pitämätöntä moinen. Ei ole oikeasti kovakuntoinen sellainen joka ei hitaampien tahdissa malta, varsinkin jos tämä henkilö on lähellä sydäntä, tärkeä ja rakas. Tuollaisella kriteerillä ei voi kyllä sitten tehdä mitään muutakaan fyysistä yhdessä, toisaalta siinä ei voi sanoa, että sulla on paremmat vehkeet ku mulla. Mietin vain että miksi se ei ole hulluutta kun laittaa viistonnia täpäriin? Ja vaimoa kiikutetaan pakkohoitoon jos mielii imettyjen rukkastensa tilalle amforan muotoja..

    Sanotaan nyt ääneen, että kaikkein mieluisempia hetkiä tällä kurjalla murikalla on kun saa kruisailla vaimon kanssa poluilla. Se on mun ykkönen kaikessa, sitten tulee vähemmän tärkeät henkilöt, joita ei aina kykene tajuamaan. Vaimon puolesta en tietysti voi sanoa, mitä hän ajattelee ja mistä hän tykkää. Olen kyllä melko varma että ei ainakaan niistä romuista mitä olen tehnyt, kunhan ajelee kun ei parempaakaan ole ja varmaan sama pätee seuraan.
    skeptinen realisti



  16. #16
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti
    mitä nyt itse olen hänet yllättänyt vaaleanpunaisilla kevennys osilla
    Tämä on ns. tosimiesten romantiikkaa

    -Lauri
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  17. #17
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.876
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Ainakin jos käy kisoissa molemmat niin toki se on hyvä juttu, ja niitä kisoja voi puida yhdessä kotimatkalla, se on myös tärkeää se että saa purkaa tuntojaan oli mennyt hyvin tai huonosti.
    Viime vuonna eräs foorumilainen postitti palstalle kuvan, jossa ajaa vaimonsa kanssa paritempoa paikalliscupissa ylämäkeen.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

  18. #18
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Korso
    Viestit
    541
    Ostin vaimolle Giant Reign 2 punaisena toissa syksynä.

    Käytiin ajamassa samoja polkuja kuin mitä itse ajan, eikä ollut mitään ongelmaa. Ainoastaan siitä tuli erimielisyyksiä että oliko etukäteen sovittu 2h lenkki ajoaikaa vai kokonaisaikaa... Onhan vaimo tosin omistanut noita maastopyöriä ennenkin ja ajanut niillä kaksi puolimaraa.

    Nyt sitten odotellaan vielä yhdessä metsään pääsyä, kun on tuo elokuun tulokas joka on rajannut yhteiset lenkit peräkärryilyyn asfaltilla, mutta onsekin aika jees.

  19. #19
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Jojensuu
    Viestit
    722
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Myös tämä Radon kuulemma kelpaisi: http://www3.bike-discount.de/bilder/...r-lady-7-0.jpg

    -Lauri
    Tommonen tuli omalle kokelaalle hommattua neljännesvuosisatalahjaksi. Sen pikkusisko osti sille Pariisin reissun, niin piti laittaa paremmaksi. Nätti on kyllä fillari, tosin pitänee kopteriteipillä vähän suojata, kun on niin mahottoman nätti puhtaana (on muuten mattana nuo värit).

  20. #20
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    JKL
    Viestit
    882
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti t-man Katso viesti
    Nätti on kyllä fillari, tosin pitänee kopteriteipillä vähän suojata, kun on niin mahottoman nätti puhtaana (on muuten mattana nuo värit).
    puhdas maastopyörä? No, katsotaan, nouseeko oma pyöränpesuinto kun uusi Trek Lush kesällä kotiutuu...
    Katsokaa muuten tyttöjen pyöriä rouville tilattaessa, että eroa unisex-malleihin on muutakin kuin väri, penkki (ja mahdollisesti kalliimpi hinta vastaavasta pyörästä). Geometrioita, joustoja yms. on oikeasti viritetty (pienille) naisille sopivaksi vasta parin viime vuoden aikana. Trekin uusien iskareiden pitäisi olla sellaiset, että ne saa toimimaan optimaalisesti kevyelläkin kuskilla.

  21. #21
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    453
    En oikein itse usko tuohon, että rouvat innostuis polkemaan kun vain ostaa välineet. Kyllä se into muualta lähtee, jos lähtee. Toki jos ei ole mahdollisuutta panostaa itse, niin sitten voi olla kiva, kun joku muu hankkii ne, mutta kyllä se kiinnostus pitää olla itsellä Itse olen ostanut jokaikisen pyöräpalikan ihan itse, vaikka pyöräily yhteinen harrastus onkin. Meillä pyöräily on muuttunut vakavammaksi harrastukseksi ja välineet parantuneet vasta suhteen aikana. Ensin mies hankki cyclon ja meni porukkalenkeille. Sitten halusin itsekin mukaan, kun oli kuulemma kivaa, ja tympi muutenkin ajella yhdessä huonommalla kunnolla ja raskaammalla pyörällä. Ostinpa itsellenikin cyclon. Sitten mies osti maantiepyörän, ja ostin itsekin, koska cyclo ei ollutkaan ihan niin kevyt, kuin olin etukäteen ajatellut.

    Ei me yhdessä kuntolenkkeillä varsinaisesti, koska ei se olisi kovin mielekästä. Porukkalenkeillä saatetaan käydä kaksin, ja joskus lähden vähän (itselleni) kovemmille lenkille, kun mies on luvannut antaa tarvittaessa työntöapua ylämäissä. Välillä mies lähtee mukaan kevyemmille lenkeille seuraksi ja vetoavuksi. Ja yhteinen harrastus on kiva, vaikka ajeltaisiin eri ryhmissäkin. Retkipyöräilyä tulee tehtyä yhdessä, mies vetää kamoja kärryssä ja minä ajelen pelkät pullot pyörässä. Tasaa vähän kuntoeroa, ja siten voidaan taittaa pidempää matkaa. Ja on sekin aika kiva, ettei ole koskaan tarvinnut itse pyöriä huoltaa, kun toinen aina täyttää renkaat ja vaihtaa ne tarvittaessa, öljyää ketjut ja muuta pientä.

    Helpoiten naisia varmaan houkuttelee, jos ehdottelee ensin jotain kivoja jäätelöretkiä tai muuta rennompaa, eikä heti suunnittele yhteistä 250 km:n lenkkiä. Sitten se innostus hiljalleen lähtee jos on lähteäkseen Omasta kokemuksesta voin myös sanoa, että kun jonkun verran ajelee painavalla hybridillä toisen kanssa, jolla on kevyt kiituri, niin kyllä siinä alkaa itseäkin himottaa se parempi pyörä (motivaation kohotusvaihe). Ja kun sen on hankkinut, niin sitten hankintaa tahtoo hyödyntää -> lisää ajoa

    Oli harrastus mikä tahansa, niin kyllä omasta mielestä yhteiset harrastukset on aika kiva juttu parisuhteessa

  22. #22
    Liittynyt
    10/2005
    Viestit
    108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viesti
    yhteiset harrastukset on aika kiva juttu parisuhteessa
    Riippuu kyllä vähän parisuhteen vaiheesta.

  23. #23
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.439
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oh7nyo Katso viesti
    Riippuu kyllä vähän parisuhteen vaiheesta.
    Niin, jos ei ymmärrä koska parisuhde ei ole parisuhde vaan jokin ei vapaaehtoinen velvoite - toinen ääri pää toki on tilanne, jossa yksin uskoo olevansa parisuhteessa. Pakko-avioliitossa luullaan olevan lasten tms tähden, mutta sehan ei ole parisuhde.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  24. #24
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.157
    Kiitos sille Haltialan metsäpolulla vastaantulleelle Focus-kuskille, joka pelasti parisuhdepyöräilymme tänään lainaamalla kuusiokoloavainta. Oli päässyt vaimon säädettävä stemmi löystymään ja meinasi lenkki loppua lyhyeen.
    10k-kerhon jäsen

  25. #25
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    562
    Mistäkö saa pyöräileviä vaimoja? Sanoisin, että alkuinnostus täytyy olla omasta takaa. Minulla oli pieni kipinä lähinnä pakon edestä, kun Kalevan Kierrokselle ilmoittauduin ja siellä piti pyöräillä, eikä kuulemma markettihybridillä voi sinne 54 km tempoon osallistua. Pyörä piti siis hankkia. Foorumilta kyselin neuvoja, ja yksi asia johti toiseen ja täältä löytyi mies. Yhtäkkiä huomasin, että maantiepyörän lisäksi mulla oli ajossa maastofillari, jonka omistaja ei sitä enää käyttänyt ja sen saisi ostaa pois. Kun se oli useita kuukausia ollut mulla lainassa, niin tuli vähän semmonen olo, että kai se sitten pitää omaksi lunastaa kun se näin kauan on jo lainassa ollut. Nyt mulla on sitten kaksi pyörää, ja se vaaleanpunainen crossari haaveissa.

    Mutta vastapainoksi taisin miehen ollessa ensimmäistä kertaa minun luona käymässä viedä tämän kuntorasteille, ja tällä hetkellä taitaa miehen fiilikset olla enemmän "ei millään viitsisi mennä pyöräilemään kun tahtois vaan metsään kartan kanssa". Että sillä niitä pyöräileviä vaimoja/suunnistavia miehiä saa, hienovaraisella johdattelulla lajin pariin. Ja aina parempi, jos saa hyödynnettyä parisuhteen auvoisia alkuaikoja, jolloin toinen on valmis tekemään ja kokeilemaan mitä vain keksii ehdottaa.

  26. #26
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    1.720
    Kokemuksen rintaäänellä: baaritiskiltä muutama potentiaalinen mukaan, illan/yön/aamun aikana syväluotaavaa kartoitusta ja siitä se valmistui. Naisella ei varsinaista fillaritaustaa, yleinen into liikuntaan laidasta laitaan. Kaverilta (hieman liian iso) fillari lainaan koelenkille. Hiilarinen maantiefilo tilaukseen ja lenkkejä on ajeltu reilun vuoden hyvissä tunnelmissa. Hynttyiden yhteenlyöminen työn alla helpottamaan liikuntakuvioita. Yhteisen reilun vuoden jälkeen ämmäkerroin yhä nollan pinnassa. (Hämmentävää!!!) Maastopyörä kiinnostaisi the Naista, persaukisuus lykkää hankintaa. (Mukava ollut ostella fillarisälää & rompetta lahjoiksi, kun muun roinan makuasiat on hankalia). Fillarimatkailu aloitetaan tulevana kesänä. Samoojaa komppaan täysin, ei parisuhdelenkeillä tarvitse vetää sen mitä lähtee. Ja palvelee ainakin itseäni siinä "harrastelijat ei osaa ajaa hiljaa"-osiossa. Ps. Ja pakko lisätä: valmentajaan ihastuminen ei ole parisuhdepyöräilyä.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  27. #27
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.876
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sanna04 Katso viesti
    tällä hetkellä taitaa miehen fiilikset olla enemmän "ei millään viitsisi mennä pyöräilemään kun tahtois vaan metsään kartan kanssa".
    Eikös tätä ongelmaa varten ole keksitty pyöräsuunnistus?
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

  28. #28
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    562
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Eikös tätä ongelmaa varten ole keksitty pyöräsuunnistus?
    Itsellä on jo maasturissa kiinni pysu-teline, miehellä asteella "kyllä mä tuommosen vielä itse nikkaroin". Taitanee olla helpompi ostaa semmonen vaikka kevätlahjaksi, niin pääsee vielä tämän vuoden puolella telinettä kokeilemaan...

  29. #29
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    541
    Tuota täällä jo moneen kertaan mainittua vauhtia ja sen sovittamista sen hitaamman mukaan ei voi kyllä liikaa korostaa. Itelle ei ole onneksi siitä tullut moitteita, liiasta neuvomisesta joskus alussa kyllä Tänä keväänä ei olla vielä ehditty yhteislenkille, mutta eiköhän tässä vielä.

  30. #30
    Liittynyt
    01/2008
    Viestit
    1.543
    Vauhtilenkkikaveriksi mies on kyllä hyvä. Vetää sen mitä pyydän ja helppo "käskyttää" myös tarvittaessa hidastamaan. Muutaman kerran kesässä näitä vetolenkkejä ollaan tehty. Se riittää minulle. Mies saa näillä lenkeillä peekoo-harjoituksen, varsinkin jos on vastatuuli. Ja kun miehellä ei tämä pyöräily ole ns. päälaji, niin minusta on tärkeää, että hän pystyy siten tekemään omat haluamansa lenkkinsä ja yhdessä käydään pyöräporukan yhteislenkeillä kerta-kaks viikossa.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •